Samsung SGH D-500 verkooppunten topic

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Omdat veel mensen gek werden van alle vragen over leveringen van de Samsung SGH-D500 in dit topic, heb ik een nieuw topic geopend waar je het kan hebben over bijvoorbeeld waar hij op het moment het goedkoopste is enz. Ook kan je hier je vragen stellen over de leveringen enz. Wat andersmans ervaringen waren bij bv, vodafone, enz.
Maar ga hier dus niet praten over de telefoon zelf, houd dat hier
Trouwens, hopelijk zijn de modjes het er mee eens dat ik dit topic open, er waren meerdere mensen die dit wilde. En anders merk ik het wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:52

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Daar hebben we de pricewatch toch voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mjah, maar hier staat bijvoorbeeld niet in, met welke abbo's enz hij het goedkoopste is op het moment, Overigens werden er in het andere topic ook vragen gesteld zoals hoe lang duurt het nog als ik dat en dat mailtje heb gehad, enz. enz. Dit werd zeer onoverzichtelijk, en daarom dit topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Imperium schreef op maandag 17 januari 2005 @ 18:06:
okeej vanmiddag gebeld, en ze zeiden dat je niet persé zon mail hoeft te krijgen, ze zeiden voor mijn order nummer staat. Afleverdatum 18 Januari 2005. dus ik hoop em morgen binnen te krijgen :D
klopt dit..? en heeft iemand anders ook zn telefoon gehad zonder een verzendbericht? (bij Hi that is..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:22
Ik ben gewoon langsgelopen bij de Primafoon aangezien ik ook me abbo moest verlengen.

Was ff kijken welke phones er allemaal waren, en uiteindelijk de D500 gekozen, hij pakte em gewoon uit de kast voor me en een 10 minuten later liep ik al bellend over straat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Imperium schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 09:29:
[...]

klopt dit..? en heeft iemand anders ook zn telefoon gehad zonder een verzendbericht? (bij Hi that is..)
geen idee, ik kreeg wel gewoon een mailtje, maaruh waarschijnlijk kom je er vandaag wel achter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
'k durf wel te wedden dat ik em toch niet krijg vandaag :'( god ik word hier zo ziek van he.. vanmiddag bel ik wel gewoon nog een keer dan als ik hem niet heb.. en dan ben ik wat minder vriendelijk... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Imperium schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 10:00:
'k durf wel te wedden dat ik em toch niet krijg vandaag :'( god ik word hier zo ziek van he.. vanmiddag bel ik wel gewoon nog een keer dan als ik hem niet heb.. en dan ben ik wat minder vriendelijk... :(
Mjah dat bellen zou ik ook doen als ik jou was, ik hoop hem ook vandaag te krijgen, als ik hem niet krijg bel ik gelijk morgen op. Maaruh het is ook nog een tip misschien om gewoon ff langs primafoon te gaan ;) stond in het andere topic dat dat ook wel eens kon helpen :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
wat moet ik bij primafoon doen dan? heb em al besteld via de Hi Shop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje112
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:31
Wij hebben hem ook gewoon op voorraad bij de primafoon. :) Snap niet dat mensen moeilijkheden hebben met de levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-09 09:57
maar waar is die nou het goedkoopst (unbranded) met een 1jarig abbo?
ik heb al bij pricewatch en telecomvergelijk gekeken maar misschien dat iemand nog iets anders weet van bijv alleen een winkel actie of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Imperium schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 10:04:
wat moet ik bij primafoon doen dan? heb em al besteld via de Hi Shop..
Ik las in het andere topic, dat er iemand was die hem ook via de hi shop had besteld, maar toen dat allemaal erg lang duurde issie boos naar de primafoon (d8 ik) gegaan, en toen hebben ze het daar allemaal voor hem geregeld, volgens mij kreeg ie nog gewoon een phone mee van daar, maar weet ik neit meer cker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
en ja hoor... nog niks binnen.. jij wel masterr112? ik wordt hier zo schijtziek van he..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Volgens afspraak is uw opdracht met onderstaande gegevens geannuleerd.
vanavond bij phonehouse haal ik em wel. fuck die 100,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Imperium schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 14:13:
en ja hoor... nog niks binnen.. jij wel masterr112? ik wordt hier zo schijtziek van he..
Jepz, ik heb hem, oww wat issie fet, echt uber geil :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisW
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Bij https://shop.orange.nl/ hebben ze een aanbieding. D-500 gratis bij een E22,50 abbo, en tot 15 april van 19.00uur tot 7.00uur gratis bellen naar vaste en mobiele nummers in Nederland (tot max. 2000 euro) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:17

Fjeze

AllesPerfect!

ook hier niemand die echt enthousiast lijkt te zijn over de actie van vodafone?
ik vind het echt een zwaar relaxe actie. moet je natuurlijk wel 200 minuten per maand nodig hebben en 150 SMS'jes maar dat is hier geen enkel probleem (nu T-mobile 225 met 120 SMS en gaat elke keer gewoon op).
maar het is toch super goedkoop een GRATIS Samsung D500 bij een 1 jarig vodafone 200 abbonement á 28,50 en een SMS bundel van 150 SMS'jes á 14 Euro?

voor de mensen die interesse hebben klik op de onderstaande link:
http://onlinewinkel.vodafone.nl/vodafone/mcsmambo.p

Meer mensen die dit een erg goede actie vinden?
ik heb hem in ieder geval besteld.

P.S. toestel is Sim-lock vrij maar kan branded zijn maar dat geloof ik niet want alle branded toestellen hebben ook een sim-lock en speciale vodafone (live) pakket/doos en dat is bij deze niet. (Bron: Klantenservice van Vodafone zelf)

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-09 21:00
Bij vodafone webshop kost hij bij 150 minuten/1 jaar 149,99 euro. Opzich wel een goede actie.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mjah als je hem besteld ergens online zou ik wel ff vragen offie op voorraad is en wat de verw88 levertijd is, want dat kan nog wel eens verschillen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Virus.NL schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 18:21:
Bij https://shop.orange.nl/ hebben ze een aanbieding. D-500 gratis bij een E22,50 abbo, en tot 15 april van 19.00uur tot 7.00uur gratis bellen naar vaste en mobiele nummers in Nederland (tot max. 2000 euro) :)
1 jaar of 2 jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 11:07

DancePlaza

ninja

laat maar. was nix

[ Voor 87% gewijzigd door DancePlaza op 19-01-2005 01:21 ]

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook via de Vodafone webshop besteld. Volgens de klantenservice is het toestel sim-lock vrij, niet branded en staat er geen Vodafone software in het toestel.

- 1 jarig Vodafone 100 abonnement (€18,50 per maand; 100 minuten bellen)
- Geen aansluitkosten
- De eerste 6 maanden 100 belminuten gratis

Prijs toestel i.c.m. bovenstaande: €189,99.

Toch wel een mooie deal lijkt me zo?

Ik heb hem vorige week besteld. De contracten zijn onderweg, maar schijnbaar hebben ze een lichte vertraging bij Vodafone vanwege grote drukte. Volgens de klantenservice zou ik het contract deze week binnen moeten hebben. Na terugsturen van het contract zou ik de D500 binnen 6 dagen in huis moeten hebben.

De reden waarom ik zo'n laag abonnement heb, is omdat ik al een Orange abonnement van €30,00 heb. Deze kan nog niet verlend worden via normale verkooppunten (wil ik overigens niet, wil van Orange af), maar al wel via de Orange shops (omdat ik al een paar jaar het abonnement heb, is de periode waarin ik kan verlengen van 3 maanden van tevoren aangepast tot 9 maanden van tevoren) maar dan zit je met een branded toestel. Gedoe met suikerklontjes om het logo te verwijderen, het extra betalen voor het verwijderen van de sim-lock en het langsgaan bij die tent in Rijswijk om de firmware te flashen spreken me niet echt aan. Vandaar geen verlenging via Orange maar een nieuw abonnement bij Vodafone.

Wat ik overigens wel vreemd vind is dat het toestel in de webshop €189,99 kost, maar bij de Vodafone City Points €319,99. Ok, dat er een klein verschil is tussen de prijs tussen webshop en normale winkel begrijp ik wel, maar een verschil van €130,00??! Hmm...

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2005 07:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 17:34

Korakal

Up up up!

Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 09:09:
Trouwens, hopelijk zijn de modjes het er mee eens dat ik dit topic open, er waren meerdere mensen die dit wilde. En anders merk ik het wel ;)
anders vraag je het even ofzo? :/

naja, ik vind het dus niet handig, 2 topics werkt verwarrend.
dicht dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.