[3D] Contest V28: Avatar Battle Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 2.785 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-04 09:29

Cablekevin

CCCP Baby!

jezelf quoten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115073

Okee :)
Maar ik ben bang dat als het lego wordt ik sinds 3 contest weer es _niet_ mee ga doen dan...

..Maar ik zag ook al mensen overleggen over een nieuwe startpost, dus de paniek sloef effe toe :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

Ik wil nieuw contest! :( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-04 19:41
Altijd grappig dat het NA de contest het drukst is in het topic... }:O

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlammertink
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-04-2021
haha ja idd maar vooral omdat ik afgelopen contest niet leuk vond... heb het wel gevolgd maar heb me beetje op de achtergrond gehouden :P nu ben ik weer van de partij (als het onderwerp me aanstaat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phaas
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 14:47
Afbeeldingslocatie: http://edukitty.org/~barry/misc/self_quote.jpg

ja dus >:)

[ Voor 4% gewijzigd door phaas op 27-01-2005 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvP
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online

RvP

Heb je al een mod gemailt dan Phaas??

Ontopic blijven gasten anders wordt het super onoverzichtelijk.

SolarEdge 22x360Wp Zuid (7920Wp) 11x365Wp Noord (4015Wp), Daikin Altherma 3M 9kW Monoblock, Gasloos sinds september 2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surkow
  • Laatst online: 19-02 16:10

Surkow

$µr|{0w

Lego is wel een leuk idee voor de volgende contest. Moet je de lego stenen dan zelf bouwen (bv met 3dsmax enz)? Of mag je programma's daarvoor gebruiken die dat al voor je hebben gedaan?

Zie bv http://www.ldraw.org/
LDraw™ is an open standard for LEGO CAD programs that allow the user to create virtual LEGO models and scenes. You can use it to document models you have physically built, create building instructions just like LEGO, render 3D photo realistic images of your virtal models and even make animations. The possiblities are endless. Unlike real LEGO bricks where you are limited by the number of parts and colors, in LDraw nothing is impossible.

"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."

Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlammertink
Surkow schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 17:23:
Lego is wel een leuk idee voor de volgende contest. Moet je de lego stenen dan zelf bouwen (bv met 3dsmax enz)? Of mag je programma's daarvoor gebruiken die dat al voor je hebben gedaan?

[...]
Het is natuurlijk de bedoeling dat je dit allemaal zelf modelt... dus zelf de maten opnemen etc etc... beetje makkelijk als je alles gaat importeren en daar wat van maakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phaas
Surkow schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 17:23:

[...]
Dat is dus absoluut niet de bedoeling O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

jlammertink schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 17:29:
[...]

Het is natuurlijk de bedoeling dat je dit allemaal zelf modelt... dus zelf de maten opnemen etc etc... beetje makkelijk als je alles gaat importeren en daar wat van maakt
Ok leuk maar ik heb geen lego mag ik dan de maten van een ander ? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105830

Ok. Ik ga nu grof zijn: dit slaat natuurlijk nergens op. De jongeren onder ons (11-16jr) willen met Lego spelen, maar wat moeten de 'ouderen' ( > 18jr) dan?

Ik hoop dat je dit niet erg vindt, phaas. Maar ik open toch (eigenwijs dat ik ben) een poll met meer opties. Wat je met de resultaten doet moet jij natuurlijk weten, maar vergeet alsjeblieft niet dat het publiek hier niet alleen bestaat uit 11 tot 16-jarigen ;) :)

Poll: Onderwerp voor de volgende 3D contest
Ruimte/Ruimtegevechten
The Sixties
Inventions
Milieu
Detail
Superheroes
Lego
Verjaardagstaart voor phaas
Casemod 3D
Ontwerp je eigen product
Vliegtuig van de toekomst
Low-Poly Model Contest
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=38836&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Zo, ik hoop dat ik geen voorstellen ben vergeten in deze poll.
Scipionyx schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 09:57:
Ik ben nog steeds (al een paar contests lang) voor het onderwerp "Superhero's" :P
* Anoniem: 105830 lijkt dat ook wel wat

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 105830 op 27-01-2005 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

Dan ruimte gevechten! :) das cool :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
* Chester gaat voor detail :)

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

Wat houd dat in :S ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phaas
* phaas mompelt iets van topic kaping en je kunt niet lezen enzo

Zoals ik al een aantal malen heb aangehaald, wilde ik kijken hoeveel animo er is voor lego (aangezien dit mijn persoonlijke voorkeur heeft) en hoeveel mensen er werkelijk, absoluut, tegen zijn.
De vorige poll laat echter blijken dat de meerderheid gewoon zin heeft in lego, dus hoeft er geen nieuwe poll met andere onderwerpen te komen, simpel toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Werd idd tijd
Anoniem: 105830 schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 17:48:
Ok. Ik ga nu grof zijn:

[...]

* Scipionyx lijkt dat ook wel wat
Gestemd op: Superheroes :7

Piraten is btw al s gehouden. ;)

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

phaas schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 17:53:

Zoals ik al een aantal malen heb aangehaald, wilde ik kijken hoeveel animo er is voor lego (aangezien dit mijn persoonlijke voorkeur heeft) en hoeveel mensen er werkelijk, absoluut, tegen zijn.
De vorige poll laat echter blijken dat de meerderheid gewoon zin heeft in lego, dus hoeft er geen nieuwe poll met andere onderwerpen te komen, simpel toch?
* Cablekevin gaat legoön :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

*onzin*

hk reacties horen hier niet thuis

[ Voor 173% gewijzigd door Bleet op 27-01-2005 18:05 ]

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surkow

Surkow

$µr|{0w

jlammertink schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 17:29:
[...]

Ok dat is duidelijk. Natuurlijk ook handig om te weten dat je met die programma's ook zelf je lego stenen kunt maken/modelen.....

Edit: Je kunt behalve dingen uit dit programma omzetten naar andere 3D formaten, ook je stenen importeren uit andere programma's (http://www.ldraw.org/download/win/).

[ Voor 21% gewijzigd door Surkow op 27-01-2005 18:38 ]

"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."

Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

phaas schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 17:53:

Rustig maar.

Ten eerste vind ik dat je de mensen die willen meedoen ook de keuze moet bieden om voor iets anders te kiezen dan jouw eigen keuze. Anders heeft zo'n poll ook niet echt veel nut.

Als tweede, zoals ik al zei moet je zelf weten wat het onderwerp wordt en het zal me echt aan m'n linkerbil roesten wat jij met de resultaten zal gaan doen.

* Anoniem: 105830 schaamt zich diep en haalt die optie snel weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-10-2024
Anoniem: 19894 schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 00:12:
...
Bouw een huis, wees een architect: En je inzending is dan ook welkom @ groepsproject Tweakersdorp
...
Dit vind ik stiekum wel een heel erg leuke, omdat het Tweakersdorp hiermee wel in 1 keer weer levend is en er (hopelijk) in 1 keer genoeg inzendingen zijn om dat dorp daadwerkelijk te bouwen. Mits de twee lijders van dat project nog leven, het is al zo lang geleden...

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phaas
Anoniem: 105830 schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 18:48:
[...]

Rustig maar.

Ten eerste vind ik dat je de mensen die willen meedoen ook de keuze moet bieden om voor iets anders te kiezen dan jouw eigen keuze. Anders heeft zo'n poll ook niet echt veel nut.

Als tweede, zoals ik al zei moet je zelf weten wat het onderwerp wordt en het zal me echt aan m'n linkerbil roesten wat jij met de resultaten zal gaan doen.
Het doel van die poll leek me duidelijk. Bovendien kun je het helaas niet iedereen naar z'n zin maken ;-)
Het enige resultaat van een grote poll is dat iedereen wat anders roept en je weer een eindeloze discussie krijgt.
Anyway, ik ga het nieuwe topic dus niet meer vanavond maken, dus vecht het nog even uit zou ik zeggen.
Verder vraag ik me af of er niemand is die iets geleerd heeft van de voorgaande onderwerpen (van voor het sphere-contest): is het onderwerp te vaag of moet er te veel tijd/werk ingestoken worden, is de kans dat het mislukt bijzonder groot }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ruimtegevechten :)

Nog nooit gedaan, nooit geprobeerd, dus een mooie gelegenheid om het allemaal eens uit te proberen :)
Lekker veel keuzes ook (kleine ruimteschepen, grote, veel detaill, weinig detaill, bestaande, vezonnen) :)

Dus ik stem er volledig mee in, net zoals vele andere mensen.
Al stoor ik me er VRESELIJK aan dat er nogsteeds mensen stemmen op die polls die helemaal geen fluitketel van 3d afweten, en hier ook nooit posten, en ook al helemaal nooit-the-never meedoen aan een contest.

Stem dan niet :? Ik zie namelijk makkelijk terug dat er ongeveer 20 mensen hebben gestemt, terwijl er maar 6, 7, 8 mensen echt actief bezig zullen zijn met een contest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phaas
Anoniem: 115073 schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 19:03:

Nog nooit gedaan, nooit geprobeerd, dus een mooie gelegenheid om het allemaal eens uit te proberen :)
Lekker veel keuzes ook (kleine ruimteschepen, grote, veel detaill, weinig detaill, bestaande, vezonnen) :)

Dan wordt het toch eerst flink 'legoën' om de eerste plaats te halen en dus het volgende onderwerp te mogen bepalen >:) :+ }:O

[ Voor 3% gewijzigd door phaas op 27-01-2005 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

Al stoor ik me er VRESELIJK aan dat er nogsteeds mensen stemmen op die polls die helemaal geen fluitketel van 3d afweten, en hier ook nooit posten, en ook al helemaal nooit-the-never meedoen aan een contest.

Stem dan niet :? Ik zie namelijk makkelijk terug dat er ongeveer 20 mensen hebben gestemt, terwijl er maar 6, 7, 8 mensen echt actief bezig zullen zijn met een contest.
Dit was mijn eerste contest _/-\o_ maar ik zal zeker mee doen met de contests! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38587

Er zijn zat mensen die 3d doen, en denken wat ZIJ het leukst zouden vinden. Omdat er een kans is dat ze ook meedoen. Gesprek aan inspiratie, tijd of andere dingen zorgt vaak dat ze neit mee kunnen doen. Dus je moet je minder VRESELIJK ergeren aan dat soort dingen :). Er zijn meer mensen dan alleen maar diegene die finals inleveren.

Nee, ik heb niet gevote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-11-2021

Annie

amateur megalomaan

Als professional lurker wens ik inspraak in de contest die ik te zien zal krijgen :P ;)

Today's subliminal thought is:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

phaas schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 19:00:
Het doel van die poll leek me duidelijk. Bovendien kun je het helaas niet iedereen naar z'n zin maken ;-)
Ach, je hoeft het in ieder geval niet te doen om het mij naar te zin te maken (als je dat bedoelde) want ik pas me toch wel aan :)
Sterker nog, ik ben vaak eerst tegen een bepaald onderwerp en daarna vind ik het opeens wel leuk ;)
Het enige resultaat van een grote poll is dat iedereen wat anders roept en je weer een eindeloze discussie krijgt.
Waar jij nu ook aan deelneemt ;)
Verder vraag ik me af of er niemand is die iets geleerd heeft van de voorgaande onderwerpen (van voor het sphere-contest): is het onderwerp te vaag of moet er te veel tijd/werk ingestoken worden, is de kans dat het mislukt bijzonder groot }:O
Lego is een van de vele manieren om een onderwerp mee uit te beelden.

Maar goed. Als je graag Lego wilt, open dat topic dan vanavond nog en wacht er niet een paar dagen mee om vervolgens alsnog een Lego-contest te openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phaas
Tis nogal lullig om mensen te gaan negeren en gewoon meteen bot een topic te openen
Anoniem: 105830 schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 19:36:
Lego is een van de vele manieren om een onderwerp mee uit te beelden.

Maar goed. Als je graag Lego wilt, open dat topic dan vanavond nog en wacht er niet een paar dagen mee om vervolgens alsnog een Lego-contest te openen.
Dat moet je bij Pelle zijn, het wachten is op zijn mail :P

BTW
Watvoor termijn stellen jullie voor? Mss twee weken aangezien je ook steentjes moet maken?

[ Voor 8% gewijzigd door phaas op 27-01-2005 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
lol, ik wil best lego creaties maken, maar wel met leocad. (en vervolgens max)
Ik ben echt niet van plan om 3 weken te gaan modellen om een paar steentjes te creeren.

Dus...

Ik weet prefabs is not done, maar voor 1000 parts wil ik graag een uitzondering maken.

Het lijkt me dan ook de bedoeling dat je iets moois maakt, en niet een simpel autootje oid.

[ Voor 3% gewijzigd door FragNeck op 27-01-2005 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

FragNeck schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 19:45:
Ik ben echt niet van plan om 3 weken te gaan modellen om een paar steentjes te creeren.

Dus...

Ik weet prefabs is not done, maar voor 1000 parts wil ik graag een uitzondering maken.

Het lijkt me dan ook de bedoeling dat je iets moois maakt, en niet een simpel autootje oid.
Die Cad hoe export je naar 3d's dan :r
Ik kan nie exporten ofzo. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surkow

Surkow

$µr|{0w

Cablekevin schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 19:49:
[...]

Die Cad hoe export je naar 3d's dan :r
Ik kan nie exporten ofzo. :>
Welk CAD programma bedoel je?

Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

LDraw --> MLCAD Van die lego'steentjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phaas
FragNeck schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 19:45:

Dus...

Dat was eigenlijk niet direct mijn bedoeling nee. Het is toch niet zo moeilijk om een paar steentje te modellen? Tis een 3D contest, geen lego/cad contest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
phaas schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 19:58:
[...]

Dat was eigenlijk niet direct mijn bedoeling nee. Het is toch niet zo moeilijk om een paar steentje te modellen? Tis een 3D contest, geen lego/cad contest :)
Yep,. maar het is onzin om een lego contest te houden zonder lego.. :/

Als je LDraw of MLCAD of LeoCad of wat dan ook gaat gebruiken, is dit niet echt schandelijk in deze vind ik.

Als je een mooie render wil, moet je toch zelf je materials maken, je rendersettings aanpassen, je scene aanpassen etc etc.

Daarnaast gaat er ook nog tijd zitten in het maken van een uniek *als je uniek wil zijn iig* lego model.

[ Voor 1% gewijzigd door FragNeck op 27-01-2005 20:05 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

phaas schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 19:39:
Tis nogal lullig om mensen te gaan negeren en gewoon meteen bot een topic te openen
Ik ben blij dat je daar zo over denkt :)
Naja, ik bedoelde iig dat je niet een aantal dagen wacht met het mailen van de modjes ;)
BTW
Watvoor termijn stellen jullie voor? Mss twee weken aangezien je ook steentjes moet maken?
* Anoniem: 105830 stemt voor 2 weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

ik 3! :( 2 is te weinig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.gizmodo.com/archives/images/volvo_xc90_lego04s.jpg

:Y)

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phaas
Strak :) Plugin neem ik aan >:) ?

De render tijd wil ik gewoon niet weten :P

[ Voor 13% gewijzigd door phaas op 27-01-2005 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
phaas schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 20:13:
[...]

Nee, die is echt zo gebouwd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

phaas schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 20:13:
[...]

Niet zelfgemaakt denk ik 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phaas
als ik me niet vergis is het niet eens met een 3D progsel gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
phaas schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 20:15:
als ik me niet vergis is het niet eens met een 3D progsel gemaakt
Nope, staat in Legoland d8 ik :p
Was maar even om een id te laten zien voor de lego contest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:? Mis ik iets? De Poll staat duidelijk op Ruimtegevechten, ik denk 'we have a winner', maar iedereen heb het alleen maar over lego..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

Anoniem: 115073 schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 20:33:
:? Mis ik iets? De Poll staat duidelijk op Ruimtegevechten, ik denk 'we have a winner', maar iedereen heb het alleen maar over lego..?
Lezen ?
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=38737&layout=2&sort=prc
Mare ik voel nu ook niets voor lege tis aleen maar kut ik heb net wat geprobeert... maar die steentjes maken is echt kut met verhoudingen hoor.
Ik zou nu echt voor ruimte gevechten gaan! :*)

[ Voor 4% gewijzigd door Cablekevin op 27-01-2005 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surkow

Surkow

$µr|{0w

Cablekevin schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 19:56:
LDraw --> MLCAD Van die lego'steentjes ;)
Ok. Ik had namelijk dit al eerder aangestipt. Je kunt deze programma's gebruiken voor het omzetten: http://www.ldraw.org/download/win/

Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

Surkow schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 20:47:
[...]

Ok. Ik had namelijk dit al eerder aangestipt. Je kunt deze programma's gebruiken voor het omzetten: http://www.ldraw.org/download/win/
Waar zie jij max...
wel die datmax maar das niets. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surkow

Surkow

$µr|{0w

Cablekevin schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 20:53:
[...]

Waar zie jij max...
wel die datmax maar das niets. :9
Heb je misschien hier iets aan?:
How does 3DWin support Ldraw (www.ldraw.org)? It converts all data to 3d faces to make it ready to convert it to other 3d file formats.

http://www.tb-software.com/format_info.html

Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlammertink
Cablekevin schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 20:38:
[...]

Lezen ?
[afbeelding]
Mare ik voel nu ook niets voor lege tis aleen maar kut ik heb net wat geprobeert... maar die steentjes maken is echt kut met verhoudingen hoor.
Ik zou nu echt voor ruimte gevechten gaan! :*)
Er is nog een poll gehouden waarin ruimte won... lijkt me eigenlijk wel een beter idee dan lego vooral het gedoe met maten en het gebruiken van andere proggies staat me niet aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

jlammertink schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 21:08:
[...]

Er is nog een poll gehouden waarin ruimte won... lijkt me eigenlijk wel een beter idee dan lego vooral het gedoe met maten en het gebruiken van andere proggies staat me niet aan...
Net wat ik al zei niet veel mensen vinden dit leuk.
Hehe mare ik heb dat proggie wil ik Batchen please register daar houd het dus op voor mij doe gewoon het ruimte project en dan is "iedereen" blij :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phaas
Kwil best een ander onderwerp doen, uiteraard, maar dan wordt het dus een ANDER onderwerp...
Morgen komt er dus een nieuwe poll, met (totaal) nieuwe onderwerpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surkow

Surkow

$µr|{0w

Cablekevin schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 21:24:
[...]

Net wat ik al zei niet veel mensen vinden dit leuk.
Hehe mare ik heb dat proggie wil ik Batchen please register daar houd het dus op voor mij doe gewoon het ruimte project en dan is "iedereen" blij :>
Is goed. Ruimte project is ook leuk. Misschien kan ik nog tijd vinden om ook iets te maken. Maar phaas is de baas :P. Hij beslist dus wat we gaan doen.
phaas schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 21:45:
Kwil best een ander onderwerp doen, uiteraard, maar dan wordt het dus een ANDER onderwerp...
Dus geen lego of ruimte project? >:)

[ Voor 26% gewijzigd door Surkow op 27-01-2005 21:47 ]

Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wou ik net zeggen :) Tel toch al snel zo'n 11 mensen ofzo die ruimte leuk lijkt... :)

//edit:

Phaas is de Baas :P

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 115073 op 27-01-2005 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

phaas schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 21:45:
Wel ruimte oorlog ! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waarom moet dat wachten tot morgen? 's Nachts leven er ook mensen hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:45

heuveltje

KoelkastFilosoof

jah ruimte roels :)
(al zit ik deels met de grand opera challenge uit cgtalk in me hoofd. denk dat we dat toch niet gaan halen :) )

maar tis hier geen democratie. dus doe wat jij wilt :)

Ik zie wel of ik mee doe B)
Ik heb nu een wacom. en dat werkt al een stuk beter kwa pols :)
Nu ff max weer in het gareel krijgen :(

snapt iemand waarom mijn serial/auth waar ik al een jaar mee werk opeens niet meer goed werkt ?

[ Voor 13% gewijzigd door heuveltje op 27-01-2005 23:04 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894

omg, het is ook altijd weer hetzelfde liedje :/

Mensen, kunnen we gewoon niet iets van een protocol afspreken t.a.v. het kiezen van een onderwerp? Na 28 contesten is het toch wel duidelijk dat polls gewoon geen nut hebben omdat er meer mensen die polls invullen dan er daadwerkelijk mee doen..

Volgens mij is het beter om na het bekend worden van de winnaar een idee-opdoen-ronde te doen, iedereen staat vrij om zijn of haar idee over de nieuwe contest te melden, en vervolgens de winnaar te laten kiezen uit de gegeven voorstellen, en daar het bij houden, ongeacht het boegeroep die er toch altijd wel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894 schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 23:10:
Na 28 contesten is het toch wel duidelijk dat polls gewoon geen nut hebben omdat er meer mensen die polls invullen dan er daadwerkelijk mee doen..
In plaats van zomaar weer er op los te gaan blaten, heb ik maar 'even' een lijstje gemaakt met resultaten (nummer achter ieder onderwerp is het aantal mensen dat daar op gestemd heeft):
Afbeeldingslocatie: http://img174.exs.cx/img174/1682/3dcontestpolls6oh.gif

Feiten & Weetjes:

• In de 6e 3D contest hebben de mannen van de vrouwen verloren.
• Tijdens contest v7 was er een crisis en was het niet zeker of de topics in de toekomst nog zouden mogen blijven voortbestaan.
• Er wordt al sinds contest v10 (en waarschijnlijk al eerder) gesproken over 'superheroes' als onderwerp.
• Met contest v6 hebben de meeste mensen meegedaan tot het einde (26!!). Het onderwerp voor deze contest werd in het vorige topic (v5 dus) vastgesteld dmv... juist, een poll.
• In contest v17 werden de mannen *alweer* ongenadig verslagen door een vrouwelijke Tweakster.
• Het onderwerp voor Contest v20, met 20 finals, was ook vastgesteld dmv een poll.
• In het algemeen lijken contests met onderwerpen die zijn vastgesteld dmv polls het iets beter te doen dan onderwerpen via een (soms lange) discussie, maar in sommige gevallen ook juist weer veel minder dan via een discussie, waardoor het bijna tot de virtuele dood voor deze serie topics heeft geleidt.

Heeft iemand zin om er een kansberekening op los te laten? ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 105830 op 28-01-2005 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlammertink
Anoniem: 105830 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 03:24:
[...]

In plaats van zomaar weer er op los te gaan blaten, heb ik maar 'even' een lijstje gemaakt met resultaten (nummer achter ieder onderwerp is het aantal mensen dat daar op gestemd heeft):
[afbeelding]

Feiten & Weetjes:

• Tijdens contest v7 was er een crisis en was het niet zeker of de topics in de toekomst nog zouden mogen blijven voortbestaan.
• Er wordt al sinds contest v10 (en waarschijnlijk al eerder) gesproken over 'superheroes' als onderwerp.
• Met contest v6 hebben de meeste mensen meegedaan tot het einde (26!!). Het onderwerp voor deze contest werd in het vorige topic (v5 dus) vastgesteld dmv... juist, een poll.
• Het onderwerp voor Contest v20, met 20 finals, was ook vastgesteld dmv een poll.
• In het algemeen lijken contests met onderwerpen die zijn vastgesteld dmv polls het iets beter te doen dan onderwerpen via een (soms lange) discussie, maar in sommige gevallen ook juist weer veel minder dan via een discussie, waardoor het bijna tot de virtuele dood voor deze serie topics heeft geleidt.

Heeft iemand zin om er een kansberekening op los te laten? ;)
Netjes gedaan gast! Laten we dit voortaan ook in de startpost gebruiken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21737

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-01 15:07

6K

is ook zo...

Topicstarter
hahaha zit net te lezen, krusher zou scheids zijn geweest in de avatar battle :X

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phaas
* phaas wordt een beetje gek van dit gezeur, eigenlijk
Leuke tabel hoor Aardbei, maarre, het kiezen van onderwerpje wordt er niet makkelijker door ;)

Wat dachten jullie van 'Ontwerp je eigen meubel(en)' als onderwerp?
* phaas begint nu maar wat te lullen :O

Krijg trouwens nog steeds geen antwoord van de mod :(

[ Voor 11% gewijzigd door phaas op 28-01-2005 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894

6K schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 10:25:
hahaha zit net te lezen, krusher zou scheids zijn geweest in de avatar battle :X
Mjah, niet veel tijd gehad en op zich regelde het topic zichzelf wel.

@phaas: kies gewoon zelf wat en trek je niets aan van het geouweneel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K

6K

is ook zo...

Topicstarter
is het niet iets om gewoon voor de rest van het jaar de onderwerpen vast te leggen?
alles is mogelijk... variatie en tijdsduur erbij zetten.

1 grote poll met alles erin...

desnoods een apart topic hiervoor maken.

2 weken discussieren (tijdens de komende contest natuurlijk) en gewoon 15 of zo onderwerpen kiezen incl. tijdsduur (varierend van animatie, modeling, texturing, brede onderwerpen, smalle, langlopende, kortlopende etc. etc.)
gewoon een lijst met 40 onderwerpen of zo... stemmen... en gas erop voor het komende jaar geen discussie meer en na afsluiting van een contest binnen no time een nieuwe :D

en degene die laatste wordt (!!!!!!!!) moet het organiseren :D

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phaas
6K schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 10:43:

Dat vind ik om te beginnen al een hele goede regel >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlammertink
Anoniem: 19894 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 10:35:
[...]

Mjah, niet veel tijd gehad en op zich regelde het topic zichzelf wel.

@phaas: kies gewoon zelf wat en trek je niets aan van het geouweneel :+
idd! phaas kies gewoon een onderwerp en start hem... anders duurt het weer een week en het onderwerp dat je kiest is vast wel goed genoeg is

[ Voor 6% gewijzigd door jlammertink op 28-01-2005 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phaas
jlammertink schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 11:14:
[...]

idd! phaas kies gewoon een onderwerp en start hem... anders duurt het weer een week en het onderwerp dat je kiest is vast wel goed genoeg is
Misschien zou ik eens mail van de modjes moeten krijgen dan :/ :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K

6K

is ook zo...

Topicstarter
wie heb je gemailed?

lezen is een kunst :(

[ Voor 45% gewijzigd door 6K op 28-01-2005 12:22 ]

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipoBibrok5-108
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-04 13:03
en :
phaas schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 19:39:
[...]

BTW

De lucht is groen, het gras is blauw. Ik ben niet dronken, wat lul je nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phaas
Ik heb inmiddels ook naar wg@tweakers.net gemaild maar nog steeds geen reactie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K

6K

is ook zo...

Topicstarter
geen slecht plan, pelle is al heel de dag offline, terwijl ie normaal ALTIJD on line is :(

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasma
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:38
Mooi, hou dit gedoe over de nieuwe contest nog 30 uur vol mensen, dan ben ik terug van werk (bijbaan @ UPC helpdesk) en dan kan ik meedoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-10-2024
Anoniem: 19894 schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 23:10:
omg, het is ook altijd weer hetzelfde liedje :/

Mensen, kunnen we gewoon niet iets van een protocol afspreken t.a.v. het kiezen van een onderwerp? Na 28 contesten is het toch wel duidelijk dat polls gewoon geen nut hebben omdat er meer mensen die polls invullen dan er daadwerkelijk mee doen..

Volgens mij is het beter om na het bekend worden van de winnaar een idee-opdoen-ronde te doen, iedereen staat vrij om zijn of haar idee over de nieuwe contest te melden, en vervolgens de winnaar te laten kiezen uit de gegeven voorstellen, en daar het bij houden, ongeacht het boegeroep die er toch altijd wel is.
Wat is het probleem? We zitten er altijd over te zeuren en te ruzien en uiteindelijk komt er altijd een leuk onderwerp uit waarmee we aan de slag gaan. Mooi toch? Het werkt!

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

6K schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 14:10:
geen slecht plan, pelle is al heel de dag offline, terwijl ie normaal ALTIJD on line is :(
Tis hier sloom! :r
Mare word het nou ruimte oorlog ? :/ :| :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cablekevin schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 15:25:
[...]

Als het aan mij ligt wel, en ik meen nog ongeveer 5 andere reacties te hebben gelezen van mensen die dat leuk leek :)

Ik denk dat we aan de slag kunnen, maar nu moet dat modje nog effe wakker worden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Voor de zekerheid kun je natuurlijk een ruimteoorlog scene gaan bouwen met lego :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phaas
* phaas oppert een nieuw idee:
Wat dachten we van Valentijn O+ ? Dan hebben we meteen een datum voor de finals (scheelt weer een paar uur discussie)

[ Voor 5% gewijzigd door phaas op 28-01-2005 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

phaas schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 16:47:
* phaas oppert een nieuw idee:
Wat dachten we van Valentijn O+ ? Dan hebben we meteen een datum voor de finals (scheelt weer een paar uur discussie)
:r :r :r no.... :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phaas
Goed, daar hebben geen poll voor nodig dus >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

phaas schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 16:54:
[...]

Goed, daar hebben geen poll voor nodig dus >:)
:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phaas
(*&$#$%%& modjes liggen echt te knorren ofzo :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

phaas schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 18:54:
:O :O :O :O :O :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jlammertink schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 09:12:
Netjes gedaan gast! Laten we dit voortaan ook in de startpost gebruiken _/-\o_
Heh, tnx :)

phaas schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 10:30:
Leuke tabel hoor Aardbei, maarre, het kiezen van onderwerpje wordt er niet makkelijker door ;)
Graag gedaan :P ;)
Wat dachten jullie van 'Ontwerp je eigen meubel(en)' als onderwerp?
* phaas begint nu maar wat te lullen :O
* Anoniem: 105830 zou meer interesse hebben in het bestuderen van een dag uit het leven van een regenworm
Krijg trouwens nog steeds geen antwoord van de mod :(
Crisp is meestal erg snel, afaik.

6K schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 10:43:
is het niet iets om gewoon voor de rest van het jaar de onderwerpen vast te leggen?
alles is mogelijk... variatie en tijdsduur erbij zetten.
Denk niet dat dat echt een goed idee is omdat de meningen hier per maand nogal aan verandering onderhevig zijn.. *kuch* :P

Zo wilde de meerderheid bv. vorige maand nog "het wilde westen" als onderwerp en lijkt dat nu opeens "ruimte/ruimtegevechten" te zijn.
Zo erg is het ook weer niet hoor ;)

Tasma schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 14:31:
Mooi, hou dit gedoe over de nieuwe contest nog 30 uur vol mensen, dan ben ik terug van werk (bijbaan @ UPC helpdesk) en dan kan ik meedoen :)
* Anoniem: 105830 mompelt iets over het houden van een 30-uur lange speedmodelcontest... >:) ;)

Cablekevin schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 15:25:
Het is hier al oorlog in dit topic. En ook een hoop gezwets in de ruimte. :P

phaas schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 18:54:
..of ze zijn druk aan het bespreken hoe het verder moet met dit topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

Aardbei. schreef op vrijdag 28 januari 2005 @

..of ze zijn druk aan het bespreken hoe het verder moet met dit topic...
Of ze zijn gewoon lui :/

[ Voor 8% gewijzigd door Cablekevin op 28-01-2005 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

We zijn gewoon een expiriment, om te kijken wanneer de gemiddelde tweaker z'n gedult verliest :P

Zo'n grote tabel met 'dag1, dag2 en dag3 etc' erop :P
Blijkbaar lukte het de duistere professor niet om het uit te testen met ratjes dit keer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04 09:42

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Anoniem: 105830 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 03:24:

Feiten & Weetjes:

True, true, maar in contest 17 (frozen worlds) verloren jullie weer van mij :) ... en ik zal je zeggen ik heb nog steeds geen geslachtsverandering ondergaan ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Dark Blue op 28-01-2005 19:25 ]

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dark Blue schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 19:24:
True, true, maar in contest 17 (frozen worlds) verloren jullie weer van mij :) ... en ik zal je zeggen ik heb nog steeds geen geslachtsverandering ondergaan ;)
Je hebt gelijk :) ik zal het er even bij zetten! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

Slapen de modjes ? :( ik zou heel graag een nieuw contest willen.
Als het een nieuwe is is het toch ruimte zooi ? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rustig aan, het is hier geen FOK! of de HK.
(ik zeg het maar even voordat een van de 'grote boze' modjes langskomt en hetzelfde zegt, maar dan in combinatie met een slotje :{ )

We willen allemaal wel een nieuwe contest, denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

ik ga me niet bemoeien met het volgende onderwerp, want de kans dat ik meedoe is niet erg groot, ligt er maar net aan of ik ideeën heb, maar ik moet dit ff kwijt:
er is op mij gestemd..
er is gewoon op mijn panter gestemd..
F@cking W00T!

dankje :)

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasma
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:38
yup, ik wil ook een nieuwe contest, maar wel pas NA 23:00 vanavond. Moet immers nog werken vandaag en daarna ben ik pas thuis @ 3dmax pc :)

als onderwerp? Doe maar ruimte/gevechten, kan je je enorm in uitleven als je wilt maar de beginneling kan het ook lekker simpel houden.. Zie mijn avatar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21737

Ik vind dat de winnaar gewoon zelf een onderwerp moet bedenken.

De 'verliezers' (een ieder die geen Phaas heet) moeten dus gewoon afwachten waar de winnaar mee komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tasma schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 10:20:
yup, ik wil ook een nieuwe contest, maar wel pas NA 23:00 vanavond. Moet immers nog werken vandaag en daarna ben ik pas thuis @ 3dmax pc :)

als onderwerp? Doe maar ruimte/gevechten, kan je je enorm in uitleven als je wilt maar de beginneling kan het ook lekker simpel houden.. Zie mijn avatar ;)
Je hoeft toch niet gelijk te beginnen als de contest begint?
Is het heel erg als bijv. vanmiddag 2 uur de contest begint en jij om 11 uur thuis bent?

Als je dan nog opschiet ben je nog de eerste met een WIP ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

Het duurt nu wel extreem lang hé ?
Kunnen we deze x geen andere mod op de kop tikken ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cablekevin schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 12:24:
of géén mod ofzo :/
Dan geeft die mod maar gewoon geen toestemming vóór de contest, maar ónder de contest. Hij/zij is nu te druk blijkbaar O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipoBibrok5-108
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-04 13:03
^^ Mee eens!

[ Voor 5% gewijzigd door ZipoBibrok5-108 op 29-01-2005 13:18 ]

De lucht is groen, het gras is blauw. Ik ben niet dronken, wat lul je nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cablekevin schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 12:24:
Zoals phaas op de vorige pagina al zei heeft ie nu ook een mailtje gestuurd naar "wg aapmeteenstaartje tweakers punt net".
(wat dus inhoudt dat alle mods van W&G het te zien krijgen)

Anoniem: 115073 schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 13:01:
of géén mod ofzo :/
Dan geeft die mod maar gewoon geen toestemming vóór de contest, maar ónder de contest. Hij/zij is nu te druk blijkbaar O-)
Wat vast wel een reden zal hebben... het zal vast niet zo zijn dat alle 4 de mods (Bosmonster, crips, McVirusS en Pelle) zo lang offline zijn.

edit:

Wat ik me net bedenk.. phaas, heb je er wel een topicstart bij gemailed?

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 105830 op 29-01-2005 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:42

crisp

Devver

Pixelated

ik heb phaas al teruggemailed. Nieuw topic komt er dus aan neem ik aan...

Intentionally left blank

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.