Het Samsung SGH-D500 topic (deel 2)

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.977 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://piranha.f2o.org/D500/header.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/articles/2004/image/sgrs/pic23.jpg

Afbeeldingslocatie: http://piranha.f2o.org/D500/spacer.gif

Vorige delen:
De Samsung SGH-D500 (met bluetooth)
Het Samsung SGH-D500 topic

Dit is al het tweede topic na de release van de D500. Het is de bussines-telefoon van Samsung, de eerste die gebruik maakt van Bluetooth en in onze contreien op de markt komt.
Ik heb de D500 zelf niet in bezit (ik weet zelfs niet of die al gereleased is in België), dus als er iets verkeerds staat, gelieve dat dan te melden.

Als je vind dat deze startpost iets mist (m.a.w. je weet iets nuttigs dat hier bij kan), mail me dan !
Bij voorbaat dank.

Afmetingen : 93.5 x 45.7 x 23.5 mm
Gewicht : 99 g
LCD Spec (grootte/Kleur) : TFT-Display 176 x 220 Pixels / 262,144 colors

Browser : WAP 2.0
Spelletjes : Forgotten Warrior, Freekick, Arch Angel
Java : MIDP 2.0
Polyfone beltonen : 64Poly / MP3
Batterij : Type : Li-ion

Platform
  • Triband (GSM 900 + 1800 + 1900 MHz)
Camera
  • 1,3 megapixels (1280 x 1024)
  • Flitslamp
  • Fullscreen camerazoeker
  • Digitale zoom
  • Foto-effekten en kaders
  • Multi-opname (tot 15 opnamen)
  • Timerfunctie
Camcorder
  • Video opnemen (tot 60 min.)
  • Video afspelen
MP3-speler en ringtones
  • MP3-speler (MP3/AAC)
  • 64-polyfone en MP3 ringtones
  • Inclusief 45 ringtones
Berichten en gegevensoverdracht
  • MMS, EMS, SMS (met voorspellende T9-stand)
  • Videoberichten (H.263 / MPEG4, QCIF)
  • GPRS klasse 10 (2 upload, 4 download)
  • WAP 2.0
  • E-mail client (POP3, IMAP4, SMTP)
  • Bluetooth
  • SyncML
  • USB
  • Infrarood
Beheer persoonlijke informatie
  • Kalender/agenda
  • Organizer
  • Klok / Wereldtijd
  • Alarm (eenmalig/dagelijks/wekelijks)
  • Valuta omrekenen
  • Calculator
  • Notitieblok
  • Stopwatch
  • Timer
Oproepfuncties / beheer
  • Telefoonlijst (max 1000 contacten)
  • Nummerweergave
  • Oproepen doorschakelen/blokkeren/in de wacht zetten/wisselgesprek
  • Multyparty (telefonisch vergaderen)
  • Luidspreker voor handsfree telefoneren
  • Uitgaande/gemiste/ontvangen oproepen
  • Gespreksduur en -kosten
Geheugen
  • 128 MB totaal geheugen / 96 MB beschikbaar voor de gebruiker
  • 4 MB voor Java™
  • 400 agenda-items 50 notities
  • 200 SMS berichten

Officiële plaatjes:

Klik op de thumbnails om ze te vergroten.
Afbeeldingslocatie: http://piranha.f2o.org/D500/t2.jpg Afbeeldingslocatie: http://piranha.f2o.org/D500/t4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://piranha.f2o.org/D500/t1.jpg Afbeeldingslocatie: http://piranha.f2o.org/D500/t3.jpg

Afbeeldingen gemaakt met de 1,3 Megapixel camera:
Op Nieuwemobiel.nl
Op Mobile-review.com
Op het forum van Mobile-review.com

Officiële links
Samsung Product Pagina
Samsung Handleiding en Sofware (Easy Studio 2.0) Pagina

Reviews
Nederlandstalige review van Marverick
Mobile-review: Camera
Mobile-review: Deel 1
Mobile-review: Deel 2
Mobile-review: Deel 3

Pricewatch
Tweakers.net
Pricewatch.info

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2004 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

zeer goede topicstart! op naar nog 1000 posts :)

werkt de wap al via KPN of Tutch bij mensen?

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Misschien wel handig om ff die foto van 1.6MB iets kleiner te maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GandalfTheGrey schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 15:44:
zeer goede topicstart! op naar nog 1000 posts :)

werkt de wap al via KPN of Tutch bij mensen?
Ik wilde er net weer over beginnen, ik heb Hi en wap werkt hier niet.
Er waren al instellingen standaard die op de telefono staan voor Hi, die werken niet. Toen heb ik die Tutch-instellingen voor wap overgenomen uit dit topic, werkt ook niet...
Hoe krijg ik wap toch aan de praaaaaaat!? :(

Ik da anders maar volgende week naar BC voor hulp..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
King_Louie schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 15:46:
Misschien wel handig om ff die foto van 1.6MB iets kleiner te maken :P
Heb hem gelijk verwijderd (was toch geen zo'n mooie) en eveneens thumbnails gemaakt, zodat de pagina wat sneller ingeladen wordt. Anders nog suggesties (de katern tips en trucs zou nog wat moeten aangevuld worden, weet je iets, mail me dan, thanks).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 21:02:
Ho Ho Ho...

Ik heb voor iedereen een leuke verrassing net voor Kerst... Iedereen kan nu alle Appz & Gamez downloaden en installeren op de Samsung D500!!! Ik heb net de belangrijkste dingen ge-upload en dat is mijn Cadeau voor jullie ;-D ;) ;) ;) ;)

Just go to http://www.dualband.tk en Have Fun!!! :) :) :)

Dualband ;) ;) ;)
Ok, en dan nu zonder zelf in de weer te moeten!
Gewoon met je Samsung naar: wap.max-media.nl heen wappen en het zou moeten werken...

Prettige kerst iedereen!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2004 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr.David schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 13:59:
[...]

Als ik iets wil downloaden krijg ik de melding: HTTP-fout: 406 Onaanvaardbaar :(

Hoe kan ik dit oplossen?? (Samsung D-500 icm. Vodafone 400)
Probeer je dat .rar bestand met je telefoon te downloaden ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

®Otto schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 17:55:
[...]

Klopt niet helemaal wat je zegt, voor €6 in de maand heb je toegang tot de Orange World sites en ook andere wap-sites, en daar bovenop heb je 2 MB internet access. Heb nu zelf bijna een jaar Orange World en dat bevalt erg goed, ik heb trouwens ook nog nooit wat bij hoeven te betalen :) .
Dus als ik het goed begrijp kan ik TeraBytes downloaden via wap/GPRS voor maar €6 per maand en als ik mijn telefoon als modem gebruik voor (Internet Acces) op mijn computer heb ik 2MB??

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2004 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:38
iemand nog een oplossing voor mijn tipic probleem?
hij wil niet connecten, voortgang blijft op 0%
:(

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
Mouki_9 schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 17:26:
iemand nog een oplossing voor mijn tipic probleem?
hij wil niet connecten, voortgang blijft op 0%
idd ik zit hier ook mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met t tipic heb k geen probleem...alleen emt t rayman spel...als ik wil opstarten blijft ie hange....en onderdaan t beeldscherm blijft een blauwe balk (ongveer 4 mm hoog ofzo)......iemand dit ook??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met mn D500, in deel 1 van dit topic was dit ook al een discussie punt.
Hoe te wappen met KPN abo
Ik heb dus de instellingen van tutch.nl geprobeert. Maar als ik naar een wap site ga krijg ik de melding "Fout: Kan hostnaam niet oplossen". Weet iemand wat er dan mis is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die bewegende achtergronden die er standaard opzitten, zijn dat gewone Gif's?

Zijn er beperkingen wat betreft het overzetten van gif's naar de D500?

Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 19:55:
Met t tipic heb k geen probleem...alleen emt t rayman spel...als ik wil opstarten blijft ie hange....en onderdaan t beeldscherm blijft een blauwe balk (ongveer 4 mm hoog ofzo)......iemand dit ook??
Telefoon opnieuw starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 16:38:
[...]

Dus als ik het goed begrijp kan ik TeraBytes downloaden via wap/GPRS voor maar €6 per maand en als ik mijn telefoon als modem gebruik voor (Internet Acces) op mijn computer heb ik 2MB??
moet je gewoon ff kijken op het Orange World Topic hier op GoT daar kan je er alles over vinden!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 16:32:
[...]

Gewoon met je Samsung naar: wap.max-media.nl heen wappen en het zou moeten werken...

Prettige kerst iedereen!
Enorm bedankt voor de wapsite. Ik kom wel op de site, maar krijg verder de spelletjes niet gedownload. Hoelang duurt dit gemiddeld bij anderen? Ben ik gewoon ongeduldig (10 minuten minimaal wachten) of loopt die echt vast. Ik hoor het graag. Greetzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 23:20:
[...]

moet je gewoon ff kijken op het Orange World Topic hier op GoT daar kan je er alles over vinden!

Voor de mensen die het niet weten [rml][ GPRS] Orange World[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik er voor zorgen dat de sms berichten worden opgeslagen op de gsm zelf ipv op de sim?

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
  • Laatst online: 13-08 20:58
Bij mij blijft ie ook op de 0% hangen/wachten? Vodafone hier. :(

Ik wil games.... Op mijn K700 had ik er wel 50... Lekker handig onder het schijten. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
vind het echt zwaar klote dat mijn huidife abbo pas in mei afloopt van mijn e700 want deze phone wil ik echt graag! zit er ook radio eigenlijk op? de mem mocht van mij best groter maar dit is ook wel oke! en wat is die soundmate op dat plaatje dan?!

edit: wanneer komt de witte uit want ik zie dat alleen de zwarte overal word aangeboden?!

[ Voor 16% gewijzigd door DaannO op 26-12-2004 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem gisteren besteld. Hi. 8) Gratis dongle. Maar... er zit geen headset bij?
Afbeeldingslocatie: http://www.gomper.nl/images/phonebox.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
DaannO schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 23:49:
vind het echt zwaar klote dat mijn huidife abbo pas in mei afloopt van mijn e700 want deze phone wil ik echt graag! zit er ook radio eigenlijk op? de mem mocht van mij best groter maar dit is ook wel oke! en wat is die soundmate op dat plaatje dan?!

edit: wanneer komt de witte uit want ik zie dat alleen de zwarte overal word aangeboden?!
Er zit geenradio op. :'(
Mem is echt te doen. ik heb een 5 mp3tjes (a 160kb/s), 10 korte filmpjes, 2 volledige music video's a 7MB, 1 xxx movie :9 van 24 min. (21MB) en 30 foto's en nog 30MB over dusss......
Soundmate is een externe speaker voor beter en harder geluid. Ik gebruik 'm alleen voor de show. 8)
De ZILVERE komt uit.... tja misschien als je contract is afgelopen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
Verwijderd schreef op zondag 26 december 2004 @ 00:11:
Ik heb hem gisteren besteld. Hi. 8) Gratis dongle. Maar... er zit geen headset bij?
[afbeelding]
Ik heb het al een x eerder gehoord dat iemand geen headset heeft gehad. Vreemd... hij hoord er wel bij te zitten na mijn weten. Ik heb een originele D-500 (geen orange shit) misschien wat meer info over verpakking, abonnement etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Mr.David schreef op zondag 26 december 2004 @ 00:13:
[...]

Er zit geenradio op. :'(
Mem is echt te doen. ik heb een 5 mp3tjes (a 160kb/s), 10 korte filmpjes, 2 volledige music video's a 7MB, 1 xxx movie :9 van 24 min. (21MB) en 30 foto's en nog 30MB over dusss......
Soundmate is een externe speaker voor beter en harder geluid. Ik gebruik 'm alleen voor de show. 8)
De ZILVERE komt uit.... tja misschien als je contract is afgelopen. :?
oke dan! maar hoe krijg je de mp3 enzo zo klein erop!? ben ik gewoon dom of...
die soundmate is wel lagge! die kreeg je er dus gewoon bij?! vind het wel raar dan dat ze die er wel bij doen en geen headset!
[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
DaannO schreef op zondag 26 december 2004 @ 00:17:
[...]

oke dan! maar hoe krijg je de mp3 enzo zo klein erop!? ben ik gewoon dom of...
die soundmate is wel lagge! die kreeg je er dus gewoon bij?! vind het wel raar dan dat ze die er wel bij doen en geen headset!
[...]
Je bent niet dom je leest alleen niet goed 160 KB/per seconde 1 nummer is dus ongeveer 5MB. Het kan kleiner, maar ik had geen zin om mijn mp3tjes te verkleinen. Ik gebruik de D-500 toch niet als mp3 speler. Ik gooi alles over via BT om te patsen bij andere mensen. :P

Nou alleen die f**king java sh*t nog... |:( |:( |:( :(

[ Voor 5% gewijzigd door Mr.David op 26-12-2004 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr.David schreef op zondag 26 december 2004 @ 00:16:
Ik heb het al een x eerder gehoord dat iemand geen headset heeft gehad. Vreemd... hij hoord er wel bij te zitten na mijn weten. Ik heb een originele D-500 (geen orange shit) misschien wat meer info over verpakking, abonnement etc.
Ik heb hem nog niet, maar ik zie net in de pdf die van samsung.nl afkomt dit staan:
Opmerking: het hangt van het land en de provider af
welke onderdelen worden meegeleverd en welke
accessoires beschikbaar zijn.
Ik zie wel wat Hi me brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk even op onderstaande link. Hier hebben ze een zeer gewild ITEM voor de D500. Als ik hier noem wat dit ITEM is, kan ik problemen krijgen. Wil je af van je Orange besturing op je foon, check dit ff.

http://www.avi-stuff.de/details.php?fileid=265&catid=116

Wachtwoord is= avistuffbyag

Ik heb het zelf zojuist gedaan, het werkt perfect. Alleen voor ervaren gebruikers!!!

Veel plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, ik wil misschien ook deze telefoon kopen, maar ik zit te twijfelen over dat schuifmechanisme. Ik heb dit ook gezien bij de Nokia 7650, maar daar ging het schuiven na een tijdje moeizaam en stroef.
Ik vroeg me af of dit ook zo is bij deze telefoon, ik verwacht dat het hetzelfde is maar ik vraag het maar even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
Verwijderd schreef op zondag 26 december 2004 @ 00:53:
Kijk even op onderstaande link. Hier hebben ze een zeer gewild ITEM voor de D500. Als ik hier noem wat dit ITEM is, kan ik problemen krijgen. Wil je af van je Orange besturing op je foon, check dit ff.

http://www.avi-stuff.de/details.php?fileid=265&catid=116

Wachtwoord is= avistuffbyag

Ik heb het zelf zojuist gedaan, het werkt perfect. Alleen voor ervaren gebruikers!!!

Veel plezier.
Dan kan je je telefoon waarschijnlijk laten updaten in de toekomst. Ik neem aan dat je dit met een datakabel hebt gedaan? Beter voor je... Nu nog die lelijke orange stikker eraf en je bent weer helemaal hip. 8)

Is er een readme filetje over hoe je dit moet doen? Is misschien handig als ik in de toekomst nieuwere versies met nieuwe mogelijkheden tegen kom. ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Mr.David op 26-12-2004 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Iemand al een oplossing voor KPN/Hi/Tutch Wappen?

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 22:19

westergas

rikkie_pc

Ik zag in het vorige topic al een aantal vragen voorbij komen over bluetooth maar die van mij stond er nog niet tussen....

Ik heb een BT dongle van Sitecom. Van de PC naar de foon gaat prima maar andersom niet. Ik kan gewoon geen verbinding maken. Komt iemand dit bekend voor???

Trouwens....hij "ziet" mijn computer wel als bluetooth gabber maar verbinden lukt gewoon niet.

[ Voor 15% gewijzigd door westergas op 26-12-2004 02:57 ]

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil misschien de Samsung D500 nemen met een abbo'tje van T-Mobile bij www.gsm.nl

Maar kunnen jullie me helpen met de volgende vragen?

- Kan je een limiet instellen zodat ik niet over de 150 minuten per maand gaat
- Moet je een SMS bundel nemen om te kunnen SMSen, of gaat het van je belminuten af of komt het opgeteld bij je rekening.
- Kan je met BT en IR ook naar alle GSM's sturen en ontvangen.
- Is er een programma net zoals voor de SonyEricsson (Float's Mobile Agent) zo'n programma waarmee je bijna alles kunt beheren op je telefoon?
- Kun je eigen ringtones instellen voor Alarm en inkomende SMS'jes

Dat was het zo'n beetje.. als ik meer vragen heb dan meld ik het wel :9

Ojah, is er nog een plek met een nog mooiere aanbieding voor ong 20 euro per maand en de Samsung D500 gratis? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom geeft hij altijd aan "fout bij installatie " wanneer ik bv Tetris op mijn D500 wil zetten via
Euploader.com?
Hij probeert deze te installeren, maar dan krijg ik dit bericht.

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 december 2004 @ 01:08:
Hey, ik wil misschien ook deze telefoon kopen, maar ik zit te twijfelen over dat schuifmechanisme. Ik heb dit ook gezien bij de Nokia 7650, maar daar ging het schuiven na een tijdje moeizaam en stroef.
Ik vroeg me af of dit ook zo is bij deze telefoon, ik verwacht dat het hetzelfde is maar ik vraag het maar even :)
dat schuifmechanisme is super... Hij slide volop soepel open je moet gewoon een keer naar de winkel gaan en vragen of ze 'm in t echt willen showen dan weet je gelijk hoe mooi het slide-mechanisme is...

En hij slide op een soort van ijzeren glijder dus hij zal niet snel stroever sliden ;)
Hi bracht bij mij in ieder geval een soundmate en een headset :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2004 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, maar dat betekent dat ik de telefoon gewoon opnieuw moet aanzetten....maar hoe kan het dan dat ik rayamn niet kan spelen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Betreffende de batterij:

Ik heb hem helemaal opgebruikt sinds ik hem gekocht heb. Gisternacht om 02:00 was ie leeg en werd me aangeraden om hem 12 uur op te laden. Dat heb ik gedaan en dat betekent dat ik hem pas om 14:00 terug uit de lader kan halen.

Maar,

echter staat nu op het display dat hij al volledig opgeladen is. Moet ik w8ten?

Bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou wachten, ik heb precies hetzelfde als jij gedaan alleen heb k hem 12 uur laten zitten...nu doet de batterij het al een stuk langer als de 1e keer, (2 van 3 streepjes nog vol) terwijl hij al 24 uur aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 december 2004 @ 11:36:
Ik zou wachten, ik heb precies hetzelfde als jij gedaan alleen heb k hem 12 uur laten zitten...nu doet de batterij het al een stuk langer als de 1e keer, (2 van 3 streepjes nog vol) terwijl hij al 24 uur aan.
Bedankt voor de feedback. En daarna? Nog es 12 uurtjes of is dat slecht nodig voor de eerste keer nadat ie uitvalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou het niet weten, ik denk dat t k m nog us 12 uurtjes eraan laat hangen, ik moet toch eerst sporten dus heb k m niet nodig...maar ik doe het in iede rgeval wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand nog mijn post beantwoorden van 8 posts omhoog..?
Het zijn iet zulke moeilijke vragen voor de gebruikers van deze phone toch?
bvd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik vind dat EasyStudio maar beknopt. De helft van de functies staat op 'grijs' en ik mis een hele hoop andere mogelijkheden standaard al in het programma (bijvoorbeeld alle nummers van de telefoon naar de sim kopieëren.

Weet iemand een beter programma dan dit (zoals oxygen phone manager voor nokia?)

Ben benieuwd want dit is ruk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
hmmmm, behalve remco en ik niemand die last heeft van tipic? dat de voortgang niet verder dan 0% komt? of gebruiken jullie dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha Demon, ik heb hem ook icm 150 t-mobile 2 jarig via gsm.nl....maar ik gelofo dat je geen limiet kunt instellen voor ajs er overheen gaat.....en de sms komen gewoon bij je kosten vand e belbundel (als je geen sms-bundel hebt)....ir en bluetooth werken perfect bij mij, de andere 2 vragen heb k geen antwoord op....sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 december 2004 @ 12:45:
Tha Demon, ik heb hem ook icm 150 t-mobile 2 jarig via gsm.nl....maar ik gelofo dat je geen limiet kunt instellen voor ajs er overheen gaat.....en de sms komen gewoon bij je kosten vand e belbundel (als je geen sms-bundel hebt)....ir en bluetooth werken perfect bij mij, de andere 2 vragen heb k geen antwoord op....sorry
bedankt man..
hoeveel gaat er van je belbundel af als je een sms stuurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hi,

Ondersteunt hij nu al orange world? wil dat graag hebben, maar orange zei dat dat nog niet kon....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GandalfTheGrey schreef op zondag 26 december 2004 @ 01:19:
Iemand al een oplossing voor KPN/Hi/Tutch Wappen?
Hmm neej ik krijg nog steeds de fout melding "Kan hostnaam niet oplossen"
ik zou niet weten waar het aan ligt, kheb al van alles geprobeert. Met GPRS krijg ik helemaal niets ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tha demon, denk je me verkeerd hebt begrepen of ik ben onduidelijk geweest :), je belbundel kost 23,50, dit betaal je elke maand. Hierbij komen de kosten voor een sms, wap etc....deze worden dus opgeteld bij de 23,50 en gaan dus neit van je belbundel af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 december 2004 @ 10:41:
[...]

dat schuifmechanisme is super... Hij slide volop soepel open je moet gewoon een keer naar de winkel gaan en vragen of ze 'm in t echt willen showen dan weet je gelijk hoe mooi het slide-mechanisme is...

En hij slide op een soort van ijzeren glijder dus hij zal niet snel stroever sliden ;)
Bedankt, dat maakt het al een stuk interessanter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 december 2004 @ 13:16:
tha demon, denk je me verkeerd hebt begrepen of ik ben onduidelijk geweest :), je belbundel kost 23,50, dit betaal je elke maand. Hierbij komen de kosten voor een sms, wap etc....deze worden dus opgeteld bij de 23,50 en gaan dus neit van je belbundel af..
aha ok, dan neem ik toch maar een SMS bundel denk ik..
Er staat trouwens op www.gsm.nl dat met deze actie je maar 18,95E p/maand moet betalen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 19:56:
Ik heb een probleem met mn D500, in deel 1 van dit topic was dit ook al een discussie punt.

[...]

Ik heb dus de instellingen van tutch.nl geprobeert. Maar als ik naar een wap site ga krijg ik de melding "Fout: Kan hostnaam niet oplossen". Weet iemand wat er dan mis is ?
De samsung D500 staat niet op die site. Welke instellingen heb je gebruikt?
Ik heb orange, al 2 x klantenservice gebeld voor de instellingen, maar ze zeggen telkens dat er nog geen instellingen voor de D500 beschikbaar zijn en verwijzen me naar de samsung site :S

Zou iemand met orange aub zijn wap instellingen kunnen posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-08 14:17

bosaap22

Doing things I'm good at.

Verwijderd schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 23:43:
Hoe kan ik er voor zorgen dat de sms berichten worden opgeslagen op de gsm zelf ipv op de sim?

bvd
Ik heb hetzelfde probleem... Geen idee hoe je dat kunt instellen.
Snap niet dan andere mensen hier niet naar vragen?? Een aantal posts terug had ik hier ook al naar gevraagd.
Iemand een oplossing??? :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08-2024
van die sms , zover ik weet doet het automatisch , als de sim vol is , ik kan geen instelling vinden ervoor , helaas !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
orange world is in ieder geval al geschik voor samsung D500
ik heb klantenservice ook al aan de lijn gehad en had een vrouwtje die zeer behulpzaam was.
hier komen de instellingen voor gprs en wap:

grps:
menu
browser instellingen
profiel 1

profiel naam orange world
url startpagina http://wap.orange.nl/colour
drager alleen gprs
proxy aanzetten
gprs instellingen
ip adres 10.250.255.188
poort 5080
apn wap
gebruikersnaam leeg
wachtwoord leeg

gsm instellingen
ip adres 0.0.0.0
poort 0
inbelnummer leeg
gebruikersnaam leeg
wachtwoord leeg
type data oproep isdn

profiel 1
profiel naam orange
wap
url startpagina http://wap.orange.nl/
drager alleen gsm
proxy aanzetten
gprs instellingen
ip adres 0.0.0.0
poort 0
apn leeg
gebruikersnaam leeg
wachtwoord leeg
gsm instellingen
ip adres 10.250.255.188
poort 5080
inbelnummer +31628500666
gebruikersnaam +31628000000
wachtwoord PASSWORD
type data oproep isdn

ik heb deze instellingen van orange en ze werken :D
waar leeg staat dus niks invullen :P

dan nu nog mijn tipic probleem van voortgang niet voorbij 0% ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel simpel, dat gaat niet !!!
Eerst gaat hij de sim volzetten en dan pas gsm geheugen.
Je kan op dit gebied zelf NIKS kiezen.
bosaap22 schreef op zondag 26 december 2004 @ 13:38:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem... Geen idee hoe je dat kunt instellen.
Snap niet dan andere mensen hier niet naar vragen?? Een aantal posts terug had ik hier ook al naar gevraagd.
Iemand een oplossing??? :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dezelfde afbeelding in mijn handleiding maar er zit wel degelijk een headset
in de doos bij mij (België), originele d500 geen orange ofzo ....
[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand aub de instellingen voor mms,gprs,wap posten voor HI ??
Ik heb alles geprobeerd maar dat kl*te ding werkt nog steeds niet en niemand reageert op me posts! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 december 2004 @ 15:45:
Kan iemand aub de instellingen voor mms,gprs/wap posten voor HI ??
Ik heb alles geprobeerd maar dat kl*te ding werkt nog steeds niet en niemand reageert op me posts! :/
KPN ondersteunt geen MMS, GPRS/WAP. Dat word overstappen naar een andere provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 december 2004 @ 16:03:
[...]

KPN ondersteunt geen MMS, GPRS/WAP. Dat word overstappen naar een andere provider.
Das dus complete onzin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• made
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-08 23:47

made

.. made by made ..

HULP !!

Ik heb dus het jar en jad bestand geupload naar zadge, met winwap de url opgezocht van de jar file aangepast in de jad file en daarna geupload !
Nu kan ik via gprs wel de bestanden zien mar niet downen....

edit :

Ik kan dus die jad bestanden inkijken via de telefoon.
Maar hoe krijg ik nou dat jar bestand op de telefoon. als ik dat probeer te openen via wap dan geeft hij een melding......

[ Voor 35% gewijzigd door made op 26-12-2004 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiotjE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-10-2021
Weet iemand of ik ook een oudere serieele datakabel kan gebruiken om data met D500 uit te wisselen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 december 2004 @ 16:03:
[...]

Haha, hou gewoon je mond als je er nix over weet okay...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 december 2004 @ 16:47:
[...]

Haha, hou gewoon je mond als je er nix over weet okay...
Man hou je nonsens voor je aub. KPNers bel maar naar 424 voor meer info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 16:32:
[...]

Prettige kerst iedereen!
Werkt perfect!

Bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

hey, de wap instellingen van orange, tutch en radio538 werken bij mij niet. Als ik naar de startpagina wil gaan van de desbetreffende provider, of naar een andere wapsite, dan krijg ik: 'kan host niet resolven'
heeft iemand algemene wap instellingen die het wel doen? (links zijn ook welkom) of doen de bovenstaande servers het wel, maar staan ze verkeerd in mn telefoon? (ik heb ze stuk voor stuk al minstends 4x nagelopen, en geen fouten in kunnen vinden :'( )

orange wap:
homepage http://wap.orange.nl/
verbinding tijdelijk
beveiligen/security uit
drager/bearer data
inbelnummer +31628500666
IP adres 010.250.255.188
legalisatie type normaal
type dataomroep/verbindingstype ISDN/digitaal
snelheid dataomroep / baud rate 9600
port / IP-aansluiting 9201
disconnect/lingertijd/idle time out 300
gebruikersnaam +316, gevolgd door de 8 cijfers van uw mobiele telefoonnummer
wachtwoord PASSWORD (in hoofdletters)
radio538 wap:
http://www.tutchfor.nl/538/wap/wapinstellingen.asp?id=11

ik zie net aan die url dat de tutch instellingen waarschijnlijk hetzelfde zijn als die van radio538 :)

[ Voor 26% gewijzigd door randje op 26-12-2004 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• made

made

.. made by made ..

het lukt me maar niet om een game te installeren via wap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 december 2004 @ 16:55:
[...]

Man hou je nonsens voor je aub. KPNers bel maar naar 424 voor meer info.
Lik me reet :Z

Modbreak:en jij een beetje dimmen graag :/

[ Voor 11% gewijzigd door Korakal op 26-12-2004 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom hebben ringtone 1,2 en 15 wel trillen en de rest niet??? Iemand enig idee hoe ik een ringtone maak met trillen ingebouwd?ik heb 1ringtone die ik nog had van me t610 verzonden via bluetooth en die werkte wel met trillen en al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 06:34
made schreef op zondag 26 december 2004 @ 16:17:
HULP !!

Ik heb dus het jar en jad bestand geupload naar zadge, met winwap de url opgezocht van de jar file aangepast in de jad file en daarna geupload !
Nu kan ik via gprs wel de bestanden zien mar niet downen....

edit :

Ik kan dus die jad bestanden inkijken via de telefoon.
Maar hoe krijg ik nou dat jar bestand op de telefoon. als ik dat probeer te openen via wap dan geeft hij een melding......
Zedge doet bij mij sinds een paar dagen ook raar, je kunt het beter via euploader proberen. Hier hoef je het jad bestand niet aan te passen, je upload eerst de jar en daarna de jad, met de codes die je krijgt van de laatste kun je met je foon inloggen op euploader.com/wap/index.php Mocht je geen jad hebben, kun je deze heel makkelijk maken met een Jadmaker

Had trouwens ook al eerder vermeld dat je ook games en dergelijke kunt vinden op http://wap.ranova.org (Je kunt er ook met je gewone browser heen om te kijken)

[ Voor 8% gewijzigd door ®Otto op 26-12-2004 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

otto, weet jij mss waarom ik een balk onderin me beeld heb als ik rayman opstart.....rayman blijft dan ook vast hangen?!?!?!......meer mensen hier last van/hoe op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 06:34
Heb ook wel een balkje onderin, maar hij doet 't bij wel wel goed. Wat me wel opvalt is dat als een spel wordt gestart na de installatie, dat er soms een raar balkje onderin is. Wat ik dan doe is 'm opnieuw starten, dat helpt dan wel meestal. Kwam er trouwens ook achter dat als ik Rayman start zonder geluid (als ie op trillen staat), hij vastloopt, raar toch?

[ Voor 6% gewijzigd door ®Otto op 26-12-2004 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pin

Heb de telefoon nu ook een aantal dagen en nu met kerst eindelijk tijd om er eens tijd in te steken... :)

Volgde dit topic al een tijdje en had nog 1 vraagje die al eerder gesteld was maar niet beantwoord:

Ik heb gesync met Outlook maar alle namen worden gesorteerd op achternaam ipv voornaam.
Volgens mij staat er in de handleiding niets hierover en dus ook in dit topic niet.

Is er nog een andere mogelijkheid dan 300 contacts te gaan renamen?? 8)7
Ik heb hetzelfde 'probleem'. Ik moet het nog even proberen, maar je kunt in Outlook instellen hoe hij de namen weergeeft. Bij mij staat dat op achternaam, voornaam. Dat is dan ook direct de manier waarop de telefoon sorteert. Ik wil dat gaan wijzigen en opnieuw syncen. Ik heb echter ook een ander probleem met het syncen.
Ik heb de telefoonnummers netjes ingevoerd zodat ik als nummer in Outlook nu heb:
+31 (012) 3456789
Het probleem is dat na het syncen de telefoon het nummer +310123456789 gebruikt. Dat is dus niet bruikbaar !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• made

made

.. made by made ..

®Otto schreef op zondag 26 december 2004 @ 18:47:
[...]

Zedge doet bij mij sinds een paar dagen ook raar, je kunt het beter via euploader proberen. Hier hoef je het jad bestand niet aan te passen, je upload eerst de jar en daarna de jad, met de codes die je krijgt van de laatste kun je met je foon inloggen op euploader.com/wap/index.php Mocht je geen jad hebben, kun je deze heel makkelijk maken met een Jadmaker

Had trouwens ook al eerder vermeld dat je ook games en dergelijke kunt vinden op http://wap.ranova.org (Je kunt er ook met je gewone browser heen om te kijken)
TNX, werkte goed, moest wel de jad file aanpassen en voor rayman even te telefoon uit en aan zetten !!!!

TOPPIE _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ssttt...

Prettige kerst iedereen!

niets aan te passen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 december 2004 @ 22:36:
ssttt...

[i]Ok, en dan nu zonder zelf in de weer te moeten!
behalve als je k*twap niet werkt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
Verwijderd schreef op zondag 26 december 2004 @ 22:36:
ssttt...

Prettige kerst iedereen!

niets aan te passen 8)
Bij mij blijft ie hangen als ik wil downloaden.... :'(

Heeft iemand al een oplossing daarvoor? Ik ben niet de enige alleen niemand reageerd op deze vraag. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Mr.David schreef op zondag 26 december 2004 @ 23:29:
[...]

Bij mij blijft ie hangen als ik wil downloaden.... :'(

Heeft iemand al een oplossing daarvoor? Ik ben niet de enige alleen niemand reageerd op deze vraag. :(
Ik heb het ook zal wel door KPN/Hi komen.
Ik probeer het via Tutch wat op zich wel werkt alleen downloaden werkt niet.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

... Nog maar een keer dan...

Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik vind dat EasyStudio maar beknopt. De helft van de functies staat op 'grijs' en ik mis een hele hoop andere mogelijkheden standaard al in het programma (bijvoorbeeld alle nummers van de telefoon naar de sim kopieëren.

Weet iemand een beter programma dan dit (zoals oxygen phone manager voor nokia?)

Ben benieuwd want dit is kløte

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2004 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op maandag 27 december 2004 @ 11:04:
... Nog maar een keer dan...

Ben benieuwd want dit is ruk
Is er gewoon (nog) niet.
Komt vanzelf wel als de D500 meer en meer in omloop komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er gewoon (nog) niet.
Komt vanzelf wel als de D500 meer en meer in omloop komt.
Er zijn toch wel meer samsung telefoons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op maandag 27 december 2004 @ 11:08:
[...]

Er zijn toch wel meer samsung telefoons?
Ja maar ik heb begrepen dat de D500 toch weer een geval apart is (data kabel van andere samsung foons werkt niet met deze).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom heb je het over een datakabel...???

k heb een mycom bluetooth adapter die werkt perfect en k heb van anderen gehoord dat msi ook super werkt dat is allemaal veel handiger dan al die datakabels d8 ik zo...

Easystudio pakte me telefoon direct geen problemen gehad....

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2004 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op maandag 27 december 2004 @ 12:28:
waarom heb je het over een datakabel...???

k heb een mycom bluetooth adapter die werkt perfect en k heb van anderen gehoord dat msi ook super werkt dat is allemaal veel handiger dan al die datakabels d8 ik zo...

Easystudio pakte me telefoon direct geen problemen gehad....
Het was maar een voorbeeldje om aan tegeven dat de D500 niet te vergelijken is met andere Samsung gsm foons.
Ik gebruik zelf ook de MSI BT dongle en ben er zeeer tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
ik denk dat er over datakabel gepraat wordt omdat dit de enige manier is om games and apps in je phone te zetten. via blauwtand gaat dat nooit werken denk ik.

verder............ iemand behalve remco die ook het probleem met tipic heeeft? dat het programma niet connect en de voortgang op 0% blijft hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik heb helaas precies hetzelfde probleem met tipic.
hij bljift hangen op 0%

ik had ook al een ander programma geprobeerd: UMSG
hier te downloaden (via een waplink)
http://www.getjar.com/cgi/page.cgi?a=map81

maar die connect ook niet.
Ik krijg het idee dat het aan de wap mogelijkheden van het t-mobile netwerk ligt..
zou dat kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Mouki_9 schreef op maandag 27 december 2004 @ 13:10:
ik denk dat er over datakabel gepraat wordt omdat dit de enige manier is om games and apps in je phone te zetten. via blauwtand gaat dat nooit werken denk ik.

verder............ iemand behalve remco die ook het probleem met tipic heeeft? dat het programma niet connect en de voortgang op 0% blijft hangen?
Ik krijg het niet eens op mn D500 dus laat staan dat ik het kan testen ;)
Hoe lang duurt het als je een app of game download naar je D500 via wap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
Verwijderd schreef op maandag 27 december 2004 @ 14:12:
ja ik heb helaas precies hetzelfde probleem met tipic.
hij bljift hangen op 0%

ik had ook al een ander programma geprobeerd: UMSG
hier te downloaden (via een waplink)
http://www.getjar.com/cgi/page.cgi?a=map81

maar die connect ook niet.
Ik krijg het idee dat het aan de wap mogelijkheden van het t-mobile netwerk ligt..
zou dat kunnen?
ik heb een orange abbo, dus denk niet dat het direct aan wap van tmobile ligt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 19:18

Nyana

Who?!

Heb em nu n kleine week en ben er erg blij meej. maar vannacht begon ie te blerren dat de accu bijna leeg was, dus ik heb m aan de lader gehangen. zat ie vanochtend vol om 7uur gaan werken en nix meej gedaan verder.. loopt ie nu weer te blerren! irda en bleutooth staan uit 8)7
Hoop dat ie gauw wat langer meej gaat.. langste was 2 dagen met beetje spelen ermee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gutteguttegut schreef op maandag 27 december 2004 @ 14:27:
[...]
Ik krijg het niet eens op mn D500 dus laat staan dat ik het kan testen ;)
Hoe lang duurt het als je een app of game download naar je D500 via wap?
gaat best snel... tussen de 30 en 60 sec ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand al wanneer de zilveren d500 uitkomt? kan niet langer wachten... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik volg dit topic al van bij het begin en heb me sinds vanmorgen ook de D500 aangeschaft. Nu viel het mij op dat terwijl de telefoon dicht is en je op een van de toetsen onder het scherm drukt, bijvoorbeeld 'c', de onderste behuizing wat naar onder gaat en zo tegen het onderste deel van het numerieke toetsenbord komt, er zit maw tussen de twee delen van het slide-mechanisme een beetje speling van 1 à 2 mm. Het is maar een detail en eigenlijk niet erg, maar heeft iedereen dit of is dit een constructiefoutje?
De verkoper raadde mij ook aan de gsm direct in de oplader te leggen en 12u op te laden en dus niet eerst de deels opgeladen batterij opgebruiken en er wat mee spelen. Nu zit de telefoon dus nog altijd in de lader (ongeveer 6u) en die is natuurlijk al lang opgeladen maar is het nu best dat ik hem er nog in laat zitten of is het slecht voor de batterij als ik hem er al uithaal. Moet ik hem ook de volgende keer langer dan normaal opladen?
Als laatste wou ik vragen welke nu het beste programma is om video's te converten? Eerder las ik al dat de link in de startpost en de tutorial voor de K700i niet werken?
dbv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 december 2004 @ 17:26:
Ik volg dit topic al van bij het begin en heb me sinds vanmorgen ook de D500 aangeschaft. Nu viel het mij op dat terwijl de telefoon dicht is en je op een van de toetsen onder het scherm drukt, bijvoorbeeld 'c', de onderste behuizing wat naar onder gaat en zo tegen het onderste deel van het numerieke toetsenbord komt, er zit maw tussen de twee delen van het slide-mechanisme een beetje speling van 1 à 2 mm. Het is maar een detail en eigenlijk niet erg, maar heeft iedereen dit of is dit een constructiefoutje?
De verkoper raadde mij ook aan de gsm direct in de oplader te leggen en 12u op te laden en dus niet eerst de deels opgeladen batterij opgebruiken en er wat mee spelen. Nu zit de telefoon dus nog altijd in de lader (ongeveer 6u) en die is natuurlijk al lang opgeladen maar is het nu best dat ik hem er nog in laat zitten of is het slecht voor de batterij als ik hem er al uithaal. Moet ik hem ook de volgende keer langer dan normaal opladen?
Als laatste wou ik vragen welke nu het beste programma is om video's te converten? Eerder las ik al dat de link in de startpost en de tutorial voor de K700i niet werken?
dbv
Heb die speling niet. Hij is heel goed dicht. Over dat opladen, dat vind ik vreemd. Mijn verkoper heeft me aangeraden om de batterij eerst op te gebruiken en hem daarna 12 uur op te laden wat ik ook gedaan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb die speling niet. Hij is heel goed dicht. Over dat opladen, dat vind ik vreemd. Mijn verkoper heeft me aangeraden om de batterij eerst op te gebruiken en hem daarna 12 uur op te laden wat ik ook gedaan heb.[/quote]

Het is alleen als je van de zijkant kijkt dat je het goed ziet als je hem vast hebt gewoon is het bijna niet merkbaar nuja samsung geeft toch alleen maar garantie op de software zo werd mij ook gezegd, anders nog mensen die hetzelfde hebben als mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trouwens als je in standbye mode met de klok 2 sec op et bovenste knopje links aan de zijkant drukt wordt je klok verlicht.Boeiend he:P 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Betreffende het gebruiken en opladen van de accu van uw telefoon, raad
ik u aan om ten minste de eerste twee dagen na aankoop de accu volledig
te gebruiken totdat het leeg is, en daarna volledig op te laden(minstens12 uren).
Dit zal de levensduur van uw batterij aanzienlijk bevorderen.

Dit is wat ik kreeg te horen van samsung zelf. lijkt me dus duidelijk, eerst 'leegmaken' en daarna 12 uur in de oplader.

weet iemand al of de zilveren d500 te krijgen is, of anders wanneer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 december 2004 @ 18:00:
Betreffende het gebruiken en opladen van de accu van uw telefoon, raad
ik u aan om ten minste de eerste twee dagen na aankoop de accu volledig
te gebruiken totdat het leeg is, en daarna volledig op te laden(minstens12 uren).
Dit zal de levensduur van uw batterij aanzienlijk bevorderen.

Dit is wat ik kreeg te horen van samsung zelf. lijkt me dus duidelijk, eerst 'leegmaken' en daarna 12 uur in de oplader.

weet iemand al of de zilveren d500 te krijgen is, of anders wanneer?
Kan iemand mij uitleggen waarom je de telefoon 12u moet opladen terwijl in de handleiding staat dat het volledig opladen van de accu 90 min. duurt :?
Ik weet niet hoe slim de telefoon is, maar ik neem toch even aan dat wanneer de telefoon 'weet' dat de accu vol is, hij geen laadspanning meer naar de accu stuurt. Wellicht zou ie nog als druppellader werken, maar thats it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dessie, ik kan het je niet vertellen. dit is wat samsung aangaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand trouwens wat foto's plaatsen die gemaakt zijn met de d500? ik ken de bekende pagina's met voorbeelden, maar dat zijn er zo weinig. Vooral foto's gemaakt van mensen ben ik benieuwd naar, aangezien dat het meeste gebeurd.

Daarnaast ben ik benieuwd of je, net als bij nokia, in kan zoomen op het scherm op een gemaakte foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet helemaal niemand wanneer de silvere D500 uitkomt?? Ik kreeg trouwens in de winkel te horen dat hij eerder antraciet was dan zilver?? maar op het begin plaatje van dit topic is ie toch echt wel zilver (of ligt dat aan mijn ogen :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 december 2004 @ 18:33:
dessie, ik kan het je niet vertellen. dit is wat samsung aangaf.
Dan moet samsung dit ook in de handleiding zetten!! Lekker bezig is samsung..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Laatst online: 26-06 10:15
Verwijderd schreef op maandag 27 december 2004 @ 17:44:
trouwens als je in standbye mode met de klok 2 sec op et bovenste knopje links aan de zijkant drukt wordt je klok verlicht.Boeiend he:P 8)7
dat had ik ook al gezegd :*)
Verwijderd schreef op maandag 27 december 2004 @ 18:45:
Daarnaast ben ik benieuwd of je, net als bij nokia, in kan zoomen op het scherm op een gemaakte foto.
ja je kan inzoomen op gemaakte foto's. Maar op de hoogste resolutie niet tijdens t foto maken maar dus wel erna
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let bij het posten van links goed op de policy m.b.t. midlets; veel sites bevatten niet-toegestaan materiaal! Het posten van deze links levert Officiële Waarschuwingen op.
Verder is elke vraag of hulp bij unlocken hier ongewenst.