[PC] Football Manager 2005 - deel 2

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.795 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ff gestopt met spelen, begon te verliezen zonder me daar druk omte maken en dan weet ik dat het tijd is om te stoppen :) ga drek, over n uurtje ofzo, wel weer verder..

Net 3-0 verloren van Man Utd in League en eerlijk gezegd zal 't me jeuken, dat was toch al geen doelstelling voor mijzelf :)

Volgende wedstrijd tegen AC MIlan, uit, verliezen dus ;) .. O mijn spelers zijn eik nooit echt 100% fit, ze trainen allemaal gewoon First Time Regular, iemand 'n idee hoe ik dat kan verbeteren?

//offtopic
Heb ook nog een 200 en 160 gieg maxtor maar ik heb geen zin om dat erbij te zetten, das een oud systeem van me wat onder staat ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:59

Japser

Jeej!

Zow volgens mij kan ik met mijn huidige selectie wel kampioen worden. Heb echt goed ingekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ok, eerste seizoen met NAC is achter de rug :)

Geëindigd op een mooie 11e plek, in de middenmoot dus. Dat was ook precies de verwachting van board én supporters.

Paar aankopen gedaan: een AML voor de toekomst en een AMRC omdat ik daar slechts één speler inzetbaar had. De tweede was geschorst wegens doping tot februari 2005 (Petö).

In de Amstel Cup al in de derde ronde uitgeschakeld, door De Graafschap notabene (1-2)...

Eerste helft van het seizoen was het beste, in de tweede helft kreeg ik toch een paar (weliswaar vrij lichte) blessuregolfjes.

Voor volgend jaar heb ik een AML gekocht omdat mijn huidige AML vertrekt (was op huurbasis, van Feyenoord), een DRC (om dezelfde reden, maar dan van PSV) en een SC, omdat het naar mijn mening toch aan scorend vermogen ontbrak. Uiteraard allemaal op een free transfer omdat NAC, net als IRL, diep in de schulden zit en er dan ook een transferbudget van precies 0 euro is.

Wel heb ik een eveneens gehuurde DRC (de tweede dus, gehuurd van Feyenoord) kunnen behouden door hem aan te kopen, evenals de GK (gehuurd van het Belgische Genk).

De leaguestand:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/nac1.JPG

Volgend jaar wil ik me toch kwalificeren voor Europees voetbal, minimaal Intertoto, maar ik hoop op UEFA Cup. Gezien het resultaat in dit seizoen, gecombineerd met de nieuwe aankopen, ben ik best optimistisch hierover.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:09
Bij in mijn FM game met RBC werd NAC kampioen :X 8)7 .

@ wildhagen

Welke spelers heb je zoal aangetrokken dan?

[ Voor 36% gewijzigd door ArieR op 19-01-2005 09:01 . Reden: Vraag voor wildhagen toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:35
Woppaa, ksta weer strak bovenaan, ff uit van Feyenoord gewonne met 1-4 en daarna PSV met 2-0 verslagen uit. Champions League lig ik weer uit :'( . 2x met 1-0 verloren van Inter. Ach ja, vette pech. Competitie sta ik nu bovenaan met 7 punten voor op feyenoord en 16 op Roda, die 3e staat.
Kort gezegd, 't gaat redelijk, champions League mag beter gaan :P, maar dat is gewoon een droom, om een keer de halve finale te halen of zo, ipv de hele tijd een sterke tegenstander tegen te komen in de 8ste finale.

Ff wel in probleem, ik kreeg tegen Inter geen 1 fatsoenlijke aanval opgebouwd. Halve kansen uit counteraanvallen met Sonck of zo, maar echt grote kansen niet :( . Vreemd, zeker als ik daarna tegen feyenoord met 4-1 win :? .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ep0ss schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 09:27:
Ff wel in probleem, ik kreeg tegen Inter geen 1 fatsoenlijke aanval opgebouwd. Halve kansen uit counteraanvallen met Sonck of zo, maar echt grote kansen niet :( . Vreemd, zeker als ik daarna tegen feyenoord met 4-1 win :? .
tja, feyenoord met inter vergelijken... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

-GuRu- schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 08:59:
Bij in mijn FM game met RBC werd NAC kampioen :X 8)7 .

@ wildhagen

Welke spelers heb je zoal aangetrokken dan?
De AML voor de toekomst zijn naam weet ik niet uit mijn hoofd, die zou ik straks thuis even moeten opzoeken.

De AML die vertrekt was Anthony Lurling. De vertrekkende DR was Jürgen Colin (van PSV). Vooral die laatste had ik graag gehouden, maarja...

De AMRC die ik gekocht heb is André De Ridder.

De aangekochte SC is Kaïper (uit Ivoorkust), imho een talent met mooie stats (veel rond de 15) van slechts 21 jaar.

De DRC die ik gekocht is heb is Pieter Collen (Belg, komt van Feyenoord). De GK is Davy Schollen (ook een Belg, komt van Genk).

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieR
wildhagen schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 10:54:
De GK is Davy Schollen (ook een Belg, komt van Genk).
Dat zijn mooie versterkingen idd, maar die Davy Schollen heeft in het verleden toch al bij NAC gezeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

-GuRu- schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 11:44:
[...]

Dat zijn mooie versterkingen idd, maar die Davy Schollen heeft in het verleden toch al bij NAC gezeten?
Ja, op huurbasis :)

Zelfde geld voor Collen overigens. Ik heb ze nu dus overgekocht,

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Leuk wildhagen, dat je met NAC speelt :) ben zelf NAC-supporter en ben zelf ook bezig met een NAC game. Wat ik als eerste deed was het contract van Ali Boussaboun verlengen omdat die een jaar later zou aflopen en dan niet zou willen bijtekenen. Ik gebruik em als centrale spits en is best goed :) Hij is vooral balvast en erg creatief en kan makkelijk een aantal man uitspelen. Hij weet altijd veel kansen te creeren voor zichzelf alleen de afronding is wat minder :) Toch scoorde hij bij mij 16 doelpunten in het 1e seizoen. Diba wordt ook een goeie maar wil bij mij helaas naar een bigger club. Lurling doed het ook goed maar gaat dus terug naar Feyenoord. Voor hem heb ik Richard Blonk teruggehaald van Jong Feyenoord. 19 jaar, AMLC, transfervrij een zeer goede stats voor een 19-jarige :) Ook Marquinho van PSV is een goede optie :)
Zonneveld en Mendes da Silva worden bij mij international en om hun 2 bouw ik het elftal op, dus die 2 vooral niet laten gaan!

Ook Slot gaat het steeds beter doen. Collen heb ik ook transfervrij overgenomen van Feyenoord, alleen Colin kan ik niet betalen, had hem graag gehouden, hij is erg goed :( Zoek nu dus een goede DC, transfervrij uiteraard :) Nog tips?

Verder heb ik ook nog Wouter Artz (D/DML) van Jong Feyenoord gehaald na het 1e seizoen en Yasin Karaca (AM/FRLC) van Oostende (BEL).

Welke taktiek gebruik jij bij NAC, wildhagen ? Ben ik zeer benieuwd naar. Ik begon met 4-2-3-1-Defensive en speel nu 4-3-3-Attacking, maar de vleugels laat ik als AMR en AML spelen :) Werkt tot nu toe behoorlijk goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieR
En Antony Luling is ook een hele goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

-GuRu- schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 12:34:
En Antony Luling is ook een hele goede.
Lurling ;) Is inderdaad best goed, had iets van 18 assists bij mij, maar moest 5 milj. Euro kosten, dus helaas niet te behouden voor NAC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Boussaboun wilde ik niet meer... in mijn game viel hij ook erg tegen, slechts 4 goals in het seizoen, en een daarvan was ook nog een penalty...

Diba heeft idd een mooi gemiddelde, maar erg veel scoren doet hij nog niet, slechts één goal in dit seizoen, met 18 gespeelde wedstrijden voor hem. Toch ga ik hem zeker houden ja, zijn stats zijn best ok.

Zonneveld laat ik zeer zeker niet gaan, ik heb een contract voor 3 jaar (tot 2008) kunnen laten tekenen, terwijl hij toch in de belangstelling stond van Schalke'04 en AS Monaco, naast wat kleinere clubs. Ze wilden wel 2.4 miljoen voor hem meetellen, maar ik vind hem idd te goed om te laten gaan. En basisplaats had hij dit seizoen niet, maar ik denk komend seizoen wel... Gubelj, mijn eerste keuze, is toch al wat ouder en houd het niet altijd de hele wedstrijd meer vol.

Voor Mendes Da Silva heb ik nog geen bod gekregen, maar ook hem ga ik zeker niet laten gaan, die heeft nu al zowat een basisplaats bij mij, en dat zal alleen maar meer worden. Mijn andere verdedigers zijn Collen en Colin. Die laatste word dus vervangen door Marcel Koning (ok, maar niet echt bijzonder) volgend jaar. Wat ik met Penders aan moet weet ik overigens niet, want zijn stats zijn dan wel ok, maar hij speelt beroerd (average van 6.43 uit 8 wedstrijden en één invalbeurt).

Slot doet het wel okay, die mag zeker blijven, hoewel hij nog geen basisplaats heeft bij mij.

De enige speler waar ik denk ik vanaf wil is toch wel Ronnie Stam... matige stats, en hij speelt ook niet denderend ook. Petö wil weg (heeft offers van Tottenham, HSV en 1860 München), maar ik wil hem eigenlijk niet kwijt...

De enige speler waar ik gek van word is Yuri Cornelisse... die klaagt het hele seizoen al dat-ie vind dat-ie niet op zijn sterkste positie word ingezet... hij is AM RLC, en ik zet hem in als AMC... dus wat is nou het probleem? Op welke positie wil hij dan speler? AMR gaat slecht, daar haalt-ie bijna allemaal 6'jes, en AML haalt-ie wel betere stats, maar klaagt-ie nog steeds over hetzelfde...

Ik speel met 4-3-3 in deze game met grote pijlen voorwaarts voor AMR/AML en een klein pijltje voor de AMC. FL (van den Eede) en FR (Braber) beginnen rechrts en links met kleine pijltjes naar de FC (Atihuena) , waardoor ze dus naar binnen trekken. Alleen ga ik Braber, die tegenvalt, volgend jaar dus vervangen door de nieuwe aankoop Kaiper.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Koning deed het bij mij als DC niet bepaald goed maar als DMC centraal op het middenveld speelt ie heel sterk!
Cornelisse heeft bij mij in het 1e seizoen heel regelmatig ingevallen op de plaatsen van Lurling en Diba (als AML en AMR dus) als die een blessure of schorsing hadden, en dat deed ie heel verdienstelijk. 11 wedstrijden gespeeld, 5 doelpunten en een net gemiddelde van 7.40

Mijn opstelling ziet er als volgt uit:

Schollen

Collen Penders Colin Zonneveld

Mendes Slot Koning

Diba Boussaboun Lurling

Voor het 2e seizoen gaat dus Blonk ipv Lurling spelen. Voor Colin zoek ik nog iemand, de rest laat ik hetzelfde. Vooral in de breedte ben ik nu wat sterker om blessures wat beter te kunnen opvangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Mooie opstelling idd... hoe doet Penders het bij jou? Viel mij iig stevig tegen dus.

Dit is mijn huidige opstelling:

GK: Schollen
DL: Gubelj (1e reserve: Zonneveld)
DC (links): Koning
DC: (rechts): Mendes Da Silva
DR: Collen
AML: Lurling (hier moet ik dus nog iemand voor aantrekken)
AMC: Cornelisse (1e reserve: Peto, 2e: Slot)
AMR: De Ridder (1e reserve: Peto)
FL: Van den Eede
FC: Atihuene
FR: Diba

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo das vrij aanvallend zeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je toch nog een vervanging nodig hebt voor Colin, heb je dan al eens gekeken bij Standard (Luik, een belgische ploeg) ... daar heb je Ivica Dragutinovic (een Bosnier als ik me ni vergis). Is een grote verdediger, kopbalsterk, stevig op de poten. Naast hem speelt in het echt Onyewu (een nog grotere & stevigere verdediger die in het echte een indrukwekkende heenronde heeft gespeeld bij Standard Luik. Die Onyewu is een Amerikaan die door Standard geleend werd van Metz.

Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of ga voor Gardner, ook een goeie DLC. Tottenham als ik me niet vergis ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie dat trouwens ook dat wanneer jullie bij om het even welke ploeg je terechtkomt eerst grote schoonmaak houdt?

Ik kegel ongeveer de helft van de First Team Players naar de reserven en haal via enkele gerichte aankopen/huren spelers binnen op plaatsen waar ik er te kort kom.

Die laat ik rustig inspelen en als de taktiek op punt staat, maak ik werk van de verkoop van de overschot.

Klinkt vreselijk eigenlijk, maar er zit een hoop rommel tussen dikwijls.

Krijg je met training echt die jeugdspelers beter? Hebben allemaal vrij tot zeer slechte stats & doe haast nooit iets met die spelers. Laat die bijna allemaal op vrije transfer weggaan eens ze wat ouder zijn (en geld beginnen kosten).

Hoe moet je in korte lijnen rekening houden met de training wil je hier echt wat uithalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

wildhagen schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 13:17:
Mooie opstelling idd... hoe doet Penders het bij jou? Viel mij iig stevig tegen dus.
Penders speelt bij mij erg degelijk maar is niet 1 van de snelste. Hij scoorde wel een gemiddelde van 7.14 afgelopen seizoen. De enige die bij mij onder de 7 zat gemiddeld, was Schollen met 6.94. Slot had een gemiddelde van 8.13!

Ik eindigde 4e in het 1e seizoen en veel spelers worden dan ineens meer waard in het volgende seizoen. Boussaboun was in het begin 3,2 milj. Euro waard, nu aan het begin van seizoen 2 istie 5,25 milj. Euro waard. Nadeel van zo'n succesvol seizoen is dat er veel spelers wegwillen omdat ze zicht te groot voelen voor een club als NAC :(

Ik probeer zoveel mogelijk dezelfde 11 te laten staan en ook kijk voor versterkingen ook altijd eerst binnen Nederland, omdat ze dan sneller gewend zijn en al meteen goed presteren. Aan exotische niet-EU spelers waag ik me niet zo snel, dan krijgen ze vaak heimwee of presteren niet optimaal. Belgen en Scandinaviers doen het wat dat betreft stukken beter in de Nederlandse competitie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ikzelf speel met Standard Luik in de volgende opstelling :

RUNJE

DEFLANDRE ONYEWU DRAGUTINOVIC LEONARD

ADRIANO KRANJCAR KOVAC WAMBERTO

TCHITÉ MOKOENA

Waarvan Adriano, Kranjcar & Wamberto voluit naar voren hollen en Kovac naar achteren.

Wamberto haalt een bangelijk hoog gemiddelde !

Kranjcar is een kanjer en neut ze net zo goed binnen als Mokoena. Tchité heeft te veel kansen nodig om te scoren maar scoort eigenlijk nog redelijk. Toch wel een gemiddelde van een 10 doelpunten per seizoen. Mokoena zat aan 18 m'n eerste seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:56

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 14:13:
Hebben jullie dat trouwens ook dat wanneer jullie bij om het even welke ploeg je terechtkomt eerst grote schoonmaak houdt?

Ik kegel ongeveer de helft van de First Team Players naar de reserven en haal via enkele gerichte aankopen/huren spelers binnen op plaatsen waar ik er te kort kom.

Die laat ik rustig inspelen en als de taktiek op punt staat, maak ik werk van de verkoop van de overschot.

Klinkt vreselijk eigenlijk, maar er zit een hoop rommel tussen dikwijls.

<knip>
Doe ik ook altijd. Eerst inventariseren wat er is en dat voldoet...de rest weg ermee :p. En plekken opvullen die zwak zijn of niet voldoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier tips hoe je een goede en uitgebalanceerde training kan samenstellen voor je firts team, reserves, jeugd etc. Wil namelijk wel betere spelers kweken. Ben zelf erg onervaren op dit gebied. Alle suggesties welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 16:26:
Heeft iemand hier tips hoe je een goede en uitgebalanceerde training kan samenstellen voor je firts team, reserves, jeugd etc. Wil namelijk wel betere spelers kweken.

Ben zelf erg onervaren op dit gebied. Alle suggesties welkom!
gut, dat klinkt wel heel hopeloos :o

Maar nee. Dat blijft toch altijd het moeilijkste gedeelte wat mij betreft. Het hangt van veel dingen af. Speel je in een drukke competitie (waar spelers snel vermoeid raken) dan is het uberhaupt al 10x moeilijker dan wanneer je in finland speelt bv, de leeftijd van de spelers (volgens mij worden ze maar beter tot een bepaalde leeftijd, 25ofzo - en daarna schommelt het wat up en down), de stats van de trainers etc.

Ik begin elke nieuwe versie weer moedig met het ontwerpen van de meest spectaculaire trainingschema's, maar heb het alweer opgegeven. Omdat ik altijd MP speel, en een maat van mij de vorige versie wél redelijk successen had, had ik mijn hoop op zijn vindingrijkheid gevestigd, maar ook zijn magie lijkt uitgewerkt. Conclusie: gewoon eerste elftal trainen (die afhankelijk van de zwakke punten van je team ietsjes aanpassen) en dan worden je spelers op het 2D scherm (en qua gem en populariteit bij andere clubs) zeker beter, alleen je ziet het niet in de stats terug. Klinkt ongeloofwaardig, maar het is zeker waar. Na verloop van tijd gaan ze gewoon echt beter spelen op het 2D scherm en krijgen ze gemiddeldes als nooit tevoren :7

Kwam dit nog een beetje overtuigend over? B)

Zolang je er zelf maar in geloofd, dan zie je wat je wilt zien - dat werkt vooralsnog prima _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 19:57:
[...]
Kwam dit nog een beetje overtuigend over? B)
Wat mij betreft complete nonsens :P.
Als die ' vindingrijke maat' zal ik maar even wat schrijven. Ten eerste moet ik zeggen dat training idd erg lastig is. Wat betreft het spelen, hoe meer ze spelen, hoe beter ze worden, spelen is altijd nog de beste training :7. Ook de leeftijd valt mee. Oudjes worden ook wel beter op bepaalde punten maar gaan ook zeer snel achteruit als ze niet spelen.
Dan de trainer. Das volgens mij echt belangrijk geworden. Bij cambridge c had ik gek genoeg paar toppers kunnen krijgen, bij Walsall valt dat tegen en dat merk ik ook aan de statsgroei. Ze worden niet veel beter. Op een paar na.
Bij Cambridge City heb ik een paar spelers echt beter weten te krijgen. Brian Crash en Stuart Niven, om maar even namen te noemen, zijn gegroeid onder mij. Alleen als ik ze nu bekjk, nadat ik 1,5 jaar weg ben bij Cambridge, zijn ze weer behoorlijk slecht geworden. Terwijl ze iedere week spelen en nog redelijk jong zijn. (25 ofzo). De statts groei is dus ook voor jonkies niet blijvend ook al spelen ze wekelijks.

Maar goed, je wou weten hoe je ze moet laten trainen. Ik maak schema's per positie. Ik heb verdedigers, aanvallers, vleugels, backs, middenvelders en doelmannen.
Bij het maken van het schema houd ik eigenlijk niet echt rekening met het grafiekje bovenin waarop staat of ze aanvallend/verdedigend/doelman trainen. Bij mij is verdedigend toch altijd het meest gek genoeg :? Ik train 6 dagen in de week met een paar x rust er door heen. Als eht allemaal past natuurlijk.
Verder heb ik altijd een aantal dingen standaard. Zo beginnen de heren maandag ochtend met een frisse bosloop :P. Ik heb standaard fases bij de centrale posities ook 2x in de week. 1 keer aanvallend en 1 keer verdedigend. Overwicht in hetzij aanval hetzij verdeding 2x in de week als het ff kan. Insluiten en bewegelijkheid 1x.
Aanvallers:
Veel techniek, schieten, voorzetten en koppen.
Vleugels:
Veel techniek, schieten, voorzetten en sprintjes, 5per team(klein)
Middenveld:
Dit is bij mij echt een mix. Veel van de eerder genoemde dingen 1x. Verder is groot veld en insluiten aardig belangrijk.
Verdedigen:
Fitness, koppen, insluiten, standaard fases verdedigend. Verder hebben deze sowieso 1x in de week schaduwspel en tactische training.
Backs:
Voorzetten, sprintjes, klein veld, koppen.

Ach, ik weet het ook niet altijd met training hoor. Volgens mij blijft spelen en het blijven spelen het belangrijkst :Y).

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2005 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik doe zo goed als hetzelfde met de trainingen (in CM4 e.v. en de FMdemo).

Heb het meestal opgedeeld in:

- keepers
- centrale verdedigers
- backs
- centrale middenvelders
- vleugelspelers
- aanvallende middenvelders
- spitsen

Meestal doen ze 's ochtends allemaal hetzelfde en de middagtrainingen gebruik ik voor specifieke trainingen.
Lijkt goed te gaan, spelers trainen voor een specifieke rol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks voor de replies. :)
Hoe kan je spelers in de ochtend hetzelfde laten doen en dan ´s middags specifiek?
Gewoon ochtend bij alle verschillende traingingschema´s hetzelfde doen en dan daarna per spelergroep andere assignments (wil voorkomen dat ik eventueel moeilijk doe wanneer het makkelijk kan)?
Besteden jullie ook aandacht aan de reserves en hun traingingsschema?
En welke trainers selecteren jullie allemaal en waar hangt dat vanaf?
Probeer op ´t moment erg veel van de training te weten te komen, vind dat namelijk een erg rottig aspect van het managerwezen :P

Alvast bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Ik snap iets niet. Ik speel uit tegen Ajax, sta 2-1 achter. Bij Ajax wordt Mitea het veld uitgestuurd, Ajax gaat verdedigender spelen. Ik ga iets aanvallender spelen, meer druk zetten en vervolgens word ik compleet weggevaagd door Ajax :? 10 Minuten later raakt Niedzielan geblesseerd en moet Ajax verder met 9 man. Ik hou dezelfde speelstijl aan en wordt nog verder weggevaagd. :?
Best joh, ik ga aanvallender spelen en opeens krijgt de ene na de andere speler bij mij geel en Tininho krijgt zelfs rood. Tackling staat op easy. Vanwaar dan opeens die gele kaarten?

Waar slaat dit op? Ik zie dit soort dingen irl nooit gebeuren, een team wat meer gaat aanvallen tegen 9 man notabene en vervolgens wordt weggespeeld door die 9 man |:( Counteren zou kunnen op zich, maar ik heb in de tijd dat ik tegen die 9 man speelde 1 off target schot gehad, Ajax kreeg zeker 7 kansen waarvan 5 on target.

//L'Edite :P
Charlton achtereenvolgens tegen de nummer 6, 1, 2 en 4 in de Championship :/

Enne, bijna elke Championshipclub heeft minimaal 1 Nederlander rondlopen :? Bij Leeds Utd spelen zeker 6 Nederlanders, bij Fulham ook zoiets.

//edit 2
Game crashte net weer eens, de ergerniswekkende Ajaxwedstrijd is overnieuw gespeeld en dit keer verloor ik 2-0 zonder rode en gele kaarten :)

[ Voor 20% gewijzigd door King Nothing op 19-01-2005 23:44 ]

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_J
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Speedy_J

...........

Afbeeldingslocatie: http://www.jordis.nl/pics/stankovic.jpg

Ben niet de enige die hem het beste vind 8)
Daarnaast ook beste striker (Eto'o) en keeper (Tim Howard) en nummer 2 en 3 bij defenders (Puyol en van Bronckhorst)
Heb kennelijk toch een minder slecht team dan ik dacht.... :P

Al begint Ronaldinho steeds beter te draaien met inmiddels een gemiddelde van 8.80, het wil ook wel helpen als je de laatste 7 wedstrijden 6 keer een 10 scoort met een keer een 7 tussendoor.

