Het Samsung SGH-D500 topic (deel 2)

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.975 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiznit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-10-2024
CLB schreef op zondag 16 januari 2005 @ 12:51:
[...]

In het topic van de Samsung E800 staat er 'n manier beschreven om via dit menu je camerageluid uit te zetten!!! Ik heb dit geprobeerd bij twee vrienden van mij met een Samsung E800 en bij allebei is' t gelukt!!! Ik denk ook dat 't bij de D500 zal werken omdat de code om in 't servicemenu te komen hetzelfde is! Hieronder heb ik 't bericht gequote:
[...]

In dit servicemenu kun je waarschijnlijk ook je microfoon zo hard zetten dat heel het huis het geluid uit je D500 kan horen. Je kan bv. de (externe) microfoon aanpassen enzo qua geluidsvolume. Veel meer weet ik hier niet echt van (omdat ik zelf geen D500 of E800 heb) Wel is het handig om voordat je in dit service menu gaat kloten je telefoon op Engels te zetten omdat er dan meer opties zichtbaar zijn dan wanneer je je telefoon in 't Nederlands laat staan!
Het sluiter geluidje kun je bij de D500 ook gewoon uitzetten ;)

iig bedankt voor het proberen te uitleggen.
Ik ben nu nog niet veel opgeschoten.
Dat je bv. de (externe) microfoon kan aanpassen qua geluidsvolume, zover was ik ook al.
Ik zou eigenlijk meer veilige (zullen wel de fabrieksinstellinegen zijn) net op het randje
instellingen willen weten, en betekenissen van de vele afkortingen.

Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkys
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-07 08:46
Na wat zoeken heb ik besloten de D500 niet te kopen vanwege:

1Software niet upgradeable
2Accu gaat niet al te lang mee
3Geheugen is niet uitbreidbaar

Is het waar dat de software niet up te graden is? Want bij bugs zit je met de problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Sharkys schreef op zondag 16 januari 2005 @ 13:09:

Is het waar dat de software niet up te graden is? Want bij bugs zit je met de problemen.
je schijnt het niet zelf te kunnen doen, nee dat klopt. maar als je naar de winkel gaat kan je als het goed is gratis de nieuwe erin laten zetten want je hebt een jaar garantie op de software onderandere!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
software ken je laten upgraden bij de zogenaamde service points.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Imperium schreef op zondag 16 januari 2005 @ 13:14:
software ken je laten upgraden bij de zogenaamde service points.
waar kan ik die servicepoint vinden dan?! want ik wil graag mn software uplaten graden!! heb je een linkje vban adressen ofzo?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Backstage schreef op zondag 16 januari 2005 @ 13:05:
[...]

Het sluiter geluidje kun je bij de D500 ook gewoon uitzetten ;)
Haha okee 8)7

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
DaannO schreef op zondag 16 januari 2005 @ 13:26:
[...]

waar kan ik die servicepoint vinden dan?! want ik wil graag mn software uplaten graden!! heb je een linkje vban adressen ofzo?!
Solid Vision B.V.
Polakweg 26
2288 GG Rijswijk
Tel. 070 - 307 3107
Fax. 070 - 307 3177
E-mail: info@solid-vision.nl
Website: http://www.solid-vision.nl

[ Voor 57% gewijzigd door Imperium op 16-01-2005 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Imperium schreef op zondag 16 januari 2005 @ 13:29:
[...]

Solid Vision B.V.
Polakweg 26
2288 GG Rijswijk
Tel. 070 - 307 3107
Fax. 070 - 307 3177
Website: http://www.solid-vision.nl
had ik net met google gevonden :*) maar er is er zkr geen een in de buurt van de randstad ofzo?! amsterdam en omgeving :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-09 22:56
DaannO schreef op zondag 16 januari 2005 @ 13:26:
[...]

Solid Vision B.V.
Polakweg 26
2288 GG Rijswijk
Tel. 070 - 307 3107
Fax. 070 - 307 3177

http://www.solid-vision.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Laatst online: 26-06 10:15
Sharkys schreef op zondag 16 januari 2005 @ 13:09:

1. is dus wel te doen bij service point
2. ligt eraan wat je er allemaal mee doet. Bij mij gaat de accu zo'n 4 a 5 dagen mee en dan maak ik toch regelmatig foto's/filmpjes en bel/sms ook nog.
3. persoonlijk vind ik die ongeveer 90 mb wel genoeg. Voor de filmpjes en foto's is t zeker genoeg. Pas als de telefoon als mp3 speler gaat gebruiken is t weinig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je misschien een mailadres voor me amacem.

En dan nog een vraagje. Windows laat mijn d500 niet zien in Mijn Bluetooth-locaties. Iemand een idee waardoor dit komt en hoe het te verhelpen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-08 14:17

bosaap22

Doing things I'm good at.

Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2005 @ 14:25:
Heb je misschien een mailadres voor me amacem.

En dan nog een vraagje. Windows laat mijn d500 niet zien in Mijn Bluetooth-locaties. Iemand een idee waardoor dit komt en hoe het te verhelpen is?
Software update... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 achtergrondjes: (voor wie wil)

Afbeeldingslocatie: http://www.kritzraedt.nl/_stack/digitman.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.kritzraedt.nl/_stack/kick.gif

Vraag 1:

Ik heb een nieuw Hi abonnement maar ik krijg geen ontvangstbevestiging als ik een sms-je verstuurd heb, terwijl ik dit wel heb ingesteld op de telefoon? Wordt dit niet ondersteund door Hi? edi: ik weet dat je een afleverrapport kunt krijgen door *0# voor het bericht te typen maar dat moet je dan elke keer opnieuw doen, kun je dit niet vastzetten, of standaard aanzetten?

Vraag 2:

Wat is de nieuwste firmware op het moment? Nog steeds deze: D500CEDL6?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2005 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2005 @ 15:15:
2 achtergrondjes:

[afbeelding]

[afbeelding]

Vraag 1:

Ik heb een nieuw Hi abonnement maar ik krijg geen ontvangstbevestiging als ik een sms-je verstuurd heb, terwijl ik dit wel heb ingesteld op de telefoon? Wordt dit niet ondersteund door Hi?

Vraag 2:

Wat is de nieuwste firmware op het moment? Nog steeds deze: D500CEDL6?
vraag1: don`t know :+

vraag2: D500CEDL6 is de nieuwste ja!

en mijn vraag voor wat zijn die achtergronden erbij?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet toevallig iemand of het ook mogelijk is om je SMS ringtone aan te passen ?
( door een mp3 of andere tone) (dus niet de standaard)

En hoe ik mijn TXT input vast kan zetten op T9.

Als ik nu sms begin staat hij altijd op ABC stand. en niet meteen op T9. heb eens in het boekje gekeken maar daar staat helaas niks over in :S

Bedankt.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2005 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2005 @ 15:35:
Weet toevallig iemand of het ook mogelijk is om je SMS ringtone aan te passen ?
( door een mp3 of andere tone) (dus niet de standaard)

En hoe ik mijn TXT input vast kan zetten op T9.

Als ik nu sms begin staat hij altijd op ABC stand. en niet meteen op T9. heb eens in het boekje gekeken maar daar staat helaas niks over in :S

Bedankt.
die vraag heb ik ook eens errder gesteld over dat sms maar ik denk dat het aan de software licht die geupdate moet worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Andere SMS-tone:
Menu - Instellingen - Geluidsinstellingen - Berichttoon - SMS berichten
Een aantal mogelijkheden. Geen mp3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op zondag 16 januari 2005 @ 15:39:
[...]

die vraag heb ik ook eens errder gesteld over dat sms maar ik denk dat het aan de software licht die geupdate moet worden!
Kijk dat doe je zo: Klik op de linker nav key, daarnaa komt het sms venstertje klik daarna op de rechter softkey totdat je T9Ned ziet staan 1x drukken dus, druk daarna op de RODE aan/uit ophang key. Start je televoon vervolgens opnieuw en het zou nu standaart op T9 moeten staan als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

bij smsen is het ook zo, dat als je een nieuw woord invoert, dat hij automatisch de 'caps-lock' aan zet. Nouja wel irritant soms, maar ik ben het inmiddels al gewend.
Ook weet ik nog steeds niet zeker of hij vaakgebruikte woorden van het T9 woordenboek 'vooraan' zet.
want bij bepaalde woorden gebruik ik altijd de 2e keus en nooit de eerste keus die het T9ding geeft en het veranderd maar niet, dus denk niet dat hij iets doet aan woordenprioriteit ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2005 @ 15:49:
[...]

Kijk dat doe je zo: Klik op de linker nav key, daarnaa komt het sms venstertje klik daarna op de rechter softkey totdat je T9Ned ziet staan 1x drukken dus, druk daarna op de RODE aan/uit ophang key. Start je televoon vervolgens opnieuw en het zou nu standaart op T9 moeten staan als het goed is.
oke dan!! heel erg bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2005 @ 15:49:
[...]

Super dankjewel ! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:15

Sandyman538

SandstorM [148839]

Die tip over je sms standaard op T9 = geweldig :) Thanx!

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 15:52
Bedankt voor de tip :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op zondag 16 januari 2005 @ 13:14:
[...]

je schijnt het niet zelf te kunnen doen, nee dat klopt. maar als je naar de winkel gaat kan je als het goed is gratis de nieuwe erin laten zetten want je hebt een jaar garantie op de software onderandere!
Je hebt al elk gekpcht product 2 jaar garantie (Europese wetgeving, ook al staat er ergens dat je 1 jaar garantie op je d500 hebt....het MOET 2 jaar zijn...)dus ik neem aan dat het dan ook op de software is....

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2005 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-09 09:57
las ergens terug in het forum over een gratis D500 bij een T-Mobile relax 200 voor 1 jaar.
Weet iemand hier iets van?

Diegene zei dat die aanbieding volgende week kwam .... maar waar? welke winkel?

Ik volg het D500 forum al vanaf het begin, en wachte eigelijk tot die gratis zou zijn bij een 1jarig abbonement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

struik schreef op zondag 16 januari 2005 @ 19:24:
las ergens terug in het forum over een gratis D500 bij een T-Mobile relax 200 voor 1 jaar.

Ik volg het D500 forum al vanaf het begin, en wachte eigelijk tot die gratis zou zijn bij een 1jarig abbonement.
Maakt T-mobile zeker speciaal voor jouw een nieuw abbo. Relax 200 bestaat niet eens 8)7

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op zondag 16 januari 2005 @ 19:51:
Maakt T-mobile zeker speciaal voor jouw een nieuw abbo. Relax 200 bestaat niet eens 8)7
Lees eens verder voordat je zomaar wat roept. Vanaf morgen zijn er nieuwe abonnementen bij T-Mobile, waaronder 200 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-09 09:57
T-Mobile relax 200 bestaat wel, dus ga eerst eens kennis vergaren voordat je wat roept! :(

Maar iemand had het over volgende week, weet iemand iets meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
struik schreef op zondag 16 januari 2005 @ 20:03:
T-Mobile relax 200 bestaat wel, dus ga eerst eens kennis vergaren voordat je wat roept! :(

Maar iemand had het over volgende week, weet iemand iets meer?
anders moet je ff de user van wie je het hebt ff een mailtje sturen of hij er meer over weet! ff terug naar zn post zoeken en dan ff bij zn mail adres kijken. denk dat je daar het meest aan hebt! suc6 :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

struik schreef op zondag 16 januari 2005 @ 19:24:

Als 'ie al gratis bij 1 jaar is zal dat wel alleen bij 1 bepaalde winkel als actie zijn. Op verschillende sites staan de nieuwe abonnementen en toestelprijzen al maar dan is 'ie echt nog niet gratis met 1 jaar maar meer dan € 200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-09 12:12
Relax 200 bestaat idd. maar de actie kan ik niet vinden.
Bij telecomvergelijker zie ik wel een actie staan maar voor 1 jaar kost het nog geld.

Laten we het hopen voor jullie dat ie morgen ergens gratis is,zou wel een mooie actie zijn voor dat geld voor een jaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me misschien ook vertellen hoe dit kan en hoe ik dit oplos.

Op mijn vorige samsung E700 kon ik als ik een MMS kreeg deze meteen zien.
Dus de txt en de toegevoegde afbeelding/ geluidje. (was van Orange)

Op mijn huidige D500 (Vodafone) krijg ik als ik een MMS krijg een SMS met
een URL (Link) erin.

Is het mogelijk om met vodafone en de D500 dit ook meteen op mijn scherm te
zien?? Zoja wie kan mij ermee helpen.

Alvast Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 18:17
Bij de vodafone website issie wel gratis voor 1 jaar, bundel van 200 minuten. iets van 42,50 per maand ofzo, speciale actie.. staat ook niet onder de reguliere abo's.

Ik zat ook aan die te denken, maar haal m toch liever in de winkel ivm onwenselijke branding van vodafone/orange en consorten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2005 @ 20:40:
Kan iemand me misschien ook vertellen hoe dit kan en hoe ik dit oplos.

Op mijn vorige samsung E700 kon ik als ik een MMS kreeg deze meteen zien.
Dus de txt en de toegevoegde afbeelding/ geluidje. (was van Orange)

Op mijn huidige D500 (Vodafone) krijg ik als ik een MMS krijg een SMS met
een URL (Link) erin.

Is het mogelijk om met vodafone en de D500 dit ook meteen op mijn scherm te
zien?? Zoja wie kan mij ermee helpen.

Alvast Bedankt
Oplossing al gevonden : www.bel.nl (kun je je mms instellingen laten sturen ! )
Toch bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2005 @ 21:06:
[...]

Toch bedankt
offtopic:
met firefox doet die site t niet?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-09 22:56
DaannO schreef op zondag 16 januari 2005 @ 22:57:
[...]

offtopic:
met firefox doet die site t niet?!
'k Browse ook met Firefox en ik zie een script staan... }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Wicked_Wy schreef op zondag 16 januari 2005 @ 23:02:
[...]

'k Browse ook met Firefox en ik zie een script staan... }:O
offtopic:
pcies! btje vaag :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
-------- dubbel post --------------

[ Voor 97% gewijzigd door DaannO op 16-01-2005 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo!

Ik heb maandagavond de D500 besteld bij Hi.nl bij een 2-jarig HI30 abbo, en gratis USB dongle erbij (en jammergenoeg die hele Nelly-rotzooi... clips, mp3's, ringtones...) en ik hoop dat ik em rond morgen of de loop van de week kan verwachten.
Welk merk Dongle zit er eigenlijk bij? Zitten de drivers bijgeleverd, op cd-rom?
Ik heb net de eerste 20 pagina's proberen te lezen van deze topic maar werd na anderhalf uur helemaal gek, dus ik probeer toch maar op deze manier een antwoord te krijgen.
Wat zijn de meest voorkomende problemen geweest met deze dongle, die bij hi is meegeleverd? En wat zijn de oplossingen? Ik heb overigens WINXP met SP2. Is dat een probleem? Heb iets gelezen over dan SP2 soms een probleem kan geven.
Zit bij de Hi-set het speakertje, EN oortjes?

Alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:9~ Ik heb de metallic silver versie
Persoonlijk vind ik die echt véél mooier dan de zwarte,die heb ik inmiddels ook weer verkocht _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2005 @ 23:34:
Hallo!

Ik heb maandagavond de D500 besteld bij Hi.nl bij een 2-jarig HI30 abbo, en gratis USB dongle erbij (en jammergenoeg die hele Nelly-rotzooi... clips, mp3's, ringtones...) en ik hoop dat ik em rond morgen of de loop van de week kan verwachten.
Welk merk Dongle zit er eigenlijk bij? Zitten de drivers bijgeleverd, op cd-rom?
Ik heb net de eerste 20 pagina's proberen te lezen van deze topic maar werd na anderhalf uur helemaal gek, dus ik probeer toch maar op deze manier een antwoord te krijgen.
Wat zijn de meest voorkomende problemen geweest met deze dongle, die bij hi is meegeleverd? En wat zijn de oplossingen? Ik heb overigens WINXP met SP2. Is dat een probleem? Heb iets gelezen over dan SP2 soms een probleem kan geven.

Ehmz ik heb niet op alle vragen antwoord maar wel op een paar.
Ik heb hem ook maandagavond besteld, en belde donderdag naar de klantenservice, toen zeiden ze dat ik hem dinsdag ongeveer kon verw88, maar ik lees ook op een ander forum, en hier word gezegd dat de d500 niet genoeg is ingeslagen en dat we nog wel weken (lees misschien maand(en)) kunnen w88, ik ga zodra het dinsdag is oowk maar weer bellen. Moet je anders ook ff doen, doen ze niet moeilijk over, ze willen ff je ordernummer weten(wat in die mail stond) en klaar is kees. Hopelijk kloppen de geruchten niet en krijgen we onze phone dinsdag :P. Btw je hebt mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2005 @ 23:46:
Persoonlijk vind ik die echt véél mooier dan de zwarte,die heb ik inmiddels ook weer verkocht _/-\o_
vooor hoeveel heb je die verkocht dan?! wil wel weten hoeveel die nu waard is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:27

n00bs

Het is weer Zomer!

Korakal schreef op zondag 16 januari 2005 @ 10:03:
<span style="color:red; font-weight:bold">Ik heb weer diverse unlock-vragen en antwoorden moeten verwijderen, ik word er een beetje moe van.
Hou nou allemaal eens op met die unlock-codes enzo, die willen we hier NIET hebben! Dit is allemaal gewoon in de policy te lezen: Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware</span>
Toch ook eens al die gemodde firmwares ook van tweakers verdwijnen... kan dan ook niet. Toch? firmware modden van DVD fikkers is zelfs nog een veel erger vergrijp volgens de NL wet. En die worden openlijk besproken en zelfs gepost op de frontpage.

En volgens mij zijn er geen unlockcodes voor de D500, aangezien de D500 standaard geunlocked is. Er zijn wel resetcodes en die zijn legaal en openlijk verkrijgbaar, die kan je ook via Solid Vision gewoon vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
waarom lees ik net op kassa.vara.nl dat KPN aan het kloten is? heeft iemand hier deze maand de D500 met abbo via de hi shop besteld op internet en zn telefoon al eens gehad??

[ Voor 5% gewijzigd door Imperium op 17-01-2005 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mijne zondag 2 januari tegen middernacht besteld via de online Hi-shop (Hi 20 2 jaar € 109,- en daar gaat dan nog € 100,- van af).

Maandag 3 januari om 01:51 de automatische orderbevestiging ontvangen, en vandaag 7 januari om 14:36 de bevestiging dat hij verzonden is. Als TPG meewerkt zal 'ie morgen arriveren :)

De € 100,- retour krijg je volgens de Hi-site als je 2 facturen hebt betaald. Waarschijnlijk via een creditering op je nota, zodat je de derde maand geen abonnementsgeld betaalt, en het restant op je rekening. Het staat niet helemaal helder op de website:
Blijkbaar KAN het dus wel... ik wacht ook op mn telefoon via hi.nl, maar als ik van 5 werkdagen uit zou gaan, zou ik em dinsdag binnen moeten krijgen, dus ik ben allang blij als het deze week nog gaat gebeuren, maar ik hoop zo snel mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Ja ik had de helpdesk gebeld en die zei 20 januari hebben ze ze weer... maar iemand die ik ken had ook gebeld.. en tegen hem zeiden ze 18 januari...

misschien dat jij ook ff een belletje kan doen naar de klantenservice, en ff hier post wat ze zeiden? O-)

[ Voor 28% gewijzigd door Imperium op 17-01-2005 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imperium schreef op maandag 17 januari 2005 @ 08:38:
Ja ik had de helpdesk gebeld en die zei 20 januari hebben ze ze weer... maar iemand die ik ken had ook gebeld.. en tegen hem zeiden ze 18 januari...

misschien dat jij ook ff een belletje kan doen naar de klantenservice, en ff hier post wat ze zeiden? O-)
En jah hoor ik kreeg net een mailtje van KPN, Toen ik hem openede d8 ik ow neej he zal wel over de vertraging gaan, maar nee, [qoute]het product en eventuele simkaart zijn verzonden[/qoute]
Ghehe dus waarschijnlijk heb ik me phone morgen :D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik altijd E-Uplader (www.euploader.com) om mijn Java bestanden via WAP te downloaden maar de laatste 2 dagen werkt dit bij mij niet. Als ik naar http://euploader.com/wap/index.php ga kan ik daar wel inloggen, ik krijg ook de link naar het bestand te zien maar als ik dan die link selecteerd gaat hij wel laden maar laadt dan opnieuw hetzelfde scherm, hij gaat dus niet naar het bestand. Iemand anders het zelfde probleem of een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisW
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2005 @ 23:46:
Ik vind de metallic silver versie dus ook veel mooier :) Ik denk dat ik hem vandaag ga halen bij Orange. Daar hebben ze nu ook een aanbieding van 's avonds 19.00uur tot 's ochtends 7.00uur gratis bellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2005 @ 21:06:
[...]

Toch bedankt
Thanks man, ik had ze ook nog neit werkend gekregen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Virus.NL schreef op maandag 17 januari 2005 @ 10:30:
[...]

Ik vind de metallic silver versie dus ook veel mooier :) Ik denk dat ik hem vandaag ga halen bij Orange. Daar hebben ze nu ook een aanbieding van 's avonds 19.00uur tot 's ochtends 7.00uur gratis bellen :)
ik heb vorige week woensdag bij hun mn aboo verlengd! geld die actie dan ook voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op zondag 16 januari 2005 @ 23:47:
[...]

vooor hoeveel heb je die verkocht dan?! wil wel weten hoeveel die nu waard is?
Ik heb hem voor 350 euro verkocht,hij was dus ruim 1 maand jong :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Virus.NL schreef op maandag 17 januari 2005 @ 10:30:
[...]

Dan heb je wel orange software in je gsm hoor,met van die iritante snelkoppelingen door je achtergrond heen die je niet weg kan halen.En oranje pictogrammen.
www.gsmtrack.nl heeft de zilveren met gewoon menu,dus misschien het overwegen waard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisW
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
DaannO schreef op maandag 17 januari 2005 @ 10:55:
[...]

ik heb vorige week woensdag bij hun mn aboo verlengd! geld die actie dan ook voor mij?
Nee, die aanbieding is vanaf vandaag. Kijk maar hun site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skaars
  • Laatst online: 07-02 11:29
Kan iemand mij een wesite geven of de naam van de winkel waar dit toestel te kijken is voor een lekker prijsje. Ik ben een beetje opzoek naar telort of hi.
Ben al wezen zoeken op internet, 2call zag er wel goed uit, maar misschien kan het nog goedkoper....
(het liefst 1 jarig abbo)

of ben ik nu off topic bezig?

[ Voor 6% gewijzigd door skaars op 17-01-2005 11:35 ]

het internet is als een neus, je moet eruit halen wat erin zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 10:19:
[...]

En jah hoor ik kreeg net een mailtje van KPN, Toen ik hem openede d8 ik ow neej he zal wel over de vertraging gaan, maar nee, [qoute]het product en eventuele simkaart zijn verzonden[/qoute]
Ghehe dus waarschijnlijk heb ik me phone morgen :D:D
mm ik heb nog steeds geen mail?!! en ik heb hem 7 jan besteld.. wat is dit voor een GRAFZOOI!

JA IK BEN PISSED JA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
ik heb bij mijn oude smasung e700 een kabel voor de comp gekocht. dus ik d8 maybe past ie ook op mn d500 zodat ik geen bleuthoot dongel hoef te kopen [handig ist wel trouwens]! dus ik pimps en file manager 2.0 downe en dan blijkt dat ik bij instellingen alleen via bleuthoot kan werken! heeft iemand hier nog meer ervaring mee?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imperium schreef op maandag 17 januari 2005 @ 11:36:
[...]

mm ik heb nog steeds geen mail?!! en ik heb hem 7 jan besteld.. wat is dit voor een GRAFZOOI!

JA IK BEN PISSED JA
1 Woord: KLANTENSERVICE???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
ik vind nog steeds dat we dit topic moeten splitsen voor mensen die problemen hebben met de levering en voor mensen die gewoon vragen over de d500 hebben!! toch?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2005 @ 19:58:
[...]

Lees eens verder voordat je zomaar wat roept. Vanaf morgen zijn er nieuwe abonnementen bij T-Mobile, waaronder 200 minuten.
Vanaf morgen ja en dat was dus niet toen ik 't berichtje typte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op maandag 17 januari 2005 @ 12:06:
ik vind nog steeds dat we dit topic moeten splitsen voor mensen die problemen hebben met de levering en voor mensen die gewoon vragen over de d500 hebben!! toch?!
ehmz mjah dit is opzich wel, handig, maar dan moet er natuurlijk ook een mod zijn die hier alle reacties over leveringen enz. de hele tijd weghaald :S best tijdrovend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-09 15:38
Ik heb een wazig probleem met m'n D500, nouja probleem is het niet echt maar wel raar :)
(Tevens ook iets wat mensen die veel waarde hechten aan de alarmfunctie niet moeten uitproberen B) )

Ik had m'n telefoon in stille stand staan en heb toen alarm1 ingesteld. Ik wilde een ander melodietje instellen. Vraagt ie of ik het geluid ook wil horen in stille stand. Dus nee ingedrukt, omdat ik in een volle trein zat :). Alarm opgeslagen. Een paar uur later ging het alarm af. De telefoon trilde alleen. Ik dacht, dat zal wel komen omdat hij nog in stille stand staat. Dus het ding in herriestand gezet, nieuw alarm aan gemaakt en weer ander melodietje gekozen. Vervolgens gaat het alarm af; weer alleen getril. Geen geluid.

Ik krijg nu dus met geen mogelijkheid het geluid van Alarm1 weer terug. 8)7 (alarm2 trouwens ook niet, want die had ik ook ingesteld in stille stand |:( ). Dus nu heb ik alleen nog maar een herriealarm als ik de wekker instel.
Heeft iemand hier een oplossing voor, om mijn alarmen weer terug te krijgen?

(en nee, de code die de telefooninstellingen reset heeft het probleem niet opgelost)

[ Voor 3% gewijzigd door [J.d.I.] DirtyHarry op 17-01-2005 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:38
[J.d.I.] DirtyHarry schreef op maandag 17 januari 2005 @ 13:24:
Ik heb een wazig probleem met m'n D500, nouja probleem is het niet echt maar wel raar :)
(Tevens ook iets wat mensen die veel waarde hechten aan de alarmfunctie niet moeten uitproberen B) )

Ik had m'n telefoon in stille stand staan en heb toen alarm1 ingesteld. Ik wilde een ander melodietje instellen. Vraagt ie of ik het geluid ook wil horen in stille stand. Dus nee ingedrukt, omdat ik in een volle trein zat :). Alarm opgeslagen. Een paar uur later ging het alarm af. De telefoon trilde alleen. Ik dacht, dat zal wel komen omdat hij nog in stille stand staat. Dus het ding in herriestand gezet, nieuw alarm aan gemaakt en weer ander melodietje gekozen. Vervolgens gaat het alarm af; weer alleen getril. Geen geluid.

Ik krijg nu dus met geen mogelijkheid het geluid van Alarm1 weer terug. 8)7 (alarm2 trouwens ook niet, want die had ik ook ingesteld in stille stand |:( ). Dus nu heb ik alleen nog maar een herriealarm als ik de wekker instel.
Heeft iemand hier een oplossing voor, om mijn alarmen weer terug te krijgen?

(en nee, de code die de telefooninstellingen reset heeft het probleem niet opgelost)
en als je je phone weer in silent mode zet, dan weer alarm instel, bij het deuntje, krijg je niet weer de vraag of je geluid af wilt spelen in silent mode? Zo zou ik het tenminste doen als ik zoiets had....
voor de rest........ als je alles hebt geprobeerd, en niks heeft geholpen..... en je wilt echt je alarm terug, dan zou ik langsgaan bij die jongens in Rijswijk

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurenzzz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 20:11
Zijn er eigenlijk mensen die het voordeel pakket van HI hadden genomen (HI25, 600 gratis SMS, Gratis Dongle voor BT en D500 gratis) en het voor elkaar hebben gekregen spellen erop te zetten via die BT dongle?

Ik heb echt heel veel aan informatie en tut's doorgelopen, maar ik krijg het gewoon niet voor elkaar.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Ff een kpn vraagje tussendoor, sorry :)

Maar weet er toevallig iemand hoe je van dat "hi happy hour" af kunt komen?

[ Voor 13% gewijzigd door OneUp op 17-01-2005 13:54 ]

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Mouki_9 schreef op maandag 17 januari 2005 @ 13:42:
[...]

en als je je phone weer in silent mode zet, dan weer alarm instel, bij het deuntje, krijg je niet weer de vraag of je geluid af wilt spelen in silent mode? Zo zou ik het tenminste doen als ik zoiets had....
Ook al geprobeerd, werkte niet helaas.. Ik zit eerder te denken aan een code waar je in een verborgen menu komt waar o.a. volume instellingen van alle geluiden staan ofzo. Misschien dat bij volume van alarm1 en alarm2 een 0 staat, die ik vervolgens kan veranderen in een andere waarde?
Iemand die die codes en menu'tjes een beetje kent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

probleem opgelost

[ Voor 120% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2005 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiSiLLUSiON
Hmm ik wilde m'n telefoon halen vandaag... werd natuurlijk een aanvraag ingediend, is de aanvraag doorverwezen.. kan dus nu een paar uurtjes gaan duren voordat ik weet of ie geaccepteerd word of niet.. die verkoper zei dat 'ie me een belletje zou geven.. toch vraag ik me af... is dit een slecht voorteken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2005 @ 23:34:
Hallo!

ik heb via t for telecom de d500 gekocht bij hi en met ook al die dingen erbij.
De USB dongle is van XTNDConnect Blue Manager bij mij werktie percect eerst je dongle erindoen en daarna de install cd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

[J.d.I.] DirtyHarry schreef op maandag 17 januari 2005 @ 13:51:
[...]

Ook al geprobeerd, werkte niet helaas.. Ik zit eerder te denken aan een code waar je in een verborgen menu komt waar o.a. volume instellingen van alle geluiden staan ofzo. Misschien dat bij volume van alarm1 en alarm2 een 0 staat, die ik vervolgens kan veranderen in een andere waarde?
Code daarvoor staat volgens mij 1 a 2 pagina's terug. Dus ff zoeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
CLB schreef op maandag 17 januari 2005 @ 15:55:
[...]

Code daarvoor staat volgens mij 1 a 2 pagina's terug. Dus ff zoeken!
Idd de *#8999*8378# code ken ik al, kun je idd allerlei volume's veranderen. Maar ik heb er dus de ballen verstand van waar welk volume voor staat enzo. Je verzuipt daar werkelijk in de mogelijkheden. Als iemand wel verstand heeft van dit menu en de volumesettings, en mij kan vertellen welk volume ik moet veranderen, hoor ik het graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:38
[J.d.I.] DirtyHarry schreef op maandag 17 januari 2005 @ 13:51:
[...]

ik heb nog wel ergens de codes van samsung op hd zitten, alleen zit ik nu op me werk.......
en wil eigenlijk ook niet verantwoordelijk zijn als jij iets vernaggelt met die codes........ nu werkt je phone namelijk nog........ en na die codes kan het weleens zo zijn dat dat voorbij is :P
maar ik zal kijken als ik thuis ben, maar mag je hier eigenlijk wel codes plaatsen? ik had dat ergens een x bij topic D500 deel 1 gepost en kreeg gelijk de moderators op me nek..........

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Mouki_9 schreef op maandag 17 januari 2005 @ 16:09:
[...]

ik heb nog wel ergens de codes van samsung op hd zitten, alleen zit ik nu op me werk.......
en wil eigenlijk ook niet verantwoordelijk zijn als jij iets vernaggelt met die codes........ nu werkt je phone namelijk nog........ en na die codes kan het weleens zo zijn dat dat voorbij is :P
maar ik zal kijken als ik thuis ben, maar mag je hier eigenlijk wel codes plaatsen? ik had dat ergens een x bij topic D500 deel 1 gepost en kreeg gelijk de moderators op me nek..........
Nouja wat ik uitprobeer op m'n foon is natuurlijk mijn eigen verantwoordelijkheid, dus als ik em vernaggel is het m'n eigen schuld :)

Die code lijkt me niks illegaals aan. Is gewoon een code waardoor je in een advanced menu komt waar je wat instellingen kan veranderen. Unlock codes is natuurlijk een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
okeej vanmiddag gebeld, en ze zeiden dat je niet persé zon mail hoeft te krijgen, ze zeiden voor mijn order nummer staat. Afleverdatum 18 Januari 2005. dus ik hoop em morgen binnen te krijgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON schreef op maandag 17 januari 2005 @ 14:11:
Hmm ik wilde m'n telefoon halen vandaag... werd natuurlijk een aanvraag ingediend, is de aanvraag doorverwezen.. kan dus nu een paar uurtjes gaan duren voordat ik weet of ie geaccepteerd word of niet.. die verkoper zei dat 'ie me een belletje zou geven.. toch vraag ik me af... is dit een slecht voorteken??
Heb 'm :)

Nu ga ik me eens even nuttig maken voor andere Samsung bezitters, de telefoon zal spreekwoordelijk helemaal uitgekleerd worden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
Allemaal klachten over levering, klachten over snelkoppelingen bij Orange...
Ik had vorige week donderdag zoiets van... 'ik heb een nieuwe telefoon nodig + abbo, ik ga es kijken'.
Binnen een half uur had ik een abbo bij Orange met de D500 en kon ik bellen. Geen snelkoppelingen of dergelijke. Gewoon de D500, met productiedatum 23 december 2004.
Zalige telefoon, enige nadeel aan deze telefoon vind ik de batterij-duur, die nogal aan de korte kant is. Erg jammer vind ik, want je telefoon valt uit en je moet dan helemaal naar huis om hem in de lader te gooien + je hebt geen foon de komende 90 minuten, zonde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
ik had een vraagje, weet iemand de tarieven van Wappen en/of GPRS'en met Hi abbo? ik kan het nergens vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu ook al een tijdje de D500 alleen nu heb ik alle standaard downloads verwijderd :+
niet dat het heel erg is maar zou je die mbv resetten ook terug krijgen of die zijn gewoon voor altijd weg ?

voor de rest een super telefoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 18:45:
Ik heb nu ook al een tijdje de D500 alleen nu heb ik alle standaard downloads verwijderd :+
niet dat het heel erg is maar zou je die mbv resetten ook terug krijgen of die zijn gewoon voor altijd weg ?

voor de rest een super telefoon :)
hoeveel mb is er vrij gekomen dan?!
en hebbie ook die klip van die reclame erop staan?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imperium schreef op maandag 17 januari 2005 @ 18:43:
ik had een vraagje, weet iemand de tarieven van Wappen en/of GPRS'en met Hi abbo? ik kan het nergens vinden...
Wappen kost € 0,24 per minuut, bovenop je abonnement (gaat niet van je minuten af) en voor GPRS moet je een i-mode of Internet Everywhere abonnement nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op maandag 17 januari 2005 @ 18:48:
[...]

hoeveel mb is er vrij gekomen dan?!
en hebbie ook die klip van die reclame erop staan?!
Nou niet echt veel meer dus :P dus ik had het net zo goed kunnen laten staan.. en nu is me lijst zo leeg :P en die clip heb ik ook verwijderd ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OneUp schreef op maandag 17 januari 2005 @ 13:50:
Ff een kpn vraagje tussendoor, sorry :)

Maar weet er toevallig iemand hoe je van dat "hi happy hour" af kunt komen?
Geen idee, misschien even met HI cotnact opnemen? Waarom wil je er eigenlijk van af? Mooi goedkoop sms'en....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiznit
Ik heb steeds mijn Regio nmr. in beeld staan, ook als ik bij tekstweergave "uit" heb staan :?

Wanneer ik dus boven of onder doe staat me provider er ook bij...

Hoe krijg ik mijn Regio nmr. weg ?

Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net even met Hi gebeld, en mijn "gewenste" leverdatum was 18 januari, maar dat meisje zei ook dat het daar dus van kan afwijken. Ik hoop dat het niet teveel afwijkt, en het liefst hoop ik natuurlijk op morgen, maar dat laat ik wel weten.

Bedankt voor de info over de dongle trouwens. Ik lees dus dat je eerste dongle erin moet steken en dan de installatie cdrom erin moet doen. Dit is nogal tegenstrijdig met alle eerdere berichten hier, maar blijkbaar geldt dat dus voor het donglemerk wat bij Hi meegeleverd wordt.

Ja ik kan ook niet helemaal begrijpen waarom je van Happy Hour af zou willen?
Is dat zo'n ramp? Goedkoper smsen? Zijn er nadelen waar ik nog niets van weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Backstage schreef op maandag 17 januari 2005 @ 19:33:
Ik heb steeds mijn Regio nmr. in beeld staan, ook als ik bij tekstweergave "uit" heb staan :?

Wanneer ik dus boven of onder doe staat me provider er ook bij...

Hoe krijg ik mijn Regio nmr. weg ?
Ik wou dat ik dit had :) je zit zeker bij Vodaphone ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiznit
n00bs schreef op maandag 17 januari 2005 @ 19:42:
[...]

Ik wou dat ik dit had :) je zit zeker bij Vodaphone ofzo?
Ruilen ? ;) :Y)

En Vodafone ja....Heeft dat er iets mee te maken dan ??

Maar ik wil het weg hebben dus.....En snel, anders heb ik geen reet aan me
screensavers dus...hele tijd dat gare regio nmr. in beeld.....Snap zelf ook wel
waar ik zit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 18:51:
[...]

Wappen kost € 0,24 per minuut, bovenop je abonnement (gaat niet van je minuten af) en voor GPRS moet je een i-mode of Internet Everywhere abonnement nemen.
en kan je dan als ik zelf een download beschikbaar stel voor mezelf (stel, een java game via e-uploader) gratis downen voor 24 c per min?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 19:27:
[...]

Geen idee, misschien even met HI cotnact opnemen? Waarom wil je er eigenlijk van af? Mooi goedkoop sms'en....
Die happy hour smsjes vallen buiten je bundel dus dan heb ik er niet veel aan.

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Backstage schreef op maandag 17 januari 2005 @ 19:57:
[...]

Ruilen ? ;) :Y)

En Vodafone ja....Heeft dat er iets mee te maken dan ??

Maar ik wil het weg hebben dus.....En snel, anders heb ik geen reet aan me
screensavers dus...hele tijd dat gare regio nmr. in beeld.....Snap zelf ook wel
waar ik zit :(
Is goed, mijn telfort + D500 tegen jou Vodafone + D500 ;) maar ik bel dan wel via jouw abbo ;)
Anyway alleen Vodafone heeft deze optie en ik heb geen idee of je dat uit kan zetten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh jemig, dat is inderdaad nogal fuck...
Weet je dat echt zeker? Zou dat heeeel vervelend vinden ja, en dan hoef ik het idd ook niet aangezien ik liever niet over mn abbo heenkom... Heb mn foon nog niet met hi happy hour, want het is een soort van happy-hour aanbieding zelfs (wat een onzin trouwens) maar goed, ik hoef dat echt niet, hoop dat dat te verhelpen is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kent iemand nog een aantal goede D500 (fan)websites, waar je achtergronden, beltonen en andere wanna haves kan downloaden? Zoals de Sony T610 www.myt610.net had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiznit
Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 20:42:
Kent iemand nog een aantal goede D500 (fan)websites, waar je achtergronden, beltonen en andere wanna haves kan downloaden? Zoals de Sony T610 www.myt610.net had.
Ik ben al meederde sites tegengekomen maar ik mag je ze niet geven.
Ze bevatten allemaal unlock codes, en ringtones die de copy rights niet ten goede komen.

Lees de waarschuwing hier onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 20:38:
Oh jemig, dat is inderdaad nogal fuck...
Weet je dat echt zeker? Zou dat heeeel vervelend vinden ja, en dan hoef ik het idd ook niet aangezien ik liever niet over mn abbo heenkom... Heb mn foon nog niet met hi happy hour, want het is een soort van happy-hour aanbieding zelfs (wat een onzin trouwens) maar goed, ik hoef dat echt niet, hoop dat dat te verhelpen is!
Ja ik weet het zeker, staat ook met kleine lettertjes op de site :r

Opzich zal het maar hooguit een euro schelen op je rekening (zijn 30 smsjes tussen 5u en 7u) dus zo heel erg is het nou ook weer niet.

Maar ik heb er gewoon helemaal niks aan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op deze side staan free downloads voor plaatjes
www.zedge.no/?side=logoer...=6&cat=0&sortby=0&search=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Backstage schreef op maandag 17 januari 2005 @ 20:48:
[...]

Ik ben al meederde sites tegengekomen maar ik mag je ze niet geven.
Ze bevatten allemaal unlock codes, en ringtones die de copy rights niet ten goede komen.

Lees de waarschuwing hier onder.
Je mag bv wel je eigen website aanbieden en wat linkjes daar op posten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OneUp schreef op maandag 17 januari 2005 @ 20:54:
Ja ik weet het zeker, staat ook met kleine lettertjes op de site :r

Opzich zal het maar hooguit een euro schelen op je rekening (zijn 30 smsjes tussen 5u en 7u) dus zo heel erg is het nou ook weer niet.

Maar ik heb er gewoon helemaal niks aan :/
Heb je ook een link want ik kan het nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 21:05:
[...]

Huh volgensmij zit het wel in je bundel.

Ik had het gehoord van een klasgenoot en ik heb het daarna ook verkeerd gelezen.

Ik zal nog is navragen hoe hij daar bij komt, dan laat ik het nog wel weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 21:05:
[...]

mail mij anders ff, ik heb nog wel een goede, rubendijkman(apenstaartje)gmail(punt)com
Of mocht ik dit mail adres hier oowk niet zetten??:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 15:52
Thxs !! Uber site ...geen pay shit gewoon 15 items downen per dag _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
welke dongel raden jullie me aan? kan ik het best het huismerk van mycom kopen met een transfer rate van 700 of een van trust met een transfer rate van 1mbps?!
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let bij het posten van links goed op de policy m.b.t. midlets; veel sites bevatten niet-toegestaan materiaal! Het posten van deze links levert Officiële Waarschuwingen op.
Verder is elke vraag of hulp bij unlocken hier ongewenst.