[PC] Football Manager 2005 - deel 2

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.769 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 15:06:
Ik zal trouwens zo even een upadatje melden vanaf mijn kant, meneer Ziggy007 heeft al met veel plezier vertelt dat ik weg ben bij Cambridge City, maar bij Walsall ben ik nu bezig met de play offs :P.
Al tegen Luton gespeeld? :)
Ben ik mee bezig. Na een goede periode midden in het seizoen, waar ik toen ruim aan de leiding stond, ben ik nu weer teruggevallen naar de 5e plaats.
Heb wel de LDV vans trophy gewonnen. Maar het drukken schema zorgde voor een terugval in de competitie, veel wedstrijden met 1-0 verloren :(
Je moet echt ongelooflijk veel wedsrtijden spelen, en als je dan ook nog ver komt in de cup, is het op een gegeven moment steeds 2x in de week spelen.
Heb wel een superspits in Howard, na 35 wedstijden in totaal 33 doelpunten. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mede-fans van deze geweldige game!

Ik ben ook al een aardige tijd in de weer met de CM (FM) games. Speel het nu sinds CM95/96, en sindsdien bijna elk jaar de update.

Ik speel met SC - Heerenveen, en het gaat redelijk. In het eerste seizoen ben ik 6e geworden, waarmee ik uefa cup qualificatie afdwong. Ik heb veel spelers de laan uitgestuurd, omdat ik het zeer irri vind als ik teveel zeikerds in mn team heb, die een basisplaats eisen. Bij heerenveen verwachte bijna iedereen die plaats, dus konden ze moven. Verder heb ik in mijn eerste seizoen de finale van de uefa cup gespeeld tegen Juventus, en dat helaas met 4-1 verloren :(

Het 2e seizoen ging in de HC-eredivisie een stuk beter, ben nu als 4e geeindigd, met 2 punten verschil van de nummer 3. In de uefa cup ben ik in de 1e ronde uitgeschakeld door een of andere vage club uit israel. Ik won de eerste match met 5-1, om vervolgens de 2e met 6-0 te verliezen..... toen was ik behoorlijk pissed ^_^

Ik wil dit seizoen voor de titel gaan, maar daar heb ik wel een paar tips van jullie voor nodig. Ik heb me met een aantal dingen in CM (FM) nooit echt zo bezig gehouden. Ik kijk eigenlijk nooit naar de trainingsopties. Is het nou echt nodig om daar veranderingen in aan te brengen?

Verder vroeg ik me af of jullie behalve aan de opstelling, ook veel aan dingen als "tempo" en "passing" sleutelen in het tactics scherm.. Ik heb al die opties nog zo staan zoals ze aan het begin stonden. Misschien is dat wel erg dom van me, dus vandaar de vraag of ik in de bovenstaande dingen iets moet veranderen, zodat ik beter ga spelen ^_^

Ik speel trouwens in een 4-3-1-2 opstelling, en die bevalt me zeer goed. Ik laat meestal een spits in de AMC positie staan, die behoorlijk vaak scoort omdat hij de rebound krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Laatst online: 17-09 15:41

Japser

Jeej!

Vanavond komt de geupdate versie van de commentary pack uit. Heb al voorproefje gehad en het is zeer leuk om te installen. De bijgeleverde commentaren worden wat saai na tijdje :) Hou dus dit topic, http://community.sigames....521102691&m=899201439&p=1 , in de gaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Moet je daarvoor een nieuwe game starten, of werkt die met oude (wel met patch) games ook?

Heeft iemand die nieuwe FM Sorted Updated al geprobeert?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Commentary pack werkt zonder nieuwe game te starten. Ik heb die FM sorted update niet geprobeerd, maar als het posities en salarissen betreft die veranderd worden, lijkt me dat je een nieuwe game moet starten. Is er een uninstall optie in die update?

Edit: Heb de db dir gebackupped, zal em es ff testen, die FM Sorted update.

[ Voor 20% gewijzigd door Japser op 12-01-2005 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Hehe, ik ben nu manager van Emmen geworden, kreeg zojuist een job offer en heb accepted... zitten wel in de schulden, en het transferbudget is slechts 240.000, maar ik wil het wel eens proberen :)

Er was hier iemand toch nog met Emmen bezig?

In mijn game (2007) zitten ze in de Gouden Gids Divisie (nog geen game gespeeld). De afgelopen drie jaar werden ze respectievelijk 12e (2006), 3e (2005, verloren in playoffs) en 6e (2004, idem)

Beetje magere selectie, ze verwachten dan ook dat ik ga investeren in nieuwe spelers en het team weer ga opbouwen.

edit: woei, een middenvelder met een stamina van 3, die kan vertrekken :P

[ Voor 7% gewijzigd door wildhagen op 12-01-2005 20:04 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Ok...ik merk weinig van die update :) Maargoed dat komt vast omdat ik bij god niet alle contract details en dat soort zaken weet.

Heb trouwens wel net iets grappigs gehad. Speler van mij, topverdediger, was in de laatste week van zn contract en hij wou maar niet bijtekenen. Hij zat op 240.000 euro per maand. Nu heb ie een contract getekend voor 130.000 euro met 25% raise :) Best clubliefde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

wildhagen schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 19:58:
Hehe, ik ben nu manager van Emmen geworden, kreeg zojuist een job offer en heb accepted... zitten wel in de schulden, en het transferbudget is slechts 240.000, maar ik wil het wel eens proberen :)

Er was hier iemand toch nog met Emmen bezig?

In mijn game (2007) zitten ze in de Gouden Gids Divisie (nog geen game gespeeld). De afgelopen drie jaar werden ze respectievelijk 12e (2006), 3e (2005, verloren in playoffs) en 6e (2004, idem)

Beetje magere selectie, ze verwachten dan ook dat ik ga investeren in nieuwe spelers en het team weer ga opbouwen.

edit: woei, een middenvelder met een stamina van 3, die kan vertrekken :P
:w Ikke :)
Ben zelf irl Emmensupporter en bestuurslid van de supportersvereniging :) Wees maar erg blij dat de werkelijke schuld van Emmen niet in het spel zit (zo'n 6 miljoen euro).
Ik ben direct kampioen geworden, 2 dc's, een dmc, 3 mc's en een sc gehaald, allemaal transfervrij en dankzij een goeie tactiek denk ik kampioen geworden.
Ik weet niet welke spelers er nog rondlopen bij jou, qau keepers zit je aardig safe als Van Westerop en Danes er nog zijn, verdedigend is Karreman wel vrij goed, middenveld had ik Kayis als 1 van de betere spelers en in de aanval was Leferink een zeer gevaarlijke amc. Als spitsen had ik toen Correia (huur van Heerenveen) en Dijk (gratis gehaald), Fuhler als backup samen met Doorn.
Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 18:35:

Ik wil dit seizoen voor de titel gaan, maar daar heb ik wel een paar tips van jullie voor nodig. Ik heb me met een aantal dingen in CM (FM) nooit echt zo bezig gehouden. Ik kijk eigenlijk nooit naar de trainingsopties. Is het nou echt nodig om daar veranderingen in aan te brengen?

Verder vroeg ik me af of jullie behalve aan de opstelling, ook veel aan dingen als "tempo" en "passing" sleutelen in het tactics scherm.. Ik heb al die opties nog zo staan zoals ze aan het begin stonden. Misschien is dat wel erg dom van me, dus vandaar de vraag of ik in de bovenstaande dingen iets moet veranderen, zodat ik beter ga spelen ^_^
Passing staat bij mij meestal op short (kort). Korte, snelle passes zijn moeilijker te onderscheppen dan de lange halen naar voren tenslotte. Tempo heb ik meestal tussen half en vol staan, dus bijna op het snelst. Je spelers worden dan wel sneller vermoeid, maar dat boeit mij geen flikker, zweten zullen ze >:) (ja, je loopt meer risico door snel te spelen...) Als ik achter sta (1-0 of 2-1) dan gaat het laatste kwarties alles op vol: aanvallen, druk zetten, tempo, de hele reutemeteut om maar te proberen om iig 1 punt te pakken. Krijg ik dan een 3e tegen, pech. 2-1 of 3-1 verliezen boeit ook niet (je kan op doelsaldo wel een positie lager komen :P ).

Trainingsopties veranderde ik nooit, ik liet mijn ass. man. alles doen. Alleen las ik op het SI forum dat dat niet zo goed schijtn te werken dus ga ik vanaf nu alles zelf doen denk ik. Iig de rest van het seizoen even kijken hoe dat gaat werken.
1 Ding wil niet met trainen, ik probeer een AM L om te turnen naar een AM C en daar doet'ie ondertussen al 4 jaar over :/

Hmm, ik heb een unhappy MC bij RFC lopen, hij is unhappy omdat'ie op zijn sterkste positie speelt volgens hem, hij speelt namelijk MC en hij wil natuurlijk MC spelen |:(

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

King Nothing schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 21:14:
[...]

