Zou ik deze ledjes kunnen gebruiken voor het toetsenbord?
http://www.inkoopacties.net/ia/q75gc8k5/1/h8yz2173
[ Voor 34% gewijzigd door Bananenplant op 18-03-2005 17:33 ]
💶 Wil je in een vrije democratie blijven wonen? Betaal dan voor nieuws. 📰
❌ ceterum censeo contra factiones ad dextrum extremum esse pugnandum. 🙅🏻♂️
Ik heb ook al zitten kijken, maar het zijn 5000mcd leds die je ook als zaklamp kunt gebruiken. Je gaat denk ik lichtelijk verblind worden als je die in je tobo stoptrelonky schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 16:59:
Zou ik deze ledjes kunnen gebruiken voor het toetsenbord?
[ Voor 3% gewijzigd door Pubbert op 18-03-2005 18:23 ]
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Verwijderd
Verwijderd
Simpel, kijk in de pricewatch:Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 23:52:
Ik heb 3 vragen over het UltraX tobo.
Ik vind het tobo er erg gelikt uizien![]()
maar ik twijfel nog over de aanschaf.
Hier komen de vragen
1. Het is een OEM bordje, kun je hem als retail meekrijgen bij bijv. MyCom of Dynabyte?
Ja hoor, al moest ik wel effe wennen aan de platte toetsen. Vooral de pijltestoetsen bij racespellen zijn wennen, maar het na een paar uur wel te doen2. Ik game best veel (FPS, RTS etc.), is het bord daar voor geschikt?
na ruim een half jaar nog geen slijtage zichtbaar hier3. Slijten de (veel gebruikte) letters snel (de verf op de toetsen bedoel ik)??
Graag gedaanAlvast bedankt
Wanna play?
Tuurlijk, ik werk ook met meerdere muizen (MX510 en Trackball optical) dus waarom zou je niet met meerdere tobo's kunnen werken?sapphire schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 00:38:
Een maat van me heeft er ook 1 en het is eht een relaxed Tobo, het enigste nadeel vind ik wel dat er zo weinig extra toetsen opzitten, ik heb namelijk nu een Inet navigator en daar gebruik ik het geluids wiel en scrol wiel erg veel.
Zouden er ook 2 usb tobo's op een PC kunnen, ik bedoel snap windows dat eigenlijk wel goed? Want dan haal ik er 1 als msn tobo
bij DynaByte staat hij dan wel niet op de site, maar ze hebben hem vaak wel (ik heb ff door moeten vragen, verkoper wist niet wat ik bedoelde) maar verkopen doen ze hem dan wel.MadMarky schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 00:24:
[...]
Simpel, kijk in de pricewatch:
UltraX PS/2
UltraX USB
Zoals je ziet heeft Mycom dit bord gewoon in het assortiment, Dynabyte niet.
Van klussen krijg je grijze haren
Peace is not simply the absence of war.
Wanna play?
Die layout is de dvorak layout.F-Tim schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 16:20:
@ucchan
wat ik me eigenlijk afvraag, waarom gebruik je die rare indeling?
Je zegt dat je je afvraagt of het ook nog als hackerskeyboard uitkomt, maar wat is daar het specifieke nut van? Want de layout die jij zelf gemaakt hebt lijkt me nogal... vervelend...
[ Voor 30% gewijzigd door Timo op 19-03-2005 17:15 ]
Verwijderd
Ik heb hem van de dynabyte!Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 23:52:
Ik heb 3 vragen over het UltraX tobo.
Ik vind het tobo er erg gelikt uizien![]()
maar ik twijfel nog over de aanschaf.
Hier komen de vragen
1. Het is een OEM bordje, kun je hem als retail meekrijgen bij bijv. MyCom of Dynabyte?
Alvast bedankt
Dit is m'n 5e dag met deze lay-out en het typt best fijn, hoewel ik nog wel veel vergissingen maak. Maar je merkt wel met veel woorden dat je je vingers nauwelijks nog hoeft op te tillenfooker schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 17:11:
Ook even een vraagje dan, is dvorak nu echt fijner?, en loont het de moeite om het te gaan leren?
(op school etc kan ik het niet gebruiken)
[ Voor 13% gewijzigd door Bananenplant op 19-03-2005 17:48 ]
Verwijderd
qwerty natuurlijk, wat dacht je andersVerwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 19:41:
Ik heb nog 1 probleem voordat ik de UltraX ga halen: Ik zie verschillende indelingen bij de UltraX tobo.
Welke wordt er bij MyCom/Dynabyte verkocht?
Ik heb nu namelijk een Qwerty tobo en ik wil graag een Qwerty UltraX tobo.
A wise man's life is based around fuck you
Verwijderd
Nee ik zie in dit topic en op andere site's andere indelingen daarom vroeg ik het.Erik schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 19:47:
[...]
qwerty natuurlijk, wat dacht je andersduitse indeling
frans
Verwijderd
Erik schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 19:47:
[...]
qwerty natuurlijk, wat dacht je andersduitse indeling
frans
In mijn geval komt het door tussenkomst van een briefopener als je dat soms bedoeltVerwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 23:27:
[...]
Nee ik zie in dit topic en op andere site's andere indelingen daarom vroeg ik het.
Kijk zelf maar op de foto's in dit topic, dan zul je zien dat ze niet allemaal hetzelfde zijn.
Nou, ik ben er vandaag geweest met een vriend (dynabyte utrecht), we wilden er allebei eentje kopen, maar ze weigerden hem te verkopen. Ja, wat onzin over 'Mag niet van Logitech' enzo. Nou, dan toch niet? We zijn recht naar Paradigit gelopen, en daar wilden ze het toetsenbord wél aan ons verkopen. Ik had al geen hoge pet op van Dynabyte, maar nu is het helemaal tot het nulpunt gezaktVerwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 17:12:
[...]
Ik heb hem van de dynabyte!
Gewoon ff vragen daar, je krijgt hem uit mn hoofd voor 25 euro mee!
i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512
Op school is het nog allemaal wat restricted...ucchan schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 17:41:
[...]
Dit is m'n 5e dag met deze lay-out en het typt best fijn, hoewel ik nog wel veel vergissingen maak. Maar je merkt wel met veel woorden dat je je vingers nauwelijks nog hoeft op te tillen. En als ik al doende het aanleer gaat dat natuurlijk steeds beter, hoef ik ook minder vaak op backspace te rammen
.
Btw, als je op school profielen hebt kun je er natuurlijk ook je keymap in opslaan. Maar voor dagen op de uni heb ik voor de show (typ uiteraard blind) een goedkoop kreng gemod:
[afbeelding]
Hackerskeyboards zijn kleine borden waarbij ook niet-lettertoetsen binnen handbereik liggen:
[afbeelding]
No-nonsense en handig voor mensen die veel in vi editen.
tegelijk aangesloten ? ben namelijk te lui om om helemaal op te staan, kast te openen (inloopkast emt spullen, geen pc case), tobo te verwisselen enzoMadMarky schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 01:34:
[...]
Tuurlijk, ik werk ook met meerdere muizen (MX510 en Trackball optical) dus waarom zou je niet met meerdere tobo's kunnen werken?
De Qwerty indeling is niet echt echt een optimalisering, maar meer een truc om de technische beperkingen van de oude typemachines te omzeilen (twee toetsen naast elkaar aanslaan gaf problemen), vandaar dat ze alles maar zover mogelijk uit elkaar hebben gezet (beetje overdreven).fooker schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 17:11:
[...]
Die layout is de dvorak layout.
Dvorak, is speciaal geoptimaliseerd voor engels typen op een toetsenbord.
Ipv Qwerty dat geoptimaliseerd is voor op een typmachien te typen.
[ Voor 16% gewijzigd door Aham brahmasmi op 21-03-2005 23:17 ]
Like, duh. Dat is het hele idee achter USBsapphire schreef op maandag 21 maart 2005 @ 19:32:
[...]
tegelijk aangesloten ? ben namelijk te lui om om helemaal op te staan, kast te openen (inloopkast emt spullen, geen pc case), tobo te verwisselen enzo
Vandaar ook een Inet navigator (ook zwart SE) met dat wieltje, hoef ik niet naar me speaker remote te grijpen
precies, voor het langere typwerk heb ik nu ook mijn MS elite er weer aanhangen, dan tikken die UltraX dingen toch minder. (ik krijg er vermoeide vingers van van die aanslag)ucchan schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 23:31:
Hmm... ik heb m'n Ultra X nu verruild voor zo'n Logitech internetding, vind ik eerlijk gezegd voor de langere stukken toch een stuk prettiger aanslaan
A wise man's life is based around fuck you
[ Voor 16% gewijzigd door Bellsofwar op 28-03-2005 00:47 ]
Hoe lang heb je hem gebruikt?ucchan schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 23:31:
Hmm... ik heb m'n Ultra X nu verruild voor zo'n Logitech internetding, vind ik eerlijk gezegd voor de langere stukken toch een stuk prettiger aanslaan
Verwijderd
Zo heesuspect schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 23:35:
Voor de mensen die graag een laptopkeyboard willen hebben:
[afbeelding]
Is dit dan niks?
Inclusief touchpad en 'clitje', en 2 usb-poorten.
Laat antwoord: ja die is gemakkelijk te vinden. Ik heb de mijne vandaag opgepikt bij Tones in Mechelen.Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 19:57:
Hello
Weet iemand waar ik de UltraX kan verkrijgen in AZERTY en Belgische indeling? Blijkbaar niet gemakkelijk te vinden hier...
Clowns to the left of me, Jokers to the right
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
[ Voor 1% gewijzigd door Graham op 27-05-2005 17:01 . Reden: foutje....favo knop vergeten ]
Hier werkt alleen Play/Pause en favorites niet. Gaat samen met een MX1000, fijne combinatie dus. Toevallig ook het zelfde toetsenbord voor deze, de F-Lock functie was inderdaad irritantGraham schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 16:56:
Eerst had ik de Logitech Access Deluxe...
[afbeelding]
...erg fijn keyboard, lekker plat. Maar heeft simpel weg 1 fout. De F-lock function knop die je elke keer bij startup moet indrukken.
Daarom heb ik enkele weken geleden de UltraX gekocht. Geen F-lock function knop, mooi design die bij mijn MX-310 past (UltraX muis heeft geen forwards/backwards buttons dus vandaar) en typt gewoon heerlijk zoals de Access Deluxe dat doet maar dan nog een tikje beter. Al met al een prima keyboard dat ik nu ongeveer 1 week gebruik. Nog geen problemen gehad met de pootjes en daarom zie ik als enige nadeel de multimedia keys.
Ze hadden er voor mij niet op hoeven zitten, gebruik ze namelijk toch vrijwel niet maar als er dan toch op zitten zorg dan dat ze allemaal werken. Nu werken er bij mij 5 van de 6 (play/pause niet). Helaas zijn er ook geen drivers (misschien wel 3rd party softwar?) om dit te verhelpen of gewoon zelf in te stellen. Maar zoals ik al zei, ik gebruik ze vrijwel niet dus dit is voor mij niet erg.
Al met al een perfect keyboard
Jah bij mij is het ook de play/pause en favorites...was een typo....immidels verbeterd.BoB_HenK schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 16:58:
[...]
Hier werkt alleen Play/Pause en favorites niet. Gaat samen met een MX1000, fijne combinatie dus. Toevallig ook het zelfde toetsenbord voor deze, de F-Lock functie was inderdaad irritant. Ik heb al gezocht naar wat drivers/software, maar heb nergens iets weten te vinden, iemand ?
Nu weet ik niet hoe snel jullie typen, maar door een snel testje op www.typingtest.com bleek dat ik ongeveer 80 WPM met gemak haal. Zijn er nog meer mensen die veranderd zijn naar de DVORAK indeling en die problemen hebben gehad ermee ofzo? Alle commentaar is welkomSpeed: With careful training, it seems most QWERTY typists can switch to Dvorak and regain their old speed in about a month. After that, it's all gravy.
Some people have had trouble regaining their old speed. This seems to happen if they don't give up QWERTY entirely while they retrain, or if they train too hard.
If you have to type constantly and can't afford to lose a few weeks' work, I suggest you put off switching until you can take some time off.
Although many people (including myself) achieve much higher speeds in Dvorak, a few have complained that they still can't type much faster after switching, especially fast QWERTY typists (perhaps 60 or more WPM). Even so, they usually find Dvorak more comfortable.
Zijn hier dus dezelfde knopjes die niet werken, iig niet werken met winamp, misschien dat die play/pause het wel doet in WMP (maar die heb ik nieteensBoB_HenK schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 16:58:
[...]
Hier werkt alleen Play/Pause en favorites niet. Gaat samen met een MX1000, fijne combinatie dus. Toevallig ook het zelfde toetsenbord voor deze, de F-Lock functie was inderdaad irritant. Ik heb al gezocht naar wat drivers/software, maar heb nergens iets weten te vinden, iemand ?
Ach, ik ga geen software installeren voor mijn tobo... het moet niet te gek worden.pisart schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 18:21:
Het aantal geheugen dat programma's innemen maak ik mij niet meer over druk heeft toch geen nut. Hier neemt het op dit moment 5mb in beslag. Heb een gb ram, dus maakt mij ook niet zoveel uit.
Het is niet dat ik niet wil doorzetten, maar wanneer ik "haast" heb om iets te typen is het uiteraard wel makkelijker om niet elke toets op te hoeven zoekenSkuzz schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 22:36:
als je dvorak wil leren moet je gewoon doorzetten, niet gelijk als je een stuk moet typen terug gaan naar qwerty
misschien is het eigenlijk wel beter niet je toetsen om te zetten naar dvorak, dus gewoon op een qwerty plank leren, anders krijg je dus het probleem wat ik heb
In Winamp preferences bij "Global Hotkeys" enabled aanvinken en dan werkt de Play/Pause knop ook in Winamp.XanderH schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 19:38:
Zijn hier dus dezelfde knopjes die niet werken, iig niet werken met winamp, misschien dat die play/pause het wel doet in WMP (maar die heb ik nieteens)
Hey cool, dat zijn dan al 4 van de 6 knoppen die het doen zonder software...matthijsln schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 23:14:
[...]
In Winamp preferences bij "Global Hotkeys" enabled aanvinken en dan werkt de Play/Pause knop ook in Winamp.
Ducati: making mechanics out of riders since 1946
kan ik welMayaFreak schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 16:35:
Ik heb een probleem met mijn ultra-x tobo.
Ik kan het } karakter alleen met mijn rechter shift toets genereren. Als ik mijn linker shift toets gebruik dan doet die combo niets. Voor de rest is mijn linker-shift toets nog gewoon goed.
Iemand hier ervaring mee?
Verwijderd
Bij mij doen al de knoppen zonder software, moest alleen bij Winamp eff instellenXanderH schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 23:19:
[...]
Hey cool, dat zijn dan al 4 van de 6 knoppen die het doen zonder software...
Mocht ik met windows settings of desnoods met een registry entry die andere toetsen ook nog ergens aan toe kunnen wijzen is het misschien nog wel leuk, moet ik daar software voor hebben hoeft het van mij niet meer zo nodig...
€3,99 is toch niet erg duur?HIValicious schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 14:56:
Mocht je in het bezit zijn van de oude PS/2 versie dan zijn er PS/2 -> USB verloopstekkers te koop, jammer genoeg zijn deze erg duur...
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Zo te zien is het gewoon hetzelfde toetsenbord in een nieuw jasje.Ewald ! schreef op maandag 02 januari 2006 @ 20:23:
Heeft die nieuwe 'media-versie' volume control? Want dat is de reden dat ik de vorige nog niet heb gekocht..
dacht ik o , er is ook een normale.. en met een multimedia board heb je vaak volume controle.Anyway, vond dit plankje eigenlijk wat mooier en heb de Media versie maar gekocht.
Laat mij nou denken dat dat de normale UltraX is, in een nieuw jasje (die ik ook al wel eerder heb zien opduiken op GoT)?Verwijderd schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 19:40:
Omdat m'n Ultra-X was overleden wilde ik een nieuwe kopen. Ik kwam in de PW toen de Ultr-X Media tegen. Kennelijk is dit de opvolger van de Ultra-X want de link naar de Ultra-X op de Logitech werkt niet meer. Anyway, vond dit plankje eigenlijk wat mooier en heb de Media versie maar gekocht.
Hier een pic van de Ulra-X en de Ultra-X Media.
[afbeelding]
[ Voor 5% gewijzigd door DopdeDouwer op 04-01-2006 21:27 ]
Verwijderd
Heb deze ook sinds vandaag en de kwaliteit van de toetsen is stukken beter geworden. Plank tikt perfect en muis is ook prima te gebruiken. Kostte wel 50 Euro maar heb er gelijk maar 2 meegenomen daar deze moeilijk te leveren is en echt HET keyboard is wat de UltraX kon overtreffen. Grote computertoko waar ik het heb gekocht had er maar 5 (!!) kunnen krijgen. Staat ook "Limited Offer" op doos maar dat zal uiteindelijk wel marketing stuff zijn.Kurkentrekker schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 14:30:
Er is inderdaad nu een draadloze UltraX desktop beschikbaar. Ik weet niet of hij al lang te krijgen is, maar ik heb hem nog niet eerder gezien dan gisteren. Meteen meegenomen, en hij typt erg lekker. Hij voelt minder rammelig aan dan de oude UltraX. De muis die erbij zit stelt niet zoveel voor, is volgens mij gewoon een standaard draadloze muis met twee knopjes aan de zijkant, en horizontal scroll.
De winkel waar ik werk heeft er inderdaad ook maar 5 binnen gekregen, maar er waren er nog een hoop onderweg vanaf logitech. Van wat ik in ons voorraadsysteem heb kunnen bekijken zijn ze iig niet zo moeilijk te leveren...Grote computertoko waar ik het heb gekocht had er maar 5 (!!) kunnen krijgen. Staat ook "Limited Offer" op doos maar dat zal uiteindelijk wel marketing stuff zijn.
Verwijderd
Ik heb een Ultra X Media besteld bij Zercom. D'r staat nog een plaatje bij van de Ultra X maar ik denkVerwijderd schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 19:40:
Hier een pic van de Ulra-X en de Ultra-X Media.
Verwijderd
Die van mij komt ook van Zercom. Grote kans dat je die nieuwe krijgt dus,Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 15:20:
[...]
Ik heb een Ultra X Media besteld bij Zercom. D'r staat nog een plaatje bij van de Ultra X maar ik denk
( hoop ? )dat ik idd die nieuwe versie binnen krijg.
Het product nummer van de nieuwe Ultra X Media (zoals ook op de Zercom site aangegeven) is
"P/N 967568-xxxx"
De oude Ultra X heeft product nummer 967493-xxxx en is PS2 en USB terwijl de nieuwe Ultra X Media alleen USB is.
Deze layout pdf index geeft idd aan dat de oude Ultra X 'phase out' status heeft http://www.logitech.com/lang/pdf/EMEAKeyboardLayouts.pdf
Hoezo "mis je ergens een instelling"? Er is nergens iets in te stellen over hoeveel toetsen tegelijkertijd te bedienen zijn...Kurkentrekker schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 20:10:
Ik heb verschillende UltraX'en gehad (eerste PS/2, later USB, en nu de Wireless), maar nog nooit problemen gehad met shooters of iets anders. UT2004 doet het perfect, en daar haal ik soms toch wel wat rare toeten uit met strafen, jumpen, en allerlei vreemde toetscombinaties. Ook Farcry doet het zonder problemen, heb nog nooit last gehad van het feit dat ik niet al mijn toetsen tegelijk kan gebruiken. Misschien mis je ergens een instelling?
Het slaat natuurlijk nergens op dat het zo raar werkt... toevallig probeerde ik het eerder vanavond eens met de enter-toets ipv de insert-toets... en ja hoor, toen werkte het wel normaal...SneakyViper schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 22:53:
Dat probleem met het indrukken van meerdere toetsen tegelijk hangt helemaal niet af van PS/2 of USB, tenzij deze verschillende versies ook echt intern van elkaar verschillen. Uitleg over hoe het wel zit vind je hier en hier.
Ik heb zelf ook een UltraX USB versie en toen ik die net aansloot besloot ik eerst een spelletje NFSU2 te proberen en hier liep ik direct tegen dit probleem aan: ik kon niet gas geven, boosten en sturen tegelijk. De enige oplossing hiervoor is gewoon exact de goeie toetsencombinaties te vinden. Bij sommige combinaties houd het na 2 toetsen al op, maar er zijn ook combinaties van zelfs 10 toetsen mogelijk op de UltraX.
Op zich is het best logisch dat de fabrikanten het zo maken, want ze maken wel efficient gebruik van materialen en waarschijnlijk ook van ruimte in het toetsenbord. Voor niet-gaming gebruik is het ook prima, je kan er zo snel op typen als mogelijk isWildfire schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 22:57:
[...]
Het slaat natuurlijk nergens op dat het zo raar werkt... toevallig probeerde ik het eerder vanavond eens met de enter-toets ipv de insert-toets... en ja hoor, toen werkte het wel normaal...
Maf.
[ Voor 5% gewijzigd door jbvo op 03-02-2006 23:55 ]
motabeatz.com
Je zou even kunnen proberen of het met een ps/2 toetsenbord wel werkt.koekoek2003nl schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 20:20:
arrrg ik ben boos, en waarom?
soms als ik America's Army online speel, lijkt het net als mijn toetsen blijven steken ofzo, dan loop ik naar links en dan blijf hij nog even doorlopen als ik mijn toets alweer uit heb gedrukt, ligt dat aan mijn UltraX keyboard, of heeft dat met LAG te maken?
ik heb het niet altijd, maar net altijd als je het net niet kan gebruiken...
[ Voor 36% gewijzigd door FreeShooter op 11-02-2006 10:32 ]
Niet echt, het is normaal dat die aan blijft. Mijn vader zijn logitech setje gaat nu al een jaar mee..NickySantoro schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 08:32:
Gaan de batterijen daar snel van op of is het gewoon normaal dat ie aanstaat?
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2006 14:59 ]
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2006 20:00 ]
Verwijderd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
| Windows Registry Editor Version 5.00 [HKEY_CURRENT_USER\Software\Logitech\iTouch\HardwareInfo\17\KeyboardLayout] "Keys"="2,9,13,100,103,106" "DKeys"="101,102,104,107,108,700" [HKEY_CURRENT_USER\Software\Logitech\iTouch\HardwareInfo\17\KeyboardLayout\100] "Current"="Program" "Assignables"="1,2,3,100,703" "Default"="100" "Function"="100" "Menu"="3," "Active"=dword:00000000 "ConfigState"=dword:00000000 "Confirmed"=dword:00000001 "Program"="2,\"Winamp\",C:\\Program Files\\Winamp\\winamp.exe" "Setting"="Program" "FriendlyName"="Media" [HKEY_CURRENT_USER\Software\Logitech\iTouch\HardwareInfo\17\KeyboardLayout\103] "Current"="Function" "Assignables"="1,2,3,103,703" "Default"="103" "Function"="103" "Active"=dword:00000000 "ConfigState"=dword:00000000 "FriendlyName"="Play/Pause" [HKEY_CURRENT_USER\Software\Logitech\iTouch\HardwareInfo\17\KeyboardLayout\106] "Current"="Function" "Assignables"="1,2,3,106,602,703" "Default"="106" "Function"="106" "Active"=dword:00000000 "ConfigState"=dword:00000000 "FriendlyName"="Mute" [HKEY_CURRENT_USER\Software\Logitech\iTouch\HardwareInfo\17\KeyboardLayout\9] "Current"="Function" "Function"="604" "Assignables"="1,2,3,604,703" "Default"="604" "Menu"="3," "Active"=dword:00000001 "ConfigState"=dword:00000000 "Confirmed"=dword:00000001 "Setting"="Function:604" "Program"="2,\"DScaler\",C:\\Program Files\\DScaler\\DScaler.exe" "FriendlyName"="Favorites" [HKEY_CURRENT_USER\Software\Logitech\iTouch\HardwareInfo\17\KeyboardLayout\2] "Current"="Custom3" "Website"="1" "Assignables"="1,2,3,4,5,703" "Default"="1" "Custom1"="5,Hotmail,rundll32.exe \"%ProgramFiles%\\INTERN~1\\hmmapi.dll\",OpenInboxHandler" "Custom2"="5,Mozilla Thunderbird,\"C:\\Program Files\\Mozilla Thunderbird\\thunderbird.exe\"" "Custom3"="5,Outlook Express,\"%ProgramFiles%\\Outlook Express\\msimn.exe\" /mail" "DefaultMailClient"="Custom2" "NumCustom"=dword:00000006 "Menu"="3," "Active"=dword:00000001 "ConfigState"=dword:00000000 "FriendlyName"="E-Mail" [HKEY_CURRENT_USER\Software\Logitech\iTouch\HardwareInfo\17\KeyboardLayout\13] "Current"="Program" "Function"="602" "Assignables"="1,2,3,602,703" "Default"="602" "Menu"="3," "Active"=dword:00000001 "ConfigState"=dword:00000000 "Confirmed"=dword:00000001 "Program"="2,\"Mozilla Firefox\",C:\\Program Files\\Mozilla Firefox\\firefox.exe" "Setting"="Program" "FriendlyName"="WWW" |
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2006 18:20 . Reden: Update ]
Ziet d'r veelbelovend uit; de toetsen custom waardes geven zonder al te veel gedoe, ik snap alleen niet waar je dat "iTouch" vandaan hebt, ik heb zelf alleen maar MouseWare ivm muis erop staan. (OEM UltraX Flat).Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2006 @ 13:50:
Ik heb nu nog geen tijd voor uitleg, maar de meeste tweakers zullen aan een half woord genoeg hebben.![]()
Later meer.
code:
1 *Knip*
[ Voor 7% gewijzigd door Leftblank op 26-02-2006 15:27 ]
Zoiets heb ik ook wel eens, maar dit heeft meer te maken met vuil. De toetsen hebben een hele korte aanslag, dus een koekkruimel is al genoeg om een toets (gedeeltelijk) te blokkeren. Effe uitkloppen en schoonblazen en er is niets meer aan de hand.Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2006 @ 19:33:
De naar-boven-wijzende pijltjestoets begon 2dagen geleden (uit zichzelf) raar te doen, alleen de bovenste helft kon worden ingedrukt. Na een beetje proberen de onderkant 'los' te krijgen deed hij het weer goed. Na een paar minuten drukte ik hem weer in, blijft hij ingedruktdus nu kan ik hem niet meer indrukken (omdat hij al ingedrukt is) maar de PC merkt niet dat hij ingedrukt is. Dus ik heb er geen last van in Windows & in programma's.
Hoe kan ik de toets weer omhoog krijgen? of moet ik het toetsenbord omruilen?
Ik heb hem bij MyCom gekocht op de HCC Dagen 2005, maar ik ruil hem dan gewoon in de MyCom winkel in de buurt.
Edit:
Ik heb met een dun mesje de hele toets naar boven gekregen, ging best makkelijk.
Er zit een mooi mechanisme in dat de toets omhoog en dan opzij schuift. Er zitten twee klikjes aan de onderkant (van de onderzijde) van de toets die je vast moet klikken in twee gaatjes in het mechanisme, maar dat gedeelte wil dus niet. Ik hoop dat het gaat lukken.
[ Voor 7% gewijzigd door Palomar op 07-03-2006 20:52 ]
Verwijderd
Ik weet niet hoe die precies werken maar ik ga er vanuit dat 't 'n normale toetsencombo wordt; welke dus niet werken omdat BF2 alles "absorbeerd".Dupje schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 18:30:
Bij winamp kun je global hotkeys instellen. Misschien een tip?
Toevallig net topic over geopend vandaag, lees hem maar even na. Staat precies in hoe je dit kunt doen. Logitech Office MXYorixz schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 17:33:
Zo, deze kick ik maar weer eens flink omhoog;
Wat ik atm echt vreselijk zoek is een mogelijkheid om de "Favorites" knop als het ware te 'programmeren' als de Play/Pause knop maar dan met de functie "next song"; ik weet dat die knop op veel Logitech tobo's zit dus ik denk dat het wel te doen moet zijn dmv het aanpassen van de registersleutels. Het probleem is alleen dat ik geen alternatief Logitech Tobo heb liggen hier om 't uit te proberen; is er toevallig iemand die het zelfde heeft gedaan/wil doen?
(Ik zoek 't vooral zodat ik in BF2 't volgende nr in iTunes kan opzetten. Ik heb 't al geprobeert dmv hotkeys maar deze werken niet terwijl BF2 draait, een andere oplossing zou ik zelf niet weten)
[ Voor 7% gewijzigd door markweb4871 op 11-04-2006 20:04 ]
Geweldig, bedankt - ik had em wel gezien maar door de titel leek 't me niet relevant.markweb4 schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 20:03:
[...]
Toevallig net topic over geopend vandaag, lees hem maar even na. Staat precies in hoe je dit kunt doen. Logitech Office MX
[ Voor 13% gewijzigd door Leftblank op 11-04-2006 22:34 ]
motabeatz.com
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq