klopt dit..? en heeft iemand anders ook zn telefoon gehad zonder een verzendbericht? (bij Hi that is..)Imperium schreef op maandag 17 januari 2005 @ 18:06:
okeej vanmiddag gebeld, en ze zeiden dat je niet persé zon mail hoeft te krijgen, ze zeiden voor mijn order nummer staat. Afleverdatum 18 Januari 2005. dus ik hoop em morgen binnen te krijgen
heeft er al iemand gebruik gemaakt van de actie van vodafone?
ik heb ze net een mailtje gestuurd met een aantal vragen.
onder andere:
Is het toestel vodafone branded?
is het toestel sim-lock vrij?
wat is de levertijd?
zitten alle originele accessoires erbij?
ik heb namelijk zeker wel interesse in deze actie.
Vodafone 200 1 jaar
150 sms
D500 GRATIS!
terwijl als je in de tabel kijkt voor de normale prijs deze 229 euro is bij hetzelfde abbonement.
als ik antwoord heb op mijn vragen zal ik deze hier ook posten, als er tenminste nog meer mensen in deze actie geinteresseerd zijn?
en zouden jullie mij kunnen zeggen of jullie deze actie wel of niet zouden doen en waarom?
het is wel betrouwbaar want het is gewoon in de online shop van vodafone zelf.
1jaars knallers noemen ze het.
onder andere:
wat is de levertijd?
Vodafone 200 1 jaar
150 sms
D500 GRATIS!
terwijl als je in de tabel kijkt voor de normale prijs deze 229 euro is bij hetzelfde abbonement.
als ik antwoord heb op mijn vragen zal ik deze hier ook posten, als er tenminste nog meer mensen in deze actie geinteresseerd zijn?
en zouden jullie mij kunnen zeggen of jullie deze actie wel of niet zouden doen en waarom?
Fly or Die
Verwijderd
Beetje vage aanbieding, bij dit 200 1 jaar abonnement betaal je 42,50 per maand i.p.v. 28,50. Als je het normale abonnement 200 1 jaar neemt betaal je 104,99 voor het toestel.
Dus kleine rekensom : 1 jaars knaller : 12 x 42,50 = 510
1 jaar 200 + d500 = 12 x 28,50 + 104,99 = 446,99.
Dus met de aanbieding ben je duurder uit dan met een normaal abo terwijl je evenveel belminuten krijgt, of het bedrag dat bij de aanbieding staat klopt niet??
Dus met de aanbieding ben je duurder uit dan met een normaal abo terwijl je evenveel belminuten krijgt, of het bedrag dat bij de aanbieding staat klopt niet??
Er zit nog een 150 sms bundel bij welke ook 14 euro per maand kost.
28.50 + 14 = 42.50
28.50 + 14 = 42.50
iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85
Waar heb je die actie zien staan? want dan heb ik er denk ook wel interesse inN-E-R-D schreef op maandag 17 januari 2005 @ 23:45:
heeft er al iemand gebruik gemaakt van de actie van vodafone?
onder andere:
wat is de levertijd?
Vodafone 200 1 jaar
150 sms
D500 GRATIS!
Kheb hem al gevonden
http://onlinewinkel.vodafone.nl/vodafone/mcsmambo.p
En ik heb hem gelijk besteld daar
Nu maar afwachten hoelang het duurt!
[ Voor 9% gewijzigd door Tubbietje op 18-01-2005 01:04 ]
Intel Core i7 4770K + 8x LG 24EB23 | New iPad 16GB WiFi | Xiaomi Mi Mix 2 | Microsoft Surface Pro 3 i5 128GB
Klopt het dat de camera nogal wat moeite heeft met foto's maken van dingen die redelijk dichtbij zijn? Ik bedoel dat ik met mijn D500 bijvoorbeeld absoluut geen tekst (lettergrootte van een krantenartikel oid) leesbaar op de foto kan krijgen. Deze wordt dan heel wazig.
Ohja.. wat doet de snelkoppeling "6" nou eigenlijk precies tijdens het gebruik van de camera?
Ohja.. wat doet de snelkoppeling "6" nou eigenlijk precies tijdens het gebruik van de camera?
Verwijderd
Kun je niet beter een apart topic maken over de aanbieders van de D500 word helemaal para als ik deze topic nalees gaat alleen maar over kpn dit tmobile dat

Verwijderd
Ben ik het helemaal mee eens, tis echt een zooitje hierVerwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 08:40:
Kun je niet beter een apart topic maken over de aanbieders van de D500 word helemaal para als ik deze topic nalees gaat alleen maar over kpn dit tmobile dat
Ja ook ik begaf me steeds minder in dit topic om die reden.
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Nee van die lui die die vragen 10.000 keer van hoe ze hun USB dongle moeten aansluiten, das lekker
en allemaal van die stomme vragen die allang beantwoordt zijn eerder in dit forum. en waar ik ook niet goed van wordt is van die lui die er 200 games op willen zetten en dan vragen ze zich af waarom het toestel zo happert
. koop gewoon een PS2 of zo joh
En als er dan iemand komt met een abbo aanbieding, is dit natuurlijk oke..... want er lopen hier ook mensen rond die nog geen D500 hebben, en als we dan allemaal de aanbiedingen in de gaten houden voor elkaar is dat alleen maar ten goede van dit forum.

En als er dan iemand komt met een abbo aanbieding, is dit natuurlijk oke..... want er lopen hier ook mensen rond die nog geen D500 hebben, en als we dan allemaal de aanbiedingen in de gaten houden voor elkaar is dat alleen maar ten goede van dit forum.
ツ
Goed zo, back to the D500 dan! En over die USB dongle, tja misschien een faq in de startpost zetten? Samen met de tutorial over hoe je de java games op je telefoon kan zetten..
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
Verwijderd
Ik snap ook niet zo goed wat ie doet maar ik weet wel dat de refresh rate van je beeld veranderd. Kijk maar eens met je telefoon naar het beeldscherm (zie je die balken) en gebruik snelkoppeling 6. Maar wat je eraan hebt snap ik nietdix schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 03:01:
Klopt het dat de camera nogal wat moeite heeft met foto's maken van dingen die redelijk dichtbij zijn? Ik bedoel dat ik met mijn D500 bijvoorbeeld absoluut geen tekst (lettergrootte van een krantenartikel oid) leesbaar op de foto kan krijgen. Deze wordt dan heel wazig.
ja inderdaad, er zit nog een sms bundel bij van 150 SMS, nu is deze inderdaad wel verplicht maar ik heb toch een sms bundel nodig. ik heb nu bij t-mobile ook een sms bundel van 120 sms'jes.Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 00:02:
Beetje vage aanbieding, bij dit 200 1 jaar abonnement betaal je 42,50 per maand i.p.v. 28,50. Als je het normale abonnement 200 1 jaar neemt betaal je 104,99 voor het toestel.
ik ga hem vandaag ook maar bestellen, maar wil eigenlijk even de antwoorden op mijn vragen afwachten dus hopen dat ze beetje snel terug mailen. anders maar even bellen.
en hoe zit het trouwens met de laagste prijs garantie van the phone house? kan iik daar nu ook gebruik van maken als ik ze zeg dat ie bij vodafone (wel alleen via de online shop) gratis is?
[edit] O ja en mag ik misschien vragen waar je hem gezien hebt voor 104,99 bij een 1-jarig vodafone 200 abbonement? bij elke webshop waar ik kijk zit iet rond de 230 euro? [edit]
[ Voor 18% gewijzigd door Fjeze op 18-01-2005 11:15 ]
Fly or Die
Geachte heer ****,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Samsung SGH-D500 pakket Info/Inhoud:
-Samsung SGH-D500
-Accu 3,7V Li-ion polymer BST3078BE
-Lader 100-240V 50/60Hz -> 5V 0,7A TAD137ESE
-Polskoord
-Externe speaker met draaglus
-Stereo headset met gesprekstoets
-Pakket handleidingen:
-Nederlandse handleiding GH68-06220A
-Engelse handleiding GH68-06020A
-Franse handleiding GH68-06023A
-Warranty card GG68-00034A
Alleen toestellen uit een Vodafone live! pakket voor prepaid en abonnees
hebben een zogenaamde Netwerklock. Deze toestellen werken met alle
Vodafone SIM-kaarten, zowel prepaid als abonnee. SIM-kaarten van een
ander netwerk worden niet geaccepteerd.
De Samsung D500 is geen Vodafone live!-toestel en is dan ook niet
voorzien van een Netwerklock
De Samsung D500 kan i.c.m. een Vodafone abonnement/Prepaid inderdaad
gebranded zijn.
Heeft u vragen over het kopen of bestellen via de Online winkel, het
annuleren of wijzigen van bestellingen, het leveren van producten, kijk
dan eerst naar de 'Veelgestelde vragen' op www.vodafone.nl- online
winkel. Staat uw vraag er niet bij, stuur dan een e-mail naar de Online
winkel: Onlinewinkel.nl@vodafone.com . Ook kunt u contact opnemen via
het telefoonnummer 0800-0560 of, als u al klant bent, bel dan mobiel
naar 1200.
Indien u over deze e-mail contact met ons wilt opnemen, vermeld dan het
e-mailreferentienummer uit het 'onderwerp'-veld en uw mobiele nummer.
U kunt voor vragen ook gratis bellen met het algemene Vodafone
informatienummer (0800-0560). We zijn zeven dagen per week, 24 uur per
dag bereikbaar.
Meer informatie over onze diensten vindt u op onze website:
www.vodafone.nl.
Met vriendelijke groet,
Vodafone E-mailklantenservice
Dit kreeg ik terug op mijn vragen die ik hier eerder gepost heb, ik ga de telefoon in ieder geval bestellen. hij is dus gewoon sim-lock vrij maar kan vodafone branded zijn, maar dat denk ik niet want tot nu toe waren alle vodafone branded toestellen ook voorzien van een simlock.
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Samsung SGH-D500 pakket Info/Inhoud:
-Samsung SGH-D500
-Accu 3,7V Li-ion polymer BST3078BE
-Lader 100-240V 50/60Hz -> 5V 0,7A TAD137ESE
-Polskoord
-Externe speaker met draaglus
-Stereo headset met gesprekstoets
-Pakket handleidingen:
-Nederlandse handleiding GH68-06220A
-Engelse handleiding GH68-06020A
-Franse handleiding GH68-06023A
-Warranty card GG68-00034A
Alleen toestellen uit een Vodafone live! pakket voor prepaid en abonnees
hebben een zogenaamde Netwerklock. Deze toestellen werken met alle
Vodafone SIM-kaarten, zowel prepaid als abonnee. SIM-kaarten van een
ander netwerk worden niet geaccepteerd.
De Samsung D500 is geen Vodafone live!-toestel en is dan ook niet
voorzien van een Netwerklock
De Samsung D500 kan i.c.m. een Vodafone abonnement/Prepaid inderdaad
gebranded zijn.
Heeft u vragen over het kopen of bestellen via de Online winkel, het
annuleren of wijzigen van bestellingen, het leveren van producten, kijk
dan eerst naar de 'Veelgestelde vragen' op www.vodafone.nl- online
winkel. Staat uw vraag er niet bij, stuur dan een e-mail naar de Online
winkel: Onlinewinkel.nl@vodafone.com . Ook kunt u contact opnemen via
het telefoonnummer 0800-0560 of, als u al klant bent, bel dan mobiel
naar 1200.
Indien u over deze e-mail contact met ons wilt opnemen, vermeld dan het
e-mailreferentienummer uit het 'onderwerp'-veld en uw mobiele nummer.
U kunt voor vragen ook gratis bellen met het algemene Vodafone
informatienummer (0800-0560). We zijn zeven dagen per week, 24 uur per
dag bereikbaar.
Meer informatie over onze diensten vindt u op onze website:
www.vodafone.nl.
Met vriendelijke groet,
Vodafone E-mailklantenservice
Dit kreeg ik terug op mijn vragen die ik hier eerder gepost heb, ik ga de telefoon in ieder geval bestellen. hij is dus gewoon sim-lock vrij maar kan vodafone branded zijn, maar dat denk ik niet want tot nu toe waren alle vodafone branded toestellen ook voorzien van een simlock.
Fly or Die
uhmzzz hij doet het opeens?!
owkee im a happy bleuthooth and easystudio - with a d500 camper
[ Voor 81% gewijzigd door DaannO op 18-01-2005 15:06 ]
Verwijderd
Ehmz hoe zat het ook al weer met opladen op het begin???
Eerst batterij opmaken ofzo?? daarna 12 uur opladen?? en dan?
Ik zou hem de eerste keer gewoon helemaal opmaken, daarna een nacht aan de oplader. Vanaf dan kun je hem als hij helemaal leeg is gewoon opladen (duurt maar 90 minuten ofzo)Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 13:39:
Ehmz hoe zat het ook al weer met opladen op het begin???
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
Verwijderd
Volgens mij heb ik nog een bug gevonden: Bij wereldtijd ga je naar Parijs: Daar is het dan één uur later in vergelijking met de tijd op je telefoon! Dat klopt niet want Parijs, Frankrijk ligt in de zelfde tijdzone en gebruikt ook de (Europese regeling van de) zomertijd! En volgens mij moet het in Londen een uur vroeger zijn??? Maar dat weet ik niet helemaal zeker want ik weet niet hoe het daar zit met de zomertijd? Of heb ik niet helemaal door hoe het werkt! BTW Ik heb de laatst bekende firmware L6.
Dit zijn de huidige wereldtijden (bron: NOS teletekst p. 777)
A'dam 14:02
Athene 15:02
GMT (dus ook Londen) 13:02
Moskou 16:02
Bangkok 20:02
Honkong 21:02
Volgens mij klopt er iets niet in de D500 maar ik zie niet zo snel wat!
Klopt! Want je moet eerst je tijdzone instellen (de zone achter het "huisje") en dan pas je tijd en datum. Doe maar is en je zult zien dat het dan wel kloptVerwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 14:07:
Volgens mij heb ik nog een bug gevonden: Bij wereldtijd ga je naar Parijs: Daar is het dan één uur later in vergelijking met de tijd op je telefoon! Dat klopt niet want Parijs, Frankrijk ligt in de zelfde tijdzone en gebruikt ook de (Europese regeling van de) zomertijd! En volgens mij moet het in Londen een uur vroeger zijn??? Maar dat weet ik niet helemaal zeker want ik weet niet hoe het daar zit met de zomertijd? Of heb ik niet helemaal door hoe het werkt! BTW Ik heb de laatst bekende firmware L6.
