[PC] [Racesim] GTR: FIA GT Racing Game | Deel 3

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.591 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2005 @ 14:57:
[...]

Controle is makkelijk dmv rechtmuisknop ... dan zie je al de rondetijden van de betreffende rijder.
Dat kan ja, maar dat moet dan wel ter plekke gebeuren. Op zich zou het wel mooi zijn als dit in een bestandje wordt gezet zodat je het ook achteraf kan checken.
Maar als de meerderheid voor een verplichte pitstop is dan heb ik er in principe ook geen bezwaar tegen.

edit: of kun je al die rondetijden ook zien in de replay? Weet het zo niet meer eigenlijk.

[ Voor 9% gewijzigd door kNarf_ op 31-01-2005 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik weet niet of we pitsstops moeten "verplichten"; aan de ene kant voegt het wel iets extra's toe aan de race-experience en is het een extra variabele, maar aan de andere kant moeten we denk ik ook geen onrealistische maatregelen nemen.

Dan is dus de enige mogelijkheid om verplicht te stellen dat iedereen minstens 1x stopt. Alleen hoe controleer je dat idd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldfinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-07 19:59

Goldfinger

Opzij, opzij, opzij...

Volgende keer hebben we de beschikking over een dedicated server, hopelijk is de startlag van race 1 gisteravond daarmee ook verleden tijd.

Ander puntje, wordt er ook strafgewicht toegepast tijdens de officiele league?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niet meerijden helaas, vanwege verkeerde versie e.d.

Maar strafgewicht, dat is toch alleen E/WTCC????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

ZAMoRANo schreef op maandag 31 januari 2005 @ 21:33:
Ik weet niet of we pitsstops moeten "verplichten"; aan de ene kant voegt het wel iets extra's toe aan de race-experience en is het een extra variabele, maar aan de andere kant moeten we denk ik ook geen onrealistische maatregelen nemen.

Dan is dus de enige mogelijkheid om verplicht te stellen dat iedereen minstens 1x stopt. Alleen hoe controleer je dat idd?
Laat ik het zo zeggen. Kwa bandjes wil je echt niet 60 min op dezelfde bandjes racen. Je kunt de gok wagen, maar ik denk dat 2x 30 min op medium slicks sneller zal zijn tov al het gewicht van de benzine plus de keiharde bandjes.

Pitsstops verplichten is nog wel de grootste onzin, dadelijk gaat men nog verplichten om even op de andere te wachten om het spannender te maken........

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
siggy schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 08:45:
[...]

Laat ik het zo zeggen. Kwa bandjes wil je echt niet 60 min op dezelfde bandjes racen. Je kunt de gok wagen, maar ik denk dat 2x 30 min op medium slicks sneller zal zijn tov al het gewicht van de benzine plus de keiharde bandjes.
Ja dat leek mij ook, ik moet t zelf nog even testen aangezien ik nog niet 60 min races met een NGT gedaan heb.
Pitsstops verplichten is nog wel de grootste onzin, dadelijk gaat men nog verplichten om even op de andere te wachten om het spannender te maken........
Ja ik wil t ook eigenlijk niet verplichten, maar de DTM is toch een voorbeeld van hoe het goed werkt.
Als we weer ns een testrace doen ga ik kijken hoe een 1-stop strategie uitpakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

True over DTM, maar het pitstop gebeuren in GTR is bijzonder crappy en foutgevoelig. Als je niet praktisch exact op de rode pijl staat, gebeurt er niks. Het is iig niet zo coulant als in N2003 waar je een heel vierkant kunt gebruiken. Overigens moet die pitstal markering wel aanstaan (dat was ie ook afgelopen zondag) anders ga je never je pitstall vinden :P

Overigens, wat gaan we nou doen met de T1 regel of gaat die er niet komen? Anders wil ik zowat elke race achteraan starten, zeker op Monza, dat wordt gewoon mayhem :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
siggy schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 09:37:
True over DTM, maar het pitstop gebeuren in GTR is bijzonder crappy en foutgevoelig. Als je niet praktisch exact op de rode pijl staat, gebeurt er niks. Het is iig niet zo coulant als in N2003 waar je een heel vierkant kunt gebruiken. Overigens moet die pitstal markering wel aanstaan (dat was ie ook afgelopen zondag) anders ga je never je pitstall vinden :P
True.
Overigens, wat gaan we nou doen met de T1 regel of gaat die er niet komen? Anders wil ik zowat elke race achteraan starten, zeker op Monza, dat wordt gewoon mayhem :S
Tja ik ben nog steeds geneigd te zeggen dat iedereen oud en wijs genoeg geacht wordt om te bedenken dat de race 60 minuten duurt en de banden en remmen nog niet op ideale temperatuur zijn om een ultieme uitremactie te gaan uitvoeren.

Als mensen dat niet snappen kunnen ze waarschijnlijk (terecht) een scheldkannonade van een paar anderen verwachten en misschien moet diegene dan achteraan starten bij de volgende keer.
Als iemand niet op zit te letten bij de start moet je daar gewoon voorbij kunnen, maar misschien moeten we echt foute acties in T1 wel zwaar bestraffen. Ik wil alleen niet bij voorbaat iemands goede start om zeep helpen door een inhaalverbod in T1 op te leggen.
Maargoed, ik stel voor dat we nog een paar testraces houden met het deelnemersveld van de Cup en dan voor de start van de 1e officiele race een evaluatie doen. Als mensen dan herhaaldelijk in de fout gaan in T1 zullen we toch maatregelen moeten nemen.

