Omdat ik mijzelf hier wel in interesseer, vroeg ik me af of er ook animo zou zijn voor een photoshop contest. Heeft er misschien iemand een idee van onderwerp?
Lijkt me grappig 
Misschien een cd-hoesje maken ofzo? Lijkt mij wel leuk namelijk.
Wat voor regels had je in gedachten? Dan bedoel ik met name:
welk bronmateriaal mag gebruikt worden?
welke andere programma's mogen gebruikt worden (illustrator, 3d-progs)
hoe wordt er gejureerd?
Misschien een cd-hoesje maken ofzo? Lijkt mij wel leuk namelijk.
Wat voor regels had je in gedachten? Dan bedoel ik met name:
welk bronmateriaal mag gebruikt worden?
welke andere programma's mogen gebruikt worden (illustrator, 3d-progs)
hoe wordt er gejureerd?
Volgens mij is dit al eens eerder geopperd en is dit toen niet helemaal doorgegaan.
Enfin, ik kan het topic zo gauw niet vinden, dit lijkt me nog steeds wel een leuk idee, dat cd hoesje lijkt me wel tof ja overigens, je zou bv. een nieuwe cd hoesje kunnen maken voor een bestaande cd, kijken of het beter kan (dit om de opdracht wat in te kaderen
)
Enfin, ik kan het topic zo gauw niet vinden, dit lijkt me nog steeds wel een leuk idee, dat cd hoesje lijkt me wel tof ja overigens, je zou bv. een nieuwe cd hoesje kunnen maken voor een bestaande cd, kijken of het beter kan (dit om de opdracht wat in te kaderen
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
Het lijkt mij wel lachuh om auto's te stylen. bumperkits enz. eronder.WhizzCat schreef op zondag 26 december 2004 @ 10:11:
Volgens mij is dit al eens eerder geopperd en is dit toen niet helemaal doorgegaan.
Enfin, ik kan het topic zo gauw niet vinden, dit lijkt me nog steeds wel een leuk idee, dat cd hoesje lijkt me wel tof ja overigens, je zou bv. een nieuwe cd hoesje kunnen maken voor een bestaande cd, kijken of het beter kan (dit om de opdracht wat in te kaderen)
No signature required.
Verwijderd
ik zal er eerder een 2d contest van maken dan
het idee van een cd hoesje vind ik wel leuk, kan je een beetje je stijl op richten, met WhizzCat wat dat betreft
overigens: wel meteen nu, want na oud en nieuw heeft niemand meer tijd natuurlijk
het idee van een cd hoesje vind ik wel leuk, kan je een beetje je stijl op richten, met WhizzCat wat dat betreft
overigens: wel meteen nu, want na oud en nieuw heeft niemand meer tijd natuurlijk
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2004 11:34 ]
Of bv. dat iedereen bv. een foto van een auto krijgt en dat hij deze mbv. photoshop zo origineel en mooi mogelijk moet maken. Maar een ideetje hoor
. Poll? Cd hoesje is ook leuk!
[ Voor 7% gewijzigd door Ives op 26-12-2004 11:33 ]
iedereen de zelfde foto laten restylen lijkt me leuk !
een auto heb ik es al es gedaan voor een vriend die iemand wou laten geloven dat hij opgezet was. :d
lijkt mij wel een leuke contest!
een auto heb ik es al es gedaan voor een vriend die iemand wou laten geloven dat hij opgezet was. :d
lijkt mij wel een leuke contest!
http://www.sillevl.be - blog http://www.sillevl.be/blog - flickr http://www.flickr.com/sillevl
Dit topic hangt van flintertjes ideeën aan elkaar. Ik wens jullie veel succes maar... ik vraag me af wat er van terecht komt. Iemand moet de leiding nemen, iemand moet een vast plan en regels opstellen. Ik heb niet het idee dat Ives zich daartoe geroepen voelt, zo sumier als hij hier dit topic begint.
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Volgens mij moet je dit meer als een brainstorm sessie zien dan een feittelijke organisatie van een contestDark Blue schreef op zondag 26 december 2004 @ 15:03:
Dit topic hangt van flintertjes ideeën aan elkaar. Ik wens jullie veel succes maar... ik vraag me af wat er van terecht komt. Iemand moet de leiding nemen, iemand moet een vast plan en regels opstellen. Ik heb niet het idee dat Ives zich daartoe geroepen voelt, zo sumier als hij hier dit topic begint.
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
Poll: Wat voor een photoshop contest wil jij?
• Iedereen dezelfde foto laten restylen.
• Een cdhoesje ontwerpen.

Ook een poll maken? Klik hier
• Een photoshop only wedstijd.
• Een photoshop,PSP,illustrator en painter wedstrijd.
• Een 2D wedstrijd.

Ik heb painter bij de opties (enkel bij de keuze opties) gezet
• Iedereen dezelfde foto laten restylen.
• Een cdhoesje ontwerpen.
• Een photoshop only wedstijd.
• Een photoshop,PSP,illustrator en painter wedstrijd.
• Een 2D wedstrijd.
Ik heb painter bij de opties (enkel bij de keuze opties) gezet
[ Voor 11% gewijzigd door Ives op 26-12-2004 19:43 . Reden: Preatorian wilde painter, wij geven painter :) ]
Verwijderd
Painter 9 meetellen plz :]
misschien is een "battle" ook wel leuk zoals ze op shadowness.com vroeger hadden. (kan met 2 of meer).
iemand begint met een pic maken, stuurt deze naar de 2e persoon. deze bewerkt hem zo cool mogelijk en stuurt hem naar de volgende (of weer naar persoon 1) die hem weer bewerkt, dan weer naar 2 etc. (een afgesproken aantal keren).
aan het eind worden alle "tussenresultaten" gepost en bepaald het publiek wie hem steeds het beste heeft bewerkt
ps: wauw, wat ben ik slecht in dingen uitleggen
als jullie 't niet snappen kan ik nog wel een poging doen als 't nodig is
misschien is een "battle" ook wel leuk zoals ze op shadowness.com vroeger hadden. (kan met 2 of meer).
iemand begint met een pic maken, stuurt deze naar de 2e persoon. deze bewerkt hem zo cool mogelijk en stuurt hem naar de volgende (of weer naar persoon 1) die hem weer bewerkt, dan weer naar 2 etc. (een afgesproken aantal keren).
aan het eind worden alle "tussenresultaten" gepost en bepaald het publiek wie hem steeds het beste heeft bewerkt
ps: wauw, wat ben ik slecht in dingen uitleggen
Waarom niet, zoals die 3D contest topics, een thema waarbinnen je helemaal uit je dak kan gaan?
Photoshop tennis lijkt me minder leuk omdat je dan steeds op de ander moet wachten en het niet zo massaal is als een vrije open opdracht.
Photoshop tennis lijkt me minder leuk omdat je dan steeds op de ander moet wachten en het niet zo massaal is als een vrije open opdracht.
Agree with above.
Er is al een 3d contest, daar kan best een 2d tegenhanger van komen. Lijkt me zeer leuk, vooral omdat de gemiddelde persoon denk ik toch beter is in 2d dan 3d. Ik ben voor!
Er is al een 3d contest, daar kan best een 2d tegenhanger van komen. Lijkt me zeer leuk, vooral omdat de gemiddelde persoon denk ik toch beter is in 2d dan 3d. Ik ben voor!
neh, daar ben ik niet creatief genoeg voor om zelf iets te verzinnen 
geef mij maar een "opdracht" en een startfoto en ik bak er iets van...
geef mij maar een "opdracht" en een startfoto en ik bak er iets van...
op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
Ikzelf ben ook voor een foto restylen (cdhoesje maken moesten 3 weken geleden nog voor plastische opvoeding doen voor school) daar heb je minder creativiteit voor nodig.
Zouden we wel of geen wacom's (dankje xiqum) toelaten?
[ Voor 15% gewijzigd door Ives op 27-12-2004 09:48 ]
Lang, lang geleden, waren er regelmatig thema-topics.. ik zal in het devschuur crewforum eens een balletje opgooien om te vragen wat we hiermee zullen doen.
Wacom's, noemen ze dat. Dan moet je dus kijken waar men de grens lecht; photoshop contest, 2d contest, photorestyle, thema.Ives schreef op maandag 27 december 2004 @ 09:16:
Zouden we wel of geen teken-dingen-om-op-je-pc-aan-te-sluiten (kan niet op de naam komen) toelaten?
Aangezien de poll uitwijzen dat ze liefst een photoshop only met een foto die ze moeten aanpassen zullen we dat best zo doen zeker. Vriendelijk dat je dat eens wil vragen pelle.
Verwijderd
Count me in !
Ik doe ook regelmatig mee op www.photoshopcontest.com, (portfolio). Kan erg leuk zijn.
Ik doe ook regelmatig mee op www.photoshopcontest.com, (portfolio). Kan erg leuk zijn.
Ik denk dat je flink wat mensen op de tenen trapt als je wacoms uit wil sluitenIves schreef op maandag 27 december 2004 @ 09:16:
Ikzelf ben ook voor een foto restylen (cdhoesje maken moesten 3 weken geleden nog voor plastische opvoeding doen voor school) daar heb je minder creativiteit voor nodig.![]()
Daarbij wil ik meteen toegeven dat ik er een heb, daar - altijd - mee werk, en nooit een normale muis aanraak (afgezien van 3dshooters).
[ Voor 12% gewijzigd door Clay op 27-12-2004 10:14 ]
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
Poll: Ik wil
• dat Wacom's niet worden toegelaten
• Dat Wacom's worden toegelaten

• dat Wacom's niet worden toegelaten
• Dat Wacom's worden toegelaten
Verwijderd
Waarom niet iedereen hetzelfde CD hoesje laten ontwerpen? Zo is erg makkelijk te beoordelen wie er gewonnen heeft. Bij je inzending moet je dan een bestand bijvoegen, met de thematiek en wat alles voorstelt. Er moet dus een gedachte achter zitten. Dat lijkt mij veel leuker.
Er zijn talloze dingen mogelijk, cdhoesje hebben we volgens mij zelfs al eens gehad 
[rml][BC3] THEMA: Ontwerp een cd doosje[/rml]
En verder hadden we nog:
[rml][Thema] Ontwerp een kerstkaart 8-)[/rml]
[rml][BC3] THEMA: Ontwerp een postzegel ![/rml]
[rml][BC3] THEMA design[/rml]
[rml][BC3] THEMA: Parodie op tv (programma) Logo''s[/rml]
[rml][Thema/HW] Maak een affiche voor een museum.[/rml]
Nog een thema: signatures
[rml][THEMA : d e s i g n] Blik-etiket[/rml]
[rml][Thema] Ontwerp een Wijn etiket[/rml]
[rml][BC3] THEMAdesign: Ontwerp een agenda[/rml]
THEMAdesign: Ontwerp een computer
THEMA: Ontwerp een filmposter
[rml][BC3] THEMA: Ontwerp een cd doosje[/rml]
En verder hadden we nog:
[rml][Thema] Ontwerp een kerstkaart 8-)[/rml]
[rml][BC3] THEMA: Ontwerp een postzegel ![/rml]
[rml][BC3] THEMA design[/rml]
[rml][BC3] THEMA: Parodie op tv (programma) Logo''s[/rml]
[rml][Thema/HW] Maak een affiche voor een museum.[/rml]
Nog een thema: signatures
[rml][THEMA : d e s i g n] Blik-etiket[/rml]
[rml][Thema] Ontwerp een Wijn etiket[/rml]
[rml][BC3] THEMAdesign: Ontwerp een agenda[/rml]
THEMAdesign: Ontwerp een computer
THEMA: Ontwerp een filmposter
Lijkt me een goed idee. Ik denk dat, watvoor thema er dan ook wordt gekozen, het doel wel zèèr vast omlijnd moet zijn; dit heeft zn nut inmiddels al twee maal in het 3d-contest bewezen.
Persoonlijk ligt de grens van "2d" of "Photoshop"-only nogal dicht bij mekaar 
't Is een leuk idee, zal ook zeker meedoen.. alleen lijkt het me zeker zinvol er (eerst) een aantal regels voor op te stellen. En eigenlijk is het het handigst dat te doen voordat je een topic opent
Maar goed, prima initiatief dus, maar zorg voor afkadering van regels.
't Is een leuk idee, zal ook zeker meedoen.. alleen lijkt het me zeker zinvol er (eerst) een aantal regels voor op te stellen. En eigenlijk is het het handigst dat te doen voordat je een topic opent
Maar goed, prima initiatief dus, maar zorg voor afkadering van regels.
[rml][ Photoshop]Fotorestyle[/rml]
Dit is een begin, ik hoop dat het leuk word.
Als iemand input heeft/wilt geven, email/msn mij dan
Dit is een begin, ik hoop dat het leuk word.
Als iemand input heeft/wilt geven, email/msn mij dan
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()