je kan er bij gaan skinnen of minen en dan de resources verkopen voor geld @ een auction house. dat geld zal je hard nodig hebben gezien je gaat enchanten.
Ik heb een vraagje, heb je een speciale skill of iets dergelijks nodig om een scroll te kunnen gebruiken? Ik heb namelijk 2 scrolls, een die +60 armor geeft gedurende 30 minuten en een die +3 stamina geeft gedurende 30 minuten. Maar het is me niet gelukt om die scrolls te casten, ik heb geprobeerd om de scrolls in mijn quickbar te zetten en dan op te klikken en ook geprobeerd om met de rechtermuisknop op de scroll in mijn backpack te klikken maar er gebeurd helemaal niets. Er staat bij de uitleg van de scroll ook niets van een level requirement of skill requirement ofzo, staat gewoon in het groen uitgelegd wat het precies doet...Kan iemand mij helpen?
quote:
keldererik schreef op zondag 26 december 2004 @ 19:46:
inderdaad volgens mij word het meteen gecontroleerd. maar antwoord op mijn vragen heb ik nog niet. Kan iemand met zekerheid zeggen of je voor de EU versie een creditcard nodig hebt om een account te activeren. En is een visa card ook geldig???
--------------------------------------------------------------------------------------
Niemand kan dat met zekerheid zeggen want de Retail is hier nog niet begonnen. Dus of account geverifieerd moeten worden met een CC weten we nog niet maar de kans is wel heel erg groot aangezien elke MMORPG het zo aanpakt. Als ze credit cards accepteren is het ook vrij logisch dat ze Visa accepteren, dat is een overbodige vraag.
=====================
Thnx, dat wou ik nou horen.
keldererik schreef op zondag 26 december 2004 @ 19:46:
inderdaad volgens mij word het meteen gecontroleerd. maar antwoord op mijn vragen heb ik nog niet. Kan iemand met zekerheid zeggen of je voor de EU versie een creditcard nodig hebt om een account te activeren. En is een visa card ook geldig???
--------------------------------------------------------------------------------------
Niemand kan dat met zekerheid zeggen want de Retail is hier nog niet begonnen. Dus of account geverifieerd moeten worden met een CC weten we nog niet maar de kans is wel heel erg groot aangezien elke MMORPG het zo aanpakt. Als ze credit cards accepteren is het ook vrij logisch dat ze Visa accepteren, dat is een overbodige vraag.
=====================
Thnx, dat wou ik nou horen.
Waarschijnlijk moet je nog selecteren op wie je de scroll wil casten. Als je F1 indrukt heb je jezelf als target staan. (alt-[cijfer]betekend ook 'cast op zelf'). Als je rechtsclickt, wordt waarschijnlijk je cursor een klein beetje veranderd als je niemand geselecteerd hebt, je kunt dan ook iemand aanwijzen.Hi-Sintar schreef op maandag 27 december 2004 @ 00:21:
Ik heb een vraagje, heb je een speciale skill of iets dergelijks nodig om een scroll te kunnen gebruiken? Ik heb namelijk 2 scrolls, een die +60 armor geeft gedurende 30 minuten en een die +3 stamina geeft gedurende 30 minuten. Maar het is me niet gelukt om die scrolls te casten, ik heb geprobeerd om de scrolls in mijn quickbar te zetten en dan op te klikken en ook geprobeerd om met de rechtermuisknop op de scroll in mijn backpack te klikken maar er gebeurd helemaal niets. Er staat bij de uitleg van de scroll ook niets van een level requirement of skill requirement ofzo, staat gewoon in het groen uitgelegd wat het precies doet...Kan iemand mij helpen?
Als je target een vijand of een npc is, zal de spell waarsch iets van 'invalid target' opgeven.
ik heb zelf trouwens een probleem dat ongeveer in dezelfde categorie ligt: In ironforge hebben de gnomen (tinkertown -- wat ik overigens wel erg grappig vond omdat ik mijn karakter (gnome, mage, engineer, miner) zonder voorkennis 'Tinker' had genoemd

Localhost is where the heart is
Inmiddels level 26 Tauren Druid.
Echt een level dat je even niks kan. Wailing Caverns levert geen exp meer op en de meeste quests die ik nu heb is voor level 28. De meeste quests in the barrens allemaal gedaan en ook Stone Tallon heeft nog maar 2 a 3 quests over na 4 uurtjes spelen...
Echt een level dat je even niks kan. Wailing Caverns levert geen exp meer op en de meeste quests die ik nu heb is voor level 28. De meeste quests in the barrens allemaal gedaan en ook Stone Tallon heeft nog maar 2 a 3 quests over na 4 uurtjes spelen...
Verwijderd
1000 needles for teh pwnDarkJedi schreef op maandag 27 december 2004 @ 01:20:
Inmiddels level 26 Tauren Druid.
thanks, dat was emSilentStorm schreef op maandag 27 december 2004 @ 01:02:
[...]
Waarschijnlijk moet je nog selecteren op wie je de scroll wil casten. Als je F1 indrukt heb je jezelf als target staan. (alt-[cijfer]betekend ook 'cast op zelf'). Als je rechtsclickt, wordt waarschijnlijk je cursor een klein beetje veranderd als je niemand geselecteerd hebt, je kunt dan ook iemand aanwijzen.
Als je target een vijand of een npc is, zal de spell waarsch iets van 'invalid target' opgeven.
Dat met die ratten is mij ook nog niet gelukt, maar ja dat is toch maar een flutquestje dus niet zo heel erg van belang.SilentStorm schreef op maandag 27 december 2004 @ 01:02:
[...]
ik heb zelf trouwens een probleem dat ongeveer in dezelfde categorie ligt: In ironforge hebben de gnomen (tinkertown -- wat ik overigens wel erg grappig vond omdat ik mijn karakter (gnome, mage, engineer, miner) zonder voorkennis 'Tinker' had genoemd) een tunnel gebouwd. Deze tunnel loopt (ik ben m een stuk ingelopen, een groot stuk naar het westen, nadat ik m een tijd gevolgt had kwam ik in een tunnel waarbij je door een stuk 'glas' naar buiten kon kijken. Deze moet wel naar het andere continent, Kalimdor, leiden. Anyway, in het 'station' aan deze kant, staat een gastje met een hele simpele quest voor je: Breng mij vijf levende ratten. Daarbij geeft hij je een fluid, en zoals elke weldenkende pied piper, begin ik enthousiast met mijn fluit rond te rennen en te spelen. Echter, geen rat die er op reageert. Ook hierbij kan ik een target opgeven, met mijzelf als target gebeurd er niets, met de ratten zegt ie invalid target en zonder target probeert ie een target te zoeken. De quest gever targetten had geloof ik ook weinig zin. Iemand hiermee ervaring? Anders zoek ik later nog even verder op warcry ofzo..keywords, keywords..
Maar wat ik me nou afvraag, toen je dat hele takketiefuseind door die tunnel heen liep is het toen niet opgevallen dat er af en toe een tram boven je hoofd langsschoot en dat het dus niet de bedoeling is dat je daar loopt? Maar gewoon de tram pakt
Verwijderd
Dynabyte heeft opeens hun verwachte releasedatum naar 28-01 gezet terwijl hij bij dimensionplus op 14-01 staat.
Weet hier iemand wie het bij het rechte eind heeft?
