[PC] Football Manager 2005 - deel 2

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.774 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:44

odan

The dark side is within all!

als we over cm01/02 beginnen kan ik ook wel ff :P

ooit eens een game begonnen met ulm. in de laagste divisie in duitsland. eerste seizoen meteen gepromoveerd. met duidelijke overmacht overigens.

2e seizoen redelijk meegedraait en 5e geworden. eerste 3 promoveren. het seizoen daarna 2e geworden en dus gepromoveerd. hierna kwam een tijd van stand houden. 3 seizoen onder in de bundesliga gezeten.

En toen kwamen er een aantal versterkingen en mensen uit de jeugd. 6e in de competitie 3e 2e weer 3e. 1 keer eufa cup gewonnen wat erg mooi was. helaas nooit kampioen van de bundesliga geworden maar toch erg succesvol geweest bij mijn ulm.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 15:41

Japser

Jeej!

Het gaat nog steeds lekker bij de Graafschap :) Nu alweer bezig aan mn 8ste seizoen, en ondertussen al alle topclubs in Europa van me afgeslagen, want iedereen wil me :)

Anyway, dit seizoen gaat het verdomde goed in de competitie, ik ben namelijk na 23 wedstrijden nog steeds ongeslagen, 23 gespeeld, 20 gewonnen en 3 gelijk. Dit nadat ik enkele knappe transfers heb gedaan (kuch...al zeg ik het zelf), waaronder zelfs een wonderkid!!! En ik had het nog niet eens gezien...maar misschien issie dat pas bij mij geworden :)

In Europa gaan de zaken voortvarend, tot op heden, want ik moet nu voor de return in de 1ste K.O. ronde naar Milan, nadat ik thuis 0-0 heb gespeeld, dus ik denk dat ik wel kan stellen dat het einde voor mijn CL campagne dit seizoen nadert.

Verder ben ik aan het scouten voor komend seizoen, maar het wordt steeds moeilijker naarmate je vordert in het spel. En dan ook nog es masked attributes is helemaal teh sucks0r :)

Maargoed...het kampioenschap is atm het belangrijkste, vanuit daar kan ik weer verder bouwen aan een team wat uiteindelijk de titel, de CL en de beker in een seizoen kan winnen.

OMFG!!!!!! Ik heb gewonnen van AC Milan!!!!!!! Door naar de 2de ronde!!!! En hoe:

Kwam met 1-0 achter, dus ik denk daar ga je. Opeens 2d mode, terugspeelbal van een Milanspeler, en wat doet die keeper: die legt em in de voeten van mn spits, die zo in kan tikken :) En daarna dus Milan vol in de aanval en heb ik ze keurig weggecounterd en gewonnen met 1-3 door o.a. een goal van een echt sublieme speler...wil je weten wie, dan hoor ik t wel.

[ Voor 18% gewijzigd door Japser op 23-01-2005 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben met queens park rangers ook aardig op koers voor promotie, ik sta immers op een 2e plaats :) (dat houd in: promotie).

De stand:
1. Blackpool 35 - 82
2. QPR 35 - 73
3. Chesterfield 35 - 72
4. Bristol C 35 - 71
5. Rushden 35 - 69
6. Brighton 35 - 69

Met nog 11 duels te gaan heb ik de beste papieren voor de 2e plaats, maar er kan nog van alles gebeuren (Ik hoef overigens niet meer tegen chesterfield/Bristol c/rushden te spelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Japser schreef op zondag 23 januari 2005 @ 21:14:
Dit nadat ik enkele knappe transfers heb gedaan (kuch...al zeg ik het zelf), waaronder zelfs een wonderkid!!! En ik had het nog niet eens gezien...maar misschien issie dat pas bij mij geworden :)

Kwam met 1-0 achter, dus ik denk daar ga je. Opeens 2d mode, terugspeelbal van een Milanspeler, en wat doet die keeper: die legt em in de voeten van mn spits, die zo in kan tikken :) En daarna dus Milan vol in de aanval en heb ik ze keurig weggecounterd en gewonnen met 1-3 door o.a. een goal van een echt sublieme speler...wil je weten wie, dan hoor ik t wel.
Nou Japser, maak me gek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Ok dit is em....check die ratings....nu nog ff wat productiever worden en je hebt een topper.En t mooie is...zelf gescout. En ik heb em vastgelegd tot 2016. En die gast die kan in zn uppie een hele verdediging uiteen rijten. Subliem. Denk alleen wel dat t een regen is...

Afbeeldingslocatie: http://www.j-klunder.demon.nl/Talent.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.j-klunder.demon.nl/Form.JPG

[ Voor 18% gewijzigd door Japser op 23-01-2005 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Godsie...nu raakt ie geblesseerd voor een maand :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Wow, dat zijn pas stats... 9.38 uit 15 wedstrijden.. damn! Snel zijn contract tot de maximale looptijd verlengen :P

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Hehe dat is al gedaan, contract voor 4 jaar nu. En net...het is raar maar waar: ik had echt een camera op de doellijn nodig! Mijn keeper vangt de bal uit een corner, draait wat, loopt naar voren, maar ineens flashed eronder: Goal for Ajax!!! had ie kennelijk net de bal over het randje heen gehouden toen ie wat aan t draaien was! 8)7 Ik heb de .pkm file, dus ik zal em morgen ff posten voor analyse. Voor nu...slapen :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd een zeer goede speler, vooral zijn gemiddelde van 9.38, echt goed!!
genoeg gespeeld voor vandaag, met QPR!!!
nog altijd 2e :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He bah, hoe kan een potje FM je humeur verpesten zeg :(. Net nog in euforie door de overwinning van Vitesse en dan verlies je opeens de halve avond met Walsall :'(. Afgezakt naar plaats 5 ofzo. Bah, hier kan ik niet tegen..

We zijn trouwens wel door naar de halve finale van de vans throphy, die vind ik nog wel interessant :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 23:54:
He bah, hoe kan een potje FM je humeur verpesten zeg :(. Net nog in euforie door de overwinning van Vitesse en dan verlies je opeens de halve avond met Walsall :'(. Afgezakt naar plaats 5 ofzo. Bah, hier kan ik niet tegen..

We zijn trouwens wel door naar de halve finale van de vans throphy, die vind ik nog wel interessant :P.
Vitesse? Die spelen niet in Engeland toch ;) Wel zonde van je comp. Gister stond je eerste ofniet :+

Ik sta eerste (zojuist nr 2 verslagen) en sta nu 4pt los. Stel je eens voor: Nuneaton - Walsall :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neuroot :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lichamelijk lijden, door psychische factoren veroorzaakt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 23:54:

Cups suck arse anyone? :P
Mij boeien de bekers niet. Ben met Charlton net uitgeschakeld in de 2e ronde van de League Cup door Everton. Who fucking cares? :O Ik laat een B elftal spelen, doe ik met Emmen ook trouwens.
Met "kleine" clubs is een goeie run in de FA Cup nog wel intressant qua inkomsten van de wedstrijden (als je in de 3e ronde komt en je mag uit tegen Man.Utd zit je 2 seizoenen financieel goed :D ). Ik heb wel gezien dat ik 80% van de wedstrijden na een winstpartij in een bekercompetitie verloor. Dan verlies ik liever 3x in een beker dan dat ik 3 punten verneuk in de competitie, zeker nu ik met Charlton 0 euro aan transferbudget kreeg en 80k boven mijn salarisbudget zit (en dat met 25m op de bank |:( ) en het dus moeilijk genoeg wordt om te handhaven :)

Emmen zit in de groepsfase van de UEFA Cup (die beker sucked niet :P ), ik mag thuis tegen Atl. Madrid en VFB Stuttgart, en Emmen speelt uit tegen Rio Ave en Maccabi Haifa. De 2 zwaarste tegenstanders komen gelukkig bij mij.

