Ik vraag me af of Blizzard om 0:00 ook vuurwerk gaat afvuren.
Lijkt me wel stoer maar ik ga niet kijken heb betere dingen te doen dan WoW spelen.
Lijkt me wel stoer maar ik ga niet kijken heb betere dingen te doen dan WoW spelen.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Als je in de koreaanse zit is oud en nieuw volgens mij al geweest toch?
misschien gaat hij wel in zijn eentje de polonaise lopennemo55 schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 18:39:
[...]
Ik was online om 0:00 maar in Loch Modan heb ik niks gezien, behalve dan mijn eigen lieve vuurpijltjenemo55 schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 18:39:
[...]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Verwijderd
Onmogelijk!DarkJedi schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 18:39:
Ik vraag me af of Blizzard om 0:00 ook vuurwerk gaat afvuren.
Verwijderd
Zover ik weet is het de eerste keer 1g en alle keren er na 5gVerwijderd schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 15:59:
[...]
Wist je dat je talent points kunt unlearnen? Kost geloof ik de eerste keer 1 gold, daarna 5, 10, 15, etc. Moet je even naar je Druid trainer lopen, die kan daar voor zorgen.
edit:
typfoutje
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2004 21:33 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Weet je wanneer paladin kracht krijgt dat ie mensen kan reseructen[hoe je ook schrijft]MrVegeta schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 10:39:
Zucht, de servers zijn nog steeds niet up, van die koreaanse.
Mjah, ben dus maar aan de slag gegaan met Dwarf Paladin, is ook een leuke class, ben nu net lvl 6 geworden, mischien dat jullie me kunnen helpen met een quest waar ik maar niet uit kom.
Ik moet een paar dingen vinden "felix's box Felix's Chest en Felix's Bucket of Bolts" deze dingen kan ik nergens vinden, ik ben wel 5 x die cave doorgelopen waar die trollen zitten maar kan het nergens vinden
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2005 07:52 ]
je kan ook overdrijven natuurlijkVerwijderd schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 23:57:
ik ga al wow spelend het nieuwe jaar in
niet naar buiten vuurwerk afsteken/bekijken.
NEE !
WOW ownt de shit
vanaf 12 uur tot 13 is een verloren uur dat al dat lawaai
Deze plek is te koop.
Wanneer je bij je trainer staat kan je zelf in het lijstje van unavailable spells/skills kijken per welk level je ze kan leren. Uit mijn hoofd dacht ik dat je rez op 14 of 16 kreeg als paladin.Verwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 01:11:
[...]
Weet je wanneer paladin kracht krijgt dat ie mensen kan reseructen[hoe je ook schrijft]
European Closed Beta en Korean Open Beta.El_Hefe schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 15:28:
welke beta's zijn nu nog bezig?
Voor de retail in Europa weet nog niemand of er een CC vereist zal worden ter verificatie, de kans is wel heel groot natuurlijk omdat dit bij elke andere MMO ook het geval is.ungarmax schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 15:43:
Het is mij een beetje onduidelijk of je een creditcard(cc) nodig hebt om een account te creeren.
ik bedoel: voor de mensen die geen cc hebben, hebben ze paypal en timecards etc. Dan zou het vreemd zijn als je alsnog een cc nodig hebt om een account te creeren voor wow.
Is dit zo, en zo ja hoe kan je dat oplossen. via gamersloot kan je voor 9$ oid door hun je account laten activeren, kan dat ook hier?
[ Voor 66% gewijzigd door Ace op 01-01-2005 15:51 ]
Verwijderd
Als de paladin lvl 12 is kan hij een quest doen om de "redemption" skill te krijgenkeldon schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 13:11:
[...]
Wanneer je bij je trainer staat kan je zelf in het lijstje van unavailable spells/skills kijken per welk level je ze kan leren. Uit mijn hoofd dacht ik dat je rez op 14 of 16 kreeg als paladin.
Vind het sowieso beetje tegenvallen wat een paladin leert/krijgt vanaf level 10. Niet echt spannende dingen, hoop dat ik bij 20 wat leukers krijg voor mijn mens paladin
De aanmeldingen van de EU closed beta zijn al lang, lang voorbij, en voor de Koreaanse beta moet je de topic warning even lezenVerwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 19:30:
Hoe kun je deel nemen aan een beta?
Verwijderd
14 januari is inmiddels wel erg onrealistisch aan het lijken met nog niet eens een beta die aangekondigd is en nog maar 2 weken te gaanVerwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 20:57:
Kreeg net een mailtje dat de release date in Europe verschoven is naar 28 januari(was eerst volgens leverancier 14 januari). Is deze datum een beetje betrouwbaar denken jullie?
Verwijderd
Verwijderd
Je speelt met enkele duizenden mensen tegelijk op een server (correct me if I'm wrong) en iedereen kan elkaar idd tegenkomen, mits ze op dezelfde server zitten.Verwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 21:47:
Ik kan niks vinden over de europese beta. Maar wat ik me af vraag is met hoeveel mensen je online speelt bij een dergelijke game. Kan iedereen iedereen zomaar tegen komen in de wereld van wow? of is er sprake van aparte servers en kent een server bijvoorbeeld een limiet van 100 spelers?
Verwijderd
Ik heb geen idee hoe ze dat zouden moeten doen... Ze kunnen moeilijk verplichten om mensen Horde/Alliance te laten spelen, en characters van de ene sterker maken is ook oneerlijk...Verwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 23:08:
Op mijn server (warsong) is de verhouding Horde Alliance inderdaad echt lomp. In Stranglethorn kon ik in het begin niet eens normaal questen omdat ik om de minuut werd geganked. Zelfde geldt voor Stromgarde quests in Arathi Highlands. Stromgarde wordt normaal al overbevolkt door alliance maar erger is nog dat die elite guards die daar rondlopen friendly naar hun zijn.
Hoop echt dat blizzard wat aan die imbalance gaat doen..
Wat dacht je van gewoon van de blizzard siteFrankoNL schreef op zondag 02 januari 2005 @ 01:04:
hey weet iemand waar ik nog een beta kan downen... kheb een acc maar ik meost door iets stoms me pc formateren:'(
There is no art to find the minds construction in the face
Verwijderd
Juist om te kijken of al die verhalen waar waren speel ik op het moment een Mens Paladin (we bedanken boy.skywalker voor deze geweldige benaming) en het meeste wat je zegt is idd waar. Ik kan in PvE op m'n gemakje 2-3 mobs van 2-3 levels hoger tegelijk aan. Beetje healen tussen door, paar klapjes uitdelen, er eentje stunnen, weer healen en rinse & repeat totdat ze alledrie omvallen.streafer schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 22:57:
ff lompe discussie : waarom zou je ooit paladin spelen, die class is zo simpel en zo makkelijk.
pve veel te sterk
pvp ook al sterk ( al kunnen ze nooit tegenstanders pakken die weg rennen ^^ )
je bent een 12 jarige noob die niet weet hoe je iets moet doen, dus ga je paladin.
natuurlijk kan je dan roepen, omdat ik sterk ben ga ikd ie class spelen ( andere classes kunnen ook sterk zijn alleen heb je er dan wel meer skill voor nodig dat klopt )
en wat nog ergers is je moet alliance
alliance is ongeveer ( hoorde laast 80 % van de server )
+ makkelijker quest en meer xp en meer quests
dus als horde word je echt vaak geganked abnormaal in sommige gebieden. ( ja pvp server is dat dan )
dus leg ff uit mensen paladin ARHG en ook nog eens allaince ARHG
waarom zo simpel mogelijk het spelletje spelen ( easy mode )
ps.