Weet hier iemand wie het bij het rechte eind heeft?
Ik heb niet alle topics gelezen maar is de EU site van WoW al lang off-line? En zou het kunnen betekenen dat er nieuwe content op word gezet?
Misschien beta?
Misschien beta?
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Verwijderd
zegt blizzard dat ook ??
Waneer komt de fokking EU beta -_- ?
********** ************* ********** ************* ********** ************* ********** *************
kep me password ofzo verkeerd ingetyped
Me id is 현재 등록된 정지운님의 계정은 "DZKRADEON" 입니다.
Nu kan je volgens mij hier je password achterhalen. Alleen ik heb me koreaans niet afgemaakt op de kleuterschool

weet iemand wat ik er moet invullen ?
Waarschuwing:
Dit topic is niet bedoelt voor het aan de gang krijgen van de KR versie!
Het hiernaar vragen of linken is dus _niet_ de bedoeling!
oei
********** ************* ********** ************* ********** ************* ********** *************
Die collecters edition -_- ? blijft die voor altijd uitverkocht ? of worden er weer nieuwe gemaakt ?
[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2004 09:37 ]
Verwijderd
Ik haastte me ook meteen met samengeknepen billen naar dit topicDamien2004 schreef op maandag 27 december 2004 @ 09:04:
Ik heb niet alle topics gelezen maar is de EU site van WoW al lang off-line? En zou het kunnen betekenen dat er nieuwe content op word gezet?
Misschien beta?
ja ik ben ook zeer benieuwd of nou eindelijk die beta uitkomt.
als ik en.wow-europe intik dan zie ik daar wel BETA staan, dus het kan maar zo zijn dat ze idd nieuwe content plaatsen, en dat dat een beta is.
Maar ja, dat zijn natuurlijk speculaties van iemand die graag wil dat het gaat zoals hij hoopt dat het gaat...
als ik en.wow-europe intik dan zie ik daar wel BETA staan, dus het kan maar zo zijn dat ze idd nieuwe content plaatsen, en dat dat een beta is.
Maar ja, dat zijn natuurlijk speculaties van iemand die graag wil dat het gaat zoals hij hoopt dat het gaat...
Ja nou ben ook erg benieuwd maar het lijkt mij dat als de rest van de sites (us e.d.) wel gewoon werken dat er flink getimmerd word aan de EU site. Tevens als je gewoon een error page kan genereren dan is er geen server crash denk ik.
En anders krijg je wel een melding van een server crash
Kortom er staat volgens mij iets te gebeuren.
Houd de vingers maar op F5 of maak een macrootje voor je F5 toets hehe
En anders krijg je wel een melding van een server crash
Kortom er staat volgens mij iets te gebeuren.
Houd de vingers maar op F5 of maak een macrootje voor je F5 toets hehe
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Yep lijkt mij ook!Damien2004 schreef op maandag 27 december 2004 @ 09:19:
Ja nou ben ook erg benieuwd maar het lijkt mij dat als de rest van de sites (us e.d.) wel gewoon werken dat er flink getimmerd word aan de EU site. Tevens als je gewoon een error page kan genereren dan is er geen server crash denk ik.
Ik heb ook al even gekeken naar de duitse en franse site maar die lijken normaal.
misschien dat ze idd alleen de eu site aanpassen.
Verwijderd
Die tunnel is een tramverbinding tussen stormwind en ironforge, als je daar dus ff wacht, kun je de tram nemen naar de andere stadSilentStorm schreef op maandag 27 december 2004 @ 01:02:
[...]
ik heb zelf trouwens een probleem dat ongeveer in dezelfde categorie ligt: In ironforge hebben de gnomen (tinkertown -- wat ik overigens wel erg grappig vond omdat ik mijn karakter (gnome, mage, engineer, miner) zonder voorkennis 'Tinker' had genoemd) een tunnel gebouwd. Deze tunnel loopt (ik ben m een stuk ingelopen, een groot stuk naar het westen, nadat ik m een tijd gevolgt had kwam ik in een tunnel waarbij je door een stuk 'glas' naar buiten kon kijken. Deze moet wel naar het andere continent, Kalimdor, leiden. Anyway, in het 'station' aan deze kant, staat een gastje met een hele simpele quest voor je: Breng mij vijf levende ratten. Daarbij geeft hij je een fluid, en zoals elke weldenkende pied piper, begin ik enthousiast met mijn fluit rond te rennen en te spelen. Echter, geen rat die er op reageert. Ook hierbij kan ik een target opgeven, met mijzelf als target gebeurd er niets, met de ratten zegt ie invalid target en zonder target probeert ie een target te zoeken. De quest gever targetten had geloof ik ook weinig zin. Iemand hiermee ervaring? Anders zoek ik later nog even verder op warcry ofzo..keywords, keywords..
Nu alleen de forums nog. Die liggen ook al van voor het weekend plat.
tja, wat wil je...
Iedereen zit al zo lang op wow (en de beta) te wachten dat ze elke strohalm aangrijpen om er een mogelijke (beta-)launch-announcement van te maken...zelfs als die strohalm een error is.
hoe hopeloos kan een mens zijn.
[sick-reality]We maken ons niet (erg)druk over de tsunamis in azie maar meer maken we ons druk over wanneer we weer wow kunnen spelen.[/sick-reality]
Iedereen zit al zo lang op wow (en de beta) te wachten dat ze elke strohalm aangrijpen om er een mogelijke (beta-)launch-announcement van te maken...zelfs als die strohalm een error is.
hoe hopeloos kan een mens zijn.
[sick-reality]We maken ons niet (erg)druk over de tsunamis in azie maar meer maken we ons druk over wanneer we weer wow kunnen spelen.[/sick-reality]
Verwijderd
http://www.wowforum.nl/viewtopic.php?t=31
volgens hun kan je de US retail kopen en dan later de in de EU servers gewoon spelen
weten mensen hier er meer van ?
volgens hun kan je de US retail kopen en dan later de in de EU servers gewoon spelen
weten mensen hier er meer van ?
Ja dat is al even bekend. Je kunt je key om laten zetten naar een EU key. Je bent dan wel je US-characters kwijt denk ik. Ik blijf dus lekker in US
Ik heb zelf de us versie gekocht. Als je dan probeert een account aan te maken voor de us met je eigen gegevens word je doorverwezen naar een webform die je in kan vullen om je key om te laten zetten naar een eu-key, hierbij word je ook meteen toegelaten tot de eu final beta.
Ik heb dit gedaan omdat ik hier en daar al hoor/lees dat de eerste oplage van wow beperkt zal zijn om de servers niet meteen te overbelasten wat wel in de us is gebeurd en ik heb geen zin om straks ernaast te grijpen en nog langer moeten wachten
Ik heb dit gedaan omdat ik hier en daar al hoor/lees dat de eerste oplage van wow beperkt zal zijn om de servers niet meteen te overbelasten wat wel in de us is gebeurd en ik heb geen zin om straks ernaast te grijpen en nog langer moeten wachten
en dit zou dus ook moeten betekenen dat je de time cards die je hier koopt dan wel kan gebruiken??
weet je een site waar ik de US kan kopen?? want dimensionplus zegt: De US versie werkt niet in EU hebben we gehoord vanuit de USA daarom verkopen we hem niet...
maar deze werkt dus wel??? ook gewoon met een EU CC??
weet je een site waar ik de US kan kopen?? want dimensionplus zegt: De US versie werkt niet in EU hebben we gehoord vanuit de USA daarom verkopen we hem niet...
