Het Samsung SGH-D500 topic (deel 2)

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.976 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Ben gisteren bij de Primafoon geweest om eens te vragen hoe het zit met Hi-wappen.MMS-en.
Geen wonder dat ik niet kon wappen en mmsen, bleek, want ik moest me eerst aanmelden voor KPN-GPRS iets(is de enige mogelijkheid), zodat ik wél kan wappen en mmsen met Hi, standaard kan dat namelijk niet. Vind het erg vreemd dat daar niks over is gezegd toen ik het abo afsloot magoed. Het GPRS aansluiten kost niks, maar het is wel €17,50 per MB. Is dat veel? Ik weet het niet precies..

• renedepe
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 10:21

renedepe

wheeeeelp!!!

Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 13:25:
Ben gisteren bij de Primafoon geweest om eens te vragen hoe het zit met Hi-wappen.MMS-en.
Geen wonder dat ik niet kon wappen en mmsen, bleek, want ik moest me eerst aanmelden voor KPN-GPRS iets(is de enige mogelijkheid), zodat ik wél kan wappen en mmsen met Hi, standaard kan dat namelijk niet. Vind het erg vreemd dat daar niks over is gezegd toen ik het abo afsloot magoed. Het GPRS aansluiten kost niks, maar het is wel €17,50 per MB. Is dat veel? Ik weet het niet precies..
Is wel erg duur ja. Bij orange kan je bijvoorbveeld onbeperkt wappen voor 6 euro de maand. MMSjes hebben gewoon een vaste prijs.

"water is pas een feest, als het langs de brouwerij is geweest"

Verwijderd

Help... ik kom er niet meer uit....

Ik kan via BT wel van de pc naar de D500 verzenden, maar van de D500 naar de pc gaat niet... :( Hij geeft dan iedere keer de melding dat de verbinding is mislukt.
Bij mijn vorige toestel (6230) ging het wel goed, dus waar kan dat dan aan liggen. De telefoon is 'zichtbaar'. De pc is ook detecteerbaar.
Ik gebruik win xp en een Belkin dongle.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 14:07:
Help... ik kom er niet meer uit....

Ik kan via BT wel van de pc naar de D500 verzenden, maar van de D500 naar de pc gaat niet... :( Hij geeft dan iedere keer de melding dat de verbinding is mislukt.
Bij mijn vorige toestel (6230) ging het wel goed, dus waar kan dat dan aan liggen. De telefoon is 'zichtbaar'. De pc is ook detecteerbaar.
Ik gebruik win xp en een Belkin dongle.
Ik had ook hetzelfde probleem en als ik het via Easy Studio probeerde werkte het ook niet. Ik heb dan bij de instellingen van Easy Studio de snelheid verhoogt en toen connecte hij plots wel en kon ik wel bestanden van pc na gsm sturen...

Verwijderd

Mouki_9 schreef op donderdag 30 december 2004 @ 02:16:
orange logo krijg je er niet makkelijk af denk ik :P
Kan het ook niet met een suiken klontje? Ik heb ook paar telefoons gehad waar zo'n logo op zat, deze heb ik kunnen verwijderen met een suikenklontje.

Heeft orange in versie of meerdere. Dan bedoel ik voornamelijk met kleuren. Heeft orangen alleen een versie zilver/zwart ?

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:38
iemand nog een oplossing voor mijn tipic probleem?
voortgang gaat niet voorbij 0%........ de rest doet het wel gewoon, sms, mms, gprs/wap
ik zie ook zo'n mooie G in de rechterbovenhoek als tipic wil connecten......... alleen de voortgang blijft op 0%

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

• renedepe

renedepe

wheeeeelp!!!

Mouki_9 schreef op donderdag 30 december 2004 @ 16:03:
iemand nog een oplossing voor mijn tipic probleem?
voortgang gaat niet voorbij 0%........ de rest doet het wel gewoon, sms, mms, gprs/wap
ik zie ook zo'n mooie G in de rechterbovenhoek als tipic wil connecten......... alleen de voortgang blijft op 0%
Dit probleem heb ik ook. Heb nog nergens een oplossing kunnen vinden helaas.... :'(

Verwijderd

Grote verschillen tussen de Orange firmware en de Samsing firmware

1-Orange firmware heeft geen optie om de operator logo onzichtbaar te maken
2-Orange firmware heeft de optie om de 4 snelkoppelingen onzichtbaar te maken op je achtergrond ook uitgeschakeld. Hierdoor is je display kleiner en je achtergrond foto dus ook kleiner. Zonde van zo een mooie grote display!!!
3- Orange firmware heeft de standaard wallpapers en thema's van samsing niet.
4- Orange firmware heeft ook de optie om de menu aan te passen en zelf menu snelkoppeling te maken verwijderd.

Mijn mening, orange firmware SUCKS!!!

Verwijderd

ik had toch gelijk, t-mobile heeft tipic geblokkeerd, andere providers misschien ook.
gevonden op telecomvergelijker forum:
Gepost door juliusvandermeer op 30/08/2004 17:39 Rating: 0
Ow ja via t-mobile is het niet mogelijk te msnen via Tipic me of agile messenger, die klote lui van t-mobile vonden het heel leuk om dat te blokkeren waardoor ik nu met mijn nokia 7650 alleen via wap kan msnen wat veel lastiger is en meer kb/s kost (door steeds te moeten verversen)
edit:
een alternatief is e-messenger:

Mobile version
Available at http://mob.e-messenger.net. All you need is a xHTML or WAP 2.0 enabled browser.

WAP Version
A WAP version (for WAP 1.1 or higher) is also available. Just open your WAP Browser on your device and go to http://wap.e-messenger.net

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2004 17:21 ]

Verwijderd

Help!

Ik kan wel bestanden van mijn PC naar mijn GSM versturen, maar niet van mijn GSM naar de PC, dan zegt hij: verbinding mislukt. !!
Hoe kan dit???
Weet iemand de oplossing?

Verwijderd

Hallo mensen,

weet iemand een goede mp3 --> AAC converter? als ik met dBpowerAmp omzet wordt het AAC bestand niet herkend door de d500 (inhoud wordt niet ondersteund ofzo).

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 19:40:
Help!

Ik kan wel bestanden van mijn PC naar mijn GSM versturen, maar niet van mijn GSM naar de PC, dan zegt hij: verbinding mislukt. !!
Hoe kan dit???
Ik had het zelfde probleem (zie hierboven) Ik heb het op kunnen lossen door een ander stuurprogramma voor de BT dongle te installeren. Als je naar Apparatbeheer gaat via het Configuratiescherm kun je de eigenschappen van de dongle opvragen. Als daar Microsoft als leverancier van het stuurprogramma moet je even de drivers van de BT cd-rom opnieuw installeren.

Bij mij was dit de oplossing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 20:42:
Hallo mensen,

weet iemand een goede mp3 --> AAC converter? als ik met dBpowerAmp omzet wordt het AAC bestand niet herkend door de d500 (inhoud wordt niet ondersteund ofzo).

alvast bedankt
Ik heb het al op 2 manieren geprobeerd, maar AAC speelt ie niet af.
Ik hou het dus voorlopig op MP3.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 22:19

westergas

rikkie_pc

Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 10:08:
[...]

Ik had het zelfde probleem (zie hierboven) Ik heb het op kunnen lossen door een ander stuurprogramma voor de BT dongle te installeren. Als je naar Apparatbeheer gaat via het Configuratiescherm kun je de eigenschappen van de dongle opvragen. Als daar Microsoft als leverancier van het stuurprogramma moet je even de drivers van de BT cd-rom opnieuw installeren.

Bij mij was dit de oplossing!
Welk merk dongle gebruik je? Ik had er 1 van sitecom die ik niet aan de praat kreeg. Ik heb hem terug gebracht. Maar jouw truck heb ik nog niet geprobeerd....

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 16:43:
Grote verschillen tussen de Orange firmware en de Samsing firmware

1-Orange firmware heeft geen optie om de operator logo onzichtbaar te maken
2-Orange firmware heeft de optie om de 4 snelkoppelingen onzichtbaar te maken op je achtergrond ook uitgeschakeld. Hierdoor is je display kleiner en je achtergrond foto dus ook kleiner. Zonde van zo een mooie grote display!!!
3- Orange firmware heeft de standaard wallpapers en thema's van samsing niet.
4- Orange firmware heeft ook de optie om de menu aan te passen en zelf menu snelkoppeling te maken verwijderd.

Mijn mening, orange firmware SUCKS!!!
Nou orange firmware sucks niet, want ik ben niet anders gewend nu. En wat boeit het nu of je achtergrond foto kleiner is? alsof je daar de hele tijd naar kijk??!!

De kleur van de mobiel is een stuk mooierdan die lelijke zwarte.... das weer een voordeel he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 11:55:
[...]
De kleur van de mobiel is een stuk mooierdan die lelijke zwarte.... das weer een voordeel he
Echt nuttig zo'n opmerking... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net mijn bluetooth stick ontvangen, maar als ik een mp3 of wat dan ook naar mijn phone wil verzenden, kan de verzending nooit voltooid worden :(

Iemand een idee hoe dat komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

BarçaBoy85 schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 12:54:
Ik heb net mijn bluetooth stick ontvangen, maar als ik een mp3 of wat dan ook naar mijn phone wil verzenden, kan de verzending nooit voltooid worden :(

Iemand een idee hoe dat komt?
Welke BT heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon "Bluetooth usb adapter".staat op het doosje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martindekker
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-08 18:45
Gutteguttegut schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 10:12:
[...]
Ik heb het al op 2 manieren geprobeerd, maar AAC speelt ie niet af.
Ik hou het dus voorlopig op MP3.
Hoi!

Ik heb ook een tijdje geknoeid met AAC bestanden en heb ondervonden dat de meeste programma's alleen AAC bestanden met hun eigen extensie afspelen. Met andere woorden: iTunes maakt AAC bestanden met de extensie m4a aan, terwijl mijn D500 hetzelfde bestand alleen maar accepteert als je de extensie van het bestand hernoemt naar aac. Weer een ander progrramma'tje op mijn PDA speelt hetzelfde bestand alleen maar af als de extensie hernoemd wordt naar mp4.
Wat ik nu doe is CD's rippen met (en MP3's converteren naar) AAC formaat met iTunes en dan de extensies van die bestanden hernoemen naar aac om vervolgens te uploaden naar mijn D500.
Dit werkt bij mij prima.

Groet,

Martin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gutteguttegut schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 12:15:
[...]
Echt nuttig zo'n opmerking... :O
Nee jij bent lekker nuttig bezig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik het maximale volume van de luidspreker ook verhogen? Tijdens een normaal gesprek vind ik het volume wat laag, en moeilijk te verstaan in een beetje rumoerige omgeving.
In het service menu (*#8999*8378#) staan allerlei instelling voor geluid, dus ik denk dat het wel kan, maar welke instelling moet ik dan hebben en tot hoe hoog kan ie dan, of staat ie al op maximum?
(even voor de duidelijkheid.. het bereik van de knopjes aan de zijkant vind ik dus net te klein, en dat zou ik graag willen verhogen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zou het merk BT-stick van invloed zijn op de verbinding?
Ik heb een hele goedkope bij Norrod gekocht (16 euro :*) ) en hij werkt prima.
Problemen met de verbinding zou ik eerder in de gsm of pc instellingen zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, alles al geprobeerd, maar dan probeert hij het item te verzenden, ik accepteer op mijn gsm en dan zegt hij op de pc dat het verzenden niet voltooid is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En wat boeit het nu of je achtergrond foto kleiner is? alsof je daar de hele tijd naar kijk??!!
Wat heb je dan aan een grote scherm als de helft in beslag wordt genomen door de verplichte snelkoppelingen?
Ik heb een hele mooie vrouw. Als je net zo een mooie vrouw als ik had, dan had je haar foto ook als achtergrond willen hebben, liefst zo groot mogelijk en zonder ORANGE letters over haar mooie volle billen :-)

Daarnaast is het ook handig als je zelf menu structuur naar je eigen voorkeur kunt instellen. Met orange kan dit ook al niet. Daarom heb ik mijn firmware geflashed. De programmas hiervoor heb ik eerder al gepost hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renedepe

renedepe

wheeeeelp!!!

Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 15:53:
[...]

Wat heb je dan aan een grote scherm als de helft in beslag wordt genomen door de verplichte snelkoppelingen?
Ik heb een hele mooie vrouw. Als je net zo een mooie vrouw als ik had, dan had je haar foto ook als achtergrond willen hebben, liefst zo groot mogelijk en zonder ORANGE letters over haar mooie volle billen :-)

Daarnaast is het ook handig als je zelf menu structuur naar je eigen voorkeur kunt instellen. Met orange kan dit ook al niet. Daarom heb ik mijn firmware geflashed. De programmas hiervoor heb ik eerder al gepost hier.
Je kan toch nie flashen zonder kabel??? En die kabel schijnt er nie te zijn. Hoe zit dit nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 20:42:
De AAC bestanden van dBpowerAmp worden inderdaad niet herkend door de D500. Je kunt ze in dBpowerAmp echter wel omzetten naar het vergelijkbare MP4 formaat (alleen een andere header + extensie) met het AAC to Mp4 filter. Deze MP4 bestanden worden door de D500 wel geaccepteerd.

Je kunt met dBpowerAmp ook rechtstreeks naar MP4 coderen met het FAAC Mp4 (Cli) filter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HIJ DOET HET NIET MEER!!!!! :( :( :( :( :( :(

ik had net iemand gebeld, schuif hem dicht, en in ene komt het welkomstscherm in beeld ("SGH-D500, www.samsungmobile.com, samsung") en gaat de verlichting om de paar seconden aan en uit..
Hij reageert nergens meer op, behalve de aan- en uitknop. Kan hem gewoon aan en uit zetten, maar meer ook niet. Na een tijdje gaat de telefoon uit zichzelf echt uit.
Accu los halen en weer aan en uit werkt niet.
Met en zonder sim-kaart geprobeert btw

:( :( :( :( :( :(

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2004 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had vanmiddag ook al iets vreemds...
zal te bellen, daarna hing ik op op dezelfde manier als Marcski.
En ineens knippert het scherm en start hij opnieuw op.
Hij doet het vervolgens weer prima..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-09 15:48
zal vast weleens voorgekomen zijn in dit topic, maar geen zin
om alles weer door te lezen. hoe zet ik die oproeptellers op 0?
ik d8 altijd 12345 maar dat werkt niet, code van mn telefoon
werkt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

superpolm schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 19:04:
werkt ook niet.
Is nog niet langsgekomen...en ik heb helaas ook geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-09 12:12
superpolm schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 19:04:
werkt ook niet.
Is dat niet 00000000 dus 8 maal een 0 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-09 15:48
Flex schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 19:29:
[...]

Is dat niet 00000000 dus 8 maal een 0 ?
dat was em dus, thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 19:40:
Help!

Hoe kan dit???
Als je een MSI BT(werkt waarschijnlijk ook met een andere BT set) heb dan moet je zorgen dat je de volgende service heb draaien,de file tranfer.
Even je pc aan je phone koppelen en dan dubbelklik je op filetransfer in My BT Places.(zie eerste screendump)
Dan merk je dat je phone toestemming gaat vragen aan je om de phone met de pc te verbinden.

Afbeeldingslocatie: http://www.intel.demon.nl/BT.jpg

Zodra deze verbonden zijn zie je de mappen van je phone op je pc staan waardoor je kan copy/pasten.

Afbeeldingslocatie: http://www.intel.demon.nl/BT2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davitos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-04 20:57
Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 15:53:
[...]

ik kan de "programma's hiervoor niet vinden, heb je ze onder dezelfde username gepost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 18:05:
ik had vanmiddag ook al iets vreemds...
zal te bellen, daarna hing ik op op dezelfde manier als Marcski.
En ineens knippert het scherm en start hij opnieuw op.
Hij doet het vervolgens weer prima..
Heb k ook gehad, hopelijk blijft het bij deze ene keer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is orange de enige operator met die verschillende blokkeringen en stickers?
of hebbe kpn, vodafone enzo ook die dingen? (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
ik vind trouwens de icoontjes in het menu er beter uitzien bij de orange versie

iemand nog problemen met tipic? bij mij doet die het nog steeds niet........
iemand die het werkend met een orange abbo heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eff gezocht, maar weet iemand of en hoe je een mp3 kan doorspoelen?

Tis wel irritant dat je bij een lange mp3 altijd aan het begin moet beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

renedepe schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 16:37:
[...]
Je kan toch nie flashen zonder kabel??? En die kabel schijnt er nie te zijn. Hoe zit dit nu?
yup dit wil k ook wel es wete :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tijdens oud en nieuw echt volop gebruikt

foto's, video's, alles...

Maar nu heb ik 1 video van 15 minuten.
Die speelt goed af op mijn foon, alleen op de PC loopt het geluid 2x zo snel...allemaal piepstemmetjes, en op ongeveer de helft van de film is het geluid gewoon afgelopen.
Verder speelt hij wel gewoon af, ik heb daarvoor Quicktime 6.5.2

Iemand al hele lange filmpjes gehad die wel goed spelen?!?

Nog iets....hij is niet 100% door het feest heengekomen....
Soundmate schuurde over 't beeldscherm heen
iemand al displex gebruikt op dit ding???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joh

Ik heb een branderige vraag: hoe werkt in hemelsnaam die blue-tooth ik heb bij de media markt zo'n insteker ( usb sleuter)) gekocht, drivers geinstaleerd en bleutooth op de d500 aangezet,op de pc knipert de sleutel maar overzenden ho maar.

Telkens krijg ik op men telefoon:kan geen andere aparaten vinden met bleu-tooth!

Nouw heeft er iemand een tip!
Thanks Tjaka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 17:46:
Ik heb een branderige vraag: hoe werkt in hemelsnaam die blue-tooth ik heb bij de media markt zo'n insteker ( usb sleuter)) gekocht, drivers geinstaleerd en bleutooth op de d500 aangezet,op de pc knipert de sleutel maar overzenden ho maar.
Telkens krijg ik op men telefoon:kan geen andere aparaten vinden met bleu-tooth!
Ik heb hem net voor oud en nieuw gehad en ik heb er geen problemen mee, behalve dat mijn accu maar 1 dag meegaat met constant BT aan, moet ik dus elke keer uitzetten.

Ik kan je helaas geen tip geven omdat ik niet genoeg informatie krijg uit je stukje tekst maar ik zal het beschrijven hoe ik het doet:

Drivers installeren, windows misschien opnieuw opstarten, USB stick erin. D500 blue tooth activeren, vraagt om een bepaalde code. PC vraagt ook om een code in te tikken, doe dus hetzelfde code als je D500 (doe dit redelijk snel want anders werkt het niet). Als het goed is werkt nu alles. Als het niet lukt moet je je BT instellingen anders instellen op je D500 en je PC.
Ga naar connectivity, kies BT, zet eventueel BT aan, zichtbaarheid van mijn tel. aan, veilige modus uit.
Installeer zonodig file transfer, kies daarna advanced configuration dmv rechter muisknop, ga naar accesibility, zet devices allowed to connect op only devices listed below, kies add devices (zorg dat je BT van je tel. aanstaat en zet daarna je D500 erin. Doe dit ook voor discovery.

Nogmaals zo heb ik het gedaan, ik heb een LEVEL ONE usb BT bij jou kunnen de instellingen ietsjes anders eruit zien. Veel succes Geitje1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:aangepaste firmwares zijn hier niet toegestaan; zie Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware

[ Voor 87% gewijzigd door Korakal op 05-01-2005 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je de firmware aanpast, zijn dan alle orange beperkingen weg?

[ Voor 56% gewijzigd door Korakal op 05-01-2005 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb D500 net paar dagen hij is een perfecte telefoon maar weet iemand van jullie hoe je het beste de plaatjes op je PC kunt op res 176x144 maken want ik doe hm met paint maar dan zit ie echt nie uit :O of bestaat er misschien een site waar je achtergrondplaatjes voor D500 kunt dowloaden..

alvast bedankt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Use photoshop :) Trial desnoods. Of Gimp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://users.skynet.be/sky56306/bluetooth.gif

dit is mijn probleem met bluetooth :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nieuw met gprs, Ohja ik heb telfort als provider.
Hoeveel kost gprs, kost het al iets om het gewoon te hebben of moet je alleen betalen voor aantal mb?

Is er een andere manier om Java applicaties op mijn D500 te krijgen zonder gprs of datakabel?

Alvast bedankt Geitje1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt wel of je BT op je telefoon helemaal niet aanstaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je de firmware aanpast, zijn dan alle orange beperkingen weg?
Dat is de reden waarom ik de firmware hebt geflashed. Geen ORANGE beperkingen maar de originele SAMSUNG functies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BiotjE schreef op zondag 26 december 2004 @ 16:33:
Weet iemand of ik ook een oudere serieele datakabel kan gebruiken om data met D500 uit te wisselen?
ligt eraan welke datakabel je hebt er namelijk 2, ik had met mijn e800 hetzelfde probleem kreeg hem niet. nu durf ik alleen niet te zeggen welke datakabel op de d500 kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flex schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 20:13:
[...]

Als je een MSI BT(werkt waarschijnlijk ook met een andere BT set) heb dan moet je zorgen dat je de volgende service heb draaien,de file tranfer.
Even je pc aan je phone koppelen en dan dubbelklik je op filetransfer in My BT Places.(zie eerste screendump)
Dan merk je dat je phone toestemming gaat vragen aan je om de phone met de pc te verbinden.

[afbeelding]

Zodra deze verbonden zijn zie je de mappen van je phone op je pc staan waardoor je kan copy/pasten.

[afbeelding]
Op een of andere manier lukt 't mij ook nog steeds niet om bestanden van mijn telefoon op mijn computer te zetten en wel andersom! Heb geprobeerd zoals jij het hierboven hebt beschreven, maar hier kwam ik niet uit. Ik kon FileTransfer uberhaupt al niet vinden. (moet ook eerlijk zeggen dat ik niet echt kenner ben). Maar wanneer ik op 'mijn bluetooth apparaten' klik op de pc krijg ik een schermpje waarin wel staat dat de SGH-D500 gevonden is. Ik kan dan naar 'Opties', 'COM-poorten' en 'hardware' , maar daar staat volgens mij ook alles goed ingesteld. Iets naar mijn D500 verzenden lukt dus wél. Ik gebruik een Sitecom BT USB adapter.

Moet ik misschien iets in mijn telefoon aanpassen ofzo? Iets van 'een poort openzetten' ofzo? Want wanneer ik bij 'mijn apparaten' kijk op mijn telefoon vindt ie wel 'COMPUTER' maar wanneer ik dan wil verbinden lukt dit niet...

Heb al heel wat bladzijdes (ook van vorige topic) doorgelezen, maar stond nog niet bij wat bij mij werkte helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 22:28:
[...]

Dat is de reden waarom ik de firmware hebt geflashed. Geen ORANGE beperkingen maar de originele SAMSUNG functies.
Ik ben nieuwsgierig...:)
Kun je niet ff wat foto's maken van hoe het er nu uitziet qua hoofdscherm en menuindeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 01:35:
[...]

Kun je niet ff wat foto's maken van hoe het er nu uitziet qua hoofdscherm en menuindeling?
denk precies t zelfde als een normale d500 aangezien ie er de originele firmware op gegooid heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 01:35:
[...]

staat er toevallig erges beschreven hoe je dat precies moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:geen hulp bij warez op het forum

[ Voor 131% gewijzigd door Korakal op 05-01-2005 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
behalve beperkingen zijn er ook voordelen aan de versie van orange vind ik
zo zien de icoontjes er beter uit, skin van orange vind ik mooier dan de standaard spul, de shortcutbalk gebruik ik supervaak, wil niet eens meer zonder.
De meeste beperkingen die ik zie, zijn van samsung zelf, zoals java installeren, dat het zo moeilijk moet en niet gewoon via bluetooth kan.
sms ringtone instellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w3sTErGaS schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 11:42:
[...]

Welk merk dongle gebruik je? Ik had er 1 van sitecom die ik niet aan de praat kreeg. Ik heb hem terug gebracht. Maar jouw truck heb ik nog niet geprobeerd....
Ik heb een dongle van Belkin. Ik had 'm ook bijna teruggebracht totdat ik van dat trucje hoorde. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mouki_9 schreef op zondag 02 januari 2005 @ 13:32:
behalve beperkingen zijn er ook voordelen aan de versie van orange vind ik
zo zien de icoontjes er beter uit, skin van orange vind ik mooier dan de standaard spul, de shortcutbalk gebruik ik supervaak, wil niet eens meer zonder.
De meeste beperkingen die ik zie, zijn van samsung zelf, zoals java installeren, dat het zo moeilijk moet en niet gewoon via bluetooth kan.
sms ringtone instellen
Huh???? dus de orange D500 kan dus via BT java applicaties op je telefoon zetten? Dat is wel een heel groot voordeel. Waar kan ik de firmware krijgen van Orange D500?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dataSlut
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 16:02
Nee, jij begrijpt het verkeerd Geitje.
De meeste beperkingen die hij ziet zijn van Samsung zelf.
Dus geen java via BT etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anthonyb schreef op zondag 02 januari 2005 @ 17:36:
Nee, jij begrijpt het verkeerd Geitje.
De meeste beperkingen die hij ziet zijn van Samsung zelf.
Dus geen java via BT etc.
OHJA ik zie het nu zelf ook, het leek net of de Orange versie het wel kon. Je hebt helemaal gelijk. Maar even heel theoretisch gedacht, de beperkingen van java via BT is volledig software (firmware) afhankelijk denk ik. Zou het niet mogelijk zijn om de firmware zo aan te passen zodat de BT beveiligingen ervanaf zijn gehaald tov java? Ik weet wel dat firmware (bijv van een telefoon) relatief simpel moet zijn ivm de grootte dus daarvan uitgaande is de beveiliging van BT ook simpel!!

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2005 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb eindelijk wap aan het werken via gprs met de GIN instellingen die in dit topic gepost zijn. Het probleem was idd dat ik nog geen GPRS aan had staan. ff met 313 gebeld aangezet en gsm uit en aan en toen kon ik wappen. Wat ik alleen niet gegrijp is dat als ik via euploader een jad file upload en hier dan naar toe wap dat mn telefoon dan even laad en hij daarna niets doet :/ is dit een fout in mn telefoon ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 18:40:
Heb eindelijk wap aan het werken via gprs met de GIN instellingen die in dit topic gepost zijn. Het probleem was idd dat ik nog geen GPRS aan had staan. ff met 313 gebeld aangezet en gsm uit en aan en toen kon ik wappen. Wat ik alleen niet gegrijp is dat als ik via euploader een jad file upload en hier dan naar toe wap dat mn telefoon dan even laad en hij daarna niets doet :/ is dit een fout in mn telefoon ?
Heb je de jar file op geupload?? en de jad file aangepast (url gewijzigd)??
En niet ieder spel pakt ie op de d500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 23:08:
[...]

Op een of andere manier lukt 't mij ook nog steeds niet om bestanden van mijn telefoon op mijn computer te zetten en wel andersom! Heb geprobeerd zoals jij het hierboven hebt beschreven, maar hier kwam ik niet uit. Ik kon FileTransfer uberhaupt al niet vinden. (moet ook eerlijk zeggen dat ik niet echt kenner ben). Maar wanneer ik op 'mijn bluetooth apparaten' klik op de pc krijg ik een schermpje waarin wel staat dat de SGH-D500 gevonden is. Ik kan dan naar 'Opties', 'COM-poorten' en 'hardware' , maar daar staat volgens mij ook alles goed ingesteld. Iets naar mijn D500 verzenden lukt dus wél. Ik gebruik een Sitecom BT USB adapter.

Moet ik misschien iets in mijn telefoon aanpassen ofzo? Iets van 'een poort openzetten' ofzo? Want wanneer ik bij 'mijn apparaten' kijk op mijn telefoon vindt ie wel 'COMPUTER' maar wanneer ik dan wil verbinden lukt dit niet...

Heb al heel wat bladzijdes (ook van vorige topic) doorgelezen, maar stond nog niet bij wat bij mij werkte helaas...
als je onder in de taakbalk het ikoontje van bluetooth met links aan klikt
heb je de optie quick connect
van daaruit kun je naar file transfer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 19:36:
[...]

Heb je de jar file op geupload?? en de jad file aangepast (url gewijzigd)??
En niet ieder spel pakt ie op de d500
Jah beide gewijzigd.... Kan het misschien ook zijn dat er iets anders niet goed is in de jad file ?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2005 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nouw heb ik die firmware binnengehaald heel leuk maar tijdens het uitpakken met winrar moet ik een wachtwoord geven , hebben jullie dat ook gehad?
Tjaka
Hier is de password.

avistuffbyag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 21:58:
[...]

Hier is de password.

avistuffbyag
zou je ook nog wille uitlegge hoe et moet? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je mp3's kan doorspoelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 19:47:
[...]

als je onder in de taakbalk het ikoontje van bluetooth met links aan klikt
heb je de optie quick connect
van daaruit kun je naar file transfer
Bedankt voor de hulp maar het lukt nog steeds niet, word er echt gek van. Als ik links in de taakbalk op het BT icoontje druk komt er een (Nederlandse) lijst te staan waar ik uit kan kiezen;

- Een BT apparaat toevoegen (niet nodig, D500 is al toegevoegd)
- BT apparaten weergeven (ook niet)
- Bestand verzenden
- Bestand ontvangen
(is voor de hand liggend en heb ik dus geprobeerd, dan komt er een Wizard waarin staat; wachten op verbinding van andere pc of apparaat. Heb ik dus geprobeerd met mijn telefoon, ga ik apparaten zoeken, vindt ie de computer, lukt het me ook om 'm te koppelen met de computer, maar wanneer ik dan terug naar mijn foto's ga en er 1 probeer te verzenden wil ie weer opnieuw verbinding maken en komt er weer 'verbinding mislukt' te staan...:s)
- Deelnemen aan PAN (?)
- BT instellingen openen (dat is ie ook niet, daar kwam ik gisteren ook al in en staat geen FileTransfer bij)
- BT pictogram verwijderen

Er staat dus ook nergens 'quick connect' bij...

Wie o wie kan mij toch helpen zodat ik wel verbinding met de computer kan maken om een bestand te verzenden?!

B.V.D.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3gp's kan je doorspoelen, mp3's kunnen niet doorgespoelt worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 17:56

KreKkeR241

11101001010

Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 23:42:
3gp's kan je doorspoelen, mp3's kunnen niet doorgespoelt worden
Wel als je 1 enkele mp3 in de playlist zet...als ik het mij goed herinner tenminste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-08 14:17

bosaap22

Doing things I'm good at.

Gebruikt hier ook iedereen Pim en File Manager van Samsung i.s.m. bluetooth??

Ziet jullie ook de telefoonnrs en berichten etc...?? Ik kan wel verbinding maken (komt op mijn foon seriele verbinding maken te staan en druk dan op ja) maar zie verder niks....
Kan via het icoontje op de taakbalk wel dingen verzenden naar de foon, maar niks ontvangen. Dan vindt ie de foon ineens niet meer...

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 22:19

westergas

rikkie_pc

Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 23:40:
[...]
Wie o wie kan mij toch helpen zodat ik wel verbinding met de computer kan maken om een bestand te verzenden?!

B.V.D.!
Ik zag in je vorige post dat je een Sitecom adapter hebt. Die had ik ook en ik heb hem terug gebracht. Ik had namelijk *precies* het zelfde probleem als jij. Goed gek werd ik ervan.

Nou las ik een paar paginas terug dat je bij apparaatbehaar moet kijken of het stuurprogramma van de adapter van windows is. Als dit het geval is moet je dat handmatig wijzigen in dat van de producent van de adapter. In dit geval dus sitecom. Ik kan het niet meer proberen omdat ik hem dus niet meer heb, maar als jij dat nou ff probeerd en je bevindingen post....

Als jij het nou voor mekaar krijg kan ik ook weer naar de winkel...

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sitecom BT-adapter doet het prima hier hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w3sTErGaS schreef op maandag 03 januari 2005 @ 13:10:
[...]

Ik zag in je vorige post dat je een Sitecom adapter hebt. Die had ik ook en ik heb hem terug gebracht. Ik had namelijk *precies* het zelfde probleem als jij. Goed gek werd ik ervan.

Nou las ik een paar paginas terug dat je bij apparaatbehaar moet kijken of het stuurprogramma van de adapter van windows is. Als dit het geval is moet je dat handmatig wijzigen in dat van de producent van de adapter. In dit geval dus sitecom. Ik kan het niet meer proberen omdat ik hem dus niet meer heb, maar als jij dat nou ff probeerd en je bevindingen post....

Als jij het nou voor mekaar krijg kan ik ook weer naar de winkel...
Ook bedankt, maar ik doe nog steeds iets fout volgens mij. Ik kan wel het stuurprogramma bijwerken (huidige is 'Microsoft-enumerator voor Bluetooth'), maar wanneer ik dit dan wil gaan veranderen kan ik nergens 'Sitecom' vinden. Wanneer ik dit handmatig probeer te wijzigen komt er te staan; 'Op de door u opgegeven locatie bevinden zich geen informatiebestanden voor apparaten'...

Als het zo nog lang doorgaat dan doe ik hetzelfde als jij; ook terug naar de winkel! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephane
  • Laatst online: 29-06 11:36

Stephane

Behhhhh

dat die firmware te downloaden is, is mij duidelijk... die heb ik inmiddels !

Maar hoe krijg ik die firmware dan op mijn D500 geinstalleerd ?
Wat voor kabel is er nodig ?
kan het ook met bluetooth ?
is de nederlandse taal nog beschikbaar ?

etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stephane schreef op maandag 03 januari 2005 @ 14:19:
dat die firmware te downloaden is, is mij duidelijk... die heb ik inmiddels !

Maar hoe krijg ik die firmware dan op mijn D500 geinstalleerd ?
Wat voor kabel is er nodig ?
kan het ook met bluetooth ?
is de nederlandse taal nog beschikbaar ?

etc.
Ja wil ik ook wel graag weten,het kan in iedergeval niet via BT,maar met welke datakabel lukt het?
Ja nederlands staat er ook gewoon bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Zojuist bij de phonehouse geweest om deze telefoon aan te schaffen! Die gasten geven goeie service zeg, ik heb momenteel t-mobile maar ik heb samen met de verkoper bekeken wat het voordeligste zou worden als ik deze telefoon wilde! Ik heb nu een contract met Hi afgesloten, en behoud mijn oude nr van t-mobile, zodra mijn oude abo verloopt loop hij automatisch over naar Hi, en geen aansluitkosten! Ook heb ik de usb dongle erbij gekregen voor de helft van de prijs, en er maar meteen een bleutooth headsetje van sony ericson bij gekocht, ook met hoge korting! Petje af voor de phone house! Ook de laagste prijsgarantie is geweldig, ik moest namelijk de phone hebben zonder simlock omdat ik hem natuurlijk eerst met t-mobile moet gebruiken, en als mijn abbo verloopt pas met HI, de verkoper belde met gsmshop.nl en vroeg de prijs van het toestel op! Deze was 50 euro lager dan als wat hij in de comp had staan, en dus moest hij mij hem ook voor deze prijs aanbieden - 10% Al met al dus een mooie deal.

En nee dit is niet patsen met mijn mooie aanbieding, maar misschien een tipje voor degene die hem ook heel graag willen kopen! 8)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Jeuj heb net mn D500 gehaald en meteen een bluetooth adapter gekocht. Nou is ff de gebruiksaanwijzing doorlezen en dan kom ik nog wel terug met problemen ;)

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-09 22:51
Donnie schreef op maandag 03 januari 2005 @ 14:33:
... de verkoper belde met gsmshop.nl en vroeg de prijs van het toestel op! Deze was 50 euro lager dan als wat hij in de comp had staan, en dus moest hij mij hem ook voor deze prijs aanbieden - 10% Al met al dus een mooie deal.
Dan denk ik wow! :). Welke PhoneHouse filiaal was dit? Meestal doen die winkels met laagste prijsgarantie "best wel" moeilijk, mogen prijzen enkel van "echte" winkels zijn etc. etc. Je kent "ze" wel, zoals ze bij de MediaMarkt altijd zeggen, zwart-op-wit, geen webwinkels enzo.

Klinkt zeker niet slecht, welk abonnement (jr?) + prijsje was 't uiteindelijk geworden? Kan 'k alvast beetje rondkijken, volgende maand hier ook een nieuwe phone door verlenging abonnement. Dan zal het hoogstwaarschijnlijk geen Nokia meer worden... en dan ziet deze phone er toch best goed uit met z'n specs :9.

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-09 09:57
Weet iemand nog leuk abbo'tje van 1 jaar met een D500?

Dus ben op zoek naar een 1jarig contract met een d500 met lage maandkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of de zilveren versie al uit is. hij schijnt deze week in de winkel de komen. En heeft iemand nog wat voorbeelden van hoe foto's er op het formaat 1152 x 864 qua kwaliteit uit zien? Kun je bij deze instelling trouwens wel volledig inzoomen?

Alvast bedankt,

D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephane
  • Laatst online: 29-06 11:36

Stephane

Behhhhh

Synchroniseren van contactpersonen gaat uitstekend ! Echter... agenda-items en taken wil maar niet lukken ! Heeft iemand hier dezelfde nare ervaring of nog beter... de oplossing ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt er niet mee inzoomen, neit op de 2 hoogste kwaliteiten (resoluties)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

InsjaHH schreef op maandag 03 januari 2005 @ 15:42:
[...]

Dan denk ik wow! :). Welke PhoneHouse filiaal was dit? Meestal doen die winkels met laagste prijsgarantie "best wel" moeilijk, mogen prijzen enkel van "echte" winkels zijn etc. etc. Je kent "ze" wel, zoals ze bij de MediaMarkt altijd zeggen, zwart-op-wit, geen webwinkels enzo.

Klinkt zeker niet slecht, welk abonnement (jr?) + prijsje was 't uiteindelijk geworden? Kan 'k alvast beetje rondkijken, volgende maand hier ook een nieuwe phone door verlenging abonnement. Dan zal het hoogstwaarschijnlijk geen Nokia meer worden... en dan ziet deze phone er toch best goed uit met z'n specs :9.
Ja goed heh, dit was in het filiaal in Den Haag, en het ging om een Hi 25 abbo, 2 jarig...

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vraagje? als je de handleiding doorleest heb je bij de telefoon menu 1.7 de mogelijkheid om je belkosten te checkuh. nou geeft die aan dat dat aan je simkaart ligt. ik heb een hi-abo, is dat bij een abonnement dan niet dat je die optie ook hebt? of ligt dat aan hi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkyDoodle
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-07-2024
zijn er nog meer mensen die net als ik wat probleempjes hebben met de soepelheid van het schuifmechanisme? Net of hij ergens blijft steken halverwege.. erg irri!

HT-addict in spe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 17:57:
ik heb een vraagje? als je de handleiding doorleest heb je bij de telefoon menu 1.7 de mogelijkheid om je belkosten te checkuh. nou geeft die aan dat dat aan je simkaart ligt. ik heb een hi-abo, is dat bij een abonnement dan niet dat je die optie ook hebt? of ligt dat aan hi?
Dit is niet iets nieuw en kon 8 jaar geleden ook al met de eerste telefoons. Dit is alleen mogelijk icm puk2 en die gebruiken/hebben we niet in nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan nergens iets vinden over inzoomen op foto's of plaatjes die in je telefoon staan.. Kan dit gewoon niet? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 18:20:
Ik kan nergens iets vinden over inzoomen op foto's of plaatjes die in je telefoon staan.. Kan dit gewoon niet? :(
Met je volume toetsen aan de linker zijkant kan het..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-09 22:56
Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 18:20:
De foto's die je hebt geupload via PC naar je telefoon, daarop kan je niet inzoomen. Je kan alleen inzoomen op foto's die met de D500 zelf zijn gemaakt (in de mappen Foto's en Mijn Foto's))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stephane schreef op maandag 03 januari 2005 @ 17:53:
Synchroniseren van contactpersonen gaat uitstekend ! Echter... agenda-items en taken wil maar niet lukken ! Heeft iemand hier dezelfde nare ervaring of nog beter... de oplossing ?
Nou heb ik toevallig het probleem dat het synchroniseren van contactpersonen niet goed gaat, nouja hij synchroniseert wel maar het telefoonnummer wordt verkeerd overgenomen (incl landcode + netnummer dus +31 06 12345678)
De agenda items worden echter wel goed overgenomen, zelfs op de juiste tijd. Dus wat is precies het probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
Weet iemand wat het dode pixel beleid is van Samsung,heb namelijk 1 dode pixel in het midden van het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wicked_Wy schreef op maandag 03 januari 2005 @ 18:26:
[...]

De foto's die je hebt geupload via PC naar je telefoon, daarop kan je niet inzoomen. Je kan alleen inzoomen op foto's die met de D500 zelf zijn gemaakt (in de mappen Foto's en Mijn Foto's))
AAhh dat vind ik nou jammer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-09 22:51
Donnie schreef op maandag 03 januari 2005 @ 17:56:
Ja goed heh, dit was in het filiaal in Den Haag, en het ging om een Hi 25 abbo, 2 jarig...
[beetje slowchatmode]
Oh mijn god, dat is een toeval! * InsjaHH woont ook in Den Haag, dus dat komt goed volgende maand bij PhoneHouse dus. Ik neem aan in de stad op het Spuiplein toch? Rechts naast die McDonald zeg maar...

Met die abbo combi kreeg je 'm gratis mee? Dat ding kost toch 499 euro nieuwprijs als 'k goed begrepen heb of lees ik iets over 't hoofd?

* InsjaHH begint zich af te vragen wat het met de prijs doet bij een KPN 22,50 euro 2jr verlenging...
[/beetje slowchatmode]

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twee vraagjes over infrarood:

1) Als ik mijn infrared activeer, valt ie 45 seconden later weer vanzelf uit. Kan dit?

2) Om bestanden te besturen via infrared van gsm naar gsm, met je de toestellen op een bepaalde manier naar elkaar toe draaien of richten? Of maakt dat helemaal niets uit?

thanx ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 18:58:
Twee vraagjes over infrarood:

1) Als ik mijn infrared activeer, valt ie 45 seconden later weer vanzelf uit. Kan dit?
Klopt, heb ik ook.
2) Om bestanden te besturen via infrared van gsm naar gsm, met je de toestellen op een bepaalde manier naar elkaar toe draaien of richten? Of maakt dat helemaal niets uit?

thanx ;)
Je moet de ir oogjes naar elkaar toe richten ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 17:49:
HIJ DOET HET NIET MEER!!!!! :( :( :( :( :( :(

ik had net iemand gebeld, schuif hem dicht, en in ene komt het welkomstscherm in beeld ("SGH-D500, www.samsungmobile.com, samsung") en gaat de verlichting om de paar seconden aan en uit..
Hij reageert nergens meer op, behalve de aan- en uitknop. Kan hem gewoon aan en uit zetten, maar meer ook niet. Na een tijdje gaat de telefoon uit zichzelf echt uit.
Accu los halen en weer aan en uit werkt niet.
Met en zonder sim-kaart geprobeert btw

:( :( :( :( :( :(
Nou, vandaag maar weggebracht naar Solid Vision in Rijswijk, omdat ik toch in Den Haag woon. Ze bellen me als hij klaar is, kan ik hem weer ophalen (scheelt weer tijd) maar ze verwachten dat hij donderdag klaar is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat ik een klein nadeel vind is dat je foto's alleen kan instellen als nummerweergave bij nummers die op de telefoon zelf staan. Dus niet de nummers op de sim. De nummers van de sim kun je wel per nummer apart kopieren naar de telefoon.

Verder, als ik veel bestanden verstuur via bluetooth en mijn display vaak aan heb, werkt de telefoon maar 24 uur zonder opladen.

Heeft er iemand al een volledige film op gezet? Ik had 2fast 2furious geprobeerd, die een vriend naar me had gestuurd. Deze was gerecodeerd met nokia suite en de framerate was bagger. Op zijn nokia werkte hij wel goed.

De framerate van de zelfopgenomen videoclips is ook bagger, zowel op de telefoon als op de pc. nokia is wat dat betreft beter, ondanks de lagere resolutie.

Tipic heb ik nog steeds niet werkend gekregen. Ik heb orange en msn werkt wel op de tutch wapsite.

Ondanks dat het wel lukt om spelletjes van wapsites te downloaden is het onmogelijk om een spelletje via e-uploader te uploaden en daarna te downloaden.

Ik zit erover te denken om mss orange world te nemen. Hoeveel x sneller is orange world (wap 2?) dan wap 1.1 via gps? Ik vind wap 1.1 namelijk zeer traag. 300 kb downloaden duurt zo 10 min.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let bij het posten van links goed op de policy m.b.t. midlets; veel sites bevatten niet-toegestaan materiaal! Het posten van deze links levert Officiële Waarschuwingen op.
Verder is elke vraag of hulp bij unlocken hier ongewenst.