[PC] Football Manager 2005 - deel 2

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.766 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 22:17:
[...]

haha, daarvoor speel ik juist fm :9
Voor de ergernis? Ik speel juist FM om een kutteam tot Champions Leaguewinnar te maken :)
Ik ben er trouwens nu wel achter waar bij Emmen het probleem schuilt :) De verdediging is te slecht :P Even kijken of ik tijdens de winterstop 2 of 3 CD's erbij kan halen :9 Ik zag een talentje bij Eindhoven lopen net, die even scouten. Heading, marking, positioning en tackling zitten nu al op of boven 15 en hij's 20 jaar :)
Ik speel nog wel een tijdje door met 2d, vooral bij Redbridge zitten nogal wat ergernissen en domme fouten die eruit moeten als ik in League 2 kom, werd net door Rushden weggeveegd met 1-3, ik had 1 schot op doel.

/edit
Mijn Redbridge keeper trapte net de bal over de zijlijn om een blessurebehandeling bij een tegenstander mogelijk te maken _O_

[ Voor 9% gewijzigd door King Nothing op 04-01-2005 23:12 ]

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Jezus, wat een rotseizoen.... zeker na het behoorlijk goede seizoen hiervoor.

Ik begon heel aardig, werd getipt als kanshebber voor promotie. De eerste 15-20 wedstrijden zat ik aardig op schema, steeds van 1e tot 3e plek. Helaas zakte het daarna in, van de tweede seizoenshelft nog maar 3 of 4 overwinningen, één gelijkspel en de rest allemaal verlies...

Werd tenslotte 10e in de league... board en supporters waren 'gewoon' pleased, maar ikzelf niet echt...

Dit is de leaguestand:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/wup2.JPG

Verder sta ik nu diep in het rood, door het achterlijke grote stadion (en dus onderhoudskosten) en een paar leningen die afgesloten waren bij twee banken voor ik werd aangenomen.

Als klap op de vuurpijl gaan er ook dit jaar nog 5 spelers met pensioen, waarvan 3 basisspelers... en uiteraard 0,0 transferbudget gezien de financiele situatie. Er zijn wel wat jeugdspelers, maar die zijn toch een of twee maatjes te klein voor het echt werk.

Heb daarom besloten de eer aan mezelf te houden en op te stappen na twee jaar dienst bij de club, en naar een andere club om te gaan kijken.

Na een paar weken werkeloos te zijn, en een paar sollicaties werd ik aangenomen door Seixal Futebal Clube, uitkomenden in de Portugese Second Division B South.

Fantastische club. De hele staf bestaat uit mijn persoon, geen scout, geen trainer, geen assistent-manager, geen physio. De selectie is erg breed, met maar liefst 8 spelers en precies 0 spelers in de reserves en de jeugd :P

Aantal spelers:

Keepers: 0
Defenders: 3
Midfielders: 5 (waarvan 3 aanvallende, en één gaat ook nog met pensioen aan het eind van dit seizoen)
Strikers/Forwards: 0

Transferbudget: 14.000 euro. Kan ik toch mooi een paar wereldspelers mee aantrekken :P

Kijken of we van die club ooit de nieuwe Championship League winnaar kunnen maken ;)

[ Voor 10% gewijzigd door wildhagen op 04-01-2005 22:44 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

King Nothing schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 22:40:
[...]

Voor de ergernis? Ik speel juist FM om een kutteam tot Champions Leaguewinnar te maken :)
Voor de ergenis nou goed B) Komop zeg, het is toch juist leuk om spelers (talenten) te ontdekken en die vervolgens op het 2D scherm een mooie solo of actie zien maken en dan je superspits hem zien missen en dan uit de counter achter komen te staan, voor een minuut of 2 compleet uit je dak te gaan en alles te mollen wat binnen een bereik van 1meter van je af is, wanneer je weer tot bezinning bent gekomen je spits bv even als targetman te gebruiken zodat hij wat balvaster wordt, de bal na een diepe bal kan afleggen op je andere spits of op je vleugels en die er dan vervolgens twee inknallen :9~ Is dat niet een geweldige ervaring? Geeft een kick iig 8)

Al die ergenissen zijn soms idd wel irritant, maar die moet je dan gewoon bijstellen via je tactiek en op ten duur komen de resultaten echt wel weer hoor. Smaken verschillen, zo kan alleen tekst ook wel spannend zijn, maar ikzelf (en vele andere) willen gewoon zien wat HUN spelers allemaal kunnen met de bal en vervolgens trots zijn op hun ontdekte speler en zijn acties/goals :Y) Behalve trots zijn op hun spelers, ook op hun eigen 'managerkwaliteiten' nadat je team wint door ingrijpen van jezelf bij de tactiek.

Edit: @ Wildhagen, ik denk niet dat jij die naar de CL kan leiden. Ondanks dat je natuurlijk ook bij vele kutclubs zit in voor jou onbekende landen (en het daarom des te meer een uitdaging is maar wel verschrikkelijk moeilijk) ben je ook niet echt succesvol geweest volgens mij :+ Je zei toen je in Rusland (of waar was je vorige) begon dat je een goed elftal had en big transferbudget, en vervolgens promoveer je twee jaar op rij niet, dan doe je toch iets niet goed >:) Of zie ik iets over het hoofd?

Trouwens met Nuneaton Borough in Conference strijd ik om play-offs plaatsen, en Barnet en Lincoln lijken te gaan strijden om de Titel. Mijn eerste jaar in de Conference National blijkt dus gelukkig mee te vallen, aangezien ik in de zomer weinig (op huurlingen: een goede vc en enkele breedte spelers na) heb kunnen aantrekken. Heb stuk of 5 spelers die in de interesse staan van verschillende second en first (de oude cm benaming voor de engelse leaques) clubs, dus mss kan ik een klapper maken zodat ik financieel wat ruimer kom en meerdere spelers kan aantrekken :P

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2005 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Geloof me, met de Redbridgespelers die ik heb zie je alleen maar gekut in de 16.
Ik heb 1 spits als targetman, de andere zwerft eromheen, de AMC heeft een vrij rol, de MC's mogen schieten dat het een lieve lust is en de DMC loopt overal. De targetman legt veel breed ja, zodat de andere lui kans na kans verprutsen. Dat valt afaik niet bij te stellen in de tactiek, da's gewoon de pech dat ik Conference speel en met spelers moet werken waarbij een finishingstat van 14 al bijna genoeg reden is om iemand te halen :P

En ingrijpen doe ik, wisselen werkt (soms) ook perfect. Laatste wedstrijd van Emmen, speel tegen Veendam, mijn spitsen missen kans na kans. Ik wissel na een uurtje spelen een middenvelder voor Leferink. Leferink gaat voor het eerst in 9 maanden weer spelen (beenbreuk gehad). Hij krijgt bal, schiet op doel en het is 1-0 _O_ Dat bleef het ook.

Hoe vinden jullie nieuwe spelers trouwens? Door scouten, doordat je ze als tegenstander hebt of door de search te gebruiken?
Ik scout bij Redbridge veel, al draagt hij wel veel flutspelers (qua stats) aan. Ik luister bij het aantrekken van een speler bijna nooit naar mijn ass. manager trouwens. Hij vond de Tsjechisch international die ik heb gehaald een speler die lang niet goed genoeg was voor Emmen. :?

Financiele klapper maken? Haal de 3e FA Cupronde en hoop dat je uit tegen een Premier League club mag :) Leverde mij 1 miljoen op _O_

[ Voor 8% gewijzigd door King Nothing op 04-01-2005 23:35 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 23:12:

[...]

Edit: @ Wildhagen, ik denk niet dat jij die naar de CL kan leiden. Ondanks dat je natuurlijk ook bij vele kutclubs zit in voor jou onbekende landen (en het daarom des te meer een uitdaging is maar wel verschrikkelijk moeilijk) ben je ook niet echt succesvol geweest volgens mij :+ Je zei toen je in Rusland (of waar was je vorige) begon dat je een goed elftal had en big transferbudget, en vervolgens promoveer je twee jaar op rij niet, dan doe je toch iets niet goed >:) Of zie ik iets over het hoofd?
Nee, CL zal niet lukken nee ;)

Ik houd wel van dit soort dingen, gewoon met die kleine klote-clubjes spelen... spelen met Man Utd is geen ruk aan natuurlijk, daar kan iedereen mee kampioen worden.

Ja, ik ben toen niet gepromoveerd (was overigens met Kladno in Tsjechië, dat Russische team heb ik maar even gezeten voor mijn FM voor de 1e keer crashede), en ja, ik had een fors budget, maar dat waren er meer teams met een fors budget ;)

En destijds in Noorwegen ik gepromoveerd, meteen gedegradeerd, weer gepromoveerd en daarna (net) overleefd zonder degradatie, dus ik kan het wel ;)

Ook met dat Tsjechische team heb ik heel dicht tegen promotie aangezeten, kwam maar een paar losse puntjes tekort.

Ook Wuppertal in mijn 1e seizoen kwam ik maar 2 punten te kort voort promotie...

Ook met mijn Colombiaanse team ben ik dus een keer gepromoveerd (en weer meteen gedegradeerd ook, maar ok).

Probleem is dus dat ik er steeds wel tegenaan hik, maar er (meestal) nét een probleem tegenkom dat me promotie onthoudt...

Ach ja.. we blijven proberen :P

[ Voor 4% gewijzigd door wildhagen op 04-01-2005 23:41 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 14:25:
39 leagues :o

Ik betwijfel of dat erg lekker gaat werken op zo'n systeem.......
Nee, het valt tegen.... Ga overnieuw beginnen met een wat uitgedunde selectie aan leagues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_fisherman
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
gewoon uit nieuwsgierigheid, welk addictedness rating halen jullie? (kun je zien door op de chrono links beneden te klikken) Bij mij staat hij momenteel op "Mildly addicted", maar das dan ook omdat ik een week niet meer gespeeld heb :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

King Nothing: jij speelt met twee clubs tegelijkertijd? Mag ik vragen hoe jij dat doet? Ik heb namelijk ook wel interesse om zoiets te doen een keer... desnoods start ik wel een nieuwe game als dat nodig is.

Of heb je gewoon twee losse games die je naast elkaar speelt ofzo?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
wildhagen schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 09:31:
King Nothing: jij speelt met twee clubs tegelijkertijd? Mag ik vragen hoe jij dat doet? Ik heb namelijk ook wel interesse om zoiets te doen een keer... desnoods start ik wel een nieuwe game als dat nodig is.

Volgens mij kun je gewoon add manager doen, dan heb je twee managers in 1 game die je allebei bestuurt.
Kan je een soort "samenwerkingsverband" tussen die 2 clubs houden. :+

Ik heb dat in een vorige CM wel eens geprobeerd maar het word er niet overzichtelijker op, ik haalde wel eens dingen door elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Hmm, vertraagt dat heel erg, of valt dat wel mee?

Zal vanavond eens gaan kijken :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Wildhagen: ik zat maar te stangen :P Het is gelukkig erg lastig om direct na promotie een goed seizoen te draaien in deze FM (en vooral na de patch), ik ben benieuwd waar ik eindig dit seizoen, voorlopig gaat het prima in de Conference National (na promotie van de Conf North).