[ Voor 54% gewijzigd door FrankoNL op 27-12-2004 12:15 ]
Dank Keldon! Super tip! Ik denk dat ik dat maar ga doen! Owh en alvast een waarschuwing voor alle mensen die op dezelfde server gaan zitten voor retail: de humanoids zijn van mij!keldon schreef op maandag 27 december 2004 @ 00:16:
[...]
Tailoring is dan eigenlijk nog je enige keuze omdat die geen gathering skill vereist. Tailoring gebruikt de cloth die humanoid mobs droppen.
Je zou ook mining kunnen nemen en dan gewoon van de ore die je mined bars maken en die verkopen aangezien dat aardig wat geld opbrengt. Maar daar kan je er dus verder niks mee, met Tailoring kan je nog wat leuke dingen in elkaar schroeven. En niet onbelangrijk, items maken die je kan disenchanten.
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
Verwijderd
Als hij nou graag hulp wil hebben en niet zelf dingen wil uitzoeken, dan is dat zijn probleem. Of je bent zo aardig om 'm hulp te bieden of je houdt je mond dicht. Want iemand vertellen wanneer hij wel of niet een vraag mag posten (die niet betrekking heeft op het draaiende krijgen van de KR Beta) op een forum, is natuurlijk van de gekke. Start dan zelf een forum waar JIJ de touwtjes in handen hebt, waar je IEDEREEN uitvoerig screent die wil registreren en IEDEREEN pas mag posten als jij het zegt. Veel succes!keldon schreef op zondag 26 december 2004 @ 23:02:
[...]
Je hebt Auction House nu zelf al gevonden, wordt nou ook wel tijd dat je ook iets van de werking zelf gaat uitvinden of niet
Item aanbieden is dus nu je nieuwe uitdaging, omdat helemaal zelf voor elkaar te krijgen. Is dat nou niet leuk? Zo krijgt het spel een hele nieuwe dimensie.
Morgen verwachten we een berichtje terug met een uitgebreide beschrijving van hoe jij, helemaal uit jezelf, een item ter auction hebt aangeboden.
Succes FrankoNL, we hebben het volste vertrouwen in je!
offtopic:
je mag pas weer wat vragen hier als het je ook daadwerkelijk gelukt is, dat is onze enige voorwaarde! kthxbai
@FRANKONL:
Onderaan het auction screen vind je een tabje create auction. Hierin sleep je het item wat je wilt veilen, stel je de beginprijs in, en eventueel de buyout prijs (de prijs die iemand kan betalen om het item gelijk te kopen, de meesten vullen het dubbele van de beginprijs in). Stel dan in hoe lang de veiling moet duren en klik op Create Auction. Je moet een lage prijs betalen om de veiling te maken.
Voor een level 7 character ben je al best vroeg bezig met het Auction House. Je hebt dan nog niet zo veel geld, en dan zijn de items die worden geveild erg duur. Nieuwe wapens en armour kan je dan het beste vinden in de loot en de beloningen voor het doen van quests. Mijn advies is om pas spullen te kopen op de veilingen als je 1 gold hebt. En wees niet te enthousiast met bieden, want voor je het weet ben je blut
haha ja dank je:) maarja joh het lag bij mij aan de lag... daarom werkte niks meer en dat ahd ik eerst nog niet helemaal door dus daarom vroeg ik of ik wel et goede knopje indrukte maar iig bedankt:) en over dat ik al vroeg in et auction house ben:) ja ik ging even kijken in ironforge en hoorde opeens over auction en ben dus even gaan kijken:)
Verwijderd
Ik heb de US versie gekocht bij www.gamestop.com (momenteel is ie uitverkocht en worden er nieuwe exemplaren besteld). Het is best wel prijzig, want de verzendkosten zijn $19,99 en de douane rekent ongeveer 20 euro erbij aan belastingen, die moet je gelijk betalen als ze het komen bezorgen. UPS doet de verzending en je hebt 'm binnen 2 dagen thuis. Voor het aanmaken van een account gebruik je een Australisch adres (kan je zoeken op de website van de Australian Yellow Pages). Ik heb een Mastercard van de Postbank en die was goed. Ik speel nu al bijna een maand en het spel is het geld dubbel en dwars waard! Geen gedoe met allerlei beta'sFrankoNL schreef op maandag 27 december 2004 @ 12:01:
en dit zou dus ook moeten betekenen dat je de time cards die je hier koopt dan wel kan gebruiken??
Verwijderd
de enigste reden waarom de eu forums weg zijn is omdat de forums niet meer goed werkte players werden anoymos genoemd, staat ook gewoon op de main page van eu WOW
gewoon naar beneden scrollen.
en de open beta ik zelf denk dat hij nu pas in jan begint want anders zou het nu beginnen tijdens oud en nieuw en dat lijkt me nogal onlogisch
gewoon naar beneden scrollen.
en de open beta ik zelf denk dat hij nu pas in jan begint want anders zou het nu beginnen tijdens oud en nieuw en dat lijkt me nogal onlogisch
ja maar als ik dan dus een NL Adres zou gebruiken.... dan zou hij hem dus overzetten naar een EU versie zodat ik eerst de Eu final beta kan spelen.... en daarna de egt EU versie??Verwijderd schreef op maandag 27 december 2004 @ 12:28:
[...]
Ik heb de US versie gekocht bij www.gamestop.com (momenteel is ie uitverkocht en worden er nieuwe exemplaren besteld). Het is best wel prijzig, want de verzendkosten zijn $19,99 en de douane rekent ongeveer 20 euro erbij aan belastingen, die moet je gelijk betalen als ze het komen bezorgen. UPS doet de verzending en je hebt 'm binnen 2 dagen thuis. Voor het aanmaken van een account gebruik je een Australisch adres (kan je zoeken op de website van de Australian Yellow Pages). Ik heb een Mastercard van de Postbank en die was goed. Ik speel nu al bijna een maand en het spel is het geld dubbel en dwars waard! Geen gedoe met allerlei beta's
Edit: weet eimand nog een site waar ik em nu kan bestellen:)
[ Voor 5% gewijzigd door FrankoNL op 27-12-2004 12:34 ]
Verwijderd
Op die website staat dat de Final Beta is gepland voor eind december/begin januari. Daarom denk ik ook niet dat de releasdata van 14 januari en 28 januari die winkels geven haalbaar zijn en dat het spel later uitkomt.
Verwijderd
Yup, dan kan je in de Beta spelen en daarna in de retail EU versie.FrankoNL schreef op maandag 27 december 2004 @ 12:33:
[...]
ja maar als ik dan dus een NL Adres zou gebruiken.... dan zou hij hem dus overzetten naar een EU versie zodat ik eerst de Eu final beta kan spelen.... en daarna de egt EU versie??
Edit: weet eimand nog een site waar ik em nu kan bestellen:)
Ik heb hier ook een hoop mensen gehoord over www.gamersloot.com. Dan betaal je net zoveel voor de doos met cd's en handleiding, maar krijg je alleen het serienummer en kan je 'm daar downloaden.
Verwijderd
Mja maar als de FB van europa ook maar 2 weken duurt, dan zou 28 januari nog best wel eens goed kunnenVerwijderd schreef op maandag 27 december 2004 @ 12:35:
Op die website staat dat de Final Beta is gepland voor eind december/begin januari. Daarom denk ik ook niet dat de releasdata van 14 januari en 28 januari die winkels geven haalbaar zijn en dat het spel later uitkomt.
ja over het algemeen wel ja.FrankoNL schreef op maandag 27 december 2004 @ 12:58:
is dat betrouwbaar die gamersloot?
ohh maar die torrent werkt ij mij niet.... nog iemand een zaak?
www.google.nl schijnt een goede te zijn.
edit: Na wat verder gekeken te hebben, deze is ook aardig goed: http://gathering.tweakers.net/forum/find
edit: Na wat verder gekeken te hebben, deze is ook aardig goed: http://gathering.tweakers.net/forum/find
[ Voor 58% gewijzigd door Wub op 27-12-2004 13:30 ]
probeer anders eens torrent software te downloaden. azureus oid.FrankoNL schreef op maandag 27 december 2004 @ 13:23:
ohh maar die torrent werkt bij mij niet.... nog iemand een zaak?
google anders op bittorrent:
http://www.google.nl/sear...=nl&ie=UTF-8&q=bittorrent
bij mij is de 6e link die van azureus.
Ja maar....Verwijderd schreef op maandag 27 december 2004 @ 12:16:
[...]
Als hij nou graag hulp wil hebben en niet zelf dingen wil uitzoeken, dan is dat zijn probleem. Of je bent zo aardig om 'm hulp te bieden of je houdt je mond dicht. Want iemand vertellen wanneer hij wel of niet een vraag mag posten (die niet betrekking heeft op het draaiende krijgen van de KR Beta) op een forum, is natuurlijk van de gekke. Start dan zelf een forum waar JIJ de touwtjes in handen hebt, waar je IEDEREEN uitvoerig screent die wil registreren en IEDEREEN pas mag posten als jij het zegt. Veel succes!

Ik wou die jongen gewoon een uitdaging geven en een extra draai aan het spel want hij zoekt zelf helemaal niks uit, alles wordt hier gevraagd tot in den treure. En nou heb jij het verpest
Ik zat in spanning af te wachten wat voor bericht wij van FrankoNL gingen krijgen, of hij succesvol geweest was in zijn doel om 1 klein dingetje van WoW zelf door te krijgen, maar helaas.
Oh, en zo'n forum heb ik trouwens al
Snel nog even ontopic anders krijg ik weer op m'n kloten.
Mijn paladin is level 14 inmiddels en Alliance is een n00b kant, wat krijg je achterlijk veel XP voor het oplossen van 1 quest zeg!
[ Voor 9% gewijzigd door Ace op 27-12-2004 13:43 ]
Ik ben het met keldon wel eens.
Ik erger me er soms aan dat sommige mensen gewoon hier op GoT een account hebben gemaakt om in het World of Warcraft draadje alleen vragen te posten.
Ik bedoel, als je af en toe een moelijke vraag hebt, heb ik er geen probleem mee. Maar als ik zie dat je 29 posts heb gemaakt en dat die allemaal uit vragen bestaan die soms gewoon te makkelijk zijn... Zet je toch aan het denken.
Ik erger me er soms aan dat sommige mensen gewoon hier op GoT een account hebben gemaakt om in het World of Warcraft draadje alleen vragen te posten.
Ik bedoel, als je af en toe een moelijke vraag hebt, heb ik er geen probleem mee. Maar als ik zie dat je 29 posts heb gemaakt en dat die allemaal uit vragen bestaan die soms gewoon te makkelijk zijn... Zet je toch aan het denken.
Het zal vast ergens gezegd zijn, maar kan het niet zo snel vinden...als ik een key bij gamersloot bestel, kan ik hem activaten met een Australisch adres en een Postbank credit-card? Op gamersloot zelf staat nl dat account-creation met non-US credit cards niet werkt.
En hoe kun je dan in de final EU beta komen als Blizzard denkt dat je in Australie woont?
En hoe kun je dan in de final EU beta komen als Blizzard denkt dat je in Australie woont?
Verwijderd
En toch is dit topic er niet voor om dit soort dingen te bespreken. Sterker nog, vergeleken met deze offtopic posts vallen die mensen die hier alleen maar registreren om vragen te stellen nog best mee.
Als je iets te melden hebt over de gang van zaken in dit topic, doe dat dan daarbuiten. Ga op IRC/ICQ/MSN zitten of ga mailen. Als het maar uit dit topic blijft (dus ook niet reageren op deze post
)
Als je iets te melden hebt over de gang van zaken in dit topic, doe dat dan daarbuiten. Ga op IRC/ICQ/MSN zitten of ga mailen. Als het maar uit dit topic blijft (dus ook niet reageren op deze post
Zo.. ff een kleine update. Bijna lvl 31 gnome rogue. Blijft superleuk allemaal.. heb me nog geen moment verveeld.. en door m'n upgrade ziet alles er nu ubermooi uit en draait het nu mooi soepel
Maja rogue blijft gewoon de leukste class voor me.. nu ook cheapshot en kidneyshot.. geweldige skills. Nog niet gepvp'ed met deze rogue, ik wil nu echt lvl 40 halen om die mount te proberen
Het zit zo: Je hebt een WoW key van US versie, via gamersloot of hoe dat ook. Dan ga je je aanmelden met die key en moet je gegevens invullen. Het enige wat je anders moet doen dan normaal is de land en postcode. Die moet australish zijn. Daarna gewoon alles doorlopen en als je je account hebt kan je de postcode weer veranderen in een nederlandse.Finwe schreef op maandag 27 december 2004 @ 13:47:
Het zal vast ergens gezegd zijn, maar kan het niet zo snel vinden...als ik een key bij gamersloot bestel, kan ik hem activaten met een Australisch adres en een Postbank credit-card? Op gamersloot zelf staat nl dat account-creation met non-US credit cards niet werkt.
Dit staat trouwens ook deels in de startpost, doet niet zo snel vinden is onzin.
En final EU beta en US aanmelden met australish adres staat los van elkaar... Ik zie het verband niet.
Ja dit eerste deel had ik uit de startpost idd begrepen, dat je het naderhand kon veranderen naar NL gegevens niet (misschien handig om in startpost te zetten?). Het verband met EU final beta was (dacht ik dus) dat je bij Blizzard bekend staat als een Australier en je dus geen toegang zult krijgen tot final beta EU (makes no sense als je Australier bent). Nu jij zegt dat je het trug kan veranderen naar NL lijkt het me geen probleem. Bedankt iig!Wub schreef op maandag 27 december 2004 @ 13:53:
[...]
Het zit zo: Je hebt een WoW key van US versie, via gamersloot of hoe dat ook. Dan ga je je aanmelden met die key en moet je gegevens invullen. Het enige wat je anders moet doen dan normaal is de land en postcode. Die moet australish zijn. Daarna gewoon alles doorlopen en als je je account hebt kan je de postcode weer veranderen in een nederlandse.
Dit staat trouwens ook deels in de startpost, doet niet zo snel vinden is onzin.
En final EU beta en US aanmelden met australish adres staat los van elkaar... Ik zie het verband niet.
