Dat is juist het lolligeEp0ss schreef op woensdag 20 april 2005 @ 10:16:
Hmm, 0102 was de 1e die ik speelde maar daar had ik niet echt talenten ontdekt, die begon ik pas te ontdekken bij 0304. 0102 kocht ik meer bekende spelers. Dus ronaldinho, christiano ronaldo, van der vaart, kezman, robben, enz, enz, enz. Maar nooit echt spelers die ik zelf ontdekt had in bijv: Brazilie of zo. Ja, mschien wel een paar maar die ben ik dan weer vergeten.
Verwijderd
Hey ben ik weer met mijn vraagjes 
Ik heb zojuist de editor gebruikt, vooral om gomes te veranderen
Maar als ik er niet tevreden mee ben en ik wil weer terug veranderen kan dat dan of niet?
btw, bij een CM, ik weet niet meer welke, had ik Kaka ontdekt.
Ik heb zojuist de editor gebruikt, vooral om gomes te veranderen
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2005 14:10 ]
Als je de data niet had gebackupped kun je het niet meer zo eenvoudig terug veranderen. Je kunt dan opnieuw de patch installeren zodat de data teruggezet wordt.
And if you don't expect too much from me, you might not be let down.
Verwijderd
Ik heb wel gebackupped, dus als ik het nu terug wil zetten kan ik gewoon de patch opnieuw installeren?
Backup terugzetten is net zo makkelijkVerwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 15:22:
Ik heb wel gebackupped, dus als ik het nu terug wil zetten kan ik gewoon de patch opnieuw installeren?
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad
Verwijderd
Ik vind mezelf echt slecht de laatste tijd.
Ik ben uit de Championsleauge gekicked met 0 punten en een doelsaldo van (0,15)
Volgens mij zit het probleem bij me tegenstander's aanval , want het is me opgevalen dat als ik tegen een team speel die 2 spitsen opstellen , ik win. En zodra ze er 3 opstellen , verlies ik ( oa. van Emmen (
) De graafschap en gelijk tegen FCDB)
En ik moet dus de manager van PSV voorstellen..
Heeft iemand een verdedigend tipje
Ik ben uit de Championsleauge gekicked met 0 punten en een doelsaldo van (0,15)
Volgens mij zit het probleem bij me tegenstander's aanval , want het is me opgevalen dat als ik tegen een team speel die 2 spitsen opstellen , ik win. En zodra ze er 3 opstellen , verlies ik ( oa. van Emmen (

Verwijderd
Wat voor een opstelling speel je normaal gesproken. Dat maakt het wat makkelijker om advies te geven.
Pascallio: met PSV heb ik goede tot zeer goede ervaringen met een 3-4-1-2 systeem, en met een 3-5-2. Elk systeem met 4 verdedigers daar faalde bij mij ook hopeloos.
Als keeper heb ik altijd meer succes gehad met Zoetebier dan met Gomes overigens.
Alex als middenverdediger, Bouma/Ooijer (roulerend) rechts, Lee Young-Po links.
Van alle verdedigers de tactiek op maximaal Defensive en Geen creativieit zetten (dus bijde bovenste sliders helemaal links), en tackling op Normaal of Hard (hangt van je voorkeur af).
Dan op het middenveld centraal nog Cocu/Vogel/Lucius (roulerend) en Van Bommel, en op de vleugels Park (bij mij altijd rechts), en dan links Farfán/Beasley/De Jong (roulerend). Aanval voor Vennegoor en Robert (met Sibon en Vonlanthen als reserve). De overige posities (een AMC, DMC of MC) mag je zelf invullen naar eigen inzicht
Tip: Als je met een 3-4-1-2 speelt moet je op de AMC (die 1 dus) John de Jong zetten, die deed het daar bij mij echt superieur.
Dan moet je het toch wel redden
Als keeper heb ik altijd meer succes gehad met Zoetebier dan met Gomes overigens.
Alex als middenverdediger, Bouma/Ooijer (roulerend) rechts, Lee Young-Po links.
Van alle verdedigers de tactiek op maximaal Defensive en Geen creativieit zetten (dus bijde bovenste sliders helemaal links), en tackling op Normaal of Hard (hangt van je voorkeur af).
Dan op het middenveld centraal nog Cocu/Vogel/Lucius (roulerend) en Van Bommel, en op de vleugels Park (bij mij altijd rechts), en dan links Farfán/Beasley/De Jong (roulerend). Aanval voor Vennegoor en Robert (met Sibon en Vonlanthen als reserve). De overige posities (een AMC, DMC of MC) mag je zelf invullen naar eigen inzicht
Dan moet je het toch wel redden
[ Voor 7% gewijzigd door wildhagen op 21-04-2005 15:39 ]
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Ik speelde hiervoor altijd 4-3-3, met ongeveer dezelfde opstelling zoals ze nu in het echt ook spelen.
Cocu wordt alleen vaak moe, die vervang ik bijna iedere wedstrijd voor J. de Jong die bij een slechte ruststand evt. nog achter de spitsen in een zwervende rol kan spelen.
Maar ik ga de tactiek van 3 verdedigers zeker uitproberen, komt mooi optijd want ik speel zo tegen Ajax
Bedankt iig.
Cocu wordt alleen vaak moe, die vervang ik bijna iedere wedstrijd voor J. de Jong die bij een slechte ruststand evt. nog achter de spitsen in een zwervende rol kan spelen.
Maar ik ga de tactiek van 3 verdedigers zeker uitproberen, komt mooi optijd want ik speel zo tegen Ajax
Bedankt iig.
Heeft er iemand nog een paar aanbevelingen betreft goede, jonge en goedkope verdedigers.
Ik ben namelijk met AZ opzoek naar 2 backs (links en rechts) en een centrale verdediger. Ik heb nog maar 4 miljoen euro aan transferbudget over dus ze mogen niet al teveel kosten. Ik begin nu aan het derde seizoen nadat ik in het eerste seizoen op de laatste speeldag kampioen ben geworden en in het tweede seizoen vierde ben geeindigd, halve finale beker en in 2de ronde CL kansloos verslagen door Real Madrid.
Ik heb daarom nog wat spelers in de breedte nodig, metname voor de verdediging.
Tips zijn welkom
Ik ben namelijk met AZ opzoek naar 2 backs (links en rechts) en een centrale verdediger. Ik heb nog maar 4 miljoen euro aan transferbudget over dus ze mogen niet al teveel kosten. Ik begin nu aan het derde seizoen nadat ik in het eerste seizoen op de laatste speeldag kampioen ben geworden en in het tweede seizoen vierde ben geeindigd, halve finale beker en in 2de ronde CL kansloos verslagen door Real Madrid.
Ik heb daarom nog wat spelers in de breedte nodig, metname voor de verdediging.
Tips zijn welkom
Naldo, maar die zal al wel door een club zijn gekocht. Hij staat onder contract aan het begin bij RS Futebol, maar is dan uitgeleend, geloof aan Juventude, maar dat weet ik niet zeker.
Verwijderd
Naldo, Tena, Nicol Guera, Anthony vandenBorre, Danny Mathijssen (deed het bij mij uitstekend als linksback)
Verwijderd
Ik heb de laatste update niet, dus geen Robert, maar ik speel altijd 4-1-3-2 met PSV in de volgende opstelling (uitgaande van begin selectie):Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 20:00:
Ik vind mezelf echt slecht de laatste tijd.
Ik ben uit de Championsleauge gekicked met 0 punten en een doelsaldo van (0,15)![]()
Volgens mij zit het probleem bij me tegenstander's aanval , want het is me opgevalen dat als ik tegen een team speel die 2 spitsen opstellen , ik win. En zodra ze er 3 opstellen , verlies ik ( oa. van Emmen (![]()
) De graafschap en gelijk tegen FCDB)
Doel: Gomes (gaat de eerste 5 wedstrijden niet geweldig, daarna wordt ie vrij snel onpasseerbaar)
Achterin van links naar rechts: Lee (DL), Bouma (DC), Alex (DC), Ooijer (DR)
Middenveld: Vogel (DMC)
Middenveld: Leandro (links), Cocu (centraal), van Bommel (rechts)
Aanval: Vennegoor (links), Farfan (rechts)
Leandro wordt echt super, elk seizoen een avg rating van 8.50 of hoger.
plaatje:

Resultaat na drie seizoenen:
drie x Landstitel
drie x Amstel Cup
drie x Trainer van het Jaar
twee x Johan Fruitschaal
CL: 1ste keer tweede ronde, 2de keer halve finale (oa Real uitgeschakeld), 3de keer kwartfinale
Verwijderd
Ja Leondro doet het heel erg goed, en Affelay soms ook bij mij.
Ik heb qua spelers bijna dezelfde opstelling als jij maar ik gebruik Robert en Sibon.
Sibon heb ik gekozen nadat hij 2x achter elkaar een hattrick maakte na een invalbeurt
Gisteren toch van Ajax verloren met 1-0 door een stomme vrije trap, maar wij waren zeker de betere dus mijn nieuwe tactiek met 3 verdedigers werkt best goed
Ik heb qua spelers bijna dezelfde opstelling als jij maar ik gebruik Robert en Sibon.
Sibon heb ik gekozen nadat hij 2x achter elkaar een hattrick maakte na een invalbeurt
Gisteren toch van Ajax verloren met 1-0 door een stomme vrije trap, maar wij waren zeker de betere dus mijn nieuwe tactiek met 3 verdedigers werkt best goed
Leandro vond ik ook goed, maar hebben jullie ook niet dat-ie heel erg veel overtredingen maakt? Gevolg dus veel schorsingen en rode (twee keer geel) kaarten...
Afellay was ik niet zo over te spreken, had soms mooie acties, maar veel te wisselvallig.
Sibon is wel goed, en idd erg trefzeker, maar heeft een slecht uithoudingsvermogen imho (stamina), waardoor hij vaak geen hele wedstrijd mee ging. Nadeel is ook dat-ie al over de 30 is, dus hij wil vrij snel al met pensioen.
Je moet imho ook Vonlanthen een kans geven, hij begint vaak beroerd (lage scores, geen goals), maar na een stuk of wat wedstrijden komt hij 'los' en gaat-ie als de tierelier met goals aan de lopende band. Speel hem als linkerspits, niet rechts. In mijn tweede seizoen destijds met PSV was Vonlanthen de topscorer. Weet niet precies meer hoeveel goals, maar dik boven de 25 in ieder geval). Speel hem dus in minder belangrijke wedstrijden (Amstel Cup, tegen degradatiekandidaten, of als je al kampioen bent oid), en je kan er volgend seizoen flink voordeel van hebben.
Afellay was ik niet zo over te spreken, had soms mooie acties, maar veel te wisselvallig.
Sibon is wel goed, en idd erg trefzeker, maar heeft een slecht uithoudingsvermogen imho (stamina), waardoor hij vaak geen hele wedstrijd mee ging. Nadeel is ook dat-ie al over de 30 is, dus hij wil vrij snel al met pensioen.
Je moet imho ook Vonlanthen een kans geven, hij begint vaak beroerd (lage scores, geen goals), maar na een stuk of wat wedstrijden komt hij 'los' en gaat-ie als de tierelier met goals aan de lopende band. Speel hem als linkerspits, niet rechts. In mijn tweede seizoen destijds met PSV was Vonlanthen de topscorer. Weet niet precies meer hoeveel goals, maar dik boven de 25 in ieder geval). Speel hem dus in minder belangrijke wedstrijden (Amstel Cup, tegen degradatiekandidaten, of als je al kampioen bent oid), en je kan er volgend seizoen flink voordeel van hebben.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Ja ook Vonlanthen speelt soms steengoeie wedstrijden.
Bij PSV heb je een beetje een 'luxe-probleem' qua aanvallers.
Ik kan vaak niet kiezen of ik Venegoor, Sibon of Robert op 9 moet zitten.
Net zoals de vleugels, Park, Farfan, Beasly en ga zo maar even door.
Maar elke wedstrijd andere opstellen is niet slim, ik heb al een paar ontevreden aanvallers horen zeuren
Maar elke wedstrijd andere opstellen is niet slim, ik heb al een paar ontevreden aanvallers horen zeuren
Als ik dit zo lees dan heb ik toch wel weer zin om terug te komen in de Nederlandse competitie. Ik begin steeds meer te twijfelen of ik wel door ga bij Colchester. Alhoewel het best goed gaat mis ik toch wel een beetje de bekendheid van de nederlandse competitie.
Verwijderd
Zou wel een leuke functie zijn voor de volgende versie of update. Dat je het gezeur van een speler af kan spelen.Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 15:24:
ik heb al een paar ontevreden aanvallers horen zeuren
Verwijderd
Sibon heb ik misschien 3 keer opgesteld in twee seizoenenVerwijderd schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 15:24:
Ja ook Vonlanthen speelt soms steengoeie wedstrijden.
Mijn huidige selectie:
Keepers: Ochoa (MEX), Gomes (BRA)
Linksback: Michael Jakobsen (DEN), Kléber (BRA)
Centraal links: Nicol Guerra (ITA), Michael Jansen (NED)
Centraal rechts: Andre Ooijer (NED), Jan Wuytens (BEL)
Rechtsback: Michael Lamey (NED), Jurgen Colin (NED)
Verdedigende middenvelder: Mike Zonneveld (NED), Jordi Hoogstrate (NED)
Middenveld links: Leandro (BRA), Boudewijn Zenden (NED)
Middenveld centraal: John de Jong (NED), Othman Bakkal (NED)
Middenveld rechts: Ricardinho (BRA), Columba (ITA)
Spits, links: Vennegoor (NED), Gaston Fernandez (ARG)
Spits, rechts: Daniel Fredheim Holm (NOR), Jefferson Farfan (PER)
Jasar Takak valt regelmatig in, en kan op alle drie de middenveld posities spelen.
Inmiddels verkocht: Lee, Park, Beasley, Alex, Bouma, Zoetebier, Vonlanthen
Gekocht, en ook weer verkocht: Simone Testini (MC, ITA), Vincent Kompany (D/DMC, BEL), Edgar Baretto (DMC, PAR)
Gestopt: Cocu, Sibon
[edit]
Ik denk dat ik voor de gein - om te stangen - na afloop van dit seizoen gewoon half Ajax ga kopen...Heitinga, de Jong, Maduro en Babel ofzo...toch geld zat
[edit2]
Ik had op een gegeven moment gewoon vier wonderkids in de selectie: Testini, Guerra, Holm en Kompany \o/
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2005 17:18 ]
Alex verkocht? Damn... da's wel een gemis, of kreeg je er een flinke som voor? Anders is het wel zonde, die stopt werkelijk elke aanvaller.
Ook Beasley is wel jammer, die word érg goed na een paar seizoenen (beter dan hij in het begin is, dan is hij nog vrij jong).
Maargoed, je hebt wel een bijzonder sterke selectie. Hiermee moet je in de CL toch wel een aardig eind komen
Ook Beasley is wel jammer, die word érg goed na een paar seizoenen (beter dan hij in het begin is, dan is hij nog vrij jong).
Maargoed, je hebt wel een bijzonder sterke selectie. Hiermee moet je in de CL toch wel een aardig eind komen
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Ja Alex was een lastige beslissing, maar goed, Guerra is een wonderkid...dus die moet spelen. En Ooijer is aanvoerder. Een Alex zet je niet reserve, dus dan maar verkopen. Daarbij had hij zelf ook aangegeven weg te willen. Kan ik me ook wel voorstellen, veel spelers die ik al drie seizoenen heb zeggen dat. Als je in NL altijd alles wint gaat het ook vervelen he. Daarbij ben ik groot aanhanger van de Hiddink-Theorie dat een team zich non-stop moet verversen. Dus volgens seizoen schop ik ook Vennegoor buiten. Die is hier te langwildhagen schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 17:41:
Alex verkocht? Damn... da's wel een gemis, of kreeg je er een flinke som voor? Anders is het wel zonde, die stopt werkelijk elke aanvaller.
Verwijderd
Wat kopen jullie toch veel en makkelijk zeg.
Ik heb in dit seizoen pas 2 spelers kunnen kopen, 2 verdedigers uit Italië, wel goeie verdedigers overigens.
Maar verder worden zowat alle voorstellen afgewezen.
Ik heb scouts in oa. Brazilie, Italie, Spanje en Argentinie.. maar zelfs als spelers heel weinig waard zijn, worden ze nog afgewezen.
Soms bied ik meer dan 3x het transferbedrag
Ik heb in dit seizoen pas 2 spelers kunnen kopen, 2 verdedigers uit Italië, wel goeie verdedigers overigens.
Maar verder worden zowat alle voorstellen afgewezen.
Ik heb scouts in oa. Brazilie, Italie, Spanje en Argentinie.. maar zelfs als spelers heel weinig waard zijn, worden ze nog afgewezen.
Soms bied ik meer dan 3x het transferbedrag

Hmz, daar heb ik nooit last van gehad eigenlijk. Uiteraard wordt er wel eens een bod afgewezen, maar 9 van de 10 worden wel geaccepteerd.
Ik haal trouwens meestal transfervrije spelers, scheelt een boel geld en je kan er vak aan verdienen door die speler een contract voor 5 jaar te geven en dan na 2 of 3 seizoenen te verkopen.
'k heb weer zin om FM te gaan spelen als ik dit zo weer lees, ben nu bijna een maand zonder FM
Ik haal trouwens meestal transfervrije spelers, scheelt een boel geld en je kan er vak aan verdienen door die speler een contract voor 5 jaar te geven en dan na 2 of 3 seizoenen te verkopen.
'k heb weer zin om FM te gaan spelen als ik dit zo weer lees, ben nu bijna een maand zonder FM
Beste vrind wette dat
Verwijderd
Idd, Alex lijkt in het begin niet zo goed met zijn stats, maar na een tijdje stopt hij heel veel. "He's winning everything in the air today" zeggen ze danwildhagen schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 17:41:
Ik speel btw met precies zelfde taktiek als Hiddink
Woei, ik heb een Treble gescoord: winnaar van de Serie A, winnaar van de Italiaanse beker (na een 3-0 winst op Sampdoria), en de Champions League gewonnen van Juventus na een 4-3 penalty-shootout (3-3 reguliere stand).
Sowieso doet Italië het super... Juventus en ik dus in de finale, AS Roma kwam tot de halve finale. Sampdoria was de verliezend finalist in de UEFA Cup en Milan kwam daar tot de halve finale...
Ben ik trouwens blij dat ik toch v.d. Meyde maar niet weggedaan heb.. was het wel van plan, maar toen kreeg mijn vaste rechter-winger een langdurige blessure, dus heb v.d. Meyde maar gehouden. Goede keus, want hij haalde een score van 8.04 uit 27 wedstrijden, incl 4 goals en 17 assists. Hij mag dus blijven, in ieder geval nog een seizoen.
Als versterking heb ik dan toch maar Milan Baros (SC) van Liverpool, Joe Cole (AM RLC) van Chelsea, Nigel de Jong (D RLC) van Ajax, en Sol Campbell van Arsenal (DC) gehaald, en over een paar weken komt Portillo (SC) van Real Madrid mijn spitsen-team versterken. Dan kunnen Zé Maria (DR), Cruz (SC) en Favalli (DL) vertrekken, wegens te oud en niet goed genoeg (meer).
Heb dan best wel een indrukkend spitsen-team, al zeg ik het zelf: Adriano, Martins, Tevez (alle drie basisspitsen), Recoba, Portillo, Baros (de drie wisselspitsen, Recoba kan ook als AM LC worden ingezet). Ik speel dus idd met een drie-spitsen systeem, niet bepaald Italiaans
Topscorers: Adriano met 32 goals, Martins met 31, Baros met 26, Tevez 22, Recoba 13 en Cruz 1 (in alle games, dus niet alleen competitie).
Sowieso doet Italië het super... Juventus en ik dus in de finale, AS Roma kwam tot de halve finale. Sampdoria was de verliezend finalist in de UEFA Cup en Milan kwam daar tot de halve finale...
Ben ik trouwens blij dat ik toch v.d. Meyde maar niet weggedaan heb.. was het wel van plan, maar toen kreeg mijn vaste rechter-winger een langdurige blessure, dus heb v.d. Meyde maar gehouden. Goede keus, want hij haalde een score van 8.04 uit 27 wedstrijden, incl 4 goals en 17 assists. Hij mag dus blijven, in ieder geval nog een seizoen.
Als versterking heb ik dan toch maar Milan Baros (SC) van Liverpool, Joe Cole (AM RLC) van Chelsea, Nigel de Jong (D RLC) van Ajax, en Sol Campbell van Arsenal (DC) gehaald, en over een paar weken komt Portillo (SC) van Real Madrid mijn spitsen-team versterken. Dan kunnen Zé Maria (DR), Cruz (SC) en Favalli (DL) vertrekken, wegens te oud en niet goed genoeg (meer).
Heb dan best wel een indrukkend spitsen-team, al zeg ik het zelf: Adriano, Martins, Tevez (alle drie basisspitsen), Recoba, Portillo, Baros (de drie wisselspitsen, Recoba kan ook als AM LC worden ingezet). Ik speel dus idd met een drie-spitsen systeem, niet bepaald Italiaans
Topscorers: Adriano met 32 goals, Martins met 31, Baros met 26, Tevez 22, Recoba 13 en Cruz 1 (in alle games, dus niet alleen competitie).
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Italiaanse ploegen doen het af en toe absurd goed ja 
Ik moet nu tegen Man Utd voor de CL...dat wordt pittig.
Volgend jaar wel Andrés d'Allesandro op het middenveld \o/ Free transfer ook nog!
Ik moet nu tegen Man Utd voor de CL...dat wordt pittig.
Volgend jaar wel Andrés d'Allesandro op het middenveld \o/ Free transfer ook nog!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2005 17:11 ]
ROFLOL 
Kennelijk is het succes van Inter de wereld niet ontgaan. Want ik was dus (zoals je in de screenshot kan zien) al bondscoach van Griekenland, ik kreeg nu offers van Senegal, Uruguay en Brazilië om bondscoach bij hen te worden. Die van Brazilië heb ik aanvaard, zo'n team moet wel iets mee te doen zijn denk ik. De eerste taak ligt er al: de Braziliaanse FA verwacht dat ik 'even' de Copa América win
Kennelijk is het succes van Inter de wereld niet ontgaan. Want ik was dus (zoals je in de screenshot kan zien) al bondscoach van Griekenland, ik kreeg nu offers van Senegal, Uruguay en Brazilië om bondscoach bij hen te worden. Die van Brazilië heb ik aanvaard, zo'n team moet wel iets mee te doen zijn denk ik. De eerste taak ligt er al: de Braziliaanse FA verwacht dat ik 'even' de Copa América win
Virussen? Scan ze hier!
@Wildhagen: Maar nog steeds de 100 doelpunten bereikt in de competitie. 
Ik maakte me ook een beetje zorgen om het scorende vermogen van mijn team, zeker gezien de kansen die we kregen. Maar zo te zien is de doelpuntenmachine op het juiste moment gaan draaien. Een aantal topwedstrijden die vlak achter elkaar gespeeld moesten worden; achtste-finales CL tegen AS Roma 5-0 en tegen Deportivo voor de competitie 6-1.
Toen wachtte het gevreesde Chelsea van Abramovich en Mourinho in de kwartfinale van de CL. Eigenlijk het enige team wat zich qua spelers kan meten met het mijne, Ronaldo, Aimar, Luque, Cassano en Xabi Alonso gingen al voor veel centen die kant op en dan lopen er ook nog Robben, Drogba, Lampard en Joe Cole rond. Een geduchte aanval dus.
Maar ondanks dat ik Gerrard (geschorst) en Owen (6 maanden out met een gebroken been) moest missen, had Chelsea geen schijn van kans:

Ik moet wel nog uit spelen, maar ik denk niet dat we dat nog uit handen gaan geven.
Ik maakte me ook een beetje zorgen om het scorende vermogen van mijn team, zeker gezien de kansen die we kregen. Maar zo te zien is de doelpuntenmachine op het juiste moment gaan draaien. Een aantal topwedstrijden die vlak achter elkaar gespeeld moesten worden; achtste-finales CL tegen AS Roma 5-0 en tegen Deportivo voor de competitie 6-1.
Toen wachtte het gevreesde Chelsea van Abramovich en Mourinho in de kwartfinale van de CL. Eigenlijk het enige team wat zich qua spelers kan meten met het mijne, Ronaldo, Aimar, Luque, Cassano en Xabi Alonso gingen al voor veel centen die kant op en dan lopen er ook nog Robben, Drogba, Lampard en Joe Cole rond. Een geduchte aanval dus.
Maar ondanks dat ik Gerrard (geschorst) en Owen (6 maanden out met een gebroken been) moest missen, had Chelsea geen schijn van kans:

Ik moet wel nog uit spelen, maar ik denk niet dat we dat nog uit handen gaan geven.
12 Shots on target en dan 9 goals...das lekker effectief! Dat gebeurt niet al te vaak. Ik heb het ook wel eens, maar soms ook 20 on target en dan niet scoren he.
[ Voor 49% gewijzigd door Vos op 23-04-2005 20:37 ]
Uiteindelijk heb ik via Juventus en Valencia (op strafschoppen) de CL dan ook gewonnen. 
Ook de Spaanse titel wisten we te verlengen:

De 100 punten en doelpuntengrenzen weten te passeren, helaas uit tegen Barcelona verloren waardoor ik niet het hele seizoen ongeslagen kon blijven.
Figo gaat vertrekken en ik denk dat ik daarom nog wel naar een stand-in voor Joaquín ga aantrekken. Zidane is ook al oud maar daar die speelt nog wel goed en voor zijn positie heb ik al genoeg spelers. Zoveel zal er dus niet veranderen in mijn selectie, tenzij de voorzitter weer iets "leuks" voor me koopt.
Ook de Spaanse titel wisten we te verlengen:

De 100 punten en doelpuntengrenzen weten te passeren, helaas uit tegen Barcelona verloren waardoor ik niet het hele seizoen ongeslagen kon blijven.
Figo gaat vertrekken en ik denk dat ik daarom nog wel naar een stand-in voor Joaquín ga aantrekken. Zidane is ook al oud maar daar die speelt nog wel goed en voor zijn positie heb ik al genoeg spelers. Zoveel zal er dus niet veranderen in mijn selectie, tenzij de voorzitter weer iets "leuks" voor me koopt.
Verwijderd
HELL YES!
Op deze jongen aas ik al vanaf het begin van deze game (zit nu in 2008)...en kijk even bij interested, ik ben iedereen te snel af geweest
Op deze jongen aas ik al vanaf het begin van deze game (zit nu in 2008)...en kijk even bij interested, ik ben iedereen te snel af geweest

Hij verdient bij Atalanta niet zo veel als je zou verwachten afgaande op de transferprijs 
Wel netjes dat'ie voor PSV kiest en clubs als Chelsea en ManUre laat lopen
Beste vrind wette dat
Verwijderd
Ik was gewoon het snelst met biedenKing Nothing schreef op zondag 24 april 2005 @ 00:49:
Hij verdient bij Atalanta niet zo veel als je zou verwachten afgaande op de transferprijs
In 2006 zijn zn stats ook wel veelbelovend maar is ie een heel stuk minder waard.Verwijderd schreef op zondag 24 april 2005 @ 01:04:
[...]
Ik was gewoon het snelst met biedenniemand anders had al geboden. En het feit dat Atalanta degradeerd zal wel meespelen!
Nu ben ik zelf op zoek naar een rechtsbuiten maar ik zie dat deze jongen wel rechtsbenig is, misschien is dat nog wel te trainen, hmm.......
Maargoed, nog even verder zoeken.
Ik heb montolivio met mijn ajax team nog gekocht voor 18 miljoen euro, maar wat is ie et waard geweest, ik zit nu in 2018 en nog steeds staat ie redelijk veel in de basis omdat paolo costa niet echt fit is voor elke wedstrijd.Verwijderd schreef op zondag 24 april 2005 @ 00:36:
HELL YES!
[afbeelding]
Met Ajax heb ik ook een tijdje een team gehad met veel te veel spelers en ook topspelers.
Middenveld had ik: Diege (amc, porto), d'allessandro, montolivio en kim Källstrom. Drie van deze vier voor niets, vanwege hun aflopende contracten, echt heel relaxed als je zo spelers kan signen.
Verder had ik natuurlijk ook adu (in 2017 verkocht voor 47 miljoen aan liverpool), vincent kompany (2015 verkocht voor 30 miljoen aan juve), van den borre staat nog steeds rechtsback.
Op dit moment in 2018 (mensen met een * zijn echt goeie talenten voor later in het spel, alleen de goeie basisspelers staan genoemd)
GK: Jan Lastuvka, Arenas* (Colombia), Daniel Ramirez
Def: Felipe, José Maria, Robert Barone*, Jan van Dongen*, Edwin van der Linden (wonderkid), Anthony van den Borre.
Mid: (Montolivio, Paolo Costa* (echt goed gewoon average in een seizoen van 8,75+), Antonio (club weet ik zo niet uit mijn hoofd, Guarin, Maurizio Marinelli (wonderkid), Danny Lems*
Att: Niels Bergmans (wonderkid, scoort aan de lopende band, begon bij Fortuna als ik me goed herinner), Marco Galli (wonderkid uit Italië, maakt er ook graag aardig wat), Paul Akkermans* (scoort véééél), Robert Knol* (goeie stats, alleen af en toe beetje brak spelen, past volgens mij erg goed in mijn tactiek), Sergiy Melnyk* (meest onzelfzuchtige spits ever, geeft bijna meer assists dan zelf scoren, erg goed), Erwin Koeman* (vaste bankzitter, maar scoort vaak tijdens invalbeurten)
Met het merendeel van deze mensen heb ik in de afgelopen 4 jaar, 2x de CL gewonnen en ben nu nog op weg naar de 3de in vier jaar. De landstitel is eigenlijk geen enkel seizoen een probleem, ben tot nu toe nog in elk seizoen landskampioen geworden, snel gerekend zijn dat er 14 volgens mij.
5x de Champions League, de beker weet ik zo niet, ik denk ongeveer 8 keer en JC schaal 9 keer.
Het heeft tot 2008 geduurt om de CL te winnen, maar nu staat ajax solide op de nr 1 positie in Europa.
[ Voor 5% gewijzigd door m4yall op 24-04-2005 08:17 ]
Verwijderd
Vandaag mijn eerste seizoen in Eindhoven afgewerkt.
Kampioen + beker = double
Niet slecht voor een beginner hè?
Heelaas beviel de Champions Leauge dramatisch. 0 punten uit 6 wedstrijden en een doelsaldo van -15
Ik ga nog een seizoennetje door, en ik heb al wat sterke Italiaanse verdedigers gekocht
Maar V. Bommel en Vogel vertrekken, en echt goeie vervangers heb ik nog niet kunnen vinden.
Heeft iemand wat namen van sterke en 'goedkope' middenvelders?
Kampioen + beker = double
Heelaas beviel de Champions Leauge dramatisch. 0 punten uit 6 wedstrijden en een doelsaldo van -15

Ik ga nog een seizoennetje door, en ik heb al wat sterke Italiaanse verdedigers gekocht
Maar V. Bommel en Vogel vertrekken, en echt goeie vervangers heb ik nog niet kunnen vinden.
Vayrinen van SC Heerenveen?
Life is what you make of it. Always has been, always will be.
Verwijderd
Als je nu in 2018 zit zijn bijna al deze jonge spelers regenerates, dus die heb jij, maar ik nietm4yall schreef op zondag 24 april 2005 @ 08:15:
Op dit moment in 2018 (mensen met een * zijn echt goeie talenten voor later in het spel, alleen de goeie basisspelers staan genoemd)
GK: Jan Lastuvka, Arenas* (Colombia), Daniel Ramirez
Def: Felipe, José Maria, Robert Barone*, Jan van Dongen*, Edwin van der Linden (wonderkid), Anthony van den Borre.
Mid: (Montolivio, Paolo Costa* (echt goed gewoon average in een seizoen van 8,75+), Antonio (club weet ik zo niet uit mijn hoofd, Guarin, Maurizio Marinelli (wonderkid), Danny Lems*
Att: Niels Bergmans (wonderkid, scoort aan de lopende band, begon bij Fortuna als ik me goed herinner), Marco Galli (wonderkid uit Italië, maakt er ook graag aardig wat), Paul Akkermans* (scoort véééél), Robert Knol* (goeie stats, alleen af en toe beetje brak spelen, past volgens mij erg goed in mijn tactiek), Sergiy Melnyk* (meest onzelfzuchtige spits ever, geeft bijna meer assists dan zelf scoren, erg goed), Erwin Koeman* (vaste bankzitter, maar scoort vaak tijdens invalbeurten)
Ik heb nu een middenveld met Leandro, D'Allessandro en Montelivo en dan Zenden, Ricardinho en de Jong nog op de bank...dus das ook niet verkeerd.
Als iemand twijfelt of die D'Allessandro nu echt zo goed is:

Hij begint in elk geval goed
Als je toch al op de Italiaanse toer bent:Verwijderd schreef op zondag 24 april 2005 @ 20:15:
Ik ga nog een seizoennetje door, en ik heb al wat sterke Italiaanse verdedigers gekocht![]()
- Juan Sebastian Verón: aanvallende middenvelder, is van Chelsea, maar daar een beetje overbodig en uitgeleend aan Inter. Sterke speler, en je kan hem relatief goedkoop halen (PSV moet hem kunnen betalen, als je tenminste een beetje in de slappe was zit). Goede speler, geen absolute topklasse, maar goede afstandsschoten.
- Cristiano Zanetti: verdedigende middenvelder, van Inter. Niet de allersnelste speler, maar wel een blok beton qua afstoppen van aanvallen. Relatief goedkoop.
Als je iets meer geld hebt:
- Edgar Davids. Bekend verhaal, een van de beste balletje-afpakkers. Begint al wel een beetje op leeftijd te komen, maar kan nog zeker enkele jaren mee.
- Esteban Cambiasso. Kopie van Davids, maar dan 7 jaar jonger. Ijzersterke speler en zeer goede team-speler.. Wel een beetje opvliegend als hij niet vaak genoeg opgesteld word, hij wil graag veel spelen.
Als je voor de langere termijn wil kijken:
- Ianis Zicu, Roemeen uit de jeugd/reserves van Inter. Word een behoorlijk goede speler. Aanvallende mdidenvelder.
- Basty Kyeremateng. Ghanees, ook uit de jeugd/reserves van Inter. Word ook een goede. Niet de allersnelste, maar een behoorlijke goede techniek. Met name lange afstandsschoten word hij erg sterk mee. Is meer verdedigend ingesteld, maar geen volwaardige DM.
[ Voor 3% gewijzigd door wildhagen op 24-04-2005 21:52 ]
Virussen? Scan ze hier!
Wat ik me afvraag bij jou afbeelding, welke held heb jij nog meer in je team? haha. d'allessandro heeft 3 matches, 6 goals en is maar 1 keer MoMVerwijderd schreef op zondag 24 april 2005 @ 20:23:
[...]
Als je nu in 2018 zit zijn bijna al deze jonge spelers regenerates, dus die heb jij, maar ik nietMaar een middenveld met Diego, Kallstrom, D'Allesandro en Montelivo is wel
Ik heb nu een middenveld met Leandro, D'Allessandro en Montelivo en dan Zenden, Ricardinho en de Jong nog op de bank...dus das ook niet verkeerd.
Als iemand twijfelt of die D'Allessandro nu echt zo goed is:
[afbeelding]
Hij begint in elk geval goed
Paolo Costa is trouwens wel een redelijk vaste regen, want die naam ben ik vaker tegen gekomen op andere forums, maar voor de rest heb ik ook vaak de spelers niet die anderen dan later wel hebben.
Verwijderd
Oh, ik geloof dat Fredheim Holm ook een paar hattricks maakte. Die jongen stond op 14 goals uit 9 wedstrijden en toen brak ie z'n beenm4yall schreef op maandag 25 april 2005 @ 08:02:
[...]
Wat ik me afvraag bij jou afbeelding, welke held heb jij nog meer in je team? haha. d'allessandro heeft 3 matches, 6 goals en is maar 1 keer MoM. Dat middenveld van mij heeft me destijds maar 18 miljoen gekost omdat ik alleen voor montolivio hoefde te betalen, rest op free transfer.
En mijn middenveld kostte niets...
Leandro = Eigen Jeugd
D'Allesandro = free transfer
Montolivo = free transfer
Doe je goed! blijft er meer geld over voor andere spelers, zoals Hatem Ben Arfa. Wat een gek is dat zeg. Ik heb em 6 seizoenen gehad en elk seizoen 30+ goals, heelrijk.Verwijderd schreef op maandag 25 april 2005 @ 12:32:
[...]
Oh, ik geloof dat Fredheim Holm ook een paar hattricks maakte. Die jongen stond op 14 goals uit 9 wedstrijden en toen brak ie z'n beenEn Montolivo en Leandro willen ook nog wel eens een 10 scoren. Regelmatig. Laatste wedstrijd tegen HJK in de CL: 0-6, met twee keer d'Allesandro en vier keer Gaston Fernandez
Geloof dat vier spelers een 10 hadden, twee een negen en de rest een acht. Halverwege het seizoen staat Andres D'Allesandro op 24 goals en 17 assists trouwens
En mijn middenveld kostte niets...
Leandro = Eigen Jeugd
D'Allesandro = free transfer
Montolivo = free transfer
Verwijderd
Ik geef eigenlijk bijna nooit veel geld uit. Ik heb 8.5 miljoen betaald voor Ryan Babel, maar dat was meer om Ajax te stangenm4yall schreef op maandag 25 april 2005 @ 16:23:
[...]
Doe je goed! blijft er meer geld over voor andere spelers, zoals Hatem Ben Arfa. Wat een gek is dat zeg. Ik heb em 6 seizoenen gehad en elk seizoen 30+ goals, heelrijk.
GK: Ochoa (10m)
DL: Michael Jakobson (eigen jeugd)
DCL: Nicol Guerra (free)
DCR: Jurgen Colin (eigen jeugd)
DR: Michael Lamey
DMC: Mike Zonneveld (3.8m)
MCL: Leandro (eigen jeugd)
AMC: D'Allesandro (free)
MCR: Montolivo (free)
FC: Vennegoor of Hesselink
FC: Daniel Fredheim Holm (2.1m)
schaduwelftal (de reserves):
GK: Gomes
DL: Michael Jansen (1.8m), Ed van de Kerkhof (eigen jeugd)
DCL: Jan Wuytens (eigen jeugd)
DCR: Andre Ooijer
DR: Danny Buijs (2.1m)
DMC: Jordi Hoogstrate, Paul McColl (4m) <- supertalent
MCL: Boudewijn Zenden (free), Jasar Takak (eigen jeugd)
AMC: John de Jong, Othman Bakkal (eigen jeugd)
MCR: Ricardinho (5.8m), Davide Columba (free)
FC: Gaston Fernandez (7m), Ryan Babel (8.5m), Jens Janse (eigen jeugd)
Ik denk dat of Holm of Fernandez aan het eind van het seizoen wel verkocht zal worden, zijn beide erg gewild. Ik heb de opvolger ook al op het oog: Rudy Carlier, 22 jarige spits uit Frankrijk.
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Ik heb Zonneveld ook naar Inter gehaald (kende hem uit mijn NAC periode), en ik heb hem noodgedwongfen eens als DMC moeten spelen omdat mijn drie DMCs allemaal gebleseerd waren. Hij haalde een rating van 4... terwijl hij normaal gesproken zelden lager dan 8 haalt, en meestal zelfs 9 of 10.
Ik speel hem zelf altijd als DML, daar is hij het beste... soms ook als DL, als het niet anders kan.
Superspeler, rating van 8.36 uit 38 wedstrijden
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Nou Zonneveld was eerst door Ajax gekocht, maar daar speelde ie nauwelijks, was ie dus ontevreden, paar keer training overgslagen. Dan krijg je dus 'transfer listed by request' en kun je hem voor een zacht prijsje overnemen. Ik had hem ook gehaald als opkomende linksback trouwens, maar aangezien Jakobsen definitief doorbrak heb ik hem centraal neergezet, wat ie ook uitstekend doet, als je hem er maar op trained (retrain position). Hij is nu zelfs aanvoerder.
Een echte DML positie bestaat in mijn tactiek niet trouwens, maar ik zoek bijna altijd naar D/DML or D/DMR voor de back posities. Die verdedigen goed genoeg, en brengen aanvallend vaak ook nog wat. Lee, van Bronckhorst, Kleber, Cafu...dat soort spelers
Mocht je het transferbudget hebben, vergeet dan die carlier en neem ben arfa. Ochoa heeft in mijn spel geen goeie stats, maar is toch 50 miljoen waard bij milan. Misschien maar es kijken in mijn nieuwe spel met piacenza
Verwijderd
Kleine 89 miljoen beschikbaar...lijkt me genoeg. Is die Ben Arfa zo super dan? Qua stats is ie me niet direct als geweldig opgevallen, ik heb hem wel eens bekeken...na PSV-Lyonm4yall schreef op maandag 25 april 2005 @ 18:03:
Mocht je het transferbudget hebben, vergeet dan die carlier en neem ben arfa. Ochoa heeft in mijn spel geen goeie stats, maar is toch 50 miljoen waard bij milan. Misschien maar es kijken in mijn nieuwe spel met piacenza
Ik speelde met hem achter 2 spitsen (recht achter de linker) met een pijl naar het middenvoor, maari nde sptis deed ie zijn werk ook goed. Bij mij was ie een AM/FLC en had ie alle belangrijke technical skills op 20, mental ook het nodige (zoals anticipation, creativity) en fysical was ook erg goed op strenght na. Bij mij had ie ook een potential van 200. Hij was gewoon echt zwaar goed bij mij. Ik mis em bij ajax toch wel nu hij weg is, maar hij begon oud te worden en dan ben ik blij dat ie nog wat geld opleverd heeft.
In het echt vond ik em ook wel een beetje tegenvallen, vooral zijn passing. Zijn dribbel is wel goed, dat kon ie wel, maar de eindpass was er telkens niet.
In het echt vond ik em ook wel een beetje tegenvallen, vooral zijn passing. Zijn dribbel is wel goed, dat kon ie wel, maar de eindpass was er telkens niet.
Verwijderd
Ben Arfa is een soort nummer 10, zoals Van der Vaart.Verwijderd schreef op maandag 25 april 2005 @ 18:25:
[...]
Kleine 89 miljoen beschikbaar...lijkt me genoeg. Is die Ben Arfa zo super dan? Qua stats is ie me niet direct als geweldig opgevallen, ik heb hem wel eens bekeken...na PSV-Lyonmaar het is ook geen pure spits of wel?
En dat jij Gomes niet houdt, die doet het bij mij zo goed.
Ik zit nu in me 2e seizoen, maar ik heb nogsteeds moeite met kopen.
Veron en Zanetti zijn direct afgewezen.
De enige die ik in de zomer heb kunnen halen zijn: Van Hooijdonk(gratis
Iedereen weigert gewoon.
Frustrerend he? 
Hangt van een heleboel factoren af... hoe is bijvoorbeeld jouw reputatie (als manager), of die van je club. Speel je Europees voetbal of niet, en heb je daar recentelijk redelijke successen geboekt.
Die dingen tellen allemaal mee of iemand wil komen of niet. Hoe meer succes je hebt (d.w.z.: hoe beter je reputatie word), hoe meer spelers er willen komen.
Natuurlijk zijn er altijd lui waarvan het ego zo groot is dat het niet in je stadium past (het Totti/Maradonna-effect zeg maar), die komen nog niet voor 100.000 euro per week en elk jaar het winnen van de Champions League. Maar ja, dat risico loop je nu eenmaal.
Soms helpt het om een landgenoot in dienst te hebben. Stel: je hebt een mega-talent uit (ik noem maar wat) Egypte ontdekt en je wil hem hebben, maar hij wil niet. Dit heb ik bij Inter dus ook aan het handje gehad (een Spanjaard in dit geval). Wat ik gedaan heb is een Spaanse coach in dienst genomen (die had ik nog niet), ook al waren zijn stats niet al te best. Na een tijdje nog eens de speler geprobeerd te halen en toen wilde hij opeens wél! Deze tip kwam ik ergens op het SI-forum tegen.
Andere optie is te kijken bij de gegevens over de gewenste speler, wie zijn favoriete spelers/personeel zijn. Als je je het kan veroorloven qua team en financien zou je een van die mensen naar je club kunnen proberen te lokken. Dat schijnt soms ook te werken namelijk.
Je kan iig ook in Brazilië of Argentinië (onderschat land qua rondlopend talent!) gaan scouten voor spelers. Loopt best leuk spul rond en vaak voor een goed betaalbaar bedragje. Nadeeltje is vaak dat ze heimwee krijgen (spreken de taal niet), maar meestal kan je dat met een (of meerdere) 'leaf of absence' wel oplossen.
Hangt van een heleboel factoren af... hoe is bijvoorbeeld jouw reputatie (als manager), of die van je club. Speel je Europees voetbal of niet, en heb je daar recentelijk redelijke successen geboekt.
Die dingen tellen allemaal mee of iemand wil komen of niet. Hoe meer succes je hebt (d.w.z.: hoe beter je reputatie word), hoe meer spelers er willen komen.
Natuurlijk zijn er altijd lui waarvan het ego zo groot is dat het niet in je stadium past (het Totti/Maradonna-effect zeg maar), die komen nog niet voor 100.000 euro per week en elk jaar het winnen van de Champions League. Maar ja, dat risico loop je nu eenmaal.
Soms helpt het om een landgenoot in dienst te hebben. Stel: je hebt een mega-talent uit (ik noem maar wat) Egypte ontdekt en je wil hem hebben, maar hij wil niet. Dit heb ik bij Inter dus ook aan het handje gehad (een Spanjaard in dit geval). Wat ik gedaan heb is een Spaanse coach in dienst genomen (die had ik nog niet), ook al waren zijn stats niet al te best. Na een tijdje nog eens de speler geprobeerd te halen en toen wilde hij opeens wél! Deze tip kwam ik ergens op het SI-forum tegen.
Andere optie is te kijken bij de gegevens over de gewenste speler, wie zijn favoriete spelers/personeel zijn. Als je je het kan veroorloven qua team en financien zou je een van die mensen naar je club kunnen proberen te lokken. Dat schijnt soms ook te werken namelijk.
Je kan iig ook in Brazilië of Argentinië (onderschat land qua rondlopend talent!) gaan scouten voor spelers. Loopt best leuk spul rond en vaak voor een goed betaalbaar bedragje. Nadeeltje is vaak dat ze heimwee krijgen (spreken de taal niet), maar meestal kan je dat met een (of meerdere) 'leaf of absence' wel oplossen.
[ Voor 6% gewijzigd door wildhagen op 25-04-2005 20:40 ]
Virussen? Scan ze hier!
Ik heb ook het probleem dat veel spelers weigeren te komen, zelfs B-Rated free transfers. Maar goed, ik speel dan ook met een Russische club atm (Krylia Sovetov). Leuke ploeg, leuke spelers, wat aankopen en hopelijk kan ik meedoen om een een UEFA cup plaatsje. Rusland krijgt (volgens VI.nl) 1 voorronde CL, 2x Uefa Cup en natuurlijk een Uefa cup plaats via de beker. In de competitie sta ik op het moment eerste met 4 gespeeld, 3 gewonnen, 1 gelijk, 8 doelpunten voor, 1 tegen. De beker (Russian Premier League Cup) wil ook lekker vlotten aangezien ik zojuist Rotor heb uitgeschakeld met een 7-3 totaalstand, waarbij de 3 tegentreffers eigen doelpunten waren
Aan het begin van het seizoen 6,2 miljoen aan transferbudget waar nog 4,8 miljoen van over is. Ik heb aan het begin van het seizoen 4 spelers aangetrokken:
Louter toekomstige inversteringen dus. Met name

Aan het begin van het seizoen 6,2 miljoen aan transferbudget waar nog 4,8 miljoen van over is. Ik heb aan het begin van het seizoen 4 spelers aangetrokken:
spoiler:
Marat Galimov (15, SC, 65k)
Libis Andres Arenas (16, GK, 525k)
Roman Grigoryan (21, MC, 170k)
Andrey Lozhkin (19, SW/D(C), 550k)
Libis Andres Arenas (16, GK, 525k)
Roman Grigoryan (21, MC, 170k)
Andrey Lozhkin (19, SW/D(C), 550k)
Louter toekomstige inversteringen dus. Met name
spoiler:
is op papier geweldig. Hij heeft voor Crossing, Dribling, Finishing, Heading, Long Shots, Passing, Anticipation, Composure, Concentration, Creativity, Decisiions, Influence en Off the Ball allemaal 17+. Nu moet ik al die mooie stats er nog uit zien te persen.Vooral z'n physical attributes zijn nogal slecht (op 2 na alles <10). Het belooft in ieder geval een leuk seizoen te worden Grigoryan]
Verwijderd
Gomes deed het ook goed, maar Ochoa is beter, jonger, en in potentie de beste doelman van de wereldVerwijderd schreef op maandag 25 april 2005 @ 20:27:
[...]
En dat jij Gomes niet houdt, die doet het bij mij zo goed.
Europees voetbal ? Onlangs paar prijzen gewonnen? Landgenoten in je team (die mede-international zijn?), anders inderdaad eens bij favorite personnel kijken of je die kan halen. Als ze meer salaris willen dan dat je kan bieden, gewoon 25% yearly rise geven, willen ze vaak alsnog toehappen. De oudere (32+) spelers een meerjaren contract geven (ook al stellen ze dat zelf niet voor) scheelt ook...Ik zit nu in me 2e seizoen, maar ik heb nogsteeds moeite met kopen.
Veron en Zanetti zijn direct afgewezen.
De enige die ik in de zomer heb kunnen halen zijn: Van Hooijdonk(gratis), een of andere Braziliaanse middenvelder en Salamon Kalou(15.5M), maar die heb ik pas gekocht nadat iedereen mijn PSV de rug toe keerde
![]()
Iedereen weigert gewoon.
[edit]
Wel humor trouwens: afgelopen seizoen haalde FC Zwolle de bekerfinale EN degradeerde. Dit seizoen dus een eerste divisie club in de UEFA cup
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2005 20:55 ]
Verwijderd
Nouja qua prijzen heb ik niet te klagen.
In me eerste seizoen heb ik de Titel gewonnen, de beker en de JC-Schaal.
Maar wel een afgang in europa ondergaan, dus daar kan het wel aan liggen.
Ik heb vandaag trouwens tegen AC Milan gespeeld ( die kwamen met een vriendschappelijke wedstrijd aan ) en die heb ik thuis op 0-0 gehouden
Maar ik ga kijken hoe de eerste helft van het seizoen verloopt, en dan kan ik in de winter evt. nog wat inkopen doen.
Bedankt voor de tips iig
En over vage transfers, tja ik heb er ook een meegemaakt.
Vogels was speler van het jaar in Nederland met een dikke 8.5+.
Hij had de clubs voor het uitkiezen, ik kon hem echt niet houden, maar waar gaat meneer heen, Feyenoord
PS. Ik heb net dan eindelijk me nieuwe aanwinst binnengehaald. Martin Jorgensen is de naam, van Udinese/Fiorentina
Op het moment dat hij tekende was ook de transferdeadline ingegaan dus net op tijd
In me eerste seizoen heb ik de Titel gewonnen, de beker en de JC-Schaal.
Maar wel een afgang in europa ondergaan, dus daar kan het wel aan liggen.
Ik heb vandaag trouwens tegen AC Milan gespeeld ( die kwamen met een vriendschappelijke wedstrijd aan ) en die heb ik thuis op 0-0 gehouden
Maar ik ga kijken hoe de eerste helft van het seizoen verloopt, en dan kan ik in de winter evt. nog wat inkopen doen.
Bedankt voor de tips iig
En over vage transfers, tja ik heb er ook een meegemaakt.
Vogels was speler van het jaar in Nederland met een dikke 8.5+.
Hij had de clubs voor het uitkiezen, ik kon hem echt niet houden, maar waar gaat meneer heen, Feyenoord

PS. Ik heb net dan eindelijk me nieuwe aanwinst binnengehaald. Martin Jorgensen is de naam, van Udinese/Fiorentina
Op het moment dat hij tekende was ook de transferdeadline ingegaan dus net op tijd
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2005 22:45 ]
Guarin, een colombiaan, aan het begin van het spel 18 jaar.Verwijderd schreef op zondag 24 april 2005 @ 20:15:
Kampioen + beker = doubleNiet slecht voor een beginner hè?
Heelaas beviel de Champions Leauge dramatisch. 0 punten uit 6 wedstrijden en een doelsaldo van -15![]()
Ik ga nog een seizoennetje door, en ik heb al wat sterke Italiaanse verdedigers gekocht![]()
Held met afstandsschoten. Zal er veel voor je binnenschieten, maar een echte 'van bommel' is het niet, daarvoor zijn de stats iets te laag op de belangrijke punten. Hij wordt wel goed, maar iemand om een team rond omheen te bouwen is hij niet (niet bij mij tenminste).
Maar wat is goedkoop eigenlijk?
Maar wat is goedkoop eigenlijk?
Weet er iemand een makkelijk scorende dmc? Moet kunnen scoren vanaf de rand van de zestien en het liefst ook een goede kopper zijn.
Scorito: FC Bal op ons dak
Verwijderd
Mijn record is de openingswedstrijd van het tweede seizoen thuis tegen NAC met twente.wildhagen schreef op zondag 17 april 2005 @ 11:56:
wat is het maximale aantal goals wat een van jullie spelers in één wedstrijd gehaald heeft?
(Ik ben dus Inter, voor de duidelijkheid)... 6 goals, damn!
Had Lurling van Feyenoord overgenomen. Deze had 7 assists.
Einduitslag 13-1 !!!!!!!!
Mooie was dat mn maatje naast me zat. Ogen vielen er zo goed als uit
Verwijderd
To Madeira!!! Helemaal geweldig! Koop je voor 400.000 en heb m vervolgen voor 110 miljoen gulden aan Real verkochtSherlock schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 14:11:
Zo had je ook Tó Madeira uit Portugal, .
FM 2005 heb ik bij mn ouders liggen. ben nu weer begonnen met 01/02.
1e jaar met twente kampioen geworden en halve finale uitgscahkeld door latere winnaar Lazio.
heb ik nooit van kunnen winnen, pokke club.
Kwart finale thuis met 7-0 van fiorentina gewonnen
Verwijderd
01\02Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 14:06:
Zie boven je post, Guarin, of van bommel, die gaat tog weg aan 't einde van 't seizoen, tenminste, soms.Spike-man schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 11:45:
Weet er iemand een makkelijk scorende dmc? Moet kunnen scoren vanaf de rand van de zestien en het liefst ook een goede kopper zijn.
Verwijderd
Ik voel me op dit moment erg bagger
Ik ben begonnen aan een nieuw seizoen. Alles loopt prima met PSV. 2e in de competitie en ben onegslagen na 2 wedstijden in de champions league. Ik moest de derde wedstrijd tegen chelsea spelen. In de wedstrijd tegen chelsea zie ik Lucius draaien en rushed door het centrum waar geen verdediger van chelsea staat. hij passeert keeper en schiet hem snoeihard in. Ik juichend op mijn stoel. Maar wat gebeurt er nou...in de 15e minuut gaat hij vastzitten. Alles kan ik nog klikken, maar wedstrijd wil gewoon niet doorgaan.
Als PSV vanavond maar wel gewoon verder speelt
Ik ben begonnen aan een nieuw seizoen. Alles loopt prima met PSV. 2e in de competitie en ben onegslagen na 2 wedstijden in de champions league. Ik moest de derde wedstrijd tegen chelsea spelen. In de wedstrijd tegen chelsea zie ik Lucius draaien en rushed door het centrum waar geen verdediger van chelsea staat. hij passeert keeper en schiet hem snoeihard in. Ik juichend op mijn stoel. Maar wat gebeurt er nou...in de 15e minuut gaat hij vastzitten. Alles kan ik nog klikken, maar wedstrijd wil gewoon niet doorgaan.

Als PSV vanavond maar wel gewoon verder speelt
Richiboy: je kan op holiday gaan voor één dag... dan gaat het spel iig door. Je kunt dan helaas geen wissels etc meer doen...
Virussen? Scan ze hier!
Fabío Rochemback. Een Braziliaanse DMC, die o.a. voor Barcelona gespeeld heeft. En ook leuke stats, bijvoorbeeld een 20 voor Long Shots, altijd handig voor een DMC, en ook erg sterke fysieke stats (bijna allemaal 15+)Spike-man schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 11:45:
Moet te betalen zijn
Virussen? Scan ze hier!
Ik ben na mn 2e seizoen ook gevraagd als bondscoach van Spanje. 
Meteen de baan aangenomen, die National Pool werkt wel prettig moet ik zeggen.
Met Real Madrid heb ik eindelijk mn ideale spits en rechtsback gevonden; Fernando Torres en Josemi.
Owen mag van mij wel weg, is ook geen speler om op de bank te houden denk ik.
Sevilla bood al maar kon daarna helaas de transfersom niet ophoesten.
Meteen de baan aangenomen, die National Pool werkt wel prettig moet ik zeggen.
Met Real Madrid heb ik eindelijk mn ideale spits en rechtsback gevonden; Fernando Torres en Josemi.
Kijk, hier heb ik dus ook zo'n hekel aan... de AI weet toch hoeveel budget het betreffende team heeft? Waarom bieden ze dan toch meer dan dat ze hebben? Ze kunnen immers ook de diverse speciale regelingen meecalculeren in het budget (monthly installements, after xx league goals etc). Alleen de 'percentage on next sale' is niet te voorspellen (de AI weet immers niet hoeveel hij dan gaat kosten), maar die telt weer niet mee voor de initiele transfer.ZAMoRANo schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 21:56:
Heb het ook gehad, twee van mijn Inter-spelers waren te licht voor het eerste team, maar goed geschikt voor de middenmoot en de Relegation Battler in de Serie A. Dus ik zet ze te koop, krijg van drie clubs aanbiedingen, ik accept ze alle drie (de offers waren redelijk), transfer is agreed, en later word-ie gecancelled vanwege te weinig funds? Waarom bied je dan in jezusnaam... nu zit ik weer met twee spelers die ik niet kan gebruiken maar wel een heel jaar salaris moet betalen...
Wat mij betreft moet SI deze bug (want imho is het dat) oplossen in de volgende versie...
Virussen? Scan ze hier!
Thanks, ga vanavond kijken of hij haalbaar is binnen korte termijn. Ik vond via de scout mogelijkheid dat Ricksen (wildhagen schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 20:23:
[...]
Fabío Rochemback. Een Braziliaanse DMC, die o.a. voor Barcelona gespeeld heeft. En ook leuke stats, bijvoorbeeld een 20 voor Long Shots, altijd handig voor een DMC, en ook erg sterke fysieke stats (bijna allemaal 15+)
Moet te betalen zijn
Scorito: FC Bal op ons dak
Het gebeurd in het echt ook wel eens, vooral met italiaanse ploegen. Dan wil de bank toch geen bankgarantie afgeven oid. Dat was toen bijna gebeurd met transfer van Chivu van Ajax naar AS Roma, toen Roma toch nog op de laatste dag voor deadline met de benodigde garantie kwam aanzetten. Misschien dat SI het nieuwsbericht dat je dan krijgt wat beter uitwerkt, dat je wat meer info krijgt ofzo.wildhagen schreef op woensdag 27 april 2005 @ 09:25:
[...]
Kijk, hier heb ik dus ook zo'n hekel aan... de AI weet toch hoeveel budget het betreffende team heeft? Waarom bieden ze dan toch meer dan dat ze hebben? Ze kunnen immers ook de diverse speciale regelingen meecalculeren in het budget (monthly installements, after xx league goals etc). Alleen de 'percentage on next sale' is niet te voorspellen (de AI weet immers niet hoeveel hij dan gaat kosten), maar die telt weer niet mee voor de initiele transfer.
Heb het ook gehad, twee van mijn Inter-spelers waren te licht voor het eerste team, maar goed geschikt voor de middenmoot en de Relegation Battler in de Serie A. Dus ik zet ze te koop, krijg van drie clubs aanbiedingen, ik accept ze alle drie (de offers waren redelijk), transfer is agreed, en later word-ie gecancelled vanwege te weinig funds? Waarom bied je dan in jezusnaam... nu zit ik weer met twee spelers die ik niet kan gebruiken maar wel een heel jaar salaris moet betalen...
Wat mij betreft moet SI deze bug (want imho is het dat) oplossen in de volgende versie...
Verwijderd
Jah is dat zo?wildhagen schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 19:44:
Richiboy: je kan op holiday gaan voor één dag... dan gaat het spel iig door. Je kunt dan helaas geen wissels etc meer doen...
Maar bedankt voor je aanwijzing
Zo, hier dan ook maar eens een update van mij.
Na een redelijk slecht begin van de competitite, stond ik halverwege op de 4e plaats, met 13 punten achterstand op Ajax.

Afijn, mijn bestuur ongelukkig en ga zo maar verder...
De supporters waren overigens nog wel redelijk tevreden met mijn performance, dus dat scheelde alweer.
Om een lang verhaal kort te maken, heb ik mijn spelers toch nog weten te motiveren en met meer geluk dan wijsheid (ik geef het eerlijk toe), en een magistrale reeks van 25 wedstrijden zoncer verlies, ben ik alsnog kampioen geworden.

Het heeft uiteindelijk wel tot de laatste wedstrijd geduurd (tegen PSV, thuis, gelukkig 0-0 gehouden en Ajax niet uit gewonnen van FC Utrecht).
Het grootste voordeel dat ik waarschijnlijk heb gehad, is dat ik thuis nog tegen Ajax moest spelen, toen ik nog één wedstrijd minder gespeeld had.
Ajax is een hele tijd met een goede reeks bezig geweest, maar kon die niet volhouden (oa door het verlies tegen mij
).
Persoonlijk vind ik dat ik een redelijk uitgebreide selectie heb, dus het was soms wat lastig om iedereen tevreden te houden (lukte ook niet altijd).

Zoals je kan zien, hebben mijn spelers redelijk wat wedstrijden gespeeld.
Dat komt ook mede door de UEFA Cup, die ik binnen heb gehaald tegen Porto (Extra tijd, Castelen, 114e minuut).
Het mooiste resultaat van dit seizoen vind ik persoonlijk de uitzege tegen Roma:

Na de 0-0 thuis, verwachte ik een redelijk zware wedstrijd, maar op de één of andere manier vonden mijn spelers het tijd om een keertje te gaan scoren... (had ook wel wat eerder gemogen).
De beker heb ik ook gewonnen (jaja, de treble
), maar zo'n wedstrijd als dat heb ik liever nooit meer:
Tegen AZ, na 90 minuten: 2-2; na verlenging: 2-2.
Dan penalties...
Het heeft uiteindelijk tot de 11e(!!!!) penalty geduurd tot het beslist was...
Dat is niet goed voor je hart...
Tot slot nog even mijn tactiek waar ik dit allemaal mee behaald heb:

De tactiek is gebouwd om de spelers die ik had en gehaald heb.
Spelers die ik nu nog haal, worden met het oog op deze tactiek gehaald (logisch, eigenlijk).
Het voordeel in mijn selectie is dat bijna iedereen "multi-inzetbaar" is.
Verder is ie redelijk aanvallend (goals: 60 in de competitie, 34 in de UEFA Cup, 14 in de beker), zonder al te veel tegengoals te krijgen (14 in de competitie, 7 in de UEFA Cup, 4 in de Beker).
Nu verder met het tweede seizoen, met een royaal transferbudget van 2.4 miljoen
Gelukkig staan in m'n jeugd nog redelijk wat mensen te trappelen
.
Mochten er verder nog vragen/tips oid zijn, shoot
Na een redelijk slecht begin van de competitite, stond ik halverwege op de 4e plaats, met 13 punten achterstand op Ajax.

Afijn, mijn bestuur ongelukkig en ga zo maar verder...
De supporters waren overigens nog wel redelijk tevreden met mijn performance, dus dat scheelde alweer.
Om een lang verhaal kort te maken, heb ik mijn spelers toch nog weten te motiveren en met meer geluk dan wijsheid (ik geef het eerlijk toe), en een magistrale reeks van 25 wedstrijden zoncer verlies, ben ik alsnog kampioen geworden.

Het heeft uiteindelijk wel tot de laatste wedstrijd geduurd (tegen PSV, thuis, gelukkig 0-0 gehouden en Ajax niet uit gewonnen van FC Utrecht).
Het grootste voordeel dat ik waarschijnlijk heb gehad, is dat ik thuis nog tegen Ajax moest spelen, toen ik nog één wedstrijd minder gespeeld had.
Ajax is een hele tijd met een goede reeks bezig geweest, maar kon die niet volhouden (oa door het verlies tegen mij
Persoonlijk vind ik dat ik een redelijk uitgebreide selectie heb, dus het was soms wat lastig om iedereen tevreden te houden (lukte ook niet altijd).

Zoals je kan zien, hebben mijn spelers redelijk wat wedstrijden gespeeld.
Dat komt ook mede door de UEFA Cup, die ik binnen heb gehaald tegen Porto (Extra tijd, Castelen, 114e minuut).
Het mooiste resultaat van dit seizoen vind ik persoonlijk de uitzege tegen Roma:

Na de 0-0 thuis, verwachte ik een redelijk zware wedstrijd, maar op de één of andere manier vonden mijn spelers het tijd om een keertje te gaan scoren... (had ook wel wat eerder gemogen).
De beker heb ik ook gewonnen (jaja, de treble
Tegen AZ, na 90 minuten: 2-2; na verlenging: 2-2.
Dan penalties...
Het heeft uiteindelijk tot de 11e(!!!!) penalty geduurd tot het beslist was...
Dat is niet goed voor je hart...
Tot slot nog even mijn tactiek waar ik dit allemaal mee behaald heb:

De tactiek is gebouwd om de spelers die ik had en gehaald heb.
Spelers die ik nu nog haal, worden met het oog op deze tactiek gehaald (logisch, eigenlijk).
Het voordeel in mijn selectie is dat bijna iedereen "multi-inzetbaar" is.
Verder is ie redelijk aanvallend (goals: 60 in de competitie, 34 in de UEFA Cup, 14 in de beker), zonder al te veel tegengoals te krijgen (14 in de competitie, 7 in de UEFA Cup, 4 in de Beker).
Nu verder met het tweede seizoen, met een royaal transferbudget van 2.4 miljoen

Gelukkig staan in m'n jeugd nog redelijk wat mensen te trappelen
Mochten er verder nog vragen/tips oid zijn, shoot
Toen ik met Ajax speelde, toen scoorde Leonardo bij Feyenoord altijd extreem hoog. Samen met v/d Vaart de enige speler die boven een acht gemiddeld haalde in de competitie.
Leonardo had aan het begin redelijk last van een blessure, dus daarom niet opgesteld.
Tegen de tijd dat ie weer kon spelen was Gerson Magrao ook al redelijk doorgebroken, dus Leonardo was niet helemaal meer nodig op dat moment.
Een luxe-probleem, zeg maar
Tegen de tijd dat ie weer kon spelen was Gerson Magrao ook al redelijk doorgebroken, dus Leonardo was niet helemaal meer nodig op dat moment.
Een luxe-probleem, zeg maar
Omdat Leonardo 20 heeft voor dribbling. Elke speler die bij dribbling 19 of 20 heeft scoort 8+ gemiddeld over een seizoen.Blaatschaap11 schreef op donderdag 28 april 2005 @ 23:35:
Toen ik met Ajax speelde, toen scoorde Leonardo bij Feyenoord altijd extreem hoog. Samen met v/d Vaart de enige speler die boven een acht gemiddeld haalde in de competitie.
Beste vrind wette dat
Verwijderd
Nou ik ben mijn droom middenveld na een seizoen weer kwijtgeraakt...Montolivo naar Milan, D'Allessandro naar Barcelona. Valencia heeft Daniel Fredheim Holm gekocht....dus ik had wel een slordige 105 miljoen euro aan transferinkomsten
En wel voor de vierde keer in vijf jaar kampioen.
Ik heb een servier gehaald als opvolger van D'Allessandro, lijkt me een goede speler, maar heeft pas 1 wedstrijd gespeeld nu. Ik zoek nog opvolgers voor Montolivo en Holm.
Ik heb een servier gehaald als opvolger van D'Allessandro, lijkt me een goede speler, maar heeft pas 1 wedstrijd gespeeld nu. Ik zoek nog opvolgers voor Montolivo en Holm.
Verwijderd
Hey Ben Hahlen, wat voor versie is da eigenlijk? Je hebt een hele andere skin dan ik. Ik heb er wel meer gezien met zo'n skin, maar ik heb dat zelf volgens mij niet.
das versie 5.0.5 met de Stone Skin. Die kan je wel ergens downloaden, weet alleen momenteel even niet meer waar...
Verwijderd
Na 2 jaar PSV wil ik wel eens naar het buitenland.
Ik ben nu nog bezig met me (laatste) jaar PSV, en sta er goed voor in de CL.
Ben alweer bijna kampioen, maar wel uitgeschakeld in de Amstel cup, omdat Ajax eens een keer een goeie dag had
Maar een probleem : ik heb in het begin maar 1 competitie geseleceerd, de Eredivisie dus.
Kan ik dan eigelijk wel een job krijgen in het buitenland?
Ben alweer bijna kampioen, maar wel uitgeschakeld in de Amstel cup, omdat Ajax eens een keer een goeie dag had
Maar een probleem : ik heb in het begin maar 1 competitie geseleceerd, de Eredivisie dus.
niet bij een club. je zou wel bondschoach kunnen worden. maar goed je zou ook met bijvoorbeeld van veendam ofzo een topclub kunnen makenVerwijderd schreef op zondag 01 mei 2005 @ 17:01:
Na 2 jaar PSV wil ik wel eens naar het buitenland.
Ben alweer bijna kampioen, maar wel uitgeschakeld in de Amstel cup, omdat Ajax eens een keer een goeie dag had![]()
das veel spannender als bij grote clubs voetballen
Ik had ook maar 1 competitie geselecteerd, nu heb ik ajax tot topploeg van europa gekregen, nr 1 van europa en bleef maar winnen. Saai dus op een gegeven moment. Nu heb ik een paar, dacht 10, competities geselecteerd en begonnen met piacenza. Veel leuker nu je ook als je beter wordt als coach kan solliciteren op een baan bij barca of milan of waar dan ook. Zal denk nog wel even duren aangezien ik net bijna het eerste seizoen erop heb zitten. Ik sta 4de in de serie B en moest bij de eerste helft eindigen. Best netjes denk ik zo. het team kwam alleen te laat op gang. Ik won thuis met grote cijfers, maar ging uit net zo hard onderuit met dezelfde cijfers. Mijn taktiek aangepast en het loopt, alleen iets te laat jammer genoeg.
Verwijderd
Vraagje aan My4all: Krijg je in je manager-inbox dan ook allerlei berichten waar je geen zak aan hebt?
Bijvoorbeeld ik selecteer Nederlandse en Russische competitie, krijg ik dan ook allemaal nieuws uit die russische competitie?
Bijvoorbeeld ik selecteer Nederlandse en Russische competitie, krijg ik dan ook allemaal nieuws uit die russische competitie?
ik speel ook met een iets minder team.
ik speel met de Wolves in de 2e div in engeland.
heb mijn strategie aangepast tegenover de strategie waarin het mee begint maar het loopt nog steeds niet lekker.
nu ik dacht 14 wedstrijden gehad. had midden in een serie van 6 wedstrijden op rij gewonnen maar de laatste 4 met hoge cijfers verloren en ik weet niet waarom
.
voorberijding liep ok etc ik lig al uit de beker (birmingham met 4-0 verloren 1e ronde) en opeens verlies ik elke wedstrijd kansloos en ik begrijp niet waarom, de moral zit goed alle spelers verbeteren zich etc.
moet maar proberen het team vooruit te helpen met betere spelers, weet iemand van jullie nog een leuke defensieve middenvelder voor 2 mil? want voor die positie zit ik al sinds begin van seizoen iemand te zoeken maar niemand wil of is goed genoeg.
eis van de fans en voorzitter zijn promotie
ik speel met de Wolves in de 2e div in engeland.
heb mijn strategie aangepast tegenover de strategie waarin het mee begint maar het loopt nog steeds niet lekker.
nu ik dacht 14 wedstrijden gehad. had midden in een serie van 6 wedstrijden op rij gewonnen maar de laatste 4 met hoge cijfers verloren en ik weet niet waarom

voorberijding liep ok etc ik lig al uit de beker (birmingham met 4-0 verloren 1e ronde) en opeens verlies ik elke wedstrijd kansloos en ik begrijp niet waarom, de moral zit goed alle spelers verbeteren zich etc.
moet maar proberen het team vooruit te helpen met betere spelers, weet iemand van jullie nog een leuke defensieve middenvelder voor 2 mil? want voor die positie zit ik al sinds begin van seizoen iemand te zoeken maar niemand wil of is goed genoeg.
eis van de fans en voorzitter zijn promotie
Freddy Guarin is een goede defensieve middenvelder, en Guy Demel wordt ook vaak genoemd, maar die heb ik zelf nog nooit in mijn team gehad. Leon Andreasen is wat minder bekend, maar ik vind zijn stats er goed uit zien. Verder schijnt Kompany ook als verdedigende middenvelder heel goed uit de voeten te kunnen, maar ik denk dat je hem niet kunt halen.
Eén tip: zorg dat je Keith Andrews van de hand doet, die is niet eens goed genoeg om in League Two te spelen, weet ik helaas uit ervaring...
Eén tip: zorg dat je Keith Andrews van de hand doet, die is niet eens goed genoeg om in League Two te spelen, weet ik helaas uit ervaring...
ja heb flinke tijd nodig gehad mijn afval (erg oude nutteloze spelers) kwijt te raken.
team toen ik het kreeg zat met zijn spelers lonen al 50 duizend per week boven budget.
nu nog 30.000
dit houd me flink tegen om nieuwe spelers te halen. en de oude willen niet weg en contract ontbinden met de spelers die ik kwijt wil schiet ook niet op.
team toen ik het kreeg zat met zijn spelers lonen al 50 duizend per week boven budget.
nu nog 30.000
dit houd me flink tegen om nieuwe spelers te halen. en de oude willen niet weg en contract ontbinden met de spelers die ik kwijt wil schiet ook niet op.
Verwijderd
1/8 Finale Champions leauge = doelpuntenfestijn
LEG 1 PSV - Inter 3-1
LEG 2 Inter - PSV 3-4
En onze grote vijand Ajax heeft AC Milan uitgeschakeld, dus de CL is in 2006 Milanvrij
LEG 1 PSV - Inter 3-1
LEG 2 Inter - PSV 3-4
En onze grote vijand Ajax heeft AC Milan uitgeschakeld, dus de CL is in 2006 Milanvrij
Verwijderd
ik had een vraagje m.b.t. football manager 2005
ik ben in het eerste jaar kampioen geworden met ajax niks bijzodners maar nu vroeg ik me af hoe ik het beste de voorbereiding op het nieuwe seizoen kan doen. Veel vrij geven? andere traingingen? veel oefenduels?
ik ben in het eerste jaar kampioen geworden met ajax niks bijzodners maar nu vroeg ik me af hoe ik het beste de voorbereiding op het nieuwe seizoen kan doen. Veel vrij geven? andere traingingen? veel oefenduels?
Verwijderd
Ja, je moet in ieder geval iedere oefenwedstrijd accepteren, ongeacht de sterkte van het team.
Ik heb vorig jaar in mijn voorbereiding tegen AC Milan en Leverkusen gespeeld.
En verder nog wat andere clubs uitgedaagd.
Verder kan je natuurlijk spelers gaan kopen met je transferbudget, die denk ik wel groter is geworden met het kampioenschap.
En ik heb nog wat trainingen aangepast om dingen te verbeteren die het seizoen daarvoor slecht gingen.
Ik heb vorig jaar in mijn voorbereiding tegen AC Milan en Leverkusen gespeeld.
En verder nog wat andere clubs uitgedaagd.
Verder kan je natuurlijk spelers gaan kopen met je transferbudget, die denk ik wel groter is geworden met het kampioenschap.
En ik heb nog wat trainingen aangepast om dingen te verbeteren die het seizoen daarvoor slecht gingen.
Is iemand al bezig met een nieuwe startpost trouwens?
Dit topic verdient een mooie en de huidige is niet zo heel erg uitgebreid.
Verwijderd
als ik thuis ben en er is er nog geen wil ik er wel even naar kijken, maar als je zelf wat wilt maken, ik hou je niet tegenZAMoRANo schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 17:44:
Is iemand al bezig met een nieuwe startpost trouwens?
Over grote uitslagen gesproken:

Ergens heb ik toch het idee dat dit een beetje onrealistisch is, zélfs tegen San Marino
Ergens heb ik toch het idee dat dit een beetje onrealistisch is, zélfs tegen San Marino
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Ja dat is wel heel veel.
En dat scoreverloop is ook krom.
20e , 22e , 24e...
Ps. ik ben helemaal ziek van gisteren zeg, ik zal nooit AC milan nemen in FM
En dat scoreverloop is ook krom.
20e , 22e , 24e...
Tso dan...wildhagen schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 11:03:
Over grote uitslagen gesproken:
[afbeelding]
Hoe krijg je dat voor elkaar? Welke tactiek e.d.?
Maar het is idd niet helemaal realistisch nee...
(Zulke uitslagen in de competitie zijn veel leuker
EDIT:
Ja hier nog één...Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 12:35:
Ja dat is wel heel veel.
Misschien gewoon Milan nemen om ze de vernieling in te helpen ofzo? Lekker laten degraderen
[ Voor 27% gewijzigd door Ben.Hahlen op 05-05-2005 12:38 ]
Ik kreeg het niet voor elkaar, het was een andere wedstrijd die in de background liep. Zelf speel ik met Inter Milan (niet AC dusBen.Hahlen schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 12:35:
[...]
Tso dan...
Hoe krijg je dat voor elkaar? Welke tactiek e.d.?
De score viel me alleen op
Virussen? Scan ze hier!
ach so... Dan is het gewoon de AI die slecht tegen z'n verlies kan
Ja, maar zelf in een AI-wedstrijd heb ik nooit meer dan 9-0 gezien namelijk 
Ach, San Marino is denk ik allang blij dat hun doelsaldo in de kwalificatie niet onder de -50 is gezakt (is nu -44 met nog een wedstrijd tegen Faroer te gaan)
Ach, San Marino is denk ik allang blij dat hun doelsaldo in de kwalificatie niet onder de -50 is gezakt (is nu -44 met nog een wedstrijd tegen Faroer te gaan)
Virussen? Scan ze hier!
-44??
Wat hebben die gasten gedaan? Aanvallers als verdedigers opgesteld ofzo?
Nou, een -15 in één game hakt er al flink in natuurlijkBen.Hahlen schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 13:33:
-44??![]()
Ze zitten wel in een vrij sterke poule... naast Engeland dus, onder andere ook nog Duitsland, Roemenië en Denemarken, waar ze alledrie ook fors van verloren (Duitsland was bijv 7-1, de anderen weet ik ff niet meer). Dan gaat het hard natuurlijk
Virussen? Scan ze hier!
Is ook niet helemaal eerlijk natuurlijk
Verwijderd
Haha, hoe wordt je coach van San Marino?
Lijkt me wel leuk, alleen jammer dat je dan niks kan kopen
Lijkt me wel leuk, alleen jammer dat je dan niks kan kopen
Beste vrind wette dat
Dit topic is gesloten.