Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 19:00:
Ik heb zelf dus deze foon:
[afbeelding]
maar ik moet zegen dat deze vorm van horizontale knoppen layout NIET met 1 hand te bedienen is, of ff snel vanuit je jaszak te bedienen is. De normale verticale knoppenlayout is veel fijner, je legt hem in je handpalm, en met je duim kun je bij alle knopjes (eventueel met de rest van je vingers bij de side-buttons :)
Ja, maar dat is dan ook een telefoon :P ik had het over het bekijken van foto's.
Zo'n ding kun je met 2 handen vasthouden, en zo vind ik het lekkerder kijken naar foto's/films, en de bediening met 2 handen is sneller (bij mij)

maargoed, dit is wel lichtelijk offtopic, laten we maar niet gaan discussiëren over wat deze speler niet heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2005 @ 11:13:
In Windows Media Player kun je synchroniseren met een mp3speler. Zou het mogelijk zijn om mn iRiver H10 te synchroniseren met m'n bibliotheek van Windows Media Player?? (die is namelijk hee erg op orde)
Ja dat kan! :) Met WMP 10 wel te verstaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tujuh schreef op zondag 06 februari 2005 @ 14:12:
[...]

Ja dat kan! :) Met WMP 10 wel te verstaan ;)
maandag of dinsdag krijg ik de mijne binnen, dan ga ik nu al vast alle namen goed maken, dan kan ik alles er meteen op zetten.. heeft iemand enig idee hoelang 5 GB duurt met een USB 1.1 verbinding??? (op mijn computer zit geen 2.0, kwam ik net achter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben alles aant afzoeken naar zo'n ding en dan het liefst in het blauw.. Weet iemand waar deze te krijgen is rechtsreeks op voorraad etc, En dan donderdag maximum? Want vrijdag ga ik op wintersport dus tjah... En mp3cdspeler.nl niet want dies op vakantie :( Veel andere site's ook al geprobeerd maar namen telefoon niet op om te antwoorden of hij al leverbaar was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2005 @ 15:39:
Ik ben alles aant afzoeken naar zo'n ding en dan het liefst in het blauw.. Weet iemand waar deze te krijgen is rechtsreeks op voorraad etc, En dan donderdag maximum? Want vrijdag ga ik op wintersport dus tjah... En mp3cdspeler.nl niet want dies op vakantie :( Veel andere site's ook al geprobeerd maar namen telefoon niet op om te antwoorden of hij al leverbaar was...
bij www.mp3man.nl en mp3.direqt.nl is de iriver h10 al leverbaar: maar alleen nog in de kleur grijs, de blauwe/zilvere/rode komen waarschijnlijk pas over 2 weken uit ...
edit: oh nee, ze zijn zowel bij mp3man als bij mp3spelers.nl als bij mp3direQt uitverkocht !!!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2005 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Tujuh :
Als je de menu's van je iRiver H10 op 'Nederlands', staat er dan aan de zijkant ook 'MUZIEK', en 'OPNEMEN', in plaats van 'MUSIC'/'RECORDING'??
en weet je hoelang het duurt om 2,5 GB erop te zetten met USB 1.1??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 17:30:
@ Tujuh :
Als je de menu's van je iRiver H10 op 'Nederlands', staat er dan aan de zijkant ook 'MUZIEK', en 'OPNEMEN', in plaats van 'MUSIC'/'RECORDING'??
Nee, dat gaat helaas niet nee. De letters/plaatjes van het menu blijven gewoon music, recording etc.
Uhm ik heb zelf geen usb 1.1 maar usb 2.0 en daarbij kan ik je vertellen dat 700mb (een film) ongeveer 3 minuutjes duurt. Ik heb geen idee hoe snel dat omgerekend is naar usb 1.1, maar ik heb wel gehoord dat het nogal uitmaakt of je 2.0 of 1.1 gebruikt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

@ Tujuh :
USB 1.1 gaat met 14mbps geloof ik.
dat is dus 1,75MBps.
Dat gaat dus wel ff duren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand die de red of silver versie van de H10 binnen heeft ff een paar foto's maken.
Want ik zie allemaal wel geweldige foto's op websites staan wil toch even gewoon een paar pictures zien dat tie gewoon op een tafel ligt ofzo :)
Alvast bedank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Leuk spelertje, kwam er per toeval op toen ik eigenlijk de bestelling wou plaatsen voor de Zen Micro....Maar damn deze is ook gaaf....
Ik twijfel weer :P Bedankt :D
Apple mini/zen micro of deze...
Moeilijke keuze...

Die h10 is ook met touchpad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wutroe
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 20:50
Jep, verticaal touchpad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SaURoN schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 09:47:
Leuk spelertje, kwam er per toeval op toen ik eigenlijk de bestelling wou plaatsen voor de Zen Micro....Maar damn deze is ook gaaf....
Ik twijfel weer :P Bedankt :D
Apple mini/zen micro of deze...
Moeilijke keuze...

