Het Playstation Portable topic Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 3.562 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
rammes schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 20:40:
[...]

ja die had ik ook wel willen hebben .. :(
Dat is toch altijd zo. Wij worden altijd genaaid als het om dat soort dingen gaat.
Oscar Mopperkont schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 17:53:
@Alpha-sphere: Wat voor nieuws staat er in jouw quote van engadget dat niet al in deze post stond: Bob Popcorn in "Het Playstation Portable topic Deel 2" en wat ook niet al op de FP stond?
Oeps te snel gescrolled :p

In de FP staat niet dat het op de 24st van maart uitkomt maar maart in het algemeen.De prijs van de valuepack voor US staat er nog niet bij. De game release lijst is ook nog niet goed dus genoeg dingen. Ik moet het wel weten wat de FP is mijn post :p

EDIT: FP aangepast. Heb voor de volgende FP iets kleins aangepast maar dat merken jullie dan wel. ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Alpha-sphere op 03-02-2005 22:32 ]

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:51

Bob Popcorn

Plop!

24 Maart....

Nu moet ik toch wel nadenken of ik importeer of niet :p

The Tweaker Formerly Known As Vaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128025

Ergens vindt ik het wel raar dat de prijzen zoveel verschillen nog per continent, bij Sony weten ze toch ook wel dat dan iedereen hem gaat importeren uit goedkopere landen?
Met de huidige Internet generatie zijn landengrenzen natuurlijk al lang geen beperking meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118345

Ik blijf zowieso wachten tot de europese release, lijkt me gewoon verstandiger...

Maar wat ik niet duidelijk vindt, is de mp3 functie standaard meegeleverd, want ergens in dit forum had ik verstaan dat er een uitbreidingspakket voor nodig was, of heb ik dat hopelijk verkeerd verstaan. Is het dan zo simpel van mp3 van pc naar MC slepen, in psp steken en luisteren? Wie kan mij dan zeggen of de psp ID3Tag ondersteunt, dus, als je naar muziek luistert je de titels enz... op het scherm ziet scrollen.

Graag wat verduidelijking aub, want ik wil dit ding ook als mp3 player gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
MP3 is gewoon een kwestie van op de memory card zetten in de goede directory en afspelen. ID3 wordt ook ondersteund en ook album art. Ja kan alleen geen folders aanmaken in de music directory, dus een echt handige MP3 speler is het (nog) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Gravedigger
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-04 22:30
Hmm, kwam net even op ign, staat er weer dat Europe em niet krijgt in maart.. vind het nogal vage poep nu 8)7

Dit posten ze vandaag: http://psp.ign.com/articles/585/585345p1.html

Wat is het nou? Krijgen we hem zeker weten wel in maart of zijn dit ook weer speculaties? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128500

Sony Delays Debut of PSP Player in Europe on Shortage (Update2)
Feb. 4 (Bloomberg) -- Sony Corp., which makes the best- selling PlayStation 2 game console, will delay the European debut of its hand-held PlayStation Portable player until after March because of supply shortages.
Bron

Hmmmm...
Geen idee hoe betrouwbaar deze bron is echter...maar, ziet er wel uit als serieus nieuws

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-02 22:54
Bloomberg is betrouwbaar ;)

Lekker nieuws weer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Gravedigger
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-04 22:30
Great |:( ... had dit al zien aankomen, maar toch gehoopt dat Europa nu toch eens serieus genomen werd :|

Naja, als dit waar blijkt te zijn, dan hoop ik toch iedergeval een launch voor de zomer :X Zo blijkt maar weer dat we altijd gescrewed worden in Europa op games gebied :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaz0r
  • Laatst online: 15-04 23:24

Blaz0r

:)

Er word gesproken over een tekort/misschatting van 1 milioen units :S dat is 1/3 van de totale verwachte productie :o dan is er in mijn ogen toch iets goed fout gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Blaz0r schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 12:49:
Er word gesproken over een tekort/misschatting van 1 milioen units :S dat is 1/3 van de totale verwachte productie :o dan is er in mijn ogen toch iets goed fout gegaan.
Dat is dus heel Europa zeg maar.

Aangezien ze voor de VS 1 miljoen PSP'tjes beschikbaar hebben voor de launch.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaz0r
  • Laatst online: 15-04 23:24

Blaz0r

:)

Shiver23 schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 12:51:
[...]

Dat is dus heel Europa zeg maar.

Aangezien ze voor de VS 1 miljoen PSP'tjes beschikbaar hebben voor de launch.
Ja, dat snap ik maar dat is dan toch een goed foute inschatting, of hebben ze het expres gedaan? Dat zou goed smerig zijn, dan hebben wij hem straks dik veel later en dan kost ie nog 100 euro meer dan bij de rest ook zeker :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

Nou, ik haal hem lekker uit Japan als dit gerucht echt waar is. Kiddyl, hoe groot is de kans op dode pixels of het bekende vierkantje-probleem, en mag je de console testen voordat je hem koopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Bob Popcorn schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 13:03:
Nou, ik haal hem lekker uit Japan als dit gerucht echt waar is. Kiddyl, hoe groot is de kans op dode pixels of het bekende vierkantje-probleem, en mag je de console testen voordat je hem koopt?
Stuur me een mail voor dit soort dingen. Koop en verkoop hoort niet in het forum. Mail staat in mijn profiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

kiddyl schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 14:04:
[...]

Stuur me een mail voor dit soort dingen. Koop en verkoop hoort niet in het forum. Mail staat in mijn profiel.
Neenee, je snapt me verkeerd. Ik heb het over de winkel in Japan. Ik geloof dat jij daar vaker komt dan ik, dus daarom vraag ik het ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Bob Popcorn schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 14:38:
[...]

Neenee, je snapt me verkeerd. Ik heb het over de winkel in Japan. Ik geloof dat jij daar vaker komt dan ik, dus daarom vraag ik het ;)
nee, dat mag niet. Daarvoor is de garantie van Sony. Anders zou een winkel met handhelds blijven zitten. Kan dus niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Ja, helaas jongens, geen PSP het eerste kwartaal in Europa. Ik begrijp de actie wel van Sony, Europa wordt gewoon het kindje gezien dat wel valt te sudderen. Amerikanen zijn wat dat aangaat veel negatiever.

Gelukkig heb ik mijn PSP al })

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Arx schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 15:23:
Ja, helaas jongens, geen PSP het eerste kwartaal in Europa. Ik begrijp de actie wel van Sony, Europa wordt gewoon het kindje gezien dat wel valt te sudderen. Amerikanen zijn wat dat aangaat veel negatiever.

Gelukkig heb ik mijn PSP al })
Het is vooral de de NDS al tijden te krijgen is in de VS.
Dus dat heeft gewoon prioriteit.

Omdat deze binnenkort pas in Europa komt kunnen ze Europa nog een beetje rekken.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurkaN
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:42
Arx schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 15:23:
Dit doen ze al jaren zo. Wanneer realiseren ze nou dat de Europeanen gek worden van dat wachten en dat Europa een "gelijkwaardige" afzetmarkt heeft.
Sony heeft duidelijk een bord voor zijn kop |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand ook waar je in Nederland een case voor de PSP kunt kopen? Deze lijkt mij wel wat (maar iets van 7 euro).

Of heeft iemand al een bruikbaar alternatief gevonden? Een brillendoos, iPod/oude sok of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Pak een etui die van zacht materiaal is gemaakt. Heb ik ook nu in gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
zojuist lees ik het volgende op www.psp411.com

Bad News! JAP PSP not same as US PSP !
1) The metal parts of the JAP PSP will be made out of silver plastic.....bad
2) The screen is NOT made by Sharp, but a join effort with Sony and an undisclosed party, and IS of lower quality...........bad
Het lijkt me sterk, maar als het waar is... 8)7
Ik geloof het voorlopig niet, omdat er geen bron is, maar toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

addictive schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 17:40:
zojuist lees ik het volgende op www.psp411.com

Bad News! JAP PSP not same as US PSP !

[...]

Het lijkt me sterk, maar als het waar is... 8)7
Ik geloof het voorlopig niet, omdat er geen bron is, maar toch
Ik weet niet waar ze het precies over hebben, maar over dat metalen strip over de hele zijkant van de PSP is sowieso al van plastic, athans dat is bij mijn PSP. En wat ook een ontzettende bullshit is, is dat Sharp verhaal en de Samsung panelen. Alsof Samsung panelen slechter zijn dan die van Sharp.... Right... En ja dat gefotosoepte plaatje heb ik ook gezien.

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online

Polycom

Poes van goud

de site ziet er ook betrouwbaar uit :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JAP PSP will be made out of...
Ehhh...ze zijn toch al gemaakt? Of draait deze site de zaken om?

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 128500 op 04-02-2005 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Pu_Dy schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 18:09:
de site ziet er ook betrouwbaar uit :z
owja... looks van een site zeggen alles. Als iemand op /. komt zullen ze ook wel denken "WTF is dit !?"

maw: niet afgaan op de 'looks' van een site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

BurkaN schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 15:31:
[...]

Dit doen ze al jaren zo. Wanneer realiseren ze nou dat de Europeanen gek worden van dat wachten en dat Europa een "gelijkwaardige" afzetmarkt heeft.
Sony heeft duidelijk een bord voor zijn kop |:(
Waarom zouden ze het niet doen? Wij gekke kopen m toch wel.
I.p.v. ze zien ons niet staan, kun je ook zeggen ze moeten blij zijn als we mkopen. Beetje omgedraaide wereld tegenwoordig....Maar goed, ze krijgen toch iedereen gek met de mooie verkoop praatjes....treist eigenlijk.
Ik vindt de ds en de psp beide mooie apparaatjes, maar als nintendo gewoon zonder een hoop gezeik gewoon netjes de ds op 11 maart lanceerd hier, dan wordt mijn keuze makkelijker.

Beide fabrikanten hebben natuurlijk prachtige marketing praatjes, maar het gegeven dat nintendo europa meer aandacht gaat geven vindt ik belangrijker dan een ''hip apparaat''.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 104748 op 04-02-2005 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Laatst online: 18-04 23:22
Afbeeldingslocatie: http://www.csupomona.edu/~tanac/psp/7.jpg

Met het proggie MediaTagger (freeware) http://www.psp-attitude.com/goodies_redirect-59.html

kun je zelf foto's toevoegen van album art en deze weer laten geven op je PSP. Zoals te zien is op de foto is dit te doen alleen het wil mij niet lukken :S

1: Download

2: "Then using MediaTagger, select "directory" then select any picture you
want to associate with the mp3s from the specified directory (you can select
all mp3 from an album if you just have the album covert art.

3: Save the changes by clicking on the floppy icon then go to the "Tag &
Filename " tab and click on "Apply" to finish the job

3. Copy your freshly tagged mp3s to your psp in the music directory :)

Maar het is mij dus nog niet gelukt, WIE kan dit ff proberen en als het werkt mij het ff duidelijk uitleggen?

Mucho Gracias !

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97951

Nog even over de Europese release date ( en dan houd ik er over op :P )
Het vreemde hieraan is dat EA gewoon doodleuk alle spellen die ze uitgeven in europa een datum hebben meegegeven van respectievelijk 24 en 25 maart.

Was Sony nu maar eens helder en geeft het in een persbericht gewoon weer hoe het ervoor staat met betrekking tot beide werelddelen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Sony zal waarschijnlijk zijn draagbare spelcomputer Playstation Portable (PSP) niet op tijd in Europa kunnen introduceren. Het Japanse elektronicaconcern meldde vrijdag dat de verwachte vraag zo groot is dat er een tekort aan chips voor de apparaten dreigt.
Bron:

http://www.nu.nl/news/477...raagbare_Playstation.html

Ben ik ff blij dat ik em vlak na de introductie uit Japan heb gehaald. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
  • Laatst online: 14-03 00:22
kiddyl? wil je mijn mail beantwoorden? afz. mark_hoogwiet@hotmail.com
ik zie je hier elke dag reageren ;)
bedankt! sorry voor offtopic

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb ddit hier een paar dagen geleden tegengekomen...mss oud nieuw maar heb er hier nog niets over gelezen...

http://games.telenet.be/index.php?act=one&nid=16547
bron: spong
http://spong.com/detail/a...=157900&type=11&prid=8260

btw ik zal nu pas zeker zijn van de release als ik hem met mijn ogen in de winkel zie, en dan weet ik gelijk ook de prijs, ( geloof me, we gaan nog verschieten...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Vandaag Lumines binnen gekregen! (thanks kiddyl! O+) ook heb ik eindelijk mn 512MB Memorystick gekregen :D

Lumines is erg leuk! Wel fijn dat het spel in het engels is.
Mn PSP is nu aan het opladen, en straks ga ik stappen, dus ik ga spelen als ik terug ben van stappen, of morgen middag als ik wakker word :)

Ik zal dan ook ff die optie proberen om cd covers weer te geven tijdens het afspelen van een mp3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
addictive schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 20:23:
Vandaag Lumines binnen gekregen! (thanks kiddyl! O+) ook heb ik eindelijk mn 512MB Memorystick gekregen :D

Lumines is erg leuk! Wel fijn dat het spel in het engels is.
Mn PSP is nu aan het opladen, en straks ga ik stappen, dus ik ga spelen als ik terug ben van stappen, of morgen middag als ik wakker word :)

Ik zal dan ook ff die optie proberen om cd covers weer te geven tijdens het afspelen van een mp3
Waar bestel je um?
Ik kan niet tot de zomer wachten ( zie FP )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135919

Is er al meer bekend over het regiovrij zijn van de games, ik lees namelijk steeds meer berichten dat de games niet regiovrij zouden zijn :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
SH4D3H schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 21:12:
[...]

Waar bestel je um?
Ik kan niet tot de zomer wachten ( zie FP )
Mail mij, mail staat in mijn profiel.

Sony heeft zelf gezegd dat de PSP regio vrij is mbt de spellen. In hoeverre dit in de praktijk is weet niemand, maar alle nintendo handhelds tot nu toe zijn regiovrij en ik denk dat Sony goed heeft gekeken naar zijn concurrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Lumines is vet! :D Erg verslavend idd :D

Ik ben blij als ik de psp voor een vriend ook ontvangen heb, kunnen we Ridge Racers multiplayer doen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heel tof die multiplayer mogelijkheid...hebben er sommigen van jullie dat al geprobeerd? Werkt het dan ongeveer zoals BT, dat je de PSP opdracht kan geven naar andere PSP te zoeken in de buurt en zo kan pairen, of gaat dat anders. (tot op welke afstand kun je met elkaar gamen? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135919

Anoniem: 118345 schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 08:26:
Heel tof die multiplayer mogelijkheid...hebben er sommigen van jullie dat al geprobeerd? Werkt het dan ongeveer zoals BT, dat je de PSP opdracht kan geven naar andere PSP te zoeken in de buurt en zo kan pairen, of gaat dat anders. (tot op welke afstand kun je met elkaar gamen? )
Volgens mij zoekt ie inderdaad naar een ander Wi-Fi apparaat in de buurt, maar je hoeft hem niet te pairen dacht ik en je kan volgens mij wel meer dan 10 meter afstand bewaren tussen 2 psp's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
100 feet, dus 30 meter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ga toch de Aero Case bestellen bij Lik-Sang. Weet iemand ook waar ik een coupon code kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurkaN
  • Laatst online: 19:42
Anoniem: 128500 schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 11:53:
Ik ga toch de Aero Case bestellen bij Lik-Sang. Weet iemand ook waar ik een coupon code kan krijgen?
Deze kan je hier krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deze kan je hier krijgen...
Thanks, maar ..."You've entered an invalid code: code has expired or is not yet active"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Ik heb zojuist een aflevering van Friends, 2 mp3's en eena antal foto's op m'n MS gezet.
Gaat erg makkelijk en werkt perfect :D

* addictive gaat weer verder met Lumines ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Vandaag in Akihabara geweest omdat ik dingen moest kopen voor mijn onderzoek. Meteen ook een half uurtje gekeken naar PSP accessoires. PSP's waren trouwens overal uitverkocht.

Het resuultaat was mager:

Afbeeldingslocatie: http://kiddyl.spymac.net/psp/psp-hoes1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://kiddyl.spymac.net/psp/psp-hoes2.jpg

De UMD cases passen goed en de PSP case is ok denk ik. Kleuren die verkrijgbaar waren zijn zwart, blauw en grijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Na het nieuws dat de PSP hier zeker niet meer in maart komt, heb ik meteen een vriend van mij een mail gestuurd dat hij een PSP moet halen. Weet iemand wat de kansen zijn om een Value Pack te kopen in Hong-Kong, nog steeds bestellen of is het aanbod daar nu goed? Hij is er namelijk tot de 18e. En misschien dat iemand weet wat die Value Pack in Hong-Kong kost?

[ Voor 11% gewijzigd door CorteX op 05-02-2005 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102013

" De Amerikaanse datum wordt zeker gehaald, aldus Sony. Voor Europa houdt het concern het op de eerste helft van dit jaar."

http://www.nu.nl/news.jsp?n=477978&c=55

:( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97951

Anoniem: 102013 schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 18:11:
" De Amerikaanse datum wordt zeker gehaald, aldus Sony. Voor Europa houdt het concern het op de eerste helft van dit jaar."

http://www.nu.nl/news.jsp?n=477978&c=55

:( :( :(
Ja nu weten we het wel....Dit is onderhand al wel 4 keer langsgekomen.....

Volgende week komt SCEE met een persbericht. Eens kijken wat de reactie zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122418

Jongens ik heb zeer slechte nieuws
The reason I'm writing a topic on the Sony PSP is to warn you of a problem I had with the PSP I received this week.

The PSP I currently have is actually my second one of the week. I returned the first one because when I turned it on it had around twelve dead pixels.

This is a concern because:

In Japan Sony have said that they will only replace a PSP if it has four dead pixels in a one centimeter square.

If you buy a PSP on import from a Japanese or Asian importer - like Play Asia or Yes Asia - they wont replace it if you have any dead pixels, so you will be stuck with it.

At this time it is unclear what Sony or retailers returns policy will be in the US and UK upon the PSP release.

I bought mine over the internet from a UK firm knowing that by law - under the distance selling regulations - if I wasn't happy with it then they'd have to send me a replacement or refund, depending on what I wanted.

The Uk firm I got mine from said they checked their stock and the majority had dead pixels.

So to make sure your PSP doesn't have any dead pixels you should:

Check the store you buy it froms return policy.

Maybe insist that they check it first before you buy it.

Check your legal rights regarding the return of goods - ie, in the UK the seven day return of goods bought at a distance. These will override any policies set by Sony or retail outlets.
http://deafgamers.proboar...ay&num=1105871762&start=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-04 16:41
En daarom wacht ik liever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ben het met whiteclear mee eens...al komt hij maar met kerstmis uit, i'll be patient, but you will be mine, some day...maybe... ;)

niemand die da golf game al gespeeld heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Of je koopt em bij Kiddyl, die alle PSP's checkt voordat hij ze verstuurt... (en foute PSP's retour stuurt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
Anoniem: 128500 schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 20:07:
Of je koopt em bij Kiddyl, die alle PSP's checkt voordat hij ze verstuurt... (en foute PSP's retour stuurt)
Ik heb hem ook bij Kiddyl weg, en hoe blij ik er ook mee ben. Toch heb ik iets van een dead pixel. Zo zie je maar weer, dat je nooit zekerheid hebt van een 100% deadpixel-free screen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
ik vind 300 euro een beetje duur voor een psp die 200 kost, dan maakt ie 100 wint..... of niet?
kan ook dat ik het fout heb, maar ik ga denk ik wachten tot hij voor 200 in de USA ligt en dan bestel ik die wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
Extera schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 22:24:
ik vind 300 euro een beetje duur voor een psp die 200 kost, dan maakt ie 100 wint..... of niet?
kan ook dat ik het fout heb, maar ik ga denk ik wachten tot hij voor 200 in de USA ligt en dan bestel ik die wel :)
Wat je zegt klopt niet helemaal! Ik betaalde voor een PSP value pack € 300 inc verzenden vanuit Japan naar Nederland. Ik vond het heel goed te doen, en komt nog bij dat ik geen zin had om te wachten op die klere Europese release date, die overigens nog niet eens bekent gemaakt is. Dus geen seconde spijt van mijn aanschaf, en dan neem ik die ene dode pixel voor lief >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:44

rammes

koekebakker 1e klas

tja, kijk als je er moeite mee hebt dat ie winst maakt stel ik voor dat je em ergens anders aanschaft. van mij part maakt ie 200 euro winst. IK had geen zorg om import belasting EN hij werd gecontroleerd. dat maakt voor mij JUIST omdat ik importeer het interessant. tuurlijk, het kost meer dan wat hij straks gaat kosten. maar HELL wil je hem nu hebben of niet. :D

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Zoveel mee kost het nou ook weer niet hoor als je hem via mij koopt dan dat je straks in NL koopt. Verder snap ik niet dat mensen niet begrijpen dat winkels die naar buiten de VS versturen dat echt niet tegen de 'normale' winkelprijs gaan doen. Begrijp me niet verkeerd, maar ik wil jullie alleen uit de droom helpen om een US PSP te kopen voor minder. Grote winkels houden zich aan regels van Sony -> niet verzenden buiten je eigen land. De anderen vragen rustig meer. Tel daar nog de verzendkosten bovenop en je komt op de prijs in Europa of nu import vanuit Japan.

Ik controleer de PSP's op punten waar Sony garantie op geeft. Alle mechanische dingen worden er uit gehaald. Dead pixels mail ik Sony eerst en dan geven ze me er een antwoord op. Als het hier in Japan niet onder garantie valt is het een goede PSP. Maar gelukkig komt het helemaal niet vaak voor. Sommige pixel probleempjes zie je alleen als je een zwart scherm hebt. Anders niet. Die zijn absoluut niet irritant. Vandaag mijn derde PSP van Sony terug gekregen die ik had opgestuurd voor garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
Als je het mij vraagt, ziet het er een beetje naaruit dat japan een proefkonijn is. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Als jij goederen door verkoopt die hier nog niet te krijgen zijn wil jij er geen winst op maken? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
MaZo schreef op zondag 06 februari 2005 @ 11:01:
[...]

Als jij goederen door verkoopt die hier nog niet te krijgen zijn wil jij er geen winst op maken? :/
Just.. Je lijkt wel gek om je afspraken steeds af te zeggen, om maar 7 psp's per week (weet niet hoeveel kiddyl verzend) te moeten verzenden. Natuurlijk moet daar winst bij gerekend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Je bent niet verplicht om het te kopen extera :), en als je wil wachten is dat je goed recht ;)
Als ik zo op de reacties afga ben ik beter af met een standard pack? Aangezien ik kan concluderen dat de slimcase niet veel aan is en de afstandsbediening/oordopjes redelijk brak zijn en 't geheugenkaartje zo vol zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
@ prototype

Dat wordt dan dus een JAP-import aangezien de standaard pack niet in de USA te krijgen is, en waarschijnlijk dus ook niet in Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:31
whiteclear schreef op zondag 06 februari 2005 @ 09:38:
Als je het mij vraagt, ziet het er een beetje naaruit dat japan een proefkonijn is. :/
Met name de problemen met het vierkant knopje maken me zorgen; ik hoop dat dat bij release in de VS en Europa opgelost is.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Dr. Strangelove schreef op zondag 06 februari 2005 @ 12:56:
[...]

Met name de problemen met het vierkant knopje maken me zorgen; ik hoop dat dat bij release in de VS en Europa opgelost is.
Hehe, 'k denk 't niet. Al die PSP's zijn ondertussen al gemaakt denk ik, ready for the launch. Een 'aanpassinkje' in het design heeft grote gevolgen. Niet alleen kost 't een redelijke duit, maar denk eens aan de mensen die al een PSP hebben. Die zullen dit niet echt op prijs stellen als er niet veel later aan het duidelijk wordt gemaakt dat ze een 'proef' PSP hebben gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
ok ok, hahaha rustig maar..... ik ben over 2 weken jarig en dan denk ik dat ik er toch 1 bestel via kiddyl ;)

het was gewoon een vraagje en vooral niet aanvallend bedoelt ofzo.....

tot hoelang zit je nog in japan kiddyl? iig, bedankt voor de info van hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Ik zit voorlopig nog in Japan en als ik straks terug ben is de aanvoer van PSP gerelateerde spullen al vezekerd :D

Square button probleem is zwaar overtrokken denk ik. Mijn button reageerd iets minder misschien als ik helemaal links ervan druk, maar het went vanzelf. Want anders heb je eigenlijk mis gedrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13022

CorteX schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 15:56:
Na het nieuws dat de PSP hier zeker niet meer in maart komt, heb ik meteen een vriend van mij een mail gestuurd dat hij een PSP moet halen. Weet iemand wat de kansen zijn om een Value Pack te kopen in Hong-Kong, nog steeds bestellen of is het aanbod daar nu goed? Hij is er namelijk tot de 18e. En misschien dat iemand weet wat die Value Pack in Hong-Kong kost?
PSP in HK kost rond de $2800 hkd ligt eraan waar je koopt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

kiddyl schreef op zondag 06 februari 2005 @ 14:23:
Ik zit voorlopig nog in Japan en als ik straks terug ben is de aanvoer van PSP gerelateerde spullen al vezekerd :D

