Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 15:23:
Het lukt me maar niet om easy studio 2.0 te laten synchroniseren met mijn D500.
Bestanden sturen lukt wel via het de in xp sp2 ingebouwde bluetooth ondersteuning.
Bij com poort 7 lijkt hij het te doen maar ik kan niet de telefoon laten synchroniseren, en bij de overige poorten geeft hij aan "kan poort niet openen: dit programma wordt overgeschakeld naar offline modus. Probeer later zelf de online modus in te schakelen"
Hoe schakel ik met de hand over naar online modus?
Heeft iemand nog tips voor mij wat op het goede spoor kan brengen?
hoe ik het voor elkaar heb gekregen:
1 bluetooth donge geinstalleerd (onder apparaatbeheer staat ook de fabrikant van die dongle)
2 bij mijn sitecom blauwtand zat software erbij, hier had ik dus de optie om blauwtandapparaten te configureren.
3 als de services die beschikbaar zijn, zijn gedefinieerd, ga je naar het apparaat toe
4 my bluetooth places in je pc en find devices in range
5 eenmaal gevonden eerst pairen
6 rechtermuisknop connect serial (bij stap 3 gedefinieerd)
7 als je dan kijkt bij eigenschappen van de serial com verbinding, dan zie je de poortnummer
8 laat het scherm van my bluetooth places open en start easy studio
9 vertel easy studio dat die een bep. poort moet gebruiken
10 WHOPPA it's done
deze stappen heb ik dus ondernomen en bij mij werkt het, zelfs java games overzetten werkt met dezelfde virtuele serial com poort
*EDIT*
bij de configuratiesoftware van sitecom(windows?) kon je wel zien dat er services van de phone EN van de blauwtandstick aanwezig zijn. de serial com poort service van de blauwtandstick heb ik dus genomen (die poort gekozen)
*/EDIT*
[
Voor 8% gewijzigd door
Mouki_9 op 11-01-2005 15:36
]