Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:48
[center]iRiver H10

Alweer krijgt de iPod Mini er concurrentie bij... net alsof dat de standaard is :+

iRiver heeft een nieuwe soort speler opgenomen in zijn assortiment; de H10 en idd de H10 'zou' je kunnen vergelijken met een iPod Mini of de kleine Creative Zen. Maar dat doen we dus niet
Het is een iRiver; het merk staat voor kwaliteit (product zelf), geluidskwaliteit, betrouwbaarheid, goede support en veel kennis en ervaring door jaren in the MP3 speler business te zitten...

Een paar specs wat ik bij elkaar geschraapt heb:
- 5GB aan opslagcapaciteit
- 95 x 55 x 15 mm (lxbxh)
- 96.2 gram
- 1.5" kleurenscherm
- 12 uur batterijduur MAAR je kan de batterijduur verlengen door batterijen te vervangen
- firmware up te graden (niet bevestigt maar iRiver kennende...)
- USB 2.0 (USB 1.1 backwards compatible)
- voicerecorder
- fotoalbum
- e-book functie
- UMS
- line in / line out
- FM tuner & FM recording
- vier verschillende kleuren (rood, blauw, zilver en grijs)
- touchpad besturing
- opladen accu of via AC adapter of via USB

Links:
- http://www.iriver.com (staat nu nog geen info op over de H10)
- http://www.misticriver.net
- http://club.iriver.co.kr
- http://www.dapreview.com

wat vinden jullie ervan? ik vinden deze schitterend; als ik geen H120 had dan was deze van mij...

[ Voor 25% gewijzigd door NoTimeRemains op 20-01-2005 10:37 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ziet er zeker mooi uit! :)
De batterij die je er zelf af kunt halen is een voordeel. Hij is vrij klein en heeft een kleurenschermpje :)
Nadeel is wel dat je de muziek mbv software op de speler moet zetten en dat niet kunt doen door te draggen en te droppen.

Trouwens, hier staan 2 verschillende spelers. Eentje is echt superklein! Er wordt gezegd dat deze kleinere speler een harde schijf van 2gb zal hebben.
Heeft iemand hier misschien wat meer info over? :)

EDIT: ow ik weet het al. De kleine gaat de F10 heten en zal in 1&2 gb te krijgen zijn. Daarnaast is er ook nog een grotere H20 die over 20 gig capaciteit bezit.

Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/av/docs/20041217/iriv1_21.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/av/docs/20041217/iriv1_09.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Snoop op 22-12-2004 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:52
Wordt .ogg ondersteund?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:48
Heb ik niet in de lijst zien staan; waarschijnlijk na een firmware update wel

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132657

weet iemand wanneer deze mp3speler in nederland komt, en hoe duur??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127970

volgens mp3spelers.nl kost hij adviesprijs 299,- euro en zal deze eind januari leverbaar zijn in 4 kleuren. Persoonlijk vind ik hem niet zo mooi maar ik denk dat het wel een hele goede speler zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Ik vind hem er juist best mooi uitzien en hij heeft erg veel functies. Vooral de user replaceable batterij is erg handig en hij heeft een mooi kleurenschermpje. Hier zijn nog wat filmpjes van Mistic River (oa eentje waarop de H10 vergeleken wordt met de H300)
http://club.iriver.co.kr/data/review/kodohy/h10/h10.wmv
http://club.iriver.co.kr/data/review/kodohy/h10/h320h10.wmv
http://club.iriver.co.kr/data/review/kodohy/h10/h10-use.wmv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15:39

steveman

Comfortabel ten onder

Erm? Waarom zouden we hem niet met de ipod of Zen Micro vergelijken?

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

RedFox

Heb je een OV ofzo?

oh my god, wie heeft dit ding ontworpen? Ben een fan van iriver (mn 390T is helaas kapot gegaan en heb nu een sony gekregen als vervanging ;( ), maar deze vind ik gewoon lelijk. Ze hadden voor concurrentie kunnen zogen, maar hiermee? ik weet het niet....

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
RedFox schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 18:47:
oh my god, wie heeft dit ding ontworpen? Ben een fan van iriver (mn 390T is helaas kapot gegaan en heb nu een sony gekregen als vervanging ;( ), maar deze vind ik gewoon lelijk. Ze hadden voor concurrentie kunnen zogen, maar hiermee? ik weet het niet....
Hm, dan is mijn smaak dus totaal tegenovergesteld :P
Ik vond die oude modellen van iRiver juist lelijk. Van de flashspelers maar vooral van de HDspelers :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik vind dit wel een van de mooiste spelers die iRiver gemaakt heeft :9~
De flash spelers waren best mooi (ik had ook een 390T, super ding) de H3x0 serie was ook mooi, maar iets te dik, en van de H1x0 vond ik de kleuren niet echt mooi.