Europese cc werkt wel. Veel mensen hebben dit al gedaan. Weet alleen niet of je je key dan wel kan laten omzetten naar eu. Om dit voor elkaar te krijgen moet je nl. je nederlandse gegevens invullen, waaraan ze zien dat je uit europa komt en je doorsturen naar een webform om je key om te laten zetten.Finwe schreef op maandag 27 december 2004 @ 13:47:
Dan vul je toch gewoon direct de link van dat omzet formulier in in je webbrowser 
Werkt prima hoor. Gewoon lekker US spelen, doe ik ook.
Ben nu een lvl25 paladin en het spel is gewoon geweldig. Geen gedoe meer met beta's of wat dan ook.
Heb een paar lvl's terug voor het eerst die Van Cleef instance gedaan, damn dat was stoer zeg
En te leuk om te doen. Onze groep was wel behoorlijk overpowered (1x lvl33 pala, 2x lvl28 mage o.a) maar het is gewoon echt goed gedaan. Vooral die Tauren is cool
Ben nu een lvl25 paladin en het spel is gewoon geweldig. Geen gedoe meer met beta's of wat dan ook.
Heb een paar lvl's terug voor het eerst die Van Cleef instance gedaan, damn dat was stoer zeg
[ Voor 7% gewijzigd door nimmolon op 27-12-2004 14:05 ]
keldon schreef op maandag 27 december 2004 @ 04:57:
[...]
Dat met die ratten is mij ook nog niet gelukt, maar ja dat is toch maar een flutquestje dus niet zo heel erg van belang.
Maar wat ik me nou afvraag, toen je dat hele takketiefuseind door die tunnel heen liep is het toen niet opgevallen dat er af en toe een tram boven je hoofd langsschoot en dat het dus niet de bedoeling is dat je daar loopt? Maar gewoon de tram pakt
Mja, als ik een wereld verken, wil ik natuurlijk wel _alles_ gezien hebbenVerwijderd schreef op maandag 27 december 2004 @ 09:30:
[...]
Die tunnel is een tramverbinding tussen stormwind en ironforge, als je daar dus ff wacht, kun je de tram nemen naar de andere stad
Nou heb ik natuurlijk die tram wel gezien, maar ik had niet zo'n behoefte om ironforge te verlaten en zou eventuele npc's zo gemist hebben. Ik kan me zo een chantende acolyte voorstellen in een hoek van een van die tussen...halletjes/stationnetjes (trein stopt er niet, maar je kunt weer omhoog, mocht je op het spoor zijn gevallen ofzo).
Daarbij zal de horde mij vast niet zo... blij.. ontvangen als ik als lvl 11 alliance gastje naar binnen ren ..
figures, die waren er op dat moment niet.Trancentral schreef op maandag 27 december 2004 @ 08:03:
Je moet op de fluit spelen bij de ratjes die niet al zo'n paarse gloed hebben
Ik probeer toch wel elke quest te doen die ze me voorschotelen atm
Localhost is where the heart is
Verwijderd
Wacht ff hoor.
ben ik nu zo dom of lijkt het maar zo....
Waarom een australisch adres... ik wil niet dat een kangroe mijn wow krijgt maar ik wil wow thuis bezocht krijgen -_-
Of gaat het hier om een account en niet het spel met hoesje zelf
Conclusie
1 US client kopen
2 lekker spelen in de US servers
3 Als wow dan uit is in europa ,gewoon omlaten zetten naar EU key
klopt ?
ben ik nu zo dom of lijkt het maar zo....
Waarom een australisch adres... ik wil niet dat een kangroe mijn wow krijgt maar ik wil wow thuis bezocht krijgen -_-
Of gaat het hier om een account en niet het spel met hoesje zelf
Conclusie
1 US client kopen
2 lekker spelen in de US servers
3 Als wow dan uit is in europa ,gewoon omlaten zetten naar EU key
klopt ?
Mooi dan, ordered @ gamersloot...kan niet wachtennimmolon schreef op maandag 27 december 2004 @ 14:03:
Dan vul je toch gewoon direct de link van dat omzet formulier in in je webbrowser
Heb een paar lvl's terug voor het eerst die Van Cleef instance gedaan, damn dat was stoer zegEn te leuk om te doen. Onze groep was wel behoorlijk overpowered (1x lvl33 pala, 2x lvl28 mage o.a) maar het is gewoon echt goed gedaan. Vooral die Tauren is cool
Zo zat ik ook te denken, maar ze gaan de key's nog checken en dan kan het zijn dat ze dan ook gaan kijken of er op dat moment al een account is aangemaakt op us-servers en je vervolgens bericht geven dat die key al in gebruik is.nimmolon schreef op maandag 27 december 2004 @ 14:03:

Ik speculeer hier maar wat hoor, maar ik wil wel 200% zeker zijn dat ik strax op de eu-servers kan. En zolang die kans er is...

Tenslotte gaat de Final beta toch binnenkort van start dus waarom zou je nog moeite doen om in de us te komen tenzij je daar wil blijven spelen. In beide gevallen moet je bij de eu je character opnieuw opbouwen. Het switchen van je char van eu naar us en andersom is pas een tijdje na retail mogelijk.
Sja final beta gaat snel van start maar kansen zijn klein dat je erin komt als je nog niet closed-EU of retail-US speelt. Daarbij is de release date van EU schijnbaar naar 28 geschoven (en dat is nog niet eens confirmed) - is toch al gauw weer een maand wachten. Kan geen kwaad om wat ervaring op te doen op de US servers denk ik zo.nemo55 schreef op maandag 27 december 2004 @ 14:46:
[...]
Zo zat ik ook te denken, maar ze gaan de key's nog checken en dan kan het zijn dat ze dan ook gaan kijken of er op dat moment al een account is aangemaakt op us-servers en je vervolgens bericht geven dat die key al in gebruik is.
Ik speculeer hier maar wat hoor, maar ik wil wel 200% zeker zijn dat ik strax op de eu-servers kan. En zolang die kans er is...
Tenslotte gaat de Final beta toch binnenkort van start dus waarom zou je nog moeite doen om in de us te komen tenzij je daar wil blijven spelen. In beide gevallen moet je bij de eu je character opnieuw opbouwen. Het switchen van je char van eu naar us en andersom is pas een tijdje na retail mogelijk.
Toch snap ik het niet - als je Australie gegevens invult kom je niet bij die form, als je NL gegevens invult wel. Maar je kunt uberhaupt niet registreren met NL gegevens toch? Of werkt dat dan weer wel als je een US credit-card gebruikt...
@Finwe
Als je een us-retail key heb is de kans dat je in de eu final beta komt 100%
Bij het registreren van een account op de amerikaanse site word er niet gecontroleerd op je creditcard. Ik kon met mijn postbank CC een account aanmaken als ik wilde door australische adresgegevens in te vullen. Ik heb de account creation afgebroken en opnieuw ingevuld met nederlandse adresgegevens en toen kwam ik hier:
https://www.wow-europe.com/en/Wowsegform/webform.aspx
Bij het registreren van een account op de amerikaanse site word er niet gecontroleerd op je creditcard. Ik kon met mijn postbank CC een account aanmaken als ik wilde door australische adresgegevens in te vullen. Ik heb de account creation afgebroken en opnieuw ingevuld met nederlandse adresgegevens en toen kwam ik hier:
ok en dat is dus gewoon als je alles zeg maar op zijn "nederlands"invult dus adres en creditcard enzo ook gewoon je eigen ?nou dan ga ik hem ook maar eens bestellen:) denk ik
maar nog een vraagje... als je hem nu registreert op de WOW site op zijn europees zodat je die final beta kan spelen en daarna de EU versie dan gaat nou toch al je gratis maand in?
maar nog een vraagje... als je hem nu registreert op de WOW site op zijn europees zodat je die final beta kan spelen en daarna de EU versie dan gaat nou toch al je gratis maand in?
