Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.731 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-04 09:38

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Afbeeldingslocatie: http://img84.exs.cx/img84/5541/wowscrnshot1218041816248nx.th.jpg

Zucht.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_aragorn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-04 16:09

Lord_aragorn

Nu in 2D!

Dat zijn nog eens latencies :|

1400+ ,... damn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:46
Lekker gesprek had je daar ook :D
Oke kennen ze trouwens niet. ok wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-05 20:50

admiral866

The King Personality Disorder

sorry, maar dan moet ik deze ook nog ff posten :)
Afbeeldingslocatie: http://www.flevolan.nl/images/1337lag.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:19

NightHawk4

Lotte is Liev :>

FrankoNL schreef op maandag 03 januari 2005 @ 11:37:
en als ik dan een vraag stel word ik afgemaakt en deze vragen zijn 10 keer dommer:S
Tis toch altijd mooi om niet meer de domste te zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Lol, ik poste meer omdat gesprek maar oke, heb wel eens ping gehad van 3800...
Ontopic :p, net lvl 24 geworden en ik zag net een ubercoole mount!
Maar ja daar kon ik niet zo snel een screenshot van maken.

WoW humor.

Afbeeldingslocatie: http://img57.exs.cx/img57/2367/humor7za.th.jpg

Donnatello, voor zijn pet :p

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123311

Lord_aragorn schreef op maandag 03 januari 2005 @ 14:37:

Op 1e kerstdag had ik op gegeven moment latencies van 5000+, dat was niet leuk meer. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-05 16:01

delorean7

Let's take the Aston toni

Anoniem: 28168 schreef op maandag 03 januari 2005 @ 02:53:
[...]
Ik ook lvl 40 vandaag :9 Alleen ik heb al gespaard sinds lvl 31, dus ik had al wel de 90 gold _/-\o_ Heb ook meteen m'n mount gehaald en zie hier het resultaat: http://www.crazycows.nl/~silk/entusei_lvl40_mount.jpg
wolf shagging? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:02
Ik zit dan wel op de KR servers, maar ik heb een ping gehad van net over de 10,000 :) Overigens is tussen de 3000-5000 eerder regel dan uitzondering als ik in Ironforge rondloop...

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-04 10:46
lol 1 balkje tot lvl 40.. had al 95 gold.. SERVER RESTART

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31180

Lord_aragorn schreef op maandag 03 januari 2005 @ 14:37:

Valt nog reuze mee... :+
29163 ms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Whohoo, zonet 2 elite quests gedaan, Head of arugal en the book of Ur, waren echt hele vette quests in Shadow fang keep, ik post later nog wel even een wat groter verslagje.

Heb er ongeveer 11.000 xp van gekregen. hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70879

Ik ben nu bijna level 30 warlock.....Krijg ik dan de felhunter? Ik ben benieuwd naar deze pet.
Ik moet zeggen dat ik de succubus tot nu toe vind tegenvallen. Zij zou het meeste damage doen.
Mijn blauwe tank vind ik toch een stuk handiger. Deze houdt trenminste de agro van mijn tegenstanders, zodat ik ze van afstand kan aanvallen.
De succubus is bv wel handig in party mode, al vind ik dan mijn imp misschien nog wel beter met zijn fire shield en blood pact.
Kortom ik vind de succubus tegenvallen en ben benieuwd naar de volgende pet.

Verder hoorde ik dat op de hogere levels er met name demonen worden gebruikt ipv de eigen pets...iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extreme
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01-2024
Ik vraag mij af hoe je van die mooie screenshots maakt zonder dat je dus te maken hebt met je lifebar/manabar en inventory en skills bar.

ik zie op www.worldofwarcraft.com wel eens van die screenshots of the day, dus ben beetje jaloers hoe je die mooie screenies maakt zonder die troep eromheen :D

iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
Alt + Z, en voor het weghalen van namen ed. heb je een console commando: unitnamerendermode 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28168

agentorangina schreef op maandag 03 januari 2005 @ 20:55:
Alt + Z, en voor het weghalen van namen ed. heb je een console commando: unitnamerendermode 0
En jij weet hoe je die console tevoorschijn haalt? ;)

Maar namen weghalen kan gewoon in je "interface options" menu. Alle displays weghalen doe je inderdaad met alt+z :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-05 17:38
lees is op de EU site van WoW over de final beta we kunnen voorlopig nog niet inschrijven

We will provide initial access to the Final Beta to those who attained a beta key through the official Blizzard pre-order campaign, as well current Closed Beta testers. These testers will maintain their existing account and characters. Additional testers will be included as the Final Beta moves forward.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-04 18:38
Nieuwe update @ http://en.wow-europe.com/ :
In preparation for the imminent Final Beta Test of World of Warcraft, we will be shutting down the Closed Beta servers for maintenance and temporarily suspending the official forums within the next few hours. We regret the short notice, but are doing our utmost to roll out the Final Beta Test as quickly as possible. The downtime between the close of the current Beta and the start of the Final Beta Test will be kept to a minimum, although we are unable to reveal an exact start date at this time. However, we anticipate that this maintenance will only last a few days, whereupon the Final Beta Test will begin.
We will provide initial access to the Final Beta to those who attained a beta key through the official Blizzard pre-order campaign, as well current Closed Beta testers. These testers will maintain their existing account and characters. Additional testers will be included as the Final Beta moves forward.

More details regarding the Final Beta, including the start date, will be announced here shortly, so please stay tuned. We are working hard to bring you the next exciting phase of World of Warcraft as soon as possible.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70879

Aha binnenkort eindelijk europese beta....dankzij mn ebay key.

Alleen net een probleem gehad in de koreaanse.
Ik was met de boot op weg naar booty bay en dan crashed ie opeens.
Sindsdien kan ik niet meer de realm in en verder gaan en krijg ik iedere keer een foutmelding

Critical error in patch.mpq. :(

En dat terwijl ik zo benieuwd was naar de fellhunter die ik net zou gaan krijgen..aaarggh. :'(

Hopenlijk is het binnenkort beter en anders maar volledig overnieuw in de europese.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
maar dus voorlopig geen inschrijveingen komt miss later pas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81112

FrankoNL schreef op maandag 03 januari 2005 @ 22:23:
maar dus voorlopig geen inschrijveingen komt miss later pas
Ik ben heel benieuwd wat er gaat gebeuren met de mensen die een US-versie hebben gekocht en het 'convert-to-europe' formulier hebben ingevuld om in de EU-FB en de EU-retail te kunnen spelen (ben namelijk 1 van die mensen 8) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-05 09:39

-SaveMe-

-klik-

Damn, met mijn preorder bij GCshop dus geen CB-key voor mij :(
Ik begin ondertussen toch wel warm te lopen en wil wel graag spelen. Heb lang mijn kriebels kunnen onderdrukken door zo min mogelijk te lezen enzo, maar nu lukt dat toch bijna niet meer ;)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
@ stime, je vergeet een deel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128197

dus tog voor een deel open beta woehoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Anoniem: 128197 schreef op maandag 03 januari 2005 @ 22:45:
dus tog voor een deel open beta woehoe
Mja, dat was stiekem al de hele tijd bekend :+

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja maar niet 100 procent toen iets van 20% nu 99% hoera!
hiephiep pannekoek

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 128197 op 03-01-2005 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Laatst online: 20-04 18:38
sOidivUs schreef op maandag 03 januari 2005 @ 22:33:
@ stime, je vergeet een deel :)

[...]
nope stond ook in mn quote :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
stime schreef op maandag 03 januari 2005 @ 23:13:
[...]

nope stond ook in mn quote :)
Je hebt gelijk, sorry, my bad |:(
Zag het niet omdat je 2 alinea's samen had gevoegd ;)

Ehm... Ik wil niet irritant over komen hier maar ik zou graag de Closed Beta downloaden met Azureus zodat ik (als het goed is) meteen WoW kan spelen als ik een beta key krijg, nu weet ik dat die al vaker hier neer gezet is maar ik kan hem niet meer vinden... Dus hierbij; zou iemand een linkje naar een site kunnen geven met een torrent file?

Misschien ook iets voor in de startpost trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 22:19
yike, ik mocht even iemands accountje lenen van wow closed eu beta, en ik moet zeggen, bevalt me goed :)

meteen maar gepreordered....

ben nu lvl 5 human mage, en de quests tot nu zijn zeer simpel.
* enira voelt een vrijetijdstekort periode aankomen...

[ Voor 3% gewijzigd door enira op 03-01-2005 23:30 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 08-05 13:19

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
Denk dat je er dan wel van uit kan gaan dat de Beta donderdag van start gaat, gezien Blizzard's afwijking voor donderdagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias
  • Laatst online: 15-04 11:39

Mathizsias

Drizzt

Yay, net lvl40 behaald met mn Orc Hunter op Burning Blade! (US)

De game mist wat endgamecontent, dus level niet te snel mensen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

94944

wow toch nog lvl 46 gehaalt :)
mage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112947

lvl 47 orc Shaman :)

CB down.. op naar Final Beta :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100381

Heeft iemand al eenige berichten vernomen voor de open beta :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

94944

je kunt trouwens nog wel inloggen alleen servers zijn down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88553

lieve lieve morgauth78 :X

kan je aanwijzen op de map waar die skeele half pendants zijn :o [Trial of the sea lion]

map 1 darkshore
map 2 felwood
msn/mail radeon@xs4all.nl

of posten hier kan natuurlijk ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Anoniem: 88553 schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 08:47:

kan je aanwijzen op de map waar die skeele half pendants zijn :o [Trial of the sea lion]

map 1 darkshore
map 2 felwood

Lang leve www.thottbot.com lieve, lieve boy.Skywalker ;)
Om nog pciezer te zijn http://www.thottbot.com/?q=1003

[ Voor 6% gewijzigd door nemo55 op 04-01-2005 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-04 18:57
Anoniem: 81112 schreef op maandag 03 januari 2005 @ 22:26:
[...]

Ik ben heel benieuwd wat er gaat gebeuren met de mensen die een US-versie hebben gekocht en het 'convert-to-europe' formulier hebben ingevuld om in de EU-FB en de EU-retail te kunnen spelen (ben namelijk 1 van die mensen 8) ).
Yep idd, die form beloofde wel dat we een key zouden krijgen!

Tis natuurlijk de vraag hoe open het is, misschien laten ze er 1000 extra toe ofzo, en dan misschien alleen nog in de laatste week...tis natuurlijk te hopen op meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88553 schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 08:47:

map 1 darkshore
map 2 felwood

nemo55 schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 08:51:
[...]

Hehehehe, dank je nemo55! ;)

Een heel erg nauwkeurige beschrijving kan je vinden op [url=htttp://www.wowguru.com/content/quests/neutral/trial-of-the-sea-lion.php]wowguru[/url], compleet met maps en routebeschrijving. Maar in principe is het ook helemaal niet moeilijk te vinden als je de aanwijzingen in je questlog en de aanwijzingen die je krijgt van de NPC('s) in Moonglade opvolgt.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4

NightHawk4

sOidivUs schreef op maandag 03 januari 2005 @ 23:20:
[...]

Je hebt gelijk, sorry, my bad |:(
Zag het niet omdat je 2 alinea's samen had gevoegd ;)

Ehm... Ik wil niet irritant over komen hier maar ik zou graag de Closed Beta downloaden met Azureus zodat ik (als het goed is) meteen WoW kan spelen als ik een beta key krijg, nu weet ik dat die al vaker hier neer gezet is maar ik kan hem niet meer vinden... Dus hierbij; zou iemand een linkje naar een site kunnen geven met een torrent file?

Misschien ook iets voor in de startpost trouwens :)
Hier staan de torrents wel maar of deze client weer gebruikt gaat worden is natuurlijk weer de vraag :P Zal niet de eerste keer zijn dat ik weer een nieuwe client moet ophalen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rush
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-04-2024

Rush

joris is

Ik speel de koreanse beta, en nu kom ik vaak dit probleem tegen. Dan hangt de pc eerst ong. 10sec vast en dan schiet hij weer verder. Alle wachters stralen nu rare groene lichten uit :?.
Afbeeldingslocatie: http://www.vandersligte.nl/wow/WoWScrnShot_010305_190635.jpg
Na een herstart is het weer goed. Iemand ook dit probleem? Heb een msi geforce6800.

tremble and despair for i am power!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72943

Ik heb versie 1.1.2 gedownload, maar bij het installeren blijft ie steeds hangen bij terrain.mpq. Zelfs na een uur wachten en dan gebruikt installer.exe nog steeds 100% cpu :{

Iemand een idee hoe ik wow erop kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
NightHawk schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 10:15:
[...]

Hier staan de torrents wel maar of deze client weer gebruikt gaat worden is natuurlijk weer de vraag :P Zal niet de eerste keer zijn dat ik weer een nieuwe client moet ophalen :z
Dankjewel :> Als ik t opnieuw moet downloaden zie ik t wel, toch geen datalimiet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130189

Anoniem: 72943 schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 11:13:
Ik heb versie 1.1.2 gedownload, maar bij het installeren blijft ie steeds hangen bij terrain.mpq. Zelfs na een uur wachten en dan gebruikt installer.exe nog steeds 100% cpu :{

Iemand een idee hoe ik wow erop kan krijgen?
Ik heb dat probleem ook 1 x gehad tijdens de installatie maar bij mij was het gewoon een kwestie van nog een x helemaal opnieuw installeren en toen deed ie het wel... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-05 13:01
Wat doen die mob mages belachelijk veel damage. Ik loop rond met me HU pala van level 14.
Ik heb dan 300 health en die gasten hebben spells die 80 dam doen. Reken zelf maar uit hoevaak ze moeten raken voordat ik dood ben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@MonteZuma
Ik heb het al 10 x opnieuw geprobeerd. Ik kwam 1 keer tot ongeveer 80% dat was na een reboot van windows. Iemand een id hoe ik het spel wel kan installeren?

btw: Ik heb net een pre-order geplaatst bij gcshop.nl, voor maar 34 euro, lekker prijsje toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130331

DarkJedi schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 11:46:
Wat doen die mob mages belachelijk veel damage. Ik loop rond met me HU pala van level 14.
Ik heb dan 300 health en die gasten hebben spells die 80 dam doen. Reken zelf maar uit hoevaak ze moeten raken voordat ik dood ben :(
Hammer of Justice voordat ze een spel gaan doen :*)
Rush schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 11:08:
Ik speel de koreanse beta, en nu kom ik vaak dit probleem tegen. Dan hangt de pc eerst ong. 10sec vast en dan schiet hij weer verder. Alle wachters stralen nu rare groene lichten uit :?.
[afbeelding]
Na een herstart is het weer goed. Iemand ook dit probleem? Heb een msi geforce6800.
Had ik eerst een klein beetje last van, Toen heb ik dit geprobeert, en toen werkte het bij mij wel. Of het komt gewoon door de lag, omdat je balkje helemaal rood is :?

[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 130331 op 04-01-2005 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-05 21:03
Ben wel benieuwd wie bij welke guild hoort in deze topic. Ik speel momenteel bij Nolby Pride.

Zijn er nog grote nederlandstalige guilds die van plan zijn om in de retail of fb versie te gaan spelen?

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Laatst online: 02-05 13:01
Bah alle server plat :(
Ik zit bij The Dutch Destroyers, kleine guild niet echt serieus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-04 10:46
Ok..gisternacht dus het einde van de Closed Beta.. nog maar besloten om Undercity te gaan raiden ! Was wel relaxed op zich, alleen werd het minder makkelijk toen er opeens 40 lvl 62 elite death guards aankwamen :X

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~p.smid/ucraid.jpg

Verder had ik op lvl 40 dus een mount gekocht :)

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~p.smid/mechano.jpg

Je went alleen wel snel aan de snelheid dus lijkt het nog steeds alsof je langzaam gaat :X

Ohja hier nog een grappige screenshot waar je kan zien wat er gebeurt na een horde raid in South Shore :o

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~p.smid/ss.jpg

Zelfs de arme kerel in de basement van de inn was dood :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjikoschutte
  • Laatst online: 21-01 09:56
Komt er nu wel of geen openbeta? Toch alleen de final en daar heb je toch de pre-order box beta key voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

R2D3 schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 12:58:
Komt er nu wel of geen openbeta? Toch alleen de final en daar heb je toch de pre-order box beta key voor nodig?
Het heet een final beta, dus blizz kan er alle kanten mee op. Degenen die er zeker in kunnen zijn de closed beta testers van nu, degenen die buiten de benelux een pre-order box hebben bemachtigd (en daar een final beta key hebben gekregen), en als het goed is de mensen die een us-versie hebben gekocht en die middels 'het' formulier hebben laten omzetten naar een eu-versie (die hebben van blizz de belofte gekregen dat ze ook in de final beta zouden komen).

[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 81112 op 04-01-2005 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
R2D3 schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 12:58:
Er komt een final beta waarin eerst de pre-orders en de closed beta tester in kunnen spelen.
Kort hierna komt er een beperkte inschrijving.
Op welk moment degene met een us-versie die omgezet word naar eu erin komen weet ik niet.

Verder nog een leuke strip van de us site:
Afbeeldingslocatie: http://www.penny-arcade.com/images/2004/20041231l.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DarkJedi schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 12:37:
Bah alle server plat :(
Ik zit bij The Dutch Destroyers, kleine guild niet echt serieus.
daar zat ik ook in :)
Todat ik en paar anderen vonden dat het niveau beetje té erg werd
Weggegaan met vele anderen en de guild Dutchies opgericht :D :Y)

btw aan alliance kant zag ik een guild die 'ridders van oranje' heette :D
En bij horde nog een andere kleine NL guild genaamd 'Heineken Bier'

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 112947 op 04-01-2005 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik zoek nog een nederlandse guild, ben de link kwijt van de guild van GOT maar die is toch waarschijnlijk al weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

94944

ik heb ook een guild Defenders of light
zo wat iedereen NL zer0kewll@hotmail.com
aliance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60967

ik zat in die Ridders van Oranje guild. Samen een keer snachts gnomeregan gedaan :) Voor de rest allemaal niet bijzonder serieus, iedereen heeft toch in zn achterhoofd dat het allemaal platgaat voor de retail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 23:02
Heeft het nou eigenlijk zin om bij een guild te gaan als je in je eigen tempo wil spelen? Ik heb het vaak druk, en er gaan dagen overheen dat ik gewoon geen tijd heb. Het lijkt me wel leuk om een 'vaste' groep mensen te hebben om mee te spelen (ik speel volledig solo op de KR servers nu... zielig en alleen :( ), maar ik heb geen zin in afspraken als 'gij zult over een maand minimaal level 40 zijn'.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo serieus zijn de meeste guilds ook niet hoor. En ik denk dat de meeste guilds wel een zo diverse level range hebben dat je altijd wel samen met iemand kan spelen. Ik denk dat guilds er meer voor zijn om elkaar te helpen met quests, items enz. en af en toe samen raids uit te voeren ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60967 schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 16:56:
Zo serieus zijn de meeste guilds ook niet hoor. En ik denk dat de meeste guilds wel een zo diverse level range hebben dat je altijd wel samen met iemand kan spelen. Ik denk dat guilds er meer voor zijn om elkaar te helpen met quests, items enz. en af en toe samen raids uit te voeren ofzo.
Scarlet Monestary voor de xx keer weer doen 8)7
En je guild oproepen voor raid attack / defense :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35192

Helaas zit de CB er nu op. Hoop trouwens niet dat de nieuwe finalbeta mensen op de CB servers komen, die servers gaan nu al flippen als er 2 raid groups stormwind aanvallen, dus als er weer duizenden mensen de newbies zones campen gaat dat niet goed.

Heb zelf nu een lvl 47 mage en lvl 18 druid, maar speel vooral met mijn mage.
Ok..gisternacht dus het einde van de Closed Beta.. nog maar besloten om Undercity te gaan raiden ! Was wel relaxed op zich, alleen werd het minder makkelijk toen er opeens 40 lvl 62 elite death guards aankwamen
Ja, ik dacht al dat er iemand aan het raiden was, het lagde echt als een gek toen we uit Scarlet Monastery kwamen omdat we naar een andere instance moesten.

En trouwens, over raiden. Horde territory is veel moeilijker te raiden aangezien de Undercity guards iig lvl 62 zijn. Voor deze patch was dat bij Ironforge ook zo, maar nu zijn alle aliance gurads bijna lvl 55, op een enkele elite na en de koning van Ironforge. Maar dat is gewoon een compensatie voor de verhouding van alliance en horde spelers denk ik.

Gisteren was er trouwens een vage bug, ik slachtte een horde npc, en toen bleef een deathguard lvl 62 ons echt helemaal volgen tot scarlet monastery, was echt raar gezicht.

Maargoed, de meeste mensen gokken op donderdag/vrijdag voor start van final beta, dus voor de mensen met keys is dat gunstig, en voor de mensen zonder cb servers nu ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik lees steeds dingen over KR servers. In de OP en in dit forum kon ik nergen vinden waar het voor staat. Kan iemand me dus vertellen waar die KR voor staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taliesin
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-10-2022
Koreaanse open beta.
Die gaat volgens sommige ppl nog door tot 12 januari.
btw, vragen naar hoe je in de koreaanse beta kan komen is hier niet toegestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130195

Ik zit bij de cantonium elites een NL guild met een paar belgen (65 members PVE)

ps: weet iemand wat ik akn doen in de tussentijd dat ik geen WoW kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
ik snap er echt geen hout meer van!
ik heb de startpost gelezen, dit topic doorgespit, en ook nog op de wow site gekeken, nix...

ik heb wow nu gepreordered, kan ik 1 maand gratis spelen. i kheb geen creditcard, dus kan niet maandelijks betalen, dit moet via gamecards dan.
die zijn te koop bij bol.com enzo, maar je kan toch ook via paypal ZONDER creditcard dan?
heo duur is dat dan??

ik vind 44 euro voor 2 maanden wel veel, anders mijn preorder maar afbreken...
dus weetiemand sites waar ik ZONDER creditcard gamecards kan bestelle, voor ongv dezelfde prijs als met CC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Anoniem: 130195 schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 18:28:
Ik zit bij de cantonium elites een NL guild met een paar belgen (65 members PVE)

Ik heb nog wel wat dingen die voor school moeten gebeuren. Als jij die nu even voor me doet kan ik lekker verder spelen in de KR :P

@iedereen die een us versie laat omzetten naar een eu
Post ff als je belangerijke mail krijgt mbt de Final beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Laatst online: 22:33

MazeWing

The plot thickens...

Zou FilePlanet weer een exclusive krijgen voor de EU beta?? Dus dat alle subscribers meteen met de rest kan beginnen, een week voordat de echt open inschrijvingen beginnen. Net zoals de US Open beta dus....

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX3080) | PS5 Pro | XBX | Switch | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
jarnotjuh schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 18:54:
dus weet iemand sites waar ik ZONDER creditcard gamecards kan bestelle, voor ongv dezelfde prijs als met CC?
sorry voor me eigen quote maar:

http://www.dynabyte.nl/sh...g=&Top20=&HomeAanbieding=
13 euro, 1 maand :)

misschien wisten jullie dit, maar ik nog niet :)

deze kan ik dus gewoon gebruiken voor wow?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-05 00:43
Anoniem: 130195 schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 18:28:
Eh..Bestaat jouw leven alleen maar uit het spelen van World of Warcraft ofzo? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Laatst online: 21:23

Glorificationer426

come we hero rush yes?

kan je gebruiken, maar dan moet je je nog steeds registreren met cc.

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Glorificationer schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 19:24:
kan je gebruiken, maar dan moet je je nog steeds registreren met cc.
da's dan toch onmogelijk als je geen CC heb, ik weet ook niet wie er 1 heeft...
wat een lijers...

hoe kan ik dit spel dan ooit spelen? :|

[ Voor 9% gewijzigd door enira op 04-01-2005 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110655

mmm.... Dixons geeft aan dat de releasedatum 11 februari zal worden. :(

bron: http://www.dixons.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Anoniem: 110655 schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 19:31:
mmm.... Dixons geeft aan dat de releasedatum 11 februari zal worden. :(

bron: http://www.dixons.nl
Das heel erg minder, gister schreef ik nog:
Toen stond er echt zeker weten 28 januari ;(

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-09-2022

Virax

Lief :)

Dixons EN dynabyte inmiddels naar 11 februari...

Als er een schaap over de dam is... :(

Ik hoop dat het de laatste keer is dat de datum verschoven wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Ik zal ook maar weer es posten, tijdje geleden :P

Momenteel zit ik in een grotendeels Engelse guild, All Guns Blazing (www.allgunsblazing.net). We spelen op US Retail, Arthas PvP server, met een paar bijna-level 60 spelers ^_^.

Ik ben zelf momenteel een Tauren Shaman lvl 47, maar ik ben al anderhalve week niet aan t spelen ivm vakantie (nog maar 3 daagjes voor ik weer terug ben... *zweet*). Ik heb ook me Kodo, die roelen echt enorm en lekker wat kewle blauwe items (merendeels Scarlet Monastery drops).

Zodra ik terug ben gelijk Zul´Farrak en Maraudon maar ff doen want vooral Maraudon heeft ontzettend goeie loot (vergelijkbaar met SM imo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Laatst online: 00:44
-ViRaX- schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 21:14:
Dixons EN dynabyte inmiddels naar 11 februari...

Als er een schaap over de dam is... :(

Ik hoop dat het de laatste keer is dat de datum verschoven wordt...
Balen dat ie weer verschoven is, maar aan de andere kant: de 12e kom ik terug van wintersport...

Zo loop ik iig niet een te grote achterstand op t.o.v. m'n vrienden.

Zou het toeval zijn? :P

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
pcmedia.nl maakt het nu helemaal mooi: 25 - 26 Maart is hun verwachte release date.

Als die final/open beta gaat beginnen zal het vast niet zo heel lang duren. Ze zijn de servers al aan het voorbereiden voor deze finale. Deze 'techniek' om zo lang te wachten kan niet goed werken. Mensen worden hier niet blij van. Het zit nu eenmaal in de aard van de mens dat ze alles willen weten. Dat moeten ze toch bij Blizz ook weten?

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116269

Viper2k1 schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 21:57:
pcmedia.nl maakt het nu helemaal mooi: 25 - 26 Maart is hun verwachte release date.

Als die final/open beta gaat beginnen zal het vast niet zo heel lang duren. Ze zijn de servers al aan het voorbereiden voor deze finale. Deze 'techniek' om zo lang te wachten kan niet goed werken. Mensen worden hier niet blij van. Het zit nu eenmaal in de aard van de mens dat ze alles willen weten. Dat moeten ze toch bij Blizz ook weten?
WTF, een uurtje ofzo terug stond er nog 28 januari :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DenMan schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 21:56:
[...]

Balen dat ie weer verschoven is, maar aan de andere kant: de 12e kom ik terug van wintersport...

Zo loop ik iig niet een te grote achterstand op t.o.v. m'n vrienden.

Zou het toeval zijn? :P
Zorg er maar voor dat je niks breekt ;) anders haal je die achterstand zo in. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjikoschutte
  • Laatst online: 21-01 09:56
Of je breekt juist wel iets zodat je langer achter de pc kan zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

R2D3 schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 22:37:
Of je breekt juist wel iets zodat je langer achter de pc kan zitten :P
|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Ik geloof al die berichten van winkels over de release dates niet meer hoor... Wacht gewoon die van Blizzard af, maar ik ga nog steeds uit van 28 janurari. Het is bijna de final beta tijd, en bij de US beta duurde het vervolgens ook niet zo lang voordat de release was...

Al die winkels gokken namelijk ook maar, dus heeft ook niet zo veel zin om dat hier allemaal te posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sOidivUs schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 23:08:
Ik geloof al die berichten van winkels over de release dates niet meer hoor... Wacht gewoon die van Blizzard af, maar ik ga nog steeds uit van 28 janurari. Het is bijna de final beta tijd, en bij de US beta duurde het vervolgens ook niet zo lang voordat de release was...

Al die winkels gokken namelijk ook maar, dus heeft ook niet zo veel zin om dat hier allemaal te posten.
Enkele dagen na de beta lag ie daar al in de winkels. Maar ja, wij zijn Europa he :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87260

jarnotjuh schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 18:54:
ik snap er echt geen hout meer van!
ik heb de startpost gelezen, dit topic doorgespit, en ook nog op de wow site gekeken, nix...
bla bla ..................
ik vind 44 euro voor 2 maanden wel veel, anders mijn preorder maar afbreken...
dus weetiemand sites waar ik ZONDER creditcard gamecards kan bestelle, voor ongv dezelfde prijs als met CC?
volgens mij zit je shift soms vast
een kaart voor 6 maand kost 66 euro das 11 euro per maand
een kaar van 1 maand kost 13 euro STAAT ALLEMAAL IN DE START POST |:(
voor die site zie startpost en als je weer een vraag hebt zie startpost
word een beetje moe van je vragen zoek eens wat uit man

verder

Hoeveel Characters kan ik per account maken?
De laatste berichten uit de US retail zeggen dat je 10 characters per server mag hebben, met een maximum van 50 characters in totaal. Op 1 server mag je niet een alliance en een horde character hebben. dit heb ik wel ik heb een tauren en een human :Y)

verder snap ik het ook nie ik speel al dik lang de kor beta en er verandert niks op de server ze kunnen het ook gewoon uitbrengen ik snap ook nie waarom ze hier zo lang wachten

ik denk dat ze de banen nog niet rond hebben

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 87260 op 05-01-2005 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, ikdenk dat ze ons gewoon pesten O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LMD
  • Niet online

LMD

Complex Minded

Waardoor wij moeten wachten.

- Betreft voornamelijk de taal pakketen (frans en duits). Vind het wel jammer dat deze dan niet na het uitbrengen apart op de website zou kunnen downloaden zodat wij iig niet hoeven te wachten.(soort van marketing)
- Misschien zijn ze tijdens beta's in usa en korea tegen grotere problemen aangelopen dan ze verwacht hadden en proberen ze deze hier al te fixen voor de game word uitgebracht.
- Weet het niet zeker, maar servers in usa zijn van blizzard zelf, hier in europa worden ze gesponsort door grotere game hosting bedrijven en een gedeelte van blizzard zelf.

Maar goed, zeer binnenkort draait FINAL BETA hier dan eindelijk.
Hoop dat deze niet langer gaat duren dan 2 week. Aangezien er naar mijn weten wel genoeg gebeta test is. Closed beta usa, open beta usa, open beta koren, closed beta eu en dan straks final beta.
Vraag me dan af wat er dan nog te beta testen valt.
Misschien server belasting, door eventueele netwerk structuur, maar denk dat blizzard dat ondertussen goed voor elkaar zou hebben.

Nu maar eens slapen :z

Nothing more to say...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4

NightHawk4

LMD schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 01:50:
Waardoor wij moeten wachten.

- Betreft voornamelijk de taal pakketen (frans en duits). Vind het wel jammer dat deze dan niet na het uitbrengen apart op de website zou kunnen downloaden zodat wij iig niet hoeven te wachten.(soort van marketing)
De frans/duitse markt is extreem groot voor MMO's dus deze moeten tegelijkertijd gaan, hadden zelfs voorrang bij Saga of Ryzom :r
- Misschien zijn ze tijdens beta's in usa en korea tegen grotere problemen aangelopen dan ze verwacht hadden en proberen ze deze hier al te fixen voor de game word uitgebracht.
Voor zover ik weet valt dat wel mee, maar ze willen iig de lag niet zo erg hebben als daar en zolang de game maar in Q4 retail gaat klopt het. (Q4 is amerikaanse/japanse boekhoud systeem waarbij het boekjaar op 31 maart afloopt)
- Weet het niet zeker, maar servers in usa zijn van blizzard zelf, hier in europa worden ze gesponsort door grotere game hosting bedrijven en een gedeelte van blizzard zelf.

Maar goed, zeer binnenkort draait FINAL BETA hier dan eindelijk.
Hoop dat deze niet langer gaat duren dan 2 week. Aangezien er naar mijn weten wel genoeg gebeta test is. Closed beta usa, open beta usa, open beta koren, closed beta eu en dan straks final beta.
Vraag me dan af wat er dan nog te beta testen valt.
Misschien server belasting, door eventueele netwerk structuur, maar denk dat blizzard dat ondertussen goed voor elkaar zou hebben.

Nu maar eens slapen :z
Als de retail launch hier beter gaat dan in de US met de lag vind ik extra testen en wachten wel de moeite waard :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

94944

Begin me af te vragen worden alle closed beta spelers naar zelfde server veplaatst ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88553

nemo55 schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 08:51:
[...]

lol vette site :D thnx man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De laatste berichten uit de US retail zeggen dat je 10 characters per server mag hebben, met een maximum van 50 characters in totaal. Op 1 server mag je niet een alliance en een horde character hebben. dit heb ik wel ik heb een tauren en een human :Y)
In de beta..... dan laten ze je dingen uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Anoniem: 87260 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 00:17:
Op 1 server mag je niet een alliance en een horde character hebben. dit heb ik wel ik heb een tauren en een human :Y)
Op de PvE server kan dit wel maar op de PvP niet. Alleen tijdens de Beta mag het zoiezo omdat je dan van alles mag uit proberen.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ungarmax
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-06-2021
Bij dimensionplus staat de release ook al op 25 Februari.Als het inderdaad in deze trent doorgaat dan komt de game misschien uit eind maart

(Maar eerder zou ik inderdaad denken aan Q4. maar dan wel Q4 van 2005 in Europe. oftewel: release begin december 2005. (gelukkig voor de kerst, want dan kan je je in de vakantie goed vermaken, jaja blizzard houd daar rekening mee :P))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ungarmax schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 09:12:
Bij dimensionplus staat de release ook al op 25 Februari.Als het inderdaad in deze trent doorgaat dan komt de game misschien uit eind maart

(Maar eerder zou ik inderdaad denken aan Q4. maar dan wel Q4 van 2005 in Europe. oftewel: release begin december 2005. (gelukkig voor de kerst, want dan kan je je in de vakantie goed vermaken, jaja blizzard houd daar rekening mee :P))
Och, ik wacht tot Blizzard aankondigt wat de releasedate is. Dat is toch de beste indicatie... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Expansion packs? :r
http://forums.worldofwarc...=wow-general&T=643175&P=1

ps. reply van blizzard op de 2e pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130105

bol.com: Releasedatum: 28.01.2005

Eerlijk gezegd denk ik dat de winkels het gewoon ook nog niet weten, en net zo weinig info hebben als wij gewone stervelingen, en liever te ruim inzetten dan te krap. Anders zouden alle data wel hetzelfde zijn. De Final Beta start echt binnen enkele dagen, en duurt op zijn langst een maand, waarschijnlijk wel veel korter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Laatst online: 01-05 15:34
Tja, je kan moeilijk verwachten dat als ze veel content toevoegen, ze dat geheel gratis gaan doen. Je betaalt je maandelijkse bijdrage gewoon voor onderhoud en kleine opdates etc. In eerste instantie betaal je toch ook voor de game, waarom zou je dan niet een paar tientjes voor een expansion uitgeven als die bijv. een nieuw werelddeel oid toevoegt?
Vind ik gewoon logisch, maar meningen verschillen he :) ( expansions komen volgens mij vaak pas na meer dan een jaar uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Waarom :r ??

Das toch juist goed!

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Imho is het gebruik van expansions geldtrekkerij. Vandaar :r
Ik had liever gezien dat ze het gewoon hielden op patches. Maarja ik ga het evengoed wel spelen. Te verslavend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128852

nioz schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 09:59:
[...]Tja, je kan moeilijk verwachten dat als ze veel content toevoegen, ze dat geheel gratis gaan doen. Je betaalt je maandelijkse bijdrage gewoon voor onderhoud en kleine opdates etc. In eerste instantie betaal je toch ook voor de game, waarom zou je dan niet een paar tientjes voor een expansion uitgeven als die bijv. een nieuw werelddeel oid toevoegt?
Vind ik gewoon logisch, maar meningen verschillen he :) ( expansions komen volgens mij vaak pas na meer dan een jaar uit)
Ik vind dat je wel nieuwe content mag verwachten van een gratis expansie. Zeker mag je nieuwe functionaliteit verwachten. Je mag toch wel op iets betere support rekenen dat bij een spel waarbij je NIET maandelijks betaalt, online of niet? Diablo anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
hey kheb voor me acc de US beta nodig heeft iemand een .torrent link ofzo?
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet bedoelt voor het aan de gang krijgen van de KR versie!
Het hiernaar vragen of linken is dus _niet_ de bedoeling!