Het Playstation Portable topic Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.702 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M289
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-05 00:04
Als je een Sony PSP gaat importen via een betrouwbare online winkel als Lik-Sang zul je met een set als PSP + screenprotector en 1 game al snel over de 450 euro zitten met invoer belasting etc.

En dan nog moet je maar afwachten of je PSP ook daadwerkelijk goed werkt en of je geen dode pixels e.d. hebt en andere ongein als transportschade of dat je zending "kwijt" raakt tijdens het transport richting Nederland.

Mijn ervaring is trouwens dat zelfs bij games die grotendeels in het Japans zijn deze nog altijd zeer goed te spelen zijn omdat er vaak gebruik wordt gemaakt van iconen om acties aan te duiden.

Ik heb Metal Gear Acid even mogen proberen en voor mij als totale leek met Japans is dat nog wel te doen.
Titels met minder tekst en meer actie zullen dus zeker geen probleem vormen.

[ Voor 33% gewijzigd door M289 op 13-01-2005 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noener schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 22:51:
[...]

NFS:U is ook engels voor zo ver ik gezien heb. Staat voor 17Feb bij Lik-sang. Voor de rest ben ik bang dat het meeste japans is. Best jammer want ik had graag Dynasty Warriors, Metal Gear acid en Tenchi No Mon willen hebben.
Daarop zul je nog een paar maanden moeten wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Het is wel zo dat er bij IGN nu een FAQ is voor Metal Gear Acid. Denk alleen wel dat het dan meer memory (omdat je al die Japanse tekens moet opzoeken) is dan echt Metal Gear spelen. Het lijkt me trouwens wel een top game!

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noener
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-02-2024

Noener

dusss...

Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 22:57:
Hey Noener, waar ben je van plan te gaan importeren? En wat kost het dan?

En ook nog belasting erbij 8)7
Lik-Sang, daar hoor ik eigenlijk alleen maar goede dingen over. Betaal je 30euro verzend kosten en de prijs hangt beetje af van de koers van de dollar.
En die invoerbelasting is gewoon bidden dat je die niet hoeft te betalen. Anders is het idd ff 19% over je zending /cry
Tr1gg3R schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 23:00:
En dan nog moet je maar afwachten of je PSP ook daadwerkelijk goed werkt en of je geen dode pixels e.d. hebt en andere ongein als transportschade of dat je zending "kwijt" raakt tijdens het transport richting Nederland.
Volgens mij valt dat wel mee. Lees hier alleen af en toe es een dode pixel. Maar daar kan ik wel mee leven (hoop ik dan :) )

Gamer card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
(jarig!)
**dringend**

ik ga morgenochtend in amsterdam die PSP ophalen van die gast. Ik vroeg mij af of er ergens in amsterdam een winkel is die de import spellen verkoopt? Ik wil namelijk Ridge Racers kopen maakt niet uit als het meer kost als dat ie waard is met import ik wil hem morgen hebben. Iemand suggesties? Of kent iemand die er zelf een te koop heeft?

Hulp zou ik erg waarderen :)

update1; 15min googlen nog geen resultaat

[ Voor 6% gewijzigd door nudie op 13-01-2005 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InterXs schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 23:18:
**dringend**

ik ga morgenochtend in amsterdam die PSP ophalen van die gast. Ik vroeg mij af of er ergens in amsterdam een winkel is die de import spellen verkoopt? Ik wil namelijk Ridge Racers kopen maakt niet uit als het meer kost als dat ie waard is met import ik wil hem morgen hebben. Iemand suggesties? Of kent iemand die er zelf een te koop heeft?

Hulp zou ik erg waarderen :)

update1; 15min googlen nog geen resultaat
Ik denk dat het erg moeilijk wordt om die te vinden, kan je beter nú op liksang een game bestellen, geen verzendkosten en binnen een paar dagen binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
(jarig!)
ok done met DHL.

Tis nu 6 uur s'avonds daar of 3 uur smiddags dus misschien heb ik m zaterdag *hoopt*

we zien wel hoe het loopt ^^

update2: wat is jullie ervaring als er bij Lik-Sang staat "Usually ships within 24hours" en als je dan express shipment met DHL (1~3days) doe. Enig idee wanneer ik hem dan kan verwachten? Ik gok op een week

[ Voor 74% gewijzigd door nudie op 13-01-2005 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Als je geluk hebt komt hij zaterdag, maar in ieder geval maandag aan. Reken wel op douane en btw heffing. Laatst iets besteld bij een andere shop had ik geen geld thuis, moest de DHL wagen nog een keer langs laten komen.

Update: Sony gebeld en ze zijn met een prima oplossing gekomen. Morgen worden ze opgehaald en met spoed krijg ik nieuwe terug. Ze hebben wel maar 1 dame werken bij het service center die engels kan spreken, maar ik heb prima engels met haar kunnen praten. Ondertussen blijft de voorraad in shops 0.

[ Voor 41% gewijzigd door kiddyl op 14-01-2005 05:07 ]

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
(jarig!)
top bedankt voor de tips.

Nog een paar kleine vraagjes, na wat bladeren kwam ik er niet zo snel achter *zucht*

- Hoe zit het met de power supply, kan ik hem gewoon opladen hier in NL zonder problemen?
- Hij is regio-vrij toch dus europese spellen kan ik gewoon spelen
- Zijn er verder nog nadelen van het hebben van de japanse versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mogelijk al bekend maar toch maar even gepost:

EA begint PSP-offensief
De mega-uitgever richt zijn machtige blik op de piepkleine PlayStation Portable en laat zijn grootste wapens los op de console met het calimerocomplex.

