Kun je niet gewoon de US firmware erop zetten?
Met andere iRiver's werkt het ook gewoon als je bijvoorbeeld de Koreaanse versie erop zet.
Met andere iRiver's werkt het ook gewoon als je bijvoorbeeld de Koreaanse versie erop zet.
Verwijderd
Alle iriver players gebruiken dezelfde file-tree methode, dus ook de H10. Voor zover ik het weet kun je zoveel mappen plaatsen als je wilt; een map in een map in een map? geen probleem...tomvb schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 21:41:
Ok, het dus mogelijk om mp3's in mappen op deze mp3 speler te plaatsen, maar is het ook mogelijk meerdere mappen onder elkaar te plaatsen? Bijvoorbeeld:
- Artiest A met vervolgens de mappen cd a, cd b, etc.
- Artiest B met vervolgens de mappen cd a, cd b, etc.
- etc.
Zo heb ik namelijk op dit moment al mijn mp3's geordend en dit bevalt mij uitstekend en bovendien vrees ik dat mijn idtags niet helemaal in orde zijn. Als de H10 dit niet kan, kan de Ipod mini of creative zen micro dit dan wel? Ik ga namelijk waarschijnlijk één van deze drie aanschaffen.
Kijk ns wat rond op GoT of op Google, genoeg te vinden.tomvb schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 13:19:
Ok, dan heb ik mijn keuze gemaakt en ga ik voor de H10. Ik ga 'em over een maand aanschaffen en dan wil ik ondertussen al m'n idtags in orde maken. Is hier een programma of freeware voor om dit handig en snel in orde te maken?
Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift, that’s why we call it the present.
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2005 20:38 ]
Als je er zelf geen ongein mee hebt uitgehaald, denk ik dat je em wel RMA kunt sturenVerwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 20:38:
Shit, m'n H10 gaat niet meer aan. Op vakantie ging werkte eerst de linkerknop niet meer, daarna begaf ook de scrollknop het, en toen de volgende dag werkte alles weer. Na een tijdje ging m'n H10 helemaal niet meer aan, (dat is nu dus). Ik denk dat alleen de Aan-knop kapot is, want als ik hem in de USB doe, begint ie een beetje te zoemen, dat doet ie normaal ook als ie aan de stroom/USB zit.
offtopic:
sorry voor de dubbel-post
Verwijderd
tsja, wat is ongein.. ik heb wel het lettertype verandert, valt dat onder ongein ??RoD schreef op zondag 08 mei 2005 @ 00:20:
[...]
Als je er zelf geen ongein mee hebt uitgehaald, denk ik dat je em wel RMA kunt sturen
Verwijderd
Lijkt me niet dat ie daar stuk van moet gaanVerwijderd schreef op zondag 08 mei 2005 @ 10:30:
[...]
tsja, wat is ongein.. ik heb wel het lettertype verandert, valt dat onder ongein ??
5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP
Verwijderd
Verwijderd
Nee, dat kan inderdaad niet. Waarom zou je hem in de USB willen hebben? Dat is alleen om liedjes erop te zetten toch? Stroom kan ook via de oplader, dan kun je tegelijkertijd ook muziek afspelen.Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2005 @ 17:43:
Kan je zolang de h10 via usb aan de pc verbonden is helemaal geen muziek afspelen e.d? Ik verbind mijn h10 namelijk met de pc via de cradle, maar gebruik de cradle ook om via de line-out, muziek op mijn speakersetje te krijgen, maar zodra de usb ook op de cradle aangesloten is kan ik niets meer met mijn speler en krijg ik alleen de melding 'USB connected'...
[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2005 14:02 ]
Wat een onzin zeg, jij hebt een overeenkomst met de winkel (mp3spelers.nl), niet met de leverancier (iRiver).Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 14:00:
Ik heb hem gekocht bij MP3SPELERS.nl, en ze zeggen daar nu dat ik hem naar iRiver Europe moet sturen.. Is het niet eerder de bedoeling dat zij dat voor mij doen ?
You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.
Je hebt gelijk.RedFox schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 15:37:
[...]
Wat een onzin zeg, jij hebt een overeenkomst met de winkel (mp3spelers.nl), niet met de leverancier (iRiver).
De winkel moet het dus gewoon voor je oplossen.
