5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP
Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine
Verwijderd
Ik heb zojuist de h10 (6gb) gehaald voor 150 euro. Ik had van te voren tot blz 25 van dit topic gelezen. Alleen ik heb een vraag die ik nog niet heb kunnen vinden. Is er al een oplossing om hem uit te schakelen zonder dat hij in stand-by gaat (en zonder de batterij eruit te hoeven halen)
Geert.
Ik zie net pas dat ie groter is dan 5/6 gb versie. Is ie wel lekker in de hand te houden??
Sure, via Ebay.Verwijderd schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 00:46:
zou ik mogen vragen waar je de 20gb voor 130 euro haalt?
En via deze shop: http://search.ebay.nl/_W0QQsassZyoelectronicsQQhtZ-1
PSN: Sluuz
Refurbished betekent gewoon dat de speler door de fabrikant in nieuwstaat is gebracht. Zo goed als nieuw dus. Dus absoluut geen schadegevalletjes.
Crap
[ Voor 3% gewijzigd door Piggen op 31-08-2006 18:11 ]
Verwijderd
meer info: http://www.rockbox.org/twiki/bin/view/Main/IriverH10Port
Ik heb er ook zoals velen WM 10 bijgekregen. Gisteravond synchroniseerde ik zonder problemen en nu loopt ie om de haverklap vast zodat ik m;n Iriver moet resetten.
Dit heb ik nu al tig keer moeten doen (ook syncen middels WM 10 werkt niet).
Ik heb firmware 2.51 erop.
Iemand een idee?
Ik heb me helemaal gek gezocht, maar kan hem nergens in een nederlandse shop vinden
Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |
Die 20GB wordt ook al een tijdje niet meer gemaakt. Ik heb hem ook zo snel niet kunnen vinden ergens. Ik denk dat je op de tweedehands-toer zult moeten gaan.
Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |
In het begin was er niets aan de hand, nu is echt mijn hele album list verknald en staan er chinese tekens. Als ik dan op een album druk blijft hij hangen..
Ik heb hem nog niet geformateerd, dat moet ik nog even proberen. Maar is dit een bekend probleem? Of begint hij toch de geest te geven?
ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR
Verwijderd

Dit heb ik ruim een jaar geleden eens gehad. Toen kon ik alleen nog afspelen via de browser. Nadat ik hem aan de pc had gehangen en geformateerd en opnieuw gevuld had met IriverPlus deed ie het weer super, tot op de dag van vandaagOphidian schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 20:17:
Even een kickje. Ik zit namelijk met het volgende probleem. Ik ben nu inmiddels 1,5 jaar in het bezit van mijn H10 5GB Grey. Sinds afgelopen week vertoond hij soms spontaan een wit beeld. Hij reageert dan nergens meer op en je kan hem alleen uitzetten door de batterij los te trekken.
In het begin was er niets aan de hand, nu is echt mijn hele album list verknald en staan er chinese tekens. Als ik dan op een album druk blijft hij hangen..
Ik heb hem nog niet geformateerd, dat moet ik nog even proberen. Maar is dit een bekend probleem? Of begint hij toch de geest te geven?
Vandaag had ik weer het zelfde fenomeen. Dit keer niet met chinese tekens, maar gewoon met stukken van titels van liedjes! Toen ik hem daarna aanzette ging de backlight niet meer aan, ook niet onder de opties. Toen ik batterij er opnieuw ingezet had, toen pas deed hij het weer. Is hij toch aan het doodgaan?DonD schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 17:20:
[...]
Dit heb ik ruim een jaar geleden eens gehad. Toen kon ik alleen nog afspelen via de browser. Nadat ik hem aan de pc had gehangen en geformateerd en opnieuw gevuld had met IriverPlus deed ie het weer super, tot op de dag van vandaag!
ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR
[ Voor 104% gewijzigd door Paquito op 19-03-2007 20:32 ]
Je moet in [HDD] iRiver H1xx-serie, deel 5 zijn. Volgens mij is die hdd trouwens gewoon te vervangen. Afaik zijn er trouwens tutorials over te vinden.
Dit topic is enkel bestemd voor ervaringen of vragen naar ervaringen. Heb je een probleem waar je niet uit komt, open dan een nieuw topic.
Zie ook Invulling en behandeling Grote Topics aangepast