Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.727 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-01 21:44
Als ik het dus zo lees is blacksmitting dus gewoon waardeloos. Wel jammer want dat is nou net een skill voor een warrior of paladin. Ik lees aardig wat dat blacksmitting weinig winst geeft, lang duurt en dus niet echt loont.

Eigenlijk wordt je dus, als je dit soort chars neemt, gedwongen andere professions te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-03 20:39
Ik heb mining en blacksmiting en vind het gewoon leuk om te doen :) Ik kan mijn eigen wapens maken, wat ook veelal gebeurt. Ik heb blacksmiting nu op lvl135 en ben zelf een lvl20. Kan zelfs bracers of boots maken die ik zelf nog niet eens kan dragen omdat ik daar lvl21 of 22 voor moet zijn. En die zijn kwa skills dus echt wel goed.

Er gaat gewoon wat tijd in zitten en mining levert toch ook wel flink wat op. Ik kan mijn copper bars nu niet meer gebruiken met blacksmiting aangezien ik nu bronze en silver nodig heb, dus verkoop ik ze in een ah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Kaap schreef op woensdag 22 december 2004 @ 08:48:
Waaaaah die xmass stuff is vet cool. Vanavond effe andere quests doen en kieken wat santa me gemailed heeft :D
Waar exact kun je die xmas dingen vinden? (Op de kaart) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128852

Hey! Ik weet niet of hier al iets over is gezegd in dit topic, maar heeft iemand de PvP Battlegrounds Preview (http://www.worldofwarcraft.com/pvp/battlegrounds.html) gelezen op de US site? Dat klinkt godsamme fucking gaaf! Ik dacht dat PvP in Dark Age of Camelot cool was. :)

Als de US retail dit voor de EU release heeft, zal de EU retail dan al battlegrounds hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55165

ik heb het net doorgelezen maar dat is wel Errug Cool :)

Dit is zeker wel leuk om mee te doen en dan het bloed van je vijand verzamelen hahahaha

argh nog meer zin in de EU release ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-05 14:05
Trancentral schreef op woensdag 22 december 2004 @ 10:06:
[...]
Waar exact kun je die xmas dingen vinden? (Op de kaart) :D
Ironforge bijvoorbeeld. In de Explorers Hall staat een enorme kerstboom, en santa zit naast de bank :D

Afbeeldingslocatie: http://www.dree.nl/brol/wow/dwarfking.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Jaded op 22-12-2004 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70879

Ik zelf ben op de korean open beta een level 20 warlock.
Op zich best cool met mn pet. Maar toch ga ik vrij makkelijk dood itt bv een paladin.
Die hakt lekker door en healt onder het vechten.
Ook vallen mij de destructive powers een beetje tegen tot nu toe.
Die van een magier zien er spectaculairder uit.
Al houd ik wel van het leven uitzuigen...gnagna. >:)
Kortom, zonder pet ben je zeer zwak vind ik.....
Is dat ook zo bij de hunters? En hebben alle verschillende pets ook verschillende
aanvalsmanieren??

I'm the wowzer......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-05 13:19

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
Hmm, ben eens aan de 'overkant' gaan kijken en met een Hooman Paladin begonnen. Van de Horde kant wil ik niet nog meer zien anders kan ik vanaf Retail tot level 40 alles weer overnieuw doen. En om daar nou een nieuwe te starten en voor de vierde keer al die Barrens quests te doen ga ik geestelijk niet helemaal overleven :)

Paladinnetje is level 11 inmiddels, kan dus niet echt zeggen of ze overpowered zijn zoals iedereen zegt. Ook het idee dat de quests makkelijker en gevarieerder zijn aan de Alliance kant heb ik nog niet echt. De downtime is wel minimaal door die zelfheal en het spelen met Seals is ook wel leuk verzonnen. Meteen maar Engineering erbij genomen omdat ik daar sowieso voor ga in Retail in combinatie met m'n warlock en dat bevalt tot nu toe ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Laatst online: 20:39
woei, gisteren voor de 1e keer vancleef dood gemaakt :) lekkere blauwe items :)

duurde wel vrij lang voordat we de hele deadmines leeg hadden.. maar het is toch eindelijk gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123311

Als ik een US retail bestel, kan ik dan later ook op EU servers? Kan ik dit op de een of andere manier omzetten? Of moet ik wachten tot de EU retail?
Ik heb er wel het een en ander over kunnen vinden, maar nergens een echt duidelijk antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:34
Anoniem: 123311 schreef op woensdag 22 december 2004 @ 11:46:
Als ik een US retail bestel, kan ik dan later ook op EU servers? Kan ik dit op de een of andere manier omzetten? Of moet ik wachten tot de EU retail?
Ik heb er wel het een en ander over kunnen vinden, maar nergens een echt duidelijk antwoord.
Je kan een us retail bestellen om op de eu servers te gaan spelen. Dan moet je je gewoon een account met nederlandse gegevens proberen aan te maken op de amerikaanse site. Dan krijg je een webform dat je niet uit amerika komt en dat je je key kan omzetten naar een europese key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En dan kan ik tot die tijd dat de EU retail gereleased wordt gewoon de US retail spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-01 21:44
Anoniem: 123311 schreef op woensdag 22 december 2004 @ 11:55:
En dan kan ik tot die tijd dat de EU retail gereleased wordt gewoon de US retail spelen?
Ja.
had je beter vanaf 23 nov kunnen doen, nu is het amper de moeite met levertijden etc :z