Wat ik wel nog bedacht is het aanvragen van een herstart, mocht er echt iets fout gaan in de eerste ronde.
Als het halve veld er bij een crash uit vliegt of als er iets niet goed gaat bij de start moet daartoch eigenlijk een procedure voor zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Ik denk niet dat zon restart makkelijk zal gaan, de startvolgorde zal dan waarschijnlijk random worden bepaald, maar dat zul dus ff getest moeten worden.

Over de start heb je grotendeels gelijk, echter, aangezien we achter elkaar rijden, kan de een dus precies op de groene vlag op zijn gas gaan staan en de ander iets later. In principe kun je niet 100% op de groene vlag op je gas gaan staan, ofwel dat is dus een jumpstart. En dat gaat men zeker doen aanegzien inhalen niet makkelijk zal zijn. En ik ben benieuwd of daar wat aan gedaan kan of zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ zamorano
mee eens maar hoe krijg je iedereen op de goede plek

over dat starten ... als de pole sitter gewoon volgas gaat na de laatste bocht voor start finish ...dan zal er redelijk tussenruimte zijn tussen de verschillende mensen ...

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2005 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Kan je de startopstelling niet gewoon handmatig neerzetten als host?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Verwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 10:16:

over dat starten ... als de pole sitter gewoon volgas gaat na de laatste bocht voor start finish ...dan zal er redelijk tussenruimte zijn tussen de verschillende mensen ...
En wat als iemand dit 'anticipeert'? Dat is mijn inziens een jumpstart. Of we gaan ermee akkoord dat dit kan gebruiken of we doen het helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_38
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-11-2024
Yoo gasten ik heb deze game een paar dagen geleden ook geinstalleerd en ben helemaal verslaafd! Kan ik ook nog met jullie races mee doen? En op wat voor niveau rijden jullie? Ik rij nu semi-pro en alleen TC en ABS aan.

Q6600 | 4GB | 24" Dell 2407-HC | Logitech Z-5500 | iPhone 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 23:04

Fuelke

Forza Ferrari

En Play.com heeft de Engelse release datum om 25 februari staan, zoals al eerder vermeld in dit topic: http://www.play.com/play2...e=title&r=PC&title=587272

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
siggy schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 10:32:
[...]

En wat als iemand dit 'anticipeert'? Dat is mijn inziens een jumpstart. Of we gaan ermee akkoord dat dit kan gebruiken of we doen het helemaal niet.
Als je er nog niet voorbij bent op het moment dat de groene vlag valt is het m.i. legaal.
Maar ik denk niet dat GTR een maatregel treft als je degene voor je inhaalt voor de groene vlag, aangezien die uitgaat van een start met 2 rijen auto's naast elkaar.
Ik weet idd niet wat we daar aan kunnen doen.
Lefty_38 schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 10:41:
Yoo gasten ik heb deze game een paar dagen geleden ook geinstalleerd en ben helemaal verslaafd! Kan ik ook nog met jullie races mee doen? En op wat voor niveau rijden jullie? Ik rij nu semi-pro en alleen TC en ABS aan.
Hmm als je nu TC en ABS aanhebt op Semi-Pro kun je beter nog een paar maandjes oefenen voor je een keer mee gaat doen.
Wij rijden zonder driving-aids (alleen auto-clutch mag aan) en op Simulation.
Fuelke schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 10:44:
En Play.com heeft de Engelse release datum om 25 februari staan, zoals al eerder vermeld in dit topic: http://www.play.com/play2...e=title&r=PC&title=587272
Ja klopt, ik weet niet of dit realistisch is aangezien je ook hier en daar (rond) 22 maart leest.
Zoals bijvoorbeeld bij bol.com.

[ Voor 17% gewijzigd door Zamorano op 01-02-2005 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_38
omg, dan mag ik idd nog wel ff gaan oefenen :Y) Nou ik hou dit topic in iedergeval in de gaten. Ondertussen maar veel rondjes maken dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Lefty_38 schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 10:54:
omg, dan mag ik idd nog wel ff gaan oefenen :Y) Nou ik hou dit topic in iedergeval in de gaten. Ondertussen maar veel rondjes maken dus....
Lol, ik kan je wel aanraden om zo snel mogelijk op Simulation zonder driving-aids over te stappen, anders moet je straks alles weer opnieuw leren en je setups aanpassen. Er vanuit gaande dat je met een stuurtje rijdt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Ik hoor net dat full-course yellow aan kan/ in gtr zit. Aan/uit? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
siggy schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 12:19:
Ik hoor net dat full-course yellow aan kan/ in gtr zit. Aan/uit? :D
Ik heb het altijd aan staan als ik race. Lijkt me wel zinvol, als dit dus in de 1e ronde gebeurt kunnen we afspreken dat het gewoon een herstart wordt.

