Het Samsung SGH-D500 topic (deel 2)

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.981 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 16:35:
een vraagje hoe kun je de opgenome (D500) videos op je PC laten afspellen want als ik hm naar mijn computer stuur dan pakt de windows media player niet die heeft een andere code nodig om te kunnen afspellen heeft iemand die code al? of heb je iets anders nodig??

alvast bedankt 8)
Ooit van Afbeeldingslocatie: http://www.google.nl/images/logo_sm.gif gehoord?

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
kan je bij deze tel ook `zien`wie je belt of dat niet? en dat kleine boxje krijg je dat bij elke erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-09 15:48
heb gemerkt dat ik geen wav. bestandjes kan ontvangen.
nep hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

DaannO schreef op maandag 10 januari 2005 @ 18:16:
kan je bij deze tel ook `zien`wie je belt of dat niet? en dat kleine boxje krijg je dat bij elke erbij?
Ja je kunt een foto bij een contact persooon zetten. En die Sound Mate krijg je erbij ja.
superpolm schreef op maandag 10 januari 2005 @ 18:27:
heb gemerkt dat ik geen wav. bestandjes kan ontvangen.
nep hoor.
Waarom zou je dat willen als je mp3 hebt???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
ow nog een klein vraagje: wanneer komt de zilvere versie uit dan?! thanks ik ga hem denk ik deze week halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
Gutteguttegut schreef op maandag 10 januari 2005 @ 18:43:
[...]
Ja je kunt een foto bij een contact persooon zetten. En die Sound Mate krijg je erbij ja.

[...]
Waarom zou je dat willen als je mp3 hebt???
iemand die ik ken heeft een vette ringtone (wav.)
vandaar. dat ie em niet kan afspelen ok, maar helemaal
niet ontvangen. vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
superpolm schreef op maandag 10 januari 2005 @ 18:47:
[...]

iemand die ik ken heeft een vette ringtone (wav.)
vandaar. dat ie em niet kan afspelen ok, maar helemaal
niet ontvangen. vreemd
naar je pc overzetten en omzetten naar mp3 dan :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
__REMCO__ schreef op maandag 10 januari 2005 @ 18:54:
[...]

naar je pc overzetten en omzetten naar mp3 dan :*)
dat zou hij moeten doen ja. maar ik wil t gewoon in 1x !
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem net ook besteld via de hi shop, met 20 euro abbo, hoop dat ik hem vrijdag, maybe zaterdag heb eigenlijk, maar zal wel niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb em vandaag gekocht! :D Heel mooi toetsel!

Ik wil alleen graag de smsjes van m'n sim naar het telefoon geheugen kopieren, weet iemand of en zoja hoe dat kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 19:10:
Ik heb em vandaag gekocht! :D Heel mooi toetsel!

Ik wil alleen graag de smsjes van m'n sim naar het telefoon geheugen kopieren, weet iemand of en zoja hoe dat kan?
moet je bij de opties van t bericht kiezn voor doorverbinden. Dan zet ie ze over naar de telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
superpolm schreef op maandag 10 januari 2005 @ 19:03:
[...]

dat zou hij moeten doen ja. maar ik wil t gewoon in 1x !
:)
je meot eens weten wat ik wil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

__REMCO__ schreef op maandag 10 januari 2005 @ 19:19:
[...]

moet je bij de opties van t bericht kiezn voor doorverbinden. Dan zet ie ze over naar de telefoon
Thanks maar het lukt helaas niet want doorverbinden is grijs dus ik kan het niet kiezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 19:23:
[...]

Thanks maar het lukt helaas niet want doorverbinden is grijs dus ik kan het niet kiezen...
dan staat dat smsje al op je telefoon. Je kunt er 15 (tenminste bij mij) opslaan op de sim en daarna gaat de rest automatisch naar je telefoon. Je kunt zien of ie al op je telefoon geheugen staat door t smsje te openen en dan staat er links boven in onder de datum een enveloppe (open) en of een plaatje van een simkaart of een telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

__REMCO__ schreef op maandag 10 januari 2005 @ 19:30:
[...]

dan staat dat smsje al op je telefoon. Je kunt er 15 (tenminste bij mij) opslaan op de sim en daarna gaat de rest automatisch naar je telefoon. Je kunt zien of ie al op je telefoon geheugen staat door t smsje te openen en dan staat er links boven in onder de datum een enveloppe (open) en of een plaatje van een simkaart of een telefoon.
Dom van mij, je hebt gelijk.
Dat sms dat ik probeerde was een smsje dat ik heb gekregen op m'n nieuwe toestel!

Is iemand gelukt bestanden via de MS bluetooth dongle van de MS wireless desktop pro bluetooth naar de D500 te sturen?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2005 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:15

Sandyman538

SandstorM [148839]

Heeft er iemand al een messenger progje aan de praat op de D500? Heb TipicME geprobeerd, maar als hij wil connecten blijft ie op 0% staan. Misschien iets fout in de instellingen ofzo?

Provider is Orange, en ik heb ook nog eens orange world. Iemand?

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laurenzzz schreef op maandag 10 januari 2005 @ 17:09:
[...]

Aangezien de plaatjes niet echt meer werken, van welk forum heb je dat af?
Ja graag svp de fotos ergens anders linken maar ik krijg me serieel poort niet ingestelt op com1 alleen op com 1/2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:54
Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 20:03:
[...]