:w Ikke :)
Ben zelf irl Emmensupporter en bestuurslid van de supportersvereniging :) Wees maar erg blij dat de werkelijke schuld van Emmen niet in het spel zit (zo'n 6 miljoen euro).
Hehe, nee, dan valt het wel mee, de schuld hier in het spel is ongeveer 500.000 euro :)
Ik ben direct kampioen geworden, 2 dc's, een dmc, 3 mc's en een sc gehaald, allemaal transfervrij en dankzij een goeie tactiek denk ik kampioen geworden.
Ik heb nu 2 DC's, een SW/D LC, een DLC en een MR gehaald. De SW/D LC voor het eerste, de rest heb ik ff bij de reserves geparkeerd :)
Ik weet niet welke spelers er nog rondlopen bij jou, qau keepers zit je aardig safe als Van Westerop en Danes er nog zijn, verdedigend is Karreman wel vrij goed, middenveld had ik Kayis als 1 van de betere spelers en in de aanval was Leferink een zeer gevaarlijke amc. Als spitsen had ik toen Correia (huur van Heerenveen) en Dijk (gratis gehaald), Fuhler als backup samen met Doorn.
Dit is mijn selectie nu:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/emmen1.JPG

Zoals je ziet moet ik nog flink gaan inkopen... de enige speler die ik nog kwijt wil is Tevreden, want die stats lijken dus echt nergens op... uithoudingsvermogen van 3.... die houd het nog geen halve wedstrijd vol...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Ok...vet irritant lijkt me dat: die blokjes bij morale. Pijltjes zijn veel leuker en mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 19:49
De Graafschap heb ik achter me gelaten en ik ben opnieuw begonnen met FC Groningen. Ik heb 3 onbekende spelers aangetrokken (GK, DR en MC, allemaal talenten), Lindgren -weer- van Ajax geleend, veel friendlies gespeeld en m'n taktiek bijgeschaafd. Na een domme nederlaag tegen NAC de eerste wedstrijvan de competitie (0-2) moest ik op bezoek bij de Superboeren, waar ik met 5-1 won.

Vervolgens 2 lastige wedstijden; PSV thuis en Feyenoord uit. PSV werd heel verdient gewonnen met 1-0, terwijl ik op het allerlaatste moment door een doelpunt van Ono naast de 3 punten pakte in de Kuip; Eindstand 3-3. Jammer, aangezien ik de hele wedstrijd beter was, hetgeen te o.a. aan het score verloop te zien was (0-1, 2-1 en 2-3 voorsprong). Nu alleen de verdediging nog even leren dat de laatste 10 minuten ook meetellen O-)

De volgende wedstrijden zijn achtereenvolgend Willem II (T), RBC (U), Den Bosch (U) en FC Twente (T). Ik hoop flink wat punten te pakken, zodat ik niet alleen aan de eis van het bestuur kan voldoen (niet degraderen), maar zelfs een mooie plek in de middenmoot kan vaststellen, plek #13 ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga vanavond ook weer een nieuw spel starten met FM, maar eerst een vraagje: heb je eigenlijk een goede update nodig, of is het spel zonder een update ook goed te doen?
en waar kan ik (bijv.) een FM sorted update vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 10:14:
Ik ga vanavond ook weer een nieuw spel starten met FM, maar eerst een vraagje: heb je eigenlijk een goede update nodig, of is het spel zonder een update ook goed te doen?
en waar kan ik (bijv.) een FM sorted update vinden?
Nou, de patch zou ik absoluut WEL installeren, anders is het niet bepaald een fijn spel, paar irritante bugs.

Verdere updates heb je niet per se nodig, maar zijn wel leuk om de nieuwste wijzigingen te hebben natuurlijk.

De FM Sorted Updates kan je vinden op http://www.thedugout.net/...d.php?cmv=11&cat=3&id=369

Op die site kan je overigens nog veel meer updates vinden.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:59
wildhagen schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 10:21:
[...]
Verdere updates heb je niet per se nodig, maar zijn wel leuk om de nieuwste wijzigingen te hebben natuurlijk.
Ben ik de enigste die het niet leuk vind om die wijzigingen te hebben??? :? Als ik een seizoen begin in 2004 dan wil ik het ook beginnen met de spelers die toen bij die club zaten, en niet dat, als ik bijv. met liverpool zou beginnen opeens Morientes in mijn selectie zou hebben. Opeens minder geld omdat die nog wat geld kostte en ik koop liever een iets jongere/betere spits. Net zoals dat Charisteas opeens bij Ajax zou zitten, zoiets :r .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ep0ss schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 10:34:
[...]

Ben ik de enigste die het niet leuk vind om die wijzigingen te hebben??? :? Als ik een seizoen begin in 2004 dan wil ik het ook beginnen met de spelers die toen bij die club zaten, en niet dat, als ik bijv. met liverpool zou beginnen opeens Morientes in mijn selectie zou hebben. Opeens minder geld omdat die nog wat geld kostte en ik koop liever een iets jongere/betere spits. Net zoals dat Charisteas opeens bij Ajax zou zitten, zoiets :r .
De deadline voor de data in FM was vóór het sluiten van de transfermarkt. Spelers die VOOR het nieuwe seizoen maar NA de deadline zijn getransferred spelen dus miv het nieuwe seizoen dus wel voor hun nieuwe club IRL, maar niet in FM, waar ze nog bij hun oude club zitten (of zonder club natuurlijk).

Die zitten dus in de FM Sorted, getuige deze opmerking:
* Many transfers missed or after the data deadline now done
Het gaat dus niet om spelers die (bij wijze van spreken) gisteren getransferred zijn, maar spelers die tussen de Data-deadline vna FM en het sluiten van de "Real Life' transfermarkt zijn overgestapt.

Daarnaast zijn speler-updates niet het enige wat er in die updates zit, bij lange na niet zelfs... lees de releasenotes op de genoemde URL hierboven maar eens na.

[ Voor 7% gewijzigd door wildhagen op 13-01-2005 10:38 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luton werd in 4e seizoen, dit seizoen dus, kampioen van league 2. Zelf in de vorige cm versie mooiste game gehad bij Luton Town. Naar de PL gebracht en 1e jaar gelijk al wel europees voetbal kunnen halen, maar het was te makkelijk na zoveel jaar. (topploegen kochten geen talenten, alleen maar Nedvedjes en Davidsjes van 35+ 8)7)

Maar goed, Walsall. Ik kwam binnen na 35 wedstjden ofzo, dus moest er nog 11. Stonden op p6. Wat ik aantrof was enorme %$^@# selectie zeg, ongelovelijk dat ze zo hoog stonden :o. Boel inkopen gedaan want vooral mijn verdediging was echt brak.
spoiler:
Gary Cahill (vc, 21jr, 30k) mee genomen van Cambridge City.
Ook Lenny Pidgeley heb ik mee genomen van Cambridge. Goede keeper die mee kan groeien en pas 24 is.
Craig Gardner, 21jr, 150k, Amc. Super talent :7.
Simon Walton vc/vmc, gejat bij Luton >:). Ook een zeer groot talent.
Tony Craig, vl, 23jr. Goedkope back voor 30k. Kan het niveau wel aan tot championship.

Heb nu een jong team, met echt goede spitsen.
Heb het seizoen niet echt geweldig uit gespeeld. Ben tot plaats 5 gekomen, had opzich nog wel 3e kunnen worden (rechtstreekse promotie) maar de bovenste 3 wonnen opeens alles..
Play offs dus. Helaas niet gehaald, echt erg altijd die playoffs. Ontzettend voorspelbaar :'(. Thuis 1-1 en uit zelfs met 3-0 verloren..
M'n maat kwam tot de finale waar hij weer na penalty's uitgeschakeld werd met Nuneaton :o. Nog een jaartej in Conference dus. Hij heeft nu echt een vet goed team, kan zo mee doen in mijn competitie maar we zullen zien.

Op naar het volgend seizoen, heb een goede selectie bij elkaar gekocht en ga nu voor het kampioenschap.

Vergeet ik je vraag nog }:O. Tegen Luton was al gespeeld..

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2005 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
Ik ben weer een paar wedstrijden opgeschoten met FC Groningen. Moet zeggen dat het echt buitengewoon goed gaat :D De resultaten waren achtereenvolgend:

Willem II (T) 1-0
RBC (U) 2-2
FCD (U) 5-1
FC Twente (T) 3-0
FC Utrecht (U) 3-2
Roda JC (T) 3-0
Vitesse (T) 2-0 (3e ronde Amstel Cup
Ajax (U) 2-1 _/-\o_

Kortom, van de 21 punten die ik kon pakken in de laatste 7 competitiewedstrijden heb ik alleen 2 punten laten liggen bij RBC, de tegenstander die op papier notaben de zwakste tegenstander is |:( De klassieke top 3 heb ik nu gehad, PSV thuis (1-0 winst), Feyenoord (uit, 3-3) en zoals hierboven dus beschreven, Ajax (2-1, uit).

Ronald Koeman vond dat de Groningse supporters trots op me mogen zijn. Kennelijk heeft Adriaanse dezelfde mening over me:). de Witte, van Gessel, Drent en Tuyp doen zijn de kracht achter dit team. Drent en Tuyp wisten allebij negen in te leggen in, terwijl super-sub Salmon in 8 invalbeurten 5 keer wist te scoren.

In de Amstel-Cup kom ik in de 4e ronde uit tegen Heerenveen, thuis in m'n eigen Euroborg. In de competitie sta ik eerste met 11 gespeeld, 8x winst, 2x gelijk en 1x verlies, gevolgd door Feyenoord (23 uit 10) en AZ (19 uit 10). Al met al ver boven m'n verwachtingen.

Op naar Europa! Ik zie de affiches Real Madrid - FC Groningen al voor me 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Hoe handelt fmsorted de transfers eigenlijk? Gebruiken zij future transfers of spelen nieuwe spelers vanaf het begin van het spel al bij hun nieuwe club? (charisteas, jarosik, morientes etc)

Als het future transfers zijn is dat mooi, anders is fmsorted niet voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Wahahaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Een goal vanaf 55 yards!!!! Schitterende goal :)

De Graafschap - Zaragoza (CL) .... daar viel ie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK bedankt wildhagen, ik zal hem ff downloaden..
als je dan een snelstart spel start, werkt de update zeker niet, of wel? En toen ik net overigens een snelstartspel wilde starten, zag ik dat ik niets (geen land) kon selecteren :?
Wildhagen, ik las neteen verhaal van jou dat je in 1 spel (neem ik aan) veel clubs was, in verschillde competities, hoe doe je dat dan; gewoon veel competities selecteren of kan het ook met 1 competitie (land) selecteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 17:22:
OK bedankt wildhagen, ik zal hem ff downloaden..
als je dan een snelstart spel start, werkt de update zeker niet, of wel? En toen ik net overigens een snelstartspel wilde starten, zag ik dat ik niets (geen land) kon selecteren :?
Dat zou ik heel eerlijk gezegd niet weten, ik gebruikt nooit Quick Start helaas.
Wildhagen, ik las neteen verhaal van jou dat je in 1 spel (neem ik aan) veel clubs was, in verschillde competities, hoe doe je dat dan; gewoon veel competities selecteren of kan het ook met 1 competitie (land) selecteren?
Je kan met Add User een tweede club toevoegen, dan manage je er dus twee tegelijk (of om-en-om uiteraard, anders word het wat lastig ;)). Maar ik ben daar al vrij snel weer mee gestopt, ik vond het toch wat verwarrend, ik haalde zaken van ene team in de war met zaken van de andere.

En het kan ook met één land, als het maar verschillende clubs zijn (doh ;)).

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha ja klopt, maar ik vind dat wat jij zegt, als je een nieuwe manager gaat toevoegen en een 2e club gaat zijn, ook niet leuk.. maar als je bijv een club hebt en dan wordt gevraagd als bondscoach en je dus 1 spel hebt met 2 verschilldende teams (1 club en 1 land) dat is wel mooi vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 18:59:
haha ja klopt, maar ik vind dat wat jij zegt, als je een nieuwe manager gaat toevoegen en een 2e club gaat zijn, ook niet leuk.. maar als je bijv een club hebt en dan wordt gevraagd als bondscoach en je dus 1 spel hebt met 2 verschilldende teams (1 club en 1 land) dat is wel mooi vind ik
Zoiets lijkt me idd ook best interessant ja, zeker omdat een nationaal team toch niet zo heel veel speelt als een competitie-team moet het wel te doen zijn.

Helaas ben ik nog nooit voor zo'n baan gevraagd, mijn reputatie is nog niet goed genoeg, zelfs niet als bondscoach van Verweggistan :+

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 18:59:
Ikzelf speel met 2 clubs en heb geen moeite meer om ze uit elkaar te houden. Kom waarschijnlijk ook door het verschil in divisies (HCE of League 2 in Engeland :) ). Soms moet je 2 wedstrijden tegelijk spelen, da's dan ff snel omschakelen.
wildhagen schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 19:06:
[...]

Zoiets lijkt me idd ook best interessant ja, zeker omdat een nationaal team toch niet zo heel veel speelt als een competitie-team moet het wel te doen zijn.

Helaas ben ik nog nooit voor zo'n baan gevraagd, mijn reputatie is nog niet goed genoeg, zelfs niet als bondscoach van Verweggistan :+
In 03/04 ben ik bondscoach van Nederland geweest, maar dan ga ik teveel spelers van mezelf selecteren :+ en pas ik de speelstijl aan aan hoe ik bij mijn club speelde ipv op de spelerskwaliteiten te letten. Ik werd dan ook terecht ontslagen na een Europeese titel en de (verloren) finale van de Confederations Cup terwijl ik ongeslagen op weg naar het WK was :/

Je kan ook gewoon solliciteren bij een land hoor :) Ik ben nog nooit gevraagd om een land te coachen, altijd gesolliciteerd.

Krijgen jullie (vooral de in Engeland werkzame managers) ook vaak banen aangeboden bij (veel) hoger spelende teams? Of in andere landen als je met veel meer landen speelt?

[ Voor 1% gewijzigd door King Nothing op 13-01-2005 22:14 . Reden: typo'tje ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

[
Krijgen jullie (vooral de in Engeland werkzame managers) ook vaak banen aangeboden bij (veel) hoger spelende teams? Of in andere landen als je met veel meer landen speelt?
Nee, eerlijk gezegd niet... ik kreeg daar (in League Two) zelfs heel weinig aanbiedingen, drie slechts. En dat waren dan ook nog eens alledrie Nederlandse clubs: FC Volendam, FC Den Bosch en nu dus Emmen, die laatste heb ik geaccepteerd.

Begin er nu al erg spijt van te krijgen, wat een shitzooi... begin redelijk aan het seizoen, maar dan presteert een van mijn verdedigers het om in 5 wedstrijden 3 (!) keer de bal in eigen goal te meppen... waardoor ik dus drie wedstrijden verloor

Resultaat: de supporters zijn een beetje (*kuch*) boos op me, het moraal van het hele team heeft hetzelfde dieptepunt bereikt als de Titanic, ik ben gezakt van een mooie 2e naar een beroerde 13e plek, mijn bloeddruk is sky-high en de speler is beloond met een paar uitermate fraaie boetes.

O ja, en dat was allemaal niet genoeg. Welnee! Ben je mal! Doen we meteen even een blessuregolf met 7 geblesseerde speler (waarvan 2 meer dan 3 maanden). En dat op een selectie met een spelertje of 19/20... en niets soeps in de reserves/U21's...

Ik ga maar eens saven en morgen weer verder, heb het *ff* helemaal gehad.

[ Voor 11% gewijzigd door wildhagen op 13-01-2005 22:29 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M´n broertje speelt met AC Milan en is in de CL uitgeschakeld na 3e te zijn geworden.
Arsenal had 11p, Real 11p en Milan 11p.
Real had 7 doelpunten voor en 4 tegen.
Milan had 9 doelpunten voor en 5 tegen.
Onderling resultaat tussen Real en Milan was Milan de betere over de twee wedstrijden.
Hoe kan Milan dan uitgeschakeld zijn?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Volgens mij is dat helemaal niet mogelijk, dat er 3 teams zijn met 11 punten in een CL Poule of maak ik nou een rekenfout :? 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door Japser op 13-01-2005 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net de commentary update geinstalleerd (waar Japser het eerder al over had) en ik moet zeggen dat ik met veel meer aandacht naar de match events zit te staren. Met name de celebrations na het scoren van een goal zijn echt erg grappig.

Bijvoorbeeld:
Zampagna scores!
Zampagna taunts the home crowd!
They're furious!
He's loving it!

Aldus de commentator nadat mijn Italiaanse superspits Ajax op een 1-0 achterstand had gezet in de ArenA. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_J
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Speedy_J

...........

In het derde seizoen met Ado ben ik uiteindelijk vrij eenvoudig kampioen geworden. CL tot de kwartfinale gekomen en verloren van Juventus, beker halve finale verloren van ajax. Was nu mijn topteam aan het voltooien om zo de CL te gaan winnen in het volgende seizoen, krijg ik een aanbieding van Barcelona om de boel over te nemen. Uiteraard een flink budget, en de laatste jaren hebben ze geen prijzen gepakt, dat kun dus alleen maar beter ;) Zit alleen nog ff na te denken of ik het wel doe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben gisteravond begonnen met een nieuwe spel en dus ook nieuwe club.. Ik selecteerde engeland en mijn club werd: Millwall. Nadat ik een goede start maakte (5 keer gewonnen op rij) werd mijn status meteen beter, en ik zag dat Southampton' manager was ontslagen. Ik klikte (voor de ''grap') op solliciteren en ik kreeg de baan ook nog. Ik speelde 2 duels en verloor beide, toen tactiek veranderd en 10 duels gespeeld en ja hoor 30 punten. Ik klom van plaats 16 waar ze stonden, naar # 3.. toen sloeg ik mijn spel op en viel fm in een keer weg.. wat een klotezooi maja
FM prachtige spel, maar op mijn pc toch niet te doen (te sloom en valt vaak uit).. nu helaas maar weer cm 0304 doen, ook leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Japser schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 23:51:
Volgens mij is dat helemaal niet mogelijk, dat er 3 teams zijn met 11 punten in een CL Poule of maak ik nou een rekenfout :? 8)7
Tuurlijk kan dat wel als het vierde team alles verliest en de rest 3x wint, 2x gelijk speelt en 1x verliest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 10:06:
[...]

Tuurlijk kan dat wel als het vierde team alles verliest en de rest 3x wint, 2x gelijk speelt en 1x verliest
Woow, jij bent slim, heeft iemand vorig jaar niet egt opgelet tijdens de Champions League, PSV??? 11 punten net zoals monaco en depor, maar tog niet door, of heb ik nou weer niet opgelets :?