Charlton gaat wel aardig in de Premier League. Uit nog ongeslagen (al 3x uit gespeeld :P ), thuis 1x verloren, dat brengt ons op een 7e plaats..

[ Voor 7% gewijzigd door King Nothing op 24-01-2005 00:25 ]

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was destijds enorm verslaafd aan Championship Manager 3 en vanaf dan heb ik zowat enkele versie gevolgd. Sinds dit jaar is men interesse in voetbal echter wat afgezwakt en heb ik het pas gisteren in huis gehaald.

Ik ben al weer helemaal verslaafd. :) (al lijkt het op dit moment weer erg gemakkelijk :/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

456

Onze excuses voor het ongemak

Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 00:57:
Ik was destijds enorm verslaafd aan Championship Manager 3 en vanaf dan heb ik zowat enkele versie gevolgd. Sinds dit jaar is men interesse in voetbal echter wat afgezwakt en heb ik het pas gisteren in huis gehaald.

Ik ben al weer helemaal verslaafd. :) (al lijkt het op dit moment weer erg gemakkelijk :/)
Patch gedownload en geinstalleerd?

(welcome back overigens ;))

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ben er op een avondje dit weekend in geslaagd m'n neef (een echte CM/FM-leek) verslaafd te maken :-)

Ondertussen blijf ik rustig verder doen met Standard Luik (BEL).

In de voorronde van de UEFA Cup Leiria (POR) uitgeschakeld met 5-1 on aggregate. Niet slecht hé.

Zit nu in een groep met o.a. Newcastle. Daar heb ik m'n eerste match van verloren in Newcastle met 3-2. Nu ja, een terechte zege als je ziet wat een namen daar allemaal rondlopen. In de competitie gaat het redelijk maar Racing Genk staat verrassend eerste. Ikzelf sta 4de, net achter Lierse & Club Brugge. Anderlecht staat op een uitstekende 10de plaats :-)

Will keep you posted ... vanavond meer !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
Eergister ook maar is begonnen met Redbridge FC, eerste 3 wedstrijdjes simpel gewonnen, dus ik zag me al naar de premier gaan...
Gisteravond weer ff gespeeld, 1 winst, 1 gelijk, 3 nederlagen en kansloos uitgeschakeld in de facup voorronde daar een paar amateurs van lek city ofzo...
Gaat dus toch iets moeizamer dan na 3 wedstrijden verwacht ;)

Maar goed, niet veel tijd tegenwoordig om te spelen, en gaat ook allemaal wat traag, als ik de premier league gewonnen heb horen jullie t nog wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

King Nothing schreef op maandag 24 januari 2005 @ 00:24:
[...]

Mij boeien de bekers niet. Ben met Charlton net uitgeschakeld in de 2e ronde van de League Cup door Everton. Who fucking cares? :O Ik laat een B elftal spelen, doe ik met Emmen ook trouwens.
Met "kleine" clubs is een goeie run in de FA Cup nog wel intressant qua inkomsten van de wedstrijden (als je in de 3e ronde komt en je mag uit tegen Man.Utd zit je 2 seizoenen financieel goed :D ). ..
Ik vind die bekers wel leuk, vooral in Engeland, alleen helaas ben ik er voor alle 3 alweer uitgeschakeld met QPR. de League Cup werd ik in de 1e ronde uitgekegeld door Colchester Utd :/ in de FA cup kwam ik best ver, maar werd in de 3e ronde uitgeschakeld door Leicester City, ik kwam nog wel 0-2 voor, maar het werd 3-2 :( in het Vans Trophy kwam ik nog verder ik bereikte de halve finale, maar werd na penalties uitgeschakeld door Swansea:s

Als ik straks thuis ben, weer verder met QPR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Met "kleine" clubs is een goeie run in de FA Cup nog wel intressant qua inkomsten van de wedstrijden (als je in de 3e ronde komt en je mag uit tegen Man.Utd zit je 2 seizoenen financieel goed :D ). Ik heb wel gezien dat ik 80% van de wedstrijden na een winstpartij in een bekercompetitie verloor. Dan verlies ik liever 3x in een beker dan dat ik 3 punten verneuk in de competitie, zeker nu ik met Charlton 0 euro aan transferbudget kreeg en 80k boven mijn salarisbudget zit (en dat met 25m op de bank |:( ) en het dus moeilijk genoeg wordt om te handhaven :)
Dat ben ik niet met je eens moet ik zeggen :9 Die cups zijn juist leuk, en voor een club als charlton ook een korte weg om Europees voetbal te halen. Als je toch al weet dat je in de comp niet veel voor elkaar krijgt bovenin, en dat je ook vast niet zal degraderen kan je je juist op de cup richten. De klap komt alleen dan wat harder aan als je alwéér door een lager gekwalificeerde club wordt uigeschakeld in de 4e ronde :o

En idd, voor kleine kutclubjes is het heel interessant voor inkomsten. Zo heb ik met de leaque cup mijn financien voor dit jaar al weer binnen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

idd cups zijn voor de niet grote clubs heel belangrijk. ik ga met cambuur zo mijn 2e europese seizoen in. 1e keer door winnen beker en 2e keer door verliezend finalist te zijn. dit is voor het nederlandse voetbal misschien minder goed maar voor mij des te beter ;)

ps: hoe doet nederland het bij jullie? bij mij kwamen ze in 2006 niet verder als de groepsronde in een poule waar ze met 9 punten hadden moeten winnen kregen ze er maar 3 8)7

[ Voor 26% gewijzigd door odan op 24-01-2005 15:03 ]

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:01
Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 08:50:
Ok, ben er op een avondje dit weekend in geslaagd m'n neef (een echte CM/FM-leek) verslaafd te maken :-)

...Hoop tekst...
Das nog niks, je neef, ik heb mijn zusje verslaafd gemaakt :*) . En iedereen die hier de ideale vrouw opeens in ziet, sorry ze is bezet ;) .
odan schreef op maandag 24 januari 2005 @ 14:55:
blablabla...

ps: hoe doet nederland het bij jullie? bij mij kwamen ze in 2006 niet verder als de groepsronde in een poule waar ze met 9 punten hadden moeten winnen kregen ze er maar 3 8)7
Haha :P, ik was manager geworden van Nederland, Van Basten was om de 1 of andere vage reden ontslagen, dus was ik daar manager geworden. Ben toch wel ff Wereldkampioen geworden, alle knock-out stages beslist op penalty's. Eerst moest Engeland er aan geloven, gevolgd door Kameroen, Frankrijk en in de Finale Italië, met Stekelenburg als Penaltykiller en dus, keeper van het toernooi, Sneijder speler van het toernooi. Redelijke prestatie al zeg ik 't zelf. Ben nou, gesorteerd op Nationaliteit, de beste Nederlandse Manager ooit, met 260 punten, gevolgd door Michels met iets van 230.
Ach ja, soms zit het mee en soms tegen, en 4 knock-out rondes winnen op penaltys, dat lukt in 't echt nooit met Nederland >:) .

[ Voor 66% gewijzigd door JanW op 24-01-2005 15:14 . Reden: Added qoute ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Bij mij verloor Nederland in de halve finale van Frankrijk, met 2-1. In de finale verloor Frankrijk weer van Engeland, met 1-0.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
zoals eerder beschreven ben ik nu manager van Redbridege, hiervoor van Heracles.
Die bug van die grote hopen geld dei je krijgt na elk seizoen in NL, is dat ook zo in Engeland/andere landen of echt alleen in NL?
maw kan ik aan het eind van dit seizoen met Redbridge nog wat geld verwachten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sarinsarin schreef op maandag 24 januari 2005 @ 15:19:
zoals eerder beschreven ben ik nu manager van Redbridege, hiervoor van Heracles.
Die bug van die grote hopen geld dei je krijgt na elk seizoen in NL, is dat ook zo in Engeland/andere landen of echt alleen in NL?
In welk division zit je dan met Redbridge? championship of een lager? ik met QPR iig 1 divisie lager dan The Championship (dus in de First Division)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 16:48:
[...]

In welk division zit je dan met Redbridge? championship of een lager? ik met QPR iig 1 divisie lager dan The Championship (dus in de First Division)
:D :D
Redbridge zit in Conference South. Wel stoer dat ik steeds meer lui zie die met RFC aan de slag gaan :)
Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 14:36:
[...]

Dat ben ik niet met je eens moet ik zeggen :9 Die cups zijn juist leuk, en voor een club als charlton ook een korte weg om Europees voetbal te halen. Als je toch al weet dat je in de comp niet veel voor elkaar krijgt bovenin, en dat je ook vast niet zal degraderen kan je je juist op de cup richten. De klap komt alleen dan wat harder aan als je alwéér door een lager gekwalificeerde club wordt uigeschakeld in de 4e ronde :o

En idd, voor kleine kutclubjes is het heel interessant voor inkomsten. Zo heb ik met de leaque cup mijn financien voor dit jaar al weer binnen 8)
Ik sta met Charlton momenteel 7e in de Premier League :Y) Dus de beker kan me gestolen worden (wie weet mekker ik na de 3e FA Cup ronde wel anders :P ).
sarinsarin schreef op maandag 24 januari 2005 @ 15:19:
Kan je wel vergeten, je krijgt alleen in Nederland veel geld. :)

Nederland: Wereldkampioen 2006, Conferederations Cup 2007 2e, EK 2008 in groepsronde uitgeschakeld en Confederations cup 2009 4e.

[ Voor 28% gewijzigd door King Nothing op 24-01-2005 17:45 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je krijgt geen ene fuck met Redbridge :P. In de national krijg je geloof ik 350k tv geld. Maar daar ben je nog niet >:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Schijt, ik lig eruit :(

Thuis nog gelijk met 1-1, maar uit verloren met 2-0 van Hamburg SV... :(

Nou ja, niet slecht gedaan voor mijn eerste serieuze UEFA Cup :)

In competitie sta ik nu, met iets meer dan de helft gedaan, op een mooie 5e plek, waarbij opgemerkt moet worden dat het verschil tussen de nr 2 (Ajax) en de nr 7 (Feyenoord) slechts 2 punten is, kan dus nog alle kanten op :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Ik heb t ongelovelijke gedaan met De Graafschap: de Treble!!!!

- Champions League gewonnen ( finale tegen Inter Milan met 2-1)
- Competitie gewonnen
- Amstel Cup gewonnen ( finale tegen MVV met 2-1 )

En ik ben zoooo enorm blij :) Echt hier heb ik heeel hard voor moeten "werken" maar t bewijst maar weer dat je zelfs met een mindere club met beperkte middelen je zonder cheats (als in al die superspitsen e.d.) of wat ook naar de top kan werken. Dus volhouden allemaal!!!!

Ik ga iig nog gewoon door met De Graafschap, kijken hoe het volgende seizoen verloopt. De eerste aankoop is al binnen, Andre Bahia (ja die nu bij Feyenoord zit). Verder ben ik aan het kijken of ik Podolski van Lyon kan overnemen. Kost me toch minimaal 25 miljoen euro als t me lukt. De mogelijkheden worden steeds beter door die CL titel.

\o/

[ Voor 3% gewijzigd door Japser op 24-01-2005 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi gedaan Japser, dat verdient wel ff een screen van je team moet ik zeggen :7.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2005 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:05
Gefeliciteerd Japser...de aanhouder wint! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Gefeliciteerd idd, erg mooi resultaat :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vos schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 22:15:
[...]

Degeen die host die start gewoon een spel zoals normaal. Alleen dan bij de opties 'run as server' aanvinken. Dan kan er een client joinen op ip. Zo doe ik het al maaaaaanden.
waar moet je dan bij 'run as server' de ip adres van je vriend invoeren? bij naam server?? of ergens anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 22:36:
[...]

waar moet je dan bij 'run as server' de ip adres van je vriend invoeren? bij naam server?? of ergens anders?
je vriend moet run as server aanklikken bij opties - das onderaan - (hij host neem ik aan), en jij moet dan gewoon naar netwerk game gaan, en dan komt zijn IP-adres daar te staan, en kan je het zo aanklikken

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2005 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Nogmaals Europa in voor mij, wederom met een vierde plaats en dus goed voor de UEFA Cup :)

Het seizoen begon zeer goed, eerste 10 wedstrijden ofzo geen enkele verliespartij, weinig blessures etc. Tot ik toe was aan de UEFA Cup wedstrijden, toen kreeg ik de blessures. Het begon langzaam, maar het werden steeds meer spelers. Op een gegeven moment werd het zo erg, dat moest zowat het complete reserve-elftal moest opstellen.

Maargoed, die waren ook goed genoeg om ver te komen, en in de competitie deden ze het ook erg aardig.

Na de winterstop werd het helaas allemaal iets minder, hoewel het nog steeds redelijk liep werd het scoren toch steeds meer een probleem.

Nieuws van het transferfront is helaas vrij slecht: ik raak twee van mijn beste spelers kwijt. De eerste is Mike Zonneveld (een D/DM L), die vind dat hij naar een grotere club moet. Helaas is zelfs mijn hoogst mogelijke bod niet voldoende om hem te houden. De tweede is Thijs Sluijter (AM L), voor hem geld hetzelfde verhaal. Verder gaat mijn backup-DR ook weg, maar die is minder belangrijk. Stelletje verwaande kwasten ;)

Gelukkig heb ik voor het komende seizoen ook wat nieuwe mensen kunnen aantrekken: een AMRLC, een DL en een DRC. Ook gaan er vanuit mijn reserves een DL, een DC en een FLC doorstromen naar het eerste.

In de Amstel Cup kwam ik wederom tot in de halve finale, waar dit keer Ajax met 1-0 te sterk voor me was...

De league-stand:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/nac4.JPG

Ik vind het het trouwens wel eigenaardig dat ik helemaal nog geen job offers gehad heb... zou je toch wel verwachten, al is het maar uit een of andere lagere competitie... ik ben wel één keer door de media gelinked met een andere club (Heerenveen in dit geval), maar daar is nooit een offer uit gekomen.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:38

Vos

AFCA

De voorrondes van de CL komen in duurt zie ik :). Heb je nog wat kunnen verdienen aan Zonneveld en Sluijter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ja, ik heb nog een paar miljoen voor beiden kunnen ontvangen. Maar dat maakt niet zo heel erg veel uit voor mijn financiele situatie, want ik heb op dit moment 71 miljoen euro in kas (icl TV-rechten voor komend seizoen). Transferbudget is ook weer verhoogd van 11.25 miljoen naar 20.5 miljoen euro. Heb ook geprobeerd om mijn stadium uitgebreid te krijgen. De board wilde dit ook graag, maar helaas lag het gemeentebestuur dwars, die verboden de uitbreiding... trainingfaciliteiten zijn nu geupgraded van "Adequate facilities" naar "top facility with youth academy'.

Voorronde CL is helaas nog vrij ver weg, alleen de eerste twee teams doen dit jaar CL. De nr's 3 en 4 UEFA en 5 en 6 doen Intertoto.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Ik ben gister weer even verder gegaan met ajax, kijk ik bij jobs, is sevilla vrij, dus ik solliciteren, en wat denk je, ik word aangenomen :D. Alleen is het zo gruwelijk (censuur) dat je maar 3 buiten de EU spelers in je selectie mag hebben. Ik had net een talentvolle verdediger gekocht, moet rugnummers indienen, kan maar 3 eu-spelers 7(8)7 . Maar wie moet ik dan verkopen, Demichelis niet, Baptista wil ik ook niet weg en Tevez al helemaal niet. En mijn rechtsback, das echt een talent, 23 jaar en stats dat ie heeft >:) . Maarja, ik zal wel ff kijken,en anders val ik weer trug naar Ajax, daar heb ik ff een Backup van gemaakt, vlak voordat ik het voorstel van sevilla aanvaardde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 21:37
v/d Vaart is bij mij een dragende speler. (eind 2005 ofzo) en ik kreeg steeds meer boden van grote clubs. Dik counteren en ik heb op een gegeven moment een counterbod van Barcelona afgeslagen van 53 miljoen euro. Twee weken alter was hij zes maanden geblesseerd.

En ik heb het contract van Mitea niet op tijd verlengd, en nu wil hij n iet meer verlengen. Beetje stom van me, maar ik heb al het jonge goede Nederlandse ongeveeer gekocht. Robben wil alleen nog niet :)(

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Heeft iemand misschien een tip of iets hoe je dat in Spanje moet doen met je buiten de EU spelers?? Alvast bedankt :*) O+ ;)
Ik heb namelijk 5 spelers van buiten de EU in mijn elftal, dus heeft iemand een idee of tips, alvast bedankt.

[ Voor 31% gewijzigd door JanW op 25-01-2005 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De minst goede spelers verhuren, zit niets anders op. Van te voren beter kijken naar je max :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 12:35:
De minst goede spelers verhuren, zit niets anders op. Van te voren beter kijken naar je max :P.
Maar ik vind het zowieso al vreemd, want 4 van de 5 zate er vorig jaar al bij en die hebben alle 4 35 wedstrijden of meer gespeeld, wat klopt er dan niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Laatst online: 12-07 18:27
Volgens mij kun je drie non-eu spelers registreren voor je a-elftal, drie voor je b-elftal en drie voor je c-elftal. Ik heb gelezen dat je spelers uit je b-elftal (en wellicht ook c) mee kunt laten doen in je a-elftal (maar nog altijd max drie non-eu, je moet dus wisselen).

Ik zeg dit allemaal uit mijn hoofd en heb het niet gechecked, maar het is het proberen waard. En laat vooral weten of het lukt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Ep0ss schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 12:55:
[...]

Maar ik vind het zowieso al vreemd, want 4 van de 5 zate er vorig jaar al bij en die hebben alle 4 35 wedstrijden of meer gespeeld, wat klopt er dan niet :?
Misschien heeft er een in het echt een dubbele nationaliteit, maar nog niet in fm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is de stand halverwege de competitie :

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/joostvdw/comp.jpg

En europees moet ik toch de volgende ronde kunnen halen :

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/joostvdw/euro.jpg

OK, totaal geen overweldigende resultaten, maar het is een begin ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Zal vanavond ff mn team posten, zit nu op werk. Verder heb ik een contract aangeboden aan Valeri Bojinov...dat talent (ook irl) van Lecce. Hopelijk komtie nu, nu ik de CL heb gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shit, nu moet ik in de eerste knockout round vd UEFA cup terug tegen Newcastle. Kan da eigelijk???? Da was een van de ploegen in m'n poule.

Ben door naar de 1st round na een gelijkspel tegen Lech (Polen) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dat kan volgens mij wel ja... ik moest ook in de (weliswaarde tweede) knockout ronde tegen een voormalige mede-poullid (Hamburg SV).

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Officieel kan dat dan weer niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Benotti schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 15:15:
Officieel kan dat dan weer niet ;)
Dan is dit bug nummer zoveel ;)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet dat dan doorgegeven worden of zit dat al in de buglist? Waar staat die ergens?
Zit nochtans op 5.0.2 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
wildhagen schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 15:18:
[...]

Dan is dit bug nummer zoveel ;)
100% zeker weten doe ik het niet, maar volgens mij heb ik dit toentertijd gehoord tijdens de loting int echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
Ook helemaal zeker weten doe ik het niet, maar volgens mij is het irl volstrekt onmogelijk, om in de eerste playoffwedstrijd na de poulefase in de uefa cup, tegen een team uit je eigen poule weer te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit is wat ik op de uefa.com website kan vinden :

Group stage
From 2004/05, two qualifying rounds are staged each over two legs to find the 40 clubs which advance to the group stage. This comprises eight groups of five, with two home and two away matches per club. The winners, runners-up and third-placed clubs from each group advance to the last 32 where they are joined with the eight third-placed clubs from the UEFA Champions League. At this point, the traditional two-match format is used with the exception of the single-match final.

---> lijkt alsof ze allemaal in een grote pot gesmeten worden en dat alles mogelijk is !

Knock-out format
For two-legged matches in the knock-out phase, the club scoring the greater aggregate of goals qualifying for the next round. In the event of both teams scoring the same number of goals, the team which scores more goals away qualifies. If this proves inconclusive, extra time of two periods of 15 minutes is played after the second match. If during extra time both teams score the same number of goals, away goals count double (ie. the visiting team advances). If no goals are scored during extra-time, the winner is decided by penalty kicks.

Single match
For the final, if the scores are level at the end of normal time, extra time of two periods of 15 minutes will be played. If one of the clubs scores more goals than the other during extra time, they shall be declared the winners. But if the result remains deadlocked at the end of the second period of extra time, a penalty shoot-out will determine the winners.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 22:48:
[...]

je vriend moet run as server aanklikken bij opties - das onderaan - (hij host neem ik aan), en jij moet dan gewoon naar netwerk game gaan, en dan komt zijn IP-adres daar te staan, en kan je het zo aanklikken
Het is wel gelukt, maar toen mijn vriend (die het spel hoste) het spel voor de 2e keer laadde, en ik via netwerk game dus zijn ip-adres aanklikte stond er: Nieuwe cliënt :( en er stond dat wij allebei niet waren verbonden, en dus met die nieuwe client een Manager moesten Toevoegen.. hoe kan ik dit propleem oplossen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmhhh, weer een bug ontdekt ...

Ik krijg volgende melding :

Frank De Boer, Sergio Conceicao and Wamberto were selected in the Belgian First Division Team of the week.

En als ik op dat team of the week klik, dan zie ik zelfs nog een vierde speler van mijn ploeg (Sambegou Bangoura).

Die laatste zit trouwens met 20 competitiewedstrijden (waarvan 14 als titularis) aan 14 doelpunten. Pas mal, quoi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 17:38:
[...]

Het is wel gelukt, maar toen mijn vriend (die het spel hoste) het spel voor de 2e keer laadde, en ik via netwerk game dus zijn ip-adres aanklikte stond er: Nieuwe cliënt :( en er stond dat wij allebei niet waren verbonden, en dus met die nieuwe client een Manager moesten Toevoegen.. hoe kan ik dit propleem oplossen??
Uhm, maar julle teams staan alwel bij spelstatus? Want dan moet je namelijk recht op 'niet verbonden' (was het dacht ik) klikken, dan vraagtie of je het team weer wil overnemen.
Of ik begrijp je verkeerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal eens mijn up's en down's met Sparta beschrijven: (we zijn vorig seizoen gepromoveerd naar de Holland Casino Eredivisie)

Zit nu halverwege het tweede seizoen en hang constant rond de 11e-13e plek. Doelstelling is om degradatie te voorkomen en voor de winterstop zag het er allemaal rooskleurig uit. Ik verloor af en toe eens wat maar er zat zo nu en dan ook een mooie overwinning tussen. Dat is inmiddels verleden tijd want we moeten de ene na de andere (flink) nederlaag incasseren. We staan wel in de halve finale van de Amstel-Cup en hierin spelen we tegen AGOVV, nummer 19 in de Gouden Gids divisie.

Tot zover dus weinig schokkends behalve dat er nu niet meer gewonnen wordt. Mijn vraag is dus aan jullie (vooral Jasper,Wildhagen omdat die met kleine clubs spelen) welke tactiek gebruiken jullie?

Ik ben zo iemand die heilig gelooft in een tactiek, die niet elke keer het roer om wil gooien maar de wanhoop (en degradatie) komt steeds dichterbij. Speel op dit moment zo:

- Dijk - Koervermans

- Pardo -E. van Bueren - M. Buys - R. Robbemond (Castelen)

- Schreuder

- Willems - Boxel - Schenkel

Buys speelt met een schuin puiltje naar linksboven (AMC). Het is een beetje zoals Jasper speelt(speelde?) met de Graafschap. Ik denk toch dat deze opstelling te aanvallend is, ik kreeg veel te veel doelpunten tegen.

Dus nog een keer de vraag; welke tactiek gebruiken jullie voor de kleinere clubs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 17:44:
Mmhhh, weer een bug ontdekt ...

Ik krijg volgende melding :

Frank De Boer, Sergio Conceicao and Wamberto were selected in the Belgian First Division Team of the week.

En als ik op dat team of the week klik, dan zie ik zelfs nog een vierde speler van mijn ploeg (Sambegou Bangoura).

Die laatste zit trouwens met 20 competitiewedstrijden (waarvan 14 als titularis) aan 14 doelpunten. Pas mal, quoi !
Deze bug is al een tijdje bekend, zou (met de nadruk op 'zou') gefixed moeten zijn in de volgende patch
Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 18:09:
Tot zover dus weinig schokkends behalve dat er nu niet meer gewonnen wordt. Mijn vraag is dus aan jullie (vooral Jasper,Wildhagen omdat die met kleine clubs spelen) welke tactiek gebruiken jullie?
Op dit moment gebruik ik een 4-1-3-2... heb er érg veel succes mee gehad, twee keer in twee jaar UEFA Cup bijvoorbeeld. Formaties waar ik ook erg veel succes mee gehad heb zijn vooral 4-5-1 (zowel attacking als defensive), 4-2-3-1 en 4-4-2 (in iets mindere mate).

Edit: hmm, ik ben voor de UEFA Cup zojuist geloot tegen Dinamo Tirana (Albanië). Moet wel lukken lijkt me zo :)

Jeuh, met 5-0 (thuis) en 2-1 (uit) gewonnen. In de tweede ronde moest ik tegen Trabzonspor (Turkije), uit met 3-1 gewonnen, thuis met 3-0. Ben nu dus beland in de Groupstages, ik zit in Group G, samen met Blackburn Rovers, Parma, PAOK Saloniki, en Nantes. Kon slechter dus :)

[ Voor 20% gewijzigd door wildhagen op 25-01-2005 21:53 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 17:22:
dit is wat ik op de uefa.com website kan vinden :

Group stage
From 2004/05, two qualifying rounds are staged each over two legs to find the 40 clubs which advance to the group stage. This comprises eight groups of five, with two home and two away matches per club. The winners, runners-up and third-placed clubs from each group advance to the last 32 where they are joined with the eight third-placed clubs from the UEFA Champions League. At this point, the traditional two-match format is used with the exception of the single-match final.

---> lijkt alsof ze allemaal in een grote pot gesmeten worden en dat alles mogelijk is !
Neen. Alle nummers een worden tegen de nummers drie geloot, en de nummers twee tegen de clubs die uit de cl komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

[...]

Emmen zit in de groepsfase van de UEFA Cup (die beker sucked niet :P ), ik mag thuis tegen Atl. Madrid en VFB Stuttgart, en Emmen speelt uit tegen Rio Ave en Maccabi Haifa. De 2 zwaarste tegenstanders komen gelukkig bij mij.
Ik moest helemaal niet tegen Rio Ave :? Ik moest tegen Olympiakos P.

Anyways, ik ben door :Y)
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/50257/thumb.jpg

Ik moet nog uit naar Olympiakos, maar het resultaat boeit mij niet meer zo :P

Charlton heeft een vrije val ingezet, van plaats 7 naar plaats 16 :X Alle spelers met moraal very poor, waardeloze wedstrijden waarin amper een kans wordt gecreeerd en het bestuur is nog steeds absolutly thrilled :? Ok, ik sta 2000-1 gequoteerd voor het kampioenschap en ben net gepromoveerd, een beetje inzet verwacht je dan toch nog wel van de spelers |:(
Emmen klimt gestaag weer naar de top 4, alleen is het begin van elk seizoen klote... Na een wedstrijd of 8 tot 10 begint het wel te draaien, maar dan staan Ajax, PSV en Feyenoord al weer een straatlengte voor |:(

Ik ben op een andere pc met een nieuw spel gestart. Op www.vi.nl is een challenge, daar moet je met Vitesse A. zo ver mogelijk zien te komen in 3 seizoenen. Ik was al aardig op weg, raakt mijn savegame corrupt :( Dankzij de autobackups hoef ik "maar" 2 maand over te doen. :w 1e Plaats, hallo 7e plaats (ik stond 1e in de winterstop).

//edit

Olympiakos uit ook gehad, 3-1 gewonnen. 1e Geworden in mijn poule., dus krijg ik een "makkelijke" tegenstandert :)

//edit 2

Loting gehad, ik mag tegen AS Monaco. Mocht ik doorgaan (no fucking way :D ) dan mag ik tegen Panathinaikos of... Olympiakos :D

[ Voor 10% gewijzigd door King Nothing op 25-01-2005 23:35 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens Jasper, behalve voor de treble in FM ( _/-\o_ ) ook gefeliciflapstaart met de 3pt irl :)

Ik gun het jullie van harte om erin te blijven (als vitesse fan :X - als je het wil aannemen)

Met Nuneaton Borough wordt het nog een spannende strijdt om de titel met nog 15 wedstrijden voor de boeg. Sta nu 2e met 2pt achter. De rest wel zo'n beetje achter ons gelaten. Heb 3 spelers die aan het einde van het seizoen verkocht worden (waarvan 2 basis), voor een totaal bedrag van 3.5miljoen euries. En dat terwijl ik door mijn kaartverkoop in de Leaque two geen verlies meer maak. Dat wordt dus kassa. Gevolg is wel dat wanneer ik daadwerkelijk promoveer ik het ook zeker zal moeten investeren in goede spelers, anders kan ik linea recta (ofzoiets) moven. Vandaag al na paar uurtjes moeten stoppen... Petero heeft dit seizoen erg veel last van schorsingen en blessures :/ Maargoed, dat je het niet kan opvangen is een teken dat je team niet breed genoeg is. Iig, directe promotie er voor hem ws niet in. Nuneaton - Wallsal komt steeds dichter bij dus })

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2005 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
King Nothing schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 22:47:
[...]

*blaat*
Ik ben op een andere pc met een nieuw spel gestart. Op www.vi.nl is een challenge, daar moet je met Vitesse A. zo ver mogelijk zien te komen in 3 seizoenen. Ik was al aardig op weg, raakt mijn savegame corrupt :( Dankzij de autobackups hoef ik "maar" 2 maand over te doen. :w 1e Plaats, hallo 7e plaats (ik stond 1e in de winterstop).
*blaat*
Waar dan ergens op http://www.vi.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 17:48:
[...]

Uhm, maar julle teams staan alwel bij spelstatus? Want dan moet je namelijk recht op 'niet verbonden' (was het dacht ik) klikken, dan vraagtie of je het team weer wil overnemen.
Of ik begrijp je verkeerd :P
OK ik zal het proberen, alvast bedankt!! Niet verbonden staat in het rood, klopt dat?
maat van me is btw. manchester utd en ik arsenal, nu nog maar in voorbereiding maar de charity shield komt eraan.. hopelijk lukt het ons nu wel, ik zal het vanavond proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:05
Staat ook op het VI Forum. Hier staan verschillende challenges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een snel vraagje tussendoor ;

ik wil spelers op aparte trainingsprogrammas zetten. Zogauw ik dat verander bij training van First Team naar biijv Attacking word attacking geel en onthoud hij niet dat ik die spelers op attacking wil laten trainen....Ik heb wel coaches ge-assined maar 't werkt gewoon niet..

iemand ideëen?

// zal binnenkort ook ff met een game-update komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 19:49
Je bent niet gewoon vergeten om op confirm te klikken, dat probleem had ik dus laatst 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja dat doe ik ook wel :) Blijft het bij jou ook gewoon geel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo constant en onoverwinnelijk dat wij waren in de de eerste 20 wedstrijden hoe kut het nu gaat :'(. We verliezen de ene uit wedstrijd na de andere, thuis wil het nog wel, hoewel het tegen toppers ook al lastig wordt... Ik ben afgezakt naar de 6e plaats inmiddels, 4 verliespunten meer dan de nr2. Ontzettend veel blessures en schorsingen gehad, gevolg was dat mijn spelers oververmoeid raakten en dus nog meer geblesseerden... Achja, we komen er nu weer een beetje boven op hopelijk.

De Vans Trophy was trouwens wel tof. Kwam tot finale van Zuid, waar ik Ipswich over 2 wedstrijden moest zien te verslaan. 1e wedtrijd was uit, verloor ik met 3-1 door 2 penalty's :(.
Net thuis tegen ze gespeeld, en dat ging leker :9~.

Afbeeldingslocatie: http://img184.exs.cx/img184/4823/vanstrophy6od.gif

Nouja, ik dus blij, ik denk ik heb mijn 1e cup binnen, er stond immers finale bij. Krijg ik gvd het bericht dat ik de finale speel tegen Nott. Forest.. Winnaar van Noord, achja hopen op volle bak in het Wembley stadion B)

Edit:
Tis trouwens wel zweten zeg zo'n finale :z

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2005 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is gelukt, Peter_o dankje wel he _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik hoop dat je er geen spijt van krijgt, zo'n multiplayer game :P. Bij ons is het enigzins verslavend O-). Onze verslavingssatus is inmiddels: Slapen is voor watjes! :o. (8 dagen + nog wat uren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 15:49:
ff een snel vraagje tussendoor ;

ik wil spelers op aparte trainingsprogrammas zetten. Zogauw ik dat verander bij training van First Team naar biijv Attacking word attacking geel en onthoud hij niet dat ik die spelers op attacking wil laten trainen....Ik heb wel coaches ge-assined maar 't werkt gewoon niet..

iemand ideëen?

// zal binnenkort ook ff met een game-update komen..
Staat bij je Manager opties toevallig je Ass. Manager aangevinkt bij Responsible for training? Dan kan je namelijk veranderen wat je wilt, het helpt niet :P
VV
-GuRu- schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 15:46:
[...]

Staat ook op het VI Forum. Hier staan verschillende challenges
Daar dus, ik doe de "tweede challenge". Er is nu een plan om een 3e te beginnen, dat wordt 1 met een topclub in Europa :O Alsof daar veel lui een uitdaging in zien zeg |:( Bij die Vitesse challenge heeft 1 van de deelnemers Robinho naar Vitesse gehaald, direct in het begin... Echt geloofwaardig als je ziet dat Vitesse 15 miljoen schuld heeft en amper salaris kan geven (ik mocht max. 10k per maand betalen aan nieuwe spelers :D )

Zo, weer wat weken progressie gemaakt in FM. Januari 2010.
Emmen staat uiteraard weer 4e :D Charlton zat heel even in de degradatiezone, maar staat er nu weer net boven. Uit de laatste 5 wedstrijden toch 8 punten gehaald (2x win, 2x gelijk en verloren van Newcastle) en ik zit nog in de FA Cup.
Emmen is 19 wedstrijden op rij ongeslagen, dat gaat dan over de competitie, beker en UEFA Cup :Y) Het record van Emmen stond op 6 op rij :P Eerstvolgende wedstrijden van Emmen: Feyenoord uit voor de competitie en Ajax thuis voor de beker (of was het nou net andersom? ).
Vitesse gaat kut, ik stond vlak achter de Top 3, da's een 6e plaats geworden ondertussen :( Daar ga ik van't weekend wel mee verder kloten denk ik, komende dagen maar even weer focussen op Emmen en vooral Charlton :)

[ Voor 25% gewijzigd door King Nothing op 27-01-2005 00:35 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de competite loopt het nu wel weer lekker ... sta tweede op 4 pnt van Genk (waar ik wel uit ben gaan winnen in de terugronde met 2-3. Heb trouwens met diezelfde score ook gewonnen van Anderlecht & Club Brugge. In de toppers haal ik alles, maar tegen de protploegen niet ... heeft verdacht veel weg van Standard Luik in real life :-(

Hoedanook, voor Europa zijn we toch nog net een tikkeltje te klein ... thuis tegen Newcastle in de eerste knockoutronde een fraaie 1-1 maar ginder een droge 4-0 om de oren... nu ja, al mijn basisspelers waren fysiek leeg en in die match heb ik nog een bijkomende 4 spelers geblesseerd gekregen. Begrijp nog altijd niet hoe het kan dat die spelers van Newcastle na de match nog op 75 % conditie zitten en de mijne op minder dan 60. In België zijn een pak minder wedstrijden dan in Engeland ...

Heb enkele belangrijke pionnen dan een aantal dagen op rust gezet en de volgende match waren ze weer top.

Kom eigenlijk niet aan het standaard trainingsprogramma ... betekent het dat dit te zwaar staat voor mijn spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Of je spelers hebben een te laag stamina, dat kan ook nog. Zelf wil ik eigenlijk alleen spelers met een minimum-stamina van 10, en liever minimaal 12, als het kan.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doet dat dan zoveel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike-man
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 07:05
zeker, spelers met een lage stamina hebben meer dagen nodig om weer volledig fit te worden voor de volgende wedstrijd.

Scorito: FC Bal op ons dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deze avond eens ff kijken dan naar m'n team. Bedankt voor de tip !
Misschien de helft van m'n spelers buitensmijten ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Mjah, als ik dan stop met Fm spelen doe ik dat altijd via "quit game" en dan vraagt'ie of ik wil saven :)
Dat deed FM gisteren dus niet :( Mag ik lekker een maand overnieuw spelen. Da's mooi klote, januari was net de maand waarin het zo lekker ging met Charlton.
Nou ja, pech gehad :P Ik zat beter gaan opletten als ik stop met spelen :P

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

456

Onze excuses voor het ongemak

King Nothing schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 17:41:
Mjah, als ik dan stop met Fm spelen doe ik dat altijd via "quit game" en dan vraagt'ie of ik wil saven :)
Dat deed FM gisteren dus niet :( Mag ik lekker een maand overnieuw spelen. Da's mooi klote, januari was net de maand waarin het zo lekker ging met Charlton.
Nou ja, pech gehad :P Ik zat beter gaan opletten als ik stop met spelen :P
Hij geeft de optie saven niet als er een wedstrijd gespeeld wordt.
Altijd na een wedstrijd even een dagje verder gaan, dat verhelpt een hoop misere!

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Ik dacht dat ik net voor een wedstrijd was gestopt, kan zijn dat'ie op het moment stond om naar de wedstrijd te gaan, dan kan je niet meer saven.

Ik heb net een speler verkocht :Y) En de supporters waren blij dat'ie wegging omdat hij een onpopulair figuur is en hij de sfeer zou verzieken in de kleedkamer :D

Een D/DM LC van mij is al zo'n anderhalf seizoen ongelukkig omdat hij vind dat er teveel concurentie is voor zijn plaats. Alleen, dat gezeik van hem begon nadat ik een MC had vastgelegd en de betreffende MC speelt af en toe mee (beetje miskoop :P ) De D/DM CL speelt regelmatig mee want hij's de 3e in lijn als DC en de 3e als DMC. Hij heeft nu 8x een basisplats gehad en is 3x ingevallen op een totaal van 20 wedstrijden. Da's ongeveer de helft, vorig seizoen heeft'ie ook de helft meegedaan (18x basis en 7x inval).

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
  • Laatst online: 18-09 21:37
Ik speel een beetje een raar systeem:

DM - Stekelenburg

VL - Maxwell
VC - Heitinga
VC - De Jong
VR - Grygera

VMC - Galasek

AMR - Sneijder
AMC - v/d Vaart
AML - Adu / Rosales

AC - John
AC - Kone

En dan spelen de volgende Spelers het meeste van de wissels
VC - Kruijswijk
AMC/R - De Ridder
AC - Babel
VMC - Maduro

Voor de rest nog wat andere jong oranje lui die regelmatig spelen. Alleen Adu/Rosales is een lastige keuze.

Robinho heeft ook een seizoen (2005/06) bij me gespeeld. Gekocht voor 14 en verkocht voor 34. Heeft wel in 49 wedstrijden 41 gescoord. Dat seizoen speelde ik met de volgende opstelling:

DM - Lobont

VL - Maxwell
VC - De Jong
VC - Heitinga
VR - Grygera

VMC - Galasek

AMR - Sneijder
AMC - v/d Vaart
AML - Mitea

AC - Rosales 45 / 42
AC - Robinho 49 / 41

Robinho dus verkocht voor de volle prijs, maar Mitea heb ik maar 13 miljoen voor gekregen, ik was vergeten zijn contract op tijd te verlengen en nu wilde hij voor geen enkel salaris zijn contract verlengen. Toen maar een jaar voor afloop van zijn contract verkocht.

In dit nieuwe seizoen (het is nu al weer beging 2007) speelt Rosales echter 1 niet meer in spits, en 2 veel minder, maar het is gewoon te moeilijk kiezen. Ik denk dat ik alleen maar even doorbouw met dit team, want Galasek is dan net 34 dacht ik, de rest is 26 (dacht ik) of jonger.

Dit seizoen trouwens thuis nog geen goal tegen in de Arena.
09-9-0-0-31-0 Thuis
10-5-3-2-28-11 uit
In totaal sta ik tweede, met een punt achterstand op psv en gelijk met feyenoord (hoezo klassieke top drie :? )
Andere mensen die thuis ook opvallend beter presteren dan uit?

Er is mij overigens bijna 55 miljoen geboden voor v/d Vaart, vlak daarna raakte hij 6 maanden geblesseerd. Iemand anders van die grotebedragen gehad die geboden zijn. Ik zag wel dat Rooney naar Chelsea is gegaan voor !! 98 miljoen euro.

[ Voor 8% gewijzigd door HCMarX op 27-01-2005 18:58 ]

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:38

Vos

AFCA

Inter wilde Hubschman van me kopen voor 80M (40M cash en 40M in 6 maand). Ik heb nee gezegd :p ik heb toch genoeg geld en doe nooit super dure aankopen....en hijs supergoed bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Nou, ging het hier ook maar zo goed... wat ik ook doe, het wil totaal, maar dan ook totaal niet meer... slechts 15 punten uit 17 wedstrijden (!) Sta nu dan ook twaalfde in de league...

De supporters zij nu een groep aan het vormen om het bestuur te dwingen me te ontslaan, dus ik vrees dat ik binnenkort zo'n leuke 'vote of confidence' ga krijgen :( :(

In de UEFA gaat het nog wel redelijk, heb groepsfase overleefd en mag in de eerste knock-out ronde tegen Parma. Als ik die win moet ik óf tegen Borussia Dortmund óf tegen Inter Milan.....

[ Voor 3% gewijzigd door wildhagen op 27-01-2005 19:05 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ok, dat was dat... geen vote of confidence, maar meteen 'you've been sacked'... klojo's.

Denk dat ik nou ook maar eens met dat Redbridge aan de gang ja, kijken hoever ik daarmee ga komen.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen RFC O-)

Waarom nou niet eens een andere clubje, en nee ik bedoel niet Nuneaton of Cambridge, maar waarom neemt nou iedereen dezeflde club Iedereen kiest RFC in de Conferece North/South :X

Maargoed, ik ben tweede geworden in mijn eerste seizoen in Leaque Two, dus directe promotie.

Indrukwekkende cijfers wat betreft mijn thuiswedstrijden, twee seizoenen op rij:

Dit seizoen: 23 wedstrijden 17-6-0 (49-11)
Vorig seizoen :21 wedstrijden 16-5-0 (42-8)

Walsall is ook gepromoveerd, ook via een tweede plek. Petero zit dus in The Chapionship.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Blaatschaap11 schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 18:56:

Robinho dus verkocht voor de volle prijs,
Ik heb Robinho verkocht voor 75M. Was een minimum fee release clause waar ac milan dankbaar gebruik van maakte :'(

Was wel in een keer betaald :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 20:24:
Iedereen RFC O-)

Waarom nou niet eens een andere clubje, en nee ik bedoel niet Nuneaton of Cambridge, maar waarom neemt nou iedereen dezeflde club Iedereen kiest RFC in de Conferece North/South :X

Maargoed, ik ben tweede geworden in mijn eerste seizoen in Leaque Two, dus directe promotie.

Indrukwekkende cijfers wat betreft mijn thuiswedstrijden, twee seizoenen op rij:

Dit seizoen: 23 wedstrijden 17-6-0 (49-11)
Vorig seizoen :21 wedstrijden 16-5-0 (42-8)

Walsall is ook gepromoveerd, ook via een tweede plek. Petero zit dus in The Chapionship.
Redbridge FC is koel man _/-\o_ Ik ben van plan om naar een wedstrijd van hun te gaan :D
Ze staan irl trouwens laatste, de manager is net weg en heeft de 6 beste spelers meegenomen :( Nieuwe manager heeft ondertussen iets van 10 nieuwe spelers gehaald. Dat schijnt in die leagues vrij normaal te zijn dat je zoveel nieuwe spelers haalt tussendoor.

Duurste verkoop? Ik heb net een keeper verkcoht voor 750k _O_

Ik ga echt voor de competitie met Emmen dit seizoen, ik moet voor de beker naar Ajax en ik stel een veredeld eerste elftal op :D Beetje de wissels speeltijd geven, de reservekeeper mag eens meedoen en een paar -21 spelers in de basis en op de bank :D
Ajax start in de sterkste opstelling, met Kezman (ja, de ex-PSV'er |:( ) en Niedzielan in de spits :P
3e minuut: 0-1 :D
39e 1-1 :\
45e Rood voor Sikora :D
49e 2-1 :(

Lucky Ajax weer hoor :r :P
Nou ja, kan ik me helemaal richten op de competitie, ik sta voor de verandering eens 3e :) Heb PSV ingehaald en net koploper Feyenoord met 3-1 in de Kuip verslagen.

[ Voor 18% gewijzigd door King Nothing op 27-01-2005 23:15 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

odan schreef op zondag 23 januari 2005 @ 20:03:
lijstje met europese competities voor volgend seizoen:

CL: Ajax en feyenoord
Eufa cup: Groningen, Az, Heerenveen (door beker) en Cambuur (door beker)
inter-toto cup: RKC en PSV)
hmm das dus ook weer een leuke bug. heerenveen zou geen europees moeten spelen maar dat boeit niet. maar nu dit. blijkbaar is het spel zo in de war dat heerenveen en ik (cambuur) geen europees spelen. gewoon 2 clubs die europees zouden moeten spelen worden niet opgenomen in de lijst 8)7

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben weer een nieuw potje begonnen, met Helmond Sport deze keer...kwam toevallig op die club toen ik afgelopen weekend langs de Braak reed :) Sta nu na 27 wedstrijden gespeeld te hebben soeverein aan kop, zonder schokkende aankopen (met een transfer budget van 65.000 euro doe je niet zoveel). Promotie zit er dus wel in. Ik vroeg me alleen eens af of jullie ook zo weinig aan scouts hebben? Of ligt dat puur aan mijn database size (normal) dat ik nauwelijks spelers vind (scout Kroatië voor 3 maanden, vind ie 4 spelers, waarvan 1tje met één ster, scout Denemarken voor twee maanden, zes spelers gevonden, waarvan twee met één ster)?

En dan zijn alle spelers ook nog eens 'exciting players that have the potential to BLAH', ik zoek geen potential, ik zoek goede spelers! Wonderkids ed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik ook, MrRudi

-> ofwel brengen ze een stuk of 3-4 spelers aan die nog niet eens bij de reserven mogen meedoen maar die potentieel hebben

-> ofwel brengen ze een waslijst aan spelers aan waar de punten lager liggen dan die van m'n bankzitters

-> als ik een speler laat scouten waar ik zelf wat in zie (met redelijk goeie scores) dan vinden ze hem praktisch nooit goed genoeg ...

Zal misschien ook eens werk moeten maken van nieuwe scouts. De bestaande buitensmijten (geen contractverlenging) en allemaal nieuwe onder het motto ANDER & BETER !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Scouting sucked sowieso best wel erg in FM... erg veel heb je er niet aan.

Als een scout met goede cijfers Freddy Adu als oordeel "doesn't have a future in professional football' geeft... tsja.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
What the F**K!!!!

Ik met Redbridge, eerste seizoen, na 25 wedstrijden ongeveer, ik sta 3e met 1 punt achter op nr 2, Hornchurch.

Ik speel thuis tegen Hornchurch, eerste helft geen bal op goal tegen, tweede helft direct na rust scoor ik.... en het spel loopt vast!!! kan op pause klikken, dan veranderd t in start, en als ik start klik weer in pauze, maar er gebeurt niets. Tijd blijft staan op 47:51, en ik kan alles wel aanklikken, alleen pitch is niet meer te selecteren.
en het spel loopt dus niet door.

Dit is k*t zeg, eerste vastloper. Gelukkig net een autosave vlak voor deze wedstrijd, ik met een kwaad hoofd direct over spelen, 3x zelfs, en 3x over al na 20 minuten 2-0 achter, grrrr.

Afkoelen maar en vanavond gewoon weer proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Kon je ook niet 'on holiday' gaan voor één dag? Dit heb ik namelijk ook wel eens gehad, en dan kom je er wel doorheen op die manier, althans, ik wel.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
wildhagen schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 10:41:
Kon je ook niet 'on holiday' gaan voor één dag? Dit heb ik namelijk ook wel eens gehad, en dan kom je er wel doorheen op die manier, althans, ik wel.
En zou de wedstrijd dan gewoon zijn doorgelopen?
Ik bedoel, dan was er gewoon een eindstand gekomen en kun je een dag later weer gewoon verder gaan?
Ik heb t niet geprobeerd, mocht t weer gebeuren zal ik t proberen. Dank voor de tip iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ja, de wedstrijd loopt dan gewoon door, en je kunt idd een later verder.

Uiteraard kan je dan geen invloed meer uitoefenen op wissels etc in die westrijd. Dat doet je assistent-manager dan voor je.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
waarom dacht ik er gisteravond niet aan om mijn frustraties even op GOT te spuien.... Had ik nu waarschijnlijk de wedstrijd gewonnen! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Wat je ook kan doen, is ff een matchreport generen, misschien dat ie daarna weer doorloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
Japser schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 12:33:
Wat je ook kan doen, is ff een matchreport generen, misschien dat ie daarna weer doorloopt.
nee dat ging niet, heb ik wel geprobeerd...
(matchreport liep trouwens tot de minuut voordat ik scoorde, goal stond er nog niet in dus.)

[ Voor 17% gewijzigd door sarinsarin op 28-01-2005 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Hmm....net de Europese Supercup ook maar gewonnen, wel na strafschoppen maargoed. Nu ga ik verder met ziek zijn :( Te beroerd om nog te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als beloofd een update :

Vorig seizoen (mn 2e seizoen bij Tottenham) verliep re-de-lijk goed, pikte mn puntjes mee en schommelde tussen plek 3 en 8...Toen opeens uit het niets presteerde het team NIETS meer, uitgeschakeld in FA Cup, League Cup door een Div One club eruit geknikkerd en UEFA cup door Deportivo eruit (opzich niets op je voor te schamen).... Crespo werd topscorer van Engeland met 24 goals, het enige positive uit dat seizoen. Werd uiteindelijk 7e en mocht dus kwal. wed. spelen voor UEFA cup seizoen erop. Overigens had Chelsea een belachelijke hoge transfersom over voor een (in mijn ogen) matige speler : Reyes van Arsenal voor een bedrag van, nah kijk zelf maar, nog-al veel :

Afbeeldingslocatie: http://img192.exs.cx/img192/540/omfg7eu.gif

Huidig seizoen

Het gaat lekker. Mokoena breekt door als speler, net als Guarin, en we staan netjes op de 7e plek (puur op doelsaldo, nmrs 4 t/m 7 hebben dezelfde punten en ik heb een wedstrijd minder gespeeld). In de League Cup hebk Chelsea uitgeschakeld, op penaltys welliswaar, maar das heerlijk om dat als Tottenham (ook een club uit Londen) te doen. Sta nu in de Halve Finale tegen Arsenal en ik verwacht wel dat ik die wedstrijd kan winnen. In de EUFA cup ben ik na 3 wedstrijden 1ste in de groep en heb ik me dus gekwalificeerd voor de volgende wedstrijden (zat bij Deportivo, Schalke en Zwolle in de groep). FA cup moet ik mn eerste wedstijd nog speler, tegen Bolton, moet te doen zijn....

Spelers

Ik heb een aantal dragende spelers te weten ; Crespo, Romaric (geliefd door bijna iedere speler en publiekslieveling), Carrick, King en Rensing. Ander spelers die het 'gewoon' goed doen zijn Guarin, van Bommel, van den Borre, van Mosselveld (Willem II, 4.2 milj) en Gardner. Dan nog een speler apart ; Bierofka, geweldige speler, geweldige dribbels, superveel assists, pakt zelden een kaart, kan elke wedstrijd spelen....behalve dit seizoen, maakt een beetje een flauwe indruk, heeft in 12 wedstijden 1 assist, staat wel bovenaan met dribbels/match (gem. 10.15) maar tja het is allemaal nét niet....mist ook veel kansen..

Doelstellingen

3e Worden in het kampioenschap, League Cup winnen, FA cup ver komen (denk kwart finale), EUFA cup eer hooghouden en misschien ver komen...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2005 15:54 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.