[TOBO] Ultra X - deel 2

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 9.712 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:48
Logitech Ultra X

Afbeeldingslocatie: http://www.eynstein.nl/ai/y-sx49.jpg

Drumroll please! ... En hier is dan deeltje 2 van het grote Ultra X tobo topic... (deel 1 kan je hier vinden)

F*ck de DiNovo, weg met de Trust rotzooi en hou op over draadloze verbinding die alweer niet werken; hier is de ultieme tobo (met draad ;)).

De Ultra X is een OEM bordje, dit betekent zo veel als dat je het plankje eigenlijk alleen bij een nieuwe PC kan kopen.
Gelukkig (!) houdt niet iedereen zich hieraan en kan je de 'X' gewoon bij de lokale compu-boer kopen. Ook betekent dit dat het bordje lekker goedkoop is.
(Wat het kost kan je hier vinden.)

Je hebt hierin 2 smaken, een PS/2 (oud) en een USB versie (nieuw).
De eerste van de was de PS/2; werkte perfect alleen er waren wat problemen met meerdere toetsen tegelijkertijd gebruiken (meer dan 2 toetsen)
De nieuwe USB versie (die natuurlijk ook aan te sluiten is op je PS/2 poortje met een converter) heeft dit niet en je kan met deze ook gewoon meer dan 3 toetsen tegelijk vasthouden, JEUJ! ;))

Mocht je in het bezit zijn van de oude PS/2 versie dan zijn er PS/2 -> USB verloopstekkers te koop, jammer genoeg zijn deze erg duur...

Maar HET grote verschil met de meeste (diNovo, Coolermaster daar gelaten) tobo's is dat dit bordje het verschrikkelijke fijne voordeel heeft dat de toesten geen logge zware moeilijke toetsen heeft maar een geweldige laptop toets aanslag heeft.
Dit heeft meerder voordelen; je hoeft minder hard te drukken op een toets, het is lekker dun (misschien wel ultra dun :+) en (het lijkt erop) dat je er sneller door gaat typen.

Gelukkig heeft de Ultra X een gewone layout; geen laptop layout.
De Coolermaster Q-Keyboard EAK-US1 heeft dit wel...
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/isjwang/GoT/ultrax.jpg

vergelijkend warenonderzoek door Skuzz

Ook is er een Ultra X muisje te vinden; dit is de gewone Logitech iClick maar dan ook weer met alternatieve kleurcombo en OEM versie (en alweer goedkoop :9). in USB versie MET PS/2 verloopstekker. Quanta costa?
Afbeeldingslocatie: http://www.hbit.nl/productimg/11009864670.jpg

Aikeleer (ja die mod) heeft een review geschreven in het eerste deel; kijk hier maar

Sommige mensen kunnen het ook NIET laten om het ding niet meteen te modden:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/dervati/ultrax3.jpg^ Der Vati ^

fenrir legt uit:
drempelspanning van 3,4v bij 20 mA. maar ik heb de oude verwijderd en die blauwe er gewoon in gezet zonder extra weerstand of wat dan ook.

^ PlexMod.de ^ doet ook uitleggen
'for ze n00bs, from ze Sgermans' :+

Let the discussion begin...

[ Voor 44% gewijzigd door NoTimeRemains op 06-01-2005 11:30 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

ik lees hier dat er nu een USB versie op de markt zou zijn, maar kan hem niet in de pricewatch vinden.

en wat voor kleur zijn de leds origineel? groen?

Van klussen krijg je grijze haren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

Ja groen zijn ze normaal. Voor winkels waar je hem kan kopen moet je maar even de laatste posts uit het vorige deel over lezen. www.centralpoint.nl is er in ieder geval al één.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
waarschijnlijk kan je gewoon de Ultra X bestellen, ik neem aan dat Logitech een compleet nieuwe serie heeft ingevoerd dmz dat er eik geen PS/2 versie meer is, alleen de USB versie nog...

om het nog maar eens te onderstrepen; het typt _zo_ lekker :9

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Ben ik nou een onwijse nerd als ik nog een Ultra-X ga kopen, maar nu in USB uitvoering? Alleen weet ik nog niet wat ik met de PS/2 keyboard ga doen.

Oh, en als mensen links hebben naar nog meer shops met de USB Ultra-X, dan hoor ik het graag :D

[ Voor 26% gewijzigd door Darkvater op 21-12-2004 22:12 ]

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YscO
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-09 21:03
Dynabyte verkoopt hem ook voor 20 euro's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Zou er nog een linkje naar mijn review in de topicstart mogen? :)

Ik ben overigens ook van plan de USB versie te halen. Ik denk dat ik deze week maar eens richting Dynabyte in Utrecht ga, eens zien of ze 'm daar hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

Darkvater schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 22:07:
Ben ik nou een onwijse nerd als ik nog een Ultra-X ga kopen, maar nu in USB uitvoering? Alleen weet ik nog niet wat ik met de PS/2 keyboard ga doen.

Oh, en als mensen links hebben naar nog meer shops met de USB Ultra-X, dan hoor ik het graag :D
Valt wel mee hoor (hoop ik), want dat ga ik ook doen. De PS/2 versie geef ik wel aan een vriend van me......hij ook weer blij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
Darkvater schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 22:07:

Neej :D Ik ruil mijn PS/2 in tegen een USB versie :)
Aikeleer schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 22:30:
Zou er nog een linkje naar mijn review in de topicstart mogen? :)

Ik ben overigens ook van plan de USB versie te halen. Ik denk dat ik deze week maar eens richting Dynabyte in Utrecht ga, eens zien of ze 'm daar hebben. :)
Consider it done!

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

HIValicious schreef op woensdag 22 december 2004 @ 09:34:
[...]

Neej :D Ik ruil mijn PS/2 in tegen een USB versie :)
Kan je dat doen? Gewoon naar de winkel gaan en zeggen dat je de USB versie wilt? Ik denk niet dat de winkel dat accepteert, zij hebben immers een goed werkend product geleverd. Oh well, nog eens 20 euro voor een keyboard dat hopelijk nog 10 jaar meegaat is niet zo erg ;)

I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
Ja ik werk bij zo'n PC winkel dus daar gaat het gewoon bij. Kwestie van de baas een lief aankijken.
En ja als je echt een USB versie wil hebben kan je natuurlijk altijd met een schroevendraaier/tang/cola/{vul zelf maar in} aan de gang :) >:) maar das fraude en dat mag nooit ....

[ Voor 11% gewijzigd door NoTimeRemains op 22-12-2004 13:43 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

HIValicious schreef op woensdag 22 december 2004 @ 13:43:
Ja ik werk bij zo'n PC winkel dus daar gaat het gewoon bij. Kwestie van de baas een lief aankijken.
* Darkvater hoopt dat HIValicious ook zijn keyboard omruilt :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
Darkvater schreef op woensdag 22 december 2004 @ 15:42:
[...]

* Darkvater hoopt dat HIValicious ook zijn keyboard omruilt :>
op je knieeen kreng ;)
... k zal eens voor je vragen.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fenrir
  • Niet online

fenrir

——-

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/w.o.nicolai/IMG_3538.JPG
zo ik heb er ook maar 1tje gehaald bij de dynabyte en meteen de solbeerbout maar opgewarmd :)

dit tobo past mooi bij mijn Samsung 172X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:15
fenrir schreef op woensdag 22 december 2004 @ 20:38:
[afbeelding]
zo ik heb er ook maar 1tje gehaald bij de dynabyte en meteen de solbeerbout maar opgewarmd :)

Zie ik dat goed. Heeft die Samsung een groen ledje? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

fenrir schreef op woensdag 22 december 2004 @ 20:38:
Jongen, dat past toch niet |:( . Blauwe keyboardledjes bij je groene 172x. Mod die dan ook effe :Y)

HIValicious: als het teveel moeite kost, dan niet doen, he :). Maar voor de rest _/-\o_

[ Voor 16% gewijzigd door Darkvater op 22-12-2004 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

Ik snap niet wat iedereen nog steeds tegen die groene LEDjes heeft. Ik dacht dat de blauwe LEDjes madness een beetje een hype was, maar blijkbaar is het blijvend. Ik begin groen al bijna mooi te vinden puur vanwege het feit dat je tegenwoordig iedereen alleen maar om blauw hoort schreeuwen. Maar dat zal wel mijn afwijking zijn....... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
zimbab schreef op woensdag 22 december 2004 @ 21:38:
Ik snap niet wat iedereen nog steeds tegen die groene LEDjes heeft. Ik dacht dat de blauwe LEDjes madness een beetje een hype was, maar blijkbaar is het blijvend. Ik begin groen al bijna mooi te vinden puur vanwege het feit dat je tegenwoordig iedereen alleen maar om blauw hoort schreeuwen. Maar dat zal wel mijn afwijking zijn....... :D
De reden dat ik blauwe ledjes mooier vind bij dit typplankje is dat mijn iiyama 431-s zilver is met een blauw ledje. Ik hou van van consequent doorvoeren van kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ fenrir:

Bij welke Dynabyte heb je dat toetsenbord gekocht? In Leiden kennen ze hem niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fenrir
  • Niet online

fenrir

——-

Dynabyte Arnhem.
die gast deed ff moeilijk en het moest uit het magazijn komen. toen ik hem vroeg om een UltraX usb tobo moest ik hem toch echt ff helpen.

dus ding aangewezen in de winkel (was er 1 aangesloten) en gezegd dat ik daar de usb versie van wilde hebben. en dat ik op Inet had gelezen dat dynabyte die dingen verkocht voor 20.

vervolgens moeilijk gedoe over oem, heb hem verteld dat ik nooit complete systemen koop en dat ze van mij niets zullen horen.

en over de samsung 172X, ik vrees dat het een smd led is. daar ga ik niet aan beginnen. mijn vorige tobo had ook al blauwe leds en het staat gewoon geod bij de rest wat er op het bureau staat. Lian Li met originele blauwe led en een Sonata met blauwe led.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, dus als ik ff doorvraag dan zouden ze ze toch moeten hebben?

• fenrir
  • Niet online

fenrir

——-

Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2004 @ 22:16:
Oke, dus als ik ff doorvraag dan zouden ze ze toch moeten hebben?
lijkt me wel ja, gewoon zeggen dat andere filialen ze wel verkopen.

ff iets anders. is er ook een stukkie software waarmee je die multimedia knoppen kunt instellen? bij werken ze nl. niet helemaal zoals ik wil dat ze werken. als ik opera open heb staan en dan op de email knop druk dan gaat hij naar de email cleint in opera terwijl dat niet mijn standaard email client. iets soortgelijks gebeurd als ik in explorer op de www knop druk.

bij mijn vorige tobo (standaard HP ding) kon ik in de configuratie scherm die 3 knoppen programmeren wat ik erg fijn vond.

• HyperDevil
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 17:18
Weet een van jullie of het mogelijk is om het toestenbord schoon te maken aan de binnenkant.
Ik heb namelijk 2 ultra x's en sommige toesten blijven plakken.
oa de Tab en dat is super irri in counterstrike source.
Kan iemand misschien tips geven? :)

Verwijderd

Ik neem aan dat je hem uit elkaar kunt schroeven, aangezien er ook een aantal mensen al andere ledjes in heeft gezet.

Nog even over Dynabyte; is dat de USB-versie die ze daar verkopen of de PS/2?

• SmoothVision
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-03 13:40
Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2004 @ 07:32:
Ik neem aan dat je hem uit elkaar kunt schroeven, aangezien er ook een aantal mensen al andere ledjes in heeft gezet.

Nog even over Dynabyte; is dat de USB-versie die ze daar verkopen of de PS/2?
Als ze een niewe lading binnen hebben is het de USB versie maar hier in Deventer hadden ze nog een aantal PS2 versie's liggen en geen USB.. wat je wel kunt doen is gewoon even opbellen en vragen wat ze hebben liggen ;) http://www.dynabyte.nl/me...sen&m2=alle%5Fvestigingen

Verwijderd

@ Fenrir,

ik heb net nog even met zowel Dynabyte Leiden als Alphen aan den Rijn gebeld, maar geen van beide winkels kent de UltraX! Ook de omschrijving die ik geef (plat, zilver van kleur met zwarte laptop-achtige toetsen) zegt ze helemaal niets..

Heb je misschien een artikelnummer op de aankoopbon staan?

• fenrir
  • Niet online

fenrir

——-

heb geen bon meer

garantie ben ik toch al kwijt. denk dat ik die gewoon meteen weg gegooid heb aangezien ik het tobo meteen gemod heb toen ik thuis kwam.

nog steeds de vraag: heeft iemand die multimediakeys al kunnen programmeren?

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Mocht iemand zijn ps2 versie weg willen doen, Joehooe stuur mij maar een email :)

39

Verwijderd

Heerlijk tobo, heb 'm nu bijna een half jaar! Als je dit eenmaal gewend bent, wil je nooit iets anders meer (alleen het geluid al: klik, klik, klikkerdieklik). Denk dat ik just in case een tweede aanschaf!

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

Homedisc schreef op donderdag 23 december 2004 @ 17:54:
Mocht iemand zijn ps2 versie weg willen doen, Joehooe stuur mij maar een email :)
Als je dan ook een zichtbaar e-mailadres zou hebben.......
Anders e-mail jij mij maar! :)

• Laurent
  • Niet online
SmoothVision schreef op donderdag 23 december 2004 @ 07:44:
[...]

Als ze een niewe lading binnen hebben is het de USB versie maar hier in Deventer hadden ze nog een aantal PS2 versie's liggen en geen USB.. wat je wel kunt doen is gewoon even opbellen en vragen wat ze hebben liggen ;) http://www.dynabyte.nl/me...sen&m2=alle%5Fvestigingen
Hetzelfde geldt voor de Dynabyte in Utrecht. Ze boden me wel een Trust model aan, maar die willen we natuurlijk niet. :P

In de prijslijst van Paradigit staat het USB toetsenbord nog niet, maar hij is inmiddels wel binnen in Utrecht heb ik gehoord van een medewerker. :)

• .NCK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:23
Ik heb hem net opgehaald bij Informatique, in de vestiging Bergschenhoek is hij op voorraad, de usb versie wel te verstaan!
Proberen kan ik nog niet is een kerstcadeautje....

Ze waren vandaag binnengekomen dus nog voldoende op voorraad. Je kunt ze ook online bestellen. Maarjah, veel winkels kunnen ze nu leveren.

[ Voor 29% gewijzigd door .NCK op 23-12-2004 21:21 ]

• Glitchy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 19:17
Weet iemand waar ik de USB versie online kan bestelen, bij www.centralpoint.nl hebben ze hem wel maar dan kost het met verzendkosten zo 32,- euro toch iets te duur..

• Laurent
  • Niet online
Ik heb het toetsenbord net gehaald bij de Paradigit in Utrecht. Gewoon de USB versie dus. Ik geloof dat Paradigit wel vestuurd op verzoek, maar veel minder dan 32 euro zal 't niet worden vrees ik.

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:35

Cyphax

Moderator LNX
Ik neem aan dat dit bordje wat lichter is dan gemiddeld? Ik zit ook op dat ding te azen maar een absolute vereiste is dat ie niet veel weegt.

Saved by the buoyancy of citrus

Verwijderd

Ik heb hem net gekocht bij Computerland in Leiden. Het is de USB-versie met een verloopje naar PS/2.. Kostte slechts 25 euro! Heel wat goedkoper dan online bestellen met verzendkosten erbij! Jammer dat ze alleen de bijbehorende muis nog niet hadden.. :(

Nog even aan de mensen die er al blauwe ledjes in hebben gezet; op dat gebied ben ik echt een n00b! Solderen gaat me redelijk af, maar wat voor ledjes heb ik daarvoor nodig? 3mm.. 5mm.. hoeveel Watt?

• fenrir
  • Niet online

fenrir

——-

ik heb hier 3 mm leds van een inkoopaktie van een tijd terug.

drempelspanning van 3,4v bij 20 mA. maar ik heb de oude verwijderd en die blauwe er gewoon in gezet zonder extra weerstand of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyphax schreef op donderdag 23 december 2004 @ 21:46:
Ik neem aan dat dit bordje wat lichter is dan gemiddeld? Ik zit ook op dat ding te azen maar een absolute vereiste is dat ie niet veel weegt.
veel lichter dan een normaal toetsenbord is ie niet nee, maar dat voelt juist fijn aan (maar goed heb jij dan weer niks aan :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
Mijn vrouw haalt vandaag een Ultra X toetsenbordje. Ben benieuwd welke versie ze hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank u fenrir! Ik ga met kerst eens lekker solderen denk ik :) heb geloof ik nog wat van die 3mm ledjes liggen, dus dat moet wel goed gaan komen! Begin denk ik maar met de scroll-lock-led, aangezien ik die toch nooit gebruik en het dus ook niet zo dramatisch is als dat ledje het onverwacht niet meer mocht doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:35

Cyphax

Moderator LNX
Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 02:49:
[...]

veel lichter dan een normaal toetsenbord is ie niet nee, maar dat voelt juist fijn aan (maar goed heb jij dan weer niks aan :P)
Hrm maar wat is een normaal toetsenbord vraag ik me dan af ;)
Ik heb bijvoorbeeld een MS draadloos desktopsetje en dat keyboard is in ieder geval een stuk groter dan die UltraX en ook zwaarder.
Ik zoek de specs er wel even op na. :)

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
Heb vanmiddag het toetsenbord gekregen. Is de usb versie. Gekocht bij Norrod. Zonder de verzendkosten is de prijs best te doen € 27,50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmoothVision
xzoticate schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 14:48:
Heb vanmiddag het toetsenbord gekregen. Is de usb versie. Gekocht bij Norrod. Zonder de verzendkosten is de prijs best te doen € 27,50.
Hmm inderdaad, ik moet nog een USB toetsenbord voor mij Playstation2 heb er nu inmiddels 2 maar beiden helaas met PS2 dus niet echt compartibel :)
Dus volgende week maar even langswaaien bij een winkel die hem opvooraad heeft, 'k ga wel eerst even bellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe weet je of hij compatible is met de PS2? Ik heb nml een PS2 en de USB-versie van dat keyboard, dus ik kan het even voor je proberen als jij zegt hoe het werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Niet online
2 Korte vraagjes; als je mazzel hebt kan je de rate van je PS2 poort aanpassen in je bios (dus tegelijktijdige aanslagen)? En ten tweede; wat zijn de specs van de blauwe ledjes die je erin kan solderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

bij het schoonmaken van m'n ultra-x is de enter afgebroken (minuscuul plastic friemeltje wat hem op z'n plek hield). de enige andere key die op die plek past is de numpad 0/insert. Nu ziet dat er niet zo raar uit, maar het ontbreken van de 0/ins wel. :(

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
  • Laatst online: 19-05 15:55
Discussie? Nou, iedereen heeft tegenwoordig al Logitech muizen, Logitech keyboards, Logitech speakersets. Geef mij maar es wat anders :) Coolermaster dus, maar dat komt ook omdat ik geen moeite heb met een keyboard layout. Van mij mag heel de numeriek deel zelfs gestolen worden, maar das persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09 20:34

Neophyte

it's back....

Even een vraagje, werkt de usb versie zonder problemen als ik er een verloopstekkertje naar ps/2 op aansluit en hem in een ps/2 poort stop?

Senri no michi mo ippo kara

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

r0el schreef op maandag 27 december 2004 @ 19:53:
2 Korte vraagjes; als je mazzel hebt kan je de rate van je PS2 poort aanpassen in je bios (dus tegelijktijdige aanslagen)?
Wa's dat voor een retorische vraag?
Soms staat er in de bios iets over typematic rate, maar in mijn bios niet.
Dus als ik wil gamen moet m'n oude logitec tobo eraan ipv de ultra-x, en das wel heel erg jammer.
Verder zit m'n tobo op een kvm switch dus met een usb versie ben ik ook niet geholpen.
Als iemand nog een methode weet om het via XP op te lossen, ik hou me aanbevolen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

r0el schreef op maandag 27 december 2004 @ 19:53:
En ten tweede; wat zijn de specs van de blauwe ledjes die je erin kan solderen?
Neem even de moeite om het topic door te lezen, deze vraag heb ik al eerder gesteld en is al reeds beantwoord..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarmaniaK
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-07 11:58
usb toetsenbord heeft geen problemen meer met meerdere toetsen tegelijk?
daar geloof ik dus niks van... heb je een voorbeeld van een toetsencombinatie die het op de usb-versie wél doet die het op de ps2 versie níet doet?

want elk toetsenbord heeft dat probleem, dat ligt niet aan usb... ligt aan het electrische circuit.

http://www.sjbaker.org/steve/omniv/keyboards_are_evil.html daar meer informatie hierover...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jig
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-08 16:18

Jig

Hey dat is wel mooi, ik heb de coolermaster maar die laptoplayout is idd wel even hard wennen. Als ik ooit een nieuw tobo moet koop ik deze. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
KarmaniaK schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 02:20:
daar geloof ik dus niks van... heb je een voorbeeld van een toetsencombinatie die het op de usb-versie wél doet die het op de ps2 versie níet doet?

want elk toetsenbord heeft dat probleem, dat ligt niet aan usb... ligt aan het electrische circuit.

http://www.sjbaker.org/steve/omniv/keyboards_are_evil.html daar meer informatie hierover...
Ik denk dat je de USB versie ook meer moet opvatten aan een revisie van het eerste model. Ze hebben nu gebruik gemaakt van USB aansluiting, maar dat zal ongetwijfeld niet de enige verandering zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNB3rt
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-04 20:05
Ik heb de ps2 versie, omwille van het op mijn oude server nog te kunnen aansluiten, maar als ik deze op men game bak wil aansluiten heb ik natuurlijk dat "toets-indruk"probleem, is dit niet oplosbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:28

PromWarMachine

Forsaken Archer

Ik begrijp niet dat jullie allemaal enthousiast zijn. Ik heb dit toetsenbord ongeveer een maand gehad, daarna hield ik het niet meer uit. De reden? Voor mij is het bijzonder belangrijk dat een toetsenbord schoon is. Vroeger heb ik wel eens een toetsenbord gehad waar je gewoon ieder uur je handen moest wassen omdat je achter een PC zat te typen. Dat is niet grappig. Nu was ik m'n handen om m'n toetsenbord schoon te houden.

Helaas doet niet iedereen dat. Zo had ik m'n neefje op bezoek die na een zakje chips gegeten te hebben, weer fijn ging gamen. Gevolg: WASD waren zo vettig als het maar zijn kan. * PromWarMachine dacht slim te zijn en haalde de toetsjes los om ze even schoon te maken. Dat ging voortreffelijk en ze zagen er weer als nieuw uit. *D

Hierna begon de ellende. Die kleine voetjes kostten me een eeuwigheid om überhaubt vast te krijgen en toen ik ze eenmaal had, bleek dat de aanslag was veranderd. Ze typten niet meer zo lekker. Het kan zijn dat ik ze er niet goed op had gezet, maar als ik na veel gepruts 4x een toets verkeerd kan plaatsen, leg ik de schuld bij het toetsenbord neer.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
KarmaniaK schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 02:20:

Erg interessant artikeltje! Maargoed, het is een probleem, als je bijv. ESDF gebruikt bij shooters, je wilt naar rechtsvoren strafen en springen tegelijk (wat supernormaal is) dan heb je al een probleem want dan reargeert je spring knop niet. Dit had ik dus bij een nieuw mini toetsenbordje, hij is meteen naar zolder gepleurd. Schandalig eigenlijk gezien fatsoenlijk toetsenbordjes al voor minder dan 10 euro zijn te kopen, koop je er een van 45 euro en dan zit je met dat probleem. Werkelijk schandalig ouderwets.

[ Voor 35% gewijzigd door Yokozuna op 28-12-2004 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben dus niet de enige met het meerdere knoppen indruk probleem. Probeer bij nfsu2 eens een bocht in te rijden en dan remmen voordat je het gas losgelaten hebt, of hij remt gewoon niet of hij gaat rechtdoor, erg fijn.

Maar wat is nu de oplossing?
Mijn bios heeft geen typematic rate optie dus ik kan er niks aan instellen, de enige oplossingen via windows die ik tegenkom zijn voor win2k of eerder maar onder xp is er niks aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
Is dit dus serieus het probleem bij alle nieuwe toetsenborden? Heb je de Ultra X?

[ Voor 13% gewijzigd door Yokozuna op 28-12-2004 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarmaniaK
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-07 11:58
Yokozuna schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 13:15:
[...]

Erg interessant artikeltje! Maargoed, het is een probleem, als je bijv. ESDF gebruikt bij shooters, je wilt naar rechtsvoren strafen en springen tegelijk (wat supernormaal is) dan heb je al een probleem want dan reargeert je spring knop niet. Dit had ik dus bij een nieuw mini toetsenbordje, hij is meteen naar zolder gepleurd. Schandalig eigenlijk gezien fatsoenlijk toetsenbordjes al voor minder dan 10 euro zijn te kopen, koop je er een van 45 euro en dan zit je met dat probleem. Werkelijk schandalig ouderwets.
voor zover ik weet hebben nieuwe én oude toetsenborden allebij dat probleem hoor... ik heb het af en toe wel als ik 4 of meer toetsen in wil drukken, gaat iets sneller fout rond de numlock toetsen.
maar hier EF (rechtsvoren) en spatie gaat perfect hoor... heb bij het gamen zelden last van het toetsenbord behalve als ik met de pijltjes en numlock zit. Maar dat doe ik alleen in UT2k4 zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
SP updated, specs blauwe ledjes er in gezet.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmoothVision
Verwijderd schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 11:02:
Hoe weet je of hij compatible is met de PS2? Ik heb nml een PS2 en de USB-versie van dat keyboard, dus ik kan het even voor je proberen als jij zegt hoe het werkt!
Omdat ik al verschillende usb-tobo's op mn pstwo heb gebruikt ;)
Is meer voor de multiplayer spellen voor het communiceren via chat :) makkelijker dan letter voor letter met de gamepad ;)
Neophyte schreef op maandag 27 december 2004 @ 20:46:
Even een vraagje, werkt de usb versie zonder problemen als ik er een verloopstekkertje naar ps/2 op aansluit en hem in een ps/2 poort stop?
Uiteraard, dit werkt zonder enige problemen! Vaak zit zelf een convertertje van USB naar PS2 bijgeleverd!.. handig van die gasten :Y)
HIValicious schreef op woensdag 29 december 2004 @ 08:45:
SP updated, specs blauwe ledjes er in gezet.
HIValicious kon het weer niet laten heh :P }) :Y)

[ Voor 4% gewijzigd door SmoothVision op 29-12-2004 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 18:12

Garrett

Watercooler

voor die leds... achterkant losschroeven volstaat?

Ik zie namelijk dat de voorkant vastgeklikt zit...

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yokozuna schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 13:49:
Is dit dus serieus het probleem bij alle nieuwe toetsenborden? Heb je de Ultra X?
Ik heb de ultra-x in ps2 uitvoering (ivm kvm switch kan er geen usb op).
De ultra-x heeft het probleem met de meerdere toetsen, m'n logitec navigator en microsoft internet deluxe en cherry standaard rechtoe rechtaan tobos werken wel allemaal prima (ook allemaal ps2)

Maar de ultra-x typt dusdanig lekker, zeker voor die prijs, dat ik echt geen andere meer wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
Garrett schreef op woensdag 29 december 2004 @ 09:12:
voor die leds... achterkant losschroeven volstaat?

Ik zie namelijk dat de voorkant vastgeklikt zit...
In het vorige topic stond een uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 18:12

Garrett

Watercooler

ik zag het ja... maar het was nog vroeg :+

[rml]Der Vati in "[ keyboard] UltraX"[/rml]

Bij mijn toetsenbord zijn het 5 zichtbare schroefjes, ipv 10, en 9 schroefjes verborgen achter rubber, ipv 4...

En nog eentje, ben nou toch bezig :P

http://www.plexmod.de/index.php?action=benny/h2_03/01

Binnenkort ook maar eens doen, altijd leuk blauw licht :Y)

Hmm... leds doen het prima, maar sommige toetsen werken niet meer :?

Bijv. de Enter op het numerieke gedeelte, en a en d en nog een paar... heeft iemand enig idee :?

[ Voor 111% gewijzigd door Garrett op 30-12-2004 18:39 ]

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hello

Weet iemand waar ik de UltraX kan verkrijgen in AZERTY en Belgische indeling? Blijkbaar niet gemakkelijk te vinden hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Niet online
Ik heb de Ultra X USB versie vorige week donderdag opgehaald in Amsterdam bij Take it now.

Was rond de 20 euro daar, (geen order- of verzendkosten). Verder zit er een verloopstekker voor USB --> PS2 bij.

Ik vind hem echt prima typen! Mijn draadloze logitech is gedegradeerd naar de woonkamer waar ie voor msn'en voor MCE 2005 kan dienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02:30

Ankh

|true

goed net vandaag 1 gekocht en vind die draadje net..

mijnes komt bij dynabyte alkmaar, het is een ps2 met converter naar usb.. wel balen maar goed :) ik ga morgen wel ff bellen als dit niet de goeie is (dus alleen usb(

of heb ik wel de goeie?

goed ik heb gewoon niet goed gekeken.. net geinstalleerd en werkt perfect :) jammer dat ik geen harder / zachter knoppen heb maar daar kom ik wel over heen :D

[ Voor 26% gewijzigd door Ankh op 05-01-2005 10:33 ]

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Kan iemand met USB nou vertellen of die keys nou locken of niet? E+C+U bijvoorbeeld of andere 'L' type toetscombinaties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkvater schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 18:30:
Kan iemand met USB nou vertellen of die keys nou locken of niet? E+C+U bijvoorbeeld of andere 'L' type toetscombinaties?
hmm grappig dat je nou net die combi noemt, ik heb namelijk de usb versie en als ik dus dat in notepad doe krijg ik eeeeccc maar de u wil er dus niet komen
dus ja hij heeft hetzelfde probleem denk ik

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2005 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 00:23:
[...]

hmm grappig dat je nou net die combi noemt, ik heb namelijk de usb versie en als ik dus dat in notepad doe krijg ik eeeeccc maar de u wil er dus niet komen
dus ja hij heeft hetzelfde probleem denk ik
Ik heb het van de link van karmaniak: http://www.sjbaker.org/steve/omniv/keyboards_are_evil.html

Naja..maar dit betekent dat ik niet de USB versie ga kopen en mijn PS/2 versie weggooi. Jammer :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02:30

Ankh

|true

ik snap niet waar iedereen zich zo druk overmaakt.
Elke toetsenboard heeft het, enkel de "mother-of-all-keyboards" (de IBM"s) kunnen er wel meerdere aan :)

Ik heb er in ieder geval totaal geen last van met nfsu2 of cs:s of welk ander spel dan ook :)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
Ik gebruik het toetsenbord ook voor gamen, maar ik heb tot op heden ook nog niks hinderlijks ondervonden. En ik speel zelf redelijk fanatiek CoD:UO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
SmoothVision schreef op woensdag 29 december 2004 @ 09:02:
HIValicious kon het weer niet laten heh :P }) :Y)
Wattan? :o
Een geupdated SP is belangrijk ;) :P

zat.dag maar ff de usb versie ophalen :)

SP geupdated ;)
extra link en fixxort pic

[ Voor 10% gewijzigd door NoTimeRemains op 06-01-2005 11:27 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-09 05:39
Dit toetsenbord heb ik dus ook en heb zo'n toets eraf gehaald.. Nu krijg ik hem er niet meer op :'(

Hoe krijg ik die er weer op? Een handleiding ergens? haha..

www.wilisa.speedlinq.nl/keyboard.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Niet online
Het is een kwestie van klikken; er zitten als het goed is witte 'haakjes' op dat toetsenbord. Als het goed is, kan je deze gemakkelijk klikken op je toetsje. :)

Ik heb het met mijn oude PS/2 bord wel gehad dat 't was afgebroken, maar die heb ik op meer gebieden gesloopt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-09 05:39
Ja hij zit er weer op ;)

Jij zei dat het makkelijkst is om die witte clipjes op de toets vast te maken als eerst? Ik deed ze dus als eerst op het toetsenbord en daarna de toets erop klikken. Dat gaat volgens mij veel easy'er. maarja ;)

Bedankt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
Schoonmaaktip:
Compressor met precisie blaas stukje + (krachtige) stofzuiger...
blazen en zuigen tegelijk :D :+

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik heb er ook maar eentje besteld, heb hem bij een kennis geprobeerd en was gelijk verliefd (Dat was de PS/2 versie). Alleen weet ik zelf niet welke versie ik krijg, aangezien bij de shop staat "Aansluiting: USB/PS/2". :)

We zullen zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
Valt mij ook op dat ze het eerst op de ledjes gaan letten, kunnen jullie nergens anders op letten? Het gaat er natuurlijk om dat de zwart-zilver combi goed bij de zwart-zilvere TFT past. Bij mij staan alle ledjes op het tobo standaard uit. Probleem opgelost. Mijn Viewsonic VP912s heeft ook een groen ledje, snap niet wat hier mis mee is. Sinds wanneer is kleur niet meer smaakgevoelig???
Alleen weet ik zelf niet welke versie ik krijg, aangezien bij de shop staat "Aansluiting: USB/PS/2". :)
Je had toch even kunnen mailen?

[ Voor 114% gewijzigd door Yokozuna op 13-01-2005 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
Yokozuna schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 19:43:
Valt mij ook op dat ze het eerst op de ledjes gaan letten, kunnen jullie nergens anders op letten? Het gaat er natuurlijk om dat de zwart-zilver combi goed bij de zwart-zilvere TFT past. Bij mij staan alle ledjes op het tobo standaard uit. Probleem opgelost. Mijn Viewsonic VP912s heeft ook een groen ledje, snap niet wat hier mis mee is. Sinds wanneer is kleur niet meer smaakgevoelig???

[...]

Je had toch even kunnen mailen?
Persoonlijk vind ik blauw mooier, maar bij mij speelt ook mee dat mijn iiyama 431-s zilver ook een blauw ledje heeft. En kleur is uiteraard smaakgevoelig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Heb een USB versie gekregen :Y). Die typt wel erg lekker zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanmiddag dat Coolermaster Q Alloy keyboard gehaald... eerst heel 's-Hertogenbosch door langs alle winkels (Mycom, Dynabyte, Vobis, Inside out, PC Speed) voor een Logitech UltraX, maar niemand behalve Dynabyte had hem. En Dynabyte deed ze alleen bij een nieuwe pc 8)7.
Toen bij Computer Planet (geweldige winkel _O_ ) gevraagd, en zij hadden wel een Coolermaster... en die blijkt toch wel een paar keer mooier te zijn :*)
Echt aluminium (of staal?), echt plat, echt mooi :P
Computer Planet zit ook in Haarlem en Zaandam en nog wat plaatsen in NH trouwens, dus daar zullen ze 'm ook wel hebben, scheelt weer verzendkosten voor de medetweakers :Y)
Ik maak zo nog wel ff wat feauteaux met mn webcam, kunnen jullie zien hoe die staat bij mijn sjieke beige 17 inch CRT (vintage look) en afgeragde witte logitech muis ;)

[edit] tadaa :7
Afbeeldingslocatie: http://img165.exs.cx/img165/1021/picture94fj.th.jpgAfbeeldingslocatie: http://img165.exs.cx/img165/7167/picture105fd.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img165.exs.cx/img165/7091/picture117fv.th.jpgAfbeeldingslocatie: http://img165.exs.cx/img165/6770/picture152ad.th.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2005 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

Uit startpost

Gelukkig heeft de Ultra X een gewone layout; geen laptop layout.
De Coolermaster Q-Keyboard EAK-US1 heeft dit wel...

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/isjwang/GoT/ultrax.jpg

vergelijkend warenonderzoek door Skuzz
Inderdaad mooi dingetje, maar de indeling vind ik persoonlijk wat minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Ik heb hem nou eindelijk een keer in het echt gezien, maar om er nou 35 € aan uit te geven :? :/

Hij is wel mooi enzo.

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nero355 schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 15:52:
Ik heb hem nou eindelijk een keer in het echt gezien, maar om er nou 35 € aan uit te geven :? :/

Hij is wel mooi enzo.
Dat dacht ik eerst ook, maar aangezien ik vanochtend toch in de stad was (half uur mijn leven gewaagd om met de fiets over al het ijs naar school te komen, bleek dat ik geen les had :X) moest ik toch wat te doen hebben.
En eerlijk gezegd is dit ding zijn geld achteraf volgens mij juist meer waard :)
Die Logitech, heeft die nou eigenlijk echt metaal of plastic? (de Coolermaster heeft lekker koud metaal 8) ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 16:03:
[...]

Dat dacht ik eerst ook, maar aangezien ik vanochtend toch in de stad was (half uur mijn leven gewaagd om met de fiets over al het ijs naar school te komen, bleek dat ik geen les had :X) moest ik toch wat te doen hebben.
En eerlijk gezegd is dit ding zijn geld achteraf volgens mij juist meer waard :)
Die Logitech, heeft die nou eigenlijk echt metaal of plastic? (de Coolermaster heeft lekker koud metaal 8) ;))
Die logitech is kunststof.
Die coolermaster vind ik stukken degelijker dan die van logitech, dat is in vergelijking met de coolermaster een beetje een rammelding. Ik ken aardig rammen op de coolermaster, dat durf ik toch niet op de logitech, bang dat het ding dat niet zo leuk vindt :P

De aanslag op de coolermaster vind ik ook fijner dan op de logitech, er is minder weerstand.
De layout van de coolermaster vind ik wat betreft de plaatsing van home, pgup, pgdn en end ook wat logischer (onder elkaar/boven elkaar, hoe je het zien wil :)), maar dat is echt een kwestie van persoonlijke voorkeur.

Nog een verschil tussen beide toetsenborden: de coolermaster heeft standaard een lichte helling en geen lipjes eronder om je toetsenbord nog meer te laten hellen. De logitech is plat maar heeft wel die lipjes om het toetsenbord toch nog te laten hellen.
Nadeel van lipjes zijn de nogal grote gevoeligheid om af te breken :P

Die coolermaster is meer een tik plank pur sang, aansluiten en rammen maar, de logitech is misschien met wat meer beleid.

Overigens heb ik de coolermaster (met de blauwe leds, maar vind de groene mooier) en een kennis heeft de logitech. Even een vergelijkend onderzoekje gedaan, ook door een bezoekje aan de plaatselijke Dynabyte.

[ Voor 7% gewijzigd door ppl op 25-01-2005 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

Dan ben je wel aardig lomp moet ik zeggen, want zo snel krijg je die Logitech echt niet kapot hoor en die pootjes er onder ook niet. Met normaal gebruik is er helemaal niks aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Niet online

ppl

zimbab schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 21:39:
Dan ben je wel aardig lomp moet ik zeggen, want zo snel krijg je die Logitech echt niet kapot hoor en die pootjes er onder ook niet. Met normaal gebruik is er helemaal niks aan de hand.
Nee dan ook niet :P
Verder ben ik er wel zuinig mee, zo erg molestief ben ik nou ook weer niet aangelegd.
Voor sommige mensen is zo'n solide keyboard vaak belangrijker, dus vandaar mijn opmerking.
Helaas zitten er dus wel van die lompe gasten bij ja, zie alleen al het aantal lipjes die nog in de toetsenborden op school zitten.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

ppl schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 21:48:
zie alleen al het aantal lipjes die nog in de toetsenborden op school zitten.... :X
Hmmmm....ja, dat is soms wel ernstig ja, maar dat komt meer omdat sommige mensen het niet kunnen laten dingen te mollen die niet van hun zijn. Thuis moet je toch aardig pissed zijn wil je zo'n ding vrijwillig mollen.......er komt toch wel iets bij kijken namelijk. Ik wil alleen maar zeggen dat het meer om een gevoel van duurzaamheid gaat dan de duurzaamheid zelf. Ik vind die Coolermaster trouwens ook wel mooier hoor, maar de indeling gewoonweg niet.....dat heb ik al op mijn laptop zitten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
Persoonlijk vind ik de logitech toch echt vele male mooier. In mijn optiek is het toetsenbord veel meer in balans. De coolermaster heeft van die grote stukken leegte (ik kan het niet beter omschrijven) aan de zijkanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 10:03
Als hij vuil is (stof tussen de knoppen) ga ik gewoon met een dikke verfborstel er over.
Is zeer effectief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga ook maar zo'n bordje halen.. :) Mijn huidige is 10 x niks! Logitech internet Navigator.. :( Toetsen gaan te moeilijk! Maar weet iemand of die bij Norrod USB of PS/2 is??

Nou ja, woon er vlakbij.. Wel 27.50 daar maar dan weer geen verzendkosten.. 27.50 vind ik sowieso niks voor een keyboard, heb voor mn huidige meer betaald.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
Norrod heeft de USB versie. Heb mijn tobo ook daar vandaan,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

K heb hem van myhardware.nl vandaan. de USB versie met PS/2 converter. Ik moet zeggen dat het wel lekker tikt maar wel wennen is omdat hij een stukje lager ligt dan de standaard Logitech tobo had. Maar misschien is dat wel wennen.....

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Gisteren werd de linkershifttoets opeens stroef. Ik kon die knop met moeite indrukken en na een stuk of twitntig keer op de toets te hebben gedrukt, ging die weer soepel zoals alle andere toetsen. Zonet ging de z-toets op dezelfde manier moeilijk doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 21:40

bloasfist

Slot-A Crew

Ik heb het tobotje een maand of 3, en dat ding typt echt GOED!... Enige nadeeltje vind ik de net iets te lage pootjes. Hij had van mij wel wat schuiner mogen kunnen.

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

Robin Vreuls schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 21:40:
Gisteren werd de linkershifttoets opeens stroef. Ik kon die knop met moeite indrukken en na een stuk of twitntig keer op de toets te hebben gedrukt, ging die weer soepel zoals alle andere toetsen. Zonet ging de z-toets op dezelfde manier moeilijk doen?
Hoe vaak moet ik nog zeggen niet eten achter dat toetsenbord :P
hoe vaak ik dat heb moeten horen vroeger })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb um eens grondig schoongemaakt alleen ik heb probelemen met de spatiebalk om die goed te laten werken, heeft iemand tips heirvoor, misschien mis ik wel een rubberje, een pis zou handig zijnvan wateronder ligt...

nvm het is al gefixed, check mn spaties :D

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2005 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 09:53
relaxed tobo'tje, heb hem gister gehaald bij de mycom 's-hertogenbosch, 24,95 voor de usb-versie met ps/2 verloop.

Aanslag is wel wat harder dan bij de gemiddelde notebook, of komen de toetsen nog 'los' (ff inslijten dus?)

pootjes zijn eigenlijk klein beetje te laag, ff zoeken naar langere, passende pootjes en anders ff een blokje eronder.

[ Voor 26% gewijzigd door LiquidSmoke op 11-03-2005 12:54 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste