Nog maar es proberen, dit keer met een afbeelding. Ik heb een Bluetooth dongle van Trust gekocht. Bestanden overdragen van PC naar GSM gaat perfect maar andersom gaat het niet.
Ik heb alles volgens het boekje geinstalleerd overigens.
Hier is een foto van de rechter onderkant van mijn desktop:
Zien jullie die twee icoontjes aan de rechterkant. Nou, die blauwe-witte doet het wel maar ik vraag me af wat die rood-zwarte eigenlijk voorstelt. Als ik met de rechtermuisknop erop klik verschijnt er "Bluetooth apparaat niet gevonden". Als volgt:
Echter, ga ik erover (die zwart-rode nog altijd) staan met muis zonder te klikken, komt er dit te staan:
Dit lijkt me dan weer wel positief.
Waarom heb ik nu twee icoontjes in de system tray en kan hier de veklaring gezocht worden waarom GSM-naar-PC niet werkt?
Dus als ik met de rechtermuisknop op die blauw-witte klik kan ik files verzenden van PC-naar-GSM maar als ik dan "Bestand ontvangen" kies krijg ik deze melding:
Hij blijft zoeken naar iets en dit blijft maar duren zonder dat er iets gebeurd.
Sorry voor al deze fotos maar ik heb geprobeerd zo duidelijk mogelijk te zijn.
Alle hulp is welkom.
PS: Easy Studio vind mijn GSM ook niet maar het gekke is dat als ik Easy studio opstart, mijn D500 wel reageert met "Seriele verbinding met RAMON-UB8A19R8L?". Dan kies ik ja maar gebeurt er verder niets.