realcato, ja ik hoop het ook, ik wil verder met me poppetje, heb geen zin om Horde te kiezen, want straks heb ik teveel gezien van het spel
Anoniem: 33133
Lijkt mij logisch ja ;sEXCalibur_EeK schreef op donderdag 23 december 2004 @ 01:34:
Volgens mij werkt het niet meer als je die US update hebt geinstalleerd en je wil op een server in Korea inloggen. Ik krijg iig een fout als ik 'de world enter'.
Heb het gewoon gelaten zoals de game was en het werkt
welk gedeelte van "het werkt" snap je niet ?Anoniem: 130278 schreef op donderdag 23 december 2004 @ 01:42:
Ik heb het ook gelaten zoals het was, en ik zie weer een aantal servers staan in de lijst, maar als ik die probeer te connecten wordt ik weer gedisconnectMoet je nu dus wel of geen patch geinstalleerd hebben om verder te kunnen spelen?
Daarom zetten ze ook niet elke server tegelijk online en doen ze het in stapjes en is geuld een schone zaak ;pAnoniem: 130278 schreef op donderdag 23 december 2004 @ 01:48:
Ik denk het niet, waarom zouden ze dat nu ineens doen? Ik denk dat de servers nog niet stabiel genoeg zijn. Dat verklaart ook waarom ze nog niet allemaal online zijn. Geduld is n schone zaak dames en heren.
[ Voor 79% gewijzigd door Anoniem: 33133 op 23-12-2004 01:53 ]
Anoniem: 130278
Ik heb het ook gelaten zoals het was, en ik zie weer een aantal servers staan in de lijst, maar als ik die probeer te connecten wordt ik weer gedisconnect
Moet je nu dus wel of geen patch geinstalleerd hebben om verder te kunnen spelen?
Als ik probeer in te loggen blijft ie hangen bij het handshaken.. Ik heb dan wel volledig us zonder ->KR bestanden. Als ik die er namelijk overheen zet, crashed ie met een foutmelding op een interface bestand. Bestaan er voor 1.2.1 ook ->KR kits? (ik post het hier maar even tussendoor, ik heb hier iemand langs en we zitten nu met zn drieen ouderwets te wc3'en
)
edit: de site lijkt ook onbereikbaar trouwens (http://www.worldofwarcraft.co.kr/main.html). Ik zou aan de hand van het feit dat de titel wel binnenkomt zeggen dat het een capaciteitsprobleem is. Het 'splashscreen' of hoe je dat ook wilt noemen op http://www.worldofwarcraft.co.kr is wel bereikbaar.
edit: de site lijkt ook onbereikbaar trouwens (http://www.worldofwarcraft.co.kr/main.html). Ik zou aan de hand van het feit dat de titel wel binnenkomt zeggen dat het een capaciteitsprobleem is. Het 'splashscreen' of hoe je dat ook wilt noemen op http://www.worldofwarcraft.co.kr is wel bereikbaar.
[ Voor 34% gewijzigd door SilentStorm op 23-12-2004 02:07 ]
Localhost is where the heart is
Even ter info voor de mensen die hier last van hebben met de nieuwste patch is er een probleem ontstaan waarbij frames droppen als loopt lijkt je game dus te haperen. Ikzelf heb dit probleem ook(speel US) maar blijkbaar heeft niet iedereen dit probleem, bij mijzelf valt het nogal mee aangezien in windowed het schijnbaar minder zichtbaar zou zijn alleen af en toe wekt dit toch wel irritatie op vooral als je er echt op gaat letten
Als tijdelijk oplossing kun je dit probleem oplossen door "hardware cursor" onder video options uit te vinken helaas heeft dit als side effect dat je muis nogal traag gaat reageren.
Link naar topic:
http://forums.worldofwarc...t&t=57489&s=new&tmp=1#new
Blue quote:
Als tijdelijk oplossing kun je dit probleem oplossen door "hardware cursor" onder video options uit te vinken helaas heeft dit als side effect dat je muis nogal traag gaat reageren.
Link naar topic:
http://forums.worldofwarc...t&t=57489&s=new&tmp=1#new
Blue quote:
ook nog even melden dat cosmos weer gewoon werkt via cosmos.exe mochten jullie dit op deze manier gebruikenWe are of course still looking into the cause of this issue. It does not seem to be affecting all users of course and the source is still be investigated. We appreciate everyone's input up to this point and if any of you have anything new that you think we may find useful please feel free to post or better yet e-mail wowtech@blizzard.com
Turning off the Hardware Cursor seems to repair this issue for the most part although as some have posted it seems to have some side effects. This has nothing to do with the noted CPU optimizations in the patch notes. Those optimizations were specific to laptops and their battery use scheme.
We hope to of course have a final resolution to this issue as soon as possible and we appreciate everyone's patience in the mean time. We are sorry many of your are having difficulties and we would much rather see you being able to play without incident. Unfortunately this is not the case and we must all work together if we are to find a common solution.
[ Voor 5% gewijzigd door Morpho op 23-12-2004 02:14 ]
Anoniem: 130105
Heb zonder nieuwe patch net 6 levels gespeeld van een nieuw character, maar toen ik uitlogde om te kijken of de server waar mijn main character speelt al up was (dit was ook het geval), probeerde ik te connecten, en dat mislukte. Opnieuw ingelogd, en toen was de realmlist leeg. Oh well, toch tijd om te slapen, ik zie morgen wel weer
Anoniem: 126167
Servers zijn terug up, behalve Warsong
Zal morgen maar meer uurtjes moeten spelen dan.
Er zijn nu 5 servers up en running met al een tijdje een redelijke load. Dacht ik wel weer een schop waard
(korea)
[ Voor 8% gewijzigd door SilentStorm op 23-12-2004 03:20 ]
Anoniem: 130278
speel je met of zonder patch, want ik heb geen patch kunnen installeren en ik kan naar geen een server connecten, of hij zegt "world sever down" of WoW crashed. 
aah! ik kan weer zonder problemen inloggen op de servers, geen crashes meer, nu alleen maar wachten tot de server waarmee ik bezig was online komt
aah! ik kan weer zonder problemen inloggen op de servers, geen crashes meer, nu alleen maar wachten tot de server waarmee ik bezig was online komt
[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 130278 op 23-12-2004 03:37 ]
Anoniem: 132299
Ik denk dat ik IMHO de Europese versie afwacht... Ik heb de komende kerstvakantie mooi de tijd om daarover na te denken, maar als de kerstvakantie op 10 januari voorbij is, staat de Europese versie vlak voor de deur. Als ik het goed begrepen heb komt ie op 14 januari. Ik hoop de Collector's Edition te pakken te krijgen.
Is de realmlist al weer terug? Gisteren met moeite nog kunnen patchen (naar de nieuwste versie) maar toen moest ik gaan slapen
Ik wacht het eerst wel even af...
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Gisteravond bij Gamersloot toch maar een gamekaart besteld voor 60dagen (U.S. versie), en ik heb hem deze ochtend ontvangen via mijn e-mail, dus dat werkt perfect bij die gasten daar.
Wat ik me nu echter afvraag is het volgende. Mijn abbo van de 1e maand WoW loopt op 31-12 af. Als ik de gamecard nu al invoer, loopt mijn vernieuwde abbo dan gewoon tot 2-3-04 (=60dagen vanaf 31-12), of tot 23-02-04 (=60dagen vanaf vandaag) ?
Wat ik me nu echter afvraag is het volgende. Mijn abbo van de 1e maand WoW loopt op 31-12 af. Als ik de gamecard nu al invoer, loopt mijn vernieuwde abbo dan gewoon tot 2-3-04 (=60dagen vanaf 31-12), of tot 23-02-04 (=60dagen vanaf vandaag) ?
Anoniem: 87260
nog niet ik ben ook druk aant proberen word een beetje een sport proberen wow te spelen
Ik kan weer gewoon spelen op de Koreaanse servers met patch 1.2.1.
Alleen spawnde ik midden in een grote groep mobs.

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
Die eerder beschreven fouten kan ik ook alleen toewijzen aan incompatibiliteit qua patches. Voor een ieder met problemen zou ik aanraden die 1.2.1 us patch er (opnieuw) overheen te halen, en vervolgens de interface en fonts dir van die korean aanpassing eroverheen gooien. Ik heb hier nu een uur of wat mee gespeeld zonder wat voor prlbemen dan ook, behalve bij de eerste keer inloggen, dat het interfaceprofiel verouderd was. Als je verwijderen selecteerd moet het daarna goed werken.
Vandaag vanaf begin tot level 9 gespeeld met Tinker, een gnome mage met incredible powers (iemand een glaasje water? - ik summon! )
Vandaag vanaf begin tot level 9 gespeeld met Tinker, een gnome mage met incredible powers (iemand een glaasje water? - ik summon! )
Anoniem: 130105
Als ik WOW opstart staat er versie 1.1.0 onderin.. is er een patch voor 1.1.0 naar 1.2.1 of moet ik eerst naar 1.1.2 patchen? Ik heb nl wel een 1.1.2 -> 1.2.1 patch.SilentStorm schreef op donderdag 23 december 2004 @ 10:12:
Die eerder beschreven fouten kan ik ook alleen toewijzen aan incompatibiliteit qua patches. Voor een ieder met problemen zou ik aanraden die 1.2.1 us patch er (opnieuw) overheen te halen, en vervolgens de interface en fonts dir van die korean aanpassing eroverheen gooien. Ik heb hier nu een uur of wat mee gespeeld zonder wat voor prlbemen dan ook, behalve bij de eerste keer inloggen, dat het interfaceprofiel verouderd was. Als je verwijderen selecteerd moet het daarna goed werken.
ik kan de 1.1.2 patch ook niet vinden ik heb nu gepatch naar 1.1.1 en download nu de 1.1.1 > 1.2.1
de 1.1.1 patch staat al in je wow map
ik ga nu chekken of het werkt zo ja zet ik wel ff faq online
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 87260 op 23-12-2004 10:37 ]
Alvast bedankt:PAnoniem: 87260 schreef op donderdag 23 december 2004 @ 10:23:
ik kan de 1.1.2 patch ook niet vinden ik heb nu gepatch naar 1.1.1 en download nu de 1.1.1 > 1.2.1
BYD Seal Excellence AWD | Dell G16 7630 | Intel Core i9-13900HX | NVIDIA GeForce RTX 4070
Ze tellen vanaf het moment dat je free month afloopt, dus nu je card invoeren is spelen tot en met 02-03-04.Grindtegel schreef op donderdag 23 december 2004 @ 09:24:
Gisteravond bij Gamersloot toch maar een gamekaart besteld voor 60dagen (U.S. versie), en ik heb hem deze ochtend ontvangen via mijn e-mail, dus dat werkt perfect bij die gasten daar.
Waar komt die 28 januari trouwens vandaan die sommige in dit topic opeens als release date aanhouden? Heeft iemand daar linkje/bron/thingie van?
Goeie vraag ik ga vandaag me timecard bestellen voordat het kerst is hehe nog maar 4 dagen te gaan. Maar waarom het nu doen als je het ook op de laatste dag kunt doen en dan er zeker van zijn dat je 60 dagen hebtGrindtegel schreef op donderdag 23 december 2004 @ 09:24:
Hoe kom je bij 28Jan?
Gast in mn guild kent de inkoper van DB, en hij zei dat het 14Jan is, had ook een mailtje van Vivendi gekregen, op de site van DB staat ook nog steeds 14Jan.
Gast in mn guild kent de inkoper van DB, en hij zei dat het 14Jan is, had ook een mailtje van Vivendi gekregen, op de site van DB staat ook nog steeds 14Jan.
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Ik doe het nu omdat er op de site van gamersloot wodt aangegeven dat ze tijdens de feestdagen (tussen 23-12 en 2-1-05) niet zo snel zijn met verzenden, kan tot 48 uur duren.Morpho schreef op donderdag 23 december 2004 @ 10:57:
[...]
Goeie vraag ik ga vandaag me timecard bestellen voordat het kerst is hehe nog maar 4 dagen te gaan. Maar waarom het nu doen als je het ook op de laatste dag kunt doen en dan er zeker van zijn dat je 60 dagen hebt
Aangezien ik nogal ongeduldig ben (wie niet) heb ik nu alvast besteld.
[edit] o, je bedoelt natuurlijk registreren...
nou omdat ik dan zeker weet dat er niemand eventueel met mijn code vandoor kan gaan.
[ Voor 11% gewijzigd door Grindtegel op 23-12-2004 11:30 ]
Ik ga vooralsnog uit van 14 januari.Anoniem: 87260 schreef op donderdag 23 december 2004 @ 11:27:
wat een drukte omdat iemand zegt 28 jan wacht nou maar gewoon af
Nou net mijn timecard geregistreerd en ik kan gewoon spelen tot maart 2005!
Wat ik vreemd vind is dat er op de site van WoW in het nederlands staat aangegeven tot hoelang ik kan spelen (dus niet march maar maart).
Maar goed, de komende 2maanden ben ik in ieder geval te vinden op Eonar!!
Wat ik vreemd vind is dat er op de site van WoW in het nederlands staat aangegeven tot hoelang ik kan spelen (dus niet march maar maart).
Maar goed, de komende 2maanden ben ik in ieder geval te vinden op Eonar!!
Bron? Link? Url? Thingie? A4tje? Postduif?
Bevestiging gaarne, zomaar wat roepen hebben we niks aan.
Beste Trancentral,
.....De releasedate van WoW is overigens uitgesteld
naar 28 Januari . ...
Met vriendelijke groet,
Steven Dekker
www.gamecom.nl | www.gcshop.nl
GameCom VOF
.....De releasedate van WoW is overigens uitgesteld
naar 28 Januari . ...
Met vriendelijke groet,
Steven Dekker
www.gamecom.nl | www.gcshop.nl
GameCom VOF
[ Voor 40% gewijzigd door Trancentral op 23-12-2004 12:13 ]
Anoniem: 66398
Hun weten ook niet beter dan wij zucht.. Wacht nou maar lekker af op blizzard.
[ Voor 64% gewijzigd door Anoniem: 66398 op 23-12-2004 12:53 ]
zelf zoeken, bij blijven, google, webwinkels?keldon schreef op donderdag 23 december 2004 @ 12:01:
[...]
Bron? Link? Url? Thingie? A4tje? Postduif?
Bevestiging gaarne, zomaar wat roepen hebben we niks aan.
Hunnen waren toch al uitgestorven?Anoniem: 66398 schreef op donderdag 23 december 2004 @ 12:16:
Hun weten ook niet beter dan wij zucht.. Wacht nou maar lekker af op blizzard.

Ik ben het anders wel helemaal met je eens. De voorbereiding is klaar als Blizz vindt dat het klaar is.
Zijn er hier mensen die, ondanks de nerf, toch warrior spelen? Hebben die mensen goede ervaringen of zijn ze ondertussen overgestapt naar een andere class?
Ik blijf bij mijn standpunt dat mijn eerste char een warrior wordt. Ik dacht eerst aan een NE warrior, maar misschien toch een dwarf. Hmm, even verder denken!
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
nope het probleem is dus dat mijn vrienden nu ook op warsong zitten, 4 sinds vanochtend, ik ben bang dat velen zo werken. Maargoed, ik zit er dus wel aan te denken om op een medium bevolkte server te gaan zitten, alleen kost dat mn lvl22 karakter en daar baal ik een beetje vanAnoniem: 126167 schreef op donderdag 23 december 2004 @ 01:14:
[...]