Helaas net gelijk gespeeld tegen Betis, de nummer 2 in de competitie waardoor mijn winning streak op slechts 25 officieele wedstrijden bleef steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Speedy_J schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 00:29:
[afbeelding]

Ben niet de enige die hem het beste vind 8)
Daarnaast ook beste striker (Eto'o) en keeper (Tim Howard) en nummer 2 en 3 bij defenders (Puyol en van Bronckhorst)
Heb kennelijk toch een minder slecht team dan ik dacht.... :P

Al begint Ronaldinho steeds beter te draaien met inmiddels een gemiddelde van 8.80, het wil ook wel helpen als je de laatste 7 wedstrijden 6 keer een 10 scoort met een keer een 7 tussendoor.

Helaas net gelijk gespeeld tegen Betis, de nummer 2 in de competitie waardoor mijn winning streak op slechts 25 officieele wedstrijden bleef steken.
Ach joh, je bent nog steeds ongeslagen, en 25 wedstrijden achter elkaar winnen is zeer netjes _/-\o_ . Bij het plaatje neem ik aan dat het dus om Ronaldinho gaat? Bij mij wint Van Der Vaart nooit iets. Kerel heeft een gemiddelde van 8.40 of zoiets, alleen nationale prijsjes zijn voor hem :*).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

In welk menu bevind dat gedeelte van het plaatje zich? Herken het zo niet echt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Vos schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 09:49:
In welk menu bevind dat gedeelte van het plaatje zich? Herken het zo niet echt...
Gewoon, bij de speler, en dan geschiedenis en dan klik je op Prestaties, daar kun je zien wat hij allemaal heeft gewonnen en hoe vaak hij in 't elftal van de week staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 22:39:
Thanks voor de replies. :)
Hoe kan je spelers in de ochtend hetzelfde laten doen en dan ´s middags specifiek?
Gewoon ochtend bij alle verschillende traingingschema´s hetzelfde doen en dan daarna per spelergroep andere assignments (wil voorkomen dat ik eventueel moeilijk doe wanneer het makkelijk kan)?
Besteden jullie ook aandacht aan de reserves en hun traingingsschema?
En welke trainers selecteren jullie allemaal en waar hangt dat vanaf?
Probeer op ´t moment erg veel van de training te weten te komen, vind dat namelijk een erg rottig aspect van het managerwezen :P

Alvast bedankt _/-\o_
Reserves zet ik mijn slechtste trainer op, en de echte talenten uit de reserves laat ik meetrainen in de schema's van het eerste elftal (of dus zoals petero: backs, verdedigers, middenvelders, vleugels en aanval). Welke trainers we selecteren spreekt voor zich lijkt me. En je gaf het antwoord al op je vraag inderdaad over het verschil tussen 's ochtends hetzelfde en 's middags specifieke training.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb weer een bangelijke speler gevonden ... ga ik zeker kunnen gebruiken centraal op het middenveld :

spoiler:
Martin Liguera

Ben opnieuw begonnen met Standard Luik en heb meteen weer grote kuis gehouden in de selectie en een aantal klasbakken gehaald. Inmiddels Twente afgedroogd met droge 0-3 cijfers in de voorbereiding & laatste oefenmatch voor de competitiestart is thuis tegen Ajax. Hou jullie op de hoogte. Moest ik dit niet doen, dan is de kans groot dat ik de boot in ging ;)

ciaokes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff wat een seizoen zeg..

Net ein-de-lijk weer een uitwedstrijd gewonnen. 2-0 verloren van AC Milan in UEFA cup, groepsronde dat wel, en ik ben door dus das lekker! 1-1 Gelijk tegen Bolton gespeeld en 2-1 van Porthmouth gewonnen, uit, heerlijk. Carrick is een absolute aanraden voot middenveld! Ik denk dat ik met mn tactiek eindelijk een goede balans met aanval/verdedigen gevonden heb. Volgende wedstrijd : West Brom, uit. Sta nu 8ste en dat is gewoon niet goed genoeg. Net nog wel praises van Ferguson gehad (de trainer) en dat was best cool....

Ben benieuwd tegen wie ik word uitgeloot in UEFAcup, ik heb geen Milan of Dortmund maar ff een lekkere ''winwedstrijd'' ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_J
  • Niet online

Speedy_J

...........

Ep0ss schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 08:45:
[...]

Ach joh, je bent nog steeds ongeslagen, en 25 wedstrijden achter elkaar winnen is zeer netjes _/-\o_ . Bij het plaatje neem ik aan dat het dus om Ronaldinho gaat? Bij mij wint Van Der Vaart nooit iets. Kerel heeft een gemiddelde van 8.40 of zoiets, alleen nationale prijsjes zijn voor hem :*).
Nee het is Dejan Stankovic, zei een stukje terug al dat hij mijn beste speler was, en nu kreeg hij een paar prijzen, dus vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff... Net 3-1 gewonnen, uit, van Liverpool met Romaric als grote man, 3 goals waarvan 1 een slalom vanaf het middenveld tot voorbij de keeper (maradone look-a-like) erg fijn om te zien... Loting UEFA cup brengt mij AZ en als ik die versla óf Deportivo óf Leverkusen, leuke wedstrijden dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieR
AZ is wel te doen toch? Daarna Depor of Leverkusen, ze zijn een beetje van het kaliber Liverpool, dus dat is voor jouw wel te doen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-10 20:33
Wat ik me afvraag is het volgende: Ik ben met FC Groningen in seizoen 1 kampioen van Nederland geworden. Een behoorlijk prestatie dus. Vervolgens wordt de manager van Roda wat nipt de na-competitie heeft gewonnen en 2e wordt de manager van De Graafschap dat gedegradeerd is. Ik kom niet eens in de top 3 voor? Nu maakt het me verder niet zo veel uit, maar waarom niet?

Een 2e tegenvaller is het feit dat ik aan Tv-rechten voor seizoen 2 en wegens het behalen van de 1e plek in de eredivisie 30 miljoen euro heb "gewonnen" waarvan ik maar 1,2 miljoen terug zie als transferbudget |:( Als ik om meer vraag beweert het bestuur dat ik me nog moet bewijzen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06:42

odan

The dark side is within all!

dat geld komt vanzelf wel.

kreeg gister ook opeens 14 miljoen te besteden in plaats van het "kleine" bedrag van 2 miljoen. en ze waren het eens dat de faciliteiten en het stadion aan een uitbouw toe waren.

nu alleen nog ff handhaven in de competitie en versterkingen halen.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben toch maar overnieuw begonnen nadat het vorige spel op onverklaarbare wijze steeds op dezelfde datum vastliep. Ook het op vakantie gaan hielp niet.

Ben nu de gelukkige manager van Altrincham in de Conference North. Wat iedereen hier kan met Redbridge moet mij toch ook lukken?!
Heb zelf eens een aantal trainingschema's in elkaar gezet in de hoop dat de spelers er iets van opsteken. Na een aantal wedstrijden echt slecht gespeeld te hebben vroeg ik me af waar ik aan begonnen was. Maar gelukkig begint het nu te draaien, volgens mij werpt de training zijn vruchten af. Zie in ieder geval voor het grootste deel groene pijltjes. We zullen eens kijken hoe hoog ik kan komen. Hoop alleen dat ik nu langer door kan spelen dan tot 2010 :'( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu met Feyenoord tegen de winterstop aan.
Heeft het nu spelers in de winterstop nog een week vrij te geven of een andere vorm van rust?
Of is dat overbodig en moet ik ze gewoon aan hetzelfde trainingsschema houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 22:51:
Ik zit nu met Feyenoord tegen de winterstop aan.
Heeft het nu spelers in de winterstop nog een week vrij te geven of een andere vorm van rust?
Of is dat overbodig en moet ik ze gewoon aan hetzelfde trainingsschema houden?
Ik laat ze altijd doortrainen, maar ik let dan ook amper op training. Ik heb nu alles bij Emmen en Charlton ingesteld, de ass.manangers van hun trainingsverantwoordelijkheid ontheven en ik zie wel wat er gebeurt :D

Ik ben met Emen in de 1e UEFA Cup ronde al uitgeschakeld door Partizan Belgrado :/ Uit 1-1, thuis 0-2 verloren, kansloos ook nog.
Charlton gaat goed sinds ik hun manager ben geworden. Toen ik kwam stonden ze 20e met 14 punten uit 13 wedstrijden. Uit de volgende 13 wedstrijden haalden we 29 punten en een 8e plaats, nu zijn we bij de 35e wedstrijd en ik sta 5e, gelijk met Millwall, maar mijn doelsaldo is 2 doelpunten slechter. 3e Kan ik misschien nog wel worden, 1e of 2e (rechtstreekse promotie) lukt niet meer, Leeds en Fulham liggen 17 punten voor en met nog 7 wedstrijden te gaan wordt dat wel erg moeilijk :P Ik heb wel een gat van 10 punten naar de 7e plek, dat is de plek die net buiten de playoffs valt.
Ook maar even meegedaan aan de Nederlandse tour, ik heb Frank Demouge gekocht van Feyenoord.

Ik zal de standen op mij homepage ook weer eens aanpassen :P
Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 21:35:
Ben toch maar overnieuw begonnen nadat het vorige spel op onverklaarbare wijze steeds op dezelfde datum vastliep. Ook het op vakantie gaan hielp niet.

Ben nu de gelukkige manager van Altrincham in de Conference North. Wat iedereen hier kan met Redbridge moet mij toch ook lukken?!
Heb zelf eens een aantal trainingschema's in elkaar gezet in de hoop dat de spelers er iets van opsteken. Na een aantal wedstrijden echt slecht gespeeld te hebben vroeg ik me af waar ik aan begonnen was. Maar gelukkig begint het nu te draaien, volgens mij werpt de training zijn vruchten af. Zie in ieder geval voor het grootste deel groene pijltjes. We zullen eens kijken hoe hoog ik kan komen. Hoop alleen dat ik nu langer door kan spelen dan tot 2010 :'( .
Hee, niets slechts over Redbridge FC he :( Zo makkelijk is het niet om een niet zo denderend team met een mini stadion 2x te laten promoveren. De nieuwe manager snapt nu denk ik ook wel dat RFC moeilijk te managen is, RFC is naar de laatste plaats gezakt en gaat degraderen. Dat met dezelfde spelers die ik had en waarmee ik 16e stond |:( Maar ja, niet iedereen is zo goed als ik ben uiteraard :Y)

[ Voor 31% gewijzigd door King Nothing op 20-01-2005 23:42 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ik ben inmiddels gepromoveerd naar Leaque Two met Nuneaton Borough. Ben benieuwd. Ben met 20pt voorsprong eerste geworden (wel 3jaar over gedaan O-)) maar wel elk jaar om promotie mee gedaan, niks geen overgangsjaar gelukkig. Moet alleen nog een AM C en een SC zien te bemachtigen en voor de rest is mijn team (met jonge talenten en een ervaren spits) afdoende om bovenin mee te kunnen doen in de Leaque Two. Erg belangrijk is dat er nu tenminste meer spelers willen, want beter spelers dan mijn huidige elftal willen er niet meer komen nu ik in de Conference National speel. Kortom, is kijken wat we binnen kunnne halen :P

Mijn maat is met Wallsall ook gepromoveerd door de titel in de Leaque Two te winnen, dus wij gaan beiden lekker slapen vannacht :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 01:01:
Zo ik ben inmiddels gepromoveerd naar Leaque Two met Nuneaton Borough. Ben benieuwd. Ben met 20pt voorsprong eerste geworden (wel 3jaar over gedaan O-)) maar wel elk jaar om promotie mee gedaan, niks geen overgangsjaar gelukkig. Moet alleen nog een AM C en een SC zien te bemachtigen en voor de rest is mijn team (met jonge talenten en een ervaren spits) afdoende om bovenin mee te kunnen doen in de Leaque Two. Erg belangrijk is dat er nu tenminste meer spelers willen, want beter spelers dan mijn huidige elftal willen er niet meer komen nu ik in de Conference National speel. Kortom, is kijken wat we binnen kunnne halen :P

Mijn maat is met Wallsall ook gepromoveerd door de titel in de Leaque Two te winnen, dus wij gaan beiden lekker slapen vannacht :*)
Truste dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
OK, ik had het niet tegen iedereen, is opeens iedereen aan 't slapen of zo.

Gister weer ff gespeeld, zit nu in de finale van de Amstel Cup, moe tegen Vitesse. In de competitie mijn 1e wedstrijd verloren met 1-0 tegen Utrecht. Ik had wel een hoop reserves laten spelen aangezien bijna iedereen moe was; escude, heitinga, maxwell, sneijder, van der vaart, galasek en kone. Daarom was mijn opstelling ietsjes aangepast. Maarja, sta nog steeds 9 punte voor op feyenoord :P :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit ook op updates van andere mensen te wachten maar misschien heeft iedereen de pech gehad die ik had gisteren ... zelfs geen 2 minuten de tijd om FM zelfs maar op te starten :-( en dan heb je natuurlijk weinig FM-nieuws.

Vanavond misschien wel ff ! Moet alleszins een leek gaan helpen. Eens zien of hij ook gebeten raakt door het CM/FM beestje.

Nog een vraagje ... zijn er binnenkort nog patches gescheduled? Heb geen noemenswaardige problemen eigenlijk meer sinds ik 5.0.2 heb. Nu ja, soms begaat een keeper wel eens een flater, maar dat gebeurt in het echt ook hé ... onlangs die beelden gezien van die keeper die de bal simpelweg kon vangen maar toch de bal op een of andere manier over de lijn kreeg. Bovendien was de scheids zo stekeblind dat het zelfs nog geen doelpunt werd.

Zijn er eigenlijk nog leuke add-ons of graphics die je kan laden voor FM buiten de facepacks, skins, bal, ...

adios

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraagje: hoe kun je CM 03/04 eigenlijk online spelen?
Je kunt wel klikken op NETWERK SPEL, maar als je dan het IP-adres intypt dan staat er dat het nie kan.. wie weet hoe het wel moet/wie heeft het wel is online gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Jezus, wat een dramatisch seizoen!

Ik dacht even voor Europees voetbal te kunnen gaan... het werd uiteindelijk een gevecht tegen degradatie (die ik overigens wel gewonnen heb).

Het begon werkelijk dramatisch, ik had vijf friendlies gescheduled, en in die vijf wedstrijden liepen maar liefst drie basisspelers een zware langdurige blessure op: Petö (8 maanden, gebroken been), Diba (4 maanden, iets met zijn ruggegraat) en Mendes Da Silva (7 maanden, gebroken been).

Dat voorspelde dus al niet veel goeds. En inderdaad, de eerste competitiehelft was een regelrecht drama, nauwelijks scoren, paar gelijke spelen en that's it. Gelukkig bleven board en supporters achter me staan.

Na de winterstop ging het gelukkig iets beter, maar ook niet echt lekker. Wel 8 overwinningen, maar ook vrij veel gelijke spelen.

Ik wil dit seizoen zo snel mogelijk vergeten en me richten op een veilige middenpositie in het komende seizoen. De enige aankoop deze keer is Freddy Adu (FLC), voor 2.4 miljoen euro. Dit ter vervanging van een van AMC's die vertrekt, en mijn andere heb ik soms elders nodig.

Heb een paar job offers gehad uit de Engelse League One, en één uit de tweede divisie in Duitsland, maar die heb ik allemaal afgewezen.

Leaguestand:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/nac2.JPG

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_J
  • Niet online

Speedy_J

...........

wildhagen schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 18:56:
Het begon werkelijk dramatisch, ik had vijf friendlies gescheduled, en in die vijf wedstrijden liepen maar liefst drie basisspelers een zware langdurige blessure op: Petö (8 maanden, gebroken been), Diba (4 maanden, iets met zijn ruggegraat) en Mendes Da Silva (7 maanden, gebroken been).
En niemand kon sneller fit zijn door revalidatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Speedy_J schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 19:00:
[...]

En niemand kon sneller fit zijn door revalidatie?
Ja, Mendes Da Silva was sneller fit, maar dat duurde nog steeds 5 maanden... schiet dus nog niet écht op :(

De andere twee waren even lang uitgeschakeld, daar hielp het dus helemaal niet.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wildhagen, jij bent echt een vreselijk slechte manager :P Er zijn hier lui met groningen het eerste jaar kampioen geworden (das idd echt een unieke prestatie), maar dat je het tweede jaar moet knokken voor degradatie :/ Zowieso heb je je prestaties niet echt mee de laatste tijd O-)

Ik lees dat er mensen op updates zitten te wachten, gaat dat alleen om stoere AJAX/Feyenoord verhalen of is er iemand ook nog geinteresseerd in de laagste regionen van het land waar het voetbal is uitgevonden, namelijk Engeland. Met respectievelijk Wallsall (petero) en Nuneaton (ik) :9 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 17:47:
Een vraagje: hoe kun je CM 03/04 eigenlijk online spelen?
Je kunt wel klikken op NETWERK SPEL, maar als je dan het IP-adres intypt dan staat er dat het nie kan.. wie weet hoe het wel moet/wie heeft het wel is online gespeeld?
Degeen die host die start gewoon een spel zoals normaal. Alleen dan bij de opties 'run as server' aanvinken. Dan kan er een client joinen op ip. Zo doe ik het al maaaaaanden.

[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 21-01-2005 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vos schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 22:15:
[...]

Degeen die host die start gewoon een spel zoals normaal. Alleen dan bij de opties 'run as server' aanvinken. Dan kan er een client joinen op ip. Zo doe ik het al maaaaaanden.
Ik jaren 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Slecht? Nah... sta inmiddels op ruim één derde van de competitie (12 wedstrijden) op de derde plek :)

Heb Ajax uit de beker geknikkerd (1-0, uit nog wel), Axax in de competie verslagen (2-1), Feyenoord op een gelijkspel gehouden (1-1), enkel van PSV verloren (2-0), die staan nu eerste, voor AZ en NAC (ik dus) :)

Die degradatie-gevechten was dus vooral te wijten aan die drie langdurige blessures, en aangezien ik vorig jaar geen transferbudget had, en in de reserves helaas niet genoeg kwaliteit zat... tsja.

Ben trouwens wel blij want mijn transferbudget is zojuist verhoogd van 2.4 miljoen naar 11.25 miljoen, wegens de goede financieren (heb momenteel 29 miljoen in kas, mede door verkoop van twee spelers).

Ik ben overigens ook geinteresseerd in de updates die jij noemt hoor :)

Edit: trouwens, ik heb er plezier in om te spelen zoals ik speel. En ik weet dat ik niet de beste manager ben nee, en het boeit me eerlijk gezegd niet zo, als ik maar lol heb in het spel.

[ Voor 11% gewijzigd door wildhagen op 21-01-2005 22:34 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 22:23:
Slecht? Nah... sta inmiddels op ruim één derde van de competitie (12 wedstrijden) op de derde plek :)

Heb Ajax uit de beker geknikkerd (1-0, uit nog wel), Axax in de competie verslagen (2-1), Feyenoord op een gelijkspel gehouden (1-1), enkel van PSV verloren (2-0), die staan nu eerste, voor AZ en NAC (ik dus) :)

Die degradatie-gevechten was dus vooral te wijten aan die drie langdurige blessures, en aangezien ik vorig jaar geen transferbudget had, en in de reserves helaas niet genoeg kwaliteit zat... tsja.

Ben trouwens wel blij want mijn transferbudget is zojuist verhoogd van 2.4 miljoen naar 11.25 miljoen, wegens de goede financieren (heb momenteel 29 miljoen in kas, mede door verkoop van twee spelers).

Ik ben overigens ook geinteresseerd in de updates die jij noemt hoor :)

Edit: trouwens, ik heb er plezier in om te spelen zoals ik speel. En ik weet dat ik niet de beste manager ben nee, en het boeit me eerlijk gezegd niet zo, als ik maar lol heb in het spel.
hehe nee is goed joh, ik moet helemaal me bek houden met 3jaar conference national :o

Trouwens: dat vind ik wel vaag aan deze FM, dat zomaar inenes je transferbudget wordt verhoogd. En ook niet met een beetje, maar meteen verdriedubbeld. Alsof NAC na een jaar degradatiegevecht ineens 11miljoen aan transfers heeft, of heb je ene klapper gemaakt op de transfermarkt? Of is dat toch nog steeds die bug van eerst...

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2005 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slecht? Nah... sta inmiddels op ruim één derde van de competitie (12 wedstrijden) op de derde plek

Heb Ajax uit de beker geknikkerd (1-0, uit nog wel), Axax in de competie verslagen (2-1), Feyenoord op een gelijkspel gehouden (1-1), enkel van PSV verloren (2-0), die staan nu eerste, voor AZ en NAC (ik dus)

Ik ben overigens ook geinteresseerd in de updates die jij noemt hoor

Edit: trouwens, ik heb er plezier in om te spelen zoals ik speel. En ik weet dat ik niet de beste manager ben nee, en het boeit me eerlijk gezegd niet zo, als ik maar lol heb in het spel
Ach hij krijgt een beetje eigendunk nu hij steeds hoger komt in Engeland :Y). >:)

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2005 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 22:58:
[...]

Trouwens: dat vind ik wel vaag aan deze FM, dat zomaar inenes je transferbudget wordt verhoogd. En ook niet met een beetje, maar meteen verdriedubbeld. Alsof NAC na een jaar degradatiegevecht ineens 11miljoen aan transfers heeft, of heb je ene klapper gemaakt op de transfermarkt? Of is dat toch nog steeds die bug van eerst...
Nee, het is nog steeds die bug... die twee spelers die ik verkocht heb leverden 950.000 euro en 1.4 miljoen europ op, dus dat kan de sprong van 2.4 naar 11.25 miljoen niet verklaren.

Kreeg ook 10 miljoen (!) aan TV-gelden en 7 miljoen voor mijn positie vorig jaar... beetje overdreven!

Voordeel is nu trouwens wel dat ik mijn stadion kan uitbreiden, en de trainingsfaciliteiten verbeteren (deze waren adequate). Gelukkig was de board het in beide gevallen met me eens, dat het nodig was :)

[ Voor 13% gewijzigd door wildhagen op 21-01-2005 23:12 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 11:54
Ik heb van horen zeggen dat die geldbug wordt opgelost met de laatste patch? Lets hope :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik hoop het ook..

En deze bug mag ook opgelost worden:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/nacgeel.JPG

En dan heb ik Tackling nog op Easy staan ook... damn, niet normaal hoor! Op 3 na al mijn spelers een geel, een één zelfs twee keer (ook de Man of the match, Slujters, heeft een gele kaart).

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 23:35:
Ik hoop het ook..

En deze bug mag ook opgelost worden:

[afbeelding]

En dan heb ik Tackling nog op Easy staan ook... damn, niet normaal hoor! Op 3 na al mijn spelers een geel, een één zelfs twee keer (ook de Man of the match, Slujters, heeft een gele kaart).
heb je dat nog steeds vaak dan? ik heb het ook wel eens af en toe (2/3 wedstrijden per seizoen), maar dat gebeurt irl ook wel eens natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 11:54
Ik heb daar gelukkig nog nooit last van gehad

* Benotti klopt af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benotti schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 23:24:
Ik heb van horen zeggen dat die geldbug wordt opgelost met de laatste patch? Lets hope :)
Hmm wanneer was die patch geplanned dan? Heb er bar weinig van vernomen. Als die vreemde gele kaart3en bug maar is opgeslot, voor de rest vind ik het wel best. Wat moet je ook in zo'n Mickey Mouse competitie :P.

Maar goed, ff een updatetje van mijn kant :).
Vorig jaar mijn eerste complete seizoen gedraaid met Walsall, na een valse start stond ik eerste na ongeveer 20 wedstrijden :). 8x verloren dat seizoen, waaronder op de 1 na laatste dag, die kan je wegstrepen, toen hadden we te veel champagne op denk ik :7.
Ik denk dat ik 3x heb verloren aan het begin, daarna wat ups en downs en toen samen met Cambridge United (mijn verleden, wat doe je :'() aan een stuk door een winningstreak :P.Op een gegeven moment moest uit bij ze spelen. We wonnen met 0-3 en toen gingen we los hoor >:). De sfeer was niet meer te verpesten ook al verloen we nog een keer van de nummer 3, bij Cam. United zat de spreekwoordelijk pé er flink in, ze gingen niet meer zo goed als eerst. Met 6 wedstrijden van tevoren hadden we promotie al vastgesteld en met nog 2 wedstrijden te gaan waren we kampioen :Y).

