Toon posts:

Het Samsung SGH-D500 topic (deel 2)

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.019 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-09 22:56
Mouki_9 schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 22:34:
bestanden 1 voor 1? ik gebruik easy studio van samsung icm serial com (bluetooth) en ik kan hele meuk tegelijk sleuren naar mijn D500
dus ik heb dat probleem nie
Me neither, ook zonder Easystudio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-10 22:12

_Christiaan_

Master of SOG

En hoe zit het met de interface van de D500? Ik mag hopen dat het beter is dan dat van de Samsung E700 enzo. Dat vond ik zo warrig en teveel opgefleurd. Doe mij dan toch maar de 6230, ook vanwege de zojuist besproken traagheid :O :P

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, het lukt me nogsteeds niet om easy link te verbinden met mijn telefoon.

Ik heb twee virtuele com poorten gemaakt. COM3 = Uitgaand, COM4 = Binnenkomend.
Maar welke van deze twee COM poorten ik ook selecteer hij maakt geen verbinding.

Ik kan wel gewoon bestanden via de in xp ingebouwde bluetooth support zenden.

Iemand die dit probleem bekend voorkomt en zegt, dit moet je doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikker
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-10 22:00

ikker

No Risk No Pain No Fun!!!

Mijn dinnetje heeft vandaag zo'n toestel gekocht en het ziet er best heel gaaf uit.
1 Dingetje waar we ons aan irriteren is dat menutje naast de wallpaper.

Kan iemand mij vertellen hoe ik dat weghaal?

Mijn netwerkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 23:35:
Damn, het lukt me nogsteeds niet om easy studio te verbinden met mijn telefoon.

Ik heb twee virtuele com poorten gemaakt. COM3 = Uitgaand, COM4 = Binnenkomend.
Maar welke van deze twee COM poorten ik ook selecteer hij maakt geen verbinding.

Ik kan wel gewoon bestanden via de in xp ingebouwde bluetooth support zenden.

Iemand die dit probleem bekend voorkomt en zegt, dit moet je doen?
Nu moet ik in de telefoon een sleutel intoetsen, maar ik heb geen sleutel of wachtwoord daarvoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ikker schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 23:37:
Mijn dinnetje heeft vandaag zo'n toestel gekocht en het ziet er best heel gaaf uit.

Je hebt waarschijnlijk de branded versie van Orange??? Kan dat kloppen???...

Dan is het niet mogelijk dat menu weg te halen zonder je telefoon te flashen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
  • Laatst online: 06-10 12:24
Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 23:48:
[...]

Nu moet ik in de telefoon een sleutel intoetsen, maar ik heb geen sleutel of wachtwoord daarvoor...
Gewoon een 4 cijfer code 0000 bv. ...als de sleutel van de gsm en het andere bluetooth apparaat maar overeenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:57

n00bs

Het is weer Zomer!

Gewoon toestel resetten ... weet niet of je dan ook smsjes in telefoonmem. kwijtraakt. En anders gewoon een nieuwe firmware via Samsung's reparatiecentrum in Rijswijk.

Solid Vision B.V.
Polakweg 26
2288 GG Rijswijk
Tel. 070 - 307 3107
Fax. 070 - 307 3177
E-mail: info@solid-vision.nl

Dus mensen die beweren dat je de firmware via de dealer moet doen... dat is echt onzin. Dit gaat via Solid Vision en je kan hier gewoon langs gaan en dan heb je binnen een uurtje je telefoon met update terug.

[ Voor 30% gewijzigd door Korakal op 14-01-2005 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-10 22:58
n00bs schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 00:55:
[...]

Gewoon toestel resetten ... weet niet of je dan ook smsjes in telefoonmem. kwijtraakt. En anders gewoon een nieuwe firmware via Samsung's reparatiecentrum in Rijswijk.

Solid Vision B.V.
Polakweg 26
2288 GG Rijswijk
Tel. 070 - 307 3107
Fax. 070 - 307 3177

Dus mensen die beweren dat je de firmware via de dealer moet doen... dat is echt onzin. Dit gaat via Solid Vision en je kan hier gewoon langs gaan en dan heb je binnen een uurtje je telefoon met update terug.
met die code kan je dus de shortcutbar niet weghalen, enige optie is dus nieuwe firmware......
maar ik vind de orange firmware juist beter..... de icoontjes, orange skin... gewoon handiger vergeleken met de zwarte van me gf

[ Voor 2% gewijzigd door Korakal op 14-01-2005 00:23 ]

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
n00bs schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 00:55:
[...]

Gewoon toestel resetten [... weet niet of je dan ook smsjes in telefoonmem. kwijtraakt. En anders gewoon een nieuwe firmware via Samsung's reparatiecentrum in Rijswijk.

Solid Vision B.V.
Polakweg 26
2288 GG Rijswijk
Tel. 070 - 307 3107
Fax. 070 - 307 3177

t is alleen zo klote dat rijswijk nogal ver weg ligt! Zijn die lui ook op zaterdag open want kon t nie vinden op de site en heb zo even geen zin om te bellen/mailen :P

[ Voor 2% gewijzigd door Korakal op 14-01-2005 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InsjaHH schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 21:59:
Hoe zijn de ervaringen met het gebruiksgemak van de menu's / menu opzet?
Menu is ronduit prima te noemen, snel, duidelijk en overzichtelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat kan niet bij de orangeversie, tenzij je andere software erop zet. En dat kost je je garantie volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is me intussen geluk om m'n telefoon te laten werken met easy studio door de com poorten te veranderen naar 7 en 8, dus dat is mooi.