Square button probleem is zwaar overtrokken denk ik. Mijn button reageerd iets minder misschien als ik helemaal links ervan druk, maar het went vanzelf. Want anders heb je eigenlijk mis gedrukt.
Tsja het is natuurlijk maar wat je zelf ervan denkt. :) Het probleem is er wel en word erkent door Sony maar zal niet opgelost gaan worden. Omdat dit gewoon een design flaw is en Sony het niet wil aanpassen omdat anders het ontwerp veranderd zal moeten worden. :) Het scherm zou dan of kleiner gemaakt moeten worden of de PSP zelf iets breder maar dat wil Sony niet.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Anoniem: 13022 schreef op zondag 06 februari 2005 @ 14:56:
PSP in HK kost rond de $2800 hkd ligt eraan waar je koopt..
Dat is dus zo'n 280 euro, valt me wel een beetje tegen. Maar aan de andere kant wil ik niet meer wachten op de PSP en ik heb ook een MP3-speler nodig. (En nu is het nog cool om een PSP te hebben... :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136315

Kan niet wachten dat hij in de stores ligt :)

Dan zeker met Gran Turismo 4 :+

Lkkr gamen in het vliegtuig .. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
Ik denk dat er strenge regels zijn tegen WiFi gamen in het vliegtuig. Ik denk dat het alleen mogelijk is, zonder WiFi te spelen. Lijkt mij dan logisch :z

[ Voor 5% gewijzigd door whiteclear op 06-02-2005 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Schnitzel
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:11
prototype schreef op zondag 06 februari 2005 @ 12:58:
[...]

Hehe, 'k denk 't niet. Al die PSP's zijn ondertussen al gemaakt denk ik, ready for the launch. Een 'aanpassinkje' in het design heeft grote gevolgen. Niet alleen kost 't een redelijke duit, maar denk eens aan de mensen die al een PSP hebben. Die zullen dit niet echt op prijs stellen als er niet veel later aan het duidelijk wordt gemaakt dat ze een 'proef' PSP hebben gekocht :)
iets borrelt in me op over GBA-GBA SP maarem :P

You only need 2 tools, WD40 and Ducttape. WD40 when something doesn't move and it should, ducttape when something moves and it shouldn't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Schnitzel
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:11
whiteclear schreef op zondag 06 februari 2005 @ 19:36:
[...]

Ik denk dat er strenge regels zijn tegen WiFi gamen in het vliegtuig. Ik denk dat het alleen mogelijk is, zonder WiFi te spelen. Lijkt mij dan logisch :z
WiFi maakt toch niks uit, voor zover ik het weet zijn WiFi stralingen niet storend voor de radio apperatuur en dus gewoon legaal (evenals een satteliet-telefoon in een vliegtuig ook gewoon kan)

correct me if im wrong

You only need 2 tools, WD40 and Ducttape. WD40 when something doesn't move and it should, ducttape when something moves and it shouldn't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
ik wil straks ook Wireless gaan maar ik heb een vraag. Kan je met een wirless router AKA Linksys met 2 psp's tegelijk online? ik weet niet veel over wifi dus vandaar mijn vraag.

als dit gewoon kan moet ik een wireless router aanschaffen. zo kan ik mijn PSP over wifi doen, en de overige pc's met de utp kabel (nee ik wil niet de pc's wireless hebben )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

josvg schreef op zondag 06 februari 2005 @ 20:19:
[...]

Mwoah dat lag iets anders. Ik dacht namelijk dat of Sega of een ander bedrijf nog een patent had staan op backligh cq frontlight in een handheld en daarom kwam de eerste GBA nog zonder back/front light. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
ik heb ook een linksys, daar kunnen er geloof ik iets van 200 op ofzo? kweenie cker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
josvg schreef op zondag 06 februari 2005 @ 20:20:

WiFi maakt toch niks uit, voor zover ik het weet zijn WiFi stralingen niet storend voor de radio apperatuur en dus gewoon legaal (evenals een satteliet-telefoon in een vliegtuig ook gewoon kan)

correct me if im wrong
Zelf heb ik geen idee. Daarom zei ik ook: "Ik denk". Maarja, aan de ene kant heb je wel gelijk over dat satalite telefoon. Maar WiFi kan echt storrend zijn hoor. Kijk maar als je WiFi internet heb, dan kan het ook storren met mobiel, magnentron ect. Ze zullen daarom in het vliegtuig extra streng zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door whiteclear op 06-02-2005 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
cypress3d schreef op zondag 06 februari 2005 @ 21:50:
ik wil straks ook Wireless gaan maar ik heb een vraag. Kan je met een wirless router AKA Linksys met 2 psp's tegelijk online? ik weet niet veel over wifi dus vandaar mijn vraag.

als dit gewoon kan moet ik een wireless router aanschaffen. zo kan ik mijn PSP over wifi doen, en de overige pc's met de utp kabel (nee ik wil niet de pc's wireless hebben )
Een WiFi access point of router is niet beperkt tot een PSP/draadloze connectie. 200 was ook wel overdreven, maar in elk geval meer dan genoeg voor alle PSP's in jouw buurt ooit te kunnen voorzien 8)

Je koppelt die access point of router gewoon op een vrije poort in je huidige router en de rest van de pc's laat je gewoon met een kabeltje hangen

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
whiteclear schreef op zondag 06 februari 2005 @ 22:16:
[...]

