Dag mensen,
Ik ben hier nieuw dus zal me even voorstellen:
Ik ben Tim, 19 jaar oud uit Holland. Ik studeer aan het Grafisch Lyceum in Rotterdam wat ik ontzettend leuk vind. Ik kwam dit forum tegen via een google sessie naar World of Warcraft. Maar gelukkig zijn er ook meerdere dingen op dit forum die me interesseren, wat weer tot aanmelden heeft geleid.
Verder ben ik nog moderator op een groot Britney forum (yeah I know, how je reacties maar voor je

) Dus ik zal m'n best doen me te gedragen.
Gisteren nacht heb ik letterlijk heel de FAQ doorgelezen van de WoW site. Ik had al een hoge pet op van het spel (kijk naar voorgaande delen) maar het heeft me nog meer "ontroerd" hoeveel diepgang, aandacht, liefde en details erin zijn verwerkt. Nu maar hopen dat de Europese retail versie dit allemaal kan bevestigen, ik ben in ieder geval optimistisch.
Voorgaande delen die ik volop heb gespeeld zijn: Warcraft II, StarCraft en Warcraft III: Reign of Chaos. Om me een beetje voor te bereiden op al het gameplay geweld dat me te wachten staat heb ik me tijdelijk aangemeld bij een populaire private server van Ragnarok zodat ik wat van de feel en gameplay van een MMORPG kon proeven. Erg verslavend, dus dan leer ik ook weer met verslavingen om te gaan
Voor WoW heb ik graag een tientje per maand over, want zeg nou zelf. Dat is toch geen geld? Als je hier naar de bios gaat dan betaal je 13 euro incl. popcorn en cola. En wat krijg je? Ander half uurtje fun door naar intens bewegende beelden te kijken. Of hoeveel kosten 3 drankjes nou als je uitgaat. Ik ben dus van mening dat je met WoW (en andere MMO,s) veel meer waar voor je geld krijgt als je het een beetje relativeert. Oftewel, ik zeg dat abbonement van de Hitkrant af haha (wat ook al een tientje per maand kost) En meld me aan voor de wondere wereld van WoW.
Ik hoop dat ik hier wat mensen leer kennen om mee te kunnen spelen in dezelfde "realms". Want dat zou heel cool zijn. Zo dan ga ik nu even het forum verkennen. Hoop dat ik een goeie aanwinst kan zijn aan dit geheel.
Groetjes, Tim