Een paar smaakmakers van dat seizoen:

Mijn amc, echt heel goed bezig _/-\o_
Afbeeldingslocatie: http://img36.exs.cx/img36/4955/gardner7iq.gif

De trots van Walsall, op naar de top samen met de club :).
Afbeeldingslocatie: http://img36.exs.cx/img36/2041/image59si.gif

Mijn team voor de Leageu One:

Afbeeldingslocatie: http://img36.exs.cx/img36/9113/team8gw.gif

En deze man weet ik niet echt wat ik ermee moet, aan zijn statts te zien moet hij top zijn, maar het komt er nog niet altijd uit..
Afbeeldingslocatie: http://img36.exs.cx/img36/1205/grant3yx.gif

Deze had z'n been gebroken vorig jaar, maar dit wordt zijn jaar :7.
Afbeeldingslocatie: http://img36.exs.cx/img36/7277/walton5xm.gif

Voor de rest nog deze back gratis kunen krijgen, kijken hoe lang ik hem kan behouden :9~
Afbeeldingslocatie: http://img36.exs.cx/img36/4043/murphy4dk.gif

Kreeg net de noteringen voor de plaatselijke gokverslaafden (zo dom he, ergens verslaafd aan zijn :X ), ze schatten mij vrij hoog in met 16-1 maar het ligt volledig aan mij of we promoveren of niet. We zullen zien :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 23:47:
[...]

heb je dat nog steeds vaak dan? ik heb het ook wel eens af en toe (2/3 wedstrijden per seizoen), maar dat gebeurt irl ook wel eens natuurlijk.
Niet echt vaak, maar een keer of 5-6 per seizoen heb ik toch wel... en in combinatie met de foute 2-match-ban regel na 3 gele kaarten is dat knap irritant...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vos schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 22:15:
[...]

OK dankje wel, ik zal het proberen....
ik heb laatst een spel gestart met Queens Park Rangers, uit de 2e divisie in Engeland. Prachtige club en ik zit er nu een half jaar. Het bestuur wilt dat ik 'in de middenmoot' eindig, ik zelf ga eigenlijk voor promotie naar 'The Championship'. Ik sta nu op de 4e plaats, en dat houd in dat ik playoffs kan spelen, al kan er nog van alles gebeuren.. (# 1,2 promoveren en #3,4,5,6 doen mee aan playoffs)
Vandaag genoeg cm gespeelt, morgen(middag) is er een nieuwe dag..
FM/CM'ers gegroet!!
(zondag wellicht een nieuwe update)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn opstelling met Q.P.R.:

ZWINKELS

FORBES SHITTU CARLISLIE (c) PADULA

AINSWORTH BIRCHAM ROWLANDS Mc LEOD

HAMMOND OLI

doelman zwinkels is idd geleend van ajax, achterhoede was al bij QPR, evenals middenveld. Ainsworth, Mc Leod heb ik met een pijltje naar voren, en Rowlands heb ik aanvallend ingesteld, Bircham verdedigend (beide centrale middenvelders kunnen heel goed van afstand schieten :) )
In de aanval heb ik Dennis Oli en Elvis Hammond, van Fulham die ik heb geleend...
Helaas heb ik weinig geld gekregen om spelers aan te trekken, vandaar dat ik veel doe aan spelers lenen. Robert Zwinkels is echt een supertalent, die je bij Ajax zo kan wegplukken/lenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 00:43:
Mijn opstelling met Q.P.R.:

ZWINKELS

FORBES SHITTU CARLISLIE (c) PADULA

AINSWORTH BIRCHAM ROWLANDS Mc LEOD

HAMMOND OLI

doelman zwinkels is idd geleend van ajax, achterhoede was al bij QPR, evenals middenveld. Ainsworth, Mc Leod heb ik met een pijltje naar voren, en Rowlands heb ik aanvallend ingesteld, Bircham verdedigend (beide centrale middenvelders kunnen heel goed van afstand schieten :) )
In de aanval heb ik Dennis Oli en Elvis Hammond, van Fulham die ik heb geleend...
Helaas heb ik weinig geld gekregen om spelers aan te trekken, vandaar dat ik veel doe aan spelers lenen. Robert Zwinkels is echt een supertalent, die je bij Ajax zo kan wegplukken/lenen
Zwinkels had ik in CM03/04 bij Emmen in de goal staan. Ik ben daarmee tot ergens in 2015 gekomen ofzo en Zwinkels bleef gewoon mijn 1e keus. Ook heeft'ie tegen de 80 interlands gespeeld.
Nu hou ik het lekker bij mijn 3 Braziliaanse keepers :D
Ik krijg met Emmen wel een probleem denk ik... Zeker 5 basispelers willen weg, ook willen 3 geen nieuw contract tekenen. Ik moet dus zo ongeveer een compleet nieuw elftal contracteren en neerzetten in zo'n 4 maanden :/ Wel een mooi moment voor een tactiekwisseling trouwens, ik zit te denken aan een switch van mijn huidge 4-1-2-1-2 naar een 4-2-2-2, met 4 verdedigers, 2 mc's, een amr en een aml en 2 sc's. Zeker bij Charlton past zo'n tactiek gezien de hoeveelheid amr/l's die er lopen :P

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

King Nothing schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 01:08:
[...]

Zwinkels had ik in CM03/04 bij Emmen in de goal staan. Ik ben daarmee tot ergens in 2015 gekomen ofzo en Zwinkels bleef gewoon mijn 1e keus. Ook heeft'ie tegen de 80 interlands gespeeld.
Nu hou ik het lekker bij mijn 3 Braziliaanse keepers :D
Ik krijg met Emmen wel een probleem denk ik... Zeker 5 basispelers willen weg, ook willen 3 geen nieuw contract tekenen. Ik moet dus zo ongeveer een compleet nieuw elftal contracteren en neerzetten in zo'n 4 maanden :/ Wel een mooi moment voor een tactiekwisseling trouwens, ik zit te denken aan een switch van mijn huidge 4-1-2-1-2 naar een 4-2-2-2, met 4 verdedigers, 2 mc's, een amr en een aml en 2 sc's. Zeker bij Charlton past zo'n tactiek gezien de hoeveelheid amr/l's die er lopen :P
80interlands, wow hehe. Dat heb ik nog nooit meegemaakt dat een speler van mij echt zo erg vaste prik voor het nationale team was. Ik speel dan ook vrijwel alleen maar met echt hele slechte clubs en wanneer ik daarmee de top heb bereikt is de uitdaging er voor mij weer af. Krijg zo dus ook niet de kans zoiets te bereiken. En als ik met een subtopper speel dan misluk ik vrijwel altijd B) alhoewel het deze fmversie met palermo (opwarmertje voor engeland) wel lekker ging.

Trouwens, dat er vele niet willen bijtekenen of wegwillen. Hoe lossen jullie zoiets vaak op. Het zijn meestal toch de spelers die de pan uit ruleren in je elftal en dus ook nauwlettend worden gevolgd door andere clubs. Als ik de bui al voel hangen, biedt ik ze aan het begin van het seizeon aan clubs aan en onderhandel zo dat ik er een leuk bedrag uit weet te slepen, en dan zorg ik dat de transfer pas aan het einde van het seizoen plaatsvindt. Met Nuneaton heb ik zo al paar leuke financiele klappers kunnen maken, mede daardoor ben ik ook niet failliet gegaan :X

Begin seizoen gehaald vandaag en we zijn 5 wedstrijden verder in de Leaque Two. 4x gewonnen en 1x gelijk en ook in de leaque cup heb ik thuis Rotherham (divisie hoger) verslagen, dus mag een ronde verder bekeren. Heb begin van het seizoen de contracten van me talenten opgegebroken en daardoor zit ik flink over me salarislast heen, dus het is eigenlijk noodzakelijk dat ik wat geld beur via cups dit seizoen. Zo blijf ik uit de rode cijfers en wordt mijn loon van de spelers niet ingekort. In ieder geval een lekker begin, wat vermoedelijk betekent dat je morgen dan keihard op je bakkes gaat en dat je het jezelf dan kwalijk nam dat je op GOT zo'n grote mond had :+ Bijgelovig door FM O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 01:57:
[...]

80interlands, wow hehe. Dat heb ik nog nooit meegemaakt dat een speler van mij echt zo erg vaste prik voor het nationale team was. Ik speel dan ook vrijwel alleen maar met echt hele slechte clubs en wanneer ik daarmee de top heb bereikt is de uitdaging er voor mij weer af. Krijg zo dus ook niet de kans zoiets te bereiken. En als ik met een subtopper speel dan misluk ik vrijwel altijd B) alhoewel het deze fmversie met palermo (opwarmertje voor engeland) wel lekker ging.
Ik was bondscoach O-) Voor 6 jaar ofzo, daarna bleef'ie gewoon in de basis staan bij gebrek aan betere keepers. De NL reservekeeper was trouwens ook van mij :D
Trouwens, dat er vele niet willen bijtekenen of wegwillen. Hoe lossen jullie zoiets vaak op. Het zijn meestal toch de spelers die de pan uit ruleren in je elftal en dus ook nauwlettend worden gevolgd door andere clubs. Als ik de bui al voel hangen, biedt ik ze aan het begin van het seizeon aan clubs aan en onderhandel zo dat ik er een leuk bedrag uit weet te slepen, en dan zorg ik dat de transfer pas aan het einde van het seizoen plaatsvindt. Met Nuneaton heb ik zo al paar leuke financiele klappers kunnen maken, mede daardoor ben ik ook niet failliet gegaan :X
Ik probeer ze bij te laten tekenen, als dat niet lukt dan heb ik pech en probeer ik ze te verkopen of ik wacht tot de laatste dag van hun contract en laat ze dan bijtekenen. Het gebeurt mij niet vaak dat spelers al ergens getekend hebben bij een andere club trouwens. Blijkbaar betaal ik dan te goed en kan geen enkele andere club hun betalen :P

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Europa, here we come! ;)

Echt een erg goed seizoen gedraaid! Kort en krachtig: ik ben 4e geworden, ruimschoots goed voor Europa dus, de UEFA Cup dan. Een hele verandering ten opzicht van de bjna-degradatie vorig jaar :)

Het liep eigenlijk vanaf de eerste wedstrijd al als de spreekwoordelijke brandweer, de goals voor NAC vielen links en rechts bij bosjes, en bij de tegenpartij moest je ze met een forse lantaan zoeken.

Eigenlijk geen enkele blessuregolf gehad dit jaar, slechts één heel kleintje, en erg weinig schorsingen in zijn totaliteit.

In de Amstel Cup ben ik zelfs tot de halve finale gekomen. Helaas was Feyenoord daar net een maatje te groot (0-2 verloren, thuis). Toch niet slecht, dacht ik zo.

Ook in de grote competities hield ik goed stand tegen de grote clubs, ik hoefde slechts één keer een verlies te incasseren (tegen PSV, 2-0), en één gelijkspel (Feyenoord, 1-1).

Het heeft heel lang erom gespannen of ik de vierde plek kon houden, met name FC Groningen en in iets mindere mate Roda JC legden me het vuur na aan de schenen, het was af en toe stuivertje wisselen :)

Aankopen: zoals al eerder gemeld: alleen Freddy Adu (FLC). Die doet het meteen ook erg goed. Verder heb ik één speler laten doorstromen uit de reserves, Robbie Haemhoudts, een D/DM L. Voor komend seizoen blijft het denk ik beperkt tot een extra DMC die ik wil gaan inkopen, meer niet. Mogelijk laat ik volgend jaar ook een veelbelovende SC doorstromen vanuit het reserve-elftal naar het eerste team.

Leaguestand:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/nac3.JPG

En mijn selectie:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/nacsel3.JPG

Let ook vooral op het gemiddelde van Sluijter (AML): 8.42 uit 33 wedstrijden, niet slecht!

