Het Samsung SGH-D500 topic (deel 2)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.972 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
heb em nou bijna 2 maanden ofzo en over de batterij ben ik super tevreden. Gaat zo'n 4 a 5 dagen mee bij normaal gebruik. Af en toe een foto of filmpje maken, regelmatig smsen en bellen en gaat goed hoor.

Heb gewoon eerst de telefoon zo'n 12 uur in de lader gedaan, toen helemaal opgebruikt (veel spelletjes spelen en foto's/filmpjes maken) toen weer snachts in de lader gedaan en doe dat nou eigenlijk steeds. Helemaal op gebruiken en dan weer uur of 8 in de oplader. Batterij tijd vind ik voldoende zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldige telfoontje, heb het vandaag voor het eerst in het echt gezien. Laats vroeg ik nog in deze thread als deze telefoon in de catagorie koelkast valt vanwege de grootte. Maar nu ik het in het echt gezien te hebben is het toch vrij klein :) kga em kopen :)

-op fotos op het internet lijkt het echt koelkast :o

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2005 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-09 22:56
Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 15:25:
Kan je terwijl je muziek luistert geen andere dingen met de telefoon doen? Kon met de 6230 wel en zo het wel jammer vinden als het niet met de d500 kan....
Nee, dat kan niet.
pinokkia schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 23:21:
Ik lees deze topic vanaf het begin. Ik snap niet dat mensen de samsung D500 met de 2 weken al binnen hebben. Ik wacht al vanaf 16-12-2004 op de samsung D500. :r
Waar heb je uhm besteld??
Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 22:46:
[...]

Meer pics zijn te zien op www.nieuwemobiel.nl
D500 dan op media archief klikken,onderaan staat de rest ;)
Thank you velly much!!
Zouden ze die van mij nog ruilen tegen een zilveren? :p
Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 18:05:
ik heb hem nu ook binnen..
alleen ik vroeg me af of ik de spelletjes die ik op mijn NOkia 6230 heb gezet ook op deze kunnen? of heb ik hier een aparte site voor nodig? die mag hier zeker niet neergezet worden?:(
Aan het begin van deze topic staat een heel gedoe om spelletjes via Bluetooth op je D500 te krijgen. Lees maar even terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:44

Fjeze

AllesPerfect!

ik heb nog een vraagje over het opladen van de accu de eerst keer:
Kan je hem nu het beste eerst leeg maken (accu is meestal in de doos al beetje opgeladen), of moet je hem gewoon direct aan de lader leggen en dan 12 uur later hem pas gaan gebruiken en dan helemaal leeg laten gaan?
weet niet of iemand weet wat nu het beste is?

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-09 21:00
Waar heb je uhm besteld??

[...]

Ik heb hem bij de kpn webshop besteld

[ Voor 71% gewijzigd door pinokkia op 19-01-2005 23:14 ]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd / Mag hier dan helemaal niets?

Ik snap niet dat jullie jezelf "tweakers" noemen. In dit forum mag dus ongeveer alleen besproken worden waar de D500 het goedkoopste te krijgen is met welk abonnement? en natuurlijk steeds dezelfde vragen over Bluetooth. Nou boeiend hoor. Maar ik dacht dat GoT over tweaken ging? Je mag hier bijna geen enkele code, applet of ringtone neerzetten!!!

Dan zijn er gelukkig genoeg andere fora waar je wel informatie kunt uitwisselen over het echt 'tweaken' van je D500! Met zo'n streng beleid richt GoT zichzelf te gronde. Dan ga ik nu en anderen later wel alleen posten op andere fora en stroomt GoT vanzelf leeg. Misschien goed om eens bij jullie zelf te raden te gaan en te besluiten om niet perse het braafste jongetje van de klas te zijn!?

Dit was dan ook mijn laatste post op GoT, helaas! vaarwel! en tegen mijn mede D500 gebruikers zou ik willen zeggen: kijk eens verder dan je neus lang is, aan dit forum heb je helemaal niets als je jezelf een 'tweaker' noemt.

[ Voor 255% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2005 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dude, je wordt zo gebanned he digitman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
heb vandaag me abbo verlengt een een zwart d500 bestelt.

volgende week kan ik hem ophalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
N-E-R-D schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 23:02:
ik heb nog een vraagje over het opladen van de accu de eerst keer:
Kan je hem nu het beste eerst leeg maken (accu is meestal in de doos al beetje opgeladen), of moet je hem gewoon direct aan de lader leggen en dan 12 uur later hem pas gaan gebruiken en dan helemaal leeg laten gaan?
weet niet of iemand weet wat nu het beste is?
Myeah, iemand hier in dit topic had een mail gekregen van Samsung, en daarstond dat je het beste eerst je batterij leeg moet maken, en daarna weer volledig opladen (zo'n 10 tot 12 uur aan de stekker hangen).

Op naar 'Het Samsung SGH-D500 topic' deel 3???

[ Voor 5% gewijzigd door Wicked_Wy op 20-01-2005 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben sinds vandaag ontzettend blij met mijn nieuwe d500, heb alleen paar vraagjes. Ik moet en zal dus normale ringtones, zoals die ook op mijn nokia zaten, hierop hebben. Tegelijkertijd moet het juweeltje ook nog eens trillen. Heeft iemand een link waar je de originele nokia ringtones kan downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
http://www.howardforums.c...1a393a944&threadid=156903

Hier is een topic met allemaal ringtones...velen van deze trillen en bellen tegelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

idd Digitman krijgt een mailtje van de operator denk ik....

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil eigenlijk van mijn T610 af, nu zat ik te denken aan deze telefoon. Hele topic doorgespit, zeker een goede telefoon. Als ik een 2-jarig abbonement neem van rond de 20 euro per maand, een ONGEBRAND d500, welke provider kan ik dan het beste kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 10:55:
ik wil eigenlijk van mijn T610 af, nu zat ik te denken aan deze telefoon. Hele topic doorgespit, zeker een goede telefoon. Als ik een 2-jarig abbonement neem van rond de 20 euro per maand, een ONGEBRAND d500, welke provider kan ik dan het beste kiezen?
Waarom zou je een 2-jarig abonnement willen nemen? Ze zijn ook al vrij goedkoop te krijgen met betaalbare 1-jaar abonnementen. Ik heb vorige week het volgende besteld via de Vodafone webshop:

- 1 jarig Vodafone 100 abonnement (€18,50 per maand; 100 minuten bellen)
- Geen aansluitkosten
- De eerste 6 maanden 100 belminuten gratis

Prijs toestel i.c.m. bovenstaande: €189,99.

Volgens de klantenservice is het toestel sim-lock vrij, niet branded en staat er geen Vodafone software in het toestel.

Ik heb zojuist weer even op de website gekeken, en schijnbaar zijn de abonnementen in de tussentijd aangepast, en daarmee ook de prijzen van de toestellen:

1 jarig Vodafone 100 abonnement kost nu €17,50 per maand. De D500 kost i.c.m. dit abonnement nu €219,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 12:05:
[...]

Waarom zou je een 2-jarig abonnement willen nemen? Ze zijn ook al vrij goedkoop te krijgen met betaalbare 1-jaar abonnementen. Ik heb vorige week het volgende besteld via de Vodafone webshop:

- 1 jarig Vodafone 100 abonnement (€18,50 per maand; 100 minuten bellen)
- Geen aansluitkosten
- De eerste 6 maanden 100 belminuten gratis

Prijs toestel i.c.m. bovenstaande: €189,99.

Volgens de klantenservice is het toestel sim-lock vrij, niet branded en staat er geen Vodafone software in het toestel.

Ik heb zojuist weer even op de website gekeken, en schijnbaar zijn de abonnementen in de tussentijd aangepast, en daarmee ook de prijzen van de toestellen:

1 jarig Vodafone 100 abonnement kost nu €17,50 per maand. De D500 kost i.c.m. dit abonnement nu €219,99.
whow, dat had ik niet gedacht. Inderdaag erg goedkoop! Dat wordt het zeker een 1-jarig abonnement! Heb jij je telefoon al binnen dan? Klopt het dat hij niet gebrand is, want vodafone staat bij mij bekend als gebrande telefoons, dat wil ik dus absoluut niet!

1 jarig Vodafone 100 abonnement 17,50 per maand, das 100 min bellen, en sms gewoon tegen standaard tarief? Ben zelf niet zo bekend met abonnenmenten, hiervoor altijd prepaid telefoontjes gehad. Kan je met vodafone je overige belminuten ook meenemen naar de volgende maand? Hoelang is de levering van de vodafone webshop, of kan ik ook gewoon naar belcompany gaan? alvast bedankt ..

edit// hoeveel beltegoed (in euro's) is die 100 belminuten eigenlijk, want ik neem waarschijnlijk geen sms tegoed. Ik sms vooral met mun telefoon en bel soms, maar toch wil ik een abbo omdat dat voordeliger is in de aanschaf. Ik wil die 100 belminuten gebruiken voor smsjes, logisch? :P

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2005 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 12:42:
[...]

whow, dat had ik niet gedacht. Inderdaag erg goedkoop! Dat wordt het zeker een 1-jarig abonnement! Heb jij je telefoon al binnen dan? Klopt het dat hij niet gebrand is, want vodafone staat bij mij bekend als gebrande telefoons, dat wil ik dus absoluut niet!

1 jarig Vodafone 100 abonnement 17,50 per maand, das 100 min bellen, en sms gewoon tegen standaard tarief? Ben zelf niet zo bekend met abonnenmenten, hiervoor altijd prepaid telefoontjes gehad. Kan je met vodafone je overige belminuten ook meenemen naar de volgende maand? Hoelang is de levering van de vodafone webshop, of kan ik ook gewoon naar belcompany gaan? alvast bedankt ..

edit// wat is de site van die vodafone webshop, want via vodafone.com is het nogal beperkt (2 telefoons)
Nee, ik heb de telefoon nog niet binnen. De contracten voor het aansluiten van het abonnement zijn naar me verstuurd. Deze heb ik waarschijnlijk vandaag of morgen binnen. Even invullen, terugsturen (of faxen) en dan zou ik het toestel binnen 6 dagen daarna binnen moeten hebben.

Volgens Vodafone is het toestel echt niet branded (ik heb hier ook heel erg op zitten hameren tijdens het gesprek voor ik besloot het abonnement te nemen). Volgens Vodafone zijn alleen de Live! en UMTS toestellen sim-locked (en daarmee ook branded). Mij is verzekerd dat er absoluut geen modificaties op het toestel zijn uitgevoerd: sim-lock vrij, geen logo's op het toestel, geen aangepaste firmware (Ik ga er voor 98% van uit dat dit zo is... 2% valt onder het "eerst zien, dan geloven" principe).

Tarieven weet ik weinig van. Het Vodafone abonnement dat ik heb genomen is een tweede bij-abonnement (vandaar zo'n laag abonnement) aangezien ik al een Orange Free € 30 abonnement heb. Kijk eens op de Vodafone website: www.vodafone.nl bij tarieven. Hier zie je alle prijzen van SMS bundels en andere zooi. Je belminuten kan je bij Vodafone (zoals bij de meeste providers, m.u.v. Orange volgens mij) 1 maand meenemen.

Over de levering weet ik nog niets. Ik heb het contract nog niet binnen. Maar, er is gezegd binnen 6 dagen na ontvangst van het contract mits het toestel op voorraad is (wat op dit moment het geval schijnt te zijn).

De genoemde prijs geldt vreemd genoeg alleen via de Vodafone webshop. Ik heb namelijk ook een aantal City Points gebeld omdat het voor mij makkelijker is om langs een winkeltje te gaan dan om een pakje ergens te laten bezorgen. Bij de City Points kost het toestel met het €18,50 abonnement dat ik heb genomen € 319,00. Een verschil van €130,00 dus (hierbij neem ik de prijs die ik voor het toestel ga betalen, €189,99). Beetje vage bedoeling. Ik heb het eens gevraagd en kreeg de melding: "ja, via de website is altijd goedkoper". Uh ok, maar €130,00?! Ach ja, boeit het?

Dan je laatste vraag. Ga naar de Vodafone website (www.vodafone.nl), klik bovenin op Online Winkel. Een nieuw venster wordt geopend. Hier zie je 4 toestellen als zogenaamde 1-jaarsknallers. Klik op "Meer info" bij de D500. Hier zie je het toestel voor €0,00 i.c.m. een abonnement (300 geloof ik). Klik vervolgens daaronder op "Toon alle abonnementen". Hier zie je het toestel staan met een 1 jarig 100 abonnement (€17,50) voor €219,99. Je kan hem via de website bestellen, je kan ook de klantenservice bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 12:42:
[...]

edit// hoeveel beltegoed (in euro's) is die 100 belminuten eigenlijk, want ik neem waarschijnlijk geen sms tegoed. Ik sms vooral met mun telefoon en bel soms, maar toch wil ik een abbo omdat dat voordeliger is in de aanschaf. Ik wil die 100 belminuten gebruiken voor smsjes, logisch? :P
Bij Vodafone kun je die 100 minuten NIET gebruiken voor smsjes. Als je wil smsen moet je een apparte bundel kopen. Ik heb ook dat ik meer sms en mms dan bel dus ik heb een Orange abbo, omdat je daar tenminste geen apparte sh*t en bundels hebt enzo (voor zover ik weet heb je alleen bij Orange alles uit 1 bundel (dus ook mms en bellen uit buitenland enzo) en bij KPN heb je bv een abbo van 100 minuten bellen waarbij 1 minuut gelijk staat aan 't versturen van 2 smsjes (maar dan moet je nog wel appart mms'jes en bellen uit 't buitenland enzo betalen dacht ik)

[ Voor 11% gewijzigd door CLB op 20-01-2005 14:39 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan mij helpen??
Ik wil graag bestanden van mijn computer naar mijn Samnsung D500 versturen en andersom via bluetooth. Ik heb al geprobeerd allerlei drivers te downloaden, maar ik krijg het allemaal niet aan de praat.
Ik krijg wel een bluetooth icoontje op mijn computer maar dat blijft blauw met rood en m'n telefoon geeft de hele tijd aan dat hij niets kan vinden.
Ik heb al op verschillende sites gekeken naar de uitleg van mensen, maar het lukt me niet, ik snap er allemaal niets van.
Kan iemand mij de stappen vertellen die ik moet nemen (doe maar in 'lekentaal' dan weet ik zeker dat ik het snap :) ).En wat heb je dan allemaal precies nodig om dit mogelijk te maken.
Alvast bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 15:26:
Wie kan mij helpen??
Ik wil graag bestanden van mijn computer naar mijn Samnsung D500 versturen en andersom via bluetooth. Ik heb al geprobeerd allerlei drivers te downloaden, maar ik krijg het allemaal niet aan de praat.
Ik krijg wel een bluetooth icoontje op mijn computer maar dat blijft blauw met rood en m'n telefoon geeft de hele tijd aan dat hij niets kan vinden.
Ik heb al op verschillende sites gekeken naar de uitleg van mensen, maar het lukt me niet, ik snap er allemaal niets van.
Kan iemand mij de stappen vertellen die ik moet nemen (doe maar in 'lekentaal' dan weet ik zeker dat ik het snap :) ).En wat heb je dan allemaal precies nodig om dit mogelijk te maken.
Alvast bedankt!!
lol, dat wordt een lang verhaal maar begin met je telefoon zichtbaar te maken voor je computer in de instellingen van je telefoon. Verder kun je de snelheid van de overdracht verhogen middels het PIM programma Easystudio dat gratis te downloaden is op de site van Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 18:01:
Weet iemand toevallig een een webshop waar ze de zilveren d500 op voorraad hebben??
www.gsmtrack.nl ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 17:34

Korakal

Up up up!

Tijs D. zal zsm deel 3 openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
Haha, kee dan!! Go Tijs D. !!
'k Loop van het kastje naar de muur hier...Deel 2, deel 3, deel 2.
Ben het wel eens met deze beslissing overigens.

Hoe zit het trouwens met die firmware-updates? Mensen hier zouden het ook laten doen...ben benieuwd naar hun bevindingen van Solid Vision.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
hahaha mensen toch.. zo was het helemaal niet bedoeld.. om de layout te rippen, het was bedoeld omdat het 3e topic maar niet kwam.. ik dacht waarom niet ff snel 3 maken. zodat we lekker verder konden posten. ik wist niet dat ik hier toestemming voor moest vragen en/of andere dingen moest regelen.

mijn excuses..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus de D500 val bij iedereen in de goeie smaak?
Wanneer is deze tel. gelanceert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IRCfreAk
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-08-2021
ik weet niet of iemand het al gevraagd heeft maar ik heb problemen met bestanden van de telefoon naar mijn pc sturen via bluetooth, de software werkt al helemaal voor geen meter en werkt het liefst met kabel denk ik. Die heb ik niet dus heeft iemand anders er ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

IRCfreAk schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 09:30:
ik weet niet of iemand het al gevraagd heeft maar ik heb problemen met bestanden van de telefoon naar mijn pc sturen via bluetooth, de software werkt al helemaal voor geen meter en werkt het liefst met kabel denk ik. Die heb ik niet dus heeft iemand anders er ervaring mee?
Een tip:
Lees het topic door. ;)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 09:30:
Dus de D500 val bij iedereen in de goeie smaak?
Wanneer is deze tel. gelanceert?
Volgens mij in oktober 2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiznit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-10-2024
Na ff te hebben ge-googled (google search) lees ik op diverse Fora
begin (1ste week) December.

Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Backstage schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 12:00:
[...]

Ik heb hm sinds 12 december.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiznit
Ja, en ?

Wil je er mee zeggen dat D500 niet eerder verkrijgbaar was ?

Ik had het over de release datum.

Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb dat mpegable X4 gebruikt maar ik kan nergens de .exe vinden..Ik krijg dat programma niet geopend..
hoe kan dit?? of wat moet ik doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiznit
Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 13:02:
ik heb dat mpegable X4 gebruikt maar ik kan nergens de .exe vinden..Ik krijg dat programma niet geopend..
hoe kan dit?? of wat moet ik doen
Bij mij staat de .exe in, d:\Programfiles\mpegable\X4 live\mpegableX4live.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Backstage schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 12:00:
[...]

De eerste review die ik tegenkom is gemaakt op 1 November
http://www.mobile-review.com/review/samsung-d500-en.shtml

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2005 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

reviews zijn er altijd al voor de releasedatum van 'n product toch...!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met het overzetten van films met mpegable. Als ik 3gp gebruik, dan kan ik ze wel uploaden naar de telefoon, maar lopen ze vast. Ik hoor overal dat ik daarom de bestanden moet converteren naar .mp4, maar de d500 wil ze met geen mogelijkheid accepteren met dat filetransfersysteem van ze. Weet iemand hiervoor een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vraagje:

waar haal ik filmpies vandaan, of moet ik die
zelf op men pc omzetten naar een klein formaat????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 16:20:
ff een vraagje:

waar haal ik filmpies vandaan, of moet ik die
zelf op men pc omzetten naar een klein formaat????
check de startpost :)

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
nog ff over de firmware dan! heeft iemand mer info over hoe en wat?! dus of je hem wel of niet zelf kan updaten en wel of niet bia BT? vind het nou een btje onduidelijk worden...
offtopic:
hoop dat deel 3 snel open gaat en het met meer info staat hin hint ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 15:43:
[...]

reviews zijn er altijd al voor de releasedatum van 'n product toch...!?
Dat zijn PREviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiznit
Dit is een review van een proto-type, dat staat er ook in.
Men heeft het ook over de verwachte verkoop datum van eind December...Is dus eerder geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
puntje is dat hij van veel mp3's maar een kanaal afspeelt; het linker. Het rechter is nergens te horen (zet er maar een mp3 op met duidelijk verschillende kanalen van L en R), behalve als je de oordopjes gebruikt. Wie heeft hier nog meer last van? is dit een Firmware bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Owhja idd lomp. PRE = voor dat het product op de markt komt en reviews komen pas als 't product al op de markt is. Haha 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
de nieuwe is er dan!!! Het Samsung SGH-D500 topic (deel 3)

deze mag dan ook dicht lijkt me!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij zijn de mods met zijn allen op vakantie ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let bij het posten van links goed op de policy m.b.t. midlets; veel sites bevatten niet-toegestaan materiaal! Het posten van deze links levert Officiële Waarschuwingen op.
Verder is elke vraag of hulp bij unlocken hier ongewenst.