Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.707 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128852

nemo55 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 10:25:
Imho is het gebruik van expansions geldtrekkerij. Vandaar :r
Ik had liever gezien dat ze het gewoon hielden op patches. Maarja ik ga het evengoed wel spelen. Te verslavend ;)
Gatverdamme, ik snap mensen niet. Wat nou, geldtrekkerij? Wordt er een pistool tegen je voorhoofd gehouden? Je hoeft de expansies niet te kopen en kunt lekker plain vanilla blijven spelen als je dat graag wil. Het probleem met MMORPG expansies is dat veel mensen vinden dat een expansie het spel minder aantrekkelijk heeft gemaakt en het moet natuurlijk niet zo wezen dat je spelervaring erop achteruit gaat als je de expansie niet hebt. Maar als het spul het geld waard is, waarom niet?

Daarnaast heb ik hierboven al aangegeven dat je wel wat content mag verwachten in gratis expansies, naar mijn mening. Half om half, zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:33
Anoniem: 128852 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 10:44:
[...]

Gatverdamme, ik snap mensen niet. Wat nou, geldtrekkerij? Wordt er een pistool tegen je voorhoofd gehouden? Je hoeft de expansies niet te kopen en kunt lekker plain vanilla blijven spelen als je dat graag wil. Het probleem met MMORPG expansies is dat veel mensen vinden dat een expansie het spel minder aantrekkelijk heeft gemaakt en het moet natuurlijk niet zo wezen dat je spelervaring erop achteruit gaat als je de expansie niet hebt. Maar als het spul het geld waard is, waarom niet?

Daarnaast heb ik hierboven al aangegeven dat je wel wat content mag verwachten in gratis expansies, naar mijn mening. Half om half, zou ik zeggen.
Relax ff een beetje.
Er staat imho in m'n post. En sja, meningen verschillen nou eenmaal. ;)

Maarre wat bedoel je met dat je wel wat content mag verwachten in gratis expansies? Een expansie is toch extra content waarvoor je moet betalen?

PS, mijn posts zijn vriendelijk bedoeld naar andere mensen. Ik hoop die van jou ook ;)
btw geen ander forum gevonden? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73070

nemo55 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 10:25:
Imho is het gebruik van expansions geldtrekkerij. Vandaar :r
Ik had liever gezien dat ze het gewoon hielden op patches. Maarja ik ga het evengoed wel spelen. Te verslavend ;)
Vergeet niet dat dit Blizzard is, en niet EA Games ;)

offtopic: Kan niet wachten op de final beta, en de desbetreffende signups ervoor. Ik hoop wel mee te doen omdat ik eigenlijk nog twijfel of ik wel retail ga spelen. Maar als ik erbij zit gaan we dit keer een Mage maareens proberen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tuurlijk, mijn scheldwoorden zijn altijd vriendelijk bedoeld. ;) Ik ken je niet eens. :*)

Een gratis expansie is een expansie waarvoor je NIET hoeft te betalen. ;) Heheh, misschien kun je het een grote patch noemen, maar bij bijvoorbeeld Dark Age of Camelot's Foundations expansie, werd player housing gratis gesteld. Hierbij zaten natuurlijk flink wat nieuwe zones waar de player en guild houses stonden, en de merchants, etc. Nieuwe functionaliteit, nieuwe zones... misschien niet zones waar je daadwerkelijk kunt hunten op monsters of questen... maar toch. New Frontiers gooide het hele Realm vs. Realm PvP gebeuren omver en voegde siege weapons toe etc. als ik het goed heb (ik speel DAoC nog niet zo lang, eerlijk gezegd). Een paar nieuwe zones, quests en monsters in een grote patch vind ik dus ook niet teveel gevraagd.

Een nieuw continent, twee nieuwe rassen per faction, nieuwe monsters, dungeons, quests, hero classes, een nieuwe graphics engine, bugfixes en meer in een >1gig patch noem ik een expansion waarvoor je best 25 euro mag neertellen. De hoop hierbij is alleen dat het het spel niet uit balans gooit, zoals bij Trial of Atlantis van DAoC. Zonder de uberloot uit die zones kon je het vergeten op een gegeven moment.

Ik word soms gewoon een beetje moe van mensen die denken dat ze dingen kunnen verwachten van Blizzard. Blizzard is een bedrijf. Die willen geld maken. Wachten ze een tijd met de release, om wat voor reden dan ook, wordt dit een smerige tactiek of marketing genoemd. Wat de werkelijke reden voor de vertragingen en beta tests ook mag zijn (ik las zelf een keer dat beta tests slechts vuile PR strategie is, WTF!?), Blizzard staat in zijn recht. Hun produkt, jouw keuze of je je geld eraan uitgeeft. Klagen is er niet bij. [EDIT: Een ander voorbeeld dat ik ooit tegenkwam ging over de Blizzard release van full-motion video uit spelletjes op DVD. Dit zou dan weer geldklopperij zijn. Ik krijg een vervelend gevoel in mijn maag van dat soort opmerkingen. Of het is de koffie, ik weet het niet. Ze doen het voorkomen alsof het iets slechts is.]

Ik zou mijn produkt ook uitmelken tot de laatste druppel. Dit betekent niet dat ik geen kwaliteit hoef te leveren.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 128852 op 05-01-2005 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Anoniem: 128852 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 11:21:

Een gratis expansie ... hoef te leveren.
Helemaal mee eens ;)

btw, gister een megalag in de koreaanse beta. Niet normaal meer. Mobs van hetzelfde level maakte me af voordat ik het in de gaten had :/ Later viel het mee en waren we de xroads aan het verdedigen tegen een paar alliance gasten. Damn wat was die paladin dwarf lastig om naar het dodenrijk te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

94944

nemo55 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 11:38:
[...]

Helemaal mee eens ;)

btw, gister een megalag in de koreaanse beta. Niet normaal meer. Mobs van hetzelfde level maakte me af voordat ik het in de gaten had :/ Later viel het mee en waren we de xroads aan het verdedigen tegen een paar alliance gasten. Damn wat was die paladin dwarf lastig om naar het dodenrijk te sturen.
sorry dat ik zeg maar dan moet je eu versie spelen.
als je koreanse versie speelt vraag je ook om lag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memento__mori
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-01 09:14
Ik heb een paar vraagjes waar ik persoonlijke meningen over wil horen.
Als ik in de beta geraak (of anders retail) moet ik de keuze maken tussen Alliance of Horde omdat ik niet met 2 characters tegelijk wil spelen: Wat is het leukst om te spelen? Heb al gehoord van het n00b/ervaren spelersverschil, maar dat interesseert me niet echt. Als ik voor Alliance kies zal het definitief een Dwarf Hunter worden, en bij Horde twijfel ik nog tussen Tauren Shaman of Orc Shaman. Wat is het sterkste als je het goed speelt? Het leukste? Mssn wat info over de towns? Ik geraak er echt niet uit. De forums van worldofwar.net zijn opgeslplitst per class, dus dat helpt niet echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
94944 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 11:48:
[...]

sorry dat ik zeg maar dan moet je eu versie spelen.
als je koreanse versie speelt vraag je ook om lag ;)
Hoe?
Dat kan ik pas als de final beta begonnen is en zal dat dan ook zeker gaan doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

94944

nemo55 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 11:54:
[...]

Hoe?
Dat kan ik pas als de final beta begonnen is en zal dat dan ook zeker gaan doen ;)
ja daar heb je gelijk in :P
maarja :) hoop dat snel begint verveel me dood :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:38
In principe heeft Negatyfus wel gelijk, voor de echt grote expansies mogen ze best geld vragen. Maar ze moeten niet vergeten om daarnaast ook vele patches uit te brengen voor bugfixes en classbalances en wat allemaal nog meer, daar betaal je oa ook maandelijks voor. Maar daar heeft Blizzard wel mijn vertrouwen in :).
Ik zou het wel lame vinden als ze hero's in een expansie pack stoppen. Ik snap dat die erg veel tijd vreten om te maken en goed te implementeren, maar deze waren al ver voor de release in de game beloofd. Om ze zolang als lokkertje te gebruiken en dan uiteindelijk in een expansie te stoppen waar je voor moet betalen is niet erg netjes.
eur0fighter schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 11:53:
Ik heb een paar vraagjes waar ik persoonlijke meningen over wil horen.
Als ik in de beta geraak (of anders retail) moet ik de keuze maken tussen Alliance of Horde omdat ik niet met 2 characters tegelijk wil spelen: Wat is het leukst om te spelen? Heb al gehoord van het n00b/ervaren spelersverschil, maar dat interesseert me niet echt. Als ik voor Alliance kies zal het definitief een Dwarf Hunter worden, en bij Horde twijfel ik nog tussen Tauren Shaman of Orc Shaman. Wat is het sterkste als je het goed speelt? Het leukste? Mssn wat info over de towns? Ik geraak er echt niet uit. De forums van worldofwar.net zijn opgeslplitst per class, dus dat helpt niet echt
Ik denk dat je ze beide het beste ff kan spelen in beta. Niemand weet namelijk echt waar jou smaak ligt, de een haat de alliance, de ander speelt niks liever. Over het algemeen is het bekend dat de begin gebieden van alliance iets makkelijker zijn en ook wat leuker (minder ver lopen, beter uitgewerkte quests enz.). Hunter en Shaman zijn beide classes die door velen geliefd zijn, dus die zullen je beide denk ik niet tegen vallen.

[ Voor 49% gewijzigd door DeepSeven op 05-01-2005 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28168

When in doubt, pick horde.

Waarom? Omdat op de US servers de verhouding Alliance:Horde 2:1 is en dat is ruk.

Mijn eerste idee was om Dwarven Huntress te gaan spelen. Toen de US open beta er was ben ik dat ook gaan doen en het beviel me echt supergoed. Ik wist zeker dat ik dat in retail ook wilde. Toen ik de mogelijkheid kreeg om EU CB te spelen heb ik gekozen om horde te gaan spelen, een Orc shaman in mijn geval. Was best wel een random keuze eigenlijk, ik wilde alleen Horde spelen omdat het dan niet mijn spelervaring in de retail zou bederven (dat ik alles al kende). Echter, horde-kant spelen is zo goed bevallen dat ik steeds meer begon te twijfelen en nu besloten heb voor horde te gaan in retail. Mede om die 2:1 verhouding een stukje ongedaan te maken.

Over het sterkst: Paladin en Shaman zijn de 2 classes waarmee je het makkelijkst sterk kan spelen (maar bij een balance-fix zullen deze classes waarsch. als eerste benadeeld worden). Echter, als je je class goed leert bespelen dan kun je met vrijwel elke class 1 van de besten worden. Waar het echter om gaat is welke class jij het leukst vindt spelen. Tenslotte gaat het spel om plezier/lol maken en dan kun je beter 60 lvls een leuke class spelen dan 60 lvls een sterke class die je niet leuk vindt. Ik heb in US open beta een hunter gespeeld tot lvl 21 en in EU closed beta een shaman (nu lvl 40) en ook al vind ik de shaman leuk om te spelen, ik had echt veel meer spelplezier met mijn hunter.

Tenslotte nog een tip:
Als je classes uit wil proberen: maak geen mening over een class voordat je hem tot lvl 25 gespeeld hebt. Ik vond mijn shaman helemaal niet leuk spelen tot lvl 20 ofzo, terwijl ik hem nu wel tof vind.

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 28168 op 05-01-2005 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Laatst online: 10-04 11:15
Als jullie goed hebben gekeken dan zijn er 3 of 4 eilanden waar je op dit moment nog niet kan komen. 3x raden waar de expansion zich zal afspelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72943

DarkJedi schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 13:47:
Als jullie goed hebben gekeken dan zijn er 3 of 4 eilanden waar je op dit moment nog niet kan komen. 3x raden waar de expansion zich zal afspelen :)
Ik hoop het toch van niet. Als je al 40 e voor een spel betaald en dan nog maandelijks 10 e, vind ik het wel erg schraal om dan nog voor een expansion te gaan betalen.
Is het niet zo dat er gewoon elke maand nieuwe quests en items bij komen? Dat had ik tenminste ergens gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49528

@Silk_dude

Hoe lang heb je daarvoor moeten spelen silk? Voor die level 40 shaman?

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 49528 op 05-01-2005 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-04 13:59
Anoniem: 72943 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 14:02:
[...]

Ik hoop het toch van niet. Als je al 40 e voor een spel betaald en dan nog maandelijks 10 e, vind ik het wel erg schraal om dan nog voor een expansion te gaan betalen.
Is het niet zo dat er gewoon elke maand nieuwe quests en items bij komen? Dat had ik tenminste ergens gelezen.
Een expansion is natuurlijk wel wat groter dan een paar nieuwe quests en of items, dus die krijg je idd gewoon gratis, de expansion dus niet.

- Misschien moeten we dit onderwerp ook maar laten zitten, net zoals de 'meningsverschillen' over de maandelijk bijdrage die verplicht is, als je de waarde er niet van inziet, dan koop je het niet en anders wel -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128197

ja zo is et er komen geen expansions alleen patchen die bij het maandelijks bedrag horen
en dat weet ik 99% zeker

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 128197 op 05-01-2005 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128197 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 14:10:
ja zo is et er komen geen expansions alleen patchen die bij het maandelijks bedrag horen
en dat weet ik 100% zeker
Ohja? En hoe weet je dat zo zeker? Ik kan me best voorstellen dat Blizzard, net zoals dit bij andere MMORPG's gebeurt, op een dag met een gratis 300MB expansie komt. Ik zou dat niet meer dan normaal vinden. [Als je het over betaalde expansies hebt, zit je er trouwens naast. Blizzard heeft zoveel al gezegd.]

Battlegrounds zal bijvoorbeeld al een flinke uitbreiding worden, net als Hero Classes. Ik heb geen idee of dit via het update systeem zal kunnen plaatsvinden. Helaas zouden deze dingen al bij retail release horen en is dit niet gelukt (waarschijnlijk onder druk van publisher Vivendi).

Ik hoop dat in de toekomst op soortgelijke gratis uitbreidingen.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 128852 op 05-01-2005 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36087

Jezus, hebben jullie nog nooit een Blizzard spel gespeeld? :D
Het is niet The Sims met drie nieuwe items en een extra activiteit. Blizzard staat bekend om zijn enorme support en hoge qualiteit expansions. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36087 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 14:23:
Jezus, hebben jullie nog nooit een Blizzard spel gespeeld? :D
Het is niet The Sims met drie nieuwe items en een extra activiteit. Blizzard staat bekend om zijn enorme support en hoge qualiteit expansions. :)
Okay, je hebt mij officieel kwijt. Wat heeft dat ermee te maken? Blizzard kan niet met een hoge kwaliteit gratis expansie komen?

[EDIT: Hey, jij bent fluf helemaal niet! Wat heb je met fluf gedaan? :( ]

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 128852 op 05-01-2005 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
Anoniem: 128852 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 14:20:
[...]

Ohja? En hoe weet je dat zo zeker? Ik kan me best voorstellen dat Blizzard, net zoals dit bij andere MMORPG's gebeurt, op een dag met een gratis 300MB expansie komt. Ik zou dat niet meer dan normaal vinden. [Als je het over betaalde expansies hebt, zit je er trouwens naast. Blizzard heeft zoveel al gezegd.]

Battlegrounds zal bijvoorbeeld al een flinke uitbreiding worden, net als Hero Classes. Helaas zouden deze dingen al bij retail release horen en is dit niet gelukt (waarschijnlijk onder druk van publisher Vivendi).

Ik hoop dat in de toekomst op soortgelijke gratis uitbreidingen.
Ik kan je in ieder geval melden dat er een post op de amerikaanse forum was dat de eerst uitbereiding(en) gratis zullen zijn.. Later had ik ook een interview daarover gelezen.. Dit behoord tot maandelijkse lasten.. Of ze daar van af gaan wijken wat ze gezegd hebben weet ik natuurlijk niet.. Maar dit is de officiele quote hierover.. ik zal nog zoeken of ik dat berichtje of interview nog ergens kan vinden..

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-04 15:38
Anoniem: 128197 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 14:10:
en dat weet ik 100% zeker
http://forums.worldofwarc...=wow-general&T=643175&P=2

Tyren
Blizzard Poster

I believe we are planning expansion packs at this time.
expansion packs komen er dus wel

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dit zit allemaal in het maandlijks bedrag neit als bij guildwars ofzo met de expansions
en waarom zouden ze dan een maandelijks bedrag doen van 11 euro als je tog nog expansions moet kopen?
als je wel expansions zou moeten kopen was et denk ik iets van 5 euro ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-04 11:20
Net zoals met zo goed als alle betaalde MMORPG's komen er bij WoW ook gewoon betaalde expansion packs uit. Die hoef je niet te kopen.

Maandelijkse patches zijn voor kleinere content-updates en fixes. Je kunt in een expansion pack 10x meer doen (hele eilanden/rassen/classes toevoegen bijvoorbeeld).

Guild Wars is een type waar er nog eigenlijk geen van zijn en is dus ook niet vergelijkbaar. GW is 100% gebaseerd op expansion packs en doet helemaal niet aan maandelijkse updates.

[ Voor 63% gewijzigd door Bosmonster op 05-01-2005 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm das waar
maar ik zelf denk dat die expansion pack voorlopig nog niet komen?
toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Skeiron schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 14:25:Ik kan je in ieder geval melden dat er een post op de amerikaanse forum was dat de eerst uitbereiding(en) gratis zullen zijn.. Later had ik ook een interview daarover gelezen.. Dit behoord tot maandelijkse lasten.. Of ze daar van af gaan wijken wat ze gezegd hebben weet ik natuurlijk niet.. Maar dit is de officiele quote hierover.. ik zal nog zoeken of ik dat berichtje of interview nog ergens kan vinden..
Ja, als je dat nog kan vinden, graag. Ik ben benieuwd. :) Maar ik denk dat op basis van wat eerdere MMORPG's hebben gedaan men verwacht dat Blizzard met gratis uitbreidingen komt. Doen ze dit niet, denk ik dat een groot deel hier erg ontevreden over zal zijn. Gezien Blizzard's track record op gebied van support denk ik niet dat ze onder zullen doen aan andere softwarehuizen die MMORPG's op de markt hebben gebracht. Geen zorgen dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49528 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 14:07:
@Silk_dude

Hoe lang heb je daarvoor moeten spelen silk? Voor die level 40 shaman?
Iets van 7 dagen "played" time, dus 170 uur ofzo. Weet het niet precies meer. Maar moet zeggen dat ik deze wel redelijk snel gelevelled heb en weinig tijd heb gestopt in mijn professions (herbalism & alchemy) en in auctionhousing, dat ga ik in retail wel anders doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bosmonster schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 14:29:GW is 100% gebaseerd op expansion packs en doet helemaal niet aan maandelijkse updates.
Wat wel erg interessant is aan Guild Wars is de streaming content technologie. Zo kunnen ze zonder het sturen van patches nieuwe content de wereld in streamen (voor events bijvoorbeeld!). Think of the possibilities. :)
Anoniem: 128197 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 14:32:maar ik zelf denk dat die expansion pack voorlopig nog niet komen?
toch?
Het spel is net uit. Natuurlijk zal dit niet volgende week te koop zijn. Maar er wordt wel al aan gewerkt. Daar kun je vanuit gaan. Zoiets is ook niet in een maand klaar ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-04 11:20
Anoniem: 128197 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 14:32:
hmm das waar
maar ik zelf denk dat die expansion pack voorlopig nog niet komen?
toch?
Volgens die Blizzard gast op het forum waren ze ze aan het 'plannen'. Ik neem bovendien aan dat ze eerst overal het spel goed draaiende willen hebben (EU/Korea).

Als ik een wilde gok mag doen denk ik dat ze in het najaar pas met een eerste expansion komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128852 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 14:33:
[...]

Ja, als je dat nog kan vinden, graag. Ik ben benieuwd. :) Maar ik denk dat op basis van wat eerdere MMORPG's hebben gedaan men verwacht dat Blizzard met gratis uitbreidingen komt. Doen ze dit niet, denk ik dat een groot deel hier erg ontevreden over zal zijn. Gezien Blizzard's track record op gebied van support denk ik niet dat ze onder zullen doen aan andere softwarehuizen die MMORPG's op de markt hebben gebracht. Geen zorgen dus. :)
Ik denk dat er wel 1 of 2 betaalde (optionele) expansions komen, wat mij betreft zijn ze gek als ze dat niet deden. Bijvoorbeeld extra classes, gebieden (misschien wel een extra battlegrounds gebied) en rassen. Waarschijnlijk zullen ze ook genoeg gratis content toevoegen, ik denk niet dat je daar bang voor hoeft te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Anoniem: 28168 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 14:39:
[...]
Ik denk dat er wel 1 of 2 betaalde (optionele) expansions komen, wat mij betreft zijn ze gek als ze dat niet deden. Bijvoorbeeld extra classes, gebieden (misschien wel een extra battlegrounds gebied) en rassen. Waarschijnlijk zullen ze ook genoeg gratis content toevoegen, ik denk niet dat je daar bang voor hoeft te zijn :)
De site is iets aangepast... http://en.wow-europe.com/info/classes/

classes en races is nu gelijk aan de amerikaanse.. Hebben ze toch nog geluisterd naar wat er op de Europese Forums over werd geklaagd.. ;) Werd ook tijd btw..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128852 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 14:24:
[...]
[EDIT: Hey, jij bent fluf helemaal niet! Wat heb je met fluf gedaan? :( ]
ik ben fluf wel alleen ik had eerst een account gemaakt met fluf gewoon, maar op me vaders email. En dat mocht dus niet, en hij veranderde het w8woord, en ik was toen het pass vergeten na de vakantie dus toen maakte ik gewoon fluf- aan :D, want aan de naamfluf kon ik niet meer komen.
(wie ben jij dan?)

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 128197 op 05-01-2005 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hofnar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-08-2023
nemo55 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 11:38:
[...]

Helemaal mee eens ;)

beetje laat misschien, maar welke server speel je ? Want rond die/jouw tijd was er ook wat pvp bij xroads op m'n server met een pala dwarf lvl 32.. die ik makkelijk om zeep helpte btw, ikzelf heb een lvl 33 shaman. Ik deed niet eens melee.. ging beetje kiten en nova's droppen, hier en daar een earthshock/flameshock, als hij zn 'leventjes' erbij haalt heal ik mezelf ook, als laatst toch ff m'n staff op z'n neus gerausd met een windfury proc. (staves hebben aardige damage btw.. 20.3 dps mijn low lvlish stave lvl 22 quest reward) en ondertussen wat purges, weg met zn buffs (pala is all buff/heal) en zo was die ook wat pots kwijt :D

Crescent Staff
Binds when picked up
Two-Hand Staff
47 - 71 Damage Speed 2.90
(20.3 damage per second)
+7 Stamina
+7 Intellect
+7 Spirit

Dit wordt m'n volgende na wat hunting.

Illusionary Rod
Binds when picked up
Two-Hand Staff
94 - 142 Damage Speed 3.40
(34.7 damage per second)
+7 Stamina
+15 Intellect
+10 Spirit
Durability 100 / 100
Requires Level 34

Gaat om de stats.. maar de damage liegt er niet om zeg. Ik ben zelf all elemental, maar met dit soort staves klap ik ook nog lekker.

[ Voor 5% gewijzigd door Hofnar op 05-01-2005 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28168 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 14:39:Ik denk dat er wel 1 of 2 betaalde (optionele) expansions komen, wat mij betreft zijn ze gek als ze dat niet deden. [...] Waarschijnlijk zullen ze ook genoeg gratis content toevoegen, ik denk niet dat je daar bang voor hoeft te zijn :)
Precies, een goede balans tussen flinke (maar kleinere) gratis uitbreidingen en immense (niet verplichte) betaalde uitbreidingen. Nogmaals, hopelijk doet Blizzard dit correct en verzieken ze niet de classic game-play met nieuwe uitbreidingen. Grootste gevaar van MMORPG's, helaas (naast een geleidelijke natuurlijke dood sterven).
Ik zei dat omdat ik per ongeluk reageerde op een bericht denkende dat jij dat schreef. Daardoor klopte er in mijn hoofd niets meer van. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7379

Als er een expansion pack komt, en die kans is behoorlijk groot, dan verwacht ik in ieder geval dat deze een lagere aanschafprijs heeft dan het originele spel. Ook verwacht ik dat Blizzard gratis content beschikbaar blijft stellen voor mensen zonder de expansion pack. Met een aanschafprijs van 44,50 euro voor het originele spel en een maandelijkse bijdrage van 11 tot 13 euro heb je daar recht op. Blizzard heeft dit ook beloofd:

World of Warcraft will require a fee to play. This fee will be used to support the costs associated with the high-quality levels of service, support, and ongoing content creation that we are planning for World of Warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En hopelijk ook GM-controlled events. Weet iemand iets van Blizzard's beloftes events te gaan organiseren, het liefst met role-play elementen en epische proporties? :9~

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 128852 op 05-01-2005 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-04 17:20

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
Anoniem: 128852 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 15:28:
En hopelijk ook GM-controlled events. Weet iemand iets van Blizzard's beloftes events te gaan organiseren, het liefst met role-play elementen en epische proporties? :9~
Het openen van The Black Portal schijnt een World Event te worden en verder hebben ze al aangekondigd dat er meerdere Events zullen komen. Vooral gebaseerd op de tijden van het jaar, zoals je nu het mini-eventje rond Xmas kon zien.

Betaalde expansions ontkom je uiteindelijk toch niet aan en ook al zijn ze niet verplicht, meestal kom je niet verder in char ontwikkeling wanneer je ze niet aanschaft.

[ Voor 15% gewijzigd door Ace op 05-01-2005 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Hofnar schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 14:57:
[...]

beetje laat misschien, maar welke server speel je ? Want rond die/jouw tijd was er ook wat pvp bij xroads op m'n server met een pala dwarf lvl 32.. die ik makkelijk om zeep helpte btw, ikzelf heb een lvl 33 shaman.
Kan nog geen koreaans dus ik zou niet weten welke server ;)
Maar wat is je ingame naam dan? Mischien dat we idd op dezelfde zitten, zou wel heel toevallig zijn anders.

Ik kon het level van de dwarf niet zien. Ben zelf pas lvl 22 dus zou goed kunnen dat ie 32 was. Er waren veel alliance gasten rond dat level daar aanwezig. Anyways, we stonden met geloof 3 man van lvl 22 t/m 25 op hem in te hakken dus het duurde ff voordat we hem hadden door dat gebuff en geheal van hem. Denk dat het wat makkelijker is als je lvl 32 bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hofnar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-08-2023
nemo55 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 15:36:
[...]

Kan nog geen koreaans dus ik zou niet weten welke server ;)
Maar wat is je ingame naam dan? Mischien dat we idd op dezelfde zitten, zou wel heel toevallig zijn anders.

Ik kon het level van de dwarf niet zien. Ben zelf pas lvl 22 dus zou goed kunnen dat ie 32 was. Er waren veel alliance gasten rond dat level daar aanwezig. Anyways, we stonden met geloof 3 man van lvl 22 t/m 25 op hem in te hakken dus het duurde ff voordat we hem hadden door dat gebuff en geheal van hem. Denk dat het wat makkelijker is als je lvl 32 bent :)
ah.. ja das duidelijk :)
Ik zit op een low server met 5 koreaanse 'tekens' ;) ingame nick Boss.

server heeft wel is last van elke ~5 mins 'world server down', zoals net. Nu is m'n alchemy weer achteruitgegaan (rollback) maar de learning curve is gebleven (van waar ik was) :S 2e keer al... wordt pittig lvlen zo.

[ Voor 14% gewijzigd door Hofnar op 05-01-2005 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

keldon schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 15:33:
Het openen van The Black Portal schijnt een World Event te worden en verder hebben ze al aangekondigd dat er meerdere Events zullen komen.
Oh yeah. :) Hopelijk mis ik die dingen niet, want dat zul je net zien. :)
Betaalde expansions ontkom je uiteindelijk toch niet aan en ook al zijn ze niet verplicht, meestal kom je niet verder in char ontwikkeling wanneer je ze niet aanschaft.
Dat is inderdaad vaak het gevaar. Vooral in PvP bijvoorbeeld, als er een paar mensen rondlopen met de expansie en enkele zonder. Die lui met expansie zullen misschien bepaalde items hebben die niet in de classic versie bestaan, maar veel krachtiger zijn dan alles wat daar is te krijgen. Of als hero classes alleen betaald is, of level 60-90... total pwnage. :/ Maar misschien kunnen ze die pitfalls vermijden en iets verzinnen waardoor het spel gewoon verder gaat als je de expansie hebt, zonder de classic aan te tasten (behalve dan het gevoel dat je iets gaafs mist of niet met mensen met expansie mee kunt naar bepaalde gebieden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81112

Op de.wow-europe.com staat te lezen dat Blizz in samenwerking met T-Online 5000 FB-keys verloot van 5 januari t/m 9 januari (1000 per dag).

Misschien een tip voor degene die van gokken houdt en graag mee wil doen aan de FB? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105920

Ik heb een vraagje over het bestellen van WoW. Weet iemand of ik ook gewoon bij amazon een copy kan bestellen en dan de cd-key kan gebruiken voor de europese WoW? Amazon levert namelijk wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105920 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 15:56:
Ik heb een vraagje over het bestellen van WoW. Weet iemand of ik ook gewoon bij amazon een copy kan bestellen en dan de cd-key kan gebruiken voor de europese WoW? Amazon levert namelijk wel gewoon.
Als je het topic doorleest (en vooral de openingspost), heb je zo een antwoord op je vraag.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86399

Toch maar even ingevuld, je weet maar nooit hè :)

het antwoord is 8, maar niet verder vertellen hè =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Anoniem: 81112 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 15:48:
Op de.wow-europe.com staat te lezen dat Blizz in samenwerking met T-Online 5000 FB-keys verloot van 5 januari t/m 9 januari (1000 per dag).

Misschien een tip voor degene die van gokken houdt en graag mee wil doen aan de FB? ;)
Hehe ik heb me al ingeschreven.. bedankt voor de tip.. en wel heel lastig hoeveel rassen er zijn.. wat een vraag zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

2keer in gevult:P je weet maar nooit
moet je je eigelijk elke dag opnieuw invullen?

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 128197 op 05-01-2005 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72943

Als ik het goed begrijp kun je samen met een paar mensen een quest doen. Je verslaat de "eindbaas" van die quest en dan krijg je items(?), is het dan met zu'n allen zo snel mogelijk graaien? Of valt er voor ieder apart wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-04 10:46
Ligt eraan hoe je loot-setting is. Als er een groen of beter item dropt moet iedereen een roll doen (wie het hoogste met een dobbelsteen gooit krijgt het item). Als je "need before greed" instelt kunnen casters bijvoorbeeld als enige op 'cloth' items rollen, aangezien een warrior of paladin die toch niet gebruikt. Masterlooter = partyleider kan alles looten. En je kan nog free for all doen en dat spreekt wel voor zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82495

Skeiron schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 16:04:
[...]

Hehe ik heb me al ingeschreven.. bedankt voor de tip.. en wel heel lastig hoeveel rassen er zijn.. wat een vraag zeg
Waar kan je je dan inschrijven eigenlijk ?
Ben nog steeds niet in een van die beta tests gekomen :/ ... en ik wil het toch echt wel een keer testen voordat ik het spel ga kopen en maandelijks ervoor wil gaan betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Anoniem: 72943 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 16:27:
Als ik het goed begrijp kun je samen met een paar mensen een quest doen. Je verslaat de "eindbaas" van die quest en dan krijg je items(?), is het dan met zu'n allen zo snel mogelijk graaien? Of valt er voor ieder apart wat?
Als het om quest items gaat dan kan iedereen in je party met die quest de eindbaas looten ongeacht de lootsettings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82495 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 16:32:
[...]

Waar kan je je dan inschrijven eigenlijk ?
Ben nog steeds niet in een van die beta tests gekomen :/ ... en ik wil het toch echt wel een keer testen voordat ik het spel ga kopen en maandelijks ervoor wil gaan betalen...
de.wow-europe.com, bovenste artikel.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok, ik heb me nu aangemeld bij die site. Krijg je nu als je er word uitgeloot een mailtje naar je e-mail adres gestuurd of moet je op die site ergens kijken?
(en moet je dat jetz mitmachen ook nog aanklikken of niet? (mijn duits is niet echt 'uber' maar zover ik het begrijp is het een soort lotto) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odin
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-04 12:40

Odin

¯¯¯¯¯

Anoniem: 72943 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 16:27:
Als goede items droppen van een monster//baas wordt er om geloot. Er word dan gevraagd of je wilt dobbelen voor het item of dat je hem aan je voorbij laat gaan. Je krijg een random nummer en de gene met het hoogste nummer wint het item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
Anoniem: 128852 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 15:47:
[...]

Oh yeah. :) Hopelijk mis ik die dingen niet, want dat zul je net zien. :)

[...]

Dat is inderdaad vaak het gevaar. Vooral in PvP bijvoorbeeld, als er een paar mensen rondlopen met de expansie en enkele zonder. Die lui met expansie zullen misschien bepaalde items hebben die niet in de classic versie bestaan, maar veel krachtiger zijn dan alles wat daar is te krijgen. Of als hero classes alleen betaald is, of level 60-90... total pwnage. :/ Maar misschien kunnen ze die pitfalls vermijden en iets verzinnen waardoor het spel gewoon verder gaat als je de expansie hebt, zonder de classic aan te tasten (behalve dan het gevoel dat je iets gaafs mist of niet met mensen met expansie mee kunt naar bepaalde gebieden).
Dat is precies wat er gebeurde in EQ1 en in mindere mate in DAoC. Dus ik hoop dat Blizzard zich dit realiseert wanneer ze met de betaalde expansies gaan beginnen. Maar dat zal nog wel minimaal een jaartje duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Odin schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 16:59:
[...]

Als goede items droppen van een monster//baas wordt er om geloot. Er word dan gevraagd of je wilt dobbelen voor het item of dat je hem aan je voorbij laat gaan. Je krijg een random nummer en de gene met het hoogste nummer wint het item.
quest items: Iedereen in de party kan looten
Andere items: hangt af van de lootsettings die de partyleader heeft gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-04 13:01

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Heb me net ook ingeschreven, leuke vraag trouwens :p.
Zijn er ook mensen die niet meer kunnen conecten in de KR OB?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ja ik kan ook niet connecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MrVegeta schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 18:17:
Heb me net ook ingeschreven, leuke vraag trouwens :p.
Zijn er ook mensen die niet meer kunnen conecten in de KR OB?
ff over die vraag nog :P het antwoord was tog acht? (ik weet niet 100 % cker of ze nou volken van nightelve/orc/human etc bedoelden of volken van aliance en horde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LMD
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

LMD

Complex Minded

Hofnar schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 14:57:
[...]

Crescent Staff
Binds when picked up
Two-Hand Staff
47 - 71 Damage Speed 2.90
(20.3 damage per second)
+7 Stamina
+7 Intellect
+7 Spirit
[...]
Leuke staff, had ik ook @ mijn mage.
Krijg je bij een quest in Wailing Caverns >> Leaders of the Fang :)
Enchant met 3 intellect erbij, super voor mage. :D

Mijn nieuwe staff vond ik in Moonshrine Ruins of Blackfathom Deeps, was hier voor een elite quest.

Rod of the Sleepwalker

Binds when picked up
Two-Hand Staff
53 - 80 Damage Speed 2.80
(23.7 damage per second)
+11 Intellect
+10 Spirit
Durability 100 / 100
Requires Level 24

Die jij aangeeft daarna ofzo, ben nog geen lvl 34 :D

Illusionary Rod
Binds when picked up
Two-Hand Staff
94 - 142 Damage Speed 3.40
(34.7 damage per second)
+7 Stamina
+15 Intellect
+10 Spirit
Durability 100 / 100
Requires Level 34

HF hunting for it :D
Zie dat hij in 1 gebied kan vallen. (Scarlet Monastery, Bevind zich ten noorden van UnderCity)
Door 1 persoon. (Arcanist Doan)

http://www.thottbot.com/index.cgi?i=3228

Nothing more to say...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115876

Hebben meer mensen last van het connecten met de koreanse server? Als ik inlog krijg ik naam of password ongeldig. Of zijn ze net bezig met een update oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42783

Lees de site is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-04 11:39

-SaveMe-

-klik-

Thanks voor dat DE verhaal, heb me ook maar ff ingeschreven. Nu maar hopen op een key.
maak je met een inschrijving elke dag kans of moet ik morgen weer inschrijven ?

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88553

Hoe kom je als level 18 dwerg naar darnassus :P ? hoe kom je dus in eerste instantie naar kalimdor ? welke plaats,welke plek ongeveer.
Ik wil naar een vriend van me toe :P

Op al die sites zie ik vlieg/vaarrouters niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64851

Anoniem: 88553 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 19:58:
Hoe kom je als level 18 dwerg naar darnassus :P ? hoe kom je dus in eerste instantie naar kalimdor ? welke plaats,welke plek ongeveer.
Ik wil naar een vriend van me toe :P

Op al die sites zie ik vlieg/vaarrouters niet.
Beter zoeken, is echt zo te vinden hoor. Maar goed...

Vanuit Dun Morogh naar het noord-oosten rennen.
Door de tunnels rennen kom je in dun algaz, vanuit daar kom je in wetlands. Helemaal naar het westen lopen naar Menethil Harbor (Wetlands).
Daar de boot pakken naar Auberdine (Kalimdor).
Vanuit daar pak je de boot naar Ruth'ran Village.
Loop door de roze portal en je bent in Darnassus (Night Elf hoofdstad).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-SaveMe- schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 19:49:
Thanks voor dat DE verhaal, heb me ook maar ff ingeschreven. Nu maar hopen op een key.
maak je met een inschrijving elke dag kans of moet ik morgen weer inschrijven ?
Als het goed is sta je meteen ingeschreven voor alle 5 de dagen (had ik ergens vaag gelezen dus weet niet 100 % cker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7379

Zijn er hier meer frost mages? Eergisteren heb ik mijn level 35 fire mage omgezet in een frost mage en tot nu toe bevalt het me erg goed. Damage is ietsjes minder, maar ik merk dat mijn mana gebruik drastisch omlaag is gegaan en ik kan nu ook beter tegen meerdere creeps tegelijk vechten. De synergie tussen al die verschillende frost talents is echt zooooo leuk :)

Iedereen met een beetje hoog level (+25) kan ik aanraden over te stappen op frost, je zult merken dat het beter is dan fire. Als je een lager level hebt kun je beter even bij fire blijven, omdat je het voordeel van frost pas na het gebruik van veel talent points gaat merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123311

Hm, server shutdown? Normaal komt er toch altijd 'server reset' te staan? Zou dit het einde van de KR beta zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memento__mori
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-01 09:14
Kunnen de Tauren ook met boomstammen (of dergelijke wapens) vechten zoals het introfilmpje te zien is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69294

Anoniem: 123311 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 21:07:
Hm, server shutdown? Normaal komt er toch altijd 'server reset' te staan? Zou dit het einde van de KR beta zijn?
ik hoop het niet, ik ben pas lvl 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hej ! de koreaanse servers gaan dicht O_O

ik hoop niet voor altijd,nog paar daagjes in de vakantie is wel leuk.

Ik vind al dat beta getest maar niets.
Beter nu uitbrengen in de eu,en terwijl de game uit is fouten ondekken[als die er nu nog inzitten]

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 88553 op 05-01-2005 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114925

Hijs gewoon ffkes down :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131284

Is al bekend hoelang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oh kom op zeg, hou nou eens op met die "server up, server down" posts |:( Post gewoon niet als je niets zinnigs toe te voegen hebt hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Anoniem: 88553 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 21:09:

Beter nu uitbrengen in de eu,en terwijl de game uit is fouten ondekken[als die er nu nog inzitten]
Zow hey! het is eigenlijk wel vaker zo dat de server down gaan hoor, het is gewoon voor server-onderhoud. Hier zou je ook achter zijn gekomen als je het topic ff doorgelezen had enzow.

En voor de rest, je vind al het ge-beta-test niets, maar toch speel je op een minder- tot niet legale manier een buitenlandse beta? ....

Maargoed, de KR beta duurt _WAARSCHIJNLIJK_ tot 15 februari. Misschien dat tegen die tijd de EU FB al openstaat voor non pre-order inschrijvingen.

-----

edit:
......
Meestal is het voor 4 uur. Kom op mensen, dit is algemene kennis. Als je met dit soort one liners zit, ga dan ff wat fora doorspitten of op fok! posten ofzow :X

[ Voor 18% gewijzigd door Wouter185 op 05-01-2005 21:18 ]

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Januarie bedoel je denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wouter schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 21:16:

En voor de rest, je vind al het ge-beta-test niets, maar toch speel je op een minder- tot niet legale manier een buitenlandse beta? ....
ik moet toch checken of ik het spel ga kopen ofniet dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123311

eur0fighter schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 21:07:
Kunnen de Tauren ook met boomstammen (of dergelijke wapens) vechten zoals het introfilmpje te zien is?
In Thunderbluff staat ergens ook een gast met een boomstam in zijn hoeven. Maar of jij zelf er mee kan lopen weet ik eigenlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114925

Januari bedoel je denk ik. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

eur0fighter schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 21:07:
In Thunderbluff, op de high Rise, staat de baas van de Taurens, bekend bij de WC3 spelers ;). Deze heeft een boomstam in z'n hoefjes, dus er is gamecontent voor een stam. Maar tot zover ik weet, heb ik nog geen enkele "player" hierover gehoord, noch zelf gezien.

---

Edit:
Anoniem: 123311 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 21:23:
[...]

In Thunderbluff staat ergens ook een gast met een boomstam in zijn hoeven. Maar of jij zelf er mee kan lopen weet ik eigenlijk niet.
Grappig hoe verschillende mensen hetzelfde kunnen posten :P

[ Voor 28% gewijzigd door Wouter185 op 05-01-2005 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Anoniem: 88553 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 21:19:
[...]

ik moet toch checken of ik het spel ga kopen ofniet dan.
• Hoe doe je dat dan bij spellen zonder beta?
• Er zit een Europese final beta aan te komen, dat is je vast niet ontgaan.

Maar nu doe je op een niet legale manier mee aan een buitenlandse beta, hetgeen niet voor jou bedoeld is. Hier zal ik je zeker _NIET_ op afrekenen, maar ga dan niet lopen posten dat je het eigenlijk niet wil oid ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70879

Mijn spel is op de koreaanse beta gecrashed toen ik op een schip zat tussen de barrens en booty bay.
Ik was eindelijk level 30 warlock en was erg benieuwd naar de felhunter.
Ik ben nl uberhaupt al benieuwd hoe dit beest er uberhaupt uitziet.

Het balen is nu dat iedere keer dat ik inlog ik een errormelding krijg in patch.mpq en dat hij dit wil verzenden naar blizzard.
Nu heb ik in dezelfde realm een ander karakter gemaakt en geprobeerd een GM te bereiken door hem/haar wat te sturen.
Ook hierop geen antwoord, iemand nog een idee?
En eventueel wat plaatjes van de felhunter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31180

Anoniem: 88553 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 21:09:

Wat zijn die rode stipjes op je minimap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
Hij is een hunter, maar track beasts heeft volgens mij een ander icoontje.. misschien humanoids ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Anoniem: 70879 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 21:36:
Mijn spel is op de koreaanse beta gecrashed toen ik op een schip zat tussen de barrens en booty bay.

Het balen is nu dat iedere keer dat ik inlog ik een errormelding krijg in patch.mpq en dat hij dit wil verzenden naar blizzard.
Nu heb ik in dezelfde realm een ander karakter gemaakt en geprobeerd een GM te bereiken door hem/haar wat te sturen.
Het zal je vast niet ontgaan zijn dat je, als nederlander zijnde, niet mee mag doen aan de koreaanse beta. Een GM proberen te bereiken, zonder dat je de koreaanse taal beheerst zal meestal uitlopen op geen antwoord, maar kan soms ook gewoon het einde van je account en dus ook je mooie level 30 Warlock betekenen.

Verder heb je denk ik niet goed je post-scherm bekeken, daarom nog ff een kleine herhaling:
Waarschuwing:

Dit topic is niet bedoelt voor het aan de gang krijgen van de KR versie!
Het hiernaar vragen of linken is dus _niet_ de bedoeling!
Je gaat dus geen antwoord krijgen hier.

Waar ik je wel antwoord op kan geven is hoe je Fellhound eruit ziet:
Afbeeldingslocatie: http://wowcentral.com/images/wowc/classes/warlock.gif
Crappy plaatje, maar kon zo snel niets beters vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter

Afbeeldingslocatie: http://www.mmorpg.nl/images/wow/WoWScrnShot_111004_015356.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mmorpg.nl/images/wow/WoWScrnShot_111004_015409.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mmorpg.nl/images/wow/WoWScrnShot_111004_015432.jpg

Hij vreet buffs van mobs op en krijgt er daar health door bij, op zich erg handig maar heeft te weinig hp om meerdere mobs tegelijk te kunnen tanken. Zoals de VW wel kan, dus ook na het halen van je Fellhunter blijft de VW de beste allround pet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odin
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-04 12:40

Odin

¯¯¯¯¯

Anoniem: 7379 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 20:35:
Zijn er hier meer frost mages? Eergisteren heb ik mijn level 35 fire mage omgezet in een frost mage en tot nu toe bevalt het me erg goed. Damage is ietsjes minder, maar ik merk dat mijn mana gebruik drastisch omlaag is gegaan en ik kan nu ook beter tegen meerdere creeps tegelijk vechten. De synergie tussen al die verschillende frost talents is echt zooooo leuk :)

Iedereen met een beetje hoog level (+25) kan ik aanraden over te stappen op frost, je zult merken dat het beter is dan fire. Als je een lager level hebt kun je beter even bij fire blijven, omdat je het voordeel van frost pas na het gebruik van veel talent points gaat merken.
Was in de closed beta een lvl 15 mage, en ga zeker weten in de retail ook een mage maken. Ik twijfel alleen nog tussen arcane/fire of arcane frost. Mijn proffessions worden tailoring en enchanting.

Misschien nog een intressant linkje voor je:
http://forums.worldofwarc...age&t=23&p=1&tmp=1#post23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Lokthall, komt me bekendt voor. Zeiden die orc peons in warcraft dat niet altijd? Wie/wat is het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116269

Hoi. Ik heb een vraagie en ik heb 'm nog niet voorbij zien komen (lijkt er misschien wel enigszins op, maargoed). Als ik de WoW versie uit de US bestel, en ik doe er gezellig niks mee. Ik laat 'm gewoon in het plastic zitten tot de release van Europa. Kan ik dan met die US versie ook gewoon een EU account maken en met die US versie en EU account dan op EU servers spelen?

Ik vraag dus niet of ik als Europeaantje in US servers kan!

(omdat ik dan meteen aan de slag kan bij de release en niet hoef te wachten als er eventueel nog vertragingen zijn hier in de winkel >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
DeepSeven schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 21:53:
Lokthall, komt me bekendt voor. Zeiden die orc peons in warcraft dat niet altijd? Wie/wat is het?
Die zeggen iets van Lok-tarr ofzo :) En de name generator kwam met deze naam aandragen voor mijn Orc Warlock en die beviel me wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70879

Bedankt voor de plaatjes, wat hij deed wist ik al, maar ik kon gewoon nergens een plaatje vinden hoe hij eruit zag.
Verder zie ik wel of ik nog antwoord krijg van die lui.
Ik wacht nu op de final beta.....hoop dat deze snel gaat beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116269 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 21:54:
Hoi. Ik heb een vraagie en ik heb 'm nog niet voorbij zien komen (lijkt er misschien wel enigszins op, maargoed). Als ik de WoW versie uit de US bestel, en ik doe er gezellig niks mee. Ik laat 'm gewoon in het plastic zitten tot de release van Europa. Kan ik dan met die US versie ook gewoon een EU account maken en met die US versie en EU account dan op EU servers spelen?

Ik vraag dus niet of ik als Europeaantje in US servers kan!

(omdat ik dan meteen aan de slag kan bij de release en niet hoef te wachten als er eventueel nog vertragingen zijn hier in de winkel >:)
Deze vraag is zeker wel voorbij gekomen, en het antwoord hierop kan je gewoon vinden in de openingspost (onder het kopje "World of Warcraft - Beta & Retail Info"). Gewoon het formulier invullen waar de link naar verwijst, en hopen dat Blizzard hun belofte nakomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99153

Wanneer gaat die %$$%$# Final Beta is een keer begonnen, want doen ze er lang over :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Anoniem: 99153 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 22:11:
Wanneer gaat die %$$%$# Final Beta is een keer begonnen, want doen ze er lang over :(
Ik kan nu wel een heel verhaal beginnen over je post, maar ik ben (nog steeds) geen modje, dus ik houd het ff bij het antwoord geven op je (ietwat vaag geformuleerde) vraag.

• De Officieuze releasedatum staat momenteel op 28 januari.

• Na eerdere newsitems van Blizzard weten we dat de laatste fase van de EU beta zal bestaan uit 2 delen. Eerst mogen de mensen met een pre-order beta key aan de slag, en vervolgens non-pre-order spelers. Open inschrijvingen dus.

Als je dit met elkaar combineert, dan MOET het eerste deel van de laatste beta fase einde deze week of begin volgende week beginnen. Verwacht een mogelijk tot inschrijving voor non-pre-order-beta-key-bezitters (ultiem galgje-woord btw :P) over 2 weken, rond de 17de)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99153

Ik ben zelf een closed beta speler met 2 keys, dus ik kan sowieso meedoen, maar de officieuze data is miss weer veranderd (volgens dixons en nog een site). Maar bij de US overgang duurde het ook niet zo lang, ik vind gewoon vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81112 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 22:08:
[...]

Deze vraag is zeker wel voorbij gekomen, en het antwoord hierop kan je gewoon vinden in de openingspost (onder het kopje "World of Warcraft - Beta & Retail Info"). Gewoon het formulier invullen waar de link naar verwijst, en hopen dat Blizzard hun belofte nakomt.
Daar lees ik alleen of je als Europeaan een US account kan maken en of je die kan omzetten naar een EU account. Maar ik hoef niks om te zetten, want ik neem geen US account. Ik wil gewoon een EU account aanmaken als het spel hier released, en spelen met de install van een US versie. Btw, de link in de startpost is dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116269 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 22:28:
[...]

Daar lees ik alleen of je als Europeaan een US account kan maken en of je die kan omzetten naar een EU account. Maar ik hoef niks om te zetten, want ik neem geen US account. Ik wil gewoon een EU account aanmaken als het spel hier released, en spelen met de install van een US versie. Btw, de link in de startpost is dood.
Heb je een US versie gekocht? Dan heb je dus een key voor een US account. Dus, wil je een EU account kunnen aanmaken, dan moet ie omgezet worden. En als die link dood is, dan is die mogelijkheid dus niet meer aanwezig. Pech... 8)7

Misschien dat Blizz na de retail launch nog de mogelijkheid biedt om met een US versie op een EU server te spelen, maar dat wordt afwachten... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73070

Anoniem: 7379 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 20:35:

Bedankt voor de tip. Ik ben van plan in final beta, of anders Retail ook een Mage te gaan spelen. Ik zou iedereen aanraadden in de final beta vooral veel verschillende characters te proberen. Ik was in eerste instantie teleurgesteld toen ik met een Night Elf Rogue, na maanden mezelf lekker maken met de info op de website, Teldrassil betradt. Heb daarna aan het einde van de US open op een grijze zondag een Hunter aangemaakt, en het spel sloeg meteen helemaal om voor mij. Hunter beviel op zich wel, maar het leek wel of er een hunter op elke 3 spelers was. Mage class lijkt niet erg populair en heeft me altijd wel het meest aangesproken in rpg's (baldurs gate bijv.) maar onvoorzichtigheid > dood > frustatie 8)7 Toch ga ik het proberen in WoW. :Y)

Beter als mensen zich niet blind staren op het overpowered zijn van sommige classes of skill trees though. Blizzard laat duidelijk zien hoe belangrijk zij het vinden om hierop in te spelen. Warcraft 3 zit bijvoorbeeld al bij patch 1.17 en ze zijn nog bezig om units en hun damage aan te passen. Geweldig 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81112 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 22:34:
[...]

Heb je een US versie gekocht? Dan heb je dus een key voor een US account. Dus, wil je een EU account kunnen aanmaken, dan moet ie omgezet worden. En als die link dood is, dan is die mogelijkheid dus niet meer aanwezig. Pech... 8)7

Misschien dat Blizz na de retail launch nog de mogelijkheid biedt om met een US versie op een EU server te spelen, maar dat wordt afwachten... O-)
Ok, tnx. Nee ik had m nog niet gekocht. Ik wacht wel netjes op de EU retail :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133529

Kan je maybe iets vinden over die fout op de fora van WOW?

BTW: Jij bent zeker Bishop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oops, dubbelpost :P

Ik ga spelen met een Dwarf Hunter. Profession wordt Mining + Engineering. Night Elf Roque lijkt me ook wel stoer :*)

[ Voor 85% gewijzigd door Anoniem: 116269 op 05-01-2005 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Anoniem: 116269 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 22:39:
[...]

Ok tnx. ik wacht wel netjes op de EU retail :z
Leuk dat je ons dat voor de 2e keer verteld :P

Om deze post nog enigzins nuttig te maken.
Mijn retail-toon word een van de vele night elve hunters. Vanaf het begin wilde ik dit al. Jammer dat het een veel gekozen combi is maar ja...
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet bedoelt voor het aan de gang krijgen van de KR versie!
Het hiernaar vragen of linken is dus _niet_ de bedoeling!