Mail mij maar waar je in wilt rijden. Ik geef het dan door aan Zamorano.Lefty_38 schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 13:10:
Yoo gasten ik ben terug van wintersport, het snowboarden was vet en ik heb niks gebroken. Ik kan morgen dus gewoon meedoen met de race
. Alleen ik heb nog geen vaste auto, ik heb Zamorano een mailtje gestuurd maar niks terug gekregen. Hoe zit dat nu met die auto;s??
Als je gaat remmen totdat je hem hoort piepen en dan minder hard gaat remmen dan ken je je auto nog niet goed genoeg. Je moet gewoon net zolang oefenen totdat je je maximale rempunt hebt gevonden van je auto, welke afhankt van de snelheid waarmee je op dat moment rijdt. En het begin niet makkelijk, maar zeker niet onmogelijk.NiTrO-EXILE- schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 01:40:
wat ik doe is remmen met die ngt en per x terugschakelen rem los dot gas rem weer vol, tot ie blokkeert en dan easen van die rem, dan gas beetje dr op maar voet op die rem laten rusten...dan houd je de kont stabiel maar iedereen zn stijl
die ngt's zijn erg tricky op remmen
ook 90% of 85% remdruk scheelt een hoop, en ff je duct voor remmen wat groter dan koelen ze beter en happen ze minder dus minder snel blokkeren
suc6
[ Voor 4% gewijzigd door Arx op 19-02-2005 14:10 ]
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Ik heb geen mailtje van je ontvangen.Lefty_38 schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 13:10:
Yoo gasten ik ben terug van wintersport, het snowboarden was vet en ik heb niks gebroken. Ik kan morgen dus gewoon meedoen met de race
. Alleen ik heb nog geen vaste auto, ik heb Zamorano een mailtje gestuurd maar niks terug gekregen. Hoe zit dat nu met die auto;s??
Hier mn mailadres als je nog mee wilt doen.
Verwijderd
Gezien het feit dat de directe link naar versie 1.2 niet werkte en ik met google nergens anders een download locatie kon vinden, heb ik de hotfix 1.2.3.0 gedownload hierna reboot en nuwerkt het spel niet meer.
Unable to acces the application met de mededeling reinstall.
Iemand?
Iemand?
Ok ik heb je nu op je goede adres gemailtZAMoRANo schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 14:22:
[...]
Ik heb geen mailtje van je ontvangen.
Hier mn mailadres als je nog mee wilt doen.
Q6600 | 4GB | 24" Dell 2407-HC | Logitech Z-5500 | iPhone 4
Installeer het spel.Verwijderd schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 15:22:
Gezien het feit dat de directe link naar versie 1.2 niet werkte en ik met google nergens anders een download locatie kon vinden, heb ik de hotfix 1.2.3.0 gedownload hierna reboot en nuwerkt het spel niet meer.
Iemand?
En hier heb je een werkende link naar Patch 1.2 klik
En zet er dan de hotfix erop.
Verwijderd
Dude check je link naar de patch bij komt er 404.Dutch3men schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 16:14:
[...]
Installeer het spel.
En hier heb je een werkende link naar Patch 1.2 klik
En zet er dan de hotfix erop.
Hier deed ie het da straks nog.Verwijderd schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 16:31:
[...]
Dude check je link naar de patch bij komt er 404.
Verwijderd
Ja dank u die links doen het wel.
Ik vind het BTW wel slecht dat op de simbin of gtr pagina deze update niet te downloaden is.
Is hier ook een reden voor?
Ik vind het BTW wel slecht dat op de simbin of gtr pagina deze update niet te downloaden is.
http://www.gtr-game.com/index.php?page=downloads0Verwijderd schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 18:00:
Ja dank u die links doen het wel.
kijken voor je brult....
jah idd die 24H patch das patch 1.2
G25 Race Wheel |G5 Mouse | G11 Keyboard | E6600 C2D |Asus P5k-E Wifi/Ap| Kingston HyperX 2 GB DDR2-800 | ATI Sapphire HD2900XT|Samsung 300GB SATAII | Caviar 200GB SATA|Chieftec CA-01BL-BL-B EATX|Zalman ZM600-HP
Zijn er nog mensen die vanaaf willen racen? ik host vanaf nu Monza. IP: 195.240.120.133
Verwijderd
omg okeNiTrO-EXILE- schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 18:23:
[...]
http://www.gtr-game.com/index.php?page=downloads0
kijken voor je brult....
jah idd die 24H patch das patch 1.2

Maar dan nog mag dat er wel bijgezet worden dat het ook de 1.2 patch is ofzo vind ik
haha ja maar dat wist je toch al na dit 3e topic helemaal gelezen te hebben
G25 Race Wheel |G5 Mouse | G11 Keyboard | E6600 C2D |Asus P5k-E Wifi/Ap| Kingston HyperX 2 GB DDR2-800 | ATI Sapphire HD2900XT|Samsung 300GB SATAII | Caviar 200GB SATA|Chieftec CA-01BL-BL-B EATX|Zalman ZM600-HP
Verwijderd
voor wat betreft vanavond:
# komt er nog een mailtje met tijden en login gegevens
# Is iedereen nu bekend met de kwali procedure
#wat doen we als er 10 man crashen in de eerste bocht

With stupidVerwijderd schreef op zondag 20 februari 2005 @ 09:44:
Had liever gisteren alle info gehad dan vlak voor de race
Als men maar niet weer slaapt tijdens die kwalificatie, dat is irritant.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Kheb een vraagje over wat video settings van GTR. Gister een Logitech DFP aangeschaft en wat is nou beter om mee te testen dan GTR
Heb nu de demo v2 aan het draaien.
Specs: P4 2.88ghz, 512mb DDR, Ati Radeon 9500 Pro. Ik speel nu in een resolutie van 1280x768 want heb een breedbeeld schermpje, ziet er allemaal heel erg gelikt uit. Wanneer ik in mn 1tje race haal ik met vrijwel max settings tussen de 50 en 80 fps, met inside view. Maar wanneer er een race begint dropped dit naar 20. Ik heb het aantal visible cars al naar 5 gezet en de details wat omlaag, maar met inside view, en dan vooral in het begin, liggen de fps ook rond de 35-40.
Mijn vraag is nu, welke setting zorgt voor de meeste fps winst en is het verplicht in leagues om met inside view te racen, aangezien dit 5 fps kan schelen of meer en dat is al gauw 20% in mijn geval
Specs: P4 2.88ghz, 512mb DDR, Ati Radeon 9500 Pro. Ik speel nu in een resolutie van 1280x768 want heb een breedbeeld schermpje, ziet er allemaal heel erg gelikt uit. Wanneer ik in mn 1tje race haal ik met vrijwel max settings tussen de 50 en 80 fps, met inside view. Maar wanneer er een race begint dropped dit naar 20. Ik heb het aantal visible cars al naar 5 gezet en de details wat omlaag, maar met inside view, en dan vooral in het begin, liggen de fps ook rond de 35-40.
Mijn vraag is nu, welke setting zorgt voor de meeste fps winst en is het verplicht in leagues om met inside view te racen, aangezien dit 5 fps kan schelen of meer en dat is al gauw 20% in mijn geval
ik heb de quality van mijn eigen auto op low staan, die zie ik toch nooit
de rest staat allemaal vol open met 10 auto's zichtbaar, ik heb wel max aantal geluiden op 8 staan. de HUD schijnt overigens een hoop fps op te slokken maar dan krijg je geen informatie meer binnen wat mij vrij lastig lijkt.
512mb bij prikken is geen overbodige luxe.
Verder zou je de details, schaduw omlaag kunnen schroeven.
Dingen als het bewegen van bladeren, details omgeving etc etc.
Er is ook een optie voor een hoog gedetaileerd dashbord.
Begin gewoon eens met alles op z'n laagst te zetten en kijk hoe het dan loopt.
Aan de hand daarvan zet je detail-levels hoger van wat jij belangrijk vind.
Verder zou je de details, schaduw omlaag kunnen schroeven.
Dingen als het bewegen van bladeren, details omgeving etc etc.
Er is ook een optie voor een hoog gedetaileerd dashbord.
Begin gewoon eens met alles op z'n laagst te zetten en kijk hoe het dan loopt.
Aan de hand daarvan zet je detail-levels hoger van wat jij belangrijk vind.
Only fools are enslaved by time and space.
Ik ben ook erg benieuwd wat dat gaat worden ja...Verwijderd schreef op zondag 20 februari 2005 @ 09:44:
10 man crashed, en 5 nemen die hele bocht niet... Makkelijk punten halen
Wat gebeurt er eigenlijk in een race als je afkort? In de training wordt je ronde simpelweg niet geteld, maar in een race lijkt me dat zo moeilijk.MrBarBarian schreef op zondag 20 februari 2005 @ 12:35:
[...]
Ik ben ook erg benieuwd wat dat gaat worden ja...
Als er zo iets gebeurd dan lijkt mij een herstart wel een eerlijke optie.MrBarBarian schreef op zondag 20 februari 2005 @ 12:35:
[...]
Ik ben ook erg benieuwd wat dat gaat worden ja...
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Verwijderd
in sommige gevallen heb je dan een stop and go te pakken ...siggy schreef op zondag 20 februari 2005 @ 13:05:
[...]
Wat gebeurt er eigenlijk in een race als je afkort? In de training wordt je ronde simpelweg niet geteld, maar in een race lijkt me dat zo moeilijk.
maar ja daar zijn replays voor he
Ben benieuwd vanavond. Ik heb net nog even geprobeerd een goede tijd te rijden op monza,
maar de F360 krijg ik niet lekker over het asfalt van monza gereden. Zal dus een belabberde race worden van mijn kant. Maar, ik zal mijn best doen. Daarna komen er nog tracks die mij beter liggen.
maar de F360 krijg ik niet lekker over het asfalt van monza gereden. Zal dus een belabberde race worden van mijn kant. Maar, ik zal mijn best doen. Daarna komen er nog tracks die mij beter liggen.
- Ja die komt zo. Ik wilde even wachten tot ik alle bevestigingen had.Verwijderd schreef op zondag 20 februari 2005 @ 09:44:
- Ik neem aan van wel, maar dat kunnen we aan het einde van de practice nog 1x uitleggen als er mensen zijn die dat willen.
- Ik denk dat we dat per keer moeten bekijken maar als je een crash hebt in de 1e ronde die zwaar genoeg is voor een Full course yellow, dan lijkt mij dat reden voor een herstart.
We kunnen ook zeggen dat als 5 man of meer vragen om een herstart voor de 1e over de finish is van de 1e ronde, we automatisch een herstart doen, is dat wat?
Heb je mijn mailtje gehad? Kom anders nog even op msn.ZAMoRANo schreef op zondag 20 februari 2005 @ 14:22:
[...]
- Ja die komt zo. Ik wilde even wachten tot ik alle bevestigingen had.
- Ik neem aan van wel, maar dat kunnen we aan het einde van de practice nog 1x uitleggen als er mensen zijn die dat willen.
- Ik denk dat we dat per keer moeten bekijken maar als je een crash hebt in de 1e ronde die zwaar genoeg is voor een Full course yellow, dan lijkt mij dat reden voor een herstart.
We kunnen ook zeggen dat als 5 man of meer vragen om een herstart voor de 1e over de finish is van de 1e ronde, we automatisch een herstart doen, is dat wat?
Nee, ik kan de server niet de race laten restarten. Dus moet het hele weekend opnieuw.Verwijderd schreef op zondag 20 februari 2005 @ 14:32:
als we een herstart doen heeft iedereen zijn eigen plek dan weer ?
Dus niet met z'n allen crashen in de eerste ronde.
Laat iedereen genoeg afstand tot zijn voorganger houden want bij de eerste chicane wordt het anders heel erg dringen.
Maar je kunt toch als het weekend opnieuw start, alle andere sessies skippen en zelf de startopstelling instellen?Goldfinger schreef op zondag 20 februari 2005 @ 15:18:
[...]
Nee, ik kan de server niet de race laten restarten. Dus moet het hele weekend opnieuw.
Dus niet met z'n allen crashen in de eerste ronde.
Laat iedereen genoeg afstand tot zijn voorganger houden want bij de eerste chicane wordt het anders heel erg dringen.
Dat kan niet als je een dedicated server hebt draaien wel als je via de game zelf host, maar als je dat doet heb je dus het nadeel dat je nog iemand op de startgrid staat maar tegelijk doet ie niet mee.ZAMoRANo schreef op zondag 20 februari 2005 @ 15:29:
[...]
Maar je kunt toch als het weekend opnieuw start, alle andere sessies skippen en zelf de startopstelling instellen?
Verwijderd
Ik heb even een vraagje, ik wil dit spel graag kopen als het uitkomt, maar ik heb niet zoveel geld om een stuurtje te kopen (max. €50) Zijn er voor dat geld leuke stuurtjes? En zijn die goedkope stuurtjes á la Trust beter dan rijden met een toetsenbord?
Verwijderd
Welke? Maar rijdt dat beter dan een toetsenbord?Verwijderd schreef op zondag 20 februari 2005 @ 18:48:
die logitech van 60 euro is prima
Want met tobo kom ik met de demo maar op 2.28 met een Shaleen op Spa
Verwijderd
Het is al wel weer even terug dat het ging over dat DFP-stuur met 900 graden modus.. Maar:
Iemand beweerde dat dat niet realistisch is omdat een echte coureur in zijn racewagen ook nooit overpakt..
Bij deze: Heb jij je rijbewijs en pak jij op de snelweg wel over als je de bocht omgaat? Nee (is niet verstandig), maar je (les-) auto-stuur kan wel >900 graden draaien.. dus het klopt..
In GTR, met de DFP (ja, die heb ik) draai je bijna nooit verder dan 180 graden (dus een kwart naar links en een kwart naar rechts). Draai je verder, dan voel je dat je banden grip verliezen op hoge snelheid. In de pit draai je wel verder, of als je achterstevoren langs de weg staat..
Het grote voordeel van die 900graden modus is het insturen van de bochten en rechte stukken.. acties waar zeg maar echt precisie-bewegingen nodig zijn.. In de 180graden modus maak je dan erg snel te grote bewegingen waardoor je snelheid verliest, in 900graden modus niet.
(kortom: ik vind het fantastisch!)
In GT3 werkt het stuur naar mijn smaak niet lekker op 900graden modus, omdat je dan voor iedere bocht je het schompes moet draaien.. maar in GTR is dat niet zo!
Iemand beweerde dat dat niet realistisch is omdat een echte coureur in zijn racewagen ook nooit overpakt..
Bij deze: Heb jij je rijbewijs en pak jij op de snelweg wel over als je de bocht omgaat? Nee (is niet verstandig), maar je (les-) auto-stuur kan wel >900 graden draaien.. dus het klopt..
In GTR, met de DFP (ja, die heb ik) draai je bijna nooit verder dan 180 graden (dus een kwart naar links en een kwart naar rechts). Draai je verder, dan voel je dat je banden grip verliezen op hoge snelheid. In de pit draai je wel verder, of als je achterstevoren langs de weg staat..
Het grote voordeel van die 900graden modus is het insturen van de bochten en rechte stukken.. acties waar zeg maar echt precisie-bewegingen nodig zijn.. In de 180graden modus maak je dan erg snel te grote bewegingen waardoor je snelheid verliest, in 900graden modus niet.
(kortom: ik vind het fantastisch!)
In GT3 werkt het stuur naar mijn smaak niet lekker op 900graden modus, omdat je dan voor iedere bocht je het schompes moet draaien.. maar in GTR is dat niet zo!
Dacht ik eindelijk gewoon mee te kunnen rijden, geen problemen gehad met verbindingen na mijn herinstallatie, alles orgineel gelaten, alle next sessions gaan goed, vlieg ik eruit op het moment dat denk ik green flag reroepen wordt. Hier wordt je echt doorziek van.
Een kijken of ik er nog iets aan kan doen. Dit werkt niet zo.

Pfff, kwalificatie had ik verpest dus achteraan starten, en dat liep naar behoren. Vanaf p16 mezelf naar voor gereden tot aan P6. Ondertussen was ik alweer 35 min verder dus was het tijd voor wat peut en nieuw rubber, ik naar binnen en na een halve minuut stilstaan weer naar buiten om mijn weg vanaf p10 te vervolgen. 2 rondjes later was het alweer klaar, te snel de pits ingereden tijdens de pitstop en door alle spanning de spotter niet gehoord dat ik een penalty had :mad: Dq tot gevolg.
Overigens wel een heel erg gaaf gevecht gehad met een oranje porsche, een ronde of 7 heel close geraced, super!
Overigens wel een heel erg gaaf gevecht gehad met een oranje porsche, een ronde of 7 heel close geraced, super!
De online race op Monza is nu nog bezig, maar ik ben er helaas al uit. Ik had op 1 of andere manier mijn controller settings vern**kt, waardoor ik in de opwarmronde voor mijn kwalificatieronde al twee keer eraf gleed. Uiteindelijk perste ik er dan een 1m57 uit, en ik ben geen topcoureur maar hoge 1m53'ers zijn door mij al gehaald (offline). De race zoog dus ook enorm, ik spinde er elke ronde wel een keer af, dus heb het helaas moeten opgeven. Inmiddels heb ik de settings weer in orde, so: fear me in the next race 
Hier een screen uit de kwalificatie van een collega-coureur. Die kwali was trouwens uber-spannend, met vier toppers binnen een paar tienden, en dan hebben we het over tijden van 1m51
*klik*
Hier een screen uit de kwalificatie van een collega-coureur. Die kwali was trouwens uber-spannend, met vier toppers binnen een paar tienden, en dan hebben we het over tijden van 1m51
*klik*

[ Voor 7% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 20-02-2005 21:13 ]
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Ja de kwalificatie was erg spannend ik had uiteindelijk de derde tijd. De eerste 10min ongeveer gingen erg lekker. Maar daarna had ik foutjes. Tot ik op een bepaald moment in 1x achteraan werd gezetBeQuietAndDrive schreef op zondag 20 februari 2005 @ 21:11:
De online race op Monza is nu nog bezig, maar ik ben er helaas al uit. Ik had op 1 of andere manier mijn controller settings vern**kt, waardoor ik in de opwarmronde voor mijn kwalificatieronde al twee keer eraf gleed. Uiteindelijk perste ik er dan een 1m57 uit, en ik ben geen topcoureur maar hoge 1m53'ers zijn door mij al gehaald (offline). De race zoog dus ook enorm, ik spinde er elke ronde wel een keer af, dus heb het helaas moeten opgeven. Inmiddels heb ik de settings weer in orde, so: fear me in the next race
Hier een screen uit de kwalificatie van een collega-coureur. Die kwali was trouwens uber-spannend, met vier toppers binnen een paar tienden, en dan hebben we het over tijden van 1m51![]()
*klik*
[afbeelding]
Trouwens iemand hier die goed is in html/php we zoeken namelijk nog iemand die misschien een site voor de league wil maken.
[ Voor 8% gewijzigd door FabiandJ op 20-02-2005 21:27 ]
Nja, ik maakte teveel foutjes op die ***curbs, slechts een keertje te snel een bocht in. Zit verbetering in. Had medium banden voor en harde achter en aan het einde gleed ik als de gekke. Kan door mijn uitstapjes zijn, maar toch vind ik het vreemd dat er genoeg mensen medium/medium reden en geen (?) problmen hadden.
Afijn, setuppen maar
die standaard dingen van simbin zijn niet meer voldoende in de race helaas 
Had overigens mijn 5 veel te lang gemaakt tov de rest, werd gewoon voorbijgeblazen door de porsches
Had nog een hairy moment uit de Senna esses (euhm... of heet die slinger na de lesmos?) toen ik net 2 porsches voorbij was gegaan die in de 2e chicane koffie zaten te leuteren. Ik raakte dus in de slip in de Senna esses en kwam op het gras en ging (voor mijn gevoel) redelijk rustig de baan om en dat ding geeft me een zwieper net toen er een porsche aankwam. Ik zat toen helemaal aan de rechterkant en kon moeilijk naar links sturen
Damn, nogmaals excuses, was stom van mij.
Op naar Anderstorp. SuperZweden!
Afijn, setuppen maar
Had overigens mijn 5 veel te lang gemaakt tov de rest, werd gewoon voorbijgeblazen door de porsches
Die 2 porsches waren Nitro en ik. Ik schrok niet zo heel erg maar denk dat nitro behoorlijk schrok ervan.siggy schreef op zondag 20 februari 2005 @ 21:29:
Nja, ik maakte teveel foutjes op die ***curbs, slechts een keertje te snel een bocht in. Zit verbetering in. Had medium banden voor en harde achter en aan het einde gleed ik als de gekke. Kan door mijn uitstapjes zijn, maar toch vind ik het vreemd dat er genoeg mensen medium/medium reden en geen (?) problmen hadden.
Afijn, setuppen maardie standaard dingen van simbin zijn niet meer voldoende in de race helaas
Had overigens mijn 5 veel te lang gemaakt tov de rest, werd gewoon voorbijgeblazen door de porschesHad nog een hairy moment uit de Senna esses (euhm... of heet die slinger na de lesmos?) toen ik net 2 porsches voorbij was gegaan die in de 2e chicane koffie zaten te leuteren. Ik raakte dus in de slip in de Senna esses en kwam op het gras en ging (voor mijn gevoel) redelijk rustig de baan om en dat ding geeft me een zwieper net toen er een porsche aankwam. Ik zat toen helemaal aan de rechterkant en kon moeilijk naar links sturen
Was een leuke race
Startte ongeveer achteraan maar toch nog 5e geworden in de race. Op een paar kleine dingetjes na (warmup lap was nog rommelig, veel gechat tijdens de race) is het denk ik allemaal goed verlopen.
Nu nog even kijken hoe en waar we de uitslag gaan neerzetten.
Nu nog even kijken hoe en waar we de uitslag gaan neerzetten.
Mwah, kwali was matig, 1.56.6 oid. Normaal moet ik laag in de 1.55 kunnen.
Maar de race was wel goed. In het begin lang achter een gele Ferrari gehangen, en zo'n zelfde achter me. Ik verloor langzaam terrein, maar begon weer sneller te rijden dus had wel hoop dat ik gin g inlopen. Tot ie in de 2e cicane spinde, en ik er niet omheen kon. Er tegen aan dus en ook van de baan. Verder gereden, komt er een oranje Porsche achter me (dezelfde als hier boven?) en die geeft me een tikje in de eerste cicane na de finish. Weer een rondje dus.. Daarna heb ik weinig mensen meer gezien. Na de pitsstop (die achteraf niet had gehoeven) liep ik 3 seconde per rondje in op mijn voorganger. Alleen toen verloor ik kwat concentratie, en spinde ik twee rondes achter elkaar in de laatste bocht
Opnieuw inlopen, maar ik ben op ongeveer 6 seconde blijven steken, geloof ik? Geen idee hoeveelste ik ben geworden trouwes
Maar het was wel gaaf!
Ik vraag me alleen af waar die lag bij mij vandaag komt.. Ik heb een PC die snel genoeg is, en gewoon xs4all-basic.. Tussen mijn compu en het grote internet staat nog een machine te nat'en. Maar verder is er niets dat van mijn upstream kan snoepen.. iemand ideeen?
Maar de race was wel goed. In het begin lang achter een gele Ferrari gehangen, en zo'n zelfde achter me. Ik verloor langzaam terrein, maar begon weer sneller te rijden dus had wel hoop dat ik gin g inlopen. Tot ie in de 2e cicane spinde, en ik er niet omheen kon. Er tegen aan dus en ook van de baan. Verder gereden, komt er een oranje Porsche achter me (dezelfde als hier boven?) en die geeft me een tikje in de eerste cicane na de finish. Weer een rondje dus.. Daarna heb ik weinig mensen meer gezien. Na de pitsstop (die achteraf niet had gehoeven) liep ik 3 seconde per rondje in op mijn voorganger. Alleen toen verloor ik kwat concentratie, en spinde ik twee rondes achter elkaar in de laatste bocht
Opnieuw inlopen, maar ik ben op ongeveer 6 seconde blijven steken, geloof ik? Geen idee hoeveelste ik ben geworden trouwes
Maar het was wel gaaf!
Ik vraag me alleen af waar die lag bij mij vandaag komt.. Ik heb een PC die snel genoeg is, en gewoon xs4all-basic.. Tussen mijn compu en het grote internet staat nog een machine te nat'en. Maar verder is er niets dat van mijn upstream kan snoepen.. iemand ideeen?
jij hebt een kleiner probleem dan ik. Jij blijft ten minste online. Ik vlieg er uit.MrBarBarian schreef op zondag 20 februari 2005 @ 21:35:
Misschien hebben wij beiden wel de grafische instellingen tehoog ofzo?
Afijn, zou ook wel een oplossing willen. Had er na uit gekeken. Zag er ook hoopvol uit, de verbinding bedoel ik.
Was een erg leuke race.
Ik had een slechte qually, was de feel van mn racesetup gewend (die ik had getest in de practice) maar van uit de achterhoede toch een mooie inhaalrace gehad.
In het begin een klein ongelukje met Frank gehad, hij spinde in de chicane en kon hem niet meer ontwijken.
Daarna erg lekker mn eigen tempo gereden en 2 punten in de Gillet vind ik toch wel een aardig resultaat. Op Monza kan ik absoluut niet op tegen de GT3's en 360's, op die lange stukken mis ik gewoon een hoop PK's, maar op Anderstorp hoop ik wat meer weerstand te kunnen bieden.
Ik had een slechte qually, was de feel van mn racesetup gewend (die ik had getest in de practice) maar van uit de achterhoede toch een mooie inhaalrace gehad.
In het begin een klein ongelukje met Frank gehad, hij spinde in de chicane en kon hem niet meer ontwijken.
Daarna erg lekker mn eigen tempo gereden en 2 punten in de Gillet vind ik toch wel een aardig resultaat. Op Monza kan ik absoluut niet op tegen de GT3's en 360's, op die lange stukken mis ik gewoon een hoop PK's, maar op Anderstorp hoop ik wat meer weerstand te kunnen bieden.

[ Voor 7% gewijzigd door Zamorano op 20-02-2005 21:48 ]
Verwijderd
Kwali : 1.52.8 ... erg slecht vind ik van mezelf en daarom stond ik meteen 6e of zo ...
In de race wou ik dit te snel goedmaken en vloog er meteen 2 keer vanaf ... erg dom ..... daarna een redelijk strakke race gereden met op zich goede tijden ...... in lap 9 zit ik achter een porsche en wil hem buitenom voorbij .... had ik niet moeten doen want hij komt iets naar buiten en ik kom op het vuile deel en ben gezien ... vol in de grindbak en de vangrail ...met alle geluk van de wereld dat mn auto niet helemaal kapot is vervolg ik mn race weer .....op het laatst zat ik nog 3 seconden achter de nr 2 ... hij maakte een foutje in de tweede chicane .... ik zie het en denk "daar ga ik ff gebruik van maken " ... spin ik ook !! kut !!!!!!!!!!!!
toch 3e geworden ....
Vehicle=Ferrari 360 Modena
Penalty=0
Place=3
Laps=29
Lap=(0, -1.000, 2:01.259)
Lap=(1, 412.286, 2:00.674)
Lap=(2, 532.960, 1:55.607)
Lap=(3, 648.567, 1:57.859)
Lap=(4, 766.426, 1:54.033)
Lap=(6, 995.349, 1:53.815)
Lap=(7, 1109.164, 1:53.393)
Lap=(8, 1222.557, 1:53.445)
Lap=(9, 1336.003, 2:05.188)
Lap=(10, 1461.190, 1:54.010)
Lap=(11, 1575.201, 1:53.798)
Lap=(12, 1688.998, 1:53.825)
Lap=(13, 1802.823, 1:53.834)
Lap=(14, 1916.657, 1:53.782)
Lap=(15, 2030.439, 1:53.309)
Lap=(16, 2143.748, 1:55.229)
Lap=(17, 2258.977, 1:53.948)
Lap=(18, 2372.925, 1:53.740)
Lap=(19, 2486.666, 1:54.064)
Lap=(20, 2600.729, 1:53.642)
Lap=(21, 2714.372, 1:53.965)
Lap=(22, 2828.337, 1:53.576)
Lap=(23, 2941.913, 1:53.624)
Lap=(24, 3055.537, 1:58.423)
Lap=(26, 3288.490, 1:55.162)
Lap=(27, 3403.651, 1:55.653)
Lap=(28, 3519.305, 1:54.452)
BestLap=1:53.309
RaceTime=0:55:51.099
In de race wou ik dit te snel goedmaken en vloog er meteen 2 keer vanaf ... erg dom ..... daarna een redelijk strakke race gereden met op zich goede tijden ...... in lap 9 zit ik achter een porsche en wil hem buitenom voorbij .... had ik niet moeten doen want hij komt iets naar buiten en ik kom op het vuile deel en ben gezien ... vol in de grindbak en de vangrail ...met alle geluk van de wereld dat mn auto niet helemaal kapot is vervolg ik mn race weer .....op het laatst zat ik nog 3 seconden achter de nr 2 ... hij maakte een foutje in de tweede chicane .... ik zie het en denk "daar ga ik ff gebruik van maken " ... spin ik ook !! kut !!!!!!!!!!!!
toch 3e geworden ....
Vehicle=Ferrari 360 Modena
Penalty=0
Place=3
Laps=29
Lap=(0, -1.000, 2:01.259)
Lap=(1, 412.286, 2:00.674)
Lap=(2, 532.960, 1:55.607)
Lap=(3, 648.567, 1:57.859)
Lap=(4, 766.426, 1:54.033)
Lap=(6, 995.349, 1:53.815)
Lap=(7, 1109.164, 1:53.393)
Lap=(8, 1222.557, 1:53.445)
Lap=(9, 1336.003, 2:05.188)
Lap=(10, 1461.190, 1:54.010)
Lap=(11, 1575.201, 1:53.798)
Lap=(12, 1688.998, 1:53.825)
Lap=(13, 1802.823, 1:53.834)
Lap=(14, 1916.657, 1:53.782)
Lap=(15, 2030.439, 1:53.309)
Lap=(16, 2143.748, 1:55.229)
Lap=(17, 2258.977, 1:53.948)
Lap=(18, 2372.925, 1:53.740)
Lap=(19, 2486.666, 1:54.064)
Lap=(20, 2600.729, 1:53.642)
Lap=(21, 2714.372, 1:53.965)
Lap=(22, 2828.337, 1:53.576)
Lap=(23, 2941.913, 1:53.624)
Lap=(24, 3055.537, 1:58.423)
Lap=(26, 3288.490, 1:55.162)
Lap=(27, 3403.651, 1:55.653)
Lap=(28, 3519.305, 1:54.452)
BestLap=1:53.309
RaceTime=0:55:51.099
ik heb FIA GT nu ook gekocht, maar kan ik zomaar meerijden met die races?
Ja dat kan wel, maar ik zou eerst flink oefenen voordat je mee gaat rijden.jeehaa schreef op zondag 20 februari 2005 @ 21:57:
ik heb FIA GT nu ook gekocht, maar kan ik zomaar meerijden met die races?
Jongens super posts! Erg leuk om te lezen allemaal. Is het ook mogelijk met GTR om een race te bezichtigen ipv van mee te rijden?
Ik vond het ook super spannend!! Kan niet wachten tot volgende week zondag. Ik ging voor een punt en kep er 3 gehaald! Ben ik erg tevreden mee.
(PS: Sorry mosselman dat ik je er niet direct langs liet....)
(PS: Sorry mosselman dat ik je er niet direct langs liet....)
Verwijderd
Hier mijn "momentje" maar ik kan gelukkig constateren dat het geheel mijn domme eigen schuld is ... had even iets langer moeten wachten

Alle geluk dat mn spoiler er nog op zit en dat mn auto niet krom is
Alle geluk dat mn spoiler er nog op zit en dat mn auto niet krom is
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2005 22:23 ]
jup dat was ik hehe:P scheelde echt een haar...k snapte al niet wat je deed want je ging links de baan af en dr weer op en zwalkte helemaal naar uiterst rechts ...schrok me de ....siggy schreef op zondag 20 februari 2005 @ 21:29:
Afijn, setuppen maardie standaard dingen van simbin zijn niet meer voldoende in de race helaas
Had overigens mijn 5 veel te lang gemaakt tov de rest, werd gewoon voorbijgeblazen door de porschesHad nog een hairy moment uit de Senna esses (euhm... of heet die slinger na de lesmos?) toen ik net 2 porsches voorbij was gegaan die in de 2e chicane koffie zaten te leuteren. Ik raakte dus in de slip in de Senna esses en kwam op het gras en ging (voor mijn gevoel) redelijk rustig de baan om en dat ding geeft me een zwieper net toen er een porsche aankwam. Ik zat toen helemaal aan de rechterkant en kon moeilijk naar links sturen
Nu nog mn motor heelhouden....
Vastloper met nog 2 laps te gaan..gvd...
zonder overheat ofzo...kan dr niet bij..bah
[ Voor 4% gewijzigd door NiTrO-EXILE- op 20-02-2005 22:37 ]
In het begin van de race probeerde ik een aantal keer bij Stefan Sigwarth langs zij te komen. Hier een leuke screenshot
Maar dat lukte dus niet... Maar na aantal rondes maakte Stefan een fout en vloog er af.

Ik in de Porsche met stefan ervoor klik

Ik in de Porsche met stefan ervoor klik
[ Voor 21% gewijzigd door Lefty_38 op 20-02-2005 23:16 ]
Net even de replay bekeken. Ik rij tijdens de opwarmronde nog netjes achteraan,
alleen kan ik de wagen niet selecteren tijdens de replay. Zal wel komen doordat ik wegval.
Met de start (green flag) is het dus inderdaad ineens over.
Heeft iemand een idee voor me hoe ik dit kan oplossen?
alleen kan ik de wagen niet selecteren tijdens de replay. Zal wel komen doordat ik wegval.
Met de start (green flag) is het dus inderdaad ineens over.
Heeft iemand een idee voor me hoe ik dit kan oplossen?
Verwijderd
Ik heb de demo gespeeld. En wat me opvalt is dat de game best wat resources van je computer vraagt. Hij is ook wel een tijdje bezig met het laden van de game. Vandaar dat ik er tegen op kijk om het spel online te spelen. Bij LFS en DTM racedriver, gaat het vrij snel. En kan ik snel een game in duiken. Maar volgens mij gaat dat niet echt bij dit spel werken. En ja ik speel wel op een P4 2,4 GH met een 64 MB videokaart. Wat zijn jullie bevindingen hiervan? Kun je gauw online races spelen? Of duurt het aardig lang voordat je daadwerkelijk tegen anderen aan het racen bent?
Mag ik es ff vragen óf jullie natuurtalenten zijn, óf jullie arcade rijden, óf met traction-control en abs, óf ik een kneusje ben?
Ja idd, laatste antwoord zal wel goed zijn
Maar serieus, ik speel al enkele dagen de V2.0 Demo, met m'n Microsoft SideWinder Force Feedback Stuurtje. Met traction control en anti-lock brakes is het best te doen in die Ferrari. Maar zónder is het toch maar verrekte lastig hoor. Ik ben al blij als ik het einde van de ronde haal. Tuurlijk, moet nog veel meer oefenen om rustig aan gas te geven en de remmen wat minder te laten blokkeren, maja, soms raakt 't geduld op.
Dus, spelen jullie al erg lang, moet ik meer oefenen of hebben jullie TC en ABS gewoon aan?
Verder heb ik alleen maar lof voor dit spel, op StarForce na. Wat een geklooi met die beveiliging: PC herstarten voor de beveiliging van een gratis demo
Maar serieus, ik speel al enkele dagen de V2.0 Demo, met m'n Microsoft SideWinder Force Feedback Stuurtje. Met traction control en anti-lock brakes is het best te doen in die Ferrari. Maar zónder is het toch maar verrekte lastig hoor. Ik ben al blij als ik het einde van de ronde haal. Tuurlijk, moet nog veel meer oefenen om rustig aan gas te geven en de remmen wat minder te laten blokkeren, maja, soms raakt 't geduld op.
Dus, spelen jullie al erg lang, moet ik meer oefenen of hebben jullie TC en ABS gewoon aan?
Verder heb ik alleen maar lof voor dit spel, op StarForce na. Wat een geklooi met die beveiliging: PC herstarten voor de beveiliging van een gratis demo

hmm sys specs zijn best hoog idd...tis oude engine alweer he met veel neiuwe foefjes
128mb beeldkaart is wel beter
dan 512 ram is zeker minimum
laadtijden zijn best redelijk op mijn systeem zie sig
maar 512 dr bij gaat wel schelen denk ik
btw welke demo ? 1 of 2?
128mb beeldkaart is wel beter
dan 512 ram is zeker minimum
laadtijden zijn best redelijk op mijn systeem zie sig
maar 512 dr bij gaat wel schelen denk ik
btw welke demo ? 1 of 2?
Jah de races zijn op simulatie met alle hulpmiddelen uit dus ook TC en ABS. Het heeft mij een week gekost om het onder de knie te krijgen (400 laps). Je moet het echt willen leren, tis niet zo dat je het in een paar uurtjes leert. Eneuuh over dat starforce moet je al helemaal gaan niet zeuren want je moet de game gewoon origineel kopen!!IceEyz schreef op zondag 20 februari 2005 @ 23:30:
Mag ik es ff vragen óf jullie natuurtalenten zijn, óf jullie arcade rijden, óf met traction-control en abs, óf ik een kneusje ben?

Dit klopt je moet echt doorzetten dus niet als het 2 rondes niet lukt stoppen maar door blijven gaan. Dus gewoon langzaam beginnen en steeds wat meer lef gaan hebben. Zelf heb ik al zo'n 4 jaar simm ervaring. Dus het ging vrij snel bij mij.Lefty_38 schreef op zondag 20 februari 2005 @ 23:35:
[...]
Jah de races zijn op simulatie met alle hulpmiddelen uit dus ook TC en ABS. Het heeft mij een week gekost om het onder de knie te krijgen (400 laps). Je moet het echt willen leren, tis niet zo dat je het in een paar uurtjes leert. Eneuuh over dat starforce moet je al helemaal gaan niet zeuren want je moet de game gewoon origineel kopen!!
Ja je zult gewoon veel moeten oefenen.IceEyz schreef op zondag 20 februari 2005 @ 23:30:
Wij racen in Simulation mode met alle aids uit behalve auto-clutch, das eigenlijk niet zo heel moeilijk als je er eenmaal aan gewend bent.
Maar de meesten van ons hebben al duizenden ronden in sims als GPL, F1200x en NR200x achter de rug.
Je zou t beste kunnen beginnen op Semi-Pro met TC en ABS op Low en in een auto die niet zo snel en lastig te besturen is.
We hadden het gister nog even over. Ik heb tot nu toe 650 rondjes gereden onder mijn huidige profiel..(denk 300 op Monza) totaal zal het misschien tegen de 800 aanliggen. En ik werd vandaag 8ste.. Dus je moet inderdaad flink oefenen voordat je enigsinds mee kan doen..Lefty_38 schreef op zondag 20 februari 2005 @ 23:35:
[...]
Jah de races zijn op simulatie met alle hulpmiddelen uit dus ook TC en ABS. Het heeft mij een week gekost om het onder de knie te krijgen (400 laps). Je moet het echt willen leren, tis niet zo dat je het in een paar uurtjes leert. Eneuuh over dat starforce moet je al helemaal gaan niet zeuren want je moet de game gewoon origineel kopen!!
Ik ken de meeste circuits nog vaagjes van lang geleden (zeg Amiga en p166 tijd), verder heb ik geen enkele sim-ervaring..
Oh, en wat betreft die sys-spec.. 128 mb op je videokaart heb je wel nodig.. Ik heb raid 0 draaien en dan zijn de laadtijdens best goed
En starForce sucked wel
[ Voor 7% gewijzigd door MrBarBarian op 20-02-2005 23:41 ]
Ik zit imiddels op 850 laps dus dat schiet ook aardig op bij mijMrBarBarian schreef op zondag 20 februari 2005 @ 23:40:
[...]
We hadden het gister nog even over. Ik heb tot nu toe 650 rondjes gereden onder mijn huidige profiel..(denk 300 op Monza) totaal zal het misschien tegen de 800 aanliggen. En ik werd vandaag 8ste.. Dus je moet inderdaad flink oefenen voordat je enigsinds mee kan doen..
Oh, en wat betreft die sys-spec.. 128 mb op je videokaart heb je wel nodig.. Ik heb raid 0 draaien en dan zijn de laadtijdens best goed
En starForce sucked wel
[ Voor 4% gewijzigd door Lefty_38 op 20-02-2005 23:44 ]
Nou, ik heb vast wel duizenden rondjes achter mijn naam staan, maar dan in NFS, FlatOut en dat soort dingen
Ik heb btw ook nog nooit een autootje in real life bestuurt. (op een enkele kart-geval na)
Ik ga van de week nog wel es ff aan de gang met de demo en als ik die Modena een beetje op de baan kan houden op Spa, dan koop ik tegen 11 Maart wel een keer een volledige versie. Dat duitse taaltje met van die zelf gemaakt vertalingen spreekt me niet echt aan..
Ik ga van de week nog wel es ff aan de gang met de demo en als ik die Modena een beetje op de baan kan houden op Spa, dan koop ik tegen 11 Maart wel een keer een volledige versie. Dat duitse taaltje met van die zelf gemaakt vertalingen spreekt me niet echt aan..
offtopic:
Hoewel ik ook wel ergens een minder legale versie heb, gebruik ik die nie eens. Ik had het dan ook over StarForce die de demo beschermt
En ooooow.. wat is dat geluid toch mooi in dit spel. Die lambo uit de demo, argh... prachtig 
Hoewel ik ook wel ergens een minder legale versie heb, gebruik ik die nie eens. Ik had het dan ook over StarForce die de demo beschermt

[ Voor 22% gewijzigd door IceEyz op 20-02-2005 23:46 ]
Asls de engelse er is, gaat het wel de eerste game zijn die ik ga kopen jaLefty_38 schreef op zondag 20 februari 2005 @ 23:42:
[...]
Ik zit imiddels op 850 laps dus dat schiet ook aardig op bij mij, vandaag 6e geworden en dik tevreden
En jah starforce sucked natuurlijk... maar je moet hem gewoon origineel kopen, vind je dat de game niet waard dan?
Wel van meerdere mensen hier denk ik zo. Maarja morgen gaan we maar eens beginnen met trainen op Anderstorp.MrBarBarian schreef op zondag 20 februari 2005 @ 23:45:
[...]
Asls de engelse er is, gaat het wel de eerste game zijn die ik ga kopen ja
Mooie race gemist dus, ik zie het alweer. Ik heb meteen na mijn uitvallen mijn controller opnieuw getweaked. Even snel een open practice oefenrondje gereden, en prompt een 1m54 laag... Wijze les: never f*ck with your controller settings in GTR 
Zo leer je weer eens wat. Volgende race ben ik er weer bij, ik ga vast oefenen. In de opwarm ronde had ik trouwens BB voor me, die auto stond soms ineens meteen voor je. Ik schrok er flink van, en spinde er zelfs een keer door van de baan. Ligt dat aan mij, of aan de heer Baars? *no offence*
Zo leer je weer eens wat. Volgende race ben ik er weer bij, ik ga vast oefenen. In de opwarm ronde had ik trouwens BB voor me, die auto stond soms ineens meteen voor je. Ik schrok er flink van, en spinde er zelfs een keer door van de baan. Ligt dat aan mij, of aan de heer Baars? *no offence*
Gaat hier automatisch... als je er dan op klikt, wordt 'ie wel groot. Instelling misschien?
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
That was me (haal me naam even weg svp).. maar ik had redelijk wat lag hoorde ik (en zag het ook in de replay).. sorry for that dus..BeQuietAndDrive schreef op maandag 21 februari 2005 @ 08:57:
Zo leer je weer eens wat. Volgende race ben ik er weer bij, ik ga vast oefenen. In de opwarm ronde had ik trouwens "me" voor me, die auto stond soms ineens meteen voor je. Ik schrok er flink van, en spinde er zelfs een keer door van de baan. Ligt dat aan mij, of aan de heer "me"? *no offence*
Maar misschien wel een leuke opmerking voor de volgende warm-up.. ga gewoon een rondje rijden en geen gaten laten vallen om vervolgens eens lekker op te trekken.. Daardoor wordt het achterin erg hollen-en-stilstaan.. ik zat 2x (zachtjes) op mijn voorganger omdat er oppeens keihard geremt werdt..
[ Voor 3% gewijzigd door MrBarBarian op 21-02-2005 11:06 ]
misschien een optie om de opwarmronde met pitlimiter te doen? ik kwam gisteren toch niet ver boven de 50 km per uur.
Pitlimiter lijkt me een slecht idee, je moet gewoon voldoende afstand houden... Ik laat de gene voor mij uit lopen en dan sprint ik dat stuk steeds dicht om alles een beetje op te warmen. Je moet gewoon goed opletten. Voor in het veld waren er geen problemen, mischien omdat daar de betere rijders reden?
Heeft niets met opletten/afstand houden te maken..Lefty_38 schreef op maandag 21 februari 2005 @ 10:41:
Pitlimiter lijkt me een slecht idee, je moet gewoon voldoende afstand houden... Ik laat de gene voor mij uit lopen en dan sprint ik dat stuk steeds dicht om alles een beetje op te warmen. Je moet gewoon goed opletten. Voor in het veld waren er geen problemen, mischien omdat daar de betere rijders reden?
Het is een harmonica effect, achterin zijn de snelheids verschillen in zulke situaties gewoon veel groter..
Voor me heb ik ook meerdere keren wat rook omhoog zien komen, dus daar waren blijkbaar ook wat mensen aan het slippen.
[ Voor 10% gewijzigd door MrBarBarian op 21-02-2005 10:44 ]
Hhmm jah mischien heb je gelijk ik reed daar niet dus kan het ook niet beoordelen... Voor mijn gevoel ging het gewoon goed.
Het is ook niet persoonlijk tegen jou (ik weet niet eens wie er voor me zat trouwens).. tis gewoon een algemene opmerking.. Het nut van de hele ronde vind ik opzich al dubieus, maar de rijdende start vind ik wel een goed iets (dus je zit eraan vast).Lefty_38 schreef op maandag 21 februari 2005 @ 10:48:
Hhmm jah mischien heb je gelijk ik reed daar niet dus kan het ook niet beoordelen... Voor mijn gevoel ging het gewoon goed.
Het heeft ook met overzicht te maken, alleen letten op de auto voor je is niet handig, net als in een echte auto. Als je ook oplet wat de auto's daarvoor doen, zie je veel sneller wat er gaat gebeuren en kun je makkelijker anticiperen.Lefty_38 schreef op maandag 21 februari 2005 @ 10:41:
Ik heb gisteren 1x gehad dat ik na een knik niet goed kon zien wat er gebeurde en daar werd ineens hard geremd ergens voorin, ik kon niet zien wat er precies aan de hand was maar ik zorgde wel dat ik de auto voor me kon ontwijken.
Betere rijders weet ik niet, achter heb je wel meer last van het harmonica-effect en moet je dus beter opletten.
Rijden met de toerenbegrenser is natuurlijk onzin, zo kan je nooit goed je banden opwarmen en als er dan gas geven wordt voor de groene vlag, ben je al gezien.
Het is toch verdomde handig om voor de 1e bocht een beetje temperatuur in je banden en remmen te hebben, dus nut heeft het absoluut. Maar dan moet je er wel gebruik van maken.MrBarBarian schreef op maandag 21 februari 2005 @ 10:55:
[...]
Het is ook niet persoonlijk tegen jou (ik weet niet eens wie er voor me zat trouwens).. tis gewoon een algemene opmerking.. Het nut van de hele ronde vind ik opzich al dubieus, maar de rijdende start vind ik wel een goed iets (dus je zit eraan vast).
[ Voor 20% gewijzigd door Zamorano op 21-02-2005 11:03 ]
Verwijderd
ik was ook de hele warm up lap nerveus/bang dat degende achter me op me zou knallen .... Pas bij de laatste bocht voor start/finish hoeft het veld pas weer bijelkaar te zijn ....
Wat is het nut om al in bocht 3 op me bumper te gaan kleven ...... laat lekker een gaatje vallen en houd afstand ... niet is zo irri als ....
Wat is het nut om al in bocht 3 op me bumper te gaan kleven ...... laat lekker een gaatje vallen en houd afstand ... niet is zo irri als ....
Naam weghalen?? Xenofobisch?
Ik heb, afgezien van een enkeling, geen flauw idee wie nou wie is, dus het liefste heb ik dat iedereen zijn naam eens een keertje ergens opschrijft. Ik kan moeilijk elke keer een conversietabel gebruiken in een raceverslag.
Ik heb, afgezien van een enkeling, geen flauw idee wie nou wie is, dus het liefste heb ik dat iedereen zijn naam eens een keertje ergens opschrijft. Ik kan moeilijk elke keer een conversietabel gebruiken in een raceverslag.
offtopic:
beetje ot, maar goed
beetje ot, maar goed
Iedereen heeft toch een keer een mailtje van ZAMoRANo gehad, met die conversietabel?siggy schreef op maandag 21 februari 2005 @ 11:19:
Naam weghalen?? Xenofobisch?
offtopic:
beetje ot, maar goed
Bij deze nog 2 plaatjes die wat verdere informatie bieden over de race van gisteren.
In het eerste plaatje zijn de rondetijden van alle rijders weergegeven. Langs de x as staat het aantal rondes en langs de y as staat de tijd in secondes. In het plaatje is tevens het gemiddelde van de rondetijden van de persoon geplot.
In het tweede plaatje is het positieverloop tijdens de race getekend. Langs de x as staat het aantal rondes en langs de y as staat de relatieve positie. Hoe lager de lijn, hoe beter de positie.
Figuur 1 (link):

Figuur 2 (link):
In het eerste plaatje zijn de rondetijden van alle rijders weergegeven. Langs de x as staat het aantal rondes en langs de y as staat de tijd in secondes. In het plaatje is tevens het gemiddelde van de rondetijden van de persoon geplot.
In het tweede plaatje is het positieverloop tijdens de race getekend. Langs de x as staat het aantal rondes en langs de y as staat de relatieve positie. Hoe lager de lijn, hoe beter de positie.
Figuur 1 (link):

Figuur 2 (link):

[ Voor 12% gewijzigd door Fiskare op 21-02-2005 11:50 ]
Gaaf hoor, ik kan bij mezelf goed zien ik welke 2 ronden ik een aanvarinkje had met iemand.Fiskare schreef op maandag 21 februari 2005 @ 11:46:
Bij deze nog 2 plaatjes die wat verdere informatie bieden over de race van gisteren.
Figuur 1 (link):
[afbeelding]
Figuur 2 (link):
[afbeelding]
Verder was t wel een redelijk vlakke race op een baan die ik niet echt goed kende nog.
ik heb een vraagje:
op welke resolutie rijden jullie en hoe hebben jullie de grafische instellingen globaal staan.
En, hoeveel auto's zichtbaar tijdens de race.
Ik heb het idee dat mijn pc op de een of andere manier iets teveel info/werk kreeg bij de start,
en daardoor de brui eraan gaf.
Met pc, geheugen en verbinding is verder niets mis. Moet in de instellingen van het spel zitten.
(denk ik)
op welke resolutie rijden jullie en hoe hebben jullie de grafische instellingen globaal staan.
Ik heb het idee dat mijn pc op de een of andere manier iets teveel info/werk kreeg bij de start,
Met pc, geheugen en verbinding is verder niets mis. Moet in de instellingen van het spel zitten.
(denk ik)
Ik draai persoonlijk op 1280x1024x32 @ 85 Hz met 2x FSAA, verder alle settings op max en 12 auto's zichtbaar.Snoes schreef op maandag 21 februari 2005 @ 13:18:
ik heb een vraagje:
(denk ik)
Ik heb gisteren absoluut geen last gehad van framedrops of wat dan ook.
jah dat was ik mossel, maar k lette wel op hoorVerwijderd schreef op maandag 21 februari 2005 @ 11:04:
ik was ook de hele warm up lap nerveus/bang dat degende achter me op me zou knallen .... Pas bij de laatste bocht voor start/finish hoeft het veld pas weer bijelkaar te zijn ....
k doe altijd zo
|
- |
|
- |
proberen te rijden in deze formatie dan kan je mocht het mis gaan er nog langs schieten
maar die pacecar rijd wel zo sloom dat je banden nooit echt op temp komen...
[ Voor 4% gewijzigd door NiTrO-EXILE- op 21-02-2005 13:52 ]
Standaart high-detail setting, dacht ik.. en iets van 16/18 auto's zichtbaar.. Gister had ik wel problemen, maar ik vraag me af of dat door mijn compu zelf kwam...
De problemen waren en nl ook toen er 2 a 3 auto's zichtbaar in beeld waren..
De problemen waren en nl ook toen er 2 a 3 auto's zichtbaar in beeld waren..
Hm, zo staan mijn instellingen ook. misschien 16 auto's zichtbaar, en sommige dingen op high/medium ipv max. Mag het probleem dus niet zijn. Verder heb ik 1G geheugen, radeon 9700 pro, 2,53 gh. Ook nog nooit problemen mee gehad.ZAMoRANo schreef op maandag 21 februari 2005 @ 13:36:
[...]
Ik draai persoonlijk op 1280x1024x32 @ 85 Hz met 2x FSAA, .......
Ik blijf zoeken dan maar ..
Ik zou even een nieuwe Windows installatie op een andere partitie zetten, en alleen het broodnodige (drivers, DX, etc...) installeren en GTR. Is dat het probleem niet dan kan je altijd terug naar je oude installatie en deze verwijderen, plus weet je dat het hoogstwaarschijnlijk een hardwarematig probleem is.Snoes schreef op maandag 21 februari 2005 @ 14:10:
[...]
Hm, zo staan mijn instellingen ook. misschien 16 auto's zichtbaar, en sommige dingen op high/medium ipv max. Mag het probleem dus niet zijn. Verder heb ik 1G geheugen, radeon 9700 pro, 2,53 gh. Ook nog nooit problemen mee gehad.
Ik blijf zoeken dan maar ..
Het zou idd je voeding kunnen zijn, misschien eens uitlezen of je wel stabiele voltages hebt.
wat betreft de voeding ben ik inderdaad al bezig. Hier op het GoT hebben ze het idee dat het daar niet aan ligt, ook al geeft de 5V maar 4,2 á 4,3 V. Ik heb wel redelijk wat in de pc zitten (zal de specs een keer invullen), en een link http://www.jscustompcs.com/power_supply/ krijg ik te lezen dat ik 350 W nodig zou hebben. Ik heb een Apollo Chieftec kast met 300 W. Wel een A merk, maar mischien een beetje te laag.
Opnieuw installeren van xp is inderdaad ook een optie. Even kijken of ik dan de gehele pc opniew instal of inderdaad een partitie met xp.
In ieder geval bedankt voor de respons
Opnieuw installeren van xp is inderdaad ook een optie. Even kijken of ik dan de gehele pc opniew instal of inderdaad een partitie met xp.
In ieder geval bedankt voor de respons
Ik ben ook bezig met de beste fps/kwaliteit verhouding te vinden, merk ik ineens dat wanneer je je Motec display uitzet een fps winst krijgt van 25-50%! van 84 naar 124. Nou is het beetje lastig rijden zonder je info display, maar zijn hier geen alternatieven voor? Ik rijd namelijk het liefst wel in de cockpit-view, maar dit scheelt vaak nogal wat fps.
Verwijderd
voor zover ik weet is hier geen alternatief voor helaasPostov schreef op maandag 21 februari 2005 @ 16:43:
Ik ben ook bezig met de beste fps/kwaliteit verhouding te vinden, merk ik ineens dat wanneer je je Motec display uitzet een fps winst krijgt van 25-50%! van 84 naar 124. Nou is het beetje lastig rijden zonder je info display, maar zijn hier geen alternatieven voor? Ik rijd namelijk het liefst wel in de cockpit-view, maar dit scheelt vaak nogal wat fps.
Toch nog even terug op mijn voeding.
Als het de voeding zou zijn, zou hij er dan niet geheel uit klappen, de pc bedoel ik.
Nu ben ik in feite "alleen" de verbinding kwijt. Kan dat ook door de voeding veroorzaakt worden?
Als het de voeding zou zijn, zou hij er dan niet geheel uit klappen, de pc bedoel ik.
Nu ben ik in feite "alleen" de verbinding kwijt. Kan dat ook door de voeding veroorzaakt worden?
Lijkt me niet heel aannemelijk.. Maar is het niet verstandig een apart topic hiervoor te openen oid? T gaat nou niet echt over GTR..Snoes schreef op maandag 21 februari 2005 @ 18:14:
Toch nog even terug op mijn voeding.
D'r loopt trouwens ergens een topic over welke voeding je moet hebben.. misschien is dat wat?
[ Voor 11% gewijzigd door MrBarBarian op 21-02-2005 18:25 ]
je hebt gelijk, gaat niet meer over GTR, alleen is het zo dat ik problemen heb MET GTR en daarbij wordt gedacht aan de voeding. Het is dus ook niet meer dan een zijsprongetje.
Wat voor provider heb je? Het kan natuurlijk gewoon een typisch probleempje van hen zijn. Sommige providers hebben nogal eens last van een korte downfase. Dat hoeft niet lang te zijn, maar een tiende seconde is al lang genoeg. Het klinkt niet waarschijnlijk dat het aan de voeding ligt, dan zou heel de pc er iets van merken. Spontane reboot ofzo. Wat ook kan is dat je op een netwerk zit en dat de andere gebruikers eventjes teveel breedbandte in gebruik namen...Snoes schreef op maandag 21 februari 2005 @ 18:22:
je hebt gelijk, gaat niet meer over GTR, alleen is het zo dat ik problemen heb MET GTR en daarbij wordt gedacht aan de voeding. Het is dus ook niet meer dan een zijsprongetje.
Succes.
Is er vanavond toevallig nog een online training op Anderstorp, vind het zelf altijd leuker met een paar man erbij
Mijn provider is HCCnet. Maar daar kan het ook niet aan liggen, want het gebeurd altijd op een overgang in het spel. (next session, start race na opwarm ronde). Zou iets te toevallig zijn.
Dit topic is gesloten.