Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.940 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sebasgrif schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 13:40:
Weet iemand wat ik met talent points voor mijn pet kan doen? Ik ben nu een lvl 15 dwarf hunter, met een lvl 14 cat. Ik heb 3 talents kunnen kopen/leren (bite, growl en een lvl2 versie van 1 van deze) maar ik heb nog 59 punten over... Wat kan ik hiermee?
Dat vraag ik me nou ook al een tijd af. Ik heb 99 trainingpoints en bij de Pet Trainer heb ik alleen gezien dat je Growl kan kopen in allerlei ranks, maar verder heb ik geen andere mogelijkheden gezien om je training points aan uit te geven. Misschien dat Blizzard er later iets meer mee gaat doen, want nu lijken zoveel punten een beetje nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taliesin
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-10-2022
Je kan die punten gebruiken om je pet skills die je van andere pets hebtb geleerd te leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 14:06:
[...]

Dat vraag ik me nou ook al een tijd af. Ik heb 99 trainingpoints en bij de Pet Trainer heb ik alleen gezien dat je Growl kan kopen in allerlei ranks, maar verder heb ik geen andere mogelijkheden gezien om je training points aan uit te geven. Misschien dat Blizzard er later iets meer mee gaat doen, want nu lijken zoveel punten een beetje nutteloos.
Err...als je je vaste pet nou eens op stal zet en een nieuwe gaat zoeken? Sommige beesten hebben namelijk abilities en als die pet zo'n ability 10 keer gebruikt heeft dan leer jij 'm en kan je 'm aan je vaste pet trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-09 23:54
Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 12:39:
[...]

Je kan bv dit doen..

/Who dus bv /Who Rogue (dan laat ie alle rogue's online zien)
/Who dus bv /Who Ironforge (dan laat ie iedereen in ironforge zien)
/Who lvl 10-30 (dan laat ie alle lvl 10 t/m 30 zien)
/Who lvl 5 (dan laat ie alle lvl 5 zien)
ok thanks :)
Modbreak:Wat is er niet duidelijk aan de topicwarning :? :{

[ Voor 52% gewijzigd door Crash op 25-12-2004 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:57
Morpho schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 13:53:
Ik heb mijn timecard ingevoerd nemo55 deze komt gewoon boven op je andere dagen dus als eerste zal je 30 dagen aflopen en daarna springt ie over op de 60 dagen van je timecard.
Bedankt voor de info, maar ik denk dat je de verkeerde voor je heb :) Zelf gebruik ik strax m'n kredietkaartje.

edit:

euh, willen sommige mensen gebanned worden van GoT?
Er staat duidelijk dat er niet meer over het opslingeren van de kr gepost mag worden en toch gebeurd het :X

[ Voor 19% gewijzigd door nemo55 op 24-12-2004 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 15:33

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Is er toevallig iemand met een Apple iBook die WoW al geprobeerd heeft? :) Ben ernstig beniewd of ie daar een beetje op loopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
ik heb een filmpje gemaakt , waarin marshall - warrior en ik als priest spelen.

het is voor mij 1e x dat ik zoiets heb gemaakt dus ik moe nog wel veel leren .. afkraken heb ik niks aan, nuttige informatie wel

http://dl.xs4all.nl/Games/misc/bfg.avi

Ps. mensen dit is niet bedoeld om te deepllinken ben al blij dat xs4all voor mij host, en ze gooien hem eraf als het word gedeeplinkt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpho
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-10-2022
RealCato schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 13:56:
@Morpho :

lijkt me sterk dat dat mogelijk zou zijn, kun je daar op enige manier een bevestiging van vinden? Als het zo zou zijn dan zouden mensen in amerika dit toch allang uitgevonden moeten hebben?

@ FrankoNL :
volgens mij hebben verschillende mensen je al meerdere keren proberen te vertellen dat heel veel al is beschreven in dit topic. GoT search en/of CTRL-F doen wonderen...
Zodra ik thuis ben zal ik de ingescande timecard hier posten waar het opstaat.

Dit gaat over US
During the holiday season, World of Warcraft has experienced unprecedented popularity. We're continuing to ramp up server capacity, but in the meantime, we've seen some issues in regard to the game servers as a direct result of the extremely high traffic. Specifically, on December 22, many players were unable to access the game for approximately seven hours.

In our efforts to provide the best game experience possible, we will address this issue by automatically extending the trial period of all players who created an account on or before December 22 (11:59 PM PST) for an additional day. This will be in addition to the extension awarded previously: http://www.worldofwarcraf...ow-oldnews.html#extention.

We recognize that the holidays are an opportune time for gaming, and we're grateful that so many players have made World of Warcraft their game of choice this holiday season. As always, we appreciate your patience and support, and we wish you good luck in your adventures in Azeroth!
Viel me gisteren al op toen ik de timecard invulde dat er nog een extra dag pending stond.

[ Voor 52% gewijzigd door Morpho op 24-12-2004 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit wordt ik dus in retail:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~timmejet/ik.jpg

lievvv :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 12:17
jongens ik heb het egt geprobeerd te zoeken en een oplossing geprobeerd te vinden... en het luk gewoon niet ... maar als ik dus speel in mijn beta dan zie ik de lijst met namen van de realms niet... maar ik kan wel gewoon joinen.... ook in het spel zelf zie ik de namen van de spelers niet en als ik praat of zei praten... dan staat er alleen Says: en dan niks... kheb dat Kr2 ding geprobeerd maar dan veranderd hij mijn exe. bestand van WOW in een kladblok bestand wat hij dus nie meer kan openen...

willen jullie nog 1 keer helpen aub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
nemo55 schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 15:14:
[...]

edit:

euh, willen sommige mensen gebanned worden van GoT?
Er staat duidelijk dat er niet meer over het opslingeren van de kr gepost mag worden en toch gebeurd het :X
ja hoor gelijk een ban |:(

eigenlijk zou ik mezelf moeten aangeven bij de politie, wat een verschrikkelijke misdaad ben ik toch begaan...ik denk dat ik gelijk 12 jaar de cel in kan...

om ff ontopic te gaan, sommige quests zijn wel verschrikkelijk moeilijk zeg...krijg je bij lvl 7 al een quest waar je een hele hold met lvl 8-9-10 aggro mobs moet gaan verkennen...Ik ben alleen bij de ingang al 6x dood gegegaan tot nu toe :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 14-09 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
Hi-Sintar schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 17:35:
[...]

ja hoor gelijk een ban |:(

eigenlijk zou ik mezelf moeten aangeven bij de politie, wat een verschrikkelijke misdaad ben ik toch begaan...ik denk dat ik gelijk 12 jaar de cel in kan...

om ff ontopic te gaan, sommige quests zijn wel verschrikkelijk moeilijk zeg...krijg je bij lvl 7 al een quest waar je een hele hold met lvl 8-9-10 aggro mobs moet gaan verkennen...Ik ben alleen bij de ingang al 6x dood gegegaan tot nu toe :X
De bedoeling is dan dat je vriendjes gaat zoeken om mee te groupen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

streafer schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 16:01:

het is voor mij 1e x dat ik zoiets heb gemaakt dus ik moe nog wel veel leren .. afkraken heb ik niks aan, nuttige informatie wel

Vraagje. Met welk programma heb je dat filmpje gemaakt? Nog speciale verreisten aan? Wil zelf namelijk ook een gevecht met een mooi liev beestje opnemen })

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:42

Jumpiefox

Hoi ?

Modbreak:Das vervelend voor je :{

[ Voor 87% gewijzigd door Crash op 25-12-2004 18:51 ]

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rush
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-04-2024

Rush

joris is

Even over de koreaanse beta en de vele lijken die je hier overal ziet liggen.
Zouden die koreanen niet door hebben dat je kan reseructen ofzow?
Dat ze gewoon iedere keer opnieuw beginnen met een nieuw character.
Je ziet overal van die lijken met corpse off.
Best grappig eigenlijk!

Modbreak:Nee :{

[ Voor 48% gewijzigd door Crash op 25-12-2004 18:52 ]

tremble and despair for i am power!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpho
Hier een foto van de gamecard zoals ik deze van gamersloot heb ontvangen.

keldon: Ja maar dat betekent niet dat je zomaar een account aan kan maken met een gamecard, je kan een nieuw account er mee activeren (nadat je het spel gekocht hebt dus). Op het moment kan je trouwens alleen nog maar activeren met een CC volgens mij, mochten ze dat ook met gamecards gaan doen dan hoeven ze iig de tekst niet meer aan te passen.

Afbeeldingslocatie: http://www.morpho.demon.nl/gamecard.JPG

[ Voor 58% gewijzigd door Morpho op 25-12-2004 02:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
Rush schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 19:48:
Even over de koreaanse beta en de vele lijken die je hier overal ziet liggen.
Zouden die koreanen niet door hebben dat je kan reseructen ofzow?
Dat ze gewoon iedere keer opnieuw beginnen met een nieuw character.
Je ziet overal van die lijken met corpse off.
Best grappig eigenlijk!

*knip
ja maar als hij de oude is kan ik de servernamen enzo niet zien en ook de speler namen in het spel als ik ze tegenkom en ik kan ook niet met zijn chatten weet je wat dit is?

[ Voor 32% gewijzigd door Crash op 25-12-2004 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rush

Rush

joris is

ik heb een filmpje gemaakt , waarin marshall - warrior en ik als priest spelen.[/b]
Vet filmpje man!
Wist niet dat een priest zo sterk kan zijn. Als je ziet wat voor een lichtstraal hij schiet en hoesnel die palladin dood gaat! Is dat btw een schild wat je om je heen krijgt op het einde, wat de boel absorbeerd? Of is dat alleen voor schoten? Heb je trouwens veel last van dat je niet genoeg manna hebt? Want ik zie je behoorlijk meedoen maar niet echt dat je zegt dat je teweinig manna hebt!
FrankoNL schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 20:02:
[...]
ja maar als hij de oude is kan ik de servernamen enzo niet zien en ook de speler namen in het spel als ik ze tegenkom en ik kan ook niet met zijn chatten weet je wat dit is?
Ja dat is omdat je geen koreaanse tekens hebt geinstalleerd.
Wat je dus doet met die patch (deze copieren).
Dit is opzich niet erg want anders zie je toch alleen maar koreaanse tekens. Engelse namen zie je toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
[quote]Rush schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 20:07:
[...]

Vet filmpje man!
Wist niet dat een priest zo sterk kan zijn. Als je ziet wat voor een lichtstraal hij schiet en hoesnel die palladin dood gaat! Is dat btw een schild wat je om je heen krijgt op het einde, wat de boel absorbeerd? Of is dat alleen voor schoten? Heb je trouwens veel last van dat je niet genoeg manna hebt? Want ik zie je behoorlijk meedoen maar niet echt dat je zegt dat je teweinig manna hebt!

[...]

shield absorp nu 300+ damage en ik word dan niet geinterupt of terug gezet met spellcasten
mana = geen probleem zeker niet zolang ik met marshall samenwerk, overigens heb ik niet eens zo goede gear ( alles kan beter :) ) maar ik kan 1 gast altijd uitschakelen met mijn mana bar.
pvp - verslaat priest meeste classes, sommige zijn echt kippetjes andere wat moeilijker maar ik win van gelijk lvl druid of roque.
paladin gaat wel maar dan heb ik silence en mana burn nodig :)

progjes die ik heb gebruikt.
fraps
pinnacle Studio Version 9
en een convert progje

overigens kwaliteit is rond uit slecht .. ook met xvid codec , iemand oplossing hiervoor heb namelijk hele mooie kwaliteit gezien met xvid amar niet zo groot als ik hem kreeg met die codec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rush

Rush

joris is

Zag echt vet uit hoe je de boel aan et kicken was!
Zo'n schild gaat 50sec mee ofzo? Kun je trouwens ook de hele tijd jezelf healen? En ben je zonder speuken ook wat ofniet? Bij normale battles komt dan meteen iedereen op jou af? Of trek je bijna geen aggro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me huilt hard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R4NCOR schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 15:45:
Is er toevallig iemand met een Apple iBook die WoW al geprobeerd heeft? :) Ben ernstig beniewd of ie daar een beetje op loopt :)
Ik speel WoW op een Powerbook G4 met 1,5 GHz, 512 MB geheugen (2x 256), en ATI Mobility Radeon 9700 128 MB. Het werkt goed als je alle grafische details op laag tot halverwege zet. De shaders die in de patch van deze week zijn toegevoegd, kan ik gewoon aan laten staan, en dat ziet er erg mooi uit.

M'n vriend speelt WoW op een Powerbook G4 1,25 GHz, 512 MB geheugen (1x 512), ATI Mobility Radeon 9700 64 MB. Hij heeft precies dezelfde grafische instellingen als ik en het werkt perfect.

Alleen in de grote steden waar veel mensen aanwezig zijn, wil het nogal haperen.

Je kan de systeem specificaties voor de Mac hier vinden:

http://www.worldofwarcraft.com/info/faq/technology.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
Morpho schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 19:58:
Hier een foto van de gamecard zoals ik deze van gamersloot heb ontvangen. Zoals je kunt lezen staat er dus dat deze te gebruiken is met een nieuwe of bestaande account.

[afbeelding]
Ja maar dat betekent niet dat je zomaar een account aan kan maken met een gamecard, je kan een nieuw account er mee activeren (nadat je het spel gekocht hebt dus). Op het moment kan je trouwens alleen nog maar activeren met een CC volgens mij, mochten ze dat ook met gamecards gaan doen dan hoeven ze iig de tekst niet meer aan te passen.

Voordat we hier weer een InkoopActie krijgen omdat iedereen denkt dat je dan die $49,- voor de game niet hoeft uit te geven. Het blijft GoT he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Aan de mensen die op mijn verzoek een plaatje van hun char hebben gepost: Dank voor de plaatjes!!

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
  • Laatst online: 07-06 08:36
Ik denk dat ze bedoelen dat je de gamecard kunt activeren samen met het activeren van je account, oftewel dat de 30 "gratis" dagen die bij het spel zitten gewoon optellen bij de 60 dagen van de timecard... Denk niet dat je er een nieuwe account mee kunt activeren (zonder spel te hebben)

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 15:33

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 22:11:
[...]

Ik speel WoW op een Powerbook G4 met 1,5 GHz, 512 MB geheugen (2x 256), en ATI Mobility Radeon 9700 128 MB. Het werkt goed als je alle grafische details op laag tot halverwege zet. De shaders die in de patch van deze week zijn toegevoegd, kan ik gewoon aan laten staan, en dat ziet er erg mooi uit.

M'n vriend speelt WoW op een Powerbook G4 1,25 GHz, 512 MB geheugen (1x 512), ATI Mobility Radeon 9700 64 MB. Hij heeft precies dezelfde grafische instellingen als ik en het werkt perfect.

Alleen in de grote steden waar veel mensen aanwezig zijn, wil het nogal haperen.

Je kan de systeem specificaties voor de Mac hier vinden:

http://www.worldofwarcraft.com/info/faq/technology.html
Dank je voor je reactie :)
Heb zelf een iBook 1,2Ghz, met 768MB geheugen en een Ati mobility radeon 9200 32MB. Maar goed, we'll see :) Het vast wel speelbaar zijn dan als ik het met jullie vergelijk :) Bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpho
keldon schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 22:48:
[...]

Ja maar dat betekent niet dat je zomaar een account aan kan maken met een gamecard, je kan een nieuw account er mee activeren (nadat je het spel gekocht hebt dus). Op het moment kan je trouwens alleen nog maar activeren met een CC volgens mij, mochten ze dat ook met gamecards gaan doen dan hoeven ze iig de tekst niet meer aan te passen.

Voordat we hier weer een InkoopActie krijgen omdat iedereen denkt dat je dan die $49,- voor de game niet hoeft uit te geven. Het blijft GoT he :P
Absoluut gelijk ben er niet meer helemaal bij, heb meteen even jou stukje in mijn post gezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:57
Je heb gelijk. t'is kerst
nvm ;)

[ Voor 129% gewijzigd door nemo55 op 25-12-2004 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.worldofwarcraft.com/downloads/wallpapers/images/christmas/christmas-800x.jpg

Does liev allemaal tegen elkaar, tis kerst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
* sOid mompelt iets van kerstonzin... Iedereen moet altijd aardig tegen elkaar zijn, dan zou de wereld er een stuk beter uitzien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Laatst online: 10:42

Jumpiefox

Hoi ?

Heeft er iemand nog de link om de status van de koreanse servers te zien? ben um kwijt en kan um niet meer vinden :| :)

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
streafer schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 20:32:

pvp - verslaat priest meeste classes, sommige zijn echt kippetjes andere wat moeilijker maar ik win van gelijk lvl druid of roque.
paladin gaat wel maar dan heb ik silence en mana burn nodig :)
Ik denk dat je dan alleen tegen n00bs gespeeld hebt :D Een goede melee fighter ownt de priest, omdat een priest Smite en Mind Blast alleen kan casten als het target zich voor hem bevindt :) Ze lopen dus simpelweg door je heen en de spell wordt niet gecast.

Ik moet de eerste melee fighter nog meemaken die netjes voor je blijft wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Laatst online: 01-05 15:34
Jaded schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 11:35:
[...]

Ik denk dat je dan alleen tegen n00bs gespeeld hebt :D Een goede melee fighter ownt de priest, omdat een priest Smite en Mind Blast alleen kan casten als het target zich voor hem bevindt :) Ze lopen dus simpelweg door je heen en de spell wordt niet gecast.

Ik moet de eerste melee fighter nog meemaken die netjes voor je blijft wachten :D
Vriend van me speelt priest, laatste keer dat ik tegen hem een 1vs1 pvp deed verloor ik (warrior) 2 keer, het was wel 10 lvl's geleden (rond 22 of 25 ozo), maar door te me te 'fear-kiten' had hij me redelijk onder controle. Werkt fear niet meer zo goed op hogere lvl's of...?

Overigens hebben we samen al wel veel lol gehad met mind control (of heet dat mindblast?), stonden we ergens vlakbij zo'n dwarf-noob area waar lvl 30 guards op wacht stonden bij een tunnel in de bergen *mind control* en *hup* de berg af springen; guard dood :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Fear heeft een redelijk lange cooldown, en inderdaad op hogere lvls wordt de resistance wel groter, vooral van Undeads heb ik het idee. Ik denk dat een Priest het minst presteert tegen een Rogue, met zijn stun-skills.

Het heet inderdaad Mindcontrol, en is erg handig :D Kom je 2 humanoids tegen, mindcontrol er 1 van, en ze maken elkaar af.

Mijn priest:
Afbeeldingslocatie: http://www.dree.nl/brol/wow/priest.jpg
klik voor 1280x1024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
ik moet nog een warrior vinden ( geen undeath ) die wint van mij ... 1on1
ik versla roques met gemak ( weer behalve undeaht met hun anti fear )
geloof me een goede priest wint van heel veel classes

fear downtime valt reuze mee, zeker als je er talents punten in heb.
en roque zonder anti fear is een dode roque.

rottige classes zijn shaman ( purge )
en paladin ( self heal ) dood te krijgen door -> silence en mana burn :)
ik heb erg vaak gebattled vs roques en zolang ze geen anti fear hebben zijn ze gewoon dood.

[ Voor 96% gewijzigd door streafer op 25-12-2004 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ps. mensen dit is niet bedoeld om te deepllinken ben al blij dat xs4all voor mij host, en ze gooien hem eraf als het word gedeeplinkt !
Hmmm ik kan hem niet bekijken hoor alleen het geluid .. welke codec heb je gebruikt? want bij mij Xvid 1.03 ofzo ( nieuwste volgens de site) lukt het niet erg hard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Ik zie net dat je zelf ook Undead bent. Die hebben nog een disease spell ofzo toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
Jaded schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 13:33:
Ik zie net dat je zelf ook Undead bent. Die hebben nog een disease spell ofzo toch?
ja ik heb een 2e dot die mij ook nog eens healed :) erg fijn mijn dots zijn dus erg sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Ook maar even mijn 'rainbow' Warrior showen dan :D
(ben echt blij als ik een beetje passende gear qua kleur heb.. of 1g voor mijn guild tabard :P )

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~korst220/wow-nioz-small.jpg

Ik moet ook nog even iemand vinden die beastslay op mijn axe kan/wil enchanten (rode glow is cool), want ik kan met mijn eigen enchanter (jojo) natuurlijk mijn andere char niet enchanten *zucht* Ik zou blij zijn als ze iets maken zodat je bijvoorbeeld een soort rune-steen kan enchanten en die enchant daarvan kan gebruiken door er op te klikken (zoals in de blizz forums was voorgesteld door iemand). Dan kunnen enchants tenminste ook via AH verkocht worden en kan ik mijn eigen chars enchanten :)

[ Voor 49% gewijzigd door nioz op 25-12-2004 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
streafer schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 13:45:
[...]

ja ik heb een 2e dot die mij ook nog eens healed :) erg fijn mijn dots zijn dus erg sterk.
Die is nice inderdaad. Daarvoor in de plaats hebben dwarves dan weer een Anti-fear spell, en een instant-heal spell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
Ik vind hem gaaf! Leuke kleur zo! Mag wel wat minder kwaad kijken misschien :P

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belgar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 11:47

Belgar

Archmaster ranzige code..

nioz schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 14:14:
Ik moet ook nog even iemand vinden die beastslay op mijn axe kan/wil enchanten (rode glow is cool), want ik kan met mijn eigen enchanter (jojo) natuurlijk mijn andere char niet enchanten
Axe mailen naar je char, enchanten en terug mailen :?

...Als het maar werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:53
Belgar schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 15:17:
[...]

Kun dat dan naar je eigen char mailen en tradeskills gebruiken enzo :P? Zou wel mooi wezen ik heb het zelf nog niet geprobeerd

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik sta nu voor het eerst in een que om de realm op te komen bij de korean beta :S, ben benieuwd of het nu wel lekker speelbaar is. We shall see...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-06 14:28
Afbeeldingslocatie: http://www.janspj.demon.nl/paladin.jpg

Mijn popetje ook even showen. Hoop tweakers hier op de warsong server :)
Heb net de VanCleev quest gedaan met een groep. Die is echt super gaaf! Die VC stelt niet zoveel voor maar toen we terug wilde lopen werden we bestormd door allemaal elites >:) Voordat ik het wist waren we allemaal dood lol, wel een hoop zeer goede drops geloot daar

[ Voor 6% gewijzigd door Janspj op 25-12-2004 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax
  • Laatst online: 29-09-2022

Virax

Lief :)

Ik speel nu met een tauren druid, kan nu in een beer veranderen (ben nog niet zover) maar hoe vinden jullie die bearform eigenlijk? Hij valt mij een beetje tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Belgar schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 15:17:
[...]

Kan alleen als ie niet 'soulbound' is. Of "bind on equip" maar dan moet hij hem nog niet hebben gedragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
heb gisteren een Shaman zitten spelen, binnen 2-3 uurtjes naar lvl 8...Ik vind hem sneller levelen dan een Warlock, kan ook komen omdat ik al wat meer weet van het spel natuurlijk :)

Maar ik vind het echt super dat er zoveel quests zijn die je kan doen, je kunt gewoon levelen door alleen quests te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Verwijderd schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 16:38:
[...]

Kan alleen als ie niet 'soulbound' is. Of "bind on equip" maar dan moet hij hem nog niet hebben gedragen.
idd, dat is mijn probleem en heb ook even geen gold over voor een nieuwe axe :D Ik spaar voor een mount en wacht wel op het wapen dat ik voor een 'scarlet monestary' quest krijg, die is jammie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img95.exs.cx/img95/3264/char0ss.th.jpg

Me Shamy ook maar tonen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:53
Modbreak:Blijkbaar ben ik niet helemaal duidelijk geweest :?
De eerstvolgende persoon die vraagt hoe hij de KR versie aan de praat moet krijgen via een omweg krijgt van mij een OW :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
Jaded schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 14:35:
[...]

Die is nice inderdaad. Daarvoor in de plaats hebben dwarves dan weer een Anti-fear spell, en een instant-heal spell.
die self heal is wel fijn, maaaar ik bedoel als undeath heb ik ook al 20 sec antifear :)
en 2e dot die er alleen af is te halen door mede priest of pally.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax
  • Laatst online: 29-09-2022

Virax

Lief :)

Niemand die iets te vertellen heeft over de bearform van een druid? Ik vind hem namelijk zuigen ;)

Maar ik heb meteen nog een vraag, ik moest nu weer voor een quest naar moonglade teleporten (als druid), maar hoe kun je eigenlijk weer terug? Kan dat alleen met die heartstone of is er eigenlijk nog een andere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeDiZ
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-04 10:57
ergens bij die gebouwen zijn gryphons en die horde dinge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
kbennu bij kharanos... is daar ook zon gryphin iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:58

Wmm

FrankoNL schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 21:39:
kbennu bij kharanos... is daar ook zon gryphin iets?
Nee, niet in Kharanos. Moet je doorgaan naar Ironforge, dat licht achter Kharanos. Vandaar kun je een Gryphon nemen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Niet online
Weet iemand waar je in de buurt van "Ironforge" small eggs kunt vinden? Ik ben al een aantal verkopers af gegaan maar kan niets vinden :*(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eggs worden niet verkocht, maar kan je als loot krijgen van Buzzards (vogels). Ga naar Loch Modan (neem de Gryphon van Ironforge naar Thelsamar), en loop naar het zuid-oostelijke gedeelte van de kaart. Daar kom je een hele zooi tegen.

Sommige spelers verkopen de eggs nu voor belachelijk prijzen vanwege de gingerbread cookies die je moet maken, terwijl je er zelf onwijs makkelijk (en goedkoop) aan kan komen. Ik zag er zelfs 1 die er 5 voor 30 silver verkocht :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 22:53:
Eggs worden niet verkocht, maar kan je als loot krijgen van Buzzards (vogels). Ga naar Loch Modan (neem de Gryphon van Ironforge naar Thelsamar), en loop naar het zuid-oostelijke gedeelte van de kaart. Daar kom je een hele zooi tegen.

Sommige spelers verkopen de eggs nu voor belachelijk prijzen vanwege de gingerbread cookies die je moet maken, terwijl je er zelf onwijs makkelijk (en goedkoop) aan kan komen. Ik zag er zelfs 1 die er 5 voor 30 silver verkocht :S
Erg bedankt!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpho
Janspj schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 15:54:
[afbeelding]

Mijn popetje ook even showen. Hoop tweakers hier op de warsong server :)
Heb net de VanCleev quest gedaan met een groep. Die is echt super gaaf! Die VC stelt niet zoveel voor maar toen we terug wilde lopen werden we bestormd door allemaal elites >:) Voordat ik het wist waren we allemaal dood lol, wel een hoop zeer goede drops geloot daar
Zodra mijn undead level 30 heeft bereikt ga ik een tijdje alliance spelen zit te twijfelen tussen een druid, warlock en priest. Maar goed zodra dit het geval is zal ik ook voor de warsong server kiezen om de traditie in stand te houden zullen we maar zeggen :P
Verwijderd schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 22:53:

Noem je 30 silver duur :P in horde territory moet je swoops killen voor eggs deze zitten in mulgore nadeel van deze is dat ze echt stukken uit elkaar vliegen en de drop kans redelijk klein is. Ik wist toevallig nog van toen ik human speelde dat er veel fleshrippers rond vlogen in westfall even gekeken op thott en klopt ze dropte idd small eggs dus ben ik daarna toe gegaan flink wat eggs verzameld en deze op de auction geplaats met als buyout 1 gold. Redelijk wat mee verdient :D

[ Voor 41% gewijzigd door Morpho op 25-12-2004 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
Wmm schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 22:18:
[...]

Nee, niet in Kharanos. Moet je doorgaan naar Ironforge, dat licht achter Kharanos. Vandaar kun je een Gryphon nemen :).
ok ik dank jou zeer:) maar kan je daarmee naar dat begin deel vliegen van de dwarfs.... kweet niet hoe dat heet want ik ben niet zo ver.... maar moet ff terug een quest vergeten alleen is et wel een pest end lopen:)

kben egt slecht in et spel volgens mij ik modder maar wat aan:) ben nu level 7 dwarf paladin... maarja.... geloof ik niet egt een spel voor mij ben niet slim genoeg...

[ Voor 17% gewijzigd door FrankoNL op 26-12-2004 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
Vraagje voor de mensen op de US servers:

Als de EU versie live gaat, ga je dan nog wel overstappen op de EU-versie of blijf je waar je zit? Je hebt tenslotte al betaald en je hebt al een char die een eindje op weg is. Voordeel van een EU-server is dat je qua tijdzone gunstiger zit natuurlijk.

(Ik ga er even van uit dat er, in elk geval tegen de tijd dat EU live gaat, nog geen optie bestaat voor character transfer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FrankoNL schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 23:59:
[...]

ok ik dank jou zeer:) maar kan je daarmee naar dat begin deel vliegen van de dwarfs.... kweet niet hoe dat heet want ik ben niet zo ver.... maar moet ff terug een quest vergeten alleen is et wel een pest end lopen:)

kben egt slecht in et spel volgens mij ik modder maar wat aan:) ben nu level 7 dwarf paladin... maarja.... geloof ik niet egt een spel voor mij ben niet slim genoeg...
Ja hallo lvl 7 en dan denken dat je alles moet snappen, spel is niet moeilijk, heeft alleen wat tijd nodig voor het 1 en ander duidelijk word, speel nog maar een tijdje, dan word het makkelijker en leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm

Wmm

FrankoNL schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 23:59:
[...]

Hehe, nee vandaar kun je niet terug naar het begingebied van de Dwarfs vliegen. Je zult moeten lopen. Maar bereid je er beter maar op voor, op het lopen dan. Want je zult nog meer dan genoeg moeten lopen. Dan is teruglopen van Kharanos naar dat begin gebied nog niet zo bijzonder hoor.

Maar zoals XrAiDeN al zegt: dat je er nu nog niet veel van snapt is niet gek hoor :P. Gewoon spelen en spelen en dan leer je het wel. Er is zoveel te ontdekken en te leren in het spel dat je constant aan het leren/ontdekken bent :). En die Gryphon heb je op jouw level nog niet eens nodig, ga lekker questen in en rond Kharanos en je komt vanzelf eens in Ironforge en dan kun je lekker je vleugels uitslaan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
haha ja ik heb een quest aangenomen.... waarbij... ik troll headhunters moet verslaan in dat kharanos maar ze zijn wel erg sterk:) voor mij dan:) maarja ik kan ook niemand vinden om mee te questen want ik kan alleen de namen zien die met onze letters zijn geschreven...:) en dan vind ik iemand wil ie niet:P maarja joh kben net ff in ironforge langsgewipt:) is heeeel erg groot.... ik heb gen idee wat al die zalen zijn etc... maarja dat komt hopelijk wel goed... ff wachten tot die steen weer is afgekoeld zodat ik weer naar de Inn in kharanos ofzoiets kan:) wel een te gek spel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm

Wmm

FrankoNL schreef op zondag 26 december 2004 @ 00:58:
haha ja ik heb een quest aangenomen.... waarbij... ik troll headhunters moet verslaan in dat kharanos maar ze zijn wel erg sterk:) voor mij dan:) maarja ik kan ook niemand vinden om mee te questen want ik kan alleen de namen zien die met onze letters zijn geschreven...:) en dan vind ik iemand wil ie niet:P maarja joh kben net ff in ironforge langsgewipt:) is heeeel erg groot.... ik heb gen idee wat al die zalen zijn etc... maarja dat komt hopelijk wel goed... ff wachten tot die steen weer is afgekoeld zodat ik weer naar de Inn in kharanos ofzoiets kan:) wel een te gek spel:)
Druk gewoon op de M (van map) als je in Ironforge bent, dan zie je al beter wat de verschillende zalen zijn. Buiten Ironforge krijg je met M gewoon de map van het deel van de wereld waar je nu bent te zien.

Maar euhm... die stone gebruiken om van Ironforge naar Kharanos te gaan is niet zo slim... Beter loop je gewoon want het is maar een kippestukkie en die stone duurt steeds een uur (ja toch?) voordat je hem weer kunt gebruiken. Af en toe gebruiken is makkelijk, maar om er nou constant op te gaan wachten voor zo'n stukkie... nah :P. Zoals ik al zei: je zult veel moeten lopen, heel veel ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viper2k1 schreef op zondag 26 december 2004 @ 00:19:

Als de EU versie live gaat, ga je dan nog wel overstappen op de EU-versie of blijf je waar je zit? Je hebt tenslotte al betaald en je hebt al een char die een eindje op weg is. Voordeel van een EU-server is dat je qua tijdzone gunstiger zit natuurlijk.

(Ik ga er even van uit dat er, in elk geval tegen de tijd dat EU live gaat, nog geen optie bestaat voor character transfer)
Ik ga waarschijnlijk wel overstappen naar Eu servers als de versie retail gaat. Heb de eu versie toch al besteld dus, no biggie. De us account zal ik wel ergens zien te verpatsen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viper2k1 schreef op zondag 26 december 2004 @ 00:19:

Ik blijf op de US servers, want ik heb een guild daar en het zijn hele leuke mensen die erin zitten. Verder helemaal geen last van de verschillende tijdzones, er zijn er altijd wel een stel online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
Wmm schreef op zondag 26 december 2004 @ 01:13:
[...]

Druk gewoon op de M (van map) als je in Ironforge bent, dan zie je al beter wat de verschillende zalen zijn. Buiten Ironforge krijg je met M gewoon de map van het deel van de wereld waar je nu bent te zien.

Maar euhm... die stone gebruiken om van Ironforge naar Kharanos te gaan is niet zo slim... Beter loop je gewoon want het is maar een kippestukkie en die stone duurt steeds een uur (ja toch?) voordat je hem weer kunt gebruiken. Af en toe gebruiken is makkelijk, maar om er nou constant op te gaan wachten voor zo'n stukkie... nah :P. Zoals ik al zei: je zult veel moeten lopen, heel veel ;).
haha ja ik kirjg et door:P maarja ik heb toch een vraagje over als je leveld.... kan je dan skills niet kiezen bij je character info?? of moet je dan perse naar zon Paladin trainer en em betalen?? .... ja ik vraag het maar ookal weetik amper wat van die spells enzo:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spells moet je bij een trainer doen ja( heeft elke class)
maar skills zijn talents en die kan je gewoon bij je talent tree er bij doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Mijn Shaman op de Betaserver(is nu 25, bijna 26):

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/j.gorter/Demanto.jpg

Ben nu aan het questen in 1k Needles, wat een zuig gebied is dat

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
Verwijderd schreef op zondag 26 december 2004 @ 12:45:
spells moet je bij een trainer doen ja( heeft elke class)
maar skills zijn talents en die kan je gewoon bij je talent tree er bij doen
oh ok dank je :) en kan dat gewoon bij character info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Talent points krijg je vanaf lvl10, en dan elk lvl kun je 1 punt verdelen, zie je wel als je lvl10 bent(wordt) ;)

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkflex
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-12-2008

funkflex

The real funkflex !

Ik heb een tijdje de US open beta gespeeld. Nadat die ten einde kwam besloot ik gewoon te wachten op de Eu retail, maar hoe zit het nou met de EU beta ? kanje je nog aanmelden ? Ik ga ervanuit dat mijn account voor de US beta het niet zal doen op EU beta of EU retail?

MCP/MCSE/MCTS + ITILV3 Work in Progress: VCP/ IBM System X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
ok dank je:) maar wat ik vaag vind... is dat het tenminste bij mij om 12 uur s'nachts even licht is als 12 uur s'middags....

maar wat is die auction eigenlijk en waar?:)

[ Voor 21% gewijzigd door FrankoNL op 26-12-2004 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FrankoNL schreef op zondag 26 december 2004 @ 13:09:
ok dank je:) maar wat ik vaag vind... is dat het tenminste bij mij om 12 uur s'nachts even licht is als 12 uur s'middags....

Er staat in Ironforge een Auction House, in The Commons tegenover de bank. Hier kan je een zakcentje verdienen door je gevonden en gemaakte spullen te veilen. En het is een goeie plek om zelf spullen te kopen door te bieden op andermans veilingen, zoals armour en wapens. Het is goedkoper om daar je spullen te kopen dan bij de vendors in dorpen en steden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Niet online
Is iemand al regen of schneeuw tegen gekomen , dat uit de lucht valt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FrankoNL schreef op zondag 26 december 2004 @ 13:09:

Gewoon een guard aanspreken, via een guard kom je er wel achter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
Trancentral schreef op zondag 26 december 2004 @ 13:56:
Is iemand al regen of schneeuw tegen gekomen , dat uit de lucht valt?
Weather effects zijn nog niet geimplementeerd. Gevonden!

Caydiem:
Weather effects are definitely "on the list", but it will probably be a while before they're seen. :)
http://forums.worldofwarc...t=382822&tmp=1#post382822

[ Voor 34% gewijzigd door Viper2k1 op 26-12-2004 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morpho schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 23:31:
[...]

Zodra mijn undead level 30 heeft bereikt ga ik een tijdje alliance spelen zit te twijfelen tussen een druid, warlock en priest. Maar goed zodra dit het geval is zal ik ook voor de warsong server kiezen om de traditie in stand te houden zullen we maar zeggen :P

[...]

Noem je 30 silver duur :P in horde territory moet je swoops killen voor eggs deze zitten in mulgore nadeel van deze is dat ze echt stukken uit elkaar vliegen en de drop kans redelijk klein is. Ik wist toevallig nog van toen ik human speelde dat er veel fleshrippers rond vlogen in westfall even gekeken op thott en klopt ze dropte idd small eggs dus ben ik daarna toe gegaan flink wat eggs verzameld en deze op de auction geplaats met als buyout 1 gold. Redelijk wat mee verdient :D
Ik zet ze op AH (horde) per stack van 5 voor 45s met een buyout van 2g. Tot nu toe 2 gewoon verkocht en 2 met buyout, oftewel 5 gold aan verdiend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:49
Wat is de reward voor die quest met die koekjes eigenlijk dat mensen dit ervoor betalen? Ik speel NE, en ik ben al genoeg small eggs tegengekomen bij het mollen van uilen in Teldrassil en Striders in Darkshore... niks waard die meuk ;)

Helaas kan ik nu ff niet eieren rapen, ik kan niet connecten... tot wanneer lopen die X-mas quests nog?

[ Voor 19% gewijzigd door Dr. Strangelove op 26-12-2004 15:30 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
hey... ik ben bij die auction en ik blijf gewoon op dat mannetje op die verhoging klikken maar ik krijg geen scherm ofzo

ok das nu gelukt:) maar ik druk bij weapons ofzo op search maar nergens iets ..... ook neit armor of andere dingen

[ Voor 33% gewijzigd door FrankoNL op 26-12-2004 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr. Strangelove schreef op zondag 26 december 2004 @ 15:29:
Wat is de reward voor die quest met die koekjes eigenlijk dat mensen dit ervoor betalen? Ik speel NE, en ik ben al genoeg small eggs tegengekomen bij het mollen van uilen in Teldrassil en Striders in Darkshore... niks waard die meuk ;)

Helaas kan ik nu ff niet eieren rapen, ik kan niet connecten... tot wanneer lopen die X-mas quests nog?
10 copper bars :X >:)

Mensen betalen dit omdat ze lui en nieuwsgierig zijn en waarsch. veel geld overhebben 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2004 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keldererik
  • Laatst online: 11-05 01:08
Ik heb een paar vragen. Je moet met een creditcard je account opzetten. Kan je hiervoor een Visa card gebruiken? En verder word die informatie toch alleen gebruikt om te registreren en kan je met timecards (als het zo heet) betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is al bekend wat de opslagtijd van de characters gaat worden? Ik bedoel, als ik over een tijdje een abonnement afsluit, en ik ben het spel na een tijdje zat en stop met betalen, wordt mijn character dan meteen verwijderd? Of blijft deze maanden op de server staan, zodat ik weer verder kan met mijn character als ik na een tijdje weer wil gaan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpho
Verwijderd schreef op zondag 26 december 2004 @ 15:21:
[...]
Ik zet ze op AH (horde) per stack van 5 voor 45s met een buyout van 2g. Tot nu toe 2 gewoon verkocht en 2 met buyout, oftewel 5 gold aan verdiend ;)
Mensen betalen nog steeds ervoor? op de tweede dag ben ik ermee gekapt omdat er allemaal auctions waren met 25s buyout ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FrankoNL schreef op zondag 26 december 2004 @ 15:33:
hey... ik ben bij die auction en ik blijf gewoon op dat mannetje op die verhoging klikken maar ik krijg geen scherm ofzo

ok das nu gelukt:) maar ik druk bij weapons ofzo op search maar nergens iets ..... ook neit armor of andere dingen
Had je niet toevallig iets getypt in het zoekveldje linksbovenaan? Want als je dat laat staan en je zoekt vervolgens naar iets anders in een bepaalde categorie, dan zoekt ie naar items die zo heten.
Bv: je wilt zoeken naar Light Leather en je typt dat in en drukt dan op Search. Daarna wil je zoeken naar alle Two-Handed Axes, dan klik je op Weapons > Two-Handed Axes en druk je weer op Search. Hij vindt niks, en dat komt doordat er nog steeds Light Leather in het tekstveld staat. Dan veeg je het tekstveld even schoon en druk je nog een keer op Search. Nu zie je wel een lijst met alle Two-Handed Axes die worden aangeboden.

Was dit je probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keldererik
Ik heb een paar vragen. Je moet met een creditcard je account opzetten. Kan je hiervoor een Visa card gebruiken? En verder word die informatie toch alleen gebruikt om te registreren en kan je met timecards (als het zo heet) betalen?

Kan iemand mij antwoord geven ik wil het echt graag weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

keldererik schreef op zondag 26 december 2004 @ 18:02:

Kan iemand mij antwoord geven ik wil het echt graag weten.
daar hebbe we een thread of terug een heel gesprek over gehad.Het is niet zeker of je nou bij de eu versie een cc nodig heb,ik denk van wel,maar dan maak je toch een virtueel nummer aan en hang je er een 1 € limiet aan.En betaal je met timecards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morpho schreef op zondag 26 december 2004 @ 16:51:
[...]

Mensen betalen nog steeds ervoor? op de tweede dag ben ik ermee gekapt omdat er allemaal auctions waren met 25s buyout ofzo.
De 2 gold buyout waren inderdaad vorige week. Gisteren heb ik echter nog 45s voor m'n laatste setje gekregen :) Heb tussendoor wel wat auctions gezien die de markt verziekten maar gisteren dus toch nog iets verkocht, dus als ik tijd heb ga ik weer ff naar thunderbluff om nieuwe setjes te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
Verwijderd schreef op zondag 26 december 2004 @ 18:00:
[...]

Had je niet toevallig iets getypt in het zoekveldje linksbovenaan? Want als je dat laat staan en je zoekt vervolgens naar iets anders in een bepaalde categorie, dan zoekt ie naar items die zo heten.
Bv: je wilt zoeken naar Light Leather en je typt dat in en drukt dan op Search. Daarna wil je zoeken naar alle Two-Handed Axes, dan klik je op Weapons > Two-Handed Axes en druk je weer op Search. Hij vindt niks, en dat komt doordat er nog steeds Light Leather in het tekstveld staat. Dan veeg je het tekstveld even schoon en druk je nog een keer op Search. Nu zie je wel een lijst met alle Two-Handed Axes die worden aangeboden.

Was dit je probleem?
ja het probleem was de verschrikkelijke lag..... spells kon ik niet meer doen.... uitloggen ging niet meer enz.... maarja joh die dingen die ze daar verkopen zijn duur:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FrankoNL schreef op zondag 26 december 2004 @ 18:50:
[...]

ja het probleem was de verschrikkelijke lag..... spells kon ik niet meer doen.... uitloggen ging niet meer enz.... maarja joh die dingen die ze daar verkopen zijn duur:P
Oh? Zit je op de Koreaans Beta soms? Ik heb de US versie gekocht, heb daar last van :)

Maar bij 'mijn' Auction House zijn de aangeboden wapens en armour veel goedkoper dan de prijzen die vendors in de winkeltjes vragen. Ik heb nu een level 24 character en ik koop geregeld wapens en armour daar voor 20 tot 70 silver. Als je je loot verkoopt en veel quests doet, heb je dat geld zo bij elkaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 december 2004 @ 18:12:
[...]

daar hebbe we een thread of terug een heel gesprek over gehad.Het is niet zeker of je nou bij de eu versie een cc nodig heb,ik denk van wel,maar dan maak je toch een virtueel nummer aan en hang je er een 1 € limiet aan.En betaal je met timecards.
Een virtueel creditcardnummer verzinnen? Volgens mij worden de nummers gelijk gecontroleerd als je een account aanmaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keldererik
inderdaad volgens mij word het meteen gecontroleerd. maar antwoord op mijn vragen heb ik nog niet. Kan iemand met zekerheid zeggen of je voor de EU versie een creditcard nodig hebt om een account te activeren. En is een visa card ook geldig???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
Verwijderd schreef op zondag 26 december 2004 @ 19:14:
[...]

Oh? Zit je op de Koreaans Beta soms? Ik heb de US versie gekocht, heb daar last van :)

Maar bij 'mijn' Auction House zijn de aangeboden wapens en armour veel goedkoper dan de prijzen die vendors in de winkeltjes vragen. Ik heb nu een level 24 character en ik koop geregeld wapens en armour daar voor 20 tot 70 silver. Als je je loot verkoopt en veel quests doet, heb je dat geld zo bij elkaar :)
ja maar adt mag ik dus niet zeggen;) maarre ik ben level 7 dwarf pala maar kheb dus maar 1 silver en wat copper.... :) maarja ik heb zon zwaar gare hamer:S:S kan iemand me eentje geven:P maar goed.... hoe bied ik iets aan op die auction?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Verwijderd schreef op zondag 26 december 2004 @ 18:17:
[...]
De 2 gold buyout waren inderdaad vorige week. Gisteren heb ik echter nog 45s voor m'n laatste setje gekregen :) Heb tussendoor wel wat auctions gezien die de markt verziekten maar gisteren dus toch nog iets verkocht, dus als ik tijd heb ga ik weer ff naar thunderbluff om nieuwe setjes te halen :)
Hihi *zwaait heel voorzichtig in de richting van Silk_dude & Morpho*

Kreeg toevallig wat melk en small eggs (en heb ook heel darkshore verkent en daarbij 4 NE's geslacht }) ) en dacht goh laat ik die voor 25 silver aanbieden :P Vond al dat ze zo snel verkochten :7

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
FrankoNL schreef op zondag 26 december 2004 @ 20:03:
[...]

ja maar adt mag ik dus niet zeggen;) maarre ik ben level 7 dwarf pala maar kheb dus maar 1 silver en wat copper.... :) maarja ik heb zon zwaar gare hamer:S:S kan iemand me eentje geven:P maar goed.... hoe bied ik iets aan op die auction?
Je hebt Auction House nu zelf al gevonden, wordt nou ook wel tijd dat je ook iets van de werking zelf gaat uitvinden of niet :?

Item aanbieden is dus nu je nieuwe uitdaging, omdat helemaal zelf voor elkaar te krijgen. Is dat nou niet leuk? Zo krijgt het spel een hele nieuwe dimensie.

Morgen verwachten we een berichtje terug met een uitgebreide beschrijving van hoe jij, helemaal uit jezelf, een item ter auction hebt aangeboden.

Succes FrankoNL, we hebben het volste vertrouwen in je!

offtopic:
je mag pas weer wat vragen hier als het je ook daadwerkelijk gelukt is, dat is onze enige voorwaarde! kthxbai
keldererik schreef op zondag 26 december 2004 @ 19:46:
inderdaad volgens mij word het meteen gecontroleerd. maar antwoord op mijn vragen heb ik nog niet. Kan iemand met zekerheid zeggen of je voor de EU versie een creditcard nodig hebt om een account te activeren. En is een visa card ook geldig???
Niemand kan dat met zekerheid zeggen want de Retail is hier nog niet begonnen. Dus of account geverifieerd moeten worden met een CC weten we nog niet maar de kans is wel heel erg groot aangezien elke MMORPG het zo aanpakt. Als ze credit cards accepteren is het ook vrij logisch dat ze Visa accepteren, dat is een overbodige vraag.

[ Voor 26% gewijzigd door Ace op 26-12-2004 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
Heel veel paladins en warriors nemen als professions mining en blacksmithing. Dus ik zat eens te denken over wat het beste alternatief is voor mijzelf.

Warrior met enchanting lijkt me wel handig, maar welke andere skill is dan nog handig om te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
Viper2k1 schreef op maandag 27 december 2004 @ 00:12:
Heel veel paladins en warriors nemen als professions mining en blacksmithing. Dus ik zat eens te denken over wat het beste alternatief is voor mijzelf.

Warrior met enchanting lijkt me wel handig, maar welke andere skill is dan nog handig om te nemen?
Tailoring is dan eigenlijk nog je enige keuze omdat die geen gathering skill vereist. Tailoring gebruikt de cloth die humanoid mobs droppen.

Je zou ook mining kunnen nemen en dan gewoon van de ore die je mined bars maken en die verkopen aangezien dat aardig wat geld opbrengt. Maar daar kan je er dus verder niks mee, met Tailoring kan je nog wat leuke dingen in elkaar schroeven. En niet onbelangrijk, items maken die je kan disenchanten.

[ Voor 24% gewijzigd door Ace op 27-12-2004 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Niet online
Viper2k1 schreef op zondag 26 december 2004 @ 14:01:
[...]

Weather effects zijn nog niet geimplementeerd. Gevonden!

Caydiem:
[...]

http://forums.worldofwarc...t=382822&tmp=1#post382822
Bedankt!
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet bedoelt voor het aan de gang krijgen van de KR versie!
Het hiernaar vragen of linken is dus _niet_ de bedoeling!