[PC] Football Manager 2005 - deel 2

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.777 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 14:38:

Lijkt me wel raar dat je dat zomaar kan doen ... in het echt denk ik niet dat je als trainer echt zoveel vrijheid hebt. Het bestuur zal dan wel snel ingrijpen, maar in FM kan dit zonder problemen. Als je wil kan je dus volgens mij ook zo al je sterkhouders buitenbonjouren (als je wel het geld hebt om die release fee te betalen) ... zou het bestuur dan echt niet ingrijpen?
Njet, je beste spelers of spelers die altijd spelen mag je echt niet zomaar op straat gooien :P. Zelfs toen een kerel bij mij geen contract meer had (werd te oud) maar toch lekker bleef hangen bij ons, kon ik hem er niet uit schoppen. M;n bestuur vond hem te belangrijk, hoe unneeded hij ook was volgens mij :7.

Overigens houd ik bij het begin altijd een grote schoonmaak in de selectie. Zo vliegen meestal alle reserves en het grotendeel van mijn jeugdelftal eruit mits ik geld zat heb. Orde wil ik :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd toch blijven ze elk jaar van de nutteloze jeugdproducten overhevelen naar de kern :-)

Nog een vraagje ... waar kan je zien waar je team gesitueerd is op de europese ranglijst?
Heb dit al wel eens aan het einde van een seizoen gezien maar kan je dit door het jaar ook raadplegen?

En bestaat er ook een europese- ofwereldranglijst voor trainers? Nationaal kan je dit ook opvragen. Ik sta al in de toptien van de Belgische trainers met het behalen van 1 titel afgelopen seizoen (vreemd wel!). En zo ja, waar dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 12:01
SI plant grote update
Sinds hun huwelijk met SEGA gaat het er bij Sports Interactive een stuk professioneler aan toe. De aankondiging van een grote data update voor FM 2005 is hiervan een eerste uiting.

Op 2 maart 2005 mogen de Football Manager fans zich aan een geschenk van Sports Interactive verwachten. De ontwikkelaar van Football Manager 2005 brengt op die woensdag namelijk een uitgebreide data update op de markt.

In de periode tussen 4 november 2004, de dag waarop Football Manager 2005 verscheept is, en 31 januari 2005, de sluitingsdag van de transfermarkt, zijn er duizenden spelers, trainers en managers van club verwisseld. De update zal om en bij de 160.000 wijzigingen bevatten.

De update zal vrijgegeven worden op www.sigames.com en www.sega-europe.com. Ook gamemagazines en fansites (zoals SoccerGameZ) zullen de update mogen aanbieden. Het bestand wordt in zes verschillende formaten beschikbaar gesteld: een installatieprogramma, een RAR-bestand en een Torrent-bestand. In combinatie met de laatste patch voor het spel, maar ook zelfstandig.

Ook zijn de spellen die vanaf nu gefabriceerd worden standaard voorzien van deze nieuwe data update en de meest recente patch. SoccerGameZ volgt verdere ontwikkelingen rond deze update op de voet en zal deze op 2 maart 2005 ook gaan aanbieden.

Bron http://soccer.gamez.nl/

Ik ben benieuwd of het iets is :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 16:48:
idd toch blijven ze elk jaar van de nutteloze jeugdproducten overhevelen naar de kern :-)

Nog een vraagje ... waar kan je zien waar je team gesitueerd is op de europese ranglijst?
Heb dit al wel eens aan het einde van een seizoen gezien maar kan je dit door het jaar ook raadplegen?
Klik naar een Europese competitie (bv UEFA Cup) dan zie je in de balk waar de fixtures, results, schedule staan ook een Ranking knopje met een + ervoor. Klik daar maar op, dan zie je de coefficientenlijst per club en per land.
En bestaat er ook een europese- ofwereldranglijst voor trainers? Nationaal kan je dit ook opvragen. Ik sta al in de toptien van de Belgische trainers met het behalen van 1 titel afgelopen seizoen (vreemd wel!). En zo ja, waar dan ?
Geen idee :/ :P
lochtejans schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 17:23:
SI plant grote update
[...]
Bron http://soccer.gamez.nl/

Ik ben benieuwd of het iets is :Y)
Oud nieuws :z :P
Data update werkt alleen bij een verse start, de patch is nodig om een zut bugs te fixen,
Ik denk niet dat ik de dataupdate installeer, de patch wel, zeker nu ik weer manager ben in Nederland en de achterlijke regel van 3x geel = 2 wedstrijden schorsing weer tegenkom :/ Enige nadeel is dat je minder geld gaat krijgen in de Nederlandse competitie, maar goed, da's realisme. De huidige bedragen kloppen niet helemaal met de werkelijkheid :D

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel eigenlijk altijd met Standard Luik, m'n favoriete ploeg. Ik wil telkens maar weer bewijzen dat IK met deze ploeg wel prijzen kan winnen, hetgeen in het echte leven al zoveel jaren niet meer lijkt te lukken. Miskopen, spelers op huurbasis zijn nu eenmaal geen goede basis. Ze slagen er telkens wel in om spelers als Emile Mpenza, Sergio Conçeicao, Milan Rapaic en dergelijke naar daar te halen. Die spelen dan meestal een jaartje de pannen van het dak en vertrekken dan weer schermend met topaanbiedingen. Zo kan je geen stabiele ploeg creeëren zoals bijvoorbeeld het geval is bij f***in' Club Brugge. Die hebben slechte spelers, maar spelen al zolang samen dat het wel EEN PLOEG vormt en dat zogt voor resultaten.

Ik zou eigenlijk ook wel eens met bijvoorbeeld Real Madrid willen beginnen, maar vrees dat dan redelijk snel de fun er af is. Altijd maar winnen en hopen geld hebben om alweer een galactico naar Madrid te halen.

Daarom verkies ik om bij Standard te blijven (ik solliciteer wel altijd voor de vrijgekomen plaatsjes bij de echt grote ploegen), maar denk dat ik toch stiekem wil blijven. Dit seizoen voor de tweede keer op rij kampioen worden (vorig jaar viel de beslissing pas op de allerlaatste speeldag) en dit jaar sta ik echt al een (kleine) straatlengte voor. Bovendien zit ik nog in de beker en uefa beker.

Bedankt trouwens, King Nothing, voor de info waar ik die clubrangschikking kan terugvinden.

Bon, vanavond wellicht terug tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Laatst online: 19-09 13:17
Eerder werd gevraagd hoe men de technische staf mensen kan zoeken...
Deze wist ik .. maar hoe kan ik op persoon zoeken..

Bijv. Babel ... hoe kan ik op achter/voornaam zoeken :?

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 10:06:
Ik speel eigenlijk altijd met Standard Luik, m'n favoriete ploeg. Ik wil telkens maar weer bewijzen dat IK met deze ploeg wel prijzen kan winnen, hetgeen in het echte leven al zoveel jaren niet meer lijkt te lukken. Miskopen, spelers op huurbasis zijn nu eenmaal geen goede basis. Ze slagen er telkens wel in om spelers als Emile Mpenza, Sergio Conçeicao, Milan Rapaic en dergelijke naar daar te halen. Die spelen dan meestal een jaartje de pannen van het dak en vertrekken dan weer schermend met topaanbiedingen. Zo kan je geen stabiele ploeg creeëren zoals bijvoorbeeld het geval is bij f***in' Club Brugge. Die hebben slechte spelers, maar spelen al zolang samen dat het wel EEN PLOEG vormt en dat zogt voor resultaten.

Ik zou eigenlijk ook wel eens met bijvoorbeeld Real Madrid willen beginnen, maar vrees dat dan redelijk snel de fun er af is. Altijd maar winnen en hopen geld hebben om alweer een galactico naar Madrid te halen.
Grote clubs zijn :z :) Ik speel sinds een jaar of 3 al niet meer bij grote clubs, altijd Emmen en een "flutclub" in Engeland of Schotland oid. LLM is zo koel :)
Daarom verkies ik om bij Standard te blijven (ik solliciteer wel altijd voor de vrijgekomen plaatsjes bij de echt grote ploegen), maar denk dat ik toch stiekem wil blijven. Dit seizoen voor de tweede keer op rij kampioen worden (vorig jaar viel de beslissing pas op de allerlaatste speeldag) en dit jaar sta ik echt al een (kleine) straatlengte voor. Bovendien zit ik nog in de beker en uefa beker.
Ik stap alleen over als ik gevraagd wordt en dan moet het een echt mooie club zijn (Redbridge --> Charlton). Gisteren werd mij de managerpositie van Liverpool aangeboden, met 53 miljoen aan transfergeld :*) Maar ik heb vriendelijk bedankt. L'pool staat 7e ofzo, Charlton 2e. Ik ben eigenlijk pas van plan op te stappen als ik kampioen ben geworden en/of een Europacup heb gewonnen :P
Bedankt trouwens, King Nothing, voor de info waar ik die clubrangschikking kan terugvinden.

Bon, vanavond wellicht terug tijd.
Graag gedaan :) Straks spelen gezien de sneeuw van vandaag :Y)

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het rare is ... ik run belgië, nederland, spanje, duitsland, portugal en frankrijk ... ben nu bijna twee jaar op rij kampioen bij Standard, zit nog europees te spelen, zit nog in de beker maar krijg nooit een aanbieding. Solliciteer altijd zelf wel maar nooit met gevolg. Heeft dit gewoon te maken met de reputatie van de Belgische competitie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-08 22:48

Sebastiaan

....

Zephyer schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 10:34:
Eerder werd gevraagd hoe men de technische staf mensen kan zoeken...
Deze wist ik .. maar hoe kan ik op persoon zoeken..

Bijv. Babel ... hoe kan ik op achter/voornaam zoeken :?
je hebt een searchbox rechts bovenin als je een standaard skin gebruikt. Gewoon intypen daar wat je zoekt en je krijgt alles te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 11:13:
Het rare is ... ik run belgië, nederland, spanje, duitsland, portugal en frankrijk ... ben nu bijna twee jaar op rij kampioen bij Standard, zit nog europees te spelen, zit nog in de beker maar krijg nooit een aanbieding. Solliciteer altijd zelf wel maar nooit met gevolg. Heeft dit gewoon te maken met de reputatie van de Belgische competitie?
Heeft met de reputatie van jouw en je club te maken, en misschien ook met de competitie dat weet ik niet zeker.

Heb het zelf ook... als ik met een Nederlandse club speel (ongeacht welke) krijg ik geen of slechts zeer sporadisch aanbiedingen van andere clubs, speel je in Engeland of Duitsland ofzo dan verzuip je d'r bijna in, in die job-offers.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 11:13:
Ik heb in 8,5 seizoen bij Emmen exact 0 aanbiedingen gehad, terwijl ik wel de 4e club van NL was geworden en steeds (redelijk) ver kwam in de UEFA Cup. Reputaie: local.
Als Charlton manager (eerder dus Redbridge) kreeg ik zat aanbiedingen (stuk of 40 totaal denk ik in 10 seizoenen) maar slechts 1 uit het buitenland, dat was Glasgow Rangers. Reputatie: natonal.

Zal dus iid zoals wildhagen al zegt met jou reputatie te maken hebben.

/edit

Ik weet nu ook weer waarom ik LLM zo leuk vind :) Ik speelde tegen Southampton, de keeper (Schmeichel) van hun kreeg een 10 (d'oh) ik won wel met 1-0 ofzo. Maar die keeper keept altijd goed als hij tegen mij speelt dus wat doe je dan als je toch wel 11 miljoen voor een speler kan missen? Dan koop je die vent gewoon zodat'ie iig tegen mij de eerstkomende 5 seizoenen geen 10 meer kan halen :D

[ Voor 26% gewijzigd door King Nothing op 02-03-2005 14:30 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

das waar maar dikwijls zijn ze bij jou dan niet zo goed hé.
Wat ik ook dikwijls merk in België is dat als je een speler voor een paar miljoen koopt, dat die z'n waarde een pak daalt van zodra hij bij jouw team is. En dat stijgt dan weer gestaag maar haalt nooit echt het nivo van wat ik er zelf voor gegeven heb.

Heb zo wel cesar delgado goedkoop gekocht in het begin. Is bij mij een invaller. Scoort wel regelmatig en zag dat er ploegen in geinteresseerd waren. Z'n waarde was 2,5 miljoen ofzo en om onnozel te doen of gewoon om potentiele kopers te demotiveren heb ik de vraagprijs op 10 milj gezet en dan waren er nog ploegen ook die 8,5 miljoen boden. Maar m'n vraagprijs is 10 miljoen en voor minder mag hij niet weg dus zet ik de vraagprijs op 12 miljoen :-) Nu zijn er geen geinteresseerden meer.

Ondertussen probeer ik de helft van m'n reservenploeg te verpatsen maar niemand moet die pipo's hebben :-( En heb er nu ook voor gezorgd dat ik zelf beslis over contractverlengingen van de jeugdspelers en heb misschien van 1 of 2 dit nog maar gedaan ... de rest laat ik consequent vertrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien moet ik wel naar een iets slankere kern toe gaan want ik zit eigenlijk met positieve selectieproblemen. Voor elke positie heb ik gewoon 3 evenwaardige spelers.
En ik ben een man van automatismen en ik verander niet graag m'n team. Heb gewoon graag wat wisselmogelijkheden wanneer er geschorsten of gekwetsten zijn, maar je moet zoveel man langs de kant houden altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Hoe doen keepers het toch om 9's te halen? Ik bedoel, 9 van de 22 wedstrijden waarin de keeper van de tegenstander MotM wordt en waarin ik 5 punten haal. Ok, mijn keeper heeft ook 1x een 10 gehaald (uit tegen Arsenal, 1-0 verloren uiteraard...) maar 9x gebeurt dat bij een tegenstander. En ik weet wanneer dat gebeurt: ik moet spelen, tegenstander krijgt 1 kans, ik sta 0-1 achter en ik verlies ook 0-1 terwijl ik 10+ shots on target heb :( Volgende wedstrijden scoren mijn spitsen er weer lustig op los anders kan ik nooit een doelsaldo van 39-20 krijgen, ik heb goeie spitsen.
Ik wil ook zulke keepers hebben :( Schmeichel kreeg bij zijn debuut (Wolverhampton Wanderers uit) een 5. Jullie mogen de uitslag raden: schoten op doel: Wolves 1, Charlton 8, MotM Peter McMillen hij's de keeper van Wolves...
Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 15:23:
das waar maar dikwijls zijn ze bij jou dan niet zo goed hé.
Wat ik ook dikwijls merk in België is dat als je een speler voor een paar miljoen koopt, dat die z'n waarde een pak daalt van zodra hij bij jouw team is. En dat stijgt dan weer gestaag maar haalt nooit echt het nivo van wat ik er zelf voor gegeven heb.
Ik haal vaak transfervrije spelers. Heb een spits gratis gehaald, die's nu 23 miljoen waard.
Heb zo wel cesar delgado goedkoop gekocht in het begin. Is bij mij een invaller. Scoort wel regelmatig en zag dat er ploegen in geinteresseerd waren. Z'n waarde was 2,5 miljoen ofzo en om onnozel te doen of gewoon om potentiele kopers te demotiveren heb ik de vraagprijs op 10 milj gezet en dan waren er nog ploegen ook die 8,5 miljoen boden. Maar m'n vraagprijs is 10 miljoen en voor minder mag hij niet weg dus zet ik de vraagprijs op 12 miljoen :-) Nu zijn er geen geinteresseerden meer.
Gewoon verkopen, lekker 10 miljoen opstrijken en gratis en nieuwe speler halen :P
Ondertussen probeer ik de helft van m'n reservenploeg te verpatsen maar niemand moet die pipo's hebben :-( En heb er nu ook voor gezorgd dat ik zelf beslis over contractverlengingen van de jeugdspelers en heb misschien van 1 of 2 dit nog maar gedaan ... de rest laat ik consequent vertrekken.
IK laat dat door de ass.mnanager doen, mij boeien die jonkies niet zo, al kijk ik wel regelmatig naar uitslagen van hun en welke spelers goed spelen. Soms pak ik 1 van die jongens en laat hem even debuteren in het 1e.

[ Voor 51% gewijzigd door King Nothing op 02-03-2005 15:57 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01:25

Sherlock

No Shit

Zo, na heel erg lang afwezig te zijn geweest kom ik maar eens terug in dit topic. De verhuizing is achter de rug, ik ben ondertussen al weer ruim een maand aan het werk bij mijn nieuwe baas, straks nog even de nieuwe keuken installeren en dan komt de gezinsuitbreiding, maar verder staat er niks spannends te gebeuren waardoor ik geen tijd heb om te Championship Manageren. (Zo noem ik het nog steeds, ook al heet het Football Manager).

Mijn eerste spel ben ik (zoals altijd) begonnen met Ajax, spel was ongepatched en zonder data update. Na 5 jaar 5 keer kampioen, 4 keer Amstel cup en 5 keer Champions League gewonnen te hebben vond ik er geen drol meer aan. (Eigenlijk al eerder, maar ik wilde nog even 1e staan op de coëfficenten lijst van de UEFA)

Vorige week ben ik begonnen met Sligo Rovers in de tweede divisie in Ierland, en dat valt me een stuk zwaarder! Na elke goede wedstrijd die ik speel volgt een mindere, of zelfs dramatisch zwakke vertoning.

Vandaag ook weer eens in dit topic wezen bladeren en nu kom ik er dus achter dat er een nieuwe patch aan zit te komen met een data-update. Ik ga mijn spel met Sligo Rovers dus maar even staken en eerst die update + patch binnen halen.

Verder zit ik een beetje te twijfelen of ik wel verder wil met de Sligo Rovers, of dat ik in een iets aantrekkelijkere comptetitie wil gaan spelen, zoals de engelse tweede divisie. De stap van alles winnen met extreem veel geld naar geen enkele transfermogelijkheid vond ik namelijk wel erg groot. Ook al was dat juist de reden waarom ik er mee begonnen was. Maar goed, hier worden jullie ook niet wijzer van, ik ga er nog eens over nadenken :)

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:37

Ottooo

Vuurvlieg

De nieuwe patch: 5.0.3

Nu alleen nog als Torrents, later ook anders:

zonder data

met data-update
Football Manager 2005 v5.0.3
----------------------------

Please note, this patch is save game compatible and contains all the fixes in 5.0.2. You do not need to start a new game, however for the best results it is suggested.

> Transfers
- Fixed problem with manager being re-signed by old club after having already resigned just a short while before.
- Contracts in Chile now end in December instead of January.
- Assistant managers no longer renew contracts at the start of the game if human is on holiday and the assistant manager renew contracts option is not ticked.
- Player's who are transfer listed are a lot less likely to join arch rival clubs.
- Stopped player's being interested in joining disliked clubs.
- Ensured players are not interested in joining lower reputation clubs, when they are unhappy and want to move to a bigger club.
- Ensured human manager contracts are extended when they expire.
- Tweaked wage budget updates to prevent them from being dragged down when a manager cuts the level himself (so long as the club is considered financially stable by the board).
- Adjusted ideal/min/max squad size values for clubs in Czech Republic.
- Stopped "is hesitant to move whilst his current club continues to help him improve his game" reason appearing for a player's own club when rejecting a contract.
- Reduced loans between rival clubs.
- Reduced chance of players making two moves in very short space of time.
- Stopped news item saying player would leave on Bosman at end of current season when contract in fact expires end of the next season.
- Stopped non_bosman countries from using Bosman 2 ruling.
- Stopped the ability to offer player a new contract immediately after free transferring him.
- Stopped own players from requesting a new contract and then when trying to offer them a contract they refuse.
- Ensured you can't make changes to transfer clauses (buy back price, etc) and then immediately accept when computer team bids.
- Fixed a problem where the non-EU limit for Italian teams was not being updated properly after the transfer of a non EU player.
- Fixed a bug where renewing a coach's contract would forget which training schedules he was set to.
- Ensured remaining transfer budget is not rounded up on transfer offer screen.
- Fixed a problem with decision dates for Work permits in Iceland.
- Fixed problem with last club for human manager not being set properly when he resigns.
- Fixed problem where non human clubs are reluctant to approach players for pre-contract.
- Fixed problem where AI teams may spend money on a player coming out of contract after that player was offered to them for small fee.
- Fixed several issues to do with player/non_players retiring and the inability to offer them playing contracts during this phase.
- Fixed payments received from large monthly payments wipe out selling team's transfer budget.
- Stopped Athletico Bilbao from short listing non Basque players.
- Ensured that managers have previous club set after sacking/resignation.
- Stopped reserve players declaring their disinterest in joining their own team (contract offer screen).
- Fixed borderline contract decisions from players (interest wise), previously rejected, now accept.
- Ensured that rejected team in transfer between human club's receives news of rejection.
- Stopped clubs coming in for players just after player signed for someone else except in extreme circumstances.
- Tweaks to increase transfer movement and loan movement all round.
- Tweaked down contract demands for some players

> Interface
- Fixed a bug where some playoff matches would not allow the human manager to go to the match screen.
- Pressing Esc on the password dialog when taking control of a human player now works properly.
- Selected year is remembered in list of transfers when returning from a player profile.
- Made sure the Scouted Players section is disabled for unemployed scouts, when the human non player is unemployed.
- A clubs own reserve teams are no longer among the possible teams for a friendly tour.
- The status icon for Light Injury now has a higher priority than Foreign and Transfer Listed by Request on the squad screen.
- Using the Compare With action button now selects the correct player.
- More than one line of Favoured Personnel will now display correctly on the team information screen.
- Fixed a crash when user quickly changes sections in a network game.
- If a match screen is in the screen history, clicking on "Go To Match" now goes back to that screen instead of opening up a new match screen with all of its settings set to defaults.
- Fixed the Cup Tree view.
- Fixed problem when switching between first team squad and reserve team squad when selecting European squad.
- The overall value of a proposed transfer is now visible when a player is selected to be exchanged.
- Disabling EDT and DDT files in the preferences screen now works.
- Fixed a rare bug that meant the "Pick For Friendly" action button sometimes didn't work or wasn't displayed.
- Change and Withdraw Transfer buttons are now displayed on a players profile after going back from changing an offer.
- Human managers in the Hall of Fame outside the top 10/20 can now be selected.
- Clicking twice on the magnifying glass no longer clears the search list.
- A players contract details are no longer displayed as "-" on the shortlist.
- National team logos are now displayed on the match screen.
- If a human club is the only club interested in a player, the "WNT" icon will not be displayed for that player.
- Made sure the game doesn't go back to the default skin after changing language.
- When changing language, clicking cancel, selecting not to discard changes and then clicking confirm, the language wouldn't actually change.
- When a player picks up 2 yellow cards in a match, his disciplinary record will now just get the red card added and not the 2 yellows.
- Back/Forward mouse buttons button implemented (Windows ME/2000/XP only; Win98 need simulating software).
- Left/Right keys navigate back/forward in the screen history (Alt modifier key not required anymore).
- Now possible to change the contract offer to a player on free transfer.
- Fixed a crash on the team Coach Report screen.
- Using Overview in split screen would cut off fixture name.
- Returning to the fixture screen by clicking back, would make the fixture screen display the current year’s fixtures, and not the year that was selected before leaving the fixtures screen.
- Team Coach Report no longer uses players who are co-owned and not at the club currently.
- If a news message needed a scrollbar to display the entire message (international reports by assistant manager), the scroll position would be forgotten when returning to the news screen.
- When making an offer the fee would change back to the original fee when adding a player for exchange.
- Tactics: Player and team instruction "Closing Down" use more correct description: Rarely, Mixed, Often (instead of Own Area, Own Half, All Over).
- Tactics: swapping two players in the pitch while one was the selected row would cause both to be assigned the instructions of the selected player
- Tactics: swapping two players in the player list during a match while one was the selected row, would copy the instructions of the selected player to both players.
- Fixed a problem where the game would substitute a different player than the one selected.
- When a scout's search is saved, no error message now appears when he gets reassigned.
- The continue game timer now works properly at the end of a match.
- When offering a non-playing contract to a foreigner, no rules mentioning the foreign player limit are displayed.
- The language filter in the player search screen now uses the correct threshold value.
- Staff reputations shown in their profiles now have the correct value when there is no human manager active in the game.
- When changing the transfer date from "End Of Contract" to "Immediate" on the Approach To Sign screen, the compensation comment is now updated accordingly.
- The training assignments panel would sometimes not display the latest training data for players.
- Competition injury table now only shows teams who are still in the competition.
- When accepting a job for a team with a different team system, team screen filters might not work at all.
- Person search filters and sorts should now work faster for large save games.

> Regeneration, Retirements & Player development
- Fixed a couple of problems with the amount of youth regens getting allocated out at end of each season.
- Fixed rising mental attributes in regens as game goes on.
- Fixed stupidly low technique and first touch in regens and some young players at game start.
- Improved attribute balance vs overall ability for regens and developing players.
- Ensured club's in non-selected division within a selected nation don't hog all the regen players.
- Made a few more good pros play on for longer before retiring.
- Too many Italian players were getting Salva as their common name.
- Fixed bug where news about regened youth players didn't appear.
- Improved distribution of regen youth players in selected leagues.
- Set sensible second nation where applicable for youth regens.

> Awards
- Fixed a bug where some goals of the month were not able to be viewed.
- Fixed player winning two European player awards Defender/Midfielder/Striker of the year.
- Oceania player of the year now picks players based outside Oceania.
- Australian season awards are based on performances in the Championship cup and the Premier league.
- Fixed manager leaving club in one division close to end of the season and getting manager award in his new division.
- Third placed team in Malaysian Prem A/B history was not been shown.

> Miscellaneous
- Made sure to remove people from national teams who didn't actually have a job set for that team.
- Less time is taken for players to learn new positions in training.
- Stopped the showing of match odds for fixtures more than a month in the future.
- Stopped match odds being displayed for past fixtures.
- Fixed supporters stating there disappointment at your dismissal of the club's promotion/title chances when asked by the media.
- Stopped unknown ability players at top clubs being rated too highly at start of game.
- Fixed top players being rejected as useless by scouts.
- Improved level of player found by scouts in own nation
- Fixed some top players beating the unrealistic targets filter for minor teams.
- Israeli teams can no longer register more than 5 foreign players.
- Fixed Agent sending video to human national manager of player.
- Fixed Agent sending video to human who manages player’s main club when player is on loan.
- Fixed issue with unbeaten run post match milestone, was stating it was consecutive losses, now fixed.

> Competitions
- Romanian Second Division now uses goal difference to sort teams.
- Royal League now uses 7 subs instead of 5.
- Italian C1 and C2 promotion playoff semi finals now have correct teams playing at home in the first leg.
- Argentine teams now arrange friendlies between their opening and closing stages of the season.
- African Champions League semi finals now keep 1st placed group teams apart.
- Opava now starts the 2004 Czech First Division with -6 points.
- Royal League now has televised matches.
- Friendlies can now be arranged 2 days before or after competitive matches.
- Players playing for B teams in reserve matches now get their league stats updated instead of their non-competitive stats.
- Danish winter transfer window dates fixed.
- Bulgarian Cup semi finals now use 2 legs.
- Sparta Prague play home league matches at 8pm.
- World Cup group draw improved. Previous winner now plays in first match.
- New format for Oceania Club Championship.
- Teams now get additional coefficient points for qualifying for Champions League group stage and later rounds of both major European cups.
- EU and Romanian players no longer treated as foreigners in Bulgaria in first season.
- Spanish Cup final now takes place earlier in World Cup/Euro Championship years.
- Mexican Champions playoff matches now use the winners from the Opening and Closing cup stages instead of the top team from the league stage.
- Chile now uses squad numbers.
- Boca Juniors and River Plate do not play league matches at home on the same day.
- Added Transitional International rule to the MLS. A max of 3 foreign under 25 players are allowed for each team.
- Players called up to play in the final of the Oceania Cup now are marked as being on international duty.
- Oceania Nations Cup now uses a different schedule from 2006 onwards.
- Mexican leagues now use the correct groups in 2004.
- Serbia and Montenegro teams no longer get TV money at the start of the season.
- National cup runners up only qualify now for the UEFA Cup if the winner qualifies for the Champions League. Previously, if the winner had qualified through the league for the UEFA Cup, the runner up took the cup place.
- If a team has less than 12 players in their European squad when picking their squad for the later stages, the game now drops the minimum player count below 15.
- Italian Serie C Super Cup matches are now played at the team's home stadiums instead of a neutral venue.
- Changed Ukraine season end date from 7th June to 20th June.
- Russian Cup winners now always qualify for the EURO Cup.
- Removed foreign rule for Australia.
- 1st leg of the Italian Serie C Super cup no longer plays extra time.
- Oceania Olympic qualifying tournament now takes place in January 2007 due to the clash with the Oceania Nations Cup in 2008.
- The hall of fame would rank some other international competitions the same as the World Cup when working out the points given to the manager.
- Winners of the Argentine Premier Opening and Closing stages now always qualify for the Copa Libertadores.
- More teams from the Regional leagues are entered for the German Cup.
- Welsh computer teams now arrange friendly matches.
- Spanish Second Division now uses 7 subs instead of 5.
- Bohemians Prague deducted 3 points in 2004 Czech Second Division.
- Fixed a problem where user would sometimes not be able to play a match in the All-Ireland cup.
- Any deducted points a team has are now used to lower their board's expectations for the season.
- European bans no longer restrict players from playing in the Royal League.
- AFC Cup now uses correct teams from 2004 competition.
- Royal League now uses top 4 teams from Norwegian and Swedish leagues which have just finished instead of sometimes using the previous year's top 4.
- Players can now miss matches due to being cup-tied.
- Brazilian foreign player limit changed to 3 instead of 2.
- Manager achievements and league wins count is now updated after winning a league competition through a cup stage match. (E.g. MLS and Brazilian state leagues).
- SPL television matches now played on Sundays at 2pm.
- Polish First and Second Divisions now grow to 16 and 20 teams respectively for 2005.
- Increased TV income for Spanish clubs.

> Stadiums
- Ensured that clubs expand their stadiums to minimum league requirements upon promotion to English Premiership and similar leagues.
- Fixed obscure stadium expansion problem where expansions didn't restore reduced capacity if game saved before completion.

> Player Personalities
- Made players performances while settling into teams a little more consistent for adaptable players.

> News Items
- Fixed <%club#1-short> appearing in Argentina sports ministry cash injection news item.
- Fixed the following message, after a defeat in Champions League, but the news is about a "league game". After seeing [%team#2] lose their previous league game, [%team#1-short] manager [%person#1] has told [%person#2] that he intends to put another dent in his title hopes by picking up the win when their sides meet at [%stadium#3] on [%date#1-day].
- Fixed - The club I'm managing is a Hong Kong club (in Asia) but the Assistant said I need to strengthen the squad to qualify for "Europe".
- Fixed - Playing in Norwegian Second division with Fyllingen. Beat Baerum 4 - 2. After the game I get a news message saying Baerum manager is pleased by the morale lifting victory over Fyllingen.
- Fixed non_player retirement announcement news item from displaying national team in heading and club team in body of news item.
- Changed four manager comments that state a manager was dismayed at the other manager’s comments about his team not fulfilling their ambition.
- Fixed scout reports stating a player is a product of the youth setup at the club when he wasn't.
- Stopped board expectation from appearing in manager appointed news late on in season.
- Fixed the responses for unsettled at rumour of being replaced news item.
- Ensured new club record for best average rating displays correct average rating.
- Added position to playing in weak position unhappiness, as well as triggered news item for it.

> International Teams
- When all players are retained from an inactive nation, there is now more chance of its national team using the additional players.
- European based African players were not being called up to U23, U21 and U19 squads.
- Fixed club manager having to set international instructions twice for one match.
- Fixed managers getting to the final of a major comp and FA being disappointed.
- Fixed manager resigning and news item using time he has been at the club instead of the nation.
- Fixed players being counted as dropped when they are suspended.

> Hall Of Fame
- Fixed a bug where records from previous save games would sometimes be deleted.

> Windows Specific
- FM doesn't take 100% CPU when not processing, including while being the active application.
- Game uses the temporary folder as given by Windows, instead of creating one inside the game installation folder. This fixes user rights restriction problems.

> Finances
- Tweaked allowed player wages in Poland and other smaller leagues to ensure that boards consider at least some players to be key players.

> MLS
- After MLS squads are limited to 24 players, the game now doesn't allow 2 extra players to be added later.
- Separated the MLS Conference semi finals into East and West stages. Teams in a higher league position now play the second leg at home.
- Upped the MLS maximum wage to $6000 instead of $4000.
- Major League Soccer teams always use their second kits when playing away.
- When players move between MLS teams, they now keep their old contract instead of negotiating a new one.
- Re-Tuned exchange deals specific to MLS.
- Value of draft picks more closely linked to standard of draft players.
- Reduced the amount of draft picks offered in deals by computer managers.
- Ensured regen happens before each draft (especially first season).
- Increased age of regens in America due to college system.
- Increased starting ability of regens in America due to college system.
- Re-tuned computer manager decisions when selecting draft players.
- Added assistant manager star rating to draft screen.
- Ensured draft allocation and exchange deals shown properly on world transfers screen.
- Fixed MLS draft warning news item which displays wrong date for draft combine

> Data Editor
- Fixed a loading problem when using the English (US) language.
- Fixed a problem with the "Confirm" and "Cancel" buttons disappearing on the Preferences screen.
- Fixed a problem with updating the Composure and Concentration attributes.
- Made sure the editor doesn't import DDT files.
- Fixed the updating of Weather Start Day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Iemand hem al geprobeerd?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

das een behoorlijke waslijst ... kan je ook beslissen om eerst te patchen zonder data-update (want ben in de middle of an important savegame) en achteraf enkel de dataupdate te doen?

Of kan je de patch + dataupdate in 1 keer laden, toch nog gewoon je save game gebruiken (maar dan wel zonder de data changes) totdat je een nieuw spel start?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

De data updates werken alleen als je een nieuw spel opstart, dus je oude savegame wordt er niet door beïnvloed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Ben aan het DL'en, ik laat Bittorrent aanstaan daarna om :> te zijn :P
Binnen 10 minuten is'ie binnen, dan nog overzetten naar mijn laptop, FM afsluiten, patchen en weer laden....
Tegen 17.00 zal ik proberen verslag te geven :)
Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 16:23:
das een behoorlijke waslijst ... kan je ook beslissen om eerst te patchen zonder data-update (want ben in de middle of an important savegame) en achteraf enkel de dataupdate te doen?

Of kan je de patch + dataupdate in 1 keer laden, toch nog gewoon je save game gebruiken (maar dan wel zonder de data changes) totdat je een nieuw spel start?
Patch is savegmaecompatible, de dataupdate werkt _alleen_ bij nieuwe spellen.
Ik download eerst alleen de patch, de dataupdate pak ik van't weekend wel even mee als het rustiger is met de downloads :)

/edit
Ffs, geeft bittorent een rare foutmelding, sluit af en ik download nu nog met 1kb/s ipv de 30kb/s die ik net had :(

//edit 2

Hij's binnen _O_

[ Voor 58% gewijzigd door King Nothing op 02-03-2005 16:50 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:37

Ottooo

Vuurvlieg

Heb hem al even geïnstalleerd, maar ik ga zo pas spelen. Moest even een paar dingen 'rechtzetten' in de graphics-mappen, die waren veranderd (in de nieuwe patch zitten geen graphics-veranderingen (lees: spelerfoto's e.d.), maar de veranderingen van de eerste patch zitten ook in deze patch).

Zo maar eens testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Patch doet wel raar. Eerst zegt'ie dat'ie corrupt is, daarna werkt'ie goed :?
Ik kopieer de patch naar een mem stick en installeer de patch op de laptop.. Niet dus, patch corrupt :? Wtf :)

En nu doet'ie wel weer 8)7 Wat wil die kutpatch nou dan... }:O

[ Voor 20% gewijzigd door King Nothing op 02-03-2005 17:06 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zo, ben hem nu ook aan het downloaden @ 90 kB/sec, ga hem zometeen lekker uitproberen :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb geen zin om te patchen als ik hier alles lees ... ga nog effe wachten en standard naar de volgende uefa cup ronde duwen ... moet wel lukken met dit heenresultaat :

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/joostvdw/gala-stand_small.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Valt de mensen met 5.03 ook op dat er veel meer interesse is voor spelers die je op de transferlist zet?

Vroeger had je vaak maar twee of drie clubs, of helemaal geen, die interesse in een speler had. Nu heb ik een speler te koop gezet, en binnen één (game)dag had ik meteen een stuk of 10 clubs op de stoep staan!

Dit bedoel ik, let op de interested clubs:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/feher.JPG

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:46
Hier de update, geen torrent, zonder data:

http://files.filefront.co.../;3819862;;/fileinfo.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

wildhagen schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 19:08:
Valt de mensen met 5.03 ook op dat er veel meer interesse is voor spelers die je op de transferlist zet?

Vroeger had je vaak maar twee of drie clubs, of helemaal geen, die interesse in een speler had. Nu heb ik een speler te koop gezet, en binnen één (game)dag had ik meteen een stuk of 10 clubs op de stoep staan!

Dit bedoel ik, let op de interested clubs:

[afbeelding]
Viel mij ook al op. Ik heb een speler te koop staan en binnen 2 dagen 4 x een bod gehad _O_

Euj... Vitesse bood me net 2,5 miljoen voor een speler die 1,1 miljoen als waarde heeft staan :) Uiteraard heb ik dat afgewezen :P

/edit
Verhuren gaat ook makkelijker :)

[ Voor 3% gewijzigd door King Nothing op 02-03-2005 20:48 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonet Europees Galatasaray uitgeschakeld met 6-2 on aggregate.
In de competitie handhaaf ik m'n voorsprong van om en bij de 8 punten en in de volgende ronde van de uefa cup ( ondertussen laatste 8 ) ben in in Newcastle 2-2 gaan spelen. 2 keer scoren op verplaatsing is nooit slecht. Met een lekkere 0-0 heb ik genoeg, of een keer scoren thuis is al niet slecht. Zal wel 100 % fitte spelers moeten hebben. Enkele basisspelers tussendoor in competitie effe laten rusten ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 16:07

Rexomnium

Vincam aut moriar

en hier kun je dan de losse data update downloaden.
//edit: voor mensen die de illegale versie hebben: wacht nog even met het installeren van de patch. Er is namelijk nog geen 'patch' voor. :)
* Rexomnium wacht weer rustig af
Sherlock schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 09:16:
[...]
Shit, ja! Dan moet ik mijn cd er weer bij gaan zoeken :(
Het lijkt erop dat het exe-bestand van de vorige crack gewoon werkt. Moet je wel even de taal opnieuw instellen.

[ Voor 43% gewijzigd door Rexomnium op 03-03-2005 10:49 ]

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Rexomnium schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 22:49:
[...]

en hier kun je dan de losse data update downloaden.
//edit: voor mensen die de illegale versie hebben een no-cd crack gebruiken: wacht nog even met het installeren van de patch. Er is namelijk nog geen 'patch' voor. :)
* Rexomnium wacht weer rustig af
Shit, ja! Dan moet ik mijn cd er weer bij gaan zoeken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Is eigenlijk het Gele Kaart Syndroom in Nederland opgelost? Ik ben er een beetje bang voor namelijk, het staat niet in de changelist...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jawadde ... had voor de kwartfinales van de uefa cup in Newcastle 2-2 gedaan. Thuis moest al na 15 min topschutter Sambegou Bangoura naar de kant nadat hij onderuitgeschoffeld was. De toon was gezet ... In de 40ste minuut maakt Mokoena er 1-0 van en had toen al een keer op de lat en op de paal getrapt. Tweede helft was nog maar 5 min ver en Sergio Conçeicao kon vervroegd gaan douchen met een tweede geel. Zou dus nog moeilijk worden om stand te houden, te meer omdat ik al 3 wissels vroeg had moeten doorvoeren en Radoslav Kovac ook geblesseerd geraakte in de tweede helft. Toch slaagde ik er in om met 10 man Newcastle af te houden, sterker nog ... ik kwam nog het dichtst bij de 2-0 met opnieuw een trap op de lat en een kopbal op de paal ... 1-0 en 3-2 on aggregate ... we zitten bij de laatste 4 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier zal het sprookje wellicht eindigen want moet nu tegen Inter.

Andere halve finale is een Duits onderonsje : Bayern - Schalke ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 10:14:
Is eigenlijk het Gele Kaart Syndroom in Nederland opgelost? Ik ben er een beetje bang voor namelijk, het staat niet in de changelist...
Ik heb geen idee! Heb het niet zien staan in bugfix lijst. Iemand anders al ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Volgens mij is dat Gele Kaart Syndroom nog steeds niet opgelost. Ik heb nu nog steeds last van 3 gele kaarten = 2 match ban in de NL competitie.

Misschien als je een nieuw spelletje begint. Ik had het in een savegame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Het is toch te bescheten voor woorden dat die frigging bug er nu NOG inzit??? Dit was al bekend na de Gold release... ze hebben nu bijna 4 maanden gehad om die bug te fixen... lekker zooi daar hoor :(

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:11

odan

The dark side is within all!

blijkbaar hebben er nog niet genoeg mensen over geklaagd ofzo.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Ik heb even gecontroleerd in mijn savegame, bij diverse De Graafschap spelers staat 1 yellow card away from 1 match ban.
Dus 1 wedstrijd schorsing na 3x geel. Ik moet alleen nog even afwachten of dat idd zo is na een gele kaart, morgen (als Emmen - Sittard wordt afgelast :p ) of zaterdag ga ik weer spelen, dan zal ik het wel doorgeven :)
wildhagen schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 10:14:
Die bug staat er nu niet meer in, voordat 5.0.3 kwam stond de 2 match ban bug wel in de fix lijst, alleen dat topic is nu weg :(
Toch niet weg, staat hierin, ergens bovenaan al http://community.sigames....6&f=212206905&m=853207019
wildhagen schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 21:45:
Al klaagt er maar één, fix die rotbug... ik kan me nou niet voorstellen dat dit zo'n complexe bug is namelijk, om te fixen.
http://community.sigames....878/r/215206878#215206878
...
Da's mijn topic :>

[ Voor 63% gewijzigd door King Nothing op 03-03-2005 22:08 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben al blij dat die bug er niet is in de belgische competitie ... :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

King Nothing schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 22:03:
Ik heb even gecontroleerd in mijn savegame, bij diverse De Graafschap spelers staat 1 yellow card away from 1 match ban.
Dus 1 wedstrijd schorsing na 3x geel. Ik moet alleen nog even afwachten of dat idd zo is na een gele kaart, morgen (als Emmen - Sittard wordt afgelast :p ) of zaterdag ga ik weer spelen, dan zal ik het wel doorgeven :)
Die bug is helaas nog steeds. Inderdaad, er staat keurig netjes dat de speler één wedstrijd wordt geschorst:
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/lm.munne/yellow.jpg
Maar als hij dan een 2e gele kaart krijgt:
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/lm.munne/meijer.jpg

Het lijkt me dus dat er niet zoveel veranderd is.

Wel heb ik het idee dat het spel nu sneller opstart dan eerst. Ook gaat het laden van opgeslagen spellen sneller en is de algehele snelheid van het spel verhoogd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Gisteravond de patch geinstalleerd en een nieuw spel begonnen met Colchester (team wat het dichtst in de buurt van de woonplaats van mijn opa en oma zit) in League One.

De missie voor het bestuur is om degradatie te voorkomen, de supporters vinden echter dat er wel een veilige plaats in de middenmoot in moet zitten. Ik zelf ben eigenlijk op zoek naar promotie naar het lucratieve Championship, maar ik heb geen idee of dat haalbaar is.

Na een paar oefenwedstrijden en nadat ik mijn selectie eens grondig bekeken had tot de conclusie gekomen dat ik veel nieuwe, goede spelers nodig had. Het transferbudget was €75.000, dus ik heb het veelal bij free transfers en loans gehouden.

Ook uit het Championship waren er nog wat spelers die op de transferlijst stonden, maar die bij mij wel een versterking zouden betekenen.

Zo kon het dus gebeuren dat er voor de start van de competitie een flink aantal nieuwe spelers begroet kon worden:
GK: Moberg en Ingham
DC: Ties Heldens
AMR: Matthew Turner
SC: Scorza
SC: Adebola

Loans:
Mads Timm, Ryan Hutchinson, en een Middenvelder van Wolves van wie ik de naam kwijt ben.

In de voorbereiding kwamen deze spelers er één voor één bij, terwijl de resultaten in de oefenwedstrijden (o.a. 0-0 tegen Aberdeen, 2-2 tegen Liverpool reserves) me nog niet echt tegenvielen. Opvallende spelers waren Halford, Danns en Garcia waarvan de eerste twee het niveau zeker goed aankunnen en die Garcia al vanaf de middenlijn begint met schoten op doel.
Gelukkig komt hij ook regelmatig zijn man voorbij, waardoor hij voorlopig nog even het voordeel van de twijfel krijgt.

De eerste westrijd in de competitie was meteen een zware: tegen titelkandidaat Swindon. Vooral in de eerste helft zwaar onder druk gestaan, maar Moberg hield er gelukkig veel uit. Toch kon hij niet voorkomen dat we met een achterstand de rust ingingen. In de tweede helft werd Swindon meer en meer vastgezet op de eigen helft, maar omdat Garcia en Adebola de kansen niet afmaakten kregen we met de 0-2 het deksel op de neus. Ik had me een mooier debuut voorgesteld!

De tweede wedstrijd was tegen Bournemouth. Wederom hetzelfde spelbeeld, Bournemouth in de aanval en Colchester kon er af en toe uitkomen via de counter. Het was Bournemouth wat als eerste wist te scoren, en ik voelde de bui al weer hangen. Onterecht, want 3 minuten later was het de linkervleugelverdediger Sam Stockley die de gelijkmaker binnenkopte. 4 minuten later maakte Garcia er vanaf de stip 2-1 van, wat ook meteen de ruststand was. De tweede helft begon goed, met enkele flinke kansen voor Colchester, maar ik begin me toch zwaar te ergeren aan de lange afstandsschoten van Garcia. (En nee, ik heb hem geen opdracht gegeven om maar zo veel mogelijk te schieten ;) ) Gelukkig werd het verprutsen van de kansen niet afgestraft door Bournemouth, waardoor ik de eerste zege van het seizoen kon begroeten.

De volgende wedstrijd is uit naar Bradford City, wat wederom een flijnke kluif zal zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:22
Btje wazig, je hoeft de wereldbeker niet meer te spelen :S. Als je CL wint (gedaan met Ajax :) ) Hoef je niet de Wereldbeker te spelen, wel de wereldbeker voor clubteams :? .
En Koné nog verkocht voor 15 mil, ondanks dat zijn contract afgelopen was, maarja, nou heeft Real em een 30 dagen eerder, 1 juli, anders 31 juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus in het echt worden zijn prestaties ook gewaardeerd ... in FM 2005 blijft hij gewoon bij mij (Standard) of er moet heeeeeeel veel geld geboden worden !

http://www.belgiumsoccer.be/wmview.php?ArtID=15094

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChefChocolateball
  • Laatst online: 10-09 10:59
Ep0ss schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 10:22:
Btje wazig, je hoeft de wereldbeker niet meer te spelen :S. Als je CL wint (gedaan met Ajax :) ) Hoef je niet de Wereldbeker te spelen, wel de wereldbeker voor clubteams :? .
Dit is niet raar, dit is de regel vanaf dit seizoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[url=http://http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?id=17756]Tis een snelle jongen hoor[/url] 8)

Edit:
Hoe krijg je die schijtlinks op een nieuwe pagina :(, daar erger ik mij altijd dood aan op GoT, ik klik de geopende screenshots altijd weg }:O :Y)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2005 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 13:12:
[...]
Tis een snelle jongen hoor 8)
Edit:
Hoe krijg je die schijtlinks op een nieuwe pagina :(, daar erger ik mij altijd dood aan op GoT, ik klik de geopende screenshots altijd weg }:O :Y)
Ja, ik had het al gelezen, bij Arsenal hebben ze Pennant die voor een tijdje de bak in zal gaan, en Man Utd had er dus ook al zo één.

Maar in het spel heeft deze jongen niks verkeerds gedaan, dus zie ik zijn "uitspattingen" IRL even door de vingers ;)

edit:
mbt je edit: Dus ik ben niet de enige? _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Sherlock op 04-03-2005 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 13:12:
[...]

[url=http://http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?id=17756]Tis een snelle jongen hoor[/url] 8)

Edit:
Je URL is niet goed (2x http://) en links openen in een nieuw scherm staan in je prefs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04:05
Is die 5.0.2 nog ergens te downloaden? Via de SIG site lukt het maar niet :(

Met wat andere zoektermen in Google hek hem inmiddels gevonden :>

[ Voor 34% gewijzigd door diabyte op 04-03-2005 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ben ik de enige die er last van heeft, dat je players niet meer op een leaf of absence kan sturen? De hele optie is weg...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

wildhagen schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 19:39:
Ben ik de enige die er last van heeft, dat je players niet meer op een leaf of absence kan sturen? De hele optie is weg...
Ja :P
Ik heb die optie nog nooit gebruikt, dus ik mis het iig niet :)
Rexomnium schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 09:24:
[...]

Die bug is helaas nog steeds. Inderdaad, er staat keurig netjes dat de speler één wedstrijd wordt geschorst:
[afbeelding]
Maar als hij dan een 2e gele kaart krijgt:
[afbeelding]

Het lijkt me dus dat er niet zoveel veranderd is.

Wel heb ik het idee dat het spel nu sneller opstart dan eerst. Ook gaat het laden van opgeslagen spellen sneller en is de algehele snelheid van het spel verhoogd.
Da's dan een mooie kutzooi :( En dat staat dan bijna bovenaan in de fixlist :(

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik ben serieus aan het overwegen om de patch eraf te gooien en terug te gaan naar versie 5.02. Deze patch verziekt hier de hele game.

Ik speel met PSV, *exact* dezelfde opstelling en tactics als met 5.02. Waar ik in 5.02 continue meedeed in CL en competitie spelen ze nu opeens geen deuk meer in een pak boter, Ik ben net in de kwalificatieronde van de CL uitgeschakeld door een of andere onbekend Grieks ploegje met 4-1! In de competitie verlies ik met 2-0, 3-0 etc van clubs als RKC en Willem II, slaat werkelijk nergens op. Ik sta nu, na 8 wedstrijden op de 16e plaats in de competitie en moet dus tegen degradatie vechten.

Klote-game.

[ Voor 9% gewijzigd door wildhagen op 04-03-2005 20:07 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouKnow
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Meen je dat nu? Dat zou wel verdomd irritant zijn zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schijt ! Die rukkers van Inter hebben op penalty nog gelijk kunnen maken. Stond na een magistrale vrije schop 1-0 voor. Thuis 1-1 is geen goed resultaat. Nu ja, zit in halve finale uefa en wordt niet afgeslacht ... zometeen leg 2 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het lag in de verwachtingen ... 3-0 gekregen in Giuseppe Meazza. 4-1 on aggregate. Weet niet hoe het kwam maar al m'n spelers begonnen met nagenoeg 100 % fitness en na een halfuur hadden ze hun beste kruit reeds verschoten. Inter verdiend door ! Kan ik me nu gaan concentreren op einde competitie. Nog 3 matchen en voorsprong geslonken tot 3 pnt. En in de halve finale van de beker van belgië had ik thuis 0-0 gedaan tegen Charleroi dus zal m'n tenen ginder nog mogen uitkuisen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net echt zo hard geschreeuwd dat m´n broertje maar gauw de deur van de computerkamper dicht wilde doen.
Sta 1-0 voor thuis tegen ADO met Feyenoord. Ging wat verdedigender spelen, gaat met een corner Babos mee naar voren! Ik zie de bui al hangen natuurlijk. Corner weggewerkt, belandt bij Hasselbaink die hem vanaf de middenlijn in het doel werkt. Waarom gaat de keeper in VREDESNAAM mee naar voren!? Het is dat ik nu nog steeds eerste sta maar ik sprong echt uit m´n vel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nacho_Man
  • Laatst online: 27-08 07:15
Over de gele kaart-syndroom, ik heb er geen last van. De spelers krijgen gewoon na 4 gele kaarten 1 wedstrijd schorsing (ben wel een nieuwe game begonnen).

[ Voor 13% gewijzigd door Nacho_Man op 05-03-2005 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Laatst online: 00:22

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Nacho_Man schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 16:28:
Over de gele kaart-syndroom, ik heb er geen last van. De spelers krijgen gewoon na 4 gele kaarten 1 wedstrijd schorsing (ben wel een nieuwe game begonnen).
Welke competitie hebben we het dan over?? :)

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nacho_Man
HCED. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Heeft iemand nog tips voor een goede opstelling? Ik speel nu 4-3-1-2, maar ik ben op zoek naar een wat effectievere opstelling. Lekker aanvallend, zodat ik een hoop goals kan scoren. Nu win ik hoogstens met 3-1 tegen de mindere ploegen, maar het ik wel eens met 6-0 of zo winnen :)

//edit:
LOL... dit jaar met Haarlem voor 't eerst in de CL en ik moet thuis tegen Real Madrid. In tegenstelling tot wat ik verwachtte, speel ik met 0-0 gelijk. Nu Lyon even afslachten >:)

[ Voor 26% gewijzigd door Rexomnium op 06-03-2005 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Laatst online: 00:22

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Ah! :)
Dan ligt het er waarschijnlijk aan dat jij een nieuwe game bent begonnen en de anderen niet?

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nacho_Man
Dat zou best eens kunnen... :)

[ Voor 79% gewijzigd door Nacho_Man op 06-03-2005 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Haha :D Volgens mij verzint FM wedstrijden voor de periodestand in de GGD. Check mijn overzicht:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/53507/full.jpg

1 gewonnen en 1 gelijk en dan een doelsaldo van 1 voor en 1 tegen is onmogelijk |:( :D _O_

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loft
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-09 15:32
King Nothing schreef op zondag 06 maart 2005 @ 17:55:
Haha :D Volgens mij verzint FM wedstrijden voor de periodestand in de GGD. Check mijn overzicht:

[afbeelding]

1 gewonnen en 1 gelijk en dan een doelsaldo van 1 voor en 1 tegen is onmogelijk |:( :D _O_
Die van Zwolle klopt ook niet :?

1 gewonnen en 1 verloren.. en dan 0 doelpunten voor en 1 tegen.... Raar :| :/

If I agreed with you, we'd both be wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Stiffener schreef op zondag 06 maart 2005 @ 18:06:
[...]

Die van Zwolle klopt ook niet :?

1 gewonnen en 1 verloren.. en dan 0 doelpunten voor en 1 tegen.... Raar :| :/
:D :D Die had ik nog niet eens gezien :D :D

Volgens mij komt FM (of SI Games) niet helemaal uit met het periodesysteem nu de GGD uit 19 clubs bestaat. Ik heb het iig maar even gemeldt bij SI.
Ik heb 1 wedstrijd gespeeld, 1-1 tegen Sparta.
Gelukkig klopt de gewone stand wel :)

//edit

Mijn spelers krijgen 1 wedstrijd schorsing na de 3e, 4e enz gele kaart :? _O_

//edit 2 :)
Kampioenuh!!!! De Graafschap is na 29 wedstrijden kampioen 8) 29 Maart 2014 _O_ Ik sta "slechts" 21 punten voor op de nr 2 en moet nog 7 wedstrijden :)

[ Voor 27% gewijzigd door King Nothing op 06-03-2005 20:26 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Gameupdate maar even in een nieuwe post :P

Charlton:

4e geworden, Champions League kwalificatieronden :Y)
Verder:
FA Cup: 6e ronde
League Cup: 4e ronde
UEFA Cup: gewonnen _O_

'k Zal proberen morgen wat screens te posten

De Graafschap is dus met overmacht kampioen geworden, nummer 2 Zwolle volgt op 24 punten achterstand 8)7
Ik krijg nog een leuk toetje met de Superboeren, de Amstel Cup finale :) Vreselijk veel geluk gehad met de loting een paar keer, steeds zware tegenstanders ontlopen (FC Groningen en Willem II als "zwaarste" tegenstanders gehad) en de topclubs, behalve Ajax, werden in de voorgaande rondes steeds uitgeschakeld door andere GGD clubs, waardoor er in de halve finale 3 GGD clubs zaten :X
Ajax is kampioen, dan heb ik toch UEFA Cup met De Graafschap?

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey

Nog steeds niet overgegaan tot het installeren van de patch ... eerlijk gezegd heb ik geen noemenswaardige problemen met 5.0.2.

Hoedanook, in het weekend even tijd gehad om m'n tweede seizoen bij Standard af te werken. Opnieuw kampioen met slechts 4 pnt voor op de nummer twee. En ik heb de Beker ook gepakt. Dus 2 grote en één kleine prijs op 2 jaar. Wil op dit elan nog wel ff doorgaan. Volgend jaar wil in Europa ook weer een ronde verder geraken.

Wat is de algemene indruk van de patch? Gaat het spel echt sneller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn eerste post in dit Topic, na 5 jaar spelen met CM en nu dus FM.

Ben in de engelse Conference North begonnen met Hinckley United. Een leuk clubje met een leuke selectie en dan nog een tig aantal reserves/-18 spelers.

Verwachtingen van het bestuur was iets van de middenmoot halen. Na ongeveer 10 wedstrijden werd duidelijk dat ik ook voro de titel mee kon gaan dingen. Ik heb geen aankopen/verkopen gedaan, en ook niemand geleend. Tactisch gezien een 4-1-4-1 met als super-spits ene Nathan Lamey (24jr) , die er aan het eind van het seizoen zo'n 32 ingetrapt had. Z'n maatje (20jr) in de spits (ik wisselde wel regelmatig naar 4-4-2 aanvallend) had er 24 gemaakt. Een leuk duo dus, wat standaard bij deze club aanwezig is.

Nu zit ik aan het eind van het seizoen, en speel vanavond een promotie/degradatie wedstrijd tegen Weymouth. Ik hoop natuurlijk op een stunt, maar het is niet erg waarschijnlijk. Aanboden van Exeter en Wigham afgewezen overigens, ik wil met Hinckley naar de top!

Heb dus nu na een seizoen de financiele situatie onder controle, en heb nu zelfs een transfer-budget, een nieuw stadion (joepie!!) en ben nu bezig met nieuw training complex.

Maar een speler verkocht, Gavin Stone voor 100,000 euro naar Hull toe. Die twee spitsen hebben allebei een nieuw contract getekend voor 3 jaar, met een minimum release clause van 1,500,000 euro. Dus geen ramp als ze vertrekken.

Ik heb ook in de verleiding gestaan om Adu aan te trekken, maar ik denk dat ik die lekker in de USA laat. Vind het toch een beetje valsspelen.

Anyway, Ik vertel later meer.

Gaat wel lekker dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem zaterdag bij Play.com besteld voor 28 euro nog wat
Is vandaag al verzonden
Heb spel al een paar keer gespeeld maar ik kon niet aan de lay-out wennen :(
Maarja ik wil gewoon nog 's lekker manageren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Als je niet aan de layout kunt wennen moet je maar eens wat verschillende skins proberen, er zijn echt een aantal hele mooie, waardoor het spelen een stuk fijner (intuïtiever) gaat.

Update met Colchester United:
Het gaat ondertussen boven verwachting goed, nadat ik in het begin een paar keer gewonnen had en ook flink wat verloren ben ik van tactiek gewisseld, ik speel nu 4-1-3-1-1 waardoor ik wat minder doelpunten tegen krijg.

Verder heb ik nog wat mensen kunnen halen: Winston Bogarde is helemaal geen geldwolf en wilde dus best bij the U's komen spelen, en ook Jermaine Holwijn wilde wel komen.

De opstelling:
GK: Ingham
DL: Keith
DCL: Bogarde
DCR: Del Castillo
DR: Holwijn / Stockley / Heldens
DMC: Halford
MCL: Danns
MC: Andrews
MCR: Turner
AMC: Timm
SC: Adebola

Met dit team heb ik nu 4 keer achter elkaar gewonnen, waaronder uit bij Bristol City, zodat ik nu op de 7e plaats sta in League One. Ik sta slechts 4 punten achter op de nummer 1 (Oldham) en de nummers 4 t/m 7 hebben allemaal evenveel punten. Nog een paar overwinningen en ik ga voor promotie :)

Nou ja, dat is allemaal wel erg optimistisch, maar er zit zeker een kleine kans in, en dat is meer dan ik en de board hadden verwacht. Enige nadeel van de nieuwe spelers is dat ik nu 9,75K te veel betaal aan salarissen, zodat ik nog gekort wordt op het aantrekken van nieuwe spelers (terecht natuurlijk).

Ik hoop dat ik het zo lang vol houd dat ik de promotie kan bewerkstelligen, want als ik eenmaal in The Championship zit dan denk ik dat de financiële problemen redelijk snel weg zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Eindelijk, na 3,5 jaar, weg bij Ajax door een aanbod van Arsenal :P (!) te accepteren.
In de tussentijd met 3x 't kampioenschap gewonnen, 1x de beker, 3x de johan cruijf schaal, de champions League nog gewonnen :) en nog de Europese SuperCup en de Wereldbeker voor Clubteams. Met Nederland nog ff 't WK gewonnen, en dit jaar moet ik met nederland in de finale van 't EK komen.
Maar nu eerst Arsenal, ze staan 4e in de Competitie, uitgeschakeld in de CL en in de Uefa Cup moet ik een 1-0 thuisoverwinning uit in Barcelona zien te verdedigen. Zit ook nog in de FA Cup, waar ik tegen Sunderland moet, en als ik dat win, uit tegen Liverpool.

Weet iemand nog goede DC en een SC, ik ben nou al bezig met Heitinga en Babel.

Offtopic: Typefout is perongeluk, zal em aanpassen :P, thanx :)

Kreeg ook mijn eerste videobeeld van een speler toegestuurd, kerel was 27 en kan nie zeggen dat ik hem geweldig vond, qua stats, toen ik 't filmpje zag had ik wel zoiets van, is wel goede speler, maar nie dus.

[ Voor 20% gewijzigd door JanW op 08-03-2005 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Goede DC: Kompany, Gavrancic, Bonera.
SC: Pazzini, Maxi Lopez (maar die zit in de update al bij Barca denk ik), Mokoena.

offtopic:
Is die typfout in Yet opzettelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Hehe, even met de editor gespeeld:
http://home.quicknet.nl/qn/prive/lm.munne/haarlem.jpg

Tot nu toe ben ik ongeslagen :)
http://home.quicknet.nl/qn/prive/lm.munne/wins.jpg

Ik heb alleen een beetje moeite om mijn spelers te behouden. Bijna iedereen in mijn team is unhappy omdat ze wat meer uitdaging willen hebben. Tja... ik moet hier maar mee gaan stoppen. Lars is trouwens een speler naar mijn voorbeeld. Ik heb geprobeerd om alles op 20 te zetten, maar helaas krijg ik maar enkele eigenschappen op de twintig, terwijl de rest < 10 zit.... vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Haha, dat is inderdaad wel eens lachen. Helaas vergaat het lachen je snel, omdat er simpelweg geen fuck meer aan is en je alles wint wat er te winnen valt, zonder dat je er iets voor hebt moeten doen...

Toch is een seizoen of twee wel vol te houden op deze manier hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goede dc's :
Vincent Kompany (RSC Anderlecht)
Matoukou (RC Genk)

goede sc's :
Bosko Balaban (Club Brugge)
Cédric Roussel (Kazan)
César Delgado (Cruz Azul) -> wel een jaartje de tijd geven
Sambegou Bangoura (Standard Luik)
Evandro Roncatto (Guarani) -> ook een jaartje de tijd geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarnet trouwens Kim Källstrom aan de haak kunnen slaan (wou z'n contract niet verlengen bij Rennes)... lijkt me een meer dan degelijke speler (mag ook wel voor 6,5 Milj EURO), maar zit nu weer met extreem positieve selectieproblemen ... ofwel Kranjcar, Källstrom of Juan Ramon Curbelo. Al een geluk dat ik Walasiak heb verkocht aan Boavista. Want dat was ook een evenwaardige speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nacho_Man schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 16:28:
Bij mij hetzelfde ... een nieuwe game beginnen en je bent van het gele kaarten syndroom verlost :)

Het valt me wel op dat er geen directe rode kaarten gegeven worden. Ik ben nu in mijn tweede seizoen met Ajax en regelmatig wordt een doorgebroken speler van mij neergehaald, maar nooit wordt de rode kaart getrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie dat sommige mensen het spel in een window-spelen i.p.v. full-screen. Graag zou ik dit ook doen, want nu switcht het spel continu van resolutie (Windows draait op 1400x1050 en het spel max. op 1024x768). Hoe werkt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

bij instellingen windowd mode selecteren.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmm.. instellingen in het spel neem ik aan dan? Kan namelijk bij de eigenschappen van de executable in Windows niets vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Ja, instellingen in het spel. Daar kun je instellen of je full-screen wil spelen of windowed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 15:11:
Mmm.. instellingen in het spel neem ik aan dan? Kan namelijk bij de eigenschappen van de executable in Windows niets vinden..
OMG 7(8)7, sorry maar dit is egt wel de post van de maand, no offense of zo, maar hoe wil je windows in window krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Ep0ss schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 17:10:
[...]

OMG 7(8)7, sorry maar dit is egt wel de post van de maand, no offense of zo, maar hoe wil je windows in window krijgen ;)
Hij bedoelt de exe-eigenschappen van het opstartbetand van FM, denk ik.

Om het spel windowed te kunnen spelen én in een klein scherm kun je "-windowed -small_screen" achter de snelkoppeling zetten (zonder de " :)).

Daarnaast kun je in het spel zelf het vinkje uitzetten bij fullscreen in options -> preferences.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

ff kleine update on the U's:
Alweer een wedstrijd gewonnen, ditmaal een lastige uitwedstrijd tegen Luton, toch wel de nummer 20 van de ranglijst!

Na 4 minuten stond ik al met 1-0 voor, door een goede individuele actie van Adebola. Hierna volgen kansen voor Adebola (lat), Watson (2x naast) en Timm (zijnet). Omdat ze allemaal mistten is de ruststand 0-1. Na de thee hetzelfde spelbeeld; Colchester in de aanval, op zoek naar de 0-2. Tot zo'n minuten voor tijd Luton voor het eerst aan gaat vallen, en prompt een enorme kans krijgen. Gelukkig is Ingham scherp en weet hij de bal te keren. Hierna volgen nog 10 minuten die absoluut voor Luton zijn, en waarbij ze enkele goede mogelijkheden weten te creëren. Met kunst en vliegwerk wordt de 0-1 binnen gehaald, waardoor er weer 3 punten aan het totaal toegevoegd kunnen worden. Sta nu op een 6e plaats, met slechts één punt achterstand op de nummer één, en 12 punten voorsprong op een degradatieplaats.

Het gebrek aan scorend vermogen begint toch aan me te knagen, dus in plaats van het vrij verdedigende 4-1-2-1-1 wil ik (als mijn centrale verdediger Del Castillo weer fit is) 4-1-3-2 gaan spelen. De veelal als DMC of DC gebruikte multifunctionele speler Halford verhuist dan naar de spitspositie, met Adebola of Scorza. Achterin wordt zijn plaats dan overgenomen door Del Castillo, die met Bogarde een degelijk centrum vormt.

Ik denk dat er nog wel eens een verrassing aan zit te komen in het Championship volgend jaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:00
Werkt de crack van 5.02 wel gewoon op de 5.03 patch? Anders wacht ik nog even met de nieuwe patch installeren.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Nee, je zult gewoon even met de cd moeten spelen :) Die heb je toch wel he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

Rivanov schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 09:21:
Werkt de crack van 5.02 wel gewoon op de 5.03 patch? Anders wacht ik nog even met de nieuwe patch installeren.
nogal domme vraag :P

Maar meestal duurt het niet lang voor een crack er is.

d'r staat bijv op gamecopyworld wel een cd image. die je zou kunnen gebruiken.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Zephyer schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 16:57:
Zojuist begonnen met m'n eerste club...
Ben 'werkeloos' begonnen... en een clubje uitgekozen...

Club #1 : Castillo
Spaanse 2e Divisie B1
1 plek boven degradatie... dus .. een uitdaging... met 220k aan geld :)
Uiteindelijk een aantal weken erover gedaan om het team in een 4-3-2-1 systeem te krijgen daar dit een goede pressie geeft en niet veel team op ingespeeld zijn.

Negatief punt hiervan is, dat er sterke DM en DC's moeten zijn .. en die waren er niet on the spot.
Dus moeten aantrekken. O-)

Na de eerste weken gelijk gespeeld te hebben en een aantal keer verloren te hebben van de middenmoot... ging het team toch draaien... :P

Tegen de top 5 werd uiterst goed gespeeld, totdat ik klop kreeg met 4-1 ... |:(
Het team dropte in motivatie... :/

Ik kwam erachter dat als je de tegenstander een beetje zit op te fokken (wel realistisch blijven ;) )dat het team achter je staat... en dus de motivatie omhoog gaat :Y)

In mijn geval moest ik tegen de teams die ook in direct degradatie gevaar stonden...
Dus flink lopen fokken...

Resultaat doordat ik met 1-0 van de (reeds gepromoveerde) #1 won en m'n directe tegenstander ook nog eens 0-0 speelde, ben ik in de .. erm hoe heet dat ..
Degradatie duels terecht gekomen... de halve finale met 2x 2-0 gewonnen...
(kon 6-0 worden daar de keeper geen bal kon vast houden maar m'n aanvallers die bal er niet in konden tikken :| )

Ziet er naar uit dat ik in m'n league blijf.. en dus kan verder bouwen aan een begin van een seizoen en zodoende kan zien wat ik kan doen om eventueel te promoveren... :X

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:00
odan schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 10:11:
[...]

nogal domme vraag :P

Maar meestal duurt het niet lang voor een crack er is.

d'r staat bijv op gamecopyworld wel een cd image. die je zou kunnen gebruiken.
Helemaal geen domme vraag, eerder in dit topic werd gemeld dat die wel mischien zou werken. Vandaar dat ik het vraag! :P

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simsim
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-02 13:30
Speel nu ook een tijdje en vind het een prima spel maar wel erg langzaam. Soms moet ik minuten wachten voor ik weer wat kan doen.
Ik speel met Schalke04 en heb er nu anderhalf seizoen opzitten. Eerst waren de fans niet zo blij met mij als onervaren manager, maar dat draaide snel bij. Werd uiteindelijk 4e en dat was iets boven verwachting. Sta nu halverwege mijn tweede seizoen op plaats 1 in de bundesliga, net boven Bayern. Zit nog in de Uefa Cup en heb een paar leuke spelers voor weinig gevonden. Het budget bij Schalke is gek genoeg toch vrij beperkt dus meesten zijn transfervrij overgenomen. Zoals Kerzakov (doet nog niet Wat de cijfers beloven), Iashvili (doet het geweldig) en jawel van Bommel (zeer regelmatig man of the match)
Trouwens als je nummer 1 staat en nog in europa speelt hebben spelers meer trek om bij jou te tekenen, vooral als ze bij huidige club geen europees voetbal spelen. Verder zijn Bohme en Asamoa ook toppers.
Speel afwisselend 4 4 2 en 3 4 3 (ook afhankelijk van de tegenstander)

Meest vervelend is en blijft toch het vele zinloze wachten !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

simsim: hoe veel leagues heb je draaien? Welke database heb je gekozen en wat zijn de specs van je pc? Als deze namelijk niet overeenstemmen met elkaar dan duurt het wel erg lang inderdaad.

Probeer volgende keer een kleinere database en/of minder competities te selecteren als je een spel begint. (Of koop een heeeeele snelle pc ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:22
Dat wachten heeft er voor gezorgd dat ik amper meer speel... Als je nog goede spelers zoekt: probeer Freddy Guarín eens, een geweldige verdedigende middenvelder, die gespecialiseerd is in afstandsschoten, vrije trappen en penalties. Hij is pas 18 jaar en niet duur. Ook Lebohang Mokoena is een perfecte aankoop. Ikzelf gebruik hem als aanvallende middenvelder maar er zijn er ook veel die hem als spits neerzetten. Verder is Fred een goede Braziliaan, maar hij zal je wel iets van 7.5 miljoen euro ofzo kosten... Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

simsim schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 12:45:
[...]
Meest vervelend is en blijft toch het vele zinloze wachten !
Daarom draait FM bij mij ook op een laptop :P Dan kan ik tijdens de wachtperioden gewoon van alles op mijn normale pc doen :)
Trouwens als je nummer 1 staat en nog in europa speelt hebben spelers meer trek om bij jou te tekenen, vooral als ze bij huidige club geen europees voetbal spelen. Verder zijn Bohme en Asamoa ook toppers.
Dat begin ik bij Charlton ook te merken. Nu ik echt goed meedoe in de Premier League en ik de UEFA Cup heb gewonnnen willen spelers veel sneller naar mij toe komen. :>

Ik ben trouwens Emmen aan het leegplukken :X Op 1 augustus (2014...) komen weer 2 spelers van Emmen naar Charlton :+ Dat brengt het totaal dacht ik op 6. O-)
Europeese ranglijst 2014/15 net gehad, Charlton grootste stijger _O_ Van 179e naar 40e plaats :*) Gek he, als je de UEFA Cup wint :P Nu direct de Champions League erachteraan winnen, dan kan ik weer lekker anoniem in de Conference South ofzo gaan werken :o Ik kreeg de baan bij Man. Utd aangeboden gisteren :Y) Uiteraard direct afgewezen :P Man. Utd werd 13e en speelt niet eens Europees....

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simsim
Sherlock schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 12:50:
simsim: hoe veel leagues heb je draaien? Welke database heb je gekozen en wat zijn de specs van je pc? Als deze namelijk niet overeenstemmen met elkaar dan duurt het wel erg lang inderdaad.

Probeer volgende keer een kleinere database en/of minder competities te selecteren als je een spel begint. (Of koop een heeeeele snelle pc ;) )
Mijn PC is een AMD XP3000 met 1GB memory dus dat is niet slecht denk ik.
Dus dan heb ik teveel competities gekozen? Ik heb de normale database gekozen en de landen spa, ita, eng, dui, rus, fra en nederland. Verder maximaal de 2 hoogste afdelingen per land. Is dat al teveel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Mwah nee, dat draai ik ook zo ongeveer, en dat op een XP1700+ met 512 MB dus daar zal het niet aan liggen denk ik. Welke database heb je geselecteerd, ik speel nu nu met een small database en dat gaat vrij goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
King Nothing schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 13:38:
[...]

Daarom draait FM bij mij ook op een laptop :P Dan kan ik tijdens de wachtperioden gewoon van alles op mijn normale pc doen :)

[...]

Dat begin ik bij Charlton ook te merken. Nu ik echt goed meedoe in de Premier League en ik de UEFA Cup heb gewonnnen willen spelers veel sneller naar mij toe komen. :>

Ik ben trouwens Emmen aan het leegplukken :X Op 1 augustus (2014...) komen weer 2 spelers van Emmen naar Charlton :+ Dat brengt het totaal dacht ik op 6. O-)
Europeese ranglijst 2014/15 net gehad, Charlton grootste stijger _O_ Van 179e naar 40e plaats :*) Gek he, als je de UEFA Cup wint :P Nu direct de Champions League erachteraan winnen, dan kan ik weer lekker anoniem in de Conference South ofzo gaan werken :o Ik kreeg de baan bij Man. Utd aangeboden gisteren :Y) Uiteraard direct afgewezen :P Man. Utd werd 13e en speelt niet eens Europees....
Ik druk op alt-tab en ga gewoon ff iets doen en merk als ie klaar is met laden (doordat er een 'transparant' schermpje lijkt te verkleinen O-) )
Erm.. krijg je die : Europeese ranglijst aan het einde van een seizoen en kan je die eventueel ergens nog bekijken :? :)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simsim
Sherlock schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 13:45:
Mwah nee, dat draai ik ook zo ongeveer, en dat op een XP1700+ met 512 MB dus daar zal het niet aan liggen denk ik. Welke database heb je geselecteerd, ik speel nu nu met een small database en dat gaat vrij goed.
Ik met de normale (is medium?) database op basis van echte spelers als ik me niet vergis. Ik ben ondertussen wel gewend om wat anders tussendoor te doen maar het blijft wel eens saai....soms wil ik gewoon ff snel een paar wedstrijdjes spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Ja ... da's lastig... :)
Het duurt zoiezo wat langer als de UEFA CUP, CL en kwalificatie wedstrijden voor EK/WK bezig zijn...
Dan komt er nog wel eens wat om de hoek kijken... :P

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Zephyer schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 14:11:
[...]

Ik druk op alt-tab en ga gewoon ff iets doen en merk als ie klaar is met laden (doordat er een 'transparant' schermpje lijkt te verkleinen O-) )
Erm.. krijg je die : Europeese ranglijst aan het einde van een seizoen en kan je die eventueel ergens nog bekijken :? :)
Ranglijsten:
King Nothing schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 19:08:
[...]

Klik naar een Europese competitie (bv UEFA Cup) dan zie je in de balk waar de fixtures, results, schedule staan ook een Ranking knopje met een + ervoor. Klik daar maar op, dan zie je de coefficientenlijst per club en per land.
Lees de draad voordat je blaat |:(
:P

Ik ben trouwens de komende 6 maanden weg van FM 2005, ik kreeg vanmiddag Gran Turismo 4 binnen via de post en die stel ik nu als prioriteit _O_

:P

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb inmiddels de nieuwe patch geïnstalleerd en ben een nieuwe game begonnen. De vorige was met GA Eagles (eerste periode ongeslagen, toen sloeg het verval in, won bijna niets meer) met een normal database en iets van 30 leagues. Dat is gewoon te veel. Speel trouwens op m'n laptop: Pentium 4 3Ghz, 120Gig HD en 512MB RAM

Ik speel nu met Gimnástica Torrelanogwat in de Spaanse 2e divisie B2 (laag dus), en zo langzaam mijn carrière opbouwen. Wel balen dat je daar maar 22 spelers mag opgeven en géén non-EU spelers (heb er 5 voor niets binnengehaald die dus nu minstens 1 seizoen niet aan spelen toe komen --> on loan dan maar).

Heb nu maar wat minder landen geselecteerd en van een aantal draai ik alleen de hoogste klasse (ik zou best wel eens in België een seizoen willen draaien, maar dan niet ergens in de kelder van de 3e klasse :P)

Wat me nu opviel was dat als ik spelers wilde aanbieden aan andere clubs ik wel een specifieke club kan selecteren als het een 'transfer' is, maar als ik 'loan' doe het kopje 'clubs' wegvalt. Hebben meer mensen dat of ligt dat aan de spaanse 2e div B2?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2005 12:52 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.