Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.938 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:57
Finwe schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 01:32:
[...]

Yep ik ook, heb na account creation pas NL adres ingevuld (gewoon modify account) en handmatig die EU form ingevuld, heb mailtje van Blizzard dat het allemaal goedkomt...zo ook bij jou neem ik aan :)
Yup, alleen krijg je dat mailtje ook met een valse key. Dus die gaan ze nog checken.
BTW: Is een roleplaying-server ook PVP-server?
Nee, is helaas alleen (nog?) in PVE vorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
Heb gisteren met 4 rogues lammetje gespeeld in Ratchet.. ik als mage gnome lvl 21 zat een beetje de boel uit te dagen..(/chicken en potions) drinken en zodra ze aanvielen.. frostnova en meteen een group attack van degene die invisible waren.. was errug grappig om te zien.. Daarna kwamen er erg veel van de Horde (hogere lvl doodskopjes) aangesneld en werd het wat lastiger maar het eerste uurtje/halfuurtje ging het prima.. de eerste paar group attacks mislukte allemaal van de horde kant.. Maar met de doodskop gassies focuste ze eerst op mij waardoor ik errug snel doodging.. al met al errug vermakelijk..

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:12
nemo55 schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 08:02:
[...]

Yup, alleen krijg je dat mailtje ook met een valse key. Dus die gaan ze nog checken.
Hoezo valse key? En waar heb je gelezen dat ze keys gaan checken (staat nergens op Blizzard site)? Ik heb gewoon een legale US hoor...Blizzard heeft beloofd dat je met US gewoon EU kan spelen dus ik zie het probleem niet...

[ Voor 11% gewijzigd door Finwe op 28-12-2004 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

admiral866

The King Personality Disorder

ik ben benieuwd naar het spelen als shaman, en dan vooral naar de totems. Ik bedoel die dingen hebben 5 health, zijn ze dan nog wel nuttig?
Lijkt me verder wel leuk om een undead shaman te gaan proberen, maar vraag me dus sterk af hoe het spelen met de totems werkt.
Ben dus zeer benieuwd naar wat shaman spelers te vertellen hebben over hun poppetje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Finwe schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 10:33:
[...]

Hoezo valse key? En waar heb je gelezen dat ze keys gaan checken (staat nergens op Blizzard site)? Ik heb gewoon een legale US hoor...Blizzard heeft beloofd dat je met US gewoon EU kan spelen dus ik zie het probleem niet...
Er is ook geen probleem :)
Ik wil hiermee alleen zeggen dat het een automatisch mailtje is dat je krijgt ongeacht wat je invult. Ik had een mailtje gehad van support waarin ze me vertelde dat ze de key's nog gaan checken. Heb je een legale key is er natuurlijk niks aan de hand ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
admiral schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 10:46:
ik ben benieuwd naar het spelen als shaman, en dan vooral naar de totems. Ik bedoel die dingen hebben 5 health, zijn ze dan nog wel nuttig?
Lijkt me verder wel leuk om een undead shaman te gaan proberen, maar vraag me dus sterk af hoe het spelen met de totems werkt.
Ben dus zeer benieuwd naar wat shaman spelers te vertellen hebben over hun poppetje :)
?????
5 health hebben niet alle totems.. en ja ze zijn handig omdat je ze apart moet targeten of een AoE spell moet casten in de buurt..

Undead Shaman bestaad niet.. Troll Orc en Tauren zijn de keuze..

Over het spelen.. tja ze worden te sterk genoemd maar tot zover heb ik geen probleem met ze.. heb een Tauren Shaman gespeeld en dat was fun omdat je alles hebt.. ranged spells,goede direct damage, heals en armor.. Ben nu een Gnome Mage en ik kan ze wel aan 2 lvls hoger zeker.. meeste mensen kunnen gewoon niet goed genoeg hun class spelen.. meest irritante blijft de paladin omdat hij een paar extra levens heeft.. maar het is evengoed te doen tegen een pally.. Verdiep je goed in wat je wilt spelen want elke class heeft zijn sterke en zwakke punten.. en als ze echt te sterk zijn worden ze weer aangepast.. ;) en dan heb je er nog niks aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08 22:59
hey even een vraagje....

ik heb wat van die soulbound dingen opgepakt en wat van die dingen die een quest beginnen... nou snap je al wat mijn vraag is... hoe gebruik je die units? Want die nemen wel plaats in in mijn backpacks...

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Lord_T schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 11:15:
hey even een vraagje....

ik heb wat van die soulbound dingen opgepakt en wat van die dingen die een quest beginnen... nou snap je al wat mijn vraag is... hoe gebruik je die units? Want die nemen wel plaats in in mijn backpacks...
Ben je hunter? of ben je aan het questen?

Questen: Gewoon quest oplossen en je bent de items kwijt of het moet een reward zijn..

Hunter of iets anders: Gewoon uit je backpack slepen in het niets.. dan komt er een dialoog of je het item wilt destroyen.. klik yes en whopa het is weg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
Skeiron schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 11:18:
[...]

Ben je hunter? of ben je aan het questen?

Questen: Gewoon quest oplossen en je bent de items kwijt of het moet een reward zijn..

Hunter of iets anders: Gewoon uit je backpack slepen in het niets.. dan komt er een dialoog of je het item wilt destroyen.. klik yes en whopa het is weg..
lol nee ben orc shaman... en die dingen heb ik gekregen bij quests.. maar dan bijvoorbeeld een soort totem ofzo... en ik kan die dingen niet equipen / uitvoeren / iets mee doen .... Verder heb ik osms een soort pakketje waar je als je er met je muis over gaat bij staat: this item starts a quest...

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Lord_T schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 11:22:
[...]
lol nee ben orc shaman... en die dingen heb ik gekregen bij quests.. maar dan bijvoorbeeld een soort totem ofzo... en ik kan die dingen niet equipen / uitvoeren / iets mee doen .... Verder heb ik osms een soort pakketje waar je als je er met je muis over gaat bij staat: this item starts a quest...
Oke die totems in je backpack heb je nodig anders kan je je totems niet casten van het type..(fire,earth etc) Het worden dus 4 plekken in je backpack totaal.. de andere questitems aanklikken en quest accepteren starten en oplossen.. als je het niet kan vinden gebruik thottbot.. groene en gele quests eerst doen want die zouden te doen moeten zijn voor jouw lvl..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:12
nemo55 schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 10:47:
[...]

Er is ook geen probleem :)
Ik wil hiermee alleen zeggen dat het een automatisch mailtje is dat je krijgt ongeacht wat je invult. Ik had een mailtje gehad van support waarin ze me vertelde dat ze de key's nog gaan checken. Heb je een legale key is er natuurlijk niks aan de hand ;)
Ah ok, nevermind then, werd alweer ongerust :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpho
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-10-2022
Skeiron schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 11:27:
[...]

Oke die totems in je backpack heb je nodig anders kan je je totems niet casten van het type..(fire,earth etc) Het worden dus 4 plekken in je backpack totaal.. de andere questitems aanklikken en quest accepteren starten en oplossen.. als je het niet kan vinden gebruik thottbot.. groene en gele quests eerst doen want die zouden te doen moeten zijn voor jouw lvl..
Even voor de duidelijkheid rechtermuis knop dus op die items wat zeggen "this item starts a quest" :) dan komt vanzelf de quest info in je log erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
Morpho schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 11:29:
[...]

Even voor de duidelijkheid rechtermuis knop dus op die items wat zeggen "this item starts a quest" :) dan komt vanzelf de quest info in je log erbij.
goed ga ik vanavond wel proberen :D
thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eth0
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-06 17:24
Finwe schreef op maandag 27 december 2004 @ 20:33:
[...]

Key goed ontvangen, gamersloot lijkt me ok dus. Over gewoon je NL gegevens invullen bij de registratie: bij country kan ik geen NL kiezen dus ik zie niet in hoe dit moet kunnen?
Ik heb inmiddels ook een key en account van gamersloot. Maar Waar kan ik die torrent voor de us versie vinden? Die in de topic start staat werkt niet, die torrent is offline.

Ik heb wel de EU versie, maar ik wil eerst even op de US spelen. En dan later mijn account overzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 12:17
ohhh dus ik kan ook een acc door gamersloot laten maken en dan de US eerst spele en dan later nog overzetten naar EU ... kan dat ook dan?? wist ik niet... :|

EDIT: maar maken ze dan een Acc met jou creditcrad neem ik aan??

maar dan nemen zei tog een willekeurig amerikaans adres?? en jij weet dat adres niet dus kan je hem later dan toch ook niet overzetten naar een EU?

[ Voor 42% gewijzigd door FrankoNL op 28-12-2004 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op pagina 8 van dit topic staat dit bericht http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/22415774 en daar kan je een link vinden naar de US beta client. Deze update zichzelf naar de laatste versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eth0
FrankoNL schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 16:05:
ohhh dus ik kan ook een acc door gamersloot laten maken en dan de US eerst spele en dan later nog overzetten naar EU ... kan dat ook dan?? wist ik niet... :|

EDIT: maar maken ze dan een Acc met jou creditcrad neem ik aan??

maar dan nemen zei tog een willekeurig amerikaans adres?? en jij weet dat adres niet dus kan je hem later dan toch ook niet overzetten naar een EU?
Dat adres pas je gewoon naar je NL adres aan in je account overzicht.

En via deze pagina kan je een reqeust doen om je US account omtezetten naar een EU:

https://www.wow-europe.com/en/Wowsegform/webform.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo de wekelijkse 4 uur server down.. dus weer een update van mij :).

Bij level 40 had ik meteen mijn mount bij elkaar, plus gelukkig nog geld genoeg voor het kerstcadeau van mijn guild: het design gekocht en gratis tabard.
Nu alweer 44ste level (bijna 45), en vanaf nu gaat het levelen toch wel vrij traag (tenzij je gaat grinden, maar da's zo suf... daar doe ik niet aan).
Afgelopen week ook een epic bow (paars) gekocht voor een guildmember voor 37 gold (20 van haar, 17 van mij).
Er zijn 2 raids geweest op de alliance de afgelopen dagen. Eerste op Thelsamar en gister een op Stormwind. Die in Thelsamar was suf aan het begin. Allemaal krijsende low levels want een stel 45+ Horde ging even iedereen daar aanvallen. Niemand boven de 25 komt daar uberhaupt meer langs, dus was vrij lame. Ik en nog een paar anderen gingen daar dus heen om het nog een beetje te beperken (alhoewel niemand boven de 45 was en van hun niemand onder de 45). Ik was 43 en toch mooi een rogue 50 haldood gekregen tot 2 maal toe (waarna hij binnen 30 seconden dood was door de rest). Hij bleef mij uitpikken, beetje suf dat die stealth detection niet werkt, anders had ik ook nog wel kunnen overleven.
In Stormwind ben ik niet eens gegaan, die guards hadden vrijwel iedereen dood voordat het begon. In die tijd waren wij naar de Scarlet Monastery... we gingen even langs undercity om de klok te bekijken... hehe al die level 10 mannetjes freaken (maar het is een RP server dus geen doden hehe), zal wel dolle boel zijn geweest op dat Local Defense Channel...

Trouwens, iedereen die zegt dat die tradeskills niet goed zijn moet toch beter zijn best doen. bijna al mijn armor is scorpid armor (leatherworking) en ik heb een lange tijd een shadow crescent axe gehad (blacksmithing natuurlijk). Ik koop ook regelmatig potions... wat meer agility is altijd meegenomen voor die paar silver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:32
Hoe kom je aan al die poen als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 18:07:
Nu alweer 44ste level (bijna 45), en vanaf nu gaat het levelen toch wel vrij traag (tenzij je gaat grinden, maar da's zo suf... daar doe ik niet aan).
.
wat houd dat grinden precies in dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Blizzard Europe is hiring!
Ryann, 28/12/2004
More secretive than SI:7. More powerful than the Silver Hand. Though you may have never seen them, you have probably already heard about them. They move unseen, hidden by a layer of secrecy shrouded in shadows which are veiled by anonymity. They are our first, last, and only line of defense against the forces of Chaos. And Blizzard Europe is looking for a few brave men and women to join their ranks!Who are "they"? They are the Game Masters.

The Game Masters are the ultimate Good Guys (and Gals). Your character’s skills are gone? Your corpse has been swallowed by the Twisting Nether? No problem, the Game Masters can help you. They hold the power to right almost every wrong, striving to make sure thatorder is maintained and a fair, enjoyable playing atmosphere is guaranteed.

Do you have what it takes? Is there a way to find out for sure? If you would like to join our Game Masters and work with a young and creative team as part of Blizzard Europe, then head over to our jobs page, read the job description, and send in your CV and cover letter.

What are you waiting for?
Join Blizzard Europe now – be a Game Master!
Staat nu op de eu wow pagina.
Wat zou dit betekenen voor de EU launch?
Blijkbaar hebben ze de staff nog steeds niet bijeen.

[ Voor 6% gewijzigd door itsme op 28-12-2004 20:16 ]

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 20:11:
[...]

wat houd dat grinden precies in dan?
Uren monsters afmaken voor experience & loot... (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan alliance geen maces leren ?

http://www.worldofwar.net/guides/trainers.php

alleen in Orgrimmar...

A shame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
hey ik heb blizzard gemailt en ze zeggen dat je niet kan switchen van De US naar EU nadat je tijdje heb gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer begint de FB en Retail nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hm ik weet niet of het al eerder is gepost, maar wow staat bij dynabyte nu ook voor de 28ste (januari :P)

bad news dus :(

Dan zoek je de volgende keer eerst eventjes

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2004 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eth0
FrankoNL schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 21:17:
hey ik heb blizzard gemailt en ze zeggen dat je niet kan switchen van De US naar EU nadat je tijdje heb gespeeld
Nou, ik kan gewoon switchen. Ik speel nu op US en heb dit mailtje van Blizzard Europe gehad:
Hello,

Welcome to the European Customer Support for World of Warcraft!

We have successfully received your information; we will provide you with the required information to access the European Final Beta as soon as it launches if the information you have provided is correct.

You will also be able to play on the European launch of World of Warcraft with your current information.

Thank you for joining the World of Warcraft community!

Customer Support Team

Blizzard Europe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
dan is die gene waar ik mee mail ook niet helemaal 100:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
eth0 schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 22:36:
[...]

Nou, ik kan gewoon switchen. Ik speel nu op US en heb dit mailtje van Blizzard Europe gehad:

[...]
Zoals al vaker gezegd. Dat is een automatische mail die iedereen heeft gekregen. Ze gaan de keys nog nakijken of ze echt zijn en of ze nog niet in gebruik zijn. Bedankt voor de infor Franko ;)

Eyhm, vollegens mij is de Koreaanse beta afgelopen. :'(

[ Voor 7% gewijzigd door nemo55 op 28-12-2004 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Laatst online: 14-09 10:21
nemo55 schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 23:18:
[...]

Zoals al vaker gezegd. Dat is een automatische mail die iedereen heeft gekregen. Ze gaan de keys nog nakijken of ze echt zijn en of ze nog niet in gebruik zijn. Bedankt voor de infor Franko ;)

Eyhm, vollegens mij is de Koreaanse beta afgelopen. :'(
Volgens mij dus niet, zit nog lekker te spelen :D

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Justin2000 schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 23:23:
[...]

Volgens mij dus niet, zit nog lekker te spelen :D
hahaha, dan is iedereen dus in de maling genomen. Er was een server shutdown en er werd geroepen dat het het einde was. Dus iedereen afscheid van elkaar nemen. Stonden we met z'n allen bij de crossroads te dansen en huilen :D

[edit]
hmm, kan toch niet inloggen. Staat ook iets bij over een billing issue :?

[edit2]
kan weer inloggen alleen staat m'n server er niet tussen. Normale servers shutdown dus en niks einde beta. :o

[ Voor 23% gewijzigd door nemo55 op 28-12-2004 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Laatst online: 14-09 10:21
Ja dat lees ik ook aan linkerkant van mijn inlog scherm, maar kan wel mn character loggen :)

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
hoe bedoel je bedankt voor de info?

( kben beetje dom) :P

Mail van blizzard:

If you have a US version of the game, and are in Europe, you will not be able to play the game in either location. You will need to return the game, and purchase a game for your geographic location to play. If you are in Europe, you will not be able to purchase a US copy of the game, and play here in the US, nor, if you purchase a European version of the game, will you be able to play in the US.

[ Voor 79% gewijzigd door FrankoNL op 28-12-2004 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:38
FrankoNL schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 23:54:
hoe bedoel je bedankt voor de info?

( kben beetje dom) :P

Mail van blizzard:

If you have a US version of the game, and are in Europe, you will not be able to play the game in either location. You will need to return the game, and purchase a game for your geographic location to play. If you are in Europe, you will not be able to purchase a US copy of the game, and play here in the US, nor, if you purchase a European version of the game, will you be able to play in the US.
...and everything we tell you is not true.

Ik speel het al weken, en heb er enorm veel plezier mee. Het kan dus best

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-09 23:54
Is er trouwens een macro te maken waarmee je makkelijk van de ene quickbar naar de andere kunt gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
shift + pijl omhoog/omlaag
shift + mousewheel omhoog/omlaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Hi-Sintar schreef op woensdag 29 december 2004 @ 03:13:
Is er trouwens een macro te maken waarmee je makkelijk van de ene quickbar naar de andere kunt gaan?
Ja of je "bind" je scroll wheel eraan. Heb ik iig gedaan is stuk makkelijker.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Jammer dat er nog steeds wat servers zijn op de KR OB die het niet doen... gisteravond rond 1 uur was die waar ik op speelde down, nu nog steeds.

Ik weet niet of die nog wel terug komt :(

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzie
  • Laatst online: 09-09 09:00

Metzie

Nyaano !

OK, ik speel ook de KR beta, op de "engelse" server (pvp nr7) . Echter na de shutdown van gister is hij nog steeds niet online. Zijn er hier mensen die meer info hebben hieromtrend?

Edit: Even de website door babelfish heen gegooid (zie hieronder)

Lijkt erop dat ze op 8 servers anderhoud aan het plegen zijn en dat dit de hele 29e kan gaan duren. (ik lees verderop eventueel ook tot de 31e) Kan helaas niet goed uitvissen wat exact de downtime zal zijn met dit steenkolen engels. :(
Subject: [ Common knowledge ] 8 server normalization schedule and additional server inspection common knowledge
Drawing up one : 2004/12/28 18:44:11

That everybody of the snail How do you do?

From hazard it hands down a 24th inspection and the inspection against the server which it puts and system re-regulation approach slowly and to inform to a finishing phase they give. Even from the whirlpool which is inconvenient, it puts out a force in that everybody wild indebtedness of the snail and mail an encouragement transform it thinks it could be completed inside the time when the rehabilitation is quick more. Reference to persevere for a long time, to that everybody of the snail thanks it gives with sincerity.

The corresponding 8 server the tomorrow when the maintenance of system is ended (from December 29th) morning last is the plan which will start a normalization work, in order it will be able to nomalize inside most quick hour, best all. It is passed by the process which is not simply and and, to understand the point until the hour when it is accurate in advance common knowledge to do, it cannot give it wishes. When the maintenance is completed, common knowledge in order to do with separate way.

From normalization process the name of existing server is visible, when connectingwith corresponding server, the message which is a world server knock-down could be indicated to server list. It calls the part element of corresponding server and the process which comes is not still completed not to be, under the actual conditions which occur, when it attempts a connection again after short time, will operate in the normality. If possible, our team which when is finishes a confirmation work, normalization request it gives the fact that to attempt a connection after common knowledge one.

Existing common knowledge it leads and it informs and with it gives together the result which investigates the yes or no against an additional server inspection, it is tantalizing but the conclusion was born with the fact that the additional server inspection will be inevitable. Hereupon, it is in parallel with the process which nomalizes an existing 8 server, it starts the inspection against the next 8 servers. Consequently from December 29th morning the server of the next 8 things does not become connection.

$#24 Inside Tony dozen
$#26 Oh smallness lu
$#28 B cu oneself and others
$#30 neyp thwul With su
$#32 El army
$#34 car cu shaft furnace su
$#36 scull cu lu nothing
$#38 Press thol

Currently the forecast duration which is accurate speech it gives decision, but previously promise an inspection amount of time the broad way which it gives, to finish the best and in order to minimize, it will endeavor. Currently the date when our team aims is 31st, in order for the if possible new one sun will be able to finish a work before unyielding spirit, it will finish the best.

This time inspection leads and extends in former server there was a possibility of searching the method which controls the subordinate efficientlyto existing it solves the roll - hundred (common name hundred time) and it will be able to improve the trophy acquisition speed back generally with the mail boat enemy. But, there is a possibility the dignity problem being visible yet with the paper shavings, the hazard which continuously solves a corresponding private plan it is endeavoring.

Currently the viscosity which is problem to guild constitution it is in the process of managing together from part server, the hour of some in addition is a possibility of becoming disturbance. Only the auction market and problem of the thing back which the boat/airship back will burn currently cause it is in the process of analyzing and it solves inside speed governing about time and it does to sleep.

Regarding like this problem to inform to everybody continuously and drill possibility in order to be.

In addition against the server which enters into an inspection, that everybody of the snail of corresponding server plentifully it is inconvenient, but hazard it will pass by the stabilization of the whole server and thin interim step to be to understand entrusting to give, the possibility of finishing an inspection inside if possible quick time in order to be, one Eung unit again entrusting it will give.

Thank you. pul li It sleeps, tu the team streamer

[ Voor 93% gewijzigd door Metzie op 29-12-2004 12:31 ]

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hofnar
  • Laatst online: 03-08 11:17
Ik kan de koreaanse font niet meer zien sinds 1.2.1, maar mijn server had 5 koreaanse tekens is PVP en LOW population. Ik heb ze allemaal geprobeerd maar no luck ;(
Is er een nieuwe us2kr.exe en werkt die met Cosmos ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Metzie schreef op woensdag 29 december 2004 @ 12:14:
OK, ik speel ook de KR beta, op de "engelse" server (pvp nr7) . Echter na de shutdown van gister is hij nog steeds niet online. Zijn er hier mensen die meer info hebben hieromtrend?

Lijkt erop dat ze op 8 servers anderhoud aan het plegen zijn en dat dit de hele 29e kan gaan duren. (ik lees verderop eventueel ook tot de 31e) Kan helaas niet goed uitvissen wat exact de downtime zal zijn met dit steenkolen engels. :(

[...]
Heb je misschien ook gevonden hoelang deze beta nog loopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat die ene hier boven zei klopt volgens mij niet helemaal van die trainers, want ik heb als night elf druid in us ob maces leren dragen in ironforge.
waar weet ik niet meer precies omdat ik nu al een tijdje niet meer gespeelt heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzie

Metzie

Nyaano !

DeepSeven schreef op woensdag 29 december 2004 @ 12:58:
Heb je misschien ook gevonden hoelang deze beta nog loopt?
Probeer het anders zelf eens, gewoon over http://www.worldofwarcraft.co.kr rondkijken en als je denkt iets over de beta te zien gewoon de url kopieeren en door babelfish heen gooien. http://babelfish.altavista.com/ (wel de juiste taal selecteren)

I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkflex
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-12-2008

funkflex

The real funkflex !

Oke mensen beantwoord ook eens mijn vraag Alstublieft.

Ik heb dus World of Warcraft US gekregen alleen hoe moet ik dit nu gaan betalen ? Hoe hebben jullie dat gedaan ?
De mensen due US spelen hebben jullie ook last van lag zoals bij de open betea ? Of kwam dat enkel door de stress tests van blizzard toen?

Ik heb gelezen dat je de US key om kan zetten naar een NL key, voor hoever is dit waar ?

MCP/MCSE/MCTS + ITILV3 Work in Progress: VCP/ IBM System X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
DarkShadow schreef op woensdag 29 december 2004 @ 02:58:
[...]

...and everything we tell you is not true.

Ik speel het al weken, en heb er enorm veel plezier mee. Het kan dus best
ja maar het overzetten niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Oke mensen lees het topic eens door Alstublieft!!!!

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Dan niet he, wat jij wil, maar ga dan ook geen vragen stellen als je de antwoorden toch niet gelooft. 8)7

--------------
http://wow.allakhazam.com/Wowreader.html
Hier kan je ook een profile van je WoW char aanmaken, werkt wel lekker :)

Ikke:
http://wow.allakhazam.com/profile.html?15930
Heb op dit moment slechte equip, moet namelijk nog voor een mount sparen ook :'(

[ Voor 9% gewijzigd door nioz op 29-12-2004 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentStorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-04 11:59

SilentStorm

z.o.z

Metzie schreef op woensdag 29 december 2004 @ 12:14:

[...]
worldlingo kan het iets beter :P na een paar van die berichten door te hebben gelezen kom ik op het volgende:

downtime gaat waarschijnlijk tot de 31 december duren bij 8 servers. Ze doen dit om interne fouten op te lossen en hardware bij te plaatsen + een stukje finetunen. Ze willen zo lag problemen bij het oppakken van drops oplossen en in het andere bericht hebben ze het ook over het 'herconfigureren' van het guild systeem, waardoor iedereen straks weer op de normale status komt te staan.

Om hiervoor wat te compenseren is de lengte vande de beta met 1 week verlengt, van 7 naar 12 januari 12 uur lokale tijd.

Localhost is where the heart is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Als antwoord op de vraag hoever ze zijn met het omgooien van de us naar eu keys.

Hello,

We are at the moment processing the request and when your key has been validated you will receive a key for the Final Beta.

Best regards

Blizzard Europe Entertainment
B.Mejdahl
Technical Support
www.wow-europe.com

btw, us forums liggen nu ook plat :?

[ Voor 8% gewijzigd door nemo55 op 29-12-2004 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een paar "afleveringen" van deze WoW-comic voorbij zien komen in dit topic, maar ik weet niet meer of de hele serie hier al gepost was. Dus bij deze een link naar de hele serie: WoW comic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 16:06:
Ik heb een paar "afleveringen" van deze WoW-comic voorbij zien komen in dit topic, maar ik weet niet meer of de hele serie hier al gepost was. Dus bij deze een link naar de hele serie: WoW comic
Er was ook een andere comic, heb het hele vorige topic doodgespit maar niet gevonden. Ging niet specefiek over WoW, maar over mmorpg's in het algemeen, iemand die weet welke ik bedoel?

Edit: Was trouwens ook een hele serie, die nog niet af is.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2004 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 16:46:
[...]

Er was ook een andere comic, heb het hele vorige topic doodgespit maar niet gevonden. Ging niet specefiek over WoW, maar over mmorpg's in het algemeen, iemand die weet welke ik bedoel?

Edit: Was trouwens ook een hele serie, die nog niet af is.
bedoel je toevallig deze ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja die was het, echt bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzie

Metzie

Nyaano !

Ugh, uit verslaving heb ik samen met een maat maar weer een nieuw character aangemaakt op een andere server. We waren pas level 8 op de vorrige. Snel even een aantal quests gecombineerd en binnen een uurtje zijn wel alweer bijna level 6. Dat gaat rap zeg :)

Wat ik trouwens opmerkelijk vind is dat die level 1 en 2 wolven in het noob veld erg veel dure loot laten vallen. Zoals claws en pelts. Binnen een uurtje heb je zo meer als 10 silver.

[ Voor 27% gewijzigd door Metzie op 29-12-2004 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een tecjnisch vraagje. Ik probeer WoW te runnen op een laptop (mobile AMD athlon 64 processor 2800+, 512 MB RAM en ATI mobility radeon 9700) Als ik in de world zit dan vreet ie gemiddeld 80% van mn CPU. Is dit normaal?

want op een andere laptop (P Centrino 1.4 ghz 512 MB RAM en intel 64 MB videogeheugen) vreet ie gemiddeld 40%. Ik heb de instellingen precies hetzelfde staan, dus ik vraag me af waarom WoW zo zwaar valt bij de eerst genoemde laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-09 19:34
Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 18:33:
Ik heb even een tecjnisch vraagje. Ik probeer WoW te runnen op een laptop (mobile AMD athlon 64 processor 2800+, 512 MB RAM en ATI mobility radeon 9700) Als ik in de world zit dan vreet ie gemiddeld 80% van mn CPU. Is dit normaal?

want op een andere laptop (P Centrino 1.4 ghz 512 MB RAM en intel 64 MB videogeheugen) vreet ie gemiddeld 40%. Ik heb de instellingen precies hetzelfde staan, dus ik vraag me af waarom WoW zo zwaar valt bij de eerst genoemde laptop.
Staat CnQ op die amd64 systeem niet aan ? Hierdoor regelt ie namelijk zelf zijn processor snelheid, en gooit hij hem waarschijnlijk niet hoger dan noodzakelijk is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
  • Laatst online: 14-09 23:54
Skeiron schreef op woensdag 29 december 2004 @ 08:58:
shift + pijl omhoog/omlaag
shift + mousewheel omhoog/omlaag
Dat snap ik, maar ik had het over een macro...Dus een macro die ik bijv. kan plaatsen op quickbar 1, op nummer 0 zodat als ik op nr. 0 druk dat hij overgaat naar quickbar 2...En dan dezelfde macro op quickbar 2 plaatsen, maar dan moet hij overspringen naar quickbar 1 als ik op nr. 0 druk bij quickbar 2...

