Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huig
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-09 22:54

Huig

Merino Fanatic

mja, de opvolger, de e10 komt er al aan. Deze kan video's afspelen, maar heeft echter een 6 GB microdrive. Ik denk dat er in de toekomst wel een 20 GB versie van komt, maar ik vind het design zowiezo niet mooi. Ik wilde de h10 eerst ook, nog voor mn vakantie, maar aangezien ik denk dat dat niet meer haalbaar is wordt het voor mij een cowon x5l of een vision M, enige nadeel is dat die zen zo dik is, en alleen de voorkant zwart is 8)7

5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-09 22:44
We zitten al weer aan de 1000 posts, dus wie heeft zin een begin te maken voor een nieuw deel? :) Dit mag natuurlijk ook wat worden over iRiver's nieuwe HHD spelers zodat het topic langzaam over kan gaan naar o.a. de E10.

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mp3shop.nl is de H10 20Gb nooit meer leverbaar, Progress Automatisering Hengelo heeft hem ook uit het assortiment gehaald. Dat wordt zoeken naar een andere...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HovaCarlito
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 31-08 13:23
Weet iemand een alternatief voor de H10? Ik vond de H10 prachtig, en eigenlijk zit ik niet te wachten op de E10 (ik hoef geen video's af te spelen). Maar nu deze uit productie is gehaald heb ik geen mp3speler-of-choice meer. Dus, heeft iemand nog een ideetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Nu online

Piggen

Lekker bakkie

Bij MMport staat hij in ieder geval nog als leverbaar. Anders lijkt me de Creative Zen Micro Photo een goed alternatief qua geluid, functies en opslagruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• terb
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14:02
Hallo,

Ik heb zojuist de h10 (6gb) gehaald voor 150 euro. Ik had van te voren tot blz 25 van dit topic gelezen. Alleen ik heb een vraag die ik nog niet heb kunnen vinden. Is er al een oplossing om hem uit te schakelen zonder dat hij in stand-by gaat (en zonder de batterij eruit te hoeven halen)

Geert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brotherlouie99
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-12-2020
Zojuist de 20 gb versie besteld voor 130 euro! :-)

Ik zie net pas dat ie groter is dan 5/6 gb versie. Is ie wel lekker in de hand te houden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou ik mogen vragen waar je de 20gb voor 130 euro haalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brotherlouie99
Verwijderd schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 00:46:
zou ik mogen vragen waar je de 20gb voor 130 euro haalt?
Sure, via Ebay.

En via deze shop: http://search.ebay.nl/_W0QQsassZyoelectronicsQQhtZ-1

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:12
Ik neem aan dat je op de hoogte bent van het feit dat dat allemaal "refurbished" artikelen zijn. Wat zoveel inhoudt als "vervangen en gerepareerde producten"...schade modelletjes dus

PSN: Sluuz

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dat zijn geen schademodellen. Het zijn gewoon modellen die samengesteld zijn uit onderdelen die nog bruikbaar waren uit kapotte apparaten. Die dingen werken prima, alleen met de garantie moet je niet veel verwachten.

• Piggen
  • Nu online

Piggen

Lekker bakkie

Die 20GB daar is gewoon nieuw. Houd er alleen wel rekening mee dat je voor garantie niet bij iriver Europe aan kunt kloppen.

Refurbished betekent gewoon dat de speler door de fabrikant in nieuwstaat is gebracht. Zo goed als nieuw dus. Dus absoluut geen schadegevalletjes.

edit:
Crap

[ Voor 3% gewijzigd door Piggen op 31-08-2006 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de waaghalzen onder ons; rockbox voor de H10 begint nu serieuse vormen aan te nemen. Ik draai al bijna een week CVS builds en elke dag word er wel weer iets verbeterd! Momenteel draait rockbox en er is geluid. Alles is nog vrij minimaal; zo werken usb ondersteuning niet en werkt de omhoog toets nog niet (alleen naar beneden) verder kan er nog niet door geboot worden naar de Iriver firmware.

meer info: http://www.rockbox.org/twiki/bin/view/Main/IriverH10Port

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brotherlouie99
Ik heb een probleem met nummers overzetten (20 gb versie)

Ik heb er ook zoals velen WM 10 bijgekregen. Gisteravond synchroniseerde ik zonder problemen en nu loopt ie om de haverklap vast zodat ik m;n Iriver moet resetten.

Dit heb ik nu al tig keer moeten doen (ook syncen middels WM 10 werkt niet).

Ik heb firmware 2.51 erop.

Iemand een idee?

• WoBaDijk
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-01 21:20

WoBaDijk

Aapje

Weet iemand waar ik de H10 20GB zou kunnen kopen?

Ik heb me helemaal gek gezocht, maar kan hem nergens in een nederlandse shop vinden :(

Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Nu online

Piggen

Lekker bakkie

Ik neem aan dat je de 20GB bedoelt, want de 10GB bestaat niet en is dus logischerwijs niet te vinden.
Die 20GB wordt ook al een tijdje niet meer gemaakt. Ik heb hem ook zo snel niet kunnen vinden ergens. Ik denk dat je op de tweedehands-toer zult moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-01 21:20

WoBaDijk

Aapje

Ik bedoel idd de 20GB versie.

Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:29
Even een kickje. Ik zit namelijk met het volgende probleem. Ik ben nu inmiddels 1,5 jaar in het bezit van mijn H10 5GB Grey. Sinds afgelopen week vertoond hij soms spontaan een wit beeld. Hij reageert dan nergens meer op en je kan hem alleen uitzetten door de batterij los te trekken.

In het begin was er niets aan de hand, nu is echt mijn hele album list verknald en staan er chinese tekens. Als ik dan op een album druk blijft hij hangen..

Ik heb hem nog niet geformateerd, dat moet ik nog even proberen. Maar is dit een bekend probleem? Of begint hij toch de geest te geven?

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ook een beetje aan het kijken voor een nieuwe speler (mijn iPod 3G accu takelt steeds sneller af), maar de H10 gaat dus uit productie :/. Zijn er hier al mensen die ervaring hebben met de E10? Op de Japanse/Koreaanse iRiver sites staat de H10 ook al bij old models en de E10 is blijkbaar de vervanger. Wel jammer dat die weer een stuk duurder wordt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonD
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-09 09:43
Ophidian schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 20:17:
Even een kickje. Ik zit namelijk met het volgende probleem. Ik ben nu inmiddels 1,5 jaar in het bezit van mijn H10 5GB Grey. Sinds afgelopen week vertoond hij soms spontaan een wit beeld. Hij reageert dan nergens meer op en je kan hem alleen uitzetten door de batterij los te trekken.

In het begin was er niets aan de hand, nu is echt mijn hele album list verknald en staan er chinese tekens. Als ik dan op een album druk blijft hij hangen..

Ik heb hem nog niet geformateerd, dat moet ik nog even proberen. Maar is dit een bekend probleem? Of begint hij toch de geest te geven?
Dit heb ik ruim een jaar geleden eens gehad. Toen kon ik alleen nog afspelen via de browser. Nadat ik hem aan de pc had gehangen en geformateerd en opnieuw gevuld had met IriverPlus deed ie het weer super, tot op de dag van vandaag :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Laatst online: 15:29
DonD schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 17:20:
[...]

Dit heb ik ruim een jaar geleden eens gehad. Toen kon ik alleen nog afspelen via de browser. Nadat ik hem aan de pc had gehangen en geformateerd en opnieuw gevuld had met IriverPlus deed ie het weer super, tot op de dag van vandaag :) !
Vandaag had ik weer het zelfde fenomeen. Dit keer niet met chinese tekens, maar gewoon met stukken van titels van liedjes! Toen ik hem daarna aanzette ging de backlight niet meer aan, ook niet onder de opties. Toen ik batterij er opnieuw ingezet had, toen pas deed hij het weer. Is hij toch aan het doodgaan?

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ops. verkeerde topic

[ Voor 104% gewijzigd door Paquito op 19-03-2007 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
H10 =! H100 :)
Je moet in [HDD] iRiver H1xx-serie, deel 5 zijn. Volgens mij is die hdd trouwens gewoon te vervangen. Afaik zijn er trouwens tutorials over te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karel1
  • Niet online
Wie heeft er een aansluitssnoertje over bijvoorbeeld omdat je de H10 niet meer hebt, of omdat ie definitief de geest heeft gegeven? Ik ben op zoek naar dat kabeltje met aan 1 kant de brede stekker die de H10 ingaat met dat korte kabeltje voor de oplader en aan de andere kant een USB stekker. Ik heb er graag 5 euro + verzendkosten voor over. Laat het hier even weten. Bedankt alvast.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Let op:
Dit topic is enkel bestemd voor ervaringen of vragen naar ervaringen. Heb je een probleem waar je niet uit komt, open dan een nieuw topic.
Zie ook Invulling en behandeling Grote Topics aangepast