Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2005 @ 12:20:
[...]

Nee, de H10 20GB bedoelt ie, dat zegt ie tog ;)
Het is nog niet bekend, ik denk binnen een paar maanden, in Amerika is hij al te koop, bijv hier
Er is geen H10 met 20gb. Als dat zo was zou ik 'm wel gezien hebben op eBay oid. Bovendien geef je gewoon een link met een 5gb-versie. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keen87
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-06 06:50
als je op de iriver site had gekeken komt er wel een 20 gb versie ;) sla je hoofd nog maar een paar keer tegen de muur.
dit wordt het grote broertje van de h10.

ik heb me h10 trouwens ook net binnen >:) wat een geweldig apparaat.
hij is echt vele male sneller met overzetten dan me oude igp-100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Keen87 schreef op zondag 05 juni 2005 @ 13:25:
als je op de iriver site had gekeken komt er wel een 20 gb versie ;) sla je hoofd nog maar een paar keer tegen de muur.
dit wordt het grote broertje van de h10.

ik heb me h10 trouwens ook net binnen >:) wat een geweldig apparaat.
hij is echt vele male sneller met overzetten dan me oude igp-100
Inderdaad, je hebt gelijk. Maar hij is nog niet uit. Daarom snap ik de link die gaf niet helemaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die link had een andere moeten zijn ;)

Op iRiverAmerica is hij te pre-orderen: *klik*

5 juli komt hij daar uit, dus in nederland nog wat later.. Maar hij komt, beter kijken, Holleboomer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2005 @ 14:34:
Die link had een andere moeten zijn ;)

Op iRiverAmerica is hij te pre-orderen: *klik*

5 juli komt hij daar uit, dus in nederland nog wat later.. Maar hij komt, beter kijken, Holleboomer..
Ok allebei een beetje gelijk :)..
OK jij hebt gelijk :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2005 @ 14:37:
[...]

Ok allebei een beetje gelijk :)..
OK jij hebt gelijk :>
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik ben overgegaan tot koop van de Iriver H10.
Heb hem bij progress gehaald, voor 221,58

Nu werkt alles perfect, naja bijna alles.

wanneer ik met Iriverplus MP3's upload, dan zet hij elk nummer apart in een directory met de artiest naam als naam van die directory.

Ik wil eigenlijk dat nummers bijvoorbeeld in de map top40 komen te staan. Nu weet ik dat dat met gewoon slepen kan, maar ik wil ook gebruik maken van het geintegreerde id3 systeem.

wie kan mij de tip geven, dat ik dus zowel het menu music kan gebruiken als het menu browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pantera_
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 22:53
is de headphones ook de line-out(zonder cradle) en zoja,klinkt dat goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 23:24:
Ook ik ben overgegaan tot koop van de Iriver H10.
Heb hem bij progress gehaald, voor 221,58

Nu werkt alles perfect, naja bijna alles.

wanneer ik met Iriverplus MP3's upload, dan zet hij elk nummer apart in een directory met de artiest naam als naam van die directory.

Ik wil eigenlijk dat nummers bijvoorbeeld in de map top40 komen te staan. Nu weet ik dat dat met gewoon slepen kan, maar ik wil ook gebruik maken van het geintegreerde id3 systeem.

wie kan mij de tip geven, dat ik dus zowel het menu music kan gebruiken als het menu browser.
Yo dat kan met het programma EasyH10. Je zet mappen op de speler, en EasyH10 zet de nummers in de database, zodat je gebruik kunt maken van ID-tags. Ff zoeken op Google op EasyH10..

hietahh over EasyH10

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2005 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werelds dat EasyH10 _/-\o_ ...dat is wel een must have voor Iriver H10 bezitters.
Het voordeel van gewoon slepen in de verkenner en met 1 simpele klik je database vullen 8)

Ik heb mijn Iriver net aan mijn boxen aangesloten via koptelefoonuitgang, geluid klinkt goed genoeg voor mij! Ben alleen geen expert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, daar heb je gelijk in.. ik heb dat ook met boxen...

Kan zoiets in de topicstart komen, dat Easyh10?? ik heb het al een paar keer genoemd naar aanleiding van een vraag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bekok
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-08 12:59
zijn er nog meer leuke proggie's voor de iRiver h10? zoals die easy dinges

20" iMac; 2.4ghz Core 2 Duo; 3GB; Ati Radeon 2600HD Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou niet dat ik weet. Je zou kunnen kijken op www.misticriver.net/, daar staat het vaak als eerste op..
Trouwens, wel:

de H10 Font Customizer.. Zoek hier maar eens op met Google. Een heel simpel programma waarmee je het standaard lettertype kunt vervangen door elk willekeurig ander lettertype..

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2005 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan de H10 ook WAV afspelen? Als dat niet kan, kan hij zeker tot een maximale bitrate van 320 kbps bij mp3 afspelen..??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 22:08:
Kan de H10 ook WAV afspelen? Als dat niet kan, kan hij zeker tot een maximale bitrate van 320 kbps bij mp3 afspelen..??
Volgens mij kan ie geen Wav afspelen, ik zie het in ieder geval niet in de specs.
Maar je kunt er ff een Wav'je opzetten om te proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 22:42:
[...]

Volgens mij kan ie geen Wav afspelen, ik zie het in ieder geval niet in de specs.
Maar je kunt er ff een Wav'je opzetten om te proberen :)
offtopic:
Kan niet, mn mp3speler is teruggestuurd naar iriver omdat hij niet meer aan gaat. Vandaag krijg ik misschien een nieuwe...

Zou er geen firmwarehack voor kunnen, of geldt daarvoor hetzelfde als voor oggvorbisondersteuning.. ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 10:01

@r!k

It is I, Leclerq

Heeft iemand al een afstandsbediening voor deze speler gekocht en is hij aan te raden?