Aan de andere kant is het wel zonde als je een dikke voorsprong hebt opgebouwd en er crashen er 2 achter in het veld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_38
ZAMoRANo schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 12:04:
[...]

Lol, ik kan je wel aanraden om zo snel mogelijk op Simulation zonder driving-aids over te stappen, anders moet je straks alles weer opnieuw leren en je setups aanpassen. Er vanuit gaande dat je met een stuurtje rijdt. :P
Jah ik heb een stuurtje :) Ik zal vandaag beginnen met simulation, eerst ff wennen en dan TC en ABS op low zetten en als ik dat onder de knie heb helemaal uit. Denk dat ik nog wel een tijdje bezig ben, want zonder ABS heb ik vet vaak blokkerende wielen enz. Tis ook moeilijk te zien wanneer je wielen nou precies blokkeren vind ik, maar ik ga gewoon elke dag ff een uurtje trainen. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 14:01

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

je kan beter gelijk alles uitzetten dan afbouwem als je het snel wilt leren.
das teminste mijn ervaring

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_38
hhmm ok, bedankt voor de tip. Dat wordt dus een frustrerend avondje vanaaf |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon de remdruk wat lager :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:50

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

ZAMoRANo schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 12:49:
[...]

Aan de andere kant is het wel zonde als je een dikke voorsprong hebt opgebouwd en er crashen er 2 achter in het veld.
Tja, dat is het spelletje nu eenmaal :) Bovendien vind ik het veel leuker om met iemand te vechten, dan in mijn eendje op kop te rijden. Het gaat mij in deze league om te lol, niet zozeer om de eer ;)

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 14:32:
[...]

Tja, dat is het spelletje nu eenmaal :) Bovendien vind ik het veel leuker om met iemand te vechten, dan in mijn eendje op kop te rijden. Het gaat mij in deze league om te lol, niet zozeer om de eer ;)
Dat is idd het spelletje, maar misschien is het wel je tactiek om een korte eerste stint de doen om een voorsprong op te bouwen, zou jammer zijn als het dan door een full-course yellow in het water valt.
Het gaat mij ook om de lol hoor, waarom denk je anders dat ik in de Gillet rijd? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een keer een full course yellow gehad in een online race ... op een simbin server en dat werd een puinhoop !

maar misschien dat het nu in 1.23 wel goed werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

ZAMoRANo schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 14:34:
[...]
waarom denk je anders dat ik in de Gillet rijd? ;)
Omdat je graag gelapped wordt? })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 00:41

BM

Moderator Spielerij
Komt ie nog eens iemand tegen ;)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Je snapt natuurlijk wel dat, als ik jou bij houd of zelfs voor weet te blijven in een race, je dat nog heel lang en vaak zult blijven horen. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wordt er vanavond nog gereden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
siggy schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 09:37:
Jammer joh, daar heb ik al redelijk wat recht op, en zeker op Monza waar ik veeeel brute paardenkrachten tekort kom ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

ZAMoRANo schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 12:49:
[...]

Ik heb het altijd aan staan als ik race. Lijkt me wel zinvol, als dit dus in de 1e ronde gebeurt kunnen we afspreken dat het gewoon een herstart wordt.

Nja, lijkt me persoonlijk meer spelbedervend dan iets anders. Als er bijvoorbeeld gewoon 2 mensen spinnen en er komt dan een full course yellow, ja lekker lomp om dan een restart te gaan doen. Ik bedoel, men heeft dan al het zeer grote voordeel van zon full course yellow, en dan zou men ook nog eens moeten gaan herstarten? Dacht het aub niet. Want wie trekt de grens, en wie bepaald of het idd een herstart wordt of niet? En wat als het bij elke herstart fout gaat?

Gaan we nou een serieuze league doen of een fun-league?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is verschil tussen semi-pro en simulation?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
Uit http://www.gameplanet.co.nz/mag.dyn/Previews/4074.html
Two modes of game play were available, simulation and semi-pro. It was hard to tell the difference between the two, but things like tyre temperature didn't seem to be a factor in semi-pro, but was critical in simulation mode.
Opzich niet zo heel veel dus, beetje realisme erbij..

[ Voor 10% gewijzigd door MrBarBarian op 01-02-2005 18:38 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mossel en de rest, 80.126.36.203 beetje trainen en een korte race vanaf 20.00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_38
ik heb de duitse versie en ik ben niet echt een ster in duits.... Kan jij mij mischien vertellen wat remdruk in het duits is :P

En wanneer zijn je banden op een goede temp? 60 ~ 70 graden toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
Lefty_38 schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 18:57:
[...]

ik heb de duitse versie en ik ben niet echt een ster in duits.... Kan jij mij mischien vertellen wat remdruk in het duits is :P

En wanneer zijn je banden op een goede temp? 60 ~ 70 graden toch?
Ga die engels maken dan! Zie m4driving.it en de OP

Maar het staat linksbovenin je setup settings ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 18:54:
Mossel en de rest, 80.126.36.203 beetje trainen en een korte race vanaf 20.00
zie niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
siggy schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 18:12:
[...]

