Het Samsung SGH-D500 topic (deel 2)

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.979 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom staat er nergens op een ringtone website de D500? omdat ie te nieuw is ?
ja hij is erg nieuw
als je filmpjes van je comp naar je phone doet, spelen ze wel gewoon op normale framerate toch? 25-30 fps? want als je opneemt is het maar 10 fps ofzo..
bij mij spelen de meeste filmpjes goed, kleinere resoluties ook, alleen complete films (90 min, 40 - 60MB) kan hij niet vloeiend spelen.....bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Kan nu al met recht zeggen dat dit toestel wel erg hot is... Jezus wat een grote vraag hiernaar zeg, zijn niet meer aan te slepen, het is echt een zeer goed stabiel product van Samsung...

[ Voor 9% gewijzigd door Le0032 op 06-01-2005 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imperium schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 21:49:
waarom staat er nergens op een ringtone website de D500? omdat ie te nieuw is ?
Waarom zou je € 1,50 per ringtone willen betalen, als je gratis een MP3-tje als ringtone kan gebruiken dat veel beter klinkt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 22:24:
bij mij spelen de meeste filmpjes goed, kleinere resoluties ook, alleen complete films (90 min, 40 - 60MB) kan hij niet vloeiend spelen.....bij mij
En als je deze complete films opsplitst in kleinere stukken van zeg 15 min? Is het dan wel vloeiend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 23:32:
[...]
En als je deze complete films opsplitst in kleinere stukken van zeg 15 min? Is het dan wel vloeiend?
Hier zat ik ook aan te denken ja.

Maar wel jammer dat de filmpjes die je zelf op neemt niet vloeiend zijn :(

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindaloca
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-02-2009
pokeran schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 15:07:
- Bij de camera opties, weet iemand wat F, N, SF, (optie 3) beteken? want ik zie ook gewoon geen verschil bij 1 van die drie (in het boekje staat het alleen heel vaag beschreven)
Da's de kwaliteit van je foto. Normaal, Fijn of Superfijn. Kan je ook wijzigen via opties -> instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

zooo DOM dat ik daar niet eens aan heb gedacht :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 19:10:
ik heb nu ook me d500 van orange...

SUPER gewoon

géén orange logo...
géén orange firmware
géén orange snelkoppelingen op het beeld...

besteld bij 2call in combi met 2 jarig orange free 22,50 abbo (verlenging)
77 euro voor toestel betaald

btw hoe zet ik flitser aan?
Welke kleur heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
stel ik meld me vanmiddag aan op de HI website voor een abbo.. hoelang gaat het dan duren voordat ik mn toestel thuis heb? en hoe doen ze dat met die 100 euro retour? krijg je dat gewoon gestort?

[ Voor 24% gewijzigd door Imperium op 07-01-2005 01:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
en nog een vraagje, als ik nu die abbo bestel, en ik krijg die phone thuis, zit mn BT Dongle er dan ook al bij? wil namelijk wel meteen mn phone voldouwen met media :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
Imperium schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 10:15:
en nog een vraagje, als ik nu die abbo bestel, en ik krijg die phone thuis, zit mn BT Dongle er dan ook al bij? wil namelijk wel meteen mn phone voldouwen met media :D
Ja, de Bluetooth dongle zit gewoon in het pakket ingesloten, dus je kan dan meteen je phone optimaal met de pc gebruiken.
Imperium schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 01:28:
stel ik meld me vanmiddag aan op de HI website voor een abbo.. hoelang gaat het dan duren voordat ik mn toestel thuis heb? en hoe doen ze dat met die 100 euro retour? krijg je dat gewoon gestort?
Het hangt ervan af van de voorraden hoelang het gaat duren voordat je het toestel in huis hebt maar reken op minimaal 1 week max 4 weken.
Je krijgt trouwens die 100 eurootjes gewoon gestort, ten minste dat heb ik begrepen van KPN, en anders zullen ze denk het wel verrekenen met je maandelijks abonnementskosten, toch?

offtopic:
Misschien een idee om een deel van die 100 euro te storten op Giro 555? :)

[ Voor 50% gewijzigd door Le0032 op 07-01-2005 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Le0032 schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 10:37:
[...]

Ja, de Bluetooth dongle zit gewoon in het pakket ingesloten, dus je kan dan meteen je phone optimaal met de pc gebruiken.

[...]

Het hangt ervan af van de voorraden hoelang het gaat duren voordat je het toestel in huis hebt maar reken op minimaal 1 week max 4 weken.
Je krijgt trouwens die 100 eurootjes gewoon gestort, ten minste dat heb ik begrepen van KPN, en anders zullen ze denk het wel verrekenen met je maandelijks abonnementskosten, toch?

offtopic:
Misschien een idee om een deel van die 100 euro te storten op Giro 555? :)
offtopic:
ik heb al 200 euro op Giro 555 gestort ;)

ik hoop 1 week want ik wil em volgend weekend mee kunnen nemen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Niet online
Huh
ik heb hem sinds gister, maar ik krijg de instellingen van wap niet goed, ik heb t-mobile.
op hun site staat zelfs de telefoon niet int lijstje

*help*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
hoelang duurde het voordat je je phone had dan na het aanmelden voor je abbo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik twijfel erg tussen de SE S700 en de Samsung D500. Kunnen zij die hier ook over getwijfeld hebben hier aangeven waarom ze voor het een of het ander hebben gekozen? (Waarschijnlijk zal dat in het voordeel van de D500 zijn, maar toch ;)) Ik kom er niet uit namelijk. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muta schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 11:48:
Huh
ik heb hem sinds gister, maar ik krijg de instellingen van wap niet goed, ik heb t-mobile.
op hun site staat zelfs de telefoon niet int lijstje

*help*
Ga in het menu naar browser, dan bij huidige proxy moet je t-mobile selecteren..vanaf toen lukte het mij wel om te wappen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ervaringen met de Vodafone Online-shop?
Heb mijn D500 daar besteld aangezien het een stuk voordeliger was dan aanschaf in de winkel.
Was benieuwd hoelang alles daar duurt enzo...(duurt mij nu al te lang, maandag besteld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 13:46:
[...]

Ga in het menu naar browser, dan bij huidige proxy moet je t-mobile selecteren..vanaf toen lukte het mij wel om te wappen....
kan je ff jouw instellingen van GPRS posten? ik heb dit
ip = 10.10.101.10
poort = 9201
APN = wap
gebruikers naam + ww = tmobile

als ik nou btw wap wil doen geef ie error : Fout: kan naam van host niet oplossen

:S

[ Voor 11% gewijzigd door Muta op 07-01-2005 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LGU
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 23:49

LGU

Ik heb nu ook de d500 en het eerste wat me eigelijk opvalt is dat als ik gebeld wordt en ik heb zo'n foto'tje ingesteld dat die foto super klein wordt afgebeeld, is hier een oplossing voor om dit beeld vullend te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn1987
  • Laatst online: 15:56
Ik ben van plan om ook een D500 te kopen maar ik weet niet of de foto kwaliteit een beetje goed is, aangezien ik veel foto's maak wil ik wel een beetje kwaliteit foto's hebben. Is er iemand die al Foto's heeft? Kun je die dan ff laten zien?? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Niet online
nee sorry ik krijg geen verbinding met email of wap dus sorryyyyyyyyyyy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinners schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 14:30:
Ik heb nu ook de d500 en het eerste wat me eigelijk opvalt is dat als ik gebeld wordt en ik heb zo'n foto'tje ingesteld dat die foto super klein wordt afgebeeld, is hier een oplossing voor om dit beeld vullend te krijgen?
Nee dat is een feature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Le0032 schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 22:26:
Kan nu al met recht zeggen dat dit toestel wel erg hot is... Jezus wat een grote vraag hiernaar zeg, zijn niet meer aan te slepen, het is echt een zeer goed stabiel product van Samsung...
Nouja, over dat goed en stabiel zijn de meningen verdeeld denk ik.

Foute weeknummering, vastlopers bij normaal gebruik en spelfouten in de nederlandse vertaling zijn hier slechts enkele, kleine voorbeelden van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooi zwart _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 23:22:
[...]

met de tip van ElDiego (thanx) is het mij ook eindelijk gelukt

Dus alle mensen met verbindingsproblemen met hun BT dongle probeer de volgende link www.sitecom.nl/md_download.php?md_id=1630
Ik heb de link gedownload en de instructies gevolgd en wat gebeurd er dan ?? Het programmatje ziet mijn dongle niet meer en als ik alles weer terug zet ziet het programma de dongle weer wel.
Ik zit nu dus nog steeds met het probleem dat ik geen bestanden van D500 naar laptop kan krijgen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou zeggen!
Gooi al de drivers die je erop hebt gezet eraf.
Download het opnieuw.
Na het downloaden BT dongle erin.
Opnieuw opstarten
En het werkt!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imperium schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 12:45:
hoelang duurde het voordat je je phone had dan na het aanmelden voor je abbo?
De mijne zondag 2 januari tegen middernacht besteld via de online Hi-shop (Hi 20 2 jaar € 109,- en daar gaat dan nog € 100,- van af).

Maandag 3 januari om 01:51 de automatische orderbevestiging ontvangen, en vandaag 7 januari om 14:36 de bevestiging dat hij verzonden is. Als TPG meewerkt zal 'ie morgen arriveren :)

De € 100,- retour krijg je volgens de Hi-site als je 2 facturen hebt betaald. Waarschijnlijk via een creditering op je nota, zodat je de derde maand geen abonnementsgeld betaalt, en het restant op je rekening. Het staat niet helemaal helder op de website:

...neem je een abonnement zonder i-mode of een Hi € 15, Hi € 20 of Hi € 25 abonnement met i-mode, dan krijg je geld terug. Als je twee keer je telefoonrekening voor je Hi abonnement hebt betaald, stort Hi het geld terug op je derde of vierde nota...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burning_acid
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

Ik heb mijne ook eindelijk binnen (de zwarte) echt een vet ding :)

Maar ik vind dat als je je beltoon op "eerst trillend an bellen" zet dat hij te snel overschakeld naar de voicemail. Ik had dit probleem ook met mijn A800 en doormiddel van een *#...# code heb ik dit toen kunnen verhelpen. Alleen ik ben die code vergeten, iemand die deze toevallig weet?

