[PC] Football Manager 2005 - deel 2

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.776 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook geen tijd om te spelen ... ben sinds zondag verhuisd en heb te veel knutselwerk ... de nieuwbouw is nog helemaal niet af ... en moet nog veel kasten in elkaar steken en tussendoor nog wat gaan werken ook hé :-(

Binnenkort meer !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 17:54
Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 21:09:
Heb bijna geen tijd om te spelen maar ik ben nu een stukje onderweg. Ben met Go Ahead begonnen, wat nieuwe spelers gehaald (Bogarde voor de reserves :P, een geniale portugese linksback die nu al 1,5M waard is).

blablabla
Mja, dat is ook een idee. Ik kom vaak genoeg spelers (talentjes) tegen die ik niet kan laten gaan, terwijl er eigenlijk geen plaats voor is in 't 1e. Gewoon binnenhalen voor de reserves dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustSomeone
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:29
Ik zelf ben nu met Barcelona bezig (jah sorry, maar zo goed gaat het ook niet :+ Vorig jaar ben ik als derde geeindigd in de competitie)

Op dit moment sta ik 2e na 9 wedstrijden 4 punten achter op Sevilla.
Heb nu 6x gewonnen, 2x gelijk en nog maar 1x verloren (Tegen Betis met 3-2)

Heb nu een doelsaldo van 27-7 mede dankzij deze uitslag...
Afbeeldingslocatie: http://img1.imagevenue.com/loc126/th_6bd_Bizarre_uitslag.JPG

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:22
Ik ben net begonnen met FM 2005 en heb wat vraagjes. Kan iemand mij vertellen of de patch het probleem van de vele blessures etc. een beetje oplost? En wie zijn goede scouts om aan te nemen? Ik heb wel CM4 gespeeld, maar nooit echt heel intensief. Deze game oogt beter, alleen jammer dat zóveel spelers nu al geblesseerd zijn en ik moeite heb met de invulling van mijn verdediging...

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ja, die blessures worden grotendeels opgelost door de patch ja.

Scouting binnen FM sucked helaas erg, ik vind het vrij waardeloos.

Virussen? Scan ze hier!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:22
Scouting zuigt idd wel een beetje, scout je een speler, zegt de scout dat ie slecht is en nooit 't 1e eltal kan halen, is ie eiglijk gewoon best goed. En andersom gebeurt t ook wel es, scout zegt, heeft veel talent voor zijn leeftijd, terwijl ie gewoon kei hard zuigt. Gewoon zelf zoeken of FMScout Downloaden >:) .

• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:42

Apoca

Array Technology Industry

..

[ Voor 100% gewijzigd door Apoca op 10-02-2005 16:31 ]

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Verwijderd

Ik kan jullie mededelen dat Walsall volgend jaar in de Premier Leageu speelt 8). Plek 2 behaald. U hoort nog van ons :7. Nuneaton doet het ook niet slecht in haar eerste seizoen in het Championship, de heren gaan zo de play offs in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Hoe krijg je het voor elkaar om meer salaris te bieden voor een speler? Ik mag met Emmen maar € 10.250,- per week betalen aan een speler die ik wil halen terwijl ze 20.000 tot 50.000 willen hebben...

Als ik nou geen cent zou hebben zou het logisch zijn, alleen heb ik meer dan 50 miljoen op de bank staan en zit ik 500.000 euro onder mijn salarisbudget (en die 500k is per week....).

Bij contractverlengingen mag ik het waanzinnige bedrag van 27.000 euro betalen trouwens... Dat wil ook geen enkele speler van Emmen verdienen, vinden ze te weinig. Zelfs als ze nu een contract hebben van 450 euro per week willen ze opeens 45.000 per week hebben. Talentvol okee, maar gelijk zoveel geld willen verdienen is echt overdreven.

Als ik meer geld voor salarissen vraag bij het bestuur krijg ik dat niet :(

[ Voor 7% gewijzigd door King Nothing op 13-02-2005 23:06 ]

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou na een enigszins deprimerend begin heb ik toch doorgezet. Een paar bladzijdes terug meldde ik al dat ik een nieuwe sessie was begonnen met Helmond Sport. Meteen het eerste seizoen gepromoveerd (voor het eerst sinds 1982) dus dat is lekker. Helaas ging het financieel zo beroerd dat er gewoon geen geld was om goede spelers aan te trekken. Geen kans dus om uit de degradatiezone te blijven, en in de nacompetitie kansloos gedegradeerd. Toen had ik eigenlijk geen zin meer, maar toch maar doorgezet. Derde seizoen weer in de eerste divisie dus, en wederom meteen weer gepromoveerd* Nu weer in de eredivisie, sterk veranderd elftal en het gaat nu heel redelijk, sta in het linkerrijte halverwege het seizoen.

Met name de verdediging is sterk verbeterd met de ijzersterke rechtsback Antonsson en Marek Rozenahl centraal naast Koen Brack (aanrader voor mensen die nog goedkope nederlandse DC's zoeken). Middenveld met Blonk (Feyenoord jeugd, aanrader), Sergio (die van Roda) en Bechan (Ajax jeugd). Paar potjes gewonnen (o.a. Emmen, Twente, Heerenveen, Willem 2) en zowel Ajax uit als Feyenoord uit op 0-0 gehouden.

Toch wel blij dat ik heb doorgezet :)

* bij tweede promotie gaf ie weer aan 'voor het eerst sinds 1982' -> de clubstats worden dus niet geupdate, dat iemand eerder opgevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
Ik ben nu goed onderweg met Feyenoord... Na een eerste seizoen waarin ik derde werd loopt alles dit seizoen beter. Na topscorer Kuijt in de zomer voor 10 miljoen verkocht te hebben heb ik voor de breedte Lebohang Mokoena (AM/FC) aangetrokken. Toen ik doorhad dat Ono's contract bijna afliep en hij niet meer wilde verlengen heb ik hem voor 8 miljoen verkocht aan Bayern, na hem aangeboden te hebben bij erg veel grote clubs. De fans waren uiteraard niet zo blij. Na een gigantische oorwassing ontvangen te hebben van Ajax (7-1) en uitgeschakeld te zijn voor de UEFA Cup (eerste ronde, Charlton, on aggregate 10-2, auw) stond ik bedroevend slecht ervoor. En toen begon mijn team te draaien... Aan de hand van een wekelijks uitblinkde Leonardo, een enorm trefzekere Arouna Koné, een bij vlagen superieure Lazovic en een Kalou die na 2 maanden uitgeschakeld geweest te zijn wegens een blessure prompt twee keer scoort tegen Ajax (6-1 winst, mooie revanche), volgde later nog een overwinning op PSV (3-1). Nu heb ik een clubrecord neergezet van 7 op rij gewonnen wedstrijden, sta ik 1e met 5 punten voorsprong op Ajax (die wel nog twee wedstrijden tegoed hebben) en 10 punten los van nr. 3 PSV. Met 13 wedstrijden te gaan en Ajax in vormcrisis heb ik goede hoop op een kampioenschap... In de zomer komt Sorondo van Inter transfervrij over, en moet ik mijn selectie wat gaan uitdunnen en wil ik wat talenten laten doorstromen. Mark van den Boogaart en Jope van den Ouweland zijn twee spelers die bijna toe zijn aan een basisplaats, terwijl ook Jordan Opoku steeds beter doorkomt. En dan komen hoop ik de grote Europese clubs aan de deur kloppen om mijn diensten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
Nog een vraag... Hoe kan ik solliciteren bij een grotere club en hoe gaat het in zijn werk als ik bondscoach wil worden ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Solliciteren kan door, als je bij de clubpage zit, rechtsonder te klikken op "Apply for job". Die zie je alleen als er een vacature is (lees: geen manager).

Als er nog wel een manager is, maar zijn positie is Insecure (of Very Insecure) dan kan je klikken op 'Declare interest in job', op dezelfde plaats.

Bij een club wiens managers-positie Safe is kan je niet sollicteren.

Voor bondscoach van een land geld hetzelfde verhaal.

[ Voor 11% gewijzigd door wildhagen op 14-02-2005 12:31 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
Dank je wel! Dan ga ik eens proberen of ik ergens bij een nationaal team een klein succesje kan boeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
Sorry hoor, ik blijf maar kleine posts doen :) Nóg een vraag: hoe kan je transfervrije spelers zoeken? Kan dit ook gewoon bij player search, en dan customize filter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
donleone83 schreef op maandag 14 februari 2005 @ 13:27:
Sorry hoor, ik blijf maar kleine posts doen :) Nóg een vraag: hoe kan je transfervrije spelers zoeken? Kan dit ook gewoon bij player search, en dan customize filter?
ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:22

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

donleone83 schreef op maandag 14 februari 2005 @ 13:27:
Sorry hoor, ik blijf maar kleine posts doen :) [...]
Je kunt ook je posts editten ;)

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

donleone83 schreef op maandag 14 februari 2005 @ 10:16:
Ik ben nu goed onderweg met Feyenoord... Na een eerste seizoen waarin ik derde werd loopt alles dit seizoen beter. Na topscorer Kuijt in de zomer voor 10 miljoen verkocht te hebben heb ik voor de breedte Lebohang Mokoena (AM/FC) aangetrokken. Toen ik doorhad dat Ono's contract bijna afliep en hij niet meer wilde verlengen heb ik hem voor 8 miljoen verkocht aan Bayern, na hem aangeboden te hebben bij erg veel grote clubs. De fans waren uiteraard niet zo blij. Na een gigantische oorwassing ontvangen te hebben van Ajax (7-1) en uitgeschakeld te zijn voor de UEFA Cup (eerste ronde, Charlton, on aggregate 10-2, auw) stond ik bedroevend slecht ervoor. En toen begon mijn team te draaien... Aan de hand van een wekelijks uitblinkde Leonardo, een enorm trefzekere Arouna Koné, een bij vlagen superieure Lazovic en een Kalou die na 2 maanden uitgeschakeld geweest te zijn wegens een blessure prompt twee keer scoort tegen Ajax (6-1 winst, mooie revanche), volgde later nog een overwinning op PSV (3-1). Nu heb ik een clubrecord neergezet van 7 op rij gewonnen wedstrijden, sta ik 1e met 5 punten voorsprong op Ajax (die wel nog twee wedstrijden tegoed hebben) en 10 punten los van nr. 3 PSV. Met 13 wedstrijden te gaan en Ajax in vormcrisis heb ik goede hoop op een kampioenschap... In de zomer komt Sorondo van Inter transfervrij over, en moet ik mijn selectie wat gaan uitdunnen en wil ik wat talenten laten doorstromen. Mark van den Boogaart en Jope van den Ouweland zijn twee spelers die bijna toe zijn aan een basisplaats, terwijl ook Jordan Opoku steeds beter doorkomt. En dan komen hoop ik de grote Europese clubs aan de deur kloppen om mijn diensten
Ben ook tijdje terug gestart bij Feyenoord.
Voor eerste seizoen enige echte aankoop Mokoena voor de breedte. Kampioen geworden na eigenlijk hele jaar bovenaan te hebben gestaan. CL gehaald en met 14 punten doorgegaan naar 2e ronde.
Zat in een poule met Man Utd, Juve en Sporting. Enige wijziging tov vorig seizoen; Demel (van Dortmund) in hart van de defensie, voor de rest allemaal Feyenoord-spelers van het eerste seizoen.
Zit nu in 2e ronde tegen Barca. Uit met 4-3 verloren dus zal thuis moeten winnen.
Kuyt is inmiddels teleurgesteld in me omdat ik hem niet laat gaan (nog niet) en Ono is ook aan het morren. Heb alvast Anders Svensson van Southampton transfervrij aangetrokken voor volgend seizoen. Kuyt brengt nu ook niet meer wat hij moet brengen dus die verkoop ik samen met Ono waarschijnlijk aan een grote Europese topclub. Mokoena (of Mutu) zal het dan waar moeten gaan maken. Heb Mutu gehaald toen hij ontslagen was door Chelsea.
Nu dus tegen Barca thuis in de eigen Kuip. Wish me luck :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

donleone83 schreef op maandag 14 februari 2005 @ 10:16:
[...] en uitgeschakeld te zijn voor de UEFA Cup (eerste ronde, Charlton, on aggregate 10-2, auw)
Charlton _O_ :> :P

Ik ben bondscoach van Austrilie geweest :Y) Werd gevraagd en baan maar aangenomen. Na 54 dagen weer ontslag genomen :D Vond er geen fuck aan. 2 Interlands gespeeld (tegen Chinees Taipei ofzo en nog zo'n flutland), 1 gewonnen en 1 verloren omdat ik bij de tactiek all out attack had aangezet :o terwijl dat normal moest zijn :D
Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 21:12:
Ik kan jullie mededelen dat Walsall volgend jaar in de Premier Leageu speelt 8). Plek 2 behaald. U hoort nog van ons :7. Nuneaton doet het ook niet slecht in haar eerste seizoen in het Championship, de heren gaan zo de play offs in.
Succes, zal je wel nodig hebben. Ik vond mijn eerste EPL seizoen echt niet makkelijk. Ben dan ook gedegradeerd :P Direct weer promotie gehaald en nu gaat het stukken beter. Beetje tactiek getweaked (hee, ik ben GoT'ter he) en dat werkt, vooral thuis. 2 Nederlagen so far thuis. Uit haal ik amper punten :D Boeit niet, ik ben nu denk ik al veilig, 14 punten boven de streep met nog 10 wedstrijden te gaan waarin ik alleen nog Arsenal en Man.Ure tref als "zware" tegenstanders. De andere tegenstanders staan allemaal rondom me en ik krijg de onderste 3 nog, waarvan 2 naar London komen.
Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2005 @ 17:52:
[...]