Bij Dark Age of Camelot was dat makkelijk,

/macro qbar2 /quickbar2
/macro qbar1 /quickbar1

dan had je dus de 2 macros gemaakt waar ik het over heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah wat is er met de servers aan de hand ?
gaan ze klaar maken voor de release in korea ?
of is het onderhoud ofzo en kwamen er realm namen bij ?
wat is waar ? > korea beta spreek ik over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 21:39:
ah wat is er met de servers aan de hand ?
gaan ze klaar maken voor de release in korea ?
of is het onderhoud ofzo en kwamen er realm namen bij ?
wat is waar ? > korea beta spreek ik over
mijn serverlist is iig nu helemaal leeg.... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 21:40:
[...]

mijn serverlist is iig nu helemaal leeg.... :'(
en characters denk je ook weg ? :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag mensen,

Ik ben hier nieuw dus zal me even voorstellen:

Ik ben Tim, 19 jaar oud uit Holland. Ik studeer aan het Grafisch Lyceum in Rotterdam wat ik ontzettend leuk vind. Ik kwam dit forum tegen via een google sessie naar World of Warcraft. Maar gelukkig zijn er ook meerdere dingen op dit forum die me interesseren, wat weer tot aanmelden heeft geleid.

Verder ben ik nog moderator op een groot Britney forum (yeah I know, how je reacties maar voor je :p) Dus ik zal m'n best doen me te gedragen.

Gisteren nacht heb ik letterlijk heel de FAQ doorgelezen van de WoW site. Ik had al een hoge pet op van het spel (kijk naar voorgaande delen) maar het heeft me nog meer "ontroerd" hoeveel diepgang, aandacht, liefde en details erin zijn verwerkt. Nu maar hopen dat de Europese retail versie dit allemaal kan bevestigen, ik ben in ieder geval optimistisch.

Voorgaande delen die ik volop heb gespeeld zijn: Warcraft II, StarCraft en Warcraft III: Reign of Chaos. Om me een beetje voor te bereiden op al het gameplay geweld dat me te wachten staat heb ik me tijdelijk aangemeld bij een populaire private server van Ragnarok zodat ik wat van de feel en gameplay van een MMORPG kon proeven. Erg verslavend, dus dan leer ik ook weer met verslavingen om te gaan :D

Voor WoW heb ik graag een tientje per maand over, want zeg nou zelf. Dat is toch geen geld? Als je hier naar de bios gaat dan betaal je 13 euro incl. popcorn en cola. En wat krijg je? Ander half uurtje fun door naar intens bewegende beelden te kijken. Of hoeveel kosten 3 drankjes nou als je uitgaat. Ik ben dus van mening dat je met WoW (en andere MMO,s) veel meer waar voor je geld krijgt als je het een beetje relativeert. Oftewel, ik zeg dat abbonement van de Hitkrant af haha (wat ook al een tientje per maand kost) En meld me aan voor de wondere wereld van WoW.

Ik hoop dat ik hier wat mensen leer kennen om mee te kunnen spelen in dezelfde "realms". Want dat zou heel cool zijn. Zo dan ga ik nu even het forum verkennen. Hoop dat ik een goeie aanwinst kan zijn aan dit geheel.

Groetjes, Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens291
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-12-2021
Welkom tim op dit forum, ikzelf zweef al een tijdje rond maar ik wist te weinig om echt nuttig antwoord te geven.

Wat ik mij wel afvraag is of bij jullie ook de servers weg zijn (op de kr), dat de beta afgelopen is vind ik raar, aangezien er niks op de koreaanse main page er over vermeld staat.

[ Voor 22% gewijzigd door laurens291 op 29-12-2004 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welkom

ja servers zijn weg,maar voor hoelang is de vraag,of straks voor altijd,waar ik voor vrees

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2004 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Tim, ik wacht tot de servers van de KR-beta weer open gaan :)
Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 21:48:
welkom

ja servers zijn weg,maar voor hoelang is de vraag,of straks voor altijd,waar ik voor vrees
kan niet iemand even http://www.worldofwarcraft.co.kr/ ontcijferen?

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2004 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-niets-

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2004 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.worldlingo.com/wl/translate

ik las iets van de realm namen komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens291
Het laatste nieuwsbericht ging over het onderhoud van de 8 servers, verder is er dus niks bijgekomen. Als er een einde is zou het toch wel vermeld worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, moet even wennen aan het snelle post gedrag haha.

Van die servers snap ik nog weinig.

Ik weet dat er servers zijn opgedeeld over heel de wereld en dat elke server een "realm" naam heeft. Maar hoe kan ik weten welke server dicht bij Holland ligt. Is er niet ergens een lijst van servers met de corresponderende realmnaam. Ik heb op de site al gezocht, maar kon het niet vinden.

Er zijn ook 3 type servers, maar stel dat ik een server pak voor Nederland die "blabla" heet, en dat is een PvsP server terwijl ik een normale server wil. Ben ik dan verplicht om bijvoorbeeld een duitse server te nemen? Oftewel, ik snap die indeling niet zo.

En ik zie dat jullie het spel nu al spelen, is dit de Beta versie? Of spelen jullie de US versie?

Greetz, Tim

ps: Je het forum is indd groot, kan me voorstellen dat je niet overal iets zinnigs op te zeggen hebt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, hetgene wat mij verteld is door [SERVER] is dat er 8 KR servers plat gingen voor onderhoud... Tijdstippen zijn ook vermeld maar die weet ik niet meer.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tim, gewoon een EU server pakken straks.
wij spelen nu de beta versie van Korea, beetje lastig om daar voor aantemelden

BLA!! ik wil weer spelen, gooi die servers eens online blizzard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja,kssn nummers dik lastig,vriend van me vond er 2 achter elkaar gister,terwijl andere mensen er een moord voor zouden doen.

EU OPEN beta ? hoe open is die,net zo open als kr beta ? veel mensen toegestaan ? hoeveel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor WoW heb ik graag een tientje per maand over, want zeg nou zelf. Dat is toch geen geld? Als je hier naar de bios gaat dan betaal je 13 euro incl. popcorn en cola. En wat krijg je? Ander half uurtje fun door naar intens bewegende beelden te kijken. Of hoeveel kosten 3 drankjes nou als je uitgaat.
Inderdaad. Sinds afgelopen zaterdag heb ik een verbod om de lokale discotheek in te komen tot 1 juli (ruzie gehad), dus spaar me voorlopig een hoop geld uit (waar een deel dus van naar WoW gaat uiteraard) :p.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2004 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 22:11:
[...]

Inderdaad. Sinds afgelopen zaterdag heb ik een verbod om de lokale discotheek in te komen tot 1 juli (ruzie gehad), dus spaar me voorlopig een hoop geld uit (waar een deel dus van naar WoW gaat uiteraard) :p.
jou wil ik niet in me groep hebben dan met wow ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens291
Ik heb op blizzhackers gelezen dat de beta tot 16 januari duurt. Dat zei een koreaan tenminste :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahaha, Ach in WoW kun je tenminste legaal je frustraties kwijt he ;)

Ik hoop btw wel dat er een open beta komt of ergens in die richting voor Europa. Maar ik las dat de inschrijvingen voor Europa voor een beta al in juni/juli zijn afgelopen :s.

Ik ben echt weer laat zoals altijd :(

Is het trouwens verstandig dat ik nu al een account aanmaak op de officiele WoW site?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2004 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 22:15:
[...]

jou wil ik niet in me groep hebben dan met wow ;)
Offtopic:
Nou ben niet zo'n ruziemaker hoor. Ga geen heel verhaal hier neerpleuren, maar kwam er op neer dat jongen begon met duwen (niet per ongeluk), bekvechten, begon met slaan, ik terugslaan, jongen sneetje boven oog (door mijn ring). Ik mee naar politiebureau, verklaring afleggen. Naar huis, paar dagen later brief in de bus dat ik niet meer welkom ben. Probeerde een vechtpartij nog te voorkomen, maar meestal loopt zoiets toch wel uit de hand, helaas.

Edit: typo

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2004 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 22:05:
ja,kssn nummers dik lastig,vriend van me vond er 2 achter elkaar gister,terwijl andere mensen er een moord voor zouden doen.

EU OPEN beta ? hoe open is die,net zo open als kr beta ? veel mensen toegestaan ? hoeveel ?
Geen OPEN beta maar een FINAL beta aangezien de plekken beperkt zullen zijn :/

Gister server shutdown waar m'n troll shammy opstond terwijl ik net de ghostform wilde halen :(
Vandaag shammy server nog steeds down. Op andere server maar een neger pala gemaakt, opgewerkt tot lvl 6 BOEM.... Server shutdown :(

Btw Timmy hou deze in de gaten --> http://en.wow-europe.com
Die is voor ons bedoel en er gaat binnenkort een (beperkte) final beta van start waar je je strax voor kan inschrijven. Wel snel want je bent niet de enige. De inschrijvingen van juli waar je het over heb zijn die van de closed beta die nu aan de gang is.
Enne, owja... Welkom ;)

[ Voor 11% gewijzigd door nemo55 op 29-12-2004 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thankx Nema voor de informatie, ik las indd ergens dat ze het in stappen doen. Die site moet ik maar vaker bezoeken dan (zo'n 20 keer per dag :p). Maar is het verstandig om nu al een account aan te maken op de official site?

en XrAiDeN , ik neem aan dat die andere ook een verbod kreeg!?! Anders is het wel minder indd. En ik snap je reactie wel hoor, sommige kunnen echt overdrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Server deed het vandaag en gisteren anders perfect, zo'n beetje hele dag op gezeten :?

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06 08:36
Alle koreaanse servers down? Realm list is leeg :?

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bwah, de server waar ik op zat is nu dus ook down :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 22:39:
Thankx Nema voor de informatie, ik las indd ergens dat ze het in stappen doen. Die site moet ik maar vaker bezoeken dan (zo'n 20 keer per dag :p). Maar is het verstandig om nu al een account aan te maken op de official site?

en XrAiDeN , ik neem aan dat die andere ook een verbod kreeg!?! Anders is het wel minder indd. En ik snap je reactie wel hoor, sommige kunnen echt overdrijven.
Laatste keer off-topic:
Die andere heeft dus geen verbod gekregen. Ben er wel kwaad om, maar achja kan wow dan ook wat makkelijker betalen. Maarre zullen we het verder weer on-topic houden, denk niet dat de anderen het zo leuk vinden om andermans real-life verhalen aan te horen :p.

On-topic:
Heb op de korean-beta tot lvl 32 met een paladin gespeeld, zit nu op lvl 18 met human-rogue. Dacht dat ik bij paladin mijn class had gevonden, maar rogue is nog leuker, over een aantal lvls wapens poisenen en de skill vanish, waar ik erg naar uitkijk.

Vanish:
Allows the rogue to vanish from sight, entering an improved stealth mode for 10 sec. Also breaks movement impairing effects.

Dus als het je te heet onder de voeten wordt, vanish en hem peren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan maar lotr kijken op NL 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook een heel klein beetje in de WoW stijl heh :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
http://www.worldofwarcraf.../general/view.jsp?seq=73#

와우저 여러분 안녕하십니까?

24일 점검을 위해서 내려 놓은 서버에 대한 점검 및 시스템 재조정이 서서히 마무리 단계에 접어들었음을 알려드립니다. 불편한 와중에서도, 격려의 메일과 전화를 해 주신 와우저 여러분들 덕분에 힘을 내서 더욱 복구가 빠른 시일 내에 완료 될 수 있었다고 생각합니다. 오랫동안 참고 인내해 주신, 와우저 여러분께 진심으로 감사 드립니다......

Oftewel:

Wereld server (alle servers zijn hieraan gelinkt) gaat op de schop. Hierdoor zullen uiteindelijk alle servers de 29e eruit flikkeren, waarna ze hopen deze voor of op de 31e weer up te hebben.

Groffe vertaling, m'n koreaans is een beetje stroef de laatste tijd :P
Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 22:48:
[...]

Vanish:
Allows the rogue to vanish from sight, entering an improved stealth mode for 10 sec. Also breaks movement impairing effects.

Dus als het je te heet onder de voeten wordt, vanish en hem peren.
Hunter's mark en anders flare ])
You can run but you can't hide :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentStorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-04 11:59

SilentStorm

z.o.z

Nou vind ik het niet zo geweldig om mn eigen posts te gaan herhalen, maar als mensen blijven doorvragen 8)7
SilentStorm schreef op woensdag 29 december 2004 @ 14:58:
[...]

worldlingo kan het iets beter :P na een paar van die berichten door te hebben gelezen kom ik op het volgende:

downtime gaat waarschijnlijk tot de 31 december duren (bij 8 servers?). Ze doen dit om interne fouten op te lossen en hardware bij te plaatsen + een stukje finetunen. Ze willen zo lag problemen bij het oppakken van drops oplossen en in het andere bericht hebben ze het ook over het 'herconfigureren' van het guild systeem, waardoor iedereen straks weer op de normale status komt te staan.

Om hiervoor wat te compenseren is de lengte vande de beta met 1 week verlengt, van 7 naar 12 januari 12 uur lokale tijd.
edit:
even dat over 8 servers tussen haakjes. Dat kon best wel eens over alle servers gaan

Localhost is where the heart is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, XrAiDeN...it sux en begrijp je frustraties maar indd verder ontopic.

Ik ga The Three Musketiers kijken op Ned1 :D nee, maar het lijkt me wel klote als je aan zo'n beta test meedoet dat dan die servers plat liggen (grote kans op) Argh, heb het een paar keer meegemaakt, ben je net lekker bezig. Hoeveel mensen zijn er nou in zo'n beta server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nemo55 schreef op woensdag 29 december 2004 @ 22:54:

Hunter's mark en anders flare ])
You can run but you can't hide :P
hehehe. iemand enig idee of Faerie Fire (druid) ook tegen vanish werkt? volgens de omschrijving kan een target niet invisible of stealthed worden zolang hij onder effect van deze spell zit. maar valt vanish daar dan ook onder? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adagio
  • Laatst online: 10-09 10:38
De algemene release van WoW is verschoven, dus dat betekent ook dat iedereen pas de 28e de CE of gewone versie thuiskrijgt. Da's mooi, want dat is net na mijn tentamenweken. Kan ik WoW niet de schuld geven >:)

Agree to disagree... | Sort that one out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg offtopic

Als ik uit school kom denk ik : ff spelen

daarna speel ik door tot na eten.

dan denk ik,ff tot 8 uur spelen. daarna huiswerk

dan word het 9 uur.....10 uur -_-
lol 3de raport word bagger :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens291
je bent niet de enige met dat probleem :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzie

Metzie

Nyaano !

Van de koreaanse site: http://www.worldofwarcraf...er/view.jsp?seq=177&mode= (ditmaal door worldlingo gehaald)

Lijkt erop dat ze ditmaal alle 57!! servers offline gegooid hebben voor vervroegd periodiek onderhoud. Het op dit moment 7.14am in Seoul, dus over 2 uurtjes (1.00am nederlandse tijd) behoren de servers weer online te komen.
Currently the periodical inspection against game 57 servers which are the possibility of doing is advanced December 30th from 5:00 a.m. until 9:00 a.m. during about 4 hours.

Against total 57 servers the inspection is executed and the normal server inspection is advanced.

It will follow in situation and the server inspection early will be completed forecast and compared to there is it could be completed lately.

Amendment: (05:30) Inspection the hazard all servers became shutdown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vannacht 1 uur alweer? Dat is dan meevaller! Hmmmmz... eerst zien... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lets hope.
Wie vind het nog meer vervelend om steeds opnieuw te beginnen

korea beta
eu beta
echt spel

2x overnieuw -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 23:34:
lets hope.

us beta
korea beta
eu beta
echt spel

2x overnieuw -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, je bent dan wel weer flink voorbereid op het echte spel en je weet dan ook wat je vooral wel en niet moet doen ;) + Dat je speelduur nog eens extra wordt verlengt :p.

Maar ik kan me voorstellen dat wanneer je een goeie character hebt, het niet leuk is weer opnieuw te moeten beginnen.

Heb nu de gameplay trailer gedownload (dat ik die nu pas zie), ben echt benieuwd. Ik vind het trouwens wel mega cool dat je skills kunt "unlearnen" zo'n voordeel.

Greetz, Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hofnar
  • Laatst online: 03-08 11:17
oh downtime valt dan nog wel mee, alleen vertrouw het niet zo. Zal wel langer duren.. ik ga d'r maar is uit na 3 dagen alleen maar wow..pfff ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik begin met het echte spel als ie uit is,ben ik een ras die ik altijd al wilde zijn.

mens paladin.

nu speel ik knight elf omdat ik dan met me homies ben.

dan is de gameplay wel 10x vetter als je in omgeving komt,en echt HET ID hebt dat je nu voor de ballen gaat,nu echt voor altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 23:34:
lets hope.

korea beta
eu beta
echt spel

2x overnieuw -_-
ahum

us strestest
us open beta
korea beta
eu final beta
echt spel

4x :P

Btw. Je kan wel weer merken aan het topic dat de servers down zijn. Instant post hiero ;)
Zal me benieuwen hoe het hier eruit zal zien na retail :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nemo55 schreef op woensdag 29 december 2004 @ 23:46:
[...]

ahum

us strestest
us open beta
korea beta
eu final beta
echt spel

4x :P

Btw. Je kan wel weer merken aan het topic dat de servers down zijn. Instant post hiero ;)
Zal me benieuwen hoe het hier eruit zal zien na retail :Z
ahum ahum,

- us stress test 1
- us stress test 2
- us open beta
- korea beta
- eu final beta
- eu retail

Maar vind het niet erg om opnieuw te beginnen, speel niet echt tot in de hogere levels met 1 char, probeer verschillende classes uit die me aanspreken, rogue is tot nu toe mijn favoriet, en heb horen zeggen dat het pas zo rond lvl 20 echt leuk begint te worden, dus ben benieuwd.

edit: korean beta er vergeten tussen te zetten 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2004 23:52 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet bedoelt voor het aan de gang krijgen van de KR versie!
Het hiernaar vragen of linken is dus _niet_ de bedoeling!