hallow 
even voor de geïnterreseerden ->
ik weet dat er al een [thema] design open staat, maar deze is zo bizar en vreemd dat ik dacht "hey, leuke afwisseling"
lees eerst de opdracht maar even
opdracht
Ok, de opdracht is een beetje een bizarre, en ik ga het dus ook aan banden leggen, want anders is het veel te vrij.
iedereen kent wel die liter-blikken soep van de Unox oid toch? en daar zit een grote langwerpige plak op, het etiket genoemd
Zo'n ding gaan we nu maken
een grootte van 10 cm hoog bij 25 cm breed, het moet een etiket worden voor een literblik, en dat wordt niet zomaar een blik voor iets (bijv. gel heeft een HEEL andere voorkant dan groentesoep)
het etiket dat gemaakt moet worden wordt een etiket van een blik leervoer
dit 'leervoer' is spul dat, wanneer jij dat in je haren smeert/opeet/in baddert/in je navel kwakt, je daar heel goed van kan gaan leren!

Verzin dus
• een naam voor jou merk Leervoer
• wat je er mee moet doen
• eventueel voedingswaarde/ingrediënten (zoals op een echt blik)
• een etiket natuurlijk...
leuke opdracht? origineel iig wel
nou mensen, SUCCES!
en als je het niet meer weet, pak even je blik leervoer om inspiratie te krijgen
is er btw nog iets niet duidelijk, dan hoor ik dat wel
[edit]breed en hoog omgewisseld, thx Necromancy
even voor de geïnterreseerden ->
ik weet dat er al een [thema] design open staat, maar deze is zo bizar en vreemd dat ik dacht "hey, leuke afwisseling"
lees eerst de opdracht maar even
opdracht
Ok, de opdracht is een beetje een bizarre, en ik ga het dus ook aan banden leggen, want anders is het veel te vrij.
iedereen kent wel die liter-blikken soep van de Unox oid toch? en daar zit een grote langwerpige plak op, het etiket genoemd
Zo'n ding gaan we nu maken
een grootte van 10 cm hoog bij 25 cm breed, het moet een etiket worden voor een literblik, en dat wordt niet zomaar een blik voor iets (bijv. gel heeft een HEEL andere voorkant dan groentesoep)
het etiket dat gemaakt moet worden wordt een etiket van een blik leervoer
dit 'leervoer' is spul dat, wanneer jij dat in je haren smeert/opeet/in baddert/in je navel kwakt, je daar heel goed van kan gaan leren!
Verzin dus
• een naam voor jou merk Leervoer
• wat je er mee moet doen
• eventueel voedingswaarde/ingrediënten (zoals op een echt blik)
• een etiket natuurlijk...
leuke opdracht? origineel iig wel
nou mensen, SUCCES!
en als je het niet meer weet, pak even je blik leervoer om inspiratie te krijgen
is er btw nog iets niet duidelijk, dan hoor ik dat wel
[edit]breed en hoog omgewisseld, thx Necromancy