Verwijderd
Ff een mailtje naar iRiver zou ik zeggenVerwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 17:57:
het is naar duitsland, dat maakt dus niet zo heel veel uit. maar ik ben wel bang dat het pakket kwijtgeraakt wordt, als ik hem aangetekend verstuur komt het dan goed? en moet ik er een briefje in het duits bij doen, of zou dat gewoon in het nederlands kunnen ??
Verwijderd
De usb kabel steeds in de dock steken en eruit halen is ook niet alles...Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 14:00:
Ik heb hem gekocht bij MP3SPELERS.nl, en ze zeggen daar nu dat ik hem naar iRiver Europe moet sturen.. Is het niet eerder de bedoeling dat zij dat voor mij doen ?
--
[...]
Nee, dat kan inderdaad niet. Waarom zou je hem in de USB willen hebben? Dat is alleen om liedjes erop te zetten toch? Stroom kan ook via de oplader, dan kun je tegelijkertijd ook muziek afspelen.
ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR
Verwijderd
Tuurlijk, dat gezeur gaat nergens over. Als je in de ID-tag gewoon 01, 02, 03 etc zet is het opgelost. (niet 1,2,3, want anders komt 10 eerder dan 1)Ophidian schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 19:56:
Ik heb mijn H10 inmiddels besteld en morgen kijg ik hem binnen. Nu valt het mij op dat er veel mensen 'klagen' over die abc-bug.
Is dat niet heel simpel op te lossen, door voor de nummers een 1,2 of 3 neer te zetten. En als dat niet werkt, een a, b of c?!
Nummer 1 van het album is dan dus a, nummer 2 --> b, etc. Voor de ID Tag van de mp3 maakt het verder niet uit en je kan toch in de juiste volgorde je album afspelen, of zie ik dit nu fout?
Ben iig benieuwd naar morgen, eindelijk weer muziek voor op school
Wat dacht je van een live concert, dan wil je wel graag dat het 1 lang stuk is, en niet verschillende stukken door elkaar.Wekko schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 21:43:
Ik snap sowieso niet waarom het zo belangrijk is dat nummers worden afgespeeld in de volgorde waarop ze op een album staan. Mijn H10 staat lekker altijd op Shuffle, ik vind het juist niet leuk om te weten welk nummer komt.
Verwijderd
Als album nummers aan elkaar gemixt zijn zodat ze echt in elkaar overlopen kan het behoorlijk irritant zijn...Wekko schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 21:43:
Ik snap sowieso niet waarom het zo belangrijk is dat nummers worden afgespeeld in de volgorde waarop ze op een album staan. Mijn H10 staat lekker altijd op Shuffle, ik vind het juist niet leuk om te weten welk nummer komt.
Verwijderd
Verwijderd
Volgens mij valt het wel onder de garantie, ze moeten toch garantie geven op het hele product?Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 17:38:
heeft iemand het al gehad dat er iets onder z'n beeldscherm krijgt?een paar weken geleden zag ik dat er wat onder zat, ik een e-mailtje gestuurd om te vragen of dit onder garantie valt(beeldschermpje zat een beetje los) en die zij dat dat niet onder de garantie viel.
is dat echt waar?
THX
Verwijderd
wat zit er onder je beeldscherm danVerwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 17:38:
heeft iemand het al gehad dat er iets onder z'n beeldscherm krijgt?een paar weken geleden zag ik dat er wat onder zat, ik een e-mailtje gestuurd om te vragen of dit onder garantie valt(beeldschermpje zat een beetje los) en die zij dat dat niet onder de garantie viel.
is dat echt waar?
THX
You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 19:14:
Heb me H10 (een blauwe) binnen!!
Alleen nu wil ik uiteraard wat muziek overzetten naar het apparaatje, maar als ik dat doe via Total Commander gaat het maar 150 kb/s (Usb 1.0 snelheid), maar als ik het via windows explorer of via dat proggie van Iriver doe gaat het wel op Usb 2.0 snelheid
Verwijderd
Ik gebruik Total Commander om m'n mp3 collectie over te zetten naar de H10, dus om te transferren en niet te taggen. Al mijn mp3's zijn al goed getagged namelijk.Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 20:41:
[...]
waarom zou je 'total commander' gebruiken ?? Windows Media Player 10 zou ik aanraden.. Je kunt simpel je ID-tags veranderen, en omdat Microsoft al veel ervaring heeft opgedaan met WMP 1 t/m 9, lijkt dit me ook 1 van de besten..
offtopic:
ik gebruik zelf haast nooit iets van microsoft, zo gebruik ik firefox ipv IE, en gmail ipv hotmail.. maar WMP is echt goed..
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2005 22:11 ]
Verwijderd
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2005 23:29 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 23:18:
Laat mijn vorige post maar zitten
Het probleem was dus, dat als ik iets overzette naar de H10 via windows explorer terwijl Iriver Plus aanstond, dat de transfer crashte. Blijkbaar checked Iriver Plus om de zoveel seconden de H10 om te kijken of ie nog is aangesloten.
Heb Iriver Plus dus er maar meteen afgegooit, en het copien gaat nu perfect
Heb alweer een nieuwe vraag![]()
Als je via explorer mappen hebt gecopied, dan kan je via Iriver Plus een manual update van de database doen, anders ziet de h10 ze niet als je naar 'music' gaat. Is dit nog via een andere manier te doen?
En hoe haal je mp3's uit de database nadat ze van de H10 zijn afgegooit, manual update van de database helpt hier niet bij.
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2005 15:54 ]
Verwijderd
Jammer ik ben die van mij 6 weken kwijt..Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 15:50:
Nieuwe H10 Firmware V2.04 en nieuwe update voor iriver Plus 1.2.1.1
Ze hebben eindelijk de album-track order issue gefixt! Hier hebben veel en veel mensen op gewacht. Daarbij heeft iriver ook nog een update voor iriver Plus uitgebracht met de nodige nieuwe functies om de album-track order te steunen en een aantal bug fixes. Beide updates/downloads via iriver Plus gingen opmerkelijk snel, vergeleken met vorige updates, en je hoeft je database niet te updaten/refreshen/reloaden/wissen-en-weer-transferren of wat dan ook; na update is je H10 weer klaar voor gebruik.
go iriver!![]()
Link (koreaans): http://www.iriver.co.kr/c...Item=&SrchString=&idx=809
Alle nieuwe functies/bug-fixes in het Engels van http://www.misticriver.net/boards/showthread.php?t=20758:
Iriver Plus changlog:
Version 1.2.1.1 2005/05/14
* New Features:
1. Support track order display in an album for device (requires firmware 2.04)
2. Added AlbumID feature
3. Added tag batch edition feature
* Feature Improvement:
1. Improved MusicID feature
2. Altered file transfer method as to creates an artist folder in the device prior to transfer
* Bug Fixes:
1. Fixed incorrect genre insertion during music file addition into the library
2. Improved sync function for music files with special character (*)
3. Improved audio format support
- MPEG 2.5 layer 3 format
H10 firmware changlog:
Version 2.04 2005/05/14
1. Songs in an album are displayed in track order (requires iriver plus 1.2)
Na deze perfectioniserende updates, kan geen enkele andere mp3-speler aan de H10 tippen
Idd, heb net mijn firmware geupdate en werkt uitstekend. Hij speelt nu alles af op de volgorde van het albumVerwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 15:50:
Nieuwe H10 Firmware V2.04 en nieuwe update voor iriver Plus 1.2.1.1
Ze hebben eindelijk de album-track order issue gefixt! Hier hebben veel en veel mensen op gewacht. Daarbij heeft iriver ook nog een update voor iriver Plus uitgebracht met de nodige nieuwe functies om de album-track order te steunen en een aantal bug fixes. Beide updates/downloads via iriver Plus gingen opmerkelijk snel, vergeleken met vorige updates, en je hoeft je database niet te updaten/refreshen/reloaden/wissen-en-weer-transferren of wat dan ook; na update is je H10 weer klaar voor gebruik.
go iriver!
[ Voor 11% gewijzigd door Ophidian op 14-05-2005 18:45 ]
ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR
Verwijderd
Met Tagbatchedition kun je tag van meerdere songs in een keer veranderen. Is echt super handig als je veel files hebt. De MusicID search is ook beter geworden.Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 18:08:
[...]
Jammer ik ben die van mij 6 weken kwijt..
Kan iemand ff vertalen? Album-IDfeature = dat je het albumhoesje ziet?? en wat is een tagbatchedition?
Verwijderd
Ah, dat kon ik ook al in Windows Media Player.. En wat is MusicID-search dan ??Hironshy schreef op zondag 15 mei 2005 @ 10:26:
[...]
Met Tagbatchedition kun je tag van meerdere songs in een keer veranderen. Is echt super handig als je veel files hebt. De MusicID search is ook beter geworden.
Bij MusicID zoekt IriverPLus in een grote database naar de juiste ID-Tag voor de bijbehorende song.. Je hoeft de Tags dan niet handmatig in te vullen. De zoekfunctie is nu uitgebreider.Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2005 @ 10:51:
[...]
Ah, dat kon ik ook al in Windows Media Player.. En wat is MusicID-search dan ??
Verwijderd
ThnxVerwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 22:40:
En dan nu voor de iriverplus-haters:
EasyH10! .
Het is geloof ik eeen beetje Koreaans, maar er is ook een Engelse versie. Geen skins, gewoon heel simpel. De files die je met Windows Verkenner op je H10 hebt gezet (bv in mappen), worden in de 'database' gezegd, oftwel, ze worden herkend door 'Music', en niet alleen door 'Browser'.
screenshot:
[afbeelding]
EasyH10 is hier te downloaden.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2005 14:02 ]
Verwijderd
Verwijderd
Elke nieuwe firmware heeft ook de oude updates in zich, dus je kunt gewoon die versie installerenVerwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 15:21:
ik heb deze speler sinds kort in min bezit. Nu heb ik alleen een vraagje, moet ik alle firmwareupdates over elkaar heen gooien om alle functies en verbeteringen te verkrijgen die reeds aanwezig zijn, of omvatversie 2.04 alle vorige updates?
Verwijderd
In de tags staat vaak ook het nummer (bv dat het 4e is van het album). Het kan zijn dat er in jouw tags geen nummer staat ??Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2005 @ 22:47:
Met de nieuwe firmware klopt er geen ruk van mijn h10..Sommige mp3's worden gewoon niet afgespeeld, of de h10 begint een andere mp3 af te spelen en de volgorde van de tracks kon er niet verder naast zitten..
De tags zitten wel goed, dat weet ik zeker. Ik vond de alfabetische volgorde beter werken..
Sinds de nieuwe firmware heb ik ook een probleem met de list. Bij sommige cd's zet hij de net afgespeelde nummers bovenaan in de albumlijst, waar ze dus niet horen. Bij andere doet hij dat niet. Meer mensen met ditzelfde probleem?Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2005 @ 22:47:
Met de nieuwe firmware klopt er geen ruk van mijn h10..Sommige mp3's worden gewoon niet afgespeeld, of de h10 begint een andere mp3 af te spelen en de volgorde van de tracks kon er niet verder naast zitten..
De tags zitten wel goed, dat weet ik zeker. Ik vond de alfabetische volgorde beter werken..
[ Voor 3% gewijzigd door Ophidian op 17-05-2005 18:17 ]
Verwijderd
Voor zover ik het weet is er geen optie om te switchen tussen alfabetische en track-nummer volgorde. Maar de track-nummer volgorde wordt ALLEEN toegepast als je 'Music' > 'Artist' > 'Album' of 'Music' > 'Album' kiest. Dus als je 'Music' > 'Artist' > 'All' doet, is ie weer gewoon op alfabetische volgorde.. dat vind ik zelf ook het fijnstVerwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 17:12:
[...]
BTW : Kun je in de nieuwe firmware KIEZEN of je alfabetisch wilt of op volgorde van het album? Alfabetisch zoekt namelijk vaak makkelijker..
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2005 18:22 ]
Verwijderd
Van jouw probleem heb ik geen last van. Die van Arcanedevil komt me ook niet bekend voor. Lucky meOphidian schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 18:16:
[...]
Sinds de nieuwe firmware heb ik ook een probleem met de list. Bij sommige cd's zet hij de net afgespeelde nummers bovenaan in de albumlijst, waar ze dus niet horen. Bij andere doet hij dat niet. Meer mensen met ditzelfde probleem?
Ook vind ik dat de batterij maar erg kort mee gaat. Ik heb hem pas 2 keer opgeladen, ik weet niet of dat er iets toedoet?
Ok, dan zal die batterij het binnenkort beter moeten gaan doen.Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 18:28:
[...]
Van jouw probleem heb ik geen last van. Die van Arcanedevil komt me ook niet bekend voor. Lucky meOver de batterij.. hij gaat idd korter mee dan 12 uur, maar na een aantal keer compleet leeg laten lopen/rechargen gaat ie langzaam langer mee. Ik weet niet waarom maar dat was wel bij mij het geval. Mijn H10 gaat nu ongeveer 9-10 uur mee (EQ iriver Jazz, volume 14-18, screen uit na 5 secs).. vooraf ging die maar 7-8 uur mee.
Verwijderd
Verwijderd
Ehm, ik denk niet dat het klopt wat je zegt. Het is wel zo dat je alles kwijt bent, als je je speler uit de USB/Poddock haalt, terwijl je aan het opladen bent. Heb je een hele kleine harde schijf ofzo? Veel mensen hebben veel meer dan 5 GB aan muziek. Naar mijn mening heb je de speler, zodat je al je muziek ook onderweg kunt beluisteren. OOK, dus niet ALLEEN. Je wilt toch tijdens het computeren ook muziek hebben?Ruben22 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 20:44:
Ik twijfel tussen de Ipod mini en de iRiver H10. Ik hoorde dat bij de iPod je alle muziekbestanden op je computer moet laten staan. Als je ze weg haalt, en je synchroniseerd, dan zou je alle bestanden op je iPod kwijt zijn. Werkt dit bij de H10 ook zo. Want ik hem geen zin om 5 gig aan muziek op mijn computer te hebben staan. Daar heb ik toch juist de speler voor.
Nog andere handige tips?
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2005 20:58 ]
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2005 00:07 ]
Ik heb een oplossing voor het probleem gevonden. Als ik eerst de muziek erop zet en hem vervolgens met Easyh10 de database laat updaten, doet het probleem zich niet meer voort. Voortaan dus nog even updaten met easyh10 en het lijkt alsof ik er geen last meer van hebt (niet te vroeg juichen natuurlijkOphidian schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 18:35:
[...]
Ok, dan zal die batterij het binnenkort beter moeten gaan doen.
Ik ben even verder gaan zoeken van mijn 'probleem'' en toen ben ik hier op gestuit:
http://www.misticriver.net/boards/showthread.php?t=20794
Onderaan hebben meer mensen last van hetzelfde probleem. Zoals ik het lees ligt het dus aan de firmware en niet aan de H10, of moet ik gebruik gaan maken van mijn garantie?
[ Voor 19% gewijzigd door Ophidian op 18-05-2005 15:22 ]
Ik ben toch malle pietje niet!
Verwijderd
Da's mooi:)The Legend schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 20:32:
Dit gaat mijn opvolger van m'n huidige iFP-180T worden
Je weet zeker dat de tags goed zijn?Ophidian schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 22:55:
Weer een 'update' van mijn problemen. Ik had mijn probleem op misticriver gepost en al direct stuurde de maker van easyh10 mij een PM. Het blijkt dus dat alle id3v2 tags qua track number goed ingevuld moeten zijn (dat verhielp iig mijn probleem dat hij het zojuist afgespeelde nummer bovenaan zette).
Nou zit ik alleen nog met het volgende:
Als ik een bepaalde mp3 kies en die afluister (zijn altijd die 4 mp3's) dan laat hij vaak niet de juiste songtitel zien. Soms wel, maar vaak niet. hij laat dan de songtitel van het daarvoor afgespeelde nummer zien. Ik denk dat het een fout ergens in de mp3 is, omdat het altijd die 4 zijn en de rest het wel goed doet, maar 2 van die 4 deden het eerst niet. Iemand misschien een idee wat het zou kunnen zijn?!
De shuffle functie is niet helemaal top dus, niks aan te doen.Wekko schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 23:22:
Klein irritant probleempje gevonden:
Ik heb mijn H10 altijd op Shuffle staan, en laat dan alle nummers afspelen. Soms heb ik echter dat er 1 nummer 2 of 3x wordt afgespeeld (niet meteen achter elkaar uiteraard) terwijl ik sommige nummers nog niet gehoord heb. De Shuffle is dus echt random in plaats van dat je elk nummer maar 1x hoort en het daarna pas weer helemaal overnieuw begint.
Is hier een instelling voor om dit te veranderen, of is dit nu eenmaal zo?
Verwijderd
Daar heb ik ook last van en het irriteert mij soms heel erg, aangezien ik altijd op shuffle luister en steeds liedjes moet skippe die ik te vaak gehoord heb. Maar er zijn meer mensen die daar last van hebben dus waarschijnlijk is het een soort bug. Wat mij opviel is dat iriver voor heel veel mp3-spelers een firmware update uitbrengt met een 'shuffle bug fix'. Blijkbaar maakt iriver vaak dezelfde fout bij het ontwikkelen van nieuwe mp3-spelers. Helaas kunnen die 'shuffle bug fix'-updates nogal laat gereleased worden door iriver; voor mijn iFP-395T werd een 'shuffle bug fix' update pas een anderhalf jaar na de release van de mp3-speler beschikbaar gesteld.Wekko schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 23:22:
Klein irritant probleempje gevonden:
Ik heb mijn H10 altijd op Shuffle staan, en laat dan alle nummers afspelen. Soms heb ik echter dat er 1 nummer 2 of 3x wordt afgespeeld (niet meteen achter elkaar uiteraard) terwijl ik sommige nummers nog niet gehoord heb. De Shuffle is dus echt random in plaats van dat je elk nummer maar 1x hoort en het daarna pas weer helemaal overnieuw begint.
Is hier een instelling voor om dit te veranderen, of is dit nu eenmaal zo?
Verwijderd
Verwijderd
actualiseren heb ik altijd zelf zitten doen. het klinkt als rotwerk en dat is het ook maar (hoogstens) een dagje werk heb ik wel over voor mijn lieve mp3-tjesRuben22 schreef op zondag 22 mei 2005 @ 14:18:
Verder nog goeie tips om je ID3 tags te actualiseren. Ik ben nu bezig met WMP10 maar dat schiet niet echt op. Hij vind ook niet alle albums op internet. Hoe doen jullie dat
Verwijderd
Verwijderd
Aanvullende informatie ophalen van internet ff uitzetten?Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 14:14:
Hoe kun je trouwens in WMP10 zorgen dat hij niet de gegevens van internet haalt? (Dan doet ie binnen dezelfde artiest telkes andere genres) Ik wil ze gewoon zelf invoeren namelijk..
Verwijderd
Een hele rij microsoft certificeringen.
Nope helaas is er geen Album Art ondersteund.Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 18:09:
laat 'ie tijdens het spelen jpg's van album zien die bijvoorbeeld folder.jpg genoemd zijn? Lijkt mij wel leuk.
Verwijderd
Die kraak heb ik eigenlijk nooitWekko schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 17:59:
Het enige minpuntje wat ik nog heb is die irritante kraak die je soms tussen 2 nummers hoort. Echt irritant als een nummer vrij zacht eindigt en je dan opeens een HARDE kraak hoort en dan meteen het volgende nummer begint.
dat kan nu wel, met het programmaatje EasyH10. Je kunt zo liedjes met Windows Verkenner / Mac Finder erop zetten, en indelen in mappen hoe je ook wilt, EasyH10 zorgt dat je database wordt opgebouwd..(..) al kan je de database niet zomaar gebruiken geloof ik zonder iRiver Plus (..)
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2005 18:56 ]
Verwijderd
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2005 19:10 ]
Verwijderd
Ja. Normaal kon je ook al gewoon overzetten, en je muziek beluisteren maar de muziek werd alleen zichtbaar in de 'Browser' (das de functie in de H10 waarbij je hem ziet zoals in Windows Verkenner). Dat had nadelen, omdat je dan een lange lijst nummers had, niet kon zoeken (of je moest mappen maken) en bv niet kon raten of toe kon voegen aan de Quick List.Keen87 schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 21:28:
maar als ik het goed begrijp kan je met easyH10 dus alles gewoon overzetten zonder iets te hoeven wijzigen?![]()
ik wil gewoon klik klik of met slepen alles kunnen overzetten.
20" iMac; 2.4ghz Core 2 Duo; 3GB; Ati Radeon 2600HD Pro
Hangt er ook vanaf bij welke winkel je em koopt hè.bekok schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 23:03:
ik zag dit ding net op mp3man staan, vond et met1 een heel mooi ding.. Maar wat ik me afvraag voordat ik em koop.. is de service goed? bijv. als een i-pod stuk is, stuur je em op, en krijg je zo weer een nieuwe.
En is ie in ze geheel goed? ik heb een paar pagina's gelzen, en zag tog veel twijfelingen staan, en ik wil natuurlkijk wel wat goeds voor me geld;).
Dus is het een goede keuze om deze te kope? ik let vooral op de service & kwaliteit (of het makkelijk handbaar is etc.):)
danx
Verwijderd
Wat ik dus wil in een mp3 speler is.. (zoals eerder gezegd:P) dat ie lekker handbaar is, de i-pod bijv. loopt in pricipe heel lekker met zon wheel, maar werkt de iRiver ook goed? omdat de knopjes ook aan de zijkant zitten. En als ik em by mp3man koop, weet iemand dan toevallig of ik een nieuwe krijg als ie stuk (of misgien gestolen) is??RoD schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 23:05:
[...]
Hangt er ook vanaf bij welke winkel je em koopt hè.
Of het een goeie keuze is hangt van jezelf af, ik weet niet wat voor eisen jij stelt aan een mp3speler.
[ Voor 15% gewijzigd door bekok op 04-06-2005 08:56 ]
20" iMac; 2.4ghz Core 2 Duo; 3GB; Ati Radeon 2600HD Pro
Als hij gestolen is krijg je echt geen nieuwe hoorbekok schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 08:40:
[...]
En als ik em by mp3man koop, weet iemand dan toevallig of ik een nieuwe krijg als ie stuk (of misgien gestolen) is??
Zoals bijv. het schermpje kapot gaat, word het niet vergoed (en wel bij de i-pod), maar gaat het apparaatje ook snel kapot? want als het egt onverwoestbaar is, is garantie weer wat minder belangrijk;)
Verwijderd
Inderdaad... maar @ bekok : hoe kan een schermpje gestolen worden??The Legend schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 10:42:
[...]
Als hij gestolen is krijg je echt geen nieuwe hoorBij Apple ook geen nieuwe Ipod
En iRiver is niet de eerste de beste fabrikant, als het een defect is van de speler zal dat binnen de garantie vergoed worden. Als het een defect is wat veroorzaakt is door onzorgvuldig gebruik zal geen enkele fabrikant jou een nieuwe speler sturen.
Verwijderd
De H320/H340 bedoel je? Die heb ik bij mp3spelers.nl zien staan.Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2005 @ 10:54:
Is de 20GB versie van deze speler nu al ergens te krijgen in Belgie/Nederland ?
Een H10 bezitter die hier antwoord op kan gevenThe Legend schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 00:38:
Hoe handig is dit ding mee te nemen? Dat is voorlopig de enige reden waarom ik deze speler níet zou kopen. Mijn huidige iFP-180T hang ik om m'n nek, klaar. Deze speler moet je in je zak stoppen, die ik niet altijd heb, en als ik er wel een heb dan zittie al vol
Daarom zat ik nu te kijken naar de iAudio 5. 2GB Flashspeler (100% shockproof), loopt op 1 AAA batt (ipv zo'n accu die er na 12 uur mee ophoud) en kun je om je nek hangen. Nadelen, 3GB minder ruimte..maar toch 16x meer dan ik nu heb. Grootste nadeel, ruim 100 euro duurderWaar komt dat prijsverschil vandaan?!
Verwijderd
De vraag met betrekking tot het prijsverschil:The Legend schreef op zondag 05 juni 2005 @ 12:05:
[...]
Een H10 bezitter die hier antwoord op kan geven
Verwijderd
Nee, de H10 20GB bedoelt ie, dat zegt ie togVerwijderd schreef op zondag 05 juni 2005 @ 11:24:
[...]
De H320/H340 bedoel je? Die heb ik bij mp3spelers.nl zien staan.
Verwijderd
Hij wil prima mee.. hij past prima in je zak en er zit een riempclip bij mocht je dat handiger vinden ...The Legend schreef op zondag 05 juni 2005 @ 12:05:
[...]
Een H10 bezitter die hier antwoord op kan geven
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq