haha nee je bent niet irritant hoor, dit is toch een discussionboard
maargoed, paar puntjes heb ik ook weer over de d500 en aanverwanten
- ik woon op 2 locaties, en ik heb maar 1 BT-Dongle van MSI. Het is bij mij zo dat ik elke keer de MSI sofware/driver weer opnieuw moet installeren. Ik doe altijd eerst de pc aan, en pas veel later de dongle erin. Het stuurprogramma van msi wordt dan ook nog es overal gebruikt (en niet die van MS) maar toch weigert hij elke verbinding aan te gaan. Zodra ik het opnieuw installeer, dan werkt het weer als een zonnetje.
Als 'oplossing' heb ik dan min of meer, gewoon de BT dongle erin doen voordat ik enigzins de computer aandoe, maar dat is maar een matig lapmiddel, want wat als ik op mn kamer zit en mn ouders op deze computer gaan? dan moet ik alsnog opnieuw de drivers installeren.
Naja anyways dat is gewoon de enige werkende oplossing die ik tot nu toe heb
- Heeft iemand al een oplossing voor het 'probleem' dat als iemand je belt en je mp3-ringtone afgaat dat hij vanaf het begin al harder gaat. Want bij mij is het zo dat hij qua volume oploopt
- Als ik zeg maar een smsje krijgt van iemand met een samsung a800 met KPN abonnement, dan krijg ik een 'broken sms' dan zie ik alleen het eerste berichtje en de rest wordt gezien als 'onvolledig bericht' , Ligt dat probleem bij KPN -> Orange? of aan die samsung a800 -> D500?
(ik denk zelf die eerste)
- Bij de camera opties, weet iemand wat F, N, SF, (optie 3) beteken? want ik zie ook gewoon geen verschil bij 1 van die drie (in het boekje staat het alleen heel vaag beschreven)
naja dat was het wel zo'n beetje eigenlijk