Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.937 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb alleen nu nog mar aan korea beta mee gedaan

straks final beta,hoop ik. :)

ik vind wow BESTE spel tot nu toe na counter strike,maar cs is heel ander type.

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 12:17
ik ga wel prberen die EU final beta en anders w8 ik rustig op de retail ;)

Verwijderd

Hi-Sintar schreef op woensdag 29 december 2004 @ 18:55:
[...]

Dat snap ik, maar ik had het over een macro...Dus een macro die ik bijv. kan plaatsen op quickbar 1, op nummer 0 zodat als ik op nr. 0 druk dat hij overgaat naar quickbar 2...En dan dezelfde macro op quickbar 2 plaatsen, maar dan moet hij overspringen naar quickbar 1 als ik op nr. 0 druk bij quickbar 2...

Bij Dark Age of Camelot was dat makkelijk,

/macro qbar2 /quickbar2
/macro qbar1 /quickbar1

dan had je dus de 2 macros gemaakt waar ik het over heb...
zoals je hier kan vinden, een macro om van hotbar te wisselen is:

code:
1
2
3
4
5
6
4.) Switching Hotbars with a macro - courtesy of Sarf. 

/script CURRENT_ACTIONBAR_PAGE = X; 
/script ChangeActionBarPage(); 

Change X to the action bar of your choice.

moet je zelf maar effe aanrommelen welk nummer bij welke hotbar hoort..

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 09:00

Metzie

Nyaano !

Voor degenen die nog wilden nachtbraken in WOW kr heb ik slecht nieuws.
Amendment: (08:25)
The hour when the inspection is older forecast than is being
caught. It extends an inspection finish time hereupon in 11:00.
Dat betekend dat de servers pas om 3am nederlandse tijd up komen (mits niet nogmaals uitgesteld)

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-09 23:54
Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 00:24:
[...]

zoals je hier kan vinden, een macro om van hotbar te wisselen is:

code:
1
2
3
4
5
6
4.) Switching Hotbars with a macro - courtesy of Sarf. 

/script CURRENT_ACTIONBAR_PAGE = X; 
/script ChangeActionBarPage(); 

Change X to the action bar of your choice.

moet je zelf maar effe aanrommelen welk nummer bij welke hotbar hoort..
thanks, had de hoop al opgegeven dat iemand hierop zou reageren ;)

• Grijze Vos
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-02 22:17
3AM KR beta weer up, dat zou mooi zijn. Ga ik in de tussentijd nog wel ff proggen. ^^

Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
Palladinnetje naar level 17 gebracht inmiddels en al redelijk wat van het alliance gebied gezien.

Wat me opvalt is dat het zo verschrikkelijk druk is, zeker in Ironforge in het bank/AH gedeelte. Zoveel mensen heb ik aan de Horde kant eigenlijk alleen nog maar bij elkaar gezien in een raid.

Mining/Engineering bevalt tot nu toe prima, de items die je kan maken zijn of nuttig voor de verkoop (flying tiger goggles, deadly blunderbuss) of erg grappig (target dummy, exploding sheep, goblin jumper cables). Ook het gewoon deponeren van alleen je copper, tin, bronze & silver bars in de AH levert al snel aardig wat geld op.

• LMD
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

LMD

Complex Minded

Ga slapen en morgen eerst mijn verjaardag eens vieren, daarna maar eens kijken of ik nog energie heb om wow @ korean beta te spelen.

Momenteel een troll mage @ lvl 32 (hieronder link met wat ze draagt)

http://wow.allakhazam.com/profile.html?14966

Dammm spel is ververslavend :).

Had er met diablo 2 lod @ hardcore ladder ook wel last van...
Echt iets van blizzard games, ze zijn verslavend :D

Nothing more to say...

Verwijderd

Ja het is ook erg leuk om al jullie post zo te lezen terwijl ik zelfs het spel "nog" niet speel :D

Maarem, dat ziet er goed uit hoor LMD, Dat is wel heel erg handig zo'n linkje. Dat Blizzard games zo verslavend zijn komt door die mega soepele gameplay, alles werkt zo mega vloeiend.

Greetz, Tim

• Grijze Vos
  • Laatst online: 28-02 22:17
Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 02:37:
Ja het is ook erg leuk om al jullie post zo te lezen terwijl ik zelfs het spel "nog" niet speel :D

Maarem, dat ziet er goed uit hoor LMD, Dat is wel heel erg handig zo'n linkje. Dat Blizzard games zo verslavend zijn komt door die mega soepele gameplay, alles werkt zo mega vloeiend.

Greetz, Tim
Ik had nog een extra login gemaakt voor een KR account vanmiddag, maar volgens mij typ ik het l/p verkeerd in ofzo, want hij doet het atm niet. :(

Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info

Verwijderd

LMD schreef op donderdag 30 december 2004 @ 02:05:
Ga slapen en morgen eerst mijn verjaardag eens vieren, daarna maar eens kijken of ik nog energie heb om wow @ korean beta te spelen.

Momenteel een troll mage @ lvl 32 (hieronder link met wat ze draagt)

http://wow.allakhazam.com/profile.html?14966

Dammm spel is ververslavend :).

Had er met diablo 2 lod @ hardcore ladder ook wel last van...
Echt iets van blizzard games, ze zijn verslavend :D
Ey LMD jij ook hier :D

spell zekers verslavend - echt top spell - morgen maar weer verder dan :)

cu ingame :)

edit: Nogmaals gefeliciteerd ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2004 03:15 ]

Verwijderd

heerlijk,de server zijn weer up :D

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Slechts een deel van de servers is weer up, niet allemaal. Wel een beetje nauwkeurig blijven he ;)

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:42

Jumpiefox

Hoi ?

De server waar mijn char is iig up XD allemaal vroeg wakker btw :P wekker gezet ofzo =)?

The first casualty in war is always the truth...

Verwijderd

Trouwens met de release is het ook mogelijk om de dvd te ..uch copyen van een vriend bv? en gewoon membership te betalen.. :P

Ben er al achter de orginele key nodig hebt, hmm had ik zelf ook wel kunnen bedenken :+

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2004 08:41 ]

• funkflex
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-12-2008

funkflex

The real funkflex !

Ik dacht dat dit een algemeen support fora was maar jullie zitten alleen met elkaar te chatten terwijl de mensne die gewoon doodnormale vragen stellen betreffend topic onderwerp gewoon negeerd worden.

En dingen zoals lees de topic! kun je toch echt niet menen he! Komt om de 15 min 4 paginas bij met jullie chat gedrag en om dat nou allemaal door te lezen :/

MCP/MCSE/MCTS + ITILV3 Work in Progress: VCP/ IBM System X

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:57
m0n0 schreef op donderdag 30 december 2004 @ 08:56:
Ik dacht dat dit een algemeen support fora was maar jullie zitten alleen met elkaar te chatten terwijl de mensne die gewoon doodnormale vragen stellen betreffend topic onderwerp gewoon negeerd worden.

En dingen zoals lees de topic! kun je toch echt niet menen he! Komt om de 15 min 4 paginas bij met jullie chat gedrag en om dat nou allemaal door te lezen :/
Het heeft geen zin om dit te zeggen. Dit is ieder deel al zo. En een hoop doodnormale vragen zijn al beantwoord en kun je in no-time vinden door de search te gebruiken. Het hele topic doorlezen is idd onmogelijk geworden.

Straks als de retail is begonnen zal het wel beter worden (hoop ik) ;)

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08 22:59
damn... de server waar mijn char op zit is down... nog steeds....

Is het mogelijk om een extra char even te maken op een andere server?

edit: ja dus :D

[ Voor 7% gewijzigd door Lord_T op 30-12-2004 09:21 ]

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

• nemo55
Lord_T schreef op donderdag 30 december 2004 @ 09:18:
damn... de server waar mijn char op zit is down... nog steeds....

Is het mogelijk om een extra char even te maken op een andere server?

edit: ja dus :D
Ja.
Ik weet niet meer hoeveel maar dat merk je vanzelf. Per server een x aantal zonder dat je andere char daarbij in gevaar komt.

Verwijderd

kunnen alleen hunters en warlocks pets hebben ?

wie weet wat voor leuks er nog gaat gebeuren met worriors na level 9

Waaar kan ik bear form krijgen, in danassur ? noorden ?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2004 11:31 ]

• nemo55
Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 09:54:

Iedereen kan een passieve pet hebben. Doet niks en volgt je gewoon.
Hunter en Warlocks zijn de enige die combat pets/summons hebben ;)

PS zit vandaag op stage en heb geen bal te doen. Vandaar m'n vele posts ;)

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 09:54:

hehe, veel?
Mijn warrior is nu lvl 39 en bevalt me prima, in PVP gevechten 1 op 1 maak ik niet veel kans als 'protection' warrior, maar tijdens quests of in een instance ben ik heel goed bruikbaar. Ik vang met gemak klappen van 3gasten tegelijk op, en als iemand me een beetje healt is het nog makkelijker.
Imho ben je als warrior voor een instance oid gewoon echt nodig, omdat je vaak met 'adds' te maken krijgt. (daarnaast is een healer natuurlijk ook altijd handig :D ).
Ik vind wel dat je als warrior af en toe hard moet werken en lichtelijk underpowered bent (ik voel me af en toe net een lopende steen, ik vang veel klappen op, maar doe niet zo veel terug ;) ), maar ondanks dat gaat solo'en best goed; ik hou van shieldblock, revenge, rend, demoralizing shout en charge :)

Verwijderd

Ik wil het nog maar eens vragen aan de hunters hier.

Hebben de verschillende beesten ook verschillende skills?
Vecht bv een beer anders dan een krab of een panter?
Dat maakt het spel dan namelijk wel veelzijdig.

Zelf ben ik een warlock best leuk, alleen jammer dat je niet zoveel
curses op 1 target kan doen (slechts 1)
En zonder pet ben ik niet veel merk ik.
Ik kan met moeite zelf 1 target van me afhouden, tenzij het niet al te druk is.
Want dan: FEAR ME!!!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 10:40:
Bij lvl 10 kan je door een quest de Voidwalker krijgen.. dan moet het toch zeker lukken om agro van je af te houden.. Sommige targets zijn minder gevoelig voor de VoidWalker dan andere en op later lvl is de Imp/succubus weer handiger.. maar de VoidWalker blijft een goede tank.. je moet anders als je hem al hebt geen shadow bolts gebruiken en alleen een paar cursus.. Als je de manier van spelen niet leuk vind moet je btw ook geen andere low lvl armor classes nemen.. Bij low lvl armor classes moet je altijd agro flink onder controle houden.. Mage, Warlock zijn dan zeker niks voor jou.. Probeer anders Warrior Paladin of Shaman.. past misschien meer bij je speelstijl..

Edit alwin-d: De succubus ja.. ;)

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Verwijderd

level 20 krijg je nieuwe pet die is pas sterk das een vrouw met vleugels

warlock word bij 16 goed sterk trouwens

Warlocks and Hunters can get permanent pets. Priests can control humanoid monsters as a pet for a limited amount of time. There are other ways to get pets. For example, Engineers can construct pets. There are items that players can find that create a pet for a limited amount of time.

Verwijderd

Skeiron schreef op donderdag 30 december 2004 @ 10:49:
[...]

Bij lvl 10 kan je door een quest de Voidwalker krijgen.. dan moet het toch zeker lukken om agro van je af te houden.. Sommige targets zijn minder gevoelig voor de VoidWalker dan andere en op later lvl is de Imp/succubus weer handiger.. maar de VoidWalker blijft een goede tank.. je moet anders als je hem al hebt geen shadow bolts gebruiken en alleen een paar cursus.. Als je de manier van spelen niet leuk vind moet je btw ook geen andere low lvl armor classes nemen.. Bij low lvl armor classes moet je altijd agro flink onder controle houden.. Mage, Warlock zijn dan zeker niks voor jou.. Probeer anders Warrior Paladin of Shaman.. past misschien meer bij je speelstijl..
Je begrijpt me verkeerd.
Ik gebruik ook als ik alleen speel mn de voidwalker.
Wat ik bedoel is, dat als deze dood is door bv te veel of te sterke tegenstanders ik in mn eentje niks ben.
Je kunt zeer moeilijk mobs van je lijf houden.
Een mage kan bv iemand vastvriezen......Ik heb enkel fear en veel DOT's welke ook best cool zijn, zolang je voldoende tijd hebt.
Ikzelf ben nu lvl 26. Ik viel bv een eilte lvl 24 aan. Mn voidwalker sloeg die vrij snel kapot en voordat mn dots ook maar enig effect hadden gehad kwam hij op mij af. 2 klappen later en ik rende als een gek. Dus op afstand houden gaat lastig zonder pet bij een warlock.

• nioz
Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 11:03:
[...]

Je begrijpt me verkeerd.
Ik gebruik ook als ik alleen speel mn de voidwalker.
Wat ik bedoel is, dat als deze dood is door bv te veel of te sterke tegenstanders ik in mn eentje niks ben.
Je kunt zeer moeilijk mobs van je lijf houden.
Een mage kan bv iemand vastvriezen......Ik heb enkel fear en veel DOT's welke ook best cool zijn, zolang je voldoende tijd hebt.
Ikzelf ben nu lvl 26. Ik viel bv een eilte lvl 24 aan. Mn voidwalker sloeg die vrij snel kapot en voordat mn dots ook maar enig effect hadden gehad kwam hij op mij af. 2 klappen later en ik rende als een gek. Dus op afstand houden gaat lastig zonder pet bij een warlock.
Dat is natuurlijk ook wel een beetje logisch, als je zonder pet een beest oid kan solo'en, dan ben je met pet natuurlijk aardig overpowered ^^
Gewoon je pet in leven houden dus ;)

Mazzel dat je nog weg kan rennen, als ik als warrior in de problemen kom, dan zit ik zelf midden tussen de creeps en is wegrennen ivm daze nogal lastig :)

[ Voor 9% gewijzigd door nioz op 30-12-2004 11:11 ]

Verwijderd

klopt daze sucks......

Wat trouwens erg handig aan de warlock is, is de soulstone.
Deze creeer je uit een soulchard en hiermee kun je jezelf resurrecten als je dood gaat.
De duur is 30 minuten. Zeer handig voor lastige dungeons.
En ik kan mn voidwalker opofferen, ik word dan ff onschendbaar en ren voor mn leven. Mn krijg ik dan geen daze, erg handig.

Bij de european final ga ik of mage spelen of paladin. Want deze laatste vind ik tijdens gevechten iedere keer erg sterk. Ze lijken me zelfs sterker en beter dan de warrior.
Alleen zie ik weinig warrior vs pali gevechten (ik speel op normale server)
Klopt dit?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2004 11:17 ]

• nioz
Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 11:17:
klopt daze sucks......

Wat trouwens erg handig aan de warlock is, is de soulstone.
Deze creeer je uit een soulchard en hiermee kun je jezelf resurrecten als je dood gaat.
De duur is 30 minuten. Zeer handig voor lastige dungeons.

Bij de european final ga ik of mage spelen of paladin. Want deze laatste vind ik tijdens gevechten iedere keer erg sterk. Ze lijken me zelfs sterker en beter dan de warrior.
Alleen zie ik weinig warrior vs pali gevechten (ik speel op normale server)
Klopt dit?
In mijn ervaring is pally pvp veel sterker dan een warrior (en alle andere classes :P) , zelfde damage, zelfde armor, alleen heeft de pally ook nog immune en in die tijd kan hij zichzelf 2keer vol healen en raak je hem niet : /
Wat PvE betreft is pally volgens mij niet zo goed in aggro houden als een warrior, waardoor tanken lastiger is. Maar dat weet ik niet zeker aangezien ik alleen een Warrior heb :)

• nemo55
Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 10:40:
Ik wil het nog maar eens vragen aan de hunters hier.

Hebben de verschillende beesten ook verschillende skills?
Vecht bv een beer anders dan een krab of een panter?
Dat maakt het spel dan namelijk wel veelzijdig.

paar verschillen tussen de pets die een hunter kan hebben:
- skills (deze kun je leren zodat je deze kan doorgeven aan andere pets bijv je mainpet)
- de een is vegetarier en de ander houd meer van pasta's
- attack speed, damage, armor enz.
- mischien dat ik wat vergeet...

Verwijderd

waar kan ik bear form krijgen,in darnassus > in het noorden daar ?
zie ik niet in de lijst bij die druid learners

• laurens291
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-12-2021
als je lvl 10 bent kan je die skill halen in darnassus, je wordt er zelf naar toe geleid. Het is wel een quest dus krijgen doe je hem niet.

Verwijderd

Na heel veel in de WoW topics gelezen te hebben hier heb ik maar besloten om me aan te melden :)
Ik speel zelf in de closed beta en het bevalt me zeer goed. Ik heb een level 21 Dwarf Rogue en het speelt lekker. Stealth is zeker een geweldige uitvinding als je het mij vraagt :D gewoon een beetje sneaken en niemand die je ziet.
Ook heb ik een level 9 Human Paladin, ik heb die in 1 avond tot level 9 gespeeld maar verder nog niet naar gekeken. Paladin vind ik ook wel prettig spelen, beetje mensen healen enzo.
Maarja, volgende week wintersport dus een week niet spelen :'(. Beter dat de beta er na nog ff doorgaat!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

TvS... welkom op GoT (beter laat dan niet ;)) en welkom in dit WoW draadje... ik lees hier meer dan ik post, maar ach... het spel blijft me gewoon ontzettend boeien en ik ben allang blij dat we ongeveer een maandje van het spel verwijdert zijn :)

Deze plek is te koop.

Verwijderd

laurens291 schreef op donderdag 30 december 2004 @ 11:38:
als je lvl 10 bent kan je die skill halen in darnassus, je wordt er zelf naar toe geleid. Het is wel een quest dus krijgen doe je hem niet.
waar ongeveer :|

Verwijderd

Cenarion's Enclave. Ligt inderdaad pal in het noorden van Darnassus. Ergens daar in een gebouw (als ik me niet vergis) zit een persoon die je verteld dat je voor je verdere training naar Moonglade moet (krijg je een spell voor). De naam van die persoon ben ik op dit moment helaas even kwijt, dus zal je moeten zoeken.... ;)

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
een paladin schijnt ten opzichte van een warrior saaier te zijn omdat het vooral aura en eigen spells casten is terwijl een warrior veel verschillende attacks heeft.

Voor een paladin vs warrior. Ook dat al een keer langs gekomen. Was een filmpje waarin een Paladin met alleen zijn handen een Warrior ownde. Was tijdens de us beta.

• laurens291
Rody schreef op donderdag 30 december 2004 @ 13:27:
een paladin schijnt ten opzichte van een warrior saaier te zijn omdat het vooral aura en eigen spells casten is terwijl een warrior veel verschillende attacks heeft.

Voor een paladin vs warrior. Ook dat al een keer langs gekomen. Was een filmpje waarin een Paladin met alleen zijn handen een Warrior ownde. Was tijdens de us beta.
dan voel je je echt zielig })

Verwijderd

hahah dentrite starblaze ,een missie moet ik daar heen,nu sta ik voor hem,kan ik hem alleen maar aanvallen,niet mee praten. :P

hoe kom ik terug,ga echt geen duizende km rennen

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2004 13:46 ]

• LMD
  • Niet online

LMD

Complex Minded

Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 02:37:

Greetz, Tim
Hehe dat spelen komt wel ;), tevens is het met een ping van boven de 600 niet echt meer speelbaar @ korean, maar goed als europa straks ping onder de 100 is speelt het weer helemaal anders :D
Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 03:14:
[...]

