Ok, eerst even dit: Misschien dat dit thema weer iets te snel komt of zo... maar het thema onderwerp 'Ontwerp een stripfiguur' bloedde een beetje dood... dus vandaar.
Deze week:
Ontwerp een computerkast
Kijk maar eens naar dat grote grijze bakbeest naast je monitor (of onder je monitor) ziet er niet echt uit... tenminste die van mij niet, de laatste jaren komt er steeds meer 'design' en wordt de computer een soort 'meubel' ik ben erg benieuwd naar jullie creaties!
Regels:
- Alle grafische programma`s mogen worden gebruikt.
- Probeer het plaatje (voor modem gebruikers) een beetje binnen de perken te houden
- Elk formaat computer mag dus bigtowers, minitowers zijn geen probleem.
- Op de computer moet in ieder geval een diskette station en een cdrom drive te zien zijn, en uiteraard een power knop + resetknop (want de meesten werken nog steeds met windows
)
Veel succes ermee!
Deze week:
Ontwerp een computerkast
Kijk maar eens naar dat grote grijze bakbeest naast je monitor (of onder je monitor) ziet er niet echt uit... tenminste die van mij niet, de laatste jaren komt er steeds meer 'design' en wordt de computer een soort 'meubel' ik ben erg benieuwd naar jullie creaties!
Regels:
- Alle grafische programma`s mogen worden gebruikt.
- Probeer het plaatje (voor modem gebruikers) een beetje binnen de perken te houden
- Elk formaat computer mag dus bigtowers, minitowers zijn geen probleem.
- Op de computer moet in ieder geval een diskette station en een cdrom drive te zien zijn, en uiteraard een power knop + resetknop (want de meesten werken nog steeds met windows
Veel succes ermee!