Confucius zei ooit al: "de reus is misschien moeilijk wakker te maken, maar wanneer hij eenmaal wakker is dan zal de aarde schudden en zullen er vele game-franchises verschijnen." Wat we met dit onbekende gezegde willen uitleggen, is dat EA eindelijk zijn eerste vijf games voor de PSP heeft aangekondigd en dat die geen van allen onbekend aandoen.

De sportfans zullen blij zijn dat FIFA, Tiger Woods, NBA Street: Showdown en NFL Street: Unleashed straks gespeeld kunnen worden op de nieuwe handheld. De gamers die liever virtueel op hun gat willen blijven zitten, kunnen fijn een stukje rijden in Need For Speed Underground Rivals. Het is trouwens maar de vraag of NFSUR het wel op kan nemen tegen Ridge Racer en WipEout Pure.

De games worden allemaal geoptimaliseerd voor de manier waarop de PSP gebruikt zal gaan worden en zullen multiplayer-functies bevatten die met de WiFi-aansluiting van de handheld kunnen worden gebruikt. Je kunt ook de auditieve geneugten organiseren met het nieuwe in-game muziekbeheersysteem voor de PSP, Pocket TRAX.

De games worden in maart in de Verenigde Staten tegelijkertijd op de markt gebracht met de PSP. Europa is ongetwijfeld later dit jaar aan de beurt.

Bekijk de eerste vijf screenshots van de games hieronder en vergeet niet de gameplay-film van Need For Speed Underground Rivals aan je kritische oog te onderwerpen.

Download Need For Speed Underground Rivals gameplay-film (groot): QuickTime, 15 MB, 36 sec: klik hier met de rechter muisknop om op te slaan

Download Need For Speed Underground Rivals gameplay-film (klein): QuickTime, 6,2 MB, 36 sec: klik hier met de rechter muisknop om op te slaan

Hoop dat de links goed werken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InterXs schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 09:12:
top bedankt voor de tips.

Nog een paar kleine vraagjes, na wat bladeren kwam ik er niet zo snel achter *zucht*

- Hoe zit het met de power supply, kan ik hem gewoon opladen hier in NL zonder problemen?
- Hij is regio-vrij toch dus europese spellen kan ik gewoon spelen
- Zijn er verder nog nadelen van het hebben van de japanse versie?
Ok, voorzover bij mij bekend:

- Met de adapter zit het wel OK, is 110/230v. De stekker zelf weet ik eerlijkgezegd niet. Maar ik gok er op dat er een normale 2-polige stekker aan zit. Mocht dit niet het geval zijn kan je bij de lokale electroboer een verloopstuk halen voor een paar Euro.

- Ja, 99.99% zeker.

- Mogelijk kunnen er problemen optreden met het wireless gamen. Ergens is ooit sprake geweest van 'wireless regios' omhet beestje maar even een naam te geven. Op de feiten vooruitlopend wil dat dus zeggen dat het moeilijk/onmogelijk wordt om met EU PSP's te multiplayer-gamen over wireless. Eerlijk gezegd geloof ik hier niet zo in, wireless is wireless. Wat wél mogelijk is is dat multiplayer tussen een Japans spel en een Europees spel niet mogelijk wordt. Hierover zijn voorzover ik weet geen verdere details bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
(jarig!)
top bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Wireless is gewoon de normale standaard die gebruikt wordt door PC's en alle andere apparaten. Zie de links in de startpost voor wireless multiplayer met een PC of Mac als tussenstation. Werkt goed als je zo de berichten leest op het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kiddyl schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 10:28:
Wireless is gewoon de normale standaard die gebruikt wordt door PC's en alle andere apparaten. Zie de links in de startpost voor wireless multiplayer met een PC of Mac als tussenstation. Werkt goed als je zo de berichten leest op het forum.
I know. Maar er is ooit sprake van geweest dat multiplay via wireless (direct - ad-hoc connectie) problemen zou kunnen opleveren tussen EU en Jap PSP's. Maar omdat er inderdaad gebruikt gemaakt wordt van de normale .b standaard, gaat het er bij mij niet in dit dit probleem in de hardware zit. Ik concludeer dan ook dat het iets met de games te maken moet hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Het is voor een aantal spellen zoals Ridge Racers bekend gemaakt dat de US en Europese release extra opties (auto's, tracks) heeft tov de Japanse versie. Dus lijkt het me eigenlijk niet meer dan logish dat MP tussen JP en EU spellen niet altijd werkt, maar dat hoeft natuurlijk niet.

Over de stekker kan ik het volgende zeggen. De voeding heeft een standaard aansluiting voor een stekkerkabel die iedereen wel in huis heeft. Een verloopstekker gebruiken op de meegeleverde kabel kan natuurlijk ook. De kabel zit bijvoorbeeld bij mijn PS2, XBoX, videorecorder en zelfs mijn scheerapparaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kiddyl schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 10:43:
Over de stekker kan ik het volgende zeggen. De voeding heeft een standaard aansluiting voor een stekkerkabel die iedereen wel in huis heeft. Een verloopstekker gebruiken op de meegeleverde kabel kan natuurlijk ook. De kabel zit bijvoorbeeld bij mijn PS2, XBoX, videorecorder en zelfs mijn scheerapparaat :)
Ohw ... je bedoelt zo'n dunne 8-vormige 2-polige aansluiting? :) Dat zou wel makkelijk zijn ja :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
(jarig!)
ik heb m _/-\o_

heel mooi dingetje, idd je kan gewoon bv je ps2 of xbox stroomsnoertje eraan gebruiken zeer mooi. Nu ff wachten op Ridge Racer, hij staat op "Preparing Order" dus komt wel goed :)

Onwijs stabiel mooi apparaat. Niks plastic, ik heb zo'n scherm beveiliger erbij gekregen en dat werkt ook prima.

