Het Samsung SGH-D500 topic (deel 2)

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.980 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-09 12:12
Bosmonster schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 22:43:
ik heb mn vodafone abo verlengd bij de phonehouse (vodafone 150, 2 jaar). En moest helaas 285 euro ofzo betalen :P

Maar ben erg blij met het toestel. :)
Wel raar dat je nog zoveel geld betaald voor een verlenging,je bent immers trouw aan de provider :)
Ik zat via Debitel bij Vodafone,nu overgestapt naar Vodafone en dus nieuw abbo afgesloten met nummerbehoud..
Vodafone 150,2 jaar gratis toestel en een mp3 speler :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-09 22:56
'k Vind het wel een beetje veel...Bij een nieuwe abo Voda150 1jr, moest ik 195,- euro betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ga je toch niet neerleggen alleen om je nummer te behouden? :?
Als je je huidige abbo had afgesloten en weer een nieuwe opent krijg je hem gratis.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister mijn D500 teruggekregen van Solid Vision, hangen bleek een software probleem.
Ze hebben er nieuwe firmware opgezet, en blijkbaar een nieuwere versie, want in de Wereldklok staat niet meer "Geweldig", maar echt Almaty :)
Verder staan alle GPRS en MMS instellingen van alle providers er niet meer standaard in, ik moest hem voro T-mobile handmatig instellen.

Nu weet ik niet meer wat de code was om de firmware te checken, maar ben er van overtuigd dat deze nieuwer is.
Welke bugs waren ook al weer nog meer? Check ik of die er ook uit zijn.
Trillen en bellen tegelijk met bv. MP3 gaat overigens nog steeds niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
krijg je bij deze phone ook 2 batterijen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister mijn D500 teruggekregen van Solid Vision, hangen bleek een software probleem.
Ze hebben er nieuwe firmware opgezet, en blijkbaar een nieuwere versie, want in de Wereldklok staat niet meer "Geweldig", maar echt Almaty
Verder staan alle GPRS en MMS instellingen van alle providers er niet meer standaard in, ik moest hem voro T-mobile handmatig instellen
Hoe lang was je je foon kwijt? en heb je D500 per post naar ze opgestuurt of persoonlijk afgegeven? Wat is je algemen indruk van de service?

ThX!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imperium schreef op zondag 09 januari 2005 @ 00:21:
krijg je bij deze phone ook 2 batterijen?
Nope, bij deze gewoon 1. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje als je een sms bericht opent, waar staat dan de tijd wanneer je die ontvangen hebt. Want erboven staat de tijd van dat moment. En verder kan ik nix vinden :( . Ook de datum zie ik niet staan, al vind ik dat minder belangrijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2005 @ 00:58:
Ik heb een vraagje als je een sms bericht opent, waar staat dan de tijd wanneer je die ontvangen hebt. Want erboven staat de tijd van dat moment. En verder kan ik nix vinden :( . Ook de datum zie ik niet staan, al vind ik dat minder belangrijk
In die balk boven...helemaal boven!
Eerst zie je de datum, en dan scrollt'ie verder, dan zie je de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:47
hmmmz appart dat ik niemand hoor over vodafone 1jaar knaller :)
heb m daar zelf besteld. 42.50 p/maand 1 jaar (200belminuten en 150 smsjes)...telefoon gratis. omgerekend betaal je egt bijna geen roggel voor je abo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

savale schreef op zondag 09 januari 2005 @ 02:10:
hmmmz appart dat ik niemand hoor over vodafone 1jaar knaller :)
heb m daar zelf besteld. 42.50 p/maand 1 jaar (200belminuten en 150 smsjes)...telefoon gratis. omgerekend betaal je egt bijna geen roggel voor je abo...
ach met 2 jaar Hi €20 betaal je minder in 2 jaar dan jij doet in 1 jaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08-2024
Het is gelukt Games erop zetten via Bluetooth

Maakt een nieuwe virtule poort aan met hetzelfde com poort nr als je bt seriele poort

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/FEW06BWNL20K
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/SUH2CP4N33RO
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/Y7Z8O2VL1TD6
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/R51I9KALEEYO
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/J62537337787
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/00J221PBA5Z7

let daar op welke account toegang heeft en (ik heb zelf veilige verbinding uit staan)
in toestel en bij het maken van die pooort !

dan via quick connect van je bluetooth : seriele bluetooth poort

dan voer je de code in #*536963# , java , others disabled

dan druk op c terug naar standby scherm van je d500

dan voer je in #*5737425# keuze 1 en nog eens keuze 1 , bij liep het toestel een aantal keer
vast maar opeens pakte hij hem op ! en dat scherm open laten staan !!

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/47H97QW2ES42
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/510FVI3810A9

als je dat heb gedaan zal in je netwerk omgeving worden aangegeven dat er een connectie is via de eerder aangemaakte poort !! als er geen verbinding aangegeven , moet je opnieuw beginnen !

dan de uploader opstarten te downloaden van http://malschaun.at.interims.de/Uploader (opslaan als)

en de game selecteren , ik weet alleen niet of ik die link hier mag plaatsen !!! mod ??

en dan kies je voor serielle uploader in het menu van #*5737425# stap 2 en dan gaat er op het scherm een balkje lopen

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/78TU51B736KC

en verschijnt de game op je d500 en start automatich op de eerste keer

ik heb prince of persia !

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/0E0769E6GPM3
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/85QZ2Y105FYR

Have Fun

In het engels van een ander forum !!

1. make a virtuel new connection like the way the D500 PDF in earlier thread
2. Now connect the phone with your BT Software ( BT Neighborhood, search your phone and right kick / connect via seriell )
I think this is the impotent thing !!!!
3. When it say connected you have to put the java activationcode in the phone #*536963#, after you got the message press "C" ( you will get back to startpage of the D500 )
4. now put in Javacode #*5737425#, in this menu please type just ONCE "1" and "1" again ( If your D500 hangs, try again until it it works )
5. After you did this, you should see in the Networkwindow that a client is connected. If there is standing " no client is connected, you should start fom beginning again, because the Uploader will not work and your phone will hang if you try to upload. So it is realy importent to see your phone is connected as a CLIENT !!!!!
6. If your phone is connected, start Uploader, add a Game in the Software and then press "2" ( Seriell download ) on your D500 !
You will see that the Game in the Uploader software disappears and the Game starts on your D500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:54
Thanx voor je Nederlandse uitleg, had al op verschillende forums gezien dat men hier mee bezig was. Ben er zelf ook mee aan de gang gegaan, maar hij loopt telkens vast als ie start met de installatie. Heb alles goed ingesteld, ook bij netwerkverbindingen staat dat er een nieuwe verbinding is. Ga er zeker nog mee verder vandaag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface
  • Laatst online: 28-08-2024
®Otto schreef op zondag 09 januari 2005 @ 10:45:
Thanx voor je Nederlandse uitleg, had al op verschillende forums gezien dat men hier mee bezig was. Ben er zelf ook mee aan de gang gegaan, maar hij loopt telkens vast als ie start met de installatie. Heb alles goed ingesteld, ook bij netwerkverbindingen staat dat er een nieuwe verbinding is. Ga er zeker nog mee verder vandaag..
klopt ik ben gisteren begonnen en telkens vastlopen ! vanmorgen ineens deed hij het wel !

net een keer alles uitgezet ! dan rustig beginnen eerst seriel van pc -- > d500 dan dan die andere of je scherm staat vast en anders een paar seconcen doet hij het !!

ik heb er nu 7 games op ! tetris , moto gp , rayman , price of persia en de standaard 3

prince of persia wil niet goed starten , ene keer wel , andere keer niet !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag die misschien al is geweest; heb sinds gisteren de D500, ben er nu al blij mee maar ik zit te twijfelen tussen een bluetooth of Ir -adapter om te communiceren met mijn computer (overigens nog windows98).
Volgens "Sitecom USB to Fast IrDA" haalt dit apparaat namelijk "van 115 Kbps tot 4 Mbps data overdracht" en voor zover ik weet haalt bluetooth 1 Mbps.

Wat is aan te raden?
Ik heb in dit topic gelezen dat de sitecom dongle problemen gaf, geldt dit ook voor de Sitecom Bluetooth adapter (CN500) ?
Afbeeldingslocatie: http://www7.alternate.nl/prodpic/200x200/l/lbus80.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underground75
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09 15:10
Ik heb de Sitecom CN-500 en had hem binnen 10 minuten aan de praat. Geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

zou je miss even die pics kunnen maken ik zie ze niet 8)7

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Otto

Kun je die engelstalige link van het forum geven plz.
Ik krijg het namelijk niet voor elkaar om een verbinding aan te maken in mijn netwerkwerk
verbindingen. Wanneer ik een verbinding probeer te starten dan loopt het scherm vast op het
moment dat ik kan kiezen tussen het instellen van een host of guest (ik draai win xp prof)
heel vaag dus.

Ik heb ook nog niet echt door hoe je die com poorten kan toewijzen enzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spidertje
  • Laatst online: 12-09 15:30
Link voor upload Java games: weg

Het is me echter nog niet gelukt om een verbinding te maken met de foon (firewall probleem wellicht..??)..... Wie heeft het al wel voor elkaar en hoe dan??

Modbreak:er staan warezlinks op die uploadpagina

[ Voor 21% gewijzigd door Korakal op 12-01-2005 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spidertje
Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 23:41:
Ze hebben er nieuwe firmware opgezet, en blijkbaar een nieuwere versie, want in de Wereldklok staat niet meer "Geweldig", maar echt Almaty :)
Verder staan alle GPRS en MMS instellingen van alle providers er niet meer standaard in, ik moest hem voro T-mobile handmatig instellen.

Nu weet ik niet meer wat de code was om de firmware te checken, maar ben er van overtuigd dat deze nieuwer is.
Welke bugs waren ook al weer nog meer? Check ik of die er ook uit zijn.
Trillen en bellen tegelijk met bv. MP3 gaat overigens nog steeds niet :(
Wat is je firmware versie nu? (*#1234#) Ik heb de firmware D500CEDK2 en synchroniseren met Outlook is hiermee volstrekt onmogelijk en ben wel benieuwd of de versie die jij nu hebt dit oplost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

spidertje schreef op zondag 09 januari 2005 @ 12:43:
Link voor upload Java games: ...

Het is me echter nog niet gelukt om een verbinding te maken met de foon (firewall probleem wellicht..??)..... Wie heeft het al wel voor elkaar en hoe dan??
eerst bij netwerkverbinding een nieuwe verbinding maken, dan geavanceerde verbinding instellen, en dan binnenkomende verbingingen accepteren. de rest wijst vanzelf wel :)

Heeft er iemand nog een site waar die java games op staan ?

[ Voor 10% gewijzigd door Korakal op 12-01-2005 11:32 ]

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spidertje
M3rcury schreef op zondag 09 januari 2005 @ 12:51:
[...]

eerst bij netwerkverbinding een nieuwe verbinding maken, dan geavanceerde verbinding instellen, en dan binnenkomende verbingingen accepteren. de rest wijst vanzelf wel :)

Heeft er iemand nog een site waar die java games op staan ?
Die stappen heb ik uitgevoerd maar bij invoeren codes op de foon verschijnt er geen netwerkvervinding op de foon. Ik kan bij poorten kiezen tuusen 1 en 9 terwijl bij bluetooth seriele verbinding een verbinding met poort 10 wordt gemaakt. Lijkt me dat dit mogelijk het probleem veroorzaakt. Hoe kan ik dit oplossen?

Hier staan enkele Java games: weg

Modbreak:geen warez aub

[ Voor 4% gewijzigd door Korakal op 12-01-2005 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

spidertje schreef op zondag 09 januari 2005 @ 12:58:
[...]

Die stappen heb ik uitgevoerd maar bij invoeren codes op de foon verschijnt er geen netwerkvervinding op de foon. Ik kan bij poorten kiezen tuusen 1 en 9 terwijl bij bluetooth seriele verbinding een verbinding met poort 10 wordt gemaakt. Lijkt me dat dit mogelijk het probleem veroorzaakt. Hoe kan ik dit oplossen?

Hier staan enkele Java games: ...
Kan je niet je bt op een andere poort doen? Ik weet niet hoe het moet, maar bij mij staat bt op poort 6 en doet hij het wel gewoon

[ Voor 2% gewijzigd door Korakal op 12-01-2005 11:35 ]

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:38
als ik #*536963# intik bij mijn phone, dan zegt die "not allowed"

wat te doen???

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spidertje
M3rcury schreef op zondag 09 januari 2005 @ 13:10:
[...]

Kan je niet je bt op een andere poort doen? Ik weet niet hoe het moet, maar bij mij staat bt op poort 6 en doet hij het wel gewoon
Inmiddels heb ik de poorten lokaal/client omgezet zodat ik verbinding maak met foon over poort 9 en dit heb ik ook bij netwerkverbinding ingesteld. Beveiliging eraf gehaald maar nog steeds niets, nada noppes verbinding... Zooi loopt vast en de seriele verbinding wordt vervolgens onderbroken. Hellup??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

heb je het precies gevolgt zoals hier staat. dan zou hij het moeten doen ... . Misschien heeft het ook effect als je je telefoon aan en uit zet

[ Voor 12% gewijzigd door Korakal op 12-01-2005 11:35 ]

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2005 @ 00:25:
[...]

Hoe lang was je je foon kwijt? en heb je D500 per post naar ze opgestuurt of persoonlijk afgegeven? Wat is je algemen indruk van de service?

ThX!
Maandag gebracht, vrijdag opgehaald..
Service was goed, belden vrijdag dat hij klaar was. Maar ik heb hem dus zelf afgegeven en opgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spidertje schreef op zondag 09 januari 2005 @ 12:50:
[...]

Wat is je firmware versie nu? (*#1234#) Ik heb de firmware D500CEDK2 en synchroniseren met Outlook is hiermee volstrekt onmogelijk en ben wel benieuwd of de versie die jij nu hebt dit oplost
Ik had eerst ook CEDK2, nu D500CEDL6
Geen idee of synchroniseren met Outlook wel zou werken, gebruik ik niet namelijk ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2005 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
M3rcury schreef op zondag 09 januari 2005 @ 13:40:
heb je het precies gevolgt zoals hier staat. dan zou hij het moeten doen ... . Misschien heeft het ook effect als je je telefoon aan en uit zet
Heb het nou ook voor elkaar eindelijk, weet niet of het toeval was maar heb de telefoon uit en aan gezet en toen werkte het. Ik had ook al alles ingesteld zoals de link hierboven aangeeft. Heb alleen wel de Firewall uitgeschakeld, weet niet of dat uitmaakt. Ook doe ik als ik de #*5737425# invoer en dan '1' en '1', de uploader starten en daarna opnieuw de code invoeren, dat deed ik eerst niet.

Edit: Heb nog wat games geprobeerd, maar dat werkte niet gelijk. Toen ik de telefoon weer uit en aan zette en alle stappen weer uitvoerde, deed ie het wel! Heb nu Evildead Pinball en 3D Pool erop staan. [psst-mode] misschien kun je nog wat leuke dingen vinden op de hierboven gegeven link...[/psst-mode]

[ Voor 24% gewijzigd door Korakal op 12-01-2005 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spidertje
M3rcury schreef op zondag 09 januari 2005 @ 13:40:
Inmiddels lukt het me wel om een connectie op te bouwen. Echter als ik de Uploadmanager start en daar een jad file inpleur dan zie ik vervolgens na intoetsen codes wel Java uploadscherm verschijnen op de foon maar gebeurt dr verder nix.

[ Voor 4% gewijzigd door Korakal op 12-01-2005 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
eindelijk is het gelukt....... phone gereboot, daarna alles rustig nog een x gedaan en nu doet die het..... eindelijk games op phone zonder wap, maar......... wel een beetje omslachtig.......

denk dat samsung wat populairder wordt als dit makkelijker kon.......
mijn next phone wordt denk ik geen samsung meer........ teveel beperkingen aan het toestel......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
Bij mij werkt het goed op de volgende manier:

- Zet eerst je foon uit en aan
- Maak een Serial verbinding met BT
- Toets de eerste code in #*536963#
- Druk op 'C' en voer de tweede code in #*5737425#
en druk twee keer op '1' (Soms loopt ie dan bij mij vast)
- Als het goed is zie je nu een 'Binnenkomende verbinding'
- Start de uploader en selecteer jad file
- Nu voer ik nogmaals de code in #*5737425# en druk op '2'

Het is idd wat omslachtig, maar het werkt nu wel (meestal :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spidertje
®Otto schreef op zondag 09 januari 2005 @ 14:54:
Bij mij werkt het goed op de volgende manier:

- Zet eerst je foon uit en aan
- Maak een Serial verbinding met BT
- Toets de eerste code in #*536963#
- Druk op 'C' en voer de tweede code in #*5737425#
en druk twee keer op '1' (Soms loopt ie dan bij mij vast)
- Als het goed is zie je nu een 'Binnenkomende verbinding'
- Start de uploader en selecteer jad file
- Nu voer ik nogmaals de code in #*5737425# en druk op '2'

Het is idd wat omslachtig, maar het werkt nu wel (meestal :) )
Ik voer precies dezelfde acties uit maar loopt vast bij Java download scherm. Firewall staat helemaal uit en ik merk hierbij geen enkel verschil. Wat voor firmware versie (*#1234#) gebruik je? Wie weet maakt dat nog wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spidertje
spidertje schreef op zondag 09 januari 2005 @ 15:24:
[...]

