Grijze Vos: Ow dat is wel minder dat die account het niet doet, anders konden anderen er ook opzitten? Bedoel je dat, aangezien je quote op mijn bericht.
Keez: Thankx man, ik wacht ook maar af tot de retail versie, omdat hij die BitTorrent niet wilt pakken (waar de installer inzit) of heel erg traag is, en ik heb geen zin om 1000 uur te wachten, ik gebruik Shareaza.
LMD: Zo'n hoge ping zeg, dat is indd niet speelbaar, ik heb het geluk een snelle DSL verbinding te hebben en heb in vele online games vrijwel geen last van lag, oftewel, dan ligt het nooit aan mij. Ik neem aan dat de Europese (dat weet ik bijna zeker) veel minder lag zullen hebben en het gewoon speelbaar is.
--------
Ik heb de laatste pagina's nog een gelezen en het valt me indd op dat veel mensen een ras uit de Horde kiezen. Mijn voorkeur gaat zelf uit naar de Tauran of de Night Elves (waar laatstgenoemde volgens mij overbezadigd is) omdat ik erg graag met de Druid wil spelen. Deze lijkt me erg machtig, origineel en veelzijdig. Ook in Party schijnt die een goeie aanwinst te hebben, als je er goed leert mee om te gaan, wat eigenlijk met elke ras wel zo is, maar ook als solo kan die goed overweg. Voordeel is dan weer dat hij niet overbezadigd is. Andere classes die m'n interesses wekte waren de Warlock, Hunter en Priest (aangezien ik classes als warrior en paladin al veel heb gespeeld in andere games)
Waar ik ook een hekel aan heb is indd slechte communicatie. Ik heb nu ongeveer heel de WoW site doorgelezen (ja ik vond het gewoon interessant) incl de Polices

. En er staat precies waar ik me normaal vaak aan stoor, jullie kennelijk dus ook. Dit is geen verkooppraatje voor mezelf, maar de voldoening is een stuk hoger na goed samenwerken.
Dan de PvP, PvE. Mijn voorkeur gaat toch uit in eerste instantie naar de PvE, mocht ik daar hoogontwikkeld zijn dan hoop ik echt dat Blizzard character switch toellaat tussen verschillende PvP, PvE realms. Aangezien de speelstijl in PvP "hard" is vergeleken bij PvE. Maar goed, overleven in een PvP is ook wel weer een uitdaging.
Zo, dat was mijn preek wel