Niks anders als lof tot nu toe

*pakt boek leer japans in 5 simpele stappen*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InterXs schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 13:10:
ik heb m _/-\o_

heel mooi dingetje, idd je kan gewoon bv je ps2 of xbox stroomsnoertje eraan gebruiken zeer mooi. Nu ff wachten op Ridge Racer, hij staat op "Preparing Order" dus komt wel goed :)

Onwijs stabiel mooi apparaat. Niks plastic, ik heb zo'n scherm beveiliger erbij gekregen en dat werkt ook prima.

Niks anders als lof tot nu toe

*pakt boek leer japans in 5 simpele stappen*
Stoer ... ik kan dus echt niet wachten tot ik er één heb :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
(jarig!)
ik heb die guide gelezen over het afspelen van filmpjes maar hoe zit het met audio?

moet ik een map aanmaken op de memory stick met xxx en dan mp3's dumpen? Ik kon er tot op heden nog niets op vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:30
Gefeliciteerd met je aankoop! Het is inderdaad een geweldig apparaatje!

Over games, ik weet een winkel in Utrecht, Dr. Games, die de PSP spellen verkoopt. Ik had een week je terug gebeld, en ze vertelde me dat ze in principe alle spellen verkopen, maar dan wel op bestelling. Volgens mij hadden ze alleen Ridge Racers op voorraad. Je kan nog bellen als je wilt, hun website: http://www.drgames.nl/index2.php

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
(jarig!)
ff gebelt maar die doen alleen op bestelling en die bestellen simpelweg het bv van Lik-Sang en verkopen het voor meer door. Dus naja ik wacht wel mn bestelling is al onderweg dus komt goed :)

Ik heb overigens al het MP3 probleem opgelost, nu alleen nog ff kijken waar ik een goedkope 512mb memory stick kan kopen oO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook van plan de PSP te kopen, tenminste als ik het geduld heb om eventueel te wachten tot hij hier in Europa wordt gereleased of anders laat ik hem gewoon ook importeren.
Nu heb ik hier vooral lik-sang en play-asia voorbij zien komen maar nog nergens heb ik Success-hk.com zien staan.
Ook omdat daar de Value Pack aan 40USD goedkoper wordt verkocht.

Dus is mijn vraag heeft niemand ervaring met deze winkel? Of als het eventueel de moeite zou zijn om hem daar te kopen ipv bij play-asia of lik-sang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 16:18:
Ik ben ook van plan de PSP te kopen, tenminste als ik het geduld heb om eventueel te wachten tot hij hier in Europa wordt gereleased of anders laat ik hem gewoon ook importeren.
Nu heb ik hier vooral lik-sang en play-asia voorbij zien komen maar nog nergens heb ik Success-hk.com zien staan.
Ook omdat daar de Value Pack aan 40USD goedkoper wordt verkocht.

Dus is mijn vraag heeft niemand ervaring met deze winkel? Of als het eventueel de moeite zou zijn om hem daar te kopen ipv bij play-asia of lik-sang?
Ik ken die toko niet ... maar als ie daar goedkoper is, waarom niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
(jarig!)
toch enigszins frustrerend heb je eindelijk een psp heb je alleen dynasty warriors wat overigens een enorm flut spel is ^^

*kan niet wachten op ridge racers*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zit dus geen regiocode op de games... , maar zijn de films in UMD formaat dat dan ook als ze uitkomen?Zo ja, dan kan ik dus ook films in UMD formaat in Nederland kopen, omdat Japan en Nederland dezelfde regiocode hebben?
(sorry het staat vast ergens in deze topic, maar het is ondertussen een naald in een hooiberg zoeken geworden)

thanx!

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2005 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InterXs schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 17:10:
toch enigszins frustrerend heb je eindelijk een psp heb je alleen dynasty warriors wat overigens een enorm flut spel is ^^

*kan niet wachten op ridge racers*
Had niet anders verwacht eerlijk gezegt :P
Maar Ridge Racers is (denk ik) 100x gaver :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 17:21:
Er zit dus geen regiocode op de films... , maar zijn de films in UMD formaat dat dan ook als ze uitkomen?Zo ja, dan kan ik dus ook films in UMD formaat in Nederland kopen, omdat Japan en Nederland dezelfde regiocode hebben?
(sorry het staat vast ergens in deze topic, maar het is ondertussen een naald in een hooiberg zoeken geworden)

thanx!
Er zit wél ee regiocode op de films .. maar niet op de games.
Er vanuit gaande dat de zelfde regio's gebruikt gaan worden als voor DVD, dan kan je indd Ned UMD-films op je Jap PSP afspelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
(jarig!)
hehe ja dacht meld het ff.

verstuurd Lik-Sang nou uit Japan of uit een ander land? Ik snap niet hoe zij zo snel kunnen leveren uit japan namelijk. Waarschijnlijk zelf geimporteerd en verzenden vanuit de VS ofzo. Of weet iemand anders hier meer over :)

Tip: Overigens heb ik met korting besteld, op pspparty.nl vond ik dat zij gesponsord waren door Lik-Sang ofzo en dat je door een discount coupon nr korting kon krijgen, simpelwel dit nummer: LS-8AF20F95BB5A156E ingevuld bij het uitchecken en ik kreeg korting. Toch altijd leuk

[ Voor 36% gewijzigd door nudie op 14-01-2005 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InterXs schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 17:28:
hehe ja dacht meld het ff.

verstuurd Lik-Sang nou uit Japan of uit een ander land? Ik snap niet hoe zij zo snel kunnen leveren uit japan namelijk. Waarschijnlijk zelf geimporteerd en verzenden vanuit de VS ofzo. Of weet iemand anders hier meer over :)

Tip: Overigens heb ik met korting besteld, op pspparty.nl vond ik dat zij gesponsord waren door Lik-Sang ofzo en dat je door een discount coupon nr korting kon krijgen, simpelwel dit nummer: LS-8AF20F95BB5A156E ingevuld bij het uitchecken en ik kreeg korting. Toch altijd leuk
Lik-Sang zit in HongKong. Ze importeren ze hoogst waarschijnlijk uit Japan ja ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Leuke review van de PSP van Ferrago, een van de beter sites. Leuk detail: het is geschreven door een super enthausiaste (?) Ninty DS fanboy.

http://www.ferrago.com/story/4961_1

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 12:22
ik lees veel over wireless. nu ben ik totaal een leek op het gebied van wireless connecties etc, maar stel ik koop de japanse psp en wil straks met me broertje die een europese psp heeft dan multiplayeren. even voor de duidelijkheid we hebben wel allebei een PAL game dus dan moet het mogelijk zijn.

Maar hoe werkt nou draadloos gaming dan via die 2 psp's. Herkenen ze elkaar via een signaal waardoor je dan gewoon tegen elkaar kunt spelen, of moet je bij een zogenaamde pc zijn die de signalen opvangt?

ik zou hier graag het antwoord op willen ;-)

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cypress3d schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 18:23:
ik lees veel over wireless. nu ben ik totaal een leek op het gebied van wireless connecties etc, maar stel ik koop de japanse psp en wil straks met me broertje die een europese psp heeft dan multiplayeren. even voor de duidelijkheid we hebben wel allebei een PAL game dus dan moet het mogelijk zijn.

Maar hoe werkt nou draadloos gaming dan via die 2 psp's. Herkenen ze elkaar via een signaal waardoor je dan gewoon tegen elkaar kunt spelen, of moet je bij een zogenaamde pc zijn die de signalen opvangt?

ik zou hier graag het antwoord op willen ;-)
Zodra de één een game host, dus het spel opstart en een multiplayer sessie begint waar anderen op kunnen joinen, dan vindt jouw PSP automagisch het spel en kun je beginnen met spelen :) As easy as that!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Laatst online: 13-09 12:22
Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 18:25:
[...]

Zodra de één een game host, dus het spel opstart en een multiplayer sessie begint waar anderen op kunnen joinen, dan vindt jouw PSP automagisch het spel en kun je beginnen met spelen :) As easy as that!
ook wanneer ik met een JAP psp speel en een ander met een EUR psp? met dan wel een spel van hetzelfde continent bijv PAL ?

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cypress3d schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 18:35:
[...]

ook wanneer ik met een JAP psp speel en een ander met een EUR psp? met dan wel een spel van hetzelfde continent bijv PAL ?
Aangezien er nog geen EUR PSP uit is, blijft dat een beetje giswerk. Maar ik denk haast van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, mijn PSP is besteld ... hoop dat ie binnen een week binnen is (en zonder BTW ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 21:23:
Nou, mijn PSP is besteld ... hoop dat ie binnen een week binnen is (en zonder BTW ;) )
Ook bij LikSang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
(jarig!)
mijn order staat nog steeds op " Preparing order " :)

hopelijk komt hij maandag~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnneman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-06 08:58

johnneman

rofl de bofl

als ik een airport express haal, kan ik die dan gebruiken icm mn psp?

http://www.apple.com/airportexpress/specs.html
Unwire your home for everything from playing your iTunes music through stereo speakers to sharing a single broadband Internet connection and a USB printer to extending your current wireless network.

wat bedoelen ze met a single dan? toch niet dat je maar met 1 client kunt 'inetten'?

802.11g is de airport express, psp was dacht ik 11b, dat gaat goed toch? :)

Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:51
Cool ding, hoop dat hij ergens begin maart in de NL winkels ligt....

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Hier twee PSP's voor mede GoT members

Afbeeldingslocatie: http://kiddyl.spymac.net/psp/psp_got.jpg

Een Value Pack en een Standard Pack. Getest en allebei 100% perfect.

Ik zie dat ik de vloer ook eens weer mag vegen :P

[ Voor 16% gewijzigd door kiddyl op 15-01-2005 07:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Laatst online: 14-12-2021
johnuitalmelo schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 00:05:
als ik een airport express haal, kan ik die dan gebruiken icm mn psp?

http://www.apple.com/airportexpress/specs.html
Unwire your home for everything from playing your iTunes music through stereo speakers to sharing a single broadband Internet connection and a USB printer to extending your current wireless network.

wat bedoelen ze met a single dan? toch niet dat je maar met 1 client kunt 'inetten'?

802.11g is de airport express, psp was dacht ik 11b, dat gaat goed toch? :)
G en B kan je door elkaar gebruiken. Maakt niks uit.

En single wil gewoon zeggen een internet verbinding. Dus ja je kan met meerdere tergelijkertijd op het net.

