Ik heb hem ook via de Vodafone webshop besteld. Volgens de klantenservice is het toestel sim-lock vrij, niet branded en staat er geen Vodafone software in het toestel.
- 1 jarig Vodafone 100 abonnement (€18,50 per maand; 100 minuten bellen)
- Geen aansluitkosten
- De eerste 6 maanden 100 belminuten gratis
Prijs toestel i.c.m. bovenstaande: €189,99.
Toch wel een mooie deal lijkt me zo?
Ik heb hem vorige week besteld. De contracten zijn onderweg, maar schijnbaar hebben ze een lichte vertraging bij Vodafone vanwege grote drukte. Volgens de klantenservice zou ik het contract deze week binnen moeten hebben. Na terugsturen van het contract zou ik de D500 binnen 6 dagen in huis moeten hebben.
De reden waarom ik zo'n laag abonnement heb, is omdat ik al een Orange abonnement van €30,00 heb. Deze kan nog niet verlend worden via normale verkooppunten (wil ik overigens niet, wil van Orange af), maar al wel via de Orange shops (omdat ik al een paar jaar het abonnement heb, is de periode waarin ik kan verlengen van 3 maanden van tevoren aangepast tot 9 maanden van tevoren) maar dan zit je met een branded toestel. Gedoe met suikerklontjes om het logo te verwijderen, het extra betalen voor het verwijderen van de sim-lock en het langsgaan bij die tent in Rijswijk om de firmware te flashen spreken me niet echt aan. Vandaar geen verlenging via Orange maar een nieuw abonnement bij Vodafone.
Wat ik overigens wel vreemd vind is dat het toestel in de webshop €189,99 kost, maar bij de Vodafone City Points €319,99. Ok, dat er een klein verschil is tussen de prijs tussen webshop en normale winkel begrijp ik wel, maar een verschil van €130,00??! Hmm...
[
Voor 30% gewijzigd door
Verwijderd op 19-01-2005 07:17
]