Verwijderd
hmz, om maar weer een standaard bleu tooth vraag te stellen.
Ik snap er niet veel van, iemand die het stap voor stap kan uitleggen?? ik heb die dongle in me pc gedaan, toen de cd erin gedaan met drivers, toen heeft ie een prog geinstald genaam XTND, maar nu??
Btw het gaat hier om de dongle die je bij hi kreeg/krijgt
Ik snap er niet veel van, iemand die het stap voor stap kan uitleggen?? ik heb die dongle in me pc gedaan, toen de cd erin gedaan met drivers, toen heeft ie een prog geinstald genaam XTND, maar nu??
Verwijderd
Nu zet je op je telefoon Bluetooth aan:Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 14:28:
hmz, om maar weer een standaard bleu tooth vraag te stellen.
Ik snap er niet veel van, iemand die het stap voor stap kan uitleggen?? ik heb die dongle in me pc gedaan, toen de cd erin gedaan met drivers, toen heeft ie een prog geinstald genaam XTND, maar nu??:S
- Menu > Instellingen > Connectiviteit > Bluetooth > Aanzetten > Aan
- Druk zo vaak op C dat je weer in het standaard scherm bent.
- Er staat nu boven in beeld een blauw icoontje
Start nu op de PC:
Start > alle programma's > XTNDConnect Blue Manager > XTNDConnect Blue Manager
Het prograama XTND start nu op. Klik op het icoontje 'Refresh' En de PC gaat zoeken naar je telefoon. Na enkele ogenblikken verschijnt er een icoontje 'Samsung SGH-D500' daar op dubbelklikken. Dan krijg je op je telefoon de melding 'Sleutel doorgeven' toets een getal van 4 cijfers in en toets ditzelfde getal daarna in in het dialoogvenster op de computer. Dan krijg je op je telefoon de vraag 'Bestanden uitwisselen met comuter?' kies 'ja'. Dan zie je de mappen op je telefoon. Open nu windows verkenner. Nu kun je bestanden vanuit windows verkenner naar je telefoon slepen. Let wel op dat je ze in de juiste map sleept anders werkt het niet. Dus .jpg en .gif naar de map 'images' > 'downloaded images'; .Mp3 naar de map 'Music' en .mp4 en .3gp naar de map 'videos' > 'downloaded videos'.
Verwijderd
ik kan niet op refresh drukken??:SVerwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 14:58:
[...]
Nu zet je op je telefoon Bluetooth aan:
- Menu > Instellingen > Connectiviteit > Bluetooth > Aanzetten > Aan
- Druk zo vaak op C dat je weer in het standaard scherm bent.
- Er staat nu boven in beeld een blauw icoontje
Start nu op de PC:
Start > alle programma's > XTNDConnect Blue Manager > XTNDConnect Blue Manager
Het prograama XTND start nu op. Klik op het icoontje 'Refresh' En de PC gaat zoeken naar je telefoon. Na enkele ogenblikken verschijnt er een icoontje 'Samsung SGH-D500' daar op dubbelklikken. Dan krijg je op je telefoon de melding 'Sleutel doorgeven' toets een getal van 4 cijfers in en toets ditzelfde getal daarna in in het dialoogvenster op de computer. Dan krijg je op je telefoon de vraag 'Bestanden uitwisselen met comuter?' kies 'ja'. Dan zie je de mappen op je telefoon. Open nu windows verkenner. Nu kun je bestanden vanuit windows verkenner naar je telefoon slepen. Let wel op dat je ze in de juiste map sleept anders werkt het niet. Dus .jpg en .gif naar de map 'images' > 'downloaded images'; .Mp3 naar de map 'Music' en .mp4 en .3gp naar de map 'videos' > 'downloaded videos'.
Ik heb het net nog ff geprobeerd met die windows ingebouwde bleu tooth, en dat lukt wel , alleen gaat het aardig langzaam
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2005 15:09 ]
ik gebruik pimps en file manager 2.0 en heb hem op poort com7 staan. maar ik vind dat de file transfer wel traag gaat en bij instellingen heb ik hem bij snelheid hem op zn hoogst gezet?! doe ik iets fout of heeft iemand advies?
De enige screensaver die er is, is dat klokkie, en die kan je niet veranderen...
En ik zag dat Talita een zilveren D500 heeft. 'k Zou graag meer foto's zien
[ Voor 15% gewijzigd door Wicked_Wy op 18-01-2005 15:45 ]
Pff, het is even prutsen maar serieel java applicaties naar je telefoon bluetoothen is heel wat fijner voor je wallet dan wappen! Heeft iemand interesse in een simpele howto? Er staat hier en daar op inet wel wat informatie maar het is niet echt een geheel, plus dat sommige tips plain wrong zijn.
Het enige waar ik nog tegen aan loop is die verdomde grps knop disablen. Als je een ander profiel kiest, loopt ie soms vast bij een druk op de knop, dus dat werkt niet helemaal. Ook kan je hem dan opnieuw opstarten en kiest ie heel gezellig automatisch weer het juiste profiel voor jouw provider. Profiel wijzigen heeft ook weinig zin, als ie geen connectie probeert te maken herstelt ie de standaard waarden en probeert ie t daarmee. Eigenwijs ding.
Er is ook een service code waarmee je GRPS en WAP uit kunt zetten, en je ze dus alleen aan zet wanneer je het echt echt wilt.. maar ook dan loopt de telefoon soms vast als je perongeluk op die knop drukt, dus dat werkt nog niet helemaal naar behoren..
Het enige waar ik nog tegen aan loop is die verdomde grps knop disablen. Als je een ander profiel kiest, loopt ie soms vast bij een druk op de knop, dus dat werkt niet helemaal. Ook kan je hem dan opnieuw opstarten en kiest ie heel gezellig automatisch weer het juiste profiel voor jouw provider. Profiel wijzigen heeft ook weinig zin, als ie geen connectie probeert te maken herstelt ie de standaard waarden en probeert ie t daarmee. Eigenwijs ding.
Er is ook een service code waarmee je GRPS en WAP uit kunt zetten, en je ze dus alleen aan zet wanneer je het echt echt wilt.. maar ook dan loopt de telefoon soms vast als je perongeluk op die knop drukt, dus dat werkt nog niet helemaal naar behoren..
[ Voor 7% gewijzigd door DiSiLLUSiON op 18-01-2005 16:13 ]
Verwijderd
De gebruiksaanwijzing zegt dat je het hekje ingedrukt moet blijven houden, hij gaat dan op de stille modus en trilt dan.Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 15:59:
nog maar weer een vraag, hoe kan je hem op stille modus zetten??:S
Volgende keer zelf lezen hoor!!
welke aanbieding is nou het voordeligst? bij de phonehouse heb je
Netwerkactie deze maand:
2-Jarig abonnement Geen aansluitkosten Tot 1600 SMSjes gratis Extra icm i-mode: Geen aansluitkosten bij 1 en 2 jarig abonnement. Half jaar gratis RINGTUNES!
Tarief binnen bundel: gesprek 0,140 p/min SMS per bericht 0,07 Bundel: 175 min./350 sms-jes
dus met i-mode alleen geen aansluitkosten en half jaar gratis ringtones? of bedoelen ze 1600 extra sms icm imode? ik denk het 2e want op de hi.nl site staat dat ook..
en wat voor actie heeft belcompany dan?
en sorry dat dit niet in het verkooppunt topic staat maar niemand reageert daar.. dit is de laatste vraag van mij over verkooppunten want vanavond heb ik em zoiezo..
please help me nog ff snel dit uurtje..
Netwerkactie deze maand:
2-Jarig abonnement Geen aansluitkosten Tot 1600 SMSjes gratis Extra icm i-mode: Geen aansluitkosten bij 1 en 2 jarig abonnement. Half jaar gratis RINGTUNES!
Tarief binnen bundel: gesprek 0,140 p/min SMS per bericht 0,07 Bundel: 175 min./350 sms-jes
dus met i-mode alleen geen aansluitkosten en half jaar gratis ringtones? of bedoelen ze 1600 extra sms icm imode? ik denk het 2e want op de hi.nl site staat dat ook..
en wat voor actie heeft belcompany dan?
en sorry dat dit niet in het verkooppunt topic staat maar niemand reageert daar.. dit is de laatste vraag van mij over verkooppunten want vanavond heb ik em zoiezo..
please help me nog ff snel dit uurtje..
Sjongejonge, behalve als het een superactie betreft is het allemaal ongeveer gelijk, naar gelang hoeveel je belt, smst enzo.
Ga gewoon na bij jezelf, hoeveel bel ik, hoeveel sms ik.. gebruik ik veel grps?
Dan kunnen ze je bij een winkel als de phone house ook wel aan een abo helpen dat voor jou het voordeligst uitkomt.
Even ter informatie: Ik had het een of 2 pagina's terug wel over die actie van vodafone voor 42,50 per maand 1 jaar (wat nu pas opgepikt word, het stond allang op de site), maar vergis je niet: voor de helft van dat bedrag is een 2 jarig abo te nemen, waarbij je meer gratis belminuten en smsjes hebt enzo (6 maanden ipv 3 maanden extra 100 belminuten bijv zoiets). Denk ook even eraan dat de actie van geen aansluitkosten (wat normaal is voor een 2 jarig abo), niet geld bij een 1 jarig abo, en al helemaal niet bij een daadwerkelijke 'actie'. Het kost dus 2x zoveel als een vergelijkbaar 2 jarig abo met een 200-bundel, maar is ook maar een jaar geldig, dus als je die extra kosten er voor over hebt om over een jaar een nieuw abo te kunnen sluiten, doe het dan gerust. Maar als je nog wel even voorkan met deze, dan is het voordeliger om een 2 jarig abo af te sluiten. Om maar even een voorbeeld te noemen.
Dus zo voordelig is die actie niet. Behalve als iemand opeens met een SUPERdeal aan komt zetten, is het gewoon het voordeligst om je wensen en behoeftes op een rijtje te zetten, en naar gelang van die punten het voor jou voordeligst abbonement aan te schaffen.
Het is wel verstandig om bij meerdere winkels te informeren, zo zul je ook zien dat je vaak bij de gespecialiseerde vodafone, orange etc winkels duurder uit bent dan bij een algemene winkel als belcompany, phonehouse ed. Dat is althans mijn ervaring.
Dan kunnen ze je bij een winkel als de phone house ook wel aan een abo helpen dat voor jou het voordeligst uitkomt.
Even ter informatie: Ik had het een of 2 pagina's terug wel over die actie van vodafone voor 42,50 per maand 1 jaar (wat nu pas opgepikt word, het stond allang op de site), maar vergis je niet: voor de helft van dat bedrag is een 2 jarig abo te nemen, waarbij je meer gratis belminuten en smsjes hebt enzo (6 maanden ipv 3 maanden extra 100 belminuten bijv zoiets). Denk ook even eraan dat de actie van geen aansluitkosten (wat normaal is voor een 2 jarig abo), niet geld bij een 1 jarig abo, en al helemaal niet bij een daadwerkelijke 'actie'. Het kost dus 2x zoveel als een vergelijkbaar 2 jarig abo met een 200-bundel, maar is ook maar een jaar geldig, dus als je die extra kosten er voor over hebt om over een jaar een nieuw abo te kunnen sluiten, doe het dan gerust. Maar als je nog wel even voorkan met deze, dan is het voordeliger om een 2 jarig abo af te sluiten. Om maar even een voorbeeld te noemen.
Dus zo voordelig is die actie niet. Behalve als iemand opeens met een SUPERdeal aan komt zetten, is het gewoon het voordeligst om je wensen en behoeftes op een rijtje te zetten, en naar gelang van die punten het voor jou voordeligst abbonement aan te schaffen.
Het is wel verstandig om bij meerdere winkels te informeren, zo zul je ook zien dat je vaak bij de gespecialiseerde vodafone, orange etc winkels duurder uit bent dan bij een algemene winkel als belcompany, phonehouse ed. Dat is althans mijn ervaring.
[ Voor 25% gewijzigd door DiSiLLUSiON op 18-01-2005 16:31 ]
ik heb het toestel nu 6 weken maar er zit nu al stof tussen het glas en beeldscherm, wie hebben er hier ook last van?
en hoe en waar zou dit opgelost kunnen worden?
en hoe en waar zou dit opgelost kunnen worden?
PSN: syrrah
hier ben ik het niet mee eens. en dat deze actie pas nu opgepikt wordt verbaasd mij ook want hij is zeker wel voordelig. want het contract is voor de gewone prijs 22 minuten voor 28,50 en dan nog een sms bundel voor 14 euro met 150 SMS'jes.DiSiLLUSiON schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 16:25:
Sjongejonge, behalve als het een superactie betreft is het allemaal ongeveer gelijk, naar gelang hoeveel je belt, smst enzo.
ik zoek zoiezo een abbonement met ongeveer 200 minuten en zo'n 150 SMS'jes.
verder betaal je bij deze actie geen aansluit kosten en geen verzendkosten.
en is de samsung D500 GRATIS bij een 1-jarig abbonement. wat je verder nergens vind bij een relatief goedkoop abbonement voor 1 jaar.
dus vandaar dat ik hem hier noemde.
Fly or Die
Verwijderd
Gewoon op de vodafone.nl site, dan klikken op de d500, dan klikken op toon alle abonnementen en dan gewoon in de tabel kijken.N-E-R-D schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 11:11:
[...]
ja inderdaad, er zit nog een sms bundel bij van 150 SMS, nu is deze inderdaad wel verplicht maar ik heb toch een sms bundel nodig. ik heb nu bij t-mobile ook een sms bundel van 120 sms'jes.
ik ga hem vandaag ook maar bestellen, maar wil eigenlijk even de antwoorden op mijn vragen afwachten dus hopen dat ze beetje snel terug mailen. anders maar even bellen.
en hoe zit het trouwens met de laagste prijs garantie van the phone house? kan iik daar nu ook gebruik van maken als ik ze zeg dat ie bij vodafone (wel alleen via de online shop) gratis is?
[edit] O ja en mag ik misschien vragen waar je hem gezien hebt voor 104,99 bij een 1-jarig vodafone 200 abbonement? bij elke webshop waar ik kijk zit iet rond de 230 euro? [edit]
Verwijderd
Wicked_Wy schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 15:44:
[...]
De enige screensaver die er is, is dat klokkie, en die kan je niet veranderen...
En ik zag dat Talita een zilveren D500 heeft. 'k Zou graag meer foto's zien

Mensen, zoals gezegd is er een nieuw topic over leveringen en abbo's van de D500 Samsung SGH D-500 verkooppunten topic
Verwijderd
De telefoon is mooi, maar de kleur
Ik ben nu zo aan dat zwart gewend, dat ik het ook wel weer raar vind

Maar zelfs nu ik die zwarte heb vind ik de zilveren heerlijk
Thanks for them pics!
Vind 'm in zwart leuker.
Mooie nagels
Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎
Hmm, heb dinsdag 11 januari bij Hi m'n abonnement verlengd, bel ik net om te vragen wat de verwachte leverdatum is, krijg ik te horen dat dat op z'n vroegst eind volgende week is! Zijn er nog meer mensen waarbij de levertijd zolang is?
Verwijderd
Ik vind die zilveren echt zwaar relaxed, ik ben er nu van overtuigt dat de d500 de telefoon voor mij is!
Verwijderd
Ik heb ook mn abbonement bij HI verlengd, en dat was ook de 11e en heb em ook nog niet binnen, de verwachtte leverdatum (werd me verteld door de klantenservice) was 18 januari, vandaag dus... maar heb niets ontvangen, maar ze zei dat het daar een paar dagen vanaf kon wijken en dat ik het eind deze week kon verwachten, maar dat verschilt dus weer van wat jij hebt gehoord. Echt heel vervelend... kan er niet zo goed tegen eigenlijk.
Kan ik wat advies krijgen van mensen over of ze hun telefoon hebben laten verzekeren? De telefoon is los vrij duur, en ik verwacht geen rare dingen te doen (dat verwacht uiteraard niemand) Maar is het vrij logisch om je telefoon meteen te laten verzekeren, of niet? Heb nog nooit een telefoon hoeven verzekeren omdat mn vorige telefoon's waardeloos waren (nokia 3310, 3510i)
Kan ik wat advies krijgen van mensen over of ze hun telefoon hebben laten verzekeren? De telefoon is los vrij duur, en ik verwacht geen rare dingen te doen (dat verwacht uiteraard niemand) Maar is het vrij logisch om je telefoon meteen te laten verzekeren, of niet? Heb nog nooit een telefoon hoeven verzekeren omdat mn vorige telefoon's waardeloos waren (nokia 3310, 3510i)
ik heb hem gelijk laten verzekren toen ik hem kocht. je hebt toch een ding van 600 euro in je handen en dat is niet niksVerwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 20:57:
Ik heb ook mn abbonement bij HI verlengd, en dat was ook de 11e en heb em ook nog niet binnen, de verwachtte leverdatum (werd me verteld door de klantenservice) was 18 januari, vandaag dus... maar heb niets ontvangen, maar ze zei dat het daar een paar dagen vanaf kon wijken en dat ik het eind deze week kon verwachten, maar dat verschilt dus weer van wat jij hebt gehoord. Echt heel vervelend... kan er niet zo goed tegen eigenlijk.
Verwijderd
Je moet sowieso zo snel mogelijk aangifte doen. Ze zullen er bij de politie altijd vanuit gaan dat je de waarheid spreekt. Je krijgt achteraf een bewijs van aangifte thuis gestuurd van de politie. Die zal de aan de dealer moeten geven en krijg je als het goed is een nieuwe telefoon mee.DaannO schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 21:01:
[...]
ik heb hem gelijk laten verzekren toen ik hem kocht. je hebt toch een ding van 600 euro in je handen en dat is niet niksook als er schade is of wat dan ook word ie meten opgehaald en krijg je een vervangende! en dat voor 7.50 per maand inculsief diefstal! vind ik wel te doen persoonlijk. maar hoe zit het met diefstal: wat als je word gerold, hoe kan je dat aan tonen dan? want daar zullen ze zkr om vragen!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2005 21:33 ]
Verwijderd
Diefstal is bij de meeste telefoonverzekeringen altijd erg lastig. Je moet altijd kunnen aantonen wat er is gebeurd, dus door bijvoorbeeld letsel of schade. Zakkenrollen is in principe dus bijna nergens verzekerd.
En met schade moet je het toestel altijd kunnen laten zien, dus als 'ie ergens in een ravijn valt of in diep water verdwijnt heb je meestal ook een probleem...
En met schade moet je het toestel altijd kunnen laten zien, dus als 'ie ergens in een ravijn valt of in diep water verdwijnt heb je meestal ook een probleem...
Wat zijn goede/goedkope verzekeringen? Kheb geen idee welk bedrijf telefoonverzekeringen doet
ik krijg mn computer niet met mn d500 verbonden.. heb de hi USB Dongle.. met mn phone kan ik wel naar mn computer connecten maar mn comp kan niet naar mn phone... wat doe ik fout??
Verwijderd
Meer pics zijn te zien op www.nieuwemobiel.nlWicked_Wy schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 18:37:
[...]
Ik ben nu zo aan dat zwart gewend, dat ik het ook wel weer raar vind![]()
Maar zelfs nu ik die zwarte heb vind ik de zilveren heerlijkIemand ruilen???
![]()
Thanks for them pics!
D500 dan op media archief klikken,onderaan staat de rest
Moet jij niet eerst een keer joehoe zeggen? Je loopt al twee weken te zeuren dat het duurt met hi, nu heb je dat apparaat, en ben je niet eens eerst even blij?Imperium schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 22:43:
ik krijg mn computer niet met mn d500 verbonden.. heb de hi USB Dongle.. met mn phone kan ik wel naar mn computer connecten maar mn comp kan niet naar mn phone... wat doe ik fout??
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
joehoeee!!!!Sandyman538 schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 22:47:
[...]
Moet jij niet eerst een keer joehoe zeggen? Je loopt al twee weken te zeuren dat het duurt met hi, nu heb je dat apparaat, en ben je niet eens eerst even blij?
ken je me nu helpen
//edit
hmm nu via COM4 met PIM filemanager.. maar het transferren gaat zooooo langzaam... hoe krijg ik dat sneller?
[ Voor 17% gewijzigd door Imperium op 18-01-2005 22:53 ]
Verzekeringen kan je direct in de winkel aanlsuiten is ook alleen maar mogelijk in de winkel waar je je toestel heb gehaald, meestal kan dit nog tot 10 dagen na aankoop. Eventueel kan het via de provider maar niet elk netwerk hanteert een verzekeringJuan schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 22:37:
Wat zijn goede/goedkope verzekeringen? Kheb geen idee welk bedrijf telefoonverzekeringen doet
Verwijderd
hmmz, ik heb juist precies het tegenovergestelde, ook met de hi dongle, maaruh ik gebruik gewoon die ingebouwde funtie in windows xp sp2, werkt goed, alleen het ontvange heb ik nog niet door, iemand??Imperium schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 22:50:
[...]
joehoeee!!!!![]()
![]()
![]()
zo goed?
![]()
ken je me nu helpen
//edit
hmm nu via COM4 met PIM filemanager.. maar het transferren gaat zooooo langzaam... hoe krijg ik dat sneller?
tegenovergestelde van wat?
en over verzekeringen, ik heb mijne verzekerd voor 24,80 per kwartaal (ook per kwartaal op te zeggen) verzekerd tegen diefstal/schade/vochtschade en nog wat zooi
en over verzekeringen, ik heb mijne verzekerd voor 24,80 per kwartaal (ook per kwartaal op te zeggen) verzekerd tegen diefstal/schade/vochtschade en nog wat zooi
[ Voor 20% gewijzigd door Imperium op 18-01-2005 22:57 ]
Verwijderd
srry voor onduidelijkheidImperium schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 22:56:
tegenovergestelde van wat?
Ik lees deze topic vanaf het begin. Ik snap niet dat mensen de samsung D500 met de 2 weken al binnen hebben. Ik wacht al vanaf 16-12-2004 op de samsung D500.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Verwijderd
Vandaag even met Hi klantenservice uitgebreid contact gehad. En hierover navraag gedaan. De sms'jes worden aan het einde van de maand verekend met je bundel (je betaalt hier dus niet apart voor buiten je bundel!). Wat betreft het opzeggen konden ze mij geen antwoord geven, en in principe hoeft dat ook niet omdat het toch verekend wordt!OneUp schreef op maandag 17 januari 2005 @ 20:54:
[...]
Ja ik weet het zeker, staat ook met kleine lettertjes op de site![]()
Opzich zal het maar hooguit een euro schelen op je rekening (zijn 30 smsjes tussen 5u en 7u) dus zo heel erg is het nou ook weer niet.
Maar ik heb er gewoon helemaal niks aan
Ik wil niet lullig doen, maar ik heb em 20 december besteld en had em 22 december al binnen. Via gsm-shop.nl, echt goede winkel.pinokkia schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 23:21:
Ik lees deze topic vanaf het begin. Ik snap niet dat mensen de samsung D500 met de 2 weken al binnen hebben. Ik wacht al vanaf 16-12-2004 op de samsung D500.
weet iemand hoe ik mn fliter aan kan zetten dmv een sneltoets? BUITEN de camera mode om? anders is het met 0, maar in main menu mn flitser aan zette lukt niej en een vriend van me met een e-710 kan het met de zijkant..
[ Voor 25% gewijzigd door Imperium op 19-01-2005 00:03 ]
volgens mij kan t alleen als je in camera mode zitImperium schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 23:59:
weet iemand hoe ik mn fliter aan kan zetten dmv een sneltoets? BUITEN de camera mode om? anders is het met 0, maar in main menu mn flitser aan zette lukt niej en een vriend van me met een e-710 kan het met de zijkant..
Ik ga 'm overkopen van iemand, dus de enigste oplossing om m te verzekeren zou via de provider zijn?RSD1982 schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 22:53:
[...]
Verzekeringen kan je direct in de winkel aanlsuiten is ook alleen maar mogelijk in de winkel waar je je toestel heb gehaald, meestal kan dit nog tot 10 dagen na aankoop. Eventueel kan het via de provider maar niet elk netwerk hanteert een verzekering
Verwijderd
Ik krijg binnen enkele dagen mijn D500 en ik wil er graag een bluetooth headset bij aanschaffen. Ik zit te denken aan de Logitech Mobile Freedom of de headsets van Bluetrek en Canyon.
Nou vroeg ik mij af welke headsets door jullie gebruikt worden en welke jullie aanraden!?
ps.
Kan niet wachten tot ik hem in m'n handen heb
Nou vroeg ik mij af welke headsets door jullie gebruikt worden en welke jullie aanraden!?
ps.
Verwijderd
De Bug van :
Ik heb mij gsm aan... ik schuif hem open en druk op de groene belknop (om mijn laatst gekozen oproepen nogmaals te zien) en dan HOPPAAA gsm hangt. klepje dicht - klepje open en gsm start opnieuw op..
Ik heb inderdaad de oude SW versie maar kan iemand me vertellen of dit bij de nieuwe er al uit is...
Bedankt !
Ik heb mij gsm aan... ik schuif hem open en druk op de groene belknop (om mijn laatst gekozen oproepen nogmaals te zien) en dan HOPPAAA gsm hangt. klepje dicht - klepje open en gsm start opnieuw op..
Ik heb inderdaad de oude SW versie maar kan iemand me vertellen of dit bij de nieuwe er al uit is...
Bedankt !
Verwijderd
Ik gebruik zelf de Jabra 200Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 10:27:
Ik krijg binnen enkele dagen mijn D500 en ik wil er graag een bluetooth headset bij aanschaffen. Ik zit te denken aan de Logitech Mobile Freedom of de headsets van Bluetrek en Canyon.
ps.
werkt perfect
Eerder in dit topic heb ik verteld dat ik een zeer goedkope BT headset had besteld via internet.Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 10:27:
ps.
Het is de Abe BT205.
En mijn ervaringen zijn zeer positief. Hij koste mij inclusief verzend kosten naar Nederland iets minder dan 25 euro en hij werkt perfect met de D500 en met mn pc (Skype, winamp etc.).
Verwijderd
wat doe je precies met skype i.c.m. de d500? wat kan je er allemaal mee doen (ik weet dat je met skype naar andere pc's kan bellen)Gutteguttegut schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 11:19:
[...]
Eerder in dit topic heb ik verteld dat ik een zeer goedkope BT headset had besteld via internet.
Het is de Abe BT205.
En mijn ervaringen zijn zeer positief. Hij koste mij inclusief verzend kosten naar Nederland iets minder dan 25 euro en hij werkt perfect met de D500 en met mn pc (Skype, winamp etc.).
Verwijderd
Zou je misschien ff kunnen zeggen waar je die gekocht hebt?Gutteguttegut schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 11:19:
[...]
Eerder in dit topic heb ik verteld dat ik een zeer goedkope BT headset had besteld via internet.
Het is de Abe BT205.
Ik vind de batterij-duur wel heel erg irritant worden. Elke 2 dagen is mn batterij op, en daar word je niet vrolijk van. Is dit normaal? Ik heb hem maandag avond helemaal vol opgeladen en hij is nu alweer bijna op. Das nog niet eens 2 volle dagen. Minder dan 48 uur dus. Dat kan toch nooit normaal zijn? Is mn batterij misschien naar de klote. Ik heb in de tussentijd een aantal fotos gemaakt, niet echt veel. Stuk of 5, en wat dingen gewist. Uitgewisseld met infrarood maar ook beperkt... zegmaar iets van 10 infrarood verbindingen. Dat kan toch nooit normaal zijn? Ik heb juist een nieuwe telefoon gekocht omdat mijn oude Nokia 3310 batterij zo dood was en elke dag moest worden opgeladen. Ik wilde juist af zijn van dat opladen enzo, maar dit is niet normaal.... toch?
Moet ik teruggaan naar de winkel en zeggen dat ik een lamme accu heb meegekregen?
Moet ik teruggaan naar de winkel en zeggen dat ik een lamme accu heb meegekregen?
Ik gebruik de BT headset (via mn MSI BT dongel dus ik gebruik mn D500 daarbij niet!) icm skype om te bellen met anderen als speaker dus, ik heb de microfoon (nog) nog niet aan de gang maar ik heb kennissen die met een Jabra beide gebruiken en dus door heel het huis handsfree met skype bellen.Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 11:31:
[...]
wat doe je precies met skype i.c.m. de d500? wat kan je er allemaal mee doen (ik weet dat je met skype naar andere pc's kan bellen)
Lees dit even goed doorVerwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 11:34:
[...]
Zou je misschien ff kunnen zeggen waar je die gekocht hebt?
[ Voor 5% gewijzigd door Gutteguttegut op 19-01-2005 11:47 . Reden: iets duidelijker... ]
De batterij die bij de telefoon geleverd wordt is een zogenaamde Li-Ion Polymeer batterij. Dit type batterij krijgt een verlengde levensduur naarmate de gebruikstijd verstrijkt. Dit proces gaat in het begin gestaag, vandaar dat het 'lijkt' alsof de batterij slechts een korte levensduur heeft.Novah schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 11:39:
Ik vind de batterij-duur wel heel erg irritant worden. Elke 2 dagen is mn batterij op, en daar word je niet vrolijk van. Is dit normaal? Ik heb hem maandag avond helemaal vol opgeladen en hij is nu alweer bijna op. Das nog niet eens 2 volle dagen. Minder dan 48 uur dus. Dat kan toch nooit normaal zijn? Is mn batterij misschien naar de klote. Ik heb in de tussentijd een aantal fotos gemaakt, niet echt veel. Stuk of 5, en wat dingen gewist. Uitgewisseld met infrarood maar ook beperkt... zegmaar iets van 10 infrarood verbindingen. Dat kan toch nooit normaal zijn? Ik heb juist een nieuwe telefoon gekocht omdat mijn oude Nokia 3310 batterij zo dood was en elke dag moest worden opgeladen. Ik wilde juist af zijn van dat opladen enzo, maar dit is niet normaal.... toch?
De levensduur (leeg-raak-tijd) is in het begin kort. Daarna gaat het binnen 10 oplaadbeurten beter. Gedurende het gebruik zal het goed gaan (het 'piek' moment) en na een jaar of 5 weer minder
Verwijderd
Al iemand die merkt dat zijn batterij langer meegaat?OneUp schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 11:53:
[...]
De batterij die bij de telefoon geleverd wordt is een zogenaamde Li-Ion Polymeer batterij. Dit type batterij krijgt een verlengde levensduur naarmate de gebruikstijd verstrijkt. Dit proces gaat in het begin gestaag, vandaar dat het 'lijkt' alsof de batterij slechts een korte levensduur heeft.
De levensduur (leeg-raak-tijd) is in het begin kort. Daarna gaat het binnen 10 oplaadbeurten beter. Gedurende het gebruik zal het goed gaan (het 'piek' moment) en na een jaar of 5 weer minder
Ik heb hem nog maar een keer of 4 opgeladen, maar volgensmij gaat hij al iets langer mee. Het kan echter ook zijn dat ik hem nou gewoon minder gebruik (bluetooth / games enzo)Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 12:01:
[...]
Al iemand die merkt dat zijn batterij langer meegaat?
Maar zoals ik zei, na een oplaadbeurt of 10 is het pas echt te merken.
Verwijderd
Sinds kort bezit ik de Samsung D-500.
Mijn abonnement is PROXIMUS en ik heb normaal gezien toegang via WAP (op mijn vorige gsm werkte dit perfect).
Probleem is dat ik met deze gsm onmoglijk kan wappen of mms verzenden.
Alle instellingen zijn MANUEEL correct ingevoerd voor proximus en toch krijg ik geen verbinding.
De Wapbrowser geeft altijd als mededeling "kan de host niet oplossen".
Het lukt me trouwens ook niet om de instelling van wap en mms via sms te verzenden vanop de website van samsung. Alle andere sms's komen perfect toe, maar wanneer ik de instelling voor wap of mms wil doorsturen lukt dit niet .
Contact gehad met proximus en volgens hun zijn de manuele instelling correct.
Is er iemand die in België de D500 heeft en deze aan de praat heeft gekregen via WAP en Proximus?
Mijn abonnement is PROXIMUS en ik heb normaal gezien toegang via WAP (op mijn vorige gsm werkte dit perfect).
Alle instellingen zijn MANUEEL correct ingevoerd voor proximus en toch krijg ik geen verbinding.
Het lukt me trouwens ook niet om de instelling van wap en mms via sms te verzenden vanop de website van samsung. Alle andere sms's komen perfect toe, maar wanneer ik de instelling voor wap of mms wil doorsturen lukt dit niet .
Is er iemand die in België de D500 heeft en deze aan de praat heeft gekregen via WAP en Proximus?
Verwijderd
ja hoor, ook al speel ik er iets minder mee, de batterij gaat nu toch wel 2 dagen langer mee tot een tijdsduur van 3 of 4 dagen
en blijf wel games spelen, bluetooth aan, bellen etc
PS: heb hem met kerst gekregen, heb hem al een tijdje
en dat van die laatste contacten, dichtschuiven, vastlopen, heb ik niet
en blijf wel games spelen, bluetooth aan, bellen etc
PS: heb hem met kerst gekregen, heb hem al een tijdje
en dat van die laatste contacten, dichtschuiven, vastlopen, heb ik niet
Verwijderd
Heb je je serverberichten op altijd staan?Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 13:34:
Sinds kort bezit ik de Samsung D-500.
Menu > Berichten > Serverberichten > Instellingen > Altijd
En dan kun je nog eens proberen om ze van de Samsung site te laten versturen.
Suc6
Verwijderd
Serverberichten staat inderdaad op ALTIJD... ik ben echt radeloos...
Samsung, noch Proximus kunnen mij hiermee helpen.
Ik ben er zeker van dat alle instellingen correct ingevoerd zijn.
Ik vind het wel raar dat ik de sms van de samsung site niet naar mijn gsm kan sturen???
Samsung, noch Proximus kunnen mij hiermee helpen.
Ik ben er zeker van dat alle instellingen correct ingevoerd zijn.
Ik vind het wel raar dat ik de sms van de samsung site niet naar mijn gsm kan sturen???
vind ik ook dus via die file manager!! heb hem zelf op com5 en gaat gewoon stukken trager dan dat windows prog daar gaat het gewoon mee zegmaar! heb hem al bij instellingen op zn hoogst staan! iemand nog ideenImperium schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 22:50:
[...]
joehoeee!!!!![]()
![]()
![]()
zo goed?
![]()
ken je me nu helpen
//edit
hmm heb wel 7 hele uren gedaan met een volle batterij
hmm hopen dat ie na 10x opladen wel wat langer mee gaat dan

Verwijderd
Kan je terwijl je muziek luistert geen andere dingen met de telefoon doen? Kon met de 6230 wel en zo het wel jammer vinden als het niet met de d500 kan....
wat heb je er dan mee gedaan allemaal? neluthoot zkrs aan de hele dag en muziek erop gezet en geluisterd en filmpies enzo gemaakt? tjah dat vraag er veel van...Imperium schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 15:21:
hmm heb wel 7 hele uren gedaan met een volle batterij![]()
hmm hopen dat ie na 10x opladen wel wat langer mee gaat dan
Ik lees veel ge-emmer over de batterij, dat ie snel leeg is enzo..
Ik zou het niet eens weten hoe lang ik er mee doe.
Gooit men de telefoon niet elke nacht aan de lader dan, zoals ik ?
Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎
Verwijderd
ehmz neej??? daar word de accu lui van??Backstage schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 15:58:
Verwijderd
nopez, kan volgens mij niet, correct me if i am wrongVerwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 15:25:
Kan je terwijl je muziek luistert geen andere dingen met de telefoon doen? Kon met de 6230 wel en zo het wel jammer vinden als het niet met de d500 kan....
nee kan niet! denk dat het met de processor te maken heeft maar maybe dat ik toekomstige software updates het wel kan! hoop ikVerwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 16:03:
[...]
nopez, kan volgens mij niet, correct me if i am wrong
Verwijderd
Hij is kwa JAVA verwerkingen sneller dan de K700i en de K700i kan wel andere dingen doen tijdens het muziek luisteren.DaannO schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 16:08:
[...]
nee kan niet! denk dat het met de processor te maken heeft maar maybe dat ik toekomstige software updates het wel kan! hoop ik
Is gewoon een feature waar Samsung (nog) niet aan gedacht hebben
Het wordt trouwens bijna tijd voor een deel 3
Daar gaat je batterij al helemaal naar de kloten van volgensmij. Ik zie (oa aan je posts en je usericon) dat je een groot liefhebber ben van je nieuwe D500. Als je daar nog veel plezier van wil blijven houden zou ik hem niet elke nacht in de lader gooien. Verstandiger is om hem gewoon telkens compleet op te gebruiken totdat hij uitvalt en dan volledig weer op te laden.Backstage schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 15:58:
Wow dat klinkt een stuk beter. Ik was bang dat het alleen nog maar minder zou worden als je je accu niet netjes behandelde. Dit is iets van mn 4-de oplaadbeurt, maarjah. Ik heb hem vandaag pas een week. Dus jah... das wel vaak vind ik. Maar ik hoop dat ik snel verandering merk, anders ga ik terug naar de winkel en claim ik een nieuwe accu. Want mn accu was al beetje opgeladen toen ie uit het doosje kwam. Kwee nie of die vers was.OneUp schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 11:53:
De batterij die bij de telefoon geleverd wordt is een zogenaamde Li-Ion Polymeer batterij. Dit type batterij krijgt een verlengde levensduur naarmate de gebruikstijd verstrijkt. Dit proces gaat in het begin gestaag, vandaar dat het 'lijkt' alsof de batterij slechts een korte levensduur heeft.
Jah, misschien iets voor de topicstarter in de FAQ iets over accu-gebruik en USB/BT-dongles te zetten.Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 16:32:
Het wordt trouwens bijna tijd voor een deel 3
[ Voor 8% gewijzigd door Novah op 19-01-2005 16:54 ]
Thx voor de tipNovah schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 16:53:
[...]
Daar gaat je batterij al helemaal naar de kloten van volgensmij. Ik zie (oa aan je posts en je usericon) dat je een groot liefhebber ben van je nieuwe D500. Als je daar nog veel plezier van wil blijven houden zou ik hem niet elke nacht in de lader gooien. Verstandiger is om hem gewoon telkens compleet op te gebruiken totdat hij uitvalt en dan volledig weer op te laden.
Ik ben ook zeer content met de D500.
Ik had de Sony Ericsson P910i en heb deze geruild, met een andere gozer, tegen de D500
Ik heb net een cd ( Dj Tiesto-The Parade Of The Athletes.MP3
gezet, van goed 72 minuten, is er ook een mogelijkheid om vooruit te spoelen zoals
dat met filmpjes ook kan ?
[ Voor 3% gewijzigd door Shiznit op 19-01-2005 17:38 ]
Jah, als je niet vanuit de playlist maar het mp3tje los opent bij muziek kan je met forward en backward spoelen, als je via mp3player afspeelt staat ie in playlist, worden die knoppen gebruikt voor next en prev song.Backstage schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 17:36:
[...]
Thx voor de tip![]()
Ik ben ook zeer content met de D500.
Ik had de Sony Ericsson P910i en heb deze geruild, met een andere gozer, tegen de D500![]()
Ik heb net een cd ( Dj Tiesto-The Parade Of The Athletes.MP3) op de D500
gezet, van goed 72 minuten, is er ook een mogelijkheid om vooruit te spoelen zoals
dat met filmpjes ook kan ?
Hmmm, bij mij werkt 't niet zo.Novah schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 17:40:
[...]
Jah, als je niet vanuit de playlist maar het mp3tje los opent bij muziek kan je met forward en backward spoelen, als je via mp3player afspeelt staat ie in playlist, worden die knoppen gebruikt voor next en prev song.
Maakt niet uit of ik hem nou open in muziek of met de MP3 speler, hij gaat naar de volgende
nmr.
Vaag
Verwijderd
wie zijn D500 werkt op WAP en MMS met de instelling van proximus en hoe heb je dit voor mekaar gekregen?
Verwijderd
ik heb hem nu ook binnen..
alleen ik vroeg me af of ik de spelletjes die ik op mijn NOkia 6230 heb gezet ook op deze kunnen? of heb ik hier een aparte site voor nodig? die mag hier zeker niet neergezet worden?
alleen ik vroeg me af of ik de spelletjes die ik op mijn NOkia 6230 heb gezet ook op deze kunnen? of heb ik hier een aparte site voor nodig? die mag hier zeker niet neergezet worden?
Ik weet een forum, daar hebben ze een topic " Unlocking the box of fun " .......Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 18:05:
ik heb hem nu ook binnen..
alleen ik vroeg me af of ik de spelletjes die ik op mijn NOkia 6230 heb gezet ook op deze kunnen? of heb ik hier een aparte site voor nodig? die mag hier zeker niet neergezet worden?:(
Het schijnt dat je eerst de FunBox moet unlocken, weet ook niet of dat illegaal is
of niet, lijkt me niet maar daar ga ik ook niet over.
( Het heeft ook niets te maken met unlocken van het toestel voor een andere provider)
Wil je de url moet je me ff mailen
[ Voor 8% gewijzigd door Shiznit op 19-01-2005 18:33 ]
volgens mij de 1000stepost bijna! denk dat het wel goed is om een topic te maken over levering. en over de bleuthooth probs en over de telefoon zelf! have fun ts! als je hulp nodig hebt..
Ik zie ook al duidelijke progressie in de levensduur van mijn accu. Maar ben er ook nog niet helemaal tevreden over. Kan nog best iets langer volgens mij. Heb hem nu zo'n 6x opgeladen.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let bij het posten van links goed op de policy m.b.t. midlets; veel sites bevatten niet-toegestaan materiaal! Het posten van deze links levert Officiële Waarschuwingen op.
Verder is elke vraag of hulp bij unlocken hier ongewenst.
Let bij het posten van links goed op de policy m.b.t. midlets; veel sites bevatten niet-toegestaan materiaal! Het posten van deze links levert Officiële Waarschuwingen op.
Verder is elke vraag of hulp bij unlocken hier ongewenst.