Ik voer precies dezelfde acties uit maar loopt vast bij Java download scherm. Firewall staat helemaal uit en ik merk hierbij geen enkel verschil. Wat voor firmware versie (*#1234#) gebruik je? Wie weet maakt dat nog wat.
Ik heb inmiddels gevonden. Veilige bluetooth verbinding op foon moet ook uit staan. Jee wat omslachtig allemaal... maar het werrukt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hm ook een paar keer geprobeerd maar hij loopt steeds vast maar een vragje waar kun je goeie spellen halen voor de d-500?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2005 @ 15:41:
Ik heb hm ook een paar keer geprobeerd maar hij loopt steeds vast maar een vragje waar kun je goeie spellen halen voor de d-500?
ehmz read??
spidertje schreef op zondag 09 januari 2005 @ 12:58:
[...]

Hier staan enkele Java games: ...
;)

[ Voor 2% gewijzigd door Korakal op 12-01-2005 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2005 @ 15:41:
Ik heb hm ook een paar keer geprobeerd maar hij loopt steeds vast
Ditto hier, ik ben blij dat het de phone van m'n ex is en dat ik weer zo verstandig was om een Nokia te kopen. Zooi...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aaaaaaah m'n vriendin was net aan het smsen, toen het beeld in 1 keer bleef hangen.
Nu doet het beeld helemaal niks meer!!!!!! Geluid doet het nog wel en kan ook naar toestel bellen, maar beeld is gewoon helemaal wit(licht wel op en dimt weer) !!!!! Iemand een tip? of kapot?
Batterij eruit enz... heb ik allemaal a l geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
heb je al de resetcode geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo luitjes!

Ik heeft een vraag die iemand hier misschien wel kan beantwoorden.

Maart loopt mijn abo af en die wil ik nu met een jaar verlengen, zou het mogelijk zijn om dan meteen de samsung te krijgen of geven ze die pas aan je mee als je abo afloopt, voor mij in Maart dus... Ik hoop natuurlijk dat ze hem meteen meegeven, maar betwijfel het.

Weet iemand dit toevallig, kan niet naar de winkel of bellen omdat het zondag is :P

En kan je een mp3 ringtone als wekker instellen?

Greets Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjerk_de_boer
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
dit hoort niet helemaal in dit topic. Maar de meeste winkels geven hem meteen mee zodra zij een bevesteging van de provider hebben van de verlenging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen,

ik heb sinds vorige week dus ook de D500. Prachtige telefoon maar ik heb een probleempje...

Als ik een sms verstuur verschijnt er bij mij in het beed de mededeling " oproep geblokkeerd". Mijn smsjes komen trouwens ook niet aan.

Wie o wie kan mij hierbij helpen? Is het een instelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij verschijnt er maar geen nieuwe binnenkomende seriele verbinding :S
Ook niet als ik bij 'mijn bluetoorhlocaties' eerst een seriele verbinding maak, voordat ik de codes op de telefoon invoer. Bij bluetootheigenschappen staat deze overingens op com4 ingesteld. Heeft dat er wellicht iets mee te maken?
Ik heb al 3 x alle stappen opnieuw gevolgd maar het werk niet :X
Iermand enig idee???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je om een abbo bij HI af te sluiten 18 zijn?? Ik kan het nergens vinden op hun site, maar word ook over 2 maanden al 18 dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjerk_de_boer
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Bij elke provider moet je 18 zijn om een abonnement af te sluiten. De enige uitzondering hierop is Orange. Hier kan je vanaf je 16e een abonnement afsluiten. Je moet dan wel een toestemmingsbrief laten tekenen door je ouder/verzorgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tjerk_de_boer schreef op zondag 09 januari 2005 @ 19:12:
Bij elke provider moet je 18 zijn om een abonnement af te sluiten. De enige uitzondering hierop is Orange. Hier kan je vanaf je 16e een abonnement afsluiten. Je moet dan wel een toestemmingsbrief laten tekenen door je ouder/verzorgen
Klote dan moet ik nog bijna 2 maanden w88 :S. Of ik moet hem met orange bestellen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan niemand me helpen? zie bovenstaand bericht

thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2005 @ 19:23:
kan niemand me helpen? zie bovenstaand bericht

thanx
Rustig aan, er kan vast wel iemand je hier helpen, maar er zijn geen honderden mensen tegelijk die dit topic in 20 minuten lezen ;). Btw kan je dit probleem niet bter gewoon met de helpdesk van je provider oplossen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, ok ok ik doe rustig aan. Ben op dit moment behoorlijk ziek door ene longontsteking dus kan de deur niet uit en praten is ook niet helemaal ok.

Dus ik dacht..laat ik het hier eens proberen..

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
welk abbo heb je cor24?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
ik heb een vraagje! mijn aboo loopt af en nu wil deze tel halen. maar ik wil een een jarig abbo hebben en er dan zo weinig mogelijk voor betalen, het liefst niks! het abbo mag zo rond de 40 euro kosten. het goedkoopste wat ik tegen kwam is van mijn huidige provider orange voor orange 42.50 p/m en dan moet ik 119.95 bij betalen. opzich geen probleem maar weet iemand een goekopere voor een vergelijkbare abbo prijs?! heb al overal gekeken maar dan zitten ze meestal voor een jaar en dat type in de 200euro! vast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spidertje
DaannO schreef op zondag 09 januari 2005 @ 20:07:
ik heb een vraagje! mijn aboo loopt af en nu wil deze tel halen. maar ik wil een een jarig abbo hebben en er dan zo weinig mogelijk voor betalen, het liefst niks! het abbo mag zo rond de 40 euro kosten. het goedkoopste wat ik tegen kwam is van mijn huidige provider orange voor orange 42.50 p/m en dan moet ik 119.95 bij betalen. opzich geen probleem maar weet iemand een goekopere voor een vergelijkbare abbo prijs?! heb al overal gekeken maar dan zitten ze meestal voor een jaar en dat type in de 200euro! vast bedankt
Via Samsungcenter kun je iets voordeliger uit zijn wellicht: http://www.telecomvergeli...m_abo_id=126&sms_abo_id=1

Wel is het zo dat de tarieven van T-Mobile binnen een week worden gewijzigd. Worden over het algemeen iets verlaagd maar bellen buiten de bundels wordt duurder.

- Buiten de bundel bel je standaard € 0,22 per minuut, ongeacht welke bundel je hebt.
- SMS versturen naar het buitenland gaat NIET meer uit de SMS-bundel, maar kost voortaan € 0,29 per bericht
- Als je nu nog een oude T-Mobile (dus geen relax) en je verhoogt je SMS-bundel, dan moet je ook je prijsplan aanpassen naar Relax 2005
- Als je je belminuten verhoogt en je hebt nog geen Relax dan stap je automatisch over op Relax 2005 EN moet je ook je SMS-bundel aanpassen naar Relax 2005
- Als je al Relax 2004 hebt geldt dit allemaal niet
- De hele zooi gaat live vanaf 17 januari 2004
- De informatie is verkrijgbaar via T-Mobile Klantenservice vanaf 10 januari.
- 20 januari start een grootscheepse reclamecampagne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
spidertje schreef op zondag 09 januari 2005 @ 20:17:
[...]

Via Samsungcenter kun je iets voordeliger uit zijn wellicht: http://www.telecomvergeli...m_abo_id=126&sms_abo_id=1

Wel is het zo dat de tarieven van T-Mobile binnen een week worden gewijzigd. Worden over het algemeen iets verlaagd maar bellen buiten de bundels wordt duurder.

- Buiten de bundel bel je standaard € 0,22 per minuut, ongeacht welke bundel je hebt.
- SMS versturen naar het buitenland gaat NIET meer uit de SMS-bundel, maar kost voortaan € 0,29 per bericht
- Als je nu nog een oude T-Mobile (dus geen relax) en je verhoogt je SMS-bundel, dan moet je ook je prijsplan aanpassen naar Relax 2005
- Als je je belminuten verhoogt en je hebt nog geen Relax dan stap je automatisch over op Relax 2005 EN moet je ook je SMS-bundel aanpassen naar Relax 2005
- Als je al Relax 2004 hebt geldt dit allemaal niet
- De hele zooi gaat live vanaf 17 januari 2004
- De informatie is verkrijgbaar via T-Mobile Klantenservice vanaf 10 januari.
- 20 januari start een grootscheepse reclamecampagne
oke dan bedankt! maar hoe werkt dit dan? ik betaal aan de schop 40 per maand en dat is afbetaling van tel en abbo ofzo?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op zondag 09 januari 2005 @ 20:24:
oke dan bedankt! maar hoe werkt dit dan? ik betaal aan de schop 40 per maand en dat is afbetaling van tel en abbo ofzo?!
Nee, je betaald € 29,50 per maand voor 225 minuten (geen sms) en € 129 voor de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niemand die Samsung wil ruilen tegen Sharp GX30 ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thanks man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand waar ik de sgh-d500 goedkoop los kan kopen?

Ik kan em via m'n werk voor 359 euro kopen, heeft iemand een goedkoper alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
pricewatch: Samsung D500

hier zijn de goedkoopste dus je kan hem btr via je werk krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2005 @ 21:02:

Ik kan em via m'n werk voor 359 euro kopen, heeft iemand een goedkoper alternatief?
Nou, dat zal ik gelijk doen als ik jou was, denk niet dat je 'm goedkoper gaat krijgen, zie ook de Pricewatch

Edit: Beetje laat..

[ Voor 5% gewijzigd door ®Otto op 09-01-2005 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiznit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-10-2024
Ik ga hier binnekort ook maar wat posten....

Ik heb via marktplaats mijn Sony Ericsson P910i te ruil aangeboden tegen de Samsung D500...
(circa 18:00 heb ik het op marktplaats gezet, tis nu al rond)

Woensdag krijg ik 'm..

:D

Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos
  • Laatst online: 11-06 17:10

Nikooos

huizenlol.nl

jaaaaa!!! vandaag eindelijk mijn d-500 opgrhaald!!!

ik wil uiteindelijk mijn firmware gaan veranderen want ik heb nu de firmware van orange erop, maar is het zo dat je in die firmware van orange geen foto's aan je contactpersonen kan toevoegen?

als ik bij een foto doe: instellen > nummerweergave.. dan geeft hij aan "leeg" :?

edit: heb het al door.. moest ff mijn nummer van mijn sim naar mijn telefoon verplaatsen :D

[ Voor 16% gewijzigd door Nikooos op 09-01-2005 22:18 ]

Huizenlol.nl - Lol met huizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Backstage schreef op zondag 09 januari 2005 @ 22:11:
Ik ga hier binnekort ook maar wat posten....

Ik heb via marktplaats mijn Sony Ericsson P910i te ruil aangeboden tegen de Samsung D500...
(circa 18:00 heb ik het op marktplaats gezet, tis nu al rond)

Woensdag krijg ik 'm..

hmz leuke ruil, waarom ruilde je die?? :S:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
:S nu heb ik alles ingesteld voor me WAP en dan zegt ie
FOUT server reageert niet

ik hoop dat het niet aan mij ligt :(
ik heb tmobile btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiznit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-10-2024
Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2005 @ 22:16:
[...]

hmz leuke ruil, waarom ruilde je die?? :S:S
Waarom ?

Tja, dat vraagt mijn vriendin zich ook af....
Kan het haar ook niet uitleggen..

Maar ik zal een poging wagen.
De SE-P910i is natuurlijk veel uitgebreider, meer opties, heb een 512MB Pro Duo kaartje
erbij, dus een paar cd's er op is geen probleem, en dan houd je nog genoeg over...
Tis de kleinste in zijn soort MET een Touchscreen...

Maar een maat van heeft gister de D500 gehaald,,.....ik had 't niet meer....
Hebbu hebbu hebbu ;)
De D500 is vergeleken met mijn SE relatief klein, vette camera, BT,.....geil gewoon _/-\o_

En ik wist wel dat ik de SE-P910 snel kwijt zou zijn als ik heb te koop of te ruil aan
zou bieden, want hij stond te koop voor 425, -- of te ruil.......

Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Backstage schreef op zondag 09 januari 2005 @ 22:26:
[...]

Waarom ?

Tja, dat vraagt mijn vriendin zich ook af....
Kan het haar ook niet uitleggen..

Maar ik zal een poging wagen.
De SE-P910i is natuurlijk veel uitgebreider, meer opties, heb een 512MB Pro Duo kaartje
erbij, dus een paar cd's er op is geen probleem, en dan houd je nog genoeg over...
Tis de kleinste in zijn soort MET een Touchscreen...

Maar een maat van heeft gister de D500 gehaald,,.....ik had 't niet meer....
Hebbu hebbu hebbu ;)
De D500 is vergeleken met mijn SE relatief klein, vette camera, BT,.....geil gewoon _/-\o_

En ik wist wel dat ik de SE-P910 snel kwijt zou zijn als ik heb te koop of te ruil aan
zou bieden, want hij stond te koop voor 425, -- of te ruil.......
Mjah ik snap het wel een btje, maaruh maar BT had die SE ook al toch?? Maaruh veel mensen zullen je voor gek verklaren :P. Het ligt er natuurlijk maar net aan waar je voor gaat ;) design of veel meer opties. Ik zou maybe ook eerder de D500 halen dan de 910 voor dezelfde prijs. ennuh
met geil gewoon ben ik het volkomen eens _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op zondag 09 januari 2005 @ 21:19:
pricewatch: Samsung D500

hier zijn de goedkoopste dus je kan hem btr via je werk krijgen...
Thanks, ik vind het nogsteeds een hoop geld maar bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2005 @ 13:52:
[...]

Ik had eerst ook CEDK2, nu D500CEDL6
Geen idee of synchroniseren met Outlook wel zou werken, gebruik ik niet namelijk ;)
Synchroniseren gaat ook met CEDK2 in ir-mode, ga binnenkort een BT-dongle halen en kijken of dat ook werkt. Wat ik echter interessant vind is aangezien je een nieuwe firmware hebt, kloppen de weeknummers nu in 2005 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2005 @ 19:08:
Bij mij verschijnt er maar geen nieuwe binnenkomende seriele verbinding :S
Ook niet als ik bij 'mijn bluetoorhlocaties' eerst een seriele verbinding maak, voordat ik de codes op de telefoon invoer. Bij bluetootheigenschappen staat deze overingens op com4 ingesteld. Heeft dat er wellicht iets mee te maken?
Ik heb al 3 x alle stappen opnieuw gevolgd maar het werk niet :X
Iermand enig idee???
Ik zit met precies hetzelfde probleem. COM1 (zoals beschreven) heb ik ook geprobeerd werkt ook niet. Wat ik wel anders heb is het aantal bits per sec. moet zijn 115200 maar ik kan maar 9600 kiezen dus dat is wel veel trager. Iemand een idee hoe ik het kan veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steelo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-03 22:29

Steelo

040 - Ole Ole Ole

Ik heb het nog niet in de topics terug kunnen vinden, maar ik vraag me het volgende af...
Als ik zeg maar een ringtone wil kiezen (bij inkomende oproepen) en een ringtone instel kan je het zeg maar op de volgende 3 manieren instellen; melodie, eerst trillen en dan melodie of alleen trillen
de optie die er jammer genoeg niet bijstaat is melodie en trillen TEGELIJK...
weet iemand of ik deze optie via 1 of andere manier kan instellen....???
het rare is dat sommige mmf bestanden die bij je samsung zijn geleverd wel zowel geluid hebben als trillen..(dus wel tegelijk)
Ik vind het namelijk wel een minpunt...als ik naar muziek luister (koptelefoon) wanneer ik onderweg ben, dan moet ik hem wel op trillen en dan melodie zetten...omdat ik bij melodie niks hoor en ik geen zin heb om wanneer ik muziek zit te luisteren hetgene op eerst trillen (of alleen trillen) en daarna melodie instellen...het is ook irritant omdat je hem zo onnodig 2 of 3x laat overgaan zonder het door te hebben (wanneer ie alleen op melodie staat, hij trrilt dan niet he)

Ltrz,....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:05

Sandyman538

SandstorM [148839]

Als je ook maar de kleinste moeite had genomen om dit topic een heel klein beetje door te nemen, dan was je er al heel vlot achter gekomen, dat dit dus inderdaad een minpunt is van de D500... En dat het tegelijk trillen en melodie dus niet mogelijk is.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

haha het doornemen van dit topic zou minder moeite zijn geweest dan je verhaaltje zo hier neer te zetten hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chi5
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 18:02
Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2005 @ 21:02:

Dat is zowat 100 euro goedkoper dan ergens anders. Waar werk je dan als ik vragen mag? Voor die prijs zou ik er ook wel een willen.... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2005 @ 17:42:
Aaaaaaah m'n vriendin was net aan het smsen, toen het beeld in 1 keer bleef hangen.
Nu doet het beeld helemaal niks meer!!!!!! Geluid doet het nog wel en kan ook naar toestel bellen, maar beeld is gewoon helemaal wit(licht wel op en dimt weer) !!!!! Iemand een tip? of kapot?
Batterij eruit enz... heb ik allemaal a l geprobeerd.
lees mijn eerdere posts eens. Ik heb eenzelfde probleem, kon alleen ook niet gebeld worden, etc.
Weggebracht naar Solid Vision, en die hebben het opgelost met nieuwe firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 00:14:
[...]

Synchroniseren gaat ook met CEDK2 in ir-mode, ga binnenkort een BT-dongle halen en kijken of dat ook werkt. Wat ik echter interessant vind is aangezien je een nieuwe firmware hebt, kloppen de weeknummers nu in 2005 ?
Yup.
In 2004 telt hij 31 dec als week 53, maar in 2005 begint hij bij 1 januari bij week 1
'04-w53 is dus dezelfde week als '05-w1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan ik mp3 ontvangen via bluethoot van een nokia (6230 volgens mij)

hij heeft ook bluethooth en mp3 enzzz

maar kan ik dat ontvangen als hij dat naar mij toe stuurd

zo ja waar komt dat dan terecht

sinds zaterdag in bezit en bevalt mij goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chi5 schreef op maandag 10 januari 2005 @ 02:16:
[...]

Dat is zowat 100 euro goedkoper dan ergens anders. Waar werk je dan als ik vragen mag? Voor die prijs zou ik er ook wel een willen.... :9~
BCC, maar het is een personeels prijs, sorry... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 10:25:
kan ik mp3 ontvangen via bluethoot van een nokia (6230 volgens mij)

hij heeft ook bluethooth en mp3 enzzz

maar kan ik dat ontvangen als hij dat naar mij toe stuurd

zo ja waar komt dat dan terecht

sinds zaterdag in bezit en bevalt mij goed
Ja, mp3 komt terecht bij Music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zelf ook de D500 (D500CEDK2) en vraag mijn af of er al wat bekend is met de update voor de weeknummers ? ik las dat er een update was naar versie D500CEDL6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
waar kan je je firmware (kosten?) updaten dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lees ff terug, ik heb CEDL6, en 2005 begint op 1 januari gewoon met week 1

Was een gratis update bij Solid Vision; omdat ik software problemen had, hebben ze nieuwe firmware erop gezet

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2005 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dajuan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-12-2024
en je kan je firmware niet updaten via internet ofzo? Iets wat wel kan met mn mp3 speler bijvoorbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 11:45:

Was een gratis update bij Solid Vision; omdat ik software problemen had, hebben ze nieuwe firmware erop gezet
Jou software problemen waren alleen maar dat hij af te toe opnieuw opstarte?
Zie je nog veranderingen in de firmware?

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, de mijne hing echt.
Kreeg alleen het opstartscherm te zien, en het licht ging uit en aan om de 20-30 seconden. Reageerde verder nergens op.

Qua functionaliteit heb ik niet veel kunnen ontdekken.
Er zijn een aantal plaatjes en geluidjes bijgekomen, "geweldig" in de wereldklok is veranderd naar Almaty, week 1 in 2005 begint op 1 januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 11:45:

Zou je ff uit kunnen leggen wat solid vision precies is?? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 13:29:

Qua functionaliteit heb ik niet veel kunnen ontdekken.
Er zijn een aantal plaatjes en geluidjes bijgekomen, "geweldig" in de wereldklok is veranderd naar Almaty, week 1 in 2005 begint op 1 januari.
Aan de weeknummers is dus niets veranderd?? gemiste kans van Samsung!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

ik dacht dat solid vision het/de (?) repaircentre van samsung nederland was, want ze verkopen toch niets? of wel?

maargoed, weet iemand nog adressen waar je met je samsung d500 GRATIS je f/w kan laten updaten? (ongeacht waar je hem gekocht hebt dus)

en wat kan je opgeven als ze vragen waarom je wilt updaten? met andere woorden: wat zijn de bugs en met welke f/w versie had je die?

vragen zijn gericht op iedereen

[ Voor 5% gewijzigd door randje op 10-01-2005 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkyDoodle
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-07-2024
zijn er al tafelladers e.d. te krijgen voor mijn d500? :) of alleen van die hoerige reisladers..

HT-addict in spe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 13:52:
[...]

Aan de weeknummers is dus niets veranderd?? gemiste kans van Samsung!!
ik zie het probleem niet.
in 2004 valt 31 december in week 53, maar als je doorscrollt naar Januari 2005, dan is diezelfde week waar 1 januari in valt "Week 1"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 14:03:
[...]

ik zie het probleem niet.
in 2004 valt 31 december in week 53, maar als je doorscrollt naar Januari 2005, dan is diezelfde week waar 1 januari in valt "Week 1"
Het probleem is dat 1 en 2 januari niet week 1 is maar nog steeds week 53. Week 1 begint dus op maandag 3 januari. De weeknummers schuiven dus allemaal 1 op in dit geval en dat is NIET juist. Als je met weeknummers werkt bv bij afleveringen van goederen, dan rekent dat dus verkeerd. Dat is het probleem, snap??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

snap ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Laatst online: 01-09 22:51
I know, I know, de D500 kan niet trillen en melodie afspelen tegelijkertijd :). Dat is mij volkomen duidelijk, heb met plezier dit hele topic en mobile-review gelezen... Mij interesseert het ook geen moer of hij dit tegelijkertijd kan of niet, persoonlijk wil ik mensen om mij heen niet storen (in OV of elders) met een vaag ringtone en dan ook nog eens storen met een "urenlang" gesprek :9.

Maar het kwam al eerder voorbij dat, net zoals bij Nokia je een "tril"-lijntje hebt in je MIDI, je voor MMF bestand ook zo'n "tril"-lijntje kan instellen. Dus mijn (logische?) conclusie hieruit is dat als je dus zo'n MMF bestand hebt, hij dus wel kan tegelijkertijd kan trillen en melodie afspelen :?.

Ben ik nu aan het brallen of zit hier enige logica in?

[ Voor 20% gewijzigd door InsjaHH op 10-01-2005 14:34 ]

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InsjaHH schreef op maandag 10 januari 2005 @ 14:33:
. . . Dus mijn (logische?) conclusie hieruit is dat als je dus zo'n MMF bestand hebt, hij dus wel kan tegelijkertijd kan trillen en melodie afspelen :?.

Ben ik nu aan het brallen of zit hier enige logica in?
Klopt hoor!! er zijn muziekbestandjes en die staan al op de phone die en geluid en trillertjes hebben alleen zijn dat niet van die moderne geluidjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 14:58:
[...]

Klopt hoor!! er zijn muziekbestandjes en die staan al op de phone die en geluid en trillertjes hebben alleen zijn dat niet van die moderne geluidjes.
Valt wel redelijk mee..
Kijk hiereens bijvoorbeeld:
http://www.howardforums.c...1a393a944&threadid=156903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychonikeo schreef op zondag 09 januari 2005 @ 22:14:
jaaaaa!!! vandaag eindelijk mijn d-500 opgrhaald!!!

ik wil uiteindelijk mijn firmware gaan veranderen want ik heb nu de firmware van orange erop, maar is het zo dat je in die firmware van orange geen foto's aan je contactpersonen kan toevoegen?

als ik bij een foto doe: instellen > nummerweergave.. dan geeft hij aan "leeg" :?

edit: heb het al door.. moest ff mijn nummer van mijn sim naar mijn telefoon verplaatsen :D
vraagje,welke datakabel heb je nodig of welke werkt er met de D500,werkt de code ook op de orange versie?Want dan ga ik de mijne ruilen voor een orange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
Ah dat is mooi. Dus het "kan" op zich wel dat trillen en melodie afspelen, mits je over de "goede" MMF bestand beschikt.

Nu heb ik zelf nog geen enkele ervaring met Samsung telefoons, maar kun je ook gewoon polyfone MIDI files binnenhalen (krijgen, betalen, downloaden via wap, hoe je 't wil noemen) en deze gebruiken? Iedereen heeft het over die speciale MMF bestanden, maar ik dacht dat de D500 o.a. polyfone en monotone MIDI, MP3 kan "afspelen" als ringtone.

Want ik ken een goede website die polyfone ringtones aanbiedt en vrijwel altijd beschikken over die "tril"-lijn en deze inderdaad met trillen afspeelt in mijn, op dit moment in reparatie, N6610.

Of gaat het hier over speciale MIDI bestanden met zo'n "speciaal tril"-lijntje dat het trillen veroorzaakt enkel bij Nokia telefoons :?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
nee hoor, net die website gechecked met ringtones die tijdens ringen ook trillen :P
werkt ook voor de D500

en als we nu sms tones ook zelf in kunnen stellen................ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
Mouki_9 schreef op maandag 10 januari 2005 @ 15:38:
nee hoor, net die website gechecked met ringtones die tijdens ringen ook trillen :P
werkt ook voor de D500
Geldt dat tevens voor polyfone MIDI ringtones die een "tril"-lijntje bevatten? Ik neem aan van wel, tenzij het zoals ik eerder zei iets "speciaals" is voor enkel Nokia telefoons. Site waarvan ik zeker weet dat hij deze polyfone MIDI ringtones aanbiedt met trillen.

Het verschil tussen MMF en MIDI is mij niet compleet duidelijk, maar daar ga 'k eens op googlen. Mocht iemand 't in 1 regel kunnen uitleggen; ik sta open voor antwoorden :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos
  • Laatst online: 11-06 17:10

Nikooos

huizenlol.nl

Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 15:30:
[...]

vraagje,welke datakabel heb je nodig of welke werkt er met de D500,werkt de code ook op de orange versie?Want dan ga ik de mijne ruilen voor een orange
nou dat weet ik ook nog niet.. dat zal vast iemand anders in dit forum wel weten. Ik ben nu nog te druk met spelen met mijn D500.. Ik heb ook een orange namelijk en die code dat weet ik ook nog niet..

Huizenlol.nl - Lol met huizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een vraagje hoe kun je de opgenome (D500) videos op je PC laten afspellen want als ik hm naar mijn computer stuur dan pakt de windows media player niet die heeft een andere code nodig om te kunnen afspellen heeft iemand die code al? of heb je iets anders nodig??

alvast bedankt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurenzzz
  • Laatst online: 11-09 20:11
Ghostface schreef op zondag 09 januari 2005 @ 10:12:
Het is gelukt Games erop zetten via Bluetooth

Maakt een nieuwe virtule poort aan met hetzelfde com poort nr als je bt seriele poort

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

let daar op welke account toegang heeft en (ik heb zelf veilige verbinding uit staan)
in toestel en bij het maken van die pooort !

dan via quick connect van je bluetooth : seriele bluetooth poort

dan voer je de code in #*536963# , java , others disabled

dan druk op c terug naar standby scherm van je d500

dan voer je in #*5737425# keuze 1 en nog eens keuze 1 , bij liep het toestel een aantal keer
vast maar opeens pakte hij hem op ! en dat scherm open laten staan !!

[afbeelding]
[afbeelding]

als je dat heb gedaan zal in je netwerk omgeving worden aangegeven dat er een connectie is via de eerder aangemaakte poort !! als er geen verbinding aangegeven , moet je opnieuw beginnen !

dan de uploader opstarten te downloaden van http://malschaun.at.interims.de/Uploader (opslaan als)

en de game selecteren , ik weet alleen niet of ik die link hier mag plaatsen !!! mod ??

en dan kies je voor serielle uploader in het menu van #*5737425# stap 2 en dan gaat er op het scherm een balkje lopen

[afbeelding]

en verschijnt de game op je d500 en start automatich op de eerste keer

ik heb prince of persia !

[afbeelding]
[afbeelding]

Have Fun

In het engels van een ander forum !!

1. make a virtuel new connection like the way the D500 PDF in earlier thread
2. Now connect the phone with your BT Software ( BT Neighborhood, search your phone and right kick / connect via seriell )
I think this is the impotent thing !!!!
3. When it say connected you have to put the java activationcode in the phone #*536963#, after you got the message press "C" ( you will get back to startpage of the D500 )
4. now put in Javacode #*5737425#, in this menu please type just ONCE "1" and "1" again ( If your D500 hangs, try again until it it works )
5. After you did this, you should see in the Networkwindow that a client is connected. If there is standing " no client is connected, you should start fom beginning again, because the Uploader will not work and your phone will hang if you try to upload. So it is realy importent to see your phone is connected as a CLIENT !!!!!
6. If your phone is connected, start Uploader, add a Game in the Software and then press "2" ( Seriell download ) on your D500 !
You will see that the Game in the Uploader software disappears and the Game starts on your D500
Aangezien de plaatjes niet echt meer werken, van welk forum heb je dat af?
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let bij het posten van links goed op de policy m.b.t. midlets; veel sites bevatten niet-toegestaan materiaal! Het posten van deze links levert Officiële Waarschuwingen op.
Verder is elke vraag of hulp bij unlocken hier ongewenst.