[ Voor 10% gewijzigd door Alpha-sphere op 15-01-2005 09:04 ]

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
kiddyl schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 07:11:

[afbeelding]

lol, die was je ook al aant aanbieden op PSPParty.nl :)

Leuk, maar ik vind ze nog steeds te duur + ik wacht nog ff af wat er gebeurd met het nieuws dat er energie sparende producten gebruikt zouden worden + ik koop sowieso in NL ivm garrantie :)

Probeer ze aan te bieden in Vraag & Aanbod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kiddyl schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 07:11:

[afbeelding]

ik heb een mailtje gestuurd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:55

rammes

koekebakker 1e klas

moeilijk om niet iemand te vragen of hij wil importeren voor me. :X maar ik kan het nog volhouden tot maart whooo die spanning , :X

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
(jarig!)
nog erger is als je al een psp heb maar geen spel heb om te spelen :D

zit te turen naar een zwart schermpje en mn systeem tijd 20x instellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnneman

johnneman

rofl de bofl

ziek :o 8)7
omg, ik heb dat filmpje echt bekeken met open mond,
wat bezielde die lui?? geld?! duur? nieuw, psp, why!..

Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Laatst online: 12:56
Aan de witte Mazda RX-8 te zien hebben ze geld zat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
De PSP lijkt me vrij stevig als ze zo veel moeite moeten doen om hem zo kapot moeten maken. De NDS is na de eerste keer smijten al in twee delen gebroken. Maar deze gasten hebben inderdaad geld te veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
kiddyl schreef op zondag 16 januari 2005 @ 07:56:
De NDS is na de eerste keer smijten al in twee delen gebroken.
Wellicht als je hem opengeklapt en ondersteboven gooit :P

Maar ik neem aan dat we nu geen keuze gaan maken op basis van hoe hard je hem kan gooien voor zo'n ding kapot is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Xrenity schreef op zondag 16 januari 2005 @ 09:55:
[...]

Wellicht als je hem opengeklapt en ondersteboven gooit :P

Maar ik neem aan dat we nu geen keuze gaan maken op basis van hoe hard je hem kan gooien voor zo'n ding kapot is ;)
Ok, de DS is al kapot als je uit je handen laat vallen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Goed lezen, dat ging over een DUMMY file. Dit schijnt een ECHTE update te zijn. Dus niet door hackers, maar door Sony zelf.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
MaZo schreef op zondag 16 januari 2005 @ 11:33:
Goed lezen, dat ging over een DUMMY file. Dit schijnt een ECHTE update te zijn. Dus niet door hackers, maar door Sony zelf.

;)
Zou nog eens oefenen als ik jou was, dat staat er dus écht niet. Is net zo vaag als het vorige bericht en precies dezelfde features worden genoemd :P
We’re can’t confirm exactly Sony is working on here, but supposedly some sort of software upgrade for the PlayStation Portable has leaked out
is echt hetzelfde als:
an "update image" (about 14.5mb zipped) found on a site named dj02.psp.update.playstation.org.
ik de zin van: een leak, maar we weten er eigenlijk niks vanaf :P

[ Voor 38% gewijzigd door pagani op 16-01-2005 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Gravedigger
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-04 22:30
kiddyl schreef op zondag 16 januari 2005 @ 07:56:
De PSP lijkt me vrij stevig als ze zo veel moeite moeten doen om hem zo kapot moeten maken. De NDS is na de eerste keer smijten al in twee delen gebroken. Maar deze gasten hebben inderdaad geld te veel.
Lol als 4 gasten al moeiete hebben om een psp te vernielen met een honkbalknuppel en eroverheen te rijden en zelfs dan nog niet kapot is dan ben ik niet bang dat de psp snel kapot gaat onder normale omstandigheden :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

El Gravedigger schreef op zondag 16 januari 2005 @ 13:43:
[...]

Lol als 4 gasten al moeiete hebben om een psp te vernielen met een honkbalknuppel en eroverheen te rijden en zelfs dan nog niet kapot is dan ben ik niet bang dat de psp snel kapot gaat onder normale omstandigheden :7
Serieus? Kom op zeg geef mij zo'n ding en ik breek hem doormidden.

Dit soort dingen is altijd onzinning bovendien en zonde van de PSP of DS. Wie gaat hem nu op de grond gooien of eroverheen rijden. :/

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Gravedigger
schnumi schreef op zondag 16 januari 2005 @ 13:46:
[...]

Serieus? Kom op zeg geef mij zo'n ding en ik breek hem doormidden.

Dit soort dingen is altijd onzinning bovendien en zonde van de PSP of DS. Wie gaat hem nu op de grond gooien of eroverheen rijden. :/
Ja tuurlijk is het zonde... nogal logisch. Enige wat ze ermee hebben bewezen is dat de psp behoorlijk sterk is. Als ie na aardig wat klappen met een honkbal knuppel en overreden te zijn door een auto en aardig wat keren hard op de grond is gegooid nog niet kapot is? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie
  • Laatst online: 13-09 17:21

Wekkie

Yeah

El Gravedigger schreef op zondag 16 januari 2005 @ 13:50:
[...]

Ja tuurlijk is het zonde... nogal logisch. Enige wat ze ermee hebben bewezen is dat de psp behoorlijk sterk is. Als ie na aardig wat klappen met een honkbal knuppel en overreden te zijn door een auto en aardig wat keren hard op de grond is gegooid nog niet kapot is? ;)
Dat is niet helemaal waar. Hij viel misschien niet meteen uit elkaar maar ze hebben niet na iedere slag getest of 'ie het nog deed...

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Gravedigger
Wekkie schreef op zondag 16 januari 2005 @ 13:57:
[...]

Dat is niet helemaal waar. Hij viel misschien niet meteen uit elkaar maar ze hebben niet na iedere slag getest of 'ie het nog deed...
Euh nee doh, was ook niet een test hoelang ie het zou uithouden, maar een actie van nintendo fanboys ofzo die graag een dure psp vernielen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Deze gaan morgen richting NL

Afbeeldingslocatie: http://kiddyl.spymac.net/psp/psp1601.jpg

Valt het niet op dat Ridge Racers vrij populair is?

Twee zijn voor mede Gotters en eentje voor iemand anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
kiddyl schreef op zondag 16 januari 2005 @ 14:58:
Valt het niet op dat Ridge Racers vrij populair is?
nee :) Verder is er nog gewoon niets bijzonders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnneman

johnneman

rofl de bofl

El Gravedigger schreef op zondag 16 januari 2005 @ 13:58:
[...]
Euh nee doh, was ook niet een test hoelang ie het zou uithouden, maar een actie van nintendo fanboys ofzo die graag een dure psp vernielen 8)7
aan de ene kant werkt het ook nog wel een beetje, want sony draait verlies op die dingen, en ja als ze er geen spellen meer voor kopen (obvious, als ie zo kapot is, en als je nintendo fanboy bent) :)

was hetzelfde verhaal met de xbox toen "xbox haters: koop een xbox >:) " zoiets was de slogan toen, las ik ergens, whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
(jarig!)
ARGHHHHH weg met die doosjes :)

*tuurt naar zwart PSP scherm*

hehe oh oh mn DHL status is geupdate
1/16/05
2:43 pm Delivery Attempted. Please Call 1-888-273-8876. Amsterdam, Netherlands
2:43 pm Processed for clearance Amsterdam, Netherlands
what the hell betekend dat? Dat hij bij de douane ligt nu en wacht op clearence? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InterXs schreef op zondag 16 januari 2005 @ 15:54:

[...]

what the hell betekend dat? Dat hij bij de douane ligt nu en wacht op clearence? :)
Waarschijnlijk hebben ze hem al proberen afleveren oid. Bij mij stond er nl.

"THE RECEIVER WAS UNAVAILABLE TO SIGN ON THE 1ST DELIVERY ATTEMPT. A 2ND DELIVERY ATTEMPT WILL BE MADE".

Uiteindelijk hebben ze het de 2de maal dan bij de buren afgeleverd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
(jarig!)
lijkt me sterk, aangezien ik hele dag thuis was samen met meer mensen. Daarnaast betwijfel ik dat ze op Zondag bezorgen of ben ik nou gek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

InterXs schreef op zondag 16 januari 2005 @ 15:54:

[...]

Nee is gewoon vaag. :P

Had ik ook met een pakketje en een dag later werd hij gewoon bij me thuis bezorgt zonder extra kosten van de douane ofzo. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
(jarig!)
dus denk je dat ik m morgen (maandag) dus heb? :) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Het enige bedrijf met een te begrijpen status tracker is FedEx, die van UPS en DHL zijn super vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

InterXs schreef op zondag 16 januari 2005 @ 16:09:
dus denk je dat ik m morgen (maandag) dus heb? :) :Y)
Ik hoop het voor je, anders dinsdag. :) Ik had dit ook en toen dacht ik ook dat hij bij de douane lag maar de volgende dag had ik het dus gewoon in huis. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
(jarig!)
*positief denken*

hehe :) komt goeddd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:12

Polycom

Poes van goud

Fucking joke, eerlijk is eerlijk:

Afbeeldingslocatie: http://dsmedia.ign.com/ds/image/article/569/569969/ridge-racer-ds-20041201044818311.jpg

vs

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200411/1101646089_0.jpg

dit is toch de main reason waarom ik de psp aanschaf en niet de ds. Maar ook de mp3 ondersteuning en heel veel extra's.

Ik zou hem eigenlijk willen importeren maar ik las net over een nieuwe batterij + nieuwe chips van samsung om het zuiniger te maken daarom koop ik hem wel in maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Laatst online: 12:56
de screen van de DS is behoorlijk vergroot, maar het verschil is duidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Pu_Dy schreef op zondag 16 januari 2005 @ 18:23:
Fucking joke, eerlijk is eerlijk:
[afbeelding]
vs
[afbeelding]
dit is toch de main reason waarom ik de psp aanschaf en niet de ds. Maar ook de mp3 ondersteuning en heel veel extra's.
Ik zou hem eigenlijk willen importeren maar ik las net over een nieuwe batterij + nieuwe chips van samsung om het zuiniger te maken daarom koop ik hem wel in maart.
Eerlijke vergelijking ook 8)7
DS screen op 500% en PSP screen op misschien 50% van de 'echte' afmetingen :P
Daarbij ziet RR voor de DS er idd crappy uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:12

Polycom

Poes van goud

Nou ja omdat jij het bent meneer nintendo fanboy, het scheelt inderdaad wel wat maar het laat wel zien de de psp 100* keer meer kracht heeft dan de nintendo ds.

Ik ben het gewoon een beetje zat met nintendo mario recycle ds zat ik echt niet op te wachten.

*sarcasme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
(jarig!)
je hoeft geen diploma te hebben om te concluderen dat de PSP veel krachtiger is als de DS. Nintendo heeft t altijd gehad van hun "gameplay" maargoed na 20 mario spellen heb ik het persoonlijk helemaal gehad.

Daarnaast vind ik de PSP de enige handheld waar ik gewoon rustig in t openbaar vertoond mee kan worden. Ik zie vrijwel nooit iemand met een gameboy zitten en ik verwacht weinig mensen met een DS in de trein te zitten spelen als 18+'er.

PSP is gewoon de shit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Kijk en daar moet het dus niet om gaan.

Wtf kan jou dat schelen als je met een DS gezien word? :? Als je maar plezier hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

schnumi schreef op zondag 16 januari 2005 @ 18:56:
Kijk en daar moet het dus niet om gaan.

Wtf kan jou dat schelen als je met een DS gezien word? :? Als je maar plezier hebt.
Hebben we het al wel eerder over gehad.

Veel mensen waarvoor dat wel belangrijk is.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Parmenides
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-08 13:41
Vreemd genoeg wel ja. De PSP heeft er dus een functie bijgekregen, namelijk dat van status-object.

[ Voor 5% gewijzigd door Parmenides op 16-01-2005 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Tsja dat vind ik persoonlijk erg jammer. Tuurlijk ziet de DS er minder slick uit als de PSP maar om nou te zeggen dat hij zeer lelijk is ofzo.

Datzelfde heb ik altijd met de PS2 etc veel mensen kopen dat ook omdat hij cool en hip is. Ik snap dat niet want volgens mij gaat het toch echt om de games maarja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Laatst online: 14-12-2021
schnumi schreef op zondag 16 januari 2005 @ 19:07:
Tsja dat vind ik persoonlijk erg jammer. Tuurlijk ziet de DS er minder slick uit als de PSP maar om nou te zeggen dat hij zeer lelijk is ofzo.

Datzelfde heb ik altijd met de PS2 etc veel mensen kopen dat ook omdat hij cool en hip is. Ik snap dat niet want volgens mij gaat het toch echt om de games maarja.
Vind dat ze wel wat meer tijd mogen steken in de design van de DS. Lijk net alsof ze gewoon maar wat plastic om de hardware hebben gedaan.

Nintendo DS
Afbeeldingslocatie: http://dsmedia.ign.com/ds/image/article/569/569969/ridge-racer-ds-20041201044818311.jpg

PSP
Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200411/1101646089_0.jpg

Op ware resolutie ziet de PSP er nog steeds veel strakker uit.

[ Voor 21% gewijzigd door Alpha-sphere op 16-01-2005 19:23 ]

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alpha-sphere schreef op zondag 16 januari 2005 @ 19:16:
[...]

Vind dat ze wel wat meer tijd mogen steken in de design van de DS. Lijk net alsof ze gewoon maar wat plastic om de hardware hebben gedaan.
Idd, het lijkt een beetje retro achtig

Afbeeldingslocatie: http://www.atarihq.com/tsr/nes/gwzelda2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2005 @ 20:18:
[...]

Idd, het lijkt een beetje retro achtig

[afbeelding]
Lol dit was net de bedoeling van Ninento om heel het verhaal een retro touch te geven.

Maar please. Iedereen weet nu al wel dat de PSP superieur is en dat je N-boy moet zijn om van de DS te houden. Wil je daar over blijven doorgaan, word priester of getuige van jehova. We hebben het PSP topic, het DS topic, en er zijn honderden topics waarin de twee vergeleken worden. Laat de topics nu eens dienen waarvoor ze er zijn, namelijk nieuws over de release van GT mobile of dergelijke !

@ kiddyl is je mail in je profiel ook je msn ?

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het interessant om een kennis mij een PSP vanuit Japan te laten toesturen? Zo ja zijn er mensen die dit gedaan hebben en wat zijn bijkomende kosten (psp weegt toch iets) Of is het gewoon slimmer om te wachten op de EU release?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-09 11:42
Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2005 @ 20:28:
Is het interessant om een kennis mij een PSP vanuit Japan te laten toesturen? Zo ja zijn er mensen die dit gedaan hebben en wat zijn bijkomende kosten (psp weegt toch iets) Of is het gewoon slimmer om te wachten op de EU release?
Het belangrijkste is of je het kan veroorloven. Het is moeilijk om te zeggen of je er belasting bij moet betalen. Zoja, dan wordt je rekening nogal hoog. Zelf wacht ik liever tot de EU release. Waarschijnlijk is de psp al te koop in maart (misschien eerder, misschien later) Meestal zijn dan ook de bugs er wel uit. Als je een beetje deze topic doorleest, staat er veel informatie over het nieuwe beeldscherm, de dode pixels, de kinderziektes etc.

Dus kijk zelf wat je doet, het is natuurlijk altijd leuk om de psp nu al te hebben. Maar is het je geld waard?

Succes :)

[ Voor 7% gewijzigd door whiteclear op 16-01-2005 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whiteclear schreef op zondag 16 januari 2005 @ 22:46:
[...]

Het belangrijkste is of je het kan veroorloven. Het is moeilijk om te zeggen of je er belasting bij moet betalen. Zoja, dan wordt je rekening nogal hoog. Zelf wacht ik liever tot de EU release. Waarschijnlijk is de psp al te koop in maart (misschien eerder, misschien later) Meestal zijn dan ook de bugs er wel uit. Als je een beetje deze topic doorleest, staat er veel informatie over het nieuwe beeldscherm, de dode pixels, de kinderziektes etc.

Dus kijk zelf wat je doet, het is natuurlijk altijd leuk om de psp nu al te hebben. Maar is het je geld waard?

Succes :)
't is mijn geld waard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vandaag een PSP Value Pack opgepikt incl. Ridge Racers. In totaal een kleine €350,- uitgegeven.

Damn, wat is dit een sexy apparaat. Dat scherm is ongelofelijk helder en scherp, de knoppen voelen erg goed en sterk aan en Ridge Racers is natuurlijk een enorm goede game (imo).. Het PSP'tje ligt nu lekker in de oplader te chillen, maar zometeen ga ik weer verder gamen.

Trouwens een grote aanrader; speel met koptelefoon op. Wereld van verschil. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
(jarig!)
*arghhh*

DHL schiet op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn man ik ben echt toe aan een nieuwe game zit al vanaf begin van kerts vakantie ridge racer the spelen op me psp :S ik kan niet wachten op nieuwe games :) ik wil need for speed en GT4 en fifa en gta :) ja dat wil iedereen :P aahh ik haat wachte :) maja back to ridge racer :D :D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Overweeg dan Lumines. Erg verslavend spel en je kan het altijd spelen. Ridge Racers is leuk, maar is relatief snel uitgespeeld en heeft een vrij lage herspeelbaarheids factor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Nintendo DS
[afbeelding]

PSP
[afbeelding]

Ik snap niet waarom vele de PSP veel mooier vinden qua design. Het ding heeft hetzelfde "look" als de gba. Druktoets links, scherm midden, 4 knoppen rechts. Het materiaal is wellicht anders van de PSP? (beter?). Hmz het komt waarschijnlijk door de big@ss scherm waarop iedereen zit te geilen. (en waarmee je dus kan pronken in bv. de trein?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Het is niet alleen het grote, mooie en heldere scherm, maar ook de verwachting van het publiek. De PlaySation is niet alleen groot geworden omdat het een alternatief was voor Nintendo en Sega, maar omdat de spellen gewoon erg goed waren.

Ridge Racers op de NDS? Ik heb het gezien en kan me niet voorstellen dat als iemand de DS versie en de PSP versie heeft gezien nog kiest voor een DS.

Trouwens de vergelijkingsplaatjes van Ridge Racer op de DS en de PSP van hierboven kloppen niet door Alpha-sphere. De resolutie mag dan aangepast aangepast zijn, maar de PSP ziet er veel beter uit dan dat. Komt waarschijnlijk omdat het origineel al gedownscaled was. Zie voor mooie shots ign of gamespot of een van de vele andere sites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:30
GoGo22, ik raad ook Lumines aan. Het is echt een verslavend spel, ik ben echt blij dat ik dat erbij heb genomen. RR wordt op een gegeven moment een beetje saai, het ziet er grafisch zeer mooi uit, maar na een paar dagen had ik het wel gezien. Maar van Lumines kan ik niet afblijven, ik probeer telkens hogere scores te halen.

Kiddyl, heb je trouwens nog aanraders voor spellen? Die moeten wel een beetje speelbaar zijn, als je geen Japans kent :)

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

azt33 schreef op maandag 17 januari 2005 @ 07:53:
GoGo22, ik raad ook Lumines aan. Het is echt een verslavend spel, ik ben echt blij dat ik dat erbij heb genomen. RR wordt op een gegeven moment een beetje saai, het ziet er grafisch zeer mooi uit, maar na een paar dagen had ik het wel gezien. Maar van Lumines kan ik niet afblijven, ik probeer telkens hogere scores te halen.

Kiddyl, heb je trouwens nog aanraders voor spellen? Die moeten wel een beetje speelbaar zijn, als je geen Japans kent :)
Jij hebt je PSP via kiddyl of niet?

Hoe lang was jouw pakketje onderweg, en door welk bedrijf is het afgeleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnneman

johnneman

rofl de bofl

[...]

Nintendo DS
[afbeelding]

PSP
[afbeelding]

volgens mij ziet het beeld van de PSP wel beter uit als je em in de handen houd,
zie die HUD dan, dat kan nooit, veels te lelijk, uit elkaar getrokken van een kleiene screenshot, toch?

maar dan nog (niet dat watk zei negatief is voor de psp, maartoch)
het is obvious dat de psp beter beeld heeft

[ Voor 4% gewijzigd door johnneman op 17-01-2005 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
azt33 schreef op maandag 17 januari 2005 @ 07:53:

Dan was mijn advies toch niet voor niks geweest ;) Ik deel je mening volledig, Lumines is verslavend genoeg om te blijven spelen en Rigde Racers is echt een eye candy.

Andere spellen die te spelen zijn:

- Vampire Chronicles -> Beat 'm Up, niet mijn spel genre. Wel bijna helemaal in het Engels

- Puzzle Bobble -> daar heb je niks voor nodig om het te snappen

- Ape Escape Academy -> het verhaal is totaal niet belangrijk, maar wel erg leuk om te spelen

- Dynasty Warriors -> de huidige #1 in de weekly stats voor PSP op dit moment. Hack & Slash. Super veel actie op je scherm. Als je de menu's een paar keer hebt doorgelopen weet je wat elk menu onderdeel doet en kun je het spel spelen. Weet niet of het verhaal nodig is of niet.

- Minna no Golf (Hot Shots Golf) is ook erg leuk om te spelen. Zelf nog niet op mijn eigen PSP gespeeld, maar wel in de winkel. Voor de meeste golf spellen gelden dezelfde opties, dus ook hier raak je gewend aan de verschillende menu opties.

Veel andere spellen heb ik nog niet gezien en Japans kan ik niet lezen. De line up in Japan begint echt op gang te komen. Elke keer als ik een shop binnenloop zijn er wel nieuwe spellen, waarvan er ook heel veel typisch voor de Japanse markt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
(jarig!)
1/17/05 10:01 am Clearance processing complete. Amsterdam, Netherlands
*juicht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

We krijgen wel foto'tjes he? :)

[ Voor 3% gewijzigd door Arx op 17-01-2005 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arx schreef op maandag 17 januari 2005 @ 11:01:
[...]

We krijgen wel foto'tjes he? :)
Van mij iig wel zodra hij binnen is :*)
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Je hoeft niet te melden als je pakje onderweg is. Als je pakje er is, laat 2 of 3 mensen dan melden wanneer ze besteld hadden, waar en hoelaat het binnen kwam. Dan hebben mensen er iets aan. "Oh, volgens mij is die onderweg" is niet nuttig