Het Grote SonyEricsson K700 topic - Deel 6

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.792 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Hej tweakers!

Ik ben heel erg op zoek naar een HTML Web browser voor de K700i! (orange-branded)

Ik wil namelijk lekker kunnen surfen naar HTML-sites op mn k700i en onder andere mn hotmail kunnen checken en als iemand nog een goed programmaatje weet waarmee je kunt MSN-en en dat op de K700i werkt.. GRAAG!

Wireless Village, de toekomstige MSN voor je mobiel werkt niet :(

Ik zoek/download me te pletter en ik vind alleen http://www.getjar.com/ goed.. maar als iemand een betere heeft

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-09 16:21

Flappiewappie

Hier nog meer

vanpeltje schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 16:51:
Hej tweakers!

Ik ben heel erg op zoek naar een HTML Web browser voor de K700i! (orange-branded)

Ik wil namelijk lekker kunnen surfen naar HTML-sites op mn k700i en onder andere mn hotmail kunnen checken en als iemand nog een goed programmaatje weet waarmee je kunt MSN-en en dat op de K700i werkt.. GRAAG!

Wireless Village, de toekomstige MSN voor je mobiel werkt niet :(

Ik zoek/download me te pletter en ik vind alleen http://www.getjar.com/ goed.. maar als iemand een betere heeft
ja, en ook een msn proggie lijkt me cool :)

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ff vraagje

Keb deze telefoon nog niet zo heel lang maar gisteren zat ik een beetje door de menu's te bladeren maar hoe krijg ik een ander deuntje als berichtsignaal? Er staan wel wat in zoals stil,klik en berichtsignaal 1 tm 6 maar is dat dan alles? Dus mijn vraag is kan ik ook een ander deuntje dan die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
ff dit topic doorlezen,moest ik ook doen,van a tot z (en dat van 3 gsm's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben van plan de k700i te kopen, maar ik vind het belangrijk dat de stand-by tijd groot is.

Ik heb al eens rondgekeken en blijkt dat sony-ericsson al 3 verschillende types batterijen heeft gebruikt, omdat deze gsm energie vreet. eerst was er de li-ion 700,dan li-pol 670 en nu een li-pol 700!

hoelang gaat de batterij ongeveer mee (de nieuwste batterij is een li-polymeer van 700 mAh)?
Ik heb voorlopig een nokia 6230,maar ik moet die elke avond te eten geven |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

als je hem echt niet gebruikt of alleen af en toe es belt of iig het scherm ff aanzet dan kan dat best een dag of 4 duren denk ik [ik kan het niet exact weten, ik game teveel, maar dan nog hoef ik pas om de 2 a 3 dagen :o]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djmantri schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 11:15:
als je hem echt niet gebruikt of alleen af en toe es belt of iig het scherm ff aanzet dan kan dat best een dag of 4 duren denk ik [ik kan het niet exact weten, ik game teveel, maar dan nog hoef ik pas om de 2 a 3 dagen :o]
en kunde eens kijken welke batterij je hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

standaard batterij van 700mA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en wanneer komt die k750i nu uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
iets valt me op,zullen jullie wel onbelangrijk vinden maar wil het toch ff weten.
Bij de T610/630 kon ik (als ie ff niet gebruikt was) gewoon op j.stick drukken of op n toets en kreeg dan het standbyscherm,bij deze kan dat niet dmv de j.stick?en ook niet op de toets want anders krijg ik gelijk dat toetsnr te zien,maar dat hoort zo neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

wat wil je zien? de tijd druk dan in standby op de +- om het te zien [tenminste als ie op stroom sparen staat]
of wil je gewoon het scherm zien? dan moet je volgens mij gewoon kort op een van de -- toetsen drukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
djmantri schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 12:48:
wat wil je zien? de tijd druk dan in standby op de +- om het te zien [tenminste als ie op stroom sparen staat]
of wil je gewoon het scherm zien? dan moet je volgens mij gewoon kort op een van de -- toetsen drukken...
duidelijker kan ik niet zijn hoor,ik zeg toch niks over de tijd.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-09 12:51

woutur

Klauwtjes uit!

djmantri schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 19:08:
als je je firmware laat updaten kun je door middel van de al zovaak besproken DRM manager tot de *.dm extentie die ervoor zorgt dat je dus wel mp3's in kunt stellen
maarja kpn doet volgens mij nix aan de foon en dan kan je hem zelf updaten dus ja. probeer trouwens ook es goed rond te kijken naar het totaalbedrag van een toestel+abbo, dr zit nl veel verschil in...
soms is gratis tel + abbo kosten groter dan bijna gratis tel+ abbo kosten...
Ik heb het hele dm verhaal al gedaan. En dan nog wil ie de mp3 niet pakken terwijl een ANDERE mp3 die er al in stond het WEL doet. Firmware versie checken bij de Vodaphone versie is ook lastig, zodra je op sterretje drukt gaat ie over op bel modus.

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

ehm dat dm verhaal is alleen van toepassing op vodafone versie V en jij hebt gewoon de N versie [net als ik]
checken is echt niet lastig
gewoon doorgaan als je met die belmodus zit, dat maakt nl niet uit, je komt er dan uiteindelijk wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rooie60 schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 10:39:
ff dit topic doorlezen,moest ik ook doen,van a tot z (en dat van 3 gsm's)
Ja maar ik heb het wel een beetje bijgehouden, maar als je het weet kan je et me dan niet gewoon ff vertellen? Wil namelijk graag een ander deuntje als smstoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

dat gaat [nog] niet... vraag me niet waarom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om het foto-ledje aan te zetten op een makkelijke manier? (vb via de volume-luider-knop) of moet je eerst in camera mode staan en dan via via het ledje aan zetten?

ik moet namelijk nogal veel mijn sleutels zoeken in het donker, en mocht het ledje makkelijk aan en uit te zetten zijn, zou ik blij zijn.

kan er ook nog iemand zeggen hoelang zijn/haar batterij mee gaat (stand-by) en welke batterij zij/hij heeft (li-pol 670 /li-pol 700/ li-ion 700)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2005 @ 15:09:
Is het mogelijk om het foto-ledje aan te zetten op een makkelijke manier? (vb via de volume-luider-knop) of moet je eerst in camera mode staan en dan via via het ledje aan zetten?

ik moet namelijk nogal veel mijn sleutels zoeken in het donker, en mocht het ledje makkelijk aan en uit te zetten zijn, zou ik blij zijn.

kan er ook nog iemand zeggen hoelang zijn/haar batterij mee gaat (stand-by) en welke batterij zij/hij heeft (li-pol 670 /li-pol 700/ li-ion 700)
Helaas is dit niet mogelijk! De snelste manier is gewoon om op de foto-knop te drukken aan de linkerzijkant van je toestel en als je dan in fotomodus ben gelijk op de 5 te drukken! Je hoeft dan dus maar 2 knoppen in te drukken je lichtje brand al.

Ik kan 't makkelijk 3 dagen uithouden met mijn batterij. Ik speel wat spelletjes/ BT wat/ maak gewoon foto's/ bel dagelijks een kwartiertje. Batterij is gewoon supergoed! Ik heb een Li-polymer 3.6 Volt 700 mAh batterij uit week 29!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ik vroeg me af of (gewoon een extra functie) dat je (mbv de ingebouwde mp3-functie) ook de liedjes af kan spelen terwijl je bv een spel speelt.
ik vroeg me ook af; ik had eerst de sony ericsson t630, die foto's waren niet echt top, zijn de foto's van de k700 erg veel verbeterd? of valt het wel mee?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2005 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Laatst online: 21:37

icecreamfarmer

en het is

Ik ben van plan hem te kopen als ik hem nu koop heb ik dan een grote kans dat ik er 1tje heb met 1 van die nieuwste firmwares af moet ik ook nog zo`n kabeltje gaan kopen?

en zo ja is dqat kabeltje dan ook snel genoeg om er muziek op te zetten?
of moet ik dan ook nog een bleutooth gevalletje halen.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2005 @ 19:08:
Ok, ik vroeg me af of (gewoon een extra functie) dat je (mbv de ingebouwde mp3-functie) ook de liedjes af kan spelen terwijl je bv een spel speelt.
ik vroeg me ook af; ik had eerst de sony ericsson t630, die foto's waren niet echt top, zijn de foto's van de k700 erg veel verbeterd? of valt het wel mee?
Je kan idd terwijl je een spelletje speelt gewoon radio luisteren of mp3's afspelen. Het geluid van het spel moet dan wel uitstaan!!! De foto's van de K700i zijn ten opzichte van de T630 idd HEEL ERG STERK VERBETERD!!! Zijn veel scherper / mooier/ groter en dus gewoon veel beter!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

icecreamfarmer schreef op zondag 27 februari 2005 @ 19:45:
Ik ben van plan hem te kopen als ik hem nu koop heb ik dan een grote kans dat ik er 1tje heb met 1 van die nieuwste firmwares af moet ik ook nog zo`n kabeltje gaan kopen?

en zo ja is dqat kabeltje dan ook snel genoeg om er muziek op te zetten?
of moet ik dan ook nog een bleutooth gevalletje halen.
Ligt er natuurlijk aan waar je 'm koopt. Hij is alweer een tijdje uit en al erg veel verkocht. Ik denk dat je wel een redelijk goede kans hebt om de nieuwste firmware erop te hebben. Maar anders toch niet? Andere firmwares zijn ook niet slecht hoor!

Met een kabeltje kun je geen firmware upgraden hoor! Daar heb je een appart syncstation voor nodig. En een kabeltje is idd wel heel erg sloom om muziek / video's of andere bestanden over te zetten. Qua dat gebied zou ik je een BT-stick aanbevelen omdat dit veel sneller is!

Ik zou dus gewoon de telefoon kopen. Als er de nieuwste firmware al op staat ben je gelukkig en als dit niet zo is en je perse de nieuwste wilt hebben laat je 'm gewoon upgraden bij een SESP en je koopt gewoon een BT-stick om alles over en weer te versturen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 23:08
Hoe kan je trouwens zien welke firmware er op staat?
edit: heb mal, bij service menu, software info de bovenste regel :)

[ Voor 40% gewijzigd door MewBie op 27-02-2005 23:06 ]

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
ik heb trouwens ook net een berichtje, via de support van de SE website, de deur uit gedaan met de vraag of de mogelijkheid om het camera geluid uit te zetten weer terug komt in de software. :)
zodra ik antwoord heb laat ik het weten

*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
word helemaal saggo!!! ik maak altijd plaatjes op maat als achtergrond voor op mijn foons.
128x160 voor de T630,240x266 voor de S700 en ze passen altijd,nu maak ik ze voor de K700 176x220 en eenmaal op foon zijn ze te smal??????????????????? zijkanten mis ik halve cm?????
kan dat nou weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

CLB schreef op zondag 27 februari 2005 @ 20:23:
[...]

Ligt er natuurlijk aan waar je 'm koopt. Hij is alweer een tijdje uit en al erg veel verkocht. Ik denk dat je wel een redelijk goede kans hebt om de nieuwste firmware erop te hebben. Maar anders toch niet? Andere firmwares zijn ook niet slecht hoor!

Met een kabeltje kun je geen firmware upgraden hoor! Daar heb je een appart syncstation voor nodig. En een kabeltje is idd wel heel erg sloom om muziek / video's of andere bestanden over te zetten. Qua dat gebied zou ik je een BT-stick aanbevelen omdat dit veel sneller is!

Ik zou dus gewoon de telefoon kopen. Als er de nieuwste firmware al op staat ben je gelukkig en als dit niet zo is en je perse de nieuwste wilt hebben laat je 'm gewoon upgraden bij een SESP en je koopt gewoon een BT-stick om alles over en weer te versturen!
heb de vodaphone besteld met goedkoop 1 jarig abbo
schilde best veel geld was een online aktie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hai
ik heb een SE k700i, ik heb laatst een bluethoot dongle gekocht, handig dingetje alleen heb ik een vraagje, de wallpapers of themes die ik dan opstuur naar mijn gsm van de site mobile 9 blijven een kleine formaat houden en vullen dus niet het gehele gsm schermpje, weten jullie hier iets op?
thanks alvast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

misschien openen met paint ofzo en ze uitrekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:13
Mmmm... nou... de phone house in Emmen is ook niet echt top... Ik er heen, omdat ik hier zag dat er in december een nieuwe firmware uit was en ik net m'n K700 weer had (van verzekering, nieuwe), maar die had de één-na-nieuwste firmware er op. Handig vond ik dat je eindelijk door je telefoonboekje kon bladeren door middel van de letters in te typen... maar dat met die c vond ik weer irritant.. dus ik erheen..

"Kunnen jullie de firmware updaten?"
- "Firmware? Huh?"
"De software dan?"
- "Ja, natuurlijk! Kom maar weer ophalen over een uur of 2!"
"Ok...."

Ik 2 uur later weer... zijn mijn snelkoppelingen vernaggeld.. ach, maakt niet uit, denk ik.. die stel ik wel opnieuw in.. Dus ging ik naar huis.. bijna thuis, probeer toch maar even door het telefoonboek te bladeren... kon dat helemaal niet meer door middel van twee letters... Ik aan FMA... en ja hoor.. R2L er weer op! Potverdorie... ze hebben me dus gewoon één firmware terug gezet.

Nou ja... morgen ga ik naar Amsterdam (werk)... ik ga dan daar maar eens langs een Service Punt... Heeft iemand al wel de allernieuwste firmware op z'n telefoon staan? Ik bedoel... die is toch gewoon beschikbaar bij de SESP's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 17:32:
hai
ik heb een SE k700i, ik heb laatst een bluethoot dongle gekocht, handig dingetje alleen heb ik een vraagje, de wallpapers of themes die ik dan opstuur naar mijn gsm van de site mobile 9 blijven een kleine formaat houden en vullen dus niet het gehele gsm schermpje, weten jullie hier iets op?
thanks alvast ;)
Heb je wel een specifiek plaatje voor de K700i (dus met de goede resolutie) aangevraagd? En een thema met een te klein formaat voor de K700i bestaat simpelweg niet. Thema is altijd 220 x 176 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
als jullie goed lazen had ik dit probleem al op de vorige pagina gezet....
niks uitrekken met paint,er moet een goede maat zijn,net zoals bij de T610/T630 en S700 die gaan zonder probleem,dan is het aangegeven formaat niet goed,kan niet anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:16

Sabbi

je denkt aan mij.

Of je gebruikt gewoon iets binnen 176X176 pixels zoals de rest van de wereld doet B)

[ Voor 8% gewijzigd door Sabbi op 28-02-2005 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:48

Rio

Ik heb al een boek

ChrisM83 schreef op maandag 28 februari 2005 @ 18:10:
Nou ja... morgen ga ik naar Amsterdam (werk)... ik ga dan daar maar eens langs een Service Punt... Heeft iemand al wel de allernieuwste firmware op z'n telefoon staan? Ik bedoel... die is toch gewoon beschikbaar bij de SESP's?
Ja, hierzo. Raf, Rijnstraat is the place to be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
dat is te smal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
shit je hebt gelijk :*) ik d8 176 is de smalste kant dus dan wordt ie té smal,maar it works,thnx :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
Ik heb mail gehad van SE over het camera geluid.
Het is helaas niet mogelijk om het geluid van de camera van uw Sonyericsson K700i
uit te zetten. Dit is gedaan vanwege privacy redenen. Het zal ook in de toekomst
niet mogelijk zijn om dit geluid uit te zetten.
Dat is het belangrijkste uit het hele mailtje.
Slaat dus gewoon nergens op die privacy redenen, bij andere merken kan je het wel gewoon uitzetten...

*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

help!! ik kan maar 30 foto's opslaan die echt 'weergegeven' kunnen worden! de rest wordt afgebeeld als een poppetje met een rood t-shirtje aan. hoe voorkom ik dit?

iemand? :?

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2005 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
Is het trouwens mogelijk om te voorkomen dat mijn K700 verbinding maakt met internet zonder dat ik zeg dat hij echt verbinding mag maken?
Als ik alle KPN-data/internet-services instellingen wijzig makt hij nog steeds verbinding als je naar internet servicesgaat, en dat wil ik niet omdat ik apart moet betalen voor data

*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1st_Ro
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-01-2022
Ik heb al in de verschillende topics over de K700i gezocht (via GoT search), maar ik heb niet iets kunnen vinden.

Ik zou graag het filmpje wat je ziet als je je telefoon uitzet weg willen hebben. Ik vind het ondertussen steeds irritanter worden want het heeft absoluut geen nut (vind ik tenminste). Ik weet niet of dit zomaar kan, maar ik zou het wel prettig vinden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaander
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:55
Het is al een paar keer gevraagt maar nog steeds geen antwoord.
Waneer komt de k750i uit?

Don’t go around the mountain but go over the mountain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Laatst online: 04-09 16:21

Flappiewappie

Hier nog meer

zaander schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 11:35:
Het is al een paar keer gevraagt maar nog steeds geen antwoord.
Waneer komt de k750i uit?
binnen nu, en 2 maanden tsjek frontpage, k750i is voor zover ik weet de Clara...

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Rio schreef op maandag 28 februari 2005 @ 23:48:
[...]
Dank u! Dank u! :)

Ik heb nu ook de nieuwste firmware er op staan. En die vind ik echt prettig werken! :) Het allergelukkigste ben ik met die bladerfunctie door het telefoonboek. :)

Nu moet SE nog even 1 dingetje aanpassen... en dat is dat als je een SMSje typt.. en je een naam typt, je op het sterretje kan drukken, om dat woord met een hoofdletter te krijgen. Je moet nu voordat je met het woord begint of nadat je het woord ingetypt hebt, hem opnieuw selecteren, een sterretje drukken om het met een hoofdletter te krijgen. Ik wil dat dit gewoon gebeurd op het moment dat je een sterretje typt... dat dan het huidige woord een hoofdletter krijgt. Dit kan wel met de T68i trouwens! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

mijn k700i binnen

zat er geen accu bij :( wordt nu nagestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

ah altijd lekker
miss 1tje erbij kopen?? voor als je vaak op reis gaat ofzo?
ga ik miss ook doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
De MMS/GPRS Instellingen voor KPN Mobile en Hi

MMS:
Eerst moeten we een data account instellen:
Menu > Verbindingen > Datacomm. > Data-accounts > Nieuw Account
Type account: PS-data
Naam: KPN MMS
APN-adres: portalmmm.nl
Gebruikersnaam: <LEEG>
Wachtwoord: <LEEG>
Wachtwoord?: Uit
Voorkeursservice: Automatisch
IP-Adres: <LEEG>
DNS-Adres: <LEEG>
Verificatie: Normaal, Geen
Datacompressie: Uit
Headercompressie: Uit

Menu > Berichten > Instellingen > MMS
Geldigheidsduur: Netwerkmaximum
Leesbevestiging: Uit
Ontvangsstbevest.: Uit
Schrijfmodus: Onbeperkt
Auto. downloaden: Altijd
Berichten accept.: Advertenties, Anoniem
Berichtenserver: http://mp.mobiel.kpn/mmsc
Internetprofiel: KPN MMS

Nu zou mms moeten werken
Dit zijn de MMS instellingen... Maar... laatste regel is Internetprofiel: KPN MMS... maar dat profiel heb ik niet aangemaakt... Dus wat zijn hiervoor de instellingen? het gaat dan vooral om het ip adres, lijkt me? Is dat ook 010.010.100.010? Of doe ik iets verkeerd...?
Naam: KPN I-Mode
Verbinden via: KPN I-Mode
dan moet je deze opslaan, dan zie je KPN I-Mode er tussen staan, selecteer het profiel en druk op "meer > Instellingen"
Verbinden via: staat al correct (dus KPN I-Mode)
Internetmodus: WAP
IP-Adres: 010.010.100.010
Beveiliging: Uit
Gebruikersnaam: <LEEG>
Wachtwoord: <LEEG>
Druk nu op "Opslaan"
edit:
Ik heb het al gevonden... op de website van Hi staat dat het ip adres voor MMS 010.010.100.020 is. Misschien handig om dit ergens toe te voegen, zodat het geheel compleet is?

[ Voor 11% gewijzigd door ChrisM op 02-03-2005 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sabbi schreef op maandag 28 februari 2005 @ 22:48:
Of je gebruikt gewoon iets binnen 176X176 pixels zoals de rest van de wereld doet B)
waar kan je die dan downloaden? tot nu toe zijn ze allemaal te smal als ik ze verstuur van bepaalde sites via bluethoot naar mijn k700i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Laatst online: 04-10-2022
Rio schreef op maandag 28 februari 2005 @ 23:48:
[...]

Wat is de nieuwste firmware versie voor een Orange-branded telefoon?

Ik heb R2L001

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 20:44

13art

Moderator Mobile
1st_Ro schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 09:36:
Ik heb al in de verschillende topics over de K700i gezocht (via GoT search), maar ik heb niet iets kunnen vinden.

Ik zou graag het filmpje wat je ziet als je je telefoon uitzet weg willen hebben. Ik vind het ondertussen steeds irritanter worden want het heeft absoluut geen nut (vind ik tenminste). Ik weet niet of dit zomaar kan, maar ik zou het wel prettig vinden :+
Volgens mij kan dat ook niet, dus gewoon je ogen maar dicht houden. Zo lang duurt dat filmpje nou ook weer niet, dus gewoon niet naar kijken of je ogen dicht houden.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Misschien nog even handig om hier extra neer te zetten ivm met een bericht wat ik hier boven ergens las. Niet alle plekken waar je je k700i van andere firmware kan laten voorzien hebben ook daadwerkelijk de nieuwste firmware. Bij de officiele SESP (Sony Ericsson Service Points) en via de online update service moet je wel aan de niewste firmware versie kunnen komen. Er zijn ook echter winkels die geen officieel SESP zijn en daar heb je ook grote kans dat niet de nieuwste firmware op je telefoon hebt gezet zoals ik laatst gemerkt heb bij Staffhorst hier in Utrecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

en hoe kun je erachter komen dat ook al zijn ze niet officieel, maar ze kunnen wel firmware updaten...
hoe kom je/ik aan zo'n lijst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 14:45:
[...]

waar kan je die dan downloaden? tot nu toe zijn ze allemaal te smal als ik ze verstuur van bepaalde sites via bluethoot naar mijn k700i
meriam?dat moet je zelf doen met irfanview bv,btw de afbeeldingen worden wel érg vierkant zo!! niet altijd even mooi als een plaatje uit elkaar gerekt word :/ er moet vast nog een andere afmeting zijn,dit is ook niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

rooie60 schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 00:05:
[...]

meriam?dat moet je zelf doen met irfanview bv,btw de afbeeldingen worden wel érg vierkant zo!! niet altijd even mooi als een plaatje uit elkaar gerekt word :/ er moet vast nog een andere afmeting zijn,dit is ook niks
Kijk anders is ff naar de eigenschappen van het plaatje. Is het wel 220 x 176 ? Dan moet ie namelijk gewoon de afmetingen van het scherm hebben.

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djmantri schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 17:20:
en hoe kun je erachter komen dat ook al zijn ze niet officieel, maar ze kunnen wel firmware updaten...
hoe kom je/ik aan zo'n lijst?
SonyEricsson Service Points

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

dat zijn de officiele points en dat weet ik ook wel... maar de onofficiele lijst met zaken/bedrijven die dat kunnen doen [zoals miss vodafone ofzo?]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
HerbyNL schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 08:53:
[...]

Kijk anders is ff naar de eigenschappen van het plaatje. Is het wel 220 x 176 ? Dan moet ie namelijk gewoon de afmetingen van het scherm hebben.
hurbyNl?ik ben niet gek hoor,ik maak al jaren plaatjes voor foons (6600,T610,T630,S700,V525) ik snap gewoon niet waarom het bij deze foon zo moeilijk is?de rest fit's fine
En bij een site (weet ff niet welke)staat er bij de wallpapers ook 176x176 maar zoals ik al zei,zijn te vierkant,trekt de plaatjes uit elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby

Herby

Stalknecht

rooie60 schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 11:59:
[...]

hurbyNl?ik ben niet gek hoor,ik maak al jaren plaatjes voor foons (6600,T610,T630,S700,V525) ik snap gewoon niet waarom het bij deze foon zo moeilijk is?de rest fit's fine
En bij een site (weet ff niet welke)staat er bij de wallpapers ook 176x176 maar zoals ik al zei,zijn te vierkant,trekt de plaatjes uit elkaar
Jij steld een vraag. En ik vraag gewoon of je eigenschappen van het plaatje hebt bekeken. En dat de foon plaatjes van 176x176 uit elkaar trekt lijkt me logisch want dat is niet de resolutie van het scherm.

offtopic:
Het is HerbyNL zoals je kon lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

HerbyNL schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 12:27:
[...]

Jij steld een vraag. En ik vraag gewoon of je eigenschappen van het plaatje hebt bekeken. En dat de foon plaatjes van 176x176 uit elkaar trekt lijkt me logisch want dat is niet de resolutie van het scherm.

offtopic:
Het is HerbyNL zoals je kon lezen
En dat is dus wel de resolutie van het scherm. 220 x 176 min de pixels van de balkjes dus als achtergrond scherm heb je wel 176 x 176

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby

Herby

Stalknecht

CLB schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 12:54:
[...]

En dat is dus wel de resolutie van het scherm. 220 x 176 min de pixels van de balkjes dus als achtergrond scherm heb je wel 176 x 176
Dat klopt ook wel, alleen als ie daar dan zelf is ff die balkjes aanplakt zodat de resolutie 220X176 wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
  • Laatst online: 03-07 09:50
Hey mensen,

nu Nederland bedolven is onder de sneeuw, viel mij ineens iets op bij mijn foto's.
De hoekjes worden een beetje gelig! Een groot gebied (cirkel) is gewoon mooi wit, maar de hoeken zijn irritant gelig. Nu heb ik mijn lens met een wattenstaafje schoongemaakt, maar het blijft!

Aangezien ik het erg kut vind en het nu ook op elke foto zie hoop ik dat iemand weet hoe ik dit op kan lossen. Alvast heel erg bedankt!

Groeten,
Buts

PSN: ButsMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

HerbyNL schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 13:09:
[...]

Dat klopt ook wel, alleen als ie daar dan zelf is ff die balkjes aanplakt zodat de resolutie 220X176 wordt?
Waarom? Hij wil z'n plaatje toch als achtergrond gebruiken? Als die dan plaatjes op zo'n mobiel gaat zetten van 220 x 176 worden ze vervormd op de achtergrond. Als hij ze gewoon als foto wil bewaren, maar wel beeldvullend wil gaan bekijken zettie ze pas op 220 x 176!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Masegate schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 14:03:
Hey mensen,

nu Nederland bedolven is onder de sneeuw, viel mij ineens iets op bij mijn foto's.
De hoekjes worden een beetje gelig! Een groot gebied (cirkel) is gewoon mooi wit, maar de hoeken zijn irritant gelig. Nu heb ik mijn lens met een wattenstaafje schoongemaakt, maar het blijft!

Aangezien ik het erg kut vind en het nu ook op elke foto zie hoop ik dat iemand weet hoe ik dit op kan lossen. Alvast heel erg bedankt!

Groeten,
Buts
Mwah heb ik geen last van denk ik? K ga nu ook ff een paar foto's maken in de sneeuw en gooi ze hier wel op 't forum! Ciao! Hieronder een paar foto'tjes en daaronder mijn mening qua geligheid en dergelijke!

Afbeeldingslocatie: http://pic18.picturetrail.com/VOL905/3217021/6569746/87638928.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pic18.picturetrail.com/VOL905/3217021/6569746/87638921.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pic18.picturetrail.com/VOL905/3217021/6569746/87638915.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pic18.picturetrail.com/VOL905/3217021/6569746/87638908.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pic18.picturetrail.com/VOL905/3217021/6569746/87638902.jpg

De 'sneeuwfoto's' zijn inderdaad wel heel erg gelig. Hieronder nog een paar foto's in andere omstandigheden, want k denk nog steeds dat dat hele gelige vooral komt door de lucht/ weer!

Afbeeldingslocatie: http://pic18.picturetrail.com/VOL905/3217021/6569746/87639554.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pic18.picturetrail.com/VOL905/3217021/6569746/87639545.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pic18.picturetrail.com/VOL905/3217021/6569746/87639543.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pic18.picturetrail.com/VOL905/3217021/6569746/87639540.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pic18.picturetrail.com/VOL905/3217021/6569746/87639529.jpg

Zie je wel! De rest van de foto's in andere omstandigheden zijn gewoon perfect! Misschien een heel klein beetje geligheid op de laatste foto, maar het onderwerp van de foto maakt alles weer goed :9

[ Voor 55% gewijzigd door CLB op 03-03-2005 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurjen_g
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:03
In de link uit bovenstaande quote uit het Navigatie voor jouw UIQ topic, staat tussen neus en lippen door dat de Enginyoy navigatie uiteindelijk voor alle telefoons met Java MIDP 2.0 gaat werken, waaronder o.a. de K700i ! Heeft iemand meer info hierover? De ANWB site heeft het alleen over de series 60 en de UIQ namelijk.

edit:

Wayfinder kan het sinds kort ook al lees ik net.

[ Voor 11% gewijzigd door jurjen_g op 03-03-2005 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 12:47
Ik heb nooit een beveiligscode in mijn k700 gezet toch krijg ik een melding dat de standaard code niet goed is. Nu weet ik dat er voor samsung en nokia's gsms software is om deze uit je telefoon te halen. Bestaat er ook zoiets voor de k700?

if broken it is, fix it you should

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elgringo
In de sp staat dat firmupdate alleen met een dss-20 / 25 kan. De dss-25 heb ik gevonden op de se site, maar de dss-20 niet se site met datakabels

Is de dcu-11 hier ook voor geschikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurjen_g
In de sp staat dat firmupdate alleen met een dss-20 / 25 kan. De dss-25 heb ik gevonden op de se site, maar de dss-20 niet se site met datakabels

Is de dcu-11 hier ook voor geschikt?
Nee. Even zoeken in de K700 topics en je had ongeveer 300 keer deze vraag en hetzelfde antwoord gevonden

[ Voor 13% gewijzigd door jurjen_g op 03-03-2005 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elgringo
jurjen_g schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 15:44:
[...]

Nee. Even zoeken in de K700 topics en je had ongeveer 300 keer deze vraag en hetzelfde antwoord gevonden
goed; belcompany en t for telecom hebben geen dss-20/25 waar kan ik deze dan wel halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurjen_g
Nou onder andere via je zelfgenoemde sonyericsson site ;)
Maar bijvoorbeeld ook bij Telecom4u, die vond ik via www.pricewatch.info... succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
elgringo schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 16:31:
[...]

goed; belcompany en t for telecom hebben geen dss-20/25 waar kan ik deze dan wel halen?
Hier heb ik hem pas geleden gekocht:
Complaza Is volgens pricewatch ook de goedkoopste.

Als je er ff op klikt kom je meteen uit bij de dss-25 alleen de levertijd is onbekend omdat ze hem niet op voorraad hadden, ik kon hem zelf zo snel niet goedkoper vinden trouwens.
dat zijn de officiele points en dat weet ik ook wel... maar de onofficiele lijst met zaken/bedrijven die dat kunnen doen [zoals miss vodafone ofzo?]
Ik weet niet of er zo'n lijst is, maar gewoon even informeren. Denk dat je de meeste kans hebt bij grote telecomwinkels met een speciale telecom afdeling zoals hier de RAF van Stafhorst.

[ Voor 3% gewijzigd door 13art op 03-03-2005 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonMc
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-06 21:02
Dit is iets wat ik aan iedere K700i gebruiker zou willen vragen : als je als thema lumic neemt, dan is dat een thema met veel zwart in.Maar bij mij schijnt dat zwart gedeelte wel heel vreemd tegen mijn ogen af !Het is een heel vervelend gezicht, zoals je uit een verkeerde hoek naar een tft scherm kijkt of zoiets, het lijkt alsof het zwart een weerspiegelend effect heeft.Nu zou ik willen weten of alleen ik daar last van heb?Of is dat normaal dat dat zo is??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Joystickje begint behoorlijk irritant te worden.
Hij doet het de helft van de tijd namelijk niet....

Ik wil er eigenlijk mee terug gaan, maar ik ben mn bonnetje kwijt.
Heel dom natuurlijk, maar nu vroeg ik me af of ik ook zonder bonnetje hem terug kan brengen voor reparatie.
Of krijg je gewoon een nieuwe en worden ze niet gerepareerd...?
Want ik moet nu waarschijnlijk zelf de reparatie betalen....

Wat zal ik doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
HerbyNL schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 13:09:
[...]

Ik ga nergens balkjes aan plakken!,het moet gewoon werken als ik een achtergrond maak net zoals dat goed werkt bij de S700,T610/630,6600,v525
En dat ik naar de eigenschappen kijk van het plaatje,blijkt toch wel uit het feit dat ik zeg dat ik met irfanview werk 8)7
...ennuh,ik ben een zijtje en geen hijtje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

offtopic:
heeft er iemand hij tegen je gezegd dan?? volgens mij alleen je, jij en ie :p

en laat anders ff zien wat er op je beeldschermpje verschijnt... [als je nog een camera hebt ofzo...
miss kunnen we je helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
djmantri schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 22:55:
offtopic:
heeft er iemand hij tegen je gezegd dan?? volgens mij alleen je, jij en ie :p

en laat anders ff zien wat er op je beeldschermpje verschijnt... [als je nog een camera hebt ofzo...
miss kunnen we je helpen
is dat zo moeilijk te begrijpen?het is te smal zei ik...jullie lezen slecht,zal wel aan de leeftijd liggen :z en voor mij is "ie" een hij,niet dat het uitmaakt,wilde gewoon even laten weten dat ik een zij ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

smal horizontaal, verticaal of beide?

enne welk plaatje wil je laten zien, miss kan ik ff kijken of ik hem op die van mij kan laten werken

offtopic:
ow nou ehm check n nederlands woordenboek zou ik zeggen :p, wel grappig btw :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elgringo
elgringo schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 15:24:
Ik heb nooit een beveiligscode in mijn k700 gezet toch krijg ik een melding dat de standaard code niet goed is. Nu weet ik dat er voor samsung en nokia's gsms software is om deze uit je telefoon te halen. Bestaat er ook zoiets voor de k700?
Een software flash is dit voldoende om deze te resetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
stel ik zie een plaatje (rechthoekig) die wil ik als 8ergrond,ik maak hem 176x176 en hup,uit zijn verband gerukt,dat bedoel ik en dat was nooit een probleem bij de andere afmetingen van de andere foons die ik noemde,ik puzzel zelf wel verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurjen_g
elgringo schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 10:58:
[...]

Een software flash is dit voldoende om deze te resetten?
Is het niet gewoon de oude code van je SIM-kaart? Of is het ook een nieuwe, nog ongebruikte SIM. Sommige providers zetten alvast een pincode op je sim en sturen die gescheiden van de sim op, wellicht dat je dus nog een brief krijgt met de code oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi

Sabbi

je denkt aan mij.

rooie60 schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 10:59:
stel ik zie een plaatje (rechthoekig) die wil ik als 8ergrond,ik maak hem 176x176 en hup,uit zijn verband gerukt,dat bedoel ik en dat was nooit een probleem bij de andere afmetingen van de andere foons die ik noemde,ik puzzel zelf wel verder
Okee, je wilt dus een rechthoekig plaatje op een vierkant scherm zien, zonder dat er lege ruimte boven/onder/links/rechts over blijft, en je wilt niet je plaatje stretchen tot vierkant, dan blijft er nog maar een optie over, namelijk het plaatje vierkant knippen / croppen.
eerlijk, het is toch niet zo moeilijk om te bedenken hoe je een plaatje moet croppen en resizen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elgringo
jurjen_g schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 11:02:
[...]

Is het niet gewoon de oude code van je SIM-kaart? Of is het ook een nieuwe, nog ongebruikte SIM. Sommige providers zetten alvast een pincode op je sim en sturen die gescheiden van de sim op, wellicht dat je dus nog een brief krijgt met de code oid.
nee is het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi

Sabbi

je denkt aan mij.

Over welke code heb je het nu eigenlijk?
Je SIM-blokkerings code? (pin)
Je Telefoon-blokkerings code?
Je PIN2-code?
Je PUK-code?
Je PUK2-code?

[ Voor 14% gewijzigd door Sabbi op 04-03-2005 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil de Plantronics Bluetooth Headset M2500 aanschaffen voor mijn K700i.
aantal vraagjes aan de gebruikers:
- hoe zit ie?
- kwaliteit geluid/mogelijkheid voicedialing?
- is ie te connecten met mijn conceptronic class 1 bluetooth dongle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
  • Laatst online: 03-07 09:50
CLB schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 14:26:
[...]

Mwah heb ik geen last van denk ik? K ga nu ook ff een paar foto's maken in de sneeuw en gooi ze hier wel op 't forum! Ciao! Hieronder een paar foto'tjes en daaronder mijn mening qua geligheid en dergelijke!

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

De 'sneeuwfoto's' zijn inderdaad wel heel erg gelig. Hieronder nog een paar foto's in andere omstandigheden, want k denk nog steeds dat dat hele gelige vooral komt door de lucht/ weer!

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Zie je wel! De rest van de foto's in andere omstandigheden zijn gewoon perfect! Misschien een heel klein beetje geligheid op de laatste foto, maar het onderwerp van de foto maakt alles weer goed :9
Ik had Sony Ericsson gemaild (of is het nou gemailt...? anyways...) en die zeiden dat ik ermee naar een service point kan gaan. Moet ik ze wel van te voren ff op de hoogte stellen.
Het enige genaaide is dat er geen service points in de buurt zijn, dus dat moet wachten tot ik ff een middag de tijd heb om op en neer te rijden... best irritant. Maarja...

PSN: ButsMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Deze SE's zijn pas cool!

SonyEricsson K750i
Met de K750i wordt imaging makkelijk. Schuif de lensbescherming van de 2 megapixel cameralens open en maak de gewenste foto, die je onmiddellijk daarna kunt verzenden. Ook video-opnames zijn mogelijk met de K750i. Bij het optionele imagingtoebehoren horen de makkelijk te bevestigen MXE-60 flitser voor betere binnenhuisfoto's en het Bluetooth™ MMV-200 Media Center waarmee je je foto's en videobeelden ook op TV kunt laten zien.
Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/news/images/Phones/2005/cebit/GL_GL_PH_K750_KKE.jpg

SonyEricsson W800i Walkman
De W800i Walkman™ phone is gemaakt om muziek af te spelen. Hij beschikt over een geavanceerde digitale music player, een Memory Stick Duo van 512MB, een top kwaliteit stereo headset en al het nodige om je overal te laten genieten van je favoriete muziek. Bij het nieuwe muziektoebehoren zit onder andere een Music Cable MMC-60 waarmee je je telefoon kunt aansluiten op je stereo-installatie. Entertainment voor jezelf... en voor je vrienden.
Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/news/images/Phones/2005/cebit/GL_GL_PH_W800_KKE.jpg

Ze hebben echt precies dezelfde specificaties (grootte/ gewicht/ afmetingen/ aantal kleuren/ aantal megapixel camera enzovoort enzovoort) Ook hebben ze allebei 38 MB aan vrij dynamisch geheugen alleen bij de W800i zit nog een extra kaartje van 512 MB geheugen bij (MSD pro) en bij de K750i zit een kaartje bij van 64 MB (MSD) Ook heeft de W800i flight mode (is dat dan landscape? Dus fullscreen films bekijken?)
Ikzelf ga waarschijnlijk voor de W800i, omdat ik 'm een veel mooier design en mooiere kleuren vind hebben. Ik vind zelf de K750i beetje te donker qua kleur! Maar de W800i zal ook wel veel duurder gaan worden dus als ik de K750i voor een mooie prijs kan krijgen ga ik daarvoor. Maar tot hoeveel MB-kaartjes kunnen er in de K750i worden gestoken. Dit heb ik nog niet kunnen vinden en ikzelf heb ook niet erg veel verstand van al die soorten geheugenkaartjes (MDS en MDS pro enzo)
Edit: laat maar zelf al gevonden. Kan tot 1 GB!
Er zit trouwens ook een datakabel in het pakket dat je erbij krijgt! Dat is natuurlijk ook niet verkeerd!
'De nieuwe snelle-poortaansluiting biedt razendsnelle, verbeterde connectiviteit met accessoires en snellere pc-synchronisatie. Als je de telefoon aansluit op je pc met de USB-kabel in het telefoonpakket, herkent je pc de K750i direct als nieuw schijfstation. Plug & play op zijn best - je agenda en contactpersonen synchroniseren was nog nooit zo eenvoudig.'

[ Voor 45% gewijzigd door CLB op 04-03-2005 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hé jongens? wordt mijn vraag nou helemaal genegeerd..? 8)7
------------> ik kan maar een beperkt aantal foto's opslaan die ook werkelijk in mijn telefoon weergegeven kunnen worden, degene die niet weergegeven kunnen worden maar wel gemaakt zijn, worden weergegeven als een plaatje die 'gebroken' is doormidden, met een mannetje met een rood shirt erop.

iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elgringo
Sabbi schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 11:53:
Over welke code heb je het nu eigenlijk?
Je SIM-blokkerings code? (pin)
Je Telefoon-blokkerings code?
Je PIN2-code?
Je PUK-code?
Je PUK2-code?
telefoon blokkering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Sabbi schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 11:45:
[...]

Okee, je wilt dus een rechthoekig plaatje op een vierkant scherm zien, zonder dat er lege ruimte boven/onder/links/rechts over blijft, en je wilt niet je plaatje stretchen tot vierkant, dan blijft er nog maar een optie over, namelijk het plaatje vierkant knippen / croppen.
eerlijk, het is toch niet zo moeilijk om te bedenken hoe je een plaatje moet croppen en resizen?
Sabbi.....laat maar je snapt er geen reet van wat ik bedoel.lees mijn post's nog maar eens over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee wat ik moet doen met de volgende melding als ik met bluetooth mijn telefoon wil aansluiten. Sonyericsson software ziet de telefoon helemaal niet, bluetooth wel, tot ik contact wil leggen en dan krijg ik dus deze melding

fout bij koppeling met apparaat K700i
Reden: verificatie is mislukt, probeer opnieuw koppeling tot
stand te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

fout bij koppeling met apparaat K700i
Reden: verificatie is mislukt, probeer opnieuw koppeling tot
stand te brengen.

heb je je telefoon laten zoeken naar je computer?? want dan moet je nog ff een verificatie code gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, en dan bij beiden een pincode (verificatie?) invoeren, telefoon ziet de PC en dan die foutmelding.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2005 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi

Sabbi

je denkt aan mij.

rooie60 schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 22:42:
[...]

Sabbi.....laat maar je snapt er geen reet van wat ik bedoel.lees mijn post's nog maar eens over
Leg dan nog eens uit, ik lees dat je een rechthoekig plaatje stretched naar vierkant en dat dat lekijk is, en dat balkjes ook lelijk zijn, wat is er nog meer voor opties dan gewoon croppen dan?

@elgringo, 0000 geprobeerd (wellicht ten overvloede hoor)
@zweinstein, probeer het eens vanaf de andere device

[ Voor 7% gewijzigd door Sabbi op 05-03-2005 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook bij sneeuw foto's dat de hoeken wat gelig zijn. Maar ik lette er pas op toen het hier gezegd werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
zweinstein: had ik ook last van: gewoon alle software verwijderen, ook de drivers.
drivers opnieuw installeren en dan NIET de SE software gebruiken en dan fma gebruiken, maar syncen enzo kan ook vanuit de BT software bij mij :)

*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
oke nog 1 x voor sabbi....
Normaal als ik een 8ergrondplaatje wil maken voor mijn T610/630,S700,V525,6600,dan neem ik het pixelformaat en hoppa...het past perfekt en is beeldvullend (zonder de boven en onderkant welliswaar)
Doe ik dat nu bij deze K700 dan is het te smal en niet beeldvullend en moet ik het bewerken met irfanvieuw,wat wel lukt maar dan is het 176x176 en dat trekt sommige plaatjes uit hun verband,want het is vierkant
Snap je het nu? :) case closed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:06

DDX

grr vandeweek nieuw frontje binnengehad
maar krijg met geen mogelijkheid het oude frontje los
iemand tips hoe/wat ik moet doen om frontje eraf te halen ?

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

DDX schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 17:12:
grr vandeweek nieuw frontje binnengehad
maar krijg met geen mogelijkheid het oude frontje los
iemand tips hoe/wat ik moet doen om frontje eraf te halen ?
Batterijklepje eraf halen. Dan zie je aan de zijkanten 6 witte plastic schuifjes. Met behulp van een schroevendraaier kun je deze naar beneden drukken en dan klikt het frontje los :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb eindelijk het stof onder het frontje weg kunnen halen.
Maar het frontje heeft blijkbaar dubbelglas want daar tussen zit ook noig een beetje stof. ( oplossing = nieuw frontje, zitten ook een paar krassen op dus wil zoeizo nieuw frontje ergens vandaan halen,. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:06

DDX

CLB schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 17:37:
[...]

Batterijklepje eraf halen. Dan zie je aan de zijkanten 6 witte plastic schuifjes. Met behulp van een schroevendraaier kun je deze naar beneden drukken en dan klikt het frontje los :-)
na beetje klooien gelukt
die schuifjes onderin kreeg ik maar niet voor elkaar
(die andere 4 gingen vrij simpel)

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 17:53:
Heb eindelijk het stof onder het frontje weg kunnen halen.
Maar het frontje heeft blijkbaar dubbelglas want daar tussen zit ook noig een beetje stof. ( oplossing = nieuw frontje, zitten ook een paar krassen op dus wil zoeizo nieuw frontje ergens vandaan halen,. )
ja kijk dat heb ik dus ook maar waar verkopen ze die dingen...
bovendien zit er bij mij zo'n vodafone ding op en zit die ook op zo'n frontje, of zegt vodafone er dan iets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elgringo
Sabbi schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 14:46:
[...]

Leg dan nog eens uit, ik lees dat je een rechthoekig plaatje stretched naar vierkant en dat dat lekijk is, en dat balkjes ook lelijk zijn, wat is er nog meer voor opties dan gewoon croppen dan?

@elgringo, 0000 geprobeerd (wellicht ten overvloede hoor)
@zweinstein, probeer het eens vanaf de andere device
Ook niet; 00000 zou de standaard moeten zijn welke ik al geprobeerd heb:
0000
00000
12345
1234
pin-code

gaat trouwens om de code die in het instellingmenu zit, onder blokeeringen en dal tel. blokeringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry, dit is de laatste keer dat ik het vraag
ik kan maar een beperkt aantal foto's opslaan die ook werkelijk in mijn telefoon weergegeven kunnen worden, degene die niet weergegeven kunnen worden maar wel gemaakt zijn, worden weergegeven als een plaatje die 'gebroken' is doormidden, met een mannetje met een rood shirt erop.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.