Ja, er zijn idd servers die overbevolkt zijn/lijken. Kan je mss de naam van die nieuwe server geven en welke faction je speelt, horde of alliance. Dan kan ik daar ook alvast een nieuc char maken voor het geval Warsong enorm gaat laggen of als er probs zijn.
LvL 22 ben je zo . . . nou ja . . . is minder moeite dan dat je een lvl 40 char achterlaat iig.
There is no art to find the minds construction in the face
Heb je zoveel problemen op Warsong dan?DarkShadow schreef op donderdag 23 december 2004 @ 12:38:
[...]
nope het probleem is dus dat mijn vrienden nu ook op warsong zitten, 4 sinds vanochtend, ik ben bang dat velen zo werken. Maargoed, ik zit er dus wel aan te denken om op een medium bevolkte server te gaan zitten, alleen kost dat mn lvl22 karakter en daar baal ik een beetje van
Ik heb een lvl 35 Warrior, lvl 24 Hunter en lvl 18 Shaman op Warsong, speel dus in verschillende gebieden (vooral met de Hunter vaak in de wat drukkere gebieden, denk dat lvl 24 gemiddelde is ofzo?
De enige problemen die er zijn, zijn vaak database gerelateerd en gelden dus voor alle servers, ook de minder drukke.
[ Voor 8% gewijzigd door nioz op 23-12-2004 12:52 ]
Dat had ik gedaan maar ik kwam nergens op 28 januari uit, maar hij heeft al een bron gepost en dat is er niet echt 1 waar ik me druk over maak. Gewoon weer een winkel die een andere date heeft dan de 14e. Niks aan de hand dusRody schreef op donderdag 23 december 2004 @ 12:33:
[...]
zelf zoeken, bij blijven, google, webwinkels?
Ik kom dus uit bij de realmlist.. Zoek mijn server via characters.. Staat er geen server met characters tussen! Ik de namen vergelijken staat de Server er niet tussen!! Wat is going on?!
Ik had dus deze server die op deze lijst staat http://trulle.mine.nu/public/wow/realmlist.png
Edit : Net Online gekomen... wou al zeggen
Ik had dus deze server die op deze lijst staat http://trulle.mine.nu/public/wow/realmlist.png
Edit : Net Online gekomen... wou al zeggen
[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 66398 op 23-12-2004 13:10 ]
Thanx:) Het werkt inderdaad:) Ik zit weer in de game:) Die error was een een of andere blauwe font of zo, die je krijgt voordat je in kan loggen, maar dat levert geen problemen op:) Gewoon spelen maar:Dalwin-d schreef op donderdag 23 december 2004 @ 10:55:
[......]
dit werkte bij mij succes
greets Smirnoff
ps meld het even als je er wat aan hebt ben ik er niet voor niks mee aan het klooien geweest
BYD Seal Excellence AWD | Dell G16 7630 | Intel Core i9-13900HX | NVIDIA GeForce RTX 4070
Toch maar naar Dynabyte. Vanmiddig vind ik wel een gaatje, om daar even te informeren.Trancentral schreef op donderdag 23 december 2004 @ 12:11:
Beste Trancentral,
.....De releasedate van WoW is overigens uitgesteld naar 28 Januari . ...
...
klopt maar je komt er wel doorheen
was toeval dat ik er achterkwam maar wel mooi meegenomen
beetje jammer dat ik op het werk ben wil ff in de kerst wereld kijken
was toeval dat ik er achterkwam maar wel mooi meegenomen
beetje jammer dat ik op het werk ben wil ff in de kerst wereld kijken
Vrij goede patch moet ik zeggen dat kerst gedoe is grappig net een grote sneeuwballen gevecht gehad op mijn server iets van 50+ mensen lol. Hele scherm werd gewoon wit van de sneeuwballen die er gegooit werden hehe alleen jammer dat de patch niks heeft gedaan aan de lag wat nog steeds vrij erg is. Maar goed later in de avond weer ff proberen als de queue gedoe weg is
[ Voor 82% gewijzigd door Anoniem: 66398 op 23-12-2004 14:56 ]
keldon, je zou http://www.wowforum.nl/ aan de links in startpost kunnen toevoegen overigens
!
Is dit nu echt een: uit je frustratie topic? of niet? Ik lees dit topic nu al een paar weken en 80% van de posts gaat gewoon over, mijn server is down of wat een lag heb ik weer... beetje jammer ik ga mijn info maar weer ergens anders vandaan halen dat er lag is weet ik nu onderhand wel...
Anoniem: 128852
Ik vind dat forum er veelbelovend uitzien! Als het nou nog wat drukker wordt...Mickos schreef op donderdag 23 december 2004 @ 14:32:
keldon, je zou http://www.wowforum.nl/ aan de links in startpost kunnen toevoegen overigens!
Precies, en daarom ben ik op zoek gegaan naar een ander forum... zie boven.-CKY2K- schreef op donderdag 23 december 2004 @ 14:42:
Is dit nu echt een: uit je frustratie topic? of niet? Ik lees dit topic nu al een paar weken en 80% van de posts gaat gewoon over, mijn server is down of wat een lag heb ik weer... beetje jammer ik ga mijn info maar weer ergens anders vandaan halen dat er lag is weet ik nu onderhand wel...
[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 128852 op 23-12-2004 14:44 ]
Ik ben aangenaam verrast door de snelle stijging van het aantal leden. Dinsdag heb ik het forum online gezet, nu zijn er al 11 leden! Dat schiet mooi op!Anoniem: 128852 schreef op donderdag 23 december 2004 @ 14:42:
Ik vind [http://www.wowforum.nl] er veelbelovend uitzien! Als het nou nog wat drukker wordt...
Wat is de snelste manier om van undead start locatie naar de Barrens te gaan of Orgrimmar.. 1 van de 2 is prima want ik ken daar alles al.. maar vind de undead start locatie iets minder leuk..
Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue
Een gedeelte van mn bevestigingsmail voor de bestelling van BOL.COM, die ik 30 november kreeg:Anoniem: 87260 schreef op donderdag 23 december 2004 @ 14:42:
Releasedatum: 28.01.2005 bol.com
Aantal Prijs Totaalbedrag Titel Levertijd
----------------------------------------------------------------------
1 EUR 44.99 EUR 44.99 World Of Warcraft Verschijnt 14.01.2005
Dvd-Rom
Duidelijk 14 januari 2005!
Maar, het kan zijn dat ik er op tijd bij ben geweest, dat ik hem daarom eerder krijg.
Muhahaha
Met de zeppeling naar Grom'Gol base waar je overstapt op de zeppelin naar Ogrimmar, vanaf hier ben je ook in no-time in de barrensSkeiron schreef op donderdag 23 december 2004 @ 16:16:
Wat is de snelste manier om van undead start locatie naar de Barrens te gaan of Orgrimmar.. 1 van de 2 is prima want ik ken daar alles al.. maar vind de undead start locatie iets minder leuk..
@DeathTrail
Er zijn meerder winkels die hem verkopen en allemaal hebben ze een eigen release datum. Feit is gewoon dat Blizzard hierover niks loslaat. Behalve dan begin 2005, maar die periode kan je uitstreiken van januari t/m maart. Voor de rest is het allemaal speculeren
[ Voor 25% gewijzigd door nemo55 op 23-12-2004 16:29 ]
Volgens mij vliegt de zeppelin van trisftal glades rechstreeks naar ogrimmar, tenminste omgedraait van ogrimmar naar tristfal glades is een directe verbinding. Je moet dus de zeppelin pakken die in de bovenste toren vertrekt als ik het goed heb.nemo55 schreef op donderdag 23 december 2004 @ 16:25:
[...]
Met de zeppeling naar Grom'Gol base waar je overstapt op de zeppelin naar Ogrimmar, vanaf hier ben je ook in no-time in de barrens
@DeathTrail
Er zijn meerder winkels die hem verkopen en allemaal hebben ze een eigen release datum. Feit is gewoon dat Blizzard hierover niks loslaat. Behalve dan begin 2005, maar die periode kan je uitstreiken van januari t/m maart. Voor de rest is het allemaal speculeren
Allemaal bedankt voor de antwoordjes! Nu weet ik zeker dat ik nie kan wachter op 14 jan 
enne, wat gaan die posts hier hard
enne, wat gaan die posts hier hard
GamiQ, de game notes app met game maps!
Moet ik persé eerst de 1.1.1 patch hebben?
Ik download nu ook die 1.2.1 patch van een andere site, hoop dat het werk
Ik loop nu wat rond in de barrans aangezien er te weinig animo is voor elite quests in Silverpine
ik heb eergisteravond (tot 3 uur) nog 2 elite quests gedaan met wat duitsers was erg leuk
.
Nu ik mijn 512 mb ram geheugen er in heb loopt het allemaal veel soepeler!
dat is ook erg fijn, bij mijn 1e bat ride was het 1 frame per 5 seconden
haha.
Ik download nu ook die 1.2.1 patch van een andere site, hoop dat het werk
Ik loop nu wat rond in de barrans aangezien er te weinig animo is voor elite quests in Silverpine
Nu ik mijn 512 mb ram geheugen er in heb loopt het allemaal veel soepeler!
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Je zal je er nog een weekje of 2 aan moeten ergeren (hopelijk) dan houdt alles op en gaan we bezig met de EU open beta, dat zal een stuk minder gezeur moeten zijn
.
Jij zit zeker in de closed eu betaNiekos schreef op donderdag 23 december 2004 @ 18:01:
Kunnen jullie nou niet een keer ophouden over die koreaanse beta. Het hele topic raakt er bevuilt door. Doe dit lekker ff via msn/irc ofzo.
hey mensen alvast voorbereidend werk....
als de eu beta eraan komt... waar moet ik me registreren? Is dat al bekend?
als de eu beta eraan komt... waar moet ik me registreren? Is dat al bekend?
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
[ Voor 90% gewijzigd door Crash op 23-12-2004 19:16 ]
En de rust keert terug in het WoW topic 
Nog andere mensen die hier US spelen die last hebben van video "glitches" na de nieuwe patch?
Nog andere mensen die hier US spelen die last hebben van video "glitches" na de nieuwe patch?
Anoniem: 31180

Integratiecursus nodig?

Koreaanse Beta, check de latency

Yoda gespot...
Weet iemand wat een goede verkoopprijs is voor een Mechanical Squirrel? Ik verkoop ze nu voor 50 silver...
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 31180 op 23-12-2004 19:33 ]
wie weet leuke kerst dingen behalve sneeuwballen en de kerstman quest?
ps ik heb wat gekocht bij een veiling hoe krijg ik dat nou?
[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 87260 op 23-12-2004 20:16 ]
Anoniem: 129696
Je krijgt je gekochte items bij de AH via je mailbox binnen.Anoniem: 87260 schreef op donderdag 23 december 2004 @ 20:04:
wie weet leuke kerst dingen behalve sneeuwballen en de kerstman quest?
Anoniem: 130345
Die datum zegt dus helemaal niks meer nu er 28 januari 2005 op de site staat. Ze kunnen moeilijk de datum veranderen die in de verzonden bevestigingsmailtjes staan. Dus lach niet te vroeg, muhahahaDeathTrail schreef op donderdag 23 december 2004 @ 16:25:
[...]
Een gedeelte van mn bevestigingsmail voor de bestelling van BOL.COM, die ik 30 november kreeg:
Aantal Prijs Totaalbedrag Titel Levertijd
----------------------------------------------------------------------
1 EUR 44.99 EUR 44.99 World Of Warcraft Verschijnt 14.01.2005
Dvd-Rom
Duidelijk 14 januari 2005!
Maar, het kan zijn dat ik er op tijd bij ben geweest, dat ik hem daarom eerder krijg.
Muhahaha
Ik vraag me sowieso af of ze de 28 januari wel halen. De Final Beta Test begint pas eind december/begin januari (bron: en.wow-europe.com).
Maar ja, niks is eigenlijk zeker aan een releasedatum, totdat een spel daadwerkelijk in de winkel ligt.
De Amerikaanse release werd 19 dagen vantevoren (4 nov., en release 23 nov.) officieel aangekondigd door Blizzard, dus even daarvan uitgaande zou Blizzard de europese release 27 december aankondigen willen ze de game 14 januari in de seuropese schappen hebben liggen....Dat is de maandag na kerst...zou een mooi (verlaat) cadeautje zijn
Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.
Ik ga ook World of Warcraften en heb de CE bij Informatique besteld 
Zomaar een vraag:
Gaan Dixons / Intertoys / Free Record Shop de timecards verkopen en/of elke zelfrespecterende boekhandel? (Bijv. vragen of ze ze willen bestellen..)
Anders ben ik best wel de lul; ik mag de timecards niet op i-net kopen
Zomaar een vraag:
Gaan Dixons / Intertoys / Free Record Shop de timecards verkopen en/of elke zelfrespecterende boekhandel? (Bijv. vragen of ze ze willen bestellen..)
Dat is internet
Btw de pet die je bij de pre-order krijgt, is dat zo'n lief beestje wat meeloopt of kan-ie zelfs aanvallen?!
[ Voor 26% gewijzigd door BHQ op 23-12-2004 23:05 ]
meeloopt. En lachend toekijkt hoe jij afgeslacht wordtYapser schreef op donderdag 23 december 2004 @ 23:04:
Btw de pet die je bij de pre-order krijgt, is dat zo'n lief beestje wat meeloopt of kan-ie zelfs aanvallen?!
Als je een combat-pet wilt moet je hunter-class eens gaan proberen. Dan kun je bijna ieder beast in WoW als je trouwe vechtjas nemen.Yapser schreef op donderdag 23 december 2004 @ 23:04:
[...]
Dat is internet
Dynabyte heeft de timecards al op de site staan. En Dynabyte is niet alleen op het internet actief, maar vooral ook in heel veel steden in Nederland... Verder ga ik er van uit dat andere winkels dit ook zullen gaan aanbieden, als Dynabyte het ook kan...Yapser schreef op donderdag 23 december 2004 @ 22:28:
Ik ga ook World of Warcraften en heb de CE bij Informatique besteld
Zomaar een vraag:
Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.
haha ik vind het een moeilijk spel... ik heb geen idee wat de bedoeling is:) maar vind et wel leuk om door de wereld te wandelen:) maar weet iemand waarom ik de servernamen niet kan zien?
Anoniem: 64851
Kun je nu werkelijk niets zelf vinden op het internet!?FrankoNL schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 00:08:
haha ik vind het een moeilijk spel... ik heb geen idee wat de bedoeling is:) maar vind et wel leuk om door de wereld te wandelen:) maar weet iemand waarom ik de servernamen niet kan zien?
Echt super, heb een paar uurtjes geleden het voor elkaar gekregen om een korean account aan te maken (had geluk, kon al bij de 4de KSSN dat ik had geprobeerd een account aanmaken
) en heb een warlock aangemaakt op een normale server met een medium population (ik had toen nog niet de us2kr ding geinstalleerd dus k weet niet precies welke server). Ben nu lvl 6 en ik vind het tot nu toe een topspel. Ik kreeg weer het gevoel dat ik had toen ik 3 jaar geleden de US beta van Dark Age of Camelot had gespeeld. Er zijn enorm veel quests te doen en het xp'en lijkt op dit moment helemaal niet vervelend. Wel kom ik af en toe wat gold tekort maar goed dat is met elke MMORPG zo als je net bent begonnen
. Ik heb alleen 1 vraagje, waarom krijg ik alleen maar lvl 11+ mensen te zien als ik op dat social icoon klik en op de Who tab kijk? Er zijn op de server waar ik speel 49 mensen online en het zijn allemaal lvl 11+ mensen...En die 49 mensen lijkt niet meer of minder te worden, is er een soort cap ofzo dat ie maar maximaal 49 mensen laat zien?
Daar kwam ik laatst ook achter, is nogal simpel op te lossen.
/who krijg je een scherm, daar onder staat 16-22 dit betekend vindt/laat iedereen zien van lvl 16 tot 22
/who krijg je een scherm, daar onder staat 16-22 dit betekend vindt/laat iedereen zien van lvl 16 tot 22
Yes! eindelijk Goblin Jumper Cables gemaakt..engineering is echt te cool..allemaal van die leipe dingen
Met die kabels heb je een kans dat je dode players resurrect of dat de kabels zelf ontploffen.. vet
beetje de primitieve versie van een defib-kit?RedruM schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 08:01:
Yes! eindelijk Goblin Jumper Cables gemaakt..engineering is echt te cool..allemaal van die leipe dingenMet die kabels heb je een kans dat je dode players resurrect of dat de kabels zelf ontploffen.. vet
I want to live forever, so far.. so good.
geen idee wat dat is, maar i guessWarbringer schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 08:21:
[...]
beetje de primitieve versie van een defib-kit?
Anoniem: 129789
Ja ik had er ook last van, ik had de 71.20 drivers voor mn 6800 geloof ik. Nadat ik weer terug was gegaan naar 67.03 was alles weer in orde.Morpho schreef op donderdag 23 december 2004 @ 19:21:
Heb gewoondat ding ingevoerd (lijkt me logisch dat dat cummulatief werkt en uiteraard is anders een boze mail altijd nog mogelijkGrindtegel schreef op donderdag 23 december 2004 @ 11:28:
[...]
Ik doe het nu omdat er op de site van gamersloot wodt aangegeven dat ze tijdens de feestdagen (tussen 23-12 en 2-1-05) niet zo snel zijn met verzenden, kan tot 48 uur duren.
Aangezien ik nogal ongeduldig ben (wie niet) heb ik nu alvast besteld.
[edit] o, je bedoelt natuurlijk registreren...
nou omdat ik dan zeker weet dat er niemand eventueel met mijn code vandoor kan gaan.
Het ging gewoon goed:
60 Day pre-paid game card has been successfully added to your account!
Your pre-paid time will start on December 28, 2004 12:00 AM PST and your subscription will resume on February 26, 2005 12:00 AM PST.
Defribrilatie-kit: Als in ER (de serie): Een 'flatliner' op je afdeling en dan de 'crashcart' halen, paddels insmeren en heel hard 'CLEAR' roepen
On-topic: Wie is hier al een redelijk eindje op weg qua level? Ik zou wel eens een aantal plaatjes willen zien van lvl 20 en hoger wapens en armor.
Owja, en natuurlijk een heel goeie kerst!
[ Voor 9% gewijzigd door Viper2k1 op 24-12-2004 10:54 ]
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
Anoniem: 6866
Zijn er meer mensen die niet kunnen inloggen.
Gaat vet sloom. Realm status is low...
Ik time steeds out.....
Gaat vet sloom. Realm status is low...
Ik time steeds out.....
Je kan bv dit doen..Hi-Sintar schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 04:02:
Echt super, heb een paar uurtjes geleden het voor elkaar gekregen om een korean account aan te maken (had geluk, kon al bij de 4de KSSN dat ik had geprobeerd een account aanmaken) en heb een warlock aangemaakt op een normale server met een medium population (ik had toen nog niet de us2kr ding geinstalleerd dus k weet niet precies welke server). Ben nu lvl 6 en ik vind het tot nu toe een topspel. Ik kreeg weer het gevoel dat ik had toen ik 3 jaar geleden de US beta van Dark Age of Camelot had gespeeld. Er zijn enorm veel quests te doen en het xp'en lijkt op dit moment helemaal niet vervelend. Wel kom ik af en toe wat gold tekort maar goed dat is met elke MMORPG zo als je net bent begonnen
. Ik heb alleen 1 vraagje, waarom krijg ik alleen maar lvl 11+ mensen te zien als ik op dat social icoon klik en op de Who tab kijk? Er zijn op de server waar ik speel 49 mensen online en het zijn allemaal lvl 11+ mensen...En die 49 mensen lijkt niet meer of minder te worden, is er een soort cap ofzo dat ie maar maximaal 49 mensen laat zien?
/Who <Class> dus bv /Who Rogue (dan laat ie alle rogue's online zien)
/Who <City> dus bv /Who Ironforge (dan laat ie iedereen in ironforge zien)
/Who lvl 10-30 (dan laat ie alle lvl 10 t/m 30 zien)
/Who lvl 5 (dan laat ie alle lvl 5 zien)
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 66398 op 24-12-2004 12:40 ]
Ik vind het wel wat hebben, ze ziet eruit als een noorse vikingvrouw uit mythes en legendes. Ik mis alleen die typische helm nogAnoniem: 129789 schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 11:25:
Mijn god... dwarf vrouwen zien er echt dom uit. Gelukkig zie je ze niet vaak.
ik heb serieus geprobeerd te zoeken.... maar waar moet ik zoeken dna?? google heb ik het antwoord niet gevonden.... kanje me helpen alsjeblieft?Anoniem: 64851 schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 02:26:
[...]
Kun je nu werkelijk niets zelf vinden op het internet!?
PS: ik zie in de server ook vaak de namen niet boven hun hoofd + als ik praat zien ze geloof ik niks
EDIT: ik moet zotezien die US2kr installeren... maar in welke submap van WOW moet ik die unzippen?? en als ik hem gewoon in de hoofdmap zet en dan dat ene dingetje draai dan word mijn exe. bestand van WOW een kladblok bestand
[ Voor 23% gewijzigd door FrankoNL op 24-12-2004 12:56 ]
Anoniem: 28168
Entusei, level 34 Orc shamanViper2k1 schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 10:54:
[...]
Defribrilatie-kit: Als in ER (de serie): Een 'flatliner' op je afdeling en dan de 'crashcart' halen, paddels insmeren en heel hard 'CLEAR' roepen.
On-topic: Wie is hier al een redelijk eindje op weg qua level? Ik zou wel eens een aantal plaatjes willen zien van lvl 20 en hoger wapens en armor.
Owja, en natuurlijk een heel goeie kerst!

Ziet er eigenlijk meer uit als ma TokkieAnoniem: 130345 schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 12:52:
[...]
Ik vind het wel wat hebben, ze ziet eruit als een noorse vikingvrouw uit mythes en legendes. Ik mis alleen die typische helm nog
Surfin' paradise!
Ma Tokkie heeft krullenSnappie88 schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 13:01:
[...]
Ziet er eigenlijk meer uit als ma Tokkie
Weet iemand wat ik met talent points voor mijn pet kan doen? Ik ben nu een lvl 15 dwarf hunter, met een lvl 14 cat. Ik heb 3 talents kunnen kopen/leren (bite, growl en een lvl2 versie van 1 van deze) maar ik heb nog 59 punten over... Wat kan ik hiermee?
Ik heb mijn timecard ingevoerd nemo55 deze komt gewoon boven op je andere dagen dus als eerste zal je 30 dagen aflopen en daarna springt ie over op de 60 dagen van je timecard.
Wat eigenlijk best wel grappig is, is dat als je timecard koopt je ook een nieuwe account kunt maken volgens de beschrijving dus infeite kun je alleen een timecard kopen en deze dan gebruiken met de beta client dan ben je volgens mij stuk goedkoper uit dan dat je het spel koopt en je hebt tevens 60 dagen ipv 30.
Wat eigenlijk best wel grappig is, is dat als je timecard koopt je ook een nieuwe account kunt maken volgens de beschrijving dus infeite kun je alleen een timecard kopen en deze dan gebruiken met de beta client dan ben je volgens mij stuk goedkoper uit dan dat je het spel koopt en je hebt tevens 60 dagen ipv 30.
@Morpho :
lijkt me sterk dat dat mogelijk zou zijn, kun je daar op enige manier een bevestiging van vinden? Als het zo zou zijn dan zouden mensen in amerika dit toch allang uitgevonden moeten hebben?
@ FrankoNL :
volgens mij hebben verschillende mensen je al meerdere keren proberen te vertellen dat heel veel al is beschreven in dit topic. GoT search en/of CTRL-F doen wonderen...
lijkt me sterk dat dat mogelijk zou zijn, kun je daar op enige manier een bevestiging van vinden? Als het zo zou zijn dan zouden mensen in amerika dit toch allang uitgevonden moeten hebben?
@ FrankoNL :
volgens mij hebben verschillende mensen je al meerdere keren proberen te vertellen dat heel veel al is beschreven in dit topic. GoT search en/of CTRL-F doen wonderen...
[ Voor 32% gewijzigd door RealCato op 24-12-2004 13:59 ]
Ik heb even een steekproef gedaan mbt die kaartjes :D:
Dixons: "Hoogstwaarschijnlijk wel, ik ga het ook spelen"
Ik: 'hehe ok, da's mooi' daarna nog een beetje pimpen wat voor character ik ging spelen enzo 
FRS: *vraagt aan collega* Gaan wij World of Warkgraft kaarten verkopen? nee, alleen VIP kaarten! ik:
okee...
Intertoys: Ik heb geen idee waar je hebt over hebt, je kunt wachten op collega. [10 minuten staan wachten, boos weggelopen, wat een kutservice
)
zeeman: wat?! (just kidding)
boekenhandel: neuh, goan wij nie verkope...
Dixons: "Hoogstwaarschijnlijk wel, ik ga het ook spelen"
FRS: *vraagt aan collega* Gaan wij World of Warkgraft kaarten verkopen? nee, alleen VIP kaarten! ik:
Intertoys: Ik heb geen idee waar je hebt over hebt, je kunt wachten op collega. [10 minuten staan wachten, boos weggelopen, wat een kutservice
zeeman: wat?! (just kidding)
boekenhandel: neuh, goan wij nie verkope...
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is niet bedoelt voor het aan de gang krijgen van de KR versie!
Het hiernaar vragen of linken is dus _niet_ de bedoeling!
Het hiernaar vragen of linken is dus _niet_ de bedoeling!