weet iemand wie em op voorraad heeft in nijmegen ? ik wil em morgen halen
Verwijderd
Ik heb een COM one bluetooth dongle en heb problemen bij het verbinden met mn telefoon. Ze zien elkaar wel en ik kan bestanden verzenden van pc naar gsm maar niet omgekeerd. Met mijn SE T630 had ik geen problemen en werd er maar 1 poort aangemaakt voor in-en uitgang (com4) nu maakt mijn pc voor de D500 2 com poorten aan 1 voor uitgang (com7 en daarnaast staat seriële poort) die werkt dus blijkbaar en 1 voor ingang (com8 zonder seriële poort ernaast) die het dus niet doet.Mijn pc zegt dat com8 perfect werkt maar toch kan ik geen bestanden verzenden. Ik kan dus ook niet verbinden met Easy studio.. Wat doe ik verkeerd? Mss wil iemand me helpen via msn dat zou handig zijn
Bedankt
Bedankt
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2004 21:43 ]
ff rond bellen dan. Gewoon morgen om 9 uur gaan bellen waar ze em hem hebben en dan langs gaan bij al die winkels om te kijken wie de beste aanbieding doet. Als ze bij 1e winkel een aanbieding doen die beter is dan bij de 2e natuurlijk zeggen dat je em bij een andere winkel goedkoper kan krijgen ofzo en dan kijken wat ze doen. Misshcien krijg je dan nog wel betere kortingVerwijderd schreef op maandag 27 december 2004 @ 21:24:
weet iemand wie em op voorraad heeft in nijmegen ? ik wil em morgen halen
Verwijderd
de tutorial werkt gewoon hoor.Verwijderd schreef op maandag 27 december 2004 @ 17:26:
Als laatste wou ik vragen welke nu het beste programma is om video's te converten? Eerder las ik al dat de link in de startpost en de tutorial voor de K700i niet werken?
dbv
hoe kan jij dan inzoomen op de foto? ik kan dat alleen als ik de foto aan het maken ben, maar niet als die al gemaakt is.__REMCO__ schreef op maandag 27 december 2004 @ 20:33:
[...]
dat had ik ook al gezegd![]()
[...]
ja je kan inzoomen op gemaakte foto's. Maar op de hoogste resolutie niet tijdens t foto maken maar dus wel erna
xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7
Met de knopjes aan de zijkant...Mouki_9 schreef op maandag 27 december 2004 @ 22:44:
[...]
hoe kan jij dan inzoomen op de foto? ik kan dat alleen als ik de foto aan het maken ben, maar niet als die al gemaakt is.
Verwijderd
(quote) ik mis een hele hoop andere mogelijkheden standaard al in het programma (bijvoorbeeld alle nummers van de telefoon naar de sim kopieëren.
Dat kan wel,alle nummers selecteren dan knippen(of kopieren),telefoonen sim aanklikken,dan plakken
Dat kan wel,alle nummers selecteren dan knippen(of kopieren),telefoonen sim aanklikken,dan plakken
Tjeuzus...even een weekendje weg en ik kan gelijk 5 pagina's lezen
Wel beter hoor, D500 is alive and kickin!
NEwaze, ik heb Tetris gedownload van Dualband.tk, ennuhm, een dude zei dat je de URL in de .jad-file niet hoefde aan te passen. Well, dat had ik eerst gedaan, en toen kon ik Tetris niet downen. Daarna wel de URL veranderd in de .jad-file, en toen kon ik wel downloaden. Misschien moeten mensen dat ook doen.
Verder als ik in Tetris wil pauzeren, dan loopt de telefoon vast en dan reboot'ie. Ook toen ik een filmpje wilde opnemen liep m'n telefoon vast. Pretty sh!tty...
Ik heb de D500 nu een kleine week. Alleen de eerste twee dagen heb ik opgeladen zoals Samsung dat zei in die mail naar Spijkers. Daarna heel erg onregelmatig (2 uur aan de lader, dan een nachtje). Veelvuldig filmpjes opnemen, foto's maken en mp3's luisteren, en dan weer aan die charger. Zaterdag avond was de laatste keer dat ik heb opgeladen, en m'n batterij staat nu op een streepje.
*Edit* Owjah, kan iemand mij misschien uitleggen wat Tipic precies is? Gewoon MSN Messenger op je GSM?
NEwaze, ik heb Tetris gedownload van Dualband.tk, ennuhm, een dude zei dat je de URL in de .jad-file niet hoefde aan te passen. Well, dat had ik eerst gedaan, en toen kon ik Tetris niet downen. Daarna wel de URL veranderd in de .jad-file, en toen kon ik wel downloaden. Misschien moeten mensen dat ook doen.
Verder als ik in Tetris wil pauzeren, dan loopt de telefoon vast en dan reboot'ie. Ook toen ik een filmpje wilde opnemen liep m'n telefoon vast. Pretty sh!tty...
Ik heb de D500 nu een kleine week. Alleen de eerste twee dagen heb ik opgeladen zoals Samsung dat zei in die mail naar Spijkers. Daarna heel erg onregelmatig (2 uur aan de lader, dan een nachtje). Veelvuldig filmpjes opnemen, foto's maken en mp3's luisteren, en dan weer aan die charger. Zaterdag avond was de laatste keer dat ik heb opgeladen, en m'n batterij staat nu op een streepje.
Ontvangen SMS'jes kan je wel op je telefoon opslaan. Als je een SMS leest: click 'Options', dan 'Transfer' (#8) en dan 'Yes'. Dan is je SMS op de telefoon opgeslagen en niet meer op de SIM.Verwijderd schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 23:43:
Hoe kan ik er voor zorgen dat de sms berichten worden opgeslagen op de gsm zelf ipv op de sim?
bvd
*Edit* Owjah, kan iemand mij misschien uitleggen wat Tipic precies is? Gewoon MSN Messenger op je GSM?
[ Voor 12% gewijzigd door Wicked_Wy op 28-12-2004 01:07 ]
Even wat anders....
Wat vinden jullie van de geluidskwaliteit tijdens het spreken?
Ik heb echt het idee dat ik een boxje ofzo heb opgeblazen! Er zit een soort van brom in. Niet echt zuiver geluid. Alsof je 'm constant op handsfree hebt staan. Echt raar.
Mijn oude 7210 is qua gesprekskwaliteit nog beter.
Niemand dit opgevallen, of is de mijne kapot?
Ik heb echt het idee dat ik een boxje ofzo heb opgeblazen! Er zit een soort van brom in. Niet echt zuiver geluid. Alsof je 'm constant op handsfree hebt staan. Echt raar.
Ik ben zeer te spreken over het geluid, zowel tijdens gesprekken via de headset, gewoon en op hands free (wat ik gister avond pas ontdektebosaap22 schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 08:14:
Even wat anders....

The birds turned into The Flying Dutchmen!
even een vraagje over ringtones, ik kan met smsjes geen eigen ringtones gebruiken? de standaard geluidjes bij smsjes zijn namelijk heel erg brak........
Verwijderd
Het is mij nog niet gelukt een ringtone (mp3, amr) als sms tone te gebruiken. Ik zoek dezeMouki_9 schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 11:33:
even een vraagje over ringtones, ik kan met smsjes geen eigen ringtones gebruiken? de standaard geluidjes bij smsjes zijn namelijk heel erg brak........
mogelijkheid ook, maar ik blijf zoeken
heb de d500 nu drie weken, echt een goed toestel alleen weet iemand hoe andere geluiden kan gebruiken voor bij de wekker, inplaats van die 5 standaad deuntjes, want daar wordt ik niet wakker van?
oja en wat mijn ook irriteert is dat de foto's op alfabetische volgorde worden gezet kan je dit veranderen op datum zodat je de naam van de foto kan veranderen zonder dat er een andere volgorde van de foto's komt
oja en wat mijn ook irriteert is dat de foto's op alfabetische volgorde worden gezet kan je dit veranderen op datum zodat je de naam van de foto kan veranderen zonder dat er een andere volgorde van de foto's komt
[ Voor 37% gewijzigd door syrrah op 28-12-2004 12:22 ]
PSN: syrrah
Het is helaas niet mogelijk om je eigen ringtones voor sms, alarm ed te gebruiken, is ook al eerder besproken.
Zag wat verzoekjes voor een paar foto's gemaakt met de D500. Heb er hier een paar, ze zijn allemaal genomen in de hoogste stand.
Foto's zijn klikbaar voor het origineel.

Moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over de camera, het is natuurlijk geen digicam, maar voor een foon is het erg goede kwaliteit, misschien wel de beste van dit moment.
Zag wat verzoekjes voor een paar foto's gemaakt met de D500. Heb er hier een paar, ze zijn allemaal genomen in de hoogste stand.

Moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over de camera, het is natuurlijk geen digicam, maar voor een foon is het erg goede kwaliteit, misschien wel de beste van dit moment.
Verwijderd
Geen wonder dat ik die functie niet kon vinden. In de NL vertaling heet dat opeens 'Doorverbinden'. En dan denk ik bij een telefoon toch aan iets heel anders dan het 'verplaatsen' van een SMS-je van SIM naar GSM-geheugen.Wicked_Wy schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 01:03:
Ontvangen SMS'jes kan je wel op je telefoon opslaan. Als je een SMS leest: click 'Options', dan 'Transfer' (#8) en dan 'Yes'. Dan is je SMS op de telefoon opgeslagen en niet meer op de SIM.
Misschien moeten ze bij Samsung het vertalen van de menu's voortaan door een NL-er laten doen, en niet zelf met een EN-NL woordenboek gaan zitten gokken.