Zelf heb ik geen idee. Daarom zei ik ook: "Ik denk". Maarja, aan de ene kant heb je wel gelijk over dat satalite telefoon. Maar WiFi kan echt storrend zijn hoor. Kijk maar als je WiFi internet heb, dan kan het ook storren met mobiel, magnentron ect. Ze zullen daarom in het vliegtuig extra streng zijn.
WiFi werkt op 2,4 ghz frequentie, net als de meeste andere draadloze apparatuur. Logisch gezien zou het dus verboden moeten zijn, net zoals GSM in een ziekenhuis. Het probleem zal eerder zijn, hoe gaan ze hier regels op stellen? Gaan ze bij iedereen die op een PSP/DS speelt of het WiFi knopje al dan niet aanstaat? Of gaan ze het spelen op een PSP/DS gewoon totaal verbieden?

Zie dit nog niet gebeuren. PSP/DS zal wel gewoon toegelaten worden in vliegtuigen, zonder geblaat over radio storingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Ik heb nu beide consoles geimporteerd en ik vind het gewoon twee totaal verschillende dingen.

Ik had mijn DS een paar weken eerder. Toen ik die aan mijn kameraden showde en hen even FTM liet spelen hebben 3 van hen er meteen ook een gehaald.

Even later ging ik showen met de PSP en ridge racers. Die had een enorm veel groter "OEH" gehalte. Iedereen van 'vet! die moet ik ook hebben'. Feit is wel dat iedereen toch maar liever enkele maanden wacht om dat ding te kopen.

Verder is het het verhaal dat iedereen al kende. Nintendo heeft de gameplay, sony heeft de graphics. Ik speel eerlijk gezegd op ze allebei even graag. De PSP als ik in bed lig wanneer ik ga slapen of opsta, de DS zorgt ervoor dat ik altijd veel langer op de plee zit als oorsrponkelijk de bedoeling is.

Concluderend feit voor mij; de 'minderwaardige' graphics van de DS staat de fun niet in de weg, en de 'minderwaardige' gameplay van de PSP zorgt ook niet voor minder fun. Ik heb ze gewoon allebei omdat er games zijn die ik wil die of op de ds er niet uit zien (Gran Turismo mobile,...) of op de PSP niet speelbaar zijn (Wario Ware, Age of empires, ...)

Heb in elk geval geen spijt van beide aankopen, en beide dingen zijn natuurlijk pas aan het begin van hun kunnen. Het worden mooie tijden!

[ Voor 3% gewijzigd door Little Bear op 07-02-2005 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
Little Bear schreef op zondag 06 februari 2005 @ 22:28:
Ik heb nu beide consoles geimporteerd en ik vind het gewoon twee totaal verschillende dingen.

Ik had mijn DS een paar weken eerder. Toen ik die aan mijn kameraden showde en hen even FTM liet spelen hebben 3 van hen er meteen ook een gehaald.

Even later ging ik showen met de PSP en ridge racers. Die had een enorm veel groter "OEH" gehalte. Iedereen van 'vet! die moet ik ook hebben'. Feit is wel dat iedereen toch maar liever enkele maanden wacht om dat ding te kopen.

Verder is het het verhaal dat iedereen al kende. Nintendo heeft de gameplay, sega heeft de graphics. Ik speel eerlijk gezegd op ze allebei even graag. De PSP als ik in bed lig wanneer ik ga slapen of opsta, de DS zorgt ervoor dat ik altijd veel langer op de plee zit als oorsrponkelijk de bedoeling is.

Concluderend feit voor mij; de 'minderwaardige' graphics van de DS staat de fun niet in de weg, en de 'minderwaardige' gameplay van de PSP zorgt ook niet voor minder fun. Ik heb ze gewoon allebei omdat er games zijn die ik wil die of op de ds er niet uit zien (Gran Turismo mobile,...) of op de PSP niet speelbaar zijn (Wario Ware, Age of empires, ...)

Heb in elk geval geen spijt van beide aankopen, en beide dingen zijn natuurlijk pas aan het begin van hun kunnen. Het worden mooie tijden!
Ben het helemaal met je eens _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

josvg schreef op zondag 06 februari 2005 @ 20:19:
[...]

Daar zaten overigens 1 tot 2 goede jaren tussen met release naar mijn weten. En ja, ik als originele GBA eigenaar was daar goed pissed off over en heb uit boycott geen SP gehaald. Stoer ben ik toch weer he? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Little Bear schreef op zondag 06 februari 2005 @ 22:28:
Verder is het het verhaal dat iedereen al kende. Nintendo heeft de gameplay, sega heeft de graphics.
Huh krijg nou wat, op mijn PSP staat Sony i.p.v. Sega?

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
sony, sega, all the same :+

aangepast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
bijna deel 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-02 10:35
OK, het duurt mij ook te lang. Ook besteld bij kiddyl.

Trouwens: als alle PSP's uitwisselbaar zijn (US, JAP, EU), dan zou het dus met een firmwarecrack geregeld moeten kunnen worden om ze regiovrij te krijgen. Niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
matthijst schreef op maandag 07 februari 2005 @ 17:58:
.............dan zou het dus met een firmwarecrack geregeld moeten kunnen worden om ze regiovrij te krijgen. Niet?
Niet hier over illigale zooi praten aub. Er zijn al genoeg waarschuwingen voorbij gegaan. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door whiteclear op 07-02-2005 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Illegaal? Was niet van plan UMD films te gaan kopen. Ging me er eigenlijk meer om of je de Japanse naar een Europese zou kunnen flashen; zelfde regio qua films, maar handig als je NL als taal hebt, of in ieder geval je toekomstige firmware updates gewoon van de NL Sony site kunt downloaden ipv de Japanse :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Beetje offtopic nieuws maar indirect toch weer niet aangezien de PSP waarschijnlijk ook gaat dienen als terminal voor de Playstation 3 en zojuist de CELL processor voorgesteld tijdens de ISSCC 2005.

Hier wat informatie over de CELL processor zoals die in PS3 komt. (Er komen nogal wat verschillende CELL processors als het aan de 3 ligt (Sony, IBM en Toshiba)).

Cell will have a 64-bit Power processor and eight "synergistic processing units" capable of handling separate computing tasks, said Jim Kahle, an IBM fellow

The first version of the chip will run at speeds faster than 4GHz. Engineers were vague on how much faster, but reports from design partners say 4.6GHz is likely. By comparison, the fastest current Pentium PC processor tops out at 3.8GHz. Dan zaten de geruchten erg in de buurt. ...ziek... B)

Cell can process 256 billion calculations per second (256 gigaflops), falling a wee bit short of marketing hyperbole calling it a "supercomputer on a chip." The slowest machine on the current list of the Top 500 supercomputers can do 851 gigaflops. ...zieker... :>

The chip will have 2.5MB of on-chip memory and can shuttle data to and from off-chip memory at speeds up to 100 gigabytes per second, using XDR and FlexIO interface technology licensed from Rambus. "One of the key messages you hear from the architects of next-generation chips is that their performance is being limited by off-chip bandwidth," said Rich Warmke, Rambus, product marketing manager. "We've really licked that with Cell. 100GB per second is really unprecedented in the industry." ...o m g !... :P

[i[The chip will have 234 million transistors, measure 221mm square and be produced using advanced 90-nanometer chipmaking processes.[/i] ... En dit vind ik nou mee vallen.

Ik heb geen idee hoe dit zich gaat uitpakken in multimedia applicaties maar ik denk dat het wel gaat goedkomen met de A.I. en de fysics 8)7. Ik ben ook erg benieuwd hoe dit met de PSP wordt geintegeerd.

Sorry voor de offtopic nieuws maar ik moest het even kwijt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Er komt nu enige variatie in vraag naar spellen:

Afbeeldingslocatie: http://kiddyl.spymac.net/psp/gamez.jpg

17 februari komt NFS: Underground uit
7 april Wipeout
en een heel aantal met de amerikaanse launch natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Filmpjes van Wipeout gezien.... Tering wat is die mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
kiddyl schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 14:44:

[afbeelding]

7 april Wipeout
welke games zijn dat? Ik zie Lumines en Ridge Racers, maar welke nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

kiddyl schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 14:44:

[afbeelding]

7 april Wipeout
hey! die blauwe! das de mijnes! :D

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
rammes schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 15:24:
[...]

hey! die blauwe! das de mijnes! :D
Klopt!

Kollon is eigenlijk van mezelf :P

Dan nog Vampire Chronicles. Een hoes en twee screenprotectors.

#1 Ridge Racers
#2 Lumines
#3 Dynasty Warriors
#4 Vampire Chronicles
#5 Ape Escape Academy
#6 Minna no Golf

In Japan staat Minna no Golf boven Ridge Racers. Is een heel leuk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Wanneer komt Popolocrois eigenlijk uit in Japan?

Lijkt me echt een meesterlijk spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

En wanneer komt "Twisted Metal: Head On" uit? Ik denk dat ik hem ga bestellen bij Kiddyl zodra NFS R uit is (17de dus). :)

Trouwens bijna tijd voor een nieuw deel 8)

[ Voor 20% gewijzigd door Jay-v op 08-02-2005 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Parmenides
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-03-2023
De hoogste tijd voor het derde deel van dit topic, lijkt me. We mogen niet te ver achterraken op de DS'ers! ;)
Wanneer komt Popolocrois eigenlijk uit in Japan?
Overmorgen! Oftwel: 10 februari. Er is al een Japanse site.

[ Voor 54% gewijzigd door Parmenides op 08-02-2005 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Laatst online: 14-12-2021
Parmenides schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 18:38:
De hoogste tijd voor het derde deel van dit topic, lijkt me. We mogen niet te ver achterraken op de DS'ers! ;)

[...]
Overmorgen! Oftwel: 10 februari. Er is al een Japanse site.
Astu nummertje 3
Het Playstation Portable topic Deel 3

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

1000 en een slotje graag -topic report done

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

-> Het Playstation Portable topic Deel 3

Je hoeft trouwens niet te melden dat je een topic report geplaatst hebt hoor. Alleen een topic report is voldoende ;)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Je hoeft niet te melden als je pakje onderweg is. Als je pakje er is, laat 2 of 3 mensen dan melden wanneer ze besteld hadden, waar en hoelaat het binnen kwam. Dan hebben mensen er iets aan. "Oh, volgens mij is die onderweg" is niet nuttig