Maar ik had daar met Ajax weinig last van, sta nu 1e in een poule met Banik Ostrava (:?) Valencia en Sporting, met nog 1 wedstrijd te gaan uit tegen valencia, die gaat om de 1e plek in de poule. Hoop dat ik win, maarja, aan de moraal zal t niet liggen, allen uitstekend, alleen wel jammer dat ik Koné te laat heb gekocht zodat die nie mee kan doen in de Champions League.
Competitie gaat ook lekker, vorig seizoen kampioen, nu bovenaan na 15 wedstrijden met 1 punt voorsprong op feyenoord. PSV staat 8e :) . Alleen zojuist gelijk gespeeld uit tegen ADO met 1-1. Maarja, je kunt niet alles hebben. Moet voor de amstel cup voor de 2e keer op rij in de 4e ronde uit tegen NAC. Vorig jaar verloren dus een revanche is zeker op zijn plaats >:) .
Mijn opstelling is:
Doel: Stekelenburg
VR: De Jong
VL: Maxwell
VC: Heitinga
VC: Escude
MR: Rosales
ML: Van Der Vaart (vrij rol aan als vleugelspeler)
MC: Sneijder (aanvallende MC)
MC: Galasek (verdedigende MC)
AC: Koné (CL Anastasiou)
AC: Sonck
Wissels zijn Kenneth Vermeer (Lobont verkocht :), Fabinho (toekomstige vervanger van Maxwell die aan het einde van het seizoen naar Bayern vertrekt), Grygera, Tom de Mul, Pienaar, Quansah en Anastasiou. En dan krijg ik ook nog na de transferperiode Baros ;), hopen dat hij een btje indruk kan maken bij Ajax en dat hij kan wennen aan het Nederlands voetbal :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
PSV had toch 10 punten geloof ik.... in de CL vorig jaar

en 3 clubs 11 punten moet wel kunnen ja, de laatste heeft dan idd 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het weer even helemaal gehad met Football Manager. Ik was gepromoveerd met Sparta, nog erg moeizaam ook maar ach doel was gehaald. (had 8 ! wedstrijden ofzo geen wedstrijd gewonnen op rij)

Speel nu dus in de Eredivisie en na een paar mooie resultaten en overwinningen is het nu helemaal afgelopen. Verlies m'n wedstrijden nu op rij (Willem II, AZ, Heerevenveen en Feyenoord) met 3-0, 0-3, 1-3 en 5-0. Echt niet te geloven hoe ik de doelpunten tegen krijg. Tot overmaat van ramp ook nog eens enorm veel blessure's en rode + gele kaarten, gewoon niet leuk meer.

Ik neem echt mijn petje af voor de mensen die van een ''kleine club'' (Speedy-J en Jasper) een topploeg maken met dit spel vol met fouten. Misschien ligt het nu even aan de frustratie ;) , maar ik heb weer het weer helemaal gehad met FM. Het ''echte cm-gevoel'' is toch al nooit teruggekomen, daar vind ik deze versie echt te slecht voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_J
  • Niet online

Speedy_J

...........

Ik heb vanaf het begin met de patch gespeeld en ik krijg nooit veel kaarten :? En meer dan 3 basisspelers geblesseerd ook niet. Ik zorg overigens wel altijd dat ik voor elke plek een goede vervanger heb, dus schorsingen en blessures kan ik altijd vrij goed opvangen.
@Bacardi4 misschien is een andere tactiek gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

wildhagen schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 22:27:
[...]

Nee, eerlijk gezegd niet... ik kreeg daar (in League Two) zelfs heel weinig aanbiedingen, drie slechts. En dat waren dan ook nog eens alledrie Nederlandse clubs: FC Volendam, FC Den Bosch en nu dus Emmen, die laatste heb ik geaccepteerd.

Begin er nu al erg spijt van te krijgen, wat een shitzooi... begin redelijk aan het seizoen, maar dan presteert een van mijn verdedigers het om in 5 wedstrijden 3 (!) keer de bal in eigen goal te meppen... waardoor ik dus drie wedstrijden verloor

Resultaat: de supporters zijn een beetje (*kuch*) boos op me, het moraal van het hele team heeft hetzelfde dieptepunt bereikt als de Titanic, ik ben gezakt van een mooie 2e naar een beroerde 13e plek, mijn bloeddruk is sky-high en de speler is beloond met een paar uitermate fraaie boetes.

O ja, en dat was allemaal niet genoeg. Welnee! Ben je mal! Doen we meteen even een blessuregolf met 7 geblesseerde speler (waarvan 2 meer dan 3 maanden). En dat op een selectie met een spelertje of 19/20... en niets soeps in de reserves/U21's...

Ik ga maar eens saven en morgen weer verder, heb het *ff* helemaal gehad.
Leuk he, Emmen >: Moet je kijken hoe ze nu irl staan te spelen :/
Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 13:15:
Ik heb het weer even helemaal gehad met Football Manager. Ik was gepromoveerd met Sparta, nog erg moeizaam ook maar ach doel was gehaald. (had 8 ! wedstrijden ofzo geen wedstrijd gewonnen op rij)
Sparta hoort ook in de HCE :P
Speel nu dus in de Eredivisie en na een paar mooie resultaten en overwinningen is het nu helemaal afgelopen. Verlies m'n wedstrijden nu op rij (Willem II, AZ, Heerevenveen en Feyenoord) met 3-0, 0-3, 1-3 en 5-0. Echt niet te geloven hoe ik de doelpunten tegen krijg. Tot overmaat van ramp ook nog eens enorm veel blessure's en rode + gele kaarten, gewoon niet leuk meer.
1x Weer winnen en de moraal van je ploeg gaat omhoog en je pakt vanzelf weer punten. Je hebt soms gewoon een paar klotetegenstanders na elkaar, ik begon mijn eerste HCE seizoen met: Utrecht uit, PSV thuis, Ajax uit H'veen uit. Dat waren 4 punten en 2 forse nederlagen (Utreg van gewonnen, PSV gelijk).
Ik neem echt mijn petje af voor de mensen die van een ''kleine club'' (Speedy-J en Jasper) een topploeg maken met dit spel vol met fouten. Misschien ligt het nu even aan de frustratie ;) , maar ik heb weer het weer helemaal gehad met FM. Het ''echte cm-gevoel'' is toch al nooit teruggekomen, daar vind ik deze versie echt te slecht voor.
Aantal fouten valt na de 5.0.2 patch wel mee :P
Enne, ik ben met Emmen 4e in de HCE geworden en ben in de GGD begonnen, da's beter dan 2 lui die met HCE clubs zijn begonnen :P O-)
Vanavond weer op de laptop spelen, op mijn pc crasht FM nogal eens "zomaar", op de laptop heb ik nergens last van :?

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Huidige stand bij mij in de eredivisie:
Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/debergenhd/stand
Ik ben wel jaloers op iedereen hier die van Emmen, MVV, of whatever een topclub aant maken is, daar heb ik echt zwaar respect voor, weenie of ik 't zou zoeken, doe liever gelijk voor de grote prijzen mee :P ! En Ajax is gewoon mijn cluppie :D

[ Voor 9% gewijzigd door JanW op 14-01-2005 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Acht tegengoals al? Ik haal met Ajax 11 over een heel jaar O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Benotti schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 18:34:
Mschien krijg k wel geen tegengoals meer :) , maar ff serieus, 11 maar :| , hoe doe je da O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

King Nothing schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 17:43:
[...]

Leuk he, Emmen >: Moet je kijken hoe ze nu irl staan te spelen :/
Spelen ze in IRL slecht dan? (Geen idee overigens, ik volg IRL-voetbal niet zo).

De afkoelpauze lijkt geholpen te hebben, nu al weer een gelijkspel en een winst gehaald ipv continue verlies. Supporters zijn nu ook nog 'slechts' disappointed en niet meer 'angry (of upset, weet niet meer) with the manager', zoals gisteren.

Edit: ok, that's it. Ik rot op met dit kut-team... diezelfde verdediger schiet WEER een eigen goal! En dan nog meer dan gisteren geblesseerde en vooral geschorste spelers. Zout maar op, stelletje kids daar.

[ Voor 20% gewijzigd door wildhagen op 14-01-2005 19:57 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
Ben weer een paar wedstrijden opgeschoten met FC Groningen. Het is nu winterstop, tijd om wat nieuwe spelers aan te trekken dus:). Nevland is in de winterstop overgekomen, samen met de oude (36 jaar), maar qua stats geweldige Jose Luis Sierra. Tot nu toe heb ik naast die 2 spelers ook
spoiler:
Cedric van der Gun, Tieme Klompe en Pieter Collen
weten te strikken. De 3 komen aan het einde van het seizoen over. Verder hoop ik Arnold Kruiswijk voor een lekker bedrag (3-4 miljoen) te kunnen verkopen aan Dortmund, zodat ik een niewe talent,
spoiler:
noujah, nieuw, ik ken 'm al een tijdje, het is Benedict Vilazaki
, kan kopen.

In de competitie gaat het ronduit lekker, al waren de laatste 2 wedstrijden (AZ en NEC, bijde uit) nogal moeizame gelijke spelen. Roorda is keeper van het jaar geworden, Chris de Witte, die op het nippertje bijtekende voor 2 jaar, won de Gouden Schoen, Tuyp werd daar derde:).

Ik sta op het moment met 38 punten uit 17 wedstrijden tweede achter PSV (ook 38 punten). Onder me staan Feyenoord met 33 punten en Ajax en AZ met 30. Qua topscorers doet Groningen het ook goed. Kuijt mag dan wel bovenaanstaan met 15 doelpunten, de nummers 2(Tuyp) en 3(Drent) spelen in Groningse dienst. Tuyp staat op 13, Drent op 11. In de Amstel Cup moet ik proberen voor de 2e keer dit seizoen Ajax in de Arena te verslaan, een behoorlijke klus dus.

Nu hopen dat we de volgende wedstrijd(NAC, uit, NAC thuis betekende het enige verlies dit seizoen) winnen, zodat het moraal wat omhoog gaat, ik vrees echter het ergste :(. Maar goed, ik ging aan het begin van het seizoen voor de 13e plaats, al met al mag ik dus zeker niet klagen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_J
  • Niet online

Speedy_J

...........

