Het Playstation Portable topic Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.701 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik wacht nu zelf eigenlijk op GT4 mobile. Sony heeft info naar buiten gebracht dat dit waarschijnlijk lente 2005 wordt. Aangezien ze nu GT4 voor de PS2 hebben uitgebracht zou dit kunnen, maar de geschiedenis leert ons dat de release van een GT serie altijd is verschoven. Hopen dat het met deze titel iets minder is.

Zijn er nog mensen die interesse hebben in een PSP?

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Shiver23 schreef op maandag 10 januari 2005 @ 23:41:
Ik vind het echt een superapparaat, maar ik vraag me af hoe de sociale erkenning zal zijn van de PSP.

Hoe ik dit bedoel?
Ik ben zelf 23 en het is misschien een beetje "vreemd" om mij in de trein te zien zitten met een veredelde game-boy.

Ik weet niet hoe oud de gemiddelde PSP-bezitter hier is.
Sony zegt zelf de doelgroep mannen van 16-34 aan te willen spreken hiermee.
Ik vraag me echt af hoe de omgeving reageert op een twintiger (of zelfs dertiger) met een PSP.

Zeg nu niet: trek je niets aan van anderen en doe lekker wat je zelf wilt want 90% van de mensen zit zo niet in elkaar :P

Zo heb ik zelf een GBA gehad om een beetje te kunnen gamen in de trein maar omdat ik me met zo'n ding wel erg kiddy/nerdy voelde heb ik hem nauwelijks gebruikt.
Ik ben 30 en zit zeker 2 keer per week achter de PS2 (soms weken niet, soms weken achter elkaar heel veel, hangt van de releases af natuurlijk)... dat vinden sommige mensen vreemd... andere weer niet... Datzelfde geldt vast voor de PSP...

Maar waarom zouden mensen het vreemd vinden? "vroeger" speelden 30-60 jarigen een potje monopoly of mens-erger-je-niet... hoe ouder de generatie wordt die met compu's is opgegroeid, hoe minder vreemd het wordt dat er compuspellen ipv bordspellen gespeeld worden...

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kiddyl schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 05:00:
Ik wacht nu zelf eigenlijk op GT4 mobile. Sony heeft info naar buiten gebracht dat dit waarschijnlijk lente 2005 wordt. Aangezien ze nu GT4 voor de PS2 hebben uitgebracht zou dit kunnen, maar de geschiedenis leert ons dat de release van een GT serie altijd is verschoven. Hopen dat het met deze titel iets minder is.

Zijn er nog mensen die interesse hebben in een PSP?
Effe wachten wat Tom in Japan nog kan vinden :P
Laatste nieuws was helaas: Sold Out :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noener
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-02-2024

Noener

dusss...

Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 23:37:
[...]

Alle spellen die je nu bij LS besteld hebben Japans ergens. Ridge Racers is bijna helemaal Engels, behalve het setup sub-menu :D
Toch maar es een cursus japans ergens gaan volgen dan :)
Is het trouwens zeker dat als eenmaal de EU spellen er zijn dat je die gewoon op je japanse PSP kan spelen?

Gamer card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noener schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 09:57:
[...]

Toch maar es een cursus japans ergens gaan volgen dan :)
Is het trouwens zeker dat als eenmaal de EU spellen er zijn dat je die gewoon op je japanse PSP kan spelen?
Ja, de Japanse unit is regio vrij mbt games, dus EU spellen kan je er gewoon op spelen. En ook EU UMD films ... wat met de US versie niet kan.

Enne, als je gewoon geen instellingen verandert hoef je ook geen Japans te kennen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:30
Ik vind het echt een superapparaat, maar ik vraag me af hoe de sociale erkenning zal zijn van de PSP.

Hoe ik dit bedoel?
Ik ben zelf 23 en het is misschien een beetje "vreemd" om mij in de trein te zien zitten met een veredelde game-boy.

Ik vraag me echt af hoe de omgeving reageert op een twintiger (of zelfs dertiger) met een PSP.

Zeg nu niet: trek je niets aan van anderen en doe lekker wat je zelf wilt want 90% van de mensen zit zo niet in elkaar :P

Zo heb ik zelf een GBA gehad om een beetje te kunnen gamen in de trein maar omdat ik me met zo'n ding wel erg kiddy/nerdy voelde heb ik hem nauwelijks gebruikt.
Hoe zou jij reageren als je iemand van jouw leeftijd zag?

Bovendien is de doelgroep niet helemaal juist. Meisjes vinden het ook een leuke gadget :P

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

azt33 schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 10:47:
[...]

Hoe zou jij reageren als je iemand van jouw leeftijd zag?

Bovendien is de doelgroep niet helemaal juist. Meisjes vinden het ook een leuke gadget :P
correctie: 'sommige' meisjes vinden het ook een leuke gadget ;)

De meeste meisjes (die ik ken tenminste) vinden het blij en nutteloos en nerderig 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<quote>It's been a busy day for PSP hackers, as a great deal of progress has been made in deciphering the groups of servers the handheld uses as it connects to the outside world. Among the discoveries posted on one random Geocities site that will probably be down by the time you click on it: an "update image" (about 14.5mb zipped) found on a site named dj02.psp.update.playstation.org.

This update image, as it turns out, is a PSP executable and boots up as a "game" if you transfer it over the PSP via memory stick. This update has a full install procedure and everything, although the EULA attached makes mention of the PS2 hard drive and the update itself crashes the PSP's internal software. Most interesting, though, are the new features this update promises in the install program:

Voice text reading
SonicStage music/news transfer (SonicStage being an iTunes-type program from Sony)
Calculator
Voice chat
Three PSP internal games
PSP mail software
PSP word processor/spreadsheet software
PSP web browser
PSP scheduling software
Bugfixes
The update file is off the playstation.org site now, but mirrors are available here and there.

The "word processor/spreadsheet" bit sounds like a bit of placeholder humor to me, so I imagine this is probably a test file of some sort. Still, it's important to have something to dream about, isn't it?</quote>

bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 09:50:
[...]

Effe wachten wat Tom in Japan nog kan vinden :P
Laatste nieuws was helaas: Sold Out :X
In Tokyo heb ik ze al een tijdje niet gezien. Het lijkt er op dat de launch en de eerste daaropvolgende levering alleen in Tokyo was en nu de rest van Japan de units krijgt. Tokyo blijft dus redelijk droog. Maar laat ik nou net een paar PSP hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kiddyl schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 11:17:
[...]

In Tokyo heb ik ze al een tijdje niet gezien. Het lijkt er op dat de launch en de eerste daaropvolgende levering alleen in Tokyo was en nu de rest van Japan de units krijgt. Tokyo blijft dus redelijk droog. Maar laat ik nou net een paar PSP hebben ;)
Weet ik, we hebben al over de mail gecommuniceerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kiddyl schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 11:17:
[...]

heb dit forum net "ontdekt" veel informatie te vinden.
@kiddyl: ik heb interesse in een psp, hoe kan ik meer informatie van je krijgen kiddyl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:17
Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 14:56:
[...]

@kiddyl: ik heb interesse in een psp, hoe kan ik meer informatie van je krijgen kiddyl?
Voor mij geld hetzelfde...ik heb je (@kiddyl) een mail gestuurd, alleen geen idee of deze is aangekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
He jongens, dit mag niet volgens de forumregels. Mijn mail staat in mijn profiel. Geen verkoop dingen in dit topic

[ Voor 34% gewijzigd door kiddyl op 11-01-2005 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dudes ... edit ff al die verkoopzooi weg, anders worden de moder eters weer boos!
En dit topic is té fijn om op slot te laten gooien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 12:22
Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 09:59:
[...]

Ja, de Japanse unit is regio vrij mbt games, dus EU spellen kan je er gewoon op spelen. En ook EU UMD films ... wat met de US versie niet kan.

Enne, als je gewoon geen instellingen verandert hoef je ook geen Japans te kennen ;)
ik heb een US psp in bestelling staan nu, maar ik wil wel PAL games kunen spelen en JAP ook. Films boeien me geen donder aangezien ik die zelf wel op de stick (1gb) ga zetten 8)

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
US PSP in de bestelling terwijl de US en Europese release voor hetzelfde tijdstip gepland zijn? Is met import en verzenden niet een goedkoper denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cypress3d schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 16:33:
[...]

ik heb een US psp in bestelling staan nu, maar ik wil wel PAL games kunen spelen en JAP ook. Films boeien me geen donder aangezien ik die zelf wel op de stick (1gb) ga zetten 8)
D'r zijn mensen die dat wel belangrijk vinden (ik weet het zeker, ze zijn érgens) ...
Maar als het je niets uitmaakt, dan kan je netzogoed uit de VS importeren ... alleen ben ik nog even benieuwd naar het prijsverschil tussen de EU en de VS versie. Helemaal als je verzendkosten en evt. import BTW meerekend. Iets zegt mij dat je dan net zo goed hier in NL een PSP kan halen :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kiddyl schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 16:37:
US PSP in de bestelling terwijl de US en Europese release voor hetzelfde tijdstip gepland zijn? Is met import en verzenden niet een goedkoper denk ik.
dat zeg ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik hoop dat fabrikanten nog van plan zijn om memsticks > 1 GB uit te gaan brengen. Een UMB was 1.8 GB ofzo, toch?

* MaZo denkt aan het afspelen van spellen vanaf een memstick. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe ik dit bedoel?

ik vind het wel vreemd wat je hier zegt hoor. Als je je laat sturen door wat anderen van je denken kom je nooit ver. Je moet toch doen en laten wat je zelf leuk vind, het extreme daar gelaten.
Ik ben 20 en als ik nu bv een 30er met een psp zie spelen dan vraag ik hem eerder of ik een potje mag spelen ipv raar na te kijken :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 17:29:
[...]

ik vind het wel vreemd wat je hier zegt hoor. Als je je laat sturen door wat anderen van je denken kom je nooit ver. Je moet toch doen en laten wat je zelf leuk vind, het extreme daar gelaten.
Ik ben 20 en als ik nu bv een 30er met een psp zie spelen dan vraag ik hem eerder of ik een potje mag spelen ipv raar na te kijken :Y)
Ik bedoel ook niet dat je je moet laten sturen door wat anderen van je denken.
Maar als je de hele tijd raar aangekeken wordt omdat je met een PSP aan het spelen bent wordt dat echt wel een keer vervelend.

Magoed. Eerst maar eens zo'n ding zien te scoren.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

MaZo schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 17:24:
Ik hoop dat fabrikanten nog van plan zijn om memsticks > 1 GB uit te gaan brengen. Een UMB was 1.8 GB ofzo, toch?

* MaZo denkt aan het afspelen van spellen vanaf een memstick. :)
..en ISO's streamen via USB naar je PC :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 GB memsticks zijn al leverbaar door SanDisk.
In Nederland komt die deze maand uit.
Bijvoorbeeld d95.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 18:56:
1 GB memsticks zijn al leverbaar door SanDisk.
In Nederland komt die deze maand uit.
Bijvoorbeeld d95.nl
Het ging over >1GB (groter dan één gigabyte dus) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
:o Ik wist niet dat er een psp thread liep op GoT 8)7

Ik ben ook helemaal weg van de psp. Had hem willen importeren, maar na de 'foutjes' in de eerste heb ik samen met een ander crew member van PSPParty.nl besloten om te wachten tot de Amerikaanse/Europese release.

Welke game(s) kopen jullie het eerst?
Ik verwacht zelf veel van Ride Racer en Tales of Eternia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Sander schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 18:57:
[...]

Het ging over >1GB (groter dan één gigabyte dus) ;)
Hehehe, niet goed lezen, my bad my bad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-09 20:18
addictive schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 19:05:
:o Ik wist niet dat er een psp thread liep op GoT 8)7

Ik ben ook helemaal weg van de psp. Had hem willen importeren, maar na de 'foutjes' in de eerste heb ik samen met een ander crew member van PSPParty.nl besloten om te wachten tot de Amerikaanse/Europese release.

Welke game(s) kopen jullie het eerst?
Ik verwacht zelf veel van Ride Racer en Tales of Eternia.
Hey addictive. Nu pas de PSP thread op GOT gevonden, shame on you :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
greenlizzard schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 21:10:
[...]

Hey addictive. Nu pas de PSP thread op GOT gevonden, shame on you :P
Nog een PSPParty member :D

En mij niet ff waarschuwen he ;(

en nu weer ontopic! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SI4live
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09-2024
http://gamez.nl/content/nieuws.phtml?id=9047
PSP Charger Case (laad de PSP batterij op en verlengt de speelduur tot drie keer toe)....
beetje vaag, weet iemand wat ze hier bedoelen?

Volgens mij is het dat zo, dat deze batterij 3x zo langer meegaat als de standaard batterij :?

http://www.swfemedia.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:52
Er is blijkbaar een nieuwe batch PSPs aangekomen, in ieder geval hier in Kyoto. Een paar van mijn vrienden hebben er een gekocht (20000 yen is echt niks :), 150 euro) en zitten nu de hele tijd Ridge Racer tegen elkaar te doen tijdens colleges

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Hier in Tokyo al een tijdje niks gemerkt van nieuwe leveringen. En de studenten vinden mijn PSP wel nog steeds erg aantrekkelijk. Wel leuk dat zij er allemaal wel een willen kopen, maar er niet een kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil er óók een :'(

Waarom moeten ze nou allemaal uitverkocht zijn in Tokyo .... poep Sony :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Laatst online: 14-12-2021

Hoe ik dit bedoel?

Doe gewoon waar je zelf zin in heb. Lekker boeiend wat anderen ervan denken. De GBA heeft een kiddy image maar de PSP zeker niet. Niet dat dit uit moet maken. Als de PSP verkrijgbaar is dan zie je mij ook in de trein zitten met een.

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Ik heb een DS, maar niemand weet nog wat dat ding is hoor (laat staan weten dat ie kiddy is)..
maar alsnog, ik voel me ook een beetje suf als ik zit te spelen met dat ding in de tram/metro/bus/trein...

Probeer 't vaak gewoon te vermijden iig, maar vanuit lady-standpunt zal je er vast wel dorky uitzien. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
DeadKennedy schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 05:12:
Er is blijkbaar een nieuwe batch PSPs aangekomen, in ieder geval hier in Kyoto. Een paar van mijn vrienden hebben er een gekocht (20000 yen is echt niks :), 150 euro) en zitten nu de hele tijd Ridge Racer tegen elkaar te doen tijdens colleges
Ik weet niet of je dat hier mag vragen hoor, maar zou je er niet eentje voor mij kunnen kopen en opsturen vanuit Kyoto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

greenlizzard schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 12:03:
[...]

Ik weet niet of je dat hier mag vragen hoor, maar zou je er niet eentje voor mij kunnen kopen en opsturen vanuit Kyoto?
Zal vast wel weer niet mogen .... :P

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2005 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

First ever FIFA screens... :)

Afbeeldingslocatie: http://www.computerandvideogames.com/screenshots_library/dir_272/vortal_pic_136093.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.computerandvideogames.com/screenshots_library/dir_272/vortal_pic_136094.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.computerandvideogames.com/screenshots_library/dir_272/vortal_pic_136095.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.computerandvideogames.com/screenshots_library/dir_272/vortal_pic_136096.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.computerandvideogames.com/screenshots_library/dir_272/vortal_pic_136097.jpg

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
greenlizzard schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 12:03:
[...]

waarom zou je niet nog heel even wachten? Dat scheeld je behoorlijk in prijs! Tevens is het ook veel makkelijker ivm garrantie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
addictive schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 17:50:
[...]

waarom zou je niet nog heel even wachten? Dat scheeld je behoorlijk in prijs! Tevens is het ook veel makkelijker ivm garrantie :)
Mee eens, maar als ie daar €150,- is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
apNia schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 11:53:
Ik heb een DS, maar niemand weet nog wat dat ding is hoor (laat staan weten dat ie kiddy is)..
maar alsnog, ik voel me ook een beetje suf als ik zit te spelen met dat ding in de tram/metro/bus/trein...

Probeer 't vaak gewoon te vermijden iig, maar vanuit lady-standpunt zal je er vast wel dorky uitzien. ;)
Ach, die denken vast dat het een organiser is ofzo :Y)
Die screens van FIFA zijn wel mooi trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

greenlizzard schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 17:59:
[...]

Mee eens, maar als ie daar €150,- is :P
Alleen moet je dan wel iemand daar hebben die ze ff voor je wil meenemen, anders ben je alsnog meer dan 150,- kwijt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel beetje duur... €434.35 :'( maar hier al te krijgen :9~

PSP hier te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Iemand die em wel wilt verkopen aan een vreemde, maar er zelf niks aan wilt verdienen is imo niet goed bij z'n hoofd.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaZo schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 20:45:
Iemand die em wel wilt verkopen aan een vreemde, maar er zelf niks aan wilt verdienen is imo niet goed bij z'n hoofd.

Tjah ... het is alleen wel een verschil of je 2x de gangbare prijs in Japan rekend. Of er 50,- bovenop gooit voor jezelf ;)

Nou moet ik zeggen dat er veel te zeggen is voor de marktwerking, maar aangezien ik nu de vrager ben ....... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
MaZo schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 20:45:

Het is niet zo'n heel grote moeite en je kan soms heus wel een andere GOT'er helpen O-)

[ Voor 4% gewijzigd door greenlizzard op 13-01-2005 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-05 16:02
wat ik me afvraag is of de PSP aan te sluiten is op een tv (en zo jah, met wat voor aansluitingen)
ik heb heel het topic gelezen maar kwam het niet tegen.

ik ga hem in maart pas kopen in NL. maar kopen doe ik zeker weten!!

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splash
  • Laatst online: 14-08 08:56
Extera schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 02:34:
wat ik me afvraag is of de PSP aan te sluiten is op een tv (en zo jah, met wat voor aansluitingen)

Nee, zoals iemand al eens eerder eens heel verstandig zei, dan gaan mensen hem zien als een vervanger voor de ps2 zien, en dat wil Sony niet, concurentie met zichzelf.

[ Voor 21% gewijzigd door Splash op 13-01-2005 02:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Extera schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 02:34:

Waarom zou je je PSP willen aansluiten op de TV? :? Dan koop je toch een PS2? Je koopt dat ding omdat je die spellen mee wilt nemen en ook onderweg wilt spelen, thuis speel je neem ik aan gewoon op een console of je PC... maarja als je graag de graphics van de PSP wilt uitvergroten op je TV...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
De graphics van de PSP is zeker veel beter dan die van de PSOne. Dus aansluiten op een TV is niet eens een slecht idee. Er zijn nu al veel accessoires in ontwikkeling voor de PSP om het als TV ontvanger te laten werken en nog veel meer dingen. Een TV-out moet ook zeker kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Ik kwam dit tegen:
Samsung Electronics to Supply Multi-chip Packages to Sony for PlayStation Portable

SEOUL, South Korea--(BUSINESS WIRE)--Jan. 13, 2005--Samsung Electronics Co., Ltd., the world leader in advanced memory technology, today announced that it will supply high-performance multi-functional multi-chip package (MCP) solutions for Sony Corporation's PlayStation(R) Portable (PSP) game system and to manufacturers of digital cameras. Well known as an essential memory solution for mobile phones, MCP solutions offer consumer electronics manufacturers a higher level of functionality and data storage for multimedia applications in extremely small packages.

With the world's fastest MCP processing rate of 1.3GB/s, the MCP devices supplied for the Sony PSP have a capacity of 64 megabytes and consist of 256 Mb NAND flash memory and high-speed mobile DDR (double-data-rate) DRAM memory.

Camera manufacturers will use a combination of mobile DRAM and NOR flash memory, or mobile DRAM and OneNAND(TM) memory, in their digital cameras.

Samsung believes that its MCP technology will be a primary driver in the expanding mobile consumer electronics market, permitting increased media- and application-rich features in smaller portable devices.

Samsung has long held the top position in the overall memory chip market and, last year, became the world's foremost maker of MCPs. As demand for MCP technology grows, Samsung will increase manufacturing efforts of MCPs for mobile phones as well as consumer electronic mobile devices. It was the world's first to develop six-stack and eight-stack MCPs.

Samsung began shipping its MCP devices to Sony and to digital still camera manufacturers this quarter.

About Samsung Electronics

Samsung Electronics Co., Ltd. is a global leader in semiconductor, telecommunication, digital media and digital convergence technologies with 2003 parent company sales of US$36.4 billion and net income of US$5.0 billion. Employing approximately 88,000 people in 89 offices in 46 countries, the company consists of six main business units: Corporate Technology Operations, Digital Appliance Business, Digital Media Business, LCD Business, Semiconductor Business and Telecommunication Network Business. Recognized as one of the fastest growing global brands, Samsung Electronics is the world's largest producer of color monitors, color TVs, memory chips and TFT-LCDs. For more information, visit www.samsung.com.

"PlayStation" and the "PS" Family logo are registered trademarks of Sony Computer Entertainment Inc.

OneNAND(TM) is a trademark of Samsung Electronics Co., Ltd.
Een officieel pers bericht van Samsung. Over een multi-chip package voor de Sony PSP. Simpel, herken ik, zit ook in mijn Ipaq. Het is gewoon geheugen met een stukje flash geheugen in geval het geheugen spanningsloos en dan alles kwijt raakt behalve het spul wat op het flash geheugen staat. Alleen dit stukje uit het bericht.........
.... the MCP devices supplied for the Sony PSP have a capacity of 64 megabytes and consist of 256 Mb NAND flash memory ....
64 MB??? Kan iemand dit verklaren? Dit betekent dus dat de PSP stiekem 64mb intern geheugen heeft ipv 32MB. En dan worden spellen zoals GTA wel interesant. _/-\o_ Maar misschien lees ik het verkeerd. ;)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Hoe zit het nou precies met de multimedia van de PSP? Ben je gewoon afhankelijk welke muziek en of video UMD's eruit komen in de winkel, of kun je zelf een UMD-burner kopen oid om zelf multimedia weg te schrijven en op je PSP af te spelen?
Óf kun je met behulp van memory-sticks het geheugen van je PSP zelf uit bereiden en het via bijv. USB de multimedia van je PC naar je PSP zenden?

Hoe zit dat? Wie legt het mij uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 09:54:
Hallo allemaal,

Hoe zit het nou precies met de multimedia van de PSP? Ben je gewoon afhankelijk welke muziek en of video UMD's eruit komen in de winkel, of kun je zelf een UMD-burner kopen oid om zelf multimedia weg te schrijven en op je PSP af te spelen?
Nee.
Óf kun je met behulp van memory-sticks het geheugen van je PSP zelf uit bereiden en het via bijv. USB de multimedia van je PC naar je PSP zenden?

Ja, via je je pc kun van alles naar je PSP toesturen. Zoals Mp3, Mpeg4, Jpg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En van welke grootte kunnen wij memory-sticks verwachten?

Zijn ze ook te betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

rammes

koekebakker 1e klas

Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 09:54:
Hallo allemaal,

als je het topic doorleest had je dat geweten.

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 10:02:
En van welke grootte kunnen wij memory-sticks verwachten?
Geen idee. Er komt in iedergeval binnenkort 1 GB uit. Maximum is denk ik 16GB?
Zijn ze ook te betalen?
Hier is Tweakers pricewatch waarin in je prijzin in kunt zoeken van de MS Duo / MS Duo Pro

http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/301

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
De 1 GB versie is al weer een tijd uit, er zijn echter maar weinig zaken die direct uit voorraad kunnen leveren. Ze zijn in ieder geval wel te leveren, al zal het een week of 2 duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Een 1 GB stickje is toch wel erg duur in vergelijking met wat een PSP moet kosten. Een film van 2 uur past bijvoorbeeld net op een memory stick van 512 MB. Je kan spelen met de kwaliteit, maar dan kan de film ook heel groot worden zodat het niet meer past. Je moet dan gewoon een afweging maken of je graag 'super' kwaliteit wilt hebben op een klein schermpje voor heel wat meer geld voor een memorystick.

Een UMD writable is natuurlijk wel de oplossing voor dit probleem. Ik weet ook niet hoe Sony later UMD films wilt uitbrengen op PSP. Misschien als extra, maar goedkope, optie bij de DVD film of los voor een prijs die bijna vergelijkbaar is als voor een DVD? Volgens mij wordt in het tweede geval UMD niet populair bij het publiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noener

Noener

dusss...

Hoe lang duurt het bij Lik-sang voor je hem thuis hebt als je hem besteld? Kan hem pas 1 feb bestellen (helaas dan pas geld :'( ) en als het dan een maand duurt kan ik net zo goed op de EU versie wachten.

Gamer card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noener schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 12:33:
Hoe lang duurt het bij Lik-sang voor je hem thuis hebt als je hem besteld? Kan hem pas 1 feb bestellen (helaas dan pas geld :'( ) en als het dan een maand duurt kan ik net zo goed op de EU versie wachten.
2 dagen tot een week :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Hrm, 100 euro besparen door een maandje te wachten tot de EU release, ik zou het wel weten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
op tv aansluiten lijkt me wel kick in de auto, op een 7" scherm spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 13:11:
Hrm, 100 euro besparen door een maandje te wachten tot de EU release, ik zou het wel weten :/
Inderdaad ... heel snel importeren voor die 100 euro extra :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Extera schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 13:36:
op tv aansluiten lijkt me wel kick in de auto, op een 7" scherm spelen :)
Zit er een videouitgang op dan :?

Colin Mcrae 2005 staat overigens zowel bij de februari als maart releases in de TS.

[ Voor 18% gewijzigd door pagani op 13-01-2005 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Wie wilt er met mij multi player spelen?

Afbeeldingslocatie: http://kiddyl.spymac.net/psp/pspunits.jpg

Deze zijn bedoeld voor NL. Twee andere zijn al op de bus. Helaas hebben twee van deze vier wel een klein probleempje. Voor het eerst heb ik een vlekje kunnen ontdekken in het scherm van twee PSP's. Verder wel pixelperfect. Ga het maar eens met Sony overleggen.

[ Voor 36% gewijzigd door kiddyl op 13-01-2005 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M289
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-05 00:04
Noener schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 12:33:
Hint!

Check het Tweakers.net Vraag en Aanbod gedeelte.

Daar zag ik 2 personen die een PSP aanbieden (en games...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kiddyl schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 14:31:

[afbeelding]

Deze zijn bedoeld voor NL. Twee andere zijn al op de bus. Helaas hebben twee hiervan wel een klein probleempje. Voor het eerst heb ik een vlekje kunnen ontdekken in het scherm van een PSP. Ga het maar eens met Sony overleggen.
Je plaatje werkt hier niet... hoeveel probleemloze heb je nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Van het weekend weer nieuwe :P

En mijn eigen natuurlijk.

[ Voor 33% gewijzigd door kiddyl op 13-01-2005 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
Zoals een pagina hiervoor idd al een bericht werd gepost over de onderdelen die Samsung voor de PSP zal maken, kwam ik het volgende ook nog tegen op het pspparty.nl forum:

PSP "V2.0"
Samsung gaat MCP (multi chip package) chips/onderdelen leveren voor de PSP. Sony heeft aangegeven de gebruiksduur van de PSP te gaan verlengen door gebruik te maken van energie zuiniger onderdelen. Het lijkt erop dat dit binnenkort gaat gebeuren.
Samsung gaat dus niet alleen het scherm leveren, maar ook MCP's voor de PSP.

http://www.tmcnet.com/usubmit/2005/Jan/1107823.htm

Opvallend is dat Sony maar 55000 PSP units deze week heeft uitgeleverd. Dit kan betekenen dat ze aan het produceren zijn voor de US/EU lanch, of dat er grote wijziging in de PSP productie wordt "voorbereid". Dat laatste zal ook wel moeten, omdat ze in maart 3 miljoen PSP's willen hebben uitgeleverd

* Dit is voor mij de reden om hem nu niet meer te importeren. Ik vind het goed van Sony dat ze luisteren naar het publiek. Hopen dat de kwaliteit van het scherm niet achteruit gaat.
Ik ben benieuwd hoe dit zich voortzet...( misschien dat de vingerprint gevoeligheid ook wordt aangepakt ). Ik hoop dat de prijs hierdoor niet omhoog gaat.

[ Voor 17% gewijzigd door greenlizzard op 13-01-2005 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joke_name
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:25
even een vraagje. Ik zie het namelijk niet in een topic staan.

PSP heeft een wifi netwerk. Is het dan mogelijk om te msnnen en te internetten op de PSP als je hem aangesloten hebt op je wifi netwerk. Dat zou namelijk wel cool zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
joke_name schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 16:45:
even een vraagje. Ik zie het namelijk niet in een topic staan.

PSP heeft een wifi netwerk. Is het dan mogelijk om te msnnen en te internetten op de PSP als je hem aangesloten hebt op je wifi netwerk. Dat zou namelijk wel cool zijn.
Is nog niet mogelijk, maar dat zit er waarschijnlijk wel aan te komen voor de PSP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
greenlizzard schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 16:47:
[...]

Is nog niet mogelijk, maar dat zit er waarschijnlijk wel aan te komen voor de PSP.
msnen ook? ik dacht alleen internetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
addictive schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 17:01:
[...]

msnen ook? ik dacht alleen internetten
De stap naar messenger is heel klein nadat internet werkende is. Anders heb je altijd nog msn web messenger :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

greenlizzard schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 16:39:

* Dit is voor mij de reden om hem nu niet meer te importeren. Ik vind het goed van Sony dat ze luisteren naar het publiek. Hopen dat de kwaliteit van het scherm niet achteruit gaat.
Ik ben benieuwd hoe dit zich voortzet...( misschien dat de vingerprint gevoeligheid ook wordt aangepakt ). Ik hoop dat de prijs hierdoor niet omhoog gaat.
Als hij in Nederland uit is, en het blijkt inderdaad dat er heel veel verbeterd is, dan koop ik ook nog wel een nederlandse ... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
greenlizzard schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 17:03:
[...]

De stap naar messenger is heel klein nadat internet werkende is. Anders heb je altijd nog msn web messenger :P .
* addictive wacht wel op het psp toetsenbordje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

addictive schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 17:14:
[...]

* addictive wacht wel op het psp toetsenbordje :)
over dat toetsenbordje gesproken .... ik zie niet in hoe dat practisch zou moeten zijn :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-09 11:42
kiddyl schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 14:31:

[afbeelding]

Deze zijn bedoeld voor NL. Twee andere zijn al op de bus. Helaas hebben twee van deze vier wel een klein probleempje. Voor het eerst heb ik een vlekje kunnen ontdekken in het scherm van twee PSP's. Verder wel pixelperfect. Ga het maar eens met Sony overleggen.
Dat ziet er aantrekkelijk uit :). Zo te zien geen value pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

greenlizzard schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 16:39:
Zoals een pagina hiervoor idd al een bericht werd gepost over de onderdelen die Samsung voor de PSP zal maken, kwam ik het volgende ook nog tegen op het pspparty.nl forum:

PSP "V2.0"
Samsung gaat MCP (multi chip package) chips/onderdelen leveren voor de PSP. Sony heeft aangegeven de gebruiksduur van de PSP te gaan verlengen door gebruik te maken van energie zuiniger onderdelen. Het lijkt erop dat dit binnenkort gaat gebeuren.
Samsung gaat dus niet alleen het scherm leveren, maar ook MCP's voor de PSP.

http://www.tmcnet.com/usubmit/2005/Jan/1107823.htm

Opvallend is dat Sony maar 55000 PSP units deze week heeft uitgeleverd. Dit kan betekenen dat ze aan het produceren zijn voor de US/EU lanch, of dat er grote wijziging in de PSP productie wordt "voorbereid". Dat laatste zal ook wel moeten, omdat ze in maart 3 miljoen PSP's willen hebben uitgeleverd

Wel lullig natuurlijk voor de mensen die hem achterlijk duur hebben gekocht bij de launch. Maarja zoiets weet je met Sony doen ze met de PS ook altijd. :P

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 17:19:
[...]

over dat toetsenbordje gesproken .... ik zie niet in hoe dat practisch zou moeten zijn :{
jij wilt met de vierpunts druktoets letters in gaan voeren? Een toetsenbordje (lekker stylish van doorzichtig plastic) is toch wel ff wat makkelijker imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

addictive schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 20:11:
[...]

jij wilt met de vierpunts druktoets letters in gaan voeren? Een toetsenbordje (lekker stylish van doorzichtig plastic) is toch wel ff wat makkelijker imho
True ... alleen de manier waarop je hem moet bedienen |:(

IMO hadden ze beter een IR of toetsenbord met draadje kunnen kiezen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 20:21:
[...]

True ... alleen de manier waarop je hem moet bedienen |:(

IMO hadden ze beter een IR of toetsenbord met draadje kunnen kiezen ...
dus dan moet je je psp neerleggen, en dan gaan typen... niet ideaal voor het kijkgemak dunkt mij
IR is helemaal lastig, dan moet je namelijk precies richten op de ontvanger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
Mischien vinden jullie dit offtopic, maar vind het toch wel in dit topic passen.....

hoe werkt wi-fi nou eigenlijk?
ik ben hier totaal niet in bekend.

kan je hier gratis op inloggen, en hoe werkt dit ongeveer. ik weet dat het met hotspot's werkt. wat zijn dat dan? soort open-netwerken van bedrijven waar je (gratis?) gebruik van mag maken?

mijn vraag dus, kan je dan in de trein, metro, auto online gamen?

dan nog 1, ik heb thuis een linksys router met wireless zooi, model WAG54G. kan ik daarmee een connectie maken naar mijn (toekomstige) PSP? en dus online spelen?

ThankQ!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
Extera schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 20:52:
Mischien vinden jullie dit offtopic, maar vind het toch wel in dit topic passen.....

hoe werkt wi-fi nou eigenlijk?
ik ben hier totaal niet in bekend.

kan je hier gratis op inloggen, en hoe werkt dit ongeveer. ik weet dat het met hotspot's werkt. wat zijn dat dan? soort open-netwerken van bedrijven waar je (gratis?) gebruik van mag maken?

mijn vraag dus, kan je dan in de trein, metro, auto online gamen?

dan nog 1, ik heb thuis een linksys router met wireless zooi, model WAG54G. kan ik daarmee een connectie maken naar mijn (toekomstige) PSP? en dus online spelen?

ThankQ!
Ik wil het je wel effe proberen uit te leggen hoe het ongeveer zit met wifi en de PSP.

Elke PSP heeft een wifi kaartje in zich waardoor je gewoon zonder gebruik van een router of hotspot met elkaar binnen een straal van 30 mtr. ongeveer kunt multiplayeren.

Verder zal je met de juiste hardware en software je PSP kunnen tunnelen ( vergelijkbaar met xbox connect ), wat inhoud dat je de psp via het internet laat verbinden met andere PSP's terwijl de PSP gewoon denkt dat het een normale multiplayer is. Dit kan je doen door gebruik te maken van bijvoorbeeld de draadloze verbinding van je notebook.

Ook zal het later via Sony zelf mogelijk zijn om online te spelen via het internet, wat idd weer werkt met een hotspot of je eigendraadloze netwerkje.

In de auto of trein, etc. kan je dus wel draadloos tegen elkaar, mits die personen daar ook zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door greenlizzard op 13-01-2005 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

greenlizzard schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 21:08:
[...]

Ik wil het je wel effe proberen uit te leggen hoe het ongeveer zit met wifi en de PSP.

Elke PSP heeft een wifi kaartje in zich waardoor je gewoon zonder gebruik van een router of hotspot met elkaar binnen een straal van 30 miles ongeveer kunt multiplayeren.
Zo'n wifi kaartje wil ik ook :P
Ik denk dat je meters bedoelt ;)

@addictive:

Het gaat er mij vooral om dat het toetsenbordje aan de bovenkant zit ... en dat lijkt me absoluut niet fijn werken. met een kabeltje of IR zou je hem aan de onderkant kunnen hangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
(jarig!)
hey mensen ik wil hem gaan importeren met een zooi spellen meteen

wat raden jullie me aan? welke spellen kunnen op het engels gezet worden en dus ook nog redelijk te volgen zijn?

op internet spelen zal ik nooit doen dus ik kan hem net zo goed bestellen via Japan. Via lik-sang kan t beste neem ik aan, komen daar nog enorme kosten bij?

Tips pls :)

Ik wil graag Metal Gear Acid, Ridge Racer of NFS:U, en ja dan nog 2 coole spellen maar weet niet welke.

bedankt alvast

of heeft iemand er een in nederland te koop die ik overkan kopen?

[ Voor 7% gewijzigd door nudie op 13-01-2005 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noener

Noener

dusss...

Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 13:43:
[...]

Inderdaad ... heel snel importeren voor die 100 euro extra :Y)
Dat dacht ik ook :)

Maar nu ik die post lees van Greenlizzard over de PSP V2.0 met die nieuwe zuinige onderdelen weet ik het allemaal niet meer :( Ik ben juist bang dat het straks weer later als maart word voor die in de EU is en ik weer lekker lang zit te wachten. En is het wel zeker dat die V2.0 in de EU launch zit.

Had ik maar iets meer geduld

Gamer card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

@InterXS: Kun je Japans?

[ Voor 27% gewijzigd door Arx op 13-01-2005 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noener schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 22:09:
[...]

Dat dacht ik ook :)

Maar nu ik die post lees van Greenlizzard over de PSP V2.0 met die nieuwe zuinige onderdelen weet ik het allemaal niet meer :( Ik ben juist bang dat het straks weer later als maart word voor die in de EU is en ik weer lekker lang zit te wachten. En is het wel zeker dat die V2.0 in de EU launch zit.

Had ik maar iets meer geduld
Ik weet eigenlijk wel zeker dat het later dan Maart gaat worden... daarom haal ik hem ook eerst uit Japan .. en als ie goed beschikbaar is en hij is inderdaad beter dan die nu uit is, dan koop ik er gewoon nog een ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
(jarig!)
Omega aangezien jij hier redelijk veel vanaf weet, heb jij nog tips voor me bij het importeren? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InterXs schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 22:18:
Omega aangezien jij hier redelijk veel vanaf weet, heb jij nog tips voor me bij het importeren? :)
Tjah ... je hebt eigenlijk 2 keuzes, óf bij een online shop ... óf bij een particulier die in Japan zit. En dat laatste is altijd het voordeligste, maar ook met de meeste risico's. Aan de andere kant is een webshop duur ... en loop je een groot risico om belasting over je PSP te moeten betalen. Dat is 19% :(

Dus gewoon doen wat je uitkomt ;) verder moet je wel weten dat er altijd risico's zitten aan importeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik was ook van plan eentje te importeren, maar net zoals Noener na het berichtje gelezen te hebben van Greenlizzard wist ik het ook niet meer.....
Ik vind het een beetje geldverspilling om nu één te kopen en als die V2.0 uit is en dat die beter is om dan nóg één te kopen (ik kan die import psp dan natuurlijk verkopen, maar daar krijg ik denk ik dan veel minder voor)

Maarja ik moet nog maar even over nadenken..... en kijken wat anderen misschien ervan vinden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
(jarig!)
@Arx nee

maar ik was van mening dat veel (lees: alle) spellen ook in het engels konden.

Of ga ik nu volledig de mist in.

Ik heb eimand die er eentje verkoopt standard pack met dynasty warriors voor 400euro in nederland, of importeren of wachten, dat zijn de keuzes.

moeilijk.

iemand anders nog suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InterXs schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 22:33:
@Arx nee

Ik heb eimand die er eentje verkoopt standard pack met dynasty warriors voor 400euro in nederland, of importeren of wachten, dat zijn de keuzes.

moeilijk.

Dikke kans dat je dat ook betaald wanneer je hem uit Japan laat komen.
Waarschijnlijk zelfs meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
(jarig!)
Hoe zit het met de games, zijn er games die volledig japans en daarom onmogelijk te volgen is. Of zijn er ook spellen die op engels kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-09 11:42
@Arx nee

moeilijk.

Ik denk dat het toch aan jouw ligt. Het grootste probleem is dat je belasting moet betalen. Als je genoeg geld heb en geen zin om te wachten koop em dan voor ongeveer 500 euro (hij zal denk ik zo duur worden met belasting etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
@Arx nee

moeilijk.

Niet alle spellen zijn in het Engels te spelen, spellen als Lumines en Ridge Racer zijn grotendeels Engels en goed te volgen, maar de rest is toch wel erg Japans. De PSP is wel in te stellen op Engels of Japans als je hem voor het eerst opstart, maar die optie bieden die games niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noener

Noener

dusss...

Ik ga er denk ik toch gewoon 1 importeren (en ik ga echt iemand slaan als ik invoerbelasting moet betalen) met Ridge Racers en Lumines. Volgens mij zijn voor de rest van de spellen iets te veel met japanse tekens zoals ik in de meeste filmpjes gezien heb.
Kan ook niet wachten op Mercury, volgens mij word dat echt een rete verslavend spel.

Als die V2.0 echt veel beter blijkt te zijn zal ik men import proberen voor zoveel mogelijk te verkopen en een nieuwe standard pack halen.

Gamer card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
(jarig!)
Okay dus Ridge Racer is goed te doen, hebben jullie verder nog een tip van een spel die goed te doen is om te volgen. En dus geen lappen met japanse text?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noener

Noener

dusss...

InterXs schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 22:47:
Okay dus Ridge Racer is goed te doen, hebben jullie verder nog een tip van een spel die goed te doen is om te volgen. En dus geen lappen met japanse text?
NFS:U is ook engels voor zo ver ik gezien heb. Staat voor 17Feb bij Lik-sang. Voor de rest ben ik bang dat het meeste japans is. Best jammer want ik had graag Dynasty Warriors, Metal Gear acid en Tenchi No Mon willen hebben.

Gamer card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
(jarig!)
hmm dan moet ik dus alleen Ridge Racer zien te vinden, iemand te koop? :) Ik kom m halen voor 60 euro :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Noener, waar ben je van plan te gaan importeren? En wat kost het dan?

En ook nog belasting erbij 8)7
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Je hoeft niet te melden als je pakje onderweg is. Als je pakje er is, laat 2 of 3 mensen dan melden wanneer ze besteld hadden, waar en hoelaat het binnen kwam. Dan hebben mensen er iets aan. "Oh, volgens mij is die onderweg" is niet nuttig