Wat mij betreft gaat iRiver de goeie kant op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

is het zo dat mp3spelers.nl spelers verkoopt met een prijs, die lager is dan de adviesprijs?? als deze speler 299 euro kost, heb je voor 30 euro meer 20 GB van iriver ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39835

Jeetje wat een mooi ding zeg! Die ipod mini verbleekt er gewoon bij :P

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 39835 op 16-01-2005 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drosera
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:13
bwa, mij zegt ie toch niet zo veel. Vind de ipod mini mooier. Veel strakker. I-river stapt bij deze speler volgens laatste berichten trouwens af van hun gewone plugandplay, dus liedjes overzetten zal ook via hun software moeten. (www.dapreview voor meer info)
Plus, adviesprijs van 299 betekent al gauw winkelprijs van 270 (denk ik), dus 20€ meer dan de micro. En bij die laatste kreeg je nog een extra batterij. De iRiver zal dus wel (zoals meestal) niet de goedkoopste zijn.

Kortom, ik ben nog niet overtuigd of deze speler wel even succesvol gaat zijn als de rest.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-05 20:27
omfg.. wat heeft dat ding een lange opstarttijd. Ik vind mn h120 er al lang overdoen maar deze doet er nog langer over...(of ben ik nou aan t miereneuken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Drosera schreef op zondag 16 januari 2005 @ 10:16:
I-river stapt bij deze speler volgens laatste berichten trouwens af van hun gewone plugandplay, dus liedjes overzetten zal ook via hun software moeten. (www.dapreview voor meer info)
Op misticriver zeggen ze dat je alleen de software hoeft te gebruiken wanneer je gebruik wilt maken van de id3 tags, dus zoeken op artiest, album etc. Als je het gewoon zoals op je pc wilt hebben, via de browser, dan kun je ze gewoon drag&droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je kunt je batterijduur verlengen, staat op de site van iRiver America. Maar met wat voor batterijen doe je dat?? Er passen vast geen AA-batterijen in zo'n platte speler..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Anoniem: 132657 schreef op maandag 17 januari 2005 @ 18:36:
Je kunt je batterijduur verlengen, staat op de site van iRiver America. Maar met wat voor batterijen doe je dat?? Er passen vast geen AA-batterijen in zo'n platte speler..
Door een andere batterij erbij te kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117978

Over een eventuele H20 van 20 gig kan ik overigens niets vinden. Er is wel een waterdichte H20 speler van Iriver, maar dat is een flashspeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wutroe
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:43
Anoniem: 117978 schreef op maandag 17 januari 2005 @ 21:24:
Over een eventuele H20 van 20 gig kan ik overigens niets vinden. Er is wel een waterdichte H20 speler van Iriver, maar dat is een flashspeler.
Eerste 20GB flash-speler 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

_RoD_ schreef op maandag 17 januari 2005 @ 21:11:
[...]

Door een andere batterij erbij te kopen :P
jaaa.. maar wat voor batterij moet daarin?? het zou kunnen dat daar alleen speciale dure iriver batterijen inkunnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Anoniem: 132657 schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 15:27:
[...]

jaaa.. maar wat voor batterij moet daarin?? het zou kunnen dat daar alleen speciale dure iriver batterijen inkunnen...
Dat IS ook zo :P
Mocht je je batterijduur willen "verlengen" zoals ze dat zo mooi zeggen, dan zul je er een dure batterij van iRiver zelf bij moeten kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kan deze gapless spelen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
http://www.misticriver.net/boards/showthread.php?t=9884
Hier staan wat feiten iemand uit Korea die de H10 heeft kunnen testen en hem in zijn bezit heeft.
Near Gapless playback!! (very early testing but on two live concerts I've listened to using LAME mp3's the gap is almost non-existent) must turn off "fade in"
Dus bijna gapless playback :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Anoniem: 127970 schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 19:01:
volgens mp3spelers.nl kost hij adviesprijs 299,- euro en zal deze eind januari leverbaar zijn in 4 kleuren. Persoonlijk vind ik hem niet zo mooi maar ik denk dat het wel een hele goede speler zal zijn.
Hopelijk komt hij volgende week uit! Kan niet wachten! :9
Alleen de prijs zal eigenlijk nog een paar tientjes omlaag moeten gaan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Motorola_V600 schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 21:26:
[...]

Hopelijk komt hij volgende week uit! Kan niet wachten! :9
Alleen de prijs zal eigenlijk nog een paar tientjes omlaag moeten gaan :/
Mp3spelers.nl is nooit de goedkoopste.. ff wachten en hij verschijnt wel bij andere winkels voor een wat schappelijker prijsje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
_RoD_ schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 21:34:
[...]

Mp3spelers.nl is nooit de goedkoopste.. ff wachten en hij verschijnt wel bij andere winkels voor een wat schappelijker prijsje :)
Ja idd, dat is eigenlijk ook wel het beste... GEDULD is een schone zaak :P
Maar is het niet zo dat wanneer je zoiets meldt aan mp3spelers.nl (dat hij ergens anders goedkoper is), dat ze dan ook omlaag met de prijs gaan?

[ Voor 4% gewijzigd door Snoop op 20-01-2005 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Motorola_V600 schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 21:57:
[...]

Ja idd, dat is eigenlijk ook wel het beste... GEDULD is een schone zaak :P
Maar is het niet zo dat wanneer je zoiets meldt aan mp3spelers.nl (dat hij ergens anders goedkoper is), dat ze dan ook omlaag met de prijs gaan?
Heb er niks over gehoord, zou kunnen als je het vriendelijk vraagt :P
Je kunt ook gewoon naar een andere goedkope webshop gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134994

hoe bedien je hem dan eigenlijk
je hebt 2 knoppen op voorkant en en zo'n strip
zitten er dan ook knopjes op de zijkant,zo ja:welke dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drosera
hij staat hier te koop voor 270€ http://www.mp3-player.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoeveel komt daar nog bij als je hem naar Nederland wilt laten overkomen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drosera
Dat staat op de site hoor ;)

Dacht dat het max iets van een 20€ was, maar kan me ook vergissen. Je moet maar eens lezen. Maar ieg, als je en de h10 en nog een paar prulletjes besteldt zal je wel uit de kosten geraken... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126864

299,- euro is ook maar een adviesprijs denk ik...zal wel ongeveer 269,- of 279,- euro worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134081

Check this out: http://www.iriverhk.com/c...l.asp?id=524131&RoomID=11 allemaal foto's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74251

Aah coole foto's :)
Ik ga er zeker 1 halen!
Nu nog ff beslissen welke kleur...rood of wit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43366

http://www.mp3spelers.nl/?produkt&hcat=4&id=279

De richtprijs is nu dus nog 274...

Ach ja, ik heb net de H120 aangeschaft...komt deze week :)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 43366 op 25-01-2005 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jeetje wat een mooi ding. Ik heb twee jaar geleden de H100 gekocht voor 450 € (hij was toen net uit), ben er nog steeds zeer tevreden mee, vooral vanwege geluidskwaliteit, optische uitgang, en batterijduur, maar ik vind hem net iets te groot. Dit spelertje zou ideaal zijn. Vooral die makkelijk te vervangen batterij is een hele slimme zet! En hij ziet er ook nog eens :9 uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43366

Anoniem: 39835 schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 13:00:
Vooral die makkelijk te vervangen batterij is een hele slimme zet!
Kan ik hier uit opmaken dat de batterij van de H1XX serie dus wel te vervangen is? Al is het een stuk moeilijker? Zoals ik begreep gaat de batterij namelijk na een "tijdje" op?

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 43366 op 25-01-2005 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jah die kun je ook gewoon vervangen, hetzij wat minder makkelijk: vb http://www.dapstore.com/pi1104869884.htm?categoryId=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:56

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
ik vind hem er wel vet uitzien :D, hij lijkt een beetje op de 'oude' gameboy color :P haha... maar dan zonder de vierpuntsdruktoets :D...
ik heb zelf de iFP-795 en dat vind ik echt een superding :), kwa kwaliteit zal deze niet slechter zijn neem ik aan :D?

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Hij gaat nu dus bijna uitkomen :) Ben zeer benieuwd! Nu moet de prijs nog ietsjes zakken, maar dat verwacht ik wel, want zo'n adviesprijs is meestal wat ruim aangenomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

BiG-GuY schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 13:22:
ik vind hem er wel vet uitzien :D, hij lijkt een beetje op de 'oude' gameboy color :P haha... maar dan zonder de vierpuntsdruktoets :D...
ik heb zelf de iFP-795 en dat vind ik echt een superding :), kwa kwaliteit zal deze niet slechter zijn neem ik aan :D?
Nee hoor, de H10 heeft alleen wat meer functies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik hoop dat ik hem met een maand in huis heb, ik heb een kennis in Ny die hem meeneemt voor me... Ik had eerst de Olympus m:robe 100 besteld, maar dit weer gecancelled, omdat deze me veel beter lijkt... De looks mogen er ook wel zijn, maar de m:robe 100 is ook erg :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103689

op mp3spelers.nl staat ie in 4 kleuren...275,- euro . Ze hebben er al wat foto's bij geknald zie ik.