Nja, lijkt me persoonlijk meer spelbedervend dan iets anders. Als er bijvoorbeeld gewoon 2 mensen spinnen en er komt dan een full course yellow, ja lekker lomp om dan een restart te gaan doen. Ik bedoel, men heeft dan al het zeer grote voordeel van zon full course yellow, en dan zou men ook nog eens moeten gaan herstarten? Dacht het aub niet. Want wie trekt de grens, en wie bepaald of het idd een herstart wordt of niet? En wat als het bij elke herstart fout gaat?

Gaan we nou een serieuze league doen of een fun-league?
Jij vind het misschien lomp maar het is wel realistisch.
In de meeste raceklassen gaan ze echt niet door bij een FCY in de eerste ronde.
Het lijkt me ook niet dat ze (of GTR) die geven als 2 mensen "gewoon" spinnen, daar zal wel een zwaarder incident met veel schade en meerdere betrokkenen voor nodig zijn.
Dan is nog de vraag wie er weer mee mag doen bij een herstart, alleen degenen die geen blaam treft aan het incident lijkt mij, maar hoe bepaal je dat?

Ik kan het ook wel begrijpen als er mensen zijn die FCY liever uit hebben staan, misschien moeten we er over stemmen.
Het is natuurlijk een serieuze league maar dat betekent niet dat serieuze mensen geen fun mogen hebben.

Over hoe je een herstart bepaalt? Ik denk dat al 1 of meerdere rijders tijdens de start problemen ondervind(t)(en) om zijn/hun race te vervolgen terwijl hij/ze daar zelf niks aan kon(den) doen. Niets lijkt me lulliger dan je race na 1 minuut (en een hele qually) te moeten afblazen omdat iemand anders jou meeneemt in een spin of wat dan ook waardoor je niet verder kan terwijl er voor de rest niks verloren gaat als we gewoon opnieuw starten. Het moet voor iedereen leuk blijven toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-08 20:58
Offtopic.... :X

Mijn logitech MOMO racing (FFB) heeft het gisteren begeven :'( . Met welk stuur kan ik 'm het beste vervangen? Moet ik weer dezelfde kopen? Opzich was ik wel tevreden met het stuur alleen heeft hij het na 2 jaar begeven.

Ik was namenlijk van plan om de Act Labs RS force + Shifter + Performance pedal te bestellen wat ik 2 jaar geleden al wilde (had toen niet genoeg geld). Maar tot mijn grote spijt kwam ik erachter dat Act Labs deze produkten niet meer leverd |:( 8)7 :'( . Kan ik ze nog ergens vandaan halen? 2e hands misschien? Op marktplaats had ik er 1 gevonden incl. Shifter alleen die was al verkocht. 8)7

Als de Act Labs niet meer te regelen is. Welk FFB stuur zou ik dan moeten nemen. :?

Ik wil namenlijk snel een nieuw stuur. Ik moet namenlijk blijen oefenen om mee te kunnen doen met de league als de Engelse versie uit is. :Y)

Als iemand nog Act Labs Shifter of Performance Pedals of natuurlijk het stuur te koop heeft. Ik wil er wel serieus geld voor neerleggen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiskare
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-08 07:37
Je hebt het berichtje fout begrepen. Niet de race is vanaf 20.00 uur, maar de oefensessie begint om 20.00 uur.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand effe proberen met niet geupdate versie?
ik start oefensessie om 21.10u
ip 213.118.141.100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
Fiskare schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 20:04:
[...]

Je hebt het berichtje fout begrepen. Niet de race is vanaf 20.00 uur, maar de oefensessie begint om 20.00 uur.....
Ik had het ook verkeerd begrepen ;)

Anyway.. zonder fuel staan is wel wat sneu }:O

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Laatst online: 03-09 21:49
Mr.David schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 19:34:
Offtopic.... :X

Mijn logitech MOMO racing (FFB) heeft het gisteren begeven :'( . Met welk stuur kan ik 'm het beste vervangen? Moet ik weer dezelfde kopen? Opzich was ik wel tevreden met het stuur alleen heeft hij het na 2 jaar begeven.

Ik was namenlijk van plan om de Act Labs RS force + Shifter + Performance pedal te bestellen wat ik 2 jaar geleden al wilde (had toen niet genoeg geld). Maar tot mijn grote spijt kwam ik erachter dat Act Labs deze produkten niet meer leverd |:( 8)7 :'( . Kan ik ze nog ergens vandaan halen? 2e hands misschien? Op marktplaats had ik er 1 gevonden incl. Shifter alleen die was al verkocht. 8)7

Als de Act Labs niet meer te regelen is. Welk FFB stuur zou ik dan moeten nemen. :?

Ik wil namenlijk snel een nieuw stuur. Ik moet namenlijk blijen oefenen om mee te kunnen doen met de league als de Engelse versie uit is. :Y)

Als iemand nog Act Labs Shifter of Performance Pedals of natuurlijk het stuur te koop heeft. Ik wil er wel serieus geld voor neerleggen. 8)
Logitech Driving Force Pro. Zeer goed stuur. Ook voor GT4 te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
Logitech Driving Force Pro. Zeer goed stuur. Ook voor GT4 te gebruiken.
Dat is volgens mij een PS2 stuur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:50

Arfman

Drome!

Zo, de oefening van vanavond op de testserver ging best goed :)

Half uurtje (ofzoiets) gepracced toen gelijk geraced zonder die ellenlange kwalificatie, en het was een leuke race. Jammer van de lag in de 3e ronde, ik werd zomaar ineens het grind in gedrukt door een auto die naast me spawnde, leek het wel.

Ik ging voor een 1 stop strategie zodat ik lekker aanvallend kon rijden (dat is wel mijn stijl), helaas waren er maar 7 mensen op de baan dus reed ik vaak alleen. Na de pitstop als 3e de baan opgekomen, helaas begon mijn concentratie mij parten te spelen waardoor ik na een onzachte aanraking met de muur opnieuw moest pitten voor reparaties. Na 96 seconden weer de baan op, nog steeds als 3e volgens de pitborden (:?), helaas 2 ronden daarna een koprol bij opkomen rechte stuk, weer laten repareren, toen in de outlap weer gespind en toen had ik geen zin meer :P

Zulke races vind ik wel leuk om te doen, niet teveel moeite, gewoon ff lekker racen. Moeten we vaker doen :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Laatst online: 14-09 14:01

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

gewoon weer een momo

ik heb nog de echte :P de momo Force ( limeted edition )

me gas pedaal is al gaar maar ik wil echt geen momo racing .... ( ja die voelen heel anders aan ik vind het midner )

weet iemand wat een goede losse pedalen set is ?

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiTrO-EXILE-
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 04-09 18:36
Mr.David schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 23:44:
[...]

Dat is volgens mij een PS2 stuur...
ps2 stuur, maar ook pc te gebruiken (200 graden of 900 graden:p)

stalen binnenwerk kogellagers etc

k zou die kopen ipv momo racing, die heb ik namelijk en alles binnenin is plastic...
niet super duurzaaam, jammer dat de momo force niet meer gemaakt wordt die was ook staal vanbinnen met kogellagers..

G25 Race Wheel |G5 Mouse | G11 Keyboard | E6600 C2D |Asus P5k-E Wifi/Ap| Kingston HyperX 2 GB DDR2-800 | ATI Sapphire HD2900XT|Samsung 300GB SATAII | Caviar 200GB SATA|Chieftec CA-01BL-BL-B EATX|Zalman ZM600-HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Welk stuur, hmmm?

Tja BRD heeft net het Speed7 stuur aangekondigd. >:)

Nee ik denk dat je qua prijs/kwaliteit verhouding toch bij de DFP uit komt.
De Momo Force was idd een mooi stuur die ik qua look and feel erg op mijn 61/2 jaar oude Wingman Formula Force (hoezo duurzaam?) vind lijken. Maar die wordt dus niet meer gemaakt en de Momo Racing vind ik toch een stuk minder, dat voelt meer als speelgoed aan.

Plus kun je de DFP upgraden met Frex onderdelen. :7
En als je ook een PS2 hebt kun je m daar ook perfect voor gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://ecci6000.com/6000_wheel_01.htm

is dit misschien iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik ben wel benieuwd naar het FLDS systeem van ECCI, maar verder vind ik het stuur niet echt uitblinken in features alhoewel het er oerdegelijk uit ziet, over de pedalen daarentegen hoor ik alleen maar goede dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
Ziet er wel heel gelikt uit... Alleen de prijs ligt tussen de $ 799,- en $ 1158,- dollar.. Is een beetje veel van het goede. Ik vind een shifter ook wel belangrijk. Met F1 is de shifter niet nodig, maar met bv GTR vind ik het een must. Zijn er nog andere opties dan Act Labs? Ik ben ook al pendalen tegen gekomen van Speed 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Speed7 is een productnaam van BRD

Websites high-end racecontrollers:

BallRacing Developments, hier vind je o.a. de Speed7 pedalen en de aankondiging van het nieuwe Speed7 stuur (prijs rond 1100 a 1300 €).

Thomas Enterprises, makers van de TSW en TSW2.

FREX, gebaseerd op de electronica en basis van de Logitech DFP. Ook moet je hier kijken als je shifters zoekt.

ECCI, zoals eerder al genoemd.

Zelf heb ik Frex stuur, pedalen en sequentiele shifter in bestelling staan. Ik vond dat mijn Wingman stuur wel aan vervanging toe was, die gaat dan met de ActLabs pedalen en shifter naar de 2e PC voor races via LAN. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alarma2nd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Wat ben je dan precies kwijt voor zo'n Frex setje? ik heb nu nog het rode Momo stuurtje, maar die is toch ook alweer een paar jaar oud, dus ik weet niet hoelang die het nog gaat volhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Hier staat een prijslijst met prijzen omgerekend naar Euro.
Vergeet alleen niet dat er nog verzendkosten (uit Japan) bij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Zie ik dat goed: Kan ik mijn Logitech MOMO uitbreiden met Flex spullen? Of moet je eerst een aangepaste (lees: gesloopte) MOMO van Flex kopen?

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldfinger

Goldfinger

Opzij, opzij, opzij...

Is er behoefe om vanavond een test race te doen op mijn dedicated server?

Zat zelf te denken aan Brno, om 20:00 qualification. trainen en inloggen kan nu direct al

ip 130.89.163.160

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Arx schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 12:44:
Zie ik dat goed: Kan ik mijn Logitech MOMO uitbreiden met Flex spullen? Of moet je eerst een aangepaste (lees: gesloopte) MOMO van Flex kopen?
Ja je kan, een beetje afhankelijk van welke Momo je hebt, e.e.a upgraden met Frex onderdelen.
Bij sommige artikelen moet je zelf een beetje eraan sleutelen als je iets wilt aanpassen/upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

´zou het mogelijk zijn om online te racen .
met niet originele versie tegen iemand anders met niet originele versie of niet upgedate versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Laatst online: 03-09 21:49
BruceLee schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 00:18:
me gas pedaal is al gaar maar ik wil echt geen momo racing .... ( ja die voelen heel anders aan ik vind het midner )
is je potmeter stuk? of minder nauwkeurig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldfinger

Goldfinger

Opzij, opzij, opzij...

Goldfinger schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 18:35:
Is er behoefe om vanavond een test race te doen op mijn dedicated server?

Zat zelf te denken aan Brno, om 20:00 qualification. trainen en inloggen kan nu direct al

ip 130.89.163.160
wachtwoord is uiteraard weer gaspedaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Goldfinger schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 19:41:
[...]

wachtwoord is uiteraard weer gaspedaal
Als je nu had gezegd dat het wachtwoord hetzelfde is als de afgelopen keer (toen ik het per mail had doorgegeven), nu weet het hele forum het. ;)

Volgende keer mail ik wel weer een nieuwe door aan iedereen. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D1ON
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-05-2024

D1ON

4x4Fotos.nl

welke versie rijden jullie dan?
kzit nog @ std versie, updates werken (nog) niet :P

waar het ijs gesmolten is is geen ijs meer !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
Hmm, denk dat ik weet waarom ik lag.. aMule staat aan, en die snoep redelijk van me upload..

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_38
Kan ik van de week ook een keer met jullie mee doen? ik heb alleen het probleem dat ik nog niet veel banen ken. Barcelona heb ik helemaal onder de knie na 40 ~50 rondjes. Monza en Brno ken ik redelijk... 15 rondjes op gereden... Heb deze game 4 dagen terug geinstalleerd dus moet nog een hoop leren, maar het gaat al stukken beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
Lefty_38 schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 22:34:
Kan ik van de week ook een keer met jullie mee doen? ik heb alleen het probleem dat ik nog niet veel banen ken. Barcelona heb ik helemaal onder de knie na 40 ~50 rondjes. Monza en Brno ken ik redelijk... 15 rondjes op gereden... Heb deze game 4 dagen terug geinstalleerd dus moet nog een hoop leren, maar het gaat al stukken beter :)
No worries.. ik ken ook nog niet veel banen, en speel ook nog heel veel in de grindbak.. Primair gaat het toch om de fun?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_38
Zeker om de fun jah :) Dit spel geeft gewoon zo'n goed gevoel dat je echt de realiteit nadert. Als je iemand wil uitremmen moet je van de ideale lijn af en kom je op het vieze gedeelte waardoor je echt weinig kans hebt. Maar andersom ook als ik op de ideale lijn rij en de pc probeert mij uit te remmen heeft hij een groot nadeel. Volgens mij is dit de eerste racegame/sim waarbij dat echt veel verschil maakt _/-\o_ En driften is ook zooo moeilijk dat ALS het lukt je ook een dikke adrenaline kick krijgt volgens mij. (Mijn drifts zijn tot nu toe altijd verkeerd afgelopen :P )

De Gillet Vertigo is trouwens wel een stabiel bakkie :) Met de F360 hap ik heel wat vaker grind.

Lefty is hooked :*)

[ Voor 4% gewijzigd door Lefty_38 op 02-02-2005 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lefty_38 schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 23:05:
Zeker om de fun jah :) Dit spel geeft gewoon zo'n goed gevoel dat je echt de realiteit nadert. Als je iemand wil uitremmen moet je van de ideale lijn af en kom je op het vieze gedeelte waardoor je echt weinig kans hebt. Maar andersom ook als ik op de ideale lijn rij en de pc probeert mij uit te remmen heeft hij een groot nadeel. Volgens mij is dit de eerste racegame/sim waarbij dat echt veel verschil maakt _/-\o_ En driften is ook zooo moeilijk dat ALS het lukt je ook een dikke adrenaline kick krijgt volgens mij. (Mijn drifts zijn tot nu toe altijd verkeerd afgelopen :P )

De Gillet Vertigo is trouwens wel een stabiel bakkie :) Met de F360 hap ik heel wat vaker grind.