BTW: King Nothing, 3e ronde FA Cup > 1 miljoen _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2005 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Weet ik Ziggy :)

Gelukkig is het idd moeilijk, vind het veel beter dan in vorige versies van CM... daar heb ik (en vele anderen) het wel eens voor elkaar gekregen om te promoveren en het jaar daarop wéér te promoveren naar een hogere divisie. Tsja.. niet echt realistisch vind ik.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Kaiserslautern promoveerde een paar jaar terug en werden vervolgens meteen kampioen van de Bundesliga :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_fisherman
  • Niet online
*sigh*
spendeer je half je wage budget (35k/jaar) aan 1 speler, raakt die op training geblesseerd voor 8 maand. Net diegene die aan de basis lag van een zalig eerste seizoen.
Aan promotie moet ik zeker niet meer denken, die speler was daar te belangrijk voor :(

"******* came off after picking up a knock"
die "knock" was blijkbaar wel sterk genoeg om zijn ruggegraat te beschadigen 8)7

[ Voor 25% gewijzigd door da_fisherman op 05-01-2005 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je word er toch gek van? Dit spel is zo frustrerend, wat ik ook probeer ik krijg Sparta niet aan het voetballen. Ben er inmiddels maar mee gestopt, want ik zit me hier helemaal op te vreten ;)
Heeft iemand een goede tactiek voor de ''wat mindere clubs'' ? Bij Sparta heb je geen geld om spelers te halen, maar vind het opzich wel leuk en er zit een beetje een uitdaging in maar ik heb een tactiek nodig die beetje werkt dus kom maar op met de tips.

Dan kan ik het misschien vanavond nog een keer gaan proberen... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

wildhagen schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 09:31:

Add manager zoals Zamorano al zegt :) Kan je gewoon met je huidge savegame verder gaan.
ZAMoRANo schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 09:41:
[...]

Kan je een soort "samenwerkingsverband" tussen die 2 clubs houden. :+
Niet echt, HCE of Conference wil niet samen. Wel geprobeerd om een Emmentalentje naar Redbridge te halen, maar ze willen niet vanwege het niveau of vanwege omdat Redbdrige in het buitenland is. Andersom kan je natuurlijk wel je "slechtste" club financieren ;) Heb ik nog niet gedaan, al kan ik bij Emmen zat geld missen voor een speler van Redbridge.
Ik heb dat in een vorige CM wel eens geprobeerd maar het word er niet overzichtelijker op, ik haalde wel eens dingen door elkaar.
Ik heb me nog niet vergist so far :)
wildhagen schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 10:12:
Hmm, vertraagt dat heel erg, of valt dat wel mee?

Zal vanavond eens gaan kijken :)
Je speelt 2 wedstrijden per weekend en je bent langer bezig met spelers zoeken. Met 1 club werkt denk ik een stuk sneller, maar ik speel echt al jaren met 2 clubs, meestal 1 topclub en een LLM club.
Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 17:10:
Je word er toch gek van? Dit spel is zo frustrerend, wat ik ook probeer ik krijg Sparta niet aan het voetballen. Ben er inmiddels maar mee gestopt, want ik zit me hier helemaal op te vreten ;)
Heeft iemand een goede tactiek voor de ''wat mindere clubs'' ? Bij Sparta heb je geen geld om spelers te halen, maar vind het opzich wel leuk en er zit een beetje een uitdaging in maar ik heb een tactiek nodig die beetje werkt dus kom maar op met de tips.

Dan kan ik het misschien vanavond nog een keer gaan proberen... :*)
Dit is oh zo fout voor mijn LLM speeltijl :P Ik heb van het tactics & trainingsforum op de SI Games site mijn tactiek geplukt. Spelers scouten ben ik goed in, spelers halen en tevreden houden ben ik goed in, prijzen pakken ook, maar ik ben een tactisch onbenul. Dus speel ik altijd de standaard 4-4-2 of 4-3-3 of ik pluk ergerns een tactiek weg die goed schijnt te zijn.
Bij Redbridge heb ik ook amper geld, maar toch draait mijn team goed mee in de Conference, juist vanwege goede aankopen en een redelijke tactiek (veel te aanvallend maar goed :P )
Schumi4ever schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 13:10:
Kaiserslautern promoveerde een paar jaar terug en werden vervolgens meteen kampioen van de Bundesliga :D
Dat was irl en dat gebeurt echt zelden. Ik zie in NL, Engeland of waar ook in Europa geen enkel team zo even kampioen van de hoogste klasse worden.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ja, het is gelukt :)

Speel nu als hoofdteam met RBC en als tweede team met Worksop Town (Conference North, random toegewezen door de Frank Llama).

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 15:41

Japser

Jeej!

Ik speel nu voor mn 6de seizoen bij mijn cluppie De Graafschap (duh :) ). En tot nu toe met wisselend succes. Het is me gelukt om van een degradatiekandidaat een stabiele topploeg te bouwen maar het gaat niet over rozen.

Mijn geluk is dat ik enkele geweldige aankopen op de transfermarkt heb gedaan zoals bijvoorbeeld:

- Jiri Koubsky (DC)
- Andrezj Niedzielan (SC)
- Arouna Kone --> verkocht aan Ajax
- Marquihno --> verkocht aan Ajax voor 19 miljoen!!!!!!
- Dario Srna --> gaat naar een buitenlandse topclub of naar Ajax, is nog bezig met denken :)
- Simon Vukcevic (AM/LC)
- Ederson (AM/C)
- Reinaldo (AM/R)

en nog veel meer goede spelers. Zal morgen ff een screen posten van mn selectie. Mijn topseizoen was toen ik net Kone en Niedzielan had aangetrokken. Zij scoorden tesamen 66 goals voor mijn club. In dat jaar heb ik ook mijn tot op heden enige kampioenschap binnengehaald. Verder een een 6de en een 7de positie en na het kampioenschap nog de 3de plek en een 2de plek. Al met al wel acceptabel. Probleem is nu dat ik twee topspelers moet laten gaan omdat ik ze dus geen nieuw contract kan aanbieden omdat mijn budget niet toereikend is voor hun eisen. Daarentegen heb ik dus net een 2de positie op de ranglijst bewerkstelligd wat dus voorronde CL betekende. Die wedstrijden zijn net gespeeld en de uitslagen waren als volgt:

Manchester United - De Graafschap : 1 - 0
De Graafschap - Manchester United : 1 - 0

Dat werden dus penalties...en ja: Ik won!!! met 4-2 :) Ik ben daar zo blij mee, een echte stunt was het. Dus ik kan in elk geval weer de financiele voordelen van de CL proeven. En ... ik heb een relatief simpele poule geloot: Lazio Roma, FC Kopenhagen en Dynamo Boekarest. Dus de 2de ronde moet te doen zijn.

Dit seizoen gaan er dus een paar weg, maar ik heb net twee spelers erbij gehaald, J.A. Boumsong (DC) en Roman Diaz (AM/LC). Verder komen er twee langdurig geblesseerden terug, te weten Mikael Antonsson en simon Vukcevic. Al met al wordt het weer een spannend seizoen, heb trouwens ook al mn eerste comptetitieduel gewonnen met 0-3, dus ik ga weer voor het Kampioenschap :)

Screens volgen morgen, zit nu @ werk :(

[ Voor 3% gewijzigd door Japser op 05-01-2005 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij gaat fijn hoor bij Cambridge City :7. Sta potverdorie onderin ergens,op plaats 19 in de Conference National nadat vorig jaar kampioen zijn geworden. Achja promotie zat er toch niet echt in, maar dit :D.
Heb een spits verkocht voor, voor ons doen, veel geld. We zaten krap bij kas dus het was wel noodzakelijk. Alleen ho maar dat er een nieuwe spits kwam, niemand wou :'(. Gevolg is dat we teveel kansen missen, echt vreselijk gewoon. Maar ja, jaartje overleven en dan volgend jaar er weer tegen aan :).

Net nog weer een wedstrijd gespeeld waar de kaarten bug weer is tot uiting kwam. Rest van eht seizoen niet echt last van gehad.

Afbeeldingslocatie: http://img101.exs.cx/img101/413/geelneehuer.gif

Op naar het potje tegen mijn maat die boven in mee doet. Na de vorige wedstrjd 4 man geschorst dus dat wordt leuk :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joepie, nog een keer zo'n wedstrijd, wordt steeds mooier :Y). Wel altijd tegen mijn concurrenten... Achja, met 3 rode kaarten binne het uur mag je ook niet meer verwachten van je team dat ze winnen, maar 5-0 :'(.. Ik word er een beetje moe van. Hoop dat SI er snel wat aan doet.
Met 15 getelde overtredingen werden er voor mij 12 gele kaarten getrokken. Netjes toch :7. Nu kijken of we degradatie kunen voorkomen |:(.

Afbeeldingslocatie: http://img101.exs.cx/img101/1381/nogeenkeer.gif
(cash, toppertje trouwens, heeft ook 2x geel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 20:34:
Hij gaat fijn hoor bij Cambridge City :7. Sta potverdorie onderin ergens,op plaats 19 in de Conference National nadat vorig jaar kampioen zijn geworden. Achja promotie zat er toch niet echt in, maar dit :D.
Heb een spits verkocht voor, voor ons doen, veel geld. We zaten krap bij kas dus het was wel noodzakelijk. Alleen ho maar dat er een nieuwe spits kwam, niemand wou :'(. Gevolg is dat we teveel kansen missen, echt vreselijk gewoon. Maar ja, jaartje overleven en dan volgend jaar er weer tegen aan :).

Net nog weer een wedstrijd gespeeld waar de kaarten bug weer is tot uiting kwam. Rest van eht seizoen niet echt last van gehad.

[afbeelding]

Op naar het potje tegen mijn maat die boven in mee doet. Na de vorige wedstrjd 4 man geschorst dus dat wordt leuk :+.
Miijn eerste seizoen in dde Conf. National ontsnapte ik ook op doelsaldo aan degradatie. In FM heb je amper kans op een promotie na promotie, imho veel realistischer. Ik zie het al gebeuren dat Emmen kampioen wordt in de GGD en het jaar erna zo even Ajax en PSV aan de kant zet en weer kampioen wordt :P
Je moet eigenlijk vanaf janauri al bezig gaan met spelers voor het seizoen erna. Je hebt dan een positie op de ranglijst die (waarschijnlijk) niet meer spectaculair zal veranderen, dus kan je rekening houden met promotie, degradatie of middenmoot. Ikzelf ga uit van promotie en ben dus gericht op zoek naar versterkingen, alleen heb ik geen geld om spelers te halen die ik nodig ben. Ik wil bv een middenvelder van Middlesburough overnemen, hij staat voor 120k op de transferlijst, ik bied 16k (transferbudget 17k...) en Middlesburough wil perse 18k voor die vent hebben :( Op huurbasis wil'ie ook niet komen :/ Einde van't seizoen is'ie transfervrij, maar als ik hem nu alvast een contract laat tekenen per 1 juli moet ik 240k aan Middlesburough betalen :/
Maar is er voor jou ook geen huurspits of een werkeloze spits? Stuur je scout(s) eens rond in Engeland of Groot-Brittanie :)

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als scouts op pad stuur komen ze met van die bagger spelers aan, niet normaal... Nee maar het is heel vaag, ik vind een spits, die zal het moeten kunnen, ik bied op hem, bied een amateur club mee, gaat die spits een beetje voor veelminder bij een amatuerclubje spelen ipv bij mij. Dat heb ik nu al 2 keer gehad :(.
Ik heb mijn verediging nu wel goed voor volgend jaar, nu nog een AML en spits, maar ja... Ik zoek nog even verder :). En als ik toch nog mag degraderen peer ik hem mooi hier, krijg genoeg mooie aanbiedingen van andere veel grotere clubs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn eerste seizoen

Afbeeldingslocatie: http://img101.exs.cx/img101/7700/2004-2005.jpg

Zoals eerder gezegd, het probleem was hier dat ik van de toppers niet kon winnen en daardoor nooit echt kon stijgen. Van de teams onder mij won ik altijd wel en moesten we dan tegen de teams om mij heen verloor ik vrijwel altijd. Wel Play offs gehaald, maar in halve finale uitgeschakeld. Ook in de FA Cup (niet eens gehaald) en FA Trophy niks bereikt.

Mijn tweede seizoen

Afbeeldingslocatie: http://img101.exs.cx/img101/9910/2005-2006.jpg

Kampioen en promoveerde direct naar de Conference National, net als mijn maat in Conference South < beiden in de Conference National dus. In de cups ging het stukken beter, FA Cup werd ik 2e ronde thuis uitgeschakeld door Sheff United thuis (maar wel volle bak) en in de FA Trophy kwam ik tot de 4e ronde en werd ik uitgesckaled door een amateurteam, wat echter wel de halve finale haalde, dus vooruit.

Mijn derde seizoen

Afbeeldingslocatie: http://img101.exs.cx/img101/9063/2006-2007.jpg

Zoals je ziet kan het ook wel goed gaan het eerste seizoen na promotie, heb zelfs nog lange tijd om de titel meegestreden, maar uiteindelijk was dat net teveel gevraagd. Heb in de eerste competitiehelft de punten laten liggen. Bij 31-12 (op de helft ongeveer) had ik er al 9 verloren. Dat zegt genoeg, maargoed prima eindreeks dus met maar 2 nederlagen in 22 wedstrijden. Ook de cups gingen prima, alhoewel ik de FA Cup niet eens gehaald heb, maar echter wel de halve finale (!) van de FA Trophy en daarin verloor ik van de kampioen van de Conference National. Dat is dus wel te accepteren, zoals jullie zien is mijn maat via een goede eindreeks ook erin gebleven dus die moet zich volgend jaar maar is gaan bewijzen als manager. We gaan nu de play offs spelen, dat zal wel weer 3x niks worden, alhoewel ik tegen mijn concurrenten wel goede resultaten heb behaald in de competitiewedstrijden.

Mijn spelers (stuk of 5/6 talenten die goed gevolgd worden door anders hogere clubs) :

Afbeeldingslocatie: http://img101.exs.cx/img101/2359/Morgan.jpg

De beste. Was 2 seizoenen terug voor 9maanden geblesseerd en transfervrij, ik bood hem een kans en die greep hij aan. Vorig seizoen moest hij nog wat inkomen na lang niet gespeeld te hebben, maar dit seizoen is hij toch wel de man. Arsenal heeft hem nog heel even gevolgd, maar uiteindelijk boodt Ipswichs (ook niet verkeerd) 1.5 miljoen! (voor een conference clubje is dat niet te weigeren). Gaat in de zomer weg en dat is dus een heuze financiele klapper! _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://img101.exs.cx/img101/2347/Murphy.jpg

De man van de goals, elk seizoen weer en op beiden niveau's kan hij prima uit de voeten. Na 3jaar training is hij met afwerken van 17 naar 20 gegaan en met passen van 11 naar 14. Ook fysiek een prima speler (wat je veelal mist op dit niveau) en ook daarin gegroeid.

Verder heb ik nog Kris Gate (ex newcastle) --> deze is echt heel goed geworden door training :9

Afbeeldingslocatie: http://img101.exs.cx/img101/8291/Gate.jpg

En een hele solide verdediging met een keeper uit de jeugd van Aston Villa (Henderson), twee zeer jonge talentvolle centrale verdedigers van respectievelijke Liverpool (O'Donnel) en Norwich (Shackel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aldus 2 zwaar verslaafde nerds B).

;)

Zoals je kan zien ben ik er in gebleven, lekker eindreeks :9. Heb nu net een aml gestrikt die het zou moeten kunen op dit niveau en als het goed is ook een spits 8). Op naar het volgend seizoen, met of zonder Nuneaton in de conference.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Halve Finale Play Offs

Afbeeldingslocatie: http://img101.exs.cx/img101/3899/halvefinaleplayoffs.jpg

uit 2-2, thuis 1-1 en penaltys, verder zeg ik er maar niks over, ben door iig :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK na deze post houdt ik me kop verder hoor, verziek het hele topic zo O-)

Finale na penalty's (0-0 eindstand in reguliere speeltijd) verloren met ik dacht 3-2 :X

Maargoed, je moet het altijd positief bekijken en dan kom ik tot de volgende conclusie: volgend jaar gewoon kampioen worden (en dat is goed voor je stats) en ik wil toch elke prijs die er in engleand te winnen valt binnen slepen dus wat dat betreft. Maargoed ik zeg u allen welterusten, volgens mij ben ik de enige die ervan profiteert en ik ga nog ff wat potloden mollen onder het mom van geen stressballetje bij de hand :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 02:41:
Ik vind juist alle verhalen uit de bodem van het Engelse betaalde voetbal hartstikke mooi om te lezen. Ik ben eigenlijk pas sinds CM03-04 met zwakkere ploegen gaan spelen en daar zit m nou echt de lol van het spel in. En dan is het juist leuk om te zien dat er anderen zijn die er net zo over denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lort Gob
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-05-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 02:41:

Finale na penalty's (0-0 eindstand in reguliere speeltijd) verloren met ik dacht 3-2 :X
Ik vond het eigenlijk ook wel leuk om te lezen....

Sta nu zelf op het punt in m'n 4e seizoen (terug) te degraderen naar Conference South met Maidenhead. Heb wel dure spelers maar niemand biedt nog op ze...:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lort Gob schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 13:34:
[...]

Sta nu zelf op het punt in m'n 4e seizoen (terug) te degraderen naar Conference South met Maidenhead. Heb wel dure spelers maar niemand biedt nog op ze...:(
Tsjah ik heb 5/6 spelers die ik op een vraagprijs van 500k heb ingesteld omdat je anders telkens van die kut boden krijgt, 500 is erg veel, maargoed zie Morgan en op Gate is al 500 geboden, maar voorlopg wijs ik dat bod nog even af en laat hem nog een jaartje rijpen en dan volgend jaar maar verkopen. Je moet natuurlijk ook niet al je toppers verkopen, maargoed Morgan en Gate zijn mijn beste en eigenlijk ook veels te goed voor dit niveau natuurlijk B) Tis dat niemand Morgan wou hebben en Gate geen toekomst meer zag bij de reserves van Newcaslte, maar ze hebben zich in 2 seizoenen Nuneaton Borough in de picture gespeeld van zoveel clubs dat ik er een hoofdprijs voor kan vragen en dan moet ik dat maar doen ook (ook al zijn het me beste).

Met die 1.5miljoen voor Morgan moet ik toch een flinke salarisophoging krijgen :P (voor spelers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, daar zit je dan tot 3 uur 's nachts op je maat te wachten, om te zien hoe hij in de finale eruit vliegt door penalty's, bedankt hoor ;). Ik hoop dat het volgend jaar andersom is maar dan met een positieve uiteindelijk uitslag }).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Hmm, met twee teams spelen was imho te zwaar (voor mij), haalde idd van alles door elkaar... heb Worksop Town dan maar opgegeven (retired) en ben nu alleen nog met RBC bezig, gaat niet slecht. Sta nu 12e, op iets minder dan de helft van de competitie.

Maarreh, even een vraag: ik heb hier een speler (DC), van 19 jaar oud die echt een hot prospect is. So far so good. Maar die gozer is continue unhappy ("find it hard to adjust to the Dutch lifestyle")... ok, ik geef hem continue een leaf of absence zodat-ie naar Marokko kan terugkeren voor een maandje. Iedere keer komt-ie terug met de verzekering dat zijn heimwee nu over is, maar iedere keer word-ie WEER unhappy... nu is het alzover dat hij de status 'Hates his manager' heeft gekregen....

Is zo iemand nog tevreden te krijgen, en zo ja, hoe? Ik wil hem namelijk niet kwijt, daar is-ie imho te goed voor... maar als het echt niet anders kan...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wachten tot dat hij Nederlands kan en hem laten spelen. Eventueel nog een landgenootje halen en dan maar hopen dat jullie weer maatjes worden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Hmm, da's een idee, op dit moment spreekt-ie alleen Arabisch en Frans. Laten spelen word lastig, hij is pas 15, dus hij mag nog niet spelen (daarom ook een hot prospect, hij heeft nu al stats van rond de 9-10 voor de DC-posities).

Er is nog een andere andere Marokkaan (dus landgenoot, maar dan wel met de Nederlandse nationaliteit als tweede nationaliteit) in mijn selectie, dat is een van mijn beste spelers zelfs (een SC), dus dat lijkt me het probleem niet, want die heeft wel een status van "Is enjoying playing for the club". Zou zijn jonge leeftijd er iets mee te maken kunnen hebben? Want hij is pas 15, terwijl die SC al 26 jaar is...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, ik lees overal dat een speler gewend raakt als ze de taal spreken. Dan is er niks meer aan de hand. Kwestie van tijd dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Hmm... ok, dan wacht ik maar af :)

Edit: woei, ik hoef niet meer te wachten, ik heb zojuist mijn ontslag gehad... zogenaamd omdat de spelers geen vertrouwen meer in me hadden? :? :?

[ Voor 69% gewijzigd door wildhagen op 07-01-2005 20:33 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Nu met een andere club die speler wegkapen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Hehe, dat zou een stunt zijn...

Heb nu een stuk of 10 sollicitaties lopen, varierend van Englisch Conference (stuk of 3 clubs) tot League One, en twee in de Spaande tweede divisie, dus we wachten even af... tot nu toe nog nergens aangenomen, alleen de bekende 'job application received' meldingen.

Edit: ok, ik ben zojuist aangenomen door Lincoln City, nu nog uitkomende in League Two in Engeland. Maar het ziet er naar uit dat ze gaan degraderen naar de Conference National, want ze moeten nog 2 wedstrijden en staan op de laatste plaats, met 5 punten achterstand voor de onderste veilige plaats. We'll see...

[ Voor 36% gewijzigd door wildhagen op 07-01-2005 21:09 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Jeuh, het bijna onmogelijke is gebeurd: ik ben niet gedegradeerd naar de Conference National.

Dankzij twee totaal onverwachte overwinningen (resp 1-0 en 2-1, die laatste tegen de uiteindelijke kampioen) toch nog uit de gevarenzone weg weten te komen.

Leuk team, alleen slechts één DL en één DR, dus die moet ik beide even bijkopen. Volgend jaar zou ik met dit team + die DL en DR die ik ga kopen toch zeker voor een veilige middenpositie moeten kunnen gaan denk ik, gezien de kwaliteiten van een aantal spelers.

Zit wel licht in het rood, maar het valt nog mee, ik heb zojuist één speler verkocht voor een vrij leuk bedragje...

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/lincoln.JPG

Ehm, en ik heb nog een bug gevonden, check de pic:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/linbug.JPG

Let op het bedrag... dit is een DR. Een redelijke maar niet meer dan dat, en zijn value is 40.000 euro... en nu vragen ze ff 257 mijoen euro, kan niet kloppen :P

[ Voor 18% gewijzigd door wildhagen op 07-01-2005 23:10 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_J
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Speedy_J

...........

Afbeeldingslocatie: http://www.jordis.nl/pics/stand.jpg

Ben lekker onderweg in mijn 3e seizoen, vorig seizoen 3e dus ga nu voor het kampioenschap, het is nu lekker spannend met Ajax.
Champions league gaat ook nog verrassend goed, sta 2e in de poule achter Real Madrid (zij zijn echt goed, eerste wedstrijd waar ik echt volledig van het veld werd gespeeld) en voor Arsenal en Fenerbache met nog een wedstrijd te gaan.

Afbeeldingslocatie: http://www.jordis.nl/pics/stand2.jpg

Inmiddels gespeeld, en een keurige 0-0 tegen Real was voldoende :*)

Addictness rating: Better order another takeaway pizza
Description: Media-friendly boss

Hoe zijn deze dingen bij jullie?

Overigens heeft vriendjes worden met ander coaches wel nut, Co Adriaanse is mijn assistent inmiddels en vind me erg aardig 8)

Afbeeldingslocatie: http://www.jordis.nl/pics/ajax-ado.jpg

Woei, dat was een spannende wedstrijd, ik bekijk altijd alleen de key highlights maar dat was de halve wedstrijd :P
Ook leuk koeman zei van te voren dat ie ging winnen, waarop ik reageerde dat ik niet met woorden maar het het veld zou zou reageren. Na de wedstrijd was koeman een slechte verliezer door te zeggen dat Ado nooit het kampioenschap kon winnen, zijn eigen spelers vonden hem zelfs onprofessioneel reageren. Maar goed sta nu dus alleen bovenaan :*)

Krijg net ook mijn eerst job offer, bij Wolfsburg 2.6mln transferfund en 1.5mln. per maand wagebudget, wat ze ook naar beneden willen hebben. Mmm heb nu bij Ado 20mln en 2.6mln per maand, ik blijf nog ff :z

[ Voor 66% gewijzigd door Speedy_J op 08-01-2005 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Ik zou nog es ff wat pics posten van mijn squad en andere zaken:

Squad

Afbeeldingslocatie: http://www.j-klunder.demon.nl/Squad.JPG

League zoals ik er nu voor sta

Afbeeldingslocatie: http://www.j-klunder.demon.nl/League.JPG

En overzicht van eindpositie's afgelopen jaren

Afbeeldingslocatie: http://www.j-klunder.demon.nl/Landmarks.JPG

En mn huidige tactiek

Afbeeldingslocatie: http://www.j-klunder.demon.nl/Tactic.JPG

[ Voor 63% gewijzigd door Japser op 08-01-2005 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:52

odan

The dark side is within all!

paar dagen geleden ook maar eens begonnen met fm2005. had namelijk cm01/02 moeten verwijderen inverband met format van complete hd. en had een bult data opgeslagen behalve van cm.

en ik moet zeggen het speelt in mijn ogen een stuk beter als cm4 en cm03/04 deze slechte versies waren voor mij de reden om nog maar even bij de ouwe vertrouwde 01/02 te blijven.

maar goed begonnen bij cambuur. bestuur verwacht verbetering van financien en beter elftal opbouwen. supporters wouden een subtop positie en wouden graag zien dat ik de financien van de club omhoog kreeg.

na dat bekeken te hebben, even wat spelertjes gaan zoeken. elftal was in mijn ogen redelijk miste alleen een jongen spits voor naast bruin. een extra centrale verdediger en een goede middenvelder.

verdediger en middenvelder gevonden en spits aan het eind van het seizoen komend.

begin van het seizoen begon redelijk. alle vriendschappellijke matches gewonnen. dus ik ging met een gerust hart de competitie in. eerste paar matches gingen wisselvallig 1e match ging zelfs verloren en daarna wisselvallige uitslagen waaronder aantal gelijkspelen en een paar keer winst.

de amstel cup ging goed walsde over de amateurploegjes heen in de 1e. 2e 3e ronde. daarna helmond sport 2-1 en vitesse na penaltys :7 nu kom ik psv tegen hopen dat ik daar voor een verrassing kan zorgen :+

competitie draait ook lekker nog geen playoff plaats verdient maar zat er de 2e keer maar 1 puntje naast. draai goed genoeg mee om nog kampioen te worden samen met helmond en heracles.

nu snap ik alleen nog niet hoe jullie zo snel door het spel heen schieten. ik zelf zie me toch wel als een zeer ervaren CM speler maar zo snel als sommige van jullie door een seizoen banjeren nee dat denk ik niet dat me dat zal lukken. of komt dat omdat ik ook nog werk overdag en jullie gewoon de hele dag zitten te spelen ;)

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

odan schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 15:31:
nu snap ik alleen nog niet hoe jullie zo snel door het spel heen schieten. ik zelf zie me toch wel als een zeer ervaren CM speler maar zo snel als sommige van jullie door een seizoen banjeren nee dat denk ik niet dat me dat zal lukken. of komt dat omdat ik ook nog werk overdag en jullie gewoon de hele dag zitten te spelen ;)
Als ik voor mezelf spreek benut ik inderdaad alle vrije tijd die ik momenteel heb om FM te spelen, ik speel eigenlijk alleen via netwerk (blijf ik toch het leukst vinden) met een maat. Het is meer een periode dat je helemaal verslaafd bent, en dan is het weer een tijd dat je het ineens helemaal zat bent en een tijd lang geen FM speelt totdat het weer begint te kriebelen door het lezen van bijv verhalen van anderen en daar ga je weer... Niet goed voor je sociale leven iig :9

Volgens mij is Wildhagen wel een geoliede FM-machine, hoe snel hij een seizoen kan spelen _/-\o_ alhoewel hij wel menselijke trekjes vertoonde op oudjaarsavond, toen hij om 15.00uur al stopte met FM en zich ging voorbereiden op de avond. Nee Wildhagen is wat dat betreft mijn (FM) voorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 16:05:
[...]

Volgens mij is Wildhagen wel een geoliede FM-machine, hoe snel hij een seizoen kan spelen _/-\o_ alhoewel hij wel menselijke trekjes vertoonde op oudjaarsavond, toen hij om 15.00uur al stopte met FM en zich ging voorbereiden op de avond. Nee Wildhagen is wat dat betreft mijn (FM) voorbeeld.
Hehehe :P

Ik speel, net als jij, elke vrije tijd die ik heb idd wel FM ja :)

Overdag (door de weeks) niet hoor, dan werk ik gewoon...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Ik heb nu en dan het gevoel dat de AI je gewoon afremt. Nu zijn er 11 mensen van mn team geschorst en geblesseerd. Kan nauwelijks een basiselftal op de been brengen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

na een erg spannende wedstrijd tegen de nr2 in de eredivisie PSV. heeft cambuur weer voor een verrassing gezorgt vorige ronde van vitesse na strafschoppen nu in de 2e verlenging winnen :o

ik ben alleen niet de enigste eerste divisie club in de halve finale veendam heeft het ook geflikt zij wonnen van ado in de kwart finale.

zo maar eens de loting bekijken het word veendam, az of heerenveen. nu natuurlijk hopen op veendam ;)

zou wel leuk zijn europees voetbal spelen volgend seizoen. nu nog ff promoveren en dan is ik 300% tevreden :*)

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Ik ben voor het eerst in mn manager carriere in FM 2005 doorgedrongen tot de 1/4 finales van de CL met De Graafschap na een zinderende wedstrijd waarin ik maar liefst 4 spitsen moest opstellen ( waarvan 2 op het middenveld) ivm personeelsproblemen.

Thuis kwam ik na een 0-2 achterstand nog terug tot een 2-2. En in de return heb ik ze verslagen met 1-2. Geweldig...kreeg daarna meteen aanbiedingen van twee Duitse topclubs (Werder Bremen en Borussia Dortmund) om daar te komen werken ... maar ik wil mn werk afmaken bij De Graafschap.Loyaal ben ik toch he :)

edit:

Odan? Beter dat je soms geen 1ste divisie clubs loot in de Amstel Cup hoor...kan je nog wel es vies tegenvallen. Ik ben met mijn topclub zelfs x uitgeschakeld door AGOVV... Op een of andere manier zijn die lagere league teams in de beker best heel erg gemotiveerd om an je te winnen en kunnen ze je het flink lastig maken :)

edit 2:

Maarre mensen, wat vinden jullie nu van mijn selectie enzo ? Zie pics boven! Laat es ff horen....ben er best trots op namelijk.

En nog iets...ik heb afgelopen seizoen een speler verkocht aan PSV voor 6 miljoen, maar na 20 wedstrijden hebben ze hem daar alweer te koop gezet. Gebeurd jullie dit ook? Dat spelers onder jou beleid top presteren maar zo gauw ze verkocht worden een stuk minder presteren bij hun nieuwe werkgever?

[ Voor 46% gewijzigd door Japser op 08-01-2005 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet mijn complimeten geven voor de vele onbekende namen Japser :7. Ik zit nog lang niet aan jouw niveau met mijn Cambridge dus geen idee wat voor spelers het zijn. Ik ken de meeste namen iig niet. Beetje meer Nederlanders zal wel leuk zijn ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

En nog iets...ik heb afgelopen zeizoen een speler verkocht aan PSV voor 6 miljoen, maar na 20 wedstrijden hebben ze hem daar alweer te koop gezet. Gebeurd jullie dit ook? Dat spelers onder jou beleid top presteren maar zo gauw ze verkocht worden een stuk minder presteren bij hun nieuwe werkgever?
Ja, heb ik ook wel eens gezien.... omgekeerd overigens ook: koop je een speler die jarenlang ongeveer rond de 7.00 als rating heeft, zit-ie bij jou jarenlang zo rond de 7.40-7.50

Beetje vaag, en het geld ook bij lange na niet voor elke speler, het zijn toch wel de uitzonderingen.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Wat doet Emmen daar joh? Ze kunnen beter mij halen als manager >:) Zou je willen kijken wie bij jou de manager van Emmen is?
Japser schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 13:40:
Ik zou nog es ff wat pics posten van mijn squad en andere zaken:

Squad

[afbeelding]
Ik heb Hossam Ghali ook. Boumsong is wel een behoorlijke verdediger, afaik gaat'ie irl nu naar Newcastle Utd _/-\o_
League zoals ik er nu voor sta

[afbeelding]

En overzicht van eindpositie's afgelopen jaren

[afbeelding]
Netjes. Wordt wel tijd voor een 2e titel :P
En mn huidige tactiek

[afbeelding]
Sja, tactiek wisseld van persoon to persoon he? Zelf aangepast op basis van een "voorgeprogrammeerde" tactiek of een gedownloade?.

Ik zal proberen om vanavond mijn 4e seizoen af te maken, dan knal ik ook even een zooi screens hierin. Redbridge is zwaar aan het verrassen iig.
Japser schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 19:22:

En nog iets...ik heb afgelopen seizoen een speler verkocht aan PSV voor 6 miljoen, maar na 20 wedstrijden hebben ze hem daar alweer te koop gezet. Gebeurd jullie dit ook? Dat spelers onder jou beleid top presteren maar zo gauw ze verkocht worden een stuk minder presteren bij hun nieuwe werkgever?
Ik heb pas 1x een speler verkocht :X De rest die ik te koop zet staan een jaar later nog te koop (ze staan op not needed en op de transferlijst). Meestal lopen ze gratis weg en krijgen nooit een club weer :P
ZAMoRANo schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 19:53:
[...]

Tja ik tel 2 of 3 nederlanders ofzo, ik snap nooit zo goed wat daar leuk aan is. Ik vind het nog steeds vreemd dat dat geen invloed heeft op de tevredenheid van de supporters, ik hoop dat zoiets in een volgende versie geimplementeerd wordt.

Ik ga altijd liever voor het talent uit het land van de club waar ik train plus een aantal buitenlandse spelers die echt iets toevoegen.
Ik wil ook het liefst alleen maar Nederlanders, maar ik zoek echt goeie spelers en als ik dan een goede NL'er vindt is hij veel te duur (Denneboom uitgezonders :P ) of hij wil neit bij mij komen of hij vraagt teveel salaris. IK heb een wereldkeeper gevonden in Brazilie en die kostte me 600k. Voor een vergelijkbare NL keeper betaal ik 8 tot 10x zoveel, Westerveld staat bij Ajax in de goal, is iets slechter qua attributen en is 3,2 miljoen waard :/

[ Voor 38% gewijzigd door King Nothing op 08-01-2005 19:58 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
...

Maarre mensen, wat vinden jullie nu van mijn selectie enzo ? Zie pics boven! Laat es ff horen....ben er best trots op namelijk.

...
Tja ik tel 2 of 3 nederlanders ofzo, ik snap nooit zo goed wat daar leuk aan is. Ik vind het nog steeds vreemd dat dat geen invloed heeft op de tevredenheid van de supporters, ik hoop dat zoiets in een volgende versie geimplementeerd wordt.

Ik ga altijd liever voor het talent uit het land van de club waar ik train plus een aantal buitenlandse spelers die echt iets toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Ik ben eerlijk gezegd nog geen enkele goeie Nederlandse speler tegengekomen. Ja...ik had van der Schaaf, maar die was kut , ook had ik Ali Boussaboun maar die scoorde nauwelijks, dus verkocht...en ik heb nu Wisgerhof maar die heb ik maar weer in de reserves gepleurd wegens tegenvallende prestaties.

Ik scout vooral in Brazilie en Oostblok landen ...en af en toe Argentinie. Ik ben wel tevreden over de kwaliteit van de spelers uit die hoeken. Maar ik heb in elk geval nog de verpersoonlijking van de Graafschap in mn squad zitten: Jhon v Beukering :) Ook Robin Faber is eigen opleiding.

en dan nog : Het talent wat in eigen land is te vinden zit voornamelijk bij de grote Drie, en daar kan ik echt niemand van lospeuteren. Lukt mij niet, zal wel een reputatiething zijn. en om nou met de topscoorder van de Gouden Gids Divisie aan de CL deel te nemen...nee dat zie ik niet zitten.

De tactiek is helemaal zelf gemaakt, en hier en daar wordt er nog steeds aan gefinetuned :)

[ Voor 35% gewijzigd door Japser op 08-01-2005 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Even tellen.

25 Nederlanders en 10 Brazilianen :D Aangevuld met een Egyptenaar, Deen, Belg, Argentijn, Italiaan, Spanjool, Tsjech, Engelsman en een Servier en Monteneeg (Danko Lazovic...). Daar bestaan mijn eerste en reserve team uit :)
Japser schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 19:57:

en dan nog : Het talent wat in eigen land is te vinden zit voornamelijk bij de grote Drie, en daar kan ik echt niemand van lospeuteren. Lukt mij niet, zal wel een reputatiething zijn. en om nou met de topscoorder van de Gouden Gids Divisie aan de CL deel te nemen...nee dat zie ik niet zitten.

De tactiek is helemaal zelf gemaakt, en hier en daar wordt er nog steeds aan gefinetuned :)
Ik haal rustig spelers uit de GGD. Af en toe zitten daar best leuke talenten tussen Aan het einde van het seizoen komt er een DC over van Eindhoven :) Aardig talent en hij kost me maar 150k. Ervaring gaat'ie wel opdoen in een paar bekerwedstrijden en af en toe in de competitie. Na 2 jaar bekijk ik of'ie mag blijven :)

[ Voor 66% gewijzigd door King Nothing op 08-01-2005 20:05 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Ja maarja....wil ik mijn team in de top houden dan is het gewoon een vereiste dat je kwaliteit koopt welke direct inzetbaar is. En niet eerst een jaar of twee moet rijpen. In die positie zit ik niet en dat zal ook nog wel ff duren. Dus tsja...nogmaals...om aan te kunnen klampen bij de top ben ik wel genoodzaakt om zo te handelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

edit:

Odan? Beter dat je soms geen 1ste divisie clubs loot in de Amstel Cup hoor...kan je nog wel es vies tegenvallen. Ik ben met mijn topclub zelfs x uitgeschakeld door AGOVV... Op een of andere manier zijn die lagere league teams in de beker best heel erg gemotiveerd om an je te winnen en kunnen ze je het flink lastig maken :)
gelukje dat ik zelf ook 1ste divisie ben ;)

maar het is dus idd veendam geworden nog niet verder gespeeld na de loting had ff wat anders te doen. maar mocht ik de finale halen dan ben ik volgens de nl regels al verzekerd van eufa cup. mits ik tegen az speel want die doen het redelijk goed in de competitie :)

meld me gouw weer O-)

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_J
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Speedy_J

...........

King Nothing schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 19:52:
[...]

Wat doet Emmen daar joh? Ze kunnen beter mij halen als manager >:) Zou je willen kijken wie bij jou de manager van Emmen is?
Jan Olde Riekerink
Ik wil ook het liefst alleen maar Nederlanders, maar ik zoek echt goeie spelers en als ik dan een goede NL'er vindt is hij veel te duur (Denneboom uitgezonders :P ) of hij wil neit bij mij komen of hij vraagt teveel salaris. IK heb een wereldkeeper gevonden in Brazilie en die kostte me 600k. Voor een vergelijkbare NL keeper betaal ik 8 tot 10x zoveel, Westerveld staat bij Ajax in de goal, is iets slechter qua attributen en is 3,2 miljoen waard :/
Idd nederlanders willen vaak veel te veel, wat ik betaal aan een eerste divisie kwaliteit speler uit nederland, daar kan ik een goeie speler uit zuid-amerika voor halen.

Zolang er gewonnen worden intresseert het supporters totaal niet wie er speelt. Toen ik Ariel Ortega binnen haalde waren er supportersprotesten, seizoen erna was ie topscorer van de eredivisie en fans player of the year...
Zo werkt het in RL ook volgens mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

na 2 weken daarvoor met 3-0 gewonnen te hebben van veendam dacht ik wel ff simpel te kunnen winnen van hun in de halve finale. nou zo simpel zou dat niet blijken.

ten eerste was mijn keeper geschorst dus mocht mijn reserve keeper invallen. geen ramp aangezien ik een sterke verdediging heb. en wat denk je idd. 10 minuten onderweg en 2 verdedigers liggen al in de ziekenboeg :X

hele wedstrijd ging redelijk op ik stond 2-1 voor tot in het laatste kwartier. toen kregen we in eens een heel circus. het werd 2-2 2 minuten later 2-3 maar gelukkig sliepen mijn spitsen niet en maakten snel weer 3-3. toen 5 minuten nog te spelen 4-3 voor veendam. ik zag de bui al hangen. maar gelukkig door een penalty en een eigen goal van John van Dalen toch nog 4-5 gewonnen. John bedankt ;)

de finale dus. hierin wacht mij verrassend genoeg heerenveen dat tegen degratie vecht in de eredivisie.

word vervolgd enzo :Y)

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ok, dat was mijn eerste echte seizoen met Lincoln City :)

Leuk seizoen, maar wel erg wisselvallig. We starten lekker conservatief, geen expectations van de board en de supporters anders dan het team opnieuw opbouwen en uitbreiden.

Goed, een leuke D/DM R en een extra DLC aangeschaft ter versterking, plus nog een MC voor de toekomst, die zit nu in de reserves.

De eerste competitiehelft was een regelrecht drama... niet dat het team slecht speelde, verre van dat, maar scoren was een enorm probleem... in de eerste 20 wedstrijden heb ik maximaal 10 goals gescoord, zonder overdrijven... had dus ook slechts 8 punten (2 overwinningen, 6 gelijke spelen) in de eerste helft waardoor ik fier onderaan stond. Gelukkig ging het in de tweede helft echt stukken beter, na wat bijtweaken van de tactics en het uitdelen van een paar boetes wegens wanprestaties. Ik kreeg zelfs vleugels, want ik klom uiteindelijk op tot de 9e plaats (van 24), niet slecht met dit team! Zelf had ik gerekend op een 10e-12e plek, dus dat viel weer mee. Helaas dus wel nét de play-offs misgelopen, letterlijk in de laatste wedstrijd (uit, verloren met 3-0 van Cambridge). Voor die laatste wedstrijd stond nog ik nog 7e, de laatste playoff plek dus...

Nu voor volgend jaar eens kijken hoever we komen, deze keer wil ik toch wel meedoen voor op zijn minst de play-offs (plaatsen 4 t/m 7), en wie weet nog meer.

Aankopen gaan wel loslopen denk ik, niet echt strikt nodig. Wel zit ik eraan te denken om nog één DMC bij te kopen omdat twee van mijn drie DMC's die ik nu heb al wat op leeftijd beginnen te komen (30 en 32), en het niet altijd een hele wedstrijd volhouden. Ook heb ik nog een leuke AM/F LC gekocht die leuke stats heeft voor zijn leeftijd (17 jaar), ook een aankoop voor de toekomst dus.

De diverse Cups stelden dit jaar niets voor: in zowel de League Cup, de FA Cup en de LDV Vans Trophy werd ik in de eerste ronde er al uitgegooid (hoewel het in de FA Cup maar krap-aan was).

De stand:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/lincs2.JPG

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

en zie hier de kampioen van de eerste divisie en de bekerwinnaar van seizoen 2004/2005.

toch nog kampioen geworden met een verchil van 10 punten. oftewel mijn best doen in de eredivisie volgend jaar en zo ver mogelijk proberen te komen in de eufa cup.

nu even paar leuke wedstrijdjes regelen voor het seizoen.

btw ook nog mijn assistend kwijt geraakt in het midden van het seizoen aan feyenoord als manager :o maar we zijn vrienden dus misschien komt die ooit nog terug ;)

[ Voor 22% gewijzigd door odan op 09-01-2005 19:26 ]

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Feyenoord heeft bij mij in CM03/04 en in FM totaal 4 assistent managers weggehaald :X

Ik heb weer eens een seizoen klaar.
Groot feest in Barkingside, de plaatselijke trots (Redbridge FC) is kampioen van de Nationwide Conference geworden en mag het in League Two gaan proberen. Eindelijk geen FA Trophy meer, maar de League Cup en de LDV Vans Trophy en de FA Cup en 46 competitiewedstrijden :/
Dat wordt wat in het immense 2500 plaatsen (140 zitplaatsen) tellende stadion :D

Eindstand Nationwide Conference 2007/8

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/48948/thumb.jpg

Spelers Redbridge FC:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/48949/thumb.jpg

Craig Edwards is unhappy omdat'ie rust wil hebben, hij heeft alle 46 wedstrijden meegespeeld :) Het vorige seizoen heeft'ie ook al alles gespeeld _/-\o_ Dat waren 48 wedstrijden.

Competitiegeschiedenis Redbridge:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/48951/thumb.jpg

Als dank voor het kampioen worden kreeg ik een transferbudget van 18.000 euro :/ Eens kijken wat League Two gaat brengen. Ik moet iig een zut versterkingen halen, vooral het middenveld en de aanval zijn zwak.

Emmen mocht ook feesten nadat de plaatselijke trots UEFA Cup voetbal veiligstelde op de laatste speeldag. Emmen won met 2-0 van NAC Breda en Feyenoord ging verrassend met 3-2 onderuit bij Willem II. Dat leverde Emmen de 4e plaats op.
Als dank daarvoor werden de trainingsfaciliteiten geupgrade en gaf het bestuur een transferbudget van 1 miljoen euro. Ook werd gelijk maar even het salarisbudget naar beneden bijgesteld zodat ik nu 200k per maand TEVEEL aan salarissen betaal 8)7

Eindstand HCE 2007/8

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/48955/thumb.jpg

Heracles is ondertussen ook gedegradeerd via de nacompetitie, Heerenveen gaat er ook achteraan, zij staan 5 punten achter de koploper in de nacompetitiegroep.

Emmenspelers 2007/8

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/48953/thumb.jpg

En de geschiedenis van Emmen in de competities

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/48954/thumb.jpg

Ja, de Eerste Divisie geschiedenis wordt bij mij niet bijgehouden, als laatste winnaar staat er nog steeds FC Den Bosch, ikzelf sta dus nieta ls kampioen van 2004/5 vermeldt en geen enkele club heeft iets van de GGD in hun geschiedenis staan :? Zal wel een bug zijn.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Sterkte in League Two, KingNothing ;)

Word lastig, want ik vind het niveau-verschil tussen L2 en Conference National best groot (groter dan bijv L1<>L2)... reken er maar op dat je minimaal 40-42 punten moet halen om veilig te zijn in L2. En er zitten een aantal behoorlijk sterke ploegen in L2, plus idd erg veel wedstrijden, minimaal 49 (46 competitie, 1 LDV Vans, 1 FA Cup en 1 League Cup).

[ Voor 3% gewijzigd door wildhagen op 09-01-2005 20:07 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Verschil van Conference south naar Conference vond ik al aardig groot :X Het vorige seizoen degradeerde Boston Utd met 50 punten :/ Waar the fuck ben ik aan begonnen :D

Mijn bestuur snap ik niet helemaal. Ik heb 18k transfergeld en ik heb ergens in februari een speler vastgelegd waarvoor ik 300k moet betalen. Die kerel komt gewoon en ik sta opeens fucking rood en het bestuur is nu over de zeik :/

Ah, ik zie een middenvelder die een contract van 13.250 per maand heeft :X 1 Van de betere spelers, maar hij kan wel opzouten :P Scheelt enorm op de salariskosten die nu 30k te hoog zijn :)

[ Voor 6% gewijzigd door King Nothing op 09-01-2005 21:30 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
King Nothing schreef op zondag 09 januari 2005 @ 21:30:

Mijn bestuur snap ik niet helemaal. Ik heb 18k transfergeld en ik heb ergens in februari een speler vastgelegd waarvoor ik 300k moet betalen. Die kerel komt gewoon en ik sta opeens fucking rood en het bestuur is nu over de zeik :/
Dus? Jij hebt er een goede speler bij (waarschijnlijk) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Schumi4ever schreef op zondag 09 januari 2005 @ 21:56:
[...]

Dus? Jij hebt er een goede speler bij (waarschijnlijk) :Y)
't Is hem aan te raden :+
Hmz, volgens de pre-season oddchecker.com promotion odds ofzo sta ik 14-1 voor promotie, een outsider voor de top 3 dus _/-\o_
Vorige seizoen stond ik op iets van 33-1 voor promotie, aar de clubs die als laagste gequoteerd stonden (Exeter en Carlisle) haalden de playoffs niet eens :+
Mijn bestuur verwacht iig dat ik niet degradeer, dat wordt de realistische doelstelling :P

[ Voor 49% gewijzigd door King Nothing op 09-01-2005 22:45 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Ghehe ik stond 40-1 voor de Champions League maarre ik sta toch mooi ff in de kwartfinales met kans op de halve finales omdat ik Espanyol tref...dat moet te doen zijn :) Helemaal omdat al mn spelers nagenoeg fit aan t worden zijn na blessures ... wat ook wel mocht. Op mn hoogte (of diepte-) punt had ik maarliefst 8 selectiespelers geblesseerd :(

Anyway ik heb gisteren de hele dag niet gespeeld, en ik heb m toch een drang om ff te spelen. Jamer dat ik er niet meer aan toe kom, maar vandaag (10-1) lekker vrij dus ff de schade inhalen :) 6 punten achter op de nummer 1 nog, maar helaasch moet ik nog tegen PSV en Ajax, beide wedstrijden uit. Niet gunstig omdat ik het toch nog altijd lastig heb tegen hun. Maargoed...we zullen zien morgen waar ik eindig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:27

ZieMaar!

Moderator General Chat
Ik speel sinds kort, met Ajax. Ben landskampioen geworden (niet zo bijzonder, lijkt me, Ajax is volgens mij wel de beste Nederlandse ploeg), maar ik heb tot mijn verbazing ook de Champions League gewonnen, in mijn eerste seizoen. Mijn stats voor professionaliteit en mediaomgang zijn 20, mijn ambitie is 14, omgaan met druk 10 en trouwheid 10. Die stond op 12, maar toen ik aangaf dat ik geïnteresseerd was in Paauwe (die op dat moment unhappy was), werd die weer 10.

Professionaliteit heeft volgens mij te maken met de 'correctheid' van je antwoorden, dus altijd zeggen dat je denkt dat je gaat winnen, maar dat het erg lastig wordt enzo, volgens mij. Media omgang ook zoiets, trouwheid heb ik dus een beetje een idee, maar omgaan met de druk en ambitie, daar heb ik geen idee van hoe ik er invloed op kan uitoefenen. Iemand hier wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

ZieMaar! schreef op maandag 10 januari 2005 @ 17:29:
Ik speel sinds kort, met Ajax. Ben landskampioen geworden (niet zo bijzonder, lijkt me, Ajax is volgens mij wel de beste Nederlandse ploeg), maar ik heb tot mijn verbazing ook de Champions League gewonnen, in mijn eerste seizoen. Mijn stats voor professionaliteit en mediaomgang zijn 20, mijn ambitie is 14, omgaan met druk 10 en trouwheid 10. Die stond op 12, maar toen ik aangaf dat ik geïnteresseerd was in Paauwe (die op dat moment unhappy was), werd die weer 10.

Professionaliteit heeft volgens mij te maken met de 'correctheid' van je antwoorden, dus altijd zeggen dat je denkt dat je gaat winnen, maar dat het erg lastig wordt enzo, volgens mij. Media omgang ook zoiets, trouwheid heb ik dus een beetje een idee, maar omgaan met de druk en ambitie, daar heb ik geen idee van hoe ik er invloed op kan uitoefenen. Iemand hier wel?
Ik maak mij helemaal niet druk om die dingen :) Ik heb toevallig gisteren ofzo eens gekeken naar hoe hoog ze waren, maar boeien doet hte me niet. Het levert geen punten of geld op he?

Het Emmenbestuur snapte ook wel dat ik met een salarisbudget van 600k p/m niet kon rondkomen en was zo lief mijn budget te verhogen naar 2 miljoen per maand _O_ Ook werd gelijk het transferbudget van 1 miljoen verhoogd naar 11,5 miljoen. Mag ook wel met 35 miljoen op de bank.
Dat vele geld verdienen in de HCE is vanaf de volgende patch wel verleden tijd :( SI heeft gemeldt op hun forum dat die bug opgelost gaat worden naar de realistische bedragen. Ik hoop wel dat ze de gele kaarten bug er ook uithalen want die is echt fucking irritant.

Ps. Het afgelopen seizoen met Emmen heb ik 52x geel en 0x rood gekregen. Toch ergens een vooruitgang in weten te boeken :)

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

King Nothing schreef op maandag 10 januari 2005 @ 17:44:
[...]

Ik maak mij helemaal niet druk om die dingen :) Ik heb toevallig gisteren ofzo eens gekeken naar hoe hoog ze waren, maar boeien doet hte me niet. Het levert geen punten of geld op he?
Nee, maar als je straks naar een andere club wilt speelt het wel mee hoe makkelijk dat word en hoe hoog je terecht komt in de league (qua aanbieding van clubs bedoel ik) ;)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Zo.

Ongemeen spannend is het hier. Ik sta 4 punten achter op de nummer 1, te weten Feyenoord. en guess tegen wie ik zo moet spelen? Juist...Feyenoord. Dus de titelrace is alles behalve beslist want mijn team is in topvorm.

Net heb ik me gekwalificeerd voor de 1/2 finale van de Champions League, door uit met 1-1 gelijk te spelen tegen Espanyol en thuis heb ik ze met maarliefst 7-0 verpletterd :) Nu wacht AC Milan....dus ik verwacht dat mn Europese avontuur ten einde komt nu.

G*dverd*mme...verloren van Feyenoord met 3-2 :( :(

Ook al uit de CL gelazerd. 0-0 thuis en 2-0 verloren uit.

En het lijkt erop dat je gewoon niks mag winnen. Net voor Feyenoord: Ineens 5 basisspelers weer geblesseerd. Gaat echt nergens meer over...en mooi dat die ook weer met kaarten begint te strooien...4 gemiddeld per wedstrijd de laatste 3 wedstrijden. En juist die spelers die al scherp stonden worden weer genaaid.

[ Voor 32% gewijzigd door Japser op 10-01-2005 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Ow wat een spanning. Het verschil tussen mij en Feyenoord is exact 3 punten geworden. Met nog een wedstrijd te gaan...Als Feyenoord verliest en ik win, dan ben ik kampioen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Japser schreef op maandag 10 januari 2005 @ 20:33:
Ow wat een spanning. Het verschil tussen mij en Feyenoord is exact 3 punten geworden. Met nog een wedstrijd te gaan...Als Feyenoord verliest en ik win, dan ben ik kampioen. :)
Nou komop, die wedstrijd duurt vast geen 3uur, houd ons niet langer in spanning

wij zitten allemaal om de minuut te updaten of je kampioen bent ofniet O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
Ok, ik zit hier nog met het probleem dat mijn pc het niet aan kan bijna, mijn cpu dan. Ik heb een amd athlon xp 1800, dus 1,53 GHz. en 2x512 mb DDR geheugen.

Als ik select recommended leagues doe, kiest ie alleen nederland en spanje, en dan nog maar 2 of 3 divisies.

Nu zit ik er over te denken om een AMD athlon xp 2800/3000/3200 aan te schaffen.
Nu ben ik benieuwd, zijn hier mensen met een amd athlon xp, hoeveel intern geheugen hebben jullie dan en hoe loopt het spel? hoeveel leagues worden geselecteerd als er wordt gekozen voor select recommended leagues?
Zodat ik straks met bv een 2800 niet hetzelfde probleem heb.

Bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Ik heb een 2800+ met 512mb geheugen. Als ik Select Recommended doe, kiest-ie 6 divisies uit Nederland, Duitsland, Frankrijk, Italië en Spanje. Zelf speel ik een game met alle divisies uit Nederland, Engeland, Italië en Brazilië, database large en dan loopt-ie prima. Soms wel even wachten tussen de dagen als er veel wedstrijden/transfers/ed zijn, maar dat ben ik inmiddels gewend van CM/FM.
Volgens mij is het wel zo bij FM dat je het meest hebt aan dikke cpu-power, dus als je het geld (er voor over) hebt, kun je ook upgraden naar een Athlon64, aangezien je dan ook wat meer futureproof bent :)

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
Ja, ben er niet zo heel erg in thuis in processors e.d., maar heb net een nw moederbord asus a7n8x-e deluxe, daar schijnt geen athlon 64 in te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Jasper:
Is die alles beslissende wedstrijd nou niet goed voor je afgelopen dat je niks mee post of hoe zit het? ;) Ik ben iig erg benieuwd of je kampioen bent geworden.

Ik ben wederom opnieuw begonnen met Sparta. Het is echt een uitdaging, totaal geen geld, schulden en een lening waar je bang van wordt. Speel met de tactiek zoals Jasper die gebruikt bij zijn Superboeren. Alleen laat ik mijn ML en MR niet met de 'pijltjes naar voren' spelen.

Sta na 11 wedstrijden bovenaan, 3 punten 'los' van Go Ahead en 5 op MVV die wel is waar wel een wedstrijd minder hebben gespeeld. Ben netjes 1e periode kampioen geworden maar met dit Sparta wil ik eigenlijk niet eens promoveren, de selectie heeft absoluut niet genoeg kwaliteiten om ook maar iets te doen in de HCE. Belangrijkste speler is uiteraard Danny Koevermans met 6 doelpunten clubtopscorer en op de 2e plaats in het 'doelpuntenklassement' achter good old Dennis de Nooijer.

Stiekem hoop ik dat Koevermans de aandacht zal trekken van subtoppers in de HCE zodat ik hem kan verkopen voor een leuk prijsje. Hij heeft een gelimiteerde afkoopsom in zijn contract staan van 1,2 miljoen euro, mocht ik hem daar voor kunnen verkopen O-) dan is Sparta in een klap uit de financiele ellende.

Hoe gaat het met de andere fanatieke FM'ers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Met mij iig goed, sta na 33 (van 46) wedstrijden op een keurige 7e plaats, vanavond (zit nu op mijn werk) hoop ik het seizoen af te maken en hopelijk te promoveren, er zal vanavond nog wel een uitgebreidere update volgen :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 16:07:
@ Jasper:
Is die alles beslissende wedstrijd nou niet goed voor je afgelopen dat je niks mee post of hoe zit het? ;) Ik ben iig erg benieuwd of je kampioen bent geworden.

Idd Jasper, die stilte voorspelt geen goeds...

Maargoed vraag twee (ik reken mezelf ook tot de fantieke FM aanhang). Seizoen 4 is inmiddels bijna afgelopen. Nadat we in seizoen 2 beiden kampioen waren geworden van respectievelijk Conference North en South, wist mijn maat vorig jaar maar net in de Conference National te blijven en ik liep op 3 punten het kampioenschap mis en in de finale van de play offs door penalty's uitgeschakeld O-)

Maargoed, ik denk dat zit dus wel snor voor dit seizoen. Mijn topspeler Lionel Morgan voor 1.5 miljoen (!) verkocht een Ipswich en daarvan enkele aankopen gedaan, maar echt beter werd me team niet en het seizoen naderde... Helaas niet veel bijzonders meer kunnen aantrekken en ik besloot het enkel bij een vervanger van Morgan te houden (robbie foy - ex liverpool). Had iig een vette bankrekening :Y) Mijn maat had zich echter wel flink versterkt en zou dus wel even gaan flammen en ik mocht enkel dromen van een tweede plek, althans dat was de bedoeling.

Je raadt het al, Cambridge City (mijn maat) begon slecht aan het seizoen, had toen een kleine opmars en heeft rond de 15 wedstrijden achter elkaar meegedaan om de play offs (géén titel). Na 25 wedstrijden vond hij het wel welletjes (zijn team was ook echt te wisselvallig :/ ) en hij heeft er genoeg aan gedaan, maar op een gegeven moment is alles uitgewerkt en kan je beter de eer aan jezelf houden ipv doormodderen. Hij vertrok naar Wallshall (Leaque Two). Daar strijdt hij nu om promotie via de play offs en vanwege de aantrekkelijke financien heeft hij zich flink kunnen versterken en zou de Leaque One niet eens misstaan. Nog een kleine 10 wedstrijden te gaan dus dat wordt vervolgd. De droom om met een conference south clubje de CL te winnen is iig onmogelijke meer :9

Aan mij de eer en de taak om het wel te bereiken 8) Seizoen begon prima, na 10 wedstrijden pas me eerste verlies, waarna ik me goed herpakte met een prima uit overwinning op de toenmalige nr 1. Maar toen gebeurde het :X 13 wedstrijden geen overwinning (8x verloren, 5x gelijk). Nog nooit meegemaakt, maar ik moet me woorden terugnemen in een eerdere discussie met King Nothing en Wildhagen hierover. Ik zakte langzaam af naar de 10/13 plek en het leek een lang seizoen te worden :'( Maargoed zoals het een echte manager betaamd heb het ik weer om kunnen zwaaien, en inmiddels (met nog kleine 10 wedstrijden te gaan) strijdt ik om de play offs plekken. Met nog 5 thuis- en 3 uitwedstrijden is dat zo goed als zeker binnen :9

Op de transfermarkt heb ik ook niet stilgezeten en heb inmiddels zo'n goed elftal bij elkaar gekocht (had nog genoeg over van die 1.5 mlj van Morgan) dat promotie via play offs een haalbare optie is en ook in de Leaque Two heb ik absoluut wat te zoeken. Bovendien nog twee talenten weten te verkopen (aan het einde van het seizoen). Spicer (ex arsenal) voor 300k & Dean Marney (ex spurs) voor 500k - kortom aan het einde van het seizoen weer 800k binnen, en dat is voor een conference clubje totaal niet verkeerd. Bij mijn financien ligt het probleem dan ook niet :7

Vanavond/Morgen maken we het seizoen af, dus wordt vervolgd met screenshots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Een screenie zegt meer dan 1000 woorden

Afbeeldingslocatie: http://www.j-klunder.demon.nl/Netniet.JPG

:(

3-1 verloren zelf van Ajax, maar omdat Feyenoord 0-0 speelde was ik dus toch al kansloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil iemand die dit leest eventjes naar mij de engele versie van de taal(als Nederlands kan graag) naar mij willen sturen.......naar r3laxed_m4rk@hotmail.com
ook hoe ik hem erin moet zetten.........laat eerst wat horen voordat je stuurt weet ik er vanaf....
alvast bedankt van diegene.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ohw jah ik zou ook graag de Megapatch willen hebben

sorry voor de moeite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Je zou ook de Europese versie kunnen KOPEN :) En de megapatch ( 8)7 ) doe je maar downloaden @ www.thedugout.net.

[ Voor 6% gewijzigd door Japser op 11-01-2005 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 19:49
Ik ben ook maar begonnen en ook met De Graafschap (puur toeval). Heb niet bijzonder veel aankopen gedaan, maar hier en daar toch een leuk spelertje meegepakt, ben jammergenoeg wel een paar talenten (voornamelijk Italianen) misgelopen, maar goed, De Graafschap is geen topclub.

M'n transfers in:
spoiler:
Chico, GK, 18 jaar, komt van RS Futebol (€35.000-) Talent, begint sowieso in de basis de eerste wedstrijd, wellicht de rest ook.
Daniel Olsen, FC, 24 jaar, komt van IFK Trollhättan (€0-)
Ken Hovstad, DRC, 18 jaar, komt van Holmestrand (Free)
Rasmus Lingren, ML, 19 jaar, free loan van Ajax
Harmus Hogenkamp , MC, 19 jaar, free loan van Zwolle

Jammergenoeg heb ik niet alleen naast talenten gegrepen, in de zoektoch naar een betere keeper en wat veldspelers kozen Rob van Dijk, Buskermolen, Fortes Rodriguez en nog een handjevol andere spelers niet voor mij, als assistent komt (hopelijk) Fred Grim. Andries Ulderink heb ik ontslagen omdat hij weigerde van Assistent naar normale coach te gaan.

Zojuist commentaar gekregen vanuit de media dat men bezorgt is dat ik te onervaren ben. Ik heb gereageerd dat ik de fans van De Graafschap denk te kunnen overtuigen. Dat leidde tot een hoop positieve reacties vanuit de spelersgroep en een 11 voor "Ability to handle pressure", "Ambition" en "Media Handling".

De voorbereiding was niet veel soeps, voornamelijk omdat ik bezig was met de opstelling, die ik overigens nog steeds niet helemaal rond heb. De eerste echt belangrijke pot was tegen HSC'21 in de eerste ronde van de oh zo bekende Amstel Cup.

De opstelling tegen HSC'21:

GK: Chico
DC: Karnebeek
DC: Bot
DC: van der Kruis
DMC: Berck Beelenkamp
ML: Lindgren
MC: Hogenkamp
MC: van Leerdam
MR: Sissing (Valeev, 45)
SC: van Beukering
SC: Olsen

Subs: Hovstad, de Graef, Ax, Bus, Klak, Duits en Valeev

De uitslag was een mooie 0-5 (ik speelde uit;)) Met 2 doelpunten van Hoogenkamp (heeft een pijltje naar voren, 22e en 60e minuut), Olsen (37e), Lindgren (79) en Valeev(83). Gelukkig geen gele/rode kaarten en blessures. Van Leerdam werd MoM met het magische cijfer 10. Lindgren kreeg hetzelfde cijfer, gevolgd door Hogenkamp en van der Kruis met een 9.

Kortom, de aankopen hebben deze keer in ieder geval bewezen waarom ze bij het machtige ( :X ) De Graafschap mogen spelen, ookal moeten ze zich echt gaan bewijzen in de komende wedstrijden tegen Roda JC (Uit, TV) en Twente (Thuis).

Edit: In de 2e ronde van de Amstel Cup moet ik trouwens op bezoek bij de volgende Amateurclub (KBG, nog nooit van gehoord )

[ Voor 4% gewijzigd door BoB_HenK op 11-01-2005 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Ej nie fukken met De Graafschap he! :P

Maak dr wat van...de club is t waard :) Trouwens nog een tip...koop James Quinn van Willem 2, die deed het goed bij mij in mn eerste seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ok, mijn tweede seizoen...

Het begon redelijk, kwam wel vrij langzaam op stoom, maar op een gegeven moment stond ik redelijk stabiel, zo rond de 4e-7e plek.

Relatief weinig blessures en schorsingen, dus dat kwam mooi uit.

Wat weer minder mooi was dat één van mijn topspelers en topscorers weg is gegaan halverwege het seizoen. Heb nog geprobeerd hem te behouden, maar dat wilde hij echt niet, daarom verkocht aan een League One-club.

Helaas is het sindsdien dus flink achteruit gegaan, nauwelijks meer gewonnen, wel veel verloren, waardoor ik uiteindelijk dus wéér buiten de play-offs ben geëindigd, deze keer iets ruimer dan vorig jaar. En tot overmaat van ramp krijg je dan ook nog eens last van een forse blessuregolf die, naast wat reservespelers, ook 4 van je basisspelers voor relatief lange tijd (4 weken tot 3 maanden) buitenspel zet...

Ook in de diverse cups ben ik net als vorig jaar weer uitgeschakeld in de 1e ronde.

Heb in de loop van dit jaar wel aanbiedingen gehad van Helmond Sport en FC Den Bosch, maar die heb ik beide afgewezen.

League-stand:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/linc3.JPG

Ik zit er nu ernstig aan te denken om een andere job aan te nemen, het begint me hier een beetje te vervelen, ben weer een beetje toe aan een nieuwe uitdaging, en zoals het nu gaat is het ook niet lekker meer.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
Japser schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 20:21:
Ej nie fukken met De Graafschap he! :P

Maak dr wat van...de club is t waard :) Trouwens nog een tip...koop James Quinn van Willem 2, die deed het goed bij mij in mn eerste seizoen.
Ik heb opzich wel genoeg spitsen, ik heb liever een degelijk DC, maar ik zal Quinn is even bekijken, bedankt voor de tip :)

Daarnet trouwens m'n eerste wedstrijd uit tegen Roda verloren, 2-1, nadat Cristiano een onterechte penalty in de 90e minuut binnenschoot...

Wat was je positie aan het einde van seizoen 1? Dat niet degraderen lijkt me in eerste instantie al lastig genoeg..

[ Voor 24% gewijzigd door BoB_HenK op 11-01-2005 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

http://gathering.tweakers...message/22522889#22522889

Kijk hier maar eens hoe ik het gedaan heb sinds ik ben begonnen met mijn carriere. Toch wel aardig wat progressie gemaakt :)

Mocht je tips willen voor DC's in je eerste seizoen, check hieronder:

spoiler:
- Ruud Kras (Ajax jeugd)
- Roel Brouwers (Roda JC)
- Glen Loovens (Excelsior)

[ Voor 32% gewijzigd door Japser op 11-01-2005 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
Damn, niet verkeerd, gelijk de 7e plek. Denk niet dat ik dat haal, ben toch een doorgewinterde CM-er (/FM-er), al zeg ik het zelf. Heb met uitzondering van de laatste 2 brakke CM versies alles vanaf 95/96 gespeeld O-) En ook in FM al mooie resultaten behaald (Cremonese in 3 seizoenen van serie C1/A naar serie A bijvoorbeeld:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Het belangrijkste is het materiaal wat je hebt ten beste te gebruiken :) En dat heb ik gedaan... En je hebt toch 2 miljoen te besteden met de Graafschap vanaf de start meen ik? Kom je best ver mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
Japser schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 21:04:
Het belangrijkste is het materiaal wat je hebt ten beste te gebruiken :) En dat heb ik gedaan... En je hebt toch 2 miljoen te besteden met de Graafschap vanaf de start meen ik? Kom je best ver mee :)
Dat is waar, ik heb het -denk ik- te veel in de free transfers gezocht, heb nog 1,492,728 over van de 1,5 miljoen die je krijgt 8)7 Tijd om in de winterstop wat leuke spelers te kopen/huren:). 1 ding scheelt, bij eerdere clubs had ik altijd een slecht financieel deel, hier zit ik met ruim 3 miljoen goed boven het :) nulpunt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Welke tactiek gebruik je eigenlijk? Damn ik kan je als het moet zo een hele walkthrough voor de Graafschap geven maar ik doe het niet :P En mocht je uiteindelijk 7de worden, krijg je meteen 8 miljoen ofzo en heb je geen problemen meeren kan je gaan bouwen aan een topteam zoals ik er nu heb staan :)

Net de update m.b.t Europese Club Rankings en ik sta op plaats 36 O-)

[ Voor 47% gewijzigd door Japser op 11-01-2005 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
Japser schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 21:09:
Welke tactiek gebruik je eigenlijk? Damn ik kan je als het moet zo een hele walkthrough voor de Graafschap geven maar ik doe het niet :P En mocht je uiteindelijk 7de worden, krijg je meteen 8 miljoen ofzo en heb je geen problemen meeren kan je gaan bouwen aan een topteam zoals ik er nu heb staan :)

Ik zit net je taktiek te bekijken, ik heb nagenoeg dezelfde taktiek (puur toeval, geboren uit het feit dat zongo/lindgren redelijke middenvelders zijn), alleen wissel ik de DMC in belangrijke wedstrijden tegen directe concurrenten waarschijnlijk in voor een AMC. Die taktiek werkte bij een aantal teams goed, hier overigens ook naar behoren, al met al heb ik pas net 2 wedstrijden achter de rug 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

sarinsarin schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 10:07:
Ok, ik zit hier nog met het probleem dat mijn pc het niet aan kan bijna, mijn cpu dan. Ik heb een amd athlon xp 1800, dus 1,53 GHz. en 2x512 mb DDR geheugen.

Als ik select recommended leagues doe, kiest ie alleen nederland en spanje, en dan nog maar 2 of 3 divisies.

Bvd
Ik heb zelfde processor, maar 512 mb ram en draai Engeland, Schotland, Brazilie en Nederland met grote database en full detail en van alle landen alle speelbare leagues aanstaan. Draait voor mij snel genoeg :) Ik kijk iet naar wat FM mij aaraad.
wildhagen schreef op maandag 10 januari 2005 @ 17:48:
[...]

Nee, maar als je straks naar een andere club wilt speelt het wel mee hoe makkelijk dat word en hoe hoog je terecht komt in de league (qua aanbieding van clubs bedoel ik) ;)
Als Emmenmanager heb ik na 4 jaar exact 0 joboffers gehad (nationaliteit iis NL) en naar een andere NL club ga ik toch niet zolang ik Emmen geen kampioen heb gemaakt :P of de CL heb gewonnen.
Als Redbridgemanager ben ik opeens een Engelsman en heb ik in totaal 19 joboffers gehad, 3 uit Schotland (alle 3 first division) en de rest uit Engeland, de eerste tijd League 2 clubs, de laatste paar waren top 10 clubs uit League One, waanvan Walsall mij het meeste aansprak, zij stonden 4e in L1 met nog 1 wedstrijd te gaan, ze bleven 4e en ze promoveerden via de playoffs, dus had ik nu Championship gespeeld kunnen hebben |:(
Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 16:07:

Redbridge: 4 wedstrijden in League 2 gespeeld, 0 gewonnen, 3 gelijk en 1 verloren.
Emmen: 1e UEFA Cup kwalificatiewedstrijd gespeeld tegen AEK Athene, 0-0. Competitie staat op het punt van beginnen.
Veel te wenig tijd om te spelen afgelopen dagen, zometeen nog even een uurtje of 2 denk ik, morgenavond weer, donderdag niet, vrijdag wel, zaterdag en zondag heb ik van alles te doen, maar ik zal proberen om door te spelen :P

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Japser schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 21:09:

Ik sta 211e _O_ en ik had nog nooit Europees gespeeld toen ik die update kreeg :D Toch staan er punten in van de afgelopen 5 seizoen behaald door Emmen :? Speelde mijn team stiekum Europees als ik 's nachts sliep? ;) :P

[ Voor 1% gewijzigd door King Nothing op 11-01-2005 21:27 . Reden: Dat had ook wel in een edit gekund :o ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
Stroomstoring, kan ik weer beginnen vanaf voor de eerste competitiewedstrijd, had net 3x op een rij gewonnen :X Maar goed, het is niet anders, nieuwe ronde, nieuwe kansen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

King Nothing schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 21:26:
[...]

Ik sta 211e _O_ en ik had nog nooit Europees gespeeld toen ik die update kreeg :D Toch staan er punten in van de afgelopen 5 seizoen behaald door Emmen :? Speelde mijn team stiekum Europees als ik 's nachts sliep? ;) :P
Ow dus jij slaapt nog wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Ssstttt :P
Van wie mag ik even een rechtsback lenen? Bij Redbridge zijn ze alle drie geblesseerd :X

w000000000t, eerste overwinning voor RFC is een feit, 0-2 bij York gewonnen _O_

Redbridge FC noem ik vanaf nu RFC, ik spel Redbridge te vaak verkeerd O-) RFC klinkt ook stoerder :P

/edit 3 ofzo

Emmen wint ook de 1e wedstrijd van het seizoen :)

/edit 4:
Emmen speelt UEFA Cup na een 0-0 en 2-2 tegen AEK Athene, de 2-2 was bij de Grieken.1e Ronde mag ik tegen Partizan Belgrado, eerste pot is uit, de return 2 weken later in Emmen.

[ Voor 39% gewijzigd door King Nothing op 11-01-2005 23:18 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Ik wordt af en toe wel een beetje moe van de grote hoeveelheid gele kaarten die je krijgt door protesteren. Toch vaak 2 a 3 per wedstrijd, omdat een spelertje 'furious' is.
Ik zag op het SiGames forum dit niet als bug staan.... hopelijk is het er wel een.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Er is overigens weer een nieuwe FM Sorted Update uit. Heeft iemand die al geprobeerd?

De wijzigingen die daar inzitten, werken die nou eigenlijk ook op bestaande games, of moet je echt een nieuwe game starten?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_fisherman
  • Niet online
Exocet schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 07:22:
Ik wordt af en toe wel een beetje moe van de grote hoeveelheid gele kaarten die je krijgt door protesteren. Toch vaak 2 a 3 per wedstrijd, omdat een spelertje 'furious' is.
Ik zag op het SiGames forum dit niet als bug staan.... hopelijk is het er wel een.
tis te zeggen, er worden nogal veel bugs niet opgelost/genegeerd, enkele die me al sinds het begin irriteren en er nog inzitten:

37. Player stats not completed unmasked
voor lower league managers echt wel irritant aangezien één 15+ echt wel het verschil kan maken

34. Doesn't remember split view selection
met highlights op key springt het voortdurend naar de 2dpitch waardoor ff terug aanzette ook niet altijd even evident is

12. Players complaining about lack of competitive action when injured
die Corbett die ik in een van me vorige posts vermeldde die gans seizoen geblesseerd was heb ik niet meer terug happy gekregen en moeten laten gaan, mooie financiele kater :/

1. News item only shows three players in Team of the Week when you have more than three
elke keer hij er 3 vermeldt zullen het er prolly wel meer zijn :P

nuja, fm is nu ook wel het soort spel waar de kleinste bug het seizoen een totaal nieuwe wending kan geven maar toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
King Nothing schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 21:24:
[...]

Ik heb zelfde processor, maar 512 mb ram en draai Engeland, Schotland, Brazilie en Nederland met grote database en full detail en van alle landen alle speelbare leagues aanstaan. Draait voor mij snel genoeg :) Ik kijk iet naar wat FM mij aaraad.

[
Wat vreemd, ik dus 1800 en 2x 512 mb RAM, Als ik alleen NL en Engeland speel (4 divisies totaal) database normal en geen full details, gaat het toch echt heel traag.

Mag ik vragen hoeveel leagues hij zelf aangeeft, als je select recommended doet?
ik weet dat je daar zelf niet op let, maar ik ben dan wel benieuwd of daaar dan ook meer leagues aangegeven worden.
Alvast bedankt in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een 2000+ met 1x 256mb en 1x 512mb. Als ik FM laat selecteren krijg ik 20 competities in 7 landen. Geloof wel met klein database maar goed. Ik host nu een online game (is het altijd wat trager) maar met 15 competities in 7 landen verloopt het lekker soepel :7.

Ik zal trouwens zo even een upadatje melden vanaf mijn kant, meneer Ziggy007 heeft al met veel plezier vertelt dat ik weg ben bij Cambridge City, maar bij Walsall ben ik nu bezig met de play offs :P.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.