Ook interessant: het doelsaldo en puntentotaal van Eindhoven en Sparta >:)

Zo, en nu op naar seizoen 4, en Europa :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Post is een screen van die AML, ben wel benieuwd, dat was toch een aankoop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Tuurlijkt, komt-ie:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/sluijter.JPG

Was idd een aankoop, heb hem op een free transfer weggehaald bij Heracles. Daar heeft hij vier jaar gezeten, en daarvoor één jaar bij Heerenveen. Dit is in zijn tweede jaar bij NAC.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow die heb ik zelf dan ook wel is gehad bij Heracles, was noit een linksbuiten volgens mij :P. Jammer datie niet wat sneller is, voor de rest een toppertje voor Nac. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PLAATJES ZIJN WAT LELIJK ZO (8> NA KLIKKEN NIET MEER

Zo ff een update van mijn cluppie Nuneaton Borough (begonnen in Conference North).

Allereerst mijn 2e seizoen in de conference (nadat ik het eerste jaar 2e werd). Vrij slecht seizoen gedraaid. Kwam net voor de jaarwisseling in een sleur van 8 nederlagen en 4 gelijke spelen terecht, maar wist het met enkele aankopen weer om te zetten in een prima tweede helft en zodoende play offs af te dwingen. Verloor deze in net als eerste jaar in finale na penaltys B)
Afbeeldingslocatie: http://img142.exs.cx/img142/7885/200720088pw.gif

Een derde seizoen Conference National dus :X Dat deed King Nothing beter met RFC. Maargoed de stand zegt genoeg. Ik had er zelf ook schoon genoeg van en dat sloeg blijkbaar over op het team. Ik liet ze flink zweten op de training en 's middags moesten ze voortaan maar brood van huis meenemen. Enkele goede aankopen en wat huurlingen, zodoende goed balans.
Afbeeldingslocatie: http://img142.exs.cx/img142/8397/200820091jj.gif

Dan het huidige seizoen ( Leaque Two) - vrij wisselvallig nog. Maar kan het iig makkelijk aan.
Afbeeldingslocatie: http://img151.exs.cx/img151/3741/200920109tq.gif

En dan enkele spelers:

Mijn spits. Voor 300k van ik meen Sunderland. Het is een dribbelaartje en geen echt afmaker. Voor Leaque Two een topper, maar het is meteen ook een speler waar je je af en toe flink aan kan ergeren. Zoals gezegd een dribbelaar en geen afmaker, en dus vaak wat overmoedig in zijn acties. Als je van Sunderland naar het bescheiden Nuneaton komt mag je best praatjes hebben, maar het is ook weer geen Arouna Koné moet ik zeggen O-)
Afbeeldingslocatie: http://img142.exs.cx/img142/3015/chrisbrown7fw.gif

Een spits moet aanvoer hebben, en daar heb ik Cogan voor. Gekocht tijdens die kutreeks in de Conference National voor een dikke 100k. Hij speelt nu 1.5 seizoen bij de club en begint steeds beter te ballen. Vorig jaar wat timide, maar komt nu echt 'los'. Benieuwd tot hoever zijn ontwikkeling gaat. Zijn prestaties gaat niet ongemerkt voorbij, krijg al boden van 750, 800k. Sla het voorlopig af, eerst maar is zien wat zijn top is zeg maar, maarja als ze bij de miljoen komen :*)
Afbeeldingslocatie: http://img142.exs.cx/img142/375/barrycogan5rw.gif

In ieder elftal moet je een stofzuiger op het middenveld hebben. Het is zeker geen Gravesen, je moet denken aan een type Gattuso ;) Hij heeft een groot nadeel: hij kan NIET schieten :X
Afbeeldingslocatie: http://img151.exs.cx/img151/1355/darrenpotter8un.gif

Nog niet klaar? Wat een lange post :Z Ja ik heb veel toppers hoor 8)

Mijn linksback. Chris Cohen. Op de training haal ik de twee Chris-en (andere brown) nog wel eens door elkaar wat voor wat verwarring zorgt, maar dit is toch wel mijn beste man denk ik. Heb Wallsall (Petero dus) weten af te troeven. Dat vond ik toch een hele prestatie. Jammer dat hij linksback is en dus niet (heel) erg belangrijk. Maargoed een speler die foutloos speelt en er altijd staat - foute uitspraken dit.
Afbeeldingslocatie: http://img151.exs.cx/img151/9903/chriscohen5pe.gif

En een elftal zonder goede keeper is natuurlijk niets. Aangezien me vaste keep Henderson niet wou bijtekenen (vieze vuile ##(R#@GF geldwolf :+ ), heb ik mijn scouts heel europa ingestuurd om een nieuwe keeper voor het nieuwe seizoen te ritselen en dan mag henderson toekijken. Uiteindelijk is het een volgevreten italiaanse vedette geworden. Je weet wel, die topper Calderoni. Leuke bijkomstigheid is het feit dat hij er iig voor heeft gezorgd dat de heren niet meer zelf brood mee heoven nemen, maar dat we tussen de middag nu maccaroni en spaghetti krijgen.
Afbeeldingslocatie: http://img151.exs.cx/img151/9275/alexcalderoni1jn.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm nu ik je keeper zo zie ben ik bang dat zijn 2e hobby boksen is ipv spagetti koken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Wildhagen

Ik zie dat jij bij Thijs Sluiter ( wat een cijfers trouwens _/-\o_ ) zo'n pasfoto hebt. Dat was echt het eerste wat ik uitschakelde toen ik FM begon te spelen. Dat wil ik echt niet zien.

Als je dan in engeland een topper hebt gevonden. Lekker engelse naam, presteert goed en dan hoop je zo lekker engelse roodharige gozer aan de haak geslagen te hebben, en als je hem dan later op internet opzoekt blijkt het een neger te zijn :X Of andersom. Je zit al paar maanden achter een hongerneger aan, en gaat voor de dribbels, hij speelt te sterren van de hemel en je bent maar wat blij met je niggah 8) En wat voor foto zie je dan later terug... Idd een invalide bleekscheet :/

Nee, doe mij maar geen foto's en laat mijn fantasie het werk maar doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Mjah, ik vind het wel wat hebben. Maar idd niet echt belangrijk ofzo :) :)

Jij hebt idd een paar leuke spelers voor L2 ja, vooral die keeper heeft erg behoorlijke stats, jammer van dat te hoge wegboxen, maat verder erg goed :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Simpel voorbeeld:

beelden zeg vaak meer dan woorden :'(

Afbeeldingslocatie: http://img104.exs.cx/img104/2048/noon0pu.jpg

ik was eerst wel te spreken over hem, maar na dit... Of leef ik me te veel in O-)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2005 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt mij een zeer creatief persoon met inzicht :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Hehe, hij ziet er idd erg wakker uit, alsof-tie er zo een paar in het net legt ;)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na bijna 6 seizoenen maar is mijn informatie als trainer zijnde. Benieuwd naar andere.

Afbeeldingslocatie: http://img192.exs.cx/img192/3439/managerstats8pp.gif

En de tussenstand :9 (eerste seizoen leaque two)

Afbeeldingslocatie: http://img169.exs.cx/img169/3549/200920108zs.gif

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2005 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

So, I'm happy I can tell you 8). We staan inmiddels al een tijdje 1e. Leuk voetbal met Gardner, Brunt (gratis gehaald >:) ) en Fryatt als uitblinkers. 2 nederlagen, 1e dag tegen Luton uit. Mijn start is echt altijd slecht. Ik heb met Cambridge City in het 1e seizoen op plaats 23 in de South gestaan, the bottom van het prof voetbal :P. Kan ik straks als ik met Walsall kampioen in de PL wordt wel zeggen dat ik echt helemaal onderin ben begonnen :Y). Andere nederlaag was een penalty tegen in de 95e, die doen altijd pijn :9, zeker wanneer je 1-2 voorstond.

Afbeeldingslocatie: http://img177.exs.cx/img177/9426/stand130tp.gif

Anywayz, 1e plaats, vasthouden nu, want ik wil wel promoveren nu de heer Ziggy ook 1e staat. Het zal toch potverdorie niet gebeuren dat wij, voordat we in de PL spelen, bij elkaar in de competitie terecht komen >:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 01:13:
Na bijna 6 seizoenen maar is mijn informatie als trainer zijnde. Benieuwd naar andere.

[afbeelding]
Dit is de mijne:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/nacman1.JPG

In Europa doe ik het ook aardig tot nu toe, ik lootte in de tweede kwaliificatie-ronde (daar begon ik) tegen Hapoel Beer-Sheva (Israël). Ik heb ze best wel afgeslacht, met een dubbele overwinning: 4-0 (thuis) en 3-1 (uit). Totaal: 7-1.

In de eerste 'echte' ronde ben ik geloot tegen Zenith Sint Petersburg (Rusland). Word pittig denk ik, die zijn behoorlijk sterk...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 22:19:
[...]

Een derde seizoen Conference National dus :X Dat deed King Nothing beter met RFC. Maargoed de stand zegt genoeg. Ik had er zelf ook schoon genoeg van en dat sloeg blijkbaar over op het team. Ik liet ze flink zweten op de training en 's middags moesten ze voortaan maar brood van huis meenemen. Enkele goede aankopen en wat huurlingen, zodoende goed balans.
[afbeelding]

[...]
Ik ben nu eenmaal een hele goeie manager 8) En ik ben niet arrogant :P
Straks weer eens wat screens posten, seizoen 2008/9 bijna klaar ondertussen.

Hoe groot is je Nuneaton stadion? Vast wel wat groter dan de 2500 plekjes bij Redbridge :P

//edit

6500 dus, 500 zitplaatsen.

[ Voor 3% gewijzigd door King Nothing op 23-01-2005 12:01 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

King Nothing schreef op zondag 23 januari 2005 @ 12:00:
[...]

Ik ben nu eenmaal een hele goeie manager 8) En ik ben niet arrogant :P
Moet ik dit opvatten als een belediging :'( Klopt trouwens wel, maargoed van FM wordt je dat ;)

Nee, idd 6500 toeschouwers, die nu ik in de Leaque Two speel, voor 3/4 vol zit. Net genoeg zodat ik geen verlies meer maak per wedstrijd. Waarom eigenlijk naar Charlton gegaan? Je was net kampioen geworden en in de Leaque Two ging het ook lekker toch. RFC naar de PL brengen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 12:32:
[...]

Moet ik dit opvatten als een belediging :'( Klopt trouwens wel, maargoed van FM wordt je dat ;)

Nee, idd 6500 toeschouwers, die nu ik in de Leaque Two speel, voor 3/4 vol zit. Net genoeg zodat ik geen verlies meer maak per wedstrijd. Waarom eigenlijk naar Charlton gegaan? Je was net kampioen geworden en in de Leaque Two ging het ook lekker toch. RFC naar de PL brengen :?
Was geen belediging, alleen even showen dat ik arrogant ben :+ >:)

Charlton... Sja. RFC stond 16e in League 2 en het ging best aardig eigenlijk. Ik had verwacht (en gelezen op het SI forum) dat je met een stadion als die van RFC het wel moeilijk zou kunnen krijgen ivm inkomsten. En ik hing echt continu tegen rood staan aan. Gelukkig had ik niet asociaal veel spelers zodat het salarisbudget redelijk binnen de perken bleef. Ik wilde niet teveel goeie spelers verkopen omdat het moeilijk genoeg was om redelijke spelers aan te trekken.
Toen las ik Nobby McD.'s update tread op SI LLM forum en ik zag dat hij met Lewes hetzelfde probleem had qua stadioncapaciteit (2600 plekken) en geen geld voor uitbreidingen. Hij ging ook weg naar een andere club.

En als dan Charlton komt, beetje bungelend onderin de Championship dan vertrek ik :) Ik heb in CM 01/02 een wereldgame gehad, begonnen als Cwmbran Town manager in Wales, daar 19 seizoenen geweest (finale UEFA Cup gehaald (verloren op penals tegen FC Porto) en toen werd ik benaderd door Charlton. Ook toen speelden ze in de Championship (First Div. toen nog) en ook toen ergens onderaan. OOk toen baan geaccepteerd, ook toen een indrukwekkende sprint omhoog gedaan en zelfs kampioen geworden. Daarna bijna een seizoen Premier League gespeeld, stond 7e ofzo en daarna raakte de savegame corrupt. :(
Eigenlijk wil ik dus compenseren wat met CM 01/02 fout ging :P En ik heb daarom wel wat met Charlton gekregen.
En dus ben ik naar Charlton gegaan :Y)

Redbridge is gedegradeerd uit League 2 trouwens, laatste geworden met toch nog 43 punten _/-\o_

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

King Nothing schreef op zondag 23 januari 2005 @ 12:50:
[...]
Ik heb in CM 01/02 een wereldgame gehad, begonnen als Cwmbran Town manager in Wales, daar 19 seizoenen geweest (finale UEFA Cup gehaald (verloren op penals tegen FC Porto) en toen werd ik benaderd door Charlton. Ook toen speelden ze in de Championship (First Div. toen nog) en ook toen ergens onderaan. OOk toen baan geaccepteerd, ook toen een indrukwekkende sprint omhoog gedaan en zelfs kampioen geworden.
Kijk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Jaaaaaaah! Ook hier heb ik het overleefd, uit met 1-1, maar thuis met 3-0 heb ik Zenith St. Petersburg verpletterd :P :P

Nu zit ik in de Group Stages... samen met Real Madrid, Hamburg SV, Paris SG en Rio Ave (Portugal). Ik zie de dollartekens al voor mijn inkomsten :P :P

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/uefa1.JPG

Eerste keer dat ik zo ver kom :)

Heb wel een keer met RBC UEFA gespeeld, maar toen vloog ik er in de eerste ronde al uit....

[ Voor 26% gewijzigd door wildhagen op 23-01-2005 13:27 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens King Nothing. CM 01/02 blijft (samen met FM na de patch) toch wel de beste ever :9~

Ik heb toen met een Zweeds clubje gespeeld. Vastra Frolunda. Ben niet helemaal onderaan begonnen, maar in de GGD van Zweden zeg maar. Kocht bij aanvang van het eerste seizoen Jepser Blomqvist (AM L - ooit bij Man Utd irl), weliswaar via vrije transfer, maar dat was meteen een goede stap richting inkomsten. Shirtjesverkoop steeg, supps blij etc. Ik had verder al een redelijk talentvol elftal, en na een moeilijke start werd ik uiteindelijk het eerste jaar al kampioen van de eerste divisie (en zitten daaronder nog 8 leaques die samen de tweede divisie vormen). Blomqvist was veels te goed en binnen het jaar voor een aardig bedrag naar Italie vertrokken.

Volgens mij zijn er maar 12/14 clubs ofzo in de HCE van zweden zeg maar, en dus speel je niet zo heel veel wedstrijden. Belangrijk dat je dus meteen goed start. Eerste vijf verloren ofzo... B) Uiteindelijk gemakkelijk erin gebleven en ik werd dat jaar 6e ofzo, geheel niet onaardig dus. Tweede jaar werd ik zelfs al kampioen. En ik moet zeggen. Dat is in Zweden ook niet zo'n hele uitdaging hoor, als je een beetje een redelijk team hebt (met 1/2 toppers) dan ben je al aardig op weg. Maargoed, de uitdaging was (net als jij ws in Wales): Europees succes te boeken. Ik heb uiteindelijk 7jaar bij Frolunda gezeten, dus dat is 6jaar in de hoogste afdeling. Mijn beste prestatie op Europees niveau was de kwart finale CL tegen Valencia (ik meen in mijn 5e seizoen). Onvergetelijk is mijn eerste europese wedstrijd. CL kwalificatie tegen Lazio. Uit 3-0 :X , thuis 3-0 :*) en in de verlenging kwam ik twee keer achter, en twee keer weer gelijk :9 , het moest beslist worden via penaltys :/ ... Toen heb ik nadien flink wat deo moeten spuiten, godverdomme wat was dat spannend zeg :o Uiteindelijk met (ongeveer hoor) 7-5 gew.

De enige speler die ik nog weet is mijn 38jarige back Spencer. Dat is de enige speler die vanaf de begintijd is meegegaan tot het eind. Die had per seizoen 15 assists ofzo (en geen corners hoor).

Tsjah dat was nog eens een tijd O-) Toen twee (naar mijn mening) slechte versies, maar FM maakt een hoop goed :) Speel nu al 3versies eigenlijk alleen maar Netwerk MP. Probeer ook is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Ik speelde 01/02 op 2 pc's tegelijk :X Op de ene de Cwmbran game en op de andere een "kortstondige" (18 seizoenen) flirt met Glasgow Rangers. Met Rangers 7x Champ. League gewonnen :D Toen was ik flauw van alles maar winnen (ook 12x kampioen denk ik) en ben ik overgestapt naar Weymouth, die kwamen toen net in de Conference in Engeland. 800k In het rood en alleen maar kutspelers. Heel verrassend gedegradeerd :P na 37 wedstrijden al, toen nog een baan bij Wolverhampton Wanderers aangenomen en daar op doelsaldo niet gedegradeerd. Seizoen erna de treble gedaan met de Wolves _O_ (FA Cup, League Cup en First Divison :D ) En ja hoor, het seizoen erna raakt de savegame corrupt :/ Ik heb de save nog wel, een backup doet het nog, maar elke keer als ik gespeeld heb en ik sla dat spel op is'ie de volgende keer weer corrupt :(

Ik heb ook een savegame in Nederland en Schotland waarin ik tot 2151 ben gekomen :X Eerst tot 01-07-2150 op holiday gezet en vanaf toen Vitesse en Heerenveen gaan managen. Dat is zo koel, je kent geen enkele speler meer, alle competities zijn compleet door elkaar gegooid (H'veen in de nacomeptitie van de GGD, laatste wedstrijd tegen Fortuna, Feyenoord moest tegen NEC. Ik win 3-1, Feyenoord had aan 1 punt genoeg en verloor, ik promoveerde op doelsaldo :D )

Met Cwmbran (wat een naam...) heb ik 2x groepsfase van de CL gehaald. 1e Keer ook nog de 2e groepsfase, dat leverde fucking veel geld op en dus haalde ik Totti, Donovan, Defoe, Nesta en Mpenza. Met die in mijn team werd ik ongeslagen kampioen in Wales, 34x gewonnen :D Enige keer ooit dat mij dat gelukt is (in 03/04 ook, maar met Diablo...). Verder heb ik Wales gedomineerd in de 19 seizoenen (of 20 ofzo...) dat ik daar was, 12x kampioen, tig keer de League Cup en FA Cup en een zooi keer de Premier Cup.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

King Nothing schreef op zondag 23 januari 2005 @ 14:30:
Ik speelde 01/02 op 2 pc's tegelijk :X Op de ene de Cwmbran game en op de andere een "kortstondige" (18 seizoenen) flirt met Glasgow Rangers. Met Rangers 7x Champ. League gewonnen :D Toen was ik flauw van alles maar winnen (ook 12x kampioen denk ik) en ben ik overgestapt naar Weymouth, die kwamen toen net in de Conference in Engeland. 800k In het rood en alleen maar kutspelers. Heel verrassend gedegradeerd :P na 37 wedstrijden al, toen nog een baan bij Wolverhampton Wanderers aangenomen en daar op doelsaldo niet gedegradeerd. Seizoen erna de treble gedaan met de Wolves _O_ (FA Cup, League Cup en First Divison :D ) En ja hoor, het seizoen erna raakt de savegame corrupt :/ Ik heb de save nog wel, een backup doet het nog, maar elke keer als ik gespeeld heb en ik sla dat spel op is'ie de volgende keer weer corrupt :(

Ik heb ook een savegame in Nederland en Schotland waarin ik tot 2151 ben gekomen :X Eerst tot 01-07-2150 op holiday gezet en vanaf toen Vitesse en Heerenveen gaan managen. Dat is zo koel, je kent geen enkele speler meer, alle competities zijn compleet door elkaar gegooid (H'veen in de nacomeptitie van de GGD, laatste wedstrijd tegen Fortuna, Feyenoord moest tegen NEC. Ik win 3-1, Feyenoord had aan 1 punt genoeg en verloor, ik promoveerde op doelsaldo :D )

Met Cwmbran (wat een naam...) heb ik 2x groepsfase van de CL gehaald. 1e Keer ook nog de 2e groepsfase, dat leverde fucking veel geld op en dus haalde ik Totti, Donovan, Defoe, Nesta en Mpenza. Met die in mijn team werd ik ongeslagen kampioen in Wales, 34x gewonnen :D Enige keer ooit dat mij dat gelukt is (in 03/04 ook, maar met Diablo...). Verder heb ik Wales gedomineerd in de 19 seizoenen (of 20 ofzo...) dat ik daar was, 12x kampioen, tig keer de League Cup en FA Cup en een zooi keer de Premier Cup.
Damn haha :D Wil ik nog een beetje in de buurt komen, moet ik met Nuneaton de CL winnen :9
Vorige versie heb ik Telford United (uit de Conference National) naar de first weten te brengen, en toen ben ik gevraagd door Blackburn (PL), toen aangenomen en jaar erop kampioen gemaakt. Deze keer ga ik alles afslaan, ga me alleen richten op succes met Nuneaton. Daarna zien we wel weer verder. Hebben ook competities in Du, Fa, Ita, Spa (en schotland natuurlijk) geladen, dus een leuke carrière move zit er wel in.

Ik ben verheugd te zien dat ze dus toch bestaan, échte verslaafde. In onze vriendenkring worden Petero en ik al niet meer serieus genomen :+

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2005 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-10 20:33
Misschien een idee om een soort challenge te houden? Iedereen dezelfde club voor een x aantal weken(IRL)/maanden(IRL)/seizoen (in game) en uiteraard dezelfde patch en dan kijken wie het het verste schopt, puur voor de eer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BoB_HenK schreef op zondag 23 januari 2005 @ 14:59:
Misschien een idee om een soort challenge te houden? Iedereen dezelfde club voor een x aantal weken(IRL)/maanden(IRL)/seizoen (in game) en uiteraard dezelfde patch en dan kijken wie het het verste schopt, puur voor de eer?
Voorlopig niet haalbaar (voor mij althans). Ik ben veels te verslaafd aan mijn huidige game :Y)

Maar wel tof idee, in eerdere topics werd als is een gezamelijk MP game voorgesteld, dat vond ik weer minder. Dit is haalbaar, simpel en leuk. Het moet best gerealiseerd kunnen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

BoB_HenK schreef op zondag 23 januari 2005 @ 14:59:
Persoonlijk zou ik er niet aan mee doen. Niet omdat ik iets tegen de rest hier heb, maar ik heb het nu net zo naar mijn zin met mijn huidige club, en het gaat net zo lekker.

Sta net tweede in mijn UEFA Cup-poule, en over twee dagen ga ik Real Madrid even een schop naar huis geven ;)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Zo, weer een seizoen voltooid.
Charlton is uiteindelijk 4e geworden in de Championship en ik omcht meedoen aan de playoffs :>
Eerste tegenstander daarin is de eeuwige rivaal Crystal Palace. De eerste wedstrijd uit verloor ik met 2-0, de return won ik, na verlenging, met 4-0. Ondertussen speelden Burnley en Millwall tegen elkaar. Burnley won beide wedstrijden met 2-0 en mochten dus met Charlton gaan uitmaken wie er zou promoveren.
De finale op Wembley werd een makkie voor Charlton, 3-0 eindstand en ik mag het weer eens proberen in de Premier League. De eindstand staat op mijn homepage :P

Qua bekers heb ik weinig kunnen uitrichten. league Cup werd ik in de 4e ronde verslagen door Liverpool, in de FA Cup was Newcastle te sterk in de 5e.
De stats van mijn spelers. geen zin om een screen te posten :P

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
| Pkd    | Inf    | Name              | Position | Morale    | Form       | Con    | Apps   | Gls    | Av Rat | 
| ------------------------------------------------------------------------------------------------------------| 
| S1     |        | Luke Steele       | GK       | Superb    | 8-8-7-5-4  | 100%   | 1 (1)  | -      | 5.50   | 
| ------------------------------------------------------------------------------------------------------------| 
| GK     | Wnt    | Federico Vilar    | GK       | Superb    | 8-6-8-8-8  | 100%   | 54 (1) | -      | 7.44   | 
| -      |        | Paul Kubit        | SW/D C   | Very Poor | -          | 100%   | -      | -      | -      | 
| DR     |        | Adam Cottrell     | D R      | Superb    | 6-6-7-8-8  | 100%   | 37 (1) | -      | 7.24   | 
| S3     |        | Osei Sankofa      | D RC     | Superb    | 7-8-7-7-6  | 100%   | 4 (4)  | -      | 7.00   | 
| -      |        | Nathan Ashton     | D L      | Superb    | 6-6-6-7-8  | 100%   | 1 (2)  | -      | 7.00   | 
| DC     |        | Jay McEveley      | D LC     | Superb    | 7-4-8-8-8  | 100%   | 51     | 2      | 7.20   | 
| DC     | Unh    | Stephen Caldwell  | D C      | Superb    | 7-6-7-8-8  | 100%   | 51     | 2      | 7.18   | 
| -      |        | Mark Fish         | D C      | Superb    | 7-7-7-7-7  | 100%   | 31 (3) | -      | 6.88   | 
| DL     |        | Paul Konchesky    | D/DM L   | Superb    | 7-6-8-9-8  | 100%   | 41     | 3      | 7.44   | 
| DMC    | Inj    | Salif Diao        | DM C     | Good      | 6-7-8-8-7  | 51%    | 44     | 3      | 7.18   | 
| -      |        | Peter Whittingham | M LC     | Superb    | 7-7-7-7-6  | 100%   | 7 (14) | 2      | 7.05   | 
| MC     |        | Steven Davis      | M C      | Superb    | 6-8-8-7-7  | 100%   | 11 (2) | 1      | 7.54   | 
| S4     |        | Feli Condessa     | M C      | Superb    | 7-7-7-7-7  | 100%   | 23 (3) | 3      | 7.31   | 
| MC     |        | Matt Holland      | M C      | Okay      | 6-6-8-7-6  | 100%   | 44     | 3      | 7.25   | 
| -      |        | Stacy Long        | M C      | Superb    | 7-7-5-7-6  | 100%   | 7 (2)  | -      | 6.67   | 
| -      |        | Andrew Harrison   | AM R     | Superb    | -          | 100%   | 0 (2)  | -      | 6.50   | 
| -      |        | Lloyd Sam         | AM RL    | Superb    | 6-7-7-6-7  | 100%   | 18 (9) | 4      | 6.63   | 
| AMC    |        | Bryan Hughes      | AM RLC   | Superb    | 7-6-7-7-7  | 100%   | 33 (4) | 7      | 7.08   | 
| S2     |        | Jerome Thomas     | AM L     | Superb    | 7-7-6-7-8  | 100%   | 11 (4) | 1      | 6.87   | 
| -      |        | Frank Demouge     | S C      | Superb    | 7-6-7-10-7 | 99%    | 16     | 5      | 7.38   | 
| FC     | Unh    | Jesús Perera      | S C      | Superb    | 7-6-7-8-9  | 100%   | 49     | 27     | 7.45   | 
| FC     | Unh    | Adam Lloyd        | S C      | Superb    | 6-7-7-7-7  | 100%   | 40 (6) | 11     | 7.04   | 
| S5     |        | Sam Parkin        | S C      | Very Good | 7-7-7-6-7  | 100%   | 17 (18)| 10     | 7.11   | 
| -      | Loa    | Lee Ross          | S C      | Superb    | 6-7-7-7-7  | 100%   | 0 (7)  | -      | 6.71   | 
|        |        |                   |          |           |            |        |        |        |        | 

Emmen is weer 4e geworden, Ajax kampioen, PSV 2e en Feyenoord 3e. Weer op de laatste dag 4e geworden trouwens, Willem II verloor bij Ajax en ik won bij het al gedegradeerde Sparta.
UEFA Cup in de 1e ronde uitgeschakeld door Partizan belgrado (hun kwamen tot de kwartfinale), in de Amstel Cup in de 3e ronde uitgeschakeld door Groningen, boeiend :z :P

Emmenstats:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
| Pkd    | Inf    | Name                | Position | Morale | Form       | Con    | Apps   | Gls    | Av Rat | 
| -----------------------------------------------------------------------------------------------------------| 
| GK     |        | Doni                | GK       | Superb | 8-8-8-8-7  | 100%   | 13     | -      | 7.77   | 
| -----------------------------------------------------------------------------------------------------------| 
| S1     |        | Fabiano             | GK       | Superb | 8-7-6-7-8  | 100%   | 20     | -      | 7.15   | 
| -      | Wnt    | Lauro               | GK       | Okay   | 8-7-7-8-5  | 100%   | 6      | -      | 7.50   | 
| DR     |        | Martin Jiranek      | D R      | Superb | 8-7-7-7-8  | 100%   | 32     | -      | 7.41   | 
| S5     | Unh    | Pedrinho            | D R      | Superb | 7-7-7-8-7  | 100%   | 4 (2)  | -      | 7.17   | 
| DC     |        | Geder               | D RC     | Superb | 8-7-8-7-8  | 100%   | 35     | -      | 7.43   | 
| DC     |        | Nivaldo             | D C      | Superb | 7-7-7-7-9  | 100%   | 24 (1) | -      | 7.00   | 
| -      |        | Rens Wildschut      | D C      | Superb | -          | 100%   | -      | -      | -      | 
| -      | Wnt    | Danny Buijs         | D/DM R   | Superb | 7-7-6-7    | 100%   | 1 (2)  | -      | 6.67   | 
| -      |        | Niels Kerkhof       | D/DM RC  | Superb | 7-7-7-7-7  | 100%   | 1      | -      | 7.00   | 
| S2     |        | Marquinhos          | D/DM L   | Superb | 8-7-7-7-7  | 100%   | 8 (1)  | -      | 7.22   | 
| S3     | Unh    | Mohammed Hammouti   | D/DM LC  | Superb | 7-7-7-7-5  | 100%   | 18 (7) | -      | 6.96   | 
| DL     |        | Tininho             | D/AM/F L | Superb | 7-7-7-8-9  | 100%   | 32     | 2      | 7.47   | 
| DMC    | Unh    | Hossam Ghali        | DM C     | Superb | 7-6-9-7-8  | 99%    | 23     | 2      | 7.26   | 
| -      |        | Niki Zimling        | DM C     | Superb | 7-7-7-7-7  | 96%    | 18 (5) | -      | 7.22   | 
| MC     |        | Márcio Teruel       | M RLC    | Superb | 7-7-7-7-7  | 100%   | 5 (6)  | -      | 7.00   | 
| S7     |        | Luca Jullano        | M LC     | Superb | 7-8-7-7-7  | 100%   | 18 (5) | 2      | 6.91   | 
| MC     |        | Kevin Van Dessel    | M LC     | Superb | 7-7-7-7-8  | 100%   | 26 (1) | 1      | 7.37   | 
| S4     | Unh    | Ricardo Conceição   | M C      | Superb | 7-7-7-7-7  | 100%   | 10 (9) | 1      | 7.05   | 
| AMC    |        | Élder Granja        | AM RC    | Superb | -          | 100%   | -      | -      | -      | 
| -      |        | Marcio Junquiera    | AM L     | Superb | 7-7-7-6-7  | 100%   | 0 (7)  | 1      | 7.00   | 
| -      | Wnt    | David Sánchez       | AM C     | Superb | 7-7-7-7-10 | 100%   | 32 (3) | 6      | 7.49   | 
| -      |        | Walter Montillo     | AM C     | Okay   | 7-8-7-7-7  | 100%   | 11 (4) | 1      | 6.93   | 
| FC     |        | Roberto Colautti    | S C      | Superb | 7-7-8-7-8  | 100%   | 32 (2) | 12     | 7.09   | 
| -      | Unh    | Romano Denneboom    | S C      | Superb | 7-8-7-7-7  | 100%   | 29 (3) | 13     | 7.22   | 
| S6     |        | Danko Lazovic       | S C      | Superb | 7-7-7-7-7  | 100%   | 11 (19)| 8      | 7.00   | 
| FC     | Wnt    | Nick van der Velden | S C      | Superb | 7-7-7-7-7  | 100%   | 5 (5)  | 1      | 7.00   | 
|        |        |                     |          |        |            |        |        |        |        | 

Informatiescreens:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/50057/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/50058/thumb.jpg

Die 2e is een beetje vreemd uit paint gerolt :D Ik heb FM op een laptop en de enige manier om screens te krijgen is via paint.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

En we gaan gewoon door :)

Ben derde in de group B geworden, gewonnen van Rio Ave (thuis, 2-0), verloren van Real Madrid (uit, 2-1), gewonnen van Paris SG (thuis, 3-1), verloren van Hamburg SV (uit, 3-2).

Met name bij Real Madrid was het spannend, door blessures moest ik zowat mijn complete reserve-elftal opstellen, en die hielden tot de 86e minuut nog de 1-1 in stand. Slechts een erg nipt verlies dus, ik haat Zidane (die scoorde de 2-1) ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/uefa2.JPG

In de eerste knockout ronde moet ik nu tegen Hannover'96, en in de tweede ronde (mits ik die bereik) óf opnieuw tegen Hamburg SV, óf tegen Slavia Praag.

Sorry voor opnieuw een update, maar ik ben zóó happy. En nee, ik heb niet boven de lijmpot gehangen ;)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:20

UTM

Iemand enig idee wat er verkeerd is met de editor? Ik heb namelijk wat spelers toegevoegd *mezelf :P * , alleen het probleem is dan dat wanneer ik een new-game wil doen, FM afslaat met een failure. Ik draai FM met de patch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06:42

odan

The dark side is within all!

2e seizoen afgelopen duurde iets langer dan gepland maar had meer dingen aan mijn hoofd.

1e seizoen in de eredivisie leek een moeilijke te worden. en voor de winterstop leek het ook een echte strijd te worden. maar na de winterstop begon het elftal stukken beter te draaien kwam mijn beste verdediger terug van een 5 maanden lange blessure. hierna begon ik weer wat wedstrijdjes te winnen en dus punten te sprokkelen om richting het midden te eindigen. dit lukte aardig en aan het einde van het seizoen kwamen we zelfs nog op een 9e plek terecht :*) beker ging wederom geweldig. helaas deze keer niet gewonnen maar toch de finale gehaald en hier in verloren van ajax met 2-1.

feyenoord werd kampioen alleen niet met mijn ex assistent hij werd ontslagen omdat feyenoord na 10 wedstrijden 5e stond :?

lijstje met europese competities voor volgend seizoen:

CL: Ajax en feyenoord
Eufa cup: Groningen, Az, Heerenveen (door beker) en Cambuur (door beker)
inter-toto cup: RKC en PSV

Heerenveen hoort geen eufa cup te spelen dacht ik. dat zou alleen ik moeten zijn op beker resultaten. plus Groningen eindigt 7e eufa cup. RKC 4e en PSV 5e zouden die niet eufa cup moeten voetballen inplaats van inter-toto.

maar goed zien of we volgende jaar wederom in het linkerrijtje kunnen eindigen. heb een aantal mensen die binnen gaan komen dus dat moet goed komen ;)

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan kom ik ook even patsen met mijn cm01/02 verhaal :P. Ik heb met Morton in de laagste divisie van Schotland gespeeld. Ieder jaar kampioen geworden t/m de First. Dus na 4 jaar al in de PL. Gingen ze mijn stadion vergroten voor in totaal 40 duizend plaatsen ofzo, 16m in het rood :o. In dat 1e seizoen werd ik 4e ofzo in de competitie. 2e seizoen werd ik 3e, kwam redelijk ver in uefa cup. En toen het jaar erop met Mellor in de basis als topspits kampioen geworden :P. Neil Mellor breekt nu door bij Liverpool irl voor de genen die het nog niet wisten :). Ik had de Cups al een paar x gewonnen en nu eindelijk Rangers en Celtic van de troon afgestoten in de competitie. Jaar er na Pirlo op het middenveld kunnen krijgen samen met een dmc van Man utd, Michael Stewart, een Schot echt vet goed.
Hoogtepunt was halve finale CL tegen Real Madrid, thuis 1-1 ofzo en uit 2-1 verloren :'(. Ja, het was een mooie tijd O-)
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.