Weet iemand de instellingen voor GPRS en MMS van T-Mobile? Ik heb gekeken naar de instellingen op de website maar om de een of andere reden werkt dat niet helemaal.

Heeft iemand misschien ook een programmatje voor deze telefoon dat ik kan msnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Laat de instellingen naar je telefoon sturen via de website van T-mobile en anders via een medewerker van de klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Bij Hi werkt dat nog niet, de D500 is nog niet beschikbaar bij de mms instellingen. Weet iemand welke instellingen ik moet hebben?

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-09 22:51
Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 10:45:
Menu is ronduit prima te noemen, snel, duidelijk en overzichtelijk
Dat is mooi om te horen. Dummy's liggen ook niet echt in de winkels om eens goed de looks en feels te beoordelen, maar 'k heb mijn volste vertrouwen dat het een super foon is :).

Mag ik je vragen om een bescheiden testje te doen; door de menu's scrollen zo snel mogelijk als je op dat knopje (bijv. naar beneden) kan drukken en kijken of je vertraging kan zien voordat hij elk item door is gegaan / zeg maar heeft gehighlight?

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 16:31

Bosmonster

*zucht*

Weet iemand hoe je voice-files (amr) kunt gebruiken als ringtone? Vind het een beetje vreemd dat ik ze niet gewoon kan selecteren :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
InsjaHH schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 12:32:
[...]
Mag ik je vragen om een bescheiden testje te doen; door de menu's scrollen zo snel mogelijk als je op dat knopje (bijv. naar beneden) kan drukken en kijken of je vertraging kan zien voordat hij elk item door is gegaan / zeg maar heeft gehighlight?
dr zitten in t menu 9 opties om te kiezen (3 rijen van 3) en dr zit bij mij geen vertraging in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 21:02:
Nokia 6230 is een K*t telefoon ik heb hm zelf gehad en was helemaal niks, de scherm is klein en is niet helder /// D500 is de best F*ck Nokia 6230 en de rest }) :)
Ik denk dat mijn 6230 langer meegaat dan die D500 van jou met slijtgevoelig schuifmechanisme. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InsjaHH schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 14:28:
Deze D500 loopt niet zo hard als die N6230, maar animo genoeg voor deze phone lijkt mij?

Maar goed, wat ik nog eens wilde vragen is of iemand Polyfone MIDI ringtones met "tril"-lijntje heeft en kan bevestigen dat hij dus tril + melodie afspelen tegelijkertijd. Heb zelf onderzoek gedaan en sommige beweren dat dit enkel geldt voor het Polyfone MMF ringtones formaat.

Hopelijk kan iemand dit bevestigen / nagaan :?.
Is volgens mij al een keertje gepost, maar hier staan echt vet veel MMF files met led en vibration.
http://www.howardforums.c...3&perpage=15&pagenumber=3

En als je het zelf wil maken heb je deze programmaatjes nodig:
http://www.samsunghandphones.com/midi%20to%20mmf.htm

Code to enable Vibrate and LED :
Start PSM Player 3.80e. At the top menu bar, click 'Help' then click 'About'. Key in '186'. Now when you 'Create SMAF 16 or 40 chord', there will be options to enable Vibrate and LED coupling. The rest is up to you!

Hoe het precies werkt weet ik niet... maar die peeps op het howardforum kunnen het allemaal, dus leef je uit! :)

Ik weet niet of dat ook werkt voor polymidi maar je kan iig wel midi omzetten naar mmf en het daaronder doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InsjaHH schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 12:32:
[...]

Dat is mooi om te horen. Dummy's liggen ook niet echt in de winkels om eens goed de looks en feels te beoordelen, maar 'k heb mijn volste vertrouwen dat het een super foon is :).

dit is de eerste telefoon met kleurenscherm waar ik geen vertraging in de menu's waarneem. het was ook altijd een punt waar ik me aan irriteerde bij mijn oude toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underground75
  • Laatst online: 06-10 12:44
Ik heb hem nu twee weken en moet zeggen dat ik er erg tevreden over ben 8) . De enige minpuntjes vind ik dat er weinig accessoires voor zijn (bureaulader, carkit) en dat de batterij zo snel leeg is :( (zal waarschijnlijk wel komen omdat alles grafisch is).

Hoe kan ik het beste omgaan met de batterij (deze is volgens de Samsung methode opgeladen zie elders in dit topic). Wanneer opladen en hoe vaak :?

PCsync ga ik morgen uit proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste forumgenoten,

Heeft iemand al enig idee wanneer de zilveren versie uitkomt? Weet iemand al een webshop of winkel waar hij te krijgen is. Hij staat namelijk bij veel sites wel vermeld, maar na informeren blijken ze hem nog niet te hebben.

Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Laatst online: 01-09 22:51
Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 14:43:
Hoe het precies werkt weet ik niet... maar die peeps op het howardforum kunnen het allemaal, dus leef je uit! :)

Ik weet niet of dat ook werkt voor polymidi maar je kan iig wel midi omzetten naar mmf en het daaronder doen :)
Dank je voor de links. Dus wat dat betreft zit dat wel goed :). Nee, het is natuurlijk makkelijk als je een goede, mooie polyfone MIDI ringtone download / bestelt waarvan je weet dat hij ook dat "tril"-lijntje heeft, het meteen werkt zonder conversie naar MMF en/of met eigen "gerommel" (om 't zo te zeggen).

Ik kan dus aannemen dat MMF iets van Samsung zelf is, een eigen formaat zal 'k maar zeggen?
Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 15:09:
dit is de eerste telefoon met kleurenscherm waar ik geen vertraging in de menu's waarneem. het was ook altijd een punt waar ik me aan irriteerde bij mijn oude toestellen.
Dat is mooi. Ik had juist met mijn oudere telefoons het gevoel dat alles lekker snel gaat (oudere -> geen kleurenscherm, monochroom). Denk maar aan bijv. N33xx series, waar je supersnel door je menu's kan gaan, zonder te moeten wachten totdat je telefoon de stappen heeft gedaan. Zo'n ik-werk-met-een-oude-486-gevoel zeg maar, waarbij jij als gebruiker sneller bent dat het apparaat kan / wil :9. Dit heb ik namelijk erg met de N6610.

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Net de Hi klantenservice gebeld, en die zeiden dat ze rond 20 januari pas weer de D500 kunnen leveren.. dus de mensen die hem deze of vorige week besteld hebben (waaronder ik... :( ) kunnen dus nóg een week wachten ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
hoe kan ik mijn sofware versie checken?! en welke is de nieuwste want ik wil weten of ik naar de winkel moet of niet! er is wel een minpuntje: bij smsen gaat ie niet automtaisch op t9 dus snel typen! en dan druk je # zodat ie daar op gaat maar als je dan weer een lees teken gebruikt behalve de . dan gaat ie weer terug naar de oude typ dinges! licht dit aan de sofware of?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-09 13:47

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 15:27:
Beste forumgenoten,

Heeft iemand al enig idee wanneer de zilveren versie uitkomt? Weet iemand al een webshop of winkel waar hij te krijgen is. Hij staat namelijk bij veel sites wel vermeld, maar na informeren blijken ze hem nog niet te hebben.

Gr.
Dit is een grapje zeker?
ps. het is nog geen 1 april hoor ;)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
DaannO schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 15:58:
hoe kan ik mijn sofware versie checken?! en welke is de nieuwste want ik wil weten of ik naar de winkel moet of niet! er is wel een minpuntje: bij smsen gaat ie niet automtaisch op t9 dus snel typen! en dan druk je # zodat ie daar op gaat maar als je dan weer een lees teken gebruikt behalve de . dan gaat ie weer terug naar de oude typ dinges! licht dit aan de sofware of?!
Typ dit in: *#8999*8378# en kijk bij versie en dan S/W versie. De nieuwste versie is volgensmij deze: D500CEDL6

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoezo zou dit een grapje zijn? Ik heb de mijne namelijk al 6 december besteld, maar hij moet nog steeds uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imperium schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 15:53:
Net de Hi klantenservice gebeld, en die zeiden dat ze rond 20 januari pas weer de D500 kunnen leveren.. dus de mensen die hem deze of vorige week besteld hebben (waaronder ik... :( ) kunnen dus nóg een week wachten ;(
Mjah, ik belde net ook naar de Klantenservice, en kreeg te horen dat die van mij verw8 word om 18 januari te leveren, maar het "zou" wat later kunnen zijn :@. Naja ik zie het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 30-09 13:47

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 16:14:
Hoezo zou dit een grapje zijn? Ik heb de mijne namelijk al 6 december besteld, maar hij moet nog steeds uitkomen.
Omdat deze vraag al zovaak voorbij is gekomen...en niemand het dus weet.
Beetje nutteloos dus, als iemand het weet zal hij/zij het wel snel posten hier.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
OneUp schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 16:14:
[...]

Typ dit in: *#8999*8378# en kijk bij versie en dan S/W versie. De nieuwste versie is volgensmij deze: D500CEDL6
oke ik kom op d500cedk2 van november 22 2004.. dus ik moet naar de winkel...
kan ik gewoon naar de bellcompany of naar de orange winkel ofzo?! hoe gaat dat?! hij is verzekerd en heb een abbo lopen..

[ Voor 17% gewijzigd door DaannO op 13-01-2005 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 16:15:
[...]

Mjah, ik belde net ook naar de Klantenservice, en kreeg te horen dat die van mij verw8 word om 18 januari te leveren, maar het "zou" wat later kunnen zijn :@. Naja ik zie het wel
tja.. klote wachten altijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 22-09 16:31

Bosmonster

*zucht*

En ik blij zijn dat ik eindelijk een keer een l33t strak zwart toestel kon hebben inplaats van de standaard grijze gevallen..

Blijkbaar zijn er mensen die graag een telefoon hebben die net als alle andere is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 22:25

m0nk

16-09-2003 15.15

ik ga er zo eentje halen in Den Haag, kost hij 233 icm een T-Mobile Relax 150 1 jaar..
Gelukkig ken ik wat mensen die in de desbetreffende winkel werken dus krijg korting :)
Denk dat ik iets van 175 betaal ongeveer :)

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
m0nk schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 16:56:
ik ga er zo eentje halen in Den Haag, kost hij 233 icm een T-Mobile Relax 150 1 jaar..
Gelukkig ken ik wat mensen die in de desbetreffende winkel werken dus krijg korting :)
Denk dat ik iets van 175 betaal ongeveer :)
Als ik jou was, zou ik wachten. Volgende week is ie namelijk gratis bij T-Mobile Relax 200 1 jaar, 26.50 per maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Relax 200 bestaat niet eens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er komen nieuwe tarieven en abonnementen aan bij T-Mobile...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gutteguttegut schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 16:13:
[...]
Beste forumgenoten,

Dit is een grapje zeker?
ps. het is nog geen 1 april hoor ;)
Ja!! uit vooraad leverbaar,ik heb mijn zwarte net verkocht en heb de zilveren besteld bij www.gsmtrack.nl
_/-\o_

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2005 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Le0032 schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 17:05:
[...]