waarom niet priest horde ( die hard mode)
Helemaal met je eens, en toch zit ik er sterk over na te denken om pala te gaan spelen met retail. De skills van de paladin zijn gewoon ronduit simpel en saai. Op het eind zijn er maar een paar aura's/blessings/seals die echt de moeite zijn en die zal dan ook iedereen gebruiken, het enigste leuke aan skills is dan ook het unleashen van seals waarmee je goede combo's kunt uitproberen. De paladin heeft ook helemaal geen aanval skills, volgens mij 3 waarvan 1 er een talent is (undead skills niet mee gerekent, want hoe vaak kom je die nou echt tegen?). Naar mijn mening hadden ze de warrior en pala skills wat moeten mixen, waren ze beiden stukken interressanter geweeststreafer schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 22:57:
ff lompe discussie : waarom zou je ooit paladin spelen, die class is zo simpel en zo makkelijk.
pve veel te sterk
pvp ook al sterk ( al kunnen ze nooit tegenstanders pakken die weg rennen ^^ )
je bent een 12 jarige noob die niet weet hoe je iets moet doen, dus ga je paladin.
natuurlijk kan je dan roepen, omdat ik sterk ben ga ikd ie class spelen ( andere classes kunnen ook sterk zijn alleen heb je er dan wel meer skill voor nodig dat klopt )
en wat nog ergers is je moet alliance
alliance is ongeveer ( hoorde laast 80 % van de server )
+ makkelijker quest en meer xp en meer quests
dus als horde word je echt vaak geganked abnormaal in sommige gebieden. ( ja pvp server is dat dan )
dus leg ff uit mensen paladin ARHG en ook nog eens allaince ARHG
waarom zo simpel mogelijk het spelletje spelen ( easy mode )
ps.
waarom niet priest horde ( die hard mode)
[ Voor 7% gewijzigd door DeepSeven op 02-01-2005 09:32 ]
Surfin' paradise!
Verwijderd
En waar heb je dat gehoord dan?Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 11:17:
Ik heb net gehoord dat het mogelijk is dat de Euro release zelfs naar eind februari verschoven is.
Ik blijf lekker nog een paar maanden US spelen hoor.
Verwijderd
Level 12 na een questVerwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 12:43:
weet iemand op welk level de palladin je mede maten kan resurecten ?
Wordt niet anders gedaan met warcraft 3. Heroes die te overpowered zijn, zelfde als units worden gewoon in een volgende patch gedowngrade.sOidivUs schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 23:23:
[...]
Ik heb geen idee hoe ze dat zouden moeten doen... Ze kunnen moeilijk verplichten om mensen Horde/Alliance te laten spelen, en characters van de ene sterker maken is ook oneerlijk...
Dingen als 'ik heb net gehoord' & 'ja maar een goeie vriend van me zei net' hebben we helemaal niks aan, geef een bronvermelding bij dit soort dingen in het topic aub.Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 11:17:
Ik heb net gehoord dat het mogelijk is dat de Euro release zelfs naar eind februari verschoven is.
Ik blijf lekker nog een paar maanden US spelen hoor.
En overigens hoorde ik ook dat vorrige week op één moment 3 miljoen mensen online waren, ik weet niet hoeveel er bij andere MMORPG online zijn, maar dit is volgens mij echt vet veel.
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2005 14:52 ]
Verwijderd
Hoezo kan je deze quest niet doen? Kan je bepaalde plekken/items niet vinden? Zijn de mobs te sterk? Ik had op lvl 16 namelijk geen enkel probleem deze quest te doen (duurde wel langVerwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 14:29:
Ik kan 1 missie echt nie halen -_-
Het is een druid missie in moonglade,nadat ik me bear form krijg.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vraagje : veel mensen lopen solo in wow,hoe kan je dan sommige missies doen waar je dik sterkere en veel meer creeps hebt dan jij bent[ik loop veel met 2 andere vrienden][ worrior,hunter,druid]
Verwijderd
[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2005 15:49 ]
Verwijderd
Oh, wacht even, je bent nog niet voorbij het eerste deel van de quest? Ok, dat is een stuk makkelijker. Je zoekt de Shiny Bauble toch? Het schijnt dat die steeds in het noordelijke deel van het grote meer in Moonglade spawned. Als ik het me goed herinner, lijkt het net de stomp van een afgezaagde kleine boom, en het makkelijkst ontdek je hem als je gewoon met je cursor over de bodem 'zoekt'.Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 14:52:
edit
uhm,die missie was toch in moongladeik zoek steeds in het meer bij moonglade
Verwijderd
Klopt, voor de night elf versie ligt 1 deel voor de kust bij de Gold Coast Quarry in Westfall (ten zuidwesten van Stormwind, en het andere deel ligt in zee ten noorden van Auberdine in Darkshore.DarkJedi schreef op zondag 02 januari 2005 @ 16:05:
Lees de aanwijzingen nog eens goed door.
Je moet een medaille maken, als je deze hebt krijg je een shape shift erbij. De medaille bestaat uit 2 delen. Ik heb de tauren versie gedaan dus ik kan je helaas niet helpen. Maar de 2 delen liggen NIET in the moonglade.
Pak de tram vanuit Stormwind (dwarven district).SiNisTrAD schreef op zondag 02 januari 2005 @ 17:59:
hoe kom je eigenlijk in iron forge, ik ben nu een lvl 16 paladin?
Dit dus.
ahh ja, bedanktFunkyTrip schreef op zondag 02 januari 2005 @ 18:14:
[...]
Pak de tram vanuit Stormwind (dwarven district).
ja maar dan speel je dus een class die zwaker is als paladin en ga je gewoon niet voor dom weg de sterkste class.Snappie88 schreef op zondag 02 januari 2005 @ 10:08:
Ach, dat gezemel om die Paladin. Onzin wat mij betreft. Over het algemeen genomen houden mensen van afwisseling. Ik en twee vrienden hebben in open beta alle drie Paladin gespeelt, en zitten nu in closed beta. Mike is helemaal verslaafd aan Warrior, Jochem wilt niet van Shaman af en zit nu echt te denken wat ie als Alliance moet nemen (aangezien Nightmare -guild- Alliance gaat spelen... bah ik wil Orc zijn), en ik wou een Druid proberen, omdat weinig mensen het zijn en ze een grote diversiteit hebben. Geen van ons drieën neigt terug naar Paladin, omdat het niet bij ons past.
Overigens kwam Jochem met z'n lvl32 Shaman laatst een lvl32 Paladin tegen in Shimmering Flants in 1000 Needles. Hij heeft hem mooi ingemaakt hoor, terwijl de Paladin netjes z'n drie leven gebruikte. Echt een geweldig gevecht om te zien, eigenlijk hadden we het moeten opnemen
Verwijderd
true klopt al is de aggro control van warrior ook niet echt uber , wel verbeterd laatste patches.Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 18:44:
Tog kan een paladin niet op tegen het tanken van een warrior in pve omdat ze de aggro enzo niet goed kunnen houden
Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.
We wachten af...R2D3 schreef op zondag 02 januari 2005 @ 23:45:
Hmm op een duitse site staat dat morgen de beta start'
Verwijderd
Könnte zwar auch Montag, 10.1.2005 seinR2D3 schreef op zondag 02 januari 2005 @ 23:45:
Hmm op een duitse site staat dat morgen de beta start'
Sofort Lieferbar! Neu und Originalverpackt
Die Beta könnte schon am Montag, 3.1.2005 starten. Blizzard gibt aber auf jeden Fall noch Anfang Januar als Starttermin an. Da der endgültige Release der Vollversion noch nicht bekannt ist, ist das eine einmalige Chance schon bald zu spielen
HordeDarkShadow schreef op zondag 02 januari 2005 @ 22:50:
Zit nu in de rij voor de warsong server. Ben nu lvl24 hunter, ga nog niet echt denderend snel, maarja, dat hoeft ook niet. Vrienden van mij zijn veel later begonnen en zijn binnen 1,5 al lvl31. Maargoed, met een sociaal leven (niet spelen tijdens kerst) en een vriendin gaat het gewoon allemaal wat langzamer
Vind het tot nu toe wel geweldig leuk. Af en toe wat last van lag, verder bevalt de class mij uitstekend, jammer dat zoveel het al spelen, maar daar doe je weinig aan.
Overigens valt het volgens mij qua verdeling tussen horde en alliance wel mee op warsong, volgens de stats iig wel. En dat wordt misschien wel gecompenseerd doordat je bij de horde waarschijnlijk net iets meer skilled players vind
Maar ik ga maar weer eens spelen, de queue is zo wel weer over...
Verwijderd
Ik ook lvl 40 vandaagnioz schreef op maandag 03 januari 2005 @ 00:37:
[...]
Horde![]()
Qua verdeling denk ik dat het inderdaad wel meevalt, al ligt dat imho ook wel aan de gebieden waar je bent. Sommige contested area's zijn nou eenmaal populairder bij horde dan alliance en andersom. Maar ik heb toch bij bijv. Tarren Mill (hillsbrad) en stranglethorn Vale wel het idee dat Horde enigzins in de minderheid is.
Ben vandaag eindelijk lvl 40 geworden (Ik moest nog 2 blokjes, had dankzij oud en nieuw en ouders/opa's en oma bezoekjes etc. genoeg 'rest') , nu nog sparen voor een mount. Ik zit pas op 36 gold van de benodigde 90, dus dat duurt nog wel even. (vooral als je na een paar Scarlet Monastary runs en de gebruikelijke 'oops, did I walk too close to the boss?' ongelukken van party members, weer een rekening van 1,5 gold hebt bij de blacksmith)
Er dropped daar ook vaak een relaxt schild met 1500+ armor, maar met mijn uitstekende roll skills (heeft een warrior soms een luck penalty?) heb ik die ook al 4 keer aan mijn neus voorbij zien gaan =) (terwijl er dan maar 1 andere warrior of shaman ook rollde)
Het leven is af en toe maar zwaar
Verwijderd
ik wilde al de Druid gaan spelen, maar nu weet ik het zeker. En omdat de Allience kant zo is verzadigd denk ik dat ik maar voor de Tauren kant kies.DarkJedi schreef op zondag 02 januari 2005 @ 12:35:
Druid is de meest diverse.
De beer en dire beer is echt een tank. Heel handig in party's om zo iemand rond te hebben lopen. De cat shape shift kan je zelf super snel aanvallen, wel jammer van de lage dam die je dan doet. Maar de snelheid waarmee je aan valt maakt het wel goed.
Dan nog de zeehond, lekker snel door het water bewegen alleen de attack zuigt heel hard.
En dan de travel shape shift + 40% speed, nuff said
Maar het is wel waar, het is zo belachelijk druk in de alliance gebieden daarom ben ik ook gestopt met HU paladin te zijn. Tauren Druid speelt zo relaxed echt fantastisch.
Verwijderd
Verwijderd
Lees het topic eens door....Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 10:38:
is het spel in nederland al uit ?
Verwijderd
Eh, eerder nee.
Verwijderd
Het is dus wel 6x11 = €66,- maar nog steeds niet duurVerwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 11:07:
maar €11,- voor 6 maanden is niet duur (vind ik)
wat jullie ?
Ik ben het echt wel met Franko NL eens hoor, heb je uberhaubt het starttopic wel gelezen?Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 11:38:
niet zo aanstellen jong !
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2005 11:53 ]
[ Voor 91% gewijzigd door Crash op 03-01-2005 12:34 ]
...gamen blijft leuk...
Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.
Verwijderd
Heeft ie toch gelijkVerwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 13:35:
grrr, hij zegt dat ik geen 3d accelerator hebt, terwijl ik toch echt een geforce2 mmx 400 heb.
[ Voor 35% gewijzigd door RealCato op 03-01-2005 14:03 ]
Nothing to see here
GamiQ, de game notes app met game maps!
Dat leek mij ook logisch. Maar ik had al eerder vijanden van de andere factie gezien en hun tags stonden in het rood of geel boven hun char zonder dat ik ze hoefde aan te klikken. Dus toen ik achter die rots in ashenvale vertopt zat, bedacht ik me dit plotseling. Te laat natuurlijk.RealCato schreef op maandag 03 januari 2005 @ 13:52:
Die tag zien zij toch niet als vijandelijke factie? Pas als ze met hun muis over je heen gaan toch?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq