Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.936 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Ik vraag me af of Blizzard om 0:00 ook vuurwerk gaat afvuren.
Lijkt me wel stoer maar ik ga niet kijken heb betere dingen te doen dan WoW spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:57
Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 17:44:
zekers :P polonaise door de crossroads :D
Als je in de koreaanse zit is oud en nieuw volgens mij al geweest toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
nemo55 schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 18:39:
[...]

misschien gaat hij wel in zijn eentje de polonaise lopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:14
nemo55 schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 18:39:
[...]

Ik was online om 0:00 maar in Loch Modan heb ik niks gezien, behalve dan mijn eigen lieve vuurpijltje :)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkJedi schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 18:39:
Ik vraag me af of Blizzard om 0:00 ook vuurwerk gaat afvuren.
Lijkt me wel stoer maar ik ga niet kijken heb betere dingen te doen dan WoW spelen.
Onmogelijk! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 15:59:
[...]
Wist je dat je talent points kunt unlearnen? Kost geloof ik de eerste keer 1 gold, daarna 5, 10, 15, etc. Moet je even naar je Druid trainer lopen, die kan daar voor zorgen. ;)

edit:
typfoutje
Zover ik weet is het de eerste keer 1g en alle keren er na 5g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben zo dom geweest om 50 zilver uit te geven aan een hawk owl[te koop voor darnassus]
Er naast staat een great horned owl.

Mijn owl kan niet vechten,kan die great horned owl het wel ?

edit

nee ik ga het niet uitproberen,kost 50 zilver [ is veel voor iemand in level 15]

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2004 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, pets die je koopt kunnen niet vechten, zijn alleen voor de lol. Alleen hunters en warlocks hebben een pet die kan vechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga al wow spelend het nieuwe jaar in
niet naar buiten vuurwerk afsteken/bekijken.
NEE !

WOW ownt de shit

vanaf 12 uur tot 13 is een verloren uur dat al dat lawaai :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig nieuwjaar allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah man gelukkig nieuwjaar
en dat je nog vele quests mag halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 10:39:
Zucht, de servers zijn nog steeds niet up, van die koreaanse :(.

Mjah, ben dus maar aan de slag gegaan met Dwarf Paladin, is ook een leuke class, ben nu net lvl 6 geworden, mischien dat jullie me kunnen helpen met een quest waar ik maar niet uit kom.

Ik moet een paar dingen vinden "felix's box Felix's Chest en Felix's Bucket of Bolts" deze dingen kan ik nergens vinden, ik ben wel 5 x die cave doorgelopen waar die trollen zitten maar kan het nergens vinden :(
Weet je wanneer paladin kracht krijgt dat ie mensen kan reseructen[hoe je ook schrijft]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig nieuwjaar allemaal, ben net thuis, kwam dan wel niet de lokale discotheek in, ben maar met een aantal andere vrienden thuis wat gaan drinken en daarna nog wow gespeeld :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik ben net thuis hoor :P, Morgen maar weer verder met WoW. Zal wel laat in de middag worden met mijn slaapgedrag. En trouwens Gelukkig Nieuwjaar :+

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2005 07:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 23:57:
ik ga al wow spelend het nieuwe jaar in
niet naar buiten vuurwerk afsteken/bekijken.
NEE !

WOW ownt de shit

vanaf 12 uur tot 13 is een verloren uur dat al dat lawaai :'(
je kan ook overdrijven natuurlijk ;)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 01:11:
[...]

Weet je wanneer paladin kracht krijgt dat ie mensen kan reseructen[hoe je ook schrijft]
Wanneer je bij je trainer staat kan je zelf in het lijstje van unavailable spells/skills kijken per welk level je ze kan leren. Uit mijn hoofd dacht ik dat je rez op 14 of 16 kreeg als paladin.

Vind het sowieso beetje tegenvallen wat een paladin leert/krijgt vanaf level 10. Niet echt spannende dingen, hoop dat ik bij 20 wat leukers krijg voor mijn mens paladin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Hefe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-02 05:48
welke beta's zijn nu nog bezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ungarmax
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-06-2021
Het is mij een beetje onduidelijk of je een creditcard(cc) nodig hebt om een account te creeren.
ik bedoel: voor de mensen die geen cc hebben, hebben ze paypal en timecards etc. Dan zou het vreemd zijn als je alsnog een cc nodig hebt om een account te creeren voor wow.
Is dit zo, en zo ja hoe kan je dat oplossen. via gamersloot kan je voor 9$ oid door hun je account laten activeren, kan dat ook hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
European Closed Beta en Korean Open Beta.
ungarmax schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 15:43:
Het is mij een beetje onduidelijk of je een creditcard(cc) nodig hebt om een account te creeren.
ik bedoel: voor de mensen die geen cc hebben, hebben ze paypal en timecards etc. Dan zou het vreemd zijn als je alsnog een cc nodig hebt om een account te creeren voor wow.
Is dit zo, en zo ja hoe kan je dat oplossen. via gamersloot kan je voor 9$ oid door hun je account laten activeren, kan dat ook hier?
Voor de retail in Europa weet nog niemand of er een CC vereist zal worden ter verificatie, de kans is wel heel groot natuurlijk omdat dit bij elke andere MMO ook het geval is.

[ Voor 66% gewijzigd door Ace op 01-01-2005 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

keldon schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 13:11:
[...]

Wanneer je bij je trainer staat kan je zelf in het lijstje van unavailable spells/skills kijken per welk level je ze kan leren. Uit mijn hoofd dacht ik dat je rez op 14 of 16 kreeg als paladin.

Vind het sowieso beetje tegenvallen wat een paladin leert/krijgt vanaf level 10. Niet echt spannende dingen, hoop dat ik bij 20 wat leukers krijg voor mijn mens paladin :P
Als de paladin lvl 12 is kan hij een quest doen om de "redemption" skill te krijgen
(daar kan je andere chars mee rezzen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kun je deel nemen aan een beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Cowboy
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-03-2022
Verwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 19:30:
Hoe kun je deel nemen aan een beta?
De aanmeldingen van de EU closed beta zijn al lang, lang voorbij, en voor de Koreaanse beta moet je de topic warning even lezen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg net een mailtje dat de release date in Europe verschoven is naar 28 januari :/ (was eerst volgens leverancier 14 januari). Is deze datum een beetje betrouwbaar denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 20:57:
Kreeg net een mailtje dat de release date in Europe verschoven is naar 28 januari :/ (was eerst volgens leverancier 14 januari). Is deze datum een beetje betrouwbaar denken jullie?
14 januari is inmiddels wel erg onrealistisch aan het lijken met nog niet eens een beta die aangekondigd is en nog maar 2 weken te gaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niks vinden over de europese beta. Maar wat ik me af vraag is met hoeveel mensen je online speelt bij een dergelijke game. Kan iedereen iedereen zomaar tegen komen in de wereld van wow? of is er sprake van aparte servers en kent een server bijvoorbeeld een limiet van 100 spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 21:47:
Ik kan niks vinden over de europese beta. Maar wat ik me af vraag is met hoeveel mensen je online speelt bij een dergelijke game. Kan iedereen iedereen zomaar tegen komen in de wereld van wow? of is er sprake van aparte servers en kent een server bijvoorbeeld een limiet van 100 spelers?
Je speelt met enkele duizenden mensen tegelijk op een server (correct me if I'm wrong) en iedereen kan elkaar idd tegenkomen, mits ze op dezelfde server zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
ff lompe discussie : waarom zou je ooit paladin spelen, die class is zo simpel en zo makkelijk.
pve veel te sterk
pvp ook al sterk ( al kunnen ze nooit tegenstanders pakken die weg rennen ^^ )

je bent een 12 jarige noob die niet weet hoe je iets moet doen, dus ga je paladin.
natuurlijk kan je dan roepen, omdat ik sterk ben ga ikd ie class spelen ( andere classes kunnen ook sterk zijn alleen heb je er dan wel meer skill voor nodig dat klopt )

en wat nog ergers is je moet alliance
alliance is ongeveer ( hoorde laast 80 % van de server )
+ makkelijker quest en meer xp en meer quests
dus als horde word je echt vaak geganked abnormaal in sommige gebieden. ( ja pvp server is dat dan )

dus leg ff uit mensen paladin ARHG en ook nog eens allaince ARHG
waarom zo simpel mogelijk het spelletje spelen ( easy mode )

ps.
waarom niet priest horde ( die hard mode ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op mijn server (warsong) is de verhouding Horde Alliance inderdaad echt lomp. In Stranglethorn kon ik in het begin niet eens normaal questen omdat ik om de minuut werd geganked. Zelfde geldt voor Stromgarde quests in Arathi Highlands. Stromgarde wordt normaal al overbevolkt door alliance maar erger is nog dat die elite guards die daar rondlopen friendly naar hun zijn.

Hoop echt dat blizzard wat aan die imbalance gaat doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-09-2022

Virax

Lief :)

@streafer:

Dus jij wilt nu zeggen dat omdat palladin makkelijk is en 80% van de server allience gaat mensen eigenlijk geen palladin moeten gaan spelen? (correct me if im wrong ;))

Maar ik wil ook wel iets anders, heb nu al met druids, warlocks, warriors en rogues gespeeld maar niets kon aan de palladin tippen... Hij is misschien te sterk ja, maar is dat mijn probleem? En is dat een reden dat ik hem niet mag kiezen?

Ik wil gewoon het char dat het lekkerste speelt met zo min mogelijk frustraties, en dat is de palladin... Ik ben ook geen pro in mmorpg spellen, eigenlijk wordt dit mijn eerste (na een beta van ryzom), maar ik speel omdat het leuk is, en als ik het leuk vind om met palladin te gaan zou dat toch geen probleem moeten zijn ;). Boeie dat het n00b en simpel zou zijn, boeie dat er heel veel palladins zijn, das voor mij geen reden om het niet te kiezen in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 23:08:
Op mijn server (warsong) is de verhouding Horde Alliance inderdaad echt lomp. In Stranglethorn kon ik in het begin niet eens normaal questen omdat ik om de minuut werd geganked. Zelfde geldt voor Stromgarde quests in Arathi Highlands. Stromgarde wordt normaal al overbevolkt door alliance maar erger is nog dat die elite guards die daar rondlopen friendly naar hun zijn.

Hoop echt dat blizzard wat aan die imbalance gaat doen..
Ik heb geen idee hoe ze dat zouden moeten doen... Ze kunnen moeilijk verplichten om mensen Horde/Alliance te laten spelen, en characters van de ene sterker maken is ook oneerlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 12:17
hey weet iemand waar ik nog een beta kan downen... kheb een acc maar ik meost door iets stoms me pc formateren:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-06 14:28
Ik speel zelf ook op de warsong server en volgen mij valt het wel mee met die verhouding tussen Horde en Alliance. Kijk maar op

http://wowcensus.com/realm_stats.php?realm=warsong

Weer een hoop pvp mee gemaakt in Ashenvale, ik als lvl 32 paladin tegen een lvl 40 druid. Hij kon me niet eens dood krijgen lol, hij was tot 2 keer toe door zijn mana heen. Totdat er een lvl 46 troll rogue langs kwam en het voor hem maar moest doen..
Jammer dat paladins niet echt iemand langzaam kunnen laten lopen. Hoeveel druids hunters en rogues in een pvp gevecht bij mij al niet weg gelopen. Dan zijn ze gewoon niet meer in te halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Swiftness potion kan (even) helpen, en anders wachten tot je mount ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

FrankoNL schreef op zondag 02 januari 2005 @ 01:04:
hey weet iemand waar ik nog een beta kan downen... kheb een acc maar ik meost door iets stoms me pc formateren:'(
Wat dacht je van gewoon van de blizzard site |:(

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijk vind ik dat Blizzard het kunnen kiezen van Alliance of Horde characters uit moet schakelen zodra er meer dan 55% van één kant op een bepaalde server zit. Op deze manier zal geen van beide partijen gaan overheersen. Toegegeven, het is wel een beetje sneu als je per se een Horde of Alliance character wil spelen en dat het dan vervolgens niet kan, maar ik zie geen andere mogelijkheid om het spel in balans te houden. En zo erg zou het nou ook weer niet zijn, zowel de Horde als de Alliance heeft enorm veel variatie, ook als één kant weg valt moet je iets leuks kunnen kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
streafer schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 22:57:
ff lompe discussie : waarom zou je ooit paladin spelen, die class is zo simpel en zo makkelijk.
pve veel te sterk

je bent een 12 jarige noob die niet weet hoe je iets moet doen, dus ga je paladin.
natuurlijk kan je dan roepen, omdat ik sterk ben ga ikd ie class spelen ( andere classes kunnen ook sterk zijn alleen heb je er dan wel meer skill voor nodig dat klopt )

dus als horde word je echt vaak geganked abnormaal in sommige gebieden. ( ja pvp server is dat dan )

ps.
Juist om te kijken of al die verhalen waar waren speel ik op het moment een Mens Paladin (we bedanken boy.skywalker voor deze geweldige benaming) en het meeste wat je zegt is idd waar. Ik kan in PvE op m'n gemakje 2-3 mobs van 2-3 levels hoger tegelijk aan. Beetje healen tussen door, paar klapjes uitdelen, er eentje stunnen, weer healen en rinse & repeat totdat ze alledrie omvallen.

Ook in PvP komt het op hetzelfde neer, je hebt een vrij snelle 10-20% heal en dan ook nog eens een full heal (cooldown 1 uur) achter de hand. Dan ook nog eens 6 seconde invincible (in die tijd regen je ook weer mana & health) dus je moet toch echt flink je best doen wil je dood gaan. Ik sloopte daarnet op m'n gemak eerst een level 22 hunter's pet, even healen en toen achter de hunter aanrennen, stunnnen, healen en verder meppen.

Ook qua questen ben ik het wederom met je eens (dit gaat eng worden). Maar ik krijg toch sterk de indruk dat er voor een stuk meer quests veel dubbele beloningen zijn. Dus je krijgt van de NPC die je de quest gaf aan het einde 1000xp maar die verteld je dan van 'joh, babbel ook effe met die NPC daar aan de overkant van de straat' en klababber, weer 500-800xp erbij voor diezelfde quest.

Toevallig heden avond Deadmines ingetrokken, wat een aanfluiting is dat vergeleken bij Wailing Caverns zeg! Compleet linear afgezien van wat kleine detours en wordt pas tegen de tijd dat je het piratenschip bereikt (da's zowat op 70%) echt wat lastig. Terwijl WC gewoon vanaf de ingang moeilijk en verwarrend is. DM doorliepen we dan ook in 1 keer (met 3 mensen die er nog nooit waren geweest, waaronder ik in de group). WC heb ik ik weet niet hoe vaak gedaan, zelfs met mijn clan en dan was het af en toe nog verdomd moeilijk. En dat zijn dan de 2 vergelijkbare level 20 instances voor Alliance en Horde.

Het komt er denk ik gewoon op neer dat eerst alle aandacht is uitgegaan naar de Alliance kant en dat ze nu pas echt bezig zijn met de horde kant. Ik verwacht aan de Horde kant dan ook echt een stuk meer experienced players uiteindelijk. Blizzard kennende zal het toch allemaal nog wel redelijk gebalanceerd uitkomen maar tot en met level 20 merk ik iig een duidelijk verschil.

Het grote voordeel dat er zoveel mensen Paladin gaan spelen is natuurlijk dat dit ook bij Blizzard op gaat vallen en die dan heus wel met de nerf stick gaan slaan :)

Wat tenslotte nog erg opvalt is de drukte aan de Alliance kant, in Ironforge is het in het Commons gedeelte (bank, AH, Inn) echt zo verschrikkelijk druk. Toen ik net uitlogde op deze achterlijke tijd zag ik daar meer mensen rondrennen dan in prime-time aan de Horde kant.

Nu nog even wat geinige plaatjes anders is het weer veelste veel ge-ouwehoer voor sommige mensen.

Afbeeldingslocatie: http://www.mmorpg.nl/images/wow/WoWScrnShot_010105_222112_resize.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mmorpg.nl/images/wow/WoWScrnShot_010105_222116_resize.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mmorpg.nl/images/wow/WoWScrnShot_010105_235348_resize.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mmorpg.nl/images/wow/WoWScrnShot_010205_002054_resize.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mmorpg.nl/images/wow/WoWScrnShot_122904_213814_resize.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mmorpg.nl/images/wow/WoWScrnShot_122904_215212_resize.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mmorpg.nl/images/wow/WoWScrnShot_122904_215221_resize.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
streafer schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 22:57:
pve veel te sterk

ps.
Helemaal met je eens, en toch zit ik er sterk over na te denken om pala te gaan spelen met retail. De skills van de paladin zijn gewoon ronduit simpel en saai. Op het eind zijn er maar een paar aura's/blessings/seals die echt de moeite zijn en die zal dan ook iedereen gebruiken, het enigste leuke aan skills is dan ook het unleashen van seals waarmee je goede combo's kunt uitproberen. De paladin heeft ook helemaal geen aanval skills, volgens mij 3 waarvan 1 er een talent is (undead skills niet mee gerekent, want hoe vaak kom je die nou echt tegen?). Naar mijn mening hadden ze de warrior en pala skills wat moeten mixen, waren ze beiden stukken interressanter geweest :). De talent tree is wel een stuk leuker en iets waar wel veel aandacht naar uit zal gaan, maar ik denk toch dat iedere noob voor blessing of kings gaat, alleen al omdat je dan bij iedere party geliefd bent.

Waarom dan toch met retail een paladin? Omdat de class zelf me al enorm aanspreekt. Dat blizzard hem zo'n simpele en redelijk saaie skills geeft, tja... dat weer houdt me er eigenlijk niet zo van om hem te spelen. En 1 van de mooiste aspecten van mmorpg's vindt ik toch wel om een unieke en ontzettend cool uitziende char te hebben. En wat ziet er nou vetter uit dan een pala op een warhorse met een gloeiend zwaard op zijn rug? :7

[ Voor 7% gewijzigd door DeepSeven op 02-01-2005 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Ach, dat gezemel om die Paladin. Onzin wat mij betreft. Over het algemeen genomen houden mensen van afwisseling. Ik en twee vrienden hebben in open beta alle drie Paladin gespeelt, en zitten nu in closed beta. Mike is helemaal verslaafd aan Warrior, Jochem wilt niet van Shaman af en zit nu echt te denken wat ie als Alliance moet nemen (aangezien Nightmare -guild- Alliance gaat spelen... bah ik wil Orc zijn :(), en ik wou een Druid proberen, omdat weinig mensen het zijn en ze een grote diversiteit hebben. Geen van ons drieën neigt terug naar Paladin, omdat het niet bij ons past.

Overigens kwam Jochem met z'n lvl32 Shaman laatst een lvl32 Paladin tegen in Shimmering Flants in 1000 Needles. Hij heeft hem mooi ingemaakt hoor, terwijl de Paladin netjes z'n drie leven gebruikte. Echt een geweldig gevecht om te zien, eigenlijk hadden we het moeten opnemen :P

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net gehoord dat het mogelijk is dat de Euro release zelfs naar eind februari verschoven is.
Ik blijf lekker nog een paar maanden US spelen hoor.

En overigens hoorde ik ook dat vorrige week op één moment 3 miljoen mensen online waren, ik weet niet hoeveel er bij andere MMORPG online zijn, maar dit is volgens mij echt vet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 11:17:
Ik heb net gehoord dat het mogelijk is dat de Euro release zelfs naar eind februari verschoven is.
En waar heb je dat gehoord dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
Druid is de meest diverse.
De beer en dire beer is echt een tank. Heel handig in party's om zo iemand rond te hebben lopen. De cat shape shift kan je zelf super snel aanvallen, wel jammer van de lage dam die je dan doet. Maar de snelheid waarmee je aan valt maakt het wel goed.
Dan nog de zeehond, lekker snel door het water bewegen alleen de attack zuigt heel hard.
En dan de travel shape shift + 40% speed, nuff said :D

Maar het is wel waar, het is zo belachelijk druk in de alliance gebieden daarom ben ik ook gestopt met HU paladin te zijn. Tauren Druid speelt zo relaxed echt fantastisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand op welk level de palladin je mede maten kan resurecten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 12:43:
weet iemand op welk level de palladin je mede maten kan resurecten ?
Level 12 na een quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
sOidivUs schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 23:23:
[...]

Ik heb geen idee hoe ze dat zouden moeten doen... Ze kunnen moeilijk verplichten om mensen Horde/Alliance te laten spelen, en characters van de ene sterker maken is ook oneerlijk...
Wordt niet anders gedaan met warcraft 3. Heroes die te overpowered zijn, zelfde als units worden gewoon in een volgende patch gedowngrade.
Juist dan krijg je een goede balance.

Als ik het nu zo lees mogen ze paladin wel iets meer downgraden. Hebben ze volgens mij ook al met de shaman gedaan.

Omdat er zo weinig horde is, moet blizzard uitzoeken waaraan dat ligt en de verschillen proberen gelijk te trekken. Humans hebben gewoon ideaal land, weinig reizen, veel quests en een leuk gebied om te lopen. De horde heeft gewoon iets saaiere gebieden, wat kennelijk dus niet trekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
Ik vindt het Tauren gebied geweldig hoor, je moet wel ver lopen, maar de quests zijn leuk en de omgeving is erg fijn om in te spelen. Undead gebied daar en tegen zuigt als de nete. Erg saai (wel logisch aangezien de class die je speelt), veels te veel bomen waardoor er opeens 3 aggro's in je nek staan te hijgen, heel veel gebieden hebben dezelfde monsters en de quests zijn niet slecht maar sommige zijn wel veels te vaag. Undead city is in het begin ook erg klote met de lvls en de liften, maar na een tijdje vindt je er je weg wel. Toch blijven ogrimmar en stormwind stukken beter.

Maar humans gebied is idd nog het beste speelbaar. Alles dichtbij elkaar, goed bereikbaar, leuke quests en gewoon sfeervol. Het lijkt me ook het slimste om een profession te kiezen die goed uitvalt bij je gebied. Je kunt bijv beter skinning pakken bij een nightelf of Tauren dan bij een undead, veel meer beasts. Mining kan je ook beter pakken bij human en dwarf, veel meer mines. Planten voor herbalism groeien zo'n beetje overal wel geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 11:17:

En overigens hoorde ik ook dat vorrige week op één moment 3 miljoen mensen online waren, ik weet niet hoeveel er bij andere MMORPG online zijn, maar dit is volgens mij echt vet veel.
Dingen als 'ik heb net gehoord' & 'ja maar een goeie vriend van me zei net' hebben we helemaal niks aan, geef een bronvermelding bij dit soort dingen in het topic aub.

Anders kan ik hier ook wel gaan roepen dat ik 12 juni als nieuwe release date heb 'gehoord'.

En 3 miljoen mensen online in WoW? Als je dat van dezelfde bron hebt als de verschoven release date, laat dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan 1 missie echt nie halen -_-
ik weet niet waar die dingen liggen,ik het enige meer wat er is,zie ik geen boot en anker shit :|

Het is een druid missie in moonglade,nadat ik me bear form krijg.
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~arpad/Upload/TZ/wow1moon.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~arpad/Upload/TZ/wow2moon.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~arpad/Upload/TZ/wow3moon.JPG

Vraagje : veel mensen lopen solo in wow,hoe kan je dan sommige missies doen waar je dik sterkere en veel meer creeps hebt dan jij bent[ik loop veel met 2 andere vrienden][ worrior,hunter,druid]

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2005 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 14:29:
Ik kan 1 missie echt nie halen -_-

Het is een druid missie in moonglade,nadat ik me bear form krijg.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Vraagje : veel mensen lopen solo in wow,hoe kan je dan sommige missies doen waar je dik sterkere en veel meer creeps hebt dan jij bent[ik loop veel met 2 andere vrienden][ worrior,hunter,druid]
Hoezo kan je deze quest niet doen? Kan je bepaalde plekken/items niet vinden? Zijn de mobs te sterk? Ik had op lvl 16 namelijk geen enkel probleem deze quest te doen (duurde wel lang ;) ). De murlocs bij de Gold Coast Quarry zijn vervelend, net als de Defias piepels, maar zijn te ontwijken. Zit je eenmaal in het water, geen probleem meer.

De threshers die je tegenkomt bij de kust van Darkshore zijn ook niet zo'n probleem, gewoon 1 voor 1 eruit pikken en steeds iets dichterbij je doel zwemmen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit

uhm,die missie was toch in moonglade :| ik zoek steeds in het meer bij moonglade :P

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2005 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 14:52:
edit

uhm,die missie was toch in moonglade :| ik zoek steeds in het meer bij moonglade :P
Oh, wacht even, je bent nog niet voorbij het eerste deel van de quest? Ok, dat is een stuk makkelijker. Je zoekt de Shiny Bauble toch? Het schijnt dat die steeds in het noordelijke deel van het grote meer in Moonglade spawned. Als ik het me goed herinner, lijkt het net de stomp van een afgezaagde kleine boom, en het makkelijkst ontdek je hem als je gewoon met je cursor over de bodem 'zoekt'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
Lees de aanwijzingen nog eens goed door.
Je moet een medaille maken, als je deze hebt krijg je een shape shift erbij. De medaille bestaat uit 2 delen. Ik heb de tauren versie gedaan dus ik kan je helaas niet helpen. Maar de 2 delen liggen NIET in the moonglade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkJedi schreef op zondag 02 januari 2005 @ 16:05:
Lees de aanwijzingen nog eens goed door.
Je moet een medaille maken, als je deze hebt krijg je een shape shift erbij. De medaille bestaat uit 2 delen. Ik heb de tauren versie gedaan dus ik kan je helaas niet helpen. Maar de 2 delen liggen NIET in the moonglade.
Klopt, voor de night elf versie ligt 1 deel voor de kust bij de Gold Coast Quarry in Westfall (ten zuidwesten van Stormwind, en het andere deel ligt in zee ten noorden van Auberdine in Darkshore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-09 22:41
hoe kom je eigenlijk in iron forge, ik ben nu een lvl 16 paladin?

Ik vindt wel dat er af en toe te veel ruimte tussen de lvl's / quests zit. Ik was lvl 14 en kwam ik redrige mountain, meteen veel quests die ik goed kon uitvoeren en ik was zo lvl 16, nu heb ik enkel quests die vanaf lvl 18 zijn, hebben jullie hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:46

FunkyTrip

Funky vidi vici!

SiNisTrAD schreef op zondag 02 januari 2005 @ 17:59:
hoe kom je eigenlijk in iron forge, ik ben nu een lvl 16 paladin?
Pak de tram vanuit Stormwind (dwarven district).

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
FunkyTrip schreef op zondag 02 januari 2005 @ 18:14:
[...]

Pak de tram vanuit Stormwind (dwarven district).
ahh ja, bedankt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
Snappie88 schreef op zondag 02 januari 2005 @ 10:08:
Ach, dat gezemel om die Paladin. Onzin wat mij betreft. Over het algemeen genomen houden mensen van afwisseling. Ik en twee vrienden hebben in open beta alle drie Paladin gespeelt, en zitten nu in closed beta. Mike is helemaal verslaafd aan Warrior, Jochem wilt niet van Shaman af en zit nu echt te denken wat ie als Alliance moet nemen (aangezien Nightmare -guild- Alliance gaat spelen... bah ik wil Orc zijn :(), en ik wou een Druid proberen, omdat weinig mensen het zijn en ze een grote diversiteit hebben. Geen van ons drieën neigt terug naar Paladin, omdat het niet bij ons past.

Overigens kwam Jochem met z'n lvl32 Shaman laatst een lvl32 Paladin tegen in Shimmering Flants in 1000 Needles. Hij heeft hem mooi ingemaakt hoor, terwijl de Paladin netjes z'n drie leven gebruikte. Echt een geweldig gevecht om te zien, eigenlijk hadden we het moeten opnemen :P
ja maar dan speel je dus een class die zwaker is als paladin en ga je gewoon niet voor dom weg de sterkste class.
overigens nog een puntje ( vergeten te vermelden )
PALADIN KRIJGT PLATE !
dit is de grootste bs die ze ooit hebben gedaan, zo maak je dus echt vette overpower voor paladin aka alliance kant, aangezien deze dus ook kan tanken.

shaman kan idd goed tegen paladin vechten maar die gevechten zijn echt close. en het ligt er ook maar weer aan hoe goed die pally is.

of te wel paladin is nog steeds voor noobs? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tog kan een paladin niet op tegen het tanken van een warrior in pve omdat ze de aggro enzo niet goed kunnen houden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 18:44:
Tog kan een paladin niet op tegen het tanken van een warrior in pve omdat ze de aggro enzo niet goed kunnen houden :P
true klopt al is de aggro control van warrior ook niet echt uber , wel verbeterd laatste patches.
maar dan nog maakt 2 plate users voor alliance en maar 1 aan horde vet verschil.

verschil tussen plate en mail is gewoon te groot daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ungarmax
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-06-2021
Op den duur, als er echt te weinig horde spelers zijn, zal de kracht van de horde wel aangepast worden o.i.d.(meer exp per quest, e.d.) Op die manier trek je dan weer meer horde spelers.
Als dan de balans weer is hersteld dan kan het weer recht gezet worden.
Het lijkt me toch wel mogelijk om zoiets te programmeren. Zoiets als het zo maken dat de procentuele verhouding horde-allience omgezet wordt in een experience voordeel voor de kant met de minste spelers. Maar jah, tis maar een idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06 08:36
meer exp per quest vind ik onzin, hiermee verander je niet de balans tussen de gemiddelde lvl 20 horde en een lvl 20 alliance speler bij voorbeeld. Je verandert dan alleen de snelheid waarmee een factie levelt en dat haalt helemaal niets uit.

Ik vertrouw gewoon op Blizzard wat betreft intelligente balance changes, en tot zover zit dat wel goed als je ziet hoe dicht totaal verschillende rassen en klassen nu al bij elkaar zitten qua sterkte in PvP en PvE...

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ROFL

werd gepost op wow-europe :D
check it 8)

http://www.windspireenter...m/videos/Medieval_Man.wmv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Grappig filmpje inderdaad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Hefe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-02 05:48
heeft iemand ook wow_us2kr.exe voor mij? hij staat nergens meer online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Laatst online: 09:05
Zit nu in de rij voor de warsong server. Ben nu lvl24 hunter, ga nog niet echt denderend snel, maarja, dat hoeft ook niet. Vrienden van mij zijn veel later begonnen en zijn binnen 1,5 al lvl31. Maargoed, met een sociaal leven (niet spelen tijdens kerst) en een vriendin gaat het gewoon allemaal wat langzamer :P

Vind het tot nu toe wel geweldig leuk. Af en toe wat last van lag, verder bevalt de class mij uitstekend, jammer dat zoveel het al spelen, maar daar doe je weinig aan.

Overigens valt het volgens mij qua verdeling tussen horde en alliance wel mee op warsong, volgens de stats iig wel. En dat wordt misschien wel gecompenseerd doordat je bij de horde waarschijnlijk net iets meer skilled players vind :)

Maar ik ga maar weer eens spelen, de queue is zo wel weer over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjikoschutte
  • Laatst online: 21-01 09:56
Hmm op een duitse site staat dat morgen de beta start'

Sofort Lieferbar! Neu und Originalverpackt

Die Beta könnte schon am Montag, 3.1.2005 starten. Blizzard gibt aber auf jeden Fall noch Anfang Januar als Starttermin an. Da der endgültige Release der Vollversion noch nicht bekannt ist, ist das eine einmalige Chance schon bald zu spielen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
R2D3 schreef op zondag 02 januari 2005 @ 23:45:
We wachten af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R2D3 schreef op zondag 02 januari 2005 @ 23:45:

Sofort Lieferbar! Neu und Originalverpackt

Die Beta könnte schon am Montag, 3.1.2005 starten. Blizzard gibt aber auf jeden Fall noch Anfang Januar als Starttermin an. Da der endgültige Release der Vollversion noch nicht bekannt ist, ist das eine einmalige Chance schon bald zu spielen
Könnte zwar auch Montag, 10.1.2005 sein :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het nog mogelijk om je voor de beta aan te melden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Laatst online: 01-05 15:34
DarkShadow schreef op zondag 02 januari 2005 @ 22:50:
Zit nu in de rij voor de warsong server. Ben nu lvl24 hunter, ga nog niet echt denderend snel, maarja, dat hoeft ook niet. Vrienden van mij zijn veel later begonnen en zijn binnen 1,5 al lvl31. Maargoed, met een sociaal leven (niet spelen tijdens kerst) en een vriendin gaat het gewoon allemaal wat langzamer :P

Vind het tot nu toe wel geweldig leuk. Af en toe wat last van lag, verder bevalt de class mij uitstekend, jammer dat zoveel het al spelen, maar daar doe je weinig aan.

Overigens valt het volgens mij qua verdeling tussen horde en alliance wel mee op warsong, volgens de stats iig wel. En dat wordt misschien wel gecompenseerd doordat je bij de horde waarschijnlijk net iets meer skilled players vind :)

Maar ik ga maar weer eens spelen, de queue is zo wel weer over...
Horde <3 :)
Qua verdeling denk ik dat het inderdaad wel meevalt, al ligt dat imho ook wel aan de gebieden waar je bent. Sommige contested area's zijn nou eenmaal populairder bij horde dan alliance en andersom. Maar ik heb toch bij bijv. Tarren Mill (hillsbrad) en stranglethorn Vale wel het idee dat Horde enigzins in de minderheid is.

Ben vandaag eindelijk lvl 40 geworden (Ik moest nog 2 blokjes, had dankzij oud en nieuw en ouders/opa's en oma bezoekjes etc. genoeg 'rest') , nu nog sparen voor een mount. Ik zit pas op 36 gold van de benodigde 90, dus dat duurt nog wel even. (vooral als je na een paar Scarlet Monastary runs en de gebruikelijke 'oops, did I walk too close to the boss?' ongelukken van party members, weer een rekening van 1,5 gold hebt bij de blacksmith :( )
Er dropped daar ook vaak een relaxt schild met 1500+ armor, maar met mijn uitstekende roll skills (heeft een warrior soms een luck penalty? :P) heb ik die ook al 4 keer aan mijn neus voorbij zien gaan =) (terwijl er dan maar 1 andere warrior of shaman ook rollde)
Het leven is af en toe maar zwaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nioz schreef op maandag 03 januari 2005 @ 00:37:
[...]

Horde <3 :)
Qua verdeling denk ik dat het inderdaad wel meevalt, al ligt dat imho ook wel aan de gebieden waar je bent. Sommige contested area's zijn nou eenmaal populairder bij horde dan alliance en andersom. Maar ik heb toch bij bijv. Tarren Mill (hillsbrad) en stranglethorn Vale wel het idee dat Horde enigzins in de minderheid is.

Ben vandaag eindelijk lvl 40 geworden (Ik moest nog 2 blokjes, had dankzij oud en nieuw en ouders/opa's en oma bezoekjes etc. genoeg 'rest') , nu nog sparen voor een mount. Ik zit pas op 36 gold van de benodigde 90, dus dat duurt nog wel even. (vooral als je na een paar Scarlet Monastary runs en de gebruikelijke 'oops, did I walk too close to the boss?' ongelukken van party members, weer een rekening van 1,5 gold hebt bij de blacksmith :( )
Er dropped daar ook vaak een relaxt schild met 1500+ armor, maar met mijn uitstekende roll skills (heeft een warrior soms een luck penalty? :P) heb ik die ook al 4 keer aan mijn neus voorbij zien gaan =) (terwijl er dan maar 1 andere warrior of shaman ook rollde)
Het leven is af en toe maar zwaar ;)
Ik ook lvl 40 vandaag :9 Alleen ik heb al gespaard sinds lvl 31, dus ik had al wel de 90 gold _/-\o_ Heb ook meteen m'n mount gehaald en zie hier het resultaat: http://www.crazycows.nl/~silk/entusei_lvl40_mount.jpg

Verder was er een tauren aan het spelen met giant growth elixir en dan heb je een big-ass tauren: http://www.crazycows.nl/~silk/big_ass_tauren.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkJedi schreef op zondag 02 januari 2005 @ 12:35:
Druid is de meest diverse.
De beer en dire beer is echt een tank. Heel handig in party's om zo iemand rond te hebben lopen. De cat shape shift kan je zelf super snel aanvallen, wel jammer van de lage dam die je dan doet. Maar de snelheid waarmee je aan valt maakt het wel goed.
Dan nog de zeehond, lekker snel door het water bewegen alleen de attack zuigt heel hard.
En dan de travel shape shift + 40% speed, nuff said :D

Maar het is wel waar, het is zo belachelijk druk in de alliance gebieden daarom ben ik ook gestopt met HU paladin te zijn. Tauren Druid speelt zo relaxed echt fantastisch.
ik wilde al de Druid gaan spelen, maar nu weet ik het zeker. En omdat de Allience kant zo is verzadigd denk ik dat ik maar voor de Tauren kant kies.

Overigens dat overpowered bij Warcraft heb ik zelf al ondervonden. Heb je een mega basis met een heel leger, word je gewoon ingemaakt door 1!!!!! hero, belachelijk haha. En best frustrerend.

Ik hou wel van uitdaging, en de paladin lijkt me nu ik dat allemaal heb gelezen niet echt boeiend. Ik zou zeggen, kom maar op met je Paladin tegen mijn Druid over 2 maanden :D

Kun je btw nu ook met je Character op een andere server spelen? Of zit je char vast aan die server en als je een andere server wilt moet je een nieuwe char aanmaken?. In de FAQ las ik van niet, maar misschien hebben ze het aangepast.

En kun je eigenlijk in een PvE server met je horde char in een Allience stad komen? zonder dat je iemand doodmaakt, dus gewoon om te wandelen?

Alvast bedankt voor de antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff nou ik ga denk ik maar de us versie spelen als ik het zo allemaal lees op de euro wow forums.
Forums die aantal dagen plat gaan en gms die amper reageren, ze kunnen dan wel roepen dat we nu nog geen recht hebben op service maar professioneel is het niet.
Weet iemand toevallig een ftp of bt link waar ik de client kan downloaden? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
snik de KR server is weer offline :( zat net midden in een gevecht in Loch modan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het spel in nederland al uit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees het topic eens door.... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus... ja ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eh, eerder nee. :P

Er is voor Europa nog geen datum vastgesteld waarop de Final Beta gaat beginnen (staat nu op de site "begin januari", dus vanaf nu tot 15 januari kan ie beginnen). En de retail begint daarna pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok... dankje :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar €11,- voor 6 maanden is niet duur (vind ik)
wat jullie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 11:07:
maar €11,- voor 6 maanden is niet duur (vind ik)
wat jullie ?
Het is dus wel 6x11 = €66,- maar nog steeds niet duur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ohhhh... ik dacht €11,- voor 6 maanden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 12:17
en als ik dan een vraag stel word ik afgemaakt en deze vragen zijn 10 keer dommer:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niet zo aanstellen jong !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Ik ben het echt wel met Franko NL eens hoor, heb je uberhaubt het starttopic wel gelezen?

Ajb niet meer van dit soort onnodige vragen stellen want hierdoor wordt het topic nogal irritant om te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Panther16.. misschien moet je de FAQ van GoT even doorlezen als nieuwe gebruiker.. Dit is niet echt de manier van communiceren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, dat klopt...
maar nee ik had op het begin nog niet het topic gelezen, nu wel
maar hij moet niet met zo'n domme dingen komen aan zetten
maar sorry dat ik het op het begin niet had gelezen

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2005 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Modbreak:Post nuttig en normaal, of post niet :{

[ Voor 91% gewijzigd door Crash op 03-01-2005 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
Gisteren was ik mijn level 31 Tauren Druid even zat.
Dus na alle verhalen dat de Human paladin zo overpowered is ging ik testen.
De versie van vorige maand (1.11 :?) viel dit nog wel mee maar in 1.12 is het abnormaal.
Die paladins zijn echt bruut sterk geworden echt asociaal. De quests zijn makkelijker geworden en het expen gaat veel en veel sneller dan bij de vorige versie. In een paar uur spelen was ik al level 11, en maar 2x dood gegaan. Waarvan 1x door lag.
En waarom hebben die mongolen de AH in Stormwind gesloten? Moet ik eerst helemaal naar Ironforge toe :(
Bah bah wat een imbalaced weer Blizzard :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

LoL er is nog nooit een AH in StormWind geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

De AH in storwind is altijd al dichtgeweest, maar ik had een tijdje geleden begrepen dat ze hem toch wel open gingen gooien.
Tijdens de OB was ik met mijn pala ook in 2 dagen lvl 11 en slechts een aantal keer dood gegaan (vooral lag). Ik ben benieuwd hoe het nu speelt (kan niet wachten op de retail :) )

Ik weet niet waar je precies op doelt met 'imbalanced', maar class wise hoor ik overal verschillende kreten, hoe warlock overpowered is, hoe pala's nu overpowered zijn, volgens mij valt het allemaal best mee.
Zolang er leuke verschillen tussen de classes zijn maakt mij niet uit welke in de cijfertjes 'het beste' is (if there even is such a thing)....
Dat het AH dicht vind ik juist wel cool, doorbreek de regelmaat, dat houdt het interessant :)

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
Volgens mij valt het idd wel mee qua imbalanced classes enzo. Zo hoor ik bijv. veel dat hunters niet goed zijn in PvP, maar ken wel een lvl 60 hunter die 90% van zijn duels wint (verloor vooral van wizards die continu poly deden voor de patch). Als je ook de klaagposts leest op de amerikaanse forums zie je ook dat het vooral subjectieve posts zijn van mensen die net een duel hebben verloren... Ik denk dat Blizzard zelf nog het beste weet wat er veranderd moet worden.

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie weet tot wanneer de koreaanse beta duurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grrr, hij zegt dat ik geen 3d accelerator hebt, terwijl ik toch echt een geforce2 mmx 400 heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 13:35:
grrr, hij zegt dat ik geen 3d accelerator hebt, terwijl ik toch echt een geforce2 mmx 400 heb.
Heeft ie toch gelijk :P

@edjah
Geloof tot de 14e

Gister in Ashenvale (gankvale) rondgehangen. Zit op PVP. Wel spannend. Zit ik me te verstoppen met m'n lvl 20 shaman voor 2 lvl 60 ne's op hun mounts. Realiseer ik me plots dat er een giga grote rooie tag boven m'n char met m'n naam hangt. Mogen ze weleens wat aan gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
Die tag zien zij toch niet als vijandelijke factie? Pas als ze met hun muis over je heen gaan toch?

[ Voor 35% gewijzigd door RealCato op 03-01-2005 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Dixons heeft nog CE als ik t goed zie:

http://www.dixons.nl/Stor...sp?ProductSearch=warcraft

Kost 69,99 euro

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Damn, ik zpeel dus geen beta, en had me al helemaal verheugd op de 14e voor de retail, maar als ik dat hier oz lees zal dat nog wel wat later worden ?!?

Enne, zou de retail ook zo'n verschil kennen qua bezetting tussen Horde en Alliance? Ik wil alleen maar pve spelen, dus dan kan ik volgens mij dan beter een Horde char maken, toch ?

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8)7
maar hij odet het nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Welk char je kiest heeft niks te maken met of je PVE of PVP speelt lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
RealCato schreef op maandag 03 januari 2005 @ 13:52:
Die tag zien zij toch niet als vijandelijke factie? Pas als ze met hun muis over je heen gaan toch?

Dat leek mij ook logisch. Maar ik had al eerder vijanden van de andere factie gezien en hun tags stonden in het rood of geel boven hun char zonder dat ik ze hoefde aan te klikken. Dus toen ik achter die rots in ashenvale vertopt zat, bedacht ik me dit plotseling. Te laat natuurlijk.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet bedoelt voor het aan de gang krijgen van de KR versie!
Het hiernaar vragen of linken is dus _niet_ de bedoeling!