[ Voor 9% gewijzigd door Rody op 22-12-2004 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Anoniem: 123311 schreef op woensdag 22 december 2004 @ 11:55:
Dat weet ik niet zeker, het zou kunnen dat ze de key's gaan controleren of ze al op de us een account hebben. Ik zit nu toch in de koreaanse open beta, dus ik wacht liever op de eu. Je word dan trouwens ook meteen toegelaten tot de eu final beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:21
Anoniem: 70879 schreef op woensdag 22 december 2004 @ 11:16:
Ik zelf ben op de korean open beta een level 20 warlock.
Op zich best cool met mn pet. Maar toch ga ik vrij makkelijk dood itt bv een paladin.
Die hakt lekker door en healt onder het vechten.
Ook vallen mij de destructive powers een beetje tegen tot nu toe.
Die van een magier zien er spectaculairder uit.
Al houd ik wel van het leven uitzuigen...gnagna. >:)
Kortom, zonder pet ben je zeer zwak vind ik.....
Is dat ook zo bij de hunters? En hebben alle verschillende pets ook verschillende
aanvalsmanieren??

I'm the wowzer......
Ik ben lvl14 hunter, en ik heb de bug dat ik mijn pet niet kan reviven of voeden. M.a.w. ik speel zonder pet, en ik ga VAAK dood. Ik pak liever geen mobs van mijn eigen level aan, en zelfs tegen twee mobs van een paar lvls minder delf ik het onderspit.

Ik heb ongeveer een half uur lang het genoegen gehad met een pet te kunnen spelen, en dat maakte het VEEL makkelijker. Op zich jammer, want hierdoor begin ik mijn interesse in het spel te verliezen... ik speel ook de KO beta, maar ik verwacht dat die niet lang meer loopt en om nou weer een nieuw character te beginnen...

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vanwaar die haast, vraag ik me toch elke keer weer af. Wacht gewoon een maandje tot je gewoon fijn op Europese servers kan spelen, of probeer desnoods in de open beta (mocht die er komen) te komen. Lukt dat niet, pech gehad. Deal. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, achteraf wel. Er van uit gaande dat GCshop gelijk heeft en de game op 14 januari 28 januari gereleased wordt kan ik net zo goed die 3 5 weekjes wachten.

Toch bedankt allemaal :)

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 123311 op 22-12-2004 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Dr. Strangelove schreef op woensdag 22 december 2004 @ 12:02:
[...]

Ik ben lvl14 hunter, en ik heb de bug dat ik mijn pet niet kan reviven of voeden. M.a.w. ik speel zonder pet, en ik ga VAAK dood. Ik pak liever geen mobs van mijn eigen level aan, en zelfs tegen twee mobs van een paar lvls minder delf ik het onderspit.

Ik heb ongeveer een half uur lang het genoegen gehad met een pet te kunnen spelen, en dat maakte het VEEL makkelijker.
In de us strestest zuigde de hunter omdat de pet geen aggro kon houden en te weinig damage deed. In de us beta kon ik meerder en hogere levels tegelijk aan met m'n pet. Ik was dan ook dik tevreden over de hunter. Maar om m'n retail char niet teveel te verpesten zit ik op de ko beta als troll shaman. Ook hier met hunters gegrouped die mits ze hun pet goed gebruiken heel erg nuttig zijn.
Op zich jammer, want hierdoor begin ik mijn interesse in het spel te verliezen... ik speel ook de KO beta, maar ik verwacht dat die niet lang meer loopt en om nou weer een nieuw character te beginnen...
Dat is te verwachten met een beta :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131185

Ik speel een Orc Hunter en ben nu level 16.

Heb geen last van bugs ofzo dus kan gewoon genieten van m'n pet "FastClaw" langs m'n zijde.

Ik kan 2 NPCs van mijn eigen level aan maar niet gemakkelijk zoals ik op verschillende sites lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:48
hmm, ben Dwarf Hunter, en ik kan gemakkelijk 2 van mn eigen lvl aan. Vooral als ik de aanval goed voorbereid, dan zelfs wel 3.

Gewoon eerst traps zetten, hunters mark gebruiken, mn pet laten tanken, dan confussive shot (of hoe heettie) en een multishot en een instant shot en een serpent sting en dan met dual wield 1 voor 1 kapot rammen >:)

Desnoods zorgen dan ik meer threat genereer met zo'n slag en de aandacht op mn pet richten (heeft meer armor) en zelf wegrennen en weer een serie schoten aflossen.

Maargoed, als ik het onvoorbereid doe, dan kan het af en toe flink tegenvallen, laatst afgemaakt door 2 lvl19 mobs toen ik lvl20 was, dat was even echt een ontnuchtering (was ook niet full health overigens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Niet online
Jaded schreef op woensdag 22 december 2004 @ 10:51:
[...]

Ironforge bijvoorbeeld. In de Explorers Hall staat een enorme kerstboom, en santa zit naast de bank :D

[afbeelding]
Bedankt!:D Dat wordt checken zodra ik thuis kom van de stage >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 25-04 09:38

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik baal er wel van dat mijn Void Walker de aangekochte skills niet houdt, ik hoop dat dit in de retail anders zal zijn.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 08-05 13:19

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
MrVegeta schreef op woensdag 22 december 2004 @ 13:35:
Ik baal er wel van dat mijn Void Walker de aangekochte skills niet houdt, ik hoop dat dit in de retail anders zal zijn.
Ik heb je antwoord gemist (of je hebt mijn suggestie gemist dat kan ook) maar staat de skill na het doodgaan van je VW nog wel in je spells book bij demons?

Aangezien ik hier nog nooit last van gehad heb en wanneer jij het na in en uitloggen nog steeds hebt er toch iets anders aan de hand moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:38
heeft iemand nog een link waar ik de US beta kan downloaden want ik heb nu wel een koreaanse acc maar die werkt niet op de europese WOW???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Laatst online: 13-03 00:15
(jarig!)
FrankoNL schreef op woensdag 22 december 2004 @ 14:34:
heeft iemand nog een link waar ik de US beta kan downloaden want ik heb nu wel een koreaanse acc maar die werkt niet op de europese WOW???
Lees jij wel eens een topic door voor je wat vraagt? De koreaanse beta werkt alleen met de usa beta, met enige aanpassingen. Zowel deze aanpassingen als een linik naar de usa beta vind je in het 9e wow topic....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub
  • Laatst online: 07-05 13:02

Wub

Lees het Grote World of Warcraft topic deel 9 even door, staan genoeg linkjes in voor korea beta en gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63145

Ik wacht nog steeds (on)rustig af tot de retail !! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

keldon schreef op woensdag 22 december 2004 @ 13:43:
[...]

Ik heb je antwoord gemist (of je hebt mijn suggestie gemist dat kan ook) maar staat de skill na het doodgaan van je VW nog wel in je spells book bij demons?

Aangezien ik hier nog nooit last van gehad heb en wanneer jij het na in en uitloggen nog steeds hebt er toch iets anders aan de hand moet zijn.
Mijn hele spell book is ook leeg.
Af en toe krijg ik bij het inloggen ook een "Internel Pet error" :/, heeft het er mee te maken hoe je afsluit? alt F4 of Exit, log out?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132299

Anoniem: 63145 schreef op woensdag 22 december 2004 @ 16:50:
Ik ook! Ik ben ook vastbesloten het spel te kopen. Ik zit de weekjes af te tellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06:35
* Warbringer heeft pakketje ontvangen uit Engeland.

Hey! het is een pre-order box voor WoW! rechtstreeks besteld van game.net!
"FINAL BETA KEY INSIDE" staat er op de voorkant... kom maar op met die final beta!

I want to live forever, so far.. so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die kerst-screenshots vind ik ook aardig, bijv.:

http://www.worldofwarcraft.com/news/images/04-12/christmas/ss01.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63145 schreef op woensdag 22 december 2004 @ 16:50:
Anoniem: 132299 schreef op woensdag 22 december 2004 @ 18:15:
[...]
Ik ook! Ik ben ook vastbesloten het spel te kopen. Ik zit de weekjes af te tellen!
En ik ook. Ik heb de gewone DVD bij Dynabite besteld en het geld is al afgeschreven! Ik neem aan dat ie dan zo snel mogelijk hierheen wordt gestuurd als hij uit is hier.

Hoe zit het trouwens met guilds voor de retail release? Komt er een GoT guild en waar kan ik me inschrijven? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-05 09:39

-SaveMe-

-klik-

Ik heb dus WoW ook maar gepreordered, maar heb wel een paar vraagjes.
Ben een WoW-noob, maar trouwe blizzad fan en nog steeds D2:LoD gamer:

1) Een van de enorm coole dingen in D2 is imho de ontiegelijke hoeveelheid items en modifiers. Hoe zit dit in WoW? Kan ik daar een zelfde soort systeem verwachten ?

2) Ik heb nog slechts een Xp1700+ 512 RAM met GF3Ti200 (64MB). Kan ik daar WoW in 800x600 (hoger hoef ik niet) met een fatsoenlijke hoeveelheid detail op draaien ?

3) Ik ga mijn geheugen nog wel uitbreiden naar 768 (of 1gb als mijn mobo dat aankan). Dat zal wel schelen voor WoW. Heeft het ook nog zin mij GPU te upgraden. Zoja, dan wil ik niet verder gaan dat een 'budget-kaart', zeg een radeon 9600XT 128 of iets dergelijks. Heeft het dan zin ?

Dank voor elk antwoord :) _/-\o_

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-SaveMe- schreef op woensdag 22 december 2004 @ 19:16:
1) Een van de enorm coole dingen in D2 is imho de ontiegelijke hoeveelheid items en modifiers. Hoe zit dit in WoW? Kan ik daar een zelfde soort systeem verwachten ?
Dat hoop ik ook. Ik probeer op mijn forum wat inzicht te krijgen daarin vanaf januari, wanneer dat spel uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81112

Ik heb dus WoW ook maar gepreordered, maar heb wel een paar vraagjes.
Ben een WoW-noob, maar trouwe blizzad fan en nog steeds D2:LoD gamer:

3) Ik ga mijn geheugen nog wel uitbreiden naar 768 (of 1gb als mijn mobo dat aankan). Dat zal wel schelen voor WoW. Heeft het ook nog zin mij GPU te upgraden. Zoja, dan wil ik niet verder gaan dat een 'budget-kaart', zeg een radeon 9600XT 128 of iets dergelijks. Heeft het dan zin ?

Ik heb zelf een 9600XT (128MB) en WoW draait heel soepel. Ok, ik heb wel een iets steviger CPU dan jij, en 1024MB geheugen, dat scheelt natuurlijk ook wat ;) . Maar een 9600XT is zeker een goede vooruitgang! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129789

Ik heb ook diablo 2 gedaan tot 1.09 geloof ik, toen op een nieuwe ladder, met nieuwe items. Het enige leuke vond ik de items, dus het enige wat ik deed was mephisto killen 100+ keer per dag. Gelukkig zitter er in WoW nog meer items, en je kan craften enzo. Het is diablo 2 gekruist met de warcraft style ( De warhammer fantasy style) en D&D regels... en dan van alles het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59413

2) Ik heb nog slechts een Xp1700+ 512 RAM met GF3Ti200 (64MB). Kan ik daar WoW in 800x600 (hoger hoef ik niet) met een fatsoenlijke hoeveelheid detail op draaien ?

Ik speel het nu op een oude pc (p3 1 gig, gf2 GTS. 256 mb ram), omdat me eigen pc kapot is atm en het draait nog best redelijk. Enigste probleem is dat het nogal veel moet laden bij het enteren van steden, maar die pc van jou zou wel redelijk voldoende moeten zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
korean servers zijn net gestopt, ik denk wegens maintaince want kregen een melding 15 mins van te voren die aftelde..

dus zal wel 2 of 4 uur duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Op de koreaanse beta site valt, na het vertalen van de newsposts, te ontdekken dat het misschien iets met de nieuwe patch te maken heeft...

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129789 schreef op woensdag 22 december 2004 @ 20:58:
Gelukkig zitter er in WoW nog meer items, en je kan craften enzo. Het is diablo 2 gekruist met de warcraft style ( De warhammer fantasy style) en D&D regels... en dan van alles het beste.
Die indruk heb ik ook, vooral de kruising met Diablo II. Dat was al te merken met de heroes in Warcraft III. Die kun je levelen t/m level 10. WCIII was al 3-dimensionaal.

De screenshots van World of Warcraft zijn stuk voor stuk juweeltjes, althans op de site http://www.worldofwarcraft.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129789

World of Warcraft is trouwens Gamespots game of the year. 100% verdient denk ik. Ik heb Half Life 2 niet meer aangeraakt sinds ik WoW heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Wouter schreef op woensdag 22 december 2004 @ 21:05:
Op de koreaanse beta site valt, na het vertalen van de newsposts, te ontdekken dat het misschien iets met de nieuwe patch te maken heeft...
vertalen van de site.. ik heb alleen ff gekeken naar het plaatje van die kerstman enzo die bij dat nieuws item stonden en OF dat nieuws gaat over de patch die ze in korea gaan patchen of gewoon info over wat er in de EU en US gebeurd..

hopelijk kunnen we dan de nieuwe EU files gebruiken die ik al gedownload heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentStorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-04 11:59

SilentStorm

z.o.z

:'( Heb ik het gewoon net voor elkaar gekregen om me te reggen enzo voor de koreaanse beta, verbreekt ie de connectie bij het uitzoeken van een char :/ :P

deze pagina zou de status moeten geven (van de servers that is), maar die lijkt momenteel niet bereikbaar: http://www.worldofwarcraft.co.kr/news/server/index.jsp

Localhost is where the heart is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Niet online
Dolle boel , ik wou net ook eindelijk gaan gamen... :P Zijn de servers down ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
(jarig!)
Heeft iemand al een eerdere update meegemaakt op de koreaanse servers? moeten we dan opnieuw patchen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Hij's denk ik gewoon down totaan 1 uur onze tijd. Da's 1x per week op woensdagnacht.

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Wouter schreef op woensdag 22 december 2004 @ 21:52:
Hij's denk ik gewoon down totaan 1 uur onze tijd. Da's 1x per week op woensdagnacht.
denk ik ook ja.. maar ik vind 4 uur downtime eigenlijk best veel. ik weet niet wat ze dan allemaal doen maar mij lijkt 1 uur wel voldoende voor wat onderhoud..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-05 22:13
hij is weer up .. ben nu patch aan t downloaden naar 1.2.1 (us client op KO servers)

[ Voor 29% gewijzigd door SiNisTrAD op 22-12-2004 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb net de patch gedownload.
Krijg daarna een melding van nieuwe hardware.
Vervolgens wil ik inloggen en zegt ie dat de inlogcombinatie niet meer klopt ........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
(jarig!)
Hoe krijg je dat voor mekaar?? ik kan wel inloggen maar retrieve geen realmlist :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130278

vreemd, als ik probeer in te loggen krijg ik gewoon een leeg realmlist scherm zoals altijd, geen update ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93362

zeer vervelend dit. Kan nu ook niet meer inloggen.
Hardware-melding kreeg ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66398

Hopen dat ze wat aan die vervloekte lag hebben gedaan!! Heb echt de neiging om de beta eraf te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentStorm

SilentStorm

z.o.z

sebasgrif schreef op woensdag 22 december 2004 @ 22:05:
Hoe krijg je dat voor mekaar?? ik kan wel inloggen maar retrieve geen realmlist :(
Hier hetzelfde, dwz, ik retrieve hem wel, maar hij is leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114925

SMulTiE schreef op woensdag 22 december 2004 @ 22:05:
Ik heb net de patch gedownload.
Krijg daarna een melding van nieuwe hardware.
Vervolgens wil ik inloggen en zegt ie dat de inlogcombinatie niet meer klopt ........
Misschien moet je je realmlist weer ff goedzetten.. kr.logon.enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SilentStorm schreef op woensdag 22 december 2004 @ 22:10:
[...]

Hier hetzelfde, dwz, ik retreive hem wel, maar hij is leeg
Logisch, volgens mij zijn ze aan het patchen of niet? En het is nog geen 1 uur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Voor de mensen met open korea beta.

Je moet ff naar de map waar WoW in staat. Daar het volgende veranderen:
Open de file realmlist.wtf.
Daarin staat:

set realmlist us.logon.worldofwarcraft.com

Nu moet je van "us", "kr" maken (zoals je dat ook de eerste keer moest doen toen je WoW korea open beta ging spelen.)

Hierna kon ik wel weer inloggen, helaas nog wel een lege realmlist.

edit:

edjah was een stuk sneller

[ Voor 9% gewijzigd door Smultie op 22-12-2004 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
(jarig!)
Anoniem: 66398 schreef op woensdag 22 december 2004 @ 22:09:
Hopen dat ze wat aan die vervloekte lag hebben gedaan!! Heb echt de neiging om de beta eraf te gooien.
Die lag komt waarschijnlijk meer door je afstand tot de server. Ik zit meestel met max 40 spelers in een gebied, en hab altijd zo 700 ms latency.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sebasgrif schreef op woensdag 22 december 2004 @ 22:20:
[...]

Die lag komt waarschijnlijk meer door je afstand tot de server. Ik zit meestel met max 40 spelers in een gebied, en hab altijd zo 700 ms latency.
Ik heb ook tegen de 800 Latency maar tegen de avond loopt het spel zo erg vast dat ik gewoon de eerste komende 20 minutes niks meer kan doen. Heel erg vervelend we waren bij de boot van Vancleef erg veel lag maar toch bij vancleef gekomen was ie bijna dood lagten we er allemaal uit en iedereen dood en vancleef nog met half health. 2++ uur ongeveer helemaal voor niks gedaan! Wordt er echt zo ziek van..

In de middag erg weinig lag en goed speelbaar maar s'avonds.. pff niet te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoe krijg je het dan voor elkaar om die patch te downloaden, want ik heb nog steeds versie 1.1.0 en als ik inlog krijg ik geen update scherm maar gewoon het lege realmlist scherm :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
ok na de patch krijg ik ook geen realmlist meer ..

@smultie:
Je moet de realmlist.wtf weer aanpassen naar "set realmlist kr.logon.worldofwarcraft.com" (ok te laat)

[ Voor 7% gewijzigd door SiNisTrAD op 22-12-2004 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128197

email van blizzard
Hello,

We are sorry that you coudn't get a pre-order edition of Wow.

Please keep checking our website for updated information concerning the release of Wow in Benelux. We will try to do our best for everybody who wishes to get the game.

Have a nice afternoon.

Blizzard Europe Entertainment
Ana
Billing Support
www.wow-europe.com
moet dus denk ik wel mogelijk zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
staat er bij jullie echt 1.2.0??

dat geloof ik namenlijk niet want EU moest je een hele nieuwe versie downloaden voor patch 1.2.0

ik heb 1.1.0 en lege realmlist (maar dat heb ik al sinds de servers down zijn dus er is weinig gebeurd)

[ Voor 19% gewijzigd door Crysania op 22-12-2004 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
er staat zelfs 1.2.1 (4150) in de game ..
ik heb niks hoeven switchen hij begon zelf de update te downloaden.

nu nog wachten op de realms ..

[ Voor 76% gewijzigd door SiNisTrAD op 22-12-2004 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
THE_CR0SS schreef op woensdag 22 december 2004 @ 22:32:

dat geloof ik namenlijk niet want EU moest je een hele nieuwe versie downloaden voor patch 1.2.0

ik heb 1.1.0 en lege realmlist (maar dat heb ik al sinds de servers down zijn dus er is weinig gebeurd)
In de update staat bij mij 1.2.1 (2004-12-21). Ben nu nog aan het patchen. Ben benieuwd wat-ie zegt als de game echt opstart.

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[quote]THE_CR0SS schreef op woensdag 22 december 2004 @ 22:32:

[quote]

jaja.. als je goed leest weet je ook waarom. Omdat ze moesten overschakelen naar verschillende talen. Koreaanse versie is al compleet ze testen alleen nu de servers daar en eventueel spelfouten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoooper
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
als je van kr.logon.worldofwarcraft.com even us.logon.worldofwarcraft.com maakt.. kan je de patch downloaden. Daarna even terug zetten naar kr.logon.worldofwarcraft.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentStorm

SilentStorm

z.o.z

1.1.0 (4047) US -> KR hier, lege realmlijst (ja echt!). Op welk punt krijgen jullie die 1.2.1 dan te downloaden? Het zou wat onnuttig zijn als je er na de update wel op komt, en deze niet geupdate kan worden. duidelijk dus

Download is 55.63MB, genaamd 'WoW-1.2.1-patch-enUS.exe'.

[ Voor 20% gewijzigd door SilentStorm op 22-12-2004 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
Net even opgestart. En er staat ook in de game 1.2.1. Maar ook bij mij een lege realm lijst. Waarschijnlijk nog even wachten totdat de servers allemaal gepatched en online zijn.

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-04 15:38
zoooper schreef op woensdag 22 december 2004 @ 22:37:
als je van kr.logon.worldofwarcraft.com even us.logon.worldofwarcraft.com maakt.. kan je de patch downloaden. Daarna even terug zetten naar kr.logon.worldofwarcraft.com
Euhmm nee, want dan probeert hij op de us servers in te loggen, toch? Ik krijg iig gewoon een passwoord fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
tja ik was aan t spelen om half 8 ofzo .. ik moest eruit, ik probeerde het net weer eens en toen kreeg ik een update aangeboden, die heb ik geinstalleerd en nu een lege realmlist, ik heb verder niks gedaan (ja de realmlist.wtf na de patch weer op kr gezet). In game zie ik nu 1.2.1 (4150), bij een vriend van mij ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DeepSeven schreef op woensdag 22 december 2004 @ 22:41:
[...]

Euhmm nee, want dan probeert hij op de us servers in te loggen, toch? Ik krijg iig gewoon een passwoord fout.
same here, ik denk dat het geleidelijk aan gaat ofzo, niet iedereen krijgt tegelijkertijd dezelfde update melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Nadat ik in ben gelogd krijg ik "Retrieving Realmlist" maar die is leeg, ik heb ook nog geen kans gehad om een update te downloaden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130105

Ik heb ook nog geen patch melding gehad, wel een lege realmlist, denk dat de servers nu worden gepatcht.

Bijdeweg, ben nu level 25 troll priest.. Aan het questen in Hillsbrad, Barrens, Stonetalon en Ashenvale.. Telkens de quests aan het doen die niet al te moeilijk zijn, schiet wel redelijk op zo. Erg mooi trouwens dat Ashenvale na de Barrens en Stonetalon (ook mooi maar niet zo liefelijk). Jammer van op een koreaanse server spelen is wel dat ik niet goed kan communiceren met andere spelers, zodat een groep samengesteld krijgen vrij lastig is (voor instances). Denk dat ik retail ook een horde priest (ws. undead) ga spelen, bevalt me goed.

Valt me wel op dat tot level 20 je om de paar levels betere equipment kan vinden in de AH, maar tussen levels 22 en 25 scheelt het allemaal niet veel. (scheelt wel weer geld, kan ik gebruiken om armor kits en betere bags te kopen enzo)

[ Voor 89% gewijzigd door Anoniem: 130105 op 22-12-2004 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
uhm, hoe weten jullie zeker dat je 1.2.1 moet hebben en dat de korean servers hier naar toe gaan.. dit is nog helemaal niet zeker.. je download zodra je naar us connect ja omdat ze in us al bij 1.2.1 zijn..

kan net zo goed gewone weekly maintaince zijn.. maar ja ik ben ook maar aan het downloaden maar het is dus nog helemaal niet zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90928

THE_CR0SS schreef op woensdag 22 december 2004 @ 22:59:
uhm, hoe weten jullie zeker dat je 1.2.1 moet hebben en dat de korean servers hier naar toe gaan.. dit is nog helemaal niet zeker.. je download zodra je naar us connect ja omdat ze in us al bij 1.2.1 zijn..

kan net zo goed gewone weekly maintaince zijn.. maar ja ik ben ook maar aan het downloaden maar het is dus nog helemaal niet zeker
ik heb mijn realmlist.wtf niet veranderd.

Net log ik in en krijg ik de melding patch downloading (of zoiets), daarna sloot het spel zichzelf af en begon de blizzard patch te downloaden. Daarna het patchen van de files. De realmlist.wtf is pas daarna veranderd, waarom weet ik niet. Je zult hem dus zelf wel weer terug moeten zetten op kr ipv us om in te kunnen loggen op de koreaanse servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131185

Heb, voordat de KR servers plat gingen, m'n eerste PvP battles meegemaakt.

Moet zeggen dat dat toch wel lekker is, een tegenstander die (meestal) intelligenter is dan al die NPCs :)

Zit nog niet op een level (ben nu 16) dat ik makkelijk killen kan maar heb toch m'n steentje bijgedragen in de group battles.

Ik heb een vraagje... Als je bij je tegenstander twee vraagtekentjes ziet staan, waar de level zou moeten staan, is hij dan min 20 levels hoger dan jou of?? Dacht dit ergens te hebben gelezen maar ik weet dit niet meer zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

10 levels hoger..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
8 levels hoger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er is alleen wel erg veel lag op koreaanse beta bij PvP raids. Ik kan dan nauwelijks wat doen omdat mijn ping omhoogschiet. Hopelijk is dat wel beter tijdens retail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Anoniem: 130105 schreef op woensdag 22 december 2004 @ 23:15:
Er is alleen wel erg veel lag op koreaanse beta bij PvP raids. Ik kan dan nauwelijks wat doen omdat mijn ping omhoogschiet. Hopelijk is dat wel beter tijdens retail.
retail zit je toch in EU en niet in korea.. dat zal erg veel schelen. tenminste ik hoor van de mensen die in EU beta zitten dat daar al bijna geen lag is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76289

blegh, die klote patch wil maar niet downen, heb nu ook mn vuur muurtje maar uitgezet. Hoopte om nog even met mn lvl 14 hunter te spelen. Zit er vanavond waarschijnlijk niet meer in.

iemand misschien een idee waarom hij niet lekker downed, of is het gewoon omdat de blizzard servers nu gewoon overspeold worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Niet online
Hoe krijg je dat patch downloaden aan de gang ?:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Anoniem: 76289 schreef op woensdag 22 december 2004 @ 23:24:
blegh, die klote patch wil maar niet downen, heb nu ook mn vuur muurtje maar uitgezet. Hoopte om nog even met mn lvl 14 hunter te spelen. Zit er vanavond waarschijnlijk niet meer in.

iemand misschien een idee waarom hij niet lekker downed, of is het gewoon omdat de blizzard servers nu gewoon overspeold worden?
hoe meer mensen downloaden hoe meer mensen uploaden dus zou het sneller moeten gaan. bittorrent principe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126167

Warsong server is totaal naar de zak. We gingen juist met een groepje Wailing caverns doen en dan lagt heel de boel. Nadat de lag weg was, konden we de portal niet in. In xroads was de mailbox verdwenen, duelen ging niet, uitloggen ook niet. En we werden constant gedazed door iets. Nu opeens gedisconnect en hopen dat het seffes beter gaat. Leuk grapje van Blizz precies!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76289

alles gepatched, nu moeten die realms weer te voorschijn komen in korea :P benieuwd hoe lang die beta overigens nog gaat duren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://www.filemirrors.co...1-patch-enUS.&action=Find

Link naar de 1.1.2 ---> 1.2.1 patch (werkt dit ook voor koreaanse open beta?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29882

Na lang twijfelen heb ik toch maar besloten aan de Korean open te beginnen.

op deze site staat uitgelegd hoe dat moet, alleen de koreaanse wow site is down, als ik het goed heb :( Is dat vaak zo?

• nemo55
Probeer net in te loggen in de kr en krijg geen patch/update.
Ik krijg alleen een lege realmlist te zien.
Verder staat er gewoon bericht dat ze zich ervan bewust zijn dat mensen inlogproblemen hebben en dat ze naar een oplossing toewerken.

• Crysania
dat bericht van die problemen krijg je van de US. omdat je nog de US interface gebruikt. als het over de koreaanse servers zou gaan kreeg je wel een melding in het koreaans :) maar die mis je nu dus omdat je de US interface gebruikt

je kunt us2kr.exe gebruiken om de koreaanse interface te krijgen

Ja, alles US servers lijken onbereikbaar te zijn, login server ook stuk. Klinkt behoorlijk naar daar. Er het grappige is dat www.worldofwarcraft.com forum login gelinked is aan de game login-server, waardoor mensen dus ook nauwelijks op dat forum kunnen posten (tenzij ze al ingelogd zaten voor de crash). Je ziet de views op threads omhoogschieten, terwijl maar enkelen posten.

• DarkShadow
  • Laatst online: 00:48
Anoniem: 126167 schreef op woensdag 22 december 2004 @ 23:39:
Warsong server is totaal naar de zak. We gingen juist met een groepje Wailing caverns doen en dan lagt heel de boel. Nadat de lag weg was, konden we de portal niet in. In xroads was de mailbox verdwenen, duelen ging niet, uitloggen ook niet. En we werden constant gedazed door iets. Nu opeens gedisconnect en hopen dat het seffes beter gaat. Leuk grapje van Blizz precies!!
hmm dat is mooi klote, want ik speel ook op deze server... Ik ben bang dat sommige servers overbevolkt raken. Veel mensen laten vrienden weer een char aanmaken op een server. Ik zelf ook, er spelen nu inmiddels 3 vrienden van mij op dezelfde server, nadat ze de game bij mij hebben gezien, en er komen er misschien nog 2.

• oscarr666426
  • Laatst online: 09-05 11:11
Hi all,

Zou er ook nog een chinese beta komen :P

was zomaar een gedachten.

Laterzzz

• EXCalibur_EeK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:42

EXCalibur_EeK

[EXC]EeK

Enkele servers zijn al weer up (Korea)

Hoe kan ik als Mage een Wand gebruiken? Ik heb em in het vakje gezet, maar weet niet hoe ik deze gebruik, hetzelfde geld voor zo'n glazen bol in het vakje ernaast.

[ Voor 69% gewijzigd door EXCalibur_EeK op 23-12-2004 00:59 ]

Uit de general skill tab, de skill shoot in je skillbalk zetten.

• extreme
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01-2024
een paar servers zijn idd al up, maar me characters zijn weg.

hoop dat het komt omdat niet alle servers al up zijn.

maar verder heb je zover ik weet tot nu toe geen patch nodig, althans, ik heb geen patch message of iets dergelijks gekregen bij het inloggen.

ik ga even een user aanmaken, gewoon kijken of het wel lukt, anders heb je idd patch nodig, maar inloggen gaat wel goed.

• FrankoNL
  • Laatst online: 17:38
ohhhh ik ben er bijna acc heb ik al nu benk bezig met installeren:) en dan Speluhh:P

Anoniem: 126167

DarkShadow schreef op donderdag 23 december 2004 @ 00:46:
[...]

hmm dat is mooi klote, want ik speel ook op deze server... Ik ben bang dat sommige servers overbevolkt raken. Veel mensen laten vrienden weer een char aanmaken op een server. Ik zelf ook, er spelen nu inmiddels 3 vrienden van mij op dezelfde server, nadat ze de game bij mij hebben gezien, en er komen er misschien nog 2.
Ja, er zijn idd servers die overbevolkt zijn/lijken. Kan je mss de naam van die nieuwe server geven en welke faction je speelt, horde of alliance. Dan kan ik daar ook alvast een nieuc char maken voor het geval Warsong enorm gaat laggen of als er probs zijn.

Anoniem: 29882

FrankoNL schreef op donderdag 23 december 2004 @ 01:12:
ohhhh ik ben er bijna acc heb ik al nu benk bezig met installeren:) en dan Speluhh:P
Waar heb jij je account gecreate :?

• RealCato
  • Laatst online: 08-05 11:18
Ik kan wel inloggen op KR OB, maar ik kan mijn server niet vinden (heb de symbolen gecheckt met oud screenshot van mijn server :P )...Ik ga er gewoon vanuit dat die servers nog gepatched moeten worden en dat ik dus ff gewoon moet afwachten...

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet bedoelt voor het aan de gang krijgen van de KR versie!
Het hiernaar vragen of linken is dus _niet_ de bedoeling!