[ Voor 57% gewijzigd door FrankoNL op 27-12-2004 15:25 ]
Verwijderd
Er wordt wel gecontroleerd of het ingevulde cc-nummer bestaat, maar niet waar de kaart vandaan komt. Daarom is het mogelijk om een account te maken door je eigen creditcard en een australisch adres in te vullen.nemo55 schreef op maandag 27 december 2004 @ 15:08:
@Finwe
YupFrankoNL schreef op maandag 27 december 2004 @ 15:13:
ok en dat is dus gewoon als je alles zeg maar op zijn "nederlands"invult dus adres en creditcard enzo ook gewoon je eigen ?nou dan ga ik hem ook maar eens bestellen:) denk ik
Nope, je heb op dat moment nog geen account aangemaakt. Waarschijnlijk krijg je eerst een key voor de final beta en als de retail van start gaat krijg je een key waarmee je een account kan aanmaken en dan pas gaat je gratis maand van start.maar nog een vraagje... als je hem nu registreert op de WOW site op zijn europees zodat je die final beta kan spelen en daarna de EU versie dan gaat nou toch al je gratis maand in?
Dit kreeg ik over de betaling methode van World of Warcraft eu edition:
Hello Erik,
We have not yet finalized the payment methods for World of Warcraft.
This information will be posted on our websites when it becomes
available. Please keep an eye on http://en.wow-europe.com/ for updated
Information
Best regards,
Blizzard Europe Entertainment
Ana
Billing Support
www.wow-europe.com
Hello Erik,
We have not yet finalized the payment methods for World of Warcraft.
This information will be posted on our websites when it becomes
available. Please keep an eye on http://en.wow-europe.com/ for updated
Information
Best regards,
Blizzard Europe Entertainment
Ana
Billing Support
www.wow-europe.com
Hmm klinkt goed, maar op welk punt breek je de account creation dan af en hoe start je hem opnieuw? Nadat je je cc-gegevens hebt ingevuld? Heb mn key nog niet dus weet ook niet hoe die forms eruit zien...nemo55 schreef op maandag 27 december 2004 @ 15:08:
@Finwe
Onzin volgens mij. Als je gewoon op internet een beetje bijhoudt wanneer de beta begint en dan om het uur effe probeert in te schrijven na de officiele opening, dan zit je er gewoon in hoor. In de US beta kon je je bijna 2 dagen inschrijven. Ik had me pas in de loop van de middag ingeschreven zonder problemen.Finwe schreef op maandag 27 december 2004 @ 14:52:
Sja final beta gaat snel van start maar kansen zijn klein dat je erin komt als je nog niet closed-EU of retail-US speelt.
Ter voorbereiding kun je de EU closed beta downloaden, scheelt je ook weer tijd.
Dit dus.
Je vergeet dat de EU-final itt tot de US-open al een heleboel players heeft die garantie hebben tot inschrijving (geloof me er zijn heel wat pre-order boxes verkocht). Ergens op de Blizzard site staat letterlijk "In addition more players will be included during the Final Beta Test as more servers are added in preparation for the game launch in early 2005. Details on how to activate these accounts will be given on our website" - klinkt niet bepaald alsof dit een grote open inschrijving wordt, meer alsof ze na 1 weekje testen eens wat servers erbij gooien en 1000 extra inschrijvingen toestaan.FunkyTrip schreef op maandag 27 december 2004 @ 16:04:
[...]
Onzin volgens mij. Als je gewoon op internet een beetje bijhoudt wanneer de beta begint en dan om het uur effe probeert in te schrijven na de officiele opening, dan zit je er gewoon in hoor. In de US beta kon je je bijna 2 dagen inschrijven. Ik had me pas in de loop van de middag ingeschreven zonder problemen.
Ter voorbereiding kun je de EU closed beta downloaden, scheelt je ook weer tijd.
Bovendien heeft niet iedereen de tijd om ieder uur te checken of er inschrijvingen mogelijk zijn...maar goed, ik hoop natuurlijk voor iedereen dat het een grote open inschrijving wordt die 2 dagen openblijft. Ik neem het risico niet iig
Hoeft niet. Dat deed ik voor mezelf om te testen wat er zou gebeuren. Je kan gewoon de stappen volgen en je NL adres invullen. Je kan ook gewoon direct dat form invullen zonder die stappen te doorlopen.Finwe schreef op maandag 27 december 2004 @ 15:55:
[...]
Hmm klinkt goed, maar op welk punt breek je de account creation dan af en hoe start je hem opnieuw? Nadat je je cc-gegevens hebt ingevuld? Heb mn key nog niet dus weet ook niet hoe die forms eruit zien...
Ze hebben de naam ook al aangepast van open naar final beta. (dit kan natuurlijk ook marketing zijn om de boel lekker op te hypen
Heb net de collectors edition gereserveerd
ok ik vraag het nog een keer ( sorry hoor maar ik wil het helemaal ceker weten zodat ik geenmiskoop doe) stel ik koop op dat www.gamersloot.com zon cd key.... en ik vul die op www.worldofwarcraft.com bij account creation in... alles zoals het in het werkelijkheid is dus mijn eigen postcode, nederland, en mijn eigen creditcard. dan kom ik dus op die speciale weblog waar ik dat dus kan invullen?? en waarna ik zodra de beta in EU begint kan spelen . en als die beta is afgelopen en de EU retail is begonnen kan ik de echte Eu retail client downloaden en spelen terwijl het helemaal in het begin een US retail versie was?
Weet niet wat gamersloot doet. Als ze je een key geven kan je dat idd gewoon doen, maar ik heb een tijdje terug gelezen dat ze ook een account voor je maken. Nu weet ik niet of ze dat standaard doen of dat je dat zelf moet aangeven. De rest van het verhaal klopt iig.FrankoNL schreef op maandag 27 december 2004 @ 16:28:
ok ik vraag het nog een keer ( sorry hoor maar ik wil het helemaal ceker weten zodat ik geenmiskoop doe) stel ik koop op dat www.gamersloot.com zon cd key.... en ik vul die op www.worldofwarcraft.com bij account creation in... alles zoals het in het werkelijkheid is dus mijn eigen postcode, nederland, en mijn eigen creditcard. dan kom ik dus op die speciale weblog waar ik dat dus kan invullen?? en waarna ik zodra de beta in EU begint kan spelen . en als die beta is afgelopen en de EU retail is begonnen kan ik de echte Eu retail client downloaden en spelen terwijl het helemaal in het begin een US retail versie was?
moet je aangeven..... kost 9 dollar extra
Weet iemand hoe je vanuit Stormwind of Ironforge naat het NIghtelf gebied komt? Ik ben lvl 16 dwarf hunter en ik dnek niet dat ik naar booty bat kan lopen zonder 1232134325 x dood te gaan
Vanuit Ironforge naar Menethil harbor. Als je de flightpath hiervan al heb ben je er zo. Anders moet je eerst via de wetlands een ommetje lopensebasgrif schreef op maandag 27 december 2004 @ 18:12:
Weet iemand hoe je vanuit Stormwind of Ironforge naat het NIghtelf gebied komt? Ik ben lvl 16 dwarf hunter en ik dnek niet dat ik naar booty bat kan lopen zonder 1232134325 x dood te gaan
OKay, thanx. Is Wetlands een beetje te doen voor een lvl 16 hunter?
Verwijderd
Als je niet op mobs afloopt is het heel goed te doen. je bent alleen best een tijd onderweg.sebasgrif schreef op maandag 27 december 2004 @ 18:20:
OKay, thanx. Is Wetlands een beetje te doen voor een lvl 16 hunter?
Verwijderd
Tis ook zo saai,ik bedoel je komt bijna werkelijk niemand tege en als je dan van die mobs heb die een beetje dicht bij het pad zitte,hoppa agro en doodVerwijderd schreef op maandag 27 december 2004 @ 18:39:
[...]
Als je niet op mobs afloopt is het heel goed te doen. je bent alleen best een tijd onderweg.
Verwijderd
Het verschil is dat voor de EU-beta er ongeveer zo'n 330.000 pre-beta packs zijn verkocht. Dus als je in de beta wilt en je hebt geen CB account en geen pre-beta kit, dan zul je heel snel moeten zijn.FunkyTrip schreef op maandag 27 december 2004 @ 16:04:
[...]
Onzin volgens mij. Als je gewoon op internet een beetje bijhoudt wanneer de beta begint en dan om het uur effe probeert in te schrijven na de officiele opening, dan zit je er gewoon in hoor. In de US beta kon je je bijna 2 dagen inschrijven. Ik had me pas in de loop van de middag ingeschreven zonder problemen.
Dat valt wel mee, kwestie van hard doorlopenVerwijderd schreef op maandag 27 december 2004 @ 18:56:
[...]
Tis ook zo saai,ik bedoel je komt bijna werkelijk niemand tege en als je dan van die mobs heb die een beetje dicht bij het pad zitte,hoppa agro en dood
waarschuw ff als je binnenhebt en ofze betrouwbaar zijn ... me pa doet moeilijk in verband met CCFinwe schreef op maandag 27 december 2004 @ 14:42:
[...]
Mooi dan, ordered @ gamersloot...kan niet wachtenDoosje is wel leuk natuurlijk, maar ik heb bijv van Galaxies ook een mooie doos, staat nu ergens in de kast weg te rotten...gaat uiteindelijk toch om de key..
Er spelen al verschillende mensen uit dit topic op de US servers dmv een key die ze bij gamersloot gekocht hebben dus die zijn gewoon te vertrouwen hoor.FrankoNL schreef op maandag 27 december 2004 @ 19:33:
[...]
waarschuw ff als je binnenhebt en ofze betrouwbaar zijn ... me pa doet moeilijk in verband met CC
Verwijderd
Werkt prima gamersloot, ik had mn key binnen 1 uur. Het is wel handig om voor een paar euro extra ook een account activation erbij te vragen, dan maken zij een account voor je, waarvan jij de naam kiest, en dan hoef je alleen maar het wachtwoord te veranderen. Geen gekloot met australishe adressen of iets.
Key goed ontvangen, gamersloot lijkt me ok dus. Over gewoon je NL gegevens invullen bij de registratie: bij country kan ik geen NL kiezen dus ik zie niet in hoe dit moet kunnen?FrankoNL schreef op maandag 27 december 2004 @ 19:33:
[...]
waarschuw ff als je binnenhebt en ofze betrouwbaar zijn ... me pa doet moeilijk in verband met CC
Voor zover het kan moet je je NL gegevens invullen. Het is voor amerikaanse adressen dus zul je sommige moeten overslaan of wat anders inrammelenFinwe schreef op maandag 27 december 2004 @ 20:33:
[...]
Key goed ontvangen, gamersloot lijkt me ok dus. Over gewoon je NL gegevens invullen bij de registratie: bij country kan ik geen NL kiezen dus ik zie niet in hoe dit moet kunnen?
@FlipDeluxe
Met je hunter moet je gewoon zorgen dat je pet de aggro dan krijgt van de mobs. Ren je zelf lekker door en revive je je pet weer. Beetje vervelend alleen als je 2x een mob tegenkomt
nee maar ik wil er later op de EU retail mee spelen... of kan jue hem ook eerst voor de US registreren en dan later omzetten?Verwijderd schreef op maandag 27 december 2004 @ 20:19:
Werkt prima gamersloot, ik had mn key binnen 1 uur. Het is wel handig om voor een paar euro extra ook een account activation erbij te vragen, dan maken zij een account voor je, waarvan jij de naam kiest, en dan hoef je alleen maar het wachtwoord te veranderen. Geen gekloot met australishe adressen of iets.
omg, ik mis net de boot naar theramore isle met 1 cm
Ik kwam niet vanzelf bij die form, heb naderhand wel mn country naar Netherlands veranderd en handmatig de link opgeroepen...leek allemaal goed te gaan. Nu eerst paar weekjes spelen, dan zien we wel hoe het gaat met EUFrankoNL schreef op maandag 27 december 2004 @ 20:47:
[...]
nee maar ik wil er later op de EU retail mee spelen... of kan jue hem ook eerst voor de US registreren en dan later omzetten?
BTW: Is een roleplaying-server ook PVP-server?
[ Voor 6% gewijzigd door Finwe op 27-12-2004 21:20 ]
maarre ik moet ff ceker weten .... kijk ik wil best hem kopen en dan De US versie eerst doen en dan later hem omzetten naar EU want ik wil In ieder geval de EU spelen.. maar dan moet et wel werken dus kan iemand uitsluitsel geven?
[ Voor 41% gewijzigd door FrankoNL op 27-12-2004 21:26 ]
Verwijderd
Je moet nog effe een paar dagen geduld hebben, dan komt te final beta. Dat is tevens een open beta waar normale mensen ook kunnen spelen, je moet wel snel zijn.
Had blizzard geemailed, en deze info kreeg ik dus van hun
Verwijderd
Wel behoorlijk slecht dat de europese website nu al dagen lang plat ligt (het forum-gedeelte dan). Hopelijk heeft het met de komende final beta te maken, maar gebrek aan info en updates vind ik wel erg slecht. Post dan in ieder geval een berichtje op de site. (Of zouden ze expres niks posten omdat dan tienduizenden mensen precies weten wanneer ze hun final beta account kunnen gaan aanmaken?)
Verwijderd
True true... maare er zijn van die mensen die daar geen geduld voor hebben. oa ik dusVerwijderd schreef op maandag 27 december 2004 @ 21:44:
Je moet nog effe een paar dagen geduld hebben, dan komt te final beta. Dat is tevens een open beta waar normale mensen ook kunnen spelen, je moet wel snel zijn.
Ik had half november bij bol.com en gameorder.nl een reserving geplaatst voor de CE. Krijg dan later te horen dat het allemaal uitverkocht is
Ach ja.. zit hier al een paar dagen te refreshen om aan de Beta te kunnen deelnemen.. Zal er wel weer net te laat bij zijn als de Beta geopend wordt
iig maar hopen dat de normale versie (op de dag dat ie uitkomt in Europa) op men deurmat valt
Inderdaad, al sinds vrijdagavond is het forum onbereikbaar door een error en nergens ook maar enige melding daar over. Ik begin met amper een maandje tot release toch wel een beetje te vrezen voor de service die het europese team moet gaan verlenen.Verwijderd schreef op maandag 27 december 2004 @ 21:48:
Wel behoorlijk slecht dat de europese website nu al dagen lang plat ligt (het forum-gedeelte dan). Hopelijk heeft het met de komende final beta te maken, maar gebrek aan info en updates vind ik wel erg slecht. Post dan in ieder geval een berichtje op de site. (Of zouden ze expres niks posten omdat dan tienduizenden mensen precies weten wanneer ze hun final beta account kunnen gaan aanmaken?)
Waarom moest dat dan ook weer zonodig in Frankrijk
Maar wat ze hebben laten zien in CB met maar 2 servers betwifel ik het. Nou was het 2 maanden geleden niet zo erg dit soort foutjes maar nu we zo dicht bij release zitten kunnen ze zich dat gewoon niet meer veroorloven.
Keldon zit lekker in de kerstspirit! Een dag voor kerst hebben ze een probleem met de servers voor zowel de game als het forum en ze krijgen het voor elkaar om de game zelf weer aan de gang te krijgen. Ik kan me voorstellen dat ze dan ook eens aan zichzelf denken en lekker met vrouw en kinderen, thuis, WoW spelen
.
Misschien doen ze inderdaad (paar posts naar boven ook geopperd) de forum problematiek meteen samen laten vallen met een forumwipe voor de final beta? Was dat bij de US ook niet zo dat er bij de open beta een forumwipe was en dat daarna de fora doorliepen in de retail?
Misschien doen ze inderdaad (paar posts naar boven ook geopperd) de forum problematiek meteen samen laten vallen met een forumwipe voor de final beta? Was dat bij de US ook niet zo dat er bij de open beta een forumwipe was en dat daarna de fora doorliepen in de retail?
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
Bij het aanmaken van een acount op de amerikaanse kan ik alleen kiezen uit:Finwe schreef op maandag 27 december 2004 @ 21:18:
[...]
Ik kwam niet vanzelf bij die form, heb naderhand wel mn country naar Netherlands veranderd en handmatig de link opgeroepen...leek allemaal goed te gaan. Nu eerst paar weekjes spelen, dan zien we wel hoe het gaat met EU)
BTW: Is een roleplaying-server ook PVP-server?
Canada
Nieuw Zeeland
Australie
Amerika
Verwijderd
Ok, de servers kunnen geen grote raids aan
, ik krijg hier iig gigantisch veel lag toen de horde net Ironforge kwam raiden (ik kon goed chatten enzo, maar andere handelingen gingen bagger (level 58 human mage, instant cast spell met > 10 seconden vertraging))..
En het forum van wow-europe ligt er al tijden uit, waar zijn ze toch helemaal mee bezig?
.
laat maar
, het staat al op de frontpage

En het forum van wow-europe ligt er al tijden uit, waar zijn ze toch helemaal mee bezig?

laat maar
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2004 00:00 ]
weet iemand waar je als alliance char expert leatherworking kan leren..
heb op thottbot gezocht maar daar vind ik alleen ene uma in stranglethorn vale die ergens in de bossen moet zitten maar die kan ik niet vinden?
iemand een idee?
heb op thottbot gezocht maar daar vind ik alleen ene uma in stranglethorn vale die ergens in de bossen moet zitten maar die kan ik niet vinden?
iemand een idee?
Oh maar daar had ik wel zeker rekening mee gehouden, maar je mag toch verwachten dat het maandag avond toch wel een keertje gefixed is, of tenminste een melding op de fp met een uitleg? Het is nu namelijk nog steeds hetzelfde, enige melding is van 23/12.Viper2k1 schreef op maandag 27 december 2004 @ 23:46:
Keldon zit lekker in de kerstspirit! Een dag voor kerst hebben ze een probleem met de servers voor zowel de game als het forum en ze krijgen het voor elkaar om de game zelf weer aan de gang te krijgen. Ik kan me voorstellen dat ze dan ook eens aan zichzelf denken en lekker met vrouw en kinderen, thuis, WoW spelen.
Of hebben ze in Frankrijk een 3e kerstdag?
Verwijderd
Zoek eens op www.goblinworkshop.com, geeft veel preciezere locaties dan thotbottTHE_CR0SS schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 00:10:
weet iemand waar je als alliance char expert leatherworking kan leren..
iemand een idee?
Yep ik ook, heb na account creation pas NL adres ingevuld (gewoon modify account) en handmatig die EU form ingevuld, heb mailtje van Blizzard dat het allemaal goedkomt...zo ook bij jou neem ik aannemo55 schreef op maandag 27 december 2004 @ 23:48:
[...]
Bij het aanmaken van een acount op de amerikaanse kan ik alleen kiezen uit:
Canada
Nieuw Zeeland
Australie
Amerika
Weet je zeker dat het niet je PC is die het niet trekt, ik heb namelijk al mee gedaan aan aantal raids en nooit dit probleem gehad.Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 00:00:
Ok, de servers kunnen geen grote raids aan, ik krijg hier iig gigantisch veel lag toen de horde net Ironforge kwam raiden (ik kon goed chatten enzo, maar andere handelingen gingen bagger (level 58 human mage, instant cast spell met > 10 seconden vertraging))..
En het forum van wow-europe ligt er al tijden uit, waar zijn ze toch helemaal mee bezig?.
laat maar, het staat al op de frontpage
Verwijderd
mmm ze zijn nog opzoek naar mensenkeldon schreef op maandag 27 december 2004 @ 22:56:
[...]
Inderdaad, al sinds vrijdagavond is het forum onbereikbaar door een error en nergens ook maar enige melding daar over. Ik begin met amper een maandje tot release toch wel een beetje te vrezen voor de service die het europese team moet gaan verlenen.
Waarom moest dat dan ook weer zonodig in FrankrijkZeker met de dramatische support van DAoC in het achterhoofd hoop ik maar dat Blizzard het wel voor elkaar gaat krijgen qua support.
Maar wat ze hebben laten zien in CB met maar 2 servers betwifel ik het. Nou was het 2 maanden geleden niet zo erg dit soort foutjes maar nu we zo dicht bij release zitten kunnen ze zich dat gewoon niet meer veroorloven.
Verwijderd
Juist een maitje gekregen van gameorder.nl:
Blizzard entertainment has announced a delay in the release date of the game World of Warcraft, the new release date will be 28 of Januari. We will start shipping this game on the given date of 28 of Januari. This delay will affect the following items:
World of Warcraft
World of Warcraft Collectors edition
World of Warcraft strategy guide
Blizzard entertainment has announced a delay in the release date of the game World of Warcraft, the new release date will be 28 of Januari. We will start shipping this game on the given date of 28 of Januari. This delay will affect the following items:
World of Warcraft
World of Warcraft Collectors edition
World of Warcraft strategy guide
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is niet bedoelt voor het aan de gang krijgen van de KR versie!