Verder geen problemen, de video functie is veel beter dan dat ik verwacht had echt gaaf 8)

edit: Ik heb het al gevonden, het zat ergens in een menu verborgen :)

[ Voor 11% gewijzigd door Burning_acid op 07-01-2005 19:04 ]

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurenzzz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 20:11
Imperium schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 20:33:
bijkomend vraagje van mij: 10 min wappen is toch gewoon 10 min van je bundel af? als je een 175 min bundel hebt?
Dit zou ik ook wel graag willen weten. Persoonlijk lijkt het me dat het apart afgerekend wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ey,
Ik ben van plan deze telefoon aan te gaan schaffen, maar nu is mijn vraag, wat raden jullie me aan, ivm waar ik hem het beste kan kopen, zat zelf te denken aan die HI actie, en dan 20 euro per maand. Maar misschien weten jullie andere aanbiedingen, betere telefoons, ofzo iets ;)
tnkx alvast

<edit>Moet je via hi ook die aansluitkosten betalen?? Ennuh ik heb nu een prepaid, hoe duur is het dan om nummerbehoud te gebruiken?? of kan dit niet?</edit>

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2005 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier komt t MUTU

profiel naam: t-mobile
url startpagina: hhtp://mmm.samsung.nl/t-mobile
drager: alleen gprs

DAN:

ipadres: 10.10.10.10
poort: 8080
apn: WAP
gebruikersnaam: tmobile
wachtwoord: tmobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je IP is fout denk ik...moet 10.10.10.10 zijn denk ik...poort van jou kan wel goed zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ masterr112

Als je een Hi PP hebt geldt het volgende:

Voorwaarden:

je behoudt je GSM-nummer en je SIM-kaart
je betaalt geen overstapkosten
het resterende beltegoed wordt binnen twee maanden op de telefoonrekening verrekend met de gesprekskosten van je abonnement (minimaal € 2,27 en maximaal € 250,-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 16:48:
@ masterr112

Als je een Hi PP hebt geldt het volgende:

Voorwaarden:

je behoudt je GSM-nummer en je SIM-kaart
je betaalt geen overstapkosten
het resterende beltegoed wordt binnen twee maanden op de telefoonrekening verrekend met de gesprekskosten van je abonnement (minimaal € 2,27 en maximaal € 250,-)
Maaruh hiervoor moet ik cker al een HI abbo hebben?? Ik heb namelijk nu een prepaid van T-mobile
Trouwens PP??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PrePaid ;)

Als je een T-Mobile PP hebt zal je in de online Hi Shop moeten kiezen voor een nieuw abonnement. Daar kom ik trouwens geen optie voor nummerbehoud tegen :(

De keuze is dan nieuw nummer en € 100,- extra korting via de Hi Shop (Hi € 20 voor 2 jaar is dan € 9,- inclusief verzending onder rembours OF met nummerbehoud via een ander verkooppunt. Nummerbehoud kost € 9,- voor zover ik weet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 17:18:
PrePaid ;)

Als je een T-Mobile PP hebt zal je in de online Hi Shop moeten kiezen voor een nieuw abonnement. Daar kom ik trouwens geen optie voor nummerbehoud tegen :(

De keuze is dan nieuw nummer en € 100,- extra korting via de Hi Shop (Hi € 20 voor 2 jaar is dan € 9,- inclusief verzending onder rembours OF met nummerbehoud via een ander verkooppunt. Nummerbehoud kost € 9,- voor zover ik weet...
Aha owkeej, dan denk ik dat ik hem toch maar via online shop ga kopen, helaas dan geen nummerbehoud maar ja, als ik deze phone koop met abbo, dan issie toch sowieso simlock vrij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met abonnement is niet standaard simlockvrij, BelCompany heeft hem met en zonder simlock in de aanbieding, andere (web)shops durf ik niet te zeggen. En via de Hi Shop zit er vrijwel altijd een simlock op.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2005 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
en die is er makkelijk af te slopen met een leuke code :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imperium schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 17:52:
en die is er makkelijk af te slopen met een leuke code :D
Niet meer bij de (nu verkrijgbare) nieuwere D500's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 16:06:
Ik zou zeggen!
Gooi al de drivers die je erop hebt gezet eraf.
Download het opnieuw.
Na het downloaden BT dongle erin.
Opnieuw opstarten
En het werkt!!!!
Mooi gelukt... Alleen ik denk dat de fout bij mij in de installatie cd zat??
Ik heb namelijk op de site van sitecom de setup gedownload welk vernieuwd was toen dat andere bestandje wat een paar pagina's eerder gepost is erbij gedaan en toen deed hij het!!

Ik had nog een vraag...

Weet of heeft iemand een programma om video wmf files om te zetten naar gp3 ?
Of qua geluid een wmf omzetten naar mp3.
Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand al welke datakabel werkt met de D500?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
weet iemand wanneer je die automatische bevestigings mail krijgt van Hi? ik heb vanmiddag rond 3 uur een abbo besteld via www.hi.nl en nog steeds geen bevestiging..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 21:17:
Weet iemand al welke datakabel werkt met de D500?
Dat moet de Samsung pcb093lbe zijn, ik had Samsung hierover gemaild omdat dit de datakabel is voor de E800 ook en of de informatie klopte die ik van een telefoonzaak heb gehad, maar nog geen antwoord terug gehad hierover...

[ Voor 3% gewijzigd door Le0032 op 07-01-2005 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imperium schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 21:38:
weet iemand wanneer je die automatische bevestigings mail krijgt van Hi? ik heb vanmiddag rond 3 uur een abbo besteld via www.hi.nl en nog steeds geen bevestiging..
Misschien moet je een keer de klantenservice van Hi bellen. Je stelt iedere keer vragen die ze daar zo voor je kunnen beantwoorden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schuifmechanisme werkt stroef. Nu na 3 weken schuift mijn toestel opeens heel stroef. Ik merk dat de bovenste gedeelte over de toetsen schuurt.
Wie heeft dit ook?

Ik ben er heel zuinig mee omgegaan, niet laten vallen en altijd netjes in mijn gsm houder gehad. Met google kon k niets vinden over dit probleem. Ik kan me herinneren dat hier iemand dezelfde probleem had. Hoe is dit opgelost.
Toestel gaat morgen naar Solid Vision. Wie heeft ervaringen met Solid Vision?

Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hele goeie ervaring met solid vision,ben er meerdere keren geweest,maar je probleem komt me niet bekend voor,zit er niet iets tussen je schuif,stof of zand ofzow :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 22:12:
[...]

Misschien moet je een keer de klantenservice van Hi bellen. Je stelt iedere keer vragen die ze daar zo voor je kunnen beantwoorden...
Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 16:06:
[...]

De mijne zondag 2 januari tegen middernacht besteld via de online Hi-shop (Hi 20 2 jaar € 109,- en daar gaat dan nog € 100,- van af).

Maandag 3 januari om 01:51 de automatische orderbevestiging ontvangen, en vandaag 7 januari om 14:36 de bevestiging dat hij verzonden is. Als TPG meewerkt zal 'ie morgen arriveren :)
En anders staat het wel ergens in dit übertopic :*)

...Hoewel iedereen ATM meer aandacht voor z'n d500 lijkt te hebben dan voor dit topic ..............

En terecht :P

Ik hoop dat de mijne er morgen is, kan ik meteen checken welke BT stickie het beste werkt:

-Sitecom dongle;
-Epox dongle (met BT headset, gewonnen op Komplett.nl met de kerstprijsvraag);
-Samsung dongle;
-MSI BT dingetje op PCI bracket bij mobo....

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2005 02:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Ik maak me nu toch wel zorgen, dat ik mn automatische bevestigingsmail niet gehad heb.. vrijdag 7 januari besteld rond 15:00 en heb nog niks...

*edit 9:26 bevestiging gehad.

[ Voor 11% gewijzigd door Imperium op 08-01-2005 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe zetten jullie er filmpjes op jullie telefoon?
met welk programma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 12:20:
hoe zetten jullie er filmpjes op jullie telefoon?
met welk programma?
Obex File Transfer dat inbegrepen bij mij Bluetooth Dongle zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 14:55

MrN

Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 15:26:
[...]

Ik heb de link gedownload en de instructies gevolgd en wat gebeurd er dan ?? Het programmatje ziet mijn dongle niet meer en als ik alles weer terug zet ziet het programma de dongle weer wel.
Ik zit nu dus nog steeds met het probleem dat ik geen bestanden van D500 naar laptop kan krijgen ;(
ik heb ongeveer hetzelfde hij vind ook geen telefoon niks meer, heb alleeen een dongle van een ander merk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ervaringen met een blauwe tand headset in combinatie met de D500?? welk merk werkt goed en komt de Wep-150 al snel op de markt?? Ik kan van de wep 150 niets vinden alleen op de Russische sites

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2005 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 12:30:
[...]

Obex File Transfer dat inbegrepen bij mij Bluetooth Dongle zat.
ik bedoel eigenlijk dat ik een .avi en .wmv bestand heb en dat wil ik op me telefoon zetten maar moet ik dat eerst converten naar .3gp ofzo? en hoe moet ik dat dan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

kijk maar eens in deel 1 van de samsung topic, daar staan links naar diverse converters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Je moet eerst de software van de fabrikant installeren

dan dongle erin, en installeert ie de standaard windows drivers

stuurprogramma bijwerken, drivers fabrikant kiezen.

en dan moet hij het doen, maar gooi eerst alle drivers die er nu opstaan eraf.

Zo deed ie het bij mij ook uiteindelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 13:07:
Heeft iemand ervaringen met een blauwe tand headset in combinatie met de D500?? welk merk werkt goed en komt de Wep-150 al snel op de markt?? Ik kan van de wep 150 niets vinden alleen op de Russische sites
http://www.mobilefun.co.uk/product/5241.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

Iemand tips voor het aan de praat krijgen van bluetooth? Ik heb de sitecom dongle erbij gekregen en de laatste software van de website.

Ik krijg 2 icoontjes onderin. Eentje is rood en zeikt over dat ie geen bluetooth device kan vinden. Die andere geeft netjes mn D500 weer. Ik kan er vervolgens alleen helemaal niks mee. 'My Bluetooth Places' doet helemaal niks als ik daar op klik..

Ik heb al wat tips gevolgd in dit topic maar die hebben me niet verder geholpen.. Sterker nog, nu heb ik tig keer bluetooth (#3) in mn device ding staan..

Ik word een beetje moedeloos waarom dat bluetooth altijd zo ingewikkeld moet :( Met mn vriendin der palm heb ik het na een hele avond ploeteren ook maar opgegeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
nilsjei1234 schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 15:20:
Je moet eerst de software van de fabrikant installeren

dan dongle erin, en installeert ie de standaard windows drivers

stuurprogramma bijwerken, drivers fabrikant kiezen.

en dan moet hij het doen, maar gooi eerst alle drivers die er nu opstaan eraf.

Zo deed ie het bij mij ook uiteindelijk
Hoe gooi ik al die standaard XP bluetooth drivers eraf? Ik kan niet vinden waar dat precies staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog maar es proberen, dit keer met een afbeelding. Ik heb een Bluetooth dongle van Trust gekocht. Bestanden overdragen van PC naar GSM gaat perfect maar andersom gaat het niet.
Ik heb alles volgens het boekje geinstalleerd overigens.

Hier is een foto van de rechter onderkant van mijn desktop:

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v58/Lightstorm/TopXXfunniest/Various/desktop02.jpg

Zien jullie die twee icoontjes aan de rechterkant. Nou, die blauwe-witte doet het wel maar ik vraag me af wat die rood-zwarte eigenlijk voorstelt. Als ik met de rechtermuisknop erop klik verschijnt er "Bluetooth apparaat niet gevonden". Als volgt:

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v58/Lightstorm/TopXXfunniest/Various/desktop03.jpg

Echter, ga ik erover (die zwart-rode nog altijd) staan met muis zonder te klikken, komt er dit te staan:

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v58/Lightstorm/TopXXfunniest/Various/desktop04.jpg

Dit lijkt me dan weer wel positief.

Waarom heb ik nu twee icoontjes in de system tray en kan hier de veklaring gezocht worden waarom GSM-naar-PC niet werkt?

Dus als ik met de rechtermuisknop op die blauw-witte klik kan ik files verzenden van PC-naar-GSM maar als ik dan "Bestand ontvangen" kies krijg ik deze melding:

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v58/Lightstorm/TopXXfunniest/Various/desktop05.jpg

Hij blijft zoeken naar iets en dit blijft maar duren zonder dat er iets gebeurd.

Sorry voor al deze fotos maar ik heb geprobeerd zo duidelijk mogelijk te zijn.

Alle hulp is welkom. ;)

PS: Easy Studio vind mijn GSM ook niet maar het gekke is dat als ik Easy studio opstart, mijn D500 wel reageert met "Seriele verbinding met RAMON-UB8A19R8L?". Dan kies ik ja maar gebeurt er verder niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Als iemand nog tips heeft ofzo.. ik heb het maar weer opgegeven na de boel 4x geinstalleerd en gedeinstalleerd te hebben.

En ik hoor mensen over allerlei programma's als OBEX file transfer en Easy Studio.. maar ik heb 0,0 software gekregen bij dongle en telefoon :? Kan het op internet ook niet vinden...

[ Voor 44% gewijzigd door Bosmonster op 08-01-2005 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 17:47:
Als iemand nog tips heeft ofzo.. ik heb het maar weer opgegeven na de boel 4x geinstalleerd en gedeinstalleerd te hebben.

En ik hoor mensen over allerlei programma's als OBEX file transfer en Easy Studio.. maar ik heb 0,0 software gekregen bij dongle en telefoon :? Kan het op internet ook niet vinden...
Easy Studio is toch makkelijk te vinden op samsung website. Wat die Obex betekent weet ik helaas ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-09 12:12
Bosmonster schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 17:47:

Easy Studio hier te downloaden
Je kan toch met de BT wizard de desbetreffende services aanzetten,dus rechtsklik BT icoon/BT setup wizard?
Hebben de mensen die Winxp SP2 draaien wel de BT services uitgezet die in XP gebakken zit?

[ Voor 7% gewijzigd door Flex op 08-01-2005 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

ben inmiddels stapje verder en heb zelfde als blitmeister. Ik kan bestanden naar de telefoon zenden, maar kan er niks vanaf halen. Als ik een COM-port aanmaak voor Incoming, dan kan ik om een of andere reden ook de telefoon niet selecteren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
Bosmonster schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 18:12:
ben inmiddels stapje verder en heb zelfde als blitmeister. Ik kan bestanden naar de telefoon zenden, maar kan er niks vanaf halen. Als ik een COM-port aanmaak voor Incoming, dan kan ik om een of andere reden ook de telefoon niet selecteren..
Kan jij een screenshot plaatsen als je dubbelklikt op je BT icoon in je taakbalk...staat daar obex file transfer bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flex schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 18:08:
[...]Hebben de mensen die Winxp SP2 draaien wel de BT services uitgezet die in XP gebakken zit?
:?

niks uitgezet, easystudio en drivers geinstalleerd, dongle erin gepropt en meteen contact, beide richtingen op. vaag dat het niet lukt bij blitmeister en bosmonster :?

edit: excuses, ik las niet goed. mijne is in doos bijgeleverde dongle |:(

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2005 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb sinds een paar dagen de D500 en heb een 3GP file van meer dan een uur. Nou is het bekend dat je niet kan spoelen in een filmpje maar heeft iemand enig idee of er een programma is die 3GP files kan splitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 18:16:
[...]

:?

niks uitgezet, easystudio en drivers geinstalleerd, dongel erin gepropt en meteen contact, beide richtingen op. vaag dat het niet lukt bij blitmeister en bosmonster :?

edit: excuses, ik las niet goed. mijne is in doos bijgeleverde dongel |:(
In principe kan je de BT services ook aanlaten in XP maar omdat de mensen hierboven 2 BT iconen in hun taakbalk hebben staan...misschien bijten die 2 met elkaar.
Maar voor diegene die Obex transfer file in hun services hebben staan...dubbelklik daar eens op.
Als het goed is moet je D500 gaan piepen en je moet dan toestemming geven om de transfer goed te keuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flex schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 18:15:
[...]

Kan jij een screenshot plaatsen als je dubbelklikt op je BT icoon in je taakbalk...staat daar obex file transfer bij?
Wel, maar zoals ik al aanhaalde heb ik maar liefst twee BT icoontjes in mijn tray zoals je hier ziet:

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v58/Lightstorm/TopXXfunniest/Various/desktop04.jpg

Op geen van beide zie ik het woordje obex bij staan spijtig genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 18:25:
[...]

Wel, maar zoals ik al aanhaalde heb ik maar liefst twee BT icoontjes in mijn tray zoals je hier ziet:

[afbeelding]

Op geen van beide zie ik het woordje obex bij staan spijtig genoeg.
Dubbelklik eens op de BT icoon die wit is en niet die rode...dan krijg je je services te zien die aanstaan op je dongle.
Die rode BT icoon is er omdat je waarschijnlijk 2 keer geprobeerd heb om de BT te installen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Ik heb nergens OBEX staan. Ook niet bij services of wat dan ook. Alleen als ik op dat icoon klik kan ik kiezen voor 'send a file' en 'receive a file'. send a file werkt nu prima, maar receive a file niet, wat waarschijnlijk aan die comport ligt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Bosmonster schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 18:12:
gewoon installatie ongedaan maken doen,

enb dan precies doen wat ik zei dongle eruit, software sitecom installeren

resetten.

dongle erin, dan installeert ie weer standaard drivers

en dan de sitecom drivers eroverheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
Bosmonster schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 18:32:
Ik heb nergens OBEX staan. Ook niet bij services of wat dan ook. Alleen als ik op dat icoon klik kan ik kiezen voor 'send a file' en 'receive a file'. send a file werkt nu prima, maar receive a file niet, wat waarschijnlijk aan die comport ligt :?
Kan jij misschien msn aanzetten?
Als het goed is moet je dit zien staan:
Afbeeldingslocatie: http://www.intel.demon.nl/services.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Flex op 08-01-2005 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flex schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 18:28:
[...]

Dubbelklik eens op de BT icoon die wit is en niet die rode...dan krijg je je services te zien die aanstaan op je dongle.
Die rode BT icoon is er omdat je waarschijnlijk 2 keer geprobeerd heb om de BT te installen.
Enkele nieuwe fotos:

Als ik rechtsklik op die blauw-witte:

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v58/Lightstorm/TopXXfunniest/Various/desktop06.jpg

En wat ik te zien krijg als ik "Bluetooth instellingen openen" kies in de bovenstaande foto:

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v58/Lightstorm/TopXXfunniest/Various/desktop07.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

nilsjei1234 schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 18:33:
[...]

gewoon installatie ongedaan maken doen,

enb dan precies doen wat ik zei dongle eruit, software sitecom installeren

resetten.

dongle erin, dan installeert ie weer standaard drivers

en dan de sitecom drivers eroverheen.
"sitecom drivers eroverheen", bedoel je daarmee opnieuw installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-08 14:17

bosaap22

Doing things I'm good at.

Bosmonster schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 18:35:
[...]

"sitecom drivers eroverheen", bedoel je daarmee opnieuw installeren?
Heb precies hetzelfde probleem als velen hier hebben! Wel kunnen verzenden, maar niet ontvangen op je pc. Ook easy studio vindt mijn D500 niet. Hij vindt de poort wel, gsm vraagt ook of ie verbinding met de pc mag maken, maar dan gebeurt er verder niks.

Die sitecom drivers ook gebruiken als je een bluetooth dongle hebt van "wavebuddy" ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bosaap22 schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 18:48:
[...]

Heb precies hetzelfde probleem als velen hier hebben! Wel kunnen verzenden, maar niet ontvangen op je pc. Ook easy studio vindt mijn D500 niet. Hij vindt de poort wel, gsm vraagt ook of ie verbinding met de pc mag maken, maar dan gebeurt er verder niks.

Die sitecom drivers ook gebruiken als je een bluetooth dongle hebt van "wavebuddy" ??
Idd. Heb ik dus ook met Easy Studio. Wat zijn Sitecom drivers eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Ok.. met dank Flex, het is een probleem met WinXP SP2. Deze gooit roet in het eten samen met de normale drivers. De meeste handleidingen zullen wel een addendum hebben op internet (MSI/Sitecom) en daar staat precies in wat je moet doen.

Kortweg komt het erop neer dat je naar je device manager gaat, bij bluetooth devices bluetooth radio selecteert en de drivers update (stuurprogramma bijwerken/update driver). Kies dan de driver van je fabrikant en reboot. Via My Bluetooth places kun je dan met OBEX gewoon door de mappen op je telefoon browsen.

Werkte hier perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 18:22:
ik heb sinds een paar dagen de D500 en heb een 3GP file van meer dan een uur. Nou is het bekend dat je niet kan spoelen in een filmpje maar heeft iemand enig idee of er een programma is die 3GP files kan splitten?
Je kunt wel spoelen in een filmpje hoor, gewoon op dat > drukken..

Alleen mp3's kan je niet doorspoelen, wel als er maar 1 liedje in je telefoon staat: bug?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2005 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 18:34:
[...]

Enkele nieuwe fotos:

Als ik rechtsklik op die blauw-witte:

[afbeelding]

En wat ik te zien krijg als ik "Bluetooth instellingen openen" kies in de bovenstaande foto:

[afbeelding]
Dat witte icoontje is van je WinXP SP2..diie moet je uitzetten dmv in je services Bluetooth support services.
Dan reboot je en zal je zien dat je 2 witte iconen heb in je systray.
Die van SP@ kan je dan uitzetten waardoor je je BT van je dongle overhoudt.
Dan rechtsklik BT icoon in je systray en dan BT setup wizard draaien en dan kiezen voor I want to configure the BT services......
Daar zet je de file transfer aan,in je Bluetooth Places kan zie je als het goed is de obex file transfer.
Als je daarop dubbelklik en je D500 toestemming geef zie je de mappen op je D500 staan waar door je deze kan verkennen.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 19:05:
[...]

Je kunt wel spoelen in een filmpje hoor, gewoon op dat > drukken..

Alleen mp3's kan je niet doorspoelen, wel als er maar 1 liedje in je telefoon staat: bug?
oowww heel relex :) dacht dat dat was om naar het volgende filmpje te gaan ... thanxz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flex schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 19:06:
[...]

Dat witte icoontje is van je WinXP SP2..diie moet je uitzetten dmv in je services Bluetooth support services.
Dan rechtsklik BT icoon in je systray en dan BT setup wizard draaien en dan kiezen voor I want to configure the BT services......
Daar zet je de file transfer aan,in je Bluetooth Places kan zie je als het goed is de obex file transfer.
Als je daarop dubbelklik en je D500 toestemming geef zie je de mappen op je D500 staan waar door je deze kan verkennen.

Succes
Je bedoelt die witte-blauwe uitzetten in hardware/systeem/apparaatbeheer?

Heb ik net gedaan maar ik zit nog altijd met een blauw-witte en een zwart-rode.
:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de sp2 bluetooth verwijderd op de volgende manier:

- ga naar logitech.com en download setpiont voor een bluetooth keyboard muis set(hierin zit widcom die ook een licence heeft voor win 2003 ;) )
- pak de bestanden uit naar een makkelijk te benaderen plaats en instaleer deze
- plug je BT device in een usb poort. het sp2 icoon komt te voorschijn.
- ga naar apparaat beheer (WINkey+pause/break)
- kies eigenschappen van de bluetooth adaptor
- update de drivers vanaf de uitgepakte widcom drivers
- als het goed is word nu ook die enumator verwijderd anders deze verwijderen.

ik moest de laatste 3 stappen voor iedere usb poort apart uitvoeren maar nu werkt het weer als vanouds, zonder problemen

maak een compoort aan voor je d500 en authoriseer deze op je samsung, als je dan sync etc verwijst naar deze compoort word er automatisch verbinding gemaakt.

bij mij werkte het in 5 minuten! zonder problemen (sitecom class1 BT stick)

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

he ik heb nu infra rood aan het werk, ik zou dus die java games die je van die site kan downloaden die vermeld staat ook op mijn mobiel moeten krijgen dan...

Weet iemand hoe dit werkt precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 19:21:
[...]

Je bedoelt die witte-blauwe uitzetten in hardware/systeem/apparaatbeheer?

Heb ik net gedaan maar ik zit nog altijd met een blauw-witte en een zwart-rode.
:'(
Nee in services staat Bluetooth support services die moet je uitzetten...daarna kan je de wiite/blauwe disablen...als je reboot blijft de nu rood/blauwe staan maar dan issie wit/blauw.
Check de post van Bosmonster.

Mocht je msn hebben....

[ Voor 8% gewijzigd door Flex op 08-01-2005 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
nilsjei1234 schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 19:36:
he ik heb nu infra rood aan het werk, ik zou dus die java games die je van die site kan downloaden die vermeld staat ook op mijn mobiel moeten krijgen dan...

Weet iemand hoe dit werkt precies?
Is al gemeld eerder in dit topic...met infrarood kan je geen games op je d500 zetten,alleen dmc wap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flex schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 19:06:
[...]

Succes
Ok, het werkt nu allemaal nagenoeg perfect. Thanks. Echter kan ik Easy Studio niet opstarten. Als ik er dubbel op klik, krijg ik dit te zien:

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v58/Lightstorm/TopXXfunniest/Various/desktop08.jpg

Overigens, vind ik de fotos die ik zelf heb gemaakt verassend troebel als ik ze op mijn PC bekijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 20:06:
[...]

Ok, het werkt nu allemaal nagenoeg perfect. Thanks. Echter kan ik Easy Studio niet opstarten. Als ik er dubbel op klik, krijg ik dit te zien:

[afbeelding]

Overigens, vind ik de fotos die ik zelf heb gemaakt verassend troebel als ik ze op mijn PC bekijk.
Kan je er helemaal niet opkomen...zowel dan wel de goede compoort in de instellingen neerzetten.
Ander moet je nog een compoort aanmaken op je BT device en deze compoort dan overnemen naar je Easy studio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flex schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 20:12:
[...]

Kan je er helemaal niet opkomen...zowel dan wel de goede compoort in de instellingen neerzetten.
Ander moet je nog een compoort aanmaken op je BT device en deze compoort dan overnemen naar je Easy studio.
Bingo. We're in. Bedankt allemaal. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flex schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 20:04:
[...]

Is al gemeld eerder in dit topic...met infrarood kan je geen games op je d500 zetten,alleen dmc wap.
Werkt ook met bluetooth.. maar ben daar nog niet helemaal achter!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

oke nu doe ik het met wap

ik naar die site in begin van dit topic max ngo wat, werkt niet meer die wapsite, zie hem wel maar kan niet in dat stuk van java komen ofzo, dus site niet meer goed ofzo

iemand anders een goede site voor me waar de games gratis af zijn te halen via wap.

trouwens kost wap veel heb een gewoon telabbo? (hi20)

geen speciaal wap abbo of wat dan ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehmz ff 1 vraagje, Als je de actie van HI doet op het moment, met een abbo dus geen PP, wilde ik dat abbo nemen van 20 euro/pm, Maaruh moet ik dan oowk aansluitkosten betalen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

ik heb hem bij de mediamarkt gehaald, geen aansluitkosten of iets anders dus...

:)

hi20 heb ik idd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nilsjei1234 schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 21:38:
ik heb hem bij de mediamarkt gehaald, geen aansluitkosten of iets anders dus...

:)

hi20 heb ik idd....
Maybe een prijs ofzo?? en wat kreeg je erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

telefoon heb ik gratis, betaal gewoon 20 euro abbo in de maand meer niet.

kreeg er niks bij ofzo, blue tooth dongle heb ik los gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nilsjei1234 schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 21:43:
telefoon heb ik gratis, betaal gewoon 20 euro abbo in de maand meer niet.

kreeg er niks bij ofzo, blue tooth dongle heb ik los gekocht :)
Oww owkeej, maaruh niemand die weet of je aansluitkosten betaald als je hem via de HI site koopt?? met abbo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

ik heb mn vodafone abo verlengd bij de phonehouse (vodafone 150, 2 jaar). En moest helaas 285 euro ofzo betalen :P

Maar ben erg blij met het toestel. :)

[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 08-01-2005 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:54
Voor mensen met problemen met Bluetooth en SP2, ik heb eens in het vorige topic wat gepost hoe je heel makkelijk de standaard drivers van XP kunt uitzetten, voor mij werkte dat perfect.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let bij het posten van links goed op de policy m.b.t. midlets; veel sites bevatten niet-toegestaan materiaal! Het posten van deze links levert Officiële Waarschuwingen op.
Verder is elke vraag of hulp bij unlocken hier ongewenst.