Ik ben ook maar begonnen en ook met De Graafschap (puur toeval). Heb niet bijzonder veel aankopen gedaan, maar hier en daar toch een leuk spelertje meegepakt, ben jammergenoeg wel een paar talenten (voornamelijk Italianen) misgelopen, maar goed, De Graafschap is geen topclub.
M'n transfers in:
spoiler:Chico, GK, 18 jaar, komt van RS Futebol (€35.000-) Talent, begint sowieso in de basis de eerste wedstrijd, wellicht de rest ook.
Daniel Olsen, FC, 24 jaar, komt van IFK Trollhättan (€0-)
Ken Hovstad, DRC, 18 jaar, komt van Holmestrand (Free)
Rasmus Lingren, ML, 19 jaar, free loan van Ajax
Harmus Hogenkamp , MC, 19 jaar, free loan van Zwolle
Jammergenoeg heb ik niet alleen naast talenten gegrepen, in de zoektoch naar een betere keeper en wat veldspelers kozen Rob van Dijk, Buskermolen, Fortes Rodriguez en nog een handjevol andere spelers niet voor mij, als assistent komt (hopelijk) Fred Grim. Andries Ulderink heb ik ontslagen omdat hij weigerde van Assistent naar normale coach te gaan.
Zojuist commentaar gekregen vanuit de media dat men bezorgt is dat ik te onervaren ben. Ik heb gereageerd dat ik de fans van De Graafschap denk te kunnen overtuigen. Dat leidde tot een hoop positieve reacties vanuit de spelersgroep en een 11 voor "Ability to handle pressure", "Ambition" en "Media Handling".
De voorbereiding was niet veel soeps, voornamelijk omdat ik bezig was met de opstelling, die ik overigens nog steeds niet helemaal rond heb. De eerste echt belangrijke pot was tegen HSC'21 in de eerste ronde van de oh zo bekende Amstel Cup.
De opstelling tegen HSC'21:
GK: Chico
DC: Karnebeek
DC: Bot
DC: van der Kruis
DMC: Berck Beelenkamp
ML: Lindgren
MC: Hogenkamp
MC: van Leerdam
MR: Sissing (Valeev, 45)
SC: van Beukering
SC: Olsen
Subs: Hovstad, de Graef, Ax, Bus, Klak, Duits en Valeev
De uitslag was een mooie 0-5 (ik speelde uit;)) Met 2 doelpunten van Hoogenkamp (heeft een pijltje naar voren, 22e en 60e minuut), Olsen (37e), Lindgren (79) en Valeev(83). Gelukkig geen gele/rode kaarten en blessures. Van Leerdam werd MoM met het magische cijfer 10. Lindgren kreeg hetzelfde cijfer, gevolgd door Hogenkamp en van der Kruis met een 9.
Kortom, de aankopen hebben deze keer in ieder geval bewezen waarom ze bij het machtige (

) De Graafschap mogen spelen, ookal moeten ze zich echt gaan bewijzen in de komende wedstrijden tegen Roda JC (Uit, TV) en Twente (Thuis).
Edit: In de 2e ronde van de Amstel Cup moet ik trouwens op bezoek bij de volgende Amateurclub (KBG, nog nooit van gehoord )
[
Voor 4% gewijzigd door
BoB_HenK op 11-01-2005 20:18
]