De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Ik heb dus al 5 jaar geen agenda meer
[edit]
http:// voor m''n image gezet... dan hoef je niet de hele tijd tegen dat kruisje aan te kijken
Agenda''s zijn helaas een genoodzaakt kwaad, want andere vergeet ik echt alles
|{ brrr }] |
Edit: komtie:
Verwijderd
Verwijderd
2001>2002??? 2002 is toch groterOp donderdag 10 mei 2001 13:00 schreef Yellow het volgende:
[afbeelding]
btw mijn agenda:

zal zo ff eentje maken volgens de thema regels
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

* DeFeCt heeft al 3 jaar geen gewone agenda meer en ook geen tijd om er eentje te ontwerpen.
Ach zat ik nog maar op school...
dus meestal gebruik ik dit:
daar heb ik er ook zo''n kleine 1000 van liggenOp donderdag 10 mei 2001 14:07 schreef Hangloozz het volgende:
agenda gebruik ik eigenlijk nooit, maar ik doe wel elk jaar een nieuwe vulling in het ding
dus meestal gebruik ik dit:
[afbeelding]
Verwijderd
Hehe, volgens mij zijn wij allebei tot dezelfde conclusie gekomen, hetzij wat anders verwoordOp donderdag 10 mei 2001 14:47 schreef Wesley het volgende:
[afbeelding]
Op donderdag 10 mei 2001 12:46 schreef Pelle het volgende:
[afbeelding]
Ik heb dus al 5 jaar geen agenda meer
[edit]
http:// voor m''n image gezet... dan hoef je niet de hele tijd tegen dat kruisje aan te kijken
Ik zit hier ziek thuis, dus je moet wat.Op donderdag 10 mei 2001 15:18 schreef Blue-eagle het volgende:
Ripoff
Thnks!Op donderdag 10 mei 2001 15:13 schreef nelis het volgende:
dees is cool
Ineens.heb.je.het:je.maakt.een.agenda>:)
Idd gaaf gedaanOp donderdag 10 mei 2001 15:23 schreef Pelle het volgende:
[..]
Thnks!
Ineens.heb.je.het:je.maakt.een.agenda>:)
Uhh ja...Op donderdag 10 mei 2001 15:15 schreef Xion het volgende:
Mocht B.RHINO niet kunnen kiezen:
[afbeelding]
![]()
Misschien worden die thematopics toch wat teveel van het goeie...
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Verwijderd
(Weer) met B-Top eens, want heb geen inspiratie meer, en ik HOEF natuurlijk ook niets te posten, maar ik vind het wel leuk, als het wat minder kan krijg je inderdaad ook mooiere dingen... Anyway, na 10 min. had ik geen zin meer:Op donderdag 10 mei 2001 14:35 schreef B-Top het volgende:
Als we de thema designs nou wat gingen doseren(2x per maand) dan komen er vast een stuk leukere dingen uit.

Verwijderd
Kvind het wel wat weg hebben van je postzegels... Hij is alleen een beetje aan de lichte kant, en de kleuren zouden wat voller mogen...Op donderdag 10 mei 2001 17:03 schreef Seraph het volgende:
[..]
(Weer) met B-Top eens, want heb geen inspiratie meer, en ik HOEF natuurlijk ook niets te posten, maar ik vind het wel leuk, als het wat minder kan krijg je inderdaad ook mooiere dingen... Anyway, na 10 min. had ik geen zin meer:
[afbeelding]
Verwijderd
Ziet er wel cool uit, maar iets te groen naar mijn menig.Op donderdag 10 mei 2001 23:19 schreef madnerd het volgende:
mjah, ik ben ook ff 20mins bezig geweest, geen zin meer, ''k morgen wel weer verder.
preview:
[afbeelding]
Suc6
Verwijderd
nou niet zo negatief.. hij heeft er toch een halfnaakte dame op gezetOp vrijdag 11 mei 2001 00:44 schreef Xion het volgende:
[..]
Ziet er wel cool uit, maar iets te groen naar mijn menig.
Suc6
Het ziet er wel leuk uit, maar het is niet echt functioneel, als je voor elke dag een aparte pagina gaat gebruiken, dan krijg je minimaal een agenda van 365 pagina`s...
Link en rechts, dubbel bedrukt? Valt nog wel mee hoor...Op vrijdag 11 mei 2001 22:18 schreef B.RHINO het volgende:
[..]
Het ziet er wel leuk uit, maar het is niet echt functioneel, als je voor elke dag een aparte pagina gaat gebruiken, dan krijg je minimaal een agenda van 365 pagina`s...
die is echt vet, ik heb geprobeerd zo''n effect na te maken door een layer te nemenOp donderdag 10 mei 2001 23:19 schreef madnerd het volgende:
mjah, ik ben ook ff 20mins bezig geweest, geen zin meer, ''k morgen wel weer verder.
preview:
[afbeelding]
-clouds te rendere
-mosaic op 10
-color layer erover
maar dan is het nog zo plat, hoe heb jij die soort van diepte erin gekregen?
welke diepte:?Op vrijdag 11 mei 2001 22:24 schreef woutf het volgende:
[..]
die is echt vet, ik heb geprobeerd zo''n effect na te maken door een layer te nemen
-clouds te rendere
-mosaic op 10
-color layer erover
maar dan is het nog zo plat, hoe heb jij die soort van diepte erin gekregen?
volgens mij gewoon:
-clouds
-mosaic
-dodge
-burn
-grid erover