Wil hem zelf toch wel zeer binnenkort gaan kopen maar twijfel nog of ik de afstandsbediening erbij zal bestellen.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErikH schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 23:37:
Heeft iemand al een afstandsbediening voor deze speler gekocht en is hij aan te raden?

Wil hem zelf toch wel zeer binnenkort gaan kopen maar twijfel nog of ik de afstandsbediening erbij zal bestellen.
Als jij dat handig vind ??

Mensen, de nieuwe firmware is gereleased..
New iriverplus update and firmware of H10(except north American version) 5GB;6GB are released.

Both can be automatically upgraded through iriverplus.
If your iriverplus doesn't display new firmware notice windows, please go to menu Option -> Firmware upgrade to upgrade your device. Go to Help -> Check for iriverplus update to updrade iriverplus.

H10's firmware can be automatically upgraded through iriverplus. However, in order to fully apply the new firmware, you must select the firmware upgrade in the device menu. Once the firmware has been upgraded through iriverplus, disconnect the device and select "Settings > Extra > Firmware Upgrade" in the device to finalize the upgrade.
Upgrade from V2.04 doesn't need the above process.

Server connection error may occur by region while you are attempting to update.
If you ever have the problem, please wait a few minutes and try again.

Please click here to download manual upgrade tool.

H10 Firmware V2.05

* Feature Improvement
1. On-the-fly recorded file deletion

To delete a recorded file, press select button after moving to a file on BROSWER mode.
Please press <- to exit, press O button to delete the file.
Files under Audio, Tuner, Voice folder only can be deleted and files under sub folder can't be deleted.
Je kunt dus on-the-fly deleten, maar alleen Recorded-files.. Hoe groot is de stap dan naar gewoon alle muziek ??

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2005 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je het geluid ook harder kan zetten door het apparaat te kraken...Als ik hem op 40 heb staan en er is veel lawaai om me heen (trein) dan vind ik dit soms niet hard genoeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bekok
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-08 12:59
misschien betere oordopjes?

20" iMac; 2.4ghz Core 2 Duo; 3GB; Ati Radeon 2600HD Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

40 is echt heel erg veel hoor.. je hebt je oordopjes er dan niet goed inzitten, of je bent een beetje doof.. ik zou andere oordopjes adviseren of amerikaanse firmware, maar die kan dacht ik alleen op amerikaanse modellen . . .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:55
De Amerikaanse firmware kan denk ik wel op het Internationale model (iig andersom wel) maar dat raad ik je niet aan omdat er problemen mee waren (stond op het misticriver forum). Sowieso is 40 wel heel hard hoor, in de trein heb ik hem maximaal op 20 staan en dan hoor ik het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien moet je zo'n grote koptelefoon nemen, die omgevingsgeluid helemaal weghaalt ..
Afbeeldingslocatie: http://www.krompholz.ch/hifi/pictures/sennh_hd25-1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er net een voor 133+30everzendkosten weten te bemachtigen op eBay. Maar heb voorlopig geen geld genoeg om 'm te kopen. Dus als iemand 'm voor niet zo veel wilt> mail me :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spitie
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Spitie

Ondertitel

Op iRiverAmerica is ie leverbaar? (H10 20GB Remix Blue Now Shipping!) Kan dat al? als het zo is ga k hem volgende week bestellen }) weet iemand hier al meer over? of heeft iemand hem al besteld daar?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spittie_nl schreef op maandag 13 juni 2005 @ 20:55:
Op iRiverAmerica is ie leverbaar? (H10 20GB Remix Blue Now Shipping!) Kan dat al? als het zo is ga k hem volgende week bestellen }) weet iemand hier al meer over? of heeft iemand hem al besteld daar?
Haha, ja ik zie het nu ook.. Bij de iRiver H10 was de Grey eerder leverbaar dan de rest, dus het kan best dat die blauwe er nu al is .. En de 6GB is ook al leverbaar zie ik . .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De nieuwe H10 Junior 512 MB / 1 GB

De 512MB / 1GB variant van H10, de H10 Junior, is aangekondigd op de Koreaanse iriver site en zal released worden op 24 juni in Zuid-Korea. Wij kunnen dus nog wel een tijdje wachten (1 a 2 weken denk ik). Er zijn een aantal grote verschillen met de H10 5/6GB versie: 40 uur playback time (ipv. 12 uur), OGG Vorbis ondersteuning (is nieuw), 10 equalizers (ipv. 30), 1,2" LTPS LCD 260K kleurenscherm (ipv. 1.5" TFT LCD 260K kleurenscherm), 24 mW output (ipv. 36 mW), gewicht van 50 gram (ipv. 96 gram), batterij is niet verwijderbaar (de lithium-polymeer batterij is dus ingebouwd in de H10 Junior) en de H10 Junior is natuurlijk veel kleiner dan de H10 5/6GB. Om precies te zijn:
H10 5/6GB: 95.5 x 54.6 x 15 mm
H10 Junior: 71.8 x 42.5 x 16 mm

De volledige specs van de H10 Junior:

Capacity: 512 MB / 1 GB
File System: FAT 16 / FAT 32

Supported OS: Windows 98SE / ME / 2000 / XP
Interface: USB 2.0
Frequency Range: 20Hz ~ 20KHz
Headphone Output: Left 14mW + Right 14mW : (16 ohms)
Signal-to-Noise Ratio: 90dB (MP3)
Channels: Stereo

Radio Frequency Range: 87.5MHz ~ 108MHz
Radio SnR: 60dB
Antenna: Headphone/Earphone Cord

File Types: MP3 (MPEG 1/2/2.5 Layer 3), WMA, OGG, ASF, TXT, JPG (not progressive)
Bit Rate: MP3 : 8Kbps ~ 320Kbps, WMA : 8Kbps ~ 320Kbps, OGG : Q1 ~ Q10
Tag: ID3 V1, ID3 V2 2.0, ID3 V2 3.0, ID3 V2 4.0

AC Adaptor: DC 4.5V, 600mA (Linear Adapter)
Battery: 3.7V Lithium Polymer (Internal)
Size: 71.8 x 42.5 x 16 mm
Weight: Approximately 50g
LCD: 1.2" 260K Color Graphic LTPS LCD
Operating Temperatures: 0℃ ~ 40℃
Continuous Playback Time: Approximately 40 hours (128Kbps, MP3, Volume 20, EQ Normal, LCD off)

Package: Player, Manual, Warranty, Quick Start Guide, Earphone, Install CD, Cable, Portable Neckstrap

*also, line-in recording requires the dock/cradle

Prijzen:
H10 Junior 512MB: ca. 200 euro (249.000 Koreaanse WON)
H10 Junior 1GB: ca. 240 euro (297.000 Koreaanse WON)

bronnen:
http://club.iriver.co.kr/...Item=&SrchString=&idx=832
http://www.misticriver.net/boards/showthread.php?t=23198

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2005 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 23:10
hmm de Junior lijkt qua specs erg op de kleine Live CA-C750... maar hij is iets groter.
Wel leuk dat iRiver dan ook eindelijk een kleine speler met (hopelijk goede en niet tot een bep. bitrate beperkte ) Oggondersteuning, jpg en txt weergave komt, en een Li-poly accu! (voordeel: zeer snelle laadtijd!).
Ik kijk al enige tijd uit naar een kwalitatief goede speler voor mn vriendin... maar moet ook erg klein zijn... iRivers vond ik te groot en de mini van iRiver had weer geen ogg... iAudio's G3 is ook leuk maar de Live had betere specs en kleurenscherm... helaas wordt die Live nauwelijks aangeboden...
Met de H10 en de Junior doet iRiver het toch weer goed...

toch is de concurrentie in Azie groter denk ik... kijk eens naar deze spelers...
http://www.woodi.co.kr/
superkleine dingetjes, ingebouwde speakers, zelfs eentje met mpeg4 ondersteuning...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Ik ga waarschijnlijk ook een Iriver H10 kopen van 5Gb.
Vinden jullie dit een goede aankoop? of moet ik wachten op de 6Gb (zodat er mss minder bugs inzitten?)

En waar kopen jullie je H10? van welke site?
Ik woon in België, dus vanwaar halen de andere belgen hun Iriver H10? Ik heb niet veel ervaring met aankopen via internet, dus ik weet niet goed welke de meest betrouwbare sites zijn.

En is de H10 wel klein genoeg? want 9.5 cm hoogte is toch wel vrij groot, niet?
past hij vlotjes in de broekzak van een jeansbroek?

Alvast bedankt. :D.

Edit: zit er ook een Wekker-functie in deze MP3-speler?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2005 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 14:30:
Hey,

Ik ga waarschijnlijk ook een Iriver H10 kopen van 5Gb.
Vinden jullie dit een goede aankoop? of moet ik wachten op de 6Gb (zodat er mss minder bugs inzitten?)
Jij vraagt in dit topic of dat een goeie aankoop is? :>
Je kunt natuurlijk wachten op de 6GB versie, misschien zitten er wat verbeteringtjes in, maar ik denk niet dat het veel gaat uitmaken
En waar kopen jullie je H10? van welke site?
Ik woon in België, dus vanwaar halen de andere belgen hun Iriver H10? Ik heb niet veel ervaring met aankopen via internet, dus ik weet niet goed welke de meest betrouwbare sites zijn.
Kijk eens in de Pricewatch en de Shop Survey, er zitten vast wel winkels bij die in België zitten, of naar België versturen.
En is de H10 wel klein genoeg? want 9.5 cm hoogte is toch wel vrij groot, niet?
past hij vlotjes in de broekzak van een jeansbroek?
Moet er makkelijk in passen.

[ Voor 3% gewijzigd door RoD op 17-06-2005 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou even proberen te achterhalen of er misschien ook ogg-support komt op de 6GB-versie, als je dat belangrijk vind .. En over die bugs: ik heb er nog geeneen gevonden, dus die zitten er zoiezo (haast) niet in .. in je broekzak wil ie prima in ieder gval ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 15:40:
Ik zou even proberen te achterhalen of er misschien ook ogg-support komt op de 6GB-versie, als je dat belangrijk vind .. En over die bugs: ik heb er nog geeneen gevonden, dus die zitten er zoiezo (haast) niet in .. in je broekzak wil ie prima in ieder gval ..
euhm.. wat is ogg ? 8)7

Is die Junior (1 Gb versie) kleiner, qua formaat dan, dan de 5Gb versie?
mjah... eigenlijk is 1Gb toch te weinig

toch al bedankt voor de snelle antwoorden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 18:43:
[...]

euhm.. wat is ogg ? 8)7

Is die Junior (1 Gb versie) kleiner, qua formaat dan, dan de 5Gb versie?
mjah... eigenlijk is 1Gb toch te weinig

toch al bedankt voor de snelle antwoorden :)
Ogg Vorbis
Ogg Vorbis is het Open Source audio compressieformaat dat vrij is van patenten, dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld de audioformaten MP3 en Microsofts WMA.

Dat er alleen gepatenteerde audioformaten bestonden, was voor de open-sourceontwikkelaars aanleiding om van de grond af een nieuw multimedia formaat te definiëren, waarin geen enkel patent voor zou komen.

Een bijkomend voordeel was daarbij dat natuurlijk ook van de nieuwste inzichten gebruik kon worden gemaakt, waardoor de kwaliteit ten opzichte van het oudere mp3-formaat een stuk hoger kon zijn. 'Ogg' staat voor het algemene formaat dat op zich verschillende componenten kan omvatten, zoals Vorbis. Vorbis is het audiogedeelte. Hierbij gaat dus net als bij mp3 weliswaar een deel van de geluidsinformatie verloren, maar door gebruik te maken van de fysiologische en psychologische kenmerken van ons gehoor is dat nauwelijks hoorbaar.

Op hun website wordt nauwkeurig verslag gedaan van alle vorderingen, want Ogg Vorbis is, zoals alle open-sourceprojecten, een werk in uitvoering waarbij men steeds toegang heeft tot de laatste ontwikkelingen.

In 2004 is versie 1.0.1 de recentste en deze bestaat zowel in een Windows-, Mac- als een Linux-uitvoering. Zelfs voor het inmiddels verdwenen multimediabesturingssysteem BeOS bestond goede software. Het is die platformonafhankelijkheid die veel ontwikkelaars, waaronder die van spelletjes, aantrekt. Zo wordt in het computerspel Unreal Tournament gebruikgemaakt van .ogg-geluidsbestanden. De financiële eisen van licentiehouders van commerciële audioformaten zijn in principe onvoorspelbaar en kunnen van het ene op het andere moment een grotere belasting vormen.

De eerste draagbare muziekspeler die ogg-bestanden ondersteunde, werd gemaakt door de fabrikant iRiver en sindsdien volgden er velen. Volgens sommigen zal het niet lang meer duren tot Ogg Vorbis de populariteit van mp3 heel dicht zal benaderen, en is het ogg-formaat voor mp3 wat dvd is voor VHS.

In mei 2004 toonden resultaten van een extensieve (blinde) luistertest aan, dat Ogg Vorbis alle bekende formaten achter zich laat.

--------------------------

De 1GB versie is dacht ik inderdaad kleiner dan de 5GB, moet ook haast wel, het is een flashspeler..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ogg is dus gewoon een verbeterde versie van de MP3-bestanden?(kleiner, betere kwaliteit?)
Maar is dit de moeite om hierop te wachten en dan een MP3-speler te kopen die dit wel ondersteunt?
Of zal bv. de H10 (5Gb) dit ook ooit kunnen afspelen met een nieuwe Firmware update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 14:38:
Of zal bv. de H10 (5Gb) dit ook ooit kunnen afspelen met een nieuwe Firmware update?
Dat hoop ik wel, zo moeilijk moet dat toch niet zijn om te implementeren? Of kost oog behoorlijk meer kracht dan een mp3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denken jullie dat de H10 (5Gb) binnenkort in prijs gaat dalen? (door komst van 1Gb en 6Gb spelers)

of kan ik hem maar beter meteen bestellen?

ps: is www.mp3man.be een goede en betrouwbare site?
iemand goede/slechte ervaringen gehad met deze site?

en staat er nu een wekker-functie op de H10?

(sorry voor al deze vragen :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 14:38:
Ogg is dus gewoon een verbeterde versie van de MP3-bestanden?(kleiner, betere kwaliteit?)
Maar is dit de moeite om hierop te wachten en dan een MP3-speler te kopen die dit wel ondersteunt?
@arcanedevil & genner: Nee, de hardware van de 5GB kan geen ogg-vorbis aan, dus dat gaat niet lukken met FW-update.. Ik vind MP3 ook al erg mooi klinken, en je hebt alleen wat aan ogg ondersteuning als je zelf veel originele CD's hebt (zodat je die op ogg kunt rippen), of als je veel ogg-vorbis bestanden op je computer hebt staan..
Denken jullie dat de H10 (5Gb) binnenkort in prijs gaat dalen? (door komst van 1Gb en 6Gb spelers)

of kan ik hem maar beter meteen bestellen?

ps: is www.mp3man.be een goede en betrouwbare site?
iemand goede/slechte ervaringen gehad met deze site?

(sorry voor al deze vragen :P )
Hij is al gedaald, en zal waarschijnlijk ook al blijven dalen,,, Ik kocht hem voor 275 euro, en hij is nu al een stuk goedkoper.. Je kunt de pricewatch in de gaten houden, maar hij zal waarschijnlijk telkens goedkoper worden, maar dan moet je ook langer wachten..

MP3man heeft dacht ik een prijs gewonnen als beste thuiswinkel, dat zit wel goed.. Daarvoor hebben we hier ook de ShopSurvey, kijk daar maar eens voor ervaringen met deze winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 18:10:
........

Ja, er is een wekker-functie op de H10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Hij is al gedaald, en zal waarschijnlijk ook al blijven dalen,,, Ik kocht hem voor 275 euro, en hij is nu al een stuk goedkoper.. Je kunt de pricewatch in de gaten houden, maar hij zal waarschijnlijk telkens goedkoper worden, maar dan moet je ook langer wachten..
.
Probleem bij de pricewatch is dat de Iriver H10 op de meeste Nederlandse sites slechts 220 euro kost, maar op de (enige) belgische site 238 euro kost.
Dus moest nu de belgische prijs ook dalen tot 220 euro... zou dit wel goedkoper uitkomen.

Maar ik denk dat ik heb deze week maar zal bestellen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat veel Nederlandse winkels ook wel in België willen leveren.. Of je komt gewoon eenkeer naar Nederland om hier te kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m'n Iriver H10 5Gb (grey) net besteld op mp3man.be

Ik hoop dat ik tevreden zal zijn met mijn aankoop, want echt goedkoop is hij toch niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2005 @ 15:39:
Ik heb m'n Iriver H10 5Gb (grey) net besteld op mp3man.be

Ik hoop dat ik tevreden zal zijn met mijn aankoop, want echt goedkoop is hij toch niet :)
Wees blij, ik heb hem voor 275 gekocht..

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2005 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2005 @ 22:37:
[...]

Wees blij, ik heb hem voor 275 gekocht..
Das toch maar ongeveer 25 euro meer ... valt toch goed mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 16:20

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

iemand nog een tip waar hij in de aanbieding is misschien?
hardwaretotaal.nl heeft hem voor €216,95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb het vandaag angekregen... en wat een geweldig apparaatje !
't Is veel kleiner dan ik had gedacht.

Maar toch enkele vraagjes:
- Hoe kan ik m'n (per ongeluk) opgenomen Radio-bestandjes verwijderen van m'n MP3-speler? Met IriverPlus? en Hoe dan?
- Hoe kan ik foto's op m'n H10 krijgen? is dat ook met IriverPlus? en hoe moet dat dan?
- Ik weet niet of ik m'n H10 wel correct afsluit. Want wanneer ik hem opstart krijg ik nooit het schermpje met "Iriver" op :s.
Wanneer ik dus bv. Radio luister, en hem afsluit, en dan weer opstart, dan komt ie meteen terecht op het radio scherm en begint ie te spelen?
is dat normaal, of sluit ik niet correct af?

Alvast bedankt

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2005 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Laatst online: 12:22
Ik ben er nu uit, zat eerst te twijfelen tussen een Creative Zen Micro 5gb en Zen touch 20gb, maar het is nu iets volledig anders, ik ga voor een Iriver. Prachtig design, heb wat filmpjes gezien van het ding in aktie, 5gb is meer dan genoeg voor mij.

Ik denk dat ik em of bij mp3spelers.nl of mp3man.nl bestel.

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 13:43:
heb het vandaag angekregen... en wat een geweldig apparaatje !
't Is veel kleiner dan ik had gedacht.

Maar toch enkele vraagjes:
- Hoe kan ik m'n (per ongeluk) opgenomen Radio-bestandjes verwijderen van m'n MP3-speler? Met IriverPlus? en Hoe dan?
- Hoe kan ik foto's op m'n H10 krijgen? is dat ook met IriverPlus? en hoe moet dat dan?
- Ik weet niet of ik m'n H10 wel correct afsluit. Want wanneer ik hem opstart krijg ik nooit het schermpje met "Iriver" op :s.
Wanneer ik dus bv. Radio luister, en hem afsluit, en dan weer opstart, dan komt ie meteen terecht op het radio scherm en begint ie te spelen?
is dat normaal, of sluit ik niet correct af?

Alvast bedankt
gefeli met je H10 :P

Antwoord op je vragen, genummerd:

1. Met die nieuwste firmware (V2.05) die iriver heeft gereleased kan je opgenomen bestanden gelijk deleten op de H10 zelf; dus het hoeft niet per se met de PC gedaan te worden. Voor instructies, zie release info (ik heb 't nog nooit gebruikt).

2. Foto's krijg je op de H10 d.m.v. de copy-paste methode; dus niet met iriver Plus of WMP10. Kopieer de foto's en plak ze in de folder 'Photo', die staat in de 'Media' folder op de H10 als het goed is, hier kom je binnen via Deze Computer nadat de H10 herkend wordt door je PC. Houd er wel rekening mee dat de .jpg foto's NIET 'progressive' zijn; Progressive JPG plaatjes worden niet gesteund door de H10. (IrFanView is een goed programma om foto's e.d. als niet progressive op te slaan om vervolgens goed te bekijken op de H10)

3. De eerste keer dat je de H10 opstart nadat de batterij leeg is of reset (batterij eruit en weer in), komt het iriver-schermpje tevoorschijn voor een paar seconden. Als je 'm daarna uit doet blijft de H10 in een soort stand-by mode; dus de volgende keer dat je 'm aan doet, wordt hij uit de stand-by mode gehaald en gelijk opgestart met de hoofdmenu (zelfde principe als bij een PC op stand-by mode). Dus er is niks mis met je H10
cypress3d schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 18:20:
Ik ben er nu uit, zat eerst te twijfelen tussen een Creative Zen Micro 5gb en Zen touch 20gb, maar het is nu iets volledig anders, ik ga voor een Iriver. Prachtig design, heb wat filmpjes gezien van het ding in aktie, 5gb is meer dan genoeg voor mij.

goeie keuze _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2005 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al zeker en vast bedankt _/-\o_

Maar, wanneer ik IriverPlus open en op Iriver H10 ga staan, staat er onderaan: Used: 817,68Mb
Free: 3,80 Gb

Klopt dit wel? want 817.68 Mb is toch zeker geen GigaByte? (om dan met de som aan 5Gb te geraken, wat het normale geheugen is...)

Ik heb nog maar 181 liedjes op m'n speler staan, en al een firmware upgrade gedaan (begon trouwens vanzelf)

klopt dit dan?
want nu nog maar 3.80 Gb overhouden is wel heel weinig, niet?

EN=> wanneer ik via "Deze Computer" naar m'n H10 ga (als ie is aangekoppeld) en ik druk rechtermuisklik=> eigenschappen staat er:
Gebruikt: 817 Mb
Vrij : 3,79 Gb

en Capaciteit: 4,64 Gb

ik vind dit toch allemaal een beetje raar :?
Kan er misschien iemand wat uitleg geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Jouw 5GB = 5000MB, dus geen echte 5GB, ook al zeggen ze dat het wel zo is.
5000MB = 5000/1024=4,88GB.
En bij mp3spelers zijn de schijven vaak nog wat kleiner door het formatteren en software eropzetten enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cypress3d schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 18:20:

MP3MAN: Beste thuiswinkel prijs gewonnen..
MP3spelers.nl: niet aangesloten bij thuiswinkelwaarborg, en veel gedoe met RMA..

Mp3man dus ... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 22:51:
Jouw 5GB = 5000MB, dus geen echte 5GB, ook al zeggen ze dat het wel zo is.
5000MB = 5000/1024=4,88GB.
En bij mp3spelers zijn de schijven vaak nog wat kleiner door het formatteren en software eropzetten enzo.
Vind ik eigenlijk wel schandalig :'(

Hoeveel liedjes geraken er dan op (bij jullie)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schandalig? Dat is met alles zo. Ook met harde schijven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ze kunnen beter zeggen dathet een 5000 MB speler is, ipv dat het 5GB is.. Want het is dus niet 5GB, maar 5000 MB, en dat is gewoon wat anders... Nou ja ik voel me niet genept, dat scheelt misschien 2 albums..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Dat is nou eenmaal altijd zo. Bij elke mp3 speler of harde schijf kan je minder gebruiken dan opgegeven, doordat ze zo rekenen. En ach, of je nou 4.88GB of 5GB hebt, zoveel maakt dat toch ook niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817

sander817

iemand een idee wanneer de 6gb leverbaar wordt? mp3man.be heeft geen idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zal niet heel lang meer duren denk ik, omdat hij nu al in Amerika te koop is.. Misschien een paar weken, maanden ?? Ik denk niet dat iemand dat hier met zekerheid kan zeggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, vanmiddag was mijn h10 leeg omdat ik hem aan had laten staan vanochtend |:(
Maar toen ik thuis kwam en hem in de dock stopte miste hij zijn system files? Nu is dat probleem opgelost en zit ik ondertussen met de nieuwste firmware ipv 2.04, maar nu heb ik last van stotteren bij sommige liedjes. Nja meer een soort hele korte ruis, btje lastig uit te leggen. Bij de ene liedje is dit erger dan de andere.. Waar kan die opeens aan liggen? :S

Edit: Ik kan kon mijn post niet editten :? Dus ik doe het even zo.. Ik ben er ondertussen achter dat als ik SRS WOW niet gebruik het probleem weg is, zou een gedeelte van mijn h10 (processing of zo) defect zijn?

Edit2: Op lagere volume lijkt het probleem weg te zijn.. (H10 lager, Z5500 hoger) Waar kan dit aan liggen? :? Ik had eerst nooit zo'n probleem.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2005 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blaat

[ Voor 141% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2005 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-08 12:35
Ik ga ook voor een Iriver H10, na een tijdje twijfelen tussen
de twee Creative's ben ik uiteindelijk op de Iriver uit gekomen , vind het erg cool dat je er plaatjes op kan bekijken, het design spreekt me erg aan, lijkt me gewoon een verdomd tof apparaatje. Het zal in ieder geval mijn eerste MP3 speler worden.

Ik zou em dus ook willen bestellen bij Mp3man,maar de site bestaat niet of zijn ze ermee bezig ofzo? want het werkt in ieder geval niet.

[ Voor 20% gewijzigd door devilsnight op 23-06-2005 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817

sander817

ik lees ook dat bijsommige de accu slechts 2 uur meegaat..das wel erg weinig
hoe lang gaat die accu in werkelijkheid mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Bij mij gaat de accu zo'n 10 uur mee (met aangepaste EQ), lang zat dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag:

Ik ben van plan deze mp3 speler te gaan kopen, ik kan alleen nergens iets vinden over de doorspoelsnelheid ervan. Met grote bestanden is het nogal vervelend als het 5 minuten duurt voordat je een uurtje verder bent gespoeld, zoals bij mijn oude flash speler. Hoe zit dat bij de h10? Ik weet dat het bij de ipod aardig rap gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 14:04:
Even een vraag:

Ik ben van plan deze mp3 speler te gaan kopen, ik kan alleen nergens iets vinden over de doorspoelsnelheid ervan. Met grote bestanden is het nogal vervelend als het 5 minuten duurt voordat je een uurtje verder bent gespoeld, zoals bij mijn oude flash speler. Hoe zit dat bij de h10? Ik weet dat het bij de ipod aardig rap gaat.
De doorspoelsnelheid kan je zelf instellen bij opties op de H10. Je kan kiezen uit 4 snelheden; 1x, 2x, 4x, 6x. Op de snelste stand skipt ie ongeveer 30 seconden per seconde dat je het knopje ingedrukt houdt. Om een uurtje vooruit te spoelen, duurt het dus ca. 2min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:58

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 15:39:
Nou, ze kunnen beter zeggen dathet een 5000 MB speler is, ipv dat het 5GB is.. Want het is dus niet 5GB, maar 5000 MB, en dat is gewoon wat anders... Nou ja ik voel me niet genept, dat scheelt misschien 2 albums..
ze zeggen ook op de doos:
5 GB*
*1 GB = 1.000.000.000 bytes

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry
  • Laatst online: 11-09 14:33

Impry

Rallymedia.nl

Is er al een topic/onderdeel voor de U10?

U10

Main Features
Video playable
Available in 512MB, 1GB
Built-in Lithium Polymer Battery
Supports MPEG4, Macromedia Flash Lite 1.1, TXT, JPEG
Supports MP3, WMA, ASF, OGG (Up to Q10)
2.2" 265K Color QVGA TFT-LCD
New iRiver D-Click System for navigation
FM Radio, Voice Recording, Photo album, Text viewer, Direct encoding (only with cradle) Remote control, Playable Games

Hier staat de U10 in z'n cradle:
Afbeeldingslocatie: http://www.misticriver.net/photos/albums/userpics/22000/clip_image004.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.misticriver.net/photos/albums/userpics/22000/u10.jpg

En hier niet:
Afbeeldingslocatie: http://club.iriver.co.kr/down/freeboard/u10(1).jpg

Hij krijgt ook een wireless afstandbediening.

€ 235,- voor de 512MB
€ 278,- voor de 1Gig met huidige koers.

Zeker mooi dingetje, maar vind het wel beetje weinig geheugen voor o.a. video's

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Ik heb een Iriver H10 5gb in m'n bezit nu. Mediamarkt te Groningen had nog de grijze liggen, ik wou inprincipe voor de blauwe gaan maar ik had zoiets van "ach,het enige verschil is de kleur, en als puntje bij paaltje komt dan let je er niet eens op,uiteindelijk draait het maar om een ding en dat is hoe het dingetje zelf is. plus dat als ik em bij mp3spelers.nl of mp3man.nl had moeten bestellen was het al duurder geweest,want bij de MM heb ik em voor 228 euro. Ding ziet er echt tof uit en is een fractie groter dan mijn Sonyerricson T10 mobiel

Ik verwacht (is meestal zo) dat de bijgeleverde oordopjes niet geweldig zullen zijn, maar dat merk ik straks vanzelf wel, als dat 't geval is, welke oordopjes (moet echt niet zo'n grote koptelefoon hebben)zijn echt het beste voor de H10?

Goed, dan ga ik nu maar eens beginnen aan m'n nieuwe gadget in m'n (gelukkig) vrij koele woonkamer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

devilsnight schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 13:50:als dat 't geval is, welke oordopjes (moet echt niet zo'n grote koptelefoon hebben)zijn echt het beste voor de H10?
Wat zijn goede oordopjes? Deel 5 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devilsnight schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 13:50:
Ik heb een Iriver H10 5gb in m'n bezit nu. Mediamarkt te Groningen had nog de grijze liggen, ik wou inprincipe voor de blauwe gaan maar ik had zoiets van "ach,het enige verschil is de kleur, en als puntje bij paaltje komt dan let je er niet eens op,uiteindelijk draait het maar om een ding en dat is hoe het dingetje zelf is. plus dat als ik em bij mp3spelers.nl of mp3man.nl had moeten bestellen was het al duurder geweest,want bij de MM heb ik em voor 228 euro. Ding ziet er echt tof uit en is een fractie groter dan mijn Sonyerricson T10 mobiel

Ik verwacht (is meestal zo) dat de bijgeleverde oordopjes niet geweldig zullen zijn, maar dat merk ik straks vanzelf wel, als dat 't geval is, welke oordopjes (moet echt niet zo'n grote koptelefoon hebben)zijn echt het beste voor de H10?

Goed, dan ga ik nu maar eens beginnen aan m'n nieuwe gadget in m'n (gelukkig) vrij koele woonkamer :)
Ik heb zelf de Sennheiser MX500, opzich leuke oordopjes, zijn niet zo heel duur. Zoiezo is de Sennheiser MX-serie wel vrij goed, maar bijgeleverd zijn de MX400 die opzich net zo goed klinken als de 500 serie dus bijgeleverde zijn kwalitatief goed.. Wil je echt iets beters, neem dan bv in-ears, lees de topicstart van bovengenoemd topic maar ff door..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Prachtig apparaatje zeg, de hele middag een beetje mee lopen klooien. Ik moet ook zeggen dat die sound recorder VERDOMD goed is zeg, dat ding neemt echt elk stukje geluid op. Ik had m'n franse bulldog naast me liggen, die lag heerlijk te knorren/snurken..en heb dat opgenomen...klonk echt superhelder, waar ik dus nu benieuwd naar ben is..als ik naar een concert zou gaan en het zou opnemen, hoe 't zou klinken. Ik ga nu zodirect eens kijken naar die software , ik wil graag alle mp3's in genre/titel/artiest etc..hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devilsnight schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 17:17:
Prachtig apparaatje zeg, de hele middag een beetje mee lopen klooien. Ik moet ook zeggen dat die sound recorder VERDOMD goed is zeg, dat ding neemt echt elk stukje geluid op. Ik had m'n franse bulldog naast me liggen, die lag heerlijk te knorren/snurken..en heb dat opgenomen...klonk echt superhelder, waar ik dus nu benieuwd naar ben is..als ik naar een concert zou gaan en het zou opnemen, hoe 't zou klinken. Ik ga nu zodirect eens kijken naar die software , ik wil graag alle mp3's in genre/titel/artiest etc..hebben.
Die software lijkt nergens op, dat kan ik je zo wel vertellen.. En als je op genre/titel/artiest etc.. wil sorteren moet je zorgen dat je ID-tags goed zijn.. Als je in WMP of Winamp alles goed gesorteerd hebt, komt het op je mp3speler ook goed.. Als dat niet het geval is, moet je zorge dat alles wel goed komt, dat zoekt makkelijker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Hmmm, bijna elk nummer op mijn PC heeft

01-artiest naam-titel
02-etc..etc..

zo neemt de H10 het ook over?

En ik kan me herinneren toen ik een filmpje zag van de H10 dat ik "games' zag, of heb ik het nu verkeerd gezien? Wat zijn die twee dingen bij services? Audible en Audiofeast....

Enige wat ik een beetje minder vind is dat wanneer je door nummers heen-skipt dat het eventjes duurt voordat ie met het volgende nummer begint.

[ Voor 73% gewijzigd door devilsnight op 24-06-2005 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lan Mandragoran
  • Laatst online: 28-08 16:31
Ik heb er ook een gekocht vanmiddag! Ben m nu aan het opladen, hoelang duurt dat eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Opladen? Geen idee eigenlijk...ik heb vanmiddag de adapter er een tijdje ingehad terwijl ik met de H10 wat klooide en nu ligt ie gewoon met de batterij in de achterkant naast me...werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky
  • Laatst online: 06-08 16:44

cky

ondersteunt deze gapless?

ziet hij mappen?

batterij duur werkelijk langer dan 9 uur?

soorry, als deze vragen eerder zijn gesteld

gappless bijna dus, lees ik net
mappen dus niet alleen op tag
batterij duur, alleen goed met andere duurdere batterij,, nevermind dus :P

[ Voor 35% gewijzigd door cky op 25-06-2005 02:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Wat betekent gapless precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ff zoeken met Google, eerste hit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lan Mandragoran
wat een geweldig apparaatje zeg, net uitgebreid getest. Wat ik wel jammer vind is dat je niet meer info van de mp3 krijgt te zien als je die afspeelt, zoals het album en de bitrate. Ook vind ik het maximale volume niet al te hard.. voor de rest ben ik dik tevreden. Kunnen die punten mogelijk nog aangepast worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cky schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 02:18:
ondersteunt deze gapless?

ziet hij mappen?

batterij duur werkelijk langer dan 9 uur?

soorry, als deze vragen eerder zijn gesteld

gappless bijna dus, lees ik net
mappen dus niet alleen op tag
batterij duur, alleen goed met andere duurdere batterij,, nevermind dus :P
mappen wel ;)
batterijduur = goed.. (gewoon normaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Wat is er trouwens zo slecht aan IRiver Plus? Het is lekker gebruiksvriendelijk vind ik juist. Een playlist toevoegen is echt zo gebeurd, ik kon de firmware van de H10 perfect ermee upgraden, het werkt prima hier hoor...waarom de kritiek op Iriver plus?

Nog even iets, het is niet mogelijk mp3s,txt,jpgs in de H10 zelf te verwijderen? In de readme van de firmware upgrade las ik iets over dat je files kon deleten met de select knop maar het is mij nog niet gelukt...

[ Voor 17% gewijzigd door devilsnight op 25-06-2005 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devilsnight schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 16:31:
Wat is er trouwens zo slecht aan IRiver Plus? Het is lekker gebruiksvriendelijk vind ik juist. Een playlist toevoegen is echt zo gebeurd, ik kon de firmware van de H10 perfect ermee upgraden, het werkt prima hier hoor...waarom de kritiek op Iriver plus?
Mijn persoonlijke kritiek is dat er stukken betere/mooiere programma's zijn, zoals Windows Media Player en Winamp. Die programma's draaien al langer mee, en hebben meer ervaring..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Ja dat ben ik met je eens...heb 't net met Windows Media player geprobeerd en dat gaat inderdaad een stuk beter en vooral vlotter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox

RedFox

Heb je een OV ofzo?

devilsnight schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 16:31:
het voelt zo lomp en langzaam aan, lijkt wel op itunes :|

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedFox schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 20:02:
[...]

het voelt zo lomp en langzaam aan, lijkt wel op itunes :|
offtopic:
Niks mis met iTunes, da's een slim programma..

En nu weer ontopic!!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2005 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Nou ja wat belachelijk..net werkte het nog perfect. Nu zegt Windows Media player ineens dat er geen device detected is, alles is goed aangesloten..wat verdomme nu weer dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox

RedFox

Heb je een OV ofzo?

devilsnight schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 20:56:
Nou ja wat belachelijk..net werkte het nog perfect. Nu zegt Windows Media player ineens dat er geen device detected is, alles is goed aangesloten..wat verdomme nu weer dan.
staat ie wel aan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
De H10 zelf staat aan natuurlijk ja, blauwe pijl met "USB CONNECTED" op het schermpje..in windows kan ik prima door de H10 browsen maar in WMP wordt ie niet gevonden, terwijl het net nog wel werkte.
Ik heb weliswaar Iriver Plus geuninstalled,maar dat moet toch helemaal geen donder uitmaken?
WMP is eigen programma...heeft Iriver plus toch niks mee te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Volgens mij moet je daarvoor wel iRiver Plus hebben inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Ja klopt....ik heb eerder in de avond Plus er weer opgezet en ineens detecteerde WMP de speler weer. Nou ja....dan Iriver plus er maar op laten staan dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat de H10 problemen heeft met het afspelen van bestanden langer dan een half uur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 16:47:
Klopt het dat de H10 problemen heeft met het afspelen van bestanden langer dan een half uur?
Ik heb geen nummers van langer dan een half uur dus ik kan je vraag ook niet echt beantwoorden. Maar ik zie geen reden waarom de H10 ze niet kan afspelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 19:05:
[...]

Ik heb geen nummers van langer dan een half uur dus ik kan je vraag ook niet echt beantwoorden. Maar ik zie geen reden waarom de H10 ze niet kan afspelen..
Een tijdje geleden heb ik dat gehoord van enkele mensen... aangezien de mensen hier zo'n H10 hebben dacht ik het even te controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pegasus81
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-08 19:56

Pegasus81

Group: Infinity

Impry schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 08:05:
Is er al een topic/onderdeel voor de U10?
Ja die is er al:

[rml][ MP3] Iriver U10,[/rml]

System info: Abit KG7-Raid, AMD Athlon XP 1800+@1900+, 512 Mb DDR ram, Radeon 8500LE, 2x40Gb Maxtor 7.2k + 1x 100Gb Maxtor 5.4k, 24x Plextor CdWiter, 16x Pioneer DVD, 3.5" Floppy, SB Audigy, 10/100 noname network, Iiyama Vision Master 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lan Mandragoran
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 16:47:
Bij mij speelt hij dat gewoon af hoor :P

hoe kom je daar nou weer bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spitie
  • Niet online

Spitie

Ondertitel

Weet iemand wanneer de 20gb versie in nl leverbaar wordt?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devilsnight schreef op zondag 26 juni 2005 @ 00:30:
Ja klopt....ik heb eerder in de avond Plus er weer opgezet en ineens detecteerde WMP de speler weer. Nou ja....dan Iriver plus er maar op laten staan dan.
Bij mij was het zo dat ik eerst 1 liedje erop moest zetten met iriverplus, en dat ie daarna ook herkent werd door MediaPlayer. Misschien dat iriverplus hem dan een databasestructuur meegeeft, die WMP herkent, en die er eerst niet op stond..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spittie_nl schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 14:44:
Weet iemand wanneer de 20gb versie in nl leverbaar wordt?
If not... hoe zit je met garantie als je die H10 20GB uit amerika haalt?

Damn, de H320 en de H10 20GB zijn in amerika gewoon even duur :) De overweging Specs tegen Looks en gebruiksgemak is wel moeilijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan er iemand uitleggen hoe je moet werken met WMP en de H10?
Of is het zo simpel dat het zichzelf wel uitwijst?

En is het dan nodig om alle liedjes op je computer te laten staan (als je dan met WMP werkt)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Je kunt em syncen met WMP, dat staat wel ergens bij die tabjes aan de zijkant.
Ja, het is dus heel simpel.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Let op:
Dit topic is enkel bestemd voor ervaringen of vragen naar ervaringen. Heb je een probleem waar je niet uit komt, open dan een nieuw topic.
Zie ook Invulling en behandeling Grote Topics aangepast