Deze SE's zijn pas cool!
SonyEricsson K750i
Met de K750i wordt imaging makkelijk. Schuif de lensbescherming van de 2 megapixel cameralens open en maak de gewenste foto, die je onmiddellijk daarna kunt verzenden. Ook video-opnames zijn mogelijk met de K750i. Bij het optionele imagingtoebehoren horen de makkelijk te bevestigen MXE-60 flitser voor betere binnenhuisfoto's en het Bluetooth™ MMV-200 Media Center waarmee je je foto's en videobeelden ook op TV kunt laten zien.
SonyEricsson W800i Walkman
De W800i Walkman™ phone is gemaakt om muziek af te spelen. Hij beschikt over een geavanceerde digitale music player, een Memory Stick Duo van 512MB, een top kwaliteit stereo headset en al het nodige om je overal te laten genieten van je favoriete muziek. Bij het nieuwe muziektoebehoren zit onder andere een Music Cable MMC-60 waarmee je je telefoon kunt aansluiten op je stereo-installatie. Entertainment voor jezelf... en voor je vrienden.
Ze hebben echt precies dezelfde specificaties (grootte/ gewicht/ afmetingen/ aantal kleuren/ aantal megapixel camera enzovoort enzovoort) Ook hebben ze allebei 38 MB aan vrij dynamisch geheugen alleen bij de W800i zit nog een extra kaartje van 512 MB geheugen bij (MSD pro) en bij de K750i zit een kaartje bij van 64 MB (MSD) Ook heeft de W800i flight mode (is dat dan landscape? Dus fullscreen films bekijken?)
Ikzelf ga waarschijnlijk voor de W800i, omdat ik 'm een veel mooier design en mooiere kleuren vind hebben. Ik vind zelf de K750i beetje te donker qua kleur! Maar de W800i zal ook wel veel duurder gaan worden dus als ik de K750i voor een mooie prijs kan krijgen ga ik daarvoor.
Maar tot hoeveel MB-kaartjes kunnen er in de K750i worden gestoken. Dit heb ik nog niet kunnen vinden en ikzelf heb ook niet erg veel verstand van al die soorten geheugenkaartjes (MDS en MDS pro enzo)
Edit: laat maar zelf al gevonden. Kan tot 1 GB!
Er zit trouwens ook een datakabel in het pakket dat je erbij krijgt! Dat is natuurlijk ook niet verkeerd!
'De nieuwe snelle-poortaansluiting biedt razendsnelle, verbeterde connectiviteit met accessoires en snellere pc-synchronisatie. Als je de telefoon aansluit op je pc met de USB-kabel in het telefoonpakket, herkent je pc de K750i direct als nieuw schijfstation. Plug & play op zijn best - je agenda en contactpersonen synchroniseren was nog nooit zo eenvoudig.'
[
Voor 45% gewijzigd door
CLB op 04-03-2005 16:04
]