When in doubt, pick horde.
Waarom? Omdat op de US servers de verhouding Alliance:Horde 2:1 is en dat is ruk.
Mijn eerste idee was om Dwarven Huntress te gaan spelen. Toen de US open beta er was ben ik dat ook gaan doen en het beviel me echt supergoed. Ik wist zeker dat ik dat in retail ook wilde. Toen ik de mogelijkheid kreeg om EU CB te spelen heb ik gekozen om horde te gaan spelen, een Orc shaman in mijn geval. Was best wel een random keuze eigenlijk, ik wilde alleen Horde spelen omdat het dan niet mijn spelervaring in de retail zou bederven (dat ik alles al kende). Echter, horde-kant spelen is zo goed bevallen dat ik steeds meer begon te twijfelen en nu besloten heb voor horde te gaan in retail. Mede om die 2:1 verhouding een stukje ongedaan te maken.
Over het sterkst: Paladin en Shaman zijn de 2 classes waarmee je
het makkelijkst sterk kan spelen (maar bij een balance-fix zullen deze classes waarsch. als eerste benadeeld worden). Echter, als je je class goed leert bespelen dan kun je met vrijwel elke class 1 van de besten worden. Waar het echter om gaat is welke class jij het leukst vindt spelen. Tenslotte gaat het spel om plezier/lol maken en dan kun je beter 60 lvls een leuke class spelen dan 60 lvls een sterke class die je niet leuk vindt. Ik heb in US open beta een hunter gespeeld tot lvl 21 en in EU closed beta een shaman (nu lvl 40) en ook al vind ik de shaman leuk om te spelen, ik had echt veel meer spelplezier met mijn hunter.
Tenslotte nog een tip:
Als je classes uit wil proberen: maak geen mening over een class voordat je hem tot lvl 25 gespeeld hebt. Ik vond mijn shaman helemaal niet leuk spelen tot lvl 20 ofzo, terwijl ik hem nu wel tof vind.
[
Voor 38% gewijzigd door
Anoniem: 28168 op 05-01-2005 13:07
]