m
[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2005 13:40 ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Sorry, kmoest ff lachenArfman schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 19:54:
Kom op mensen, het is bijna 20:00 en we zijn nu nog maar met z'n tweeen
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Ik had vanavond een race gepland met een aantal mensen om de oreca viper addon uit te testen. Lees nu pas dat er een race was. Volgende keer probeer ik er weer bij te zijn!Arfman schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 19:54:
Kom op mensen, het is bijna 20:00 en we zijn nu nog maar met z'n tweeen
Hehe, ik ging laatsts met een Lotus Elise op Monza rijden.. daar vliegen de Ferrari's je ook redelijk voorbij.. Ik kreeg die Elise niet sneller, wel jammer, want ik vind ik wel makkelijk dat je in het middenn zit bij dat ding..Arfman schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 22:32:
Hopelijk wel ja, had wel ff in (en tijd) in een potje racen. Wel tricky die NGT's, je staat inderdaad zo achterstevoren. Dat ik me compleet het licht uit de ogen zat te rijden en volgas voorbij werd gestoomd door Mossel deed mijn motivatie ook al niet teveel goed
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
| Ferrari 360 Auto Palace 58 NGT Fiskare Ferrari 360 JMB Racing 52 NGT Ferrari 360 JMB Racing 53 NGT Ferrari 360 Kutemann 68 NGT Ferrari 360 Mastercar 71 NGT Ferrari 360 Menx 57 NGT Ferrari 360 Maranello 88 NGT Ferrari 360 Maranello 89 NGT Ferrari 360 Veloqx Motorsport 80 NGT Ferrari 360 Yellow Racing 70 NGT Morgan Aero 8 Aero Racing 107 NGT Porsche 996 GT3 AB Motorsport 64 NGT Porsche 996 GT3 Alda Competition 56 NGT Porsche 996 GT3 Autorlando 66 NGT Porsche 996 GT3 Autorlando 67 NGT Porsche 996 GT3 Caradec 171 NGT Porsche 996 GT3 Cirtek 54 NGT Porsche 996 GT3 Cirtek 55 NGT Porsche 996 GT3 Desbrueres 65 NGT Porsche 996 GT3 EMKA 61 NGT Porsche 996 GT3 Eurotech 74 NGT Porsche 996 GT3 Eurotech 75 NGT Porsche 996 GT3 Freisinger 50 NGT Porsche 996 GT3 Freisinger 51 NGT Porsche 996 GT3 G Tec 62 NGT Porsche 996 GT3 Ice Pol Racing 160 NGT Porsche 996 GT3 JVG 85 NGT Porsche 996 GT3 JVG 86 NGT Porsche 996 GT3 MAC Racing 90 NGT Porsche 996 GT3 Motor Competition 63 NGT Porsche 996 GT3 Proton 69 NGT Porsche 996 GT3 Seikel 72 NGT Porsche 996 GT3 Seikel 73 NGT Porsche 996 GT3 T2M 84 NGT Porsche 996 GT3 Yukos Motorsport 77 NGT Porsche 996 GT3 Yukos Motorsport 99 NGT Lotus Elise Campus Automobile 118 24H BMW Z3M JMT Racing 115 24H |
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
[ Voor 67% gewijzigd door Fuelke op 28-01-2005 11:08 ]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Volgens mij ook.Fuelke schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 11:05:
Volgens mij is die zwarte die van Menx
Mooi, die wil ik dusZAMoRANo schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 11:09:
[...]
Volgens mij ook.
Kan het hier ook niet checken, misschien kan iemand die thuis zit te niksen het even nakijken?
[ Voor 24% gewijzigd door Zamorano op 28-01-2005 11:31 ]
Mail me even het startnummer.Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 11:35:
ik wil die gele/rode die helemaal links bovenaan staat in de NGT kolom ingame
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 28-01-2005 11:49 ]
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Je staat op de lijst, maar er is nog aan niemand een bevestiging uitgegaan aangezien we nog bezig zijn met het vastleggen van regelement en calender.Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 11:43:
Beste Zamorano,
ik heb nog niets gehoord misschien doe ik iets niet goed,ik doe graag mee met een ferrari
maakt niet uit welke.
E-mail: thedoc@xs4all.nl
dr.zeldenrust
[ Voor 13% gewijzigd door Zamorano op 28-01-2005 11:54 ]
Als hij nog vrij is, neem ik dan de #89BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 11:48:
Doe mij deze maar: Ferrari 360 Maranello 88 NGT
TCM deed het wel goed in 2003, dus vandaarDe nummer 89 mag uiteraard ook.
Hoe schrijf ik me in voor deze 'league' trouwens? En hoe blijf ik op de hoogte?
[ Voor 64% gewijzigd door Fuelke op 28-01-2005 12:56 ]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Ik denk dat het niet veel scheelt, ik vermoed dat de Porsche iets vriendelijker voor zn banden is, de 360 vind ik erg fel en nerveus.Wakkaman schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 12:51:
UHmmm bijna iedereen zie ik neemt op dit forum een ferrari, waarom??? Is ie sneller over het algemeen dan een porsche GT 3 966??
Zo ja neem ik natuurlijk ook een ferrari
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2005 13:45 ]
Nee, kijk maar op gtr rank, de meeste toptijdfen in de ngt zijn van de prosche maar uiteindelijk scheelth et bar weinig. Ik neem een ferrari omdat het meer naar mijn rijstijl neigt dan die porsche.Wakkaman schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 12:51:
UHmmm bijna iedereen zie ik neemt op dit forum een ferrari, waarom??? Is ie sneller over het algemeen dan een porsche GT 3 966??
Zo ja neem ik natuurlijk ook een ferrari
Hij valt nu onder de 24H, maar dat doen de Elise en de Z3M ook, en ze zijn allemaal trager dan de 996 GT3 en Ferrari 360 dus het lijkt me geen probleem dat mensen die kiezen.Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 14:56:
Morgan kan je nu na die patches niet meer selecteren. Was ook altijd mijn favocar
Verwijderd
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2005 19:26 ]
Verwijderd
Als je niet kan updaten dan kun je idd niet meedoen.Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 19:32:
Ik heb ook geen legale versie, maar betekent dat dan ook dat ik niet mee kan doen aan de cup? Ik kan namelijk het spel ook niet updaten, en was het niet zo dat mensen met verschillende versies niet op 1 server kunnen? Of kan dat wel?
Je kan wel updaten.. als je het goed doetVerwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 19:32:
Ik heb ook geen legale versie, maar betekent dat dan ook dat ik niet mee kan doen aan de cup? Ik kan namelijk het spel ook niet updaten, en was het niet zo dat mensen met verschillende versies niet op 1 server kunnen? Of kan dat wel?
Verwijderd
Ach dit is eigenlijk nog maar een cup in het voorseizoen, de echte GoT GTR league komt als de Engelse versie ook uit is. Dus je krijgt wel de kans om je titel te verdedigen.Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 20:14:
sorry mensen, ik zie dat ik wel op de voorlopige lijst sta, maar ik kan helaas niet meedoen. Ik ben nu te druk met beetje verhuizen, studeren en andere dingen, dat een league mee doen er voor mij gewoon niet inzit. Ik ben wel benieuwd wie de nieuwe GoT uberweltmeister gaat worden!
Misschien is het feit dat je jezelf het licht uit de ogen rijdt al geen goed teken, op Barcelona moet je gewoon strak en rustig rijden.Arfman schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 20:35:
Mja, het kan aan mij liggen, maar op Barcelona ben ik met welke auto dan ook niet sneller dan een hoge 1.48-er .. 1.48.9 ofzo
Rijdt me het licht uit de ogen, maar ik doe iets fundamenteels fout. Ik vind de NGT auto's erg lastig, ik kan moeilijk bepalen wanneer ik op de grens zit. Met de GT's (zoals de Lambo) heb ik daar geen problemen mee en kan ik zelfs met de default setup heel behoorlijke tijden rijden.
Verwijderd
Mja, ik weet het. Echter, de ene bocht heb ik weer onderstuur, dan weer overstuur, dan pak ik ergens een lijntje niet helemaal goed, dan weer teveel op de curb bij opkomen rechte stuk waarmee ik 2 rondes in 1 klap verneuk, etc.ZAMoRANo schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 20:42:
[...]
Misschien is het feit dat je jezelf het licht uit de ogen rijdt al geen goed teken, op Barcelona moet je gewoon strak en rustig rijden.
Zoek je nog een teammaatje?
[ Voor 12% gewijzigd door Hans1990 op 29-01-2005 11:30 ]
Om een server te joinen heb je alleen maar het IP nummer nodig van de server hoor.Hans1990 schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 11:27:
Ik vraag me af wanneer GTR officieel (engels) in nederland uit komt ? Ik heb gehoord begin februari , maar is er niet een precieze datum ? Ik kan namelijk niet wachten, heb nu een illegale duitse versie, helaas kan ik daar niet meer over het internet. Als ik een offciele hopelijk wel en kan ik jullie joinen online![]()
![]()
Helaas ben ik niet zo snel, heb op barcelona met de lambo maar 1:46 ofzo gehaald.
Verwijderd
[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2005 18:31 ]
2.11 in me Elise..Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 17:48:
1.39.890 in een lambo op barcelona
Als iemand zin heeft om nu te joinen => 213.46.30.226
En die doen we op Barcelona?ZAMoRANo schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 18:26:
Voor die tijd zullen we waarschijnlijk nog wel een aantal testraces houden, waarvan de eerste morgen.
Geen idee, het gaat meer om het testen van het hosten met genoeg mensen, er zitten ook een aantal bij die nog niet of heel weinig met ons meegereden hebben.
[ Voor 22% gewijzigd door Zamorano op 29-01-2005 19:10 ]
[ Voor 43% gewijzigd door siggy op 29-01-2005 19:19 ]
Over het algemeen ben ik het wel eens met de regels, maar het is toch wat je er zelf van maakt tijdens zo'n league.siggy schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 19:15:
Overigens lijkt me het niet handig dat we spa night doen, de vorige keer dat we dat deden had praktisch iedereen continu last van fps drops en andere wazige shit.
Euh, ja, ik bedoel dus ook niet handig. Dan heb ik het niet over zicht, dat is gewoon ruig, maar puur over de fps drops.Fiskare schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 19:48:
[...]
Over het algemeen ben ik het wel eens met de regels, maar het is toch wat je er zelf van maakt tijdens zo'n league.
Het enigste dat ik vervelend is dat spa night erbij zit. De pc waar ik in het weekend GTR op rijdt vertoond een vrij donkere versie (lees 1 meter zicht) van het circuit waardoor spa night onrijdbaar is. Tot de laatste patch hielp het nog om de gamma settings in de plr file aan te passen, maar nu heeft dat geen effect meer. Het zou dan mij ook beter uitkomen om de gewone versie van spa te rijden ipv de night versie.
Nou bij mij is het zicht zo slecht dat het onrijdbaar is. En dat komt door combinatie van videokaart (brightness varieren maakt niet uit) en monitor (brightness monitor op max). Op een andere pc (laptop) waar ik gtr wel eens op speel heb ik dat probleem niet. Daar is spa night goed te doen. Ik zou dus nog eventueel kunnen switchen, maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen wel een probleem hebben met het feit dat de brightness niet in te stellen is in het spel.....siggy schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 20:02:
[...]
Euh, ja, ik bedoel dus ook niet handig. Dan heb ik het niet over zicht, dat is gewoon ruig, maar puur over de fps drops.
[ Voor 30% gewijzigd door Fiskare op 29-01-2005 21:39 ]
Ik heb bij de opties een Night Darkness Intensity (of iets in die richting) slider gezien, of haalt dat niks uit?Fiskare schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 21:27:
[...]
Nou bij mij is het zicht zo slecht dat het onrijdbaar is. En dat komt door combinatie van videokaart (brightness varieren maakt niet uit) en monitor (brightness monitor op max). Op een andere pc (laptop) waar ik gtr wel eens op speel heb ik dat probleem niet. Daar is spa night goed te doen. Ik zou dus nog eventueel kunnen switchen, maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen wel een probleem hebben met het feit dat de brightness niet in te stellen is in het spel.....
Maar welke versie we voor spa kiezen moeten we dus nog een keer beslissen. Ik ben het wel met kNarf eens dat night leuk is voor de verandering.
We moeten tegen die tijd nog maar eens kijken wat de meerderheid ervan denkt. Zit geen haast achter, want is toch pas op 10 maart en dan is het F1 seizoen zelfs al weer begonnen.
Verwijderd
Nee, als je op de GTRank kijkt is ie toch een stukje sneller dan de GT3 en de 360.Verwijderd schreef op zondag 30 januari 2005 @ 00:00:
stel voor dat de mosler ook enabled wordt ... valt m.i. mooi tussen de GT3, vertigo en de F360
Verwijderd
met stuurtje neem ik aan, ik heb deze avond ff wat GT auto's getest (ik rij met tobo) op Barcelona:
Met tobo bedoelen we ramplank ook wel toetsenbord.Verwijderd schreef op zondag 30 januari 2005 @ 11:20:
misschien een domme vraag maar wat is tobo?
groeten dr.zeldenrust
Ik wil niet lullig doen, maar als we een serieuze test gaan doen voor de cup, dan neem ik aan dat we niet elke keer 'rond' 19.00 starten en verzamelen in het irc channel. Als je begrijpt wat ik bedoelDutch3men schreef op zondag 30 januari 2005 @ 11:48:
[...]
Met tobo bedoelen we ramplank ook wel toetsenbord.
En ja vanavond ben ik van plan om een test host te doen, die rond 19:00 online gaat.
En we verzamelen in het irc channel van ons.
Ja mail komt nog. Maar moet Zamorano daarvoor hebben.siggy schreef op zondag 30 januari 2005 @ 12:09:
[...]
Ik wil niet lullig doen, maar als we een serieuze test gaan doen voor de cup, dan neem ik aan dat we niet elke keer 'rond' 19.00 starten en verzamelen in het irc channel. Als je begrijpt wat ik bedoel
Ik mag hopen dat we racinfo via email (gaan) krijgen
Raceinfo komt idd via mail, zeker als we voor de league/cup rijden.siggy schreef op zondag 30 januari 2005 @ 12:09:
[...]
Ik wil niet lullig doen, maar als we een serieuze test gaan doen voor de cup, dan neem ik aan dat we niet elke keer 'rond' 19.00 starten en verzamelen in het irc channel. Als je begrijpt wat ik bedoel
Ik mag hopen dat we racinfo via email (gaan) krijgen
Verwijderd
Hmm vreemd, ik zag idd al dat je opeens weg was.Snoes schreef op zondag 30 januari 2005 @ 19:53:
![]()
ben er uit gegooid, zonder "lost connection". Vond het vreemd geen andere wagens meer te zien. Dacht, ff reconecten. Mooi niet dus, qualfy is al bezig. @$%#$%
Weet niet of meer mensen hier last van hebben. Mooi @#@#$ in ieder geval.
Marcel
Doe es niet zo frustosiggy schreef op zondag 30 januari 2005 @ 20:25:
Yay, bravo (whats new). Eerstens zit de helft gewoon te pitten tijdens de qualy, dan kan ik plots minder hard door eau-rouge dan in de regen en bij de start wordt ik en op het rechte stuk zomaar in de muurt gezet en bovenop ea rouge nog een keer door dezelfde wagen en is mn wagen zowat total loss. Bravo!
Dat je eraf werd gezet kwam omdat veel mensen last hadden van mega lag. Dat wil zeggen dat auto's dus ineens 50 meter verder of dichterbij komen. We gaan de server nu even opnieuw instellen en kijken of het dan beter gaat. Testrace hesiggy schreef op zondag 30 januari 2005 @ 20:25:
Yay, bravo (whats new). Eerstens zit de helft gewoon te pitten tijdens de qualy, dan kan ik plots minder hard door eau-rouge dan in de regen en bij de start wordt ik en op het rechte stuk zomaar in de muurt gezet en bovenop ea rouge nog een keer door dezelfde wagen en is mn wagen zowat total loss. Bravo!
Opletten is inderdaad een vereiste. Echter hadden we geen warmup lap en dus een start met auto's naast elkaar en dat levert altijd problemen op. En verder was het voor mij iig niet in te schatten wie waar reed, want soms zag ik gewoon geen auto's meer.ZAMoRANo schreef op zondag 30 januari 2005 @ 20:33:
Ja daar zijn idd testraces voor, maar het is natuurlijk wel handig als iedereen gewoon op zit te letten.
Ik reeg me er gewoon over op
[ Voor 24% gewijzigd door enchion op 30-01-2005 21:07 ]
How do you save a random generator ?
Verwijderd
waardeloos nagemaakt !! klopt werkelijk niks vanenchion schreef op zondag 30 januari 2005 @ 20:57:
Leuk nieuws voor ons nederlanders
Het circuit zandvoort voor GTR
Bhmotorsport forum
download link
gewoon op "free" drukken , je hoeft daarna geen informatie in te vullen , alleen even 30 seconden wachten
Enjoy
Verwijderd
Ja ik denk niet dat we er nog heel veel regels bij moeten zetten, maar idd sommige dingen moeten even doorgenomen worden. Ik ben er zelf niet echt bij geweest tijdens de race maar ik kan me wel zo voorstellen dat er hier en daar nog wat fout ging, vooral bij de mensen die nog niet eerder met het GoT groepje mee hebben geraced.Verwijderd schreef op zondag 30 januari 2005 @ 22:29:
paar dingen moeten voor de leaque nog goed worden doorgesproken
# kwalificatie systeem : paar mensen hadden geen idee wat en hoe
#warm up lap : laat iedereen goed afstand houden ..en als de polesitter dan de groep weer voor de laatste bocht laat samenkomen gaat het al beter denk ik.
en nog een paar dingen maar die ben ik vergeten
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2005 10:03 ]
Wat wil je bereiken met een screen maken tijdens een regenrace. Bij een normale race kijk je toch ook niet of iedereen zijn track details op full/hoog/medium heeft staan. Misschien hebben de mensen die een systeem hebben die alles op full kan draaien wel een voordeel omdat ze meer referentiepunten hebben voor de rempunten (bv. brug op oschersleben).Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2005 @ 09:17:
Regen race:
Als je special effects op off zet dan heb je geen spray en regendruppels... Wat een groot voordeel is tov degene die dit wel hebben.
Misschien verstandig om iedereen tijdens een regenrace een screenie te laten maken en het zodoende voor iedereen gelijk te houden
Ik vind dat we de tyre wear en fuel consumption gewoon moeten laten staan zoals ze standaard staan. Op spa is het idd goed mogelijk om een race uit te rijden met medium banden, maar dit is ook een circuit wat niet super veel van de banden vraagt volgens mij. Als we op donington en brno rijden is het naar mijn mening misschien wel nodig en nuttig om een pitstop te maken door de kortere pitstraat en hogere tyrewear. Ik vind alleen niet dat pitstops geforceerd moeten worden door een hogere tyrewear en hogere fuelconsumption in te stellen.Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2005 @ 09:17:
Pitstops: gisteren is wel gebleken dat de NGT auto's makkelijk een uur kunnen rijden zonder stops met medium banden...
Vind persoonlijk dat stops een extra dimensie geven aan het geheel
[ Voor 9% gewijzigd door Fiskare op 31-01-2005 10:54 ]
Hmmja, en wat als je om een vage reden je verbinding verliest (of nog erger, de hele meuk crashed)... opzich is het wel jammer dat het dan direct einde oefening is... Is het mogelijk dat je gewoon opnieuw kan joinen en meerijden (uiteraard wel zonder in de uitslag te komen)..alarma2nd schreef op maandag 31 januari 2005 @ 09:55:
Misschien een optie om een 2de qual van 5 min te houden, niet zozeer om te rijden maar hiermee krijgen de mensen die een disco hebben gehad de kans om opnieuw te joinen en vanaf achteraan de grid te starten.
Verwijderd
De Gillet was niet toegestaan (24H class).MrBarBarian schreef op maandag 31 januari 2005 @ 13:16:
Hey ZAMoRANo, waarom reed je gister eigelijk niet in je Gillet (scheermes?)? Hoelang doe je over een rondje op Spa.. Ken ik nl even vergelijken met mijn elise tijden
Ik begin nu eindelijk vriendjes te worden met Spa.. Gisteravond tijdens de kwali reed ik 2.57 oid.. en later nog 2.48.. Gaat wel de goeie kant op.. Ik moet me eens ernstig gaan verdiepen in tunen e.d...ZAMoRANo schreef op maandag 31 januari 2005 @ 13:29:
[...]
De Gillet was niet toegestaan (24H class).
Maar ik heb een paar testrondjes gereden met als snelste een 2:25:306, dat moet nog wel iets omlaag te krijgen zijn, volgende keer onder de 2:25 proberen te komen.
Wat doe jij in de Elise?
[ Voor 8% gewijzigd door MrBarBarian op 31-01-2005 14:30 ]
De Gillet zit niet zo gek ver achter de NGT's hoor, zo'n 3 a 4 seconden op Spa.MrBarBarian schreef op maandag 31 januari 2005 @ 13:34:
[...]
Ik begin nu eindelijk vriendjes te worden met Spa.. Gisteravond tijdens de kwali reed ik 2.57 oid.. en later nog 2.48.. Gaat wel de goeie kant op.. Ik moet me eens ernstig gaat verdiepen in tunen e.d...
Maar jij rijd met een gt3 sneller dan de meeste in een ngtMis je niet een heel eind top-speed dan? Ik krijg die Elise met heeeeel veel moeite boven de 200km/u
[ Voor 13% gewijzigd door Zamorano op 31-01-2005 13:51 ]
Verwijderd
Controle is makkelijk dmv rechtmuisknop ... dan zie je al de rondetijden van de betreffende rijder.kNarf schreef op maandag 31 januari 2005 @ 12:53:
Ik had verwacht dat er met een uur racetijd toch wel minstens 1 pitstop gemaakt moet worden eigenlijk. Maar als dit niet het geval is op Spa wil dit idd niet zeggen dat het op alle circuits niet hoeft.
Pitstops verplichten gaat volgens mij niet werken, het zou ook aardig wat werk zijn om iedereen na elke race in de replay hierop te controleren (tenzij dit makkelijker kan)
Volgens mij is het ook leuker om mensen zelf de afweging te laten maken of het wel of niet nodig is.
Het slechtste resultaat schrappen lijkt me op zich een goed idee, maar deze (mini)league heeft al slechts 6 races. Misschien een idee voor de 'echte' league.
[ Voor 15% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 31-01-2005 16:56 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq