15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro
naja lijkt me wel dat ik m vandaag binnenkrijg
Verwijderd
Hmmmz .... dat zou dus Zaterdag kunnen zijnazt33 schreef op maandag 17 januari 2005 @ 11:05:
[...]
Ja, ik heb mijn PSP via kiddyl, en ik kan hem aan iedereen aanraden!
Mijn pakketje kwam eerder dan verwacht, volgens mij had kiddyl het de 23ste op de post gedaan, en ik had het de 28ste binnen. Veel eerder dan ik verwacht had, vooral omdat er kerst tussen zat. Ik was dan ook superblij ermee![]()
Ik weet niet door welk bedrijf het is afgeleverd, omdat ik niet thuis was toen het afgeleverd werd. Mijn buren hebben het pakketje in ontvangst genomen.
leveren ze op zaterdag eigenlijk wel pakketjes af?
http://www.jp.playstation.com/chara/pspictogram/index.html
Ze komen in een zeer gelimiteerde oplage, dus met die gekke Japanners hier zijn ze waarschijnlijk ook heel snel uitverkocht.
Ook heb ik release data van twee spellen die van enige betekenis zijn voor de niet Japanners:
- Need for Speed Underground Rivals: 17 februari
- Tiger Woods PGA Tour 2005: 17 februari
PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw
Verwijderd
ok dan ga ik even lumines kopen eerst even kijken op ebay en marktplaats anders weet ik hem wel te vindenazt33 schreef op maandag 17 januari 2005 @ 07:53:
GoGo22, ik raad ook Lumines aan. Het is echt een verslavend spel, ik ben echt blij dat ik dat erbij heb genomen. RR wordt op een gegeven moment een beetje saai, het ziet er grafisch zeer mooi uit, maar na een paar dagen had ik het wel gezien. Maar van Lumines kan ik niet afblijven, ik probeer telkens hogere scores te halen.
Kiddyl, heb je trouwens nog aanraders voor spellen? Die moeten wel een beetje speelbaar zijn, als je geen Japans kent
er zit veel engels in de japanse versie van RR toch? In de vorm van tis allemaal prima te volgen de kampioenschappen of time-trials etc.
Zo ja dan kan vermaak ik me er wel een lange tijd mee
Verwijderd
Dat heb ik dus ook, speel zelfs nu nog rallye spellen van 4 jaar terug, puur om mijn rondetijden te verbeterenInterXs schreef op maandag 17 januari 2005 @ 12:31:
race spellen ga ik juist helemaal in op. tijden verbeteren etc.
er zit veel engels in de japanse versie van RR toch? In de vorm van tis allemaal prima te volgen de kampioenschappen of time-trials etc.
Zo ja dan kan vermaak ik me er wel een lange tijd mee
Wat betreft het engels; alles is bijna engels, alleen het instellingen menu van RR niet. Tenminste, dat is wat ik gehoord heb
January 17, 2005 09:52
-Clearance processing complete at Amsterdam - Netherlands, The
-Processed for clearance at Amsterdam - Netherlands, The
-Departed from DHL facility in Amsterdam - Netherlands, The
-Arrived at DHL facility
Iemand enig idee of je dan vandaag nog aan de deur krijgt? Of wordt dat morgen
Haters everywhere but I don’t really care
Verwijderd
Dat kan het inderdaad betekenen. Het zou ook kunnen betekenen "we hebben hem en we laden hem in de auto, vervolgens rijden we er mee naar een distributie punt"InterXs schreef op maandag 17 januari 2005 @ 13:26:
[...]
ik lees tzelfde nu!
Mijn vertaling is -> "we hebben hem nu we laden hem in de auto en komen eraan!"
*denkt positief*
Maar goed ... inderdaad positief denken!
gogogo Japanse TPG post bedrijf! GO!
Ik ben op zoek naar het ultieme tasje voor de PSP, niks groots gewoon een klein stoffen ding waar je de PSP indoet met eventueel de spellen, en dan in je tas.
Iemand al iets gevonden in NL?
Verwijderd
Dat tasje wat je bij de Value Pack krijgt? Lijkt mij wel fijn, afgezien van het feit dat er geen games ofzo bij passen.... kan je ook gewoon bij Lik-Sang bestellen.InterXs schreef op maandag 17 januari 2005 @ 14:08:
hmm naja hopen dat ie nu niet verwijdert wordt:
Ik ben op zoek naar het ultieme tasje voor de PSP, niks groots gewoon een klein stoffen ding waar je de PSP indoet met eventueel de spellen, en dan in je tas.
Iemand al iets gevonden in NL?
wat is die waarschuwing irritant zeg ...
Op www.psp411.com zie je een aantal cases. Eentje heb ik al gezien van 'binnenkort' leverbaar.
Verwijderd
Wat dacht je van een oude sok?kiddyl schreef op maandag 17 januari 2005 @ 14:12:
In Japan zijn de 3rd party accessoires nog niet echt op gang laat staan in NL. Wat ik eventueel kan aanbevelen is gewoon op zoek gaan naar een soort van etui van zacht stof. Kun je de PSP alvast vervoeren zonder bang te hoeven zijn voor krassen.
Op www.psp411.com zie je een aantal cases. Eentje heb ik al gezien van 'binnenkort' leverbaar.
Maar waar ik vooral interesse in ga hebben ... nu nog niet, later pas ... is een case waar ik al mijn games in kan vervoeren.
Afgelopen donderdag om 10 uur s'avonds besteld en vandaag om 3 uur binnen.
Ik wil nu een memory stick gaan kopen. Iemand een tip van waar je op moet letten?
Verwijderd
Dat ie in je PSP pastInterXs schreef op maandag 17 januari 2005 @ 15:27:
ik heb m en hij is heeel erg fijntjes
Ik wil nu een memory stick gaan kopen. Iemand een tip van waar je op moet letten?
(geen geintje ... moet dus een DUO zijn)
Of liever een ProVerwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 15:29:
[...]
Dat ie in je PSP past
(geen geintje ... moet dus een DUO zijn)
Wil je MP3 gebruiken dan kun je zelf nu al zeggen dat je meer nodig hebt. Ik heb een iPod, maar om nou 2 apparaten overal mee te nemen? Ook gebruik ik de PSP voor filmpjes afspelen en dat doet ie perfect. Ondertiteling is goed te lezen en het beeld heel scherp. 22 minuten is ong 100 MB.
Ik heb dus een 512 MB memory stick pro duo gekocht.
Verwijderd
Wat ik zo gelezen heb is dat een film van 90 minuten op 30 fps en hoge bitrate in MPG4 formaat rond de 1100Mb is. Dan is je 512 kaartje dus niet goed zat.Parmenides schreef op maandag 17 januari 2005 @ 16:06:
De 1Gb (Pro) Duo sticks zijn in Nederland nog niet verkrijgbaar. Denken jullie dat 512 Mb genoeg is om er 1 film van iets meer dan twee uur op te bekijken (in MP4 formaat uiteraard, en ter grootte van het PSP scherm)? Of wordt de kwaliteit dan dusdanig aangetast dat 512 Mb niet genoeg is?
Op 15fps en hoge bitrate was het iets van 600Mb .... ook niet genoeg dus.
Voor diegene die een Mac gebruiken, heeft iemand van jullie iPSP geprobeerd? Bij mij lukt alles, converteren etcetera, alleen wil de PSP het niet herkennen. Ik heb namelijk wat videoclips op mijn laptop staan, en deze wilde ik ook op mijn PSP zetten. Als iemand een ander programma voor de Mac kan aanraden, zou ik blij zijn
15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro
[ Voor 54% gewijzigd door kiddyl op 17-01-2005 16:42 ]
Btw, zo snel als de PSP op de site van amazon.co.uk verscheen, zo snel is ie er weer vanaf gehaald. Wie weet wat dit zou kunnen betekenen voor een EU-release.
http://www.engadget.com/entry/1234000697027660/
Zie je had ik het dus toch goed he.InterXs schreef op maandag 17 januari 2005 @ 15:27:
ik heb m en hij is heeel erg fijntjes
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2005 17:40 ]
Edit:
Google.nl al eens bezocht?
[ Voor 34% gewijzigd door MaZo op 17-01-2005 19:19 ]
Verwijderd
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2005 19:29 ]
Verwijderd
Buiten untold legends dan ..
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2005 09:59 ]
Is er al enige informatie over GTA op de PSP?
Kan niet stoppen met ontploffen!
Verwijderd
Dat ie zeker gaat komenBob Popcorn schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 09:02:
Hallo PSP'ers! Ik ga hem pas kopen zodra hij hier binnen in, wellicht pre-order ik hem zodat ik hem op de officiele releasedate heb
Is er al enige informatie over GTA op de PSP?
Verder nog niet veel nieuws gezien....
Jazeker! Wat dacht je van Tales of Eternia, PoPoLoCrois Monogatari, Gagharv Trilogy en Ys VI? Deze titels zijn in de maak, en het gerucht gaat dat de eerste, Tales of Eternia (van developer Namco), al vergevorderd is.Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 08:53:
Komen er eigenlik nog goeie RPG's uit voor de PSP?
Verwijderd
Ja ok ... die wist ik inderdaad alParmenides schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 10:28:
[...]
Jazeker! Wat dacht je van Tales of Eternia, PoPoLoCrois Monogatari, Gagharv Trilogy en Ys VI? Deze titels zijn in de maak, en het gerucht gaat dat de eerste, Tales of Eternia (van developer Namco), al vergevorderd is.
Maar ik bedoel dus meer in de stijl van 3rd person, zoals KOTOR. Offeh, morrow wind enzo. Dus met mooie 3d graphics, en niet van die veredelde platform spelletjes. (niet dat die niet heel goed kunnen zijn hoor! Een game als tales of eternia ga ik ook zeker aanschaffen)
Verwijderd
Voor mij begint ie zaterdag pasParmenides schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 10:57:
Nee, je zult het dan voorlopig met Untold Legends moeten doen. Maar wie weet wat de toekomst brengt: het 'PSP-tijdperk' is nog maar net begonnen.
http://www.kaisakura.com/iPSP/index.htmlBesides converting videos for playback on your PSP, iPSP also automatically backs up your game saves, integrates with your iTunes music, and syncs your iPhoto photos as well.
[ Voor 44% gewijzigd door MaZo op 18-01-2005 12:34 ]
Verwijderd
Ik had de value pack besteld via e-bay voor 300 euro. Ridge Racers erbij en nog de verzend kosten, was totaal 370 euro kwijt.Het is niet weinig ik weet het, maar ik vind het elke euro waard. Man wat een apparaat
Meteen ff geprobeerd movies over te zetten m.b.v. 3gp en dat ging erg makkelijk en zonder problemen. Ben alleen vrij beperkt aangezien ik alleen nog maar de 32 mb memorystick heb. Maar als het goed is moet ik morgen de 512 binnen krijgen
Verwijderd
Ik heb er nog aan zitten denken om hem via ebay te kopen, maar vond het te link. D'r schijnen veel nepperts rond te zwerven met PSP's. Dus heb ik hem via een mede GoTter gekochtVerwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 15:16:
YES !!!!! Heb em net van meneer de postbode ovehandigd gekregen. En dat terwijl ik em morgen verwachtte![]()
Ik had de value pack besteld via e-bay voor 300 euro. Ridge Racers erbij en nog de verzend kosten, was totaal 370 euro kwijt.Het is niet weinig ik weet het, maar ik vind het elke euro waard. Man wat een apparaat![]()
Meteen ff geprobeerd movies over te zetten m.b.v. 3gp en dat ging erg makkelijk en zonder problemen. Ben alleen vrij beperkt aangezien ik alleen nog maar de 32 mb memorystick heb. Maar als het goed is moet ik morgen de 512 binnen krijgen
Verwijderd
Ik was er ook niet 100% zeker van. Had eerlijk gezegd nog nooit wat op e-bay gekocht. Uit de historie van de verkoper bleek dat alles tot nu toe goed en snel was verlopen. Daar ben ik maar vanuit gegaan. Na wat mailwisseling had ik genoeg vertrouwen en heb het geld overgemaakt.Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 15:30:
[...]