Ja graag svp de fotos ergens anders linken maar ik krijg me serieel poort niet ingestelt op com1 alleen op com 1/2
Kan het forum niet meer weer vinden waar ik het vandaan had, maar misschien kom je hier iets verder mee (is wel in het Duits), heb 't overigens gevonden op dit forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 19:34:
[...]

Is iemand gelukt bestanden via de MS bluetooth dongle van de MS wireless desktop pro bluetooth naar de D500 te sturen?
ja! nou, ik heb hier een logitech wireless bluetooth hub met tb en muis, en pakt de foon ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-09 22:56
Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 16:35:
een vraagje hoe kun je de opgenome (D500) videos op je PC laten afspellen want als ik hm naar mijn computer stuur dan pakt de windows media player niet die heeft een andere code nodig om te kunnen afspellen heeft iemand die code al? of heb je iets anders nodig??

alvast bedankt 8)
Afspelen in Quicktime :)
En Cool topic dude 8)
DaannO schreef op maandag 10 januari 2005 @ 18:16:
Jah, je kan zien wie er belt. Dat boxje (SoundMate) zit erbij.

[ Voor 3% gewijzigd door Wicked_Wy op 10-01-2005 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan niet wappen!

ik heb hi en bij bij de browser instellingen hetzelfde neergezet als wat er eerst werd gezegt bij ging maar er staat nog steeds verbinding mislukt en ik kan ook geen mms ontvangen?

anybody help me!! please

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2005 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Ik heb via 313 mijn GPRS van HI geactiveerd.
Heeft iemand de juiste instellingen voor GPRS en/of GSM bij wie het nu werkt?

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zelfde vraag dus 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik nu toch heb meegemaakt..... Ik krijg een smsje van mijn vriendin uit Parijs maar er staat erbij dat het afkomstig is van een vriend van me :? echt weird........

Trouwens iemand een oplossing voor mijn probleem om een seriele verbinding te maken? Ik krijg maar niet te zien op mijn PC dat er een incoming connection komt. Ik bedoel dus het overzenden van java dmv BT. Ik word er bijna wanhopig van, heb al alles geuninstalled en weer geinstalleerd. Ben nu bijna bij het punt beland om Win2k opnieuw erop te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindaloca
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-02-2009
Heb vandaag 3 sms'jes ontvangen, plots waren de 3 sms'jes die ik daarvoor al had ontvangen niet meer te lezen; ik zag alleen maar vierkantjes ipv tekst!
Aangezien dat volgens mij niet normaal was, leek het mij logisch om mn telefoon uit te zetten in de hoop dat ie de sms'jes daarna weer normaal zou weergeven. Maar nadat ik hem uit en weer aan zet, zijn die laatste 3 berichten verdwenen! Heeft iemand anders al iets soortgelijks meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen,

Sinds kort ben ik ook in het bezit van de D500. Ik heb een prepaid kaartje van Telfort. Ik kan echter met geen mogelijkheid wappen. Ik heb diverse malen de klantenservice van Telfort gebeld en ben zelfs naar een Telfort shop geweest. Ook daar kregen ze het niet aan de praat. Wellicht heeft iemand wel de kennis en wijsheid om ervoor te zorgen dat ik kan wappen. Ik kan trouwens ook niet mmssen !!!
Alvast bedankt.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zitten er wel al standaard wapintellingen in je telefoon? (als het goed is moeten er 5 providers al standaard in staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 08:48:
Zitten er wel al standaard wapintellingen in je telefoon? (als het goed is moeten er 5 providers al standaard in staan)
Die instellingen zitten er inderdaad standaard op maar het werkt toch niet.........:-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
weet iemand wanneer ik mijn D500 kan verwachten? ik had hem Vrijdag besteld, zaterdag morgen rond 09:00 uur een bevestiging gehad... voor de rest nog niks :(
dit bij de Hi Shop met een Hi25 abbo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
Imperium schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 09:27:
weet iemand wanneer ik mijn D500 kan verwachten? ik had hem Vrijdag besteld, zaterdag morgen rond 09:00 uur een bevestiging gehad... voor de rest nog niks :(
dit bij de Hi Shop met een Hi25 abbo..
denk dat je met dit soort vragen beter bij de Hi shop terecht bent. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi
Kan iemand mij vertellen hoe de sms editor werkt in d500? ik krijg geen andere woorden voorgesteld, maakt niet uit welke knoop ik druk. ik heb dus de nederlandse editor aan.
ook krijg ik geen hoofdletter aan automatisch na een punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:15

Sandyman538

SandstorM [148839]

Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 11:08:
hoi
Kan iemand mij vertellen hoe de sms editor werkt in d500? ik krijg geen andere woorden voorgesteld, maakt niet uit welke knoop ik druk. ik heb dus de nederlandse editor aan.
ook krijg ik geen hoofdletter aan automatisch na een punt.
Bij mijn toestel is een prachtige handleiding geleverd. Zal wel niet zo bij alle toestellen zijn..... :X 8)7 Maar dus. Als je een woord getypt hebt met T9 kun je daarna op 0 drukken voor een alternatief woord...

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 11:17:
[...]

Bij mijn toestel is een prachtige handleiding geleverd. Zal wel niet zo bij alle toestellen zijn..... :X 8)7 Maar dus. Als je een woord getypt hebt met T9 kun je daarna op 0 drukken voor een alternatief woord...
Bedankt - heb wel de handleiding, maar niet bij de hand nu, en was even aan het smssen... Maar dat hoofdletter krijg ik nog steeds niet na een punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 11:28:
[...]
... Maar dat hoofdletter krijg ik nog steeds niet na een punt.
Dat klopt zit er ook niet in..helaas...vind ik ook best een gemis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
krijg je er eigenlijk een oortje bij om je mp3s te kunnen beluisteren en handsfree te bellen of meot ik dat dan ook nog aanschaffen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

DaannO schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 12:36:
krijg je er eigenlijk een oortje bij om je mp3s te kunnen beluisteren en handsfree te bellen of meot ik dat dan ook nog aanschaffen?!
Er zit een stereo headset bij met microfoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Laatst online: 01-09 22:51
Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 08:01:
Hallo mensen,

Sinds kort ben ik ook in het bezit van de D500. Ik heb een prepaid kaartje van Telfort. Ik kan echter met geen mogelijkheid wappen. Ik heb diverse malen de klantenservice van Telfort gebeld en ben zelfs naar een Telfort shop geweest. Ook daar kregen ze het niet aan de praat. Wellicht heeft iemand wel de kennis en wijsheid om ervoor te zorgen dat ik kan wappen. Ik kan trouwens ook niet mmssen !!!
Alvast bedankt.........
Misschien helpt dit, want ik kan me iets vaags herinneren wat betreft wappen via Telfort.

Als het goed is, kan je dus verbinding maken met je aangemaakte WAP-instellingen. In plaats van meteen naar een wap-site te gaan, moet je ervoor zorgen dat je de wap-site van Telfort wil opvragen; telefoon "ziet" dat er nog geen verbinding is en maakt deze aan.

Heb het zelf ook meegemaakt, ik moest toen EERST naar Telfort wap-site en nadat ik daar ben geweest, kon ik zelf intikken welke wap-site ik wilde bezoeken.

Succes!

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pindaloca schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 04:16:
Heb vandaag 3 sms'jes ontvangen, plots waren de 3 sms'jes die ik daarvoor al had ontvangen niet meer te lezen; ik zag alleen maar vierkantjes ipv tekst! ...
Hey, dat heb ik ook gehad met die vierkantjes, maar daarna was mn geheugen vol, dus ik gooide een cd (1 mp3) weg, en ik zie staan dat ie nog steeds 0kb vrij heeft.
Ik dacht van nouja, foutje. Ik start opnieuw op en toen had ik hetzelfde probleem als Marcsnogwat. Hij gaat dus niet meer aan, ik krijg enkel een wit samsung scherm dat weer uit gaat na een aantal seconden.
Kheb hem zaterdag teruggebracht naar de orangeshop, nu moet ik 2 weken wachten waarschijnlijk. :'(

Ik kreeg daar trouwens een nokia 3310 als vervangend leentoestel met 20 euro borg betalen :( 8)7. Dat is toch van de gekke, kom ik daar mn toestel van 500 euro laten repareren, krijg ik een leentoestel wat nog niet eens de borg waard is :(. De lader deed het trouwens ook niet van die nokia, kga morgen terug en een beetje moeilijk dan dat dit geen service is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 14:01:
[...]

Hey, dat heb ik ook gehad met die vierkantjes, maar daarna was mn geheugen vol, dus ik gooide een cd (1 mp3) weg, en ik zie staan dat ie nog steeds 0kb vrij heeft.
Ik dacht van nouja, foutje. Ik start opnieuw op en toen had ik hetzelfde probleem als Marcsnogwat. Hij gaat dus niet meer aan, ik krijg enkel een wit samsung scherm dat weer uit gaat na een aantal seconden.
Kheb hem zaterdag teruggebracht naar de orangeshop, nu moet ik 2 weken wachten waarschijnlijk. :'(

Ik kreeg daar trouwens een nokia 3310 als vervangend leentoestel met 20 euro borg betalen :( 8)7. Dat is toch van de gekke, kom ik daar mn toestel van 500 euro laten repareren, krijg ik een leentoestel wat nog niet eens de borg waard is :(. De lader deed het trouwens ook niet van die nokia, kga morgen terug en een beetje moeilijk dan dat dit geen service is.
en daarom heb ik hem dus direct naar Solid Vision gebracht. Maandag gebracht, vrijdag klaar.
weliswaar geen leentoestel, maar iedereen heeft wel ergens een reserve liggen.
Had je eigenlijk ook moeten doen, was je waarschijnlijk ook van je Orange firmware af geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 07:38
eventjes iets heel anders.... het valt me op dat de meeste java games die je erop kan zetten standaard een kleinere resolutie hebben. Zijn er geen andere (samsung)phones waar je normaal beeld hebt bij een game?
valt dit zelf aan te passen? ik neem aan dat het gewoon java code is, dat je dan de resolutie zelf in kunt vullen?

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lukt me maar niet om easy studio 2.0 te laten synchroniseren met mijn D500.
Bestanden sturen lukt wel via het de in xp sp2 ingebouwde bluetooth ondersteuning.
Bij com poort 7 lijkt hij het te doen maar ik kan niet de telefoon laten synchroniseren, en bij de overige poorten geeft hij aan "kan poort niet openen: dit programma wordt overgeschakeld naar offline modus. Probeer later zelf de online modus in te schakelen"

Hoe schakel ik met de hand over naar online modus?

Heeft iemand nog tips voor mij wat op het goede spoor kan brengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 15:23:
Het lukt me maar niet om easy studio 2.0 te laten synchroniseren met mijn D500.
Bestanden sturen lukt wel via het de in xp sp2 ingebouwde bluetooth ondersteuning.
Bij com poort 7 lijkt hij het te doen maar ik kan niet de telefoon laten synchroniseren, en bij de overige poorten geeft hij aan "kan poort niet openen: dit programma wordt overgeschakeld naar offline modus. Probeer later zelf de online modus in te schakelen"

Hoe schakel ik met de hand over naar online modus?

Heeft iemand nog tips voor mij wat op het goede spoor kan brengen?
hoe ik het voor elkaar heb gekregen:
1 bluetooth donge geinstalleerd (onder apparaatbeheer staat ook de fabrikant van die dongle)
2 bij mijn sitecom blauwtand zat software erbij, hier had ik dus de optie om blauwtandapparaten te configureren.
3 als de services die beschikbaar zijn, zijn gedefinieerd, ga je naar het apparaat toe
4 my bluetooth places in je pc en find devices in range
5 eenmaal gevonden eerst pairen
6 rechtermuisknop connect serial (bij stap 3 gedefinieerd)
7 als je dan kijkt bij eigenschappen van de serial com verbinding, dan zie je de poortnummer
8 laat het scherm van my bluetooth places open en start easy studio
9 vertel easy studio dat die een bep. poort moet gebruiken
10 WHOPPA it's done

deze stappen heb ik dus ondernomen en bij mij werkt het, zelfs java games overzetten werkt met dezelfde virtuele serial com poort

*EDIT*
bij de configuratiesoftware van sitecom(windows?) kon je wel zien dat er services van de phone EN van de blauwtandstick aanwezig zijn. de serial com poort service van de blauwtandstick heb ik dus genomen (die poort gekozen)
*/EDIT*

[ Voor 8% gewijzigd door Mouki_9 op 11-01-2005 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had hem gister besteld via hi.nl, en kreeg net 2 mailtjes, als eerste de bevestiging, en daarna deze:
Geachte *******,

Wij hebben uw opdracht verwerkt.

De door u bestelde mobiele apparatuur wordt, mits op voorraad, rond de overeengekomen datum bezorgd op het volgende adres:

Blabla

Kort vóór de verzending van de apparatuur, ontvangt u van ons een bericht via e-mail. In dat bericht vindt u ook een overzicht van de aansluitgegevens van uw nieuwe aansluiting(en) en/of contractwijziging(en).

Weet iemand dan misschien hoe lang het dan nog duurt voordat ik hem heb??:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
wtf.. ik heb hem vrijdag besteld en heb alleen de bevestiging gehad... voor de rest nog geen hoer... verdomme ik wil mn toestel.. trage praktijken hier..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-08 14:17

bosaap22

Doing things I'm good at.

En nu kappen met die zinloze replays over "Hoelang duurt 't nog voordat ik mijn gsm heb? Heb 'm eergister besteld."
ALSOF WIJ DAT KUNNEN WETEN!!! :(
Wacht gewoon! Ik heb 4 weken gewacht voordat ik 'm had.
Dit soort vragen zijn ZWAAR offtopic en dus volkomen nutteloos kinders! :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
een klein beetje off-topic:

weten jullie misschien wat samsung gaat doen met toekomstige modellen? zitten op die toestellen dan ook beperkingen zoals nu op de D500 aanwezig zijn? Heb het met name over die B-bob ofzo met windows mobile (aangezien dat niet een os is dat samsung zelf heeft ontworpen) of zouden ze wel dingen aangepast hebben?

weer ontopic:
zijn er ook al accesoires beschikbaar voor de D500? want de accu gaat echt retesnel leeg man........ ik hoef maar een beetje actief mee om te gaan, wat javagames, bluetooth aanlaten om bestanden over te pompen, wat video's opnemen en bellen en hij is binnen een dag leeg. Een autolader (eentje die je steekt waar de aansteker zit) zou handig zijn........ of anders wordt het een extra accu............ maar dat schiet ook niet echt op........ om hele tijd met een extra item te sjouwen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
klep dicht bosaap.

ontopic:

die accu gaat naar langer de tijd toch langer mee?

[ Voor 65% gewijzigd door Imperium op 11-01-2005 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Heb vandaag een werkende versie van de D500 gezien bij 'n vriend van me, maar ik vond 'm erg groot en aardig zwaar qua gewicht. Wel prachtig scherm en mooie functies. Alleen 't missen van 'n radio in zo'n toestel is wel kl*te.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 14:36:
[...]
en daarom heb ik hem dus direct naar Solid Vision gebracht. Maandag gebracht, vrijdag klaar.
Had je eigenlijk ook moeten doen, was je waarschijnlijk ook van je Orange firmware af geweest.
Hoe zit het dan met je garantie bij orange? als ie echt kapot is, maar dan een hardware fout bijvoorbeeld binnenin iets los gegaan? Dan moet je wel terug naar waar je hem gekocht hebt. toch? En dan doet orange dadelijk moeilijk dat hun firmware er niet meer op staat.
Ik kan hem nu ook niet meer terug laten halen. Orange-firmware vond ik wel mooi/ handig/ netjes eigenlijk itt sommige reacties hierzo.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2005 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davitos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-04 20:57
ik heb samsung es ff gemaild over die verkeerde weeknummering in de kalender, kreeg daar het volgende antwoord op.

bedankt voor uw email met betrekking tot de Samsung D500.
Er is voor deze bug inderdaad een software update beschikbaar. U kunt
hier zelf niets aan doen.
U zult uw D500door uw dealer moeten laten opsturen naar ons service
centrum.
Wij hopen u hiermee van dienst te zijn geweest.
Hoogachtend,
Chia-How
Samsung Funclub Benelux
Samsung Electronics Benelux B.V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 16:57:
Heb vandaag een werkende versie van de D500 gezien bij 'n vriend van me, maar ik vond 'm erg groot en aardig zwaar qua gewicht. Wel prachtig scherm en mooie functies. Alleen 't missen van 'n radio in zo'n toestel is wel kl*te.
Niet kopen dus mzzl!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
bosaap22 schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 16:36:
En nu kappen met die zinloze replays over "Hoelang duurt 't nog voordat ik mijn gsm heb? Heb 'm eergister besteld."
ALSOF WIJ DAT KUNNEN WETEN!!! :(
Wacht gewoon! Ik heb 4 weken gewacht voordat ik 'm had.
Dit soort vragen zijn ZWAAR offtopic en dus volkomen nutteloos kinders! :r
hier ben ik het ook wel mee eens... T hoeft dan wel niet op zo'n manier gezegd te worden maar hij/zij heeft wel gelijk.

Als er staat
Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 16:15:
De door u bestelde mobiele apparatuur wordt, mits op voorraad, rond de overeengekomen datum bezorgd op het volgende adres:

Kort vóór de verzending van de apparatuur, ontvangt u van ons een bericht via e-mail
dan lijkt t me logisch dat je nog ff afwacht totdat je bericht krijgt! Gewoon geduld hebben en t komt vanzelf. Als je em gelijk wilt hebben had je em in een winkel moeten kopen en niet via internet moeten kopen. Dan weet je zowiezo dat je minstens 1 a 2 dagen moet wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 14:36:
[...]

mja ik kan nie ff zomaar naar den haag ;) en de reserve hier thuis is ook een 3310 :P haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Davitos schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 17:23:
ik heb samsung es ff gemaild over die verkeerde weeknummering in de kalender, kreeg daar het volgende antwoord op.

bedankt voor uw email met betrekking tot de Samsung D500.
Er is voor deze bug inderdaad een software update beschikbaar. U kunt
hier zelf niets aan doen.
U zult uw D500door uw dealer moeten laten opsturen naar ons service
centrum.
Wij hopen u hiermee van dienst te zijn geweest.
Hoogachtend,
Chia-How
Samsung Funclub Benelux
Samsung Electronics Benelux B.V.
Wanneer heb je die email gekregen? Mijn telefoon heeft afgelopen woensdag een software-update gekregen (CEDL6) en die heeft dus nog steeds die verkeerde weeknummering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mouki_9 schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 15:30:
[...]

hoe ik het voor elkaar heb gekregen:
1 bluetooth donge geinstalleerd (onder apparaatbeheer staat ook de fabrikant van die dongle)
2 bij mijn sitecom blauwtand zat software erbij, hier had ik dus de optie om blauwtandapparaten te configureren.
3 als de services die beschikbaar zijn, zijn gedefinieerd, ga je naar het apparaat toe
4 my bluetooth places in je pc en find devices in range
5 eenmaal gevonden eerst pairen
6 rechtermuisknop connect serial (bij stap 3 gedefinieerd)
7 als je dan kijkt bij eigenschappen van de serial com verbinding, dan zie je de poortnummer
8 laat het scherm van my bluetooth places open en start easy studio
9 vertel easy studio dat die een bep. poort moet gebruiken
10 WHOPPA it's done

deze stappen heb ik dus ondernomen en bij mij werkt het, zelfs java games overzetten werkt met dezelfde virtuele serial com poort

*EDIT*
bij de configuratiesoftware van sitecom(windows?) kon je wel zien dat er services van de phone EN van de blauwtandstick aanwezig zijn. de serial com poort service van de blauwtandstick heb ik dus genomen (die poort gekozen)
*/EDIT*
Thanks maar het lukt alleen nog steeds niet. de computer vraagt wel aan mijn telefoon of de pc toegang mag hebben en dan druk ik ja, maar er gebeurd verder niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08-2024
Ik heb vandaag een afspraak gemaakt met solid vision ! zodat ik hem niet hoef te missen mijn D500

donderdag om 10:00 brengen en om +/- 11:00 weer ophalen !

is wel makkelijk !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi all,

ik heb nu een nokia 6230 en zit er aan te denken om hem voor de D500 in te ruilen.

Is dit verstandig????

Zijn er meer mensen die dit hebben gedaan? Wat zijn de voordelen van de samsung en de nadelen?

Ben benieuwd en hoop op wat reacties!

Alvast bedankt!

Groeten Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindaloca
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-02-2009
Zo'n software-update bij Solid-Vision, zijn daar nog kosten aan verbonden (en hoe hoog zijn die dan) of valt t binnen je fabrieksgarantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
oke dan knoop is doorgehakt ik ga hem morge halen bij orange!!1jr abbo moet dan 115 bij betalen maar vind ik wel netjes! maar nu moet ik er ook een bleuthoot usb stick bij hebben. iemand tips welke? ik d8 gewoon het huis merk van mycom voor 25 euro. is die goed of raden jullie mij een andere aan? en moet ik problemen verwachten of hoort hij gewoon soepel met de tel te kunnen communiceren?! vast bedankt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davitos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-04 20:57
Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 18:10:
[...]

Wanneer heb je die email gekregen? Mijn telefoon heeft afgelopen woensdag een software-update gekregen (CEDL6) en die heeft dus nog steeds die verkeerde weeknummering.
ik heb die mail vandaag gekregen.
En kun je misschien ook ergens anders je firmware laten updaten? orangewinkel ofzow?

[ Voor 12% gewijzigd door Davitos op 11-01-2005 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gutteguttegut schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 12:39:
[...]
Er zit een stereo headset bij met microfoon.
Je vergeet wel even te vermelden dat ie zwaar #@#$#$% :@ is. Ik vind het maar een bagger ding. /Geitje1 gaat de oordopjes vervangen met fatsoenlijke oordopjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steelo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-03 22:29

Steelo

040 - Ole Ole Ole

Waar is dat Samsung Center nog wat gevestigd?
Als het in de buurt van Amsterdam is en het is mogelijk om je telefoon daar af te geven (ipv via een dealer..) dan doe ik dat wel...

Ltrz,....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface
  • Laatst online: 28-08-2024
Solid Vision zit in rijswijk (vlakbij den haag)

http://www.solid-vision.nl/

en btw een software update is gratis binnen garantie periode na overleggen bon
werd mij door de telfoon verteld !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 19:50:
ik d8 gewoon het huis merk van mycom voor 25 euro. is die goed of raden jullie mij een andere aan? en moet ik problemen verwachten of hoort hij gewoon soepel met de tel te kunnen communiceren?! vast bedankt...
jepp, mycomding werkt hier goed...javagames werkt, foto's, 3gp, andere phones, heen en weer werkt allemaal

iem ervaring met garantie opeisen (omdat hij stuk is) en sim unlocked (waardoor garantie wegvalt)? Zien ze de unlock als mijn officiele SIM erin zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-08 14:17

bosaap22

Doing things I'm good at.

Iemand ervaring met de bluetooth dongle van "wavebuddy" ??

Ik kan wel verzenden naar phone, maar niet ontvangen op mijn pc. Zelfde probleem als met de sitecom dongle. Heb verder geen betere software kunnen vinden en op de sitecom manier werkt 't ook niet. Ook de dirvers van sitecom al geprobeerd, maar dan gaat ie zeuren over licencierechten enzo.

Iemand een idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
Hmmz, ik zit ook te denken aan eem software update.
Maar worden je bestanden gewist? SMS'jes, en foto's/mp3's die je erop hebt staan?

'k Lees ook dat je gewoon naar dat winkelcentrum kan gaan, is wel chill, want ik dacht dat je naar dat afgelegen ding moet gaan.
Ghostface schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 18:51:
Ik heb vandaag een afspraak gemaakt met solid vision ! zodat ik hem niet hoef te missen mijn D500

donderdag om 10:00 brengen en om +/- 11:00 weer ophalen !

is wel makkelijk !
Je hebt gewoon gebeld voor een afspraak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

Hoe kan ik zien welke versie software ik heb? En of ik dus een upgrade kan gebruiken?

De vertaling in Nederlands is trouwens vrij bagger :P Heb hem maar op Engels gezet.

"Selecteer een betand'

En ergste nog, 'shuffle' hebben ze vertaald met 'volgorde'....... Das dus compleet het tegenovergestelde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Bosmonster schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 10:50:
Hoe kan ik zien welke versie software ik heb? En of ik dus een upgrade kan gebruiken?
Typ dit in: *#8999*8378# en kijk bij versie en dan S/W versie

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

S/W Version
D500CEDK2
15:42:09

Kan die geupgrade worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InsjaHH schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 13:14:
[...]

Misschien helpt dit, want ik kan me iets vaags herinneren wat betreft wappen via Telfort.

Als het goed is, kan je dus verbinding maken met je aangemaakte WAP-instellingen. In plaats van meteen naar een wap-site te gaan, moet je ervoor zorgen dat je de wap-site van Telfort wil opvragen; telefoon "ziet" dat er nog geen verbinding is en maakt deze aan.

Heb het zelf ook meegemaakt, ik moest toen EERST naar Telfort wap-site en nadat ik daar ben geweest, kon ik zelf intikken welke wap-site ik wilde bezoeken.

Succes!
Ik heb bovenstaande manier ook geprobeerd maar het lukt nog steeds niet. Ik heb wel een simkaartje van T-Mobile (abbo) geprobeerd en dan lukt het wel. Ik heb een prepaid kaart van Telfort en misschien ligt het daaraan............wel heel erg vervelend want ik kan nu helemaal niets downloaden........... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
Bosmonster schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 11:17:
S/W Version
D500CEDK2
15:42:09

Kan die geupgrade worden?
Dit staat er bij mij ook, de datum die erboven staat is "Nov 22 2004"

Dus ik denk dat deze wel geupgrade kan worden.

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle samsung D500 bezitters, gekocht tussen 01-december 2004 en eind januari 2005, breng je toestel per 01-02-2005 naar de dealer terug, je toestel heeft een software update nodig waarna het toestel perfect zal werken met bluetooth, zodat je ook prima je MP3 kan overzetten.

Nieuwe software zal medio februari beschikbaar zijn.

...Las ik ergens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
mm waar kan ik die software update laten doen dan binnen een dag? heb geen zin om mn phone weer een week kwijt te zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
Ik heb geen problemen met mn bluetooth.

Maar waarom kunnen ze die firmware niet gewoon online releasen zodat je het zelf kan installeren?

Kun je trouwens niet instellen dat je telefoon trilt als je een bluetooth object ontvangt? Dit is bijvoorbeeld bij de SE K700i wel.

[ Voor 33% gewijzigd door OneUp op 12-01-2005 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 11:42:
Alle samsung D500 bezitters, gekocht tussen 01-december 2004 en eind januari 2005, breng je toestel per 01-02-2005 naar de dealer terug, je toestel heeft een software update nodig waarna het toestel perfect zal werken met bluetooth, zodat je ook prima je MP3 kan overzetten.

...Las ik ergens...
Heb net contact gehad met Samsung en er is inderdaad een update beschikbaar en deze moet via de dealer waar het toestel is gekocht...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
en als je het via internet besteld hebt i.c.m een abbonement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imperium schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 12:02:
en als je het via internet besteld hebt i.c.m een abbonement?
Dat zou ik je niet kunnen vertellen........je kan bellen naar 0900-2020088.....0,10 cent per minuut....... :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 11:42:

...Las ik ergens...
Dat zei de verkoper bij de Phonehouse dus ook al. Maar ik heb dus geen problemen met mn bluetooth? Kan er via de dongle in mn PC gewoon zut opzetten en afhalen (heb al paar honderd mb derop gezet en deraf gehaald).

Ook nog even geprobeerd bluetooth verbinding te maken met iPAQ PDA van een collega, en ook dat goed. Al kon hij er niks opzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
Deze D500 loopt niet zo hard als die N6230, maar animo genoeg voor deze phone lijkt mij?

Maar goed, wat ik nog eens wilde vragen is of iemand Polyfone MIDI ringtones met "tril"-lijntje heeft en kan bevestigen dat hij dus tril + melodie afspelen tegelijkertijd. Heb zelf onderzoek gedaan en sommige beweren dat dit enkel geldt voor het Polyfone MMF ringtones formaat.

Hopelijk kan iemand dit bevestigen / nagaan :?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

InsjaHH schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 14:28:
Deze D500 loopt niet zo hard als die N6230, maar animo genoeg voor deze phone lijkt mij?
Beetje loze vergelijking als je het mij vraagt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
Bosmonster schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 14:32:
Beetje loze vergelijking als je het mij vraagt :?
Klopt, ben nog niet echt wakker, als 'k mezelf zo terug lees. Logisch, D500 is "net" uit op de markt. Excuses... :Z.

Het ging mij vooral om de vraag eronder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
heb hem net gekocht en hij is echt helemaal top!! kan hem blijkbaar niet verbinden met mn oude samsung e700 kabel naar de computer met pimps en file manager wel jmr! en ik kan ook niet mn hele tel lijst in een keer via infrarood over zetten wel per stuk stukje irritanter! maar wel echt supr geluid zeg helmaal top tel!! ben verliefd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurenzzz
  • Laatst online: 11-09 20:11
OneUp schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 11:41:
[...]

Dit staat er bij mij ook, de datum die erboven staat is "Nov 22 2004"

Dus ik denk dat deze wel geupgrade kan worden.
Hmm grappig ik heb een versie uit 20 december 2004 :

S/W Version
D500CEDL6
17:41:41

Alle bugs die ik gelezen heb (kalender weken ed) heb ik ook niet. Gekocht op 6 januari btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
Dan heb jij inderdaad nieuwere firmware.

Trilt jou telefoon als je een verzoek krijgt om een bluetooth object te ontvangen? Bij deze firmware piept hij alleen, erg irritant! Als hij in je zak zit weet je dus nooit of iemand probeert te bluetoothen, bij de SE K700i trilt hij bijvoorbeeld wel.

[ Voor 4% gewijzigd door OneUp op 12-01-2005 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InsjaHH schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 14:28:
Ja duh. De N6230 kan veel meer en is veel goedkoper. Wie wil nou een D500 waar je amper wat mee kan? (btw: is het probleem met geen java-games over bluetooth al verholpen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OneUp schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 19:05:
Dan heb jij inderdaad nieuwere firmware.

Trilt jou telefoon als je een verzoek krijgt om een bluetooth object te ontvangen? Bij deze firmware piept hij alleen, erg irritant! Als hij in je zak zit weet je dus nooit of iemand probeert te bluetoothen, bij de SE K700i trilt hij bijvoorbeeld wel.
Nope (ik heb ook CEDL6, geupdate via Solid Vision)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 19:07:
[...]

Ja duh. De N6230 kan veel meer en is veel goedkoper. Wie wil nou een D500 waar je amper wat mee kan? (btw: is het probleem met geen java-games over bluetooth al verholpen)?
javagames kan wel over bluetooth, maar dan zeer omslachtig. als je een paar pagina's terug gaat in deze post, dan zie je dat je via bluetooth een seriele poort kan emuleren. daarmee kan je (met nog veel meer handelingen) javagames op je phone zetten........
tis mij eindelijk gelukt, maar tipic heb ik nog steeds niet werkend gekregen.........

*edit
trouwens........ vind de d500 veel vetter dan de 6230...... zo'n schermpje van de 6230 is toch outdated???? loop je vet voor schut man :P
*/edit

[ Voor 12% gewijzigd door Mouki_9 op 12-01-2005 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik drukte het misschien wel een beetje zwaar uit, en ja, het schermpje van de 6230 zuigt :P

D500 +O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
ik vin dat bleuthoot een beetje omslagtig is er geen prog dat je meerdere bestanden tegelijkertijd kan verzenden in plaats van een foto ofze de hele tijd?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 19:07:
[...]

Noem is een paar dingen wat de N6230 kan en de D500 niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
DaannO schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 20:05:
ik vin dat bleuthoot een beetje omslagtig is er geen prog dat je meerdere bestanden tegelijkertijd kan verzenden in plaats van een foto ofze de hele tijd?!
Je kan gewoon je mappen beheren, zeg maar. Net zoals op je pc (plakken/kopieren). 'k Weet niet hoe ik het uit moet leggen |:(
Dus je kan gewoon een hele zooi foto's selecteren en dan op je pc pleuren, ook andersom, hetzelfde met muziekbestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Wicked_Wy schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 20:55:
[...]

Je kan gewoon je mappen beheren, zeg maar. Net zoals op je pc (plakken/kopieren). 'k Weet niet hoe ik het uit moet leggen |:(
Dus je kan gewoon een hele zooi foto's selecteren en dan op je pc pleuren, ook andersom, hetzelfde met muziekbestanden.
hoe doe je dat dan want dat wil ik ook heb al rond gekeken maar kan nog alleen maar via bestand per bestand.. vet irri..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nokia 6230 is een K*t telefoon ik heb hm zelf gehad en was helemaal niks, de scherm is klein en is niet helder /// D500 is de best F*ck Nokia 6230 en de rest }) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 20:21:
[...]

Noem is een paar dingen wat de N6230 kan en de D500 niet?
-kan extra geheugen in worden gedaan
-heeft radio functie
-kunnen andere frontjes worden opgedaan :P

Maar de N6230 is gewoon een paupertelefoon, alleen de radiofunctie had wel in deze Samsung ingebouwd mogen zijn van mij

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMG, dat je zeikt op een kleurenscherm van een telefoon. Man, heb je niks beters te doen.

Maar back on topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
DaannO schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 21:00:
[...]

hoe doe je dat dan want dat wil ik ook heb al rond gekeken maar kan nog alleen maar via bestand per bestand.. vet irri..
Ik klik twee keer op m'n bluetooth-icon op m'n desktop, dan klik ik op dat mapje. D500 OBEX File Transfer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Wicked_Wy schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 21:44:
[...]

Ik klik twee keer op m'n bluetooth-icon op m'n desktop, dan klik ik op dat mapje. D500 OBEX File Transfer.
owkee ik gebruik geen drivers nog omdat ik zelf een moet kopen heb deze van mn broer geleend en gewoon plug en play.. ik ga er zelf ff een kopen dan komt t wel goed! vast bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
Hoe zijn de ervaringen met het gebruiksgemak van de menu's / menu opzet?

Voornamelijk de traagheid dat er bij de N6610 voorkomt, is "enorm". Wat verdere uitleg: om door het menu te bladeren gebruik je de NAVI-toetsen, bij iedere keer als je de knop naar beneden drukt, ga je naar de volgende item. Telefoonboek, Berichten enz. Het punt is dus dat dit zo ontzettend traag gebeurd i.v.t. bijvoorbeeld de N33xx series.

Bij meerdere keren snel achter elkaar de knop naar beneden te drukken, zie je gewoon dat hij nog 10 items verder gaat terwijl je de knop allang had meerdere malen had ingedrukt.

Ik heb zo'n vermoeden dat het ligt aan het OS (waarschijnlijk Symbian series 40?) en/of het trage 4096 kleurenschermpje... heb met de N6230 mogen spelen, waar dit zich in mindere mate afspeelt... nu dus de vraag hoe dit is met de D500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
bestanden 1 voor 1? ik gebruik easy studio van samsung icm serial com (bluetooth) en ik kan hele meuk tegelijk sleuren naar mijn D500
dus ik heb dat probleem nie

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let bij het posten van links goed op de policy m.b.t. midlets; veel sites bevatten niet-toegestaan materiaal! Het posten van deze links levert Officiële Waarschuwingen op.
Verder is elke vraag of hulp bij unlocken hier ongewenst.