Het sluiter geluidje kun je bij de D500 ook gewoon uitzettenCLB schreef op zondag 16 januari 2005 @ 12:51:
[...]
In het topic van de Samsung E800 staat er 'n manier beschreven om via dit menu je camerageluid uit te zetten!!! Ik heb dit geprobeerd bij twee vrienden van mij met een Samsung E800 en bij allebei is' t gelukt!!! Ik denk ook dat 't bij de D500 zal werken omdat de code om in 't servicemenu te komen hetzelfde is! Hieronder heb ik 't bericht gequote:
[...]
In dit servicemenu kun je waarschijnlijk ook je microfoon zo hard zetten dat heel het huis het geluid uit je D500 kan horen. Je kan bv. de (externe) microfoon aanpassen enzo qua geluidsvolume. Veel meer weet ik hier niet echt van (omdat ik zelf geen D500 of E800 heb) Wel is het handig om voordat je in dit service menu gaat kloten je telefoon op Engels te zetten omdat er dan meer opties zichtbaar zijn dan wanneer je je telefoon in 't Nederlands laat staan!
iig bedankt voor het proberen te uitleggen.
Ik ben nu nog niet veel opgeschoten.
Dat je bv. de (externe) microfoon kan aanpassen qua geluidsvolume, zover was ik ook al.
Ik zou eigenlijk meer veilige (zullen wel de fabrieksinstellinegen zijn) net op het randje
instellingen willen weten, en betekenissen van de vele afkortingen.
Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