Afbeeldingslocatie: http://www.mp3spelers.nl/images/produkten/278_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mp3spelers.nl/images/produkten/278_3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mp3spelers.nl/images/produkten/278_6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mp3spelers.nl/images/produkten/278_10.jpg

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 103689 op 25-01-2005 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Arghhh wat zal ik doen? De H10 halen of wachten op de iAudio 5? 8)7
Deze speler ziet er zo mooi uit..vooral die zwarte!! :9~
Alleen jammer dat ie geen ogg afspeelt en dit in de toekomst waarschijnlijk ook niet via een firmware upgrade mogelijk is. De iAudio 5 is wat dat betreft beter, want hij ondersteunt wel ogg. en ook omdat deze speler duurzamer (flash) en kleiner is. Maar daar staat wel weer een dikke maand wachten tegenover en waarschijnlijk zal deze ook veel duurder zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Motorola_V600 schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 19:37:
Arghhh wat zal ik doen? De H10 halen of wachten op de iAudio 5? 8)7
Deze speler ziet er zo mooi uit..vooral die zwarte!! :9~
Alleen jammer dat ie geen ogg afspeelt en dit in de toekomst waarschijnlijk ook niet via een firmware upgrade mogelijk is. De iAudio 5 is wat dat betreft beter, want hij ondersteunt wel ogg. en ook omdat deze speler duurzamer (flash) en kleiner is. Maar daar staat wel weer een dikke maand wachten tegenover en waarschijnlijk zal deze ook veel duurder zijn...
Waarom denk je dat dat niet mogelijk is na een firmware upgrade?
Volgens mij kunnen zowat alle spelers van iRiver .ogg afspelen na een firmware upgrade, zelfs mijn oude 390T had .ogg support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Omdat ik het hier gelezen heb:

http://www.misticriver.net/boards/showthread.php?t=10585
5. OGG support
- Due to the hardware's capabilities, this cannot be supported.
Hardware technisch lukt het dus niet. Vind het zelf ook heel raar eigenlijk, maar dit is wel een betrouwbare bron lijkt me.

edit: ow wacht, ze zeggen dat het toch wel mogelijk is, maar dat het niet efficient genoeg is vanwege het hoge energieverbruik. het kan dus wel, alleen ze verwachten dat het niet gebeurt.

[ Voor 61% gewijzigd door Snoop op 25-01-2005 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tarantula-
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-05 12:36
bah batterijen gaan niet zo lang mee (8u volgens de chinees:p) en je moet nog eens appart een docking station kopen zodat je via line-in kan recorden, geef mij dan maar die iFP999 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
hij staat nu in de pricewatch voor 260(!) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan iemand mij uitleggen wat er nou zo super is aan .ogg? Ik heb ook wel een aantal .ogg liedjes op mijn computer staan, maar ik merk niet echt superveel verschil met mp3 op 320 kbs....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
:) Hij staat nu ook op Cnet.com bij de editor's take:
http://reviews.cnet.com/i...256869.html?tag=pdtl-list

@Willem,
ogg heeft een betere kwaliteit/bitrate verhouding dan mp3. vooral bij de lagere bitrates is het verschil tussen ogg en mp3 goed te horen.
het ligt er echter wel aan op welke manier de ogg bestanden zijn omgezet. als je een mp3 omzet in ogg dan brengt dat meer kwaliteitsverlies met zich mee (dit moet je dan ook nooit doen) dan wanneer je ze direct van een cd ript.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oke bedankt voor de uitleg Tujuh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:49
wat zo een beetje elke OGG fanaat vergeet te vertellen is dat 9 van de 10 keer de 'fantastisch sublieme' *kuchkuch* .ogg formaat meer stroom verbruikt, omdat geen muziekspeler ervoor gebouwd is. Niet gek, mp3 is een populaire formaat en dat zal zo blijven.

Mijn mening over .ogg?

Overrated :Z

[ Voor 5% gewijzigd door MGSNK op 27-01-2005 17:19 ]

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

MGSNK schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 17:19:
wat zo een beetje elke OGG fanaat vergeet te vertellen is dat 9 van de 10 keer de 'fantastisch sublieme' *kuchkuch* .ogg formaat meer stroom verbruikt, omdat geen muziekspeler ervoor gebouwd is. Niet gek, mp3 is een populaire formaat en dat zal zo blijven.

Mijn mening over .ogg?

Het neemt wel minder ruimte in, dus het is een beetje afwegen wat je wilt.
Te weinig ruimte? --> .ogg
Korte levensduur van de batterij? -> mp3

Bij de H10 kun je de batterij verwisselen, dus ik denk dat het stroomverbruik niet zo erg zal zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
MGSNK schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 17:19:

Mijn mening over .ogg?

Ik voel mij hier helemaal niet op aangesproken, maar dat was waarschijnlijk wel je bedoeling. Vandaar dat ik ten eerste even wil zeggen dat ik helemaal geen ogg fanaat ben en ten tweede: als je dit topic even goed had doorgelezen, dan heb ik ook nog wat gezegd over het hogere energieverbruik voor het afspelen van ogg's... ;)
Ik denk zelf dat ogg's ideaal zijn voor spelers met minder ruimte, zoals de huidige flash spelers. De spelers met harde schijven vanaf 20 gig hebben echter zulke grote capaciteiten dat je het voor de ruimte niet hoeft te doen. Deze H10 zit er een beetje tussenin, dus zal het idd zoals _RoD_ zegt een beetje wikken en wegen zijn van of je ogg's erop zet of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122762

Ik denk dat het zeer slim is deze speler in 5gig formaat uit te brengen. Ik denk zelf dat ik beter deze kan kopen dan de Ipod Mini, met als rede dat hier simpel weg wél een dvd-iso oppast (ivm. norton ghost dat ik veel gebruik), en op de ipod mini niét :) Ik denk zelf dat dit bij veel mensen het geval is.

Of ik neem de m-robe, die net iets minder goed lijkt dan deze iriver, of vergis ik me hier in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waarom zou je een DVD erop zetten, het is toch een audioplayer? En een DVD past niet eens bij mij, omdat ik deze speler wel vol krijg met muziek.
Ik vind de m:robe ook erg mooi, maar ik ga liever voor de iRiver muziek kwaliteit dan voor een mp3 speler van Olympus, het is namelijk hun eerste speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik bedoel zelf meer om naar school een ghost-image of dvd-iso mee te nemen, en snel uit te wisselen onder meerdere mensen, ipv. het trage wifi-netwerk op mijn school.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ron_stultiens
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-04 12:14
ik vraag me af of deze speler wel echt plug and play is. De ene site vermeld vrolijk Plug & Play (geen installatie cd nodig) en volgens andere bronnen moet alles met een programmaatje overgezet worden :?

Verder een schitterende speler!! Hou 'm zeker in't oog! :9~

Mijn Systeem.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Voodooforever schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 15:13:
ik vraag me af of deze speler wel echt plug and play is. De ene site vermeld vrolijk Plug & Play (geen installatie cd nodig) en volgens andere bronnen moet alles met een programmaatje overgezet worden :?

De speler is naar mijn weten plug & play: hij wordt gelijk herkend door windows als een externe harde schijf. Je kunt er op deze manier dus gewoon bestanden naartoe slepen.
Als je de database functie op de speler wilt gebruiken, moet je echter gebruik maken van de software. Als je de browserfunctie wilt gebruiken, dus een "file-tree" net als in windows, hoef je geen gebruik te maken van de software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Voodooforever schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 15:13:

Vorige iRivers hadden firmware waarmee de speler UMS was, en firmware waarmee je software nodig had.
Nu weet ik niet of dit weer zo zal zijn, maar die kans zit er wel in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

welke kleur vinde jullie het mooist???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb de zilvere al besteld, die vind ik verreweg het mooist. Daarna zou ik de blauwe kiezen als zilver niet bestond. De lelijkste kleur vind ik de grijze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134081 schreef op zondag 30 januari 2005 @ 15:58:
Ik heb de zilvere al besteld, die vind ik verreweg het mooist. Daarna zou ik de blauwe kiezen als zilver niet bestond. De lelijkste kleur vind ik de grijze...
waar heb je hem besteld, hij is toch nog niet leverbaar:o??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Nee dat klopt, hij is nu nog niet leverbaar, maar volgens mp3spelers.nl waarschijnlijk volgende week woensdag.
En ik vind de zwarte het mooist!! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zilver of Rood wordt het voor mij :)
Oeh wat een mooi dingetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ken iemand in New York en die wil hem wel meenemen voor mij. Scheelt me ook weer een hoop €uro's. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Das mooi :)
Als je ze in Amerika koopt, is meestal de prijs ongeveer hetzelfde, alleen zijn de euro's dan dollars geworden ;)

Nee, ik ga hem gewoon halen bij mp3spelers.nl ... goede service, makkelijk als er wat mee is en ik heb hem lekker snel in huis :)

[ Voor 37% gewijzigd door Snoop op 31-01-2005 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tujuh schreef op zondag 30 januari 2005 @ 22:27:
Nee dat klopt, hij is nu nog niet leverbaar, maar volgens mp3spelers.nl waarschijnlijk volgende week woensdag.
En ik vind de zwarte het mooist!! :9
is dat dan aanstaande woensdag of over een week ;)??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Anoniem: 132657 schreef op maandag 31 januari 2005 @ 16:42:
[...]

is dat dan aanstaande woensdag of over een week ;)??
Dat is, als het goed is, deze aankomende woensdag ;)
Maar: hij zei dat ze vrijdag (vorige week) uit Korea zouden worden opgestuurd en dat ze ze waarschijnlijk nu woensdag binnen zou hebben...dus 100% zeker is het niet

[ Voor 12% gewijzigd door Snoop op 31-01-2005 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135693

is op deze harddisk ook video's op af te bekijken?
en weet iemand al wat de (richt)prijs is/word van de batterij met een langere speelduur?
en hoelang is die speel duur dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Anoniem: 135693 schreef op maandag 31 januari 2005 @ 21:16:
is op deze harddisk ook video's op af te bekijken?
en weet iemand al wat de (richt)prijs is/word van de batterij met een langere speelduur?
en hoelang is die speel duur dan??
Nee, je kunt er geen video mee kijken.
Een extra batterij gaat net als de gewone batterij 12 uur mee.
Ik heb geen idee wat ie moet kosten, maar ik gok wel zoiets rond de 50-60 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mp3spelers.nl krijg vanmiddag de gray versie binnen, ze moesten ze nog ophalen bij de douane...Ik heb hem dan morgen of overmorgen in huis.

Afbeeldingslocatie: http://www.mp3spelers.nl/images/produkten/280_1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Anoniem: 103689 schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 15:35:
mp3spelers.nl krijg vanmiddag de gray versie binnen, ze moesten ze nog ophalen bij de douane...Ik heb hem dan morgen of overmorgen in huis.

[afbeelding]
Zelfs nog een dagje eerder dus :)
Ben benieuwd of de iRiverPlus software er bij zit en dat je de firmware via iRiver Plus kan updaten :) want er is geen Amerikaanse versie van iRiver Plus gemaakt (geen idee of die er ooit nog zal komen) en het is een beetje onduidelijk hoe die mensen de firmware wél kunnen updaten...
_/-\o_ Lounge Gray _/-\o_

EDIT: UK schijnt de iRiver Plus software er wel bij te leveren, dus dat zou goed nieuws zijn voor de Nederlandse (Europese) versie! :*)

[ Voor 10% gewijzigd door Snoop op 01-02-2005 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103689 schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 15:35:

[afbeelding]
Wil je dan morgemiddag of overmorgemiddag foto's plaatsen??? :);) ik ga zelf wachte op de zilveren versie :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127970

vrijdag krijg ik mijn geld. Ik heb gelijk een afspraak gemaakt en vrijdagmorgen ga er ook 1tje halen bij MP3spelers.nl ik kan haast niet wachten tot vrijdag.... :p :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ze hadden er niet veel meer he...een stuk of 15 nog over , je hebt hem toch wel gereserveerd tot vrijdag ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Ik heb hem inmiddels besteld! :*) Als het goed is, krijg ik straks een ordernummer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneuterveuter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-04 17:55
Weet iemand wanneer de andere kleuren binnenkomen? Grijs is juist m'n minst favoriete.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sneuterveuter schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 15:35:
Weet iemand wanneer de andere kleuren binnenkomen? Grijs is juist m'n minst favoriete.
over twee weken zou ongeveer de zilveren leverbaar worde, heb ik gehoord.. dat duurt dus nog ff ..