Ep0ss schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 18:49:
[...]

Mschien krijg k wel geen tegengoals meer :) , maar ff serieus, 11 maar :| , hoe doe je da O-)
Ik had er 14 in mijn kampioensjaar met Ado, 30 gewonnen 4 gelijk, 90 goals voor en 14 tegen. De juiste tactiek heeft een hoop nut nog meer dan alleen maar topspelers volgens mij. Nu kijken of het ook met Barcelona gaat lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

wildhagen schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 19:07:
[...]

Spelen ze in IRL slecht dan? (Geen idee overigens, ik volg IRL-voetbal niet zo).
18e :/
De afkoelpauze lijkt geholpen te hebben, nu al weer een gelijkspel en een winst gehaald ipv continue verlies. Supporters zijn nu ook nog 'slechts' disappointed en niet meer 'angry (of upset, weet niet meer) with the manager', zoals gisteren.
Mjah, we zullen wel te verwend zijn geraakt de laatste jaren :P
Edit: ok, that's it. Ik rot op met dit kut-team... diezelfde verdediger schiet WEER een eigen goal! En dan nog meer dan gisteren geblesseerde en vooral geschorste spelers. Zout maar op, stelletje kids daar.
Succes bij je volgende club iig :)
Benotti schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 18:34:
Pfff, 25x 0-0 spelen zeker ;) of lucky 1-0 winnen :P
Ik weet echt mijn doelsaldo's niet meer (staat wel ergens een screen in dit topic met de geschiedenis erin) maar echt boeiend is het aantal tegengoals niet. Zo lang je maar 1x vaker scoort dan je tegenstander kun je in principe niet verliezen he :D

//edit

Een ieder kan iedere dag de huidge stand van RFC en Emmen bekijken door hier te klikken. Screenshots van mijn spel zijn via de frontpage in het fotoalbum van Harwin te vinden.

[ Voor 10% gewijzigd door King Nothing op 15-01-2005 00:23 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_J
  • Niet online

Speedy_J

...........

Woei eerste wedstrijd met Barcelona gelijk een record win, 7-0 in de voorronde van de CL :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
King Nothing schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 23:38:

Pfff, 25x 0-0 spelen zeker ;) of lucky 1-0 winnen :P
Yeah right :P 30 gewonnen en 4 gelijk :P En zeker niet 30 x met 1-0 ;)

Die gelijke spelen zijn dan ook weer tegen den bosch, de graafschap, psv en nog een. Dat krijg je, als je een b-team opstelt :P

[ Voor 22% gewijzigd door Benotti op 15-01-2005 03:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_J
  • Niet online

Speedy_J

...........

Afbeeldingslocatie: http://www.jordis.nl/pics/fixtures.jpg
Het begin is veelbelovend, al 2 records gebroken met barca, grootste overwinning, en 10 wins in a row :*)
Als t zo door gaat word ik echt met 2 vingers in mijn neus kampioen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy_J schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 21:40:
[afbeelding]
Het begin is veelbelovend, al 2 records gebroken met barca, grootste overwinning, en 10 wins in a row :*)
Als t zo door gaat word ik echt met 2 vingers in mijn neus kampioen
WOW! Knappe prestatie man _/-\o_

:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:51
@ Speedy_J

Welke tactiek speel je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-GuRu- schreef op zondag 16 januari 2005 @ 12:15:
@ Speedy_J

Welke tactiek speel je dan?
maakt dat nog uit met Barca ;) ?

trouwens speedy, ben je uit de game van ADO naar barca gegaan of opnieuw begonnen?

Anders vind ik het echt zonde, je ging zo goed met ADO en dan ineens naar een saaie game me Barca...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-09 15:49

Vos

AFCA

Ik word een beetje gek van een speler die ik een nieuw contract wil aanbieden:

blabla is unsure about signing a new contract whilst his future at the club remains in the balance.

Wat willen ze dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Vos: is hij unhappy? Soms ligt het daaraan, en dan hangt het er maar net vanaf wáár hij ontevreden over is.

Het kan er ook aan liggen dat hij al wat ouder is, soms willen ze dan geen contract meer afsluiten, of hooguit voor één jaar ofzo.

Ook als ze te weinig spelen (naar hun mening dan) krijg je dit wel eens.

Ik heb ook wel eens het idee dat het eraan ligt dat-ie bij veel clubs in de belangstelling staat (en dan met name grotere dan jouw club). Of dit ook ECHT zo is weet ik niet overigens, ik ga hier op eigen ervaring af.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Vos schreef op zondag 16 januari 2005 @ 12:41:
Ik word een beetje gek van een speler die ik een nieuw contract wil aanbieden:

blabla is unsure about signing a new contract whilst his future at the club remains in the balance.

Wat willen ze dan?
Bij mij ligt het vaak aan hoe hun status als speler is. Ik had veel spelers als key of first team speler en als ze dan amper spelen willen ze niet zo snel een nieuw contract afsluiten :) Als je hun status dan op rotatie of backup zet heb je kans dat ze na een paar weken wel willen tekenen.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Het is een 21 jarige wonderkid...nu al 52M waard die ik erg graag wil houden. Mijn reputatie met Sampdoria is wel erg goed. Er is wel interesse in hem...
Maar deze status heeft hij al 2 jaar ofzo, het kwam toen hij 19 was en nog niet zoveel speelde. Maar vanaf zijn 20e speelt hij nu bijna alles. Zijn status heb ik op indispensable staan.
Geen plannen voor de toekomst staat er maar hij wil wel transfer listed zijn. Wat ik ook heb gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Als ie weg wil wil ie weg...dan moet je echt met een megacontract aankomen hoor. Anyway...ik wordt bedolven onder de aanbiedingen van topclubs als Borrusia Dortmund, Liverpool, Inter Milan etc etc en ik reject ze allemaal :)

Ik ben toch zo loyaal. Net weer doorgedrongen tot de 1/4 finales van de CL in waarin Lecce tref. Met de superspits Boijinov (ofzo) . Dus wordt weer een kraker. Ook de competitie is nog niet verloren, 4 punten achter op de nummer 1 en daartussen staat Feyenoord nog op 2 punten. Ook de beker zit ik nog steeds in. Anyway het zal zoals gewoonlijk wel weer helemaal niks worden, had ik seizoen hiervoor ook.

Edit: Ik mag nu ook Real Madrid, Barcelona en Juventus toevoegen aan het lijstje clubs wie geinteresseerd zijn in mij :)

[ Voor 11% gewijzigd door Japser op 16-01-2005 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ONGELOVELIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!

De Graafschap - Lecce : 1 -1 , dat was de eerste wedstrijd

Lecce - De Graafschap : 0 - 0 tot de 94ste minuut, toen een vrije trapdoor een door mij in de 80ste minuut ingebrachte invaller en die schiet em er zo in!!!!!!!!!!!!!

dus 0 - 1 gewonnen en door naar de halve finales :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Vos schreef op zondag 16 januari 2005 @ 13:42:
Het is een 21 jarige wonderkid...nu al 52M waard die ik erg graag wil houden. Mijn reputatie met Sampdoria is wel erg goed. Er is wel interesse in hem...
Maar deze status heeft hij al 2 jaar ofzo, het kwam toen hij 19 was en nog niet zoveel speelde. Maar vanaf zijn 20e speelt hij nu bijna alles. Zijn status heb ik op indispensable staan.
Geen plannen voor de toekomst staat er maar hij wil wel transfer listed zijn. Wat ik ook heb gedaan.
Zo te horen moet je hem snel verpatsen wil je nog wat van die 52M teugzien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe regelen jullie de trainingen bij FM?
Heb geen idee hoe ik een uitgebalanceerde training krijg waarbij spelers er qua stats goed op vooruit gaan. Heeft iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Help...ik heb een aanbod liggen van Chelsea, met een transfer budget van 202 miljoen (!) euro en een salary budget van 7,2 miljoen euro :)

Ik ga em aanpakken en dan saven, heb ik twee games :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Jaja, ik heb mijn talent behouden tot 2011 :p kost me wel 140k per week, maar geld is het probleem niet in fm...

opeens wilde hij wel onderhandelen :S

[ Voor 19% gewijzigd door Vos op 16-01-2005 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Vos

Nog steeds MP met een maat bezig? Zoja maak is een screenshot van je selectie (benieuwd na dat wonderkid) en wie is er het meest succesvol, je maat of jij :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2005 @ 19:00:
@ Vos

Nog steeds MP met een maat bezig? Zoja maak is een screenshot van je selectie (benieuwd na dat wonderkid) en wie is er het meest succesvol, je maat of jij :9
Ik speel nu enkel nog maar MP. Toevallig vandaag weer gespeeld sinds 3 week ofzo. Was ik wel weer aan toe :p

Wonderkid:

Afbeeldingslocatie: http://www.stevens.cistron.nl/jasper/fm-marchisio-k.jpg

Squad:

Afbeeldingslocatie: http://www.stevens.cistron.nl/jasper/fm-samp-squad-k.jpg

Ik in serie A:
04/05: 4e plek
05/06: 1e plek
06/07: 1e plek
07/08: 1e plek op moment (4 punten los)

Ik in CL:
05/06: verliezend finalist
06/07: verliezen finalist
07/08: moet in 2e ronde tegen Real Madrid

Ik beker:
04/05: Kwart finale
05/06: Halve finale
06/07: Kwart finale
07/08: Kwart finale (moet nog gespeeld worden, wil nu beker wel x winnen :p)

Maat in serie A met Udinese (nu Spanje):
04/05: 15e plek
05/06: 10e plek
06/07: 12e plek (na 3/4 van het seizoen vertrokken naar Real Zaragoza)
06/07: 9e plek (Real Zaragoza)
07/08: 1e plek op moment (6 punten los)

Maat in Europa:
04/05: 2e ronde EURO cup (Udinese)
07/08: 1e ronde EURO cup (met Zaragoza, moet nog gespeeld worden)

Maat in beker:
04/05: Kwart finale
05/06: Groep stage niet gehaald
06/07: 1e ronde eruit met Udinese, met Zaragoza beker gewonnen
07/08: 3e ronde (moet nog gespeeld worden)

Ik ben iets succesvoller :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Godver....alweer een seizoen waarin ik net naast alles grijp. CL Finale verloren van Man United, Kampioenschap met een punt verschil naar PSV gegaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_J
  • Niet online

Speedy_J

...........

Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2005 @ 12:32:
[...]

maakt dat nog uit met Barca ;) ?

trouwens speedy, ben je uit de game van ADO naar barca gegaan of opnieuw begonnen?

Anders vind ik het echt zonde, je ging zo goed met ADO en dan ineens naar een saaie game me Barca...
Van ado naar barca en ach of jij het leuk vind of intressant is niet echt belangrijk voor mij toch? Ik wilde even kijken of ik in een seizoen alles kan winnen met een niet eens echt top barcelona, voorlopig ben ik lekker onderweg.
Ik speel overigens een vrij aanvallende 4-1-3-2 opstelling, waardoor er wedstrijden zijn waarbij ik echt meer dan 40 kansen krijg, dus dan maakt het niet zoveel uit of je van die wereldspitsen hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 13:15:

Speel je nu cm 0304 dan of toch nog fm5?
Ik laat fm even voor wat het is en heb een spel gestart met Queens Park Rangers in de Second Division in Engeland en mijn doel is (net als Speedy-J en Jasper) om van een kleine ploeg (2e divisie engeland) zo snel mogelijk een topploeg maken in de Premier Division, al wordt het lastig ;)
Sta nu wel na 16 duels te hebben gespeeld op een keurige 4e plaats (# 1 en 2 is promoveren en # 3,4,5,6 is playoffs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Kvoel me op dit moment net psv. Met Ajax was ik lekker bezig aan mijn 2e seizoen, begin ik vlak voor de winterstop onnodig punten te verspelen, sta ik tijdens de winterstop opeens 2e, 1 punt achter feyenoord. Ach ja, heb ik tenminste weer wat te doen na de winterstop. Moet ook ff van Internazionale winne in de CL en de beker uit tegen PSV, dus moet voorlopig ff aan de bak :). Maar da maakt nie uit want ik heb er zin an :7 !!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy_J schreef op maandag 17 januari 2005 @ 00:08:
[...]

Van ado naar barca en ach of jij het leuk vind of intressant is niet echt belangrijk voor mij toch? Ik wilde even kijken of ik in een seizoen alles kan winnen met een niet eens echt top barcelona, voorlopig ben ik lekker onderweg.
Ik speel overigens een vrij aanvallende 4-1-3-2 opstelling, waardoor er wedstrijden zijn waarbij ik echt meer dan 40 kansen krijg, dus dan maakt het niet zoveel uit of je van die wereldspitsen hebt...
Ow kijk, van Ado naar Barca :P Dat is wel stoer.

En nee het maakt niets uit, beweer ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat ik me hier ook maar eens melden, speel ook ZEER graag CM.. :)

Zit in mn 2e seizoen met de Spurs waarmee ik vorig jaar 5e ben geworden, niet verkeerd dus. Speel UEFA cup en das altijd lekker. Heb Romanic, Guarin, Mokoena en Bierofka gekocht waarvan Romanic toch echt excelleert. Nu in mn 2e seizoen heb ik van Bommel op free transfer binnen evenals George Junior Weah en nog wat italiaanse talenten.

Nu zit ik alleen met een vet probleem, ik wil nog een goede verdediger en keeper aantrekken maar daar zijn geen funds voor :( Board heeft me maar 2,4 euri te spenderen gegeven en dat is op .. Is 'r een mogelijkheid dat ik meer transfergelden krijg? Heb geloof ik ergens gelezen dat je dan een een aantal weken/maanden moet wachten maar dat kan simpelweg niet omdat ik dan 1. de spelers niet met UEFA cup mee kan laten spelen en 2. het dan misschien te laat is en ik ergens midmoot bungel..

O 1 klein vraag je nog hoor, kheb die FMDMegaGraphicsPackv10.exe geïnstalleerd maar ik krijg nix geen extra logos enzo :( moet ik dan per-se een nieuwe game starten?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 16:53:
Laat ik me hier ook maar eens melden, speel ook ZEER graag CM.. :)

Zit in mn 2e seizoen met de Spurs waarmee ik vorig jaar 5e ben geworden, niet verkeerd dus. Speel UEFA cup en das altijd lekker. Heb Romanic, Guarin, Mokoena en Bierofka gekocht waarvan Romanic toch echt excelleert. Nu in mn 2e seizoen heb ik van Bommel op free transfer binnen evenals George Junior Weah en nog wat italiaanse talenten.

Nu zit ik alleen met een vet probleem, ik wil nog een goede verdediger en keeper aantrekken maar daar zijn geen funds voor :( Board heeft me maar 2,4 euri te spenderen gegeven en dat is op .. Is 'r een mogelijkheid dat ik meer transfergelden krijg? Heb geloof ik ergens gelezen dat je dan een een aantal weken/maanden moet wachten maar dat kan simpelweg niet omdat ik dan 1. de spelers niet met UEFA cup mee kan laten spelen en 2. het dan misschien te laat is en ik ergens midmoot bungel..

O 1 klein vraag je nog hoor, kheb die FMDMegaGraphicsPackv10.exe geïnstalleerd maar ik krijg nix geen extra logos enzo :( moet ik dan per-se een nieuwe game starten?)
Je kan een request doen bij de board voor meer transfer geld. Maar wijs omgaan met je geld hoort er ook bij he ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe toevallig ook heb ik net 12.5 milj euri geschonken gekregen door mn board, dus das lekker!

Nu een goede GK en DC zoeken.. speel met King achterin(speelt super) en Gardner (word nooit geselecteerd bij engeland, haalde vorig jaar een 8.12 gemiddeld) ... nou ff zoeken? zijn er nog tips ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_J
  • Niet online

Speedy_J

...........

Altijd leuk, je speelt tegen deportivo, na 12 minuten een rode kaart voor Eto'o, dan in de 21ste minuut stankovic geblesseerd (hij is mijn beste speler). Je begint je al zorgen te maken....

En vervolgens nog voor rust 6-0 voor staan :*)

Beetje jammer dat in de 2e helft Riquelme en Mutu ook nog geblesseerd raken...
Einduitslag 8-0

[ Voor 19% gewijzigd door Speedy_J op 17-01-2005 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet verkeerd, en ach, je hebt altijd Ronaldihno nog... I hope ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_J
  • Niet online

Speedy_J

...........

Ja klopt maar daar ben ik niet zo kapot van, scoort te weinig in vergelijking tot zijn concurrenten. Al begint ie wel steeds beter te spelen, met inmiddels een gemiddelde van 8.33. Misschien ben ik wel te kritisch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 17:07:
Hoe toevallig ook heb ik net 12.5 milj euri geschonken gekregen door mn board, dus das lekker!

Nu een goede GK en DC zoeken.. speel met King achterin(speelt super) en Gardner (word nooit geselecteerd bij engeland, haalde vorig jaar een 8.12 gemiddeld) ... nou ff zoeken? zijn er nog tips ?
Koop Kasper Schmeichel (het zoontje van) een prima keeper, nog wel jong (ik weet alleen niet in welk seizoen je zit) maar hij wordt een goeie!! Ik hoop alleen voor je dat hij nog bij Man City zit..
Ik ga zo weer verder met Queens Park Rangers, en mij is overigens gevraagd of ik bondscoach van Wales zou willen worden, maar ik heb geweigerd --> eerst volle aandacht voor QPR ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speel met veel plezier maar heb nu toch een probleempje. Het spel blijft steeds op dezelfde dag hangen, nl 19-9-2010. Er gebeurt gewoon niets meer. In m'n taakbalk de melding dat FM2005 niet meer reageert. Voorheen altijd probleemloos gespeeld. Uiteraard heb ik de patch geinstalleerd. Ik draai het spel op een AMD-XP2400 met 512 mb onder Windows XP SP2. Kon er zo snel op het SI-Games forum niets over vinden.

Baal er echt van want ik was aan een aardige carrière bezig. Van Dordrecht naar FC Twente (Champions League gehaald), een half seizoen bij Sheffield United en de laatste 2 seizoenen bij Feyenoord (laatste seizoen de beker en het kampioenschap binnen gehaald).

Start alvast maar een nieuw spel op, maar het liefst ga ik verder met m'n oude savegame. Dus als iemand iets weet ? _/-\o_ Het zou toch zonde zijn als ik mijn arbeid van de afgelopen weken zomaar weg kan gooien. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 19:29:
Speel met veel plezier maar heb nu toch een probleempje. Het spel blijft steeds op dezelfde dag hangen, nl 19-9-2010. Er gebeurt gewoon niets meer. In m'n taakbalk de melding dat FM2005 niet meer reageert. Voorheen altijd probleemloos gespeeld. Uiteraard heb ik de patch geinstalleerd. Ik draai het spel op een AMD-XP2400 met 512 mb onder Windows XP SP2. Kon er zo snel op het SI-Games forum niets over vinden.
[..]

Start alvast maar een nieuw spel op, maar het liefst ga ik verder met m'n oude savegame. Dus als iemand iets weet ? _/-\o_ Het zou toch zonde zijn als ik mijn arbeid van de afgelopen weken zomaar weg kan gooien. :'(
Probeer een dag ervoor oid een week op vakantie te gaan? :?

Ik heb ontslag genomen bij RFC :'(

Ik zag in mijn nieuws een berichtje langskomen dat de manager van Charlton Athletic ontslagen was en "leuke club :) " flitste door mijn hoofd. Ik moest een wedstrijd spelen met RFC (uit tegen Colchester, 4-0 verloren) en kreeg daarna een joboffer van Charlton 8)
Even over nagedacht, maar 10 miljoen transfergeld was te aanlokkelijk om te laten lopen :P

Ik speelde met RFC redelijk volgens de LLM guidelines zoals ze op het SI Games forum staan en dus mag een 2 divisie jump eigenlijk niet :+ Even verdedigen dus:
RFC stadion: 2500 plaatsen waarvan 148 zitplaatsen.
Geld: niets, sponsor van 35k per seizoen.
Spelers: redelijk elftal, te smal, maar geen geld om hem breder te maken
Verwachting bestuur, supporters: Als ik 2x achter elkaar zou degraderen zijn ze volgens mij nog steeds "Delighted" :P Dus wat ik doe is goed _O_ (da's wel een reden om te blijven :P )
Ambitie: zie boven, is er niet

Geschiedenis van Redbridge FC na 1555 dagen onder mijn "bezielende" leding gestaan te hebben:
Wedstrijden: 202
Winst: 85
Gelijk: 46
Verlies: 71
Doelsaldo: 286-252 (+ 34)
Kampioenschappen: 2 (Conference South 2005/6 en Conference National 2007/8)

Cupruns:
League Cup: 1e Ronde 2008/9
FA Cup: 2004/5: 3e Kwal. Ronde; 2005/6 3e kwaal.ronde; 2006/7: 3e "Echte" ronde; 2007/8 1e Ronde; 2008/9 : geen resultaten
FA Trophy: 2004/5: 2e ronde; 2005/6: 3e ronde; 2006/7 en 2007/8 : 1e ronde
LDV Vans Trophy :r : 2008/9: 2e ronde gehaald

Competitiestanden:
2004/5: Conference South: 7e
2005/6: Conference South: 1e
2006/7: Conference National: 19e
2007/8: Conference National: 1e
2008/9: League Two: 18e (na 13 wedstrijden)

Charlton Athletic staat 20e in de Championship na 13 wedstrijden en zit nog in de League Cup.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Ik wordt zoooooooooooooooooo moe af en toe van dit spel :P

Echt...afgelopen seizoen weer NET naast alle hoofdprijzen gegrepen :( De Champions League finale verloren na een 1 - 1 tegen Manchester United, op strafschoppen verloren. Competitie in het voordeel van PSV beslecht, ik had 1 punt te weinig, anders was ik op doelsaldo kampioen geworden. Dit is nu al het tweede achtereenvolgende seizoen dat ik weer NET niet een prijs pak ... dit seizoen heeft de board ook nog es kenbaar gemaakt dat ze minimaal een kampioenschap willen...dus dat wordt nog es extra lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Japser schreef op maandag 17 januari 2005 @ 22:19:
Ik wordt zoooooooooooooooooo moe af en toe van dit spel :P

Echt...afgelopen seizoen weer NET naast alle hoofdprijzen gegrepen :( De Champions League finale verloren na een 1 - 1 tegen Manchester United, op strafschoppen verloren. Competitie in het voordeel van PSV beslecht, ik had 1 punt te weinig, anders was ik op doelsaldo kampioen geworden. Dit is nu al het tweede achtereenvolgende seizoen dat ik weer NET niet een prijs pak ... dit seizoen heeft de board ook nog es kenbaar gemaakt dat ze minimaal een kampioenschap willen...dus dat wordt nog es extra lastig.
Is dit nou hetzelfde als gister, of heb je in een dag weer een seizoen gespeeld? (met exact hetzelfde resultaat :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

G**verdeg**ver :(
3e Ronde Amstel Cup, Groningen - Emmen. Ik heb niets met de bekers (Cups suck arse anyone? ;) ) maar als je gvd in de 121e minuut een penalty tegenkrijgt en zo 1-0 verliest. Grun'n keeper had uiteraard een 10, mijn spitsen hebben 26 kansen verprutst , 13 schoten on target :( Grun'n had 7 schoten on target.
Ik speelde wel met een B elftal. 3 Basispelers en de rest zijn de backups, de 3e keeper mocht een keer meedoen zelfs.

Charlton is uitgeschakeld in de League Cup, Liverpool was met 0-1 te sterk.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

King Nothing schreef op maandag 17 januari 2005 @ 22:36:
G**verdeg**ver :(
3e Ronde Amstel Cup, Groningen - Emmen. Ik heb niets met de bekers (Cups suck arse anyone? ;) ) maar als je gvd in de 121e minuut een penalty tegenkrijgt en zo 1-0 verliest. Grun'n keeper had uiteraard een 10, mijn spitsen hebben 26 kansen verprutst , 13 schoten on target :( Grun'n had 7 schoten on target.
Ik speelde wel met een B elftal. 3 Basispelers en de rest zijn de backups, de 3e keeper mocht een keer meedoen zelfs.

Charlton is uitgeschakeld in de League Cup, Liverpool was met 0-1 te sterk.
Er valt toch redelijk geld mee te verdienen, maar dan wel als je net begint met en clubbie met nog niet zoveel geld. Als de miljoenen eenmaal binnen komen zijn de opbrangsten uit de cups niet zoveel meer waard :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Vos schreef op maandag 17 januari 2005 @ 23:03:
[...]

Er valt toch redelijk geld mee te verdienen, maar dan wel als je net begint met en clubbie met nog niet zoveel geld. Als de miljoenen eenmaal binnen komen zijn de opbrangsten uit de cups niet zoveel meer waard :).
5e Seizoen met Emmen, bijna 30 miljoen op de bank, dus dat geld boeit mij niet meer, al willen wel een paar van mijn betere spelers weg ;(
Dat ik verlies boeit me niet zo, maar de manier waarop is gewoon kut :( :P

[ Voor 8% gewijzigd door King Nothing op 17-01-2005 23:08 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een korte update:

Zo ik sta nu eindelijk 1e met mijn Walsall na 22 wedstrijden :7. M'n maat in de conference altijd op p1 gestaan en iets van 15pt voorsprong.

Morgen komt 1 van ons wel met een nieuwe update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Charlton begon stroef onder mijn leiding, 1-4 en 0-1 verlies, maar in de volgende 4 wedstrijden wist ik toch 10 punten te pakken waardoor een 20e plaats een 13e werd. Doelstelling voor mezelf is een play off plekje, het bestuur verwacht middenmoot.
Bij gebrek aan middenvelders ben ik maar gelijk mijn transferbudget gaan plunderen en heb 3 middenvelders aangetrokken. De 4e kreeg helaas geen werkvergunning, maar ik doe nu met Emmen een poging om hem te halen :D Bij Emmen lopen 2 rond die unhappy zijn en niet kunnen aarden, dus alvast een goedkope vervanger gezocht (250k).

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je nog goeie middenvelders zoekt :

spoiler:
Radoslav Kovac
Niko Kranjcar
Adriano (Cruzeiro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Gister weer een paar wedstrijden gespeeld, sta na de winterstop met Ajax weer netjes bovenaan, boven Feyenoord die verloren hadden van PSV. Amstelcup kwartfinale uit van PSV gewonnen met 1-3 :). CL nog niet, maar moet binnekort uit tegen Inter, maar als ik zo voetbal als tegen Telstar uit (5-1 winst voor mij :) ) moet 't te doen zijn. Sneijder en Van Der Vaart verkeren in de vorm van hun leven. Sneijder heeft al 12 keer gescoord in 24 wedstrijden en Van Der Vaart heeft een gemiddelde van 8.48 over 23 wedstrijden. Aan 't eind van het seizoen gaat Sneijder naar Real Madrid voor € 20.5 miljoen. Ik kon em wel houden, maar kdacht, laat hem nu gaan, kijken of ie bij Real kan ownen :P. Krijg Kälström van Rennes en heb ondertussen ook een bod gedaan op Guarin, een vmc van 22 ongeveer omdat Galasèk ondertussen al 33 is en bijna 34 wordt. Volgend seizoen hoop ik dat ik Van Der Vaart mschien kan verkopen, anders krijgt hij nog last van het Van Bommel-effect ;). En dat kan ik hem niet aandoen.
Rosales wil ik ook een jaartje nog houden, maar hij staat zwaar in de belangstelling van Valencia en Deportivo. Dus ik doe mijn best, maar 't zal moeilijk worden :'( . Weet iemand nog een talentvolle rechtsbuiten??? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Ep0ss schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 10:49:
Rosales wil ik ook een jaartje nog houden, maar hij staat zwaar in de belangstelling van Valencia en Deportivo. Dus ik doe mijn best, maar 't zal moeilijk worden :'( . Weet iemand nog een talentvolle rechtsbuiten??? :9
Daniel de Ridder? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ep0ss schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 10:49:
Weet iemand nog een talentvolle rechtsbuiten??? :9
Yep kijk maar naar m'n spoiler ... die kerel van cruzeiro !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Mja, ok, of Tom de Mul, die is ook een btje aan 't doorbreken nu, zijn punten van de afgelopen 5 wedstrijden zijn een 8-6-7-7-8. Vrij redelijk dus, en ik kan ook niet zeggen dat hij 't slecht doet.
Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 11:30:
[...]

Yep kijk maar naar m'n spoiler ... die kerel van cruzeiro !
Thanx, kzal thuis eens kijken.

spoiler:
Guarin van Envigado
Mascherano van River Plate
Daniel Fredheim Holm van Vålerenga
Thomas Kahlenberg van Bronby

[ Voor 11% gewijzigd door JanW op 18-01-2005 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou 2e seizoen begonnen, 2x gelijk, 3x gewonnen en 1x verloren (Chelski, 5-1, rode kaart King). Romanic speelt de sterren v/d hemel en hij bewees net in de 1ste UEFA cup wedstrijd zijn waarde door een goal (de 1ste v/d 2) te scoren tegen Litex, 2-0 gewonnen. Verder doet Crespo 't goed met 5 goals in 5 wedstrijden, waarvan hij er 2x 10 minuten heeft gespeeld.

Heb op het laatste moment nog wat spelers weten te halen te weten : Nigel de Jong, Rensing (keeper van Bayern, zat op een zijspoor) en van den Borre.

Mijn doelstellingen zijn ver komen in UEFA cup (kwartfinales), tussen de 1ste en 5e plek eindigen in de competitie, FA cup ver komen (kwartfinales) en League cup is mooi om spelers uit te testen, vindtik niet écht interessant, zeker omdat de sellectie nog vrij krap is..

Basisselectie is :

GK : Robinson
DR : de Jong
DL : Gardner
DC : King
DC : van den Borre
DMC : van Bommel
DMC : Guarín
AMR : Carrick
AMC : Romanic
AML : Bierofka
SC : Crespro

Niet verkeerd toch :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2005 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarvoor kijk je niet is in The Championship rond voor wat jongere engelsen. Zijn er genoeg met talent :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
Ik heb me nu al een slag in de rondte gezocht en ik kan nog steeds de functie niet vinden die laat zien hoe bekend ik ben in de wereld. Bestaat deze functie in FM05 niet, of kijk ik er gewoon overheen |:( ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Wat mij tot nu toe bij alle CM games en nu ook FM game is opgevallen, is dat je tactiek nog vaak belangrijker is dan of je wel of geen goede spelers hebt. Hierboven schreef iemand over Emmen, die na een goed begin in 1 keer alles op rij begon te verliezen en zelf geen kansen meer kreeg. Dit heb ik ook altijd. Op een gegeven moment 'kraakt' de AI je tactiek en begin je dus steeds meer te verliezen tot echt niets meer lukt! Al speel je met hetzelfde elftal en tactiek als waarmee je het jaar ervoor zo succesvol was, nu bakken ze er ineens niets meer van. De ene tactiek wordt eerder gekraakt als de andere merk ik. Ik speelde het eerste seizoen 4-2-3-1- Defensive en stond met NAC steeds rond de 3e plaats. na de winterstop ging het fout; ik begon op een gegeven moment alles te verliezen en dus wist ik het al; de AI heeft m'n taciek door. Uiteindelijk ontslagen. Spel opnieuw gestart maar nu in de winterstop m'n tactiek veranderd van bovengenoemde tactiek naar 4-3-3-attacking, met de AMR's wat meer naar buiten toe. Tijdens de winterstop ff stuk of 4 oefenpotjes gespeeld om team te laten wennen aan de tactiek et voila; ik eindig op een keurige 4e plaats :)

Deze tactiek gebruik ik nu al een seizoen lang en werkt nog steeds goed, de AI heeft dus meer moiete om deze tactiek te 'kraken'. Wel een beetje onrealistisch maar wel handig om regelmatig te rouleren met tactiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

kazuka schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 17:13:
[...]

Deze tactiek gebruik ik nu al een seizoen lang en werkt nog steeds goed, de AI heeft dus meer moiete om deze tactiek te 'kraken'. Wel een beetje onrealistisch maar wel handig om regelmatig te rouleren met tactiek.
Ik gebruik bij Emmen al 5 seizoenen dezelfde tactiek (ik ben niet diegene die zo vaak verloor, da's wildhagen :P )

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
Yes! Het is gelukt:D:D De afgelopen dagen niet zo veel kunnen spelen, maar vandaag heb ik in het eerste seizoen met FC Groningen de titel behaald _/-\o_ Het werd nog even spannend aangezien de 1na en 2na laatste wedstrijden met 1-3 (NEC) en 1-2(RKC) verloren gingen, maar in de allerlaatste en beslissende wedstrijd (5-1 tegen AZ) lukte het dan toch:) 75 punten waren genoeg om kampioen te worden. PSV volgt met 73 punten en daarachter Feyenoord(68), NEC(66) en Ajax (65).

Voor komend seizoen nog een aantal spelers aangetrokken, Galasek wilde naar Groningen maar vroeg me teveel:
spoiler:
Junior Livramento
Joep van den Ouweland
Paul Janssen

En natuurlijk wordt met het geld dat ik heb verdiend met het behalen van de 1e plek de nodige versterkingen:)

Europe, here we come :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

King Nothing schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 17:22:
[...]

Ik gebruik bij Emmen al 5 seizoenen dezelfde tactiek (ik ben niet diegene die zo vaak verloor, da's wildhagen :P )
Ja... het was overigens niet zozeer de tactiek die faalde, maar die knuppel van een verdediger die een paar own goals maakte.

Maar anywayz, inmiddels ben ik al weer een tijdje aan de slag met NAC Breda, ben nu halverwege het seizoen en het gaat niet slecht, ongeveer halverwege de tabel bevind ik me nu, precies volgens verwachting van board en supporters.

Zoek alleen nog ff een goede DR (of DRC) omdat een van mijn gehuurde spelers binnenkort teruggaat naar PSV en hij niet wilde tekenen voor mijn cluppie.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ARGH :( !!!

Het lijkt wel alsof ik in de competitie niet maar kan winnen!! Ik speel constant gelijk of ik verlies met 1 goal verschil. In de UEFA cup en League Cup win ik wel veel.... Echt súper***

en dat moest ik ff kwijt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Benotti schreef op maandag 17 januari 2005 @ 22:34:
[...]

Is dit nou hetzelfde als gister, of heb je in een dag weer een seizoen gespeeld? (met exact hetzelfde resultaat :P)
Ow had ik mn onvrede al geventileerd ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Japser, ik vraag me af met welke tactiek je speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 19:07:
Ik speel 4-4-2 meestal, met de rm en lm pijl doorgetrokken naar ar en al. Ook al vroeg je het niet aan mij, k antwoord toch ff, japser is nie de enigste in dit topic die leeft. Wij voelen ons nou buitengesloten hoor ;) .
[offtopic]@ Wanab33: Waarom heb jij maar een 20 gig HD??? :?[offtopic]

[ Voor 36% gewijzigd door JanW op 18-01-2005 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MP game Engeland. Begonnen Conference North met Nuneaton (maat Cambridge, nu Wallsall)

1e seizoen [ Conference North ] : playoffs: halve finale eruit
2e seizoen [ Conference North ] : titel gewonnen
3e seizoen [ Conference National] : 2e plek (finale play-offs eruit na strafschoppen)

daar was ik de vorige keer gebleven:

Nu 2 seizoenen verder

4e seizoen [ Conference National ] : playoffs gehaald (5e plek) - finale eruit na strafschoppen
5e seizoen [ Conference National ] : op de helft van de comp ongeslagen 1ste (15pt voorsprong)

Kortom (ondanks 3jaar Conference National :X ) dit jaar kampioen en bovenal nog ongeslagen. Ik ga dit seizoen ook voor de FA Trophy (voor Conference clubs only) en dan ben ik dik tevreden.

Maar mss nog wel belangrijker is dat ik nu een team heb wat moeiteloos mee kan doen in Leaque two (oude third division). Op enkele clubspelers na bestaat me team volledig uit ex-(jeugd)spelers van gerenomeerde clubs als Man Utd, Arsenal, Liverpool, Chelsea (en subtoppers). Vrijwel elke speler wordt dan ook gevolgd en kan ik voor minstens 500k per stuk verkopen. Ik verkoop per seizoen 1/2 spelers en zo houd ik me financien op orde en daarvoor koop ik goedkoop weer andere toppers (die ik later wéér met winst verkoop).

Bovendien staat mijn basis11 nog 2.5jaar onder contract (zonder clausules, wel hoog loon) :9

Edit:

Cups waar ik moet spelen tegen teams boven Conference National (leaque one/second division) wordt ik wel uitgeschakeld, dat zijn ook de enige 2x dat ik dit seizoen heb verloren (buiten comp).

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2005 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 19:07:
Afbeeldingslocatie: http://www.j-klunder.demon.nl/Tactic.JPG

Deze, alleen het is natuurlijk wel heel makkelijk om de poppetjes zo neer te zetten , maar er hangt veel af van individuele instructies, type spel wat je wilt spelen kwa tempo, breedte, verdedigingsstijl etc etc. Dat is in deze redelijk gefinetuned.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.