Het Samsung SGH-D500 topic (deel 2)

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.978 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 06:34
Flex schreef op maandag 03 januari 2005 @ 18:31:
Weet iemand wat het dode pixel beleid is van Samsung,heb namelijk 1 dode pixel in het midden van het scherm.
Nou als je dit bericht leest, dan is Samsung wel bezig met hun dode pixel beleid, dus je kunt het altijd proberen.
Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 19:15:
...

Ik zit erover te denken om mss orange world te nemen. Hoeveel x sneller is orange world (wap 2?) dan wap 1.1 via gps? Ik vind wap 1.1 namelijk zeer traag. 300 kb downloaden duurt zo 10 min.
Kan je echt aanraden om Orange World te nemen, GPRS is een stuk sneller (ik meen 4KB/S uit mijn hoofd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rollebol
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-08 14:55
Ik heb hier ook zo'n telefoontje liggen, maar ik vraag me af hoe je betrouwbaar kan vaststellen op basis van het Bluetooth MAC-adres of het ook een D500 is. Deze is 00:12:47:00:C6:xx. Zouden alle 00:12:47 D500's zijn of sluit ik er dan misschien een heleboel uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een bug dan of toch maar normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of je ook die sjabloon MMS berichten op de een of andere manier kan verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-09 22:51
Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 19:14:
Nou, vandaag maar weggebracht naar Solid Vision in Rijswijk, omdat ik toch in Den Haag woon. Ze bellen me als hij klaar is, kan ik hem weer ophalen (scheelt weer tijd) maar ze verwachten dat hij donderdag klaar is...
Is Solid Vision in Rijswijk zeg maar de "Nokia Service Centre" van Samsung? Ik vroeg mij al af waar ze die dingen naartoe brengen voor reparatie...

Of is dit niet zo'n "officieel" punt, maar een 3rd party bedrijfje die de telefoons van Samsung mag repareren in geval van kapot-zijn? Het feit dat er ergens dichtbij mijn huis (Den Haag) een service / repair centre is (in geval van), is voor mij best belangrijk; niet dat ik niet in Samsung geloof; heb er nog geen een gehad :P.

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rollebol schreef op maandag 03 januari 2005 @ 20:29:
Ik heb hier ook zo'n telefoontje liggen, maar ik vraag me af hoe je betrouwbaar kan vaststellen op basis van het Bluetooth MAC-adres of het ook een D500 is. Deze is 00:12:47:00:C6:xx. Zouden alle 00:12:47 D500's zijn of sluit ik er dan misschien een heleboel uit?
Waarschijnlijk zijn alle MAC's die beginnen met 00:12:47 van Samsung, het hoefen dus niet persé D500's te zijn.
Since the original designers of Ethernet had the foresight to use a 48 bit address space, there are potentially 248 or 281,474,976,710,656 possible MAC addresses. Ethernet MAC addresses are typically given as a string of 12 hexadecimal digits. The first six of these identify the manufacturer of the card and are known as the Organisational Unique Identifier (OUI), the last six are assigned by the manufacturer and are known as the burned-in addresses (BIA) or sometimes as the Universally Administered Addresses (UAA). The IEEE assigns the 24-bit OUI prefixes to organizations, effectively allocating blocks of 224 (16,777,216) MAC addresses at a time. The BIA can be overridden with a Locally Administered Address (LAA).
Bron: Wikipedia
update: Een controle op http://standards.ieee.org/regauth/oui/index.shtml bevestigt dat OUI 00-12-47 is toegewezen aan Samsung Electronics. Aangezien er 2^24 = 16777216 apparaten geproduceerd moeten worden voordat ze een volgende OUI toegewezen krijgen, en ik niet verwacht dat er zoveel D500's gemaakt zullen worden (gelukkig niet, anders loopt straks iedereen met zo'n ding), kun je er niet vanuit gaan dat een 00:12:47 MAC een D500 is.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2005 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou mensen, ik heb ook een probleem met mijn blue tooth:
Ik heb een trust bt stick, ik kan wel bestanden naar de telefoon sturen, maar naar de pc alleen maar contactpersonen. Foto's, video, etc. gaat allemaal niet.
Nu heb ik al diverse tips geprobeert wat in eerdere berichten stonden. Maar bijvoorbeeld de drivers van de cd doet ie niet instaleren want ''de gebruikte stuurprograma's zijn beter'' en dat lijkt me het probleem ook niet want anders kan ik ook geen cont. pers. verzenden lijkt mij.
Nu valt mij wel op dat bij de optie com poorten 2 poorten heb nl: com 6 uitgaand daarna naam van telefoon en 'serial port' en de tweede com 7 binnenkomend daarna naam van telefoon, hier staat echter geen 'seriel port' achter als ik dan handmatig nog een binnekomende aanmaak precies hetzeldfde. Nu is mij nog een ding opgevallen ik wilde een mp3 op de telefoon zetten met een hele lange naam en toen ging het ook niet heb ik die naam ingekort toen ging het wel, heb ik dat ook geprobeert met fotos wat ik van telefoon naar pc wil sturen geprobeert maar dat maakte niets uit.

p.s. Easy studio heb ik ook nooit aan de gang gekregen hoewel ik wel daar de juiste com poorten had in gegeven en alles - maar dit vind ik ook minder belangrijk. Het gaat mij erom dat ik mp3, foto, en video tussen telefoon en pc kan uitwisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rollebol schreef op maandag 03 januari 2005 @ 20:29:
Ik denk eerder 00:12:47:00:CX:XX de mijne is namelijk 00:12:47:00:CD:55.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 23:18:
[...]

Ik denk eerder 00:12:47:00:CX:XX de mijne is namelijk 00:12:47:00:CD:55.
die van mij 00:12:47:03:A7:64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davitos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-04 20:57
wat ik een klein nadeel vind is dat je foto's alleen kan instellen als nummerweergave bij nummers die op de telefoon zelf staan. Dus niet de nummers op de sim. De nummers van de sim kun je wel per nummer apart kopieren naar de telefoon.

.....
alle nummers kun je ook in 1 keer van de sim naar de telefoon kopieren.
telefoonboek=> beheer=> alles naar telefoon kopieren.

je moet daarna wel alles van de sim verwijderen anders heb je de nummers dubbel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand al een volledige film op gezet? Ik had 2fast 2furious geprobeerd, die een vriend naar me had gestuurd. Deze was gerecodeerd met nokia suite en de framerate was bagger. Op zijn nokia werkte hij wel goed.

De framerate van de zelfopgenomen videoclips is ook bagger
ja DJ Flexman,
films die redelijk lang zijn krijgen een kut-framerate...zal iets met cache op chip te maken hebben, ik heb het ook met zelfgemaakte catwoman, torque van iemand z'n nokia, e.a.

Zelfgemaakte film van >15min heeft wel goede framerate, maar geluid loopt 2x zo snel af als hij naar de PC gezet wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat er aan de hand is als ik een .3gp videobestand op de telefoon zet en er komt te staan: ''inhoud wordt niet ondersteund''? Heeft het iets te maken met resolutie? Is er een maximumresolutie voor filmpjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-09 22:56
Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 01:11:
Weet iemand wat er aan de hand is als ik een .3gp videobestand op de telefoon zet en er komt te staan: ''inhoud wordt niet ondersteund''? Heeft het iets te maken met resolutie? Is er een maximumresolutie voor filmpjes?
Hmmz...yeah dit heb ik ook vaak als ik zelf omgezette video's naar m'n Telefoon wil verzenden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mijn zelfgemaakte filmpjes die geweigerd werden bleek het een probleem met de audio samplingrate: de D500 ondersteund max. 44KHz, en dus niet de 48 KHz die standaard is voor DVD's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephane
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-06 11:36

Stephane

Behhhhh

de problemen die jij beschrijft heb ik dus ook. het syncen van agenda items en taken lukt dus voor geen meter. Ik gebruik bluetooth, xp pro sp2 en outlook.

nog meer mensen die hier last van hebben ? het lijkt op een vrij grote bug
Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 23:02:
Nou mensen, ik heb ook een probleem met mijn blue tooth:
Ik heb een trust bt stick, ik kan wel bestanden naar de telefoon sturen, maar naar de pc alleen maar contactpersonen. Foto's, video, etc. gaat allemaal niet.
Nu heb ik al diverse tips geprobeert wat in eerdere berichten stonden. Maar bijvoorbeeld de drivers van de cd doet ie niet instaleren want ''de gebruikte stuurprograma's zijn beter'' en dat lijkt me het probleem ook niet want anders kan ik ook geen cont. pers. verzenden lijkt mij.
Nu valt mij wel op dat bij de optie com poorten 2 poorten heb nl: com 6 uitgaand daarna naam van telefoon en 'serial port' en de tweede com 7 binnenkomend daarna naam van telefoon, hier staat echter geen 'seriel port' achter als ik dan handmatig nog een binnekomende aanmaak precies hetzeldfde. Nu is mij nog een ding opgevallen ik wilde een mp3 op de telefoon zetten met een hele lange naam en toen ging het ook niet heb ik die naam ingekort toen ging het wel, heb ik dat ook geprobeert met fotos wat ik van telefoon naar pc wil sturen geprobeert maar dat maakte niets uit.

p.s. Easy studio heb ik ook nooit aan de gang gekregen hoewel ik wel daar de juiste com poorten had in gegeven en alles - maar dit vind ik ook minder belangrijk. Het gaat mij erom dat ik mp3, foto, en video tussen telefoon en pc kan uitwisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Dit probleem had ik ook bij een filmpje, daarna heb ik die audio samplingrate op 40 kBit/s gezet ipv 48 kBit/s en toen werkte hij wel.

[ Voor 9% gewijzigd door OneUp op 04-01-2005 11:24 ]

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stp_4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-08 18:17
Zeg, weet iemand of er een manier is om de T9 als default in te stellen voor het opstellen van sms'jes? Ik moet nu soms handmatig de tekst op T9 zetten wat ik vrij irritant vind. In de sms instellingen kan ik niets vinden.

stp - PSN ID: stp_4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:38
stp_4 schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 11:33:
Zeg, weet iemand of er een manier is om de T9 als default in te stellen voor het opstellen van sms'jes? Ik moet nu soms handmatig de tekst op T9 zetten wat ik vrij irritant vind. In de sms instellingen kan ik niets vinden.
bij mij is het zo dat als ik eenmaal T9 heb gekozen, dat die dan ook daarop blijft. totdat ik wat anders kies, dan blijft die daarop

iemand al een oplossing voor mijn tipic probleem? of zou het echt aan orange liggen? dat die het geblocked heeft? iemand tipic icm een orange abbo werkend gekregen?

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij staat hij nu standaard op geen gebruik van het woordenboek en ik vind het zalig zo.
De helft van de woorden die ik wil tikken herkent hij toch niet }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InsjaHH schreef op maandag 03 januari 2005 @ 21:54:
[...]

Is Solid Vision in Rijswijk zeg maar de "Nokia Service Centre" van Samsung? Ik vroeg mij al af waar ze die dingen naartoe brengen voor reparatie...

Of is dit niet zo'n "officieel" punt, maar een 3rd party bedrijfje die de telefoons van Samsung mag repareren in geval van kapot-zijn? Het feit dat er ergens dichtbij mijn huis (Den Haag) een service / repair centre is (in geval van), is voor mij best belangrijk; niet dat ik niet in Samsung geloof; heb er nog geen een gehad :P.
ik dacht het eerste, ja.. Had eerst met 2call gebeld, en die vertelden dat als ik hem naar hun had gebracht/verstuurd, hij toch naar Solid Vision zou gaan, dus alleen maar vertragend zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mouki_9 schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 12:45:
[...]

bij mij is het zo dat als ik eenmaal T9 heb gekozen, dat die dan ook daarop blijft. totdat ik wat anders kies, dan blijft die daarop
Als je een nieuw smsje begint wel, maar als je antwoord op een smsje, staat hij bij standaard op "normaal", niet op T9..
idd erg irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 13:47:
[...]

Als je een nieuw smsje begint wel, maar als je antwoord op een smsje, staat hij bij standaard op "normaal", niet op T9..
idd erg irritant
bij mij is het wel zo, dat als ik eenmaal T9 heb gekozen, dat dan de next time ook T9 is, zelfs bij het replyen op een sms.
probeer anders eens te replyen op een sms, tik wat, sla het dan op. volgende x dat je reply, dan onthoudt die volgens mij wel de instellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 03:50:
[...]
Bij mijn zelfgemaakte filmpjes die geweigerd werden bleek het een probleem met de audio samplingrate: de D500 ondersteund max. 44KHz, en dus niet de 48 KHz die standaard is voor DVD's.
Heb jij er filmpjes opstaan (een clip o.i.d.) die een resolutie hebben van groter dan 176x144 die werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben van plan deze telefoon ook te halen alleen ik ben er nog niet uit wat voor abbo ik neem.
ik zit te twijfelen tussen orange free 22,50 (+smsbundel 60)
of met de actie bij phonehouse(gratis d500 bij hi25)
misschien kan iemand zeggen welke ik het best kan nemen?
en bij hi kan je ook nog kiezen voor gprs iets ofzo(meer info?)

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan het niet meer proberen omdat ik hem dus niet meer heb, maar als jij dat nou ff probeerd en je bevindingen post....

Als jij het nou voor mekaar krijg kan ik ook weer naar de winkel...
Het is me eindelijk gelukt! Via de website van www.sitecom.nl ben ik er (bij toeval?) achter gekomen hoe het werkt. Het volgende bestand heb ik gedownload en uitgepakt; www.sitecom.nl/md_download.php?md_id=1630 . Daarna kon ik het sturingsprogramma wel veranderen wat gisteren nog niet lukte. En nu lukt het dus wel om bestanden vanaf mijn toestel naar mijn pc te sturen! Eindelijk! :)

Volgende stap wordt synchroniseren van agenda etc. :*)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2005 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmz....ik zit met een probleem dat ik een foto die ik gemaakt heb met de camera niet kan wissen. Heeft iemand dit ook al gehad en hoe moet ik dit oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 17:31:
hmmz....ik zit met een probleem dat ik een foto die ik gemaakt heb met de camera niet kan wissen. Heeft iemand dit ook al gehad en hoe moet ik dit oplossen?
Ja heb ik ook weleens gehad je moet gewoon je telefoon opnieuw starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 17:56:
[...]

Ja heb ik ook weleens gehad je moet gewoon je telefoon opnieuw starten.
thanks....werkt :)

is er al iemand die SMS berichtentoontje heeft kunnen veranderen? en zo ja...hoe?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2005 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 15:33:
ik ben van plan deze telefoon ook te halen alleen ik ben er nog niet uit wat voor abbo ik neem.
ik zit te twijfelen tussen orange free 22,50 (+smsbundel 60)
of met de actie bij phonehouse(gratis d500 bij hi25)
misschien kan iemand zeggen welke ik het best kan nemen?
en bij hi kan je ook nog kiezen voor gprs iets ofzo(meer info?)

alvast bedankt
Neem maar die van Hi.
Orange heeft een slechtere netwerk dan KPN en die van Orange is branded + simlocked.
Die van Hi is alleen simlocked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
hmmmm, heeft iemand het voor elkaar gekregen om zowel trillen als ringtone tegelijk aan als je gebeld wordt? nu trilt die eerst, dan pas ringtone...... vind dit best wel vervelend.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 19:14:
[...]
Orange is branded + simlocked.
abbo heeft toch nooit met simlock....
en hoezo branded ik heb d500 van orange met abbo ook gezien zonder zon logo van hun erop :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 19:39:
[...]

abbo heeft toch nooit met simlock....
en hoezo branded ik heb d500 van orange met abbo ook gezien zonder zon logo van hun erop :(
Gewoon met Orange nemen en dan wel bij de Belcompany halen zodat je 'n simlockvrije D500 hebt!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spidertje
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 15:30
Mij lukt het ook absoluut niet om agenda/taken (Outlook 2003) te synchroniseren. Het schijnt dat dit wel lukt met XP zonder sp2 geinstalleerd (haal ik erniet vanaf) waarbij easy studio dan engels is. Ik heb het ook geprobeerd op een win2000 en outlook 2000 engels maar dan wordt de telefoon niet gevonden door easy studio...

Indien item rechtsreeks vanuit Outlook overgezet naar foon dan verschuift het een uur. Lijkt iets te maken te hebben met tijdzones/zomer/wintertijd maar ondanks allerlei probeersels lukt het me niet om dit in orde te krijgen. Wie heeft er advies/tips??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weinig zinnige post maar ik moest effe kwijt dat ik het toestelletje nu ook heb.
Primafoon binnengewandeld, effe abostatus laten checken en voila!

Super toestel, gratis Bluetooth USB dongle erbij gekregen.
Ik had een flink bedrag verwacht met een verlenging van abo maar 59 Euro vond ik het zeker wel waard. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is iemand al opgevallen dat de kalender niet klopt?
Op 1 januari begint hij met week 1 terwijl dat nog week 53 moet zijn.
Nu kloppen de weken niet voor 2005 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 20:36:
53 weke per jaar? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 20:24:
Weinig zinnige post maar ik moest effe kwijt dat ik het toestelletje nu ook heb.
Primafoon binnengewandeld, effe abostatus laten checken en voila!

Super toestel, gratis Bluetooth USB dongle erbij gekregen.
Ik had een flink bedrag verwacht met een verlenging van abo maar 59 Euro vond ik het zeker wel waard. :)
Beetje vervolg op je weinig zinnige post, maar zou je kunnen aangeven welk abbo + aantal jr? Dit voor de geinteresseerden onder ons, zodat ze de prijzen bij verschillende winkels kunnen vergelijken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals je misschien wel weet was 2004 een schrikkeljaar ;)
2004 had daarom 53 weken, check je agenda maar eens
Ook de samsung d500 geeft tot 31 december week 53 aan, maar 1 januari en 2 januari valt ook nog in week 53, maar hij begint op 1 januari meteen week 1 te tellen.
Nu begint bij de Samsung bijvoorbeeld week 31niet op 1 augustus, maar op 25 juli :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InsjaHH schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 20:50:
[...]

Beetje vervolg op je weinig zinnige post, maar zou je kunnen aangeven welk abbo + aantal jr? Dit voor de geinteresseerden onder ons, zodat ze de prijzen bij verschillende winkels kunnen vergelijken :).
Sure. Had al 8 jaar Flexibel Allround en ben overgegaan naar MobielPlus 30.
zelfde abo verlenging (2 jaar) kost 179 euro, met overstap naar of verlenging van MobielPlus 30 kost de D500 59 Euro.

Even ter info: als ik m'n vorige abo zou verlengen bij BelCompany zou me dat 359 euro kosten voor een unlocked toestel en 269 euro voor een simlocked exemplaar. Ben blij nog even gewacht te hebben, het was de moeite waard. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stephane schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 09:20:
de problemen die jij beschrijft heb ik dus ook. het syncen van agenda items en taken lukt dus voor geen meter. Ik gebruik bluetooth, xp pro sp2 en outlook.

nog meer mensen die hier last van hebben ? het lijkt op een vrij grote bug

[...]
ik heb vandaag maar een andere bt dongle gehaald nu een van site com dacht zo van dan heb ik die problemen niet maar precies hetzelfde. ik ga nog even proberen laat wel wat weten als ik eruit ben in de tussentijd zijn tips very welcome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag dit fantastische toestel gekocht icm een hi25 abbo, kreeg er direct een bluetooth adapter bij.

Heb alleen 1 probleem ik kan wel mp3 en andere bestanden naar mn telefoon toezenden, maar vanaf mn telefoon naar pc lukt niet. Iemand hier een oplossing voor?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2005 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 22:05:
Vandaag dit fantastische toestel gekocht icm een hi25 abbo, kreeg er direct een bluetooth adapter bij.

Heb alleen 1 probleem ik kan wel mp3 en andere bestanden naar mn telefoon toezenden, maar vanaf mn pc naar de telefoon lukt niet. Iemand hier een oplossing voor?
Je kunt wel bestanden naar je telefoon sturen maar je kunt geen bestanden naar je telefoon sturen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

epoman schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 22:12:
[...]

Je kunt wel bestanden naar je telefoon sturen maar je kunt geen bestanden naar je telefoon sturen :?
wow idd verkeerd neer gezet....

pc >>> telfoon werkt prima
telefoon >>>>> pc werkt niet

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2005 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 22:24:
[...]

wow idd verkeerd neer gezet....

pc >>> telfoon werkt prima
telefoon >>>>> pc werkt niet
kijk dan nog ff goed bij je software van je dongle op je pc....misschien dat je nog wat aan moet vinken of juist niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 22:31:
[...]

kijk dan nog ff goed bij je software van je dongle op je pc....misschien dat je nog wat aan moet vinken of juist niet...
is zon gratis dongle die ik er bij kreeg (hi pakket) installeerde zichzelf volledig via windows driver en kan verder weinig aanvinken, heb al het mogelijke al geprobeerd verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 21:13:
Sure. Had al 8 jaar Flexibel Allround en ben overgegaan naar MobielPlus 30.
zelfde abo verlenging (2 jaar) kost 179 euro, met overstap naar of verlenging van MobielPlus 30 kost de D500 59 Euro.

Even ter info: als ik m'n vorige abo zou verlengen bij BelCompany zou me dat 359 euro kosten voor een unlocked toestel en 269 euro voor een simlocked exemplaar. Ben blij nog even gewacht te hebben, het was de moeite waard. :)
Aha, thanks voor je info. Ik mag aannemen dat het een 2jr verlenging van MobielPlus 30 was? Of betrof het een nieuw abonnement met een nieuw telnr?

Dacht dat flexibel allang niet meer als KPN abonnement bestond joh, maar goed; heb het blijkbaar mis... Verschil tussen 59 en 359 euro is toch niet mis idd, kun je leuke andere dingen mee doen :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davitos
Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 21:01:
[...]

Ook de samsung d500 geeft tot 31 december week 53 aan, maar 1 januari en 2 januari valt ook nog in week 53, maar hij begint op 1 januari meteen week 1 te tellen.
Nu begint bij de Samsung bijvoorbeeld week 31niet op 1 augustus, maar op 25 juli :Y)
dan zou het voor de komende jaren ook niet kloppen of wel? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 15:42:
[...]

Het is me eindelijk gelukt! Via de website van www.sitecom.nl ben ik er (bij toeval?) achter gekomen hoe het werkt. Het volgende bestand heb ik gedownload en uitgepakt; www.sitecom.nl/md_download.php?md_id=1630 . Daarna kon ik het sturingsprogramma wel veranderen wat gisteren nog niet lukte. En nu lukt het dus wel om bestanden vanaf mijn toestel naar mijn pc te sturen! Eindelijk! :)

met de tip van ElDiego (thanx) is het mij ook eindelijk gelukt

Dus alle mensen met verbindingsproblemen met hun BT dongle probeer de volgende link www.sitecom.nl/md_download.php?md_id=1630

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 14:12:
[...]

Heb jij er filmpjes opstaan (een clip o.i.d.) die een resolutie hebben van groter dan 176x144 die werken?
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 22:37:
[...]

is zon gratis dongle die ik er bij kreeg (hi pakket) installeerde zichzelf volledig via windows driver en kan verder weinig aanvinken, heb al het mogelijke al geprobeerd verder.
die heb ik ook....je moet wel een map open zetten en op je mobiel ook alles aanzetten qua BT... bij die software van die dongle moet je in menu options de volgende maar proberen:
settings: eerste 2 aanvinken
send options: eerste alleen
shared folders: aanvinken en een folder sharen
bluetooth security: no security

en de rest spreekt voor zich...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
is de bluetooth van D500 een beetje cripple? ik kon gisteravond met geen mogelijkheid een foto oversturen tussen mijn D500 en mijn friends SDA (tmobile smartphone) terwijl ik via de pc wel kan versturen en kan ontvangen...
had dit probleem nog niet eerder gehad, kon wel foto's uitwisselen tussen Nokia 6230, pc's, andere D500

wel kon het apparaat gevonden worden en ook gepaired...... maar bij verzenden zegt die telkens connection failed......

[ Voor 18% gewijzigd door Mouki_9 op 05-01-2005 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
Ligt het aan mij of is de framerate van de camera brak? Bij het zelf maken van filmpjes, op alle resoluties schokt het beeld gewoon. Erg jammer

[ Voor 11% gewijzigd door OneUp op 05-01-2005 10:00 ]

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 23:48:
[...]

die heb ik ook....je moet wel een map open zetten en op je mobiel ook alles aanzetten qua BT... bij die software van die dongle moet je in menu options de volgende maar proberen:
settings: eerste 2 aanvinken
send options: eerste alleen
shared folders: aanvinken en een folder sharen
bluetooth security: no security

en de rest spreekt voor zich...
aha er hoorde dus nog een cd bij, net even opgehaald bij de winkel....

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2005 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 20:36:
is er een oplossing voor ??
om de weeknummers te veranderen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-06 17:10

Nikooos

huizenlol.nl

verdorie.. ik wil ook deze telefoon, maar bij orange doen ze moeilijk over dat ik nog 3 dagen moet wachten om me abbo te mogen verlengen...

Huizenlol.nl - Lol met huizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impact99
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 08:41
Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 17:30:
Weet iemand of de zilveren versie al uit is. hij schijnt deze week in de winkel de komen. ...
Ik heb vandaag een mailtje van 2call gekregen en zij verwachten hem tussen half en eind januari te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 21:58:
[...]

Hier is de password.

avistuffbyag
Ey amacem zou je mij maybe kunnen mailen hoe ik dit moet gebruiken/doen en wat ik hier allemaal voor nodig heb ?? alvast bedankt dit is mijn mail adres chilloah@gmail.com

ltrz

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2005 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 16:11:
[...]

Ey amacem zou je mij maybe kunnen mailen hoe ik dit moet gebruiken/doen en wat ik hier allemaal voor nodig heb ?? alvast bedankt dit is mijn mail adres chilloah@gmail.com

ltrz
aangezien je niet echt zeker bent van je zaken........ zou je die firmware dan wel doen? breng het dan naar zo'n service center...... en laat het daar doen.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mouki_9 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 16:32:
[...]

aangezien je niet echt zeker bent van je zaken........ zou je die firmware dan wel doen? breng het dan naar zo'n service center...... en laat het daar doen.........
ach ik wil het ook graag...
je moet gewoon es wa probere _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 16:42:
[...]

ach ik wil het ook graag...
je moet gewoon es wa probere _/-\o_
haha, niks mis met proberen, alleen.....vind het zo sneu dat hij strax zijn nieuwe D500 heeft gemold :P
maarja, uiteindelijk moet ie het zelf weten, want tis zijn eigen keuze......
ik gaf alleen maar mijn mening :P

(ik heb ook al de firmware gedowned.... wacht nog tot er eentje komt die nieuwe functionaliteit biedt, zoals games via blauwtand, sms ringtone veranderen.) Als die dag aanbreekt, dan ga ik het ook proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niks van de maximale resolutie die de telefoon aankan met plaatjes (niet van camera) en filmpjes. Kan iemand mij hierbij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mouki_9 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 16:45:
[...]

haha, niks mis met proberen, alleen.....vind het zo sneu dat hij strax zijn nieuwe D500 heeft gemold :P
maarja, uiteindelijk moet ie het zelf weten, want tis zijn eigen keuze......
ik gaf alleen maar mijn mening :P

(ik heb ook al de firmware gedowned.... wacht nog tot er eentje komt die nieuwe functionaliteit biedt, zoals games via blauwtand, sms ringtone veranderen.) Als die dag aanbreekt, dan ga ik het ook proberen
weet je wel hoe et moet dan??
weet met data kabel enzo, maar welke? en welke progjes? :P

erges informatie hierover?? 8)7

edit:
heb de progjes nu...
nu moet ik alleen nog wete of de telefoon na het flashen nog nederlands is of niet? })

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2005 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 15:42:
[...]

dat bestand waar je naar linkt is gewoon een *.doc bestand hoor? die doen niet echt iets speciaals waardoor je opeens wel je driver kon veranderen

.....toch? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pokeran schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 19:08:
[...]

dat bestand waar je naar linkt is gewoon een *.doc bestand hoor? die doen niet echt iets speciaals waardoor je opeens wel je driver kon veranderen

.....toch? B)
open dat .doc bestand eens B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 17:56

KreKkeR241

11101001010

Mouki_9 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 16:45:
[...]

Dan kun je waarschijnlijk lang wachten. Nieuwe functionaliteit bewaart Samsung voor haar nieuwe modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een opmerking over de gamers onder de d500 gebruikers. koop een ander toestel. samsung richt zich met deze telefoon niet op spelletjesfreaks, maar meer op de zakelijke gebruiker. En ik ben het met hun eens. Dat iedereen zich toch niet zo druk maakt om het wel of niet kunnen spelen en verzenden van java games op de d500. Koop een x-box of een playstation. Pas wanneer je voldoende geheugen, accutijd en een veel beter scherm hebt, wordt gamen op een mobiel aantrekkelijk. Daarnaast snap ik niet dat mensen zich werkelijk druk maken over het feit dat je geen mp3 als berichttoon kunt instellen. grow up.

Dirk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 20:28:
Even een opmerking over de gamers onder de d500 gebruikers. koop een ander toestel. samsung richt zich met deze telefoon niet op spelletjesfreaks, maar meer op de zakelijke gebruiker. En ik ben het met hun eens. Dat iedereen zich toch niet zo druk maakt om het wel of niet kunnen spelen en verzenden van java games op de d500. Koop een x-box of een playstation. Pas wanneer je voldoende geheugen, accutijd en een veel beter scherm hebt, wordt gamen op een mobiel aantrekkelijk. Daarnaast snap ik niet dat mensen zich werkelijk druk maken over het feit dat je geen mp3 als berichttoon kunt instellen. grow up.

Dirk
true..... wacht gewoon op de PSP :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, deze oplossing werkt perfect !!!
Samengevat moet je de standaard bluetooth drivers in windows vervangen door die van uw bluetooth apparaat en dan gaat de uitwisseling van bestanden perfect.
Dit is de eerste keer in meer dan één maand dat ik nu bestanden van de D500 naar de pc kan zenden en ook bestanden van de pc naar de D500.
Sync met Outlook werkt perfect en ook de pims en file manager !
Subliem ! Thanks !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Sta op het punt om deze phone te bestellen icm een vodafone 100 abo. Deze wilde ik via i-net bij vodafone bestellen (80 euro ofzo vind ik niet veel voor dit toestel).
Ik lees echter wat tegenstrijdigheden over de al dan niet meegeleverde bluetooth headset. Weet iemand of vodafone deze meeleverd?

Heb dit topic wel doorzocht, maar kon over vodafone zo niks vinden. Alvast bedankt.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet bijna zeker dat ze géén bluetooth headsetjes meeleveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davitos
Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 20:28:

Dirk
Zo zakelijk is die telefoon ook niet volgens mij, er zit geen enkel normale ringtone/sms tone op. Die melodietjes van de wekkerfunctie zijn wel het meest irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

haha ja wat erin staat wist ik al, maar de manier hoe je het vertelde leek het wel alsof die doc uit zichzelf magische verrichtingen deed B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 23:28:
Ik weet bijna zeker dat ze géén bluetooth headsetjes meeleveren :)
Hmmz, das jammer, maar niet echt een punt. Zo duur zijn losse headsetjes nu ook weer niet.
Wacht ik nog tot morgen op antwoord van vodafone op wat vragen, en dan ga ik hem ook bestellen denk ik.
Toch vreemd dat deze telefoon via verschillende opties op de vodafone site voor verschillende prijzen te bestellen is :?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
wat ik niet snap van de mensen die t niet lukt om bestanden vanaf de telefoon via bluetooth naar de pc te sturen is dat er (voor zover ik weet) bij iedere bluetooth dongle een handleiding zit waarin staat dat je EERST de bijgeleverde drivers/software moet installeren en DAARNA pas de dongle zelf moet aansluiten.

Zo heb je dus nooit t probleem dat de dongle de standaard windows drivers gaat gebruiken en werkt t perfect.

btw: iemand al t probleem kunnen verhelpen dat tipic niet connect met Orange World?

[ Voor 3% gewijzigd door __REMCO__ op 05-01-2005 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pokeran schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 23:44:
[...]

haha ja wat erin staat wist ik al, maar de manier hoe je het vertelde leek het wel alsof die doc uit zichzelf magische verrichtingen deed B)
Ik vertelde het niet O-)

offtopic:
zeg het ff als ik te irritant word

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2005 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand al hoe je het probleem
dat ie op 0% blijft hangen als ik een java game probeer te downloaden oplost

heb gezien dat meer mensen hetzelfde probleem hebben maar heb nog geen oplossing gevonden
ik heb telfort als provider (gprs)
en ik kan gewoon wappen, plaatjes downloaden, ringtones, maar java installeert ie niet

ook al een aantal keer een betaalde game
geprobeerd (van samsung site, geschikt voor de sgh-d500)
maar hierbij precies hetzelfde probleem

HELP!!?!!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2005 02:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok dat downloaden is gelukt
had proxy aan staan, werk dus blijkbaar niet

maar nu loopt rayman3 weer vast terwijl op dit forum te zien is dat hij
wel hoort te werken
ik krijg nog wel het begin schermpie te zien maar daarna loopt ie vast, kan hem dan alleen nog maar aan en uitzetten

weet iemand iets????

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2005 04:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7ouis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-08-2024
Mijn mms werkt niet met een hi abbonement. Ik krijg APN instelling fout als ik een mms probeer te versturen.
Ik ben niet echt handig dus ik weet niet wat ik hier aan kan doen :/. In dit topic zag ik er ook niks over alleen over wapproblemen maar dat werkt wel bij mij :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
NOxie schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 04:55:
Mijn mms werkt niet met een hi abbonement. Ik krijg APN instelling fout als ik een mms probeer te versturen.
Ik ben niet echt handig dus ik weet niet wat ik hier aan kan doen :/. In dit topic zag ik er ook niks over alleen over wapproblemen maar dat werkt wel bij mij :).
http://www.gin.nl/wap/default.asp?WAP/instellingen
alstu.

bijkomend vraagje van mij: 10 min wappen is toch gewoon 10 min van je bundel af? als je een 175 min bundel hebt?

[ Voor 12% gewijzigd door Imperium op 06-01-2005 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NOxie schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 04:55:
Je dient eerst mms te activeren door 313 te bellen en de instructies op te volgens. Daarna ga je naar instellingen mms berichten (menu, 5, 2, 7) Vervolgens kies je optie 3 (mms profielen). Bij huidige server kies je KPN MMS. Vervolgens zet je je toestel uit en weer aan en dan zou hij het moeten doen. Je dient wel eerst zelf een mms naar iemand anders te versturen voor je mms berichten kunt ontvangen. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 21:01:
[...]

Heeft iemand dit al gemeld bij Samsung (of service center) en zoja wat was de reactie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
als je filmpjes van je comp naar je phone doet, spelen ze wel gewoon op normale framerate toch? 25-30 fps? want als je opneemt is het maar 10 fps ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Ik heb een Hi25 Abbo. Als ik GPRS activeer bij 313, krijg ik dan zonder dat ik het zou gebruiken extra kosten?

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 00:25:
[...]

Ik vertelde het niet O-)

offtopic:
zeg het ff als ik te irritant word
haha nee je bent niet irritant hoor, dit is toch een discussionboard :)

maargoed, paar puntjes heb ik ook weer over de d500 en aanverwanten

- ik woon op 2 locaties, en ik heb maar 1 BT-Dongle van MSI. Het is bij mij zo dat ik elke keer de MSI sofware/driver weer opnieuw moet installeren. Ik doe altijd eerst de pc aan, en pas veel later de dongle erin. Het stuurprogramma van msi wordt dan ook nog es overal gebruikt (en niet die van MS) maar toch weigert hij elke verbinding aan te gaan. Zodra ik het opnieuw installeer, dan werkt het weer als een zonnetje.
Als 'oplossing' heb ik dan min of meer, gewoon de BT dongle erin doen voordat ik enigzins de computer aandoe, maar dat is maar een matig lapmiddel, want wat als ik op mn kamer zit en mn ouders op deze computer gaan? dan moet ik alsnog opnieuw de drivers installeren.
Naja anyways dat is gewoon de enige werkende oplossing die ik tot nu toe heb :'(

- Heeft iemand al een oplossing voor het 'probleem' dat als iemand je belt en je mp3-ringtone afgaat dat hij vanaf het begin al harder gaat. Want bij mij is het zo dat hij qua volume oploopt

- Als ik zeg maar een smsje krijgt van iemand met een samsung a800 met KPN abonnement, dan krijg ik een 'broken sms' dan zie ik alleen het eerste berichtje en de rest wordt gezien als 'onvolledig bericht' , Ligt dat probleem bij KPN -> Orange? of aan die samsung a800 -> D500?
(ik denk zelf die eerste)

- Bij de camera opties, weet iemand wat F, N, SF, (optie 3) beteken? want ik zie ook gewoon geen verschil bij 1 van die drie (in het boekje staat het alleen heel vaag beschreven)

naja dat was het wel zo'n beetje eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
Ik heb ook een vraagje :P

Kun je de flitster standaard op auto zetten? Zodat je niet elke keer de flitser aan hoeft te zetten.

En nog een bluetooth-n00b vraag: kun je berichten sturen naar andere bluetooth gebruikers? Bv naar een ander mobieltje?

[ Voor 35% gewijzigd door OneUp op 06-01-2005 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 04:07:
ok dat downloaden is gelukt
had proxy aan staan, werk dus blijkbaar niet

maar nu loopt rayman3 weer vast terwijl op dit forum te zien is dat hij
wel hoort te werken
ik krijg nog wel het begin schermpie te zien maar daarna loopt ie vast, kan hem dan alleen nog maar aan en uitzetten

weet iemand iets????
Rayman doet het alleen alleen als de telefoon is ingeschakeld op de stille stand, dit heb ik ook gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil zo toetsel ook kopen met hi abbo maar moet je voor i-mode per maand betalen of gewoon netzo als orange 1malig?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OneUp schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 15:21:
Ik heb ook een vraagje :P

Kun je de flitster standaard op auto zetten? Zodat je niet elke keer de flitser aan hoeft te zetten.

En nog een bluetooth-n00b vraag: kun je berichten sturen naar andere bluetooth gebruikers? Bv naar een ander mobieltje?
De enige manier om berichten te sturen via bluetooth is door een contact te noemen naar datgene wat je wilt zeggen, bijv: 'hoi' en dan die contact dus verzenden naar degene met bt, dit heet bluejacking :D

Bij mij werkt rayman 3 trouwens alleen wanneer de stille modus uit staat, anders loopt hij vast.
De electronica van de telefoon is overigens zeer geschikt om spelletjes mee te spelen alleen het toetsenbord waar je dit mee moet doen is naar mening gewoon veel te klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Gutteguttegut schreef op woensdag 29 december 2004 @ 09:42:
[...]
...
Oja voor een goedkope BT headset -> Linkje
Voor een paar ervaringen -> Linkje
OK ik heb hm binnen, hij hangt nu aan de lader en als ie vol is ga ik hm even testen.
Afbeeldingslocatie: http://images.cd-wow.com/images/4/ECTL066_14338big.jpg

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:47
misschien interessant voor de liefhebbers van een éénjarig abo. Bij vodafone krijg je de d500 gratis icm 200belminuten en 150smsjes abo. (42,- p/maand)...vraag me af waar ze dan nog winst op maken als die telefoon al 460 euro kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu ook me d500 van orange...

SUPER gewoon

géén orange logo...
géén orange firmware
géén orange snelkoppelingen op het beeld...

besteld bij 2call in combi met 2 jarig orange free 22,50 abbo (verlenging)
77 euro voor toestel betaald

btw hoe zet ik flitser aan?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2005 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisW
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Bij orange kan je toch ook de witte D500 krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu ook eindelijk een bluetooth dongle. Heb nu enkele vraagjes:

1) Hoe groot zijn wallpapers nu exact want ik wil dat de hele display volledig gevuld is?

2) Kan wel bestanden van PC naar GSM sturen maar nie andersom. Dit probleem is al meermaals voorgevallen in deze topic. Is er echter een oplossing?

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][blablablabla

btw hoe zet ik flitser aan?
3x op 0 drukken!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

bitmeister,
je kan niet heel het display vullen met een plaatje :'( (afmetingen zijn 176*144)
soweiso zal er altijd boven en onder het plaatje een rand zijn en plus nog de ruimte voor bijv. de tijd menu enz enz,
en dat 'probleem' verschilt nogal es van bt dongle (merk en type) en de manier hoe je hem geinstalleerd/geconfigureerd hebt.

@virus.nl
bij orange kan je ook een branded d500 krijgen, deze heeft een andere firmware en andere kleurtjes. De zilvere komt binnenkort :)

/offtopic
weet je wat jammer is van dit topic en ik doe er zelf ook aan mee. Veel mensen komen hier gewoon alleen even hun vraag stellen en verder niets eigenlijk. Het lijkt wel een online service board
Uitzonderingen zijn er natuurlijk ook wel hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Imperium schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 13:02:
als je filmpjes van je comp naar je phone doet, spelen ze wel gewoon op normale framerate toch? 25-30 fps? want als je opneemt is het maar 10 fps ofzo..
iemand?
bijkomend vraagje van mij: 10 min wappen is toch gewoon 10 min van je bundel af? als je een 175 min bundel hebt?
iemand?

thx

[ Voor 4% gewijzigd door Imperium op 06-01-2005 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pokeran schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 20:13:
bitmeister,
je kan niet heel het display vullen met een plaatje :'( (afmetingen zijn 176*144)
soweiso zal er altijd boven en onder het plaatje een rand zijn en plus nog de ruimte voor bijv. de tijd menu enz enz,
en dat 'probleem' verschilt nogal es van bt dongle (merk en type) en de manier hoe je hem geinstalleerd/geconfigureerd hebt.
Ik heb het perfect volgens de handleiding geconfigureerd. Dus als ik het verkeerde merk heb, heb ik gewoon pech? Moet ik een nieuwe kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

nee, dat betekend niet dat je een nieuwe moet kopen (i.i.g. voor zover ik weet heeft niemand hier nog een bt-dongle gehad die het niet deed)
Het is denk ik gewoon de manier hoe je het geconfigureerd heb.

dit is hoe ik het zelf heb gedaan:
- msi dongle software installeren
- dongle erin steken
- in het msi config. programma een comport connectie instellen met de d500
- in het msi config. programma een obex file transfer connectie instellen met de d500

die comport is nodig voor easy studio
en die obex file transfer is gewoon voor bestanden heen en weer copieren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
waarom staat er nergens op een ringtone website de D500? omdat ie te nieuw is ?
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let bij het posten van links goed op de policy m.b.t. midlets; veel sites bevatten niet-toegestaan materiaal! Het posten van deze links levert Officiële Waarschuwingen op.
Verder is elke vraag of hulp bij unlocken hier ongewenst.