is er al iemand die foto's kan plaatse??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Ik krijg hem als het goed is morgen :*)
Zal wel ff wat foto's proberen te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je hebt dus de grijze besteld Tujuh? Kan je misschien wat foto's maken van de speler die naast andere dingen ligt, zoals een (pc)muis of een telefoon?
Ik hoop dat de silveren (triple platinum) snel uitkomt in de states. Ze zullen daar ook wel de grijze hebben, maar ik vind die kleur niet echt mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Zal ik doen Willem.
Btw, voor degenen die nog een (uitgebreide) review wilt lezen:
http://www.misticriver.net/boards/showthread.php?t=11993

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneuterveuter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-04 17:55
Goede review! Zeker dat het feit dat de batterij het ook echt 12 uur kan uithouden is voor mij erg fijn om te lezen.
Het enige wat ik een beetje raar vind is dit stuk:
The biggest negative to this whole package has to be that the firmware on the H10 ignores track numbers and instead plays music alphabetically. We have sent iRiver emails to ask them to address this "defect" (not really a defect but a tremendous Disability) in a future firmware upgrade and hopefully they will. There are ways around the issue such as creating custom playlists or retagging your music using a structure such as a01...a02...a03 etc... but these are cumbersome solutions at best and if you have a large collection will take time. This limitation will be a "deal breaker" for some.
Betekent dit dat de speler de mp3's sorteert op titel in de id3 tags en niet gewoon op filenaam?

[ Voor 3% gewijzigd door Sneuterveuter op 03-02-2005 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Sneuterveuter schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 20:50:
[...]

Betekent dit dat de speler de mp3's sorteert op titel in de id3 tags en niet gewoon op filenaam?
Ik geloof het wel. Maar dit is dan ook het enige negatieve puntje uit de review. Het zou via een firmware update kunnen worden aangepast en dat lijkt mij eigenlijk ook het meest logische.

Verder: de H10 is alweer uitverkocht bij mp3spelers.nl, dus degenen die van plan waren de grijze te halen, zullen even geduld moeten hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die grijze kleur lijkt op die site wel goud-bruin ofzo.
Check: http://www.misticriver.ne...ayimage.php?album=6&pos=3

Ik ga denk ik toch voor die witte of maybe de rode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100231

zou ik gister avond blauwe bestellen kan het niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-04 17:49
iemand meer info over de f10/f20 ( kleine versie van de h10 )
er zijn geruchten dat de maar liefst 60 uur meegaat :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100231

Heeft iemand um al en weet iemand of hij bij de dixons te koop is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kenny89 schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 09:32:
iemand meer info over de f10/f20 ( kleine versie van de h10 )
er zijn geruchten dat de maar liefst 60 uur meegaat :*)
Lol als dit waar zou zijn wacht ik nog wel een tijdje met het kopen van een mp3speler !!
Info graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Ik heb hem inmiddels! :*) Wat een prachtig ding :*) In werkelijkheid oogt hij nog veel kleiner dan dat ik had verwacht. En hij is echt superdun! De goudgrijze kleur, dat komt door de lichtval. Het is echt een antraciet-achtige kleur.
Hier, zoals beloofd een paar foto's. Ze zijn wel met mn telefoon gemaakt, dus niet echt van superkwaliteit:

Afbeeldingslocatie: http://img219.exs.cx/img219/9772/04020521348pw.th.jpg Afbeeldingslocatie: http://img219.exs.cx/img219/6663/04020521330ot.th.jpg Afbeeldingslocatie: http://img219.exs.cx/img219/3347/04020521319wu.th.jpg Afbeeldingslocatie: http://img219.exs.cx/img219/5946/04020521308ct.th.jpg Afbeeldingslocatie: http://img219.exs.cx/img219/8537/04020521296ce.th.jpg Afbeeldingslocatie: http://img224.exs.cx/img224/9241/04-02-05_2128.th.jpg

Als er nog meer vragen zijn, dan uh....vraag het maar ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Snoop op 04-02-2005 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Woot, Je kan em gewoon verstoppen achter een pen :)
Haha idd een super klein ding en een geweldig design.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deslaw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-11-2024
Vind hem niet zo mooi :'( Jammer..wou hem misschien wel kopen...maarja wellicht dat de zilvere versie wel mooi is? ZOdra iemand die heeft fotos plees?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deslaw schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 22:38:
Vind hem niet zo mooi :'( Jammer..wou hem misschien wel kopen...maarja wellicht dat de zilvere versie wel mooi is? ZOdra iemand die heeft fotos plees?
Mee eens, grijze is niet mijn smaak.
Ik ga ook voor zilvere of rode.
Nu hopen dat deze snel te koop zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deslaw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-11-2024
Hij is voor mij iets te duur, zou wel kunnen wachten tot hij rond de prijs van Zen Micro hangt..230 euro dus, maar denk dat dat te lang gaat duren.

Bovendien heb ik het gevoel dat die knoppen plastic aanvoelen en het apparaat dus een beetje goedkoop laten aanvoelen, maar das ieders eigen mening en dus ook die van mij (goed gezegt?) ;)

Anyway, apparaatje ziet er desondanks mooi uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMach
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-05 16:16
Pff, ik vind hem eerder gewoontjes, hij is trouwens een cm of 3-4 een beetje(post hieronder :o ) groter dan de Zen Micro in de lengte. Daarbij is hij ook wel erg duur voor hetgeen hij maar is. De zen micro heeft wel geen kleurenscherm, maar is mooier (persoonlijk) en kleiner. Daarbij zal het schermpje van de h10 toch niet van zo'n hoge resolutie zijn, dus is het eigenlijk de moeite niet om foto's op te bekijken. Maar ja, dat is allemaal nogal persoonlijk, maar ik verkies dus de Zen Micro, sterker nog, die heb ik al :)

Iemand een idee hoeveel de resolutie is van dat schermpje (Op mij digitale camera zijn er 134.000 pixels op een 1.5 inch schermje, en dat is echt ultrascherp)

[ Voor 18% gewijzigd door MMach op 05-02-2005 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
MMach schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 12:57:
. Daarbij zal het schermpje van de h10 toch niet van zo'n hoge resolutie zijn, dus is het eigenlijk de moeite niet om foto's op te bekijken. Maar ja, dat is allemaal nogal persoonlijk, maar ik verkies dus de Zen Micro, sterker nog, die heb ik al :)
Vergis je er niet in hoor. Het lijkt allemaal klein om op zo'n schermpje foto's te bekijken enzo, maar alles is echt heel scherp te zien. Fotos etc. zijn gewoon goed te bekijken. Voor een mp3speler vind ik dit een ideaal schermpje. Alles is heel duidelijk te zien, het is compact en de kleuren en letters zien er gewoon scherp uit.
De micro is vergeleken met de H10 vrij dik. Hij is dan wel (vooral) qua lengte een stukje kleiner, maar de H10 is echt plat. In de breedte valt het eigenlijk ook wel een mee. De H10 is maar heel ietsjes breder. Dus ja, ga je voor plat en wat langer, dan neem je de H10.
Geloof me (ook voor degenen die voor zichzelf oordelen na het bekijken van de foto's die ik postte), als je dit apparaatje een keer in je handen hebt gehouden, dan voelt hij zeker lux en stevig aan.
Verder is de geluidskwaliteit (uitgebreide equalizermogelijkheden) gewoon perfect icm mijn Sharp MD33S inears :)

Om te vergelijken: ;)

Afbeeldingslocatie: http://img128.exs.cx/img128/7271/05020515556tb.th.jpg Afbeeldingslocatie: http://img128.exs.cx/img128/1103/05020515563sh.th.jpg Afbeeldingslocatie: http://img128.exs.cx/img128/9044/05020515576ek.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Hmm, ik snap niet dat apparaten die foto's kunnen laten zien nog steeds het "iPod uiterlijk" hebben.
d.w.z. beeld boven, knoppen onder.
Vind het behoorlijk onpraktisch, en niet lekker kijken.
Wat ik liever zou hebben is dat ze het maken zoals bij de iRiver PMP 1xx en de Archos Gmini 400.
Een beetje "gameboy-style" dus :P

Voor de rest toch wel een leuk apparaatje denk ik :) grootte van het scherm maakt mij vaak niet zoveel uit, als de resolutie maar goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb zelf dus deze foon:
Afbeeldingslocatie: http://www.infosync.no/resources/overviews/gfx/mobilephones/nokia_3300_01.jpg
maar ik moet zegen dat deze vorm van horizontale knoppen layout NIET met 1 hand te bedienen is, of ff snel vanuit je jaszak te bedienen is. De normale verticale knoppenlayout is veel fijner, je legt hem in je handpalm, en met je duim kun je bij alle knopjes (eventueel met de rest van je vingers bij de side-buttons :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In Windows Media Player kun je synchroniseren met een mp3speler. Zou het mogelijk zijn om mn iRiver H10 te synchroniseren met m'n bibliotheek van Windows Media Player?? (die is namelijk hee erg op orde)
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Let op:
Dit topic is enkel bestemd voor ervaringen of vragen naar ervaringen. Heb je een probleem waar je niet uit komt, open dan een nieuw topic.
Zie ook Invulling en behandeling Grote Topics aangepast