Verwijderd
hmm ik heb net puppetmaster erop gezet via euploader.com, maar krijg helaas een error bij het opstarten.. Is er een andere bluetooth remote prog wat wel werkt?
En heeft iemand tipic nou al werkend icm de d500? CLB>??
begrijp niet waarom die blijft hangen op 0%
En heeft iemand tipic nou al werkend icm de d500? CLB>??
begrijp niet waarom die blijft hangen op 0%
Verwijderd
Ik zit met een probleempje op mijn nieuwe D500.
Ik krijg steeds de melding " DNS fout "
Waanaan zou dit kunnen liggen?
Heeft iemand dit ook gehad?
Groeten
Ik krijg steeds de melding " DNS fout "
Waanaan zou dit kunnen liggen?
Heeft iemand dit ook gehad?
Groeten
Enschede! Mooie stad, Mooie foto's. Er is alleen 1 telefoon met camera die beter is, en dat is die van Sharp (dacht ik) die heeft 2 miljoen megapixels. Maar ik ben wel vet tevreden met mijn mob®Otto schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 12:32:
Het is helaas niet mogelijk om je eigen ringtones voor sms, alarm ed te gebruiken, is ook al eerder besproken.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 2% gewijzigd door OfferedPoet op 28-12-2004 16:24 . Reden: typfoutje :P ]
Verwijderd
People...
Nu nog meer Appz/Gamez/Fun
Dualband says "Check It Out"
Dualband
Nu nog meer Appz/Gamez/Fun
Dualband
[ Voor 30% gewijzigd door Xandrios op 29-12-2004 17:50 ]
Verwijderd
ik heb hem nu ook al een tijdje,
heb leuke 3gp's gekregen van iem met een nokia 6230
Pimp my ride aflevering, 21MB, pakt hij goed,
kill bill complete film, 8MB, stotterend beeld
Torque complete film, 48MB, stottert ook met het beeld,
ook Catwoman, 50MB heeft stotterend beeld
kill bill is klein genoeg, zal het dan de lengte zijn, waardoor hij niet soepel afspeelt??
Heeft iemand een complete film eropgezet en opgestart??
PS: Met Nokia Communicator 2 zelf omgezet
kill bill is klein genoeg, zal het dan de lengte zijn, waardoor hij niet soepel afspeelt??
Verwijderd
Heb hem vandaag ff bekeken in de winkel, damm wat een mooi toestel zeg.
De zilveren is wel wat donkerder dan op foto (zie bericht topic starter)
Echt super mooi vind ik de zilveren, de zwart geeft meer een plastic look !
Doet eens even niet, dat mag hier niet!!!!Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 17:28:
People...
http://www.ik-spaar-ow's.tk has just been updated![]()
Nu nog meer Appz/Gamez/Fun![]()
Dualband
Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware
[ Voor 5% gewijzigd door Ginz op 28-12-2004 18:03 ]
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Verwijderd
Is er een snelle manier om Bluetooth aan/uit te schakelen?
Voor IR kun je 'Infrarood inschakelen' als snelkoppeling onder de navigatietoets plaatsen, maar dat werkt niet voor BT: daarmee kun je alleen naar andere Bluetooth apparaten zoeken.
Ik gebruik BT slechts af en toe en wil het dus niet continue aan laten staan. De batterij gaat al snel genoeg leeg.
Dit bericht is trouwens getikt op een laptop via een BT verbinding en een D500 naar de Orange WAP-gateway: flat-fee mobiel internetten voor € 6/maand.
Hoe je dit zelf voor elkaar krijgt staat in het Orange World topic.
Voor IR kun je 'Infrarood inschakelen' als snelkoppeling onder de navigatietoets plaatsen, maar dat werkt niet voor BT: daarmee kun je alleen naar andere Bluetooth apparaten zoeken.
Ik gebruik BT slechts af en toe en wil het dus niet continue aan laten staan. De batterij gaat al snel genoeg leeg.
Dit bericht is trouwens getikt op een laptop via een BT verbinding en een D500 naar de Orange WAP-gateway: flat-fee mobiel internetten voor € 6/maand.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2004 19:38 ]
Wie is het al gelukt om via PC SYNC outlook agenda/tasks via blue tooth te synchroniseren? Ik maak gebruike van Outlook 2003 en dat luk echt voor geen meter. Contactpersonen lukt overigens wel goed.
Vanuit Outlook een item uit de agenda naar de foon sturen heeft als resultaat dat het in de foon ineens een uur eerder ingepland staat wat ik ook probeer aan tijdinstellingen op foon/pc (XP Pro). Wie o wie heeft advies??
Vanuit Outlook een item uit de agenda naar de foon sturen heeft als resultaat dat het in de foon ineens een uur eerder ingepland staat wat ik ook probeer aan tijdinstellingen op foon/pc (XP Pro). Wie o wie heeft advies??
Heb de camera altijd op de hoogste stand staan, 1280x1024, superfijn, auto iso, spot focus uit.BarçaBoy85 schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 18:12:
@Otto, wat waren je camera instellingen bij die foto's?
Erm....hoe bedoel je???®Otto schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 12:32:
Mijn vriendin heeft zo'n toestel en kan gewoon mp3 gebruiken als ringtone.
Maar wat ik graag wil weten is waarom mijn sitecom bluetooth adapter wel naar de telefoon kan uppen maar niet kan downen.....
edit: ow...foutje...niet gelezen dat het om sms gaat en niet over ringtones

[ Voor 9% gewijzigd door westergas op 28-12-2004 20:37 ]
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Misschien kun je proberen opnieuw te pairen, heeft bij mij wel eens geholpen.w3sTErGaS schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 20:36:
[...]
Maar wat ik graag wil weten is waarom mijn sitecom bluetooth adapter wel naar de telefoon kan uppen maar niet kan downen.....
Vanmiddag kon ik trouwens ineens ook niet meer foto's naar m'n pc uploaden, opnieuw pairen hielp ook niet... Wat wel hielp is op m'n pc eerst apparaten zoeken, daarna beschikbare services detecteren (op de D500 dus) en daarna naar OBEX File Tranfer en zo kom je in de root van de foon.
Verwijderd
He,
Weet iemand hier of je ook via de samsung d500 orange world kan krijgen? settingen staan wel in de mobiel, maar klantenservice zegt dat het niet kan. Maar ik lees ook dat het bij andere mensen wel kan die de d500 hebben.
Dus ja of nee??
Weet iemand hier of je ook via de samsung d500 orange world kan krijgen? settingen staan wel in de mobiel, maar klantenservice zegt dat het niet kan. Maar ik lees ook dat het bij andere mensen wel kan die de d500 hebben.
Dus ja of nee??
Verwijderd
ik heb em vandaag binnen, hijs fijnMouki_9 schreef op zondag 26 december 2004 @ 13:53:
orange world is in ieder geval al geschik voor samsung D500
ik heb klantenservice ook al aan de lijn gehad en had een vrouwtje die zeer behulpzaam was.
hier komen de instellingen voor gprs en wap:
grps:
menu
browser instellingen
profiel 1
profiel naam orange world
url startpagina http://wap.orange.nl/colour
drager alleen gprs
proxy aanzetten
gprs instellingen
ip adres 10.250.255.188
poort 5080
apn wap
gebruikersnaam leeg
wachtwoord leeg
gsm instellingen
ip adres 0.0.0.0
poort 0
inbelnummer leeg
gebruikersnaam leeg
wachtwoord leeg
type data oproep isdn
profiel 1
profiel naam orange
wap
url startpagina http://wap.orange.nl/
drager alleen gsm
proxy aanzetten
gprs instellingen
ip adres 0.0.0.0
poort 0
apn leeg
gebruikersnaam leeg
wachtwoord leeg
gsm instellingen
ip adres 10.250.255.188
poort 5080
inbelnummer +31628500666
gebruikersnaam +31628000000
wachtwoord PASSWORD
type data oproep isdn
ik heb deze instellingen van orange en ze werken
waar leeg staat dus niks invullen
dan nu nog mijn tipic probleem van voortgang niet voorbij 0%
sorry heb het al gevonden, bij email/profile hoef je alleen maar internet bij apn te zetten de rest leeg en dan verder je eigen pop en smtp settings te handhaven, werkt perfect!
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2004 22:04 ]
Verwijderd
Wie weet wat de pincode is om je tijdstellers op nul te zetten??
Tis niet mn pincode, 0000 of 12345 (deze was voor nokia geloof ik??)
Iemand al een x gelukt de tijdstellers op nul te zetten??
Verwijderd
Staat volgens mij ook in de handleiding maar vooruitVerwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 22:22:

8x een 0
Verwijderd
Dit is het toestel wachtwoord (standaard 00000000) dat je kunt wijzigen via menu 9,7,4.Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 22:22:
edit: Ben weer eens te langzaam met tikken.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2004 23:16 ]
Verwijderd
Thnx gasten..
Eerlijk gezegd vind ik de handleiding behoorlijk f*cked up!!
Maar had beter moeten kijken..had niet verwacht dat het erin zou staan..
Ps.. nog ff alle credits voor dualband!! Youre the man!!
Eerlijk gezegd vind ik de handleiding behoorlijk f*cked up!!
Maar had beter moeten kijken..had niet verwacht dat het erin zou staan..
Ps.. nog ff alle credits voor dualband!! Youre the man!!
Verwijderd
Whuh...??? Is de zilveren versie al uit? In welke winkel heb je hem gezien?? thx alvast!Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 18:02:
Heb hem vandaag ff bekeken in de winkel, damm wat een mooi toestel zeg.
Verwijderd
bekende wallpapersVerwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 17:28:
People...
xxxx has just been updated![]()
Nu nog meer Appz/Gamez/Fun![]()
Dualband
[ Voor 8% gewijzigd door Xandrios op 29-12-2004 17:56 ]
Talita, jij moet toch ondertussen wel weten dat dit niet gepost mag worden, quote het dan ook niet!!
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Verwijderd
Leuk en aardig, maar je kan toch niet spoelen of pauzeren, en om nou 3 uur achter elkaar te kijken lijkt me ook niks...Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 17:43:
ik heb hem nu ook al een tijdje,

/Edit:
Of heb je hier een speciaal progje voor gevonden?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2004 01:12 ]
'k Denk dat hij die branded version van Orange bedoelt...Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 00:00:
[...]
Whuh...??? Is de zilveren versie al uit? In welke winkel heb je hem gezien?? thx alvast!
Je kan wel spoelen en pauzeren in je videoplayer...Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 01:11:
[...]
Leuk en aardig, maar je kan toch niet spoelen of pauzeren, en om nou 3 uur achter elkaar te kijken lijkt me ook niks...
/Edit:
Of heb je hier een speciaal progje voor gevonden?
[ Voor 41% gewijzigd door Wicked_Wy op 29-12-2004 01:13 ]
Verwijderd
Wreed *shock*Wicked_Wy schreef op woensdag 29 december 2004 @ 01:12:
[...]
'k Denk dat hij die branded version van Orange bedoelt...
[...]
Je kan wel spoelen en pauzeren in je videoplayer...
Damn, als ik dat geweten had was het probably toch de d500 geworden ipv de huidige s700i...aan de andere kant, de s700i kan liedjes weer spoelen en die als wekker/alarm etc gebruiken, de d500 dat weer niet...toch maar de s700i dus
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2004 01:23 ]
Weet iemand wat er nou eigenlijk gebeurd als je een foto wil maken en je klikt op de snelkoppeling "6"? (op het verschijnen van het icoontje rechtsboven na dan). Uit de handleiding haal ik ook weinig info. Iemand ook al het verschil gemerkt of 'de optie' aan of uit staat?
Voor 6 euri de maand is wel heel positief heVerwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 19:33:
(....)
Dit bericht is trouwens getikt op een laptop via een BT verbinding en een D500 naar de Orange WAP-gateway: flat-fee mobiel internetten voor € 6/maand.![]()

"water is pas een feest, als het langs de brouwerij is geweest"
Verwijderd
ik ga wel in de trein een filmpie kijken als ik weer naar school moet
maar dan zal ik iets moeten verzinnen dat hij niet schokkerig loopt
Dat doorspoelen doet hij wel, maar met 1 druk op de knop springt hij een eind verder in de film
niet echt precies naar een tijdstip te springen dus, maar hoeft ook niet
Wat voor grote 3gp's hebben jullie die wel goed lopen?
maar dan zal ik iets moeten verzinnen dat hij niet schokkerig loopt
Dat doorspoelen doet hij wel, maar met 1 druk op de knop springt hij een eind verder in de film
niet echt precies naar een tijdstip te springen dus, maar hoeft ook niet
Wat voor grote 3gp's hebben jullie die wel goed lopen?
Verwijderd
Bij belcompany heb ik hem zien liggen, die branded version van Orange was het volgens mij niet. Die bestaat uit 2 kleuren, en dat was deze niet.Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 00:00:
[...]
Whuh...??? Is de zilveren versie al uit? In welke winkel heb je hem gezien?? thx alvast!
Ik ga morgen ff terug naar de zaak, zalk ik het ff vragen of het die versie was of niet.
Dan weten we het zeker
nee hoor, sommige websites doen het gewoon met Orange World hoor, daar wordt geen 2 mb voor gerekend.renedepe schreef op woensdag 29 december 2004 @ 08:17:
[...]
Voor 6 euri de maand is wel heel positief heDaarvoor krijg je maar 2mb. Daarna mag je lekker bijbetalen voor je internet MBtjes.
Nog niet. (misschien ooit met een FW update..).Mouki_9 schreef op woensdag 29 december 2004 @ 09:19:
dus............ geen eigen ringtone voor sms???
Oja voor een goedkope BT headset -> Linkje
Voor een paar ervaringen -> Linkje
Was het wel een D500 en niet een andere Samsung?Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 09:27:
[...]
Bij belcompany heb ik hem zien liggen, die branded version van Orange was het volgens mij niet. Die bestaat uit 2 kleuren, en dat was deze niet.
Ik ga morgen ff terug naar de zaak, zalk ik het ff vragen of het die versie was of niet.
Dan weten we het zeker. Maar hij was echt mooi
Uit het Orange World Topic:Le0032 schreef op woensdag 29 december 2004 @ 09:32:
[...]
nee hoor, sommige websites doen het gewoon met Orange World hoor, daar wordt geen 2 mb voor gerekend.
Wat betaal ik als GPRS via een laptop of PDA gebruik?
Ook dat valt onder Internet Access. Iedere maand zijn de eerste twee Mb dus gratis; daarna betaal je drie euro per Mb.
Wat kost Internet Access?
Met Orange World heb je meteen toegang tot de speciale dienst Internet Access. Dat betekent dat je elke maand automatisch 2MB krijgt voor het gebruik van Internet Access. Je mag dus 2 MB aan internetverkeer genereren op je PDA of laptop. Ga je daarover heen, dan betaal je vervolgens € 3,- per MB. Dit is ongeveer € 0,003 per KB.
Helaas dus. Wappen kan je doen totdat je een ons weegt (met uitzondering van betaalde ringtones, games e.d.) Maar zodra je em aan je laptop koppelt gaan gewoon keihard de MB's tikken. Welke site je ook bezoekt.
Verwijderd
kee mensen, ff een vraag want ik moet die D500 nog aan mn PC knopen.
Wat is wijsheid, koop ik een USB-kabel, seriele kabel of koop ik die MSI BT stick voor mn PC ?
(zelf prefereer ik een kabeltje maar sta open voor suggesties)
Wat is wijsheid, koop ik een USB-kabel, seriele kabel of koop ik die MSI BT stick voor mn PC ?
(zelf prefereer ik een kabeltje maar sta open voor suggesties)
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2004 11:01 ]
Verwijderd
Ja zeker de D500, kwam speciaal voor de D500. Wou ff zien hoe hij er nou in het echt uit zou zien.Gutteguttegut schreef op woensdag 29 december 2004 @ 09:43:
[...]
Was het wel een D500 en niet een andere Samsung?
Ik was de enige klant, dus heb ik ff met de verkoper over de telefoon zitten praten.
Echt een super telefoon gewoon
Volgens mij herken je een zilvere zo zonder problemen, hij lijkt mij veeeeel lichter van kleur te zijn dan de zwart/blauwe en de donker grijze van Orange.Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 09:56:
[...]
Ja zeker de D500, kwam speciaal voor de D500. Wou ff zien hoe hij er nou in het echt uit zou zien.
Ik was de enigste klant, dus heb ik ff met de verkoper over de telefoon zitten praten.
* Gutteguttegut heeft zn BT headset voor minder dan 25 euro besteld.
dit meen je niet? logica is ver te zoeken hier.....Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 09:50:
kee mensen, ff een vraag want ik moet die D500 nog aan mn PC knopen.
Wat is wijsheid, koop ik een USB-kabel of koop ik die MSI BT stick voor mn PC ?
(zelf prefereer ik die kabel maar sta open voor suggesties)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Daarnaast is lezen ook heel lastig blijkt maar weer.Nitai schreef op woensdag 29 december 2004 @ 10:07:
[...]
dit meen je niet? logica is ver te zoeken hier.....
Verwijderd
Zelf zou ik voor bt kiezenNitai schreef op woensdag 29 december 2004 @ 10:07:
[...]
dit meen je niet? logica is ver te zoeken hier.....
Met mijn huidige telefoon Sony Ericsson 630 heb ik altijd met de pc geconnect via bt.
En dat ga ik zeker ook doen met de D500
Het is ook zo misleidend als wat... Samsung promoot dat de telefoon usb heeft, maar vervolgens is het niet mogelijk om via usb te sync'en en dergelijke. Lijkt mij een vrij normale vergissing.
Reageer dus even normaal en zeg gewoon dat het niet mogelijk is...
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Verwijderd
syncen van outlook vind IK niet interessant,... mr WTF ik zit hier deze topics te lezen
en zie nergens iets over dat USB niet kan,... dan koop ik toch een seriele kabel pfff
of anders toch mr BT !! (en kijk nog is goed,... dat die usb er niet is weet ik ook wel
mr ik dacht er zitten hier zoveel slimmerts die wel begrijpen dat er wel een seriele
kabel te koop is en mij dan zeggen koop mr een kabel ipv BT mr helaas)
en zie nergens iets over dat USB niet kan,... dan koop ik toch een seriele kabel pfff
of anders toch mr BT !! (en kijk nog is goed,... dat die usb er niet is weet ik ook wel
mr ik dacht er zitten hier zoveel slimmerts die wel begrijpen dat er wel een seriele
kabel te koop is en mij dan zeggen koop mr een kabel ipv BT mr helaas)
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2004 11:02 ]
Als je het topic een beetje leest weet je dat er (nog) geen USB kabel voor de D500 is en dat BT perfect werkt bij de meesten.Animal_X schreef op woensdag 29 december 2004 @ 10:31:
Het is ook zo misleidend als wat... Samsung promoot dat de telefoon usb heeft, maar vervolgens is het niet mogelijk om via usb te sync'en en dergelijke. Lijkt mij een vrij normale vergissing.
Ten eerste staat dit nergens echt heel duidelijk in het topic aangegeven. Iedereen lult er wat vaag omheen... Ten tweede is dat geen reden om met dergelijke "Gutteguttegut schreef op woensdag 29 december 2004 @ 10:58:
[...]
Als je het topic een beetje leest weet je dat er (nog) geen USB kabel voor de D500 is en dat BT perfect werkt bij de meesten.

Bovendien wordt een groot topic als deze er meestal niet overzichtelijker op... Dus zeg gewoon even dat het niet mogelijk is, of verwijs hem even naar een post waarin staat dat het niet mogelijk is, dan is iedereen tevreden....
[ Voor 18% gewijzigd door Animal_X op 29-12-2004 11:08 ]
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
OK, beide gezegt wat we wilde zeggen nu weer ontopic
Verwijderd
ik ben sinds enkele dagen ook in het bezig van de samsung d500
Maar heb enkel nog een probleem met mijn mms.
Ik ben klant bij proximus (pay&go) (Belgie) , mijn proximuswinkel kan mijn gsm niet actief maken voor mms .
Bij proximus zeggen ze dat mijn account actief is voor mms.
Kan iemand mij de juiste instellingen geven voor mms?
alvast bedankt
Ik ben klant bij proximus (pay&go) (Belgie) , mijn proximuswinkel kan mijn gsm niet actief maken voor mms .
alvast bedankt
Beetje weinig info in je post over hoe/wat/waar het fout gaat. Ik gok maar dat je instellingen gewoon niet goed staan. Dit staat keurig op de proximus website beschreven:Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 11:12:
ik ben sinds enkele dagen ook in het bezig van de samsung d500
alvast bedankt
Welke instellingen zijn nodig voor MMS?
\Om MMS in te stellen op uw gsm-toestel, gebruikt u de volgende parameters:
Naam verbinding: MMS
Drager gegevens: GPRS
Naam toegangspunt: event.proximus.be
Gebruikersnaam: mms
Wachtwoord: mms
Verificatie: normaal
IP-adres: 010.055.014.075
Homepage: http:/mmsc.proximus.be/mms
Beveiliging verbinding: uit
Sessiemodus: doorlopend
Waar u deze instellingen in uw toestel programmeert, kan u terugvinden in uw gsm-toestel. Dit is immers afhankelijk van het type toestel dat u gebruikt.
Verwijderd
dus even resumerend:
USB-Kabel --> kan niet want die is er nog niet
Seriele kabel --> hebben die peeps hier geen ervaring mee
BT (MSI adapter) --> is zo'n beetje DE voorkeur van bijna iedereen
(daar hadden niet zoveel worden aan vuil gemaakt hoeven te worden als iemand mij
bovenstaande direkt had verteld)
(daar hadden niet zoveel worden aan vuil gemaakt hoeven te worden als iemand mij

Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 11:18:
dus even resumerend:
Seriele kabel --> hebben die peeps hier geen ervaring mee is er ook (nog) niet
Verwijderd
BT = Veel minder failsafe. Kan op falen ligt groter. Je moet elkaar vinden, connecten, autorizeren vreet stroom.
Anders koop je een USB-kabel, en maak je ene virtuele compoort ala nokia aan. Dan denkt hij waarschijnlijk dat het een seriële kabel is, zal denk ik wel lukken
Anders koop je een USB-kabel, en maak je ene virtuele compoort ala nokia aan. Dan denkt hij waarschijnlijk dat het een seriële kabel is, zal denk ik wel lukken
Verwijderd
nee, niet mee eens,
bluetooth werkt super,
nooit connectproblemen,
vreet geen stroom als je het uitzet,
niet alleen met PC, ook andere BTapparaten kunnen connecten
bluetooth werkt super,
nooit connectproblemen,
vreet geen stroom als je het uitzet,
niet alleen met PC, ook andere BTapparaten kunnen connecten
Verwijderd
Ik heb de volgende wap instellingen voor een Hi abonnement doorgekregen (via GIN):
Profielnaam: GIN
URL startpagina: http://m-info/
Drager: Eerst GPRS
Proxy: Aanzetten
GPRS instellingen
IP-adres: 010.096.001.014
Poort: 8080
APN: m-info
Gebruikersnaam: minfo
Wachtwoord: minfo
GSM instellingen
Inbelnummer: +31653111111
Type data-oproep: ISDN
Het is mogelijk dat je i.p.v. poort 8080 poort 9201 in moet vullen, maar bij mij doet poort 8080 het.
Na het wijzigen van de instellingen dien je het toestel even uit en weer aan te zetten alvorens te proberen verbinding te maken.
Bij mij doet wap het (eindelijk). Succes ermee!
GPRS instellingen
GSM instellingen
Het is mogelijk dat je i.p.v. poort 8080 poort 9201 in moet vullen, maar bij mij doet poort 8080 het.
Na het wijzigen van de instellingen dien je het toestel even uit en weer aan te zetten alvorens te proberen verbinding te maken.
Verwijderd
Kan goed kloppen, er is op het moment 1 belcompany in nederland die hem heeft (van wat ik begrepen hebVerwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 09:56:
[...]
Ja zeker de D500, kwam speciaal voor de D500. Wou ff zien hoe hij er nou in het echt uit zou zien.
Ik was de enige klant, dus heb ik ff met de verkoper over de telefoon zitten praten.
Ik heb hem gewoon bij Orange gehaald met mijn contractverlening. Kreeg er zelfs nog een BT headset (Mr. Handsfree Butterfly) voor 14,95 bij. Verder was de telefoon gratiz alleen zit ik nu wel weer voor 2 jaar vast 
Heb he nu een week het blijft een fantastisch toestel!

[ Voor 13% gewijzigd door renedepe op 29-12-2004 13:27 ]
Oke, hoe verklaar je dan dat ik op mijn P800 gewoon www.vi.nl bijvoorbeeld full size kan bekijken voor maar e6 in de maand en dat dit al 1 jaar ongefactureerd is? Hoe verklaar je dan dat ik met mijn Asus Laptop gewoon kan internetten ( niet alle websites ) voor maar 6 euro in de maand en dat dit al 6 maanden ongefactureerd is?renedepe schreef op woensdag 29 december 2004 @ 09:49:
[...]
Uit het Orange World Topic:
Wat betaal ik als GPRS via een laptop of PDA gebruik?
Ook dat valt onder Internet Access. Iedere maand zijn de eerste twee Mb dus gratis; daarna betaal je drie euro per Mb.
Wat kost Internet Access?
Met Orange World heb je meteen toegang tot de speciale dienst Internet Access. Dat betekent dat je elke maand automatisch 2MB krijgt voor het gebruik van Internet Access. Je mag dus 2 MB aan internetverkeer genereren op je PDA of laptop. Ga je daarover heen, dan betaal je vervolgens € 3,- per MB. Dit is ongeveer € 0,003 per KB.
Helaas dus. Wappen kan je doen totdat je een ons weegt (met uitzondering van betaalde ringtones, games e.d.) Maar zodra je em aan je laptop koppelt gaan gewoon keihard de MB's tikken. Welke site je ook bezoekt.
Net Klantenservice gebeld en die bevestigen dat het kan maar dat ze het niet kunnen afschermen bepaalde websites en dat er bij Orange 2 internet acces punten zijn:
* Orange World
* Internet Access
Dus ikke niet maar jij
[ Voor 6% gewijzigd door Le0032 op 29-12-2004 13:34 ]
Uhhmzz, die koe was niet op jou als persoon gericht hoor. Dus rustig aan maar....
Maar goed, we hebben allebei onze eigen mening. Maar dit is meer iets voor in het orange world topic en niet voor in dit. On-topic dus maar weer.
Heb jij hem telefonisch besteld?eerst zou ik ook een BT headset krijgen, een dag later belden ze me weer op dat dat niet door ging, alleen bij een nieuwe aansluitingrenedepe schreef op woensdag 29 december 2004 @ 13:26:
Ik heb hem gewoon bij Orange gehaald met mijn contractverlening. Kreeg er zelfs nog een BT headset (Mr. Handsfree Butterfly) voor 14,95 bij. Verder was de telefoon gratiz alleen zit ik nu wel weer voor 2 jaar vast

[ Voor 4% gewijzigd door Davitos op 29-12-2004 14:28 ]
Verwijderd
En vergeet even IR niet -> werkt ook prima (met alle beperkingen die BT ook heeft met java...)Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 11:18:
dus even resumerend:
Verwijderd
Aah als ik had gewacht.Ik heb eerst gemmst en nu krijg fout:Netwerk niet beschikbaarVerwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 11:59:
Ik heb de volgende wap instellingen voor een Hi abonnement doorgekregen (via GIN):
GPRS instellingen
GSM instellingen
K*t kpn weet niet wanneer het gaat werken.fout in hun systeem

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2004 15:21 ]
Verwijderd
Ik krijg de error, Netwerk Niet BeschikbaarVerwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 11:59:
GPRS instellingen
GSM instellingen

Verwijderd
heb je eerst gebruik gemaakt van MMS?Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 15:12:
[...]
Ik krijg de error, Netwerk Niet Beschikbaar![]()
Heel appart dat ik mn ding niet aan het wappen krijg .... iemand anders ook al suc6 met hi of kpn ?
Nou ik denk niet dat het iets van een mening is maar meer een feit is. Enne die koe was ook niet op jou gericht als persoon maar meer op jouw hoog-van-de-toren-blazen post, maar nu inderdaad weer on-topic over de D500!renedepe schreef op woensdag 29 december 2004 @ 13:42:
[...]
Uhhmzz, die koe was niet op jou als persoon gericht hoor. Dus rustig aan maar....
Maar goed, we hebben allebei onze eigen mening. Maar dit is meer iets voor in het orange world topic en niet voor in dit. On-topic dus maar weer.
Verwijderd
Degene die enkele posts geleden sprak over de wallpapers mag er wat mij betreft meer op zetten. Erg mooi allemaal.
Verwijderd
Ik weet niet of dit misschien bij jou het geval is, maar ik was "vergeten" GPRS te activeren (bel 313). Tja, bij Vodafone stond alles al ingeschakeld.Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 15:12:
[...]
Ik krijg de error, Netwerk Niet Beschikbaar![]()
Heel appart dat ik mn ding niet aan het wappen krijg .... iemand anders ook al suc6 met hi of kpn ?
Heb nu mijn D500 twee weken in bezit en ben er erg tevreden mee, was wel even wennen na een jaar een Nokia 8910i gehad te hebben 
Wat ik niet snap/terug kan vinden is het feit dat je wel een Ringtone aan een groep kan toewijzien maar hij die niet gebruikt? Had eerst de mensen in een groep geplaatst en toen de ringtone gewijzigd daarvoor, moet dit andersom? Hij pakt nu de ringtone die je bij je contact hebt ingesteld i.p.v de belgroep
Wat ik niet snap/terug kan vinden is het feit dat je wel een Ringtone aan een groep kan toewijzien maar hij die niet gebruikt? Had eerst de mensen in een groep geplaatst en toen de ringtone gewijzigd daarvoor, moet dit andersom? Hij pakt nu de ringtone die je bij je contact hebt ingesteld i.p.v de belgroep
https://powershellisfun.com
Verwijderd
Of je hebt eerst gemmst net als ik.Op de site van Gin stondVerwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 16:52:
[...]
Ik weet niet of dit misschien bij jou het geval is, maar ik was "vergeten" GPRS te activeren (bel 313). Tja, bij Vodafone stond alles al ingeschakeld.
'Er is een mogelijkheid dat u ondanks de correcte instellingen niet kunt wappen via onze WAP portal. De reden daarvoor is dat er vanaf uw nummer (dus niet noodzakelijkerwijs vanaf uw huidige toestel) eerst gebruik is gemaakt van i-mode en/of MMS en dat u pas daarna bent gaan proberen te wappen'http://www.gin.nl/wap/default.asp?WAP/instellingen
Maar goed dat was al eerder in dit topic vermeld.Heb voorlopig geen wap
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2004 17:07 ]
Verwijderd
Ff een vraagje over bluetooth. Als ik ObexFileTransfer gebruik haal ik een snelheid van maar 28 a 30 Kbps. Als ik meerdere mp3tjes probeer uit te wisseleen kan het zelfs teruglopen naar 14 Kbps. Is dit normaal of hoort die sneller te gaan?? Als ik bestanden uitwissel via de pim&filemanager dan loopt die na een paar minuten al vast... Wat is nou beste manier??
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2004 17:16 ]
heeft iemand een grote foto van hoe de Orange branded versie er nu uitziet ?
Heb net via de klantenservice een verlenging van 2 jaar gedaan voor een D500,
blijkt dat zij alleen de donkergrijze versie hebben! terwijl ik juist de zwarte versie wil,
die ze nota bene zelf in de Orange Shop in m'tricht hebben staan!!
ik mocht zelf gaan kijken in de orange shop en em anders daar halen.. nou maar hopen
dat ze die niet ook vervangen hebben door de branded versie..
maar iemand pics van de branded ? (grote, dus niet dat thumbnail dingetje van de orange shop website)
Heb net via de klantenservice een verlenging van 2 jaar gedaan voor een D500,
blijkt dat zij alleen de donkergrijze versie hebben! terwijl ik juist de zwarte versie wil,
die ze nota bene zelf in de Orange Shop in m'tricht hebben staan!!

ik mocht zelf gaan kijken in de orange shop en em anders daar halen.. nou maar hopen
dat ze die niet ook vervangen hebben door de branded versie..
maar iemand pics van de branded ? (grote, dus niet dat thumbnail dingetje van de orange shop website)
Verwijderd
Hier een pagina waar verschillende foto's van en gemaakt door de d500 staan. Ook van de zwart/grijze versie van orange.
http://www.mobile-review.com/forum2/showthread.php?t=17810
http://www.mobile-review.com/forum2/showthread.php?t=17810
Verwijderd
alleen zie ik geen foto waar je de achterkant ziet met het lelijke oranje orange blokje erop, ik heb em gisteren in m'n hand gehad en heb toch echt wel de zwarte gekozen
Ik heb geprobeerd om met de seriele kabel van m'n oude samsung (T100) een verbinding op te zetten met mijn computer maar tot nu toe heb ik dit niet aan de praat kunnen krijgen.Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 11:18:
dus even resumerend:
Zal ook nooit gaan werken. Is al geprobeerd.BiotjE schreef op woensdag 29 december 2004 @ 21:01:
[...]
Ik heb geprobeerd om met de seriele kabel van m'n oude samsung (T100) een verbinding op te zetten met mijn computer maar tot nu toe heb ik dit niet aan de praat kunnen krijgen.
Ook niet via Tutch?Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 17:03:
[...]
Of je hebt eerst gemmst net als ik.Op de site van Gin stond
'Er is een mogelijkheid dat u ondanks de correcte instellingen niet kunt wappen via onze WAP portal. De reden daarvoor is dat er vanaf uw nummer (dus niet noodzakelijkerwijs vanaf uw huidige toestel) eerst gebruik is gemaakt van i-mode en/of MMS en dat u pas daarna bent gaan proberen te wappen'http://www.gin.nl/wap/default.asp?WAP/instellingen
Maar goed dat was al eerder in dit topic vermeld.Heb voorlopig geen wap
Ik wel namelijk.
me gurlfriend heeft ook samsung D500 gehaald, alleen heeft zij de zwarte versie........ vind persoonlijk de orange branded version mooier uitzien (ja ook met de kleine orange logo op de achterkant) alleen de firmware is bij de standaard versie wat beter, kan je wat meer instellen
ja de firmware is het probleem niet, dan flash ik wel een standaard versie erin..Mouki_9 schreef op woensdag 29 december 2004 @ 22:53:
me gurlfriend heeft ook samsung D500 gehaald, alleen heeft zij de zwarte versie........ vind persoonlijk de orange branded version mooier uitzien (ja ook met de kleine orange logo op de achterkant) alleen de firmware is bij de standaard versie wat beter, kan je wat meer instellen
ik ben zeer benieuwd welke mooier is, er zijn veel mensen die zeggen dat de Orange branded versie er meer zakelijk uit ziet dan het goedkope zwarte plastic van de originele versie...
ben ook benieuwd of ik het orange logo eraf krijg
[ Voor 5% gewijzigd door IEF op 29-12-2004 23:06 ]
De eeuwige mening van de mens...IEFtm schreef op woensdag 29 december 2004 @ 23:06:
[...]
ja de firmware is het probleem niet, dan flash ik wel een standaard versie erin..
ik ben zeer benieuwd welke mooier is, er zijn veel mensen die zeggen dat de Orange branded versie er meer zakelijk uit ziet dan het goedkope zwarte plastic van de originele versie...
Ik heb zelf de orangeversie ook en vind hem persoonlijk ook mooier dan de zwarte.IEFtm schreef op woensdag 29 december 2004 @ 23:06:
[...]
ja de firmware is het probleem niet, dan flash ik wel een standaard versie erin..
Ik kan wel foto's er van maken met mijn t610 maar dat is ook niet echt kwaliteit. in het vorige topic stonden ook nog foto's van de orange versie, deze:

ff op klikken voor een groot plaatje
Even een kleine vraag, waar ik het antwoord op niet kon vinden: Is het mogelijk om nadat je een foto gemaakt hebt de resolutie te verkleinen in het toestel. Dus stel je maakt een foto in 1,3 MP, maar je wilt van de foto ook een kleine versie (zeg 340 x 240) om bij een contactpersoon te voegen in je telefoonboek. Is dat mogelijk?
Canon Powershot A75 - Soligor 52mm Lens Adapter - Marumi Circular Polarizing Filter 52mm
Ik heb het niet kunnen vinden dus ik ben bang dat het niet kan.SjonKanon schreef op donderdag 30 december 2004 @ 08:30:
Even een kleine vraag, waar ik het antwoord op niet kon vinden: Is het mogelijk om nadat je een foto gemaakt hebt de resolutie te verkleinen in het toestel. Dus stel je maakt een foto in 1,3 MP, maar je wilt van de foto ook een kleine versie (zeg 340 x 240) om bij een contactpersoon te voegen in je telefoonboek. Is dat mogelijk?
Verwijderd
Neej, dat heb ik niet .. daarom vindt ik het zo vreemd of kan het toch zijn dat er iets fout zit bij mn sim ofzo ?Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 15:13:
[...]
heb je eerst gebruik gemaakt van MMS?
De ringtone die voor een contact is ingesteld overruled de ringtone van een groep. Haal de ingestelde ringtone bij het betreffende contact weg en de Groepsringtone wordt wel gebruikt.-={Fred_Perry}=- schreef op woensdag 29 december 2004 @ 16:55:
[....]
Iedereen heeft het erover dat er verschillen zijn tussen de orange versie firmware en de standaard firmware. Is er of heeft iemand een overzicht van die verschillen? Kan ik aan de hand daarvan beslissen of ik er andere firmware in wil.
Overigens vind ik persoonlijk de orange versie ook het mooist
[ Voor 23% gewijzigd door renedepe op 30-12-2004 11:50 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let bij het posten van links goed op de policy m.b.t. midlets; veel sites bevatten niet-toegestaan materiaal! Het posten van deze links levert Officiële Waarschuwingen op.
Verder is elke vraag of hulp bij unlocken hier ongewenst.
Let bij het posten van links goed op de policy m.b.t. midlets; veel sites bevatten niet-toegestaan materiaal! Het posten van deze links levert Officiële Waarschuwingen op.
Verder is elke vraag of hulp bij unlocken hier ongewenst.