Ey LMD jij ook hier :D

spell zekers verslavend - echt top spell - morgen maar weer verder dan :)

cu ingame :)

edit: Nogmaals gefeliciteerd ;)
Zekers maar ben niet zo'n poster :)
bedankt voor de felicitaties ;)
Tevens cu ingame :D.
Onze server is ook alweer up :D

Nothing more to say...

• nemo55
Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 13:41:
hahah dentrite starblaze ,een missie moet ik daar heen,nu sta ik voor hem,kan ik hem alleen maar aanvallen,niet mee praten. :P

hoe kom ik terug,ga echt geen duizende km rennen
Soulstone?

btw wat is ieders mening hier over het verschil tussen PvE en PvP servers?

Mij lijkt PvP wel wat, maar er moeten imho wel wat dingen aangepast worden om al te irritante gasten tegen te gaan.

Verwijderd

Ik zit in kalimdor moonglade
via telepoort item ben ik daar gekomen.
nu moet ik met eene persoon genaamt starblaze praten,alleen ik kan niet met hem praten,alleen maar vechten ! :'(

weet iemand oplossing,zit al dik lang te kloten

Ik ben al terug door een andere steen,maar die missie lukt niet.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2004 14:10 ]

• Hofnar
  • Laatst online: 03-08 11:17
De server met mijn char is nog niet up, ben maar op andere server begonnen met paladin.. maar de server lagt zoooo hard. ik kan helemaal niks :s waar kan het aan liggen? M'n connex is prima.

Ik kan ook niet eens uitloggen/exit game.. ik moet alt+f4 gebruiken.

[ Voor 18% gewijzigd door Hofnar op 30-12-2004 14:32 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 14:05:
nu moet ik met eene persoon genaamt starblaze praten,alleen ik kan niet met hem praten,alleen maar vechten ! :'(

Mocht het echt niet lukken, dan kan je het beste de volledige quest droppen (abandon quest) en opnieuw "aanvragen". Verder zou ik zo ook niets weten, je lijkt tot nu toe alles goed gedaan te hebben (je hebt in Darnassus met de juiste personen gepraat en jezelf naar Moonglade geteleport).... :)

Verwijderd

Hofnar schreef op donderdag 30 december 2004 @ 14:31:
De server met mijn char is nog niet up, ben maar op andere server begonnen met paladin.. maar de server lagt zoooo hard. ik kan helemaal niks :s waar kan het aan liggen? M'n connex is prima.

Ik kan ook niet eens uitloggen/exit game.. ik moet alt+f4 gebruiken.
Ja, het lagt voor ons 's middags (en daar dus 's avonds) erg. Beste is om of 's ochtends of 's avonds te spelen. Ik hoop dat europese final beta vandaag of morgen wordt aangekondigt, anders ben ik bang dat de release tot in feb op zich laat wachten.

• De Cowboy
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-03-2022

Et kan ook zijn dat je bij je standings de faction van dat missie-persoon op at-war hebt staan. Of dat je nog iets anders moet doen voordat je met hem hoort te kunnen praten.

Verwijderd

De Cowboy schreef op donderdag 30 december 2004 @ 15:00:
[...]

Et kan ook zijn dat je bij je standings de faction van dat missie-persoon op at-war hebt staan. Of dat je nog iets anders moet doen voordat je met hem hoort te kunnen praten.
Dat van die standings zou kunnen. Iets anders doen niet, de juiste volgorde (van het eerste deel, t/m moonglade) is 1. praat met trainer in Darnassus (verwijst naar persoon M. Bearwalker), 2. praat met persoon M. Bearwalker in Darnassus (verwijst naar Dendrite Starblaze en geeft teleport spell om naar Moonglade te komen), 3. praat met Dendrite Starblaze in Moonglade (verder kan ik nog wel gaan spoilen, maar daar begin ik vooralsnog niet aan... ;) ). Als hij dus niet kan praten met Dendrite Starblaze, kan dat niet komen omdat hij iets nog niet gedaan heeft. Er vanuit gaande dat hij die quest heeft geaccepteerd natuurlijk... :+

• Hofnar
  • Laatst online: 03-08 11:17
Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 14:46:
[...]

Ja, het lagt voor ons 's middags (en daar dus 's avonds) erg. Beste is om of 's ochtends of 's avonds te spelen. Ik hoop dat europese final beta vandaag of morgen wordt aangekondigt, anders ben ik bang dat de release tot in feb op zich laat wachten.
Maar hebben jullie ook dat als je inlogt dat je even een minuut+/- kan spelen en daarna een lagout dus niks meer kunnen en alt f4en ?

Verwijderd

Hofnar schreef op donderdag 30 december 2004 @ 15:51:
[...]

Maar hebben jullie ook dat als je inlogt dat je even een minuut+/- kan spelen en daarna een lagout dus niks meer kunnen en alt f4en ?
Zo rond 13:00 wordt de lag erger, en zo rond 17:00 neemt deze weer af. Een kwestie van veel mensen die inloggen en een slechte ping naar Korea. Niet aan te raden in die tijd proberen te spelen. Over het algemeen heb ik een goed speelbare verbinding, maar als er een raid aan de gang is o.i.d. en er 50+ mensen vlak bijeen zijn, lagt alles gigantisch. Ik hoop dat dit beter is als ik op een EU server speel, maar van wat ik hoor uit amerikaanse forums is dat wel een probleem, veel spelers bijeen (voor raid of pvp) betekent onspeelbare lag.

Verwijderd

Ik heb vandeweek een Raid meegemaakt in de EU closed beta (we gingen de Crossraids raiden in the barrens) maar ik had geen lag hoor. Ja mn grafische kaart trok het niet. Maar we stonden met 50 alliance tegen 30 hordes (en we werden hard afgeslacht hehe). Dus denk dat het allemaal wel meevalt.

Iemand al eens de Gnomeregan instance gedaan, damn wat groot is die, niet normaal. Maar erg, erg gaaf

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:45

delorean7

Let's take the Aston toni

Wat is je reputation tov de betreffende faction? War vinkje aan?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 16:29:
Ik heb vandeweek een Raid meegemaakt in de EU closed beta (we gingen de Crossraids raiden in the barrens) maar ik had geen lag hoor. Ja mn grafische kaart trok het niet. Maar we stonden met 50 alliance tegen 30 hordes (en we werden hard afgeslacht hehe). Dus denk dat het allemaal wel meevalt.

Iemand al eens de Gnomeregan instance gedaan, damn wat groot is die, niet normaal. Maar erg, erg gaaf
Goed dit te horen. Zou balen zijn als de programmatuur van Wow de oorzaak zou zijn van traagheid als er veel spelers bijeen zijn. Is er onder closed beta spelers al iets bekend over final beta of release, of de reden waarom het forum al 1 week plat ligt? Of net zo weinig als onder leken?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 15:19:
[...]

Dat van die standings zou kunnen. Iets anders doen niet, de juiste volgorde (van het eerste deel, t/m moonglade) is 1. praat met trainer in Darnassus (verwijst naar persoon M. Bearwalker), 2. praat met persoon M. Bearwalker in Darnassus (verwijst naar Dendrite Starblaze en geeft teleport spell om naar Moonglade te komen), 3. praat met Dendrite Starblaze in Moonglade (verder kan ik nog wel gaan spoilen, maar daar begin ik vooralsnog niet aan... ;) ). Als hij dus niet kan praten met Dendrite Starblaze, kan dat niet komen omdat hij iets nog niet gedaan heeft. Er vanuit gaande dat hij die quest heeft geaccepteerd natuurlijk... :+
Hier zit ik vast mensen O_O

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~arpad/Upload/TZ/kleinwow.JPG
Groot
er staat geen teken boven zijn hoofd,ik kan hem alleen anvallen.
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~arpad/Upload/TZ/factions.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2004 16:57 ]

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Ik ben ook een druid maar dan Tauren. De quests verschillen dus blijkbaar.
Lees je questlog nog eens door.
Zet dat vinkje eens uit, zo ben je in oorlog met die gasten. Das ook niet handig :)

[ Voor 37% gewijzigd door Loev op 30-12-2004 17:04 ]

Verwijderd

DarkJedi schreef op donderdag 30 december 2004 @ 17:03:
Ik ben ook een druid maar dan Tauren. De quests verschillen dus blijkbaar.
Lees je questlog nog eens door.
Zet dat vinkje eens uit, zo ben je in oorlog met die gasten. Das ook niet handig :)
denk je,at war O_O nu lukt ie wel :)

nu moet ik een grot zoeken en een gast killen,alleen beetje lastig te vinden die grot,in het oost..zijn zoveel grotten.[i think]

Verwijderd

Goed dit te horen. Zou balen zijn als de programmatuur van Wow de oorzaak zou zijn van traagheid als er veel spelers bijeen zijn. Is er onder closed beta spelers al iets bekend over final beta of release, of de reden waarom het forum al 1 week plat ligt? Of net zo weinig als onder leken?
Nou volgens de site zijn de fora online omdat ook de servers waren gecrashed vanwege een bug en iedereen opeens Anoniem was. Dus ik denk dat ze echt gewoon een bug aan het weghalen zijn en het niets te maken heeft met een final beta.

Verder heb ik weinig gehoord over een final beta, alleen dat mensen zich er niet zo op moeten verheugen en dat het wel eens heel anders kan gaan zijn als de andere beta's, dus bijvoorbeeld alleen voor closed beta mensen en voor pre-orders, maar geen public registratie. Ik kan iig gewoon even doorspelen, ik ben van plan zoveel mogelijk te zien als NE Rogue (lvl 31 nu) en dan in de retail een undead mage/priest/warlock te gaan spelen, ben er nog niet uit wat ik wil.

EDIT: ik had gister ook te maken met een nogal nare situatie. Elke keer als ik een beest kilde voor een quest werd dit niet bijgeschreven in mn quest log. Ik had ook net cosmos erop gezet dus ik dacht dat het daaraan lag. Ik een GM erbij geroepen en op zijn advies wat mappen gedelete, maar geen succes hoor. Toen heb ik op zijn advies het spel gereinstalled (gelukkig had ik de install nog), maarja dan moet je ook weer de patch downloaden. Enfin, uiteindelijk nog steeds geen resultaat. Zie ik opeens dat ik nog in een Raid group zit van de vorige avond... (die overigens helemaal leeg was voor de rest) en members van een raidgroup kunnen geen quests completen. Dus mocht je een raid gedaan hebben, let even op dat je uit de group gaat voordat je verder gaat questen.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2004 17:46 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 17:39:
[...]

denk je,at war O_O nu lukt ie wel :)

nu moet ik een grot zoeken en een gast killen,alleen beetje lastig te vinden die grot,in het oost..zijn zoveel grotten.[i think]
Die is niet zo moeilijk te vinden hoor, ligt bijna recht ten oosten van Auberdine.... ;)

Verwijderd

Ikzelf ben nu level 32 troll priest (shadow spec) in koreaanse open beta, en ik ga zeer waarschijnlijk ook (undead) priest spelen in EU retail. Priest levelen is ff zwaar tot level 20, daarna wordt het steeds beter (met shadow tree talents dan). Tegen de tijd dat ik dan veel instances ga doen op hogere level respec ik wel. Maar kan priest wel aanraden, leuk om te spelen, na level 20 goede 'survivability', als je veel solo speelt erg sterk met shadow spec.

• SiNisTrAD
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-09 22:41
ik ben nu ook veel aan het soloen, maar dat komt vooral omdat ik niet echt met die koreanen kan communiceren, ik hoop dadelijk op de EU servers toch wel meer in party's te gaan spelen. Ik kan helaas niet verder aan mijn paladin :( server nog steeds plat, heb nu maar een Tauren Shaman gemaakt, deze vindt ik ook ergg cool. deze is vooral van ver af en dicht bij erg sterk (tot nu toe dan lvl 10), zie http://wow.allakhazam.com/profile.html?16856

Verwijderd

Ik wilde juist, mocht ik priest kiezen, juist meer in de holy tab gaan. Omdat ik het altijd wel fijn vind om een party te voorzien van health. Aan parties tot nu toe geen gebrek hoor in de closed EU beta, Vanochtend om half 10 staan roepen voor een gnomeregan party (lvl 30+) en binnen 10 minuten een erg fijne party bij elkaar (een rogue, warlock, priest, warrior en hunter). Mensen zijn over het algemeen erg aardig, behalve een enkeling die schijt heeft aan elke vorm van communicatie en het leuk vindt om als een kip zonder kop rond te rennen. Daar ben ik dan ook wel een beetje bang voor in de retail, dat er net iets teveel mensen rond lopen die eigenlijk niets te zoeken hebben in een mmorpg en alleen maar grootste pwnage willen hebben.

Ik weet ook niet hoe dat bij de US versie zit, maar bij de eu zitten er bij de horde over het algemeen meer ervaren spelers, vooroordeel of waarheid?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 17:58:
Ik weet ook niet hoe dat bij de US versie zit, maar bij de eu zitten er bij de horde over het algemeen meer ervaren spelers, vooroordeel of waarheid?
De reden waarom ik ook Horde ga spelen.. veel mensen kiezen instinctief voor Alliance omdat ze aan de 'goede' kant willen spelen, als je mag generaliseren zou ik zeggen dat aan Horde kant minder noobs spelen. Ik heb nog niet veel gegroupt, ivm slechte communicatie met koreaanse spelers.. Als je van plan bent om ook voor level 40 veel te groupen zou ik idd niet voor shadow specced priest gaan, en meer op de holy en disc tree focussen (maar dan ben je wel duidelijk slechter in solo-en).

• Belgar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 11:47

Belgar

Archmaster ranzige code..

Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 17:58:
Dat is voor een deel waar. Bij een aantal POLLs is ook gebleken dat horde spelers over het algemeen een hogere gemiddelde leeftijd hebben. Niet totaal onverrassend zijn NE spelers gemiddeld het jongst. Hoeveel waarde je hieraan moet hechten is natuurlijk relatief, maar over het algemeen kun je stellen dat oudere spelers beter samenwerken dan jongere spelers. Dit is mijn persoonlijke ervaring na UO, AC2, Neocron, Planetside en enkele beta's.

Het heeft natuurlijk ook met goed/slecht e.d. te maken. In planetside spelen de meeste jongere spelers geen Vanu, want die hebben een paarse vlag en voertuigen en dat is *gay* :/ . Geen verlies over het algemeen.

...Als het maar werkt

Verwijderd

de eu site:
Server languages
Ryann 30/12/2004
Starting with the European Final Beta Test in early January 2005, all European servers will be assigned a preferred language. English, French and German will each be the preferred language on at least two PvP and two PvE servers at the beginning of Final Beta. Additional servers will be added throughout the Final Beta period to accommodate the increasing number of players. The type and language of added servers will be based on the demand we see from server populations.

While you are able to use any language client on any server, we strongly encourage you to use a client of the server's preferred language. When playing on a European server all public chat and contact wish customer service is required to be in the server's preferred language.
Final beta test, ze zeggen er alleen niet bij wat dat precies is..

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 13:13
Even een n00b vraagje: ik ben nu lvl 17 NE hunter, en ik ben net eens langs de weapon trainer in Ironforge gegaan. Daar kan ik dus blijkbaar de mogelijkheid leren om andere wapens te gebruiken. Ik gebruik nu alleen bows en daggers, en daarmee heb ik dus een leuk skill level opgebouwd. Als ik nu b.v. swords ga trainen, dan heb ik voor swords dus een skill level van 0. Heeft het dan eigenlijk zin om swords te gaan gebruiken ipv de daggers die ik nu gebruik? Hetzelfde geldt voor crossbows ipv bows. En wat heb ik precies aan dual-wield?

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Verwijderd

Nou als je veel vecht heb je die sword skill zo geupgrade, je kan ook sword skill gaan trainen tegen dummies geloof ik, maar dat zou je aan een warrior moeten vragen. Dual wield kan je 2 zwaarden gebruiken, maar geen schild dus ben je vatbaarder voor aanvallen, maar je doet ook meer dmg. Als rogue heb ik 2daggers, waar ik altijd instant poison op cast zodat ik in hele korte tijd heel veel dmg doe, maar zonder schild en zonder mail armor lig ik wel snel op de grond als ik niet oppas.

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:50
Dr. Strangelove schreef op donderdag 30 december 2004 @ 20:12:
Even een n00b vraagje: ik ben nu lvl 17 NE hunter, en ik ben net eens langs de weapon trainer in Ironforge gegaan. Daar kan ik dus blijkbaar de mogelijkheid leren om andere wapens te gebruiken. Ik gebruik nu alleen bows en daggers, en daarmee heb ik dus een leuk skill level opgebouwd. Als ik nu b.v. swords ga trainen, dan heb ik voor swords dus een skill level van 0. Heeft het dan eigenlijk zin om swords te gaan gebruiken ipv de daggers die ik nu gebruik? Hetzelfde geldt voor crossbows ipv bows. En wat heb ik precies aan dual-wield?
als hunter ben je vooral gericht op ranged attacks. dus geweren/bogen. en ja ook zwaarden kun je leren (kost 10 silver) deze train je echt heel snel. ik heb iets van 130 dagger skill en toen ik een sword kocht en hiermee ging slaan kreeg ik elke klap 1 skill point erbij tot ik aan de 100 zat ofzo. daarna gaat het steeds langzamer.

en dual wield is 2 wapens tegelijk gebruiken. als hunter heb je hier neit zo veel aan aangezie nje meestal je ranged weapon gebruikt. maar ipv je geweer kun je voor dichtbij dan 2 zwaarden/daggers aan

Verwijderd

ik ben wel blij dat er engelse en franse en duitse servers apart gaan want ik word egt gek van al die fransen die nooit engels willen gaan praten, duitsers doen dat meestal wel,
en je hebt met war aan staan dan kan je neit met hem praten, is die boos op je:P

Verwijderd

Ik heb laatst ook swords geleerd, binnen een 10 min had ik de skill op 90 dus.. :)

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08 22:59
waar en wanneer kan je een pet krijgen? Ik ben nu met een 2e char dwarf hunter... en ik wil een leuke pet :)

Ben nu level 9 en heb er nog geen :(

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Verwijderd

Grijze Vos: Ow dat is wel minder dat die account het niet doet, anders konden anderen er ook opzitten? Bedoel je dat, aangezien je quote op mijn bericht.

Keez: Thankx man, ik wacht ook maar af tot de retail versie, omdat hij die BitTorrent niet wilt pakken (waar de installer inzit) of heel erg traag is, en ik heb geen zin om 1000 uur te wachten, ik gebruik Shareaza.

LMD: Zo'n hoge ping zeg, dat is indd niet speelbaar, ik heb het geluk een snelle DSL verbinding te hebben en heb in vele online games vrijwel geen last van lag, oftewel, dan ligt het nooit aan mij. Ik neem aan dat de Europese (dat weet ik bijna zeker) veel minder lag zullen hebben en het gewoon speelbaar is.
--------
Ik heb de laatste pagina's nog een gelezen en het valt me indd op dat veel mensen een ras uit de Horde kiezen. Mijn voorkeur gaat zelf uit naar de Tauran of de Night Elves (waar laatstgenoemde volgens mij overbezadigd is) omdat ik erg graag met de Druid wil spelen. Deze lijkt me erg machtig, origineel en veelzijdig. Ook in Party schijnt die een goeie aanwinst te hebben, als je er goed leert mee om te gaan, wat eigenlijk met elke ras wel zo is, maar ook als solo kan die goed overweg. Voordeel is dan weer dat hij niet overbezadigd is. Andere classes die m'n interesses wekte waren de Warlock, Hunter en Priest (aangezien ik classes als warrior en paladin al veel heb gespeeld in andere games)

Waar ik ook een hekel aan heb is indd slechte communicatie. Ik heb nu ongeveer heel de WoW site doorgelezen (ja ik vond het gewoon interessant) incl de Polices :p. En er staat precies waar ik me normaal vaak aan stoor, jullie kennelijk dus ook. Dit is geen verkooppraatje voor mezelf, maar de voldoening is een stuk hoger na goed samenwerken.

Dan de PvP, PvE. Mijn voorkeur gaat toch uit in eerste instantie naar de PvE, mocht ik daar hoogontwikkeld zijn dan hoop ik echt dat Blizzard character switch toellaat tussen verschillende PvP, PvE realms. Aangezien de speelstijl in PvP "hard" is vergeleken bij PvE. Maar goed, overleven in een PvP is ook wel weer een uitdaging.

Zo, dat was mijn preek wel :D

Verwijderd

Lord_T schreef op donderdag 30 december 2004 @ 21:57:
waar en wanneer kan je een pet krijgen? Ik ben nu met een 2e char dwarf hunter... en ik wil een leuke pet :)

Ben nu level 9 en heb er nog geen :(
als je lvl 10 bent is dat verkrijgbaar via een quest... waar precies weet ik niet.

• Dr. Strangelove
THE_CR0SS schreef op donderdag 30 december 2004 @ 20:32:
[...]

als hunter ben je vooral gericht op ranged attacks. dus geweren/bogen. en ja ook zwaarden kun je leren (kost 10 silver) deze train je echt heel snel. ik heb iets van 130 dagger skill en toen ik een sword kocht en hiermee ging slaan kreeg ik elke klap 1 skill point erbij tot ik aan de 100 zat ofzo. daarna gaat het steeds langzamer.

en dual wield is 2 wapens tegelijk gebruiken. als hunter heb je hier neit zo veel aan aangezie nje meestal je ranged weapon gebruikt. maar ipv je geweer kun je voor dichtbij dan 2 zwaarden/daggers aan
Ik gebruik mijn ranged weapon eigenlijk maar voor een kwart ofzo van de HP van de tegenstander; dan is ie bij me en moet ik op melee over. Ik kan dat wel wat slowen met traps (net ontdekt) en concussion shot, en soms weet mijn pet (die ik wegens gebrek aan spells niet goed kan gebruiken, is een bug in de KR beta) de tegenstander meer te interesseren waardoor ik hem van een afstandje kan aanpakken, maar melee blijft erg belangrijk voor me. Wat doe ik dan fout?

• De Cowboy
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-03-2022
Dr. Strangelove schreef op donderdag 30 december 2004 @ 22:42:
[...]

Ik gebruik mijn ranged weapon eigenlijk maar voor een kwart ofzo van de HP van de tegenstander; dan is ie bij me en moet ik op melee over. Ik kan dat wel wat slowen met traps (net ontdekt) en concussion shot, en soms weet mijn pet (die ik wegens gebrek aan spells niet goed kan gebruiken, is een bug in de KR beta) de tegenstander meer te interesseren waardoor ik hem van een afstandje kan aanpakken, maar melee blijft erg belangrijk voor me. Wat doe ik dan fout?
Ik zit ook in de korea beta, en met mijn pet krijg ik altijd het meeste threat, ik doe aimed shot, tijdens laden stuur ik pet, en dan blijft de vijand bij mijn pet en kan ik mijn leuke schoten doen, daarna met mijn wailing caverns staf erop af })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
@Lord_T
Als je lvl 10 heb bereikt moet je naar Dazalar in Dolanaar. Deze geeft je dan quests om wat met verschillende pets te klooien. Linkje hieronder is een kaart waar je kan zien waar ie is.
http://i18.thottbot.com/m/b/wow_42.jpg

@Dr Strangelove
Je kan je pet skills aan leren zodat ie constant de aggro houd van de mobs. Zo kan jij van een afstand je trucjes doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:38
waar kan ik trouwens de weapontrainer vinden in IF? lijkt me wel leuk om eens een ander wapen te trainen... Ben nu lvl24 dwarf hunter met dual wield. 2 axes met totaal 28 dps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Wat is nou eigenlijk het concept van threat? Dat ken ik nog niet. Helaas kan ik door een bug mijn pet helemaal niet gebruiken, dus ik ben een beetje een gehandicapte solo-hunter... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
@Darkshadow
Je kan het ook aan de guards vragen. Die zetten de locatie dan op je map en er wijst een pijl naartoe. ;)

@Strangelove
hangt voornamelijk van de hoeveelheid damage af. Als jij meer damage doet dan je pet krijg jij de threat dus vliegt de mob naar jou. Gelukkig hebben pets skills om de threat naar hun te trekken zonder dat ze daarbij de meeste damage moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Zucht, de servers zijn nog steeds niet up, van die koreaanse :(.

Mjah, ben dus maar aan de slag gegaan met Dwarf Paladin, is ook een leuke class, ben nu net lvl 6 geworden, mischien dat jullie me kunnen helpen met een quest waar ik maar niet uit kom.

Ik moet een paar dingen vinden "felix's box Felix's Chest en Felix's Bucket of Bolts" deze dingen kan ik nergens vinden, ik ben wel 5 x die cave doorgelopen waar die trollen zitten maar kan het nergens vinden :(

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-06 14:28
liggen niet in de cave je moet gewoen het hele noorden aflopen daar liggen ze in de kampen
kijk gewoon op http://www.thottbot.com/ als je er niet uit komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste WoW fans , weten jullie of de chars een wipe hebben gehad op de koreaanse servers of zijn ze gewoon down?

gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens291
als je de posts hierboven had gelezen had je kunnen weten dat er 8 servers down for maintenance zijn en vandaag klaar moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax
  • Laatst online: 29-09-2022

Virax

Lief :)

Hey hoe zit dat met die lokaties in thotbott?

Als ze zeggen, je moet op 65,20 kijken... Waar kan ik vinden waar 65,20 is? Want ik snap er niets van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-ViRaX- schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 11:28:
Hey hoe zit dat met die lokaties in thotbott?

Als ze zeggen, je moet op 65,20 kijken... Waar kan ik vinden waar 65,20 is? Want ik snap er niets van :(
dat zijn de coördinaten die je kan zien op de kaart , die kan je zien met behulp van bijvoorbeeld de comsos interface.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Bij thottbot zit er ook altijd een kaart bij.
Als je geen Cosmos wilt gebruiken ;) Zoals ik.
Veel slechte dingen over gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-09 22:41
Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 11:12:
Beste WoW fans , weten jullie of de chars een wipe hebben gehad op de koreaanse servers of zijn ze gewoon down?

gr
Sommige servers zijn gewoon down, ik heb mij shaman nog steeds en kan ook nog verder spelen. De andere chars staan op servers die down zijn ..

Ik hoop dat ze nog up komen maarja we zien wel.

[UPDATE] Ok ze zijn er weer met alle chars/items/quests er op en eraan

[ Voor 8% gewijzigd door SiNisTrAD op 31-12-2004 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hier ook, alleen is mijn friends list helemaal leeg :(

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nemo55 schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 11:45:
Bij thottbot zit er ook altijd een kaart bij.
Als je geen Cosmos wilt gebruiken ;) Zoals ik.
Veel slechte dingen over gehoord.
Wat heb je er dan over gehoord ? :)
Gebruik Cosmos nu al ruim 2 maanden (sinds start closed beta) en nooit problemen mee gehad.
Kan mischien ook liggen aan welke functies je wel/niet gebruikt want ik heb ook een hoop uitstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:46

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 21:03:
[...]

Ik heb laatst ook swords geleerd, binnen een 10 min had ik de skill op 90 dus.. :)
Komt omdat de kans dat je een skillpunt erbij krijgt afhangt van de sterkte van de tegenstander. Als je dus op wat hogere level begint met een sword skill, krijg je er idd elke kill/klap wel een punt bij.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 12:37:
[...]

Wat heb je er dan over gehoord ? :)
Gebruik Cosmos nu al ruim 2 maanden (sinds start closed beta) en nooit problemen mee gehad.
Kan mischien ook liggen aan welke functies je wel/niet gebruikt want ik heb ook een hoop uitstaan.
Het ligt ook niet helemaal aan cosmos zelf, maar ook een beetje aan persoonlijke voorkeur.

Ik zal een paar redenen opnoemen voor mezelf:
1 - Teveel troep en mist dingen die ik er ook graag in had zien zitten. Ik schrijf straks liever m'n eigen ui die specifiek is voor m'n main char of blizz moet ergens mee komen. :7
2 - Cosmos doet meer dan de meeste mensen weten. Je gegevens verzamelen van je char enz. (en wie weet wat nog meer) :?
3 - Een verhaaltje gelezen waarin een van de makers van cosmos misbruikt maakte van cosmos om een andere speler helemaal zwart te maken, nadat ie vriendelijk was verzocht hun party te verlaten (dit was ten tijde van de beta dus de post bestaat niet meer) :r
4 - Blizzard zegt zelf er geen ondersteuning aan te geven en als er problemen mee zijn, je vooral niet bij hun aan moet kloppen. :X

Voor mij is cosmos dus onbetrouwbaar en inefficient.
Maar zoals ik al zei is dit mijn mening. Iemand anders kan er juist veel plezier aan beleven. ;)

edit:
Eindelijk! De server met m'n shaman is weer online. Werd tijd!

[ Voor 4% gewijzigd door nemo55 op 31-12-2004 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens291
eindelijk, servers zijn weer up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
Die druid word echt alleen maar beter en beter.
Net level 30 geworden en weer een shape shift erbij, een travel shape shift + 40% speed :D
Bij level 40 krijg ik Dire Bear + 360% armor. Hoezo lekkere tank :D
Dan zit ik in totaal op 5 shape shifts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkJedi schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 14:09:
Die druid word echt alleen maar beter en beter.
Net level 30 geworden en weer een shape shift erbij, een travel shape shift + 40% speed :D
Bij level 40 krijg ik Dire Bear + 360% armor. Hoezo lekkere tank :D
Dan zit ik in totaal op 5 shape shifts.
Eigenlijk 4 natuurlijk, Dire Bear is feitelijk een upgrade van Bear... ;)

Ben je al bezig met je talent tree? Zo ja, waar stop jij tot nu toe je talent points in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
http://wow.allakhazam.com/profile.html?17289

Alles in cat vorm, wat ik hoorde is dit de beste.
In het begin een paar foutjes gemaakt helaas, ik zoek nog altijd wat leuk + strength spul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentStorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-04 11:59

SilentStorm

z.o.z

\o/ alleen jammer dat alle auctions gewoon zijn verlopen.. ik had wel een grote rested bonus omdat ik de hele tijd in ironforge was :D

Localhost is where the heart is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
SilentStorm schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 15:37:
[...]

\o/ alleen jammer dat alle auctions gewoon zijn verlopen.. ik had wel een grote rested bonus omdat ik de hele tijd in ironforge was :D
Ik stond net buiten de inn in xroads toen de servers eruit gingen. Was net te laat. Dat was m'n rest bonus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkJedi schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 14:58:
http://wow.allakhazam.com/profile.html?17289

Alles in cat vorm, wat ik hoorde is dit de beste.
In het begin een paar foutjes gemaakt helaas, ik zoek nog altijd wat leuk + strength spul.
Wist je dat je talent points kunt unlearnen? Kost geloof ik de eerste keer 1 gold, daarna 5, 10, 15, etc. Moet je even naar je Druid trainer lopen, die kan daar voor zorgen. ;)

edit:
typfoutje

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2004 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jippie, zit in een koreaans guild. Met een stel level 60s Zul'Farrak instance gedaan, erg stoer. Eentje sprak wat engels, en met handen en voeten communiceren lukte het zowaar. Is een heel stuk leuker nog dan solo-spelen. (Ik ben een level 33 priest, origineel shadow spec, maar voor de gelegenheid omgespecced naar holy) Was erg leuk, kan niet wachten tot ik 'voor het echt' kan gaan spelen. Kom op EU servers, doe je best!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eu forums zijn weer up,

ow alvast een fijne avond, ik denk dat er veel drank gaat vloeien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Welke geek gaat vanavond z'n nieuwjaar vieren in Wow? :D

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zekers :P polonaise door de crossroads :D
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet bedoelt voor het aan de gang krijgen van de KR versie!
Het hiernaar vragen of linken is dus _niet_ de bedoeling!