Als ik jou was, zou ik wachten. Volgende week is ie namelijk gratis bij T-Mobile Relax 200 1 jaar, 26.50 per maand
wou je zeggen.. dat... ik heb net een Hi25 afgesloten... (25 per maand) 2 jaar abbo met 40 euro bij betalen.. en dat is 1 jaar?! en dan "maar" 26,50 per maand? (ex btw zker?) ff snel reageren aub want dan kan ik hem nog annuleren..

*edit, dr staat toch echt

T-Mobile Relax 150
24 maanden
Samsung D-500 Silver
150 gratis belminuten
Ook verlenging mogelijk!
GRATIS

[ Voor 18% gewijzigd door Imperium op 13-01-2005 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet niet of ik dat mag posten... maar het werkt :)

Modbreak:check dat ajb vantevoren of dat mag, het is namelijk niet toegestaan; Het algemeen beleid

[ Voor 82% gewijzigd door Korakal op 14-01-2005 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vond dit op een forum:
Modbreak:hier stonden ook dingen in die niet zijn toegestaan; zie Het algemeen beleid

[ Voor 98% gewijzigd door Korakal op 14-01-2005 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Laatst online: 17-09 08:10

Korakal

Up up up!

Mensen, let ajb op Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware, al die unlockzooi wil ik hier niet hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
ligt het aan mij? of is bluejacken niet echt mogelijk met de D500?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
Nee klopt, je kunt niet echt berichtjes sturen via bluetooth. Ik stuur meestal visitekaartjes ofzo. Bij andere telefoons kun je bv wel notities sturen, dat werkt beter.

En dat je vaak met een pincode moet bevestigen dat werkt toch ook niet als je in de kroeg staat?

Daarnaast trilt hij niet als je een bluetooth object ontvangt, ook erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impact99
  • Laatst online: 19-09 14:15
Imperium schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 19:11:
[...]

wou je zeggen.. dat... ik heb net een Hi25 afgesloten... (25 per maand) 2 jaar abbo met 40 euro bij betalen.. en dat is 1 jaar?! en dan "maar" 26,50 per maand? (ex btw zker?) ff snel reageren aub want dan kan ik hem nog annuleren..

*edit, dr staat toch echt

T-Mobile Relax 150
24 maanden
Samsung D-500 Silver
150 gratis belminuten
Ook verlenging mogelijk!
GRATIS
Het is wel waar dat ze met nieuwe abonnementen komen http://www.telecomwereld.nl/n0000244.htm, maar of ze ook met die aanbieding komen weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
OneUp schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 10:29:
Nee klopt, je kunt niet echt berichtjes sturen via bluetooth. Ik stuur meestal visitekaartjes ofzo. Bij andere telefoons kun je bv wel notities sturen, dat werkt beter.

En dat je vaak met een pincode moet bevestigen dat werkt toch ook niet als je in de kroeg staat?

Daarnaast trilt hij niet als je een bluetooth object ontvangt, ook erg irritant.
ik dacht al......... hmmmmm, hopelijk wordt de b-bob ofzo beter....... dat is tenminste geen samsung software tog? dacht dat het windows 2003 mobile was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
Mouki_9 schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 10:40:
[...]

ik dacht al......... hmmmmm, hopelijk wordt de b-bob ofzo beter....... dat is tenminste geen samsung software tog? dacht dat het windows 2003 mobile was
b-bob?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een klein raar probleempje: Ik kan met de d500 wel mms versturen maar als ik er eentje krijg dan krijg ik een sms van t-mobile dat ik een mms heb ontvangen en dat ik naar een bepaalde site moet gaan:S. Weet iemand wat het probleem is???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impact99
  • Laatst online: 19-09 14:15
Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 11:56:
ik heb een klein raar probleempje: Ik kan met de d500 wel mms versturen maar als ik er eentje krijg dan krijg ik een sms van t-mobile dat ik een mms heb ontvangen en dat ik naar een bepaalde site moet gaan:S. Weet iemand wat het probleem is???
Dan zijn je instellingen niet goed heb ik met me t630 ook gehad moet je naar de t-mobile site gaan en de goede instellingen laten smsen dan moet het wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
Mouki_9 schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 15:30:
[...]

hoe ik het voor elkaar heb gekregen:
1 bluetooth donge geinstalleerd (onder apparaatbeheer staat ook de fabrikant van die dongle)
2 bij mijn sitecom blauwtand zat software erbij, hier had ik dus de optie om blauwtandapparaten te configureren.
3 als de services die beschikbaar zijn, zijn gedefinieerd, ga je naar het apparaat toe
4 my bluetooth places in je pc en find devices in range
5 eenmaal gevonden eerst pairen
6 rechtermuisknop connect serial (bij stap 3 gedefinieerd)
7 als je dan kijkt bij eigenschappen van de serial com verbinding, dan zie je de poortnummer
8 laat het scherm van my bluetooth places open en start easy studio
9 vertel easy studio dat die een bep. poort moet gebruiken
10 WHOPPA it's done

deze stappen heb ik dus ondernomen en bij mij werkt het, zelfs java games overzetten werkt met dezelfde virtuele serial com poort

*EDIT*
bij de configuratiesoftware van sitecom(windows?) kon je wel zien dat er services van de phone EN van de blauwtandstick aanwezig zijn. de serial com poort service van de blauwtandstick heb ik dus genomen (die poort gekozen)
*/EDIT*
Op welke snelheid moet je die com verbinding zetten? Hij staat standaard op iets van 115000 of kan dit sneller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

impact99 schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 12:07:
[...]