Die h10 is ook met touchpad?
De iriver is beste van allemaal zou ik zo zeggen. Daar zou ik dus voor gaan wat ik ook ga doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Tujuh :
11 / 8 = 1,375 Megabyte / Sec

2,5 * 1024 = 2560 Megabyte

2560 / 1,375 = 1861,8181818181818181818181818182 seconden, ofwel 31,030303030303030303030303030303 minuten. Half uurtje dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
ff kijken weet iemand welke winkels hem al leveren?Want dan kan ik ff bellen (liefst regio hilversum) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 14:03:
[...]

2560 / 1,375 = 1861,8181818181818181818181818182 seconden, ofwel 31,030303030303030303030303030303 minuten. Half uurtje dus :)
okee heel erg bedankt, ik heb hem inmiddels binnen, en ben nu bezig met muziek erop zetten :):)

• SaURoN
  • Niet online
hmm zelfs leveranciers hebben hem nog niet op voorraad pas 15 feb ofsow ;( Kwil hem nu :D
waar hebben jullie hem gehaald? MP3spelers.nl is met vakantie :P

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 15:23
Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 21:39:
Waarom zou je een DVD erop zetten, het is toch een audioplayer? En een DVD past niet eens bij mij, omdat ik deze speler wel vol krijg met muziek.
Ik vind de m:robe ook erg mooi, maar ik ga liever voor de iRiver muziek kwaliteit dan voor een mp3 speler van Olympus, het is namelijk hun eerste speler.
probleem is ook niet hoe groot de disk is, FAT32 ondersteund gewoon geen grotere files dan 4GB. Ook op de H3x0 kan je geen files van DVD-iso van 4,4GB erop zetten (zelf geprobeert met mn H320).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie dat nu de zilvere H10 leverbaar is bij mp3spelers.nl. Ik vraag me alleen af of die dan ook leverbaar is in de VS. Op www.jr.com staat nog niet dat die leverbaar is. Alle vier de kleuren zijn alleen in de pre-order te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr C
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:21

Dr C

met C en CK

Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 14:03:
[...]

ik denk dat de theoretische snelheid van USB 1.1 bepaald niet overeen komt met de praktijk. Trouwens ik merk bij mijzelf is dat je alleen de eerste keer hem helemaal vol gooit, daarna gooi ik er steeds 1 a 2 albums eruit en gooi er dan nieuwe op.

Ignorance is bliss!! (- The Matrix)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit nu erg te twijfelen tussen de Archos Gemini 400 de IRiver H10 en de IRiver 320.
zou er later nog een firmware upgrade kunnen komen voor video?

..........ow jah zouden jullie je mening over deze speler willen geven op www.kieskeurig.nl ?
THX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mstx
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2005 @ 20:29:
ik zit nu erg te twijfelen tussen de Archos Gemini 400 de IRiver H10 en de IRiver 320.
zou er later nog een firmware upgrade kunnen komen voor video?

..........ow jah zouden jullie je mening over deze speler willen geven op www.kieskeurig.nl ?
THX
Ik zat zelf ook heel erg te twijfelen tussen die drie spelers. Ik ben uiteindelijk toch voor de H320 gegaan.
+ en - punten:

Archos
+ Goede video support
+ kleiner dan de H320
+ groot scherm
- Korte batterijduur
- Ziet er uit als een gameboy (minpunt voor mij)
- Duurder dan de andere 2

H320
+ In het echt is hij veel minder lomp dan hij er op internet uit ziet
+ lange batterijduur
+ Video
+ USB On-The-Go
+ OGG support
- Redelijk dik vergelelen met de andere 2
- Geen vervangbare batterij
- Langere opstarttijd

H10
+ Superstrak en klein
+ Stoer touchpad
- Geen normale USB kabel
- "maar" 5GB
- klein scherm
- software nodig voor de database

Hopelijk heb je daar wat aan :*)

Wat betreft video's; ik denk niet dat dat zal gebeuren. Er komt waarschijnlijk ook geen OGG support omdat de processor niet krachtig genoeg is dus ik betwijfel of hij dan wel video aan kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Waarom denk je dat er geen .ogg support komt? ik had het zelfs op mn 390T, en die is toch alweer een paar jaartjes oud, dus ik kan het me niet voorstellen dat er geen .ogg ondersteuning op komt.

edit:
die batterijduur bij de Archos is met de nieuwste firmware van 10 naar 12 uur gegaan (zelf getest) dus die korte batterijduur gaat niet echt op :) maar dit is het verkeerde topic om daarover te discussiëren :P

[ Voor 38% gewijzigd door RoD op 14-02-2005 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tujuh schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 21:43:
Ik heb hem inmiddels! :*) Wat een prachtig ding :*) In werkelijkheid oogt hij nog veel kleiner dan dat ik had verwacht. En hij is echt superdun! De goudgrijze kleur, dat komt door de lichtval. Het is echt een antraciet-achtige kleur.
Hier, zoals beloofd een paar foto's. Ze zijn wel met mn telefoon gemaakt, dus niet echt van superkwaliteit:

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

Als er nog meer vragen zijn, dan uh....vraag het maar ;)
offtopic: wat zie ik? een Jade 8070? :p jij hebt wel een HELE goede smaak...ik ga een zilveren halen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tujuh? Werkt hij samen met itunes? en zit er een shuffle/random functie op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shuffle/Random functie zit erop, maar hij werkt niet samen met iTunes... Alleen WMP10 en dat programma van iRiver, en hopelijk binnenkort ook een open-source progsel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 02:50:
[...]

offtopic: wat zie ik? een Jade 8070? :p jij hebt wel een HELE goede smaak...ik ga een zilveren halen ;-)
Danku :P Het is overigens geen Jade 8070, maar qua uiterlijk is hij identiek. Ik heb hem via mn school besteld omdat ik hem nodig had/heb voor mijn studie. Dat was anderhalf jaar geleden. Hij heeft volgens mij wel betere specs dan de standaard Jade 8070 :)
En Bloody NO! heeft gelijk: er zit een shuffle functie op, maar hij is niet te gebruiken via iTunes, want dat is van Apple...een ander merkje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
Zo ik heb hem net binnen :) . Gisteren besteld via mp3spelers.nl en nu al binnen _/-\o_ Ik ben nu ff 300 nummers erop aan het zetten via USB 1.1 dus dat duurt nog ff :P Anyway, het apparaatje bevalt me tot nu toe heel goed. Ik had er meteen een paar nummers opgezet om te testen hoe het geluid is, en dat is in ieder geval behoorlijk goed. Die bijgeleverde oordopjes vind ik niks, dus ik gebruik nu nog even die van mijn oude iRiver. Verder bijna niks op het apparaatje aan te merken, behalve dan dat het schermpje net iets groter had gekund. En nog een vraagje, je kan niet de gevoeligheid van dat touchpad instellen geloof ik he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu heb ik zelf nog een vraag over dit apparaatje: Hij schijnt een S/N ratio te hebben van 90 dB. Ik heb hier een setje Shure E3's liggen (Behoorlijk gevoelig dus), dus ga ik last krijgen van ruis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand al of er een extra betterij is te krijgen in nederland?
of duurt dat nog wel ff?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Nu online
Die extra batterij heb ik nog nergens gezien. Trouwens, als de accu klaar is met opladen, zie je dat dan ergens? Hoort het rode lampje dan uit te gaan ofzo, of moet je maar verzinnen wanneer hij vol is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Wekko schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 18:49:
Die extra batterij heb ik nog nergens gezien. Trouwens, als de accu klaar is met opladen, zie je dat dan ergens? Hoort het rode lampje dan uit te gaan ofzo, of moet je maar verzinnen wanneer hij vol is?
Als hij klaar is met opladen, gaat inderdaad het rode lampje uit. Je kunt hem dan gewoon van de lader afhalen :)

@wekko, ja dat kun je doenbij de settings, onder scroll speed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

accesoires als extra batterijen, cradle, afstandsbediening en evt. bluetooth-set / FM-transmitter(ofzo) komen in loop van dit jaar uit. niemand weet wanneer precies maar ik denk dat we nog wel paar maanden moeten wachten.

wat het opladen betreft Wekko, als t lampje op de snoer uit gaat is die klaar met opladen
en het instellen van de gevoeligheid van touchpad kan pas na nieuwe firmware, die binnenkort gereleased wordt.

edit: @ Tujuh: scroll speed staat niet voor het instellen van gevoeligheid van touchpad. met scroll speed kun je de snelheid waarmee de titel/artiest van liedje op het scherm van links naar rechts beweegt veranderen. het instellen van gevoeligheid van touchpad kan pas na nieuwe firmware :)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2005 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 19:40:

edit: @ Tujuh: scroll speed staat niet voor het instellen van gevoeligheid van touchpad. met scroll speed kun je de snelheid waarmee de titel/artiest van liedje op het scherm van links naar rechts beweegt veranderen. het instellen van gevoeligheid van touchpad kan pas na nieuwe firmware :)
Idd, mijn fout, je hebt gelijk ;)
Ik liep wat te hard van stapel :P

• Wekko306
  • Nu online
Ah ok bedankt allebei ik weet genoeg :)

EDIT: Toch nog ff een vraagje @spetzjah:
Die nieuwe firmware, ik neem niet aan dat je daarmee 1.10 bedoelt? Ik heb namelijk nu nog 1.09 en ben daar opzich tevreden mee, maar als 1.10 nieuwe opties geeft zal ik hem wel updaten (raak ik dan mijn nummers kwijt?)

[ Voor 78% gewijzigd door Wekko306 op 17-02-2005 14:25 ]

Verwijderd

Die nieuwe firmware, ik neem niet aan dat je daarmee 1.10 bedoelt? Ik heb namelijk nu nog 1.09 en ben daar opzich tevreden mee, maar als 1.10 nieuwe opties geeft zal ik hem wel updaten (raak ik dan mijn nummers kwijt?)
ik heb de nieuwe 1.10 firmware, het verschil is geloof ik dat er wat kleine foutjes gefixed zijn

Verwijderd

Wekko schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 13:31:
Ah ok bedankt allebei ik weet genoeg :)

EDIT: Toch nog ff een vraagje @spetzjah:
Met nieuwe firmware bedoel ik firmware dat nog gereleased moet worden door iriver; het is bijna zeker dat je met de nieuwe firmware de gevoeligheid van de touchpad kan instellen.
Op iriver homepage kun je de internationale FW v1.10 of de EU FW v1.09 downloaden en handmatig je H10 firmware updaten. Verschil tussen de twee firmware zit m in de volume heb ik gehoord. Door bepaalde EU-wetten moet de volume gelimiteerd worden ofzo, dat is dus het geval als je EU-firmware download. Op de site worden EU-consumenten ook verzocht om de EU FW te downloaden maar je H10 upgraden met FW v1.10 kan geen kwaad (mij lukte het tenminste).

v1.10 geeft op zich geen nieuwe opties, en het verschil in volume is amper hoorbaar. Als je toch je firmware update met v1.10 raak je geen nummers kwijt :)

Verwijderd

zouden jullie effe jullie cijfer willen geven op kieskeurig.nl over deze hdd?

http://www.kieskeurig.nl/...iriver&pcode=mp3-portable

THX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zouden jullie effe jullie cijfer willen geven op kieskeurig.nl over deze hdd?

http://www.kieskeurig.nl/...qcode=mp3-portable&q2=[merk]=iriver&pcode=mp3-portable

THX
Ik heb inmiddels een review op kieskeurig.nl gezet.

Er is een site waar je een programma kan downloaden om de beginafbeelding van de iriver H320 te veranderen. Denken jullie dat dit ook zal werken bij m'n H10 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Voor degenen die het lettertype willen tweaken: hier kun je een programmaatje downloaden waarmee dit heel gemakkelijk kan.
Gebruik is wel op eigen risico, maar ikzelf heb er nog nooit problemen mee gehad.
Tip: backup eerst je CJK12.fnt uit de system map op de H10! Deze wordt namelijk overschreven wanneer je het lettertype verandert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:01

@r!k

It is I, Leclerq

Weet iemand hoe het zit met schokbestendigheid van deze speler, ik wil graag een MP3 speler kopen voor het sporten (geen sport met een hoop schokken maar gewoon in de sportschool of op de fiets lijkt het me wel handig zo'n ding.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErikH schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 12:20:
Weet iemand hoe het zit met schokbestendigheid van deze speler, ik wil graag een MP3 speler kopen voor het sporten (geen sport met een hoop schokken maar gewoon in de sportschool of op de fiets lijkt het me wel handig zo'n ding.
ooh dat wil prima, ik heb beide al geprobeerd (sportschool & fiets) en nog nooit iets gemerkt van schokken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

ErikH schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 12:20:
Dit is een speler met een harde schijf, als je een speler wilt hebben die schokbestendig is en stevig, dan moet je een flash speler kopen.
Niet dat het met dit ding niet zou lukken, maar een flash speler is ideaal voor sporten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, maar je kan prima sporten metde H10, zoals bijvoorbeeld op de loopband in de sportschool, dat lukt goed zonder ook maar 1 schok..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tujuh schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 12:15:
Voor degenen die het lettertype willen tweaken: hier kun je een programmaatje downloaden waarmee dit heel gemakkelijk kan.
Gebruik is wel op eigen risico, maar ikzelf heb er nog nooit problemen mee gehad.
Tip: backup eerst je CJK12.fnt uit de system map op de H10! Deze wordt namelijk overschreven wanneer je het lettertype verandert.
wow vet!! weet iemand welk lettertype wordt gebruikt voor de iPOD ??? die is mooi, en ikwil hem wel op mn H10 ..!
edit: het is myriad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:01

@r!k

It is I, Leclerq

Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 14:09:
ja, maar je kan prima sporten metde H10, zoals bijvoorbeeld op de loopband in de sportschool, dat lukt goed zonder ook maar 1 schok..
Klinkt super, maar eens binnenkort de spaarrekening aanspreken

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shit.. m'n H10 wil niet meer aan, en hij doet het alleen nog maar via de wisselstroomadapter. De USBpoort herkent hem nog wel. . Hoe zou dit kunnen komen ?!?!
(toch niet door dat lettertypeveranderprogramma??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 10:20:
Shit.. m'n H10 wil niet meer aan, en hij doet het alleen nog maar via de wisselstroomadapter. De USBpoort herkent hem nog wel. . Hoe zou dit kunnen komen ?!?!
(toch niet door dat lettertypeveranderprogramma??)
reset? batterij stuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reset? batterij stuk?
zou het eigenlijk mogelijk zijn om te resetten?? en hoe?
ik ben nu bezig met het opladen van de -misschien we kapotte - batterij, en het indicatorlampje brandt wel gewoon..
maar weet niemand hoe je kan resetten?!!

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2005 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 13:40:
Nu heb ik zelf nog een vraag over dit apparaatje: Hij schijnt een S/N ratio te hebben van 90 dB. Ik heb hier een setje Shure E3's liggen (Behoorlijk gevoelig dus), dus ga ik last krijgen van ruis?
Niemand? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo iedereen,
ik ben ook van plan om de iriver h10 aan te schaffen ;) , maar ik heb nog een paar vraagies:

1: hoe goed kan de h10 tegen water?
2: Welke afspeellijsten kan ie lezen (van welke programma's)
3: kan ie ook mpeg-4 afspelen (of na een upgrade)

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 21 februari 2005 @ 16:38:
Hallo iedereen,
ik ben ook van plan om de iriver h10 aan te schaffen ;) , maar ik heb nog een paar vraagies:

1: hoe goed kan de h10 tegen water?
2: Welke afspeellijsten kan ie lezen (van welke programma's)
3: kan ie ook mpeg-4 afspelen (of na een upgrade)

alvast bedankt
1: Uiteraard niet geprobeerd, maar niet heel erg goed denk ik.
2: Zou ik zo niet weten.
3: Nee in ieder geval nog niet, en eerlijk gezegd denk ik niet dat dat komt. Niet echt nuttig ook, op een 128x128 schermpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 11:39:
[...]

zou het eigenlijk mogelijk zijn om te resetten?? en hoe?
ik ben nu bezig met het opladen van de -misschien we kapotte - batterij, en het indicatorlampje brandt wel gewoon..
maar weet niemand hoe je kan resetten?!!
Staat dat niet in de handleiding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_RoD_ schreef op maandag 21 februari 2005 @ 17:09:
[...]

Staat dat niet in de handleiding?
neeey.. maar hij doet het alweer nadat hij heeel lang inde lader had gezeten ...
en nu doet hij het nog steeds niet goed: nu gaat hij steeds uit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wekko schreef op maandag 21 februari 2005 @ 16:53:
[...]

1: Uiteraard niet geprobeerd, maar niet heel erg goed denk ik.
2: Zou ik zo niet weten.
3: Nee in ieder geval nog niet, en eerlijk gezegd denk ik niet dat dat komt. Niet echt nuttig ook, op een 128x128 schermpje.
ik bedoelde dat formaat van itunes als je daar mee een cd ript,
maar niet erg goed (tegen water) betekent ongeveer hetzelfde als een diskman?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik bedoelde dat formaat van itunes als je daar mee een cd ript,
maar niet erg goed (tegen water) betekent ongeveer hetzelfde als een diskman?
ik zou er geen water overheen gooien, maar ik denk dat een paar druppels niet erg zijn..
het hangt er vanaf in welk formaat je een cd ript in iTunes.. de iriver H10 ondersteunt alleen WMA en MP3, en je kunt ook Playlists gebruiken, daarvoor staat er een aparte map op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een vraagje: Hoe zet je deze speler op STOP?!?!
ik kan hem namelijk alleen maar op PAUZE of op PLAY krijgen. wanneer ik hem uit zet, en daarna weer aan, dan staat hij meteen bij het nummer waar ik was, zodat het lijkt alsof hij niet uit geweest is ... m'n batterij gaat dan ook vrij snel leeg...

edit: en hoe krijg je hem dan uit ?!?!
(want zoals ik hem nu uit doe, «de aan-knop lang ingedrukt houden», lijkt hij alleen op een soort standby te gaan.. )...

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2005 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 14:12:
ik kan hem namelijk alleen maar op PAUZE of op PLAY krijgen. wanneer ik hem uit zet, en daarna weer aan, dan staat hij meteen bij het nummer waar ik was, zodat het lijkt alsof hij niet uit geweest is ... m'n batterij gaat dan ook vrij snel leeg...
kan vast niet, kan met mijn Iaudio M3L ook niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 14:12:

edit: en hoe krijg je hem dan uit ?!?!
(want zoals ik hem nu uit doe, «de aan-knop lang ingedrukt houden», lijkt hij alleen op een soort standby te gaan.. )...
Echt op stop zetten doe ik zo: Zet hem op Pauze, ga dan naar Recording en druk op Stem. Als er dan staat Gereed om op te nemen (zoiets in ieder geval) ga je gewoon weer terug naar het hoofdmenu. Dan houd ik die knop aan de zijkant ingedrukt zodat hij uit gaat (HD shutting down staat er dan een paar seconden).

EDIT:
lol, ik ben er net achter. Tijdens het spelen van een nummer moet je 2x achter elkaar op de bovenste knop op de rechter zijkant drukken (voor volgend nummer). Dan staat de speler op Stop.

[ Voor 11% gewijzigd door Wekko306 op 22-02-2005 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M'n salaris is bijna binnen _/-\o_ en dat wil ik besteden aan de aanschaf van een mp3-speler.
Nu vind ik de H10 er supercool uitzien, je kunt er vanalles mee. Alleen. ......

Lees ik op diverse fora zoals misticriver dat er toch nog heel wat bugs zijn bij de H10 (geloof vooral het US model).
Ergens las ik dat waarschijnlijk rond de zomer een nieuwe H10 op de markt komt met een groter aantal gigs. Hopelijk heeft iriver de vele bugs en tekortkomingen bij het aankomende model opgelost.

Wachten tot de zomer of gewoon aanschaffen?
Hoe ervaren jullie de bugs, valt ermee te leven, of juist niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Nu online
Bugs heb ik helemaal geen last van. Idd bijna al die bugs zitten alleen in het US model. Problemen met de equalizer ofzo heb ik helemaal geen last van, hoe raar ik hem ook zet. Die nieuwe is idd de H20, en die heeft 10 of 20 gig (weet niet precies hoeveel, lijkt me 10 omdat de H10 er 5 heeft). Of je wacht is dus je eigen keuze, maar bugs heb ik geen enkel last van
Enige vage wat ik nu heb is dat ik hem niet meer op Stop kan zetten op de manier die in mijn vorige post wel werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien is het al een x gezegd, maar wanneer komt de F10 uit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wekko schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 15:26:
[...]

Echt op stop zetten doe ik zo: Zet hem op Pauze, ga dan naar Recording en druk op Stem. Als er dan staat Gereed om op te nemen (zoiets in ieder geval) ga je gewoon weer terug naar het hoofdmenu. Dan houd ik die knop aan de zijkant ingedrukt zodat hij uit gaat (HD shutting down staat er dan een paar seconden).

EDIT:
lol, ik ben er net achter. Tijdens het spelen van een nummer moet je 2x achter elkaar op de bovenste knop op de rechter zijkant drukken (voor volgend nummer). Dan staat de speler op Stop.
woow dat is omslachtig maar dat van je EDIT klopt niet helemaal:
hij gaat volges mij op STOP, als je bij het laatste nummer van een album bent, en die helemaal afgeluisterd hebt. maar waarschijnlijk dus ook als je bij het laatste nummer 2x op de bovenste knop op de rechter zijkant drukt.. dat wil dus wel..
misschien moet iriver ff firmware uitbrengen waarin STOP wat minder omslachtig kan...

btw, heeft iemand hier ook, dat de HOLD knop verkeerd om werkt ??? (dus als het schuifje op HOLD staat, staat de speler niet op HOLd, en als het schuifje op NO-HOLD staat, staat de speler juist op HOLD..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Nu online
Omslachtig is het inderdaad, maar dat van die edit zou moeten werken. Het werkte bij mij wel een keer, maar nu opeens niet meer...

• wAizz
  • Laatst online: 07-09 08:30
Nu ook te koop bij Mycom. Zal morgen even gaan kijken of ze de rode versie hebben :)

• Sneuterveuter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-06 13:15
wAizz schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 10:26:
Nu ook te koop bij Mycom. Zal morgen even gaan kijken of ze de rode versie hebben :)
Was afgelopen maandag hier in Utrecht bij Mycom geweest. Daar hadden ze ze nog niet, die kerel had het over een week wachten. Wil 'm eigenlijk even in het echt zien voordat ik 'm koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Zo ik heb me ook binnen van mp3spelers.nl...Zat tussen creative/ipod mini en deze te twijfelen...Maar tot op heden geen spijt.. Fijn spelertje en die software die er bij zit is zopzich best fijn...Jammer dat hij het niet in mappen indeelt en zeer jammer dat hij de nummers ranschikt op alfabetische volgorde maar dat is met een firmware wel op te lossen...
Trouwens wel aparte USB aansluiting er op, dat had ik niet verwacht eerlijk gezegd, hij kopieert wel lekker snel ;)

Kortom ik vind het betere keus als de creative, (vind ik zo dik lijken in de winkel) en de ipod had geen verwisselbare accu dat vond ik jammer :)

Heb zelf de zilveren versie..Als iemand foto's wil moet je maar ff zeggen dan maak ik die van het weekend wel even..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer komt er Ogg-support voor deze speler?
Kan hij ook gapless afspelen, zo niet komt dit nog in een toekomstige firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 14:13:
Wanneer komt er Ogg-support voor deze speler?
Kan hij ook gapless afspelen, zo niet komt dit nog in een toekomstige firmware?
gapless kon ik niks over vinden , hij heeft wel fade in dat vind ik zelf wel fijn :) Gapless vind ik persoonlijk niet fijn :)zou wel mooi zijn als het er komt maar dat weet ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Nu online
Ogg support komt er voor zover ik weet niet, zou het apparaatje niet aankunnen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OGG-support kan helaas niet gerealiseerd worden omdat de hardware van H10 dat niet trekt.
De H10 heeft op dit moment nog geen gapless playback. Soms wacht ik 8-10 sec voordat de volgende liedje wordt afgespeeld :S Dat vind ik veel te lang, max. moet t 3-4 sec duren vind ik. Maar gelukkig doet iriver er nu alles aan om gapless playback te steunen, tenminste dat heb ik gelezen. De volgende firmware zal waarschijnlijk best groot zijn, er zijn nl. nog veel (kleine en grote) 'bugs' en ze hebben gezegd dat de meeste daarvan gefixed zullen worden in de volgende firmware (gevoeligheid touchpad instelbaar, album afspelen op track-number volgorde ipv. alfabetische volgorde, gapless playback en vele kleine correcties).

Ik ben nu hartstikke tevreden met mn H10 (zilveren versie) en als iriver al die dingen fixed kan t voor mij niet meer mis gaan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 18:36:
(...). tenminste dat heb ik gelezen.(..).
waar lees je zoiets ??? zo;n site lijkt mij ook wel leuk om te zien.. :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Nu online
www.misticriver.net denk ik. Staat ook een forum met behoorlijk wat info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okeeey.. ik ga ff kijke ..

edit: hmm dr staat nix over een nieuwe firmware...
als iemand een nieuwe firmware ontdekt, wil die hem dan posten??

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2005 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Nu online
Er staat idd nog geen concrete informatie maar op het forum (hier staat al wel wat over een nieuwe firmware uit betrouwbare bron :P

Behoorlijk irritant trouwens dat ik altijd vergeet om dat rubbertje terug te stoppen als ik wat muziek geupload heb.

[ Voor 26% gewijzigd door Wekko306 op 26-02-2005 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wekko schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 12:56:

Behoorlijk irritant trouwens dat ik altijd vergeet om dat rubbertje terug te stoppen als ik wat muziek geupload heb.
dat rubbertje hbe ik er allang afgesloopt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou er voor deze hdd later nog een afstandsbediening en een batterypack kunnen komen??
en kan je deze hdd ook op een camera pluggen en zo foto's overbrengen net zoals bij de H320?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:33

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2005 @ 15:00:
zou er voor deze hdd later nog een afstandsbediening en een batterypack kunnen komen??
als het goed is komt er nog een afstandsbediening, dock en extra batterij.
en kan je deze hdd ook op een camera pluggen en zo foto's overbrengen net zoals bij de H320?
volgens mij niet, maar dat weet ik niet cker.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2005 @ 15:00:
Nee dat kan niet, hij heeft geen USB On-The-Go

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:32
Ik twijfel nog steeds of ik em zou halen, kom er maar niet uit. Maar klopt het dat je als je je accu op wil laden USB verbinding moet hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox

RedFox

Heb je een OV ofzo?

m4yall schreef op zondag 27 februari 2005 @ 16:33:
Ik twijfel nog steeds of ik em zou halen, kom er maar niet uit. Maar klopt het dat je als je je accu op wil laden USB verbinding moet hebben?
nee, je moet wel je usb kabeltje erin steken en daarop je stroomkabeltje aansluiten. Die kan namelijk niet direct in de H10.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, je hebt een oplaadkabel, en een adapter. Voor opladen in het stopcontact gebruik je de adapter + de oplaadkabel, en voor in de USB gebruik je alleen de oplaadkabel.. In het stopcontact laad hij sneller ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Tja, ik ben ook opzoek naar een ' vers' mp3 spelertje ,en die H10 leek me wel wat.....Alleen las ik zojuist review waarin geklaagd werd over de bassweergave van het apparaatje (die zou behoorlijk rommelig klinken bij welke eq. instelling dan ook). Volgens mij moet die kerel maar eens een ander setje headphones gebruiken, maar zeker weten doe ik dat dus niet.....

Wat zijn jullie bevindingen voor wat betreft de bassweergave met de H10 (voor mij erg belangrijk aangezien het hele spelertje volgestouwd zal worden met Drum 'n Bass).....En hoe is in jullie ogen de kwaliteit van de meegeleverde oordopjes???.....THNX!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
ik vind het goed klinken, niks te klagen draai niet zo veel drum 'n bass :) senheisser mx 400 zitten er bij :) Goeie dopjes :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneuterveuter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-06 13:15
Shiverzz schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 22:08:
Tja, ik ben ook opzoek naar een ' vers' mp3 spelertje ,en die H10 leek me wel wat.....Alleen las ik zojuist review waarin geklaagd werd over de bassweergave van het apparaatje (die zou behoorlijk rommelig klinken bij welke eq. instelling dan ook). Volgens mij moet die kerel maar eens een ander setje headphones gebruiken, maar zeker weten doe ik dat dus niet.....

Wat zijn jullie bevindingen voor wat betreft de bassweergave met de H10 (voor mij erg belangrijk aangezien het hele spelertje volgestouwd zal worden met Drum 'n Bass).....En hoe is in jullie ogen de kwaliteit van de meegeleverde oordopjes???.....THNX!!
Het probleem met de bassweergave komt alleen voor bij het instellen van een custom-EQ in de US-versie van de speler. De europese versie van de H10 heeft dit probleem voor zover ik weet niet.
De meegeleverde oordopjes zijn Sennheiser MX400's. Prima oordopjes in de wat goedkopere categorie, maar volgens Wat zijn goede oordopjes? Deel 4 zijn er betere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niet zeuren op de bass, er is qua bas voor ieder wat wils, zo heb je iriver bass boost, voor wat extra bas, zo heb je een equalizer die je zelf kunt instellen voor veel bas, en zo heb je ook nog de bass cut, zodat je extra weinig bass hebt.. (die gebruik ik altijd bij mn speakers, omdat mn speakers teveel bass hebben :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo, ik heb de h10 nu net een weekje, en ik ben er heel blij mee hij werkt zoals hij hoort. en hij was veel kleiner dan ik had verwacht :) en uit de bijgeleverde oordopjes (sennheiser mx400) is het geluid echt superb!

Ik neem de h10 ook gewoon mee naar school, maar toen ik het geluid wat zachter wilde zetten zaten er opeens 4 scheuren in het scherm (ik balen natuurlijk). Ik denk dat het kom door de kou of zo, want ik ben nergens tegenaan gebotst.

Het scherm is toch van plasic, en valt dit onder de garantie of moet ik een nieuw plastic scherm kopen, of zijn die niet verkrijgbaar?

Thanks voor de mensen die me kunnen helpen ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2005 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog 2 vragen:

1: Zou het lukken om m'n H10 aan te sluiten op de autoradio, zodat ik de muziek via de autoboxen hoor ??

2: En is het mogelijk om hem aan te sluiten op de sigarettenaansteker in plaats van het stopcontact?? Ik heb nl. wel een kabeltje om m'n batterijenoplader aan te sluiten op de sigarettenaansteker, of heb ik daar dan niks aan ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Er schijnt een FM transmitter te komen of zoiets. Dan kun je ook je muziek in de auto luisteren omdat je met je radio de frequentie op kan pakken die je H10 dan uitzend.

Het tweede weet ik niet of dat er ook komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het punt is dat die FM transmitter NIET in nederland te koop / zal zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor het aansluiten van je H10 aan de auto-radio/stereo, verwijs ik je naar dit topic: http://www.misticriver.net/boards/showthread.php?t=11833

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 20:43:
Het punt is dat die FM transmitter NIET in nederland te koop / zal zijn :)
Owh ja, illegaal bevonden hier :| .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh dat gaat nie lukke dus... en voor stroom: kan ie dan op de sigaretteaansteker??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Op de Koreaanse iRiver site staan inmiddels 3 accessoires.
De ab, de cradle en de usb-kabel (dezelfde die er al bijgeleverd is)

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tujuh schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 19:18:
Op de Koreaanse iRiver site staan inmiddels 3 accessoires.
De ab, de cradle en de usb-kabel (dezelfde die er al bijgeleverd is)

:)
is die AB die daar staat, niet toevallig dezelfde als die die je als accesoire kunt kopen bij de H320?
zie: http://www.mp3man.nl/product/15771/12493/262
ik vind hem er in ieder geval op lijken .. en waarom maken ze geen remote met LCD scherm:P??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 21:46:
[...]

is die AB die daar staat, niet toevallig dezelfde als die die je als accesoire kunt kopen bij de H320?
ik vind hem er in ieder geval op lijken .. en waarom maken ze geen remote met LCD scherm:P??
Wordt ie alleen maar duurder van. Imho kun je beter een simpele goedkope rechttoe-rechtaan AB hebben, veel handiger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 21:46:
[...]

hij lijkt er wel op, maar niet delfde iig, de h10 heeft namelijk maar 1 jack en die h340 ab heeft 2 stekkers.

en misschien vonden ze en lcd scherm te overdreven of te duur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier staan de koreaanse accesoires op een rijtje:
http://www.irivershop.co....028&LcatCode=004000000000

Die koptelefoon die daar staat (iDH 120), zou die goed zijn??? hij ziet er leuk uit in ieder gval :p
edit: hiervoor moet je eerst op het menu-onderdeel waar een koptelefoontje staat klikken
edit2: omgerekend kost hij ongeveer 20 euro.. (21.000 won, 1100 won = 1 euro)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2005 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die iDH-120 kost eigenlijk 23.000 WON, en eigenlijk is 1300 WON = 1 euro en dus kost de iDH-120 eigenlijk ongeveer 17-18 euro ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Is er al nieuws over de nieuwe firmware update? Ik heb alleen gelezen wat ze van plan waren te verbeteren, maar zelf nog niets gevonden of die update ook al uit is.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Let op:
Dit topic is enkel bestemd voor ervaringen of vragen naar ervaringen. Heb je een probleem waar je niet uit komt, open dan een nieuw topic.
Zie ook Invulling en behandeling Grote Topics aangepast