Lefty is hooked :*)
Bij mij is er een keer een gelukt, was niet expres, schakelde iets te snel terug op le mans, weer opschakelen, tegensturen en gas geven, en hij trok vanzelf weer recht (was wel met de Saleen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
Ik heb nu een Act Labs Shifter gevonden in een webwinkel hier heel ver vandaan. Zweden om precies te zijn. Ik heb 'm gelijk besteld. :9~ Ik heb ook een Act Labs Force RS stuur gevonden (nieuw) in een NL web winkel, maar die is geschikt voor win 95 en 98... Teminste dat staat op de doos zegt de verkoper. Volgens mij is dit de versie met een gamepoort inplaats van een USB poort, maar daar zijn omzet stukjes voor te koop toch?? Hij zou toch gewoon onder Win XP moeten werken? Of is er nog meer verschil met de nieuwere USB versie (minder kwaliteit of FFB bv.)? :?
Als iemand nog de Act Labs performance pedals ergens weet te vinden... Die andere pedals vind ik wel erg duur. maarja als het moet... moet het. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Mr.David schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 00:44:
Ik heb nu een Act Labs Shifter gevonden in een webwinkel hier heel ver vandaan. Zweden om precies te zijn. Ik heb 'm gelijk besteld. :9~ Ik heb ook een Act Labs Force RS stuur gevonden (nieuw) in een NL web winkel, maar die is geschikt voor win 95 en 98... Teminste dat staat op de doos zegt de verkoper. Volgens mij is dit de versie met een gamepoort inplaats van een USB poort, maar daar zijn omzet stukjes voor te koop toch?? Hij zou toch gewoon onder Win XP moeten werken? Of is er nog meer verschil met de nieuwere USB versie (minder kwaliteit of FFB bv.)? :?
Als iemand nog de Act Labs performance pedals ergens weet te vinden... Die andere pedals vind ik wel erg duur. maarja als het moet... moet het. :7
Ik gebruik de Act Labs Force RS al zon 2,5 jaar inmiddels zonder problemen onder winxp. De performance pedals echter, had ik na 2 races al kapot getrapt. De veer die erin zit is gewoon bout. Als je het geld hebt kun je beter de 2 of 3 pedaal versie aanschaffen van de BRD Speed7 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Hmm ik heb de Actlabs Performance Pedals al een jaar ofzo, geen problemen met de veer gehad nog (nieuwere versie). Nu ga ik ze dus wel vervangen maar ik ben er best wel tevreden over (ze gaan nu dus naar een 2e PC).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Mijn Perfomance Pedals zijn ook nog steeds heel terwijl ik ze al 1,5 jaar gebruik. Ik moet wel deadzones instellen maar dat krijg je op den duur met vrijwel alle pedalen.
Het veertje van mijn shifter heeft al wel een paar keer begeven, dit komt echter vooral omdat ik hem nogal vaak sequentieel heb gebruikt dus dat valt af te raden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Als je Act-Labs meuk zoekt, kun je dat mooi hier bestellen: http://www.act-labs.com/Products/race1.htm De dollar staat nu zo laag, dat dat interessant is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
BeQuietAndDrive schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 11:40:
Als je Act-Labs meuk zoekt, kun je dat mooi hier bestellen: http://www.act-labs.com/Products/race1.htm De dollar staat nu zo laag, dat dat interessant is.
Ja vrolijkerd, de producten van ActLabs zijn "discontinued" en dus niet meer bij henzelf te bestellen. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
Even een setup-vraagje:

Gister op Brno had ik nogal wat last van "oversteer voor de bocht". Met andere woorden, de achterkant van de Elise ging een eigen leven leiden op het moment dat ik hard remde en (voorzichtig) de bocht begon in te sturen...

Waar komt dit door? Ik dacht eerst dat mijn achterwielen misschien gingen blokkeren, maar het bleef toen ik mijn brake-pressure terug zette naar 90%.. Maar dat hielp ook niets.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_38
@ MrBarBarian

Michien als jeje rembalance anders insteld, kan je ook onder het rijden doen dus is makkelijk om ff te kijken.

[ Voor 8% gewijzigd door Lefty_38 op 03-02-2005 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_38
Wie weet waar ik het Le Mans circuit kan donwloaden? Ik heb al zitten googlen en kwam uiteidelijk www.m4driving.it maar daar is de link dood en kan hem op geen andere site vinden |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 07:23

Erw

Maar hij zou dus deze maand uitmoeten komen , engelse versie dan , maar ik zie nog niks op de officiele site......

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Verder terug in het topic zei iemand dat hij eind deze maand uitkomt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 07:23

Erw

Hans1990 schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 21:24:
Verder terug in het topic zei iemand dat hij eind deze maand uitkomt..
een officieele bevestiging zou leuk zijn.....

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Meerdere sites en winkels hanteren 25 februari als datum, maar iets officieel is er nog niet geloof ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik hoor/lees voor allerlei landen verschillende data, dat zou dus een wereldwijde release betekenen verdeeld tussen eind-februari en eind-maart. Ik vermoed medio/eind maart voor Nederland maar het blijft helaas afwachten (voor degenen die hem nog niet hebben dan :p).

offtopic:
Edit: Ik heb dus de Duitse versie, warez=bad mmmkay?!. :p

[ Voor 14% gewijzigd door Zamorano op 04-02-2005 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_38
Ik heb hem nu nog gedownload, maar als hij in NL uit komt koop ik hem direct :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoes
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:04

Snoes

marcel

Ben maar ff de grens over gereden. Duits is geen bezwaar, en anders zijn er de patches nog.
Meteen van alle gemakken voorzien. Nu nog leren rijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begreep op bol.com dat ze hem 11 februari verwachten. (releasedatum). Dat zou wel mooi zijn want dan kan ik het vlak voor m'n pa z'n verjaardag even zelf gebruiken alvorens ik het in moet pakken en weggeven.. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_38
wordt er vanaaf nog geraced?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Er zal de komende weken nog een paar keer geraced worden maar das dan sowiezo (alleen) voor mensen van de GoT NGT Cup.
Verder zijn er nog genoeg servers met de ingame browser te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_38
ow is die cup er al, ik dacht dat jullie dat pas gingen doen als de engelse versie uit was... dus daar kan ik niet meer aan mee doen? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Lefty_38 schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 16:40:
ow is die cup er al, ik dacht dat jullie dat pas gingen doen als de engelse versie uit was... dus daar kan ik niet meer aan mee doen? :'(
Nee als de Engelse versie er is gaan we een volledige GT-League doen waar iedereen aan mee kan doen, nu doen we een NGT Cup.

Maar je hebt dus nog wel ff om vast te oefenen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-08 08:54
hoi,

ik heb net het spel geinstalleerd.
Ik rijd net op, weet zo niet welk circuit, een nat wegdek en als banden heb ik Wet-Compound.
Maar telkens als ik bijvoorbeeld alleen vol gas de pit uitrijd breekt de achterkant uit en spin ik om mijn as.
Hoe kan ik dit fixen?

ik rijd trouwens in die 450pk klasse met die Ferrari, en met keyboard.

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Giel schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 20:30:
hoi,

ik heb net het spel geinstalleerd.
Ik rijd net op, weet zo niet welk circuit, een nat wegdek en als banden heb ik Wet-Compound.
Maar telkens als ik bijvoorbeeld alleen vol gas de pit uitrijd breekt de achterkant uit en spin ik om mijn as.
Hoe kan ik dit fixen?

ik rijd trouwens in die 450pk klasse met die Ferrari, en met keyboard.

bvd
Niet vol gas geven, dat gaat gewoon niet met 450 pk op een nat wegdek. ;)
Nu kun je niet doseren met een keyboard en kun je je dus beter beperken tot gewoon droog asfalt zolang je daarmee rijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_38
Net een race gereden op Barcelona met de tegenstanders op 100%. Die gasten rijden echt hard :( Ik moet echt pushen om in de staart van het "peleton" (ik kijk te veel wielrennen) bij te kunnen houden. Met een volle tank (100L) rij ik 1:48ers. Als ik bij de 30L ben aan beland gaat er ongeveer 1 a 2 seconde af per ronde. Alleen de pc rijd dan 1:38ers :( (en ik maak om de 7 rondes een fout.... dus dan schiet het ook niet echt op :P )

mijn beste ronde was 1:46.500 met 20L in mijn tank en de harde compound banden. Wat rijden jullie ongeveer?

[ Voor 3% gewijzigd door Lefty_38 op 04-02-2005 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lefty_38 schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 21:52:
Net een race gereden op Barcelona met de tegenstanders op 100%. Die gasten rijden echt hard :( Ik moet echt pushen om in de staart van het "peleton" (ik kijk te veel wielrennen) bij te kunnen houden. Met een volle tank (100L) rij ik 1:48ers. Als ik bij de 30L ben aan beland gaat er ongeveer 1 a 2 seconde af per ronde. Alleen de pc rijd dan 1:38ers :( (en ik maak om de 7 rondes een fout.... dus dan schiet het ook niet echt op :P )

mijn beste ronde was 1:46.500 met 20L in mijn tank en de harde compound banden. Wat rijden jullie ongeveer?
de snellere rijden rond de 1.40 tijdens een 36 min race

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:50

Arfman

Drome!

Lefty_38 schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 21:52:
Dat rijd ik met 10L in de tank en Medium compound :(
Barcelona ligt me gewoon niet. Zelfs met een Lambo moet ik pushen om onder de 1.45 te komen, terwijl AI me dan vrolijk voorbijstuift in NGT's. Zeer frustrerend.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Laatst online: 29-05 12:36
er was toch ook een optie waarbij de camera mee kijkt in een bocht?
dus zodra je een bocht in stuurt kijkt de camera ook de bocht in
k heb het nog nergens kunnen vinden

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 21:56:
[...]

de snellere rijden rond de 1.40 tijdens een 36 min race
Ik geloof niet dat ik dan erg competetief ben met de Lister, ik rijd zo rond de 1.41 a 1.42 in een race op Barcelona. Heb maar even de C5R geprobeerd, het is wel te merken dat dat ding abs heeft, de remmen blokkeren nauwelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoes
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:04

Snoes

marcel

mijn snelste tijd op barca in een saleen is 1:42:5. Deed toen lekker mee, maar daar red je het normaal ook niet mee. Je zult er geen laatste mee worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_38
Ik zal vandaag ook eens met de Saleen gaan racen op Barcelona, volgens mij is die makkelijker te handelen dan de F550. Eens kijken of ik hem sneller rond krijg dan de F550.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
joostve schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 23:58:
er was toch ook een optie waarbij de camera mee kijkt in een bocht?
dus zodra je een bocht in stuurt kijkt de camera ook de bocht in
k heb het nog nergens kunnen vinden
optionen->erweitert->scheitelpunktverlvolgung.

Only fools are enslaved by time and space.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.