[PC] Football Manager 2005 - deel 2

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.775 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:59
Japser schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 15:32:
Hmm....net de Europese Supercup ook maar gewonnen, wel na strafschoppen maargoed. Nu ga ik verder met ziek zijn :( Te beroerd om nog te spelen.
Beterschap dan he ;). Wiej, tog maar ff de 500e post in dit topic :P. Ik dee dit niet om de 500e te zijn hoor, nou, eiglijk wel :P.

Gister weer ff verder gegaan met Ajax, zit intussen al in mijn 3e seizoen, kon naar sevilla gaan maar daar had ik geen zin in. Intussen al Sneijder verkocht, en Källstrom gekocht, en gister ff lekker gespeeld in de CL. Eerst 2-1 verloren :'( van Hajduk en daarna 2-0 gewonne van Roma, thuis dat wel maar tog. Competitie gaat tot nog toe foutloos, alles gewonne, 1 tegendoelpunt. Cambuur opgerold met 6-0 :D .

Champions League zit ik bij Partizan, Roma en Hajduk dus 2e ronde moet ik halen, zo niet dan moet ik mezelf diep gaan schamen :| . Beker moet ik in de 3e ronde uit tegen Emmen, dus dat word weer pittig B) . Sorry King Nothing, maar denk niet dat dit egt voor problemen gaat zorgen bij mij.

Morgen een update.

[ Voor 61% gewijzigd door JanW op 28-01-2005 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

King Nothing schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 23:05:
[...]

Redbridge FC is koel man _/-\o_ Ik ben van plan om naar een wedstrijd van hun te gaan :D
Ze staan irl trouwens laatste, de manager is net weg en heeft de 6 beste spelers meegenomen
Volgens hun eigen site zijn ze geen laatste, maar 18e in de league (zie http://www.redbridgefc.co...eWrap&page=tplleaguestats)? :?

Maar het is wel een erg beperkt team zeg... weinig spelers, en veel van de spelers die er zijn lijken niet eens te weten dat de bal rond is, en niet vierkant...

Anywayz, ik ben er dus ook kort even mee bezig geweest, en meteen maar ff wat eztra spelers ingekocht, met name defensief: 2x DRC, 1x DC, 1x DLC, 1x AMC, 1x SC. Moet nog 1x GK hebben, maar die vind ik nog even niet. Uiteraard allemaal op Free Transfer, want het transferbudget is non-existent.

Heb nog slechts twee games kunnen spelen, maar wel beide gewonnen (resp 2-1 en 2-0), dus ik sta nu wel 2e in de Conference South (Cambridge heeft een iets beter doelsaldo en staat 1e).

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

wildhagen schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 15:58:
[...]

Volgens hun eigen site zijn ze geen laatste, maar 18e in de league (zie http://www.redbridgefc.co...eWrap&page=tplleaguestats)? :?
Oude stand, als je de nieuwsberichten op die site leest dan zie je wel dat ze laatste staan. ;(
http://news.bbc.co.uk/spo...e_south_table/default.stm ;( :P
Ik kijk dagelijks op de RFC site, is al een onderdeel van mijn vaste surfroute :)
Maar het is wel een erg beperkt team zeg... weinig spelers, en veel van de spelers die er zijn lijken niet eens te weten dat de bal rond is, en niet vierkant...

Anywayz, ik ben er dus ook kort even mee bezig geweest, en meteen maar ff wat eztra spelers ingekocht, met name defensief: 2x DRC, 1x DC, 1x DLC, 1x AMC, 1x SC. Moet nog 1x GK hebben, maar die vind ik nog even niet. Uiteraard allemaal op Free Transfer, want het transferbudget is non-existent.
Huren is een aardige optie, veel spelers kan je voor een seizoen huren en dan 0 euro aan salarissen meebetalen :) En idd, veel spelers zijn slecht.
Heb nog slechts twee games kunnen spelen, maar wel beide gewonnen (resp 2-1 en 2-0), dus ik sta nu wel 2e in de Conference South (Cambridge heeft een iets beter doelsaldo en staat 1e).
Hmmm, Hornchurch doet het bij veel lui goed, die komen vast nog wel :P KUTGW :thup: ;)
Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 23:56:
[...]
Ik vroeg me alleen eens af of jullie ook zo weinig aan scouts hebben? Of ligt dat puur aan mijn database size (normal) dat ik nauwelijks spelers vind (scout Kroatië voor 3 maanden, vind ie 4 spelers, waarvan 1tje met één ster, scout Denemarken voor twee maanden, zes spelers gevonden, waarvan twee met één ster)?

En dan zijn alle spelers ook nog eens 'exciting players that have the potential to BLAH', ik zoek geen potential, ik zoek goede spelers! Wonderkids ed!
Scouten sucked inderdaad. Ik zat met RFC in League 2 en mijn scouts (eentje met 20 en 19 skill voor scouten (ability en potential) toc h?)) kwamen met spelers aankakken die in de Conference South nog amper mee zouden kunnen komen :D
Het schijnt dat het grootste probleem van scouten ligt dat de scouts uitgaan van de reputatie van een club zoals die is aan het begin van het spel. Als jij met je team klimt in de competities stijgt je reputatie uiteraard ook mee. Alleen weten die scouts dat niet. Ik scout met Emmen amper, ik kijk zelf naar de stats (ik heb ze attribute masking niet aanstaan) en aan de hand daarvan haal ik spelers. Zelfs mijn ass.manager durft bij sommige spelers te zeggen dat het zonde van mijn geld is om een speler te halen (bijvoorbeeld Lazovic, zou waardeloos zijn volgens mijn ass.man. Lazovic is nu meest constante spits die ik heb :P ).
Scouten sucked, klaar :r :D

Ik zit met Emmen nog in de UEFA Cup. AS Monaco is een makkie gebleken :D Uit werd het 1-2, thuis een makkelijke 4-2 _/-\o_ 2e KO ronde tegen Olympiakos.

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei! Over spanning gesproken! Ik had een voorsprong van 10 punten op de nummer twee van de ranglijst. Door blessures, schorsingen etc was op de laatste speelronde die hele voorsprong weer weg :'( En ik speelde de laatste wedstrijd zelf tegen de nummer twee (Heracles). Een dag voor die wedstrijd blesseert mijn beste speler zich voor 4 maanden!

Dan de wedstrijd zelf...na 34 minuten krijgt een middenvelder rood, verder met 10 man. Mijn beste spits heeft een eindbeoordeling van 4(!) en speelt dus meteen zijn slechtste wedstrijd van het seizoen. En dan....de 83ste minuut...een zeldzame uitval van mijn team...BOEM! 1-0 !! Met 10 man!

En dus: KAMPIOENUH! KAMPIOENUH! Olé Olé Olé!

:) :D :) :D _/-\o_

De buren zullen wel denken wat die "YEEEEEEEEEEEESSSSSSS" in godsnaam te betekenen had :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sarinsarin schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 10:23:
What the F**K!!!!

Ik met Redbridge, eerste seizoen, na 25 wedstrijden ongeveer, ik sta 3e met 1 punt achter op nr 2, Hornchurch.

Ik speel thuis tegen Hornchurch, eerste helft geen bal op goal tegen, tweede helft direct na rust scoor ik.... en het spel loopt vast!!! kan op pause klikken, dan veranderd t in start, en als ik start klik weer in pauze, maar er gebeurt niets. Tijd blijft staan op 47:51, en ik kan alles wel aanklikken, alleen pitch is niet meer te selecteren.
en het spel loopt dus niet door.

Dit is k*t zeg, eerste vastloper. Gelukkig net een autosave vlak voor deze wedstrijd, ik met een kwaad hoofd direct over spelen, 3x zelfs, en 3x over al na 20 minuten 2-0 achter, grrrr.

Afkoelen maar en vanavond gewoon weer proberen
Je hebt waarschijnlijk de nieuwe teksten geïnstalleerd bij goals enzo. Sommige hebben daar ditzelfde probleem mee. Je kan dit heel simpel oplossen door naar overview te gaan en dan op de getallen achter de maker van het laatste doelpunt drukken:
"Naamspeler" (21) <-drukken op een-en-twintig-
Daarna gaat hij dan verder.
Beetje mosterd na de maaltijd misschien maar toch om je voor verdere problemen te behouden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

King Nothing schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 16:45:
[...]

Oude stand, als je de nieuwsberichten op die site leest dan zie je wel dat ze laatste staan. ;(
http://news.bbc.co.uk/spo...e_south_table/default.stm ;( :P
Ik kijk dagelijks op de RFC site, is al een onderdeel van mijn vaste surfroute :)
Ah, dat had ik niet in de gaten.
[...]

Huren is een aardige optie, veel spelers kan je voor een seizoen huren en dan 0 euro aan salarissen meebetalen :) En idd, veel spelers zijn slecht.
Klopt op zich wel, maar mijn ervaring is dat huren ERG, ERG lastig is, zeker als je maar een kleine club bent. Ik heb ook twee spelers geheurd (DL en MC), maar meer kreeg ik er niet voor elkaar. Verder mag je er maar maximaal 4 huurspelers in je selectie hebben op dit niveau, en zelfs dat vond ik nog te krap qua selectie, vandaar kopen :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

wildhagen schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 18:29:

Klopt op zich wel, maar mijn ervaring is dat huren ERG, ERG lastig is, zeker als je maar een kleine club bent. Ik heb ook twee spelers geheurd (DL en MC), maar meer kreeg ik er niet voor elkaar. Verder mag je er maar maximaal 4 huurspelers in je selectie hebben op dit niveau, en zelfs dat vond ik nog te krap qua selectie, vandaar kopen :)
4 korte duur, 4 lange duur :)

Emmen zit in de kwartfinale van de UEFA Cup _O_ Olympiakos won in Emmen met 0-1, ik won in Griekenland met 0-1. Penalties dus en mijn keeper Doni stopte 3 van de 4 penalties :>
Volgende tegenstander: Atletico Madrid :) Als ik win (hahahaha :D ) mag ik tegen PSV of Real Madrid.
Competitie: gedeeld 2e :Y) De voorsprong van Ajax is geslonken naar 4 punten nadat Ajax al 3x op rij niet heeft gewonnen. Ikzelf heb 19 competitiewedstrijden op rij niet meer verloren, mijn laatste (en enige) nederlaag was op de 5e speeldag tegen FC Utrecht.

Charlton sprokkelt puntjes en staat nog steeds boven de degradatiezone. Laatste 3 wedstrijden gingen met 0-2, 0-2 en 0-2 verloren :/ Ik werd opeens weer eens met een andere club gelinked, Manchester City zou intresse in mij hebben. Als ze idd komen ben ik denk ik weg bij Charlton. City is weer een stap omhoog :)
Charlton heeft 3 weken niet gespeeld |:( FA Cup weekeind, inhaalweekeind en FA Cup weekeind. Dat schiet lekker op :/ Wel zijn alle spelers nu lekker uitgerust en zijn bijna alle blessures over :D

[ Voor 26% gewijzigd door King Nothing op 28-01-2005 18:47 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag hierboven dat iemand Bierofka had ontdekt. Top-winger inderdaad, maar ik heb nog een betere voor je: Martin Petrov. Bulgaar die erg snel is en in drie maanden tijd (hij was in de winterstop overgekomen van een Duitse prutsclub) het tot de leider van het 'assist-kampioenschap' heeft geschopt. Bij mij blijft ie maar langs de zijlijn opkomen, iets waar ze in de eredivisie niet echt raad mee wisten. Ben dus maar weer kampioen geworden het afgelopen seizoen, vrij afgetekend ook nog wel. Zal straks wel even een screenie posten van de prijzenkast. 2X kampioen in 3 seizoenen, 1X derde. Afgezien van de Cruyff-schaal zijn bekers niet echt mijn ding. Champions league haal ik wel de 2e ronde maar dan is t ook hard afgelopen. Same issue met de beker. Maakt niet uit tegen wie, ik verlies altijd in de 3e (of 4e) ronde.

Dit heeft wel tot gevolg dat de echte topclubs nog steeds niet in mijn diensten zijn geinteresseerd. Ik heb daarom ook maar besloten om dit het jaar van de waarheid te laten worden. Champions league moet binnengehaald worden, anders hou ik het voor gezien. Denk dat een fijne 3e divisie club in Engeland WEL geinteresseerd in me is...

By the way, nog een supertalentje: John Jairo Mosquera. Heb ik op 16-jarige leeftijd 'gestolen' bij River. Echt een topspits, zeker voor degenen die met subtoppers spelen zoals NAC (of NEC in mijn geval ;))

Edit: Daar istie dan:

Afbeeldingslocatie: http://images.google.nl/images?q=tbn:ZmQjS8khw7wJ:http://www.feyenoordleven.nl/kampioensschaal.JPG ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2005 17:28 . Reden: Moest ff mn schaal terughalen bij Theo M. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grmbl...echt goed gaat het nog niet in de eredivisie met Helmond Sport...krijg je 10 miljoen TV geld, is er nog geen geld voor transfers. Ik heb wel wat goede talenten weggesnoept bij Feyenoord (Blonk en Artz) en - eigenlijk meer voor de gein - Guiseppe Signori gehaald in de spits :D maar winnen zit er niet echt in...ik heb vier keer gelijkgespeeld en drie keer verloren :'(

[edit]
en die Mosquera zit bij mij al bij Deportive met een waarde van 12.000.000 :/

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2005 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmhh, het lijkt niet goed te gaan met mij en Standard Luik. Sta weldegelijk nog tweede in de competite op 4 pnt van Genk (ziet er niet meteen naar uit dat ik nog de titel kan pakken), maar het bestuur en de supporters beginnen te morren. Vreemd toch !

Nu ja, als je de verwachtingen bekijkt :

The board thinks the team should hold a higher position in the league ...

Ze willen dus net als de supporters dat ik kampioen speel.

In het echte leven zeggen de supporters dat ondertussen ook al een tiental jaar maar hoger dan de derde plaats is het nooit gelukt. ik hou m'n hart dus vast...binnenkort lig ik dus ook buiten :-(

suc6 nog heren !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is er toch nog hoop ... zonet 2-1 gewonnen via een dubieuze strafschop in de 92ste minuut terwijl Genk maar 0-0 heeft gedaan ... here we come.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar zeg je me nu wat; die mening van het bestuur en publiek werkt me aardig op de zenuwen. Zelfs als je in verliespunten bovenaan staat (DWZ je hebt minder wedstrijden gespeeld, maar als je die wedstrijden zou winnen sta je bovenaan) gaan ze al lopen mekkeren dat je prestaties achterblijven bij de verwachtingen! Ook al is dat helemaal niet mogelijk! En afgezien daarvan, as if het bestuur van NEC uberhaupt ooit t recht heeft om de titel te eisen! 8)7

Offtopic: Als Mosquera te duur is: kijk eens naar Luiso of Zampagna. Kun je allebei in Italie vinden. Zijn niet ultra-snel, maar kunnen wel goed koppen en afmaken. Die Zampagna -schopte er 35 in zn eerste seizoen- speelt bij Messina, club waar ik ook een andere top-winger vandaan heb. Naam ben ik ff kwijt, maar hij is een d/dml.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 20:31:
Offtopic: Als Mosquera te duur is: kijk eens naar Luiso of Zampagna. Kun je allebei in Italie vinden. Zijn niet ultra-snel, maar kunnen wel goed koppen en afmaken. Die Zampagna -schopte er 35 in zn eerste seizoen- speelt bij Messina, club waar ik ook een andere top-winger vandaan heb. Naam ben ik ff kwijt, maar hij is een d/dml.
Thanks, maar je hebt het tegen iemand met een transfer budget van 40.000 euro :D Zampagna is slechts 7 miljoen te duur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 20:31:
Daar zeg je me nu wat; die mening van het bestuur en publiek werkt me aardig op de zenuwen. Zelfs als je in verliespunten bovenaan staat (DWZ je hebt minder wedstrijden gespeeld, maar als je die wedstrijden zou winnen sta je bovenaan) gaan ze al lopen mekkeren dat je prestaties achterblijven bij de verwachtingen! Ook al is dat helemaal niet mogelijk! En afgezien daarvan, as if het bestuur van NEC uberhaupt ooit t recht heeft om de titel te eisen! 8)7
Het lijkt mij dat er dan bij jou ergens anders ook het eea misgaat. Ikzelf zit bij Emmen met de verwachting dat ik Europees voetbal moet halen. De comeptitie begon slecht, rond de 12e plaats gehangen en daar ook een tijdje gebleven (gestegen naar 8e ofzo, veel te vaak gelijkspelen) en toch bleef het bestuur delighted met mij.
Bij Charlton ligt het iets anders omdat ik daar degradatie moet proberen te ontlopen, maar ik denk dat het bestuur dat amper boeit als ik degradeer :P Ik kreeg vandaag wel voor het eerst een bericht dat het bestuur niet blij was met een nederlaag. Ffs, ik sta 17e en moet uit naar Chelsea, die staan 2e en hebben een wereldteam staan, ik heb nogal wat blessures en een schorsing bij mijn basisspelers en ik verlies met 0-6 :/ Mijn reserveverdedigers zijn minder goed dan ik dacht :> Mij boeit dat niet, al is 0-6 wel de grootste nederlaag van Charlton in het spel.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik dit is niet de eerste keer dat ik het heb hoor. Ook in de voorgaande edities, toen ik met andere ploegen speelde was het hetzelfde verhaal. Maar goed, boeit verder niet echt.

Wilde trouwens wel nog iets zeggen over voorgaande scoutingverhaal. Ik heb de indruk dat het alleen de eerste maand werkt. Want ik heb al mijn scouts structureel in het vliegtuig zitten (daar betaal ik ze per slot van rekening voor) en alleen in het begin komen ze met een beetje spelers aanzetten. Daarna is het al snel afgelopen, is het uitsluitend nog maar brandhout wat nog niet eens goed genoeg is voor mn NEC amateur elftal (en die spelen zondag derde klas, en geloof me, die kennen er weinig van). Maar soms, heel soms, zit er een pareltje bij (zie bovenstaande postings). BTW, ik vraag me trouwens wel af waar jij je spelers vandaan haalt Japser. Want ik blijk niet de enige te zijn met slechte scouting ervaringen. Check je andere sites voor gerapporteerde spelers ofzo? (such as the dugout.net etc)
Thanks, maar je hebt het tegen iemand met een transfer budget van 40.000 euro :D Zampagna is slechts 7 miljoen te duur ;)
Right, das inderdaad niet echt een optie dan. :X

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2005 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amai, het blijft uitermate spannend ... met nog één competitiewedstrijd te gaan sta ik nu 1 pnt voor op Genk. Zij hebben wat liggen gelijkspelen en ik was in de winning mood, zelfs zonder klasbak Sergio Conceiçao op de rechterflank.

Ik moet tegen de voorlaatste en Genk tegen de 11de. Probleem is wel dat de voorlaatste zich theoretisch nog kan redden op de laatste speeldag en zij zullen er dus wel voor gaan ... IK OOK !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YESSSSSSSSSSSSSS

2-0 gewonnen en Genk had ook gewonnen dus het was nodig !

Ben kampioen in m'n eerste seizoen bij Standard. Iets wat in het echte leven nooit meer lijkt te lukken ...

M'n 2 spitsen waren samen goed voor 45 doelpunten (Sambegou Bangoura had er 25, Lebohang Mokoena 20). Not bad at all ...

Bon, nu nog wel wat werk maken van de transfers ... zit achteraan enorm krap !

Goede DC's, iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Ik heb Sol Campbell bij Charlton achterin lopen, die's best goed :P Ik zit wel in 2010 en hij's 35 :D

Emmen uitgeschakeld in de UEFA Cup, 1-2 en 0-2 verloren van Atletico Madrid. En zoals het hoort weer gezakt naar de 4e plaats in de HCE :/ Het ging lekker, ik stond vlak achter AJax en opeens besluit de helft van spelers dat de moraal naar beneden moet en dus win ik 5 op rij niets meer. :/

Ik zal later vandaag een updat neerknallen, ben bijna klaar met seizoen 6.

Oeh, KUTGW comatose :Y)

[ Voor 4% gewijzigd door King Nothing op 30-01-2005 15:11 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Samuel Kuffour, maar waarschijnlijk ben je al te laat een speelt hij bij Liverpool oid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, maar bij mij speelt hij al bij Lazio en die gozer moet een slordige 8 milj EUR kosten.
Ben eerder op zoek naar een meteen inzetbare niet te dure oplossing ... heb oa Matoukou van Genk gekocht :-) effe de concurrentie verzwakken, maar zoek er eigenlijk nog eentje ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:06

Vos

AFCA

Ik vond deze wel geinig :p

Afbeeldingslocatie: http://www.stevens.cistron.nl/jasper/fm-samp-average-k.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Seizoen 2009/10 beeindigd vandaag :Y)

Het slechtste eerst ;(
Charlton is als 19e geeindigd in de Premier League, dat betekent dus degradatie :( In het begin van het seizoen liep het behoorlijk, de laatste 8 wedstrijden kon ik niet meer winnen en dus zakte ik op de ranglijst als een baksteen.
Enige positieve van een seizoen Premier League is dat mijn D R Youth Player o/t Year is geworden :Y)
Spelerstats staan hier
Eindstand staat hier

Emmen boekt eindelijk wat vooruitgang na 2 4e plaatsen :P Dit seizoen 3e geworden :Y) De laatste wedstrijd moest ik tegen Feyenoord met wie ik gelijk stond op de 3e plaats. Feyenoord had een beter doelsaldo, dus ik moest winnen om 3e te worden en dat lukte ook, 2-0.
In de Amstel Cup uigeschakeld in de kwartfinale door Ajax, in de UEFA Cup een kwartfinale tegen Atletico Madrid en ook daar uitgeschakeld. Op de Europeese clubranglijst weer 25 plaatsen geklommen dankzij mijn optreden, voigend seizoen wil ik proberen weer minstens de kwartfinale te halen in de UEFA Cup (nog steeds 2 clubs in de CL helaas).

Emmenstats staan hier Let eens op het gemiddelde van Kevin van Dessel ;)
Eindstand van de HCE staat hier AZ en Roda zijn ondertussen beide gedegradeerd >:)

Volgens mij gaat de UEFA coefficietenlijst (wat een kutwoord) de mist in :/

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/50653/full.jpg

Bekijk de aantallen clubs voor de CL eens van bv Oostenrijk en Rusland en de posities waar ze staan. FFs, Polen staat 25e en ze mogen 3 clubs in de CL afvaardigen.

[ Voor 10% gewijzigd door King Nothing op 30-01-2005 21:34 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 18:19:
[...]

Je hebt waarschijnlijk de nieuwe teksten geïnstalleerd bij goals enzo. Sommige hebben daar ditzelfde probleem mee. Je kan dit heel simpel oplossen door naar overview te gaan en dan op de getallen achter de maker van het laatste doelpunt drukken:
"Naamspeler" (21) <-drukken op een-en-twintig-
Daarna gaat hij dan verder.
Beetje mosterd na de maaltijd misschien maar toch om je voor verdere problemen te behouden :/
Nee hoor, heb alleen de officiele patch geinstalleerd en verder niets....
maar mocht t weer gebeuren, zal dit proberen als dat kan, misschien dat t helpt.

[ Voor 3% gewijzigd door sarinsarin op 31-01-2005 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 21:37
Kan ik 'ongestraft' mijn aanvallende linker en rechter middenvelders als gewone middenvelders laten spelen..

Ik speel nu:

PHP:
1
2
3
4
5
6
   |  |
 |  |  | 

|
|  |  |  |
    |

En wil:
PHP:
1
2
3
4
5
6
   |  |
    |  
 |     |
    |
|  |  |  |
    |

Kan dat met mijn huidige aanvallende middenvelders op de flanken (sneijder en adu?) Ik wil met twee spitsen blijven spelen namelijk en mijn verdediging schuif ik soms mee waarbij er een extra centrale defensie middenvelder bij komt ten koste van een centrale verdediger.
[afbeelding]

Bekijk de aantallen clubs voor de CL eens van bv Oostenrijk en Rusland en de posities waar ze staan. FFs, Polen staat 25e en ze mogen 3 clubs in de CL afvaardigen.
Heel vaag. Zal eens kijken of het hier begin 2007 nog klopt.

[ Voor 24% gewijzigd door HCMarX op 31-01-2005 15:46 ]

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
woeps

[ Voor 98% gewijzigd door HCMarX op 31-01-2005 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike-man
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 07:05
Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 20:24:
Iedereen RFC O-)

Waarom nou niet eens een andere clubje, en nee ik bedoel niet Nuneaton of Cambridge, maar waarom neemt nou iedereen dezeflde club Iedereen kiest RFC in de Conferece North/South :X

Maargoed, ik ben tweede geworden in mijn eerste seizoen in Leaque Two, dus directe promotie.

Indrukwekkende cijfers wat betreft mijn thuiswedstrijden, twee seizoenen op rij:

Dit seizoen: 23 wedstrijden 17-6-0 (49-11)
Vorig seizoen :21 wedstrijden 16-5-0 (42-8)

Walsall is ook gepromoveerd, ook via een tweede plek. Petero zit dus in The Chapionship.
Ik ben een potje begonnen met de Stafford Rangers. Wat een naam, geweldig! Nu maar kijken of we een beetje kunnen klimmen......

Scorito: FC Bal op ons dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een vraagje, weet er iemand waar ik de crack van cm 03/04 kan vinden (om het spel te spelen, zonder cd)??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike-man
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 07:05
Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2005 @ 17:29:
even een vraagje, weet er iemand waar ik de crack van cm 03/04 kan vinden (om het spel te spelen, zonder cd)??
Moet dit niet in het aparte CM 03/ 04 topic?? ;)

O-)

Scorito: FC Bal op ons dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha ja sorry, maar daar reageert niemand meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Laatst online: 12-07 18:27
Bovendien zijn dat soort vragen hier niet toegestaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

ik ben ook maar eens begonnen met dit spel, vroeger speelde ik de zeer oude versies, mijn laatste was 00/01 als ik me niet vergis.

nu dus met 2005 begonnen, maar ik zie direct al dat je met veel competities tegelijk kan spelen, is dat verstandig, dit in verband met snelheid, ik ben dus direct met de nederlandse competitie begonnen.
Wat me opvalt is de interface, maar ik mis of kan het volgende niet vinden.. een kalender in het begin van het seizoen, niet moest ik verplicht oefenwedstrijden spelen, vroeger kon je deze cancellen.

De oude CM games waren vrij makkelijk, zal nu wel anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

ratsja schreef op maandag 31 januari 2005 @ 18:44:
ik ben ook maar eens begonnen met dit spel, vroeger speelde ik de zeer oude versies, mijn laatste was 00/01 als ik me niet vergis.

nu dus met 2005 begonnen, maar ik zie direct al dat je met veel competities tegelijk kan spelen, is dat verstandig, dit in verband met snelheid, ik ben dus direct met de nederlandse competitie begonnen.
Ligt helemaal aan je pc :) Ik speel met 4 competities op een Athlon XP 1800+ met 512mb ram. Dat wil, maar is niet zo snel als dat jij waarschijnlijk nog kent van 00/01.
Wat me opvalt is de interface, maar ik mis of kan het volgende niet vinden.. een kalender in het begin van het seizoen, niet moest ik verplicht oefenwedstrijden spelen, vroeger kon je deze cancellen.
Linkerkant staat een navigatiebalk. Daarin zie je je Seniorsquad, je reserves, je jeugd, de staff, training en finances. Als je dan bij je squad staat (je eerste dus :P ) kan je Fixtures zien in die balk. Daar kan je ook de friendlies cancellen :) Makkelijker is het om je ass.manager de verantwoording te geven bij het spelen van friendlies.
De oude CM games waren vrij makkelijk, zal nu wel anders zijn.
Yup :Y) FM is een stuk moelijker geworden, back to back promoties zitten er amper meer in. Mooiste voorbeeld is mijn degradatie met Charlton uit de Premier League terwijl ik met CM 01/02 geen enkele moeite had om mee te doen in de EPL met Wolves en Charlton nadat ik met beide was gepromoveerd :)

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

King Nothing schreef op maandag 31 januari 2005 @ 19:26:
[...]

Ligt helemaal aan je pc :) Ik speel met 4 competities op een Athlon XP 1800+ met 512mb ram. Dat wil, maar is niet zo snel als dat jij waarschijnlijk nog kent van 00/01.

[...]

Linkerkant staat een navigatiebalk. Daarin zie je je Seniorsquad, je reserves, je jeugd, de staff, training en finances. Als je dan bij je squad staat (je eerste dus :P ) kan je Fixtures zien in die balk. Daar kan je ook de friendlies cancellen :) Makkelijker is het om je ass.manager de verantwoording te geven bij het spelen van friendlies.

[...]

Yup :Y) FM is een stuk moelijker geworden, back to back promoties zitten er amper meer in. Mooiste voorbeeld is mijn degradatie met Charlton uit de Premier League terwijl ik met CM 01/02 geen enkele moeite had om mee te doen in de EPL met Wolves en Charlton nadat ik met beide was gepromoveerd :)
aha bedankt voor de tip, ziet er echt anders uit allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
De koppositie in Nederland is weer herovert, ben aan een goede serie bezig, waarbij het smetje is dat PSV in het onderlinge duel in de 94ste minuut de 2-2 maakte.

Desondanks lig ik op ramkoers.

Beker was ik direct uitgeschakeld (door Heerenveen waarvan ik krap tien dagen later in de competitie ook nog van verloor)

Europees gaat het goed, na in de voorrondes van de CL nog verloren te hebben van Legia ben ik nu doorgedrongen tot de kwartfinales (na winst op Legia en Brugge) De uitwedstrijd heb ik met 4-1 gewonnen van Hajduk, dus die halve finale zit erin.

In die halve finale zou ik dan Aston Villa (Eerste wedstrijd uit 2-0 gewonnen van Bayern) tegenkomen waarvan ik nog kansloos verloor in de groepswedstrijden met 3-1. Hajduk thuis wordt de laatste wedstrijd voor vandaag.

Edit:
Thuis Hajduk met 5-0 opgerold. Rafael van der Vaart heb ik een helft rust gegeven waardoor Daniel de Ridder in de basis begon als Centrale Aanvallende Middenvelder. Freddy Adu is twee weken uitgeschakeld, en daarom speelde Mauro Rosales in zijn plaats.

Een goede reserve bank, want binnen tien minuten had Rosales er twee inliggen, en in het begin van de tweede helft gooide hij de wedstrijd definitief op slot. Vlak daarna was het de Ridder die de vier nul voor zijn rekening nam. Kone heeft er daarna 5-0 van gemaakt.

In de halve finale tref ik dus Aston Villa wat eerder dit seizoen te sterk is gebleken.

Op transferfront heb ik weinig opvallends te melden. Ik ga proberen de groep bij elkaar te houden, en hooguit enkele reserve spelers verkopen (Steven Pienaar, Lorenzo Davids, Jory ten Brinke en Nog wat spelers uit het tweede) Twee spelers komen mij sowieso in de breedte versterken deze zomer.

-Edwin v/d Sar komt transfervrij over van Udinese om bij mij tweede of derde keeper te worden (getekend tot 2011), zodat ik Kenneth Vermeer kan verhuren die op zijn leeftijd (20 of 21) eigenlijk veel hoort te spelen. Nu pikt hij vooral zijn wedstrijden mee bij jong Oranje
-Nando Rafael komt transfervrij over van Hertha BSC. Hem heb ik een relatief kortlopend contract aangeboden, omdat ik vrij breed in de spitsen zit (Kone en John als vaste spitsen, met daarachter een altijd goede Ryan Babel en Georgino Boateng (voor 2.500.000 overgenomen van Feyenoord) Rafael komt als vierde spits waarbij ik Boateng ga proberen te verhuren, ik vind hem te goed om zo weinig te spelen en hij is pas 17, maar heeft tot nu toe toch 2 keer gescoord in drie invalbeurten.
-Ik ben nog bezig met een middenvelder van Jong PSV, die in eerste instantie gewoon in het tweede mag gaan spelen, maar bij nood in het eerste kan meedoen.

[ Voor 54% gewijzigd door HCMarX op 31-01-2005 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeVision
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:51
heb eindelijk m'n nieuwe computer gebouwd, zodat ik het eens fatsoenlijk kan draaien, blijft een erg leuk spel, wat erg verslavend is over korte periodes.

Blijven alleen altijd verschrikkelijk stomme en vooral irritante fouten in zitten.

Nu weer dat gele kaarten gezeik in de nederlandse competitie... 2 wedstrijden schorsing ipv 1 na aantal gele kaarten.

En periode table in 1e divisie klopt helemaal voor geen meter. Zolang periode nog niet afgelopen is, wordt er maar wat geraden voor de eerst volgende wedstrijd. (na 5 wedstrijden bv team met 6 gewonnen wedstrijden). Ben nog niet zo ver nu, 10 wedstrijden of zo, maar veendam heeft 1e periode blijkbaar gewonnen met 18 punten (8 wedstrijden), in de totale stand hebben ze echter 15 punten na 9 wedstrijden, snappen jullie het nog ? :P

Nou ja, hopen maar dat ik kampioen wordt, op periode titels hoef ik op zo'n manier niet echt te rekenen ben ik bang :P

Vind het nog steeds jammer dat veelal de engelse competities goed draaien, maar daarbuiten de boel aan snel aan fouten onderhevig is.

"I do not fear computers, I fear lack of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
Grrrr, eerste seizoen met Redbridge FC afgesloten als derde.
Nu is dat niet erg, maar in de playoffs gewoonweg genaaid door t spel, ik mocht gewoon niet promoveren.
eerste playoff uit met rust 0-2 voor, werd nog 2-2, kan gebeuren.
de return thuis lang 0-0, tegenstander (weston super mare) 2x rood en krijgen geen enkele kans, ik ben continu aan t beuken op hun goal, en na 92:58 min wordt t 0-1 met een onmogelijk bal, spits van hun tussen 6 man van mij in de 16 (t was een corner en zij hielden 6!!! man op de middenlijn) ramt de 0-1 binnen, grrrrrr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zelf sta ik met Redbridge nu 6e, met nog 4 wedstrijden te gaan. Ben dus nog volop in de race voor de promotion playoffs. Kampieonschap zit er helaas niet meer in, want die staan 14 punten op me voor.

Ben nu ook een tweede game op een andere PC gestart (de ene week doe ik de ene game, dan weer een week de andere), dus ik draai nu twee games naast elkaar. Hier heb ik voor de verandering eens gekozen voor een grote club, in dit geval dus PSV. Dus Europees voetbal op niveau. Voorrondes van de Champions League ging lekker. Ik moest tegen HJK Helsinki (Finland), en die rolde ik op met 2-1 (uit) en 2-0 (thuis). Over naar de groupsfase. Helaas daar net derde geworden, en dus geen overwintering in Europa.... lijkt het echte PSV wel! Maar ja, wat wil je, als je in een poule met Real Madrid (de latere CL-winnaar), AC Milan en Olympique Lyon zit... toch heb ik Real Madrid kunnen verslaan (1-0 thuis) en gelijkgehouden (1-1 uit)... Olympic Lyon ging ook nog wel (2-0 uit gewonnen, maar wel 1-0 verloren thuis). Helaas was AC Milan toch echt wel een paar maatjes te groot voor me (2-0 verloren thuis en 3-1 uit). Zij werden dan ook eerste in de poule, gevolgd door Real, PSV en Lyon.

In de Amstel Cup al in de kwartfinale uitgeschakeld, door een miniatuurploegje nog wel dat niks voorstelt (ADO Den Haag)... 1-0 via penalty voor ADO.

Het kampioenschap ging ook niet echt lekker, ben er tweede geworden, 4 punten achter Ajax. Dit kwam vooral door een slechte seizoensstart van mij, mijn gekozen tactiek werkte voor geen meter, en ik moest dus overschakelen. Daarna kwam ik goed op stoom. Derde werd Feyenoord, vierde FC Groningen. Degradatie was er voor FC Utrecht (direct), RBC en Willem II (beide via de nacompetitie). Promotie was er voor Fortuna Sittard (kampioen van de GGD), Helmond Sport en Sparta (beide via nacompetitie).

In mijn tweede seizoen ging het in de voorronde van de CL ook goed. Dit keer mocht ik tegen CSKA Moskou, en die werden met 3-1 (uit) en 2-1 (thuis) opgerold. Toen de loting voor de groupfase... hmm, samen met Arsenal, Benfica en Parma. Minder zwaar dan vorig jaar, maar toch zwaar genoeg. En ja hoor, verloren met 1-0 (uit) van Benfica, 0-0 gelijkspel thuis tegen Parma en maar liefst 3-0 verloren van Arsenal (thuis), het ziet er dus niet goed voor me uit. Ik moet nog drie wedstrijden, maar ik vrees dat het weer "exit Europa" gaat worden...

Gelukkig gaat het in de competitie wel erg lekker, sta nu na 6 wedstrijden eerste, twee punten los van Ajax en drie van Feyenoord. Mede te danken omdat ik Ajax in de Arena even voetballes heb gegeven door met 4-1 te winnen.

Transfers: hmm... let's see. Vorig jaar heb ik Céher en Sojakovic (oid) verkocht, die fungeerden toch maar als dood hout, en de board verwachtte dat ik de 'enormous wage budget' zou erugbrengen. Enige aankoop die ik gedaan heb is Freddy Adu, die nu in de reserves elke tegenstander van het veld schopt (door te scoren bedoel ik dus) voor 1.5 miljeon euro.

Dit jaar heb ik Lucius kunnen verkopen (heb genoeg DMC's: Hoogstrate, Vogel, Cocu). Ook heb ik Lee kunnen verkopen, Bouma en Alex kunnen het daar wel goed genoeg af en Lee begon te zeiken over te weinig spelen. Jammer voor hem, exit. Leandro en Afellay heb ik kunnen verhuren (resp Helmond Sport en MVV).

Scoren is geen probleem, zowel Sibon als Vonlanthen scoren bij het leven (resp 19 en 18 goals vorig seizoen), op de voet gevolgd door Van Bommel en Vennegoor Of Hesselink (resp 13 en 11 goals). Dit jaar doet vooral John de Jong het erg goed, terwijl Sibon een beetje tegenvalt.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

ik heb nog een vraag, ik herinner me van de oude spelen dat je zelf een tactiek kan maken en dan niet alleen een opstelling, maar ook hoe de spelers moesten lopen als de bal op een bapaalde plek in het veld is, dat is nu niet meer zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
ratsja schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 14:37:
ik heb nog een vraag, ik herinner me van de oude spelen dat je zelf een tactiek kan maken en dan niet alleen een opstelling, maar ook hoe de spelers moesten lopen als de bal op een bapaalde plek in het veld is, dat is nu niet meer zo ?
Was dat niet zo bij premier manager???
weet zo niet of t bij FM kan..
Bij PM was t veld dan verdeeld in allemaal hokjes, en als je dan een ander hokje aanklikte kon je precies instellen waar jopuw spelers heen moesten als de bal in het desbetreffende vakje was

[ Voor 19% gewijzigd door sarinsarin op 01-02-2005 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:44

odan

The dark side is within all!

ik weet dat het zo bij cm01/02 was maar of het in de versies daarna zat weet ik niet meer heel erg weinig gespeeld.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo weer ff een updatje van mij..

Het is een mooi seizoen geweest!

Doelstellingen waren 3e worden in het kampioenschap, League Cup winnen, FA cup ver komen, EUFA cup eer hooghouden en misschien ver komen..Dit alles is redelijk gelukt...

Competitie

Competie ging goed dit seizoen... wedstrijden die gewonnen moesten worden werden dat ook en wedstrijden waarmee ik met een gelijkspel genoegen nam (Chelski uit, Man Utd uit, Arsenal uit) luktet ook re-de-lijk. Alleen tegen Man Utd krijg ik het maar _niet_ voor elkaar om te winnen... Vervolgens een 'beslissingswedstrijd' tussen Aston Villa en mij (the Spurs), waarmee óf ik 4e zou worden en maar 3 punten achter zou staan op de nummer 3 (Chelsea) of Aston Villa dat zou doen. Ik verloor. 1-0. Luke Moore. Teleurstellend. Hoe toevallig verloor AV de wedstrijd daarna en kwam ik alsnog op een (gedeelde) 4e plek.. Er was nog hoop. Ik won al mijn wedstrijden, net als Chelsea, en werd dus 4e. Aston Villa, 6e..Eindstand zag er als volgt uit :

Afbeeldingslocatie: http://img155.exs.cx/img155/7039/eindstand4jr.gif

Zat dus allemaal behoorlijk dicht op elkaar. Man Utd excelleerde gewoon heel erg met als dragende speler Giggs, who else...Ondertussen bennik trouwens vriendjes met Sir Alex en das mooi, geloof ik, geen id waar 't goed voor is.

FA cup

1 Wedstrijd gespeeld, 1 wedstrijden verloren, 1-0. Lekker boeiend, jammer. Speelde met een C elftal (8 spelers uit U18 laten spelen, doelstelling tijdens het seizoen bijgesteld, waarom lees je hieronder.

League Cup

The Spurs mogen zich cupholders noemen. We hebben 'm dus gewonnen dit seizoen, en niet zomaar.

3e Ronde - Sunderland : 4-2
4e Ronde - Chelsea : 1-1. Gewonnen op pingels
Kwart Finales - Wigan : 3-1
Halve finales, eerste wedstrijd : 2-4 Arsenal, verloren.
Halve finales, tweede wedstrijden : 4-0 gewonnnen.
Finale : Middlesbrough 5-1.

Goed seizoen gedraaid dus binnen LC. 2 Stadsgenoten, de grote broers eruit geknikkerd, met als toppunt toch wel de thuiszege op Arsenal van 4-0. Mokoena werd ook nog eens topscorer met 6 goals.

UEFA Cup

We moesten van ver komen, heel ver. Kwalificatiewedstrijden die al 15 Juli begonnen. Eerste 2 ploegen rolde ik op, tot mijn grote genoegen. De finale kon ik óf geloot worden tegen 1 of ander Pools clubje óf Betis Sevilla. Natuurlijk lootte ik Betis. Uitwedstrijd werd verloren met 0-1, lullig doelpuntje, hun keeper een 10, je kent de wedstrijden wel. Thuiswedstrijd hadden we aan 2 doelpunten genoeg en daar hielden de spelers zich dan ook keurig aan, Betis werd verslagen met 2-0, het tournooi kon nu voor het echie beginnen. Eerste ronde lootte ik Zurich (1-0 U , 4-0 T). Groepsstage werd ik geloot met Sochax, Zwolle, Schalke en Depor. Exacte uitslagen heb ik geen zin uit te typen. Om je een klein beeld te geven ; aantal doelpunten voor : 11, tegen : 2. Lijkt me netjes. Ok, 2e knockuit fase, tegen Hearts uit Schotland, niet onderschatten, ze zijn niet voor niets zover gekomen. Dat dacht ik, 2x 4-0. Ik begon in mezelf te geloven, dat ik daadwerkelijk ver zou kunnen komen, hiermee was ik ook al re-de-lijk tevreden.

Kwartfinale : Lazio Roma, net spelers als Sneijder en Inzaghi. Uit met 1-0 verloren, ansich nog wel te doen dus. Thuis gewonnen, 4-0! Ja. Ik schrok er ook van.

Halve Finale : Juventus. Ja het was leuk, die UEFA cup. Jammer dat het nu ophoud, niets op je voor te schamen, tegen De Oude Dame. Eerste wedstrijd thuis, alles maar op de verdediging gegooid in de hoop dat ik een countergoal kon maken, op zn Fortuna Sittards... En jawel het lukte, 1-0. Mokoena, ja we kunnen scoren, ook tegen Juve.

Uitwedstrijd was natuurlijk een ander verhaal. Opnieuw op de counter in de hoop dat zij vanalles zouden missen en Rensing een topwedstrijd zou keepen, nix was minder waar. 1ste Minuut : Ibrahimovic die mij in de 32ste minuut opnieuw het leven heel zuur maakte. 2-0 Verliezen uit, bij Juve, niets op je voor te schamen, dacht ik. Dat dachten de spelers niet;

2-1 : Romaric (43ste minuut)
2-2 : Simon Davies (87ste minuut)
3-2 : Mokoena (89ste minuut)

Top. Finale speler. Tegen HSV. Te doen dus.

IK stond dus in de finale, waar ik vorig jaar nog in de 2e knockout ronde eruit lag en het jaar daarvoor niet eens UEFA cup speelde.

De finale is een spannende wedstrijd met over en weer kansen. 1-0 Voor mij door Mokoena. 1-1, 1 of andere Duitser. 87ste Minuut; vrije trap, rand 16. Romaric stapt op. Romaric scoort. Romaric viert feest. Romaric is MoM. Tottenham Hotspur is kampioen van Europa.

Al met al een mooi seizoen. Dit seizoen 1 aankoop gedaan : Vincent Kompagny, wonderkid. Voor dit seizoen zie ik wat me tegemoed komt. Waarschijnlijk laatste seizoen bij de Spurs, wil verder, hoger, beter. Na 4 seizoenen is het mooi geweest.

Nog ff de selectie voor het seizoen :

Afbeeldingslocatie: http://img75.exs.cx/img75/5444/selectie1qj.gif

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2005 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Ik laat juist in de League Cup mijn jongere spelers spelen, die beker boeit me helemaal niet. De FA Cup is historie enzo :P
Goed bezig verder wannab33 _O_

Emmen zit (met moeite) in de groepsfase van de UEFA Cup. 1e Ronde moest ik tegen Udinese en verllor daar met 3-2, in de thuiswedtsrijd won ik 1-0. Groesfase leverde mij de volgende tegenstanders op:

Amica Wronki (u) 3-0 :)
Levski Sofia (u) 2-1 :)
Athletic Club de Bilbao (t) 0-1 :(
Newcastle Utd. (t) 3-2 8)

Eindstand in de poule weet ik nog niet, de 5e speeldag moet nog gespeeld worden, ik sta nu 1e met 9 punten, Newcastle staat 2e met 6, net zoals Bilbao.

Competitie gaat een keer lekker van start. Na 8 wedstrijden 3e staan is anders als ik gewend ben :P Er wordt een respectable league position verwacht, terwijl ik vorig seizoen nog Europees moest halen :? Nou ja, wordt het alleen maar makkelijker van :P

Charlton begon erg slecht aan de competitie, blijkbaar even weer wennen aan het lagere niveau :P Eerste 4 wedstrijden leverden slechts 4 punten op (3x gelijk, 1 verloren). Nadat ik mijn vaste spitsenduo uit elkaar had gehaald en Babel (voor 600k overgenomen van Ajax) in de basis had gezet begon het opeens te draaien en won ik 9 wedstrijden op rij (8x competitie en 1x League Cup met een veredeld 2e elftal). Ik stond na 4 wedstrijden 22, de serie overwinningen (een clubrecord) bracht me naar de 2e plaats, 5 punten achter een ontketend Southampton en 5 punten voor mededegradant Fulham.
De mooiste overwinning tot nu toe was uit bij Fulham. Stand 2-1 voor Fulham en bij mij krijgt een middenvelder rood :( Met nog 10 minuten te spelen en wetende dat Fulham een rivaal is gok ik maar om vol op de winst te gaan spelen. En verrek, het werkt een keer :) Frank Demouge scoort een loepzuivere hattrick in de 85e, 87e en 90e minuut, eindstand 2-4 _O_

//edit 2
Lachen joh die bekerwedstrijden :( League Cup 4e ronde: 3 geblesseerden en 2 schorsingen, zeg maar :w tegen de ongeslagen reeks :( En ik kon geen jongeren opstellen omdat hun ook moesten spelen :/

[ Voor 14% gewijzigd door King Nothing op 01-02-2005 23:40 . Reden: UEFA Cup groep uitslagen ingevoerd ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
King Nothing schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 18:53:
Charlton begon erg slecht aan de competitie, blijkbaar even weer wennen aan het lagere niveau :P Eerste 4 wedstrijden leverden slechts 4 punten op (3x gelijk, 1 verloren). Nadat ik mijn vaste spitsenduo uit elkaar had gehaald en Babel (voor 600k overgenomen van Ajax) in de basis had gezet begon het opeens te draaien en won ik 9 wedstrijden op rij (8x competitie en 1x League Cup met een veredeld 2e elftal). Ik stond na 4 wedstrijden 22, de serie overwinningen (een clubrecord) bracht me naar de 2e plaats, 5 punten achter een ontketend Southampton en 5 punten voor mededegradant Fulham.
De mooiste overwinning tot nu toe was uit bij Fulham. Stand 2-1 voor Fulham en bij mij krijgt een middenvelder rood :( Met nog 10 minuten te spelen en wetende dat Fulham een rivaal is gok ik maar om vol op de winst te gaan spelen. En verrek, het werkt een keer :) Frank Demouge scoort een loepzuivere hattrick in de 85e, 87e en 90e minuut, eindstand 2-4 _O_
Netjes :)

Het valt me wel op dat er ontzettend veel supergoeie spelers zijn, vooral Spitsen. Nu kwam ik Cavenaghi weer tegen.

In Nederland ben ik na 31 wedstrijden koploper, met drie punten voorsprong op PSV, en ik dacht zes op Feyenoord. Colins John heeft er inmiddels 31 inliggen en wordt waarschijnlijk wel topscorer. In de Uefa Cup is Arouna Kone topscorer met 9 goals, waar vooral opvalt dat Mauro Rosales er al 6 in heeft liggen.

Adu was eerst geblesseerd en speelde daarna niet erg lekker, daarom speelt Rosales nu weer veel wedstrijden vanaf het begin. Zo ook in de halve finales van de Uefa Cup. Uit kom ik met 1-0 achter door een of andere Argentijn. Op slag van rust maakt Mauro Rosales de 1-1. Thuis hoefte ik dus alleen maar de nul te houden. Stekelenburg is in bloedvorm dus dat moet kunnen, en mijn verdediging is uitgerust, omdat twee van hen (Maxwell en Heitinga) in de competitie twee keer hebben moet toekijken door een schorsing. 2-0, dus in de finale mag ik tegen de club van de speler die er vorig jaar nog 11 inlegde in Europa voor mij (As Roma met Robinho)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geluk bij een ongeluk ...

Net de voorbereidingswedstrijd tegen chelsea gespeeld (0-0) en daarna voor de supercup met 4-0 gewonnen van Club Brugge. Daarna was het de loting voor de derde en laatste voorronde van de champions' league ... moest tegen Inter en zag het niet meteen zitten. Spel crasht gewoon bij mij toen ik in de player search op een speler klikte ...

Moest dus opnieuw tegen Chelsea & Brugge ... van Chelsea wel verloren deze keer (vriendschappelijk) met 0-1 en tegen brugge gewonnen met 2-0 deze keer. De loting deze keer valt iets meer mee ... ben uitgeloot tegen olympiakos ... MOET LUKKEN ! En nu maar hopen dat het spel niet meer crasht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-09 17:56
mensen heel leuk spel maar hoe is t mogelijk om puur alleen een uitslag te krijgen van je eigen clubs soms krijg ik die en soms zie ik alleen een paar nummertjes achter een bal aan hobbelen de gamespeed op snel zetten op dat moment werkt niet...ik wil gewoon direct een uitslag zien en geen wedstrijd is t mogelijk??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan op vakantie gaan, dan neemt de ass. manager het van je over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RSD1982 schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 19:30:
mensen heel leuk spel maar hoe is t mogelijk om puur alleen een uitslag te krijgen van je eigen clubs soms krijg ik die en soms zie ik alleen een paar nummertjes achter een bal aan hobbelen de gamespeed op snel zetten op dat moment werkt niet...ik wil gewoon direct een uitslag zien en geen wedstrijd is t mogelijk??
Of je speelt een ander spel? Ik denk dat wat jij wil totaal aan het doel van het spel voorbijstreeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:34
Ik ben een keer een patch of iets tegengekomen waarmee je een wedstrijd in 30 sec. kan spelen, miss is dat wat voor jouw. Ik weet all1 de site niet meer, ik zal is opzoek gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Ja, 't heeft even geduurd, maar ik denk post ff hoe 't met Ajax gaat.

Competitie:
Alles gewonnen 4 tegendoelpunten uit alle wedstrijden. Feyenoord staat 2e op 4 punten achterstand en PSV 3e op 11 punten. Ook noemenswaardig is volgens mij het feit dat ik al 22 wedstrijden lang niets heb verloren in de Eredivisie. Dit record heb ik gister gehaald tegen Roda, alhoewel dat tog wel moeizaam ging door een nipte 1-0 overwinning in de 83e minuut. Doelpunt van Kallstrom.

Champions League:
Gaat bijzonder lekker. Kzit in een poule met Hajduk Split, Partizan Belgrado en AS Roma. 1e wedstrijde verloren van Hajduk met 2-1 uit. Daarna Roma thuis, en ja hoor, ik won met 2-0, en meer dan terecht dat ik won, met Van Der Vaart als grote architect van het elftal (een 10, hoe kan het anders :P ). Daarna de dubbele confrontatie tegen Partizan, thuis 4-0 gewonnen en uit 3-1 gewonnen. Daarna de revanche tegen Hajduk, ff met 4-0 van de mat vegen door doelpunten van Koné (1) Kallstrom (1) en Babel (2). Daarna de laatste, deze ging voor de 1e plaats in de poule, 't was uit tegen Roma. Het was een kille herfstavond en de spelers stonden op het veld, Van Der Vaart op de bank, had rust nodig ( wat een kuttiming om rust te geven ). De wedstrijd begon, en we begonnen gelijk lekker, met in de 1e minuut al een doelpunt van Koné. Daarna bleef het lekker lopen. En in de 30e minuut de 0-2 door Koné :D. Rust, Na de rust kreeg ik een tegendoelpunt om de oren van Mancini, dit was in de 67e minuut. 70e minuut kreeg Rosales ook nog eens rood dus verder met 10 man. Daar gaat de 1e plek dacht ik nog. Maar, ik bracht van der vaart in voor Pienaar, en je raad het al, in de 82e minuut scoort Koné zijn 3e, assist.... Van Der Vaart _/-\o_ . Hoe belangrijk kan 1 speler zijn :D. Roma kapot, Ajax blij en niet stuk te krijgen. 2e ronde is nog niet geloot dus tegen wie ik moet weet ik nog niet.

Amstel Cup
Niks, moet tegen Groningen.

De Opstelling
Doel: Stekelenburg
RB: De Jong
LB: Maxwell
CB: Escude
CB: Heitinga
RM: Rosales
LM: Van Der Vaart (vrije rol)
CM: Kallstrom ( aanvallend ) Uitstekende vervanger van sneijder (mag wel voor €17,5 Miljoen :P )
CM: Guarin ( verdedigend )
AC: Babel (of Baros)
AC: Koné
En als wissels heb ik nog: Smeichel, Grygera, Fabinho, Galasek, Pienaar, Baros en Adu.

[ Voor 11% gewijzigd door JanW op 03-02-2005 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:36
Ik ben al enige tijd bezig met CSKA Moskou. Hier heb ik een topic over gemaakt op een van de vele FM-fora's. Zodoende plaatst ik maar een link naar dat topic, aangezien ik te lui ben al mijn plaatjes te gaan resizen of als link weg te zetten. Mocht ik de komende tijd nog zin en tijd hebben dan zal ik wellicht hier ook alles wel dumpen.

Joster @ CSKA Moskou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-09 15:19

Ottooo

Vuurvlieg

Mijn Northampton-game begint nu eindelijk een betje te lopen. Mijn taktiek iets aangepast en het gaat meteen een stuk beter, alleen ben ik nu wel redelijk afhankelijk van mijn enige beetje fysiek sterke spits. Dus even duimen dat hij geen blessures oploopt. ***klopt even af op hout***
Joster schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 15:04:
Ik ben al enige tijd bezig met CSKA Moskou. Hier heb ik een topic over gemaakt op een van de vele FM-fora's. Zodoende plaatst ik maar een link naar dat topic, aangezien ik te lui ben al mijn plaatjes te gaan resizen of als link weg te zetten. Mocht ik de komende tijd nog zin en tijd hebben dan zal ik wellicht hier ook alles wel dumpen.

Joster @ CSKA Moskou
off topic: Hey, jij hier? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Joster,

Leuk verhaal, zit het effe te lezen terwijl ik nu zelf ook FM aan het spelen ben met Sparta..!
Ik heb alleen een vraagje aan je; zou je kunnen vertellen hoe je aan dat trainingsschema ben gekomen/ waar ik dat kan downloaden? Ziet er namelijk goed uit.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 16:07:
@ Joster,

Leuk verhaal, zit het effe te lezen terwijl ik nu zelf ook FM aan het spelen ben met Sparta..!
Ik heb alleen een vraagje aan je; zou je kunnen vertellen hoe je aan dat trainingsschema ben gekomen/ waar ik dat kan downloaden? Ziet er namelijk goed uit.. :P
Dank je voor je reactie :) Helaas stopt mijn verhaal aan het einde van seizoen 1 en ga ik verder met enkel wat screens, dat even daar gelaten...

Wat betreft dat trainingsschema: dat heeft een vriend van me gemaakt voor CM 03-04. En nu bleek dit ook uitstekend te werken in FM, dus wij hebben het als het ware gewoon gekopieerd.

Hier is alvast een deel van zijn verhaal te vinden:

http://roothaan.xs4all.nl...s=0&postorder=asc&start=0

Je kunt me anders een pm sturen met je msn-adres, dan kan ik het nog eens wat simpeler uitleggen en je de benodigde bestanden etcetera sturen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Joster, je kan me toevoegen op msn of je kan een mailtje sturen met de complete trainingsbestanden naar batigoal122@hotmail.com

Het is trouwens helemaal een leuke site, onwijs leuke verhalen van mensen. Misschien kan ik mijn ''Sparta-Succes-Story'' er ook nog eens posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
@ Joster

Welke skin gebruik jij, hij ziet er best gaaf uit. Ik gebruik nu de stone skin, werkt ook best fijn. en Thanx voor je trainingsschema :P
Hoe de f*ck kom jij aan triangles en foot volley :? ????

[ Voor 17% gewijzigd door JanW op 03-02-2005 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo

Ottooo

Vuurvlieg

^^ Da's chameleon.

Check op die site anders even het grote skin-topic wat ik op dat forum heb geplaatst in het graphics sub-forum, daar staat een overzicht van een groot deel van de gemaakte skins voor FM2005. :)

Hier een link daarheen: http://roothaan.xs4all.nl...forum/viewtopic.php?t=112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Ep0ss schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 18:47:
@ Joster

Welke skin gebruik jij, hij ziet er best gaaf uit. Ik gebruik nu de stone skin, werkt ook best fijn. en Thanx voor je trainingsschema :P
Hoe de f*ck kom jij aan triangles en foot volley :? ????
Ik gebruik de Chameleon skin, hier te halen:

http://roothaan.xs4all.nl...forum/viewtopic.php?t=112

De trainingsschema's die ik hanteer zijn van El Guiménez, welke hier te vinden zijn:

http://roothaan.xs4all.nl/~bwassing/forum/viewtopic.php?t=86

Download eerst "mijn schema's". Lees daaruit de readme. Vervolgens kan het stukje text wat er in dit topic nog van pas zijn mocht je in een bestaand spel dit schema al willen gebruiken.

Succes ermee!

[ Voor 9% gewijzigd door Joster op 03-02-2005 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Over grote overwinningen gesproken:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/psvwint.JPG

En dan is dat nog maar een half B-elftal, een boel basisspelers ontbreken nog (Bouma, Alex, Cocu, Vogel, Fárfan)... hmm :P

Edit: Lee? Die had je toch verkocht? Ja, maar hij gaat pas aan het eind van het seizoen :P

[ Voor 18% gewijzigd door wildhagen op 03-02-2005 19:26 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

zo nou, ik heb er ook een seizoen op zitten, ben begonnen met AZ en het eerste seizoen 6e gewonnen, ik had 4e kunnen worden maar in de laatste 3 wedstrijden pakte ik 4 punten en dat was te weinig.
wat me opvalt aan dit spel, is de vele blessures, veel spelers hebben een lichte blessure, ik heb de patch geinstalleerd.
Verder het oude bekende structuur, althans dat merk ik, je begint met verliezen en daarna win je paar wedstrijden, dan eens weer verliezen en weer winnen.
ik heb nog geen winning streak gehad van groter dan 3.
ik moet zeggen dat het spel wel moeilijk is zeg.
ik ben al met de 2e seizoen begonnen na een paar wedstrijden stond ik 4, ik verloor de eerste 2, daarna maakte ik een goede reeks door en verloor met 4-0 van promovendus excelsior.
en dat laatste snap ik dan weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
ratsja schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 19:56:
Zo nou, ik heb er ook een seizoen op zitten. Ben begonnen met AZ en het eerste seizoen 6e geworden. Ik had 4e kunnen worden maar in de laatste 3 wedstrijden pakte ik 4 punten en dat was te weinig.
Wat me opvalt aan dit spel zijn de vele blessures, veel spelers hebben een lichte blessure. En ja, ik heb de patch geinstalleerd.
Verder de oude bekende structuur, althans dat merk ik, je begint met verliezen en daarna win je paar wedstrijden, dan eens weer verliezen en weer winnen.
Ik heb nog geen winning streak gehad van groter dan 3.
Ik moet zeggen dat het spel wel moeilijk is zeg.
Ik ben nu met het 2e seizoen begonnen en na een paar wedstrijden stond ik 4e, ik verloor de eerste 2, daarna had ik een goede reeks waarna ik verloor met 4-0 van promovendus Excelsior.
En dat laatste snap ik dan weer niet.
FF al je typefouten eruit gehaald ;).
Verliezen van excelsior niet snappen, ik ook niet :9.

Gister weer verder gegaan met Ajax, moes tegen feyenoord, de nummer 2, thuis. 4-0 gewonnen :D. In de Champions League moet ik tegen VFB Stuttgart, hoop natuurlijk op de kwartfinale, wat er wel in zit denk ik :) . In de Amstelcup ook gewonnen van groningen met 4-0. Moet nu thuis tegen Feyenoord in de kwartfinale.
Dat was al het noemenswaardige wel een btje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net met Feyenoord begonnen aan 2e seizoen.
1e seizoen kampioenschap en beker gepakt. Nu dus 1e prijs dit seizoen binnen. De Johan Cruijf schaal. Na penalties gewonnen van Ajax.
Stond 3-1 voor, werd in de laatste 10mins 3-3. Verlenging 4-3 voor Ajax, en dan in de 120e de gelijkmaker en dan winst na penalties. Was erg blij 8)
Nu op naar de kwartfinale CL, kampioenschap en wederom beker. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeeDeeS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 15:37
hoi mede fanaten :)
ik heb deze serie altijd geweldig gevonden, nog nooit een spel zoveel gespeeld als cm 01/02 en nu weer het plan opgepakt om met deze te beginnen. Nou had ik een nieuw spel opgestart maar na het invoeren van mijn gegevens blijft ie mijn geboortejaar verkeer weergeven (hij zegt 1974 ipv 1983). Is dit een bekent probleem? En is er iets aan te doen?
Hij moet natuurlijk wel gewoon zeggen dat ik 21 ben he :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij kan je als manager niet jonger zijn. Dacht dat ik het zelfde had..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

yep dat klopt als je jonger als 30 bent maakt het spel er automatisch 30 van.

heb jij ooit een manager gezien van onder de 30? :+

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

odan schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 18:23:

Ja... ik was 29 toen ik begon, ook in de game :)

Ok, inmiddels ben ik wel 30, maar ik ben dan ook bijna aan het eind van het seizoen :P

Nevermind, dat is iets anders... :P

[ Voor 6% gewijzigd door wildhagen op 04-02-2005 19:41 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX

offtopic:
Wel een scheidsrechter in Duitsland (Hoytzer)

Ik dacht dat ik het ook al fout gedaan had :)
Maxwell speelt ineens interlands bij mij. En dat terwijl er een toch niet misselijk elftal brazilianen staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Argh... schijt!!! Weer 2e geworden...

Nummer 1 (Ajax) en ik (PSV) hebben beide 78 punten, maar Ajax heeft een beter doelsaldo (+59 tegen +54 voor mij). Balen!

Derde is Feyenoord geworden met 62 en vierde is FC Twente met ook 62 punten. Vijfde werd NEC met 61 punten. Zesde was Vitesse met 52 punten. Dan hebben we alle Europese qualifiers voor dit seizoen weer gehad.

Gelukkig dus wel weer Championship League voor mij volgend jaar.

Positief is wel dat ik de Amstel Cup met 2-0 heb gewonnen van Roda JC :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blaatschaap11 schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 19:11:
[...]

Maxwell speelt ineens interlands bij mij. En dat terwijl er een toch niet misselijk elftal brazilianen staat :)
IRL is hij ook al gecapped hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeeDeeS

hmm, toch vind ik dat best wel raar.. ik bedoel, dan laten ze je geboortedatum invullen om je nog net wat betrokkener te laten voelen (hey het spel weet dat ik nog jong ben en kan daar op inspelen), maar dan veranderen ze het weer als het hun "niet aanstaat"
nou zit je te spelen met iemand die precies hetzelfde heet als jij, maar die ineens 10 jaar ouder is... hmm 8)7

ik heb nog een vraagje: bij cm 01/02 en volgens mij ook bij 4 kon je bij die filters bij spelers zoeken instellen dat hij aan 5 van de 8 eisen moet voldoen ofzo.. kan dat hier ook nog? ik kan het nergens vinden... :? was een ongelofelijk handige optie om een beetje flexibel goeie spelers te zoeken
IRL is hij ook al gecapped hoor
Alleen voor Brazilie U21 toch?

[ Voor 5% gewijzigd door CeeDeeS op 05-02-2005 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo

Ottooo

Vuurvlieg

Maxwell was 1 keertje opgeroepen voor Brazilië, maar toen heeft hij niet gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CeeDeeS schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 13:40:
[...]

hmm, toch vind ik dat best wel raar.. ik bedoel, dan laten ze je geboortedatum invullen om je nog net wat betrokkener te laten voelen (hey het spel weet dat ik nog jong ben en kan daar op inspelen), maar dan veranderen ze het weer als het hun "niet aanstaat"
nou zit je te spelen met iemand die precies hetzelfde heet als jij, maar die ineens 10 jaar ouder is... hmm 8)7

ik heb nog een vraagje: bij cm 01/02 en volgens mij ook bij 4 kon je bij die filters bij spelers zoeken instellen dat hij aan 5 van de 8 eisen moet voldoen ofzo.. kan dat hier ook nog? ik kan het nergens vinden... :? was een ongelofelijk handige optie om een beetje flexibel goeie spelers te zoeken

[...]

Alleen voor Brazilie U21 toch?
Als je in het Player Search menu naar filter->costumise gaat en in het daar verschenen menu op "add" drukt kan je attribute aanklikken. Bijvoorbeeld heading,marking etc. Eenmaal aangeklikt kan je dan de rating selecteren waarvan jij wil dat de speler die heeft.
Succes.

Tweede seizoen met Feyenoord. In de laatste minuut legt Kalou de 3e voor mij erin na een 2-0 achterstand _/-\o_ Je vergeet dan echt al je zorgen en je komt echt in de zevende hemel, super!
http://img187.exs.cx/my.p...g187&image=juvefey6wb.jpg<-klikken

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2005 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Haha, net Sheff. Wed - Charlton. Ik.. Erm... Mijn spelers spelen een baggerpot voetbal, rust 2-0 achter en nog geen kans gehad. Direct na rust 1e kans meteen raak, 2-1. Dus een beetje verwachting voor de 2e helft....
Niet dus, vlak erna wordt het 3-1 :( Laatste 10 minuten maar weer eens alles of niets spelen, mijn beste spits eruit, reserve erin en die scoort binnen 30 seconden de 3-2 :) En in de 94e minuut valt de 3-3 ook nog door een jeugdspeler die zijn 1e goal ooit maakt voor de club :D Ongeslagen reeks groeide hierdoor naar 22 wedstrijden. 'k Sta nog steeds 2e, Southampton staat 15 punten voor :X Everton volgt mij met een achterstand van 6 punten.

Emmen gaat qua prestaties goed, 3e plaats komt wat steviger in handen nu, Ajax en PSV lopen te ver weg eigenlijk. De spelers vinden kaarten wel grappig denk ik, bij de wedstrijd die ik net speelde (Veendam - Emmen) had ik 5 spelers geschorst, waarvan 3 na 3e geel en 2 na rode kaarten in voorgaande wedstrijden, ook nog een stuk of 4 basisspelers geblesseerd, dus dat schoot niet op :/ Wel 4-1 gewonnen trouwens met een elftal dat ik amper de Amstel Cup in durf te sturen :D
Over de beker gesproken, uitgeschakeld in de 4e ronde door NEC na penalties. Dacht ik een paar net fitte spelers wat speeltijd te geven in de 2e helft, blijft het gewoon 0-0 en krijg je verlenging en penals... net fitte spelers weer afgemat :P
UEFA Cup 2e geworden in de poule. Newcastle 1e en Bilbao 3e, alle 3 met 9 punten (toch jammer dat ik van Bilbao heb verloren :P ). Volgende tegenstander is Club Brugge, daarna wacht Auxerre of... Real Madrid 8) Ik wil dus door naar de volgende ronde.

Ik heb een paar goede aankopen gedaan eind augustus, een talentvolle spits bij Veendam gekocht, een centrale middenvelder bij FC DB weggeplukt en een aanvallende middenvelder gratis bij NEC weggehaald. Aangevuld met 2 talenten uit mijn eigen jeugd voorzie ik voor de komende 2 a 3 seizoenen geen aanvallende problemen. Beide jeugdspelers vallen regelmatig (goed) in en spelen af en toe in de basis. Ook zit een talentvolle keeper al op de bank bij Emmen na 2x verhuurt te zijn geweest aan 1e divisie clubs. Bij beide liet'ie een goeid indruk achter en ik laat hem af en toe maar bij Emmen in de basis spelen.

//edit
Charlton: 25 wedstrijden op rij ongeslagen 8) (16 overwinning en 9 gelijke spelen). De enige nederlaag was in de 2e wedstrijd van het seizoen tegen Gillingham (in de League Cup ook nog een keer verloren, maar dat boeit me nog steeds niet :D )

[ Voor 6% gewijzigd door King Nothing op 05-02-2005 22:53 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

;( Charlton heeft verloren... :) 28 Wedstrijden zijn het geworden. Wel klote dat ik verloor, Southampton kwam in een dip en de voorspong van 15 punten was geslonken naar 7 punten. Nu is het weer 11 punten :/
Ik zit nog in de FA Cup, 3e ronde een replay tegen Leeds Utd uit de Premier League, na de 0-0 uit won ik thuis met 4-1, 4e ronde moest ik tegen Sheffield Wednesday. Thuis werd het 1-1, uit won ik (na verlenging |:( ) met 3-1. Volgende tegenstander is Middlesburough

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Woei... zijn we weer!

Deze keer wéér geen kampioen geworden. Aaargggh! Ik word er gek van, Ajax is gewoon té sterk imho in FM :(

Ok, we beginnen bij het begin.

Aankopen: hmm, niet zoveel eigenlijk. Twee DC's voor wat extra backup daar, en dat was het. Paar spelers verkocht, paar op een free transfer laten gaan, dat was het wel dit jaar.

De Johan Cruiff schaal (Super Cup)... hmm, kennelijk had Ajax niet zo'n beste dag, want ik mepte ze met 3-0 het veld af. Die Cup had ik dus al binnen...

Voorronde Champions League zag er goed uit: werd geloot tegen HJK (Finland). Daar had ik vorig jaar al tegen gespeeld, dus die kende ik. Thuis gewonnen met 3-0, uit gelijkspel: 1-1.

Door naar de groupsfase. Ik trof het, ik werd geloot in een group met AS Roma, FC Nürnberg (Duitsland) en Glasgow Rangers. Kon slechter...

Na een 3-0 overwinning thuis op Nürnberg en een 1-1 gelijkspel uit tegen Rangers stond ik op een gedeelde eerste plaats in de poule. AS Roma... hmm, zwaarste tegenstander uit de poule. Toch heb ik ze uit met 1-0 kunnen verslaan. Helaas wonnen zij de return weer met 2-0 (thuis voor mij dus). Maar aangezien ik Nürnberg in een ware thriller met 3-4 uit versloeg, én ik met 1-0 thuis won van Rangers eindigde ik toch als tweede in de poule. Door dus naar de First Knockout Round. Ai... toen lootte ik dus tegen Inter Milan. Oeps. Uit genadeloos afgeslacht met 3-1. Thuis hield ik ze mooi op een 0-0 gelijkspel, maarja, daar had ik niks aan... exit Europa. Wel een paar mooie imkomsten overigens uit gate receipts :P

Dan de Amstel Cup. Kwam relatief makkelijk tot aan de halve finale. Daar trof ik Ajax. Hmm... die kwam al in de 4e minuut op 0-1 voorsprong door een domme blunder van een van mijn DC's. Gelukkig maakte mijn AMC (De Jong) in de 82e minuut de gelijkmaker. Verlening dus. In de verlening scoorde geukkig Van Bommel nog 2x, zodat ik met 3-1 won. Was wel spannend! Op naar de finale, daar moest ik tegen NEC (die in de halve finale van ADO Den Haag gewonnen hadden). Jammer genoeg had ik net wat blessures, zodat ik de Cup verloor met 2-1.

Dan de competitie. Hier ging het relatief makkelijk... heb bijna het hele jaar bovenaan gestaan muv de eerste paar wedstrijden toen Feyenoord het heel goed deed. Die zakten daarna weg. Een enkele keer kwam Ajax bovenaan te staan, maar dat duurde steeds maar één of twee games. Tot de laatste 10 games, toen ik opeens een paar verliezen en vooral gelijke spelen moest incasseren.. toen was de nummer 1 positie zó verspeeld...

Leaguestand:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/psv3.JPG

Mijn topscorer, zie zijn stats...:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/dejong.JPG

Ik denk dat ik nu eens naar een andere baan bij een topclub elders omkijken, na drie seizoenen begint het hier een beetje te vervelen... ben weer toe aan een nieuwe uitdaging :)

Edit: ok, ik ben zojuist aangenomen bij Hamburger SV (HSV) in de Duitse Bundesliga. Afgelopen seizoen werden ze 10e daar :)

Edit2: woei. nu ben ik ook nog bondscoach van het Slovaakse nationale elftal, ik werd gevraagd en heb geaccept :P :P Eerste keer dat ik uberhaupt bondscoach van een land word... :) Ze zitten in WK 2008 Qualifying Group 5, samen met Duitsland, Polen, Luxemburg, Andorra en Roemenië.

[ Voor 9% gewijzigd door wildhagen op 06-02-2005 14:49 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

blijft een verslavend spel, maar het online gaat soms zo sloooom terwijl we beide 60kb upload hebben :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

't Is stil aan het worden in dit topic :/

Ik speel nog steeds door :D

Seizoen 2010/11 is ook alweer bijna afgelopen. Eerst maar even het team behandelen dat al klaar is.

Charlton Athletic. Slecht begonnen aan de comepetitie, na een gelijkspel en een verliesbeurtje tegen Gillingham volgden nog 2 gelijke spelen. Een 22e plaats was het gevolg. Toen begon mijn nieuwe spits (Ryan Babel) te draaien. 10 Overwinning op rij hielpen mij naar een 2e plaats, een plaats die ik met uitzondering van een winterdipje na 2 replays iin de FA Cup zou vasthouden. De ongeslagen reeks van 28 wedstrijden is een Championship record, net zoals de 28 goals van Babel.
De 2e plek werd even een 3e plek toen Everton met een sterke reeks bezig was en ik 5 of 6 gelijke spelen achter elkaar had. Toen kwam ik weer terug, Everton verloor wat punten en uiteindelijk eindigde ik dus als 2e. Southampton eindigde 14 punten boven mij, Stoke werd 3e met 18 punten achterstand op mij. Het was wel duidelijk welke 2 ploegen erboven uit staken :P

FA Cup werd een belasting aangezien ik die cup wel boeiend vind. 3e Ronde door na een replay tegen Sheff. Utd, 4e ronde een replay tegen Premier League club Leeds Utd (0-0 uit 4-1 8) thuis), 5e ronde uiteindelijk verloren van Middelsborough. (of was het 3e tegen Leeds en 4e tegen Sheffield?...)
League Cup in de 4e ronde uitgeschakeld door Portsmouth.
Volgend seizoen dus weer lekker in de EPL spelen, de vaste spitsmaat van Babel wilde steeds weg, maar beslot toch maar te blijven en tekende een nieuw contract voor 3 jaar. De rest (muv 2 ouwe lullen :P ) blijft ook zoals het er nu uitziet. Alleen Babel houden wordt denk ik moeilijk omdat Man Utd achter hem aanzit en zijn min. releasefee is maar 8 miljoen. Kijken of;ie een nieuw contract wil teken zonder release fee :P

Emmen is weer eens 4e geworden :/ Zeer verrassend achter PSV, Ajax en Feyenoord. :P
3e keer in 4 jaar dat ik 4e wordt :D Ik kan tegen die 3 ploegen ook amper een punt halen. Als ik bv tegen PSv speel kan ik er vergif op innemen dat ik binnen 3 minuten 1-0 achter sta :(
Amstel Cup in de 4e ronde uitgeschakeld door NEC, boeiend.
UEFA Cup 2e KO ronde uitgeschakeld door Real Madrid, 0-4 en 0-0, boeiend :P
Eindstanden staan zometeen op mijn website, stats van spelers enzo zal ik ook weer even een html linkje van posten als ik die klaar heb zometeen. Screens op aanvraag verkrijgbaar :P

Links:
Stats Emmen hier
Stats Charlton hier

[ Voor 5% gewijzigd door King Nothing op 06-02-2005 23:30 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 15:41

Japser

Jeej!

Mja ik ben er ff uitgestapt. T word me na 8 seizoenen net iets te repetetief. Ook het winnen van de CL heeft me zodanig bevredigt dat ik wel ff zonder kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeeDeeS
Verwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 21:57:
[...]

Als je in het Player Search menu naar filter->costumise gaat en in het daar verschenen menu op "add" drukt kan je attribute aanklikken. Bijvoorbeeld heading,marking etc. Eenmaal aangeklikt kan je dan de rating selecteren waarvan jij wil dat de speler die heeft.
Hmm maar ik bedoelde dat je bijv. alle attributen op 15 zet en dat je dan aangeeft dat er minimaal 10 van de 20 aan moeten voldoen.. om het even welke.
Is dat nog mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

King Nothing schreef op zondag 06 februari 2005 @ 23:28:
't Is stil aan het worden in dit topic :/
Petero en ik zullen vanavond is wat seizoenen beschrijven. We zitten nu beiden in Championship (beiden komend uit conference north/south), weliswaar is Petero een keer van club veranderd naar een divisie hoger, maar toch. Ik ben inmiddels hot. Arsenal, PSG, Celtic, Liverpool, Strasbourg, Leeds - allen hebben mij gevraagd coach te worden. Heb het mooi afgeslagen, ik ga met Nuneaton naar de top :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 16:13
Ben twee weken geleden begonnen met de Graafschap. Zit nu in het eerste seizoen in oktober en sta 16e. Niet echt schokkend nog maar vind het wel een machtig mooi spel.

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Walsall is aan het groeien :P. Inmiddels is het stadion met 3000 plekken vergroot, maak me gek ;). Nouja, we zijn nu dan ook 2 jaar verder sinds mijn vorige update. In mjn 4e seizoen bij Walsall speelde wij het 1e jaar in Leageu One. Na een goed begin stonden we 1e na 20 wedstrijden. Maar toen ging het helemaal mis, we verloren elke uit wedstrijd en wonnen thuis maar net... Ik zakte wat af en kon de 1e plaats sowieso vergeten. Lange tijd 6e gestaan en dacht dat ik voor play offs speelde. Maar toen, echt een geweldige reeks gemaakt. Iets van 9 wedstrijden op rij gewonnen. We speelden iedereen van de mat.

Afbeeldingslocatie: http://img95.exs.cx/img95/9177/eindsprint8nn.gif

Helaas de nr1 niet meer bij kunnen halen, maar plaats 2 was echt mooi. Pas op de laatste speeldag behaald door zelf te winnen, terwijl de nr2 achterstond en dan blijven kijken bij andere standen, en ze verloren gelukkig. Deze promotie was toch één van mijn mooiste ooit :P.

Afbeeldingslocatie: http://img95.exs.cx/img95/1313/spelers5kh.gif

Brunt was echt de smaakmaker op links. Door het mooie voetbal kwam er steeds meer publiek en werden er meer en meer records verbroken :P.
Naar het Championship dus. Ik ging voor een jaartje blijven zitten daar. Wat leuke aan en verkopen gedaan. Zo heb ik Gardner voor 2m verkocht, en Sheridan gekocht. Jonge centrale verdediger, dat seizoen 4x talent vd maand geworden.

Afbeeldingslocatie: http://img95.exs.cx/img95/1525/sheridan3bo.gif

Afbeeldingslocatie: http://img95.exs.cx/img95/6149/stand20118dh.gif

11e dus, vond wel best. Eerste 4 wedstrijden maar 2 punten, ik begin altijd slecht (moet ook altijd uit...). Daarna een hele goede reeks waardoor ik hoop kreeg op play offs. Maar na blessures en schorsingen kwam ik in de middenmoot terecht. Maar de supporters aantallen bleef maar groeien, er konden per wedstrijd op het laatst nog maar 4 man bij ofzo. Gezeurd bij bestuur en dan krijg je zo'n kut uitbereiding van 3000 plekjes en dat voor 5m (!!). In één keer door mijn geld heen :D. Komt oa door de hoge salarissen, maar goed dan maar ff ver komen in de cups ;).

Dit jaar wordt mijn 2e jaar in het Championshp, ik ga voor promotie, liefst met titel natuurlijk. Daarvoor heb ik oa Hugo Viana transfervrij gehaald, echt een topper :P. Verder nog wat breedte versterkingen waarmee het moet lukken. Zoek alleen nog een bikkel op het middenveld...
Wat ik wel stoer vind, is dat Hugo Viana mijn enigste NIET Britse speler is 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2005 @ 21:48:
Walsall is aan het groeien :P. Inmiddels is het stadion met 3000 plekken vergroot, maak me gek ;). Nouja, we zijn nu dan ook 2 jaar verder sinds mijn vorige update. In mjn 4e seizoen bij Walsall speelde wij het 1e jaar in Leageu One. Na een goed begin stonden we 1e na 20 wedstrijden. Maar toen ging het helemaal mis, we verloren elke uit wedstrijd en wonnen thuis maar net... Ik zakte wat af en kon de 1e plaats sowieso vergeten. Lange tijd 6e gestaan en dacht dat ik voor play offs speelde. Maar toen, echt een geweldige reeks gemaakt. Iets van 9 wedstrijden op rij gewonnen. We speelden iedereen van de mat.

[afbeelding]
Jay McEveley \o/ Die heb ik ook bij Charlton rondstappen :D
Charlton 2e in 2011... waar ken ik dat van ;)
11e dus, vond wel best. Eerste 4 wedstrijden maar 2 punten, ik begin altijd slecht (moet ook altijd uit...). Daarna een hele goede reeks waardoor ik hoop kreeg op play offs. Maar na blessures en schorsingen kwam ik in de middenmoot terecht. Maar de supporters aantallen bleef maar groeien, er konden per wedstrijd op het laatst nog maar 4 man bij ofzo. Gezeurd bij bestuur en dan krijg je zo'n kut uitbereiding van 3000 plekjes en dat voor 5m (!!). In één keer door mijn geld heen :D. Komt oa door de hoge salarissen, maar goed dan maar ff ver komen in de cups ;).
IK begin ook standaard slecht. Salarisbudget trek ik me geen fuck van aan, als ik een speler nodig ben dan komen ze maar als ze willen en ik betaal het salarais dat ze eisen. Voor mijn komende seizoen een DC van Wolves gehaald (gratis offcourse :P ) en hij krijgt bij mij de helft van wat'ie bij Wolves kreeg :)
Dit jaar wordt mijn 2e jaar in het Championshp, ik ga voor promotie, liefst met titel natuurlijk. Daarvoor heb ik oa Hugo Viana transfervrij gehaald, echt een topper :P. Verder nog wat breedte versterkingen waarmee het moet lukken. Zoek alleen nog een bikkel op het middenveld...
Ik heb Gravesen 2 seizoenen als middenvelder gehad, die was aardig in vorm. Matt Holland ook, beide zijn wel oud in 2011 (Gravesen is 36 en Holland 35 dacht ik, Gravesen is retired iig). Feli Condessa heb ik nu als MC en hij was 1 van de betere spelers in mijn Championship team (hij staat wel in de spelersstats).
Wat ik wel stoer vind, is dat Hugo Viana mijn enigste NIET Britse speler is 8)
Netjes, ik heb (teveel?) buitenaldners erin lopen. Engelsen kan ik niet betalen :P

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

volgens mij is mijn game beetje corrupt ofzo.

euro kwalificeerden dit seizoen gewoon 12 ploegen :s

waaronder 8 in de eufa cup. ik sta er tussen als gekwalificeerd door bekerresultaat maar ben in de 3e ronde uitgeschakeld. en 3e geworden in de competitie 8)7

we zullen wel zien hoe het eruit ziet volgend seizoen maar misschien word het opnieuw beginnen :'(

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ter info: zoals het er nu naar uitziet komt eind deze maand de tweede (en laatste) patch, versie 5.03, uit. Meer info en een voorlopige fixlist te vinden op: http://community.sigames....&f=521102691&m=8012022201

Met HSV gaat het nu redelijk, twee gespeeld, één winst (4-2 tegen Borussia Mönchengladblach) en één verlies (2-0 tegen Werder Bremen). In de eerste ronde van de Cup moet ik tegen Mainz, die komen uit in de Tweede Bundesliga, dus dat moet geen probleem zijn :)

Verwachtingen zijn ook niet te hoog gespannen, ik word geacht een 'respectable league position' te halen dit jaar :)

Zou je in FM ook wedstrijden kunnen 'kopen', zoals met het huidige schandaal in het Duitse voetbal? ;)

[ Voor 22% gewijzigd door wildhagen op 08-02-2005 08:29 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zolang je spelers de naam Hoyzer maar niet noemen, anders heb je weer zoveel schorsingen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoezo te goed voor the Championship 8)

Afbeeldingslocatie: http://img213.exs.cx/img213/5666/hugoviana7my.gif

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Moeilijk geval... idd te goed voor The Championship, maar voor Premier League denk ik toch net iets te licht... met name zijn snelheid, kracht en zijn inzet zijn toch wel vrij laag voor dat niveau, en zijn teamwork en uithoudingsvermogen is maar zo-zo voor dat niveau. Wel jammer, want zijn technische eigenschappen zijn wel erg goed natuurlijk.

[ Voor 13% gewijzigd door wildhagen op 08-02-2005 14:01 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie jij maar is een leuke technisch zeer begaafde speler te vinden ook nog is een uitslover met kracht is. Die combinatie is ten eerste al haast niet te vinden (het zijn vaak egocentrische show-pikkies :>) en ten tweede willen die dan toch niet naar Walsall :P. Zijn snelheid is idd jammer.
Ik heb trouwens echt moeite met goede regens te vinden :{. Zeker bikkels op het middenveld zijn niet te vinden in Engeland. Vaak hebben ze op punten als afwerking, afstandschoten, dribbele etc erg hoog en dan de rest flut. En dat is dan een dmc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
Ok, mijn 2e seizoen met Redbridge vordert, maar ik heb nu een vraag.

Als ik spelers wil laten tekenen die transfer status expiring zijn, en waar ik dus approach to sign kan doen (dus met contract nog minder dan 6 maanden), dan waren in vorige versies die spelers echt gratis.

Maar nu moet ik voor elke speler die ik zo teken of wil tekenen, zijn huidige transferwaarde alsnog betalen aan zijn huidige club!
Is dit een bug, of is dit nu ook zo irl?

Ik heb dus alleen nog maar met Redbridge gedaan, weet niet of dit in andere (nl?) competites ook zo is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Peter_O: weet ik, was ook geen verwijt ofzo :)

Sarinsarin: het waarom staat hier uitgelegd: [rml]wildhagen in "[ PC] Football Manager 2005"[/rml]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
Dus als engelse club moet je alleen spelers onder 23 een vergoeding van zijn huidige waarde betalen aan de club... Spelers ouders dan 23 volgens mijn nog niet geprobeerd nee. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 15:07:
Peter_O: weet ik, was ook geen verwijt ofzo :)
Nee, I know. Maar ik wou de regens ff aankaarten eigenlijk. Ik bedoel,ik heb de nieuwe Steven Gerard nog niet kunnen vinden bij wijze van spreken. Er zijn te veel stats die gewoon ontzettend slecht zijn maar ondertussen wel ontzettend belangrijk zijn. Maar ik geloof dat er bij de fixed list oo wel wat over in stond.. Tis alleen beetje jammer voor onze game als dat echt een probleem gaat worden. Want wij moeten de toekomstige toppers kopen wanneer de gevestigde namen van nu met pensioen zijn. Dus zijn goede regens belangrijk.
Dus als engelse club moet je alleen spelers onder 23 een vergoeding van zijn huidige waarde betalen aan de club... Spelers ouders dan 23 volgens mijn nog niet geprobeerd nee. Bedankt!
Tip: biedt vrij laat in het seizoen 1k of desnoods richting de 10k op die spelers. Meestal wordt het dan wel geaccepteerd. Mits je 1k op de bank hebt natuurlijk :P.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2005 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 15:39:

Tip: biedt vrij laat in het seizoen 1k of desnoods richting de 10k op die spelers. Meestal wordt het dan wel geaccepteerd. Mits je 1k op de bank hebt natuurlijk :P.
Haha ja, inmiddels wel ja. zelfs 100k, waarvan wel 3k transfer budget...
Maar dat signbedrag gaat wel van mijn transfer budget af natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 11:50

On_E

Housemusic

Zie in die fixlist niets over het gele kaarten/schorsingprobleem in Nederland, en ook niets over de belachelijk hoge tv gelden of de belachelijk hoge salariseisen van matige spelers......

Toch jammer (of ik ben blind)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

hmm ik zit nu voor een moeilijke beslissing. ga ik mijn 4e seizoen in. en speel ik geen europees wat ik wel zou moeten(2e keer overigens). of ga ik opnieuw beginnen waar ik eigenlijk geen zin in heb.

wat zouden jullie doen?

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Of je kijkt naar een andere club om binnen je game :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

ja maar ik heb het erg naar mijn zin bij cambuur. heb een erg sterk elftal neer gezet dat alleen nog echte moeite heeft met ajax en psv.

heb al wel gesoliciteerd bij america en griekenland voor bondscoach functies.

misschien als ik volgend seizoen championsleage af weet te dwingen dat het dan wel weer goed is. we zullen wel zien. ik ga nu nog ff verder. geld heb ik op het moment nog wel genoeg.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

ROFLOL, Slowakije (waar ik dus naast HSV bondscoach van ben) heeft in de kwalificatie voor WK2008 Duitsland ff met 4-1 verslagen. Lekker ongeloofwaardig :P

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
  • Laatst online: 14-09 17:54
Ben net met mijn eerste FM2005 game begonnen met Ajax. Had al een friendly gespeeld tegen een of ander clubje uit de 2. Bundesliga (Hessen oid), dat is 0-3 geworden. Ook had ik een paar leuke scouts (o.a. een 66-jarige Portugees met leuke stats en een paar Engelsen) aangenomen. Na wat gespeel met mijn tactieken begon ik aan nog een friendly tegen Aston Villa. In de 6e minuut werd het 0-1 door Van der Vaart van 30 meter! Tot aan de rust bleef het 1-0 en toen... crashte het spel :(

Zometeen maar even opnieuw beginnen (en wat minder overclocken...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb bijna geen tijd om te spelen maar ik ben nu een stukje onderweg. Ben met Go Ahead begonnen, wat nieuwe spelers gehaald (Bogarde voor de reserves :P, een geniale portugese linksback die nu al 1,5M waard is). En ik leid nú m'n eerste nederlaag van het seizoen tegen Excelsior. Sta na 12 wedstrijden (6-5-1 20/8) geen eerste meer, maar 3e's op 1 punt van nr 1 (AGOVV) en 2 (Heracles). Heb niet echt last van rare dingen in m'n game, zoals veel late goals etc. De 3 gele kaarten, 2 wedstrijden schorsing is daarom wel irritant! Ik heb wel het idee dat winnen wat minder makkelijk is als bij eerdere CM versies, maar dat komt misschien ook omdat ik niet echt 'laag' begonnen ben.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.