Ik heb er nog aan zitten denken om hem via ebay te kopen, maar vond het te link. D'r schijnen veel nepperts rond te zwerven met PSP's. Dus heb ik hem via een mede GoTter gekochtIk verwacht hem zaterdag
Ik heb gelukkig ook geen toeslag gehad bij de duane. Alles was verpakt in florisante kerstverpakking en bestempeld als gift. Zal ook wel geholpen hebben...
Verwijderd
Helaas ik heb geen camera...Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 16:34:
Wil er niemand die RR al heeft ff een paar screens posten? Kan ik nog ff een paar dagen d'r op geilen
Maar kies een willekeurige gamesite en je zal er genoeg vinden
Verwijderd
Grappig dat je daarmee de douane om de tuin kan leidenVerwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 16:38:
[...]
Ik was er ook niet 100% zeker van. Had eerlijk gezegd nog nooit wat op e-bay gekocht. Uit de historie van de verkoper bleek dat alles tot nu toe goed en snel was verlopen. Daar ben ik maar vanuit gegaan. Na wat mailwisseling had ik genoeg vertrouwen en heb het geld overgemaakt.
Ik heb gelukkig ook geen toeslag gehad bij de duane. Alles was verpakt in florisante kerstverpakking en bestempeld als gift. Zal ook wel geholpen hebben...
Maar goed, bij mij wordt er ook een dergelijke methode gebruikt geloof ik, we gaan wel zien of het werkt. Als er nog BTW overheen komt ben ik weer 100E armer
Verwijderd
I know, I know ....Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 16:41:
[...]
Helaas ik heb geen camera...
Maar kies een willekeurige gamesite en je zal er genoeg vinden
Verwijderd
Wat ik me afvraag is of sony het niet heel erg makkelijk heeft gemaakt om toch gekopieerde spellen te spelen. Standaard zit de optie erop om een game vanaf stick te starten. Als een paar hackers een spel van umd kraken en er een image van maken voor op de memorystick en je bent klaar..
Nu is dat natuurlijk wel erg makkelijk gezegd en zal dat niet zo 1 2 3 gaan neem ik aan, maar dat zal een kwestie van tijd zijn...
Verwijderd
Ik weet niet hoeveel b van die UMD disks door een game in beslaggenomen worden ... maar stel dat het 1 Gb is. Dan heb je een 1Gb MS nodig om een spel er op te zetten, er vanuit gaande dat je überhaupt het spel van een UMD geript krijgt. Voor het geld wat je aan die 1Gb MS uitgegeven hebt, kan je 3 games kopen ....Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 16:57:
Zijn er eigenlijk al spellen uit die je vanaf memorystick kan spelen ? Demootjes ofzo. Heb zelf nog niets gevonden...
Wat ik me afvraag is of sony het niet heel erg makkelijk heeft gemaakt om toch gekopieerde spellen te spelen. Standaard zit de optie erop om een game vanaf stick te starten. Als een paar hackers een spel van umd kraken en er een image van maken voor op de memorystick en je bent klaar..
Nu is dat natuurlijk wel erg makkelijk gezegd en zal dat niet zo 1 2 3 gaan neem ik aan, maar dat zal een kwestie van tijd zijn...
Het lijkt me vooralsnog in iedergeval niet makkelijk/handig/interessant om games van UMD naar MS over te zetten.
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
yup dus dan heb je een 4gb kaartje nodig die 800 dollar kost..MaZo schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 17:19:
UMD is max. 1.8 GB was het niet?
duur grapje dus.
ook dat nog
Verwijderd
Je hoeft natuurlijk niet voor iedere game een aparte memorystick te hebben. Doe je ook niet met films. De games heb je op je pc's hd. Wat je wil spelen laad je op je memorystick.Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 17:10:
[...]
Ik weet niet hoeveel b van die UMD disks door een game in beslaggenomen worden ... maar stel dat het 1 Gb is. Dan heb je een 1Gb MS nodig om een spel er op te zetten, er vanuit gaande dat je überhaupt het spel van een UMD geript krijgt. Voor het geld wat je aan die 1Gb MS uitgegeven hebt, kan je 3 games kopen ....
Het lijkt me vooralsnog in iedergeval niet makkelijk/handig/interessant om games van UMD naar MS over te zetten.
En is de theoretische max voor memorystick duo pro niet 2 GB ? Zal in het begn niet te betalen zijn maar die prijzen zakken toch... Net als de 1 gb, die moet ook wel zakken. My 2 cents
Nee, maximum is 32 GB.Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 18:56:
[...]
...
En is de theoretische max voor memorystick duo pro niet 2 GB ?
....
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Verwijderd
Voor een pro duo ? Klinkt fantastisch, maar lijkt me sterk. Waar haal je die info vandaan
3d model van de PSP je kunt ermee spelen (ronddraaien, en in en uitzoomen) met de r-muisknop :-)
N-JOY
http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg
Puzzelgame Mercury
Ziet er erg leuk uit moet ik zeggen.
Een soort monkeyball, maar dan kan de "bal" zich opslitsen enzo.

Trailer via Bittorrent (36mb)
PSN: Shiver23
Verwijderd
Mijn Pakketje is gisteren aangekomen ! 2x de Psp en Ridge Racers !
Ik had hem donderdag bij Kiddyl besteld !
Super goede Service ! De Psp's waren goed verpakt !
En we hebben geen Douane kosten hoeven te betalen !
Damn wat is ie mooi
Thanks Kiddyl !
En degene die nog twijfelen ! Gewoon doen !
Verwijderd
Dude .... wanneer had kiddyl hem opgestuurd? Donderdags?Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 09:50:
WOOHOOO !
Damn wat is ie mooi![]()
![]()
Thanks Kiddyl !![]()
Is niet sterk. Theorie les voor jou mister!Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 22:15:
[...]
Voor een pro duo ? Klinkt fantastisch, maar lijkt me sterk. Waar haal je die info vandaan
Heel simpel:
Zie het geheugen als een onverzadigbare lange rij van blokjes.
met 1 bit kun je de eerste bloke (byte) aanwijzen, beetje weinig alleen)
met 2 bits kun je al een rij van 4 blokjes geheugen aanwijzen.
...
met 8 bits kun je al een rij van 256 blokjes geheugen aanwijzen.
enz.
Of het allemaal nu in de verpakking past van die memory stick pro, dan heb je natuurlijk gelijk, sterk verhaal voor nu dan. In de toekomst als ze die dingen kleiner kunnen maken (de PCB, de printplaat) dan past het allemaal wel. Probleem is wel, als het eenmaal zo klein is, dan heb je het probleem dat er niet meer oppast dan 32GB en dan moet je iets nieuws verzinnen.
Bron dat ie maximaal 32GB kan is hier: http://www.sony.net/SonyInfo/News/Press/200301/03-0110bE/
Ben blij dat alles goed is aangekomenVerwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 09:50:
WOOHOOO !
Damn wat is ie mooi![]()
![]()
Thanks Kiddyl !![]()
En ze zijn erg snel die postmannetjes. Ik moet toegeven dat ze in Japan erg efficient werken. Ze hebben er dus 5 dagen over gedaan om ze af te leveren. Duim maar voor vrijdag of zaterdag.
[ Voor 9% gewijzigd door kiddyl op 19-01-2005 10:15 ]
Verwijderd
kiddyl schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 10:09:
[...]
Ben blij dat alles goed is aangekomen
En ze zijn erg snel die postmannetjes. Ik moet toegeven dat ze in Japan erg efficient werken. Ze hebben er dus 5 dagen over gedaan om ze af te leveren. Duim maar voor vrijdag of zaterdag.
Toevallig de 2 dagen die ik deze week vrij ben
Verwijderd

Maar de Postboer had het gewoon bij de buren afgeleverd !
Ben blij dat mijn buren te vertrouwen zijn
Vanmiddag maar ff een Ms duo pro halen
Als iemand foto's maakt, maak dan ook een foto dat ie in je handen ziet. Ik heb tot nu toe niet echt een idee hoe groot ie werkelijk is (Ok, 17 cm breed, maar ik wil het zien). Ja, ik weet het, er zijn zat foto's van PSP in iemands zijn hand, maar dat zijn Japanse handen, en Jappeners zijn kleine mensen.
Verwijderd
Arx schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 11:05:
Waar blijven die foto's nou!!![]()
Als iemand foto's maakt, maak dan ook een foto dat ie in je handen ziet. Ik heb tot nu toe niet echt een idee hoe groot ie werkelijk is (Ok, 17 cm breed, maar ik wil het zien). Ja, ik weet het, er zijn zat foto's van PSP in iemands zijn hand, maar dat zijn Japanse handen, en Jappeners zijn kleine mensen.
Ja ... ik wil ook wel foto's zien
Verwijderd
Maar hij is klein! veel kleiner dan je denkt!
(Ik zat eerst aan het formaat GameGear te denken!
Hij is echt heel plat! ligt super in de hand en weegt niet veel maar voelt echt super stevig aan!
Alleen het batterij klepje

Maar als eenmaal je accu eronder zit en je hebt hem weer goed vast geklikt, merk en zie je er niets meer van!.
Ik zal vanavond effe wat meer van mijn bevindingen posten!
en klikt op "PSP Demonstration" dan krijg je een filmpje van de e3. Nou is hier niets bijzonders aan behalve dat je bij 00:35 een toestenbord plaatje ziet boven de PSP als je goed kijkt. Ik heb hier verder nog niets over gehoord ?! Zou wel erg cool zijn als er een keyboard voor komt zodat er ook gewoon op ge-internet kan worden
http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg
Verwijderd
Of chatten in online-gameservers ofzo ... ja, lijkt me inderdaad wel handigcypress3d schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 13:25:
als je hier heen gaat http://www.gamespot.com/p...eedunderground/media.html
en klikt op "PSP Demonstration" dan krijg je een filmpje van de e3. Nou is hier niets bijzonders aan behalve dat je bij 00:35 een toestenbord plaatje ziet boven de PSP als je goed kijkt. Ik heb hier verder nog niets over gehoord ?! Zou wel erg cool zijn als er een keyboard voor komt zodat er ook gewoon op ge-internet kan worden
Verwijderd
Die bron gaat over de memorystick pro, en niet de duo... Ik blijf er toch bij dat de duo maar tot 2 gb gaat. Ben dat ergens tegen gekomen dacht ik. Maar weer ff zoeken..Arx schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 09:52:
[...]
Bron dat ie maximaal 32GB kan is hier: http://www.sony.net/SonyInfo/News/Press/200301/03-0110bE/
With its theoretical maximum capacity of 32GB, this new media can easily handle a vast selection of rich, broadband content, including DVD-quality moving images and 3D games. It will be introduced in 256MB and 512MB versions from the end of September and October, respectively.Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 13:43:
[...]
Die bron gaat over de memorystick pro, en niet de duo... Ik blijf er toch bij dat de duo maar tot 2 gb gaat. Ben dat ergens tegen gekomen dacht ik. Maar weer ff zoeken..
http://www.memorystick.com/en/msnews/msupdate/24_1.html
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Verwijderd
Wow dus echt 32 GBIcelus schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 13:56:
[...]
With its theoretical maximum capacity of 32GB, this new media can easily handle a vast selection of rich, broadband content, including DVD-quality moving images and 3D games. It will be introduced in 256MB and 512MB versions from the end of September and October, respectively.
http://www.memorystick.com/en/msnews/msupdate/24_1.html
Zal wel een paar jaartjes duren jammer genoeg. Kwam deze trend tegen :

En dat geld voor de memorystick pro. De onwikkeling van de duo zal dus wel tragen zijn...The capacities here are based on Memory Stick PRO because its standard specifications offer a large capacity and the MagicGate copyright protection technology, aiming to comply with more diverse applications in the future.
Please keep it in mind that this road map shows the current schedule for increasing Memory Stick capacity. The capacities and their launching times are subject to change.
This road map shows the current development schedule. The capacities and their launching times are subject to change.
The above capacities are based on the standard size Memory Stick PRO.
Memory Stick PRO can be used only by Memory Stick PRO compliant products.
Memory Stick PRO whose capacity exceeds 2GB can be used only by Memory Stick PRO complaint products with FAT32 installed.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2005 14:06 ]
Het verschil tussen een gewone memory stick en de duo is het formaat.Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 13:43:
[...]
Die bron gaat over de memorystick pro, en niet de duo... Ik blijf er toch bij dat de duo maar tot 2 gb gaat. Ben dat ergens tegen gekomen dacht ik. Maar weer ff zoeken..
Verwijderd
Maar dit gaat nog steeds alleen over de MMS PRO .... niet de DUO of DUO PRO ....Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 14:05:
[...]
Wow dus echt 32 GB![]()
Zal wel een paar jaartjes duren jammer genoeg. Kwam deze trend tegen :
[afbeelding]
[...]
Verwijderd
Is dat het enige verschil? (practisch dan) Want ik kan me voorstellen dat de fysieke kenmerken de grootte van het geheugen kan beinvloeden. Als in; minder plaats voor een chippieArx schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 14:08:
[...]
Het verschil tussen een gewone memory stick en de duo is het formaat.
Verwijderd
Hmmz .. ja daar was ik al bang voor.kiddyl schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 14:23:
Alleen het formaat is het enige verschil. Bij mijn memory stick pro duo zit een adapter bij die hem een non-duo maakt. Verder zijn de pinnen hetzelfde. Alleen dus de fysieke kenmerken maakt de ontwikkeling naar grotere capaciteiten lastig.
Dat betekend dus dat de ontwikkeling minder snel zal gaan, de chip moet namelijk het zelfde formaat blijven maar toch een grotere capaciteit krijgen -> research -> duurder -> langzame ontwikkeling. Ténzij Sony van de normale formaten af wil.
Hmm,... nee, toch niet. Er zit standaard MagicGate in de duo. Verschil tussen de gewone en een pro is dus de snelheid. Maar praktisch gezien is dat het enige verschil. Ze zijn zelfs compatible met elkaar. De duo is echt ontwikkelt voor portable gear.Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 14:11:
[...]
Is dat het enige verschil? (practisch dan) Want ik kan me voorstellen dat de fysieke kenmerken de grootte van het geheugen kan beinvloeden. Als in; minder plaats voor een chippie
bron: http://www.steves-digicams.com/flash_memory.html
Ik zou het doen!
Verwijderd
Ik denk het niet ... alleen in Japan, en aangezien er een zee tussen de 2 landen zitrammes schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 15:43:
verkopen ze de psp ook in korea? collega gaat daar volgende week naar toe..
Maar je kan het natuurlijk altijd proberen, wie weet heeft er één of andere hardware boer een aantal PSP's de zee over laten komen
[ Voor 10% gewijzigd door kiddyl op 19-01-2005 16:24 ]
Verwijderd
De map aanmaken, het filmpje converteren en alles lukt, maar mijn PSP ziet de video niet...
Verwijderd
jamister_dog schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 18:11:
Is het gewoon mogelijk om je eigen koptelefoon er in te pluggen?? Want bij die uitgebeide versie krijg je een koptelefoon...
Wat is het complete pad waar je de files hebt ingezet, inclusief filenaam ?Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 18:26:
Ik heb dat programma uit de startpost gebruikt om video's op m'n PSP te zetten, maar het lukt niet?
De map aanmaken, het filmpje converteren en alles lukt, maar mijn PSP ziet de video niet...
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2005 20:08 ]
Verwijderd
Ik maakte de MP_ROOT map in de "PSP" map aan.. Dus bij Game, Photo, etc. Dom dom!

Als er trouwens mensen zijn die meer specifieke foto's willen, zeg dan wat je wilt, en ik zal ze proberen te maken (met de nadruk op proberen!).
Kan niet stoppen met ontploffen!
Verwijderd
Hahaha ...Bob Popcorn schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 09:33:
Heb je je camera tussen je tanden gehouden?
Dit topic is gesloten.