Nu dus tegen Barca thuis in de eigen Kuip. Wish me luck :Y)
Succes :Y) :P

[ Voor 8% gewijzigd door King Nothing op 14-02-2005 17:56 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou net voor het eerst dat m'n naam werd genoemd als mogelijke opvolger...bij Willem II (voor de manager van Helmond Sport is dat al heel wat :D) en ik kreeg de baan ook aangeboden, maar ik heb het afgewezen. Sta met HS boven Willem II, net nog met 4-1 van ze gewonnen, of eigenlijk 1-4 want het was een uitwedstrijd. Ze hebben wel meer geld (25M transferbudget) maar alleen voor een echte topclub ga ik weg! Zo! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boesjke
  • Laatst online: 18-09 17:04

Boesjke

Excellent!!

Ben nu ook een weekje bezig met dit spel met Ajax, 1e seizoen ging op zich niet slecht en was spannend, na steeds een paar dips (vnl na de winterstop met 3 verliespartijen achterelkaar) leek het de laatste dag dat ik 2e zou worden. Ik stond 2 punten achter PSV en die moesten thuis tegen Willem II (die 12e stonden), ik had ook een makkelijke pot maar wat bleek dat PSV gewoon met 2-0 verloor! En omdat ik wel gewoon won werd ik kampioen. Ook de Amstel Cup was mijn prooi en in de CL kwam ik de groepsronde simepl door, alleen werd ik kansloos van het veld gespeeld in de 1e knockout ronde door Milaan.

2e seizoen was een kopie van het 1e seizoen, alleen ditmaal werd ik een stuk simpeler kampioen (met 12 voorsprong), CL en amstel cup resultaat was exact gelijk.

Nu zit ik ongeveer halverwege het 3e seizoen, sta met 2 punten voorsprong 1e, zit weer in de 2e ronde van de CL en moet ditmaal tegen Dinamo Boekarest, dus kansen zat om door te gaan...

Neen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

_O_
Net voor het eerst met Emmen de Amstel Cup finale gehaald. Ik moet tegen Ajax en hun staan dik bovenaan, dus ik speel sowieso weer Europees. D'oh eigenlijk wel, ik sta 3e en de eerste 7 spelen Europees :D

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zo, hier weer een keer een update.

Ben uiteindelijk tot seizoen 2009/2010 gekomen, zonder noemenswaardig goede of slechte zaken.

Helaas kwam ik toen zoveel matige tot ronduit slechte regens tegen dat het plezier er af ging. Daarom heb ik besloten om een nieuwe game te starten.

De keuze is gevallen op CSKA Moskou, eigenlijk zomaar, ik las die naam ergens en ik had er nog nooit mee gespeeld.

Kwam mooi uit, want die komen uit in de Champions League. Nadeel is dat de competitie in Rusland loopt van februari t/m begin november, zodat je een behoorlijk lange winterstop hebt.

Ik begon met de Russische Cup Final, die ik vrij eenvoudig won met 3-1.

Daarna de competitie. Ik begon vrij rampzalig, mijn gekozen tactiek die in mijn vorige game perfect werkte, werkte hier dus helemaal niet. Na wat zoeken en pielen kwam ik uiteindelijk op een 3-4-1-2 formatie uit, lekker aanvallend dus. Toen ik die eenmaal had begon het als een brandweer te lopen, ik speelde de ene na de andere club finaal van het veld.

Helaas was dat te laat om nog de titel te kunnen grijpen, mijn aartsrivalen Lokomotiv Moskou gingen daarmee vandoor, en ook Shinnik wist me nog te passeren. Nou ja, dan maar derde, goed voor een Intertoto plaatsing.

Dan is er in Rusland nog een Premier League Cup (niet te verwarren met de gewone Russian Cup), die won ik vrij eenvoudig.

In de Russian Cup ben ik nu aangeland in de 6e ronde, na in de 5e ronde erg makkelijk gewonnen te hebben (in de eerste 4 ronden was ik vrij).

Dan de leukste: de Champion League. Hier werd ik in de tweede qualifying ronde geloot tegen Young Boys uit Zwitserland. Deze wist ik relatief eenvoudig te verslaan, waarna ik in de derde qualifying ronde tegen AS Monaco moest.. oeps, die is wel pittiger zou je zeggen. Toch wist ik ze tenauwernood op te rollen, we hadden een identiek doelsaldo uiteindelijk, maar ik had een uit-doelpunt meer gescoord, dus ik ging door naar de groepfase. Toen werd ik geloot in groep D, samen met AS Roma, Olympiakos en Leverkusen... en hier werd ik tweede, met 10 punten, achter AS Roma... de loting voor de eerste knockoutronde is momenteel nog niet geweest.

De leaguestand. Kijk hoeveel ploegen uit Moskou erbij zitten (Saturn komt ook uit Moskou). Lekker veel stads-derbys :P

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/cska1.JPG

Moet je deze speler zien, mijn topspits, hij speelde al voor de club toen ik hier kwam, dus het is geen aankoop. Hij staat momenteel in de belangstelling bij Liverpool, Atletico Madrid, Real Madrid, Schalke'04 en Ajax, maar hij blijft lekker bij mij ;) :P

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/olic1.JPG

Let op het aantal doelpunten en zijn stats... waanzinnig :)

Edit: jezus, ik ben voor de eerste Knockout geloot tegen Arsenal... whoops.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Olic is een zeer bekende speler :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
Olic heeft mijn Feyenoord dus die eerste wedstrijd tegen hen opgerold :-) Bij mij draait Koné nóg beter... Hij heeft in 34 competitiewedstrijden voor Feyenoord 42 keer gescoord. Dat is redelijk ziek veel... Verder ben ik kampioen geworden, met uiteindelijk iets van 5 punten voorsprong op Ajax... Iedereen blij, blablabla. Alleen beginnen mijn beste spelers betere contracten te willen. Het bestuur wil geen geld vrijmaken, dus ik moet eerst maar even mijn selectie uitdunnen en het dan nogmaals proberen. Ik hoop op een transfer naar een grote club, deze zomer misschien al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01:08
Anders moet je de spelers eens proberen een hoge teken bonus te geven, assist/wedstrijd bonus. Ze willen dan nog weleens tekenen voor hetzelfde salaris of zelfs minder! })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 20:17

On_E

Housemusic

Afbeeldingslocatie: http://img236.exs.cx/img236/2853/eindstand20066aj.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img90.exs.cx/img90/1622/stats20068nv.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img90.exs.cx/img90/6277/novo20066kv.th.jpg

In de CL de halve finale gehaald, waar ik uit met 4-0 en thuis met 0-1 verloor tegen AC Milan.

Al met al wederom een goed seizoen gedraaid, nu kijken of ik in seizoen 3 de laatste stap kan zetten en kampioen kan gaan worden.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed, ik ben nu dus aan het eind van seizoen 2009 aangekomen (speel niet zoveel, heb weinig tijd). Na eerst in 3 seizoenen NEC naar twee kampioenschappen te hebben geleid werd t in de loop van seizoen 4 (2007/2008) toch te gortig. Stond in de competitie met nog een stuk of 8 wedstrijden te spelen wel bovenaan, maar ik had mezelf dat seizoen als deolstelling gezet om de CL te winnen. Iets wat ik, mijn ploeg in aanmerking nemende, mogelijk achtte.

Nou, totdat ik dus in de kwartfinale Chelsea lootte. Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar bij mij was dit echt het aller- allerbeste team uit het spel. De CL winnen bleek dus ijdele hoop, want na thuis 0-0 te hebben gespeeld kreeg ik op Stamford Bridge met 4-2 op de broek. Einde CL, en ook einde trainerscarriere bij NEC want ik had er genoeg van. Ik heb mn ontslag aangeboden en ben thuis gaan zitten wachten totdat er iets anders zich aanbood. Mijn houdbaarheidsdatum als coach was blijkbaar verstreken... ;)

Die aanbieding kwam na verloop van tijd, en wel van SS Lazio Roma. 3 wedstrijden voor het einde van de Italiaanse competitie flikkerden ze hun manager eruit (ze stonden 9e) en boden ze mij de kans. Met een budget van 45 miljoen Euro voor nieuwe spelers zag ik hier een leuke nieuwe uitdaging. Te meer omdat hun huidige ploeg om te janken zo slecht was (de 2 spitsen waarmee ze speelden hadden allebei een acceleration en pace van 10) dus ik ben die zomer bruut gaan inkopen. Ik wilde gewoon een plain 4-4-2 gaan spelen, wel met 2 opkomende vleugelverdedigers en 2 opkomende backs, omdat mijn ervaring in voorgaande spellen was dat dit het beste werkt in de Serie A. Het onderstaande lijstje was t resultaat. Tussen haakjes de positie waarvoor ik ze gehaald heb.

-Dede, gratis(ML, average rating van 8,87)
-Wes Brown, gratis (DR, als backup)
-Kevin Hofland, gratis (DC)
-Freddy Guarin, 4 miljoen (MC)
-Kim Kallstrom, 8,5 miljoen (MC)
-Marek Heinz, gratis (SC, backup)
-Lebohan Mokoena, 12 miljoen (SC, schopte er 30 in)
-Maxi Lopez, 8 miljoen (SC, schopte er 29 in)
-Sidney Govou, 8 miljoen (MR, average rating 8,7)
-.... Semioli, gratis (MR, backup)
-Pablo Aimar, komt gratis aan eidn seizoen (MC)
-Nog een verdediger waar ik de naam even van kwijt ben.

Goed, ik verklapte het al een beetje in de toelichting bij de spelers, maar we zitten nu dus idd aan het eind van het seizoen 2008/2009. Resultaat, zowel Milan en ik hebben evenveel punten. In de serie A betekent dat een playoff wedstrijd, iets wat ze in Nederland ook zouden moeten doen. In die wedstrijd, gespeeld bij mij thuis in Olimpico omdat ik een beter doelsaldo had (denk ik), heb ik Milan alle kanten van het veld laten zien. Na 90 minuten had ik 35 keer op goal geschoten tegen 3 X door Milan. Lullige was alleen dat er geen enkele invloog. Verlengen dus, en daar was het mijn door Barcelona begeerde talent Mokoena die de ban brak. 1-0, Lazio na 1 seizoen kampioen van de Serie A. Twee wedstrijden daarvoor had ik al de Uefa cup gewonnen, door met 4-0 van Mallorca te hebben gewonnen in het stadion van Brondby. Lazio does the double, zoals mijn email inbox aangaf.

Leuk allemaal, maar na zoveel seizoenen te hebben gespeeld is t spel er bij mij niet sneller op geworden. Ik heb de Eredivisie, Premier League, Serie A en Primera Division aanstaan, en het duurt me gewoon te lang om telkens van dag tot dag te continuen. Ik ben er dus nog niet helemaal over uit of ik dus nog een seizoen verder ga.

Op zich, die Champions League heb ik nog steeds niet gewonnen...

[offtopic] en die verslavingstatus geeft aan dat ik FM wel eens op mn CV zou kunnen plaatsen...[offtopic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is een grote klap in mijn cm/fm carrière. Iets wat ik waarschijnlijk nooit helemaal zal verwerken, maar het is een feit :'(. Ik ben voor het in eerst in mijn cm carriere gedegradeerd :'(. Walsall stond zo mooi op de 10e/11e plek op de helft van de competitie. Maar toen, bijna alles ging verloren en notabene op de laatste speeldag in de 87e min zakken we naar plaats 18 in de Premier Leageu. Ik heb gefaald :'(. (of leef ik mij te veel in :?)

Afbeeldingslocatie: http://img197.exs.cx/img197/3444/thedrama5ir.th.gif

Nou goed, volgend jaar maar weer proberen :). En kijken of Nuneaton het wel red in de PL (ze zijn op de laatste speeldag juist kampioen geworden).

FM O+, we zijn inmiddels expert erin volgens de verslavngsstatus, nou dat blijkt :>.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Zo, 8e seizoen is afgelopen.

Charlton
Na de promotie van vorig seizoen was de doelstelling handhaven. Een paar versterkingen gehaald en 2 spelers die het vorig seizoen aangaven weg te willen wilden opeens toch wel bijtekenen, mijn team was klaar voor de degradatiestrijd.

De spitsen Babel, Perrera en Mokoena (zie Nofuturekid :P ) draaiden aardig mee in de Premier League, Babel werd zelfs 2e bij de topscoorders. Mijn veredediging stond redelijk goed, een Nederlandse vleugelspits die bij Portsmouth mocht vertrekken en volgens mijn ass. manager niet goed genoeg was leverde een grote prestatie door in de eerste helft van het seizoen de op 1 na beste speler te zijn in de EPL. Helaas zakte dat wat af na een kleine blessure. Mijn keeper Vilar hield 15x zijn doel schoon in 44 optredens (alles gespeeld die man).

Helaas liepen de uitwedstrijden totaal niet, slechts 18 punten gepakt buitenshuis. Thuis was ik haast onverslaanbaar, slechts 4 nederlagen (Tottenham, Chelsea, Man Utd en Wolves). Arsenal (3e in de EPL) kreeg met 5-0 op de kloten 8) Newcastle werd met 4-0 van de mat geveegd 8)

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/51841/thumb.jpg

Charlton is uiteindelijk 8e geworden in de EPL. :Y) Net geen Europees voetbal.
Volgend seizoen moet ik iig 2 nieuwe keepers hebben aangezien beide keepers met persioen gaan. Niet grappig :P

Emmen
Emmen was lang in een strijd verwikkeld met Feyenoord om de 2e plaats (en dus rechtstreekse plaatsing voor de CL) Helaas wisten mijn spitsen alleen de laatste 3 wedstrijden opeens niet meer wat scoren was (0-0, 0-0 en 1-0, alle 3 wedstrijden 20+ schoten waarvan 10+ on target), dus had de 3-6 overwinning in Rotterdam achteraf gezien weinig nut :D
Toch weer een keer 3e gworden, evenaringen van de beste plek ooit. PSV was de oppermachtige kampioen vorig seizoen en eindigde nu als 5e. Ajax was vorig seizoen slecht en verloor nu opeens maar 1 wedstrijd en werd met overmacht kampioen. 8)7 Van beide kan ik nog steeds niet winnen :?

offtopic:
Standen en stats komen online zo gauw mijn webspace bij Demon weer bereikbaar is :)
Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 21:48:
Het is een grote klap in mijn cm/fm carrière. Iets wat ik waarschijnlijk nooit helemaal zal verwerken, maar het is een feit :'(. Ik ben voor het in eerst in mijn cm carriere gedegradeerd :'(. Walsall stond zo mooi op de 10e/11e plek op de helft van de competitie. Maar toen, bijna alles ging verloren en notabene op de laatste speeldag in de 87e min zakken we naar plaats 18 in de Premier Leageu. Ik heb gefaald :'(. (of leef ik mij te veel in :?)

:>.
Kut he, degradatie :> Volgend sezoen is de EPL wel "makkelijk", al zullen de eerste paar wedstrijden klote gaan denk ik.
En als je dan weer promoveert... Kijk waar ik na promotie sta :P

//edit

Bugger, Amstel Cup finale na verlenging met 1-3 verloren van die A'dammers :/
Transferbudget: 35 miljoen :D
Stadion wordt uitgebreid en ik kan opeens veel meer aan salarissen betalen 8(7 Nu kijken of ik geen cent ga spenderen van dat transferbudget, alleen moet ik nog wel een keeper erbij hebben. Voor de rest zit ik wel aardig in de spelers dacht ik :P

[ Voor 26% gewijzigd door King Nothing op 15-02-2005 22:29 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

[dubbel]

[ Voor 99% gewijzigd door King Nothing op 15-02-2005 22:03 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valt het jullie ook op dat de keeper van de tegenstander heel vaak een 9 haalt? Ik heb altijd heel veel kansen nodig terwijl tegenstander maar drie nodig heeft. Ik word er echt gek van als ik daarna dan weer een 9 zie voor de keeper van de tegenstander :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een update van Nuneaton Borough:

Seizoen 1 [ Conference North ] : 3e > play offs
Seizoen 2 [ Conference North ] : Kampioen
Seizoen 3 [ Conference National ] : 2e > play offs
Seizoen 4 [ Conference National ] : 5e > play offs
Seizoen 5 [ Conference National ] : Kampioen
Seizoen 6 [ Leaque Two ] : 2e > directe promotie
Seizoen 7 [ Leaque One ] : Kampioen
Seizoen 8 [ The Championship ] : 5e > play offs
Seizoen 9 [ The Championship ] : Kampioen

Terugkijkend : alleen de Leaque Two niet gewonnen. Ik werd op 1pt na geen kampioen. Verder erg beschamend natuurlijk 3jaar Conference National :X - dit was echter wel de basis van mijn succes in de Leaque Two en One, omdat ik in 3jaar tijd een jonge talentvolle basis11 bij elkaar heb kunnen kopen die ik vrijwel allemaal voor veel geld heb kunnen verkopen en zo ook financieel in leven bleef. Van dit geld weer andere jongen talenten etc.. Op ten duur gingen de seizoenen wel tellen en had ik vrijwel een bejaardenelftal O-) Maargoed zie maar is ECHT goede talenten de halen, dus dat moet geleidelijk gebeuren (heb er zat op het oog). In ieder geval nu de Premier Leaque in, ben benieuwd. Zowel King Nothing (Charlton) als Petero (Walsall) zijn het eerste jaar gedegradeerd, dus ik zal mijn team wel flink moeten versterken :D Ik heb iig Petero ingehaald met Walsall (gedegradeerd uit PL) >:)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2005 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 13:50:
Valt het jullie ook op dat de keeper van de tegenstander heel vaak een 9 haalt? Ik heb altijd heel veel kansen nodig terwijl tegenstander maar drie nodig heeft. Ik word er echt gek van als ik daarna dan weer een 9 zie voor de keeper van de tegenstander :(
Klopt, zie ik ook vaak. Vooral als je keepers hebt die bijna nooit spelen of keepers die in de voorgaande 5 wedstrijden als cijfers bv 5-6-6-5-7 hebben gehaald.

Maar of het een bug is wordt over gediscusieerd. Volgens velen is het een bug, volgens anderen ligt het aan je spitsen die niet goed zijn in het benutten van kansen.
Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 14:42:
Even een update van Nuneaton Borough:

[...]

Terugkijkend : alleen de Leaque Two niet gewonnen. Ik werd op 1pt na geen kampioen. Verder erg beschamend natuurlijk 3jaar Conference National :X - dit was echter wel de basis van mijn succes in de Leaque Two en One, omdat ik in 3jaar tijd een jonge talentvolle basis11 bij elkaar heb kunnen kopen die ik vrijwel allemaal voor veel geld heb kunnen verkopen en zo ook financieel in leven bleef. Van dit geld weer andere jongen talenten etc.. Op ten duur gingen de seizoenen wel tellen en had ik vrijwel een bejaardenelftal O-) Maargoed zie maar is ECHT goede talenten de halen, dus dat moet geleidelijk gebeuren (heb er zat op het oog). In ieder geval nu de Premier Leaque in, ben benieuwd. Zowel King Nothing (Charlton) als Petero (Walsall) zijn het eerste jaar gedegradeerd, dus ik zal mijn team wel flink moeten versterken :D Ik heb iig Petero ingehaald met Walsall (gedegradeerd uit PL) >:)
Makkelijk is idd anders het eerste seizoen. Voor mijn 2e poging heb ik, voor mijn doen, behoorlijk ingekocht. 2 verdedigers (1 hele goede DC, een wat mindere DR), 2 middenvelders (een ML van Emmen (kwam bij Emmen amper aan spelen toe) en een AM L van Portsmouth) en een goeie en een redelijke spits. Dat hielp, in combinatie met een nu opeens goeie tactiek, erg goed dus :)
Voor dit seizoen heb ik iig 2 keepers aangetrokken (beide vorige gingen met pensioen :X ) 2 goede verdedigers (Vandenborre en een Fransoos voor de breedte), een Duitse DMC, een AMR als vervanger van de ML die bijna het hele seizoen aan de rechterkant speelde, en een goede spits erbij (die van vorig seizoen zijn tcoh niet zo denderend :P ). Verder nog 2 talenten van 16 jaar wten los te peuteren bij Reading (een MR voor 600k) en bij Middlesburough (een DR genaamd Simon Charlton (Charlton bij Charlton... )) voor 700k. De rest kwam gratis binnenwandelen.

Succes ermee iig :)

//edit
Mjah, mag ik voor het eerst in de CL meedoen, krijg ik AS Roma als tegenstander in de 3e kwalificatieronde :/

[ Voor 3% gewijzigd door King Nothing op 16-02-2005 23:20 ]

Beste vrind wette dat

• donleone83
Ik heb nog een vraag... Ik wil best naar een ander clubje maar ik zie nooit vacancies in buitenlandse competities... Komt dit omdat ik alleen de NL database heb aan staan? Ook werd Klinsmann na het WK ontslagen, maar ik kon niet solliciteren bij Duitsland, hoe doe ik dat? Verder, hoe scouten jullie jonge talenten? Mijn scouts zijn nou niet echt top daarin ofzo... Of hebben jullie nog aanbevelingen voor goede scouts? Het verbaast me ook dat er nog geen belangstelling voor Koné is, nadat hij 38 goals in de competitie heeft gemaakt en Europees topscorer is geworden. Ook AML Leonardo, die een gemiddelde had over een heel seizoen van 8,76 wekt geen belangstelling en werd onbegrijpelijk, ondanks het hoogste gemiddelde, geen player of the year in NL...

Verder ken ik het probleem van uitblinkende keepers van tegenstanders...

Trouwens, goede aanrader: Fred... Jonge Braziliaan (in 2006 is hij 22)... Is maar 11 miljoen en heeft finishing 20 en staat altijd op de juiste plek...

Verwijderd

King Nothing schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 22:42:

Makkelijk is idd anders het eerste seizoen. Voor mijn 2e poging heb ik, voor mijn doen, behoorlijk ingekocht. 2 verdedigers (1 hele goede DC, een wat mindere DR), 2 middenvelders (een ML van Emmen (kwam bij Emmen amper aan spelen toe) en een AM L van Portsmouth) en een goeie en een redelijke spits. Dat hielp, in combinatie met een nu opeens goeie tactiek, erg goed dus :)
Voor dit seizoen heb ik iig 2 keepers aangetrokken (beide vorige gingen met pensioen :X ) 2 goede verdedigers (Vandenborre en een Fransoos voor de breedte), een Duitse DMC, een AMR als vervanger van de ML die bijna het hele seizoen aan de rechterkant speelde, en een goede spits erbij (die van vorig seizoen zijn tcoh niet zo denderend :P ). Verder nog 2 talenten van 16 jaar wten los te peuteren bij Reading (een MR voor 600k) en bij Middlesburough (een DR genaamd Simon Charlton (Charlton bij Charlton... )) voor 700k. De rest kwam gratis binnenwandelen.

Succes ermee iig :)
Nou gisteravond hebben we de zomerstop gedaan :/ Heeft toch nog aardig wat tijd en werk gekost om een respectabel elftal op de been te brengen voor het eerste seizoen in de PL. Uiteraard ga je natuurlijk alleen maar op zoek naar Britten, maar al gauw kom je tot de conclusie dat je die principes beter overboord kunt gooien en je eerst maar is moet gaat richten op lijfsbehoud. Kortom, heb enkele buitenlanders aangetrokken en voor 2jaar onder contract gezet die NU het werk moeten doen, en een paar engelse talenten (landurige contracten) die het in de toekomst moeten overnemen. Verder is het toch eerst ff 10wedstrijden afwachten hoe iedereen functioneert. Heb nog wel wat transfergeld dus kan eventueel in de winterstop wat aantrekken. In ieder geval tijdens het seizoen (engelse) talenten scouten/aantrekken etc. Daar zijn er genoeg van, en dat is de toekomst :Y)

Mijn opstelling:

GK: Pegolo (italiaanse pizzabakker)

DR: Thompson (Ier, voor één jaar)
DL: Hammell (Schot van 30jaar)

DC: Lescott (ex wolves, degelijk en betrouwbaar, wel oud)
DC: Booth (talent van everton, 22jaar)

MR: Peralta (Uruqyaan, oude vedette - stijging truitjesverkoop :P )
ML: Sweeney (de Engelse Theo Janssen - vitesse : king of assists)

VMC: Pazienza (Italiaanse vedette - stijging truitjesverkoop :P)
AMC: Hersi (Nederlander en de man achter de titel in championship)

SC: Watts (21jarige Engels talent)
SC: Salvo (Italiaan, vorig jaar overgenomen van Serie B - championship 27goals)

WISSELS:

DRL : geen backs :X
DC : 3x (niet bijzonder)

MRL: Ambrose en Townley (beiden prima wissels)
MC : 1 engels 18jarige talent en Potter (nog uit conference tijd :P )

SC : stuk of 3 op de transferlijst, en een 16jarig engels talent Cooper (dribbelaar).

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kortom een selectie rond de 21man (met 3 keepers) + een drietal reserves te koop maakt 21veldspelers. Ik hoop dat ik niet al te veel blessures en schorsingen krijg, want mijn wissels zijn natuurlijk wel een meteen een klasse minder. Maargoed iig een toffe uitdaging zo :) Petero krijgt het makkelijk in Championship (Walsall).

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2005 14:25 ]

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 11:40:
[...]

Mijn opstelling:

GK: Pegolo (italiaanse pizzabakker)

DR: Thompson (Ier, voor één jaar)
DL: Hammell (Schot van 30jaar)

DC: Lescott (ex wolves, degelijk en betrouwbaar, wel oud)
DC: Booth (talent van everton, 22jaar)

MR: Peralta (Uruqyaan, oude vedette - stijging truitjesverkoop :P )
ML: Sweeney (de Engelse Theo Janssen - vitesse : king of assists)

VMC: Pazienza (Italiaanse vedette - stijging truitjesverkoop :P)
AMC: Hersi (Nederlander en de man achter de titel in championship)

SC: Watts (21jarige Engels talent)
SC: Salvo (Italiaan, vorig jaar overgenomen van Serie B - championship 27goals)

WISSELS:

DRL : geen backs :X
DC : 3x (niet bijzonder)

MRL: Ambrose en Townley (beiden prima wissels)
MC : 1 engels 18jarige talent en Potter (nog uit conference tijd :P )

SC : stuk of 3 op de transferlijst, en een 16jarig engels talent Cooper (dribbelaar).

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kortom een selectie rond de 21man (met 3 keepers) + een drietal reserves te koop maakt 21veldspelers. Ik hoop dat ik niet al te veel blessures en schorsingen krijg, want mijn wissels zijn natuurlijk wel een meteen een klasse minder. Maargoed iig een toffe uitdaging zo :) Petero krijgt het makkelijk in Championship (Walsall).
Kleine selectie imo en er zit een kans in dat je in de problemen komt met je verdediging als je 3 reserves middelmatig zijn. :)
Spelers zoals die Lescott (ouwe lullen dus) brengen wel een berg ervaring mee, dat is meestal wel een pluspunt boven een talent. Ik had Sol Campbell en vooral in wedstrijden tegen Man. Utd, Arsenal en Chelsea kreeg hij vaak een 8 of 9.

//edit
Waarom geef ik tips aan iemand die vanuit de conference naar boven is gekommen :X :? :P

[ Voor 4% gewijzigd door King Nothing op 17-02-2005 17:55 ]

Beste vrind wette dat

Verwijderd

King Nothing schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 17:54:
Kleine selectie imo en er zit een kans in dat je in de problemen komt met je verdediging als je 3 reserves middelmatig zijn. :)
Spelers zoals die Lescott (ouwe lullen dus) brengen wel een berg ervaring mee, dat is meestal wel een pluspunt boven een talent. Ik had Sol Campbell en vooral in wedstrijden tegen Man. Utd, Arsenal en Chelsea kreeg hij vaak een 8 of 9.

//edit
Waarom geef ik tips aan iemand die vanuit de conference naar boven is gekommen :X :? :P
Tips zijn altijd welkom, alhoewel deze ;) Maargoed, seizoen was koud begonnen of Hersi lag er al een maand uit, ook een verdediger mocht 2weken van de kant toekijken, dan denk je wel ff van :>

Maargoed, heb me eerste 5 wedstrijden erop zitten.

Blackburn - Nuneaton (3-0) - erg geflatteerd, speelde aardig, kreeg kansen, maar zij scoorden.
Nuneaton - Newcalste (1-5) - terechte uitslag, had weinig in te brengen en het beloofd veel goeds :X
Leeds - Nuneaton (0-2) - de spelers lijken gewend, speelde met leeds en was stukken beter.
Nuneaton - Wolves (5-1) - voetballend vermogen genoeg en dat geeft hoop voor later.
Charlton - Nuneaton (0-1) - paar hoogtepunten, waaronder mijn goal >:)

Watts (22jarige engelse spits) ontpopt zich nu al tot belangrijke spits en Peralta als smaakmaker.

Walsall had een hele vreemde start (2x dikke nederlagen), maar heeft de wedstrijden daarop allemaal gewonnen en dat lijkt toch wel een leuk seizoen te worden. Hij heeft zijn beste verdediger wel moeten verkopen omdat meneer niet wou bijtekenen na degradatie, dat was wel een domper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Emmen mocht meedoen aan de 3e kwalifiactieronde van de CL, leuke tegenstander in de vorm van AS Roma :/

Eerste wedstrijd in Rome, na anderhalve minuut krijgt 1 van mijn spitsen al rood voor een elleboogstoot :( 5-0 verloren :( return met 0-1 verloren, dus weer de UEFA Cup in :/

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zo, einde tweede seizoen, deze keer kampioen geworden.

In de first knockout ronde van de Champions League vloog ik er, niet geheel onverwacht, finaal uit tegen Arsenal.

In de Premier League Cup werd ik dit jaar helaas al in de halve finale uitgeschakeld, jammer maar helaas.

In de Russian Cup zit ik nu nog, die loopt nog.

Zit nu ook in de UEFA Cup, na gewonnen te hebben van twee vage ploegjes in de kwalificatieronden. Zit in Group F, samen met Arsenal (ja, daar is ie weer), Besiktas, Olympija en Braga, dus dat moet wel lukken. En inderdaad, ik werd tweede in de poule, na Arsenal. De loting van de first knockout round is pittig: ik ben geloot tegen Benfica...

In de competitie had ik een vrij slechte start, ik kon maar niet scoren. na wat tweaking aan de tactics ging het gelukkig een stuk beter :)

Geen tijd voor een langere update, dus ik houd het kort met drie screenshots, namelijk die van de leaguestand:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/cska2.JPG

En die van mijn topscorer:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/kirichenko1.JPG

En tot slot die van de speler met de beste overall-stats over het hele seizoen. Let op zijn stats en zijn leeftijd, een behoorlijk talent!

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/love1.JPG

Beide spelers waren al aanwezig bij de club toen ik hier begon, dus wederom geen nieuwe aankopen.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:31

Vos

AFCA

Hmz wat ik weer heb, geen id of het bekend is of was.

Zit dus in een MP game en was ook manager van NL geworden. Maar opeens zie ik 'Holland appoint Hiddink as manager'. Ik kan dus niks meer doen, er staat nog wel dat ik manager ben. Kan nog wel resignen en options kiezen, maar kan niks aan het team toevoegen, etc. Naja dan maar resignen :).

Komt dit vaker voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De verhuis achter de rug, het meeste uitpakwerk gedaan, en terug ff 2 minuten tijd gehad om te FM'en.

Met Standard Luik gaat het in seizoen 2 niet slecht op nationaal nivo. Sta na 12 speeldagen op de eerste plaats, AA Gent heeft wel evenveel punten. Anderlecht en Club Brugge volgen allebei op 1 pnt. Het blijft dus lekker spannend.

Europees zit ik in een heel moeilijke Champions League reeks met Chelsea, Benfica & Dinamo Bucharest. In Chelsea een lekkere 5-0 om de oren, thuis 3-1 gewonnen van Bucharest, dan thuis 0-0 tegen Benfica en dan 2-0 gaan verliezen in Benfica. Nogthans was ik niet geheel kansloos.

Nu nog thuis tegen Chelsea en dan naar Bucharest. Denk dat de derde plaats (en UEFA cup) eerlijk gezegd het hoogst haalbare is met deze stand :

1. Benfica 8 pnt
2. Chelsea 7 pnt
3. Standard 4 pnt
4. Bucharest 2 pnt

Ben trouwens nog op zoek naar een goeie DL of DLC en heb geboden op Sylvain Monsoreau van Sochaux, maar die pipo mag nog steeds niet onderhandelen bij een bod van 10 milj EURO terwijl hij er een 5 milj waard is.

Daarnaast nog een bod gedaan op Felipe van Udinese & Fabio Grosso van Palermo maar die laatste kost ook al een slordige 11 milj. Met Felipe mag ik wel onderhandelen.

Zeer binnenkort komen nog over (transfer reeds geregeld) :

-> Adriano van Atlético Paranaense voor 3,4 miljoen EURO
-> Afonso Alves van Malmö FF voor 2 miljoen EURO

Sambegou Bangoura zit alweer aan 9 doelpunten in 17 wedstrijden en Lebohang Mokoena is na een lange blessure ook terug op nivo (4 goals in 5 matchen).

Wamberto, Kranjcar, Bangoura & Kovac blijven bovenaan staan in m'n ploeg qua avg rating.

Binnenkort opnieuw een update ... eerst zelf spelen vanavond. Voor degenen die geinteresseerd zijn :-) --> ben zelf doelman bij KVC Kessel-Lo 2000 :

http://www.hbvl.be/nieuws/sport/voetbalbinnen/bra_prov4E.asp

De stand is wel nog wat vertekend want we hebben nog 3 pnt meer na 0-13 winst van Gelrode. We stonden 0-13 voor aan de rust en die wilden niet meer verderspelen :-) moet dus door de KBVB eerst uitgesproken worden !

ciao

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenit
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:57
Ben bezig met mijn eerste seizoen bij Feyenoord, sta nu bovenaan met een minimale voorsprong van 2 punten op NEC en 5 punten op PSV. Ajax staat nu 4e op 10 punten van mij.
Na veel gezeik rondom Ono is hij uiteindelijk door mij verkocht aan Chelsea. Het is bekend dat Chelsea bulkt van het geld, daarom heb ik de prijs zo hoog mogelijk opgedreven (uiteindelijk verkocht voor €15 M). Gelukkig zag ik zijn vertrek al aankomen en had ik Martin Bergvold al aangetrokken van FC Kobenhavn (à €2 M). Daarnaast als centrale verdediger Leon Andreasen van AGF voor €2,7 M. Mosquera en Enevoldsen zitten nu bij de jeugd, maar vooral Mosquera verwacht ik volgend seizoen wel te gaan gebruiken.

Kuijt en Lazovic is mijn spitsenduo 15 en 17 goals reeds. Bart Goor speelt al het hele seizoen fantastisch, 8.06 gemiddeld en 7 assits (alleen Mitea is in Nederland beter 8.07). Kuijt heeft ook al 9 assists achter zijn naam.

Door de verkoop heb ik nu een krap middenveld (alleen Bergvold en Ghali). Nu Leo weer terug is en aardig speelt ga ik Goor vaker centraal gebruiken. Heb een lading talenten op de nominatie staan, echter kan ik nu wel een sterke kracht op het middenveld gebruiken. Wordt dus speuren voor volgend seizoen.

Zojuist ben ik door Parma uitgeschakeld in de Uefa Cup (eerste ronde na de poule). Ik zit nog in de beker en als het zo door gaat pak ik nog de titel.

Voor volgend seizoen moet er het nodige aan versterkingen gehaald worden, de titel en kwartfinale CL wordt mijn doel. Eerst nog ff dit seizoen succesvol afronden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zo, het derde seizoen zit er weer op.

Zoals verwacht, werd ik in de first knockout ronde in de UEFA Cup uitgeschakeld door Benfica (thuis wel met 1-0 gewonnen, maar uit kansloos met 3-0 ingeblikt).

Dit jaar heb ik de Premier League Cup wel gewonnen, vrij eenvoudig zelfs.

In de Russian Cup gaat het aardig, die loopt nog.

Dan de Champions League waar ik me voor geplaatst had. Ik was vrij in de kwalificatierondes, ik begon meteen in Group D. Samen met Ajax, Barcelona en Paris SG... oeps... het resultaat laat zich raden: uitgeschakeld... deze clubs zijn toch een maatje te groot. 5 punten (3-1 thuis van Ajax gewonnen, en met 0-0 thuis gelijk gespeeld tegen zowel Paris SG als Barcelona).

In de competitie begon ik matig... niet zozeer verliespartijen, dat ging wel, maar ik had enorm veel moeite met scoren... alles ging naast, over etc. Ook had ik dit jaar voor het eerst last van behoorlijk blessuregolven. Gelukkig ging het vanaf halverwege het seizoen aanzienlijk beter, zodat ik uiteindelijk toch (weer) kampioen geworden ben :)

Als gevolg van de verkoop van twee spelers (een DMC en een AMC) en de blessuregolven heb ik dit jaar voor het eerst aankopen moeten doen: een DC, een AMC en een SC. De eerste twee meteen voor het eerste elftal, de SC voor de toekomst (is een talent). Ook heb ik een speler (een AMC) uit de reserves gepromoveerd naar het eerste elftal, waar hij een semi-basisplaats heeft inmiddels (af en toe vervang ik hem). Zo heb ik voor bijna alle posities een drie-dubbele bezetting, met uitzondering van AMR waar ik er 'slechts' twee van heb.

Leaguestand:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/cska3.JPG

Mijn topscorer:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/olic2.JPG

En beste qua stats in mijn selectie:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/zhirkov1.JPG

Op naar seizoen vier :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

donleone83 schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 09:34:
Ik heb nog een vraag... Ik wil best naar een ander clubje maar ik zie nooit vacancies in buitenlandse competities... Komt dit omdat ik alleen de NL database heb aan staan? Ook werd Klinsmann na het WK ontslagen, maar ik kon niet solliciteren bij Duitsland, hoe doe ik dat? Verder, hoe scouten jullie jonge talenten? Mijn scouts zijn nou niet echt top daarin ofzo... Of hebben jullie nog aanbevelingen voor goede scouts? Het verbaast me ook dat er nog geen belangstelling voor Koné is, nadat hij 38 goals in de competitie heeft gemaakt en Europees topscorer is geworden. Ook AML Leonardo, die een gemiddelde had over een heel seizoen van 8,76 wekt geen belangstelling en werd onbegrijpelijk, ondanks het hoogste gemiddelde, geen player of the year in NL...

Verder ken ik het probleem van uitblinkende keepers van tegenstanders...
Heb je alleen de NL competitie geladen?
En spelers verkopen lukt mij ook amper. Soms heeft een club intresse in een goede spits die ik heb, dan bieden ze ook nog, maar nooit een cent meer dan de transferwaarde op dat moment aageeft. Vraag ik bv 250k meer dan trekken ze hun bod al terug. Babel was 7.5m waard, zijn releasefee is 7.5m, een stuk of 6 clubs hebben belangstelling voor Babel en niemand doet een bod. Babel was vorig seizoen de nr 2 in de topschutters lijst :/

Wat Leonardo betreft, bij dribbeling staat 20, daarom krijgt'ie zo vaak een 8 of 9 en wordt'ie de speler met de hoogste rating in de HCE. De rest van zijn stats zijn matig tot slecht, dat is denk ik de reden dat niemand Leo wil kopen :P
Die speler v/h jaar verkiezing werkt niet op de av. rating lijst iig. Bij mij worden de gekste spelers opeens speler v/h jaar.

Ik ga ontslag nemen bij Emmen :/ Ik word daar een beetje flauw van de scorende kwaliteiten van 4 spitsen die alle vier internationals zijn... 19 Goals in 16 wedstrijden waarvan 1 5-0 overwinning. En elke wedstrijd 17 tot 25 schoten op doel, waarvan zeker 8 on target :( En dan zie je interlands waarin alle 4 lustig scoren, ze kunnen het wel.
Ik wacht nog op een Schotse club die zonder manager komt te zitten of Redbridge moet Gascoigne al ontslaan :P

//edit
Dan zeg je dat je ontslag gaat nemen en dan draait het opeens wel :/

[ Voor 3% gewijzigd door King Nothing op 20-02-2005 17:14 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
Ik heb inderdaad alleen de NL competitie aanstaan... Als ik na mijn derde kampioenschap op rij en halve finale CL (heenwedstrijd in Madrid met 1-0 verloren, thuiswedstrijd komt eraan) ontslag neem bij Feyenoord zonder dat die andere competities aanstaan, kan het dan dat ik toch als manager gevraagd wordt?

Verder: twee van mijn beste spelers lopen transfervrij de Kuip uit (Kalou en Koné). Ik heb ze in de winterstop geprobeerd te verkopen maar alle grote clubs vonden hun salariseisen te gortig (waardoor ik ook hun contract niet kon verlengen). Ze verdienen bij mij maar zo'n 40.000 euro per week... Kennen mensen dit probleem?

Aanrader: voor op het middenveld, koop Guarín... Een DMC zoals je er nog nooit eentje gezien hebt. Kost niet veel, is erg jong, maar speelt de sterren van de hemel, elke wedstrijd weer. Hij is trouwens ook een penalty-, vrije trappen- en afstandsschoten specialist... Geef hem een vrije rol als verdedigende middenvelder of zet hem op de AMC van je tegenstander als je tegenstander echt goed is (in de CL bijvoorbeeld). Met zijn marking van 18 inmiddels kan hij dat ook namelijk wel... Deze jongen ga ik waarschijnlijk voor heeeeeel veel geld verkopen... Hij is met zijn 21 jaar nu al de best valued speler van mijn team met een value van 15,57 miljoen euro. Dit terwijl ik ook Koné heb rondlopen die er in 2,5 seizoen al over de 100 heeft gescoord voor mij en Fred die in zijn tweede seizoen ook 1 op 1 is gaan lopen. Met deze twee spitsen en Lebohang Mokoena als AMC heb ik een aanval die gemiddeld 2,8 goals per wedstrijd maakt... Niet slecht toch? Vorig seizoen had ik in de competitie uiteindelijk 116 goals voor...

Als back-ups in de spits heb ik Freddy Adu, Danko Lazovic, Jeppe Lund Curth en Hanne Hagary. Adu laat ik ook vaak als AMC of als linksbuiten spelen... Als verdediger heb ik Radoí transfervrij gehaald en die doet het echt goed. Bahía heb ik gehaald voor de breedte...

Ook is Timon van Leeuwen aan het doorbreken als rechtsbuiten en dat doet hij héél goed... Inmiddels heeft hij net zoveel wedstrijden gespeeld als Kalou en een hogere avg. rating. Ook tegen Real Madrid, VfB Stuttgart, Juventus en andere grote ploegen in de CL scoort hij gewoon 8en. Het ziet er goed uit... 18 wedstrijden gespeeld, 2 gelijk, en 0 verloren... Op weg naar kampioenschap numero drie!

Iemand nog antwoord op mijn vraag?: als ik ontslag neem terwijl ik alleen de NL competitie aan heb staan, zullen zich dan buitenlandse clubs voor mij melden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

donleone83 schreef op maandag 21 februari 2005 @ 08:57:

Iemand nog antwoord op mijn vraag?: als ik ontslag neem terwijl ik alleen de NL competitie aan heb staan, zullen zich dan buitenlandse clubs voor mij melden?
Kort en krachtig: nee. Je kan alleen een team managen in een league die je hebt draaien (helaas).

Wél is het mogelijk om bondscoach te worden van een land, ook als je de leagues van dat land niet hebt draaien. Maar dat is dan ook alles.

Als je alleen NL geselecteerd heb kan je alleen teams in NL managen. Als je ook in andere landen aan de slag wil kunnen zit er helaas niets anders op dan een nieuwe game starten en de gewenste landen selecteren.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
Dank je voor je informatie. Dat is echt klote... Dan maar een nieuw spel beginnen... Het betekent natuurlijk wel dat alles veel langzamer word, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Hoe meer leagues, hoe trager inderdaad. Hoeveel leagues je op jouw PC kan draaien is helaas niet zo te voorspellen, dat zul je proefondervindelijk moeten proberen.

Ter indicatie: op een 3 GHz systeem is 20 leagues een werkbaar aantal.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Laatst online: 20:46
2 wildhagen: ben je toevallig je game met CSKA gestart omdat je mij eens een paar posts hebt zien doen over mijn ervaringen met die club? Is gewoon maar een vraagje uit interesse :)

Je doet het overigens prima, en onze prestaties zijn te vergelijken :) Wat spelers betreft (Olic, Kirichenko, Zhirkov) kan ik ook hetzelfde concluderen. Echter wilde Vagner Love bij mij totaal niet doorbreken, hij bakte er werkelijk nix van en ik heb hem tijdens seizoen 3 verpatst voor een paar miljoen.

Overigens vind ik Rusland een boutland om te spelen...Spelers willen niet blijven of een enorm hoog salaris. Toppers willen niet komen omdat je reputatie enorm laag blijft. Je mag maar 7 spelers met een andere nationaliteit dan de Russische. En je krijgt echt ontzettend weinig geld voor het winnen van alle Russische prijzen...Nah ik ben inmiddels zo goed als gekapt :P

Overigens hier een linkie van een data update:

http://manutd.fminside.ne...hive=&start_from=&ucat=3&

Ik weet niet of hij al eerder was gepost, zo ja, mn excuses...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Joster schreef op maandag 21 februari 2005 @ 11:00:
2 wildhagen: ben je toevallig je game met CSKA gestart omdat je mij eens een paar posts hebt zien doen over mijn ervaringen met die club? Is gewoon maar een vraagje uit interesse :)
Ja, en er stond een link naar een ander forum, daarom dacht ik, laat ik het ook eens proberen :)
Je doet het overigens prima, en onze prestaties zijn te vergelijken :) Wat spelers betreft (Olic, Kirichenko, Zhirkov) kan ik ook hetzelfde concluderen. Echter wilde Vagner Love bij mij totaal niet doorbreken, hij bakte er werkelijk nix van en ik heb hem tijdens seizoen 3 verpatst voor een paar miljoen.
Vaag, speelde jij hem als echte spits? Ik speel hem als schaduwspits (speel met een 3-4-1-2, hij is die 1), en daar doet hij het prima. Ik moet hem wel eens in de echte spits-posities spelen (noodgedwongen) en daar is hij idd minder goed.

Dit is nu de selectie in de opstelling die ik het meeste gebruik:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/cskasel.JPG
Overigens vind ik Rusland een boutland om te spelen...Spelers willen niet blijven of een enorm hoog salaris. Toppers willen niet komen omdat je reputatie enorm laag blijft. Je mag maar 7 spelers met een andere nationaliteit dan de Russische. En je krijgt echt ontzettend weinig geld voor het winnen van alle Russische prijzen...Nah ik ben inmiddels zo goed als gekapt :P
Mwah, valt wel mee... je hebt wel enorm veel wedstrijden; Russian Premier League Cup, Russian Cup, de Super Cup, de gewone competitiewedstrijden, de friendlies en natuurijk de UEFA/CL-wedstrijden...

Van die spelers-limiet heb ik tot nu toe geen last, selectie is voldoende breed, en er loopt behoorlijk wat Russisch talent rond :)

Reputatitie is idd een probleem... gelukkig is de reputatie bij mij nu een stuk beter doordat ik nu een paar keer kampioen geworden ben en ook aardig ver kom steeds in de UEFA en CL.

Geld is idd wel treurig ja... voor het kampioen worden krijg je net 200.000 euro en voor TV-geld net 170.000 euro 8)7 8)7

Ik denk dat dit mijn laatste seizoen bij CSKA gaat worden, het begint eentonig te worden, ik win zowat alles nu...

[ Voor 4% gewijzigd door wildhagen op 21-02-2005 11:26 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Nice :) Mjah ik heb ook een clubgids over CSKA gemaakt :)

Mijn tactiek zal er als volgt uit: http://members.lycos.nl/j...w/Seizoen%201/Tactiek.JPG Zodoende stond Vagner of als linker centrale middenvelder opgesteld (deze was zeer aanvallend en eigenlijk een schaduw-spits). Of als diepste spits. In beide gevallen presteerde hij zeer onder maats.

Olic, Kirichenko, Daniel Carvalho, Berezutskiy, Jarosik, Zhirkov, Ignashevich deden het bij mij prima :) Verder had ik enkele aankopen als Karyaka, Orteman, Fuzailov, Roni, Ciurlizza, Fawcett, Naldo en Barreto die het geweldig deden :)

Wat heb jij trouwens met Ignashevich gedaan? Ik vind hem een prima verdediger.

Semak (irl de aanvoerder...) deed het bij mij brak en staat ook bij jou reserve, Semberas wilde per se weg en heb ik verkocht, Odiah was erg aggressief en veroorzaakte enorm veel pingels dus speelt ook niet veel.

Overigens vind ik het grappig om te zien dat je Kusov hebt aangetrokken, ik heb hem momenteel ook...

Verder:
- Je speelt idd enorm veel wedstrijden, daardoor heb ik nu een selectie van iets van 36 man :P
- Russisch talent heb ik nu wel aan kunnen trekken, maar ik vind die buitenlanders regels altijd een enorme beperking..
- Reputatie en Inkomende financiën vind ik gewoon zuigen, ondanks mijn behoorlijke resultaten in de CL en de Uefa-Cup.

De game verveelt mij ook nu, en vandaar ligt hij ook een tijd stil. Toch overweeg ik om hem vanavond weer eens op te pakken en wat dingen te screenen. Het loopt geloof ik vrij aardig momenteel...Eentonig is het wel, ik win altijd alles in Rusland en wordt altijd onterecht uitgeschakeld in Europa door een of andere groot macht waarbij het wel lijkt alsof je niet eens mág winnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Joster schreef op maandag 21 februari 2005 @ 11:45:

Wat heb jij trouwens met Ignashevich gedaan? Ik vind hem een prima verdediger.
Ignashevich is bij mij eerste reserve voor alle DC-posities. Op het moment van die screenshot was hij net aan het herstellen van een blessure, en zat zijn conditie op slechts 70 procent. Daarom zat hij hier niet in de basis-11 of de reservebank, normaal dus wel :)
Semak (irl de aanvoerder...) deed het bij mij brak en staat ook bij jou reserve, Semberas wilde per se weg en heb ik verkocht, Odiah was erg aggressief en veroorzaakte enorm veel pingels dus speelt ook niet veel.
Sema deed het in het eerste seizoen bij mij relatief goed, maar daarna zakte hij in qua prestatiesl. Wel is hij goed bruikbaar als wisselspeler, als zodanig gebruik ik hem vaak omdat-ie zowel in de spits als op het middenveld bruikbaar is (middenveld is hij beter).

Semberas wilde ook weg, maar gelukkig heb ik hem toch kunnen overreden om te blijven, is best een goede speler. Odiah is idd erg agressief, maar hij is (iig bij mij) ook erg goed, scoort nu een 7.60 gemiddeld uit 11 wedstrijden. Alleen op belangrijke wedstrijden kiest toch liever voor Rahimic... ook goed, met minder kans op gele kaart of zelfs rode kaarten.
Overigens vind ik het grappig om te zien dat je Kusov hebt aangetrokken, ik heb hem momenteel ook...
Is geen aankoop, Kusov zat bij het begin van de game in het reserve-aantal. Ik heb hem gepromoveerd, die gozer is behoorlijk goed in dribbelen en lange afstandsschoten. Enige minpunt is zijn matige snelheid. Maar door die lange afstandschoten legde hij er vorig jaar toch maar mooi 14 goals in (in 36 wedstrijden).
De game verveelt mij ook nu, en vandaar ligt hij ook een tijd stil. Toch overweeg ik om hem vanavond weer eens op te pakken en wat dingen te screenen. Het loopt geloof ik vrij aardig momenteel...Eentonig is het wel, ik win altijd alles in Rusland en wordt altijd onterecht uitgeschakeld in Europa door een of andere groot macht waarbij het wel lijkt alsof je niet eens mág winnen :(
Vertel mij wat... in de afgelopen CL was ik dus uitgeschakeld, maar mocht wel door naar de UEFA... daar versloeg in de eerste knockout ronde AEK Athene met een 5-1 aggregrate, makkie dus. Daarna Benfica, waar ik vorig jaar tegen verloor. Dit keer gewonnen met 3-1 aggregate. Toen in de kwartfinale moest ik tegen Betis... daar ga ik onderuit met 4-1 :(

Wel grappig is dat je in één seizoen in twee Europese competities kan spelen, omdat het Russische seizoen van februari t/m november begint... speel ik in Feb/Mar in de UEFA, kan ik in okt/nov weer meteen door in de CL :P

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Ik kan prima in je speler beoordelingen komen over Ignashevich, Semak, Semberas (die wilde bij mij dus echt niet bijtekenen :( ) en Oddiah :)

Over Kusov: met welke (data)-update speel jij? Want ik dacht toch echt dat ik heb net had aangekocht..Maar goed, bij mij licht de game alweer 4 weken stil dus ik kan er naast zitten natuurlijk ;)

En inderdaad, Europa is een hel, check deze screens:

http://members.lycos.nl/j...mpions%20Cup%20Qual.2.JPG

http://members.lycos.nl/j...mpions%20Cup%20Qual.3.JPG

http://members.lycos.nl/j...Eindstand%20Group%20E.JPG

http://members.lycos.nl/j...01st%20Knockout%20Rnd.JPG

Prima resultaten dus :) Maar dan :(

http://members.lycos.nl/j...s%20Cup%20Qtr%20Final.JPG

Mn keeper vangt in ene keer geen één bal :(

Dan het jaar erop:

http://members.lycos.nl/j...ampions%20League%20.1.JPG

http://members.lycos.nl/j...02/Champions%20League.JPG

:( keeper maakt wéér een enorme blunder in de eerst match...om over Olic maar te zwijgen :( :(

Nu zit ik dus in de Uefa Cup, ben inmiddels in het 3e Russische seizoen, en dus in mn 2e Europese seizoen zeg maar. Het feit dat dit zo door mekaar heen loopt vind ik trouwens niet zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Komt idd bekend voor, die screenshots. Erg frustrerend...

Nou ja, ik kijk even waar ik deze competitie ga eindigen :)

Edit: en ik heb de FM Sorted Update van februari, misschein dat het daardoor komt dat ik Kusov al in de reserves had :)

[ Voor 34% gewijzigd door wildhagen op 21-02-2005 12:22 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
wildhagen schreef op maandag 21 februari 2005 @ 12:17:
Komt idd bekend voor, die screenshots. Erg frustrerend...

Nou ja, ik kijk even waar ik deze competitie ga eindigen :)

Edit: en ik heb de FM Sorted Update van februari, misschein dat het daardoor komt dat ik Kusov al in de reserves had :)
Idem, ik kijk het ook even aan of ik deze game nog leuk kan maken, wellicht helpt een Uefa-Cup winst :D

Ahaa, tsjah ik heb een data update van het Managers United forum. Het zou prima kunnen, als ik vanavond thuis ben zal ik het wel eens uitzoeken verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Schijt... Olic wil weg, en ik kan zijn contract niet meer verlengen (word niet geaccepteerd, zelfs mijn maximaal mogelijke bod niet) :( :( :(

Gaat trouwens goed zo... 12 wedstrijden gespeeld, 12 gewonnen. Sta 4 punten los van de nr's 2 en 3, en die hebben beide al twee wedstrijden meer gespeeld dan mij... damn, dit is wel érg makkelijk zo...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 19:49
wildhagen schreef op maandag 21 februari 2005 @ 13:25:
Schijt... Olic wil weg, en ik kan zijn contract niet meer verlengen (word niet geaccepteerd, zelfs mijn maximaal mogelijke bod niet) :( :( :(

Gaat trouwens goed zo... 12 wedstrijden gespeeld, 12 gewonnen. Sta 4 punten los van de nr's 2 en 3, en die hebben beide al twee wedstrijden meer gespeeld dan mij... damn, dit is wel érg makkelijk zo...
Een belachelijk hoge sign-on fee of een bonus waar toch nooit iets van terecht komt wil ook niet werken?

Edit: Typo's

[ Voor 3% gewijzigd door BoB_HenK op 21-02-2005 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
wildhagen schreef op maandag 21 februari 2005 @ 13:25:
Probeer alles wat er te proberen valt en mocht dit niet lukken moet je hem gewoon proberen te verkopen :) er zit helaas niets anders op dunkt mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

BoB_HenK schreef op maandag 21 februari 2005 @ 13:41:
[...]

Een belachelijk hoge sign-on fee of een bonus waar toch nooit iets van terecht komt wil ook niet werken?

Edit: Typo's
Nope... heb maximum salaris, zo kort mogelijk (maar ook zo lang mogelijk) loop duur, Key Player, hoogst mogelijke signon fee, maximale bonus voor zowel apparance, goal als assist, 25 procent jaarlijkse loonstijging geprobeerd, allemaal zonder resultaat.

Enige waar ik nog niet mee gedaan heb is de Free Release Clause... beetje link. Maarja, nu ga ik er iig toch maar even mee spelen..

Kijk, dit is weer beter, mijn reputatie word beter, beter en beter: :)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/reput.JPG

[ Voor 11% gewijzigd door wildhagen op 21-02-2005 13:48 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

wildhagen schreef op maandag 21 februari 2005 @ 13:45:

Enige waar ik nog niet mee gedaan heb is de Free Release Clause... beetje link. Maarja, nu ga ik er iig toch maar even mee spelen..
heeft die release fee wel nut? Ik heb bij Charlton een spits overgenomen uit Nederland (3x raden bij welke club weg :X ) en ik probeer altijd een release fee te vermijden, alleen hij wilde per se een release fee dus weigerde hij mijn 1e contract aanbod (ook omdat ik maar 35k aan salaris mag betalen en hij wilde 60k hebben). Niuew contract aangeboden met een fee van 10m en 35k salaris en looptijd van een half jaar, hij accepteerde dat.
Direct geprobeerd een langer contract te geven zonder fee, wilde hij niet. Met fee wilde hij wel bijtekenen voor 4 jaar :D En zijn release fee is nu 30 miljoen...
Babel heeft een release fee van 8.5 miljoen en is 8 miljoen waard, d'r waren tig clubs in hem geintresseerd, hoogste bod wat ik van al die clubs kreeg was 8 miljoen |:( Sukkels :P

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Geen idee of het nut heeft. In dit concrete geval iig niet, want de speler is inmiddels vertrokken, naar Manchester United.......

Hij had ook aanboden van Real Madrid, Juventus en Bayern Munchen... daar kon ik dus echt niet tegenop.

Bah.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ok, en dat was seizoen vier :)

Eerst maar het personele nieuws. Zoals hierboven al vermeld is mijn werelspits Olic dus vertrokken naar Manchester United. Ik hoop in de spits die ik anderhalf jaar geleden gekocht heb een goede vervangen te vinden...

Vorig jaar was ik dus uitgeschakeld in de Champions League, maar kennelijk was de plaats wel goed genoeg om in te stromen in de UEFA Cup. In de eerste Knockout ronde moest ik tegen AEK Athene. Die won ik, met een 5-1 aggregate. In de second knockout ronde moest ik tegen Benfica. Daar had ik dus slechte herinneringen aan, daar zij me het jaar daarvoor hadden uitgeschakeld. Gelukkig wist ik dit keer met een 3-1 aggregate te winnen. Helaas moest ik in de kwartinale tegen Betis, en die waren met 4-1 toch een maatje te groot.

In de Premier League Cup werd ik al in de kwartfinale uitgeschakeld door Kuban... nou ja, jammer dan, dat is toch de minst interessante cup.

In de gewone Cup gaat het prima, die loopt nog.

Competitie... tsja, wat zal ik er van zeggen? Het ging super :) Slechts één verliespartij en drie gelijke spelen, alle andere partijen liepen uit op winst. Uiteraard dus voor het derde achtereenvolgende jaar kampioen geworden. Let ook op het verschil qua punten met de nummer 2: 29 punten voorsprong! Krankjorum...

Dan de Champions League. Ik werd ingedeeld in group H, samen met Ajax, Juventus en Glasgow Rangers. Het resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/cl1.JPG

:)

Verder ben ik nu ook bondscoach van Nigeria. Het loopt daar aardig. Het team zit daar in kwalificatie voor het WK van 2010, ze hebben net met forse cijfers gewonnen van Sudan, met een 7-2 aggregate. Nu zitten in ze in de tweede kwalificieronde in group 2, samen met Gambia, Gabon, Kenya, Mauritanië en Benin :)

De leaguestand:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/cska4.JPG

De topscorer, tevens hoogste cijfers:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/love2.JPG

En nu ga ik toch uitkijken naar een andere baan, dit is te eentonig geworden imho, de uitdaging is een beetje verdwenen.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Netjes :) Als ik jou was zou ik de CL van dit seizoen nog wel afspelen, misschien dat je daar nog een topresultaat kunt bereiken :) Dat is in fact nog wel een mooie uitdaging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Doe ik ook :)

Ik ben van plan op allerlei interessante clubs te gaan solliciteren. Ik ga dus niet resignen, maar blijf gewoon bij CSKA tot een van de andere clubs me aanneemt :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Ik hoef geen ontslag te nemen bij Emmen :D Ben ontslagen na een 5-0 nederlaag tegen Valencia :(
Valencia kreeg 4 kansen en ik stond 4-0 achter, keeper had een 3, dus in de 28e minuut gewisseld. 2 Verdedigers kregen na 90 minuten ook een 4, dus alle 3 gaf ik een waarschuwing voor poor performance ( hele seizoen is het al gekloot met de keepers), eerstvolgende nieuwsbericht wat ik kreeg was dat ik ontslagen was "want de spelers hebben geen vertrouwen meer in de manager" :/

Nah, gaan we ergens anders bezig toch?

Geschiedenis Emmen onder mijn bewind:

Dagen als manager: 3140 dagen
Wedstrijden gespeeld: 357
Waarvan gewonnen: 170
Gelijk: 93
Verloren: 94
Goals gescored: 559 (1,6 per wed)
Goals tegen: 362 (1,0 per wed.)

Spelers gehaald: 65
Verkocht: 20 (veel gratis weg laten gaan en vee met pensioen gegaan)
Totale aankoopwaarde: 49.500.000 euro
Totale verkoopwaarde: 25.500.000 euro

Titels: 1 (2004/5 Eerste Divisie)
Bekers: 0 (1 Amstel Cup finale verloren)
Hoogste positie: 3e in de HCE, 2009/10 en 2011/12
1x kwartfinale UEFA Cup gehaald

Nu maar eens kijken welke club mij wil hebben ;(

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Veel plezier met omkijken naar een andere club ;)

Ach, verandering van spijs doet eten, en zo te zien zat je er al weer een jaar of 9 ofzo? Tijd voor een nieuwe uitdaging!

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

2012/2013, 9e seizoen dus.
Ik was van plan een kampioenschap te halen, maar ik stond alweer te ver achter in de stand (8e na 20 wedstrijden, moest Europees halen).
Ik heb gesolliciteerd bij Reading en, leuk, Redbridge FC. Gazza is net een week voor mij bij RFC vertrokken. Alleen is RFC nummer laatst in de Conference met een enorme achterstand op een veilige 19e plaats....Reading staat ergens middenin League 1. Misschien ga ik wel in Schotland kijekn. Ik heb Brazilie ook nog draaien...

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
wildhagen schreef op maandag 21 februari 2005 @ 11:58:

Is geen aankoop, Kusov zat bij het begin van de game in het reserve-aantal. Ik heb hem gepromoveerd, die gozer is behoorlijk goed in dribbelen en lange afstandsschoten. Enige minpunt is zijn matige snelheid. Maar door die lange afstandschoten legde hij er vorig jaar toch maar mooi 14 goals in (in 36 wedstrijden).
Je hebt gelijk :) Kusov zit ook bij mij in het 2e, maar ik vind hem vrij slecht om eerlijk te zijn :P Mag bij mij al een aantal jaren weg...

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/jschetters/CSKA%20Moscow/History%20-%20Landmarks.JPG

Tot zover ben ik nu geraakt qua prijzen. Ik zit nog in de "Russian Cup" van het 2e seizoen en zoals hierboven al vermeld stond zit ik nu ook nog in de Uefa Cup. Verder dus tot nog toe alles gewonnen in Rusland. Maarja de ambitie ontbreekt mij een btje om nog verdre te spelen, toch ga ik nog een poging wagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/52424/full.jpg

\o/

Eerste League Cup voor Charlton ooit _O_
En Europees voetbal volgend seizoen :Y)

Newcastle staat 2e in de Premier League, ik 7e.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe

Zoals verwacht van Chelsea verloren (zij het nipt met 1-2) en tegen Dinamo Bucharest gewonnen met 2-0. Dat brengt me op de derde plaats van mijn champions' league poule met Standard Luik.

Nu mag ik in de eerste knockout ronde van de UEFA cup tegen PSV. Eerst in PSV en dan thuis. Kan ik mee leven. Moest ik dan verder geraken speel ik tegen een Turkse ploeg, ofwel Besiktas ofwel Galatasaray.

Al bij al twee haalbare kaarten, maar eerst PSV proberen aan de kant te zetten.

In de competitie begint er stilaan wat afscheiding te komen.
Anderlecht volgt al op 6 pnt en Club Brugge op 8 (daar staat trainer Trond Sollied trouwens onder zware druk).

Ikzelf sta dus eerste met 32 pnt uit 16 wedstrijden (10xW, 2xD & 4XL). AA Gent blijft hardnekkig volgen op 2 pnt.

Bij de player stats heb ik 6 Standard spelers bij de eerste 10 staan :

1. Sambegou Bangoura 7,80
2. Radoslav Kovac 7,79
5. Wamberto 7,67
7. Gonzague Van dooren 7,67
8. Sergio Conçeicao 7,62
10. Niko Kranjcar 7,60

En bij de topschutters staat Sambegou Bangoura tweede met 12 goals. Cedric Roussel heeft er 4, net als Kovac & Mokoena.

Ik hoop mooi op die eerste plaats te blijven tot het einde van het seizoen. Wil m'n tweede prijs halen bij Standard en toch nog 2 rondes verder geraken in de uefa cup. Heb alleszins al overwinterd. Is toch ook al niet slecht voor een Belgische ploeg :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Ik heb een nieuwe club gevonden :Y) Gretna in de Schotse First Division wilde mij wel hebben (little do they know ;) ).
Gretna staat 7e, 9 punten boven de degradatiestreep met nog 6 wedstrijden te gaan. Mooi om even te kijken wat er zoal rondloopt bij de club en waar ik versterkingen moet halen. Eerste stap is een nieuwe keeper halen, bij Emmen liep nog een jong talentje rond ;) Staat wel op de transferlijst.
Ik krijg 2,4 miljoen aan transfergeld :X Da's fucking veel voor een 1st Div. club in Schotland.

Emmen heeft een nieuwe manager in de persoon van Guus Hiddink 8)7 die trots is dat'ie aan de Meerdijk aan de slag kan 8)7

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Laatst online: 19-09 13:17
King Nothing schreef op maandag 21 februari 2005 @ 23:50:

Emmen heeft een nieuwe manager in de persoon van Guus Hiddink 8)7 die trots is dat'ie aan de Meerdijk aan de slag kan 8)7
UberLOL ... :o

P.s. ik heb dit draadje nu wat dagen gevolgt... de makers van spellen moeten dit forum gaan sponseren...
Ik ben nu al hooked en ga het spel kopen... :9 _/-\o_

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg Joster, wat voor training gebruik jij? Ik zag iets met voetvolley staan maar dat zit niet in het spel zelf of wel?

Ik vind de training eigenlijk maar bar slecht werken. Soms verbeteren je spelers iets, (Sheridan van 18 marking naar 19 in 3jaar :D) maar meestal vallen ze zo weer terug naar hun oude niveau als de zomerstop er is ofzo..
En ik ben altijd vrij gericht op jonge spelers en die laten groeien. Maar deze versie lijken talenten niet beter te worden, na 4 jaar zijn nog steeds die toekomstige super speler :{.

Dus als iemand een werkende training heeft (desnoods met iets getweakte...) die WEL werkt. Of iemand moet mij bewijs kunnen leveren dat spelers wel aanzienlijk verbeteren na mate ze ouder worden :P. Dan geef ik het nog niet op :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Ik gebruik inderdaad getweakte training. Hij is afkomstig van El Guimenez en is hier te vinden:

http://roothaan.xs4all.nl/~bwassing/forum/viewtopic.php?t=86

De file die je download bevat een readme bestand waarin alles is uitgelegd. Deze post bevat info over het gebruiken van de schema's in een huidige savegame. Verder moet alles met de readme file wel duidelijk zijn :)

Bij mij, en bij meerdere mensen die deze trainingschema's gebruiken,. werken deze trainingen al lange tijd naar behorden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Joster schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 23:50:
Ik gebruik inderdaad getweakte training. Hij is afkomstig van El Guimenez en is hier te vinden:

http://roothaan.xs4all.nl/~bwassing/forum/viewtopic.php?t=86

De file die je download bevat een readme bestand waarin alles is uitgelegd. Deze post bevat info over het gebruiken van de schema's in een huidige savegame. Verder moet alles met de readme file wel duidelijk zijn :)

Bij mij, en bij meerdere mensen die deze trainingschema's gebruiken,. werken deze trainingen al lange tijd naar behorden :)
Vette cheat-training. Best kansloos als je cheat bij FM ma tog :) ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Ep0ss schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 10:35:
[...]
Vette cheat-training. Best kansloos als je cheat bij FM ma tog :) ;(
Waarom? Als SI je de mogelijkheid bied zelf schema's te importeren die niet eens onrealistisch in mekaar zitten vind ik dit geen cheaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Zonder deze 'import' is het trainen dus best zinloos begrijp ik :?

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Zephyer schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 11:26:
Zonder deze 'import' is het trainen dus best zinloos begrijp ik :?
Tot nog toe leek het er bij mij altijd maar op dat je het dan nog beter kon laten doen door je assistent. Ik kwam er iig niet echt ver mee. Maar goed, ik hanteerde die trainingsschema's zoals hierboven ook al in CM 03-04 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 16:07

Rexomnium

Vincam aut moriar

Hier ook maar eens een verhaaltje van mij.
Ik ben in seizoen 2004/2005 begonnen met de mooie club Haarlem. Ik wilde een club die niet zo heel erg goed was, maar niet in de onderste regioenen van de eerste divisie stond; Haarlem dus.
Er zaten reeds een paar goede spelers in mijn team.
Rosalia had ik dat seizoen al automatisch gehuurd van Sparta en die heeft het gehele jaar linksachter gestaan. Voor hem staat Cicilia, een jonge antiliaan die zowel links als rechts op het middenveld kan spelen (aanvallend). Met deze tandem liep de aanval over links erg lekker, maar op een gegeven moment leken mijn tegenstanders hierop te anticiperen en werd het tijd om nieuwe spelers aan te trekken.
Ik had geen goede rechtsbuiten spelers. Gelukkig heb ik een tweetal buitengewoon goede spelers weten aan te trekken die op de free transferlijst stonden: Marino Promes en ... Furfaro. Beiden zijn het spelers die overal in de spits en in de vleugels kunnen spelen.
A. ten Heuvel en Verweij zijn mijn spitsen en vooral die eerste weet er aardig wat in te schoppen. Het middenveld bestaat uit een tweetal defensieve middenvelders die heerlijk aan 't rond stofzuigeren zijn. Klomp is hiervan de beste en haalt gemiddeld een 7,86.
Het eerste seizoen verliep redelijk en ik wist met 5 punten voorsprong op nummer 2 op de eerste plaats van de tabel te eindigen. Het management was delighted met mijn performance en de fans waren niet minder enthousiast.
In de cup ging het ook geweldig. Ik had het geluk om pas laat tegen eredivisie clubs te spelen. In de kwart finales moest ik tegen Nac breda en die wedstrijd wist ik nipt op penalties te winnen. Mijn doelman Patrick de Groot liet zich hier van zijn sterke kant zien. De halve finale ging tussen Feyenoord en Haarlem. De noeste werkers uit Noord Holland wisten de 'topclub' opzij te zetten met een ruime 3-1. Alle doelpunten werden in de eerste helft gescoord. In de tweede helft zagen de Haarlemsupporters twee van haar beste spelers (klomp en Promes) met rood richting de kleedkamers vertrekken. Met de moed der wanhoop en een provisorische 5-2-1 opstelling wist Haarlem het vege lijf te redden. De finale moest tegen PSV gespeeld worden, die in de halve finales NEC met 6-1 aan de kant zette. De finale was zeer spannend... in de eerste minuut dan. Haarlem kwam naar voren, schoot de bal op het doel, waarna de keeper hem naar Vennegoor of Hesselink schopte die Patrick de Groot kansloos liet: 0-1. Aan het eind van de wedstrijd stond er 0-7, maar gelukkig zijn de meeste Haarlemsupporters daar geen getuige van geweest, aangezien ze in de 65e minuut het stadion verlieten.

Al met al een aardig seizoen gedraaid en ik mocht het tweede seizoen mijn opwachting opmaken in de felbegeerde eredivisie.
Helaas ging het daarin wat minder. Weinig wedstrijden gewonnen. Sterker nog, ik heb tot nu toe (zit ergens in maart van het seizoen) slecht 4 wedstrijden weten te winnen en een vijftal gelijk weten te spelen. Wel kreeg ik aan het begin van 't seizoen 10 miljoen (!) aan TV rechten binnen. Een groot gedeelte daarvan werd direct vrij gemaakt voor transfers. Helaas heb ik niet echt goede spelers weten aan te trekken. De meesten zien er geen heil in om bij te komen voetballen. Zongo (FRC) en Mokoena (?) zijn mijn nieuwste aanwinsten en doen het redelijk. Ik sta nu op de 14e plaats in de eredivisie en ik denk wel dat ik in de eredivisie blijf en volgend seizoen ga ik me richten op Europees voetbal.

Ik speel trouwens met een 4, 2, 2, 2 opstelling. Vier verdedigers op een rechte lijn, twee centrale middenvelders, twee aanvallende middenvelders aan de zijkanten en twee centrale spitsen, waarvan één de targetman is.

[ Voor 6% gewijzigd door Rexomnium op 23-02-2005 15:06 ]

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:11

odan

The dark side is within all!

Rexomnium jij zou toch in je 2e seizoen ook eufa cup moeten spelen? aangezien je 2e bent geworden in de beker. of is psv zo slecht geindigd in de competitie?

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

odan schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 16:29:
Rexomnium jij zou toch in je 2e seizoen ook eufa cup moeten spelen? aangezien je 2e bent geworden in de beker. of is psv zo slecht geindigd in de competitie?
Ja, klopt inderdaad. Vergeten te zeggen. Ik moest in de eerste rond tegen Basel Zwitserland. Uit verloor ik 0-2. Thuis speelde ik met 1-1, dus ik ben kansloos uitgeschakeld. Vind je het gek dat ik 't vergeten was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Goed nieuws: op 2 maart komt de tweede, en waarschijnlijk laatste, patch uit.

Ook komt er dan een data-update.

Meer info: http://community.sigames..../f/521102691/m/6612037801

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is schitterend nieuws ... moeten we nu ook zo beginnen juichen zoals op het sigames forum :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Mooi dat de patch uitkomt komende week :) Ben ik eindelijk van die 2 wedstrijden scho.. oh wacht , ik ben ontslagen bij Emmen :P

Even patsen :P Ik ben aan de slotwedstrijden van het seizoen 2012/13 bezig en moest oa nog tegen Newcastle, Arsenal, Man. Utd en Chelsea. Dat is in die volgorde de top 4.
Charlton - Newcastle 5-0 8) (gewoon 90 minuten domineren, 13 - 2 schoten op doel)
Charlton - Man. Utd 3-2 8) (na 16 minuten 3-0)
Chelsea - Charlton 1-4 _O_ (netjes op 2-1 gekomen, in de slotminuten weggecounterd naar 4-1)
Charlton - Arsenal ??

Jammer dat ik in wedstrijden tegen "slechte" clubs weinig punten haal :)
Ik probeer vanavond een update te maken hier, anders wordt dat morgen denk ik :P

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Zojuist begonnen met m'n eerste club...
Ben 'werkeloos' begonnen... en een clubje uitgekozen...

Club #1 : Castillo
Spaanse 2e Divisie B1
1 plek boven degradatie... dus .. een uitdaging... met 220k aan geld :)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Zoals beloofd :P

Charlton ging best lekker dit seizoen. Mokoena is een wereldspits en werd topscorer in de EPL met 27 goals. Ikzelf werd 2e bij de manager van het jaar verkiezing.
Charlton werd gezien als degradatiekandidaat #1, maar we bleven het hele seizoen met gemak in de top 10 hangen, varierend tussen de 3e en 8e plaats. Uiteindelijk 6e geworden nadat ik in de laatste paar wedstrijden veel meer punten pakte dan ik had verwacht. De laatste wedstrijd tegen Arsenal eindige in 2-2 waardoor Liverpool wel gelijk kwam in punten, maar mijn doelsaldo was veel beter.
De bekers ging goed en slecht. In de FA Cup uitgeschakeld door Gillingham die in de Championship spelen :o De League Cup werd echter gewonnen door Newcastle in de finale met 4-1 te verslaan. Volgend seizoen UEFA Cup _O_
In de winterstop een spits van Emmen overgenomen (ik wist toch dat ik daar weg ging, dus dan maar de betere spelers naar Charlton halen :P ) en hij werkte zich snel naar een basisplaats toe. Komende zomer op zoek naar een DM C en een AM C omdat, vooral de AM C, de zwakke plekken in mijn team zijn.
Doelstelling voor volgend seizoen wordt weer Europees halen en wat zuiniger doen met de centjes :P Misschien nog een (paar) pkejes hoger in de stand eindigen...

Gretna.. Sja...
Gretna stond 7e toen ik kwam, 9 wedstrijden later zijn we 7e geworden. Niet gezakt of gestegen :z En verder... Er moeten wat spelers bijkomen om uberhaupt te kunnen promoveren, maar ik denk dat dat echt een 5 jaren plan wordt :o

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hèhè,

Net een voormiddagje liggen FM'en en het ging me voor de wind. In de competitie een voorsprong op de nummer twee uitgebouwd van 5 punten. Dit mede door een non losing streak van 9 matchen. In de beker zit ik in de kwart finale. Uit 1-1 tegen Lierse. Thuismatch moet nog komen. Een van de volgende matchen moet ik tegen PSV voor de uefa cup. Denk dat ik er op een goei moment mag tegen spelen. Wel hopen dat er nu niet te veel gekwetsten vallen want is net een drukke periode met beker en uefacup wedstrijden !

Tot de volgende ... moet weer zelf gaan sjotten tegen Langdorp : http://www.hbvl.be/nieuws/sport/voetbalbinnen/bra_prov4E.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Mijn Sampdoria MP game avontuur:

2004/2005
Serie A: 4e plaats
Beker: kwart-finale (verloren van Milan 5-3 agg.)

2005/2006
Serie A: 2e plaats
Beker: halve-finale (verloren van Inter 4-2 agg.)
CL: finale (2-0 verloren Real Madrid)

2006/2007
Serie A: 1e plaats
Beker: kwart-finale (verloren van Atalanta 4-3 agg.)
CL: finale (2-0 verloren Milan)
It. Super Cup: verloren Milan 2-1

2007/2008
Beker: winst (van Milan 4-3 agg.) eindelijk :p
CL: winst (4-1 gewonnen van Milan)
It. Super Cup: gewonnen Milan 4-1

2008/2009
Serie A: 1e plaats (in november nu)
Beker: nu bezig in 2e ronde tegen Catanzaro
CL: nu 1e in de groep met Valencia, Kopenhagen en Levski Sofia
Europese Supercup: winst (van Roma 1-1 na penalties)

Torres doet het echt super dit seizoen.

Afbeeldingslocatie: http://www.stevens.cistron.nl/jasper/fm-torres1k.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Vos schreef op zondag 27 februari 2005 @ 14:19:
Mijn Sampdoria MP game avontuur:

2004/2005
Serie A: 4e plaats
Beker: kwart-finale (verloren van Milan 5-3 agg.)

2005/2006
Serie A: 2e plaats
Beker: halve-finale (verloren van Inter 4-2 agg.)
CL: finale (2-0 verloren Real Madrid)

2006/2007
Beker: kwart-finale (verloren van Atalanta 4-3 agg.)
CL: finale (2-0 verloren Milan)
It. Super Cup: verloren Milan 2-1

2007/2008
Beker: winst (van Milan 4-3 agg.) eindelijk :p
CL: winst (4-1 gewonnen van Milan)
It. Super Cup: gewonnen Milan 4-1

2008/2009
Serie A: 1e plaats (in november nu)
Beker: nu bezig in 2e ronde tegen Catanzaro
CL: nu 1e in de groep met Valencia, Kopenhagen en Levski Sofia
Europese Supercup: winst (van Roma 1-1 na penalties)

Torres doet het echt super dit seizoen.

[afbeelding]
Goed bezig wijkgenoot :) d:)b

Ik ben alweer weg bij Gretna :X 132 Dagen daar manager geweest. Ik was bezig met de voorbereiding op het nieuwe seizoen en ik merkte dat het mij geen ene fuck boeide over hoe het zou gaan dit seizoen. Dus maar even gekeken of er een baantje vrij was bij een nieuwe Conference north/south club maar helaas, niets vrij. Ik zag wel dat De Graafschap geen manager meer had, dus ik zit nu bij De Graafschap in de Eerste Divisie. Doelstelling is middenmoot, ik zie wel wat het wordt.

/edit
Mokoena is weg bij Charlton, Chelsea zwaaide met 10 miljoen en dat was zijn releasefee :( Ik ben nu bezig om 2 spitsen transfervrij uit Argentinie te plukken, er komt iig een DM C van Olympique Marseille en, als de werkvergunning rondkomt, een DM C van Real Madrid.

//edit 2

Wat een penaltyspecialisten bij De Graafschap :X

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/52857/full.jpg

4 !!!! Penalties gemist in 1 wedstrijd... |:( }:O 1 werd gestopt, de andere 3 gingen naast of over. Die Kisnorbo is de beste penaltynemer als ik puur naar het vijfer kijk wat bij zijn attributes staat :/
2x in dezelfde minuut: 1e werd gestopt, 16 man gingen tegelijk voor de bal :P en we kregen weer een penalty :D

[ Voor 21% gewijzigd door King Nothing op 27-02-2005 23:47 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 gemiste penalties in een en dezelfde match heb ik ook wel eens gehad, maar 4 !! Niet normaal.

Neemt niet weg dat ik goed nieuws heb : Heb met Standard Luik PSV uitgeschakeld in de eerste knockout ronde van de uefa cup. In PSV verloren met 3-1 dankzij een owngoal van sterkhouder Radoslav Kovac. In de terugwedstrijd PSV droog met 2-0 wandelen gestuurd. Na de 3-1 had ik er echt vertrouwen in. In de hel van Standard komen spelen is geen lachertje :-) ---> http://www.standardliege.be/ndl/images/index.php -----> effe doorklikken naar Standard - Genk (laatste thuismatch) en geniet van de geweldige sfeerbeelden !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Weet iemand hoe ik nieuw personeel kan aantrekken? Ik wil graag een paar nieuwe fysiotherapeuten en misschien wat nieuwe trainers. Ik kan alleen nergens een scherm vinden waarin ik naar die mensen kan zoeken.

//edit: thx Zephyer

[ Voor 6% gewijzigd door Rexomnium op 28-02-2005 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Je hebt links in je menu onder de optie spelers zoeken de optie 'technical staff' ofzo ... die moet je hebben ;)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

straks nog eens verder FM'en denk ik ... wel niet te lang want ben ziek en dood en doodop.

Maar het feit dat ik weer een ronde verder ben in de uefa cup moet me sterken. Straks tegen een Turkse ploeg (als ik PSV aankan, moet dat in principe ook lukken), maar "in principe" is allesbehalve een theorie en in voetbal is alles mogelijk.

Vorige week trouwens Barca - Chelsea gezien op tv en die Maxi Lopez had wel een lekkere invalbeurt. In FM staat die nog niet bij Barca en lijken zijn statistieken stevig te sucken en die pipo moet toch nog veel geld kosten. Een ééndagsvlieg???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

De Eerste Divisie is echt makkelijk :X
12 Wedstrijden gespeeld: 11x winst, 1x gelijk, 34 punten, 22 goals voor, 1 tegen :z
Ik sta nu al 12 punten voor op de nr2, Vitesse :X

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is dus Galatasaray geworden waar ik tegen moet spelen. Heb er net een drukke periode opzitten met de volgende uitslagen :

PSV - Standard 3-1 (uefa)
Anderlecht - Standard 1-3 (competitie)
Standard - PSV 2-0 :-) (uefa)
Standard - Club Brugge 0-0 (competitie)
Standard - Lierse 1-0 (kwartfinale belgische beker nadat ik ginder 1-1 had gedaan)

Er zit nog een treble in dit jaar :-) of slaat treble enkel op competitie, beker en beker voor landskampioenen (champ league)?

In de competitie sta ik met nog een 10-tal matchen te gaan wel al een redelijk veilige 7 pnt los en heb de moeilijkste ploegen al gehad.

Later meer !

Ondanks het feit dat ik bij ploegen als Barcelona solliciteer blijft mijn ambitie slechts op 10 staan en gaat dit echt niet omhoog. M'n professionalisme staat wel op 20 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had nog een bijkomend iets ... heb bij de reserven nog een aantal spelers zitten die ik echt weg wil.
Heb die op transferlijst gezet en bij een resem clubs aangeboden maar niemand moet ze hebben (dat wil wel genoeg zeggen, denk ik ... maw spelers waar je geen reet mee kan aanvangen) En als ze dan nog eens niet komen opdagen op training, dan fine ik ze met twee weken loon hetgeen ze zonder verpinken aanvaarden. Doen ze dat nog eens, opnieuw boete, doen ze het dan nog eens dan smijt ik ze gewoon buiten. Moet je wel een release fee betalen, maar ik denk dat die in totaal wel minder is dan dat ze gewoon op de loonlijst blijven staan en hun contract uitdoen, of heb ik het hier verkeerd.

Lijkt me wel raar dat je dat zomaar kan doen ... in het echt denk ik niet dat je als trainer echt zoveel vrijheid hebt. Het bestuur zal dan wel snel ingrijpen, maar in FM kan dit zonder problemen. Als je wil kan je dus volgens mij ook zo al je sterkhouders buitenbonjouren (als je wel het geld hebt om die release fee te betalen) ... zou het bestuur dan echt niet ingrijpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Volgens mij is de boete die je betaalt gewoon een nog uitstaande loon. Heb je ze wel op 'not needed' staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee eigenlijk niet ...maar je hebt toch ook zo'n mutual termination of the contract ... je moet dan nog steeds een bedrag betalen. Maar ik ga ervan uit dat dit bvb de helft is omdat je alletwee het contract verbreekt. Geef je hen echt een free transfer, dan zal je wellicht de volle pot moeten betalen, maar heb eigenlijk nog nooit een prob gehad met een mutual termination. Die willen maar al te graag want :

-> ze spelen nooit
-> en zeg nou eerlijk ... wie wil mij als trainer :-)

Ben vrij rechtlijnig in m'n ideeën en zal niet rap toegevingen doen (als er een speler komt zagen dat hij meer speelgelegenheid verwacht, dan zal ik daar niet op ingaan). Ik ben de baas en haal resultaat dus ze hebben niet te morren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:11

odan

The dark side is within all!

als jij echte sterspelers verwijderd houdt het bestuur je wel tegen. mocht je meerdere goede spelers verwijderen dan zal het bestuur jou verwijderen.

Pulse mee voor GoT!

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.