Dan zijn je instellingen niet goed heb ik met me t630 ook gehad moet je naar de t-mobile site gaan en de goede instellingen laten smsen dan moet het wel werken.
Op de site van t-mobile staan niet specifiek de instellingen van de d500. Je kan dan op overige toestellen klikken en dan zie je de instellingen, maar die staan bij mij allemaal goed. Ik kan welgewoon een mms versturen en die komt wel gewoon aan op een andere toesten (e700). ]
andere mogelijkheden misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 12:21:
[...]

Op de site van t-mobile staan niet specifiek de instellingen van de d500. Je kan dan op overige toestellen klikken en dan zie je de instellingen, maar die staan bij mij allemaal goed. Ik kan welgewoon een mms versturen en die komt wel gewoon aan op een andere toesten (e700). ]
andere mogelijkheden misschien?
bellen naar de tmobile helpdesk! Dat soort vragen weten wij toch ook de antwoorden niet op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
OneUp schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 12:13:
[...]

Op welke snelheid moet je die com verbinding zetten? Hij staat standaard op iets van 115000 of kan dit sneller?
ik heb het gezet op maximale snelheid, dus de onderste optie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2005 @ 19:08:
Bij mij verschijnt er maar geen nieuwe binnenkomende seriele verbinding :S
Ook niet als ik bij 'mijn bluetoorhlocaties' eerst een seriele verbinding maak, voordat ik de codes op de telefoon invoer. Bij bluetootheigenschappen staat deze overingens op com4 ingesteld. Heeft dat er wellicht iets mee te maken?
Ik heb al 3 x alle stappen opnieuw gevolgd maar het werk niet :X
Iermand enig idee???
Heeft iemand hier nog iets op gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
OneUp schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 14:56:
[...]

Heeft iemand hier nog iets op gevonden?
bij mij lukte het de eerste keer ook niet, maar je moet geduld hebben. als je virtuele serial port werkt, dan zou dit ook moeten werken

zorg er wel voor dat je die advanced verbinding goed is opgezet. (guest account aan, administrator enz.) Daarna de code in phone, zodat die ene ppp up ofzo geselecteerd kan worden. Als je dan bij het scherm van network connections zit, kan je op F5 drukken om refresh uit te voeren, Als het goed is, dan moet er op een gegeven moment incoming connection zijn.

(of hebben we het hier niet over java games?)

[ Voor 4% gewijzigd door Mouki_9 op 14-01-2005 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
Mouki_9 schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 15:02:
[...]

bij mij lukte het de eerste keer ook niet, maar je moet geduld hebben. als je virtuele serial port werkt, dan zou dit ook moeten werken

zorg er wel voor dat je die advanced verbinding goed is opgezet. (guest account aan, administrator enz.) Daarna de code in phone, zodat die ene ppp up ofzo geselecteerd kan worden. Als je dan bij het scherm van network connections zit, kan je op F5 drukken om refresh uit te voeren, Als het goed is, dan moet er op een gegeven moment incoming connection zijn.

(of hebben we het hier niet over java games?)
Ja dat bedoelde ik, ik zal het nog is een keer proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het wel werkend .. net een zooitje games geupload via bluetooth:

ik heb een sitecom bluetooth dongle usb

je moet precies deze pdf volgen:

Here's the german document
http://www.schuetzner.de/Handy/D500/D500_java.pdf

and the german forum:
http://www.telefon-treff.de/showthr...15&pagenumber=1

zijn die duitsers toch nog ergens goed voor :)

ook handige info:
http://www.mobile-review....088f&t=18249&page=2&pp=50

edit:
wat er niet instaat maar wel handig is... zet alle firewalls uit... ook die van windows

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2005 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 15:40:
ik heb het wel werkend .. net een zooitje games geupload via bluetooth:

ik heb een sitecom bluetooth dongle usb

je moet precies deze pdf volgen:

Here's the german document
http://www.schuetzner.de/Handy/D500/D500_java.pdf

and the german forum:
http://www.telefon-treff.de/showthr...15&pagenumber=1

zijn die duitsers toch nog ergens goed voor :)

ook handige info:
http://www.mobile-review....088f&t=18249&page=2&pp=50

edit:
wat er niet instaat maar wel handig is... zet alle firewalls uit... ook die van windows
haha, die heb ik al uitstaan sinds ik sp2 erop heb zitten
ik heb trouwens ook een sitecom blauwtand :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe krijg je games op je telefoon via bluetooth via pc me dongle werkt perfect maar in welke map moet je je games inzetten dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 16:34:
hoe krijg je games op je telefoon via bluetooth via pc me dongle werkt perfect maar in welke map moet je je games inzetten dan?
lees even het hele topic door........ dat is al een paar keer gevraagd en een paar keer uitgelegd....

zie bijvoorbeeld: Het Samsung SGH-D500 topic (deel 2)

[ Voor 18% gewijzigd door Mouki_9 op 14-01-2005 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 16:34:
1 post boven je :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zal wel aan mij liggen maar ik snap er helemaal geen kl..n meer van. Nieuwe Dongle (Mycom) gekocht en die werkt prima. Kan van 500 naar pc en vice verca via de blauwe tand. Wil ik met easy studio pims en file manager aan de gang zegt dat k.t ding dat hij offline is en verder kan ik er natuurlijk niets mee. Wie kan mij duidelijk vertellen wat mijn probleem is en wat ik moet doen om de zaak eindelijk een keer aan de gang te krijgen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Hoe kom je aan deze informatie? En is dit een stunt van een bepaalde winkel of zal dit overal zo zijn??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 09:31
Zou ik ook wel willen weten, want ik sta nu op het punt de d500 online te bestellen :)

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 18:03:
Het zal wel aan mij liggen maar ik snap er helemaal geen kl..n meer van. Nieuwe Dongle (Mycom) gekocht en die werkt prima. Kan van 500 naar pc en vice verca via de blauwe tand. Wil ik met easy studio pims en file manager aan de gang zegt dat k.t ding dat hij offline is en verder kan ik er natuurlijk niets mee. Wie kan mij duidelijk vertellen wat mijn probleem is en wat ik moet doen om de zaak eindelijk een keer aan de gang te krijgen. |:(
Ik had hetzelfde probleem.
Ik heb de virtuele bluetooth com poorten gewijzigd naar 7 en 8 onder apparaat beheer en toen werkte het bij mij. Kijk dus sowieso ff naar de com poorten en rotzooi daar een beetje, dan moet het wel gaan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie o wie kan me alsteblieft helpen.... :(
Ik heb mijn toestel pas 1 dag, downloade een gif plaatje naar mijn toestel....
En nu kom ik niet meer in mijn map gedownloade afbeeldingen...
Als ik erop klik valt mijn toestel naar 20 sec uit...

Somebody has a solution???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij voorbaad maar vast sorry want dit is vast al wel vaker langs gekomen.
Hoe unlock ik mijn hi samsung d500?

Modbreak:het lijkt me dat ik hier toch vrij duidelijk was, daarnaast staat er een topicwaarschuwing en is ook nog gewoon de algemene policy geldig. 3 manieren om te kunnen weten dat deze vraag níet is toegestaan!!

[ Voor 55% gewijzigd door Korakal op 16-01-2005 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of je telefoon is naar de klote geholpen, of het plaatje is corrupt en je telefoon struikelt erover. Questie van plaatje eraf halen. Of had je daar zelf nog niet aan gedacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Ik ben al een tijdje op zoek naar vervanging voor mijn huidige foon, oude Siemens C45 met veel te dure Vodaphone pre-paid... Mijn oog is op dit model gevallen, samen met een T-Mobile abbo van tussen de 20 en 30 euro de maand, maar als ik de laatste paar posts zie dan kan ik beter even wachten?

anders reageer ik snel op de aanbieding op belbeter.nl?

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 21:47:
Of je telefoon is naar de klote geholpen, of het plaatje is corrupt en je telefoon struikelt erover. Questie van plaatje eraf halen. Of had je daar zelf nog niet aan gedacht?
he he was het maar zo simpel...ik om niet meer in mijn menu met gedownloade afbeeldingen...

Snik snik....heb ook al flash format geprobeerd, maar mocht niet baten...

HELP !!!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 22:22:
[...]

he he was het maar zo simpel...ik om niet meer in mijn menu met gedownloade afbeeldingen...

Snik snik....heb ook al flash format geprobeerd, maar mocht niet baten...

HELP !!!! :(
Ik zou het proberen via een bluetooth verbinding en dan de PIM & File Manager gebruiken (van samsung) en op die manier je plaatje verwijderen.[/quote]
[quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
vraagje, als ik een ringtone bestel met mn huistelefoon, en dus een pincode krijg om de WAP URL te krijgen, en download dus die ringtone via WAP. dat kost me toch alleen die 2 minuutjes wappen? data betaal je toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imperium schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 03:04:
vraagje, als ik een ringtone bestel met mn huistelefoon, en dus een pincode krijg om de WAP URL te krijgen, en download dus die ringtone via WAP. dat kost me toch alleen die 2 minuutjes wappen? data betaal je toch niet?
Jawel hoor, en als je Vodafone hebt kan dat je €10+ gaan kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
Als je dat tipic gebruikt, wat gaat dat dan kosten als je dat bv 10 minuutjes doet? Want het gebruikt GPRS als ik het goed begrijp?

Ik wil het eigenlijk wel ff proberen, maar ik heb geen zin in een verassend hoge rekening :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
OneUp schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 12:11:
Als je dat tipic gebruikt, wat gaat dat dan kosten als je dat bv 10 minuutjes doet? Want het gebruikt GPRS als ik het goed begrijp?

Ik wil het eigenlijk wel ff proberen, maar ik heb geen zin in een verassend hoge rekening :|
hahaahh, mij maakt rekening niet eens veel uit, krijg dat niet eens aan de praat hahahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie o wie kan me alsteblieft helpen....

Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 23:18:
[...]

Ik zou het proberen via een bluetooth verbinding en dan de PIM & File Manager gebruiken (van samsung) en op die manier je plaatje verwijderen.
Heb ik gedaan maar met de file manager kan ik het bestand in de map gedownloade afbeelding wel zien....Maar niet deleten...

Heeft iemand ditzelfde probleem?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2005 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is deze toestel een aanrader? of valt het meer in de catagorie koelkast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 14:21:
koelkast? welnee man, het is een heel compact en licht apparaatje! :D

kijk maar eens in de OP:

Afmetingen : 93.5 x 45.7 x 23.5 mm
Gewicht : 99 g

klein genoeg lijkt me. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 14:13:
Wie o wie kan me alsteblieft helpen....

Als je hem net 1 dag hebt, zou ik meteen terug gaan naar de winkel en een nieuwe EISEN! geen reparaties accepteren voor een toestel van1 dag oud

[ Voor 15% gewijzigd door n00bs op 15-01-2005 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Is hier al meer info over bekent bij iemand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik me afvraag, is of het scherm niet snel bekrast raakt?

dat is het voordeel van een klepje... waarbij het scherm aan de binnenkant zit... dan blijft je main scherm onbeschadigd (Althans bij me e700 wel)...

maar bij deze slide telefoon scherm zit je scherm aan de buitenkant en kan lijkt mij snel bekrassen.. nu bedoel ik niet dat je em bij je sleutels moet stoppen oid want dan wordt ie wel bekrast dat snap ik zelf ook wel.

maar iem die mij hier iets over kan vertellen? is het scherm krasbestendig oid ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Ik had dit ook gedacht, maar ik heb slechts 1 heel klein krasje door eigen schuld.. ik heb m nu 6 weken en voor de rest geen krasje te bekennen op me scherm

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 14:21:
Ik vind 'm veelste lomp. Dik, (uitgeschoven) te groot en aardig zwaar. Schuifmechanisme is niet zo soepeltjes dus hmm niks voor mij

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
CLB schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 16:06:
[...]

Ik vind 'm veelste lomp. Dik, (uitgeschoven) te groot en aardig zwaar. Schuifmechanisme is niet zo soepeltjes dus hmm niks voor mij
wat zou dan voor jou een kleine en lichte telefoon zijn?

*edit
ik had een nokia 8310 en ik vind de D500 ongeveer zelfde size en gewicht
*/edit

[ Voor 14% gewijzigd door Mouki_9 op 15-01-2005 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-09 22:32

Nyana

Who?!

Veel mensen kraken dat schuifmechanisme helemaal af. Ik vind het zelf echt wel een goed mechanisme open of dicht glijd goed. nix te klagen. zag van de week een E630, nou die heeft dus echt een gaar schuifmechanisme ja. maar d500? vind ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:26
Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 15:16:
Wat ik me afvraag, is of het scherm niet snel bekrast raakt?

dat is het voordeel van een klepje... waarbij het scherm aan de binnenkant zit... dan blijft je main scherm onbeschadigd (Althans bij me e700 wel)...

maar bij deze slide telefoon scherm zit je scherm aan de buitenkant en kan lijkt mij snel bekrassen.. nu bedoel ik niet dat je em bij je sleutels moet stoppen oid want dan wordt ie wel bekrast dat snap ik zelf ook wel.

maar iem die mij hier iets over kan vertellen? is het scherm krasbestendig oid ?
Vind het scherm van de D500 niet alleen erg helder en scherp, maar ook krasbestendig, hoewel ik 'm natuurlijk nog niet zo lang heb. Hiervoor had ik een Moto V525, en hoewel dat een klaptoestel was, vond ik die veel gevoeliger voor krassen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 16:06:
[...]

Helemaal mee eens hij is veels te dik en het open schuiven is erg zwaar maarja qua functionallyteid is het wel een goed ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-09 22:56
Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 16:32:
[...]

Helemaal mee eens hij is veels te dik en het open schuiven is erg zwaar maarja qua functionallyteid is het wel een goed ding.
Dan heb je een zwakke duim :P
Ik spreek je tegen, vind uhm helemaal niet zo zwaar uitschuiven. De E800 vind ik zwaarder uitschuiven dan de D500. En de dikte valt heus wel mee. Met een kleppie zijn ze minstens zo dik. Zonder kleppie en zonder slide zijn ze dunner, maar vaak langer.
Maar de D500 valt zeker niet in de categorie 'Koelkast'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:<h2>kappen met die unlockcodes!!!!</h2>

[ Voor 86% gewijzigd door Korakal op 16-01-2005 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OneUp schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 16:14:
[...]

In dit menutje kun je ook getallen veranderen betreft geluidsniveaus enzow. Dan kan ik de luidspreker maybe harder laten gaan? Heeft iemand hier ervaring mee ofzo?

Niet dat ik strax men luidsprekertje opblaas...

Roy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen die probelemen heeft met de USB Dongle en Win Xp met Sp2 op hun machine hebben draaien, moeten de volgende stappen die OTTO hier eerder heeft gepost, eens uitvoeren.
Bij mij werkte de dongle erg goed, totdat ik Sp2 had geinstalleerd. Na het uitvoeren van onderstaande handelingen, is het probleem opgelost.
Otto Thank u very much!!!
Heb misschien ook nog een tip voor mensen die problemen hebben met bluetooth en die WinXP met SP2 hebben. Sinds SP2 is bluetooth geïntregeerd in Windows en dat werkte bij mij eerst verassend goed. Maar afgelopen zondag kon ik ineens geen verbinding meer maken met mijn PC (andersom wel). Heb toen de software van mijn BT-dongle weer geïnstalleerd en dat werkte eerst ook niet goed, omdat hij nog de drivers van Windows gebruikte. Je kunt dan bij Apparaatbeheer en dan bij je BT-dongle naar stuurprogramma gaan en dan stuurprogramma bijwerken. Kies dan voor zelf stuurprogramma kiezen en daar staat dan je BT-dongle (die bij mij niet officieel ondertekent was) die je dan kunt selecteren.

Hoop dat er mensen zijn die hier iets aan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-10 09:07
Hmm ik ben vandaag langs wat winkels geweest, en ze wilden bij de phone house deze voor me wegleggen (het was de laatste niet-gelockde die ze nog hadden).. Maar als ik het zo op internet lees ga ik wel gewoon voor de gelockte maandag, als ze die in meerdere getale hebben... Hoe dan ook, maandag heb ik m'n D500. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Laatst online: 17-09 08:10

Korakal

Up up up!

Ik heb weer diverse unlock-vragen en antwoorden moeten verwijderen, ik word er een beetje moe van.
Hou nou allemaal eens op met die unlock-codes enzo, die willen we hier NIET hebben! Dit is allemaal gewoon in de policy te lezen: Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:26
Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 23:58:
Iedereen die probelemen heeft met de USB Dongle en Win Xp met Sp2 op hun machine hebben draaien, moeten de volgende stappen die OTTO hier eerder heeft gepost, eens uitvoeren.
Bij mij werkte de dongle erg goed, totdat ik Sp2 had geinstalleerd. Na het uitvoeren van onderstaande handelingen, is het probleem opgelost.
Otto Thank u very much!!!

[...]
Graag gedaan, ben blij dat je er wat aan hebt gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

DiSiLLUSiON schreef op zondag 16 januari 2005 @ 02:11:
Hmm ik ben vandaag langs wat winkels geweest, en ze wilden bij de phone house deze voor me wegleggen (het was de laatste niet-gelockde die ze nog hadden).. Maar als ik het zo op internet lees ga ik wel gewoon voor de gelockte maandag, als ze die in meerdere getale hebben... Hoe dan ook, maandag heb ik m'n D500. 8)
Waarom opeens wel voor 'n gelockte!?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
ja hoor... heb em nog steeds niet binnen... zijn niet aan te slepen blijkbaar... 7 januari besteld.. en nog niks ;( (Bij Hi )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiznit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-10-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 23:05:

Typ dit in: *#8999*8378# ...................

In dit menutje kun je ook getallen veranderen betreft geluidsniveaus enzow. Dan kan ik de luidspreker maybe harder laten gaan? Heeft iemand hier ervaring mee ofzo?

Niet dat ik strax men luidsprekertje opblaas...

Roy
Weet iemand hier nou meer van ??

Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Backstage schreef op zondag 16 januari 2005 @ 12:25:
[...]

Weet iemand hier nou meer van ??
In het topic van de Samsung E800 staat er 'n manier beschreven om via dit menu je camerageluid uit te zetten!!! Ik heb dit geprobeerd bij twee vrienden van mij met een Samsung E800 en bij allebei is' t gelukt!!! Ik denk ook dat 't bij de D500 zal werken omdat de code om in 't servicemenu te komen hetzelfde is! Hieronder heb ik 't bericht gequote:
Verwijderd schreef op donderdag 04 november 2004 @ 17:13:
Ik heb zelf wat lopen prutsen om het geluid van de camera uit te krijgen en het is me gelukt!
Je bent welkom het ook te proberen maar hou mij niet verantwoordelijk als er iets stuk gaat..
Alles op eigen risico.

Ik heb eerst de taal ingesteld op engels:
menu>phone settings>Language>text language>english.
Dit was nodig om alles te kunnen doen in het service menu, want die werkt niet volledig in het nederlands (tenminste op mijne niet).

Ga dan uit alle menu's en toets dan dezelfde code in als die voor de samsung e700:
*#8999*8378#
Als t goed is zit je nu in het service menu.
Ga dan naar:
H/W test>audio settings>Rx path>Melody vol.>normal, en verander 13 in 0 en druk op save. Hierna zie je 17, laat dit onveranderd en keer volledig terug uit alle menu's.
Vervolgens moet je aan de zijkant van je telefoon het key volume terug zetten op minimal volume met de grote knop, en dan hoor je bij t maken van een foto geen geluid meer!

Iedereen succes die zich net zo stoorde aan eht camera geluid als ik!

MVG Lars
In dit servicemenu kun je waarschijnlijk ook je microfoon zo hard zetten dat heel het huis het geluid uit je D500 kan horen. Je kan bv. de (externe) microfoon aanpassen enzo qua geluidsvolume. Veel meer weet ik hier niet echt van (omdat ik zelf geen D500 of E800 heb) Wel is het handig om voordat je in dit service menu gaat kloten je telefoon op Engels te zetten omdat er dan meer opties zichtbaar zijn dan wanneer je je telefoon in 't Nederlands laat staan!

[ Voor 53% gewijzigd door CLB op 16-01-2005 12:56 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let bij het posten van links goed op de policy m.b.t. midlets; veel sites bevatten niet-toegestaan materiaal! Het posten van deze links levert Officiële Waarschuwingen op.
Verder